Acties:
  • +6 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:27
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BdiAGK1l.jpg

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 18 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Nieuwe features

Ieder jaar zitten er weer nieuwe toevoegingen aan het spel, die de ervaring moet doen verbeteren.
Icons

Laten we bij het begin beginnen. Letterlijk. Voorheen waren er Legends, die exclusief waren voor het Xbox Platform, mede door een contract met Microsoft. Sinds dit jaar is de partnership gegaan naar Sony/PlayStation, en zijn de Legends vervangen door Icons, welke op alle platformen te vinden zijn!

De Icons zijn nieuwe legends, die ieder 3 versies hebben; hoe ze aan het begin van hun carrière waren, hoe ze op hun hoogtepunt waren, en hoe ze bij hun laatste (beste) club waren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OEp2y38l.png
Een voorbeeld van Ronaldinho die getoond werd, met de drie versies. Voor een overzicht van alle bekendgemaakte Icons, klik op het plaatje :)

Squad Battles
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u2GCoqPl.png
Compete and earn rewards in the all-new single player Squad Battles. Take on other squads from the FUT community, to earn rewards and move up the leaderboards. In the Featured Squad Battle, you can also challenge the squads of football players, pro FIFA players and celebrities to test your skills and build your team.
Een nieuwe Single Player modus om rewards te verdienen door middel van het verslaan van opstellingen van tegenstanders, zonder tegen de tegenstander te hoeven spelen. Je speelt namelijk tegen de computer, en hoe moeilijker de opstelling en moeilijkheidsgraad, des te meer punten je kan verdienen en zo betere rewards te krijgen!

Nieuwe Pack opening animaties
Jaja, we weten hoe tof het is om een topspeler uit je pack te zien wandelen, maar EA heeft dit jaar nieuwe animaties eraan toegevoegd, zodat het er nog toffer uit ziet en je nog sneller door je coins heen bent.

Objectives
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RuCHw36l.png
Complete dynamic daily and weekly Objectives in-game or in the new companion app to earn great rewards in FUT 18. From squad management goals to dynamic in-match challenges, the harder the challenge, the better the reward you'll receive.
Completeer dagelijkse en wekelijkse objectives om zo rewards te krijgen!

Squad Building Challenges
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GjDYKvLl.png
Build squads from players in your club to complete challenges and earn in-game rewards. New features like Combined Player Requirements, and Brick Slots create deeper SBCs in FUT 18.
De populaire feature van vorig jaar is ook dit jaar weer terug met additionele vereisten, zoals dat bepaalde vakken leeg zijn, maar wel een nation en league ingevuld hebben.

Nieuwe Webapp
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YxHOduDl.png

De webapp is vernieuwd, en heeft een modernere interface gekregen. De app kan nu schermen die groot en breed zijn beter benutten, door additionele panelen te openen. Tevens kan men ook de SBC's maken in de Webapp. Meer gecompleteerde SBC's, mindere productiviteit op werk :+

Ones to Watch
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CSryIj1l.png

Ook deze kaartjes zijn weer terug; de Ones to Watch. Spelers die dit seizoen een transfer gemaakt hebben en hopelijk zullen schitteren voor hun nieuwe club. Op het moment dat deze spelers een In-Form krijgen, dan zullen deze Ones to Watch kaartjes ook 'meegroeien' met de IF.

Daarnaast heeft EA tijdens de aankondiging vaagjes laten doorschemeren dat dit jaar wellicht meer dan alleen IF-kaarten een impact zullen hebben op de OTW kaarten.

FUT Weekend League
Tijdens de aankondiging heeft EA ook vaag wat verteld over de Weekend League, om je zo te onderscheiden van de rest van de wereld. Zodra er meer over bekend is (na FIWC en GamesCom) zal dit gedeelte geüpdatet worden.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de engelse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MNxJjUAl.jpg
Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

Wat is mijn favoriete formatie?

Poll: Welke formatie gebruik jij het liefst
3-4-1-2
3-4-2-1
3-4-3
3-5-2
4-1-2-1-2
4-1-2-1-2 (2)
4-1-4-1
4-2-2-2
4-2-3-1
4-2-3-1 (2)
4-3-1-2
4-3-2-1
4-3-3
4-3-3 (2)
4-3-3 (3)
4-3-3 (4)
4-3-3 (5)
4-4-1-1
4-4-2
4-4-2 (2)
4-5-1
4-5-1 (2)
5-2-1-2
5-2-2-1
5-3-2
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399402&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 57% gewijzigd door chengbondkwok op 07-12-2017 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ronaldinho en henry zijn wel heel badass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@chengbondkwok thanks voor de mooie openingspost.

Ben erg benieuwd. Vanavond op twitch de EA stream bekeken en het spel zelf oogt wel langzamer. Maar goed er zal nog genoeg in veranderen.

Wie hebben er al besteld?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:48:
@chengbondkwok thanks voor de mooie openingspost.

Wie hebben er al besteld?
Ik heb hem besteld.
Inderdaad mooie opening _/-\o_

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:19

Oekol

waka waka hey hey

Wat een mooie openingspost. Was veel voor mij nog niet duidelijk. Ben zelf nog aan het twijfelen hoe ik hem ga kopen, die extra pakjes hoeft van mij iig niet. Komt toch nooit wat uit :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de icon versie gekocht. Twijfelde nog even of ik de wekelijkse pakjes wel grappig vond, maar toch gedaan. Wordt wel eens tijd dat daar eens wat moois uit gaat komen :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:24:
Ik heb de icon versie gekocht. Twijfelde nog even of ik de wekelijkse pakjes wel grappig vond, maar toch gedaan. Wordt wel eens tijd dat daar eens wat moois uit gaat komen :P
Ik zal de pre-order ook nog even doen, de wekelijkse pakjes zijn altijd voldoende voor fitness kaartjes en voor de SBC pile.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:34:
[...]

Ik zal de pre-order ook nog even doen, de wekelijkse pakjes zijn altijd voldoende voor fitness kaartjes en voor de SBC pile.
En wat ik op de stream heb gezien wordt SBC meer dan ooit in fifa18 het toverwoord, dus flink wat spelers (hoe dan ook) is altijd fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 10:52
Is fut ook leuk offline? Is fut ook leuk zonder extra geld uit te geven? 2 vragen van een noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

De grootste verbetering is dat NAC er in zit. Twijfel of ik heb alleen voor ps4 haal, of ook nog voor de switch die ik van de week ga scoren. Hoop dat die fifa ook goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turfschipper schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 03:52:
De grootste verbetering is dat NAC er in zit. Twijfel of ik heb alleen voor ps4 haal, of ook nog voor de switch die ik van de week ga scoren. Hoop dat die fifa ook goed is.
Ik vind een switch ook een interessante optie, maar het schijnt dat de switch versie van de game simpelweg een aangepaste versie van Fifa 16 is.

Als de game cross platform zou zijn was het een no-brainer.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Bean77 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:03:
[...]

En wat ik op de stream heb gezien wordt SBC meer dan ooit in fifa18 het toverwoord, dus flink wat spelers (hoe dan ook) is altijd fijn :)
Ja, en wat ik er van begrijp gaan ze brick slots hanteren. Op die positie moet dan een speler van een specifieke club of competitie gebruikt worden. Dat gaat klote worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben toch wel weer enthousiast na de beelden van gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:48:
[...]

Ja, en wat ik er van begrijp gaan ze brick slots hanteren. Op die positie moet dan een speler van een specifieke club of competitie gebruikt worden. Dat gaat klote worden.
Leuk voor de pricefixers idd :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FIFAspeler
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-06-2020
Joel22 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:22:
Is fut ook leuk offline? Is fut ook leuk zonder extra geld uit te geven? 2 vragen van een noob.
Offline vind ik (en ik denk bijna iedereen met mij) een heel stuk minder leuk dan online, daar zou ik vrij snel zat van zijn. Het is echter wel leuk zonder extra geld uit te geven, heb dat ook nog niet gedaan maar had dit jaar wel een heel goed account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Toffe openingspost, waarvoor dank. Kijk al uit naar het nieuwe seizoen en de icons zien er heel vet uit. Goed idee om ze 3 kaartjes te geven (helaas zitten er maar 2 van de 3 direct in pakjes als ik het goed begrepen heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFAspeler
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-06-2020
Joster schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:48:
[...]

Die slots zijn toch juist al voor je ingevuld? Daardoor wordt je wel in een hoek gedrukt qua spelers die je voor de lege spots moet gebruiken, maar hoef je zelf niemand in te zetten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FIFAspeler schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:30:
[...]

Die slots zijn toch juist al voor je ingevuld? Daardoor wordt je wel in een hoek gedrukt qua spelers die je voor de lege spots moet gebruiken, maar hoef je zelf niemand in te zetten volgens mij.
Het zou mij dan weer niet verbazen dat je die slots in een andere sbc weer speciaal zou moeten gaan unlocken. EA lijkt hier echt een cash cow uit te gaan melken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05 16:09

rSNNN

Titel ondertitel

Ik ben benieuwd. Als ik thuis ben even pre-order plaatsen voor de PS4 dit jaar. Vorige jaren op de PC gespeeld.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 16:32
Je hoeft zeker geen geld uit te geven. Ik heb dit jaar ook niets uitgegeven. Doe dat nooit eigenlijk.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
rSNNN schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:03:
Ik ben benieuwd. Als ik thuis ben even pre-order plaatsen voor de PS4 dit jaar. Vorige jaren op de PC gespeeld.
Ik wacht gewoon tot op releasedag. Nu zijn ze overal €65 voor de normale versie, dat vind ik vrij fors... Meestal kan je ze op release dag / tegen release aan voor €53 ophalen.

En van FIFA zullen er voldoende exemplaren zijn.
Riemer schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:15:
Toffe openingspost, waarvoor dank. Kijk al uit naar het nieuwe seizoen en de icons zien er heel vet uit. Goed idee om ze 3 kaartjes te geven (helaas zitten er maar 2 van de 3 direct in pakjes als ik het goed begrepen heb).
Ja klopt. Waarbij je hoogstwaarschijnlijk een van de Icons moet inleveren om de Prime versie te kunnen unlocken.

[ Voor 39% gewijzigd door chengbondkwok op 02-08-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

chengbondkwok schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:34:
[...]

Ik wacht gewoon tot op releasedag. Nu zijn ze overal €65 voor de normale versie, dat vind ik vrij fors... Meestal kan je ze op release dag / tegen release aan voor €53 ophalen.

En van FIFA zullen er voldoende exemplaren zijn.

[...]

Ja klopt. Waarbij je hoogstwaarschijnlijk een van de Icons moet inleveren om de Prime versie te kunnen unlocken.
Dat tientje boeit me niet zoveel. Haal het geld er sowieso wel uit qua speelplezier en hoe vaak ik het speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Nog nooit extra geld uitgegeven en al speler sinds dat het geen losse module meer is. Dit jaar teamwaarde van 5 miljoen coins ofzo door op het begin wat te traden en vele SBC's gedaan te hebben met slim inkopen. Als je nieuw bent is het lastig veel coins te krijgen maar op een gegeven moment heb je wel door hoe het werkt. Ook de weekend leagues zorgen voor enorm veel gratis coins en rewards dus is goed worden in het spel veel meer lonend geworden.

Offline spelen vind ik sowieso niets aan met FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

OTW Neymar bedenk ik me net, die komt er geheid. Die wil ik dan écht hebben! Cavani in de spits en dan Thauvin/ Di Maria op rechts.. Heb weer zin in fifa 18 <3

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik kijk enorm uit naar Ambrose en Garcia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 09:24
chengbondkwok schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:34:
[...]

[...]

Ah ja ik zat al te denken hoe je die derde zou krijgen dan, maar dat is dan een SBC challenge ofzo?

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Maichel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:06:
[...]

Ah ja ik zat al te denken hoe je die derde zou krijgen dan, maar dat is dan een SBC challenge ofzo?
Yes, elke donderdag is er een Icon SBC challenge (hij heet wat anders, maar is puur gericht op Icons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Thnx voor de openingspost!

Naast pro clubs (waar ik van hoop dat ze er ook tijd en vernieuwing in hebben gestoken) ga ik dit jaar FUT ook weer oppakken door daadwerkelijk te gaan spelen.

16 vooral zakcentje verdiend door te traden, 17 mee begonnen maar was lastig en kon er na maanden niet meer lekker inkomen.

Dus 18 nieuwe start vanaf het begin, traden + spelen en hopen op een mooi seizoen.

Overigens, wat zijn dit jaar eigenlijk de versies dit jaar? welke kun je het beste pakken voor FUT?

[ Voor 11% gewijzigd door Ricloo86 op 07-08-2017 12:02 ]

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Er zijn 3 versies:
1. Normaal.
2. Ronaldo
3. Icon (digital only, 10% korting via de in-game banner in FIFA17)

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/news/2017/fifa-18-pre-order-offers/_jcr_content/par/image_1.img.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/news/2017/fifa-18-pre-order-offers/_jcr_content/par/image_0.img.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/news/2017/fifa-18-pre-order-offers/_jcr_content/par/image.img.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SR8 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:23:
Er zijn 3 versies:
1. Normaal.
2. Ronaldo
3. Icon (digital only, 10% korting via de in-game banner in FIFA17)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnx!

Dan maar versie 2 (niet heel veel verschillend) en bij Nedgame pre orderen (nog €75 bonnen liggen).

Is er dit jaar een mogelijkheid om al eerder toegang te hebben tot de web app om te handelen en dat je weer gratis pakketjes krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Fut web app komt altijd eerder inderdaad.

Op de volgende site geven ze het volgende aan:

"The FIFA 18 Web App release date is getting closer and will be available before the full game of FIFA 18. The full FIFA 18 release date will be around Tuesday, September 26th (North America) and Thursday, September 28th (Rest of World), with early EA Access and Origin Access available around Wednesday, September 20th. The FIFA 18 demo will launch around Wednesday, September 12th, 2017. FIFA 18 Webstart will be the preseason for FIFA Ultimate Team and is definitely something you will want to prepare for, find out how below!

If you post FIFA 18 content via a Website, YouTube, or Stream etc, you are welcome to use our video and images below providing you credit and link back to this article."

Bron: https://www.ultimateteam....elease-date-fut-webstart/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:31:
[...]

Thnx!

Dan maar versie 2 (niet heel veel verschillend) en bij Nedgame pre orderen (nog €75 bonnen liggen).

Is er dit jaar een mogelijkheid om al eerder toegang te hebben tot de web app om te handelen en dat je weer gratis pakketjes krijgt?
hee leuk dat je er weer bent.

Over icons heb ik een dubbel gevoel. Het is leuk om met legendes in het spel te hebben, maar doordat ze overal een weak link hebben vind ik het zwaar cheaten eigenlijk. Ik vond het tenminste echt leuk op de ps4 om echt een team te bouwen en niet zoals op de xbox domweg een Gullit, Best of whatever tussen te gooien. Ze hadden beter de icons de club moeten geven van het jaartal waarop ze gebaseerd zijn. Dat maakt het spel veel 'eerlijker'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Behalve dat bijna niemand op xbox met legends speelt. Op het begin zijn ze onbetaalbaar en nu zijn er met alle speciale kaarten veel betere spelers beschikbaar. Gullit (volgens mij de beste op pele na) is bijvoorbeeld dubbel zo duur als Ronaldo. Verder is het lastiger een strong link te krijgen omdat je een speler uit hetzelfde land ervoor bij moet hebben. Zijn dus echt niet overpowered op het moment bij de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:23:
Behalve dat bijna niemand op xbox met legends speelt. Op het begin zijn ze onbetaalbaar en nu zijn er met alle speciale kaarten veel betere spelers beschikbaar. Gullit (volgens mij de beste op pele na) is bijvoorbeeld dubbel zo duur als Ronaldo. Verder is het lastiger een strong link te krijgen omdat je een speler uit hetzelfde land ervoor bij moet hebben. Zijn dus echt niet overpowered op het moment bij de xbox.
Is het niet meer een joker kaart?
Als je een legend uit een pakje haalt, dan kun je voor zulke bizarre bedragen verkopen dat je meteen een topteam kunt samenstellen?

Zijn alle legends idd van topniveau of is zijn er ook mindere goden beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bossie schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:26:
[...]

Zijn alle legends idd van topniveau of is zijn er ook mindere goden beschikbaar?
Deze Icons zijn tot nu toe bekend:

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-ronaldo-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-ronaldinho-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-maradona-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-henry-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-yashin-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-pele-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-gullit-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-carlos-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-okocha-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-vieira-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-schmeichel-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-puyol-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-delpiero-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-owen-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-icon-roster/fut18-iconratings-deco-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/easports/fifa/ultimate-team/campaigns/2017/august/1-fut-icons/fut18-iconratings-ferdinand-lg.jpg
En Pires is nog niet officieel, maar gespot in een PlayStation Access filmpje (door een youtuber) :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nZEUebA.png

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 08-08-2017 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SR8 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 05:56:
[...]

Deze Icons zijn tot nu toe bekend:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Pires is nog niet officieel, maar gespot in een PlayStation Access filmpje (door een youtuber) :
[afbeelding]
Bergkamp is inmiddels ook bevestigd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 09:10

Pykow

Angelo OTR

Ik ben nooit goed geweest in FUT.
Meestal zijn de kaartjes te duur of krijg ik kaartjes uit onbekende conpetities.

Daarom speel ik vanaf fifa 98 alleen maar career mode offline. Ik doe weinig aan transfers en simuleer geen enkele wedstrijd.
Daarnaast speel ik ook altijd be-a-pro of hoe dat tegenwoordig ook heet.

Toch wil ik nu eens aan FUT beginnen en ga ik ook versie 3 aanschaffen voor de gratis packs. Normaal kocht ik gewoon de basis editie.

Ik denk dat ik ieder jaar wel zo'n 500 uur minimaal in de game stop.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
[...]

Als je een legend uit een pakje haalt, dan kun je voor zulke bizarre bedragen verkopen dat je meteen een topteam kunt samenstellen?

Je zit nooit in dezelfde competitie als een legend dus krijgt halve links met iedereen, terwijl je een hele (dubbele dus club, nationaliteit en/of club hetzelfde) nodig hebt om een rode link op te heffen.

Op het begin zeker waar dat je dan een goede zakcent hebt maar dat heb je ook als je Ronaldo of een goede IF packt. Veranderd niks aan de dynamiek van het systeem.

Nee meeste zijn bruikbaar maar niet top. Heb een tijdje met van Nistelrooy gespeeld maar is te traag, Rijkaard speelde ook niet zo goed en van der Sar is net zo goed als de Gea en Neuer. Voor de rest heb ik nog met Baresi en Zanetti gespeeld maar standaard versies van Smalling en Walker speelden fijner. Gullit is wel een verhaal apart want die is erg fijn. Ook Kluivert, van Basten en Bergkamp zijn fijn maar niet over de top.

Heb best wel wat legends gehad deze keer zie ik wel :p nu ook beetje pack luck vanaf het begin en goed gecasht met traden en weekend league spelen dus ik sta niet voor de gemiddelde speler. Normaal was ik ook blij met 1 legend aan het einde van het seizoen kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Voor de mensen die online FUT spelen niet leuk vinden is de nieuwe offline mode (Squad Battles) natuurlijk wel leuk. Geen online gedoe*, en je kan toch een mooi team opbouwen.

*= Je speelt offline, maar je moet natuurlijk wel "online zijn" voor FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 15:24
[...]

https://www.futbin.com/17/leagues/Legends

Daar zie je alle legends. Heb er best met aardig wat gespeeld dit seizoen, maar dan voornamelijk loan versies. Meeste loan legends die ik heb gehad waren niet heel bijzonder. Ferdinand was wel een topverdediger, maar voor minder geld had ik boateng die ik vergelijkbaar vond.

Alleen Blanc staat er bij al gigantisch lang in nadat die uit een pakje kwam lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Hmm heb hem gepre-ordered bij de game mania, maar volgens mij loop ik nu wel veel bonussen mis... Misschien toch maar annuleren en hem digitaal bestellen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
hmr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:13:
Hmm heb hem gepre-ordered bij de game mania, maar volgens mij loop ik nu wel veel bonussen mis... Misschien toch maar annuleren en hem digitaal bestellen?
Kan je met de digitale versie ook 3 dagen eerder spelen? En wordt hij dan rond middernacht unlocked?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:25:
[...]

Kan je met de digitale versie ook 3 dagen eerder spelen? En wordt hij dan rond middernacht unlocked?
Afhankelijk van de versie kan je hem 3 dagen eerder spelen. Geen idee of dat rond middernacht is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Die icons wat een beasts.
Toevallig gister nog een icon gezien Maradonna.
Ik heb de icon editie gepreorderd m.n. omdat het handig is om het dan op 2 ps te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Kanters85 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:15:
Die icons wat een beasts.
Toevallig gister nog een icon gezien Maradonna.
Ik heb de icon editie gepreorderd m.n. omdat het handig is om het dan op 2 ps te installeren.
Je kan natuurlijk de goedkopere versie ook digitaal kopen, en die 2 x installeren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Wij hebben het idee om met een man of 5 een FIFA account aan te maken en exra fut team aan te maken en daar met 5 op te spelen/handelen etc...

Is de WL ook beter te behappen :)

Nog meer voor/nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:19:
Wij hebben het idee om met een man of 5 een FIFA account aan te maken en exra fut team aan te maken en daar met 5 op te spelen/handelen etc...

Is de WL ook beter te behappen :)

Nog meer voor/nadelen?
Lijkt me toch lastig met 5 man omdat je maar 1x ingelogd kan zijn online. Je hebt nu al opties van console, webapp en de webbrowser. Ik heb begrepen dat je ook met de webbrowser de sbc's kan gaan doen.

Voor WL is het wel handig. Ik neem zelf de WL nooit zo serieus. Afgelopen weekend maar 4 potjes gedaan omdat ik geen zin had om meer te spelen. Niks moet, alles mag werkt bij mij nog steeds het beste. Levert naar mijn ervaring de minste frustratie op.

Dembele van Dortmund naar Barcelona! Geeft meer mogelijkheden in la Liga :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-03 20:14
Heb inmiddels ook wel weer echt zin in een nieuwe FUT. Vanaf FIFA18 maar eens echt bezig gaan met de SBC's :) Afgelopen jaar wel FUT gespeeld, maar de laatste maanden eigenlijk niet meer. Heb wel gemerkt dat die SBC's een must-do zijn om fatsoenlijk te kunnen handelen.

De Squad Battles lijken me ook wel interessant, ben wel benieuwd welke squads daar nou in gaan komen. In ieder geval hebben we er zin in!

Nee, ik ben géén Belg!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:11
Vind het wel jammer dat alleen spelers in de VS en UK beta codes hebben gehad, want als ik het zo lees kreeg je dan toegang tot 2 verschillende modes. Ben wel benieuwd of die aanpassingen echt voelbaar zijn en goed uitpakken

• Kluutmaran
Pompi schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:07:
Vind het wel jammer dat alleen spelers in de VS en UK beta codes hebben gehad, want als ik het zo lees kreeg je dan toegang tot 2 verschillende modes. Ben wel benieuwd of die aanpassingen echt voelbaar zijn en goed uitpakken
Ik vind het sowieso jammer een closed beta uit te brengen voor een competitieve game. Sommige kunnen nu al een voorsprong opbouwen al halen wij dat natuurlij kwel in 8)
Vissert schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:54:
Dembele van Dortmund naar Barcelona! Geeft meer mogelijkheden in la Liga :+
Williams, Bale en Messi zijn toch wel genoeg mogelijkheden toch aan de rechterkant?
Laten we hopen dat hij een LW kaart krijgt zodat er aan die kant wat opties komen.

edit: Is er al bekend wanneer de kaart ratings bekend gemaakt gaan worden van de reguliere kaarten?

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 10-08-2017 16:31 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Williams, Bale en Messi zijn toch wel genoeg mogelijkheden toch aan de rechterkant?
Laten we hopen dat hij een LW kaart krijgt zodat er aan die kant wat opties komen.

edit: Is er al bekend wanneer de kaart ratings bekend gemaakt gaan worden van de reguliere kaarten?
Hij wordt als vervanger gehaald voor Neymar, dus dan gaat hij op LW lijkt mij. Messi gaat echt niet van z'n plekkie af, zeker op links met zn linker voorgeven :9

Kluutmaran schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

Ik vind het sowieso jammer een closed beta uit te brengen voor een competitieve game. Sommige kunnen nu al een voorsprong opbouwen al halen wij dat natuurlij kwel in 8)
Hier zou ik mij niet zo druk om maken. EA gaat toch wel weer het een en ander patchen waardoor de game weer anders speelt bij launch of een x aantal weken na lauch.

Ik vind het wel erg jammer dat uitnodigingen alleen naar mensen uit de US en UK zijn gestuurd....
Ook ben ik erg benieuwd of Profclubs nog nieuwe dingen krijgt. Heb in deze mode toch zon 1500 potjes gespeeld
Leoon. schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:01:
[...]

Hij wordt als vervanger gehaald voor Neymar, dus dan gaat hij op LW lijkt mij. Messi gaat echt niet van z'n plekkie af, zeker op links met zn linker voorgeven :9
Los van de werkelijkheid is hij voor EA nu een RW. Het zal tijd kosten voordat de transfer definitief is en dan moet hij nog wedstrijden gaan spelen. Ik vrees dat EA op gevoel er geen LW van maakt, maar dat hij eerst moet laten zien in wedstrijden dat hij als LW speelt. Als dat later is dan de bekendmaking van de ratingkaarten etc vermoed ik dat EA hem gewoon als RW laat staan. En dan misschien in de winterupgrades een positiewisseling toepast. Maar goed, een hoop als dit argumenten, ik ga vooralsnog niet uit van een LW, al hoop ik dat wel.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:11:
[...]

Los van de werkelijkheid is hij voor EA nu een RW. Het zal tijd kosten voordat de transfer definitief is en dan moet hij nog wedstrijden gaan spelen. Ik vrees dat EA op gevoel er geen LW van maakt, maar dat hij eerst moet laten zien in wedstrijden dat hij als LW speelt. Als dat later is dan de bekendmaking van de ratingkaarten etc vermoed ik dat EA hem gewoon als RW laat staan. En dan misschien in de winterupgrades een positiewisseling toepast. Maar goed, een hoop als dit argumenten, ik ga vooralsnog niet uit van een LW, al hoop ik dat wel.
Aha op die manier. Ik denk daar zo over: 1 van de meest aanspraakmakende transfers na Neymar. Tevens de vervanger van Neymar. Die gaan ze dan echt wel een LW geven.

Leoon. schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:14:
[...]

Aha op die manier. Ik denk daar zo over: 1 van de meest aanspraakmakende transfers na Neymar. Tevens de vervanger van Neymar. Die gaan ze dan echt wel een LW geven.
Ik hoop dat ze zo denken ;)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Weet iemand wanneer je nou op de webapp kan komen? Kom niet op de website die eerder hier is aangegeven en vind het niet zo snel op internet..
Wil dit keer ook maar is gauw op de webapp gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-05 23:48
Web App voor FIFA 18 start, afgaande op afgelopen jaren, zo'n twee weken voor de release. Ik kijk erg uit naar de nieuwe Web App, vooral dat je eindelijk SBCs via PC kan doen scheelt veel geklooi met mobiel of console.

Mooie openingspost van chengbondkwok trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door MyUtd4Life op 10-08-2017 23:25 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
038Zwolle schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:11:
[...]

Ook ben ik erg benieuwd of Profclubs nog nieuwe dingen krijgt. Heb in deze mode toch zon 1500 potjes gespeeld
Dat hoop ik en ons team ook, alleen ben ik er ook dit jaar weer bang voor.
Ze verdienen er niets aan dus is niet echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Ik vrees dat je gelijk hebt. EA lijkt zich weer eens volledig te richten op hun cash cow. Maar goed, we hebben nog een aantal weken.

Begint wel steeds dichter bij te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ricloo86 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Ik kwam op reddit tegen dat er niet super veel nieuws in zat, maar wel dat je 3 builds kan hebben voor je speler. Wat echt super is. Ik kan het alleen even niet uitzoeken hier. Maar er is een lijstje te vinden op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Terranova schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:21:
[...]

Ik kwam op reddit tegen dat er niet super veel nieuws in zat, maar wel dat je 3 builds kan hebben voor je speler. Wat echt super is. Ik kan het alleen even niet uitzoeken hier. Maar er is een lijstje te vinden op Reddit.
3 builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Icons bedoeld ie vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ja, bijvoorbeeld 1 keeper, 1 middenvelder en 1 spits ofzo. Met verschillende lengte, gewicht e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Terranova schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

Ja, bijvoorbeeld 1 keeper, 1 middenvelder en 1 spits ofzo. Met verschillende lengte, gewicht e.d.
Dat zou wel een handige toevoeging zijn inderdaad! Nu is dat zo'n gedoe allemaal :-)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Dat zou wel een handige toevoeging zijn inderdaad! Nu is dat zo'n gedoe allemaal :-)
Jij staat toch altijd alleen maar in spits man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bean77 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:25:
[...]

Ik vrees dat je gelijk hebt. EA lijkt zich weer eens volledig te richten op hun cash cow. Maar goed, we hebben nog een aantal weken.

Begint wel steeds dichter bij te komen :)
Aftellen is wel begonnen.
Ik hoop alleen dat er nieuwe stadions komen, bijvoorbeeld heel de Duitse competitie of Spaanse competitie.
en dat ze voor meer competities het scorebord etc. aanpassen zoals in de Premier league en Bund.liga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 16:40
Zo te zien gaan ze toch het e.e.a. toevoegen aan de career mode:

YouTube: FIFA 18 BETA CAREER MODE GAMEPLAY/FOOTAGE

Interactieve spelersonderhandeling ziet er wel aardig uit :)

[ Voor 24% gewijzigd door Royrs op 11-08-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad ik las ook dat je 3 build kan maken en hierdoor makkelijker switched tussen Spits middenvelder verdediger of keeper.

Het schijnt nu ook mogelijk te zijn om in de lobby spelers aan te wijzen om vrije trappen, corners etc te laten nemen, zodat je niet elke wedstrijd hoeft te switchen.

Ook schijnen keepers de 16 niet meer uit te kunnen(?)

En werken de traits anders. Je werkt van boven naar beneden (shooting, passing en dribbeling geloof ik) en moet bijvoorbeeld eerst punten investeren in skillpoints 3 stars, daarna 4 en daarna 5. Niet zoals nu dat je gewoon 1 trait koopt voor alle skills.

Drop in matches blijven 5vs 5.

En je kan emoties laten zien op het veld door het gebruik van je D-pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lukaku heeft zijn eerste alweer te pakken, goed moment om zijn OTW te verkopen :+
-2 voor EA om de game zo laat na het begin van de competities pas uit te brengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wel een rare release dag trouwens, een vrijdag (29e). De Ronaldo editie komt dus wel op een "normale" Dinsdag uit (26e).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Maichel schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:02:
Wel een rare release dag trouwens, een vrijdag (29e). De Ronaldo editie komt dus wel op een "normale" Dinsdag uit (26e).
Alles draait toch om de weekend league

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:37:
[...]

Alles draait toch om de weekend league
Niks nieuws toch?
Ben echt wel toe aan fifa18. 17 speel ik haast niet meer. Laatst in de WL ook maar 3 potjes gespeeld ofzo. Dadelijk weer heerlijk leuke spelers ontdekken en teams samenstellen. Ik heb daar echt weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zeker zin in ja! :) EA weet de hype weer goed op te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ben ook wel erg benieuwd wat de handel trends gaan worden en of ik mooie handel kan ontdekken.

Wat waren afgelopen jaar de trends? (naast sbc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Maichel schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:02:
Normaal gesproken waren de releases van EA-games altijd op donderdag in verschillende landen van West-Europa, waaronder in Nederland. Het zou me niet verbazen dat dit jaar veel winkels ook al op die dag leveren.

Volgende week dinsdag heb ik een FIFA 18 testsessie bij EA gepland staan op de Gamescom. Als jullie vragen hebben of dingen waar ik op zou moeten letten, laat maar weten dan probeer ik dat later te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
MyUtd4Life schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:47:
[...]

Normaal gesproken waren de releases van EA-games altijd op donderdag in verschillende landen van West-Europa, waaronder in Nederland. Het zou me niet verbazen dat dit jaar veel winkels ook al op die dag leveren.

Volgende week dinsdag heb ik een FIFA 18 testsessie bij EA gepland staan op de Gamescom. Als jullie vragen hebben of dingen waar ik op zou moeten letten, laat maar weten dan probeer ik dat later te beantwoorden.
Ik ben wel benieuwd naar het puntensysteem en beloningen van de Squad Battles :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 08:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ricloo86 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:12:
Ben ook wel erg benieuwd wat de handel trends gaan worden en of ik mooie handel kan ontdekken.

Wat waren afgelopen jaar de trends? (naast sbc)
In het begin veel met fitness kunnen doen, maar dat werd halverwege ook niet meer echt rendabel.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
The DenMan schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:11:
[...]

In het begin veel met fitness kunnen doen, maar dat werd halverwege ook niet meer echt rendabel.
Hoop dat ze de computergestuurde auto buy shit aan gaan pakken, of was dat in 17 niet meer aan de orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar hoe het spel speelt. FIFA 17 is voor mij persoonlijk de meest frustrerende fifa in 5 jaar tijd. De gameplay voelt zo ontzettend traag aan en de vele kleine irritaties zorgen voor een minder leuke ervaring. Ik ben dus erg benieuwd naar de snelheid van de game en of ze het daadwerkelijk waar kunnen maken dat het ene team anders aan voelt als het andere.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Momenteel voelt je eigen team de ene keer al anders aan dan de andere keer, dus dat lijkt me geen probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:17:
[...]

Hoop dat ze de computergestuurde auto buy shit aan gaan pakken, of was dat in 17 niet meer aan de orde?
Jawel....Kan je zelfs een abbo op nemen :|

https://ultimatebot.net/working.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
FIFA 18 krijgt een volledig vernieuwde webapp, dus hopelijk wordt de beveiliging ook op een andere manier geregeld dan nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:36:
FIFA 18 krijgt een volledig vernieuwde webapp, dus hopelijk wordt de beveiliging ook op een andere manier geregeld dan nu het geval is.
Pff mag hopen dat ze hier iets aan gaan doen hoor!
Maakt het zo oneerlijk.

Vind het af en toe echt lachen en kicken om half uurtje te gaan snipen, wat in 16 mij echt wel een paar mooie spelers heeft opgeleverd. Maar met die auto buy ben je gewoon weg kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 08:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

[...]

Weinig last van gehad. Kwam erop neer dat je op maandag / dinsdag squad fitness haalde voor 1100 / 1200
en dan tijdens de WL verkocht voor 1500 / 1600. Is misschien maar paar 100 per kaartje. Alleen je kon ze wel stapelen in je club. Dus al met al tikte dat mooi aan.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Had het al in meer (p)reviews gelezen, maar overpowered pace schijnt weer terug te zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Maichel schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:55:
Had het al in meer (p)reviews gelezen, maar overpowered pace schijnt weer terug te zijn.....
Is overpowered pace ooit weggeweest dan behalve de eerste 2 maanden van FIFA 17? Waarom is Musa onder andere zo populair en zijn prima spitsen als Benzema dat minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Kluutmaran schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Is overpowered pace ooit weggeweest dan behalve de eerste 2 maanden van FIFA 17? Waarom is Musa onder andere zo populair en zijn prima spitsen als Benzema dat minder?
Dat is waar, maar niet zo erg als in FIFA 15...daar was het echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 01-07-2024
[...]

Ik wist niet eens dat dit bestond :+ hoop inderdaad dat ze dit gaan aanpakken dan , maar ik moet toegeven , het is wel ideaal als je overdag de bot aan zet en gaat werken en je savonds terug komt en je hebt genoeg coins om weer een pakket te openen :9

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
taker1987 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:27:
[...]

Ik wist niet eens dat dit bestond :+ hoop inderdaad dat ze dit gaan aanpakken dan , maar ik moet toegeven , het is wel ideaal als je overdag de bot aan zet en gaat werken en je savonds terug komt en je hebt genoeg coins om weer een pakket te openen :9
Dan moet je even een abo nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 01-07-2024
Ricloo86 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:54:
[...]

Dan moet je even een abo nemen ;)
nee ik ben net iets te bang voor een ban :o

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Maichel schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:55:
Ik blijf me toch altijd verbazen dat op basis van een beta (en in mindere maten een demo) een conclusie wordt getrokken hoe de tuning van dat soort aspecten in een full game zal zijn.
Als beta spelers in grote getallen aangeven dat pace overpowered is lijkt me dat EA hier dingen in gaat bijstellen. Dat hebben we trouwens in het verleden ook vaak gezien, soms zelfs pas met de day-one-patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05 14:40
MyUtd4Life schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:26:
[...]

Ik blijf me toch altijd verbazen dat op basis van een beta (en in mindere maten een demo) een conclusie wordt getrokken hoe de tuning van dat soort aspecten in een full game zal zijn.
Als beta spelers in grote getallen aangeven dat pace overpowered is lijkt me dat EA hier dingen in gaat bijstellen. Dat hebben we trouwens in het verleden ook vaak gezien, soms zelfs pas met de day-one-patch.
Dit dus. Ik zie mensen dan bijvoorbeeld klagen dat er grafische dingen niet goed zijn of dat er wat glitched. Of dat er dingen mis gaan met de gameplay. Snappen mensen de bedoeling wel van een Beta? Snappen mensen uberhaubt wel wat dit is? Tot nu toe lees ik veel positieve verhalen voor zover je er waarde aan kunt hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Arwintju schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

Dit dus. Ik zie mensen dan bijvoorbeeld klagen dat er grafische dingen niet goed zijn of dat er wat glitched. Of dat er dingen mis gaan met de gameplay. Snappen mensen de bedoeling wel van een Beta? Snappen mensen uberhaubt wel wat dit is? Tot nu toe lees ik veel positieve verhalen voor zover je er waarde aan kunt hechten.
Heb je gelijk in, maar grafische dingen of dingen die geglitched zijn zijn natuurlijk wel anders dan "algemene gameplay" waarin iets aanwezig lijkt te zijn. Maar...snap wat je bedoeld ja. Ook de demo is vaak nog anders qua gameplay dan het uiteindelijke spel, dus dat zijn zaken die inderdaad nog aangepast kunnen worden ja.

• EvEs0r
Nieuw info gelekt uit de beta!
FIFA 18 Ultimate Team New Changes

- If you are inactive during an online match you will be punished. Another user tells on reddit that he had led 11 minutes before the end 10 minutes before the end and therefore decided to put the controller aside and get something to eat. When he came back, the message on the screen was that he was being punished for inactivity and that the game was counted as a defeat. However, this is only to happen with online matches. How long you can be inactive before you lose a defeat is not known.

- Anyone who decides to shoot several properties from frustration is also allegedly losing a direct defeat. Who arbitrarily causes more than three owners, will be kicked out the game.

- You can display more statistics on the player cards in FUT 18

- When you start FUT 18, you will receive a starter pack. You can determine the nationality. For this country, more players are included

- If you determine the player roles in FUT 18, directly relevant stats are displayed.

- To start FUT 18 you can choose a loan player. You can choose between Chiellini, Hummels, Godin, Boateng and Pepe.

- When you choose your kit and badges, you will see what these will look like in real-time

Other confirmed FIFA 18 Changes:

- There are official graphics and presentations in the game from some leagues (from the Beta are Premier League, La Liga and MLS).

- If you press the pause button during an online match, you will not be able to enter the Pause menu until the game is interrupted (for example: ball goes out).

- There is a new game mode: "Pro Clubs Championship". Further information is not mentioned.
Bron: https://www.fifaah.com/ne...ive-in-game-and-more.html

Nee, ik ben géén Belg!

• Kluutmaran
- If you press the pause button during an online match, you will not be able to enter the Pause menu until the game is interrupted (for example: ball goes out).
Eindelijk! Irriteer me kapot aan het midden in een actie pauzeren of het half uur in beeld hebben staan dat je toch echt de bal niet had dus niet op pauze had mogen drukken. Dat is toch makkelijk op te lossen door de echte regels toe te passen dacht ik altijd al, EA nu gelukkig ook :D

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ga er vanuit dan Bundesliga ook zijn officiele graphics and presantation behoud.
Het is jammer dat ze dat niet doen bij alle competities.
In iedergeval ik zou het graag zien in Engeland, Duitslands, Spanje, Frankrijk, Nederland en italië.

Mijn hoop is gevestigd op Fifa 19, omdat de KNVB al in gesprek is met EA, maar Fifa 18 kwam net te vroeg uit. Ik wil gewoon PSV stadion, De Kuip, Gelredome, ArenA terug zien in de game ;) en dan ook de grafische presentaties van de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bedankt voor de vragen tot op heden, ga mijn best doen ze te beantwoorden. Is lastig om echt gamemodes goed te testen, dus zijn er ook nog gameplay vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:53:
[...]

Bedankt voor de vragen tot op heden, ga mijn best doen ze te beantwoorden. Is lastig om echt gamemodes goed te testen, dus zijn er ook nog gameplay vragen?
Ik las ergens dat voorzetten overpowered zijn. Daar ben ik wel benieuwd naar! Kan de keuze voor een striker aardig beïnvloeden in het begin :+
Pagina: 1 2 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs