Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
YouR schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:11:
[...]

Hij heeft R9 gepacked, haha
Dat verklaart al een hoop :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
Vissert schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:11:
[...]

Er zijn mensen die een 94 Ronaldo uit een 7.5k pack halen zoals Mars :+

Mijn team zal ook zo'n 1.2 miljoen in aanschaf zijn geweest. Nu wel meer waard door de stijgende prijzen :+
Mijn team zal ongeveer ook 1.2 miljoen zijn (waarvan ik ongeveer 500k heb uitgegeven aan Rui Costa untradable). Moet er dan wel bij zeggen dat ik ontzettend veel spelers in mijn club heb zitten. Nu ben ik in dubio om een keer de hele club uit te stallen en dat geld te investeren, maar nu heb ik bij elke MM wel de juiste spelers ergens in mijn club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:43:
[...]

Mijn team zal ongeveer ook 1.2 miljoen zijn (waarvan ik ongeveer 500k heb uitgegeven aan Rui Costa untradable). Moet er dan wel bij zeggen dat ik ontzettend veel spelers in mijn club heb zitten. Nu ben ik in dubio om een keer de hele club uit te stallen en dat geld te investeren, maar nu heb ik bij elke MM wel de juiste spelers ergens in mijn club.
Vergelijkbare situatie. Bijna 1000 man in de club. Rui Costa ook voor 500k :+ Team wat mij 1191k gekost heeft om precies te zijn. Maar wel geluk met een Kante en Wilson die beide gepacked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Vissert schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:50:
[...]

Vergelijkbare situatie. Bijna 1000 man in de club. Rui Costa ook voor 500k :+ Team wat mij 1191k gekost heeft om precies te zijn. Maar wel geluk met een Kante en Wilson die beide gepacked zijn.
Ik heb Kanté ook gepacked, mooi verdienen. daarnaast redelijk wat getrade en aardig wat in-forms (wel voor discard). Vorig jaar bijna geen informs, maar wel 2 legends (scholes en rui costa dacht ik). Heb dit jaar nog niks aan fifa points uitgegeven, trots op mezelf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen om mijn club leeg te stallen, maar ik speel geen wl en heb er ruim 800 in mijn club zitten, behalve de weekelijkse pakjes op maandag voor sb en icon editie, sbc is er weinig te krijgen. Of je moet coins/points gebruiken, wil dat voorlopig niet meer doen.

Is het verstandig om nu je club leeg te halen of pas na futmas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil ik ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:26
Wat een trieste lui doen er mee aan die WL zeg. Speel in de finale met mijn team tegen een veel sterker team, in de 80e minuut gaat hij het balletje gewoon meer dan 10 minuten lang rondtikken achterin terwijl hij voor staat met 4-2. Voor het eerst dit jaar een poging gedaan te kwalificeren, maar houd het wel lekker bij squad battles.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
Exodus FC schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:09:
Wat een trieste lui doen er mee aan die WL zeg. Speel in de finale met mijn team tegen een veel sterker team, in de 80e minuut gaat hij het balletje gewoon meer dan 10 minuten lang rondtikken achterin terwijl hij voor staat met 4-2. Voor het eerst dit jaar een poging gedaan te kwalificeren, maar houd het wel lekker bij squad battles.
Goed, wat moet 'ie dan? Ultra aanvallend op zoek naar...? Misschien speelt hij ook wel de finale - geef hem dan groot gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
pimmf schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:11:
[...]

Goed, wat moet 'ie dan? Ultra aanvallend op zoek naar...? Misschien speelt hij ook wel de finale - geef hem dan groot gelijk
Precies. Met al die bullshit die gebeurt zou ik hetzelfde doen. Zeker als je moeite heb met kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er zit wel een tussen weg tussen all-out attack en rond tikken achterin. Ik vind rondtikken altijd een teken dat je blijkbaar geen vertrouwen hebt in je eigen skills/team. Tuurlijk ik zou in zo'n situatie ook meer behouden voetballen maar ik wil altijd de voorsprong wel uitbreiden.

Enige reden wanneer ik echt bij de cornervlag ga kutten is als ik tegen FC Ronaldo speel en ik 1-0 voor sta in de 80ste minuut terwijl hij 30 schoten op goal heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
[...]

neem aan dat de finale allebei finale is aangezien je dat ook ziet na afloop

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Exodus FC schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:09:
Het nare hieraan vind ik niet eens dat ze achter rondtikken, maar dat je niet de instructies kan geven om er vol op te knallen (met alle risico's van een eventuele counter). Je hebt wel team pressing en ultra-aanvallend, maar dan komen er nog maar 4 man over de middellijn om iets dichter op de tegenstander te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
YouR schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:29:
[...]

Het nare hieraan vind ik niet eens dat ze achter rondtikken, maar dat je niet de instructies kan geven om er vol op te knallen (met alle risico's van een eventuele counter). Je hebt wel team pressing en ultra-aanvallend, maar dan komen er nog maar 4 man over de middellijn om iets dichter op de tegenstander te staan.
Hier ben ik het mee eens. Ook al ga je ultra-aanvallend - het is nog niet genoeg. Mag wel wat voor komen om deze ergernis tegen te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
[...]

Gewoon doorspelen toch? Wie gaat er nu al vanaf de 80e minuut het balletje naar de keeper spelen en weer terug. Ik snap dat je in de 88e min de bal vast probeert te houden maar in de 80e minuut al. Maar goed ik lees dat meer spelers dit normaal vinden, waaronder jijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
YouR schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:29:
[...]

Inderdaad, daarom vind ik het ook zo kansloos. Ik heb echt geen probleem met iemand die een potje er uit wilt slepen en daarom de laatste paar minuten rekt. Maar om dit nu al in de 80e minuut gaan doen vind ik ronduit onsportief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Exodus FC schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:29:
[...]

Inderdaad, daarom vind ik het ook zo kansloos. Ik heb echt geen probleem met iemand die een potje er uit wilt slepen en daarom de laatste paar minuten rekt. Maar om dit nu al in de 80e minuut gaan doen vind ik ronduit onsportief.
Ik snap dat het zo voelt inderdaad, maar het is natuurlijk niet perse onsportief. Het is gewoon een manier hoe je kan spelen. Nergens staat dat het tegen de regels is om defensief te spelen en achterin rond te spelen. Je kan het laf vinden maar ik ben van mening dat je alles moet doen wat je kan om in zo'n competitieve spelmodus te winnen. Wil niet zeggen dat ik er niet boos om kan worden hoor. Tijdens de Weekend league erger me ik ook soms kapot aan PTB en counter, maarja het is en blijft een manier om te spelen. Enige wat je kan zeggen is dat EA het minder overpowered moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@Arwintju dan kun je ook gerust na 10 minuten het balletje rond kunnen gaan spelen, ook dat staat niet in de regels. Gelukkig gebeurt dat echt heel zelden. Maar goed, ik beperk me gewoon tot andere modes dan WL :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
Prime Icons Deco en Pires zijn er.

Deco:
https://www.futbin.com/18/player/54/Deco/
Pires:
https://www.futbin.com/18/player/28/Robert%20Pirès/

De requirements zijn wel aardig op het eerste oog, 86-rated squad met 1 IF als 'moeilijkste'.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Haha pak net zowel Oblak als Handanovic uit 1 pack van de WL rewards, grappig dat de hoogste spelers van dat pack beide uit hetzelfde land komen en op dezelfde positie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
AntraXxX schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:10:
Prime Icons Deco en Pires zijn er.

Deco:
https://www.futbin.com/18/player/54/Deco/
Pires:
https://www.futbin.com/18/player/28/Robert%20Pirès/

De requirements zijn wel aardig op het eerste oog, 86-rated squad met 1 IF als 'moeilijkste'.
Dat is onverwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 12:35

Oekol

waka waka hey hey

Willen diegene die op mijn spelers zitten te mass bidden even heel rap ophouden :+ Ik zag ze eerst

Speler x is 1900 waard, je mag raden op welke prijs 10 vd 15 biedingen nu zitten.. waaaaarom toch, op 2100 inmiddels. Je kunt ze vanavond beter BIN kopen tot nu toe haha

[ Voor 49% gewijzigd door Oekol op 07-12-2017 19:57 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, ben mijn club aan het opruimen, Deco moet mogelijk zijn.
Moet Gignac maar weer terug in team, val gelukkig niet steeds in herhaling :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
@Vissert Nog bedankt voor de tips een aantal posts geleden mbt de custom tactics :) Dkt in 1x gewonnen :)

Heb nu dit team https://www.futbin.com/18/squad/2075660 naast die IF's op de bank heb ik er nog een aantal variërend tussen de 81 en 83. Ook heb ik nog meer dan 1000 spelers in mn club.. Is het handig om schoon schip te maken met de IF's en overige spelers en daarmee nieuwe spelers kopen of kan ik ze nog beter houden?

Ik ben van plan om Matic te vervangen voor Alli of zouden jullie iemand anders nemen ipv Alli?
Heb nu nog zo'n 40k, maar dus nog wel aardig wat coins in spelers zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Helaas stijgen de prijzen vd topspelers alleen maar. Wilde Boateng, Messi en alaba einde vd week pakken vanwege de wl rewards en de totgs maar pakt niet goed uit. Boateng en Alaba al samen 50k gestegen en Messi al 30k. Gelukkig Ronaldo vorige week voor 1.9 gehaald. De goedkopere spelers zoals Jesus enz dalen wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
Morgen wil ik dit team bij elkaar bouwen https://www.futbin.com/18/squad/2078054. Hoorde hele goede verhalen over kimmich.. Zouden jullie voor Hummels If en Kimmich if Neuer of De Gea , Bailly en Valencia? Qua coins haal ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Delano1992 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:17:
Morgen wil ik dit team bij elkaar bouwen https://www.futbin.com/18/squad/2078054. Hoorde hele goede verhalen over kimmich.. Zouden jullie voor Hummels If en Kimmich if Neuer of De Gea , Bailly en Valencia? Qua coins haal ik het
De Gea - Bailey - Valencia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:17:
Ik zou altijd voor Neuer kiezen in het doel. Maar ik zou nog eens goed naar Giroud kijken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
Bean77 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:23:
[...]

Ik zou altijd voor Neuer kiezen in het doel. Maar ik zou nog eens goed naar Giroud kijken.
Had er niet bij vermeld maar wissel Giroud voor cr7 en Cabaye voor Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:39:
[...]

Had er niet bij vermeld maar wissel Giroud voor cr7 en Cabaye voor Messi
Dan zou ik je team gewoon houden en langzaam eens gaan sparen voor icons.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
[...]

Serieus? De Gea is toch wel merkbaar beter dan Neuer dit jaar zeker door de "Save with foot" trait

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:44:
[...]

Serieus? De Gea is toch wel merkbaar beter dan Neuer dit jaar zeker door de "Save with foot" trait
Ik heb ze beide gehad en ik vind Neuer beter. Met mijn opstelling kan ik overigens elke keeper opstellen. Als ik de Gea beter vond stond die gewoon in het doel. Maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard.
Save with foot is ook erg overrated, alsof je op andere aspecten niet meer hoeft op te letten.
Ben wel benieuwd naar SIF de Gea, maar die kost echt een vermogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tot nu toe doet Courtois het prima bij mij. Lang, long throw en prima reflexen. @Lekkerboeie86 kan het beamen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Giroud is echt geen goede keeper hoor. Wel kopsterk. Maar keepers moeten meer kunnen dan goals maken in de laatste minuut uit hoekschoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag voor de mensen die fut champs speelt. Is het een goed idee om een speelstijl te hebben waar het vooral om voorzetten draait. Of is dat meer een stijl voor de offline modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk voor het eerst sinds 20 oktober weer Weekend League spelen 😋 Heel benieuwd naar komend weekend #fifa18 #fut #weekendleague #fifa

En Neuer is eeg goed ja. Wat een saves heeft die gemaakt zeg bij mij vanavond. Andere keepers laten hem zeker door

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 12:50
iemand die if/otw giuliano heeft? en bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

De Salah hype begint langzaam te komen. Maar alle 83 rated kaarten kosten weer minimaal 2K. Ik verkoop er zo nu en dan al 1tje voor 2500, ik ben niet zo’n gokker dus verkoop meestal in de hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Welke MM wedstrijd achten jullie waarschijnlijker?

- club Brugge - Anderlecht
- Bilbao - R. Sociedad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
De gameplay in de WL trek ik gewoon niet meer ben ik bang, het is meteen weer zo anders dan de wedstrijd in divisies... Het aantal succesvolle passes ligt in de WL gewoon een stuk lager. Blijf het wel jammer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
RR21 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:30:
Welke MM wedstrijd achten jullie waarschijnlijker?

- Bilbao - R. Sociedad

omdat er nu al een spaanse sbc is

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 11-10 10:13
huis-r schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:35:
De gameplay in de WL trek ik gewoon niet meer ben ik bang, het is meteen weer zo anders dan de wedstrijd in divisies... Het aantal succesvolle passes ligt in de WL gewoon een stuk lager. Blijf het wel jammer vinden.
Ja ik ben ook wel klaar met de WL juist om die reden! Heb de hele maand november gespeeld. Maar je weekend gaat ook naar de knoppen door die 40 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 08:17
Toch maar weer naar serie A gegaan. Heel veel spelers voelen toch minder fijn dan die van de serie A. Voornamelijk belotti is gewoon bizar goed. Wat vinden jullie hiervan en zou je nog wat veranderen?

https://www.futbin.com/18/squad/2086814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
stomley schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:02:
Toch maar weer naar serie A gegaan. Heel veel spelers voelen toch minder fijn dan die van de serie A. Voornamelijk belotti is gewoon bizar goed. Wat vinden jullie hiervan en zou je nog wat veranderen?

LA Lukaku? Wat een beest is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
pimmf schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:07:
[...]

LA Lukaku? Wat een beest is dat
Was niet zo heel erg onder de indruk van hem. Terwijl iedereen hem gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Murrays Dat is het inderdaad, in tegenstelling tot de wedstrijden in competities merk ik dat ik vooruitgang boek en beter ga spelen. In de WL is het gewoon ieder weekend hetzelfde en eindig ik ook vaak met hetzelfde aantal wins, ofwel; geen vooruitgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bewust Chiellini en Bonucci zo gezet met hun recht en linker voet?

Gomez lijkt me ook niet verkeerd om eens te proberen om mee te starten ipv belotti.
Ghoulam heeft long throw. Daar kan je tegenstanders nog wel eens mee verassen als je ter hoogte van hun rand 16 meter gebied aan de zijkant mag ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Voor de mensen die ook met een 4-3-2-1 opstelling spelen. Hoe brengen jullie je spits in scoringspositie?
Ik gebruik in deze opstelling de spits toch vooral om te kaatsen met Willian of Hazard die dan in divisie 7 vaak zo door kan op de keeper. Werkt opzich prima maar vraag mijn toch af hoe ik mijn spits wat meer in scoringspositie kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33

Wat ik persoonlijk zou veranderen:
Lukaku op linksback, zoals eerder aangegeven, echt een beest!
Florenzi op rechtsback, vond IF Lichtsteiner tegenvallen.
Bonucci verwisselen met Chiellini.
Perisic omwisselen met Nainggolan ivm 5* weak foot. Perisic kan ook met zn linker scoren van afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:02:
[...]

Wat ik persoonlijk zou veranderen:
Lukaku op linksback, zoals eerder aangegeven, echt een beest!
Florenzi op rechtsback, vond IF Lichtsteiner tegenvallen.
Bonucci verwisselen met Chiellini.
Perisic omwisselen met Nainggolan ivm 5* weak foot. Perisic kan ook met zn linker scoren van afstand.
Bedankt voor de tips. Florenzi is aanvallend sterk maar ben wel benieuwd naar lichtsteiner.

Perisic staat daar ivm dat in de 41212 de cm nog wel eens wisselt met de cam en dacht dat het de rechter cm was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips om dit team te versterken, vooral qua tactiek en om die vervelende counters tegen te gaan. Ik speel zelf met pressie en combinatiespel.

Ik kan ongeveer 200K spenderen.

https://www.futbin.com/18/squad/2087786

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 10:52
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:11:
Tips om dit team te versterken, vooral qua tactiek en om die vervelende counters tegen te gaan. Ik speel zelf met pressie en combinatiespel.

Ik kan ongeveer 200K spenderen.

https://www.futbin.com/18/squad/2087786
Je kan t volgende proberen:

David Luiz ipv Bonucci, Neto IF ipv Oblak.
Vervolgens Asensio met Koke wisselen, Thiago als mid-mid, en rechtsmid Koke vervangen voor Pastore.
Tot slot Deulofeu op de plek van Coutinho.

Meer pace, meer chem en wat zwakke punten behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:22:
[...]

Je kan t volgende proberen:

David Luiz ipv Bonucci, Neto IF ipv Oblak.
Vervolgens Asensio met Koke wisselen, Thiago als mid-mid, en rechtsmid Koke vervangen voor Pastore.
Tot slot Deulofeu op de plek van Coutinho.

Meer pace, meer chem en wat zwakke punten behandeld.
Ja ik vraag mij af of ik niet overlopen wordt met dat middenveld dan, niemand heeft echt sterke stamina. En David Luiz vind ik dramatisch. Heb ook Miranda, kan mooi linken met filipe en thiago als brasil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 10:52
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:32:
[...]

Ja ik vraag mij af of ik niet overlopen wordt met dat middenveld dan, niemand heeft echt sterke stamina. En David Luiz vind ik dramatisch. Heb ook Miranda, kan mooi linken met filipe en thiago als brasil
David Luiz vind ik persoonlijk samen met Bailly en Varane de meest overpowerde centrumverdediger.
Zet m met Silva achterin met allebei een shadow kaart dan komt er niemand meer door.
Stamina is inderdaad een dingetje. Je zou Asensio kunnen vervangen voor Casemiro, alleen linkt die weer niet met Thiago..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:36:
[...]

David Luiz vind ik persoonlijk samen met Bailly en Varane de meest overpowerde centrumverdediger.
Zet m met Silva achterin met allebei een shadow kaart dan komt er niemand meer door.
Stamina is inderdaad een dingetje. Je zou Asensio kunnen vervangen voor Casemiro, alleen linkt die weer niet met Thiago..
Idd! David Luiz is een toppertje. Hoewel ik binnenkort wel even de SIF van Mustafi wil uitproberen.

@Verwijderd De 4334 formatie is van zichzelf al gevoelig voor counters. Ik zou dan ook 2 CMs pakken met betere defensive stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:36:
[...]

Varane is dan een betere optie met die link met Filipe denk ik, en naar middenveld toe.

Wat was shadow kaart ook alweer? Bedoel je daarmee die teamgeestkaarten zoals bewaker etc.

Jaa ik zit er anders aan te denken om de sbc van Petit te doen, moet nog 4 opdrachten (o.a. icon en de ratingsquads) weet alleen niet hoeveel mij dat gaat kosten. Dacht rond de 800k-1000k. Heb wel nog een volle club (800+ spelers), maar zonde om die allemaal te verkopen (op mijn selectie na) voor 1 spelers en dan toekomstige mm of sbc's missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:41:
[...]

Idd! David Luiz is een toppertje. Hoewel ik binnenkort wel even de SIF van Mustafi wil uitproberen.

@Verwijderd De 4334 formatie is van zichzelf al gevoelig voor counters. Ik zou dan ook 2 CMs pakken met betere defensive stats.
Jaa wellicht handiger, heb jij verder nog tips voor tactiek? Of eventuele andere opstelling natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:43:
[...]

Jaa wellicht handiger, heb jij verder nog tips voor tactiek? Of eventuele andere opstelling natuurlijk
Met wat puzzelen lijkt mij dit niet slecht:

https://www.futbin.com/18/squad/2088343

Met budget over zou je Courtois nog kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:44:
[...]

Met wat puzzelen lijkt mij dit niet slecht:

https://www.futbin.com/18/squad/2088343

Met budget over zou je Courtois nog kunnen halen.
Op David Luiz en Giuliano heb ik ze allemaal nog in mijn club, dus zal het vanavond uitproberen. Thanks voor de tip

Weet jij wel meer over de sbc van Petit? Moet nog 4 opdrachten, incl icon en de ratingsquads maar weet niet hoeveel mij dat gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Ik zit ook even te puzzelen voor een teampje. Ik wil graag Suarez in de spits en De Bruyne op het middenveld in een 4-3-2-1 opstelling.

Zat zelf aan zoiets te denken: http://www.futhead.com/18/squads/1971370/

Zouden jullie iets anders doen?

Suarez, De Bruyne, Kimmich (Monthly reward) en Rose heb ik al in de club.

Budget is ongeveer 800k

[ Voor 6% gewijzigd door rSNNN op 08-12-2017 12:13 ]

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:52:
[...]

Op David Luiz en Giuliano heb ik ze allemaal nog in mijn club, dus zal het vanavond uitproberen. Thanks voor de tip

Weet jij wel meer over de sbc van Petit? Moet nog 4 opdrachten, incl icon en de ratingsquads maar weet niet hoeveel mij dat gaat kosten.
Los van wat je in club hebt gok ik zo'n 1 miljoen. Uitgaande van 4 duurste rating squads.
rSNNN schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:11:
Ik zit ook even te puzzelen voor een teampje. Ik wil graag Suarez in de spits en De Bruyne op het middenveld in een 4-3-2-1 opstelling.

Zat zelf aan zoiets te denken: http://www.futhead.com/18/squads/1971370/

Zouden jullie iets anders doen?

Suarez, De Bruyne, Kimmich (Monthly reward) en Rose heb ik al in de club.

Budget is ongeveer 800k
Dus 800k zonder de aanschaf van Suarez, de Bruyne en kimmich? Dan kan je nog kante halen, de SIF mustafi en een IF van Young voor de back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:52:
[...]

Kleine tip: ptg Giuliano is maar een fractie duurder dan zijn IF. Ik zou die kopen. Kan alleen maar meer waarde vasthouden dan de IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:36:
[...]

Kleine tip: ptg Giuliano is maar een fractie duurder dan zijn IF. Ik zou die kopen. Kan alleen maar meer waarde vasthouden dan de IF.
Jaa gaat rond de 40k zag ik, was paar weken terug wel rond de 20k, verwacht jij dat hij nog meer gaat stijgen of juist weer dalen in prijs. En wat is het verschil tussen zijn tg-kaart en de overige kaarten? Weet dat if van TOTW is, maar tg kom ik even niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:24:
[...]

Los van wat je in club hebt gok ik zo'n 1 miljoen. Uitgaande van 4 duurste rating squads.

[...]

Dus 800k zonder de aanschaf van Suarez, de Bruyne en kimmich? Dan kan je nog kante halen, de SIF mustafi en een IF van Young voor de back.
Pfoe, dan denk ik dat ik dit weekend van basten ga verkopen en er dan wel uitkom. Denk dat je aan een Petit meer hebt dan San Marco, zeker als ik nog Cavani in mijn club heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Vissert schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:24:

Ja klopt, die heb ik al in mijn club. Ik ga even naar de rest kijken, thanks!

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Is de verwachting dat de prijzen van de Icons nog omlaag gaan? Rond kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dit is toch niet normaal... Gullit maakt goals die andere niet kunnen maken? Korte hoek is die meester

https://twitter.com/marsgameevents/status/939102555216535552

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Ik ben momenteel tevreden over het volgende team:
081217

Ben bezig met de hele serie a te kopen in de hoop voor een goeie sbc.

Zit nog wel te denken om m'n cdm te vervangen, iemand een gouden tip? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil nu Kane kopen maar het lijkt alsof hij nu duurder is dan normaal.
Zijn er dagen oid dat de prijzen in het algemeen dalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:07:
[afbeelding]

Matuidi of Nainggolan is de beste optie vanuit de Seria A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:05:
Dit is toch niet normaal... Gullit maakt goals die andere niet kunnen maken? Korte hoek is die meester

Ik vind de loopactie sterk maar de goal zelf valt wel mee toch? :p
ajaxalex schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:07:
[afbeelding]

Leuk team! Ik denk dat wij een beetje op dezelfde manier spelen. Naingollan of Matuidi als CDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
zo alle serie a club spelers gekocht.
bijna alle mls club spelers gekocht.
nu is t geld op en de transferlijst vol....
die wil ik pas verkopen als die sbc s uitkomen..nu wachten en hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Mars18 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:05:

Zo schiet Icardi ze er bij mij aan de lopende band in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:18
kalou schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:27:
Dan hoop ik voor je dat dat niet te lang duurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
kalou schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:27:
Jij lachen als de volgende Bundesliga en Belgische league wordt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:41:
[...]

Jaa gaat rond de 40k zag ik, was paar weken terug wel rond de 20k, verwacht jij dat hij nog meer gaat stijgen of juist weer dalen in prijs. En wat is het verschil tussen zijn tg-kaart en de overige kaarten? Weet dat if van TOTW is, maar tg kom ik even niet op 8)7
PtG is een variant van otw. Dus als Giuliano nog een if krijgt stijgt de PtG wel en de oude if natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
nu ook hopen dat ze die algemene beoordelingen van de serie a en msl league s niet zo hoog maken....dan hang ik er als nog in 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:41:
[...]

PtG is een variant van otw. Dus als Giuliano nog een if krijgt stijgt de PtG wel en de oude if natuurlijk niet.
Okee top, dankjewel. Is wel een risico natuurlijk. Maar is zn kaart van elke speler te vinden? Of alleen de mensen die OTW-kaart hebben of IF-kaart hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 20:54
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:57:
[...]

Okee top, dankjewel. Is wel een risico natuurlijk. Maar is zn kaart van elke speler te vinden? Of alleen de mensen die OTW-kaart hebben of IF-kaart hebben gekregen?
Ik zie het steeds meer terugkomen in dit topic maar dit soort eenvoudige vragen zijn toch met 1 google search te vinden? Staat tevens in de startpost vermeldt wat alles inhoudt en de startpost ziet er volgens mij aardig compleet uit. PTG: http://www.futhead.com/path-to-glory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bledismauw schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:05:
[...]

Ik zie het steeds meer terugkomen in dit topic maar dit soort eenvoudige vragen zijn toch met 1 google search te vinden? Staat tevens in de startpost vermeldt wat alles inhoudt en de startpost ziet er volgens mij aardig compleet uit. PTG: http://www.futhead.com/path-to-glory/
Daar heb jij helemaal gelijk in, 1 klein probleempje. Ik ben nogal lui :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Mijn zoontje wil ook graag FUT gaan spelen. Nu heb ik daar opzich niets op tegen zolang hij geen geld aan Fifa points uit geeft en geen berichtjes van anderen kan ontvangen, dit kan je allemaal prima uitzetten. Ik vermoed dat hij zich in het begin vooral zal bezig houden met offline spel modi zoals SB's en offline seizoenen. Momenteel valt zijn PS account (inclusief mailadres) onder mijn "familiebeheer". Moet ik nu voor hem een nieuwe losse PSN aanmaken of alleen een EA account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Skann schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:35:
[...]

Jij lachen als de volgende Bundesliga en Belgische league wordt :p
Ik ben ze ook aan het inkopen mag dus hopen van niet :X
[...]

Leuk team! Ik denk dat wij een beetje op dezelfde manier spelen. Naingollan of Matuidi als CDM?
Daar zat ik ook aan te denken, koop het liefste informs. Dus nog even doorsparen.
Of is Pjanic een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ajaxalex schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:20:
[...]

Ik ben ze ook aan het inkopen mag dus hopen van niet :X

[...]

Daar zat ik ook aan te denken, koop het liefste informs. Dus nog even doorsparen.
Of is Pjanic een optie?
Leuk als spelverdeler maar niet als CDM denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTGS is bekend

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/24993213_10156043505664759_4418131222155035215_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=eb95585896bacffd2a8b63961962fd1b&oe=5AC7D9BA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Rip tolisso investeerders :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha idd! Hou de markt in de gaten voor de panic sellers.

Kane is slechter dan zijn potm. Scheelt mij upgraden maar 90 rated kane zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delano1992
Ronaldo st is bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Heel de week geen SB gespeeld! Spijt! Geen rewards = geen kans op TOTGS kaarten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48
Strafschoppen zijn dus echt niet te doen, ik verlies bijna altijd als het daar op aankomt. En ik weet dat je laatste moment een hoek kan veranderen maar de computer pakt dan vrolijk alsnog de juiste hoek. Kan m'n controller wel kapot gooien af en toe. Wat een kutspel is het met SB.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:41
bbblije schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:18:
Heel de week geen SB gespeeld! Spijt! Geen rewards = geen kans op TOTGS kaarten :p
Je kan er in een weekend meer spelen als doordeweeks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:30
Hebben jullie nog tips voor verbeteringen in mijn 2 huidige teams?

BPL: https://www.futbin.com/18/squad/2093935
Calcio A: https://www.futbin.com/18/squad/2094003

Ik zat zelf te denken om de volgende spelers te upgraden:

Lallana, misschien Herrera, Butland en Aurier.
Karsdorp, IF Ljalic en Donnaruma.

Ik heb nu zo'n 200k op de bank staan.
Wat denken jullie er van?

[ Voor 5% gewijzigd door dennisbos op 08-12-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede FIFA fans,

Ik heb besloten me toch te mengen met wat vragen zeker omdat ik aardig actief ben met FIFA 18 FUT, hoe kan het dat veel al zulke goede teams hebben met miljoenen spelers? is dat gewoon geluk of is het het goede spel en rewards? Zelf kom ik met SB prof en soms wereldklasse win ik maar verder dan dat kom ik niet.. heb een team van 6 ton waarde ongeveer maar heb soms moete met SB prof tegen betere teams en kom zo nooit op echt goede rewards.

Ook in pack heb ik nooit geluk eigenlijk dus kan nooit een super team maken om een beetje mee te komen..

Is er misschien iets in de standaard instellingen of in de tactiek wat jullie aanraden ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Denken jullie dat er vanavond grote packs komen door totg ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Eindelijk 2 ipswich spelers kunnen strikken voor een koopie van 2200/3100 en de mm kunnen voltooien😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
dennisbos schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:39:
Hebben jullie nog tips voor verbeteringen in mijn 2 huidige teams?

BPL: https://www.futbin.com/18/squad/2093935
Calcio A: https://www.futbin.com/18/squad/2094003

Ik zat zelf te denken om de volgende spelers te upgraden:

Lallana, misschien Herrera, Butland en Aurier.
Karsdorp, IF Ljalic en Donnaruma.

Ik heb nu zo'n 200k op de bank staan.
Wat denken jullie er van?
BPL: Rose eraf, IF Kolasinac erin. Rojo eruit voor Davison Sanches (met schaduw). Butland eruit voor Ederson.
Calcio A: Karsdorp eruit voor Florenzi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

TOTGS spelers verschijnen niet in de iOS app :/ zet net mn Ps4 aan om wat transfer targets in mn lijst te zetten zodat ik de prijs kan vergelijken... niet zichtbaar in de iOS app... en hij vind geen speciale spelers en niet boven de BIN van de normale speler.

Edit: was een update voor nodig... maar nog steeds geen Special cards vindbaar via de app.

[ Voor 15% gewijzigd door bbblije op 08-12-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
bbblije schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:41:
TOTGS spelers verschijnen niet in de iOS app :/ zet net mn Ps4 aan om wat transfer targets in mn lijst te zetten zodat ik de prijs kan vergelijken... niet zichtbaar in de iOS app... en hij vind geen speciale spelers en niet boven de BIN van de normale speler.

Edit: was een update voor nodig... maar nog steeds geen Special cards vindbaar via de app.
Hier wel op ios app, pakje van 350 fifa punten.

Diego llorente tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mars18 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:16:
[...]

Hier wel op ios app, pakje van 350 fifa punten.

Diego llorente tja...
Zoek eens op Stones - Special dan?

Ik vind hem alleen als ik naar alles zoek en dan een BIN instel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht. Potje in de WL en loot het team van niveau @Mars18 maar dan x2. Gullet 90, die duitser Mathaus en Viera. Voorin Ronaldo en Bale.

Sta 20 min voor tijd 3-1 voor en merk dat hij begint aan te zetten. Oftwel 3-3 en verlenging. Verlies uit eindelijk het potje door deze goal..

YouTube: FIFA 18 fail
Pagina: 1 ... 91 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs