Acties:
  • +1 Henk 'm!
huis-r schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:14:
Wie speelt er hier 4231? En welke CAM"s gebruiken jullie dan?
Ik speel zowel 4231 narrow en wide.
In beide moet de centrale CAM en echte playmaker zijn met erg goede passing maar ook een speler met scorend vermogen.

In mijn huidig team staat daar Del Piero (onlangs Costa voor hem ingeruild).

Vorig jaar heeft daar vrijwel het hele seizoen Fabregas gespeeld, bizar goede lange/korte pas en een zeer goed schot. Vooral door zijn hoge composure is hij een koopje.

Speel overigens wel possesion based, voor snel counterspel heb je meer aan andere type spelers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:17
@Bossie heb nu de sbc gedaan van gignac. Krijg ik uit 1 van de packs hazard.. gignac was dus gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:29:
@Bossie heb nu de sbc gedaan van gignac. Krijg ik uit 1 van de packs hazard.. gignac was dus gratis.
Nice, laat even weten hoe BigNac bevalt :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
https://www.futbin.com/18/squad/1988969

Hier mijn squad in futbin.

De Gea zou ik dus moeten verkopen. Martial, Mbappe en Bakayoko wil ik uiteindelijk gaan vervangen en als supersubs gebruiken.

Budget is 270k zonder De Gea. Griezman zou een optie kunnen zijn of een andere linksbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-10 09:19
YouR schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:47:
https://www.futbin.com/18/squad/1988969

Hier mijn squad in futbin.

De Gea zou ik dus moeten verkopen. Martial, Mbappe en Bakayoko wil ik uiteindelijk gaan vervangen en als supersubs gebruiken.

Budget is 270k zonder De Gea. Griezman zou een optie kunnen zijn of een andere linksbuiten.
Eventueel lacazette ipv mbappe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
theman36 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:00:
[...]

Eventueel lacazette ipv mbappe?
Vond Lacazette vorig jaar verschrikkelijk, is die dit jaar wat beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-10 09:19
YouR schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:13:
[...]

Ik heb hem zelf (nog niet) in mijn squad, maar ik heb denk ik wel een stuk of 20 a 30 wedstrijden met hem gespeeld met draft en ik vond hem geweldig. Hij schiet ze er zowat van alle hoeken in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:17
Bossie schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:48:
[...]

Nice, laat even weten hoe BigNac bevalt :)
Over gignac heb ik niets te klagen. Heerlijk zijn strenght.

Rest van mijn team is nog niet naar wens. Mbappe, inform fekir en thiago stellen me erg teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
[...]

je kan hem als leenspeler halen via de ea store.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Wii4all schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:52:
[...]

je kan hem als leenspeler halen via de ea store.
Vind leenspelers toch anders spelen, vooral omdat je er geen chem op kan zetten, maar is het proberen waard natuurlijk.

Edit:

Iemand nog fijne formaties met wingers? Ik heb nu 1 pot gespeeld met 4-3-2-1, wat is het grootste verschil met een 4-3-3 of 4-3-3 (4) waarbij ik dan Costa als CAM zou hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door YouR op 04-12-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
hoop volgende maand serie a sbc komt
heb nu alle serie a teams compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
[...]

Ik heb zowel Mbappe als Lacazette, maar Mbappe staat veel vaker in scoringspositie. Dat kan ook aan mij liggen, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat ik blij ben met Lacazette.

Vandaag mijn teams extra versterkt en formatie iets veranderd. Vanavond is kijken wat er gaat gebeuren!

Frankrijk: https://www.futbin.com/18/squad/1264566

Serie A: https://www.futbin.com/18/squad/575099

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mod-edit: Niet provoceren op deze manier...
YouR schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:56:
[...]

Vind leenspelers toch anders spelen, vooral omdat je er geen chem op kan zetten, maar is het proberen waard natuurlijk.

Edit:

Iemand nog fijne formaties met wingers? Ik heb nu 1 pot gespeeld met 4-3-2-1, wat is het grootste verschil met een 4-3-3 of 4-3-3 (4) waarbij ik dan Costa als CAM zou hebben.
4321 is eigenlijk geen formatie met wingers, maar een formatie 3 aanvallers (mijn ervaring). Wingers staan een stuk meer naar de zijkant dan spelers in een 4321 formatie.
4321 heb ik intensief gespeeld, 433-4 en 433-2 zijn andere opties die ik soms gebruik. maar e.e.a. hangt ook van je spelers af.

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2017 20:15 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stomley schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:30:
[...]

Over gignac heb ik niets te klagen. Heerlijk zijn strenght.

Rest van mijn team is nog niet naar wens. Mbappe, inform fekir en thiago stellen me erg teleur.
Ik vond Mbappe juist erg goed met sniper, Fekir/Thiago zijn prima mits hun workrates/stamina goed in te passen is.

Fekir viel bij mij overigens weinig op tijdens build-up play, maar scoorde wel regelmatig (LCAM in 4231).
Bij Thiago hoop ik een beetje dat hij weer veel IF's krijgt die tegen een betaalbare prijs zijn op te pikken, eind vorig jaar was hij door de vele IF's een echte alleskunnert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Lekkerboeie86 schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:14:
[...]

Ik heb zowel Mbappe als Lacazette, maar Mbappe staat veel vaker in scoringspositie. Dat kan ook aan mij liggen, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat ik blij ben met Lacazette.

Vandaag mijn teams extra versterkt en formatie iets veranderd. Vanavond is kijken wat er gaat gebeuren!

2 heerlijke teams met een goede bank. Maar hoe gebruik jij ze? Want je kan met de teams/bank niet wisselen na 2wedstrijden.. ben benieuwd hoe je met dit complete plaatje omgaat.
Want ik loop hier juist mee vast.. 2 teams maar kan dus nooit goede wissels gebruiken omdat me andete team dan op de bank zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 10-10 16:58
Ik kwam het net ook tegen. Ik ga het zo ook even nakijken met mijn SBC Younes, zou echt schandalig zijn als het inderdaad zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Razz89 schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:26:
[...]

2 heerlijke teams met een goede bank. Maar hoe gebruik jij ze? Want je kan met de teams/bank niet wisselen na 2wedstrijden.. ben benieuwd hoe je met dit complete plaatje omgaat.
Want ik loop hier juist mee vast.. 2 teams maar kan dus nooit goede wissels gebruiken omdat me andete team dan op de bank zit..
Ze zitten er meer bij zodat ik hun prijs makkelijker kan volgen. Maar uiteindelijk zitten ze niet op de bank. Mocht ik weer van formatie wisselen, komen ze wellicht van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal traits zijn gekoppeld aan bepaalde stats van spelers. Bijvoorbeeld een bepaalde snelheid + dribbeling combinatie voor de speed dribbel (weet het niet precies uit mijn hoofd maar zoiets moet het zijn). Het kan dus zomaar zijn dat spelers gewoon gedowngrade worden waardoor ze deze traits niet meer hebben. Het zou mij na alle commotie ook niks verbazen dat dit de nieuwe chemgate gaat worden.

*snip*

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:14:
[...]

Ik vond Mbappe juist erg goed met sniper, Fekir/Thiago zijn prima mits hun workrates/stamina goed in te passen is.

Fekir viel bij mij overigens weinig op tijdens build-up play, maar scoorde wel regelmatig (LCAM in 4231).
Bij Thiago hoop ik een beetje dat hij weer veel IF's krijgt die tegen een betaalbare prijs zijn op te pikken, eind vorig jaar was hij door de vele IF's een echte alleskunnert.
Ik heb hem nooit gespeeld, maar hoor alleen maar positieve ervaringen met mbappe. Ook op twitch genoeg spelers die erbij zweren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Terranova schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:51:
[...]

Ik kwam het net ook tegen. Ik ga het zo ook even nakijken met mijn SBC Younes, zou echt schandalig zijn als het inderdaad zo is.
Zo Younes even nagelopen: Het klopt gewoon echt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/txwSnXM.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WSxpOH7.jpg

De ingame stats komen wel overeen.

En als ik als programmeur hier naar kijk, dan lijkt het of dat ze 2 verschillende stukken code voor wedstrijden hebben online vs offline(voor het inladen van spelers gegevens), dat zou best slecht zijn, maar dan kan er een bug insluipen. Of het zit bewust in de game...

Ook leuk, 1e wedstrijd die ik online wilde proberen, nog voor dat ik kon wisselen(younes is supersub) liet de tegenstander de keeper uitkomen, ik scoren en gelijk quitten, wtf 8)7

Ook leuk 2. Prime SBC Robert Carlos kan blijkbaar niet de El Tornado terwijl ze er wel mee adverteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:46:
[...]

Zo Younes even nagelopen: Het klopt gewoon echt.

[afbeelding][afbeelding]

De ingame stats komen wel overeen.

En als ik als programmeur hier naar kijk, dan lijkt het of dat ze 2 verschillende stukken code voor wedstrijden hebben online vs offline(voor het inladen van spelers gegevens), dat zou best slecht zijn, maar dan kan er een bug insluipen. Of het zit bewust in de game...

Ook leuk, 1e wedstrijd die ik online wilde proberen, nog voor dat ik kon wisselen(younes is supersub) liet de tegenstander de keeper uitkomen, ik scoren en gelijk quitten, wtf 8)7

Ook leuk 2. Prime SBC Robert Carlos kan blijkbaar niet de El Tornado terwijl ze er wel mee adverteren
Is het alleen voor traits, specialties of beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:56:
[...]

Is het alleen voor traits, specialties of beide?
Volgens Reddit voor beiden, maar in het geval van Younes blijkbaar alleen specialties..

Die overigens gebaseerd zouden moeten zijn op de stats. Terwijl ze wel offline en online overeen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:59:
[...]

Volgens Reddit voor beiden, maar in het geval van Younes blijkbaar alleen specialties..

Die overigens gebaseerd zouden moeten zijn op de stats. Terwijl ze wel offline en online overeen komen.
Correct, tenzij deze dynamisch gecalculeerd worden op basis van stats, en er ietsis wat impact heeft op je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:09:
[...]

Correct, tenzij deze dynamisch gecalculeerd worden op basis van stats, en er ietsis wat impact heeft op je stats.
Dan heeft mijn Younes stiekem toch Acrobat of zijn de stats een heel stuk minder dan er aangegeven wordt ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:09:
[...]

Sommige traits zijn gewoon booleans of hoe je het wilt noemen zoals de long throw/Injury prone
en nog veel meer. Dit is gewoon gebaseerd op real life dingen gedurende echte wedstrijden (https://sofifa.com/players?t1%5B%5D=2). Daarnaast krijgt een speler ook een bepaalde trait als er een een bepaalde chemistry stijl gebruikt wordt. Je kunt hier wel zien hoe specialiteiten werken volgens EA: https://fifaforums.easpor...148634/specialities-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:59:
[...]

Futbin.com geeft overigens gewoon de online traits en speciality weer van Youness.
Wefut.com geeft de correcte online traits weer.
Aangezien 99,99% online zijn spelers vergelijkt en koopt lijkt je niet misleid te zijn.
Het is wel verwarrend en zou fijn zijn als EA consequent hetzelfde aanhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:14:
[...]

Dan heeft mijn Younes stiekem toch Acrobat of zijn de stats een heel stuk minder dan er aangegeven wordt ingame.
Of de game verlaagt de stats waardoor hij niet meer in aanmerking komt voor specialties.

Maar het was mij ook al opgevallen dat mijn SBC Gignac niet dezelfde traits/specialties heeft als zijn normale kaart op FUTBIN, maar ik ging er simpelweg vanuit dat mijn kaartje deze wel ingame heeft zonder ooit gechecken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:18:
[...]

Of de game verlaagt de stats waardoor hij niet meer in aanmerking komt voor specialties.

Maar het was mij ook al opgevallen dat mijn SBC Gignac niet dezelfde traits/specialties heeft als zijn normale kaart op FUTBIN, maar ik ging er simpelweg vanuit dat mijn kaartje deze wel ingame heeft zonder ooit gechecken te hebben.
Het zal denk ik ook wel een storm in een glas water zijn, maar een toelichting van EA zou wel handig zijn.
En ach, zolang Gignac ze er bij jou maar inknalt toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:22:
[...]

Het zal denk ik ook wel een storm in een glas water zijn, maar een toelichting van EA zou wel handig zijn.
En ach, zolang Gignac ze er bij jou maar inknalt toch? :P
I could care less, It’s Zlatan time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:26:
[...]

I could care less, It’s Zlatan time!
Rag ze door de touwen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00p w00p, blijft leuk hoe meerdere verdedigers zich op Ibra storten en de bal vervolgens rustig naar Del Piero of Overmars gaat.

Daarnaast, mocht het echt niet anders kunnen, dan kan hij eventueel zelf ook schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Lekkerboeie86 schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:14:
[...]

Hoe speelt Chiellini? Ik zit te denken IF Otamendi in te wisselen voor die berg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-10 22:28
De servers zijn zelfs bij het DKT een dikke drama. Alleen het eerste potje was vloeiend. Wel alles in ineens gewonnen en ook makkelijk.

Maat het ging me meer om het pakje waar niks in zat. Ik blijf wel sbcs doen, totdat er wat verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-10 21:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Speelt er iemand hier met Kroos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

... en vrolijk verder gegaan waar ik was gestopt, 4 wedstrijden legendary SB en 3 verloren in de laatste minuut. Teams echt geen hoge rating waarvan ik verloor, 78,81 en 84.
Passing bij mij wederom een compleet drama, spelers die elkaar aankijken en een pass geven met een snelheid van niks. Resultaat verdediging kon eenvoudig aansluiten en kwijt die bal. Computer alle passen in de 16 komen aan, alle afvallige kopballen, voor de computer... kan wel zo door gaan, dit is gewoon heel erg frustrerend.. IF Son en RTG Jesus voorheen een gouden duo nu nog niet een schim van wat ze waren. Bah.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:37:
[...]

Het budget was dus voor een upgrade? Niet voor een geheel team?

Dan inderdaad Zeegelaar of Kola. Welke beter is kan ik niet zeggen. Kanté is een 100% aanrader evenals IF Sterling.
Heb hen zojuist geüpgrade. Zie onderstaande link.
http://nl.tinypic.com/r/vpc6js/9

Speelt fijn zo. Ook weer ff 400k geïnvesteerd in IF Brazilianen en Argentijnen voor de te komen sbc Ronaldo en Maradona. Verwacht dat deze gaan komen. Ook tevens de premier league, Bundesliga, MLS en Spaanse competitie compleet binnengehengeld😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, heeft er iemand ervaring met volgende icon aanvallers?

Crespo 87
Kluivert 86
Inzaghi 87
Shevchenko 88
Hernandez 87

Ik geraak er niet uit welke ik zou aankopen.

Wie van jullie heeft er èèn of meerdere van deze getest?

Alvast bedankt.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:11:
[...]

Speelt fijn zo. Ook weer ff 400k geïnvesteerd in IF Brazilianen en Argentijnen voor de te komen sbc Ronaldo en Maradona. Verwacht dat deze gaan komen. Ook tevens de premier league, Bundesliga, MLS en Spaanse competitie compleet binnengehengeld😬
Heb je coins teveel ofzo? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:19:
Vraagje, heeft er iemand ervaring met volgende icon aanvallers?

Crespo 87
Kluivert 86
Inzaghi 87
Shevchenko 88
Hernandez 87

Ik geraak er niet uit welke ik zou aankopen.

Wie van jullie heeft er èèn of meerdere van deze getest?

Alvast bedankt.

Groetjes.
Crespo is een van de spitsen met de meeste goals per game op FUTBIN, heb echter zelf nog niet met hem kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:45:
[...]

Heb je coins teveel ofzo? 😂
Met coins kun je coins maken😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Ik was bezig met de Ligue 1 SBC, heb er inmiddels 14 van de 20 gedaan, maar ik stuit op een probleem.

Enkele spelers van Lille zijn niet te vinden op de market. Hoe wordt dit opgelost? Kwestie van snipen of komt EA met een max bin verhoging? Dit is de eerste keer dat ik een competitie sbc doe en wellicht ook de laatste.

Vind het trouwens bizar dat EA een 3-4-3 formatie kiest voor de Lille SBC terwijl het team 4 centrale verdedigers heeft (3 benodigd, 1 goud) en 5 vleugelspelers (4 van benodigd, 0 goud) waardoor die opraken. Gouden spelers zijn vele malen goedkoper dan zilveren of bronzen spelers ivm aanbod. Ik 3 spelers nodig die ik maar niet lan snipen. Iemand enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Wow WoW, niet gelukt gisteren om te kwalificeren voor de Weekend League.

Telkens loop ik tegen het feit aan dat iedereen met Jesus speelt en mij CB's er uit rent. Alleen maar Sterling, Jesus, Lacazette tegen gekomen gisteren.

Hier speel ik dan mee in game

https://www.futbin.com/18/squad/2009395

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 00:37:
Ik was bezig met de Ligue 1 SBC, heb er inmiddels 14 van de 20 gedaan, maar ik stuit op een probleem.

Enkele spelers van Lille zijn niet te vinden op de market. Hoe wordt dit opgelost? Kwestie van snipen of komt EA met een max bin verhoging? Dit is de eerste keer dat ik een competitie sbc doe en wellicht ook de laatste.

Vind het trouwens bizar dat EA een 3-4-3 formatie kiest voor de Lille SBC terwijl het team 4 centrale verdedigers heeft (3 benodigd, 1 goud) en 5 vleugelspelers (4 van benodigd, 0 goud) waardoor die opraken. Gouden spelers zijn vele malen goedkoper dan zilveren of bronzen spelers ivm aanbod. Ik 3 spelers nodig die ik maar niet lan snipen. Iemand enige tips?
Er zijn altijd een paar spelers die gepricefixed worden. Heel kut maar reëele kans dat je er voor een paar een hoop kwijt zult zijn...

Wat je altijd kan doen is experimenteren met goedkopere spelers op andere posities. Kijk ook eens op futbin voor oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Probleem met lille is dat je er een paar nodig hebt die niet eens op de markt zijn. Die houden ze gewoon vast totdat de price range omhoog gaat.

Hoop dat ea er iets aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Mars18 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 06:40:

Telkens loop ik tegen het feit aan dat iedereen met Jesus speelt en mij CB's er uit rent. Alleen maar Sterling, Jesus, Lacazette tegen gekomen gisteren.

Waar speel je op, kan misschien wel wat tips geven. Met dat team moet het toch te doen zijn om te kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Amelandbor schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:57:
[...]

Waar speel je op, kan misschien wel wat tips geven. Met dat team moet het toch te doen zijn om te kwalificeren.
Xbox One.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ik ook, je kan me een bericht sturen met je gamertag en dan voeg ik je vanavond toe. Waarschuwing: ik speel met Jesus IF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:16

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:11:
[...]

Hoeveel heeft de Spaanse en premier league je gekost? Real Madrid was vorig jaar 86 rated.. Die is vrij duur

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Lacazette otw zekerheidje op een IF binnenkort debk ik maar toch twijfel ik om hem te halen omdat ik zoiezo geen verlies wil draaien als zijn otw kaart ineens daalt😂 nu op xbox rond de 420k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:57:
[...]

Kun je 4231 anders niet eens proberen met dat spelersmateriaal. Gullit lekker als Central Cam zou toch tot een leuk aantal rage quits moeten leiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 06:40:

Ik had geluk! @Lekkerboeie86 wou een paar potjes dus mijn avond was gevuld zonder kwalificatie :+

Je moet toch wel een "beter" team kunnen maken dat voldoet aan de eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:52
Ik heb gisteren 5 disconnects gehad... mijn internet en pc zijn helemaal in orde, dus daar ligt t niet aan.
Hierdoor niet gepromoveerd bij online seasons, en 2 wedstrijden vernaggelt voor de SB.
EA moet dit echt fixen, want dit kost mij punten terwijl ik er niks aan kn doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Gisteravond echt ongenadig hard op de kloten gekregen, 1 gelijkspel eruit kunnen halen. Kwam in divisie zes teams met een aantal icons tegen waar je u tegen zegt. 10-7 allemaal lachend kampioen en nu een regelrechte degradatie kandidaat :(

Maar goed, Mbappe en Lacazette in de spits geprobeerd. Lacazette schoot er nog wel een aantal in, Mbappe kwam nog niet helemaal uit de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:54:
Lacazette otw zekerheidje op een IF binnenkort debk ik maar toch twijfel ik om hem te halen omdat ik zoiezo geen verlies wil draaien als zijn otw kaart ineens daalt😂 nu op xbox rond de 420k
Douglas Costa gaat er binnenkort ook eentje pakken, en nog relatief goedkoop. Hij gaat steeds beter spelen en krijgt meer vrijheid bij Juve. Je ziet hem ook op steeds meer plekken op het veld opduiken, maakt goede runs en geeft prachtige voorzetten. Zijn transfer is ook definitief, en hij speelt nu bij Juve in de basis.

Iemand een idee wanneer de eerste TOTY hype zich inzet? Ik zie de waarde van mijn team langzaam de miljoen passeren, zou mooi zijn als ik kan cashen voor de crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:30:
[...]

Douglas Costa gaat er binnenkort ook eentje pakken, en nog relatief goedkoop. Hij gaat steeds beter spelen en krijgt meer vrijheid bij Juve. Je ziet hem ook op steeds meer plekken op het veld opduiken, maakt goede runs en geeft prachtige voorzetten. Zijn transfer is ook definitief, en hij speelt nu bij Juve in de basis.

Iemand een idee wanneer de eerste TOTY hype zich inzet? Ik zie de waarde van mijn team langzaam de miljoen passeren, zou mooi zijn als ik kan cashen voor de crash.
Denk dat het tussen futmas en TOTY heel snel gaat, als TOTY op zelfde tijd is als normaal, wat ik wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:20:
Gisteravond echt ongenadig hard op de kloten gekregen, 1 gelijkspel eruit kunnen halen. Kwam in divisie zes teams met een aantal icons tegen waar je u tegen zegt. 10-7 allemaal lachend kampioen en nu een regelrechte degradatie kandidaat :(

Maar goed, Mbappe en Lacazette in de spits geprobeerd. Lacazette schoot er nog wel een aantal in, Mbappe kwam nog niet helemaal uit de verf.
Ik had gisterenavond hetzelfde. Alleen maar icons tegen me. Maar vooral dat de tegenstanders echt een maatje te groot waren qua speelwijze. Ben echt ongenadig hard afgemaakt 3 keer. En toen was het welletjes. Mijn elo zal wel gedaald zijn waardoor ik morgenavond met gemak divisie 3 veiligstel. Om het echt zeker te weten, koop ik straks wat fifa points. Dan speel je altijd 10 potten de sterren van de hemel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:38:
[...]

Ik had gisterenavond hetzelfde. Alleen maar icons tegen me. Maar vooral dat de tegenstanders echt een maatje te groot waren qua speelwijze. Ben echt ongenadig hard afgemaakt 3 keer. En toen was het welletjes. Mijn elo zal wel gedaald zijn waardoor ik morgenavond met gemak divisie 3 veiligstel. Om het echt zeker te weten, koop ik straks wat fifa points. Dan speel je altijd 10 potten de sterren van de hemel. :)
Vanavond maar even doen om in WL te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Kevin de Bruyne lijkt het bij mij steeds slechter te gaan doen. Mijn team werkte niet meer, verassend, ik heb het kunnen rekken door mijn custom tactics wat aan te passen. Maar Kevin moet er in de tweede helft af want alles wat hij aanraakt veranderd in pure stront met hazelnoot praliné. EA is me aan het sturen mijn team om te gooien, er zit wellicht niets anders op dan daar gehoor aan te geven.

Matuidi vind ik een fantastische speler, maar zijn 2* en zijn finishing zijn dramatisch. In clutch momenten kan ik niet op hem rekenen, terwijl hij wel vaak voor het doel komt. Ik heb Naingolan via de loan optie geprobeerd, maar die beviel niet. Vanwege het feit dat er maar twee goede betaalbare LB's in het spel zitten kom je dan uit bij Vidal (eventueel zijn IF).

Echter voor deze switch moet ik een deel van mijn team schrappen, en daar ben ik wat huiverig voor. Vandaar allereerst mijn vraag of mensen ervaring hebben met Vidal en Alaba. Momenteel staan daar Matuidi en Sandro. Ik heb Matuidi zijn IF gehad, maar die was niet noemenswaardig beter dan zijn non-IF. Op papier lijkt Vidal beter dan Matuidi. Het verschil tussen Alaba en Sandro lijkt op papier dezelfde als die tussen Walker en Valencia. Gezien mijn voorkeur uit gaat naar Valencia weet ik ook niet of Alaba me zal bevallen. Wie o wie kan er wat zinnigs zeggen over Vidal en Alaba?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:39:
Kevin de Bruyne lijkt het bij mij steeds slechter te gaan doen. Mijn team werkte niet meer, verassend, ik heb het kunnen rekken door mijn custom tactics wat aan te passen. Maar Kevin moet er in de tweede helft af want alles wat hij aanraakt veranderd in pure stront met hazelnoot praliné. EA is me aan het sturen mijn team om te gooien, er zit wellicht niets anders op dan daar gehoor aan te geven.
Same here.
Met Keven en Pogba (allebei IF) in mijn team is het een compleet drama. Jesus RTG lijkt ook zo traag als dikke kak. Snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:39:

Matuidi vind ik een fantastische speler, maar zijn 2* en zijn finishing zijn dramatisch. In clutch momenten kan ik niet op hem rekenen, terwijl hij wel vaak voor het doel komt. Ik heb Naingolan via de loan optie geprobeerd, maar die beviel niet. Vanwege het feit dat er maar twee goede betaalbare LB's in het spel zitten kom je dan uit bij Vidal (eventueel zijn IF).

Echter voor deze switch moet ik een deel van mijn team schrappen, en daar ben ik wat huiverig voor. Vandaar allereerst mijn vraag of mensen ervaring hebben met Vidal en Alaba. Momenteel staan daar Matuidi en Sandro. Ik heb Matuidi zijn IF gehad, maar die was niet noemenswaardig beter dan zijn non-IF. Op papier lijkt Vidal beter dan Matuidi. Het verschil tussen Alaba en Sandro lijkt op papier dezelfde als die tussen Walker en Valencia. Gezien mijn voorkeur uit gaat naar Valencia weet ik ook niet of Alaba me zal bevallen. Wie o wie kan er wat zinnigs zeggen over Vidal en Alaba?
Ik speel 41212 met Matuidi als linker cm en bij mij komt hij juist zelden in scoringspositie. Het is bij mij meestal Alli die zich meld in de 16.

Heb je een futbin linkje van je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:48:
[...]

Ik speel 41212 met Matuidi als linker cm en bij mij komt hij juist zelden in scoringspositie. Het is bij mij meestal Alli die zich meld in de 16.

Heb je een futbin linkje van je team?
https://www.futbin.com/18/squad/1204846

Custom tactics:

67-67
ORG

50-50-50
FF of ORG afhankelijk van hoe het speelt.

33-67-50
CVR

Ik switch soms in game naar een 433(4) of 4321.

Ik heb gemerkt dat als je scoring en passing in de eerste catogorie lager zet je spelers op elkaar kruipen, en je zo door de tegenstander helemaal klem wordt gezet. Nu blijft het veld ruim en kunnen er ook runs gemaakt blijven worden. Ik had met lagere waarde geen gaten om in te duiken, nu lukt dat prima. Enkel KDB krijgt geen bal meer van zijn voet in de tweede helft, dan zie ik Matuidi veel in en rond de 16 op duiken. Maar die heeft daar weinig kwaliteiten voor.

[ Voor 36% gewijzigd door bbblije op 05-12-2017 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:58:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/1204846

Custom tactics:

67-67
ORG

50-50-50
FF of ORG afhankelijk van hoe het speelt.

33-67-50
CVR

Ik switch soms in game naar een 433(4) of 4321.

Ik heb gemerkt dat als je scoring en passing in de eerste catogorie lager zet je spelers op elkaar kruipen, en je zo door de tegenstander helemaal klem wordt gezet. Nu blijft het veld ruim en kunnen er ook runs gemaakt blijven worden. Ik had met lagere waarde geen gaten om in te duiken, nu lukt dat prima. Enkel KDB krijgt geen bal meer van zijn voet in de tweede helft, dan zie ik Matuidi veel in en rond de 16 op duiken. Maar die heeft daar weinig kwaliteiten voor.
Heeft het te maken met de stamina van KdB? Met een 3 mans middenveld merk ik dat de spelers meer afstand afleggen. De ruimtes zijn groter en dan zou hem de kop kunnen kosten. KDB heeft geen slechte stamina (87) maar die van Matuidi is wel beter (94).

Persoonlijke speel ik de eerste passing op vrij laag (45) en de tweede passing op 85. Spelers staan dan wat dichter op elkaar maar nemen wel meer risico in hun loopacties. Dit past uiteraard wel beter bij mijn 41212 formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:18:
[...]

Heeft het te maken met de stamina van KdB? Met een 3 mans middenveld merk ik dat de spelers meer afstand afleggen. De ruimtes zijn groter en dan zou hem de kop kunnen kosten. KDB heeft geen slechte stamina (87) maar die van Matuidi is wel beter (94).

Persoonlijke speel ik de eerste passing op vrij laag (45) en de tweede passing op 85. Spelers staan dan wat dichter op elkaar maar nemen wel meer risico in hun loopacties. Dit past uiteraard wel beter bij mijn 41212 formatie.
H-H en 87 stamina kunnen hem wel de kop kosten idd, maar zijn balkje is alles behalve leeg in de tweede helft. Sterling clutched hem regelmatig terwijl die op z'n tandvlees loopt. Zou stay forward iets uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Vissert schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:18:
[...]

Er zijn altijd een paar spelers die gepricefixed worden. Heel kut maar reëele kans dat je er voor een paar een hoop kwijt zult zijn...

Wat je altijd kan doen is experimenteren met goedkopere spelers op andere posities. Kijk ook eens op futbin voor oplossingen.
Ik begin al direct met kijken op futbin voordat ik aan sbc begin. Punt is dat ik nu een LB en een CDM op CB heb staan en een RB op RM. Dus de andere posities dienen te kloppen. Heb 1 bronzen LV kunnen snipen voor 9800. Heb er dus nig 3 nodig, maar krijg ze niet gesniped. El Ghazi's max BIN staat op 20k en ook die is niet te krijgen.

Zijn er bepaalde periodes/tijden waarop het wel te snipen is (zondag nacht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Ptg Coman is in een keer van 40k naar 110k gestegen. Heeft hij erg goed gespeeld zaterdag? Zag dat hij 1 keer gescoord heeft. Weet niet of ik hem moet verkopen of niet....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:22:
[...]

H-H en 87 stamina kunnen hem wel de kop kosten idd, maar zijn balkje is alles behalve leeg in de tweede helft. Sterling clutched hem regelmatig terwijl die op z'n tandvlees loopt. Zou stay forward iets uithalen?
Kun je proberen! Maar misschien dat je verdedigend dan wat meer gaten laat vallen?
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:35:
[...]

Ik begin al direct met kijken op futbin voordat ik aan sbc begin. Punt is dat ik nu een LB en een CDM op CB heb staan en een RB op RM. Dus de andere posities dienen te kloppen. Heb 1 bronzen LV kunnen snipen voor 9800. Heb er dus nig 3 nodig, maar krijg ze niet gesniped. El Ghazi's max BIN staat op 20k en ook die is niet te krijgen.

Zijn er bepaalde periodes/tijden waarop het wel te snipen is (zondag nacht)?
Zondagnacht is sowieso een goede wat ik hoor. Donderdagavond en zondagavond zijn de rewards uit.

Wat betreft chemistry zou je nog wat positiewijzigingen en loyaliteitsbonus kunnen doen? Zeker de loyaliteitsbonus kan net het verschil maken. Maak anders even een futbin van wat je nu hebt. Dan kijken we even mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de FUT kenners onder ons. Komt er een Dawry league SBC aan of andere vorm van SBC? Ik zie dat een hoop zilveren spelers uit mijn club voor 1.5 tot 3k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Clown1 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:51:
Ptg Coman is in een keer van 40k naar 110k gestegen. Heeft hij erg goed gespeeld zaterdag? Zag dat hij 1 keer gescoord heeft. Weet niet of ik hem moet verkopen of niet....
Doelpunt en een penalty veroorzaakt, wordt morgen in de totw verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 23:16
Vissert schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:56:
Voor de FUT kenners onder ons. Komt er een Dawry league SBC aan of andere vorm van SBC? Ik zie dat een hoop zilveren spelers uit mijn club voor 1.5 tot 3k gaan.
De Dawry league SBC is er al een paar dagen. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 10:13
Vissert schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:56:
Die is er al even. Gelijk met de Franse league online gekomen :) ik zal de prijzen goed checken op futbin voordat je een te lage max bin opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:58:
[...]

Die is er al even. Gelijk met de Franse league online gekomen :) ik zal de prijzen goed checken op futbin voordat je een te lage max bin opgeeft.
AntraXxX schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:58:
[...]

De Dawry league SBC is er al een paar dagen. :)
Ik heb zitten slapen dus :+ Dan maar even cashen! Wel geluk gehad. Aantal spelers goedkoop ingekocht vanwege de MM van paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:43:
[...]

Vanavond maar even doen om in WL te komen.
Daarvoor zou ik het juist niet doen. Ik ben na 17 overwinningen gekapt zodat ik niet mee kan doen dit weekend. Speelt allemaal leuk maar het kost zo rete veel tijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om meer dan 50 transfertargets en 100 spelers op je transferlijst te hebben? Heb ze momenteel allebei vol staan maar volgens mij moet er nog een manier zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Vissert schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:01:
[...]

[...]

Ik heb zitten slapen dus :+ Dan maar even cashen! Wel geluk gehad. Aantal spelers goedkoop ingekocht vanwege de MM van paar weken terug.
Hopelijk heb je er niet al een paar te vroeg gedropt O-) Zou zonde zijn. Je zou 'm ook volledig kunnen doen die Al Soma schijnt een snellere Zlatan te zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ongeluk bij een geluk :/ besluit on na deze discussie de silvers in mn club eens te checken, en kijk eens Derrick Luckassen! Maar nu de grap, untradable. Whewhewhewheeuw.

Het houd niet op, niet vanzelf...

Ik had niet moeten kijken :( heb zo 100K aan untradable silvers in mn club zitten. -O-

[ Voor 27% gewijzigd door bbblije op 05-12-2017 13:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Murrays schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:03:
[...]

Hopelijk heb je er niet al een paar te vroeg gedropt O-) Zou zonde zijn. Je zou 'm ook volledig kunnen doen die Al Soma schijnt een snellere Zlatan te zijn
Ik heb al een snellere Zlatan. POTM Kane :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:10:
Ongeluk bij een geluk :/ besluit on na deze discussie de silvers in mn club eens te checken, en kijk eens Derrick Luckassen! Maar nu de grap, untradable. Whewhewhewheeuw.

Ik had niet moeten kijken :( heb zo 100K aan untradable silvers in mn club zitten. -O-
Autch!

Ik heb een 40k verdiend aan Dawry spelers :) Vanavond nog een klein beetje cashen met ajax psv. En dan mijn 20 IFs maar is slijten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:10:

Waarom is die Luckassen zo ontzettend duur dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:35:
[...]

Vertel jij mij het? Ik weet niet eens wanneer en waarmee ik hem in mn club heb gekregen :/

Die untradables achter aan in mn club gaan sowieso al snel op het vergeet lijstje...

Edit: even heel wat anders. Ik merk wel dat sinds ik alleen Fuji volg en al de pack opening filmpjes links laat liggen, ik de verleiding prima kan weerstaan om geen packs te kopen! Zeker ook met de komst van SB, SBC en WL zijn er genoeg packs om de verslaving de baas te blijven. En dan terug komend op het untradable verhaal, die SBC’s en challenges zorgen er wel voor dat ik veel verloren coins in mn club heb zitten :(

[ Voor 37% gewijzigd door bbblije op 05-12-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Op Reddit zag ik hem voorbij komen in de totw prediction... all aboard the hype train!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verkopen in de hype en dan gaan mensen vast undercutten als hij eenmaal er in zit (of er niet in zit en dan dropt die weer naar 40k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:31
Geen bug abuse

[ Voor 87% gewijzigd door SlqmLqck op 05-12-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 20:07
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:46:
[...]

Vertel jij mij het? Ik weet niet eens wanneer en waarmee ik hem in mn club heb gekregen :/

Die untradables achter aan in mn club gaan sowieso al snel op het vergeet lijstje...

Edit: even heel wat anders. Ik merk wel dat sinds ik alleen Fuji volg en al de pack opening filmpjes links laat liggen, ik de verleiding prima kan weerstaan om geen packs te kopen! Zeker ook met de komst van SB, SBC en WL zijn er genoeg packs om de verslaving de baas te blijven. En dan terug komend op het untradable verhaal, die SBC’s en challenges zorgen er wel voor dat ik veel verloren coins in mn club heb zitten :(
Hoezo verloren coins? Die spelers kan je toch gewoon prima gebruiken bij SBC's? Op die manier doe ik alle competitie SBC's voor zo goed als 0 coins.

Ik sluit me trouwens aan bij je statement over packs openen. Ik vermaak me ook prima met alle content al zou EA wel iets meer mogen balanceren. Weekend League in het weekend is eigenlijk te veel in een korte tijd, terwijl er door de week juist wel wat meer actie mag wat mij betreft. Ik kijk dan ook al echt uit naar Futmas als er weer regelmatiger SBC's etc komen.
SlqmLqck schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:02:
Zojuist gezien dat je een DC kan forceren (en daar mee winnen) dmv hotspot op je telefoon. RIP Weekend league dit weekend.
Echt? Dat zou wel vervelend zijn. Anderzijds is het pas dinsdag dus ze hebben nog paar dagen om het te fixen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 05-12-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
SlqmLqck schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:02:
Zojuist gezien dat je een DC kan forceren (en daar mee winnen) dmv hotspot op je telefoon. RIP Weekend league dit weekend.
Uhm hoe doe je dat dan? Winnen ook nog je krijgt dan toch geen uitslag in WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:31
.

[ Voor 99% gewijzigd door SlqmLqck op 05-12-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jaap. schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:03:
[...]

Hoezo verloren coins? Die spelers kan je toch gewoon prima gebruiken bij SBC's? Op die manier doe ik alle competitie SBC's voor zo goed als 0 coins.

Ik sluit me trouwens aan bij je statement over packs openen. Ik vermaak me ook prima met alle content al zou EA wel iets meer mogen balanceren. Weekend League in het weekend is eigenlijk te veel in een korte tijd, terwijl er door de week juist wel wat meer actie mag wat mij betreft. Ik kijk dan ook al echt uit naar Futmas als er weer regelmatiger SBC's etc komen.

[...]

Echt? Dat zou wel vervelend zijn. Anderzijds is het pas dinsdag dus ze hebben nog paar dagen om het te fixen.
Als ik 2 a 3 spelers van een SBC heb die 100-200k kost om te completen doe ik het niet. Dit is helaas dus het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:14:
[...]

Als ik 2 a 3 spelers van een SBC heb die 100-200k kost om te completen doe ik het niet. Dit is helaas dus het geval.
Lijkt me lichtelijk overdreven dat er silver players zijn die een SBC van 100-200k completen, onmogelijk zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:16:
[...]

Lijkt me lichtelijk overdreven dat er silver players zijn die een SBC van 100-200k completen, onmogelijk zelfs.
Lichtelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Maar zonder gekheid, kan je geen SBC's van leagues doen die je een mooi pakketje geven en die door de untradables cost-efficient zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Gisteravond geswitched naar semi bij pass assist, deels omdat ik de totaal verkeerde passen compleet ziek was en deels omdat ik het leuker vind om toch zelf iets meer in controle te zijn. Moet zeggen dat het best wennen is ook omdat sommige ballen nog steeds opeens harder kunnen gaan dan ingedrukt. Waar ik nu het meeste rekening mee moet houden is de voorwaartse beweging van AI bestuurde spelers en de button delay, nu worden nog ongeveer de helft van de ballen achter de speler gespeeld.
Ik weet dat het misschien vloeken in de kerk is door de datum, maar heeft iemand zin om vanavond op de PS4 een paar potjes te spelen zodat ik nog beetje competitief kan oefenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:21:
[...]

Maar zonder gekheid, kan je geen SBC's van leagues doen die je een mooi pakketje geven en die door de untradables cost-efficient zijn?
Een paar leage SBC’s maar de rewards zijn bagger. Zonder de import is het een hoop gepuzzel, ik zal er vanavond is voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen terug voor iets van 730K Van Basten gekocht (zijn 91 kaartje). Echt een aanrader voor als je niet een speler bent dat op de counter speelt maar veel wil combineren en een echte afmaker nodig hebt. Wil hem wel een keer gaan verkopen met flinke winst. Hebben jullie enig idee wanneer dat zou kunnen gebeuren. Verwacht nog geen SBC voor prime van hem en het schommelt tussen de 750k en 800k momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Wordt gespeculeerd dat de WL vanwege DC glitch tijdelijk wordt gestopt. Mochten mensen overwegen om hun team te verkopen dan zou ik dat nu toch wel overwegen...indien WL wordt gestopt tijdelijk dan zouden de prijzen fors kunnen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wat zeggen jullie hiervan? Dit elftal zou precies in mijn budget moeten vallen:
https://www.futbin.com/18/squad/2012148

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:38:
Leuk team! Ik denk alleen dat je middenveld niet helemaal in balans is qua defense. Courtois ipv de Gea en met het geld wat je overhoud Kante in het centrum en Eriksen er uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

servival7 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:38:
Heel aanvallend. Moet je goed kunnen verdedigen. David Luiz draait als een olietanker btw.

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 05-12-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
bbblije schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:41:
[...]

Heel aanvallend. Moet je goed kunnen verdedigen. David Luiz draait als een olietanker btw.
Met de wijzigingen van @Vissert hou ik nog zo'n 70k over om iets anders dan Luiz te doen.
Wat is een goed alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
YouR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:35:
[...]

Denk omdat hij met een shadow kaart gewoon een rete goede verdediger is die ver boven de 74 is?

Ik had er een stuk of 5 gehaald van tussen de 25 en 30k omdat hij toen al vaak extinct was. Net na z'n pricerange ophoging heb ik ze verkocht voor 45-48k hehe.
Pagina: 1 ... 88 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs