Gaan jullie allemaal voor een pre-order of gewoon kopen op de dag zelf? Vind zelf de pre-order bonussen meestal ondermaats met wat je er extra voor betaald.
En vervolgens als beide spelers klaar zijn van 3 naar 0 aftellen om de game weer te laten beginnen.Kluutmaran schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:56:
[...]
Eindelijk! Irriteer me kapot aan het midden in een actie pauzeren of het half uur in beeld hebben staan dat je toch echt de bal niet had dus niet op pauze had mogen drukken. Dat is toch makkelijk op te lossen door de echte regels toe te passen dacht ik altijd al, EA nu gelukkig ook
Hier al eerder de icon editie besteld.Fraaank schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:00:
Gaan jullie allemaal voor een pre-order of gewoon kopen op de dag zelf? Vind zelf de pre-order bonussen meestal ondermaats met wat je er extra voor betaald.
[ Voor 23% gewijzigd door Bean77 op 19-08-2017 18:03 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Waarom de icon editie?Bean77 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:03:
Hier al eerder de icon editie besteld.
Ik vind die wekelijkse packs op maandag wel geinig. Al vind ik die leenspelers dan weer zwaar irritant.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Gewoon weer ergens naar een nacht opening van Mediamarkt, weet alleen nog niet welke...vorige jaren naar Apeldoorn en Tilburg geweest (neem altijd dagje vrij op launch dagFraaank schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:00:

PSN: Maichel
Dat kan ook inderdaad!Maichel schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 02:18:
[...]
Gewoon weer ergens naar een nacht opening van Mediamarkt, weet alleen nog niet welke...vorige jaren naar Apeldoorn en Tilburg geweest (neem altijd dagje vrij op launch dag)
Vind het het extra geld nooit echt waard, aangezien die packs toch troep bevatten. Zijn ze wel tradable?Bean77 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:14:
[...]
Ik vind die wekelijkse packs op maandag wel geinig. Al vind ik die leenspelers dan weer zwaar irritant.
De afgelopen jaren wel, en met SBC denk ik dat de packs alleen maar waardevoller zijn geworden.Fraaank schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:42:
[...]
Dat kan ook inderdaad!
[...]
Vind het het extra geld nooit echt waard, aangezien die packs toch troep bevatten. Zijn ze wel tradable?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zijn ze altijd geweest en nergens stond dat het nu niet meer zou zijn.Fraaank schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:42:
[...]
Vind het het extra geld nooit echt waard, aangezien die packs toch troep bevatten. Zijn ze wel tradable?
En wat @Bossie ook zegt, ook al zit er veel troep in, deze troep kan in sbc's opeens veel waard zijn.
Vanavond EA event op Gamescom, dus ook weer grote kans op nieuws over FIFA/FUT (althans, dat was de vorige jaren wel zo).
Fut 18 kan mij niet snel genoeg komen. 17 is echt dood voor 
Heb zeeën van tijd en niks gaat in Fifa. Iets wat ik normaal speelde als ik geen tijd had
Heb zeeën van tijd en niks gaat in Fifa. Iets wat ik normaal speelde als ik geen tijd had
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb ook de icon editie, in theorie krijg je wel waar voor je geld met de packs maar het blijft een loterij
Heb ook zin in de gamescom vanavond. Ben benieuwd
Psn: stone-face-lock
Maar krijg je ook wel waar voor je geld? Ik kan voor die 40-50 euro extra ook een hoop fifa points (GEEN coins) kopen en die gelijk aan het begin van de game gebruiken.tommiboy96 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Ik heb ook de icon editie, in theorie krijg je wel waar voor je geld met de packs maar het blijft een loterij
Heb ook zin in de gamescom vanavond. Ben benieuwd
Tsja ieder zijn keuze. Vind het zelf altijd wel geinig zo'n pakje elke maandag. Vaak nog een fitnesskaart erin, helemaal prima dan.Fraaank schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:43:
[...]
Maar krijg je ook wel waar voor je geld? Ik kan voor die 40-50 euro extra ook een hoop fifa points (GEEN coins) kopen en die gelijk aan het begin van de game gebruiken.
Nog een maandje ongeveer. En schat zelf in nog zo'n 3 weken voordat de ratings bekend gemaakt zullen worden. Ben erg benieuwd. Genoeg leuke transfers weer.
Klopt, maar je krijgt 40 15k packs dus dat is 100 euro aan FP als ik me niet vergisFraaank schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:43:
[...]
Maar krijg je ook wel waar voor je geld? Ik kan voor die 40-50 euro extra ook een hoop fifa points (GEEN coins) kopen en die gelijk aan het begin van de game gebruiken.
Dacht dat het 7.5k packs waren toch?tommiboy96 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:50:
[...]
Klopt, maar je krijgt 40 15k packs dus dat is 100 euro aan FP als ik me niet vergis. Uiteraard daalt de waarde van de spelers wel na een week of 3 na e release
bijd e icon editie zijn het 15k packs volgens mij
Ah dan ben ik toch deels overgehaald! Time to think! Thanks mannen voor de nuttige info!tommiboy96 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:13:
[...]
[afbeelding]
"Jumbo" premium gold pakketten. 15k dus
Ongeveer een weekje voor de launch (ongeveer....)Kanters85 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:38:
Waneer is de demo te downloaden?:-)
EA is net met hun presentatie begonnen op Gamescon btw. Ze hebben het nu over Starwars maar Fifa en BF komen zo
[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 21-08-2017 18:38 ]
1 trailer van fifa 18 en verder helemaal niets !!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Inderdaad. Erg magertjes van zo'n grote titel. Maar goed, ze worden lui want ze verdienen het geld toch wel met bakken.Pykow schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:33:
1 trailer van fifa 18 en verder helemaal niets !!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mrIqAPP7GZg]
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 21-08-2017 20:49 ]
Ik opende net de webapp en kreeg een video feed met een counter die nu nog 7 min duurt (21:00). Ik gok dat er zo nog meer komt.Bean77 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:44:
[...]
Inderdaad. Erg magertjes van zo'n grote titel. Maar goed, ze worden lui want ze verdienen het geld toch wel met bakken.
[video]
Helaas nog niks, benieuwd waarom ze iets zouden aankondigen na de persconferentie. Wat viel dat tegen zeg; wel beelden voor DLCs van oude games, maar geen enkele EA Sports game.
FIFA Benelux Administrator
Misschien is onderstaande wel het belangrijkste nieuws voor FUT18 vandaag 
Manchester United expect 35-year-old striker Zlatan Ibrahimovic to sign a new contract to stay at Old Trafford as early as this week.
http://www.espnfc.com/sto...ontract-this-week-sources
Manchester United expect 35-year-old striker Zlatan Ibrahimovic to sign a new contract to stay at Old Trafford as early as this week.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had het gelezen idd. Dat wordt bijna een compleet man utd team in fifa18 met al die sterren.Bossie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:48:
Misschien is onderstaande wel het belangrijkste nieuws voor FUT18 vandaag
Alleen is het allesbehalve een team, maar daar zijn wij weer voor
Ik twijfel om FIFA 18 te kopen aangezien ultimate team toch wel verslavend is. Ik wil mijn afstuderen niet riskeren namelijk. Anderzijds wil ik het spel niet missen. Hopelijk kan ik me na de release van het spel in bedwang houden.
Ik ga fifa18 sowiso kopen.OnderDeMotorkap schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:51:
Ik twijfel om FIFA 18 te kopen aangezien ultimate team toch wel verslavend is. Ik wil mijn afstuderen niet riskeren namelijk. Anderzijds wil ik het spel niet missen. Hopelijk kan ik me na de release van het spel in bedwang houden.
Een van de games die ik jaarlijks koop.
Tja het is niet ieder jaar vernieuwend, maar ik geniet al van de nieuwe grafische presentatie van liga in spanje.
En kijk weer erg naar uit om alex hunter weer te spelen.
Ik ga vanaf dag 1 beginnen met alex hunter en plaatsen op mn youtube kanaal voor de geïnteresseerden.
Interessant.....
https://www.dreamteamfc.c...eet-will-make-a-comeback/
(zie videotje)
Ik gok zelf dat het een stukje uit een skill-game is, of een stukje uit Journey.
(zie videotje)
Ik gok zelf dat het een stukje uit een skill-game is, of een stukje uit Journey.
[ Voor 22% gewijzigd door Maichel op 22-08-2017 15:25 ]
Wilde het filmpje net komen plaatsen hier. Ben benieuwd. Zat 2 weken geleden nog te denken aan zaalvoetbal in een nieuwe FIFA of een nieuwe FIFA Street. Kan me bijna niet voorstellen dat EA dit als extra in FIFA zelf zal stoppen.Maichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:22:
Interessant.....
(zie videotje)
Precies, het lijkt op heel erg op een skill-game, dus ik gok dat dat het is ja. Al zou een nieuwe FIFA Street ook zeker tof zijn ja als los spel dan.GovertNL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:40:
[...]
Wilde het filmpje net komen plaatsen hier. Ben benieuwd. Zat 2 weken geleden nog te denken aan zaalvoetbal in een nieuwe FIFA of een nieuwe FIFA Street. Kan me bijna niet voorstellen dat EA dit als extra in FIFA zelf zal stoppen.
Zaalvoetbal in FIFA....dat was FIFA 97...gewoon alweer 20 jaar geleden
[ Voor 7% gewijzigd door Maichel op 22-08-2017 16:48 ]
20 jaar geleden inderdaad en kan het mij nog vrij goed herinneren! Zou het graag eens terugzien in een nieuwe FIFA en ik kan me niet anders voorstellen dat meer mensen dit graag willen. Daar hoeft een game niet grandioos voor aangepast te worden lijkt mij, zeker niet als je dit vergelijkt met de gameplay van een FIFA Street. Maar dat zal wel bij dromen blijvenMaichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:46:
[...]
Precies, het lijkt op heel erg op een skill-game, dus ik gok dat dat het is ja. Al zou een nieuwe FIFA Street ook zeker tof zijn ja als los spel dan.
[video]
Maanden geleden was er een 'Leak' van de Fifa 18 interface.Maichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:22:
Interessant.....
(zie videotje)
Daarin was een knopje Fifa street aanwezig. (Ik denk dat mijn bericht nog ergens op dit forum zweeft hierover)
Het zou wel erg vet zijn om Fifa street te kunnen spelen. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik in Fifa 17 totaal geen trucjes kan op dit moment. Doet altijd wat anders dan dat ik aangeef. Dus dat mogen ze wat eenvoudigen in een Fifa street mode / game.
Waar het allemaal begonMaichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:46:
[...]
Precies, het lijkt op heel erg op een skill-game, dus ik gok dat dat het is ja. Al zou een nieuwe FIFA Street ook zeker tof zijn ja als los spel dan.
[video]
Fifa 97 was mijn eerste Fifa die ik ooit gespeeld heb en dat zaalvoetballen was erg leuk.
De bal kon niet uit enzo. Volgens mij zat het ook nog in Fifa 98, maar is het daarna eruit gesloopt.
Fifa nostalgie haha. Ik moest gelijk denken aan Fifa 2002.
Mijn neef had dit spel als eerst en ik mocht meekijken
Ik was helemaal van mijn stoel geblazen door het grafische geweld. je zag gewoon GRASSPRIETJES
Idem (middelbare weliswaar)! Op een gegeven moment daalt de prijs enorm, maar dat zal dan weer midden in de examens zijn e.d... Alles bij elkaar één groot dramaOnderDeMotorkap schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:51:
[ Voor 64% gewijzigd door nieksvd op 22-08-2017 19:59 ]
@Pykow Was geen leak, maar fanart.
Vandaag de speelsessie gehad met FIFA 18, dus ik kan meer vertellen over hoe het zit met de FIFA Street geruchten. Hier te lezen.
Beantwoorden van vragen en het hands-on artikel hoop ik morgen te kunnen schrijven.
Vandaag de speelsessie gehad met FIFA 18, dus ik kan meer vertellen over hoe het zit met de FIFA Street geruchten. Hier te lezen.
Beantwoorden van vragen en het hands-on artikel hoop ik morgen te kunnen schrijven.
[ Voor 6% gewijzigd door MyUtd4Life op 22-08-2017 22:41 ]
Lol was dat een clickbait?MyUtd4Life schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:36:
@Pykow Was geen leak, maar fanart.
Er komen zo genoeg reviews online, maar ik vind het altijd lastig om er wat van te vinden. Vaak verandert er nog genoeg in gameplay (zeker in de fifa games met patches) zodat de review ook maar een verouderde momentopname is. Ik ga er vanuit dat het een iets betere fifa17 is. De ervaringen van een ander hoeven je eigen ervaringen niet te zijn dus nog even een maandje wachten om zelf te knallen.
Ook dit jaar nog mensen die de nodige fifa points gaan kopen bij de start? Kan mij herinneren dat vorig jaar iemand 400-500 euro gelijk aan fifa points had gekocht.
Ja, had ook gekund. Enfin.
Ik hoop in ieder geval dat we er meer van gaan zien in FIFA 18. Als de gameplay ervoor geschikt gemaakt kan worden voor bepaalde situaties, moet dat ook met andere teams kunnen.
Daar geef ik je gelijk in, het is ook lastig om wat van een (p)review te vinden. Deze blijven altijd subjectief en wat nu het geval is, kan inmiddels al door devs voor fullgame aangepast zijn. Ook vallen sommige dingen pas op na het spelen van 25 potjes onder je eigen ideale omstandigheden.
Ik hoop in ieder geval dat we er meer van gaan zien in FIFA 18. Als de gameplay ervoor geschikt gemaakt kan worden voor bepaalde situaties, moet dat ook met andere teams kunnen.
Daar geef ik je gelijk in, het is ook lastig om wat van een (p)review te vinden. Deze blijven altijd subjectief en wat nu het geval is, kan inmiddels al door devs voor fullgame aangepast zijn. Ook vallen sommige dingen pas op na het spelen van 25 potjes onder je eigen ideale omstandigheden.
YouTube: FIFA STREET CONFIRMED IN FIFA 18!? (FIFA Street Leaked Gameplay)
Tadaa gameplay beelden
Tadaa gameplay beelden
De AI is wel om te huilen zeg. Dit lijkt bij lange na niet op een pot zaalvoetbal. Zaalvoetbal is een hele andere type spel als je kijkt naar snelheid en het tactisch aspect. Dit lijkt meer op FIFA Street in de zaal.
Inderdaad een skill-game dus....
Hmmm toch een normale modus nu ik langer kijken ja

[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 23-08-2017 09:03 ]
In fifa 97 was de AI ook hetzelfde.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:46:
[...]
De AI is wel om te huilen zeg. Dit lijkt bij lange na niet op een pot zaalvoetbal. Zaalvoetbal is een hele andere type spel als je kijkt naar snelheid en het tactisch aspect. Dit lijkt meer op FIFA Street in de zaal.
Er zat geen verschil tussen zaal voetbal of veld voetbal.
Maar toch lijkt het me al leuk om in een zaal te kunnen voetballen.
Misschien dat we het ooit in de toekomst weer terug te zien krijgen, de eerste stap is gezet.
Ik heb echt mega veel zin in Fifa 18.
Het is inderdaad de normale modus.Maichel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:01:
[...]
Inderdaad een skill-game dus....
Hmmm toch een normale modus nu ik langer kijken ja
Moet wel zeggen dat er te weinig nieuws vermeld wordt de laatste tijd over Fifa 18.
Normaal keek ik altijd op de website van fifabenelux, maar die kwamen gisterenavond om 22:30 pas met nieuws.
https://twitter.com/Pykow/status/900101771300884482
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 23-08-2017 09:33 ]
Ja dat is waar...maar valt er nog wat te melden? Het meeste is al bekend sinds de E3. Ik gok dat het volgende nog wel komt -kort voor de launch- om de hype nog wat aan te zwengelen:Pykow schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:29:
[...]
In fifa 97 was de AI ook hetzelfde.
Er zat geen verschil tussen zaal voetbal of veld voetbal.
Maar toch lijkt het me al leuk om in een zaal te kunnen voetballen.
Misschien dat we het ooit in de toekomst weer terug te zien krijgen, de eerste stap is gezet.
Ik heb echt mega veel zin in Fifa 18.
[...]
Het is inderdaad de normale modus.
Moet wel zeggen dat er te weinig nieuws vermeld wordt de laatste tijd over Fifa 18.
- Sowieso die filmpjes met player ratings (steeds per 10 ofzo? zoals dit vorig jaar)
- Bekendmaking van nog meer OTW's
- Wellicht nog wat extra Icon's die bekend gemaakt worden.
Deze zaken zullen wel gewoon via social media bekend gemaakt worden en dan een weekje voor de launch ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door Maichel op 23-08-2017 09:35 ]
een vraagje over de icons , is dit het enige wat we tot nu toe krijgen in fifa 18 ? of komen de legends van de xbox one ook naar de ps4 .. als dit het is word ik er niet heel warm van . ik hoop meer op wat nederlandse spelers , zoals van der sar en kluivert bijvoorbeeld .
psn: taker-mart
Aangezien ze nu de presentatie hebben van de spaanse competitie, had ik wel graag een aankondiging gezien van meer "Echte" stadions in spanjeMaichel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:34:
[...]
Ja dat is waar...maar valt er nog wat te melden? Het meeste is al bekend sinds de E3. Ik gok dat het volgende nog wel komt -kort voor de launch- om de hype nog wat aan te zwengelen:
- Sowieso die filmpjes met player ratings (steeds per 10 ofzo?)
- Bekendmaking van nog meer OTW's
- Wellicht nog wat extra Icon's die bekend gemaakt worden.
Deze zaken zullen wel gewoon via social media bekend gemaakt worden en dan een weekje voor de launch ofzo
Ze hebben ook de Duitse competitie uitgebreid, maar ook hier had ik weer wat nieuws willen ontvangen van nieuwe stadions.
Iets meer beelden van de interface of uitleg hierover.
Misschien dat ik het gemist had, maar ik zag laatst beelden langskomen waarbij een neyar in pak op een stoel zat om een handtekening te ondertekenen. Maar heb er verder niks meer over gelezen.
Gaan we dat terug zien in Carreer mode of was dat puur een clip van The journey ?
Legends zijn vervallen, dit zijn nu de Icons die op alle platformen gelijk zijn.taker1987 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:36:
een vraagje over de icons , is dit het enige wat we tot nu toe krijgen in fifa 18 ? of komen de legends van de xbox one ook naar de ps4 .. als dit het is word ik er niet heel warm van . ik hoop meer op wat nederlandse spelers , zoals van der sar en kluivert bijvoorbeeld .
[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 23-08-2017 09:41 ]
In dat filmpje laat hij beelden van de laatste fifa street uit 2012 zien terwijl hij praat over mogelijke street of zaal modus in FIFA 18..
Niets geen gameplay beelden dus.
Dit zou wel de gelekte beelden zijn.jongf7 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:55:
[...]
In dat filmpje laat hij beelden van de laatste fifa street uit 2012 zien terwijl hij praat over mogelijke street of zaal modus in FIFA 18..
https://twitter.com/Pykow/status/900265868520804357
Lol....en iedereen trapt erinjongf7 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:55:
[...]
Helaas kon ik in de build niet zien hoeveel punten je precies krijgt als je een tegenstander op een bepaald niveau verslaat. Hoogste reward was aantal packs + 100k, bij gold 1 was volgens mij 25k en wat packs. Geen idee of die beloningen nu al vaststaan. Benieuwd of dit offline spelen weer leuk gaat maken.Maichel schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:58:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar het puntensysteem en beloningen van de Squad Battles
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het blijft bij de lijst die we tot nu toe weten. EA heeft nog een aantal weken te vullen met content om de hype hoog te houden, dus ik verwacht nog wel veranderingen in huidige lijst.taker1987 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:36:
Inmiddels hands-on artikel online staan, kostte flink wat typewerk dus hoop dat jullie er wat aan hebben. Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.
Microsoft en Sony zijn in gesprek voor crossplatform gamen. Op tijd voor fifa 18?
https://www.gamespot.com/...about-cross/1100-6452820/
Niet specifiek 100% relevant voor FIFA 18 maar het zou wel een mooie zet zijn om ons als GOT Fifa community dichter bij elkaar te brengen
Niet specifiek 100% relevant voor FIFA 18 maar het zou wel een mooie zet zijn om ons als GOT Fifa community dichter bij elkaar te brengen
Zou erg gaaf zijn en nu de ICONS ook op elk platform zijn, zitten er ook geen verschillen meer in de FUT-versies. Maar zeker te laat voor FIFA 18.
Om te beginnen -en wat veel makkelijker te implementeren is- is om de FUT markten te bundelen....dus 1 markt voor PS4 en Xbox. Dat is een begin
Niet alleen hier, maar werkt overal door natuurlijk.Vissert schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:58:
Microsoft en Sony zijn in gesprek voor crossplatform gamen. Op tijd voor fifa 18?
Ben benieuwd hoe ze dat qua e-sports gaan doen.
Damn in gedachte al meerdere keren Ronaldo gepacked
Ik ook, en had 'm voor 3000000 coins aan jou verkochtBean77 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:50:
[...]
Niet alleen hier, maar werkt overal door natuurlijk.
Ben benieuwd hoe ze dat qua e-sports gaan doen.
Damn in gedachte al meerdere keren Ronaldo gepackedWaar wachten we nog op?
Hoe zit dat eigenlijk met de kaarten van nu ? Behoud je dat in 18 of word dat omgezet in packs of coins ?
psn: taker-mart
Je begint weer helemaal vanaf 0, net als iedereen. Het enige dat je eenmalig over kan zetten zijn FIFA Points als je die gekocht hebt.taker1987 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:38:
Hoe zit dat eigenlijk met de kaarten van nu ? Behoud je dat in 18 of word dat omgezet in packs of coins ?
De kaarten van nu kun je in fifa 18 niet meer gebruiken, ik geloof wel dat je eenmalig fifa points kunt overzetten van fifa 17 naar fifa 18.taker1987 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:38:
Dus was je in opbouwt in fifa is altijd maar voor een jaar
Over "kaarten" gesproken. Ik hoop wel dat ze nu eens door hebben om de gele kaarten door te laten tellen zodat je speler na x keer geel een schorsing heeft.Kanters85 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:47:
[...]
De kaarten van nu kun je in fifa 18 niet meer gebruiken, ik geloof wel dat je eenmalig fifa points kunt overzetten van fifa 17 naar fifa 18.
Dus was je in opbouwt in fifa is altijd maar voor een jaar
Overigens definitief (wat we al wisten)
http://www.telegraaf.nl/t...erug_bij_ManUnited__.html
Bean77 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:53:
[...]
Over "kaarten" gesproken. Ik hoop wel dat ze nu eens door hebben om de gele kaarten door te laten tellen zodat je speler na x keer geel een schorsing heeft.
Overigens definitief (wat we al wisten)
http://www.telegraaf.nl/t...erug_bij_ManUnited__.html
Dan toch maar weer een BPL team, is dat ook meteen opgelost.
Hoop zo erg dat ik een 90+ pack waarmee ik dan vanaf dag 1 tot FIFA 19 mee kan spelen, dat zou heel gaaf zijn. Maar zal niet gebeuren natuurlijk
Ik moet maar eens een strategie moet gaan bedenken. Want om nu Shaw weer 10 keer te kopen/verkopen is ook niet zo handig. Denk dat ik gewoon meer spelers in mijn club zal houden ipv tegelijk te verkopen.Bossie schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:21:
[...]
![]()
Dan toch maar weer een BPL team, is dat ook meteen opgelost.
Iemand al iets gelezen/gehoord over de WL op PC? En dan met name het aantal wedstrijden per weekend.
TOTS schijnt in oktober te zijn, dat is een goed moment om die 90+ ff binnen te halenFIFAspeler schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:22:
Hoop zo erg dat ik een 90+ pack waarmee ik dan vanaf dag 1 tot FIFA 19 mee kan spelen, dat zou heel gaaf zijn. Maar zal niet gebeuren natuurlijk
Voor de geïnteresseerden: bijna een kwartier aan FIFA 18 beelden:
http://www.ign.com/videos...mo-ign-live-gamescom-2017
Gameplay lijkt veel trager te zijn dan 17 he? Niet dat dat slecht is....MyUtd4Life schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:31:
Voor de geïnteresseerden: bijna een kwartier aan FIFA 18 beelden:
Weet ook niet of het echt zo is, lijkt wellicht alleen zo
De gameplay lijkt vloeiender en niet echt trager in mijn ogen.Maichel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:18:
[...]
Gameplay lijkt veel trager te zijn dan 17 he? Niet dat dat slecht is....
ik heb er wel echt zin in.
Ziet er leuk uit, hoewel wel een achteruitgang ivm Neymar.
Ook gelijk LW ipv RV, valt me mee.
Nu wachten op alle ratings van alle spelers......
Is dat een officiële afbeelding dan?Bean77 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:58:
[...]
Ziet er leuk uit, hoewel wel een achteruitgang ivm Neymar.
Ook gelijk LW ipv RV, valt me mee.
Nu wachten op alle ratings van alle spelers......
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Voor de echte Ajax fan: FIFA 18 met Ajax steelbook.

https://www.ajaxshop.nl/n...fa-18-ps4-limited-edition

Niet de demo te serieus nemen, de demo is altijd zoveel anders dan de echte FIFAMaichel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:18:
[...]
Gameplay lijkt veel trager te zijn dan 17 he? Niet dat dat slecht is....
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
neem aan van wel, wordt wel als zodanig hier gepost.peeweeherman schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Is dat een officiële afbeelding dan?
je hebt ze voor een aantal nl clubsSR8 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:05:
Voor de echte Ajax fan: FIFA 18 met Ajax steelbook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is gewoon een design case waarvoor elke club zijn eigen printje kan maken en vervolgens als fan set kan verkopen.
Voor de BPL spelers onder ons, transfer Keita naar Liverpool is blijkbaar rond:
http://www.bbc.com/sport/football/41075272
edit 2018 pas
edit 2018 pas
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 28-08-2017 18:46 ]
idd 2018, dus geen uber bpl nogBossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:46:
Is gewoon een design case waarvoor elke club zijn eigen printje kan maken en vervolgens als fan set kan verkopen.
edit 2018 pas
Idd, die rare Naingolan blijft ook maar denken dat As Roma beter bij hem past dan Chelsea.
Haha ook mijn gedachte als ik een bericht van hem in het nieuws lees lol.Bossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:17:
[...]
Idd, die rare Naingolan blijft ook maar denken dat As Roma beter bij hem past dan Chelsea.
Blijf dat lekker denken RadjaBossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:17:
[...]
Zo fifa 18 ronaldo editie gekocht.
Icon was mij net even wat te duur.
Ik denk eraan om de icon editie te kopen op de ps4 incl 10% korting via Fifa17. Dan kom je uit op €89.99Pykow schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:04:
Zo fifa 18 ronaldo editie gekocht.
Echter heb je de game dan wel digitaal ipv een disc.
Cons:::BB4E
Ik heb de icon besteld, UT (en pro clubs) is zowat het enige wat ik speel dus dan lijkt het me het wel waard. Dit jaar ga ik wel voor de eerste keer starten zonder fifa punten. Met fut champions valt genoeg te verdienenshameblaster schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:38:
[...]
Ik denk eraan om de icon editie te kopen op de ps4 incl 10% korting via Fifa17. Dan kom je uit op €89.99
Via Origin was hij ook 89.99euro (voor PC dan). Toch maar de Icon-editie gekocht...kon het niet latenshameblaster schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:38:
[...]
Ik denk eraan om de icon editie te kopen op de ps4 incl 10% korting via Fifa17. Dan kom je uit op €89.99
Kan niet wachten op de eerste packs in FIFA 18!
Zijn er meer PC-FIFA spelers hier? Weet er een paar maar eigenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 29-08-2017 10:05 ]
Ik heb 'm 18 ook weer gekocht voor de PC. 17 eigenlijk meer op de Xone gespeeld dan op de PC, maar op de een of andere manier vind ik op de pc toch prettiger. Ronaldo edition trouwens; die wekelijkse packs doen me niet zo veel. Koop wel een x aantal fifa points op het beginFraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:05:
[...]
Via Origin was hij ook 89.99euro (voor PC dan). Toch maar de Icon-editie gekocht...kon het niet laten
Ik speel ook op de PC.Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:05:
[...]
Via Origin was hij ook 89.99euro (voor PC dan). Toch maar de Icon-editie gekocht...kon het niet laten
Ik heb ook de Icon-editie gekocht, inclusief de 10% korting via Origin Acces kostte het €80,99.
Weet nog steeds niet of ik nou de Icon moet gaan kopen of niet. Waarschijnlijk kan ik die drie dagen niet heel veel spelen want heb gewoon school dan. Maar het is wel leuk
Je krijgt ook een zooi 15k packs bij de Icon editie. Moet zeggen dat buiten die 3 extra dagen om de rest me niet zo interesseert (loan-Icon Ronaldo en wat loan-spelers).FIFAspeler schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:26:
Weet nog steeds niet of ik nou de Icon moet gaan kopen of niet. Waarschijnlijk kan ik die drie dagen niet heel veel spelen want heb gewoon school dan. Maar het is wel leuk
Ja dat van de 15k packs weet ik, dat zou ook de reden zijn dat ik die editie koop ipv de Ronaldo. Ik weet het nog niet...Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:30:
[...]
Je krijgt ook een zooi 15k packs bij de Icon editie. Moet zeggen dat buiten die 3 extra dagen om de rest me niet zo interesseert (loan-Icon Ronaldo en wat loan-spelers).
Was in ieder geval mijn reden. Heb even zitten terugrekenen wat je kunt halen aan fifa-points. Ik betaal nu 40euro extra voor 40x 15k packs. 15k packs zijn volgens mij 300 fifa-points. Is in totaal 12.000 fifa-points aan packs. Ik koop 2200 fifa-points voor ongeveer 13 euro. Dan ben ik iets meer dan 78 euro kwijt als ik hetzelfde zou willen bereiken zonder de pre-order.FIFAspeler schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:32:
[...]
Ja dat van de 15k packs weet ik, dat zou ook de reden zijn dat ik die editie koop ipv de Ronaldo. Ik weet het nog niet...
Mocht ik een rekenfoutje hebben begaan, corrigeer me dan aub

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 29-08-2017 18:20 . Reden: Wijziging gedaan dankzij @Skann ]
15k packs zijn 300 points.Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:56:
[...]
Was in ieder geval mijn reden. Heb even zitten terugrekenen wat je kunt halen aan fifa-points. Ik betaal nu 40euro extra voor 40x 15k packs. 15k packs zijn volgens mij 350 fifa-points. Is in totaal 14.000 fifa-points aan packs. Ik koop 2200 fifa-points voor ongeveer 13 euro. Dan ben ik iets meer dan 82 euro kwijt als ik hetzelfde zou willen bereiken zonder de pre-order.
Hoe kom je aan 2200 FP voor 13 euro? is toch 20?Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:56:
[...]
Was in ieder geval mijn reden. Heb even zitten terugrekenen wat je kunt halen aan fifa-points. Ik betaal nu 40euro extra voor 40x 15k packs. 15k packs zijn volgens mij 350 fifa-points. Is in totaal 14.000 fifa-points aan packs. Ik koop 2200 fifa-points voor ongeveer 13 euro. Dan ben ik iets meer dan 82 euro kwijt als ik hetzelfde zou willen bereiken zonder de pre-order.
Ik ben voor de Ronaldo editite (PC) gegaan voor de 3day early access.FIFAspeler schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:32:
[...]
Ja dat van de 15k packs weet ik, dat zou ook de reden zijn dat ik die editie koop ipv de Ronaldo. Ik weet het nog niet...
Ik wil dit jaar wel tijd in FUT steken, maar net als alle andere jaren raak ik erop uitgekeken of blijf ik gewoon een slecht team houden.
Dit jaar 2x geprobeerd, maar krijg gewoon spelers uit verkeerde landen of competities en daardoor heb ik gewoon een te zwak team.
Geeft mij gewoon het gevoel dat ik Fifa points moet gaan kopen om een leuke team eraan over te houden.
Ik speel Fifa heel het jaar door. Soms weken achter elkaar en dan weer paar weken niet.
Ik zal me toch denk ik weer voornamelijk bezig houden met Carreer mode als manager en als speler.
Daarnaast kijk ik er erg naar uit om The Journey te gaan spelen.
Vorig jaar was het al een succes en ook al was het erg basic.
Heb trouwens ook wel extra pech
Ik moet 12 september onder het mes en mijn herstel duurt 2 weken. Dat is helaas net 1 week te vroeg voor Fifa 18 haha. Maar ik kan natuurlijk ook niet langer thuis blijven, want heb nog een bedrijf te runnen.
*knip*
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 03-09-2017 02:12 ]
Anoniem: 337891
Uitgesmeerd over 15 weken ja. Na de 4e week heb je daar net niks aan.Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:30:
[...]
Je krijgt ook een zooi 15k packs bij de Icon editie. Moet zeggen dat buiten die 3 extra dagen om de rest me niet zo interesseert (loan-Icon Ronaldo en wat loan-spelers).
Totdat er een SBC voorbij komt en die speler ineens wel 5-10k waard is. Probeer niemand over te halen om ook de Icon Editie te kopen, maar geef alleen mijn argumenten om er wel voor te kiezen.Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:38:
[...]
Uitgesmeerd over 15 weken ja. Na de 4e week heb je daar net niks aan.
Anoniem: 337891
Random gold spelers die misschien ooit stijgen door een sbc had je ook voor 350 coins kunnen kopen.Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:40:
[...]
Totdat er een SBC voorbij komt en die speler ineens wel 5-10k waard is. Probeer niemand over te halen om ook de Icon Editie te kopen, maar geef alleen mijn argumenten om er wel voor te kiezen.
Mij maakt het niet uit wat iedereen doet. Vul je verhaal aan voor volledige info.
Meest lucratieve aan het begin is draften. Als je tenminste de Draft regelmatig wint. (dat kan ik niet met regelmaat
Dat is een plusje naar mijn mening, hoor je die DVD ook niet tussendoor opspinnen of dat de console gaat mekkeren dat de disc er niet in zitshameblaster schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:38:
[...]
Idd ik vind het ook een voordeel. Helaas wel gehad dat op een weekendje weg iemand ook fifa 17 had mee genomen en op een onbewaakt moment zijn disc er in had gedaan. Waardoor ik thuis eerst fifa opnieuw moest downloaden en installeren omdat hij maar om de disc bleef vragen...Bossie schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:25:
[...]
Dat is een plusje naar mijn mening, hoor je die DVD ook niet tussendoor opspinnen of dat de console gaat mekkeren dat de disc er niet in zit
Bij fifa vind ik het ook niet erg om digitaal te kopen. Het is toch een game die ik het hele jaar door speel en geen doorverkoop waarde heeft daarna.
In de categorie "BPL boven alles". Aurier mogelijk naar Tottenham.
Om nog maar niet te beginnen over Renato Sanches naar SwanseaVissert schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:52:
In de categorie "BPL boven alles". Aurier mogelijk naar Tottenham.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs