Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dus dan ben ik na 1 wedstrijd klaar? Dan heeft elke speler er 1 bij op en dus heb ik als team+11 loyalty?OnderDeMotorkap schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:04:
[...]
Laatste optie is squad battles spelen op beginner. Als je 1 goal maakt en de bal terug speelt naar je keeper bijvoorbeeld hoef je verder niks te doen. AI zet geen druk dus kwestie van wachten tot de wedstrijd is afgelopen. Ondertussen kan je andere dingen doen. Zo krijg je ook nog wat coins en packs op zondagnacht.
zal ik dit eens proberen in de toekomst...thanks
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 06-12-2017 13:31 ]
Ik heb nu deze squad: https://www.futbin.com/18/squad/2025961. @Vissert wilde me ook helpen, maar hij kwam op 94 chem uit met spelers die nog wel te verkrijgen zijn. Zoals je ziet heb ik geen enkele CB kunnen bemachtigen.Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:30:
[...]
Welke spelers heb jij nu al dan? Zoals ik hier boven al ergens genoemd heb, hoef je niet per se 3 cb's te hebben, dat scheelt je al 20k in aanschaf als je die nog niet hebt. Als je echt nog helemaal niks heb is het wel afzien idd, veel te veel extinct. Heel lang wachten of hopen dat je ze in silver packs pakt.
Nee, dat dien je dus wel 10 keer te doen. Langdradig, maar je hoeft in ieder geval niet zelf te spelen en je krijgt er straks wat coins en packs voor terug.Harribo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:30:
[...]
Dus dan ben ik na 1 wedstrijd klaar? Dan heeft elke speler er 1 bij op en dus heb ik als team+11 loyalty?
zal ik dit eens proberen in de toekomst...thanks
Ik moet die Lille nog doen, maar klopt...je hoeft niet persee spelers voor die plekken te gebruiken, zo heb ik er al meerdere gedaanLeoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:30:
[...]
Welke spelers heb jij nu al dan? Zoals ik hier boven al ergens genoemd heb, hoef je niet per se 3 cb's te hebben, dat scheelt je al 20k in aanschaf als je die nog niet hebt. Als je echt nog helemaal niks heb is het wel afzien idd, veel te veel extinct. Heel lang wachten of hopen dat je ze in silver packs pakt.
En anders even wachten tot Futmas, dan worden er weer veel packs geopend...komt vast goed, heb geen haast
PSN: Maichel
Verwijderd
Jaa haha. Oh dat is wel vet, flink wat fifa-points halen daarvoor dus. Welke ICON-SBCs verwacht je? Want de meeste ICONS zijn bekend met rugnummer 10 of 9, Ronaldinho, Ronaldo, Maradonna etc. Of geldt dat meer voor de reguliere en huidige spelers?Vissert schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:01:
[...]
Heb je er al wat over gegoogled?
Nee flauwLinkje hieronder heeft veel info. Leuke lightning rounds met packs en elke dag 3 tal SBCs gebaseerd op de rugnummers van de spelers. Dus 21 dec had onder andere Dybala want die had rugnummer 21.
https://www.ultimateteam....15/fifa-17-futmas-offers/
Ik denk dat de grootste bottleneck is dat je geen CB hebt. Dan mis je sowieso al 15 chem, 3x5 chem. Aangezien het 11 spelers zijn wat intotaal 110 chem oplevert met iedereen perfect op 10, gaat het je dan al niet lukken gok ik. Dan moet de rest echt op 10 zitten, dan wel door loyalty (gepacked) of door 10 wedstrijden te doen.OnderDeMotorkap schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:35:
[...]
Ik heb nu deze squad: https://www.futbin.com/18/squad/2025961. @Vissert wilde me ook helpen, maar hij kwam op 94 chem uit met spelers die nog wel te verkrijgen zijn. Zoals je ziet heb ik geen enkele CB kunnen bemachtigen.
[...]
Nee, dat dien je dus wel 10 keer te doen. Langdradig, maar je hoeft in ieder geval niet zelf te spelen en je krijgt er straks wat coins en packs voor terug.
Even wachten op een eventuele pricerange increase dan wel meer pakjes op de markt. Als laatste kan je zelf gaan proberen silver packs te openen..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Voor de icons hebben ze al de "throwback thursday". Daarnaast verwacht ik morgen weer een paar prime icons.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:48:
[...]
Jaa haha. Oh dat is wel vet, flink wat fifa-points halen daarvoor dus. Welke ICON-SBCs verwacht je? Want de meeste ICONS zijn bekend met rugnummer 10 of 9, Ronaldinho, Ronaldo, Maradonna etc. Of geldt dat meer voor de reguliere en huidige spelers?
Morgen? we hebben net 2 weken nieuwe tochVissert schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:54:
[...]
Voor de icons hebben ze al de "throwback thursday". Daarnaast verwacht ik morgen weer een paar prime icons.
Nice! Ik speel hiermee: https://www.futbin.com/18/squad/2040287Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:27:
[...]
Oh tell me about it![]()
[afbeelding]
Ik vind zijn NIF al super fijn spelen, toen had ik geld genoeg en toen heb ik z'n OTW gekocht voor 70k. Best buy ever. Al keer voor winst verkocht en toen voor minder teruggekocht etc. Helemaal blij mee.
Wat betreft de MM zit ik in zelfde schuitje. Ga lekker wachten en anders maar 2 pakjes minder. Heb dit weekend wel genoeg pakjes te openen van de ligue 1 sbc nog.
Hoe bevalt die Giroud? Hij lijkt mij zo verschrikkelijk traag....
Potentieel zeker, en de silvere CB ook. ze hebben er 3 waarvan miranda de 86 rated er 1 is die meer dan 22k kostkalou schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:47:
denk dat de 2de keeper van inter een goeie investering is voor de serie a sbc omdat handanovic duur is en hij zeldzaam is heb er al 30 van....we zullen zien
Je moet ook niet met hem rennenErnstMid schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:55:
[...]
Nice! Ik speel hiermee: https://www.futbin.com/18/squad/2040287
Hoe bevalt die Giroud? Hij lijkt mij zo verschrikkelijk traag....
Hij schiet echt alles met z'n linker pootje er in en met corners kopt hij van de 6 corners 3 op de lat en 2 heeft de keeper en 1 mis.
Ik kan dus niet goed timen voor te koppen, maar veel kopt hij er ook wel in. Sowieso ziek veel gescoord met het hoofd, kon alleen dubbel zo veel zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Oekol op 06-12-2017 13:58 ]
Verwacht je komend weekend al calcio A league SBC? Gaat daar niet wat tijd overheen voordat er een nieuwe league SBC komtLeoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:56:
[...]
Potentieel zeker, en de silvere CB ook. ze hebben er 3 waarvan miranda de 86 rated er 1 is die meer dan 22k kost
Nee joh, we hebben met league sbc gehad. Kan nog wel 2/3 weken duren en dan denk ik eerder dat Calcio A er niet bij zit dan wel.Murrays schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:58:
[...]
Verwacht je komend weekend al calcio A league SBC? Gaat daar niet wat tijd overheen voordat er een nieuwe league SBC komt
Volgens mij was vorig jaar rond deze tijd de Calcio A al uit of niet.Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:00:
[...]
Nee joh, we hebben met league sbc gehad. Kan nog wel 2/3 weken duren en dan denk ik eerder dat Calcio A er niet bij zit dan wel.
Bij lange na niet zelfs. Hij kwam pas op 3 maartYouR schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:00:
[...]
Volgens mij was vorig jaar rond deze tijd de Calcio A al uit of niet.
Oh, haha, het is ook al zo lang geledenLeoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:02:
[...]
Bij lange na niet zelfs. Hij kwam pas op 3 maart
Edit: Heb het lijstje ff opgezocht van vorig jaar, zijn nu al 8 League SBC's gereleased en vorig jaar was het nu nog maar 4 (met 8 december mexico en turkije en 29 december eredivisie en rusland) we lopen dus nu al ruim voor en de SBC's zijn ook in een totaal andere volgorde.
[ Voor 38% gewijzigd door YouR op 06-12-2017 14:12 ]
Klopt, het is echt een willekeruige volgorde. Dus het is beter om verschillende leagues voor te bereiden wanneer je er het geld voor hebt. Ben zelf erg aan het wachten op Calcio A en MLS. Maar als het nog even duurt is er absoluut geen man over boord. Maar hoop wel dat ze ze sneller uitbrengen dan vorig jaar, en dat tempo zit er lekker in nu.YouR schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:05:
[...]
Oh, haha, het is ook al zo lang geleden
Edit: Heb het lijstje ff opgezocht van vorig jaar, zijn nu al 8 League SBC's gereleased en vorig jaar was het nu nog maar 4 (met 8 december mexico en turkije en 29 december eredivisie en rusland) we lopen dus nu al ruim voor en de SBC's zijn ook in een totaal andere volgorde.
Vorig jaar had je een speler die niet veel beter was dan de 3e IF van die speler bijv. (mensen willen natuurlijk altijd met de beste spelen, en als je de sbcs eerder uitbrengt kunnen ze langer met die sbcs blijven spelen)
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 06-12-2017 14:15 ]
Wat is het verschil tussen 18 days of fifa event en futmas?Vissert schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:12:
[...]
Nu je het zegtIk volg altijd deze kalender
https://www.fifauteam.com/fifa-18-schedule-dates/
Volgens mij redelijk het zelfdeYouR schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:15:
[...]
Wat is het verschil tussen 18 days of fifa event en futmas?
kost wel wa maar hoop da een x geluk heb
Ik zit ook te wachten op de Calcio A SBC, maar wil nog niet te vroeg de coins er in investeren, want daar kan ik niks mee. Als de speler leuk is ga ik hem doen en anders verkoop ik de spelers met winst (hoop ik).Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:14:
[...]
Klopt, het is echt een willekeruige volgorde. Dus het is beter om verschillende leagues voor te bereiden wanneer je er het geld voor hebt. Ben zelf erg aan het wachten op Calcio A en MLS. Maar als het nog even duurt is er absoluut geen man over boord. Maar hoop wel dat ze ze sneller uitbrengen dan vorig jaar, en dat tempo zit er lekker in nu.
Vorig jaar had je een speler die niet veel beter was dan de 3e IF van die speler bijv. (mensen willen natuurlijk altijd met de beste spelen, en als je de sbcs eerder uitbrengt kunnen ze langer met die sbcs blijven spelen)
Zal ook niet te lang wachten, zag dat ik die zilveren keeper gekocht heb voor 400 coins en hij is nu 1500 op de markt. Mij maakt het niet veel uit of die coins vast zitten. Heb de tijd en mijn teams zijn prima nu. Geld wat ik allemaal over heb zet ik uit in investeringen.YouR schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:22:
[...]
Ik zit ook te wachten op de Calcio A SBC, maar wil nog niet te vroeg de coins er in investeren, want daar kan ik niks mee. Als de speler leuk is ga ik hem doen en anders verkoop ik de spelers met winst (hoop ik).
Helemaal waar, en met een beetje geluk verdien je dus flink aan zo'n situatie als bij Lille.kalou schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:21:
indd kunt er maar vast op.voorbereid zijn op die leagues...kan ff duren voordat ze komen maar dan geen gezeik wat je nu hebt met die Lille spelers.
kost wel wa maar hoop da een x geluk heb
Wil je trouwens iets meer woorden afmaken ipv 'wa' en 'da' 'x'? Dat leest een stuk fijner namelijk
[ Voor 29% gewijzigd door Oekol op 06-12-2017 14:38 ]
Edit: Iemand die regelmatig naar champions channel kijkt? Leer je daar ook echt van en op welke manier analyseer je deze matches.
[ Voor 20% gewijzigd door YouR op 06-12-2017 14:56 ]
Verwijderd
Hij speelt heeeeerlijk, vooral die trait van geplaatst schot. Zal even opzoeken hoeveel goals ik afgelopen weekend met hem op CAM in WL heb gemaakt. Ook al paar keer de meest mooie goals in 16 gemaakt, o.a. een schot uit stand die vol de kruising in draaide terwijl een verdediger naast hem stond en waarbij de keeper er alleen naar kon kijken. Het is dat ik geen gelinkte accounts heb om de herhaling te uploaden want anders had ik wel even geplaatst.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:32:
Iemand die met Bergkamp 90 heeft gespeeld en iets kan vertellen over zijn kwaliteiten? Twijfel om de SBC van Rui Costa te doen of Bergkamp los te halen. Prijs is nagenoeg hetzelfde, al is Rui Costa Prima en god knows wanneer prima van Bergkamp komt.
EDIT: Hij heeft er 27 ingelegd afgelopen WL in 35 games. Zijn loopacties zijn ook heel fijn, duikt veel de diepte in die ligt tussen mijn spits en vleugelspitsen. Eerder ook zijn 87 geprobeerd en daar moest ik niks van hebben door de workrates
[ Voor 13% gewijzigd door Pompi op 06-12-2017 15:39 ]
These are the seven nominees to the Premier League #POTM of November:
Robbie Brady
Kevin De Bruyne
Eden Hazard
Skhodran Mustafi
Mohamed Salah
Raheem Sterling
Ashley Young
Dus aankomende vrijdag wordt POTM bekend gemaakt.
Is de TOTW al bekend?
[ Voor 13% gewijzigd door Murrays op 06-12-2017 15:50 ]
Nee over 15 minuten wel!Murrays schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:40:
FIFA 18 FUT @FIFAUTeam
11m11 minutes ago
#FIFA18 #POTM Winner of November will be announced on December 15. The SBSc will be live until December 29. http://bit.ly/2kpr283
These are the seven nominees to the Premier League #POTM of November:
Robbie Brady
Kevin De Bruyne
Eden Hazard
Skhodran Mustafi
Mohamed Salah
Raheem Sterling
Ashley Young
Is de TOTW al bekend?
Ik ben net te laat vd week was die 36K. Ik had het ook niet verwacht aangezien die niet gescoord had afgelopen weekend tegen Arsenal. Het was meer die midweekse wedstrijd tegen Wattford.YouR schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:01:
Haha kut, heb net young gekocht gisteren, had niet verwacht dat die zo "snel" weer een IF zou krijgen.
Goede site om MM's in de gaten te houden:Exodus FC schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:59:
Iemand al een idee voor de mogelijke MM's volgende week?
http://fifa-analytics.com...-matchups/nevs5kV/week-13
Heb je de wedstrijd niet gezien van de week waar hij 2 screamers scoorde?YouR schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:01:
Haha kut, heb net young gekocht gisteren, had niet verwacht dat die zo "snel" weer een IF zou krijgen.
Ik was om een of andere reden in de veronderstelling dat hij nog maar net zijn eerste IF had, maar dat is dus al een maand geleden haha.Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:14:
[...]
Heb je de wedstrijd niet gezien van de week waar hij 2 screamers scoorde?
Bedankt, wat een handige site.GerrieMo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:07:
[...]
Goede site om MM's in de gaten te houden:
http://fifa-analytics.com...-matchups/nevs5kV/week-13
I like how you keep the mouse running...
Verwijderd
Dat belooft al veel goeds dan. Heb jij Rui Costa ook geprobeerd of niet, want twijfel of ik dan voor zijn prima moet gaan of voor de 90-versie van Bergkamp. Ben sws wel fan van Bergkamp en past mooi achter mijn 91-versie van Van BastenPompi schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:36:
[...]
Hij speelt heeeeerlijk, vooral die trait van geplaatst schot. Zal even opzoeken hoeveel goals ik afgelopen weekend met hem op CAM in WL heb gemaakt. Ook al paar keer de meest mooie goals in 16 gemaakt, o.a. een schot uit stand die vol de kruising in draaide terwijl een verdediger naast hem stond en waarbij de keeper er alleen naar kon kijken. Het is dat ik geen gelinkte accounts heb om de herhaling te uploaden want anders had ik wel even geplaatst.
EDIT: Hij heeft er 27 ingelegd afgelopen WL in 35 games. Zijn loopacties zijn ook heel fijn, duikt veel de diepte in die ligt tussen mijn spits en vleugelspitsen. Eerder ook zijn 87 geprobeerd en daar moest ik niks van hebben door de workrates
Nee heb Rui Costa niet geprobeerd, o.a. doordat ik meer heb met Bergkamp dan de Portugees maar ook omdat hij gewoon lekker speelt.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:33:
[...]
Dat belooft al veel goeds dan. Heb jij Rui Costa ook geprobeerd of niet, want twijfel of ik dan voor zijn prima moet gaan of voor de 90-versie van Bergkamp. Ben sws wel fan van Bergkamp en past mooi achter mijn 91-versie van Van Basten
Verwijderd
Okee, workrate is hoog/normaal toch, wel gevaarlijk met een middenveld van Thiago - Koke - Bergkamp.Pompi schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:40:
[...]
Nee heb Rui Costa niet geprobeerd, o.a. doordat ik meer heb met Bergkamp dan de Portugees maar ook omdat hij gewoon lekker speelt.
Klopt, ik heb hem naast 2 spelers staan met H/H dus dan valt het redelijk mee. En hij loopt op zich wel mee terug tot zeg 10 meter achter de middellijn maar hij gaat niet actief een speler af jagen, de vraag is ook of je dat zou willen van een CAM.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:47:
[...]
Okee, workrate is hoog/normaal toch, wel gevaarlijk met een middenveld van Thiago - Koke - Bergkamp.
Coman kan zo ook best een leuke optie worden
Ligt een beetje aan zijn prijs, maar een eventuele vervanging voor Martial kan het zeker zijn!ErnstMid schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:17:
[...]
Coman kan zo ook best een leuke optie worden
Zeker! En Gnabry IF lijkt me ook wel een leuke back upLeoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:25:
[...]
Ligt een beetje aan zijn prijs, maar een eventuele vervanging voor Martial kan het zeker zijn!
5-4 in 117e min verloren helaas.
Tot aan de finale alles gewonnen met 4-0 enzovoort.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
I like how you keep the mouse running...
Martial is 4* 4*, zolang er geen LW IF Son is vervang ik helemaal niets!Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:25:
[...]
Ligt een beetje aan zijn prijs, maar een eventuele vervanging voor Martial kan het zeker zijn!
Neymar zou kunnen 5* 5*, maar die heeft de kracht van een verdoofd paard.
Haha ik zat al op zo'n reactie te wachten. Eens hoorbbblije schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:16:
[...]
Martial is 4* 4*, zolang er geen LW IF Son is vervang ik helemaal niets!
Neymar zou kunnen 5* 5*, maar die heeft de kracht van een verdoofd paard.
Verwijderd
Ik zit naar Zanetti te kijken, relatief goedkope icon, en best wel veel kwaliteit. Iemand ervaring?Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:04:
Young zijn SIF is echt best ziek. Bijna alle stats boven de 80. Ook een flinke upgrade tov FIF. Hopelijk een beetje betaalbaar vanaf morgen. Ga geen 140k neertellen voor een back. Ook al is het de beste speler van United dit seizoen.
Verwijderd
As ik me niet vergis moet ik Zanetti als Engelsman en United supporter enorm haten. Dus doe ik dat ook. Hij is heel slecht.,bbblije schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:15:
[...]
Ik zit naar Zanetti te kijken, relatief goedkope icon, en best wel veel kwaliteit. Iemand ervaring?
Niets mis mee, maar als LB zou ik simpelweg voor Sandro/Alaba gaan em de rest in andere posities steken.bbblije schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:15:
[...]
Ik zit naar Zanetti te kijken, relatief goedkope icon, en best wel veel kwaliteit. Iemand ervaring?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dus dan ook gelijk, Vidal of Matuidi of Naingolan of Fernandinho. Zanetti geeft me meer vrijheid denk ikBossie schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:14:
[...]
Niets mis mee, maar als LB zou ik simpelweg voor Sandro/Alaba gaan em de rest in andere posities steken.
En met TOTY een investering die lucratief kan zijn, maar in ieder geval zijn waarde behoud.
Edit: overigens is Chelsea aan het azen op Alex Sandro, en kan het zo maar zijn dat hij na Januari in Engeland speelt. Dat wordt weer een fijne OTW kaart, en vervolgens de vaste LB in ieder (PL) team
[ Voor 36% gewijzigd door bbblije op 07-12-2017 00:47 ]
Normaal ben ik niet zo'n fan van untradables (Ferdinand en Rui Costa zijn untradable), maar ik denk dat mijn verdediging nu wel sterk genoeg is voor de rest van fifa18.
[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 06-12-2017 23:39 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik denk juist dat je beter kan inkopen. De Serie A Alex Sandro zal verdwijnen uit de packs, dus het aanbod zal flink dalen dat uiteindelijk resulteert in hogere prijzen. Op kort termijn kan het inderdaad dalen in verband met paniek verkoop.bbblije schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:19:
[...]
Dus dan ook gelijk, Vidal of Matuidi of Naingolan of Fernandinho. Zanetti geeft me meer vrijheid denk ikWant Rijkaard en Gullit kan ik niet betalen
En met TOTY een investering die lucratief kan zijn, maar in ieder geval zijn waarde behoud.
Edit: overigens is Chelsea aan het azen op Alex Sandro, en kan het zo maar zijn dat hij na Januari in Engeland speelt. Dat wordt weer een fijne OTW kaart, en vervolgens de vaste LB in ieder (PL) teamMaar dus ook even in de gaten houden en hem op tijd verkopen! Want als de transfer door gaat, dan gaat de Calcio kaart in prijs kelderen!
Ik heb 275K om mee te handelen maar ben hier niet zo in thuis. heb veel gelezen en eigenlijk alleen met de Ligue1 SBC flink wat winst gemaakt door 100k uit te geven aan de enige spits van Lille, die ik daarna voor 2.5 voudige verkocht. Is er iemand hier écht thuis in handelen en zou mij wat handeltips willen geven. snap dat diegene dit misschien niet aan iedereen kwijt wil..dus PM is goed hoor
Een tijdje terug (ergens in oktober) had ik tips geplaatst hoe ik het aanpak. Het werkt goed aangezien ik mijn vriendin de tips had verteld en ze binnen 2 weken meer dan 350k bij elkaar had gehandeld. Even in het kort:StaafM schreef op donderdag 7 december 2017 @ 01:30:
onder het motto 'Wie niet waagt wie niet wint':
Ik heb 275K om mee te handelen maar ben hier niet zo in thuis. heb veel gelezen en eigenlijk alleen met de Ligue1 SBC flink wat winst gemaakt door 100k uit te geven aan de enige spits van Lille, die ik daarna voor 2.5 voudige verkocht. Is er iemand hier écht thuis in handelen en zou mij wat handeltips willen geven. snap dat diegene dit misschien niet aan iedereen kwijt wil..dus PM is goed hoor.. ik ben al tevreden als ik 300 á 400 coins per speler winst maak.
1. Spelers inkopen op zondagnacht/donderdagavond en na 2 dagen verkopen.
2. Speles kopen die een IF krijgen (non if gaat uit packs, check bijvoorbeeld nu de prijs van Roussilon, 3x duurder geworden sinds zijn IF).
3. IF's in week van release kopen, na 2 weken verkopen. (Als ze uit de packs zijn, stijgen ze in waarde).
4. Bronzen packs van 400 coins openen, inhoud doorverkopen. (Conditie items en spelers kan je makkelijk kwijt voor 200 per stuk, sommige spelers zelfs voor 3k oid).
5. Massaal bieden op dure bronzen spelers, soms koop je ze in voor 150, terwijl minimale BIN 2k is bijvoorbeeld.
6. Nu alvast inkopen doen voor de competitie sbc van bijvoorbeeld calcio A en MLS. Investeer vooral in zilveren spelers die geen alternatief hebben. Mensen zullen masaal jagen op die ene zilveren speler omdat er dan geen alternatief is.
7. MM sbc voorspellingen volgen en ruim op tijd daarin investeren. Koop alleen spelers voor minimale prijs zodat je er uiteindelijk geen verlies op maakt.
Mocht het niet helemaal duidelijk zijn, doe even een dm, dan leg ik het in detail uit met voorbeelden. Dit zijn eigenlijk risicoloze manieren. Als je klappers wilt maken kan je handelen in OTW kaarten bijvoorbeeld. Groot risico, maar het loont soms ook goed.
[ Voor 3% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 07-12-2017 04:18 ]
Pff en finale 2 verloren, kennen jullie dat, het gevoel dat je gewoon niet MAG scoren.Mars18 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:39:
Helaas 1e poging. Helaas de finale verloren. Was een nederlander , hij was goed.
5-4 in 117e min verloren helaas.
Tot aan de finale alles gewonnen met 4-0 enzovoort.
Ik had 15 schoten, en hij had er 6, 0-1 verloren.
Alaba gekocht, en nu heb ik dit staan in game.
Nog maar 4 pogingen over, (2x kansloos verloren in de 1e ronde)
Speel nu hier mee.
https://www.futbin.com/18/squad/2059668
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
TOTGS inkopen, er komen waarschijnlijk SBC’s, er gaan geruchten dat er een gelijke SBC komt als die met TOTW 10. Maar nu dus 83/84 rated team voor een garantie op een TOTGS speler.OnderDeMotorkap schreef op donderdag 7 december 2017 @ 04:15:
[...]
Een tijdje terug (ergens in oktober) had ik tips geplaatst hoe ik het aanpak. Het werkt goed aangezien ik mijn vriendin de tips had verteld en ze binnen 2 weken meer dan 350k bij elkaar had gehandeld. Even in het kort:
2. Speles kopen die een IF krijgen (non if gaat uit packs, check bijvoorbeeld nu de prijs van Roussilon, 3x duurder geworden sinds zijn IF).
3. IF's in week van release kopen, na 2 weken verkopen. (Als ze uit de packs zijn, stijgen ze in waarde).
4. Bronzen packs van 400 coins openen, inhoud doorverkopen. (Conditie items en spelers kan je makkelijk kwijt voor 200 per stuk, sommige spelers zelfs voor 3k oid).
5. Massaal bieden op dure bronzen spelers, soms koop je ze in voor 150, terwijl minimale BIN 2k is bijvoorbeeld.
6. Nu alvast inkopen doen voor de competitie sbc van bijvoorbeeld calcio A en MLS. Investeer vooral in zilveren spelers die geen alternatief hebben. Mensen zullen masaal jagen op die ene zilveren speler omdat er dan geen alternatief is.
7. MM sbc voorspellingen volgen en ruim op tijd daarin investeren. Koop alleen spelers voor minimale prijs zodat je er uiteindelijk geen verlies op maakt.
Mocht het niet helemaal duidelijk zijn, doe even een dm, dan leg ik het in detail uit met voorbeelden. Dit zijn eigenlijk risicoloze manieren. Als je klappers wilt maken kan je handelen in OTW kaarten bijvoorbeeld. Groot risico, maar het loont soms ook goed.
Dan POTM nog, iedereen gaat er vanuit dat het Salah gaat worden. Daar omheen zijn ook een aantal SBC’s. Denk aan een Egyptisch team. Roma spelers, en natuurlijk Liverpool. Eventueel een speciale versie van Salah.
Handelen is inspelen op wat er gaat komen. Ondanks dat er veel info voor handen is, zie je toch veel spelers lui 5-10k wegleggen voor een speler die ze dagen daarvoor voor een fractie daarvan hadden kunnen inkopen.
Pak meer rust met afmaken! Ik gok namelijk dat mensen meer defensief gaan spelen zodra ze jouw team zien. Oefen op de low driven finish maar schiet ook wat meer van afstand!Mars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:08:
[...]
Pff en finale 2 verloren, kennen jullie dat, het gevoel dat je gewoon niet MAG scoren.
Speel nu hier mee.
Dank voor de tip, had ik nog niet aangedacht.Vissert schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:48:
[...]
Pak meer rust met afmaken! Ik gok namelijk dat mensen meer defensief gaan spelen zodra ze jouw team zien. Oefen op de low driven finish maar schiet ook wat meer van afstand!
Merk ook dat ik nog steeds te snel in stap.
De kunst met de 41212 formatie is om goed gebruik te maken van de cam. Je moet de defense uit positie lokken.Mars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:49:
[...]
Dank voor de tip, had ik nog niet aangedacht.
Merk ook dat ik nog steeds te snel in stap.
Ik ben niet zo’n fan van Casimero. Niet de snelheid om je uit de brand te redden.Mars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:08:
[...]
Pff en finale 2 verloren, kennen jullie dat, het gevoel dat je gewoon niet MAG scoren.
Speel nu hier mee.
Wat vind je hier van? https://www.futbin.com/18/squad/2060147
Eventueel met de subs opgesteld.
Ja Casemiro is geen topper inderdaad. Heb geen munten meer, denk er aan om Bakayoko op CVM te zetten.bbblije schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:56:
[...]
Ik ben niet zo’n fan van Casimero. Niet de snelheid om je uit de brand te redden.
Wat vind je hier van? https://www.futbin.com/18/squad/2060147
Eventueel met de subs opgesteld.
Ik wil veirra
Wie nietMars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:57:
[...]
Ja Casemiro is geen topper inderdaad. Heb geen munten meer, denk er aan om Bakayoko op CVM te zetten.
Ik wil veirra
Rond welke tijd koop jij op donderdagavond in? En welke spelers hou je aan? 🙈OnderDeMotorkap schreef op donderdag 7 december 2017 @ 04:15:
[...]
Een tijdje terug (ergens in oktober) had ik tips geplaatst hoe ik het aanpak. Het werkt goed aangezien ik mijn vriendin de tips had verteld en ze binnen 2 weken meer dan 350k bij elkaar had gehandeld. Even in het kort:
Omdat hij een held is:
YouTube: Kane bycicle kick
Wat de gek er voor betaald. Die YouTubers betalen dit lachend. De rijken van het spel kijken echt niet op een ton meer of minder. Ik leg elk dubbeltje op z'n kantservival7 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:10:
https://www.futbin.com/18/player/15839/De%20Gea/
Wie betaald er nou 1.2mil voor een keeper
Ter illustratie: om 19:40 zoek ik een speler die normaal tussen de 2k tot 5k waard is, max prijs zet ik op 800/1000. Bijvoorbeeld een Fernandinho, Balde Diao, Lucas, Etc. Ik ga naar het aanbod vanaf 20 minuten (die lopen precies om 20:00 uur af). Daar ga ik volop op bieden, gewoon de startprijs bieden, tot mijn transferlimiet is bereikt. Om 20:00 uur verwijder ik de transferkandidaten, zodat ik meer kan bieden.
Omdat het aanbod zoveel is kan men niet alles volgen. Ik heb zo bepaalde spelers voor absurd lage prijzen kunnen inkopen (10k netto winst op 1 speler).
Ik kan helaas niet vermelden op welke spelers ik bied, want dan gaan we elkaar in de weg lopen. Maar elke speler die normaal voor minimaal 2k BIN gaat zou moeten werken. Als je ziet dat je ruim op tijd flink wordt overboden, probeer t dan met een andere speler. Sommige mensen hebben dit door en gaan dan volop jou overbieden.
Ik heb tijden gehad waarop ik 70 spelers inkocht voor <1k en 2 dagen later verkocht voor gemiddeld 2,5k. Ongeveer 100k profit. Maar dan moet je er wel serieus voor zitten, webapp en console beide open houden aangezien je er regelmatig uitgegooid wordt als je volop gaat bieden. Wees er op bereid dat de boel gaat trippen omdat er straks binnen 10 sec 20 veilingen aflopen.
Die Lille verdedigers zijn inderdaad moeilijk manOnderDeMotorkap schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:23:
[...]
Niet om roet in het eten te gooien, maar de Lille sbc is zo goed als onmogelijk. Ik heb nu alle sbc's gedaan, op die van Lille na. Heb nog 3 spelers nodig (waar ik zeker 50k voor over heb), maar die zijn extinct. Verder is het inderdaad prijzig. Ik heb inmiddels alle benodigde zilveren en bronzen spelers ingeslagen voor de Calcio A sbc om dit dus voor te zijn.
Komt vanzelf...tijdens Futmas komen er weer veel packs dus weer meer kans op deze verdedigers en anders kan je het misschien nog op een andere manier oplossen (1 CV en 1 andere speler op CV plek, lukt ook gewoon met chem dan).
WL rewards moeten nog komen toch?Maichel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:38:
[...]
Die Lille verdedigers zijn inderdaad moeilijk manGisteren stonden er ineens 2 op, maar waren binnen 3 tellen verkocht. Had gehoopt dat na de WL rewards er meer spelers zouden zijn, maar so far dus nog niet.
Komt vanzelf...tijdens Futmas komen er weer veel packs dus weer meer kans op deze verdedigers en anders kan je het misschien nog op een andere manier oplossen (1 CV en 1 andere speler op CV plek, lukt ook gewoon met chem dan).
Oh dat wist ik niet joh, ik doe nooit WL
Maar mooi! Misschien dat de Lille verdedigers dan op de markt komen

Ik heb gister een Lille verdediger kunnen snipen voor nog geen 6k. Ook heb ik inmiddels Luiz Araujo kunnen krijgen. Even kijken of ik nog Nicolas Pepe kan snipen, anders kan ik het alsnog oplossen met loyalty. De reden is dat er nu zilveren spelerspack in de store staat. WL rewards komen vanavond.Maichel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:38:
[...]
Die Lille verdedigers zijn inderdaad moeilijk manGisteren stonden er ineens 2 op, maar waren binnen 3 tellen verkocht. Had gehoopt dat na de WL rewards er meer spelers zouden zijn, maar so far dus nog niet.
WL rewards zijn elke donderdag, dus ik zou het vanavond na 19u eens gaan checken op de markt als ik jou wasMaichel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:48:
[...]
Oh dat wist ik niet joh, ik doe nooit WLIk dacht dat dat altijd op een Woensdag was, geen idee
Maar mooi! Misschien dat de Lille verdedigers dan op de markt komen
Je verwacht morgen 2 van die 4 competities een sbc?Skann schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:41:
Hele Belgische league is ook binnen inmiddels, MLS had ik al een tijdje. Vanavond tijdens rustig moment eens alle zilvers uit La Liga en Calcio A binnenhengelen. Jammer dat ik die van Lille niet had gekocht
Nee niet morgen, maar die komen wel komende maanden. You better be prepared. Vorig jaar kreeg je Suarez als reward in Spanje. Kan dit jaar zomaar een andere klapper zijnDelano1992 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:59:
[...]
Je verwacht morgen 2 van die 4 competities een sbc?
[ Voor 14% gewijzigd door Skann op 07-12-2017 11:13 ]
een opstelling van EA met 3 cv'sSkann schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:07:
[...]
Nee niet morgen, maar die komen wel komende maanden. You better be prepared. Vorig jaar kreeg je Suarez als reward in Spanje. Kan dit jaar zomaar een andere klapper zijnNu zijn ze nog mad cheap. Er zijn een paar clubs gemeen. Geloof dat Levante of Leganes maar 1 rechtsback heeft. Je weet wel hoe dat gaat aflopen dan
zonder RB of LB
Burp
Ja, net als LM's en RM's...die zijn ook sick duur merk ik nu met de L1 SBCSkann schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:07:
[...]
Nee niet morgen, maar die komen wel komende maanden. You better be prepared. Vorig jaar kreeg je Suarez als reward in Spanje. Kan dit jaar zomaar een andere klapper zijnNu zijn ze nog mad cheap. Er zijn een paar clubs gemeen. Geloof dat Levante of Leganes maar 1 rechtsback heeft. Je weet wel hoe dat gaat aflopen dan
ik volg en schrijf regelmatig hier iets op.
toch heb ik nog wat vragen.
klinkt misschien stom maar kan mij iemand is vertellen wat die afkortingen allemaal betekenen heb op internet gekeken maar kom er nie uit
bijvoorbeeld.....wat zijn if's otw's
BVD dank
OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periodekalou schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:51:
beste allen
ik volg en schrijf regelmatig hier iets op.
toch heb ik nog wat vragen.
klinkt misschien stom maar kan mij iemand is vertellen wat die afkortingen allemaal betekenen heb op internet gekeken maar kom er nie uit
bijvoorbeeld.....wat zijn if's otw's
BVD dank
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en spelers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de engelse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.
Meeste die woorden besproken volgens mij.
EDIT: Typo's en aanpassing van @Vissert
[ Voor 13% gewijzigd door SlqmLqck op 07-12-2017 12:10 ]
Iets aangevuld. Dan kan dit misschien in de first post @chengbondkwok.SlqmLqck schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:04:
[...]
OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
if = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de engelse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.
Meeste die woorden besproken volgens mij.
Verwijderd
Stel dat Dybala 3x scoort dan gaat ongeveer zo:kalou schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:21:
eigenlijk dus heel logisch spelers die in het echt goed presteren worden dus meer waard in fifa..dus als dybala bijvoorbeeld 3x scoort wordt hij in fifa ook een stuk duurder aha ik snap de clue
Tussen moment van scoren en release TOTW -> Prijs stijgt iets want hype
Tussen moment van release TOTW en einde TOTW -> Prijs stijgt meer want zelfde vraag maar de normale versie zit niet meer in de packs
Einde TOTW -> Prijs zal weer dalen naar originele prijs of lager want Dybala komt weer in de packs
Oftewel er zijn dan dus meerdere versies van 1 kaart beschikbaar.
Sommige tegenstanders rennen echt met een jezusgang op mij af na de afstrap, een soort mega agressief druk zetten.. Hoe doe je dat?
En merk echt dat veel mensen maar scoren vanuit alle hoeken en ik het vaker moet hebben van uitgespeelde kansen...

Zit nu in divisie 6 van FUT ( i know.. beginner). Weekend league kwalificatie nog niet gelukt. Kom vaak tot wedstrijd 3..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Kane en Eriksen zijn echt geweldig dit jaar in FUT.
Meestal wel. Hoewel ik ook redelijk wat potjes heb waar ik eerst 1 of 2-0 achter kom. Als of ik even moet wennen aan de tegenstander.Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:05:
Als ik in de eerste 10 min van de wedstrijd scoor win ik altijd. Heeft iemand anders dat ook.
Kane en Eriksen zijn echt geweldig dit jaar in FUT.
Wat heeft jullie voorkeur?
https://www.futbin.com/18/squad/2066525
of
[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 07-12-2017 14:40 ]
Hype inderdaad! Herinner me vorig jaar dat IF Salah van 40k naar 100k ging door de hype. Toen Mandzukic in de finale van de CL scoorde ging zijn inform van 15k naar 35k. Een week later kon je 'm weer krijgen voor rond de 20k.Vissert schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:17:
[...]
Stel dat Dybala 3x scoort dan gaat ongeveer zo:
Tussen moment van scoren en release TOTW -> Prijs stijgt iets want hype
Tussen moment van release TOTW en einde TOTW -> Prijs stijgt meer want zelfde vraag maar de normale versie zit niet meer in de packs
Einde TOTW -> Prijs zal weer dalen naar originele prijs of lager want Dybala komt weer in de packs
Oftewel er zijn dan dus meerdere versies van 1 kaart beschikbaar.
Ik zou zoiets pakken denk ik:Mars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:40:
Las dat Sergio Ramos veel uit positie loopt.. Merk het zelf niet echt.
of
https://www.futbin.com/18/squad/2066821
Maar als ik moet kiezen dan euh het team met Ramos en alaba.
Hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel coins? Ik denk werkelijk elk weekend dat ik de memo gemist heb om 'gemakkelijk' coins te verdienen, moet alleen maar tegen teams zoals die van jou. En dan te weten dat ik met moeite een team van 1,2 miljoen heb.Mars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:40:
Las dat Sergio Ramos veel uit positie loopt.. Merk het zelf niet echt.
of
Hij heeft R9 gepacked, hahapimmf schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:03:
[...]
Hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel coins? Ik denk werkelijk elk weekend dat ik de memo gemist heb om 'gemakkelijk' coins te verdienen, moet alleen maar tegen teams zoals die van jou. En dan te weten dat ik met moeite een team van 1,2 miljoen heb.
Er zijn mensen die een 94 Ronaldo uit een 7.5k pack halen zoals Marspimmf schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:03:
[...]
Hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel coins? Ik denk werkelijk elk weekend dat ik de memo gemist heb om 'gemakkelijk' coins te verdienen, moet alleen maar tegen teams zoals die van jou. En dan te weten dat ik met moeite een team van 1,2 miljoen heb.
Mijn team zal ook zo'n 1.2 miljoen in aanschaf zijn geweest. Nu wel meer waard door de stijgende prijzen
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs