Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 15:35
Gaan jullie allemaal voor een pre-order of gewoon kopen op de dag zelf? Vind zelf de pre-order bonussen meestal ondermaats met wat je er extra voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:56:
[...]

Eindelijk! Irriteer me kapot aan het midden in een actie pauzeren of het half uur in beeld hebben staan dat je toch echt de bal niet had dus niet op pauze had mogen drukken. Dat is toch makkelijk op te lossen door de echte regels toe te passen dacht ik altijd al, EA nu gelukkig ook :D
En vervolgens als beide spelers klaar zijn van 3 naar 0 aftellen om de game weer te laten beginnen.
Fraaank schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:00:
Gaan jullie allemaal voor een pre-order of gewoon kopen op de dag zelf? Vind zelf de pre-order bonussen meestal ondermaats met wat je er extra voor betaald.
Hier al eerder de icon editie besteld.

[ Voor 23% gewijzigd door Bean77 op 19-08-2017 18:03 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:03:
Hier al eerder de icon editie besteld.
Waarom de icon editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die wekelijkse packs op maandag wel geinig. Al vind ik die leenspelers dan weer zwaar irritant.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 09:24
Fraaank schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:00:
Gewoon weer ergens naar een nacht opening van Mediamarkt, weet alleen nog niet welke...vorige jaren naar Apeldoorn en Tilburg geweest (neem altijd dagje vrij op launch dag O-) )

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Maichel schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 02:18:
[...]

Gewoon weer ergens naar een nacht opening van Mediamarkt, weet alleen nog niet welke...vorige jaren naar Apeldoorn en Tilburg geweest (neem altijd dagje vrij op launch dag O-) )
Dat kan ook inderdaad!
Bean77 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:14:
[...]

Ik vind die wekelijkse packs op maandag wel geinig. Al vind ik die leenspelers dan weer zwaar irritant.
Vind het het extra geld nooit echt waard, aangezien die packs toch troep bevatten. Zijn ze wel tradable?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Dat kan ook inderdaad!

[...]

Vind het het extra geld nooit echt waard, aangezien die packs toch troep bevatten. Zijn ze wel tradable?
De afgelopen jaren wel, en met SBC denk ik dat de packs alleen maar waardevoller zijn geworden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Zijn ze altijd geweest en nergens stond dat het nu niet meer zou zijn.

En wat @Bossie ook zegt, ook al zit er veel troep in, deze troep kan in sbc's opeens veel waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Vanavond EA event op Gamescom, dus ook weer grote kans op nieuws over FIFA/FUT (althans, dat was de vorige jaren wel zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Fut 18 kan mij niet snel genoeg komen. 17 is echt dood voor :(

Heb zeeën van tijd en niks gaat in Fifa. Iets wat ik normaal speelde als ik geen tijd had :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik heb ook de icon editie, in theorie krijg je wel waar voor je geld met de packs maar het blijft een loterij :)

Heb ook zin in de gamescom vanavond. Ben benieuwd

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
tommiboy96 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Ik heb ook de icon editie, in theorie krijg je wel waar voor je geld met de packs maar het blijft een loterij :)

Heb ook zin in de gamescom vanavond. Ben benieuwd
Maar krijg je ook wel waar voor je geld? Ik kan voor die 40-50 euro extra ook een hoop fifa points (GEEN coins) kopen en die gelijk aan het begin van de game gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:43:
[...]

Maar krijg je ook wel waar voor je geld? Ik kan voor die 40-50 euro extra ook een hoop fifa points (GEEN coins) kopen en die gelijk aan het begin van de game gebruiken.
Tsja ieder zijn keuze. Vind het zelf altijd wel geinig zo'n pakje elke maandag. Vaak nog een fitnesskaart erin, helemaal prima dan.

Nog een maandje ongeveer. En schat zelf in nog zo'n 3 weken voordat de ratings bekend gemaakt zullen worden. Ben erg benieuwd. Genoeg leuke transfers weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Fraaank schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:43:
[...]

Klopt, maar je krijgt 40 15k packs dus dat is 100 euro aan FP als ik me niet vergis ;) . Uiteraard daalt de waarde van de spelers wel na een week of 3 na e release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
tommiboy96 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:50:
[...]

Klopt, maar je krijgt 40 15k packs dus dat is 100 euro aan FP als ik me niet vergis ;) . Uiteraard daalt de waarde van de spelers wel na een week of 3 na e release
Dacht dat het 7.5k packs waren toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
bijd e icon editie zijn het 15k packs volgens mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommiboy96
Fraaank schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

Dacht dat het 7.5k packs waren toch?
Afbeeldingslocatie: https://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2017/1496676529/fifa%2018%20versies.png

"Jumbo" premium gold pakketten. 15k dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
tommiboy96 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:13:
[...]

[afbeelding]

"Jumbo" premium gold pakketten. 15k dus :)
Ah dan ben ik toch deels overgehaald! Time to think! Thanks mannen voor de nuttige info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Waneer is de demo te downloaden?:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Kanters85 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:38:
Waneer is de demo te downloaden?:-)
Ongeveer een weekje voor de launch (ongeveer....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA is net met hun presentatie begonnen op Gamescon btw. Ze hebben het nu over Starwars maar Fifa en BF komen zo

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 21-08-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13

Pykow

Angelo OTR

1 trailer van fifa 18 en verder helemaal niets !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:33:
1 trailer van fifa 18 en verder helemaal niets !!
Inderdaad. Erg magertjes van zo'n grote titel. Maar goed, ze worden lui want ze verdienen het geld toch wel met bakken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mrIqAPP7GZg]

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 21-08-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:44:
[...]

Inderdaad. Erg magertjes van zo'n grote titel. Maar goed, ze worden lui want ze verdienen het geld toch wel met bakken.

[video]
Ik opende net de webapp en kreeg een video feed met een counter die nu nog 7 min duurt (21:00). Ik gok dat er zo nog meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:14
Helaas nog niks, benieuwd waarom ze iets zouden aankondigen na de persconferentie. Wat viel dat tegen zeg; wel beelden voor DLCs van oude games, maar geen enkele EA Sports game.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is onderstaande wel het belangrijkste nieuws voor FUT18 vandaag :+

Manchester United expect 35-year-old striker Zlatan Ibrahimovic to sign a new contract to stay at Old Trafford as early as this week.

http://www.espnfc.com/sto...ontract-this-week-sources

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:48:
Misschien is onderstaande wel het belangrijkste nieuws voor FUT18 vandaag :+

Manchester United expect 35-year-old striker Zlatan Ibrahimovic to sign a new contract to stay at Old Trafford as early as this week.

http://www.espnfc.com/sto...ontract-this-week-sources
Had het gelezen idd. Dat wordt bijna een compleet man utd team in fifa18 met al die sterren.
Alleen is het allesbehalve een team, maar daar zijn wij weer voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-05 16:07
Ik twijfel om FIFA 18 te kopen aangezien ultimate team toch wel verslavend is. Ik wil mijn afstuderen niet riskeren namelijk. Anderzijds wil ik het spel niet missen. Hopelijk kan ik me na de release van het spel in bedwang houden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

OnderDeMotorkap schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:51:
Ik twijfel om FIFA 18 te kopen aangezien ultimate team toch wel verslavend is. Ik wil mijn afstuderen niet riskeren namelijk. Anderzijds wil ik het spel niet missen. Hopelijk kan ik me na de release van het spel in bedwang houden. :D
Ik ga fifa18 sowiso kopen.
Een van de games die ik jaarlijks koop.
Tja het is niet ieder jaar vernieuwend, maar ik geniet al van de nieuwe grafische presentatie van liga in spanje.

En kijk weer erg naar uit om alex hunter weer te spelen.

Ik ga vanaf dag 1 beginnen met alex hunter en plaatsen op mn youtube kanaal voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Interessant.....

https://www.dreamteamfc.c...eet-will-make-a-comeback/

(zie videotje)

Ik gok zelf dat het een stukje uit een skill-game is, of een stukje uit Journey.

[ Voor 22% gewijzigd door Maichel op 22-08-2017 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Maichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:22:
Interessant.....

(zie videotje)

Ik gok zelf dat het een stukje uit een skill-game is, of een stukje uit Journey.
Wilde het filmpje net komen plaatsen hier. Ben benieuwd. Zat 2 weken geleden nog te denken aan zaalvoetbal in een nieuwe FIFA of een nieuwe FIFA Street. Kan me bijna niet voorstellen dat EA dit als extra in FIFA zelf zal stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
GovertNL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

Wilde het filmpje net komen plaatsen hier. Ben benieuwd. Zat 2 weken geleden nog te denken aan zaalvoetbal in een nieuwe FIFA of een nieuwe FIFA Street. Kan me bijna niet voorstellen dat EA dit als extra in FIFA zelf zal stoppen.
Precies, het lijkt op heel erg op een skill-game, dus ik gok dat dat het is ja. Al zou een nieuwe FIFA Street ook zeker tof zijn ja als los spel dan.

Zaalvoetbal in FIFA....dat was FIFA 97...gewoon alweer 20 jaar geleden :o

[ Voor 7% gewijzigd door Maichel op 22-08-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Maichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:46:
[...]

Precies, het lijkt op heel erg op een skill-game, dus ik gok dat dat het is ja. Al zou een nieuwe FIFA Street ook zeker tof zijn ja als los spel dan.

[video]
20 jaar geleden inderdaad en kan het mij nog vrij goed herinneren! Zou het graag eens terugzien in een nieuwe FIFA en ik kan me niet anders voorstellen dat meer mensen dit graag willen. Daar hoeft een game niet grandioos voor aangepast te worden lijkt mij, zeker niet als je dit vergelijkt met de gameplay van een FIFA Street. Maar dat zal wel bij dromen blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Maichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:22:
Interessant.....

(zie videotje)

Maanden geleden was er een 'Leak' van de Fifa 18 interface.
Daarin was een knopje Fifa street aanwezig. (Ik denk dat mijn bericht nog ergens op dit forum zweeft hierover)
Het zou wel erg vet zijn om Fifa street te kunnen spelen. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik in Fifa 17 totaal geen trucjes kan op dit moment. Doet altijd wat anders dan dat ik aangeef. Dus dat mogen ze wat eenvoudigen in een Fifa street mode / game.
Maichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:46:
[...]

[video]
Waar het allemaal begon :D
Fifa 97 was mijn eerste Fifa die ik ooit gespeeld heb en dat zaalvoetballen was erg leuk.
De bal kon niet uit enzo. Volgens mij zat het ook nog in Fifa 98, maar is het daarna eruit gesloopt.

Fifa nostalgie haha. Ik moest gelijk denken aan Fifa 2002.
Mijn neef had dit spel als eerst en ik mocht meekijken :+
Ik was helemaal van mijn stoel geblazen door het grafische geweld. je zag gewoon GRASSPRIETJES _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01:52
OnderDeMotorkap schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:51:
Idem (middelbare weliswaar)! Op een gegeven moment daalt de prijs enorm, maar dat zal dan weer midden in de examens zijn e.d... Alles bij elkaar één groot drama

[ Voor 64% gewijzigd door nieksvd op 22-08-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
@Pykow Was geen leak, maar fanart.

Vandaag de speelsessie gehad met FIFA 18, dus ik kan meer vertellen over hoe het zit met de FIFA Street geruchten. Hier te lezen.

Beantwoorden van vragen en het hands-on artikel hoop ik morgen te kunnen schrijven.

[ Voor 6% gewijzigd door MyUtd4Life op 22-08-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:36:
@Pykow Was geen leak, maar fanart.

Vandaag de speelsessie gehad met FIFA 18, dus ik kan meer vertellen over hoe het zit met de FIFA Street geruchten. Hier te lezen.

Beantwoorden van vragen en het hands-on artikel hoop ik morgen te kunnen schrijven.
Lol was dat een clickbait? >:) Je had het net zo goed hier kunnen schrijven in een zin ;)

Er komen zo genoeg reviews online, maar ik vind het altijd lastig om er wat van te vinden. Vaak verandert er nog genoeg in gameplay (zeker in de fifa games met patches) zodat de review ook maar een verouderde momentopname is. Ik ga er vanuit dat het een iets betere fifa17 is. De ervaringen van een ander hoeven je eigen ervaringen niet te zijn dus nog even een maandje wachten om zelf te knallen.

Ook dit jaar nog mensen die de nodige fifa points gaan kopen bij de start? Kan mij herinneren dat vorig jaar iemand 400-500 euro gelijk aan fifa points had gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ja, had ook gekund. Enfin.
Ik hoop in ieder geval dat we er meer van gaan zien in FIFA 18. Als de gameplay ervoor geschikt gemaakt kan worden voor bepaalde situaties, moet dat ook met andere teams kunnen.

Daar geef ik je gelijk in, het is ook lastig om wat van een (p)review te vinden. Deze blijven altijd subjectief en wat nu het geval is, kan inmiddels al door devs voor fullgame aangepast zijn. Ook vallen sommige dingen pas op na het spelen van 25 potjes onder je eigen ideale omstandigheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-05 16:07
De AI is wel om te huilen zeg. Dit lijkt bij lange na niet op een pot zaalvoetbal. Zaalvoetbal is een hele andere type spel als je kijkt naar snelheid en het tactisch aspect. Dit lijkt meer op FIFA Street in de zaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Inderdaad een skill-game dus....

Hmmm toch een normale modus nu ik langer kijken ja 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 23-08-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:46:
[...]

De AI is wel om te huilen zeg. Dit lijkt bij lange na niet op een pot zaalvoetbal. Zaalvoetbal is een hele andere type spel als je kijkt naar snelheid en het tactisch aspect. Dit lijkt meer op FIFA Street in de zaal.
In fifa 97 was de AI ook hetzelfde.
Er zat geen verschil tussen zaal voetbal of veld voetbal.
Maar toch lijkt het me al leuk om in een zaal te kunnen voetballen.
Misschien dat we het ooit in de toekomst weer terug te zien krijgen, de eerste stap is gezet.

Ik heb echt mega veel zin in Fifa 18.
Maichel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:01:
[...]

Inderdaad een skill-game dus....

Hmmm toch een normale modus nu ik langer kijken ja 8)7
Het is inderdaad de normale modus.
Moet wel zeggen dat er te weinig nieuws vermeld wordt de laatste tijd over Fifa 18.
Normaal keek ik altijd op de website van fifabenelux, maar die kwamen gisterenavond om 22:30 pas met nieuws.

https://twitter.com/Pykow/status/900101771300884482

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 23-08-2017 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Pykow schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:29:
[...]

In fifa 97 was de AI ook hetzelfde.
Er zat geen verschil tussen zaal voetbal of veld voetbal.
Maar toch lijkt het me al leuk om in een zaal te kunnen voetballen.
Misschien dat we het ooit in de toekomst weer terug te zien krijgen, de eerste stap is gezet.

Ik heb echt mega veel zin in Fifa 18.

[...]

Het is inderdaad de normale modus.
Moet wel zeggen dat er te weinig nieuws vermeld wordt de laatste tijd over Fifa 18.
Ja dat is waar...maar valt er nog wat te melden? Het meeste is al bekend sinds de E3. Ik gok dat het volgende nog wel komt -kort voor de launch- om de hype nog wat aan te zwengelen:

- Sowieso die filmpjes met player ratings (steeds per 10 ofzo? zoals dit vorig jaar)
- Bekendmaking van nog meer OTW's
- Wellicht nog wat extra Icon's die bekend gemaakt worden.

Deze zaken zullen wel gewoon via social media bekend gemaakt worden en dan een weekje voor de launch ofzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Maichel op 23-08-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
een vraagje over de icons , is dit het enige wat we tot nu toe krijgen in fifa 18 ? of komen de legends van de xbox one ook naar de ps4 .. als dit het is word ik er niet heel warm van . ik hoop meer op wat nederlandse spelers , zoals van der sar en kluivert bijvoorbeeld .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Maichel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:34:
[...]

Ja dat is waar...maar valt er nog wat te melden? Het meeste is al bekend sinds de E3. Ik gok dat het volgende nog wel komt -kort voor de launch- om de hype nog wat aan te zwengelen:

- Sowieso die filmpjes met player ratings (steeds per 10 ofzo?)
- Bekendmaking van nog meer OTW's
- Wellicht nog wat extra Icon's die bekend gemaakt worden.

Deze zaken zullen wel gewoon via social media bekend gemaakt worden en dan een weekje voor de launch ofzo :)
Aangezien ze nu de presentatie hebben van de spaanse competitie, had ik wel graag een aankondiging gezien van meer "Echte" stadions in spanje

Ze hebben ook de Duitse competitie uitgebreid, maar ook hier had ik weer wat nieuws willen ontvangen van nieuwe stadions.

Iets meer beelden van de interface of uitleg hierover.
Misschien dat ik het gemist had, maar ik zag laatst beelden langskomen waarbij een neyar in pak op een stoel zat om een handtekening te ondertekenen. Maar heb er verder niks meer over gelezen.
Gaan we dat terug zien in Carreer mode of was dat puur een clip van The journey ?
taker1987 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:36:
een vraagje over de icons , is dit het enige wat we tot nu toe krijgen in fifa 18 ? of komen de legends van de xbox one ook naar de ps4 .. als dit het is word ik er niet heel warm van . ik hoop meer op wat nederlandse spelers , zoals van der sar en kluivert bijvoorbeeld .
Legends zijn vervallen, dit zijn nu de Icons die op alle platformen gelijk zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 23-08-2017 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-05 19:06
In dat filmpje laat hij beelden van de laatste fifa street uit 2012 zien terwijl hij praat over mogelijke street of zaal modus in FIFA 18..
Niets geen gameplay beelden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jongf7 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

In dat filmpje laat hij beelden van de laatste fifa street uit 2012 zien terwijl hij praat over mogelijke street of zaal modus in FIFA 18..
Dit zou wel de gelekte beelden zijn.
https://twitter.com/Pykow/status/900265868520804357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jongf7 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

Lol....en iedereen trapt erin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Maichel schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:58:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar het puntensysteem en beloningen van de Squad Battles :)
Helaas kon ik in de build niet zien hoeveel punten je precies krijgt als je een tegenstander op een bepaald niveau verslaat. Hoogste reward was aantal packs + 100k, bij gold 1 was volgens mij 25k en wat packs. Geen idee of die beloningen nu al vaststaan. Benieuwd of dit offline spelen weer leuk gaat maken.
taker1987 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:36:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het blijft bij de lijst die we tot nu toe weten. EA heeft nog een aantal weken te vullen met content om de hype hoog te houden, dus ik verwacht nog wel veranderingen in huidige lijst.

Inmiddels hands-on artikel online staan, kostte flink wat typewerk dus hoop dat jullie er wat aan hebben. Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

Microsoft en Sony zijn in gesprek voor crossplatform gamen. Op tijd voor fifa 18?

https://www.gamespot.com/...about-cross/1100-6452820/

Niet specifiek 100% relevant voor FIFA 18 maar het zou wel een mooie zet zijn om ons als GOT Fifa community dichter bij elkaar te brengen :+

• MyUtd4Life
Zou erg gaaf zijn en nu de ICONS ook op elk platform zijn, zitten er ook geen verschillen meer in de FUT-versies. Maar zeker te laat voor FIFA 18.

• Maichel
Om te beginnen -en wat veel makkelijker te implementeren is- is om de FUT markten te bundelen....dus 1 markt voor PS4 en Xbox. Dat is een begin :)

Vissert schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:58:
Microsoft en Sony zijn in gesprek voor crossplatform gamen. Op tijd voor fifa 18?

https://www.gamespot.com/...about-cross/1100-6452820/

Niet specifiek 100% relevant voor FIFA 18 maar het zou wel een mooie zet zijn om ons als GOT Fifa community dichter bij elkaar te brengen :+
Niet alleen hier, maar werkt overal door natuurlijk.
Ben benieuwd hoe ze dat qua e-sports gaan doen.

Damn in gedachte al meerdere keren Ronaldo gepacked :P Waar wachten we nog op? ;)

• Maichel
Bean77 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:50:
[...]

Niet alleen hier, maar werkt overal door natuurlijk.
Ben benieuwd hoe ze dat qua e-sports gaan doen.

Damn in gedachte al meerdere keren Ronaldo gepacked :P Waar wachten we nog op? ;)
Ik ook, en had 'm voor 3000000 coins aan jou verkocht :P

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Hoe zit dat eigenlijk met de kaarten van nu ? Behoud je dat in 18 of word dat omgezet in packs of coins ?

psn: taker-mart

• MyUtd4Life
taker1987 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:38:
Hoe zit dat eigenlijk met de kaarten van nu ? Behoud je dat in 18 of word dat omgezet in packs of coins ?
Je begint weer helemaal vanaf 0, net als iedereen. Het enige dat je eenmalig over kan zetten zijn FIFA Points als je die gekocht hebt.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
taker1987 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:38:
De kaarten van nu kun je in fifa 18 niet meer gebruiken, ik geloof wel dat je eenmalig fifa points kunt overzetten van fifa 17 naar fifa 18.

Dus was je in opbouwt in fifa is altijd maar voor een jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kanters85 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:47:
[...]

De kaarten van nu kun je in fifa 18 niet meer gebruiken, ik geloof wel dat je eenmalig fifa points kunt overzetten van fifa 17 naar fifa 18.

Dus was je in opbouwt in fifa is altijd maar voor een jaar :)
Over "kaarten" gesproken. Ik hoop wel dat ze nu eens door hebben om de gele kaarten door te laten tellen zodat je speler na x keer geel een schorsing heeft.

Overigens definitief (wat we al wisten)
http://www.telegraaf.nl/t...erug_bij_ManUnited__.html

Bean77 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:53:
[...]

Over "kaarten" gesproken. Ik hoop wel dat ze nu eens door hebben om de gele kaarten door te laten tellen zodat je speler na x keer geel een schorsing heeft.

Overigens definitief (wat we al wisten)
http://www.telegraaf.nl/t...erug_bij_ManUnited__.html
_/-\o_

Dan toch maar weer een BPL team, is dat ook meteen opgelost.

• FIFAspeler
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-06-2020
Hoop zo erg dat ik een 90+ pack waarmee ik dan vanaf dag 1 tot FIFA 19 mee kan spelen, dat zou heel gaaf zijn. Maar zal niet gebeuren natuurlijk :D
Bossie schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

_/-\o_

Dan toch maar weer een BPL team, is dat ook meteen opgelost.
Ik moet maar eens een strategie moet gaan bedenken. Want om nu Shaw weer 10 keer te kopen/verkopen is ook niet zo handig. Denk dat ik gewoon meer spelers in mijn club zal houden ipv tegelijk te verkopen.

• Fraaank
Iemand al iets gelezen/gehoord over de WL op PC? En dan met name het aantal wedstrijden per weekend.
FIFAspeler schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:22:
Hoop zo erg dat ik een 90+ pack waarmee ik dan vanaf dag 1 tot FIFA 19 mee kan spelen, dat zou heel gaaf zijn. Maar zal niet gebeuren natuurlijk :D
TOTS schijnt in oktober te zijn, dat is een goed moment om die 90+ ff binnen te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Voor de geïnteresseerden: bijna een kwartier aan FIFA 18 beelden:
http://www.ign.com/videos...mo-ign-live-gamescom-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Gameplay lijkt veel trager te zijn dan 17 he? Niet dat dat slecht is....

Weet ook niet of het echt zo is, lijkt wellicht alleen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Maichel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:18:
[...]

De gameplay lijkt vloeiender en niet echt trager in mijn ogen.

ik heb er wel echt zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Mooie OTW dit :*)

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/na29CQ/OTW.png

[ Voor 30% gewijzigd door Maichel op 27-08-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er leuk uit, hoewel wel een achteruitgang ivm Neymar.
Ook gelijk LW ipv RV, valt me mee.

Nu wachten op alle ratings van alle spelers......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Ziet er leuk uit, hoewel wel een achteruitgang ivm Neymar.
Ook gelijk LW ipv RV, valt me mee.

Nu wachten op alle ratings van alle spelers......
Is dat een officiële afbeelding dan?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor de echte Ajax fan: FIFA 18 met Ajax steelbook.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QYDuuZ5.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jZz9EJt.png

https://www.ajaxshop.nl/n...fa-18-ps4-limited-edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-05-2023
Maichel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:18:
[...]

Niet de demo te serieus nemen, de demo is altijd zoveel anders dan de echte FIFA :+

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:33:
[...]

Is dat een officiële afbeelding dan?
neem aan van wel, wordt wel als zodanig hier gepost.
je hebt ze voor een aantal nl clubs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon een design case waarvoor elke club zijn eigen printje kan maken en vervolgens als fan set kan verkopen.

Voor de BPL spelers onder ons, transfer Keita naar Liverpool is blijkbaar rond:
http://www.bbc.com/sport/football/41075272

edit 2018 pas :(

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 28-08-2017 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:46:
Is gewoon een design case waarvoor elke club zijn eigen printje kan maken en vervolgens als fan set kan verkopen.

Voor de BPL spelers onder ons, transfer Keita naar Liverpool is blijkbaar rond:
http://www.bbc.com/sport/football/41075272

edit 2018 pas :(
idd 2018, dus geen uber bpl nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:53:
[...]

idd 2018, dus geen uber bpl nog
Idd, die rare Naingolan blijft ook maar denken dat As Roma beter bij hem past dan Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:17:
[...]

Idd, die rare Naingolan blijft ook maar denken dat As Roma beter bij hem past dan Chelsea.
Haha ook mijn gedachte als ik een bericht van hem in het nieuws lees lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFAspeler
Bossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:17:
[...]

Blijf dat lekker denken Radja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo fifa 18 ronaldo editie gekocht.
Icon was mij net even wat te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Pykow schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:04:
Zo fifa 18 ronaldo editie gekocht.
Icon was mij net even wat te duur.
Ik denk eraan om de icon editie te kopen op de ps4 incl 10% korting via Fifa17. Dan kom je uit op €89.99
Echter heb je de game dan wel digitaal ipv een disc.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
shameblaster schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:38:
[...]

Ik denk eraan om de icon editie te kopen op de ps4 incl 10% korting via Fifa17. Dan kom je uit op €89.99
Ik heb de icon besteld, UT (en pro clubs) is zowat het enige wat ik speel dus dan lijkt het me het wel waard. Dit jaar ga ik wel voor de eerste keer starten zonder fifa punten. Met fut champions valt genoeg te verdienen ;). En dan kan ik meteen icon Ronaldo inzetten om te winnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Via Origin was hij ook 89.99euro (voor PC dan). Toch maar de Icon-editie gekocht...kon het niet laten :D

Kan niet wachten op de eerste packs in FIFA 18!

Zijn er meer PC-FIFA spelers hier? Weet er een paar maar eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 29-08-2017 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 19:10
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Via Origin was hij ook 89.99euro (voor PC dan). Toch maar de Icon-editie gekocht...kon het niet laten :D

Ik heb 'm 18 ook weer gekocht voor de PC. 17 eigenlijk meer op de Xone gespeeld dan op de PC, maar op de een of andere manier vind ik op de pc toch prettiger. Ronaldo edition trouwens; die wekelijkse packs doen me niet zo veel. Koop wel een x aantal fifa points op het begin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-05 20:36
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Ik speel ook op de PC.
Ik heb ook de Icon-editie gekocht, inclusief de 10% korting via Origin Acces kostte het €80,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFAspeler
Weet nog steeds niet of ik nou de Icon moet gaan kopen of niet. Waarschijnlijk kan ik die drie dagen niet heel veel spelen want heb gewoon school dan. Maar het is wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
FIFAspeler schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:26:
Weet nog steeds niet of ik nou de Icon moet gaan kopen of niet. Waarschijnlijk kan ik die drie dagen niet heel veel spelen want heb gewoon school dan. Maar het is wel leuk :D
Je krijgt ook een zooi 15k packs bij de Icon editie. Moet zeggen dat buiten die 3 extra dagen om de rest me niet zo interesseert (loan-Icon Ronaldo en wat loan-spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFAspeler
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

Je krijgt ook een zooi 15k packs bij de Icon editie. Moet zeggen dat buiten die 3 extra dagen om de rest me niet zo interesseert (loan-Icon Ronaldo en wat loan-spelers).
Ja dat van de 15k packs weet ik, dat zou ook de reden zijn dat ik die editie koop ipv de Ronaldo. Ik weet het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
FIFAspeler schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:32:
[...]

Ja dat van de 15k packs weet ik, dat zou ook de reden zijn dat ik die editie koop ipv de Ronaldo. Ik weet het nog niet...
Was in ieder geval mijn reden. Heb even zitten terugrekenen wat je kunt halen aan fifa-points. Ik betaal nu 40euro extra voor 40x 15k packs. 15k packs zijn volgens mij 300 fifa-points. Is in totaal 12.000 fifa-points aan packs. Ik koop 2200 fifa-points voor ongeveer 13 euro. Dan ben ik iets meer dan 78 euro kwijt als ik hetzelfde zou willen bereiken zonder de pre-order.

Mocht ik een rekenfoutje hebben begaan, corrigeer me dan aub 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 29-08-2017 18:20 . Reden: Wijziging gedaan dankzij @Skann ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 21:10
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Was in ieder geval mijn reden. Heb even zitten terugrekenen wat je kunt halen aan fifa-points. Ik betaal nu 40euro extra voor 40x 15k packs. 15k packs zijn volgens mij 350 fifa-points. Is in totaal 14.000 fifa-points aan packs. Ik koop 2200 fifa-points voor ongeveer 13 euro. Dan ben ik iets meer dan 82 euro kwijt als ik hetzelfde zou willen bereiken zonder de pre-order.

15k packs zijn 300 points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Was in ieder geval mijn reden. Heb even zitten terugrekenen wat je kunt halen aan fifa-points. Ik betaal nu 40euro extra voor 40x 15k packs. 15k packs zijn volgens mij 350 fifa-points. Is in totaal 14.000 fifa-points aan packs. Ik koop 2200 fifa-points voor ongeveer 13 euro. Dan ben ik iets meer dan 82 euro kwijt als ik hetzelfde zou willen bereiken zonder de pre-order.

Hoe kom je aan 2200 FP voor 13 euro? is toch 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

FIFAspeler schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:32:
[...]

Ik ben voor de Ronaldo editite (PC) gegaan voor de 3day early access.
Ik wil dit jaar wel tijd in FUT steken, maar net als alle andere jaren raak ik erop uitgekeken of blijf ik gewoon een slecht team houden.
Dit jaar 2x geprobeerd, maar krijg gewoon spelers uit verkeerde landen of competities en daardoor heb ik gewoon een te zwak team.
Geeft mij gewoon het gevoel dat ik Fifa points moet gaan kopen om een leuke team eraan over te houden.

Ik speel Fifa heel het jaar door. Soms weken achter elkaar en dan weer paar weken niet.
Ik zal me toch denk ik weer voornamelijk bezig houden met Carreer mode als manager en als speler.
Daarnaast kijk ik er erg naar uit om The Journey te gaan spelen.
Vorig jaar was het al een succes en ook al was het erg basic.

Heb trouwens ook wel extra pech ;)
Ik moet 12 september onder het mes en mijn herstel duurt 2 weken. Dat is helaas net 1 week te vroeg voor Fifa 18 haha. Maar ik kan natuurlijk ook niet langer thuis blijven, want heb nog een bedrijf te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 03-09-2017 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

Uitgesmeerd over 15 weken ja. Na de 4e week heb je daar net niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:38:
[...]

Uitgesmeerd over 15 weken ja. Na de 4e week heb je daar net niks aan.
Totdat er een SBC voorbij komt en die speler ineens wel 5-10k waard is. Probeer niemand over te halen om ook de Icon Editie te kopen, maar geef alleen mijn argumenten om er wel voor te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:40:
[...]

Totdat er een SBC voorbij komt en die speler ineens wel 5-10k waard is. Probeer niemand over te halen om ook de Icon Editie te kopen, maar geef alleen mijn argumenten om er wel voor te kiezen.
Random gold spelers die misschien ooit stijgen door een sbc had je ook voor 350 coins kunnen kopen.

Mij maakt het niet uit wat iedereen doet. Vul je verhaal aan voor volledige info.

Meest lucratieve aan het begin is draften. Als je tenminste de Draft regelmatig wint. (dat kan ik niet met regelmaat :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat is een plusje naar mijn mening, hoor je die DVD ook niet tussendoor opspinnen of dat de console gaat mekkeren dat de disc er niet in zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:25:
[...]

Dat is een plusje naar mijn mening, hoor je die DVD ook niet tussendoor opspinnen of dat de console gaat mekkeren dat de disc er niet in zit :+
Idd ik vind het ook een voordeel. Helaas wel gehad dat op een weekendje weg iemand ook fifa 17 had mee genomen en op een onbewaakt moment zijn disc er in had gedaan. Waardoor ik thuis eerst fifa opnieuw moest downloaden en installeren omdat hij maar om de disc bleef vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Bij fifa vind ik het ook niet erg om digitaal te kopen. Het is toch een game die ik het hele jaar door speel en geen doorverkoop waarde heeft daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de categorie "BPL boven alles". Aurier mogelijk naar Tottenham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 10:25
Vissert schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:52:
In de categorie "BPL boven alles". Aurier mogelijk naar Tottenham.
Om nog maar niet te beginnen over Renato Sanches naar Swansea
Pagina: 1 2 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs