Kane flikte het weer afgelopen weekend :+

YouTube: Kane bycicle kick 2

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:43:
[...]

En ze zijn weer gekelderd. Les 1 luister nooit naar Exactor it. :)
O maar dat kan nog makkelijk hoor.. Aurier hoeft a.s maandag maar bij Futhead of Futbin in de predictions te zitten en hij schiet naar de max bin van 120k

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Hoe werkt dat totw nu dan.. want er zijn nu wedstrijden doordeweeks gespeeld en van het weekend weer.. en vanuit die 2 maken ze woensdag pas een totw? Kans dat aurier dan nog in totw zit is toch niet zo groot als hij van het weekend ruk speelt en een andere RA beter? Aurier zit op xbox nu op 70k dus twijfel wat ik nu moet doen 😂

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
De Futmas Predictions zitten wel leuke spelers tussen:

Afbeeldingslocatie: https://www.ultimateteam.co.uk/wp-content/uploads/2017/12/FIFA-18-FUTMAS-SBC-Predictions-Guide-FUT-SBCs-Ultimate-Team-Squad-Building-Challenges-e1513092502998.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Damn.....mijn pack luck kan echt niet op dit jaar....Na Litmanen en Mbappe en nog een heleboel andere spelers nu net dit....

Ik deed een Marquee Matchup met als reward een small player pack. En wat pack ik als reward....

IF Son....dit slaat echt nergens meer op :D --> 380K toch weer :D

Mijn pack luck dit jaar met o.a:

- Mbappe
- Litmanen (in een gratis pakje)
- Shitload aan IF's
- IF Ozil and much more....

Ik mag zeker niet klagen dit jaar :D

PSN: Maichel

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Murrays schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:56:
De Futmas Predictions zitten wel leuke spelers tussen:

[afbeelding]
Hmm, misschien is t slim op mijn if roussilon en if immobile weg te doen, en een week later terug te kopen. Heb overigens wel mijn twijfels, vorig jaar ging het op rugnummer, wellicht wordt de aanpak compleet anders dit jaar.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Florenzi en Boateng zouden perfect zijn, de rest kan ik niet kwijt en moet ik dus voor zorgen dat ik ze niet ga doen zonder dat ik het nodig ben. Vorig jaar ook veel te veel untradeable spelers gedaan.

We zullen het zien, vrijdag gaan ze denk ik wel uitkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Maichel schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:59:
Damn.....mijn pack luck kan echt niet op dit jaar....Na Litmanen en Mbappe en nog een heleboel andere spelers nu net dit....

Ik deed een Marquee Matchup met als reward een small player pack. En wat pack ik als reward....

- Mbappe
- Shitload aan IF's

Mijn beste uit de Marquees van deze week was Sommer |:(

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Joster schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:08:
[...]

Bas Dost 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door wildcardxl op 14-12-2017 12:09 ]

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
[...]

Ik had Laporte!!!!!!!!! Packluck to the max!! Toch zeker 4k... ;w

• Lorenzoaliandro
Razz89 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:33:
Hoe werkt dat totw nu dan.. want er zijn nu wedstrijden doordeweeks gespeeld en van het weekend weer.. en vanuit die 2 maken ze woensdag pas een totw? Kans dat aurier dan nog in totw zit is toch niet zo groot als hij van het weekend ruk speelt en een andere RA beter? Aurier zit op xbox nu op 70k dus twijfel wat ik nu moet doen 😂
Volgende Totw wordt bepaald op 2 speelrondes.. ik heb Aurier voor 35k kunnen oppikken dus neem het risico. Kan me herinneren dat vorige week Ozil in TOTW zat terwijl die verloor van ManUtd.... Dus je weet maar nooit...

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:23:
[...]

Volgende Totw wordt bepaald op 2 speelrondes.. ik heb Aurier voor 35k kunnen oppikken dus neem het risico. Kan me herinneren dat vorige week Ozil in TOTW zat terwijl die verloor van ManUtd.... Dus je weet maar nooit...
Daarnaast doen ze er één keer in de zoveel tijd gewoon een ''random'' OTW in, kijk naar Tolisso destijds.. Dus ik denk dat je bingo hebt!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Maichel schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:59:

- Mbappe
- Shitload aan IF's

Mijn duurste was Aubameyang die voor 210k ging toen, maar echt serieus ik krijg zoveel packs (weekly rewards, monthly rewards, sbc's) en ik heb verder gewoon echt niks.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hmm, Wat vinden jullie van Pogba?
Hij staat best centraal op het middenveld in een 4-1-2-1-2 (2) aan de rechterkant.
Maar hij valt niet op, scoort pas 6 keer in 30 duels.

Maar hij is wel gewoon 458.000 waard. Ik weet het niet... Had er zulke hoge verwachtingen van

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 14-12-2017 13:14 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 08:17
Mars18 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:14:
Hij staat best centraal op het middenveld in een 4-1-2-1-2 (2) aan de rechterkant.

Maar hij is wel gewoon 458.000 waard. Ik weet het niet... Had er zulke hoge verwachtingen van
De vraag is of je hem op scorings vermogen moet beoordelen. Ik zie hem meer als controleur om het middenveld te domineren als die dat doet dan perfect.
Mars18 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:14:

Als CAM gebruiken, zo niet dan zijn er betere (en goedkopere) opties beschikbaar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Lorenzoaliandro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:22:
[...]

O maar dat kan nog makkelijk hoor.. Aurier hoeft a.s maandag maar bij Futhead of Futbin in de predictions te zitten en hij schiet naar de max bin van 120k
Ja, maar ik zei gisteren dat ik ze niet ging verkopen. Had ik dat wel gedaan, had ik nu twee keer zo veel Auriers kunnen hebben. :)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:30:
Gezien mijn voorraad en de prijs van de squad fitness kaarten heb ik besloten om ook maar met 1 team te gaan spelen. 2e team is verkocht. Ben van plan hiermee te gaan spelen: https://www.futbin.com/18/squad/2200993

Uiteraard begint Haas in de basis voor de chemistry :+

Iemand al ervaring met Gullit 86? Is hij echt die 1.3 miljoen waard?
Ik merkte dat ik wat defensieve zekerheid miste, dus geswitched van formatie en een middelste CM erbij genomen met M/H workrates. https://www.futbin.com/18/squad/2200993
Helaas wel afscheid moeten nemen van Hazard.

Eens kijken hoe dit gaat :)

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Ik speel pas sinds kort FUT en ik heb een vraag over IF, Team van de week en dergelijke. Als ik een speler in mijn team heb (gewoon goud) en deze komt in het team van de week, heeft dit dan invloed op mijn speler of doet dat helemaal niks? Zo niet, hoe kan ik dan aan deze spelers komen?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

RFRF schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:18:
Ik speel pas sinds kort FUT en ik heb een vraag over IF, Team van de week en dergelijke. Als ik een speler in mijn team heb (gewoon goud) en deze komt in het team van de week, heeft dit dan invloed op mijn speler of doet dat helemaal niks? Zo niet, hoe kan ik dan aan deze spelers komen?
Als het een gewone gouden speler is gebeurt daar helemaal niks mee als hij een IF krijgt. Je hebt de zwarte kaarten (de zogenaamde OTW; Ones To Watch) die wel veranderen als daarvan een IF komt. Die OTW's groeien mee, je zult zien dat die ook een stuk duurder zijn.

Een team van de week wordt elke woensdagmiddag bekend gemaakt en die spelers komen dan vanaf 7 uur NL tijd in pakketjes. Je kunt die IF varianten dan een week lang uit packs krijgen. Daarnaast kun je ze natuurlijk gewoon kopen via de transfermarkt :)

Op de startpagina staat nog wel wat meer informatie hierover :)
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:08:
[...]

Ja, maar ik zei gisteren dat ik ze niet ging verkopen. Had ik dat wel gedaan, had ik nu twee keer zo veel Auriers kunnen hebben. :)
Als ik meerdere spelers heb verkoop ik op hype altijd een aantal om een stuk winst te pakken en bewaar er dan 1 of 2 in het geval ze een zieke upgrade krijgen. Mocht Aurier nou dit weekend weer gekke dingen gaan doen gaan ze er wel op hype uit denk ik... Misschien 1 bewaren om daadwerkelijk mee te gaan spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door ErnstMid op 14-12-2017 14:52 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Sorry - dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door ErnstMid op 14-12-2017 14:52 ]

Verwijderd

Wat denken jullie: een paar ton investeren in spelers van 83 84 voor SBC met FUTmas of spelers goedkoop oppikken na/ tijdens FUTmas en ze dan eind januari voor goede prijzen verkopen?

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Bij die eerste optie heb je en minder risico, en waarschijnlijk ook meer rendement.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 22:18
Denk wel dat je aan de late kant bent dan, aangezien Futmas naar verwachting morgen begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap. schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:08:
Denk wel dat je aan de late kant bent dan, aangezien Futmas naar verwachting morgen begint.
Er zijn er nog steeds redelijk wat te koop voor rond de 1500 .. sule/howedes etc etc.. dus winst pak je altijd!

Verwijderd

sirkeith schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:56:
Bij die eerste optie heb je en minder risico, en waarschijnlijk ook meer rendement.
Risico is wel lager denk ik maar aan de andere kant koop je bijv een Asensio voor 1500 tijdens een crash die je ( als de markt na TOTY weer gaat stijgen ) voor 5000/6000 weer kan verkopen.. tijdens een SBC zal die nooit naar 5 / 6 k stijgen denk ik omdat het aanbod al wat groter is .. Met kerst komen er veel nieuwe FIFA Spelers bij en worden er amper extra SBC's en speciale kaarten gelaunched dus hogere prijzen.

Of zit ik compleet mis?

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 14:03
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:14:
[...]

Risico is wel lager denk ik maar aan de andere kant koop je bijv een Asensio voor 1500 tijdens een crash die je ( als de markt na TOTY weer gaat stijgen ) voor 5000/6000 weer kan verkopen.. tijdens een SBC zal die nooit naar 5 / 6 k stijgen denk ik omdat het aanbod al wat groter is .. Met kerst komen er veel nieuwe FIFA Spelers bij en worden er amper extra SBC's en speciale kaarten gelaunched dus hogere prijzen.

Of zit ik compleet mis?
Met futmas worden er juist iedere dag nieuwe SBC's gelanceerd naar verwachting. Als het net zo gaat als vorig jaar worden bij de meeste SBC's 83+ selecties gevraagd

• Murrays
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:49:
Wat denken jullie: een paar ton investeren in spelers van 83 84 voor SBC met FUTmas of spelers goedkoop oppikken na/ tijdens FUTmas en ze dan eind januari voor goede prijzen verkopen?
De prijzen van de 83 84 zijn al gestegen. Vorige week nog rond de 1200 a 1300 voor 83 rated spelers. Nu inmiddels al rond de 2000.

Verwijderd

WSL036 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:19:
[...]

Met futmas worden er juist iedere dag nieuwe SBC's gelanceerd naar verwachting. Als het net zo gaat als vorig jaar worden bij de meeste SBC's 83+ selecties gevraagd
Ja ik zie nu dat ik het verkeerd getypt heb haha, bedoelde na kerst in het nieuwe jaar weinig speciale SBC's.. ik kijk wel even hoe het gaat morgen met de SBC's heb nu rond de 200 83 84 rated spelers moet genoeg zijn :)

• Lorenzoaliandro
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:08:
[...]

Klopt.. maar goed je hebt ook geen glazen bol he! Hopen op minimaal in de predictions en dan in de hype verkopen. :)

• Mars18
Gepromoveerd naar divisie 4, echte werk kan zo gaan beginnen.

Ronaldo 144 gespeeld en 136 goals
Bale 143 gespeeld en 99 goals.

Wat een helden, en in 2 weken tijd 144 wedsrtrijden gespeeld :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:23:
Gepromoveerd naar divisie 4, echte werk kan zo gaan beginnen.

Ronaldo 144 gespeeld en 136 goals
Bale 143 gespeeld en 99 goals.

Wat een helden, en in 2 weken tijd 144 wedsrtrijden gespeeld :P
Speelde afgelopen weekend tegen iemand die 51212 speelde met Bale / Ronaldo als ST's in divisie 5.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:30:
[...]

Speelde afgelopen weekend tegen iemand die 51212 speelde met Bale / Ronaldo als ST's in divisie 5.
Gisteren promotie behaald tegen een full legend team. Hoogtepunten waren Henry, Pele en ouwe Ronaldo voorin. Middenveld was OK met Vieira en Petit. Verdediging was heel slecht met Carlos, Blanc en Ferdinand. Had grote vrees. Maar hij bleek niet heel goed te zijn. Alsnog spannend omdat Pele de bal erin kan schieten met zijn rug naar de goal. :) Gelukkig is Ibra niet zo bang voor mensen dus hij knalde er gewoon 3 in.
[...]

Mag ik mezelf gelukkig prijzen met David Silva 8)7
Ach ik heb er wat winst mee gepakt dus mag niet klagen.

SB loopt ook aardig. Bergkamp heb ik wat onderschat bij zijn aankoop. Ik had er geen verwachtingen bij, maar hij doet het super als CAM. Zijn finesse shots zijn echt 8)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Terranova
  • Laatst online: 14:33
Hebben jullie ook wel eens dat je spelers compleet zonder enige reden opeens aanvallender gaan spelen.

Ik scoorde1-0 voor met 20+ schoten op goal(dus die 1-0 was al een wonder) en opeens gingen al mijn spelers gewoon lekker heerlijk aanvallend spelen. Waardoor er minimaal 3 counters uitkwamen terwijl ik niet eens meer een speler op mn eigen helft had. Zelfs toen ik ultra defensive ging spelen was het zo...

• Murrays
Terranova schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:45:
Hebben jullie ook wel eens dat je spelers compleet zonder enige reden opeens aanvallender gaan spelen.

Ik scoorde1-0 voor met 20+ schoten op goal(dus die 1-0 was al een wonder) en opeens gingen al mijn spelers gewoon lekker heerlijk aanvallend spelen. Waardoor er minimaal 3 counters uitkwamen terwijl ik niet eens meer een speler op mn eigen helft had. Zelfs toen ik ultra defensive ging spelen was het zo...
Het is me opgevallen na de laatste patch. Ik heb bakiyogho als cdm met stay back en mijn LB en RB met stay back. Maar opeens in sommige wedstrijden duiken ze op in de 16... terwijl ik niet wil dat baki daar komt omdat zijn schot ruk is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 14:33
Oh ik heb al door wat er is gebeurd. Ik had natuurlijk al te veel wedstrijd op rij te makkelijk gewonnen. Het was mijn beurt om te verliezen. De wedstrijd erna was precies zo'n wedstrijd die iedereen wel kent hier. Geen pass kwam normaal aan. Spelers zoals Eriksen en Gundogan konden geen pass normaal aannemen of afleveren, Bakayoko verloor bijna al z'n duels. De keeper van de tegenstander redde alles en natuurlijk vielen alle rebounds en klutsballen bij de tegenstander wel goed.

En dit was tegen een matige tegenstander in een divisie waar ik normaal niet thuis hoor. Zit nu in div 7, want speel amper online seasons. Dus ben nog niet verder omhoog geklommen dan div 7(maar dus ook nog geen enkele keer niet kampioen geworden).

• Mars18
Divisie 4, ik heb het al lastiger.

Als je een Penalty neemt, hoe kan je dan tijdens de aanloop inhouden met lopen? Zodat je al kan zien of de keeper duikt?

• stomley
Vraagje, voor wie zouden jullie gaan en waarom?

Buffon of handanovic
Ik speelde in de finale tegen een kerel met een leuk team. Overmars, Hernandez en Robben voorin. In de tweede helft gooide hij er een mane in. Ik zat na de wedstrijd even zijn team te bekijken. De mane was 88 rated. Die kan ik niet terug vinden op futbin?
Zojuist drie potjes gespeeld om promotie af te dwingen naar D4, echter drie potjes op rij met een stilstaand team gespeeld en ik heb geen pass snelheid kunnen geven :(

Misschien moet ik ook maar switchen naar de meta met 4321/41212, het lijkt allemaal zo makkelijk te spelen, zelfs met ***spelers.

Verwijderd

Waarom is normale kaart 83 Adrien Silva ineens 100k ?? Bizar!!

• YouR
  • Laatst online: 07-10 09:53
Vissert schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:19:
Ik speelde in de finale tegen een kerel met een leuk team. Overmars, Hernandez en Robben voorin. In de tweede helft gooide hij er een mane in. Ik zat na de wedstrijd even zijn team te bekijken. De mane was 88 rated. Die kan ik niet terug vinden op futbin?
in-game ratings zijn volgens mij anders dan de rating op het kaartje, correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:46:
Waarom is normale kaart 83 Adrien Silva ineens 100k ?? Bizar!!
Hij is al een tijd overpriced. Leicester City was (14 seconde?) te laat met het indienen van de transfer, waardoor hij tot januari niet speelgerechtigd is. Daardoor is hij uit de packs gehaald, dus er heerst een enorme schaarste. Wat de gek er voor over heeft zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iedereen succes dit weekend met de WL, vorige week 19 wins gehaald. Moet dit weekend meer gaan worden, nu een stabieler team,

In game gaan wij zo spelen:
https://www.futbin.com/18/squad/2272243

Ben benieuwd, Gisteren kwam Azpilicueta als beste uit de rewards.

En @Bean77 heb je Vieira en of Gullit al aangetrokken?

[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 15-12-2017 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:48:
[...]

Hij is al een tijd overpriced. Leicester City was (14 seconde?) te laat met het indienen van de transfer, waardoor hij tot januari niet speelgerechtigd is. Daardoor is hij uit de packs gehaald, dus er heerst een enorme schaarste. Wat de gek er voor over heeft zullen we maar zeggen.
Ik zie een bod staan van 92.000. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:21:
[...]

in-game ratings zijn volgens mij anders dan de rating op het kaartje, correct me if I'm wrong
Moet dan wel... Hij viel mij positief op omdat hij nog sneller leek dan de Mane's die ik normaal tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 07-10 09:53
Maar tijd gehad voor twee pogingen om te kwalificeren, net in de finale eruit door een superteam die ook nog eens alle rebounds krijgt. Achja, hoort erbij, scheelt weer wat tijd in het weekend.

In de kerstvakantie maar eens tijd maken om richting divisie 1/2 te gaan, dan heb je nog wat meer speling ipv 4 achter elkaar winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 06:54:
Iedereen succes dit weekend met de WL, vorige week 19 wins gehaald. Moet dit weekend meer gaan worden, nu een stabieler team,

Ik heb uiteindelijk Vieira 86 gehaald. Eerst met engine (omdat shadow extinct waren afgelopen weekend), maar dat viel tegen. Nu bevalt hij beter met shadow kaart. Totaal andere speler dan petit90. Ik denk dat Vieira 88 beter in mijn team past met zijn andere m/h workrates ipv m/m van de 86 versie.

Ik speel met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Bergkamp loopt na 17 wedstrijden 1 op 1 met goals.
Son loopt na 114 wedstrijden ook 1 op 1 met goals. Wel vreemd, want ik heb dat gevoel totaal niet. Kennelijk staat hij altijd op de goede plek.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 06:54:

Djeez, hoe kom je aan een team van 7 Millie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJoosterman schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:49:
[...]
Ik zie een bod staan van 92.000. 8)7
Ja precies dat, bizar he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:32:
[...]

Ik heb uiteindelijk Vieira 86 gehaald. Eerst met engine (omdat shadow extinct waren afgelopen weekend), maar dat viel tegen. Nu bevalt hij beter met shadow kaart. Totaal andere speler dan petit90. Ik denk dat Vieira 88 beter in mijn team past met zijn andere m/h workrates ipv m/m van de 86 versie.

Son loopt na 114 wedstrijden ook 1 op 1 met goals. Wel vreemd, want ik heb dat gevoel totaal niet. Kennelijk staat hij altijd op de goede plek.
Lekker team! Wordt echt eens tijd voor een potje :+

Kane staat op 226 goals na 203 wedstrijden en Wilson 58 goals na 50 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:32:
[...]

Ik heb daar met mijn Vieira 88 niet opgelet, ik vind hem (logisch denk ik) beter in de verdedigende taken als Ruudje Gullit van 90.

Vieira lijkt al 2 meter in het spel, wat een beest _/-\o_

Vanavond knal ik er nog 50 euro aan pakjes doorheen, laatste kans voor TOTG
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:18:
[...]

Djeez, hoe kom je aan een team van 7 Millie. 8)7
Ik heb de oude Ronaldo 94 gepackt, en toen was het klaar. De e-sporter van FC Utrecht heeft hem nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf is dit vandaag met squad battles? Normaal win ik bijna alles op wereldklasse en legendary, vandaag 2 x gespeeld en 2x zwaar verloren. Zat in elite 2 en nu zal elite 2 wel noet meer mogelijk worden

-Bal afnemen niet mogelijk
-Iedere schouderduw fout
-Geen enkele pas die toekomt
-Spelers maken geen loopacties, anders wel
-Heb in 2 wedstrijden 2 kansen gehad wat normaal nooit is, 2* paal
-Aubameyang die te traag is blijkbaar

Dikke bulshit! Moest er toch ff uit.

Ps. even mijn ploeg zeggen

Ik speel 4-4-2 in div 5

Buffon

Alaba - bonnucci - rojo - valencia

Ribery - matuidi - pogba - mkhitaryan

Aubameyang - crespo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:50:
Wtf is dit vandaag met squad battles? Normaal win ik bijna alles op wereldklasse en legendary, vandaag 2 x gespeeld en 2x zwaar verloren. Zat in elite 2 en nu zal elite 2 wel noet meer mogelijk worden

-Bal afnemen niet mogelijk
-Iedere schouderduw fout
-Geen enkele pas die toekomt
-Spelers maken geen loopacties, anders wel
-Heb in 2 wedstrijden 2 kansen gehad wat normaal nooit is, 2* paal
-Aubameyang die te traag is blijkbaar

Dikke bulshit! Moest er toch ff uit.

Ps. even mijn ploeg zeggen

Ik speel 4-4-2 in div 5

Buffon

Alaba - bonnucci - rojo - valencia

Ribery - matuidi - pogba - mkhitaryan

Aubameyang - crespo
Soms mag je gewoon niet winnen... ;)

ik gisteren ook tegen een team met 60 chem....1 uitval....schot van buiten de 16....direct goal tegen....
en ik van alle hoeken en standen schieten en niks ging erin bij de cpu.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon niet normaal, dat ik eens een doelpunt meer tegen krijg kan ik begrijpen soms doe ik domme dingen met mijn verdedigers 😁 maar mijn aanvallen zijn mijn sterkste punt. Maarja nu heb ik 3 schoten op doel in 3 matchen. Je zou voor minder gek komen 😉

Als iemand op xbox one speelt mag mij gerust toevoegen voor eens een wedstrijdje : Darkness vo
Wii4all schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:57:
[...]

ik gisteren ook tegen een team met 60 chem....1 uitval....schot van buiten de 16....direct goal tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wii4all schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:57:
[...]

Haha ja dat had ik gisteren ook :D Tegen het slechtste team van de 4 werd ik echt geowned op Wereldklasse, terwijl de moeilijkere weer makkelijker gingen.

Ach ja....FIFA he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Maichel schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:21:
[...]

Haha ja dat had ik gisteren ook :D Tegen het slechtste team van de 4 werd ik echt geowned op Wereldklasse, terwijl de moeilijkere weer makkelijker gingen.

Ach ja....FIFA he....
Je krijgt zelf ook de teamgeest van de tegenstander he. Maar alsnog ben ik het er zeker mee eens dat er dingen niet helemaal juist zijn in het spel.

Zelf won ik 3 vd 4 op wereldklasse met 4/5-0 en de laatste verlies ik met 5-0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk, maar als geen enkele passes aankomen klopt er inderdaad iets noet he. Ps. 3* verloren op wereldklasse nu ik zeg foert ga de laatste op legendarisch spelen. En win 3-0

Dusja, in welke divisie zitten jullie allemaal? Ik net in div 5 aangekomen. Speel nog niet zo heel lang fifa dus wel tevreden al. Enkel wil ik mij kwalificeren voor wl maar nog niet gelukt bijna iesere keer in de 3de ronde of finale eruit.
ajaxalex schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:29:
[...]

Je krijgt zelf ook de teamgeest van de tegenstander he. Maar alsnog ben ik het er zeker mee eens dat er dingen niet helemaal juist zijn in het spel.

Zelf won ik 3 vd 4 op wereldklasse met 4/5-0 en de laatste verlies ik met 5-0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:26:
[...]

Lekker team! Wordt echt eens tijd voor een potje :+

Kane staat op 226 goals na 203 wedstrijden en Wilson 58 goals na 50 wedstrijden.
We lopen elkaar echt steeds mis helaas.

Mocht je eens een flinke meevaller hebben, dan zou je eens naar Bergkamp moeten kijken. Ik denk dat dit echt een speler voor jou is.
Mars18 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:41:
[...]

Ik heb daar met mijn Vieira 88 niet opgelet, ik vind hem (logisch denk ik) beter in de verdedigende taken als Ruudje Gullit van 90.

Vieira lijkt al 2 meter in het spel, wat een beest _/-\o_

Vanavond knal ik er nog 50 euro aan pakjes doorheen, laatste kans voor TOTG

[...]

Ik heb de oude Ronaldo 94 gepackt, en toen was het klaar. De e-sporter van FC Utrecht heeft hem nu ook.
Vieira is echt een beer met uitschuifbenen. Als cdm zou ik ook altijd voor Vieira kiezen ipv Gullit.
Ik bedacht me net een 4222 opstelling met Vieira en Pogba als reuzen cdm's en Costa en bergkamp als de cams >:) Vanavond maar eens proberen misschien.

EA is blij met jou ;) Maar ik zou heel selectief zijn welke pakjes je open maakt. (m.n. all gold rare spelers pakjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:34:
[...]

Mocht je eens een flinke meevaller hebben, dan zou je eens naar Bergkamp moeten kijken. Ik denk dat dit echt een speler voor jou is.

[...]

Vieira is echt een beer met uitschuifbenen. Als cdm zou ik ook altijd voor Vieira kiezen ipv Gullit.
Ik bedacht me net een 4222 opstelling met Vieira en Pogba als reuzen cdm's en Costa en bergkamp als de cams >:) Vanavond maar eens proberen misschien.

EA is blij met jou ;) Maar ik zou heel selectief zijn welke pakjes je open maakt. (m.n. all gold rare spelers pakjes)
hoop op 100.000 pakjes ofzo vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Heb een issue bij fifa aangekaart, maar krijg niet echt serieus antwoord.
Als eerste kreeg ik het antwoord dat ik via kabel moest spelen, en op m'n playstation nat 1 open moest zetten.
Ten eerste speel ik op pc, en op kabel. Had de onderstaande foto ook meegestuurd.
Het 2e antwoord was dat ik via een website mijn draft token kon terugvragen.

Context, ik had meerdere keren dat ik ingame onderstaande melding kreeg. Toen een aantal ping's laten lopen en meteen op het moment dat ik eruit geknikkerd werd onderstaande screenshot gemaakt. Dit was trouwens met Squad Battles..

ping fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Zouden jullie hazard inruilen voor sif son?
https://www.futbin.com/18/compare/15894/59

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:34:
[...]

Is zeker een kaart die ik volg. Grote kans dat ik dan wel voor de 87 rated ga. Die lijkt mij namelijk bijna beter als de 90 rated. Alleen wat langzamer maar veel betere composure (wat toch heel belangrijk lijkt) en betere passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:38:
Heb een issue bij fifa aangekaart, maar krijg niet echt serieus antwoord.
Als eerste kreeg ik het antwoord dat ik via kabel moest spelen, en op m'n playstation nat 1 open moest zetten.
Ten eerste speel ik op pc, en op kabel. Had de onderstaande foto ook meegestuurd.
Het 2e antwoord was dat ik via een website mijn draft token kon terugvragen.

Context, ik had meerdere keren dat ik ingame onderstaande melding kreeg. Toen een aantal ping's laten lopen en meteen op het moment dat ik eruit geknikkerd werd onderstaande screenshot gemaakt. Dit was trouwens met Squad Battles..

[afbeelding]
Ik zal je even proberen te helpen. Lijkt me zeer frustrerend dat je problemen post en niemand je helpt. Dat ervaar ik soms.
Moet deze vraag ook niet in het gewone fifa 18 topic? Whatever...

Misschien heb je dingen al gedaan die ik zeg.

Als eerste antivirus en firewall uit en testen.
Check ook in je firewall of fifa per ongeluk niet geblokt wordt!
Poorten in je router echt goed gecheckt?
Ten tweede fifa 18 compleet de installeren en weer opnieuw installeren.

Ik zie dat je al kunt pingen maar dat is niet altijd een goede test.

Ik roep dingen die je kunt doen. Misschien open deuren.
Ik heb dit probleem zelf ook ooit gehad, jaren geleden , bleek dat toch echt iets mijn fifa exe blokte, weet helaas niet meer wat dat was.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Harribo schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:14:
[...]

Ik zal je even proberen te helpen. Lijkt me zeer frustrerend dat je problemen post en niemand je helpt. Dat ervaar ik soms.
Moet deze vraag ook niet in het gewone fifa 18 topic? Whatever...

Misschien heb je dingen al gedaan die ik zeg.

Als eerste antivirus en firewall uit en testen.
Check ook in je firewall of fifa per ongeluk niet geblokt wordt!
Poorten in je router echt goed gecheckt?
Ten tweede fifa 18 compleet de installeren en weer opnieuw installeren.

Ik zie dat je al kunt pingen maar dat is niet altijd een goede test.

Ik roep dingen die je kunt doen. Misschien open deuren.
Ik heb dit probleem zelf ook ooit gehad, jaren geleden , bleek dat toch echt iets mijn fifa exe blokte, weet helaas niet meer wat dat was.

Succes
Ik waardeer je moeite, maar dit ligt echt aan de fifa serves, vorige week van de 45 SB potjes waren er 5! met een disconnect van de server. Daarom ben ik mijn eigen lijn gaan monitoren, daar is alles prima. Het gaat mij om het punt dat de fifa servers brak zijn, en ik +- 1500 punten per potje mis loop-- omdat de servers brak zijn. En die 7500 punten waren het verschil tussen gold 1 en elite 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:01:
[...]

Is zeker een kaart die ik volg. Grote kans dat ik dan wel voor de 87 rated ga. Die lijkt mij namelijk bijna beter als de 90 rated. Alleen wat langzamer maar veel betere composure (wat toch heel belangrijk lijkt) en betere passing.
Passing is wel iets. Ik ervaar namelijk totaal niet dat hij maar 83 passing heeft. Ik zou het gelijk schatten als zijn dribbling. Misschien komt het wel door zijn goede ball control dat ik dat gevoel krijg.
Composure is idd wel een verschil, maar ik zou persoonlijk niet voor M/L workrates gaan voor een CAM. Maar goed, er blijft verder natuurlijk ook een flink prijsverschil over tussen beide versies.

In het algemeen heb ik het gevoel dat icon spelers beter spelen dan non-icon spelers. Ook als ze iets mindere stats hebben. Internationale reputatie en composure lijken een soort van 'boost' te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wow deze kaart van Salah,

https://www.futbin.com/18/player/15907/Mohamed%20Salah/

Wanneer kunnen wij die gaan kopen?
[...]

Ik zou die ook wel willen hebben op de 10, maar als ik hem vergelijk met Suarez die er nu speelt, is de kaart van suarez beter?

https://www.futbin.com/18/compare/135/19

[ Voor 68% gewijzigd door Mars18 op 15-12-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Mars18 op 15-12-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:22:
[...]

Passing is wel iets. Ik ervaar namelijk totaal niet dat hij maar 83 passing heeft. Ik zou het gelijk schatten als zijn dribbling. Misschien komt het wel door zijn goede ball control dat ik dat gevoel krijg.
Composure is idd wel een verschil, maar ik zou persoonlijk niet voor M/L workrates gaan voor een CAM. Maar goed, er blijft verder natuurlijk ook een flink prijsverschil over tussen beide versies.

In het algemeen heb ik het gevoel dat icon spelers beter spelen dan non-icon spelers. Ook als ze iets mindere stats hebben. Internationale reputatie en composure lijken een soort van 'boost' te geven.
Workrates had ik idd niet gezien. Voorlopig mag Rui Costa het doen op CAM. Misschien dat ik die binnenkort naar de RCM zet en dan Pogba of een icon op 10.

Rui Costa speelt bij mij degelijk maar duurde toch zeker een potje of 50 voordat ik hem fijn vond spelen. Als nog maar 50x gescoord in 150 potjes.
Mars18 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:36:
Wow deze kaart van Salah,

https://www.futbin.com/18/player/15907/Mohamed%20Salah/

Wanneer kunnen wij die gaan kopen?

[...]

Ik zou die ook wel willen hebben op de 10, maar als ik hem vergelijk met Suarez die er nu speelt, is de kaart van suarez beter?

https://www.futbin.com/18/compare/135/19
Niet.. De SBC staat wel online.

Tja met icons zijn stats heel relatief. Als suarez het goed doet gewoon lekker suarez laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Mars18 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:48:

Als je een Penalty neemt, hoe kan je dan tijdens de aanloop inhouden met lopen? Zodat je al kan zien of de keeper duikt?
Op PS4 is het L2, gebruik het wel om heel rustig aan te komen lopen en dan laatste moment te versnellen of met geplaatst schot de bal in de hoek te deponeren. Kan natuurlijk ook andersom door met R2 aan te komen en dan zo'n stop met L2 te doen en dan te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:54:
[...]

Workrates had ik idd niet gezien. Voorlopig mag Rui Costa het doen op CAM. Misschien dat ik die binnenkort naar de RCM zet en dan Pogba of een icon op 10.

Rui Costa speelt bij mij degelijk maar duurde toch zeker een potje of 50 voordat ik hem fijn vond spelen. Als nog maar 50x gescoord in 150 potjes.

[...]

Niet.. De SBC staat wel online.

Tja met icons zijn stats heel relatief. Als suarez het goed doet gewoon lekker suarez laten staan.
Valt mij op dat hij van dichtbij vaak mist eigenlijk. Van afstand gaat alles er in.

Terwijl zijn finishing wel hoog is, ik zal het wel verkeerd doen ;) Schiet veel tegen de keeper aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
[...]

Ik zou persoonlijk de 87 Bergkamp afraden, kon door zijn workrates totaal niet overeen met hem. Terwijl de 90 heerlijk speelt op de CAM positie, ook goede looplijnen volgt en net zoals bij @Bean77 bijna 1 op 1 loopt. Vooral de combi van 4*WF en geplaatst schot trait is goddelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:54:
[...]

Rui Costa staat bij mij als LCM.
Doet het daar bij mij prima. Heeft veel voetballend vermogen en daarnaast ook de nodige strenght. Pakt met regelmaat zijn doelpuntje mee. Met zijn m/m staat hij een tikkie te laag in de aanval zodat hij niet altijd betrokken wordt. Maar in de tegen counter heeft dat weer zijn voordeel.
Pompi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:05:
[...]

Ik zou persoonlijk de 87 Bergkamp afraden, kon door zijn workrates totaal niet overeen met hem. Terwijl de 90 heerlijk speelt op de CAM positie, ook goede looplijnen volgt en net zoals bij @Bean77 bijna 1 op 1 loopt. Vooral de combi van 4*WF en geplaatst schot trait is goddelijk.
Zijn finesse shots zijn echt _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 15-12-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bean77 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:06:
[...]

Zijn finesse shots zijn echt _/-\o_
Wordt volgens mij maar tijd dat ik account aanmaak voor een social media, zodat ik wat goals van hem eindelijk kan uploaden vanaf mijn PS4. Want volgens mij zegt een compilatie/aantal filmpjes meer dan alleen onze teksten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Iemand ervaring met Litmanen (88) als spits? Als CAM issie natuurlijk super, maar als spits....misschien een idee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Oké dan, wil iemand een egyptenaar hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
ErnstMid schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:14:
Gooit ie met scharen? Dan niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Maatje van mij heeft al die nieuwe Salah kaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Wat zijn de requirements voor de Salah SBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:45

The DenMan

PSN ID: Thedenman

pimmf schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:23:
Duuuuurrrrrrrr ;)

Hier staat de rest https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/175

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

pimmf schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:23:
Geen egyptenaren helaas ;) Wel leuk voor mn goedkope otw's die ik nog had liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Voor Salah:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kLw4pm/rf.png

Sick :D

[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 15-12-2017 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

haha precies dat.. ik heb 50k invest maar helaas niks bruikbaars... alleen OTW Sanchez

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand suggesties/tips om hoe onderstaand team om te bouwen naar een 41212/4321 meta counter-machine ?
https://www.futbin.com/18/squad/2102855

Eventueel BPL, de spelers op de bank zijn voornamelijk om muntjes te generen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:57
Iemand enig idee wat de SBC voor Salah kost om te doen?

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Exodus FC schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:16:
Iemand enig idee wat de SBC voor Salah kost om te doen?
Maat van mij was 300.000 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff de Calcio A IFs schieten door het dak. Tomovic gaat voor 40k nu. Had er net 1tje gekocht voor 23k om Salah te halen maar de rest gaat mij te duur worden. Even rustig afwachten wat de prijzen doen :+
Bossie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:11:
Iemand suggesties/tips om hoe onderstaand team om te bouwen naar een 41212/4321 meta counter-machine ?

4321 met PTG Coman als RF? Del piero in de spits en middenvel met matuidi deco en vidal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley

Precies zo laten en dan naar 4321 en deco vervangen voor Robben ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58

Ik zou Gignac vervangen voor Robben / Coman PTG / Yarmolenko IF / Quaresma SBC / Okocha Icon, Deco naar het middenveld en Del Piero in de spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb Robben net aangeschaft als leuke Nederlandse wissel voor de 2e helft.
Laat hem voorin nog maar eens het verschil maken.

Net als dat ik Jesus IF nog wil halen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Mars18 op 15-12-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Mars18 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:29:
Ik heb Robben net aangeschaft als leuke Nederlandse wissel voor de 2e helft.
Laat hem voorin nog maar eens het verschil maken.

Net als dat ik Jesus IF nog wil halen :+
Haha jij kan toch bijna iedereen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Ik had 6x Granqvist voor 16k. Weg voor 30 :) had ook nog die goedkope OTW's die van 13k naar 25 gingen, zoals Theo hernandez en Kessie. En nog wat IF's die ineens 20k waren omdat ze bovenaan op Futbin stonden.

De spits versie 86 van Salah is zover gedropt, die heb ik voor 165k opgepikt. Prima dag zo.

Die Salah is een mooie supersub als hero Mané erdoorheen zit. Die SBC laat ik lekker zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:00:
Ik had 6x Granqvist voor 16k. Weg voor 30 :) had ook nog die goedkope OTW's die van 13k naar 25 gingen, zoals Theo hernandez en Kessie. En nog wat IF's die ineens 20k waren omdat ze bovenaan op Futbin stonden.

De spits versie 86 van Salah is zover gedropt, die heb ik voor 165k opgepikt. Prima dag zo.

Die Salah is een mooie supersub als hero Mané erdoorheen zit. Die SBC laat ik lekker zitten.
Te vroeg geweest. Granqvist gaat nu voor 47k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Ik heb snel Hero Salah 85 opgepikt voor weinig door de hype (doordat je geen Salah nodig bent voor de SBC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Hallo heren!

Heel wat gelezen op de forum nu heb ik behoefte aan advies/tips :)
Momenteel heb ik de onderstaande spelers waarbij ADP untradeable is
https://www.futbin.com/18/squad/2278620

Ik overweeg een aantal opties:

1. matuidi martial jesus en willian aanschaffen
https://www.futbin.com/18/squad/2280508

2. kante matuidi martial en willian aanschaffen
https://www.futbin.com/18/squad/2280492

3. IF perisic, mertens en matuidi halen
https://www.futbin.com/18/squad/2280466

4. andere suggesties?

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ahhrggg ik zit even met een luxe probleem. Ik wil 88 Litmanen of 87 Bergkamp aanschaffen. Nu lees ik dat 87 Bergkamp niet fijn is, hebben jullie ervaring met Litmanen?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

barudi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:50:
Hallo heren!

Heel wat gelezen op de forum nu heb ik behoefte aan advies/tips :)
Momenteel heb ik de onderstaande spelers waarbij ADP untradeable is
https://www.futbin.com/18/squad/2278620

Ik overweeg een aantal opties:

1. matuidi martial jesus en willian aanschaffen
https://www.futbin.com/18/squad/2280508

2. kante matuidi martial en willian aanschaffen
https://www.futbin.com/18/squad/2280492

3. IF perisic, mertens en matuidi halen
https://www.futbin.com/18/squad/2280466

4. andere suggesties?
Ik zou voor optie 2 gaan, lijkt me de meest gebalanceerde oplossing, anders krijg je wel heel veel aanvallers.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Vissert schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:14:
[...]

Te vroeg geweest. Granqvist gaat nu voor 47k.
Zie het ja. Ach ik zit er niet zo mee, prima winst.
Pagina: 1 ... 95 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs