Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:47:
[...]

Met de wijzigingen van @Vissert hou ik nog zo'n 70k over om iets anders dan Luiz te doen.
Wat is een goed alternatief?
Niks. Gewoon team zo houden. En als je echt coins wilt uitgeven kijken naar een upgrade van rose

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Met de wijzigingen van @Vissert hou ik nog zo'n 70k over om iets anders dan Luiz te doen.
Niet. Luiz is een baas. Je zou IF Kolasinac kunnen halen ipv rose.

https://www.futbin.com/18/compare/15662/347

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

[...]

https://www.futbin.com/18/squad/2019166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:03:
Is er een manier om meer dan 50 transfertargets en 100 spelers op je transferlijst te hebben? Heb ze momenteel allebei vol staan maar volgens mij moet er nog een manier zijn?
Iemand? 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Kort maar krachtig, kan niet. Enigste manier om meer dubbele spelers te hebben is door ze in unassigned pile te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:12:
Paar dagen terug voor iets van 730K Van Basten gekocht (zijn 91 kaartje). Echt een aanrader voor als je niet een speler bent dat op de counter speelt maar veel wil combineren en een echte afmaker nodig hebt. Wil hem wel een keer gaan verkopen met flinke winst. Hebben jullie enig idee wanneer dat zou kunnen gebeuren. Verwacht nog geen SBC voor prime van hem en het schommelt tussen de 750k en 800k momenteel.
Zijn waarde als speler zakt gedurende het jaar. Met toty en tots heel hard. Maar ook door ifs van bepaalde spelers. Hij gaat op basis van wat hij in game kan alleen maar zakken.

Zijn kans op prijsverhoging is Sbcs inderdaad. Enige redenen voor een stijging bij hem is als je een hoge legend nodig hebt, een NL legend of als je een heel hoog team nodig hebt met meerdere icons. Of 1 van die 3 gaat gebeuren is moeilijk te voorspellen. Ik durf niet te investeren in icons hierdoor.

Mijn muntjes zitten nu in IF's met een 85,86 en (zeer beperkt) 87 rating. Zal wel ff duren voor ik kan cashen maar met de inkoopprijzen die ik heb gescoord, is winst wel bijna zeker. Daarnaast natuurlijk wat otw handel. Met sofa score er naast is het blind verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Is er nog een kans dat de league SBC van de MLS nog komt nu de MLS MVP is geweest? Ik ben met Fifa 17 pas later begonnen (maart) en daarvoor nooit FUT gespeeld dus weet niet hoe het eerdere jaren ging.

[ Voor 11% gewijzigd door sjakieman op 05-12-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:34:
[...]

Kort maar krachtig, kan niet. Enigste manier om meer dubbele spelers te hebben is door ze in unassigned pile te krijgen.
En hoe krijg ik ze daar? Heb nu 50 transfertargets en 100 op de transferlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 09:11
Helaas zelfs gedegradeerd omdat het scoren gewoon echt niet meer wil.
De eerste potjes gingen heerlijk: mooi vlot vanuit het middenveld combineren om zo uiteindelijk een aanvaller in de 16 vrij te spelen. Zelfs het dribbelen werd een wapen. Ook het verdedigen was verbeterd door een goede timing kon je echt een block zetten op inkomende (snelle) aanvallers. Het deed zelfs wat denken aan de oude PES6 dagen.

Hoe anders is dat nu...het lijkt weer enorm stroperig met spelers die eerst de bal goed moeten leggen, verkeerde man aanspelen, constant "in de duels" komen en schoten die constant geblokt worden. Natuurlijk is de weerstand ook wat groter als je promoveert maar dit kan niet de enige reden zijn. Is de gameplay echt aangepast of ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:48:
[...]

En hoe krijg ik ze daar? Heb nu 50 transfertargets en 100 op de transferlijst.
Werkt alleen als je ze met buy now gekocht hebt. En een maximum van 5 items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youri1986 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:01:
[...]

Werkt alleen als je ze met buy now gekocht hebt. En een maximum van 5 items
Oké, dank u. Dan ben ik klaar met investeren in de Calcio A👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het of is het makkelijker dit jaar om een goede spelers uit packs te halen.
3 sbc gedaan en gelijk al icon inzaghi 85 en bale 89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:35

Grudgie

PSN: Grudgie7

Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:04:
Ben ik het of is het makkelijker dit jaar om een goede spelers uit packs te halen.
3 sbc gedaan en gelijk al icon inzaghi 85 en bale 89.
Heb paar keer SBC gedaan en alleen maar crap eruit gehad, sindsdien doe ik ze niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik zat op m'n telefoon. Bailly over Rudiger!

[ Voor 29% gewijzigd door bbblije op 05-12-2017 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Spelers die goed presteren in de champions league kunnen die ook in totw komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Wat lijkt jullie het beste om in te investeren met de aankomende futmas en TOTGS

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 23:16
Razz89 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:47:
Spelers die goed presteren in de champions league kunnen die ook in totw komen?
Nee, niet in de reguliere TOTW. Aan het einde van de groepsfase van de CL en EL komt er wel een TOTGS (TOTGroupStage), die dus gebaseerd is op de groepsfase van de CL en EL.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
AntraXxX schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:03:
[...]

Nee, niet in de reguliere TOTW. Aan het einde van de groepsfase van de CL en EL komt er wel een TOTGS (TOTGroupStage), die dus gebaseerd is op de groepsfase van de CL en EL.
Top! Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:35

Oekol

waka waka hey hey

Zo de knetter hé. De MM even verkeerd gegokt, worden ipwisch en middelbrough gepricefixt. Onder de 5k kan ik al in principe niks krijgen en zie gewoon super veel spelers voor 10k weg gaan. Ik sla wel over?
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:03:
[...]

Oké, dank u. Dan ben ik klaar met investeren in de Calcio A👌
En je hebt je transferlijst en assignment pile vol, dus je gaat 3 weken minimaal wachten tot de calcio A misschien uit komt, misschien ook niet. Dus de komende weken niet handelen verder? Dat is echt zonde zeg

[ Voor 49% gewijzigd door Oekol op 05-12-2017 19:22 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dubbel sorry

[ Voor 157% gewijzigd door Oekol op 05-12-2017 19:23 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Toch nog wat geld kunnen verdienen met de MM SBC! EFL Championship goed gegokt, Eredivisie was een easy pick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste beloning voor sweaty spel ooit. 5 goals met Jesus. Uit de weekly reward (electrum players) krijg ik 1 Boro en 1 Ipswich speler. Toch untradeable dus nu kan ik de MM afmaken zonder kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Vissert schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:54:
[...]

Kun je proberen! Maar misschien dat je verdedigend dan wat meer gaten laat vallen?

[...]

Zondagnacht is sowieso een goede wat ik hoor. Donderdagavond en zondagavond zijn de rewards uit.

Wat betreft chemistry zou je nog wat positiewijzigingen en loyaliteitsbonus kunnen doen? Zeker de loyaliteitsbonus kan net het verschil maken. Maak anders even een futbin van wat je nu hebt. Dan kijken we even mee :)
Enorm bedankt voor het meedenken! Ik heb momenteel deze squad:
https://www.futbin.com/18/squad/2025961

Eisen:
Minimaal 72 rating
Minimaal 95 teamgeest
11 spelers van Lille

Heb dus nog 3 spelers nodig, die ik maar niet kan vinden. Elke tip is meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
Mooi man, mis je een ipswich en bournemouth middlesbrough speler om de MM SBC af te maken, open je 5 van die bronze player packs voor 1800 coins krijg je in het laatste pakketje 1 van beide.

[ Voor 5% gewijzigd door YouR op 05-12-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:49
Heerlijk weer die lag vanavond. Totaal onspeelbaar hier.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Bizar dat er weer een glitch zit in WL. Lees zojuist dat youtubeters Krasi en Ovvy zijn gebanned bij fifa. Ben benieuwd of er een wl is dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:47:
Bizar dat er weer een glitch zit in WL. Lees zojuist dat youtubeters Krasi en Ovvy zijn gebanned bij fifa. Ben benieuwd of er een wl is dit weekend.
Ze zullen niet voor niets geband zijn lijkt mij.
Een keertje geen WL is ook wel eens fijn voor iedereen. Misschien dat EA in plaats daarvan weer wat lightning rounds en speciale packs kan uitbrengen van't weekend. Kunnen ze geld binnen harken terwijl de game niet geheel werkt lol :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:58:
[...]

Ze zullen niet voor niets geband zijn lijkt mij.
Een keertje geen WL is ook wel eens fijn voor iedereen. Misschien dat EA in plaats daarvan weer wat lightning rounds en speciale packs kan uitbrengen van't weekend. Kunnen ze geld binnen harken terwijl de game niet geheel werkt lol :+
Volgens mij probeerden zij zich te plaatsen voor fiwc gedoe. Door vals te spellen. Best grappig. Kom je daar, verlies je met 49-0 van de echte pro's.

Denk dat EA allang blij is dat ze een tweetal coin sellers te pakken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:25:
Toch nog wat geld kunnen verdienen met de MM SBC! EFL Championship goed gegokt, Eredivisie was een easy pick!
Toch. Blijft het een wilde gok wat EA doet

Ik was blij dat ik doe Sydney derby spelers vanmiddag allemaal kwijt was voor het dubbele als die had had geworden was het waarschijnlijk het 4 voudige geweest

Maar ik had echt verwacht dat ze United city zouden doen

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:03
Daar is ie weer, de EA matchfixing. Heb een paar hele mooie seizoenen gehad, veel leuke wedstrijden tegenstanders en ik erg aan elkaar gewaagd. Maar als je er dan iets teveel wint komt EA matchfixing weer om de hoek kijken, net als in fifa 15, 16 en 17 :+. Je verliest ineens 7 potjes op rij kansloos. Low drivens die er normaal 8 van de 10 in gaan pakt de keeper allemaal of gaan voorlangs. Alle spelers lijken wel -30 pace te hebben en zijn dus overal te laat. Zelfs met park the bus wordt je nog weg gecounterd :D.
Ondertussen had ik Neuer gehaald, die laat in 4 potten meer ballen door dan Burki in 4 seizoenen.. ik ben het spoor beister.
Het mooie is dat ik nu al kan voorspellen hoe het gaat. Nu komt er een kwakkelseizoen en daarna wordt je weer 2x kampioen. Nice job EA.

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-12-2017 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:15:
[...]

Volgens mij probeerden zij zich te plaatsen voor fiwc gedoe. Door vals te spellen. Best grappig. Kom je daar, verlies je met 49-0 van de echte pro's.

Denk dat EA allang blij is dat ze een tweetal coin sellers te pakken hebben.
Hoef je geen Krasi of Ovy voor te heten, Tony Kok wordt daar ook weggetikt lol (in ieder geval een vd laatste toernooien van fifa17).

Goed om ze gelijk te straffen.

Vanavond begonnen met sbc Ferdinand. Zal wel een tijdje gaan duren omdat ik er geen al te veel haast mee ga maken. Heb zijn 88 versie nog die ik op het laatst ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Vrij kansloos. Was aan het werk. Geen moment aan de CL gedacht. Coman rond 19 uur voor 102k verkocht. Nog geen 3 uur later 116k waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Clown1 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:02:
Vrij kansloos. Was aan het werk. Geen moment aan de CL gedacht. Coman rond 19 uur voor 102k verkocht. Nog geen 3 uur later 116k waard...
Misschien krijgt hij een TOTGS, maar het blijft koffiedik kijken. EA baseert niets op feiten, enkel knaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:20:
[...]

En je hebt je transferlijst en assignment pile vol, dus je gaat 3 weken minimaal wachten tot de calcio A misschien uit komt, misschien ook niet. Dus de komende weken niet handelen verder? Dat is echt zonde zeg
Zeker wel! Alleen assignment pile vol met calcis a. Met de volle transferlijst blijf ik handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:15:
[...]

Misschien krijgt hij een TOTGS, maar het blijft koffiedik kijken. EA baseert niets op feiten, enkel knaken!
Klopt, maar had even iets langer moeten wachten met verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Clown1 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:43:
[...]

Klopt, maar had even iets langer moeten wachten met verkopen.
Had, had, had. Altijd achteraf he.

Om dat voor te zijn, wie verkoopt zn team voor TOTGS/TOTS? Aanstaande vrijdag waarschijnlijk! Salah komt ook een deze dagen! Dus je prem kaarten zullen ook nog wel stijgen. Markt is moeilijk te voorspellen zo!

Ik zat CL te kijken btw, toen bedacht ik me een kit van PSG zou wel leuk zijn. Toen kwam ik er achter dat ze voor 150 coins bid werden verkocht, maar dat ook luie kopers zo 900 coins BIN betaalde. Chaching! Wat de CL toch allemaal niet voor hype in werking zet!

OTW Tolisso :o en toen zei EA, TOTGS kaarten doen niet mee aan de OTW boost...

[ Voor 60% gewijzigd door bbblije op 06-12-2017 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:45:
[...]
OTW Tolisso :o en toen zei EA, TOTGS kaarten doen niet mee aan de OTW boost...
De mijne zojuist voor max-BIN verkocht, zal later deze week wel weer met winst kunnen terughalen.
Zo niet, Goretzka doet het ook prima als CDM en heeft betere workrates :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Leoon. schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:20:
Zo de knetter hé. De MM even verkeerd gegokt, worden ipwisch en middelbrough gepricefixt. Onder de 5k kan ik al in principe niks krijgen en zie gewoon super veel spelers voor 10k weg gaan. Ik sla wel over?
Gewoon geduld hebben; heb mijne gedaan met wat bronzen spelers die ik in de club had en daarna de rest verkocht voor 10K p/s inderdaad. Kan me niet voorstellen dat deze zo hoog blijven tot en met volgende week dinsdag, als de eerste hype maar eens geweest is zullen ze vanzelf weer wat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Bossie schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:14:
[...]

De mijne zojuist voor max-BIN verkocht, zal later deze week wel weer met winst kunnen terughalen.
Zo niet, Goretzka doet het ook prima als CDM en heeft betere workrates :)
Goretzka >>> Tolisso

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 00:23
Moet je nou elke keer kwalificeren met FUT CHAMPIONS? Heb namelijk deze week geen tijd om te kwalificeren...

Sorry guys heb het moeten google... 8)7

"In goud 3 of hoger belandt in de Weekend League, ben je automatisch geplaatst voor de volgende Weekend League. Let wel op, je ziet dit pas als je de beloningen van FUT Champions hebt ontvangen!"

Btw dit is mijn team.
https://www.futbin.com//18/squad/634911

[ Voor 41% gewijzigd door Sky2k op 06-12-2017 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm tijdje getwijfeld tussen een icon halen of toch te investeren in 2/3 spelers.

Gekozen on aguero en Pogba te halen en het valt vies tegen. Heb het idee dat mijn team met dembele en Martial op 7 chem niet minder speelde. Maarja, nog maar even aankijken hoe het dit weekend gaat. Anders maar weer op de transfermarkt gooien. 1m coins voor weinig tot geen progressie lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Tuurlijk, gisteravond finale gespeeld, in de 90e min krijg ik een penalty voor de 2-1, ik schiet hem in de rechter hoek en zijn keeper pakt hem.

Vervolgens in de verlenging klapt de verbinding er uit, kon gelukkig wel een nieuwe finale opstarten.
En die kansloos met 0-3 verloren.

Vandaag en morgen moet hem gaan worden, geen restricties. Oblak verkocht, en Neuer gekocht zojuist.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mars18 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 06:31:
Tuurlijk, gisteravond finale gespeeld, in de 90e min krijg ik een penalty voor de 2-1, ik schiet hem in de rechter hoek en zijn keeper pakt hem.

Vervolgens in de verlenging klapt de verbinding er uit, kon gelukkig wel een nieuwe finale opstarten.
En die kansloos met 0-3 verloren.

Vandaag en morgen moet hem gaan worden, geen restricties. Oblak verkocht, en Neuer gekocht zojuist.
Neuer is niet snel genoeg naar de grond... het is Fahrman of Gea dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Wie speler zouden jullie kiezen op de CVM positie -> Kante of Fernandinho IF?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
RR21 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:04:
Wie speler zouden jullie kiezen op de CVM positie -> Kante of Fernandinho IF?
Kante, lijkt mij toch de beste keuze. Wat een speler vorig jaar, en volgens mij dit jaar ook nog wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 6 december 2017 @ 06:35:
[...]

Neuer is niet snel genoeg naar de grond... het is Fahrman of Gea dit jaar!
Ik vind Neuer meer pakken dan de Gea. De Gea is vrij goed, beter dan vorig jaar, maar vind Neuer toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Bossie Jij vertelde me deze week toch dat je 4231 speelde met CAM's speelde? Heb het gister even geprobeerd en ging best aardig, moet ik wel vermelden dat ik ben begonnen in een 4231(2) met RM / LM en in-game ben geswitcht naar 4231 met de RM/LM als CAM's, dat ging best lekker.

Ik heb nu Eriksen op de middelste CAM staan om het spel te verdelen, zoals je zei is het wel een formatie waarin je moet opbouwen maar dat mistte ik juist de laatste tijd een beetje in de game. Thanks voor de tip. Welke buitenste CAM's gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:50:
@Bossie Jij vertelde me deze week toch dat je 4231 speelde met CAM's speelde? Heb het gister even geprobeerd en ging best aardig, moet ik wel vermelden dat ik ben begonnen in een 4231(2) met RM / LM en in-game ben geswitcht naar 4231 met de RM/LM als CAM's, dat ging best lekker.

Ik heb nu Eriksen op de middelste CAM staan om het spel te verdelen, zoals je zei is het wel een formatie waarin je moet opbouwen maar dat mistte ik juist de laatste tijd een beetje in de game. Thanks voor de tip. Welke buitenste CAM's gebruik jij?
Ik gebruik Overmars als LCAM en Thiago als RCAM.
Thiago schuif bij mij ook regelmatig door als CCAM in de tweede helft mits ik denk dat ik met een andere type spits beter resultaat kan krijgen.

Raffael IF of misschien Tolisso OTW zijn bij ook mij ook kandidaten om deze positie op te vullen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Bossie Goud! Ik zit er ook over te denken om Overmars aan te schaffen, lijkt me een geweldig speler. Heb jij zijn SBC gedaan of gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:02:
@Bossie Goud! Ik zit er ook over te denken om Overmars aan te schaffen, lijkt me een geweldig speler. Heb jij zijn SBC gedaan of gekocht?
Ik heb een tijdje met Overmars gespeeld en kan hem ook zeker aanraden. Hij had voor mij maar 1 nadeel en dat is 3*skillmoves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwachten jullie POTM deze donderdag of volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik las hierboven ergens dat OTW kaarten niet geüpdatet worden met TOTGS, maar dat was vorig jaar zo. Dit jaar worden die wel geüpdatet. Staat op de website van de OTW kaarten in de Q&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:05:
[...]

Ik heb een tijdje met Overmars gespeeld en kan hem ook zeker aanraden. Hij had voor mij maar 1 nadeel en dat is 3*skillmoves.
Dat is voor mij geen issue omdat ik hem voornamelijk gebruik voor zijn runs.
Daarnaast is het ook een prima spits in een twee spitsen systeem.

@hierboven, damn, misschien mijn Tolisso OTW iets te snel verkocht.
Q: When do Ones to Watch items get updated?

A: The items get automatically updated when a new Team of the Week, Man of the Match, European Team of the Tournament, Hero or Record Breaker is released, provided that the player is included.

[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 06-12-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
bbblije schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:12:
Verwachten jullie POTM deze donderdag of volgende week?
Volgens mij is het altijd op een vrijdag. En ik vermoed volgende week, want ik heb nog niks kunnen vinden over het stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jaap. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:25:
[...]

Gewoon geduld hebben; heb mijne gedaan met wat bronzen spelers die ik in de club had en daarna de rest verkocht voor 10K p/s inderdaad. Kan me niet voorstellen dat deze zo hoog blijven tot en met volgende week dinsdag, als de eerste hype maar eens geweest is zullen ze vanzelf weer wat zakken.
Had de ene speler die ik heb voor 10k verkocht. Zal allemaal wel. Andere drie wel gedaan dus loop wel 2 pakjes mis maar heb wel 10k. Dus denk dat ik 't zo laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:13:
[...]

Dat is voor mij geen issue omdat ik hem voornamelijk gebruik voor zijn runs.
Daarnaast is het ook een prima spits in een twee spitsen systeem.
Runs zijn goed, zijn afwerken vond ik ook erg onrealistisch goed overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat vinden jullie van deze speler? Nog nooit van gehoord, maar speel er vaak tegen en is die belachelijk goed.

IF Romain Alessandrini

https://www.futbin.com/18...01/Romain%20Alessandrini/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Mars18 Das een behoorlijk OP speler, prima sub. Daar kun je nog is wat potten mee breken als het niet lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Amelandbor schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:22:
[...]

Volgens mij is het altijd op een vrijdag. En ik vermoed volgende week, want ik heb nog niks kunnen vinden over het stemmen.
https://www.fifauteam.com...league-player-month-potm/

Lees hier dat ze aangekondigd worden op een donderdag, weet alleen niet of ze dan ook gelijk in FUT worden verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:56:
[...]

Enorm bedankt voor het meedenken! Ik heb momenteel deze squad:
https://www.futbin.com/18/squad/2025961

Eisen:
Minimaal 72 rating
Minimaal 95 teamgeest
11 spelers van Lille

Heb dus nog 3 spelers nodig, die ik maar niet kan vinden. Elke tip is meer dan welkom!
Ik heb even zitten puzzelen maar ik kom ook niet veel verder gok ik.. Als je je linksachter naar LM verplaatst en 1 cb 1 rw en 1 cdm (2k) haalt dan kom je met loyaliteit net 1 chem te kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 10:13
Mars18 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:31:
Wat vinden jullie van deze speler? Nog nooit van gehoord, maar speel er vaak tegen en is die belachelijk goed.

IF Romain Alessandrini

Ik gebruik deze speler ook als mijn supersub. Is zeker zeer op. Zet 'm er vaak laatste 10 min in als ik achter sta of in de verlenging als ik gelijk sta. Ik zie dat die inmiddels al 20k in prijs gestegen is.
@Bossie heeft 'm volgens mij heel lang in zijn basis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:05:
[...]

Ik gebruik deze speler ook als mijn supersub. Is zeker zeer op. Zet 'm er vaak laatste 10 min in als ik achter sta of in de verlenging als ik gelijk sta. Ik zie dat die inmiddels al 20k in prijs gestegen is.
Idd @Mars18 hier het zelfde verhaal. Hij is zo goed dat ik er eigenlijk nog een tweede team omheen wil bouwen :+ Maar geld hier als supersub. Vaak breng ik hem dan ipv Alli als RCM zodat hij de ruimte heeft om verrassend de 16 in te dribbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:07:
[...]

Idd @Mars18 hier het zelfde verhaal. Hij is zo goed dat ik er eigenlijk nog een tweede team omheen wil bouwen :+ Maar geld hier als supersub. Vaak breng ik hem dan ipv Alli als RCM zodat hij de ruimte heeft om verrassend de 16 in te dribbelen.
Netjes, Ik ga hem eens halen als vervanger van Modric rechts op het middenveld, na rust rustig inbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:10:
[...]

Netjes, Ik ga hem eens halen als vervanger van Modric rechts op het middenveld, na rust rustig inbrengen.
Let wel op dat hij verdedigend een stuk slechter is als Modric. Ik zou hem niet bij een 1-0 voorsprong het veld insturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

IF Romain Alessandrini

Heb hem in mijn basis en hij speelt echt super fijn! Dat linkerbeen is geweldig. Heb nog geen chemistry (na 90 wedtrijden of zo gespeeld te hebben met hem) omdat ik gewoon simpelweg niet kiezen kan. Basis is ook dikke prima.

Hoop stiekem dat hij reward is voor de MLS league sbc, maar zal wel weer saai giovinco worden zoals ook met Cavani.

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 06-12-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:25:
[...]

Had de ene speler die ik heb voor 10k verkocht. Zal allemaal wel. Andere drie wel gedaan dus loop wel 2 pakjes mis maar heb wel 10k. Dus denk dat ik 't zo laat
Het kost toch niets om maandag even te kijken wat de prijzen dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Vissert schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:38:
[...]

Ik heb even zitten puzzelen maar ik kom ook niet veel verder gok ik.. Als je je linksachter naar LM verplaatst en 1 cb 1 rw en 1 cdm (2k) haalt dan kom je met loyaliteit net 1 chem te kort...
Ik kwam niet eens op 94 chem lol. Bedankt voor het meedenken. Ik ga eerst even alle andere League 1 sbc's doen. Voor de Lille sbc wacht ik wel op speciale zilveren packs (hopelijk komen die snel).

IF Romain Alessandrini

Het feit dat ik hem voor 20k heb gehaald in de week van zijn release en hij nu voor meer dan 60k gaat zegt enorm veel lijkt me. Ik kon de prijs toen niet geloven, want de stats zijn erg goed. Als hij in de premier league zou spelen was hij waarschijnlijk het 3 dubbele waard. Speelt heerlijk IG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:29:
[...]

Heb hem in mijn basis en hij speelt echt super fijn! Dat linkerbeen is geweldig. Heb nog geen chemistry (na 90 wedtrijden of zo gespeeld te hebben met hem) omdat ik gewoon simpelweg niet kiezen kan. Basis is ook dikke prima.

Hoop stiekem dat hij reward is voor de MLS league sbc, maar zal wel weer saai giovinco worden zoals ook met Cavani.
Ik denk niet dat het Giovinco wordt eigenlijk; is dit jaar sowieso al minder populair en eigenlijk niet te linken met andere populaire spelers. Daarmee zouden ze de MLS SBC erg oninteressant maken om te doen. Alessandrini of Pirlo zou een stuk interessanter zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 06-12-2017 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Murrays schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:05:
[...]

Vissert schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:07:
[...]

Als supersub vind ik het echt zonde geld, dan is een Lozano minstens zo goed. Alessandrini is duurder omdat hij frans is en daarom beter verwerkbaar is in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:58:
[...]

[...]

Als supersub vind ik het echt zonde geld, dan is een Lozano minstens zo goed. Alessandrini is duurder omdat hij frans is en daarom beter verwerkbaar is in een team.
Begrijpelijk. Ik was er gelukkig relatief op tijd bij met Alessandrini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Over duur gesproken dit jaar vroeg begonnen op de Xbox.
Alleen de prijzen van mijn favo spelers zijn hard, hard gedaald.

Martial gekocht voor 70.000 nu nog maar 35.000 waard.
Sane gekocht voor 35.000 nu nog maar 15.000 waard.
Bakayoko gekocht voor 25.000 nu nog maar 5.000 waard.

Hebben jullie dat ook, en hoe ben je dat volgend jaar voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 10:13
Mars18 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:16:

1. Wachten met spelen Fifa 19 pas eind november begin december kopen :)
2. Met cheapass team blijven spelen tot de 1e crash meestal BF
3. Gewoon spelen en het verlies nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sommige spelers zijn gewoon niet handig om direct te kopen aan het begin. En andere spelers zijn de prijsdaling wel waard maar dat is iets wat je moet aanvoelen. Son en Mkhi hebben mij genoeg gekost aan het begin maar staan wel op meer dan 300 potjes en bijna 200 goals samen. Dat is mij de 60k waarde daling wel waard.

Edit:

Er zijn btw ook mensen die 's avonds hun team tegen die dan geldende prijzen verkopen en weer terug kopen zodra ze weer gaan spelen. Of dat praktisch is laat ik in het midden :+

[ Voor 10% gewijzigd door Vissert op 06-12-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
Ben nu bezig met die SBC Cavani, best duur :D Scheelt dat ik daarna de IF Cavani kan verkopen dus dat komt dan wel weer goed.

Iemand ervaring met die SBC Cavani?

PSN: Maichel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jaap. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:54:
[...]

Het kost toch niets om maandag even te kijken wat de prijzen dan doen?
Klopt, maar ik verwacht dat ze het einde van de week niet meer insta sellen voor 10k. Dus dan ga ik de overweging maken, of hem alsnog doen of die twee pakjes laten schieten. No big deal.

Dat is heel logisch, op het begin van het spel zijn de spelers nog maar met weinig op de markt. Hoe meer pakjes geopend worden hoe meer aanbod er is met een soort van gelijk blijvende vraag. Dan dalen de prijzen. De dure dure dure spelers, messi, ronnie en dat soort spelers houden hun waarde meestal wel, maar ook die dalen op een gegeven moment. Dit heeft te maken dat er gewoon veel alternatieven komen en mensen dan liever die alternatieven willen in hun team.

Ik koop op het begin nooit dure spelers. Ben er 1 keer van genezen, had een Hulk voor 105k gekocht en op gegeven moment was die nog maar 15k waard of zo? Dure spelers die ik koop zijn meestal IFs die houden hun waarde wel min of meer --> of worden meer waard.
Maichel schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:24:
Ben nu bezig met die SBC Cavani, best duur :D Scheelt dat ik daarna de IF Cavani kan verkopen dus dat komt dan wel weer goed.

Ervaring met het spelen nog niet, met het voltooien wel. Had de spelers van te voren gekocht, dus had mij intotaal iets van 80k gekocht en zonder de pakjes geopend te hebben, heb ik dat geld ook alweer terug met het verkopen van overtollige spelers (had er express teveel gekocht om daarna te verkopen)

Bijv 2 verdedigers van Lille kunnen verkopen voor 10k stuk en veelal 1 spelers van een team die voor 5k ging of 2 voor 2k. Dat ging wel rap. Daarnaast 22.5k voor het voltooien maakte het voor mij een gratis SBC + Cavani. Komend weekend ga ik hem uitproberen, heb veel goeie dingen over hem gelezen op het fifa forum!

Dit weekens na TOTGS ook de pakjes openen, ben benieuwd maar het zal wel tegenvallen :+

[ Voor 84% gewijzigd door Oekol op 06-12-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

Die is untradeable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Wel lezen hé, hij verkoopt zijn IF Cavani, niet zijn SBC Cavani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap

Niet om roet in het eten te gooien, maar de Lille sbc is zo goed als onmogelijk. Ik heb nu alle sbc's gedaan, op die van Lille na. Heb nog 3 spelers nodig (waar ik zeker 50k voor over heb), maar die zijn extinct. Verder is het inderdaad prijzig. Ik heb inmiddels alle benodigde zilveren en bronzen spelers ingeslagen voor de Calcio A sbc om dit dus voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Ik heb nog een OTW Tolisso en PTG Coman in mijn club... speel graag met ze... maar is het niet verstandiger zze in de verkoop te doen.. aangezien ze beide nu voor de max bin weg gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:24:
Ik heb nog een OTW Tolisso en PTG Coman in mijn club... speel graag met ze... maar is het niet verstandiger zze in de verkoop te doen.. aangezien ze beide nu voor de max bin weg gaan?
Ja dat is een afweging die je zelf moet maken. Ik heb hetzelfde met OTW Tolisso maar de beste man speelt elke wedstrijd dus die blijft lekker in de basis staan. Zou er wel flink winst op kunnen maken dus snap je twijfel.

Ik acht de kans wel redelijk groot dat Tolisso een upgrade krijgt... je zou ook je OTW kaart kunnen verkopen en zn IF terug kunnen halen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:24:
Misschien wel, maar straks gooien ze de max bin omhoog, gebeurt ook nog wel eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap

Dit heb ik kunnen voorkomen door op zondagnacht en donderdagavond in te kopen. Ter illustratie: ik heb mijn Barzagli voor 2k ingekocht, Florenzi voor 4100, Koulibaly voor 3k, Cuadrado voor 950, Marchisio voor 18k, etc. Ook ik heb verlies gemaakt (12k op Manolas, 6k op Belotti), maar dat hoort er natuurlijk bij.

Als ik een speler kocht op zondagnacht, verkocht ik die een week later op zondagmiddag, vervolgens een paar uur later weer inkopen (als iedereen weer packs ging openen. Zo maak je niet alleen winst, maar ga je ook steeds goedkoper inkopen waardoor je geen verlies maakt (elke week gingen de prijzen weer wat omlaag). Maargoed, dit moet je dan maar elke keer willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer nu loyalty in sbc te krijgen door 10x te quitten (pc).
Maar elke keer na 3x kan ik niet meer uit de wedstrijd met de button.
Quit ik fifa naar de desktop en start hem weer op, dan kan ik weer 3x uit de game.

Dus elke keer moet ik na 3x quitten weer het spel opnieuw opstarten. Irritant.
Was dit eerder ook zo? Of is dit een van de laatste updates?

Trouwens, dat hele loyalty verhaal moeten ze sowieso quitten binnen sbc. Het is gewoon enorm irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Harribo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:38:
Ik probeer nu loyalty in sbc te krijgen door 10x te quitten (pc).
Maar elke keer na 3x kan ik niet meer uit de wedstrijd met de button.
Quit ik fifa naar de desktop en start hem weer op, dan kan ik weer 3x uit de game.

Dus elke keer moet ik na 3x quitten weer het spel opnieuw opstarten. Irritant.
Was dit eerder ook zo? Of is dit een van de laatste updates?

Trouwens, dat hele loyalty verhaal moeten ze sowieso quitten binnen sbc. Het is gewoon enorm irritant.
Er was een glitch waarmee je in 1 wedstrijd de loyalty kon krijgen voor zover ik het me herinner. Weet overigens niet of dit gepatcht is. Zoek eens op Youtube naar ''loyalty glitch fut 18'' of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:41:
[...]
Er was een glitch waarmee je in 1 wedstrijd de loyalty kon krijgen voor zover ik het me herinner. Weet overigens niet of dit gepatcht is. Zoek eens op Youtube naar ''loyalty glitch fut 18'' of iets dergelijks.
Ik kon hem niet vinden, alleen tips om 10 wedstrijden te vinden en zo alsnog je loyalty te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:20
10 keer tegen Team Of The Week spelen met het SBC team en opgeven na 1-2 minuten in-game tijd dan telt ie niet als verlies maar wel voor je loyalty.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 06-12-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
dutchgio schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:47:
10 keer tegen Team Of The Week spelen met het SBC team en opgeven na 1-2 minuten in-game tijd dan telt ie niet als verlies maar wel voor je loyalty.
Ja ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je daar dit jaar voor gebanned kan worden. Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:47:
Ja maar je leest niet het probleem: ik kan 3x quitten , ook in TOTW, en daarna niet meer. Dat is nieuw voor mij!
Als ik fifa dan helemaal afsluit en weer opnieuw opstart, dan kan ik weer 3x quitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even lui hoor, maar wat is FUTMAS? Weet soort Black Friday tijdens kerst (dacht ik), maar kan iemand mij hier meer over vertellen op gebied van packopeningen, sbc's en marktwaarde. Prijzen van nu nog duren spelers zoals icons zullen dan erg dalen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:59:
Even lui hoor, maar wat is FUTMAS? Weet soort Black Friday tijdens kerst (dacht ik), maar kan iemand mij hier meer over vertellen op gebied van packopeningen, sbc's en marktwaarde. Prijzen van nu nog duren spelers zoals icons zullen dan erg dalen zeker?
Heb je er al wat over gegoogled? :+

Nee flauw :+ Linkje hieronder heeft veel info. Leuke lightning rounds met packs en elke dag 3 tal SBCs gebaseerd op de rugnummers van de spelers. Dus 21 dec had onder andere Dybala want die had rugnummer 21.

https://www.ultimateteam....15/fifa-17-futmas-offers/

[ Voor 25% gewijzigd door Vissert op 06-12-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Harribo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:52:
[...]

Ja maar je leest niet het probleem: ik kan 3x quitten , ook in TOTW, en daarna niet meer. Dat is nieuw voor mij!
Als ik fifa dan helemaal afsluit en weer opnieuw opstart, dan kan ik weer 3x quitten.
Laatste optie is squad battles spelen op beginner. Als je 1 goal maakt en de bal terug speelt naar je keeper bijvoorbeeld hoef je verder niks te doen. AI zet geen druk dus kwestie van wachten tot de wedstrijd is afgelopen. Ondertussen kan je andere dingen doen. Zo krijg je ook nog wat coins en packs op zondagnacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ErnstMid schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:28:
[...]

Ja dat is een afweging die je zelf moet maken. Ik heb hetzelfde met OTW Tolisso maar de beste man speelt elke wedstrijd dus die blijft lekker in de basis staan. Zou er wel flink winst op kunnen maken dus snap je twijfel.

Ik acht de kans wel redelijk groot dat Tolisso een upgrade krijgt... je zou ook je OTW kaart kunnen verkopen en zn IF terug kunnen halen natuurlijk :)
Klopt maar ik dacht meer in de zin van, nu verkopen en dan wanneer de upgrades uit zijn ze weer terug kopen. Ik zie namelijk dat de hype altijd op woensdag 3 uur het hoogste is en wanneer TOTW bekend wordt gemaakt de prijzen weer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:09:
[...]

Klopt maar ik dacht meer in de zin van, nu verkopen en dan wanneer de upgrades uit zijn ze weer terug kopen. Ik zie namelijk dat de hype altijd op woensdag 3 uur het hoogste is en wanneer TOTW bekend wordt gemaakt de prijzen weer dalen.
Ja, vaak is dat een prima tactiek. Al helemaal als ze niet in TOTW komen, dan is het echt cashen. Maar je hebt nu wel een (redelijke?) kans dat ze de max bin omhoog gooien en dan wordt het een ander verhaal.

Volgens mij is de kans voor Tolisso trouwens groter dat hij niet in TOTW komt maar in een van die andere upgrades voor CL prestaties :)

Ik ben wat gaan investeren in d. Costa OTW, ben benieuwd of die wat los gaat komen. En denk dat nu ook wel een goed moment is om in Sanchez OTW te investeren, net een rode kaart gepakt dus zal komende wedstrijd(en) niet spelen maar staat verder altijd basis. Kans op IF voor verdedigers altijd wat lastiger inschatten maar denk wel dat hij nog een gaat pakken dit seizoen.

[ Voor 20% gewijzigd door ErnstMid op 06-12-2017 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

OnderDeMotorkap schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:23:
[...]

Niet om roet in het eten te gooien, maar de Lille sbc is zo goed als onmogelijk. Ik heb nu alle sbc's gedaan, op die van Lille na. Heb nog 3 spelers nodig (waar ik zeker 50k voor over heb), maar die zijn extinct. Verder is het inderdaad prijzig. Ik heb inmiddels alle benodigde zilveren en bronzen spelers ingeslagen voor de Calcio A sbc om dit dus voor te zijn.
Je hebt maar 1 cb nodig ipv 3. Ik had drie in mijn club en heb er twee keer een cdm neergezet, heb een rechtsback op de RM en de rest had ik al wel. Wat ik hier mee bedoel, je hoeft niet per se een speler op zn eigen plek te zetten en je kunt ook veel doen met positiewisselingen.

Ik zag winst door 1 cb te gebruiken ipv de 3 die ik had dus daardoor heb ik een team gebouwd waardoor ik 20k winst kon pakken op Lille.

Verder komen komend wekeend natuurlijk weer veel spelers op de markt en wie weet dat ze dan wel weer meer op de markt komen. In het slechste geval wordt de pricerange verhoogd.
ErnstMid schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:14:
[...]

Ja, vaak is dat een prima tactiek. Al helemaal als ze niet in TOTW komen, dan is het echt cashen. Maar je hebt nu wel een (redelijke?) kans dat ze de max bin omhoog gooien en dan wordt het een ander verhaal.

Volgens mij is de kans voor Tolisso trouwens groter dat hij niet in TOTW komt maar in een van die andere upgrades voor CL prestaties :)

Ik ben wat gaan investeren in d. Costa OTW, ben benieuwd of die wat los gaat komen. En denk dat nu ook wel een goed moment is om in Sanchez OTW te investeren, net een rode kaart gepakt dus zal komende wedstrijd(en) niet spelen maar staat verder altijd basis. Kans op IF voor verdedigers altijd wat lastiger inschatten maar denk wel dat hij nog een gaat pakken dit seizoen.
Klopt ik verwacht ook niet dat hij in de TOTW komt. Helemaal omdat er deze vrijdag speciale kaartjes uit komen die op de group stage gericht zijn van de internationale wedstrijden. Hij heft 3 goals uit 6 wedstrijden dacht ik? Voor een middenvelder lijkt me dat vrij veel..

Wat ik denk: als de pricerange van Tolisso omhoog gegooid wordt voor vrijdag, dan is het voor de volle 100% zeker dat hij er in komt vrijdag. Anders is het afwachten en misschien verhogen ze het pas wanneer hij er 's avonds pas in zit of zo..
Vissert schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:01:
[...]

Heb je er al wat over gegoogled? :+

Nee flauw :+ Linkje hieronder heeft veel info. Leuke lightning rounds met packs en elke dag 3 tal SBCs gebaseerd op de rugnummers van de spelers. Dus 21 dec had onder andere Dybala want die had rugnummer 21.

https://www.ultimateteam....15/fifa-17-futmas-offers/
Pas wel op dat dit niet zeker is voor dit jaar. Op het fifaforum wordt er rustig op los gespeculeerd dat EA weer van alles gaat veranderen. Net zoals de league sbc's niet in de volgorde zijn van vorig jaar en dat ze misschien dus niet op rugnummer sbc's uit gaan brengen.

[ Voor 50% gewijzigd door Oekol op 06-12-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Leoon. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:18:

[...]

Klopt ik verwacht ook niet dat hij in de TOTW komt. Helemaal omdat er deze vrijdag speciale kaartjes uit komen die op de group stage gericht zijn van de internationale wedstrijden. Hij heft 3 goals uit 6 wedstrijden dacht ik? Voor een middenvelder lijkt me dat vrij veel..

Wat ik denk: als de pricerange van Tolisso omhoog gegooid wordt voor vrijdag, dan is het voor de volle 100% zeker dat hij er in komt vrijdag. Anders is het afwachten en misschien verhogen ze het pas wanneer hij er 's avonds pas in zit of zo..
Jup, en een aantal goals tegen PSG, niet de minste. Ik zou het in ieder geval heel chill vinden als er een upgrade komt, hij is voor mij de perfect link met Lacazette en Auba voorin en daarachter Matuidi, Kante en Thiago :9

Deze MM trouwens een van de eerste die ik niet meteen kon afronden... mis nog twee spelers van de championship wedstrijd. Al die knakkers vliegen nu ook over de toonbank voor 8/9k. -_- Weinig zin om daar ruim 16k. voor neer te tellen, maar even afwachten wat die prijzen de komende dagen gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ErnstMid schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:23:
[...]

Jup, en een aantal goals tegen PSG, niet de minste. Ik zou het in ieder geval heel chill vinden als er een upgrade komt, hij is voor mij de perfect link met Lacazette en Auba voorin en daarachter Matuidi, Kante en Thiago :9

Deze MM trouwens een van de eerste die ik niet meteen kon afronden... mis nog twee spelers van de championship wedstrijd. Al die knakkers vliegen nu ook over de toonbank voor 8/9k. -_- Weinig zin om daar ruim 16k. voor neer te tellen, maar even afwachten wat die prijzen de komende dagen gaan doen.
Oh tell me about it :*)

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yAyVz/6c0640fc5e.png

Ik vind zijn NIF al super fijn spelen, toen had ik geld genoeg en toen heb ik z'n OTW gekocht voor 70k. Best buy ever. Al keer voor winst verkocht en toen voor minder teruggekocht etc. Helemaal blij mee.

Wat betreft de MM zit ik in zelfde schuitje. Ga lekker wachten en anders maar 2 pakjes minder. Heb dit weekend wel genoeg pakjes te openen van de ligue 1 sbc nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:23:
[...]

Hmmm das wel ruk dan....Hopen dat het na deze of volgende week beter zal gaan, als die SBC wat minder gedaan word en de hype er een beetje af is.

PSN: Maichel

Pagina: 1 ... 89 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs