Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com//18/squad/1145908

Laatste upgrade Pogba. Moet Matic een keer vervangen natuurlijk. Denk aan Kante al wordt het dan nog verdedigender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 09:45
Gebruik nu https://www.futbin.com/18/squad/1932434

@Bossie jij had gignac gebruikt toch de sbc? Hoe beviel hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:10:
Gebruik nu https://www.futbin.com/18/squad/1932434

@Bossie jij had gignac gebruikt toch de sbc? Hoe beviel hij?
Ik gebruik hem nog steeds, maar hij moet in je speelstijl passen.
Het is geen counterspits, maar met possesion based is hij een uitstekend aanspeelpunt en en erg sterke finisher in de box.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:46:
[...]

Ik gebruik hem nog steeds, maar hij moet in je speelstijl passen.
Het is geen counterspits, maar met possesion based is hij een uitstekend aanspeelpunt en en erg sterke finisher in de box.
Ja ik wil hem meer gaan gebruiken als aanspeelpunt in de 16. Maar hij bevalt jou dus wel goed, moet bijna wel als hij er nog staat in je godenteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:14:
[...]

Ja ik wil hem meer gaan gebruiken als aanspeelpunt in de 16. Maar hij bevalt jou dus wel goed, moet bijna wel als hij er nog staat in je godenteam.
doe mijn best, maar Henry komt maar niet uit de pakjes op maandagochtend :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:35:
[...]

doe mijn best, maar Henry komt maar niet uit de pakjes op maandagochtend :(
Haha ja dat is wel een mooie vervanger :p dan is de game wel redelijk klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:01
Weet iemand een leuke CT voor 523?

Heb na het verkopen van mijn BPL team dit bij elkaar gekocht.

https://www.futbin.com/18/squad/1937142

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickskeg99 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:30:
Weet iemand een leuke CT voor 523?

Heb na het verkopen van mijn BPL team dit bij elkaar gekocht.

https://www.futbin.com/18/squad/1937142
@Bossie misschien?

Met SB nog steeds op weg naar elite 1, maar ik zag net dat het verschil tussen elite 2 en elite 1 maar 14k coins is. Geen betere packs ofzo. Val me wel erg tegen. Misschien dat ik er ook niet meer teveel moeite voor gaan doen voor elite 1.

Razer Raiju is overigens wel een aanrader als iemand nog een betere controller zoekt ipv de standaard variant.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:57:
[...]
Razer Raiju is overigens wel een aanrader als iemand nog een betere controller zoekt ipv de standaard variant.
Wat zijn de voornaamste verschillen tussen de Razer en de normale PS4 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:47:
[...]

Wat zijn de voornaamste verschillen tussen de Razer en de normale PS4 controller?
Het merk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:47:
[...]

De Razor kan je ook voor de pc gebruiken. Qua ontwerp ligt die veel en veel beter in de hand dan de ps4 controller (meer vergelijkbaar met een luxe xbox controller versie). Alle sticks en knoppen zijn veel verfijnder en je hebt extra knoppen die je kunt gebruiken (op de pc denk ik). Hij is met een snoer verbonden, maar reageert naar mijn gevoel sneller dan de ps4 controller met snoer verbonden.
Genoeg youtube reviews te vinden van dat ding. Of Razor het geld waard is een subjectieve mening uiteraard, maar ik had hem eerder moeten halen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:42:
[...]

De Razor kan je ook voor de pc gebruiken. Qua ontwerp ligt die veel en veel beter in de hand dan de ps4 controller (meer vergelijkbaar met een luxe xbox controller versie). Alle sticks en knoppen zijn veel verfijnder en je hebt extra knoppen die je kunt gebruiken (op de pc denk ik). Hij is met een snoer verbonden, maar reageert naar mijn gevoel sneller dan de ps4 controller met snoer verbonden.
Genoeg youtube reviews te vinden van dat ding. Of Razor het geld waard is een subjectieve mening uiteraard, maar ik had hem eerder moeten halen.
Valt voor mij al af door het snoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een reden dat Icardi 86 en 87 zo ver onder hun rating-genoten liggen qua prijs? Lijkt me aardig te linken voor SBCs. Heb maar wat geinvesteerd zonder een goede markt analyse te doen. Zoals altijd.

Wel 3 NIF de Gea's gekocht. Als dat geen IF wordt, weet ik het niet meer. Denk niet dat Mustafi er nog 1 krijgt deze week. Of het moet voor een assist voor de tegenstander zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:42:
[...]

PS4 controller kan je ook gebruiken op je pc. Vrij simpel zelfs.
Razz89 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:38:
Iemand ervaring met giroud award winner? Wil hem misschien testen in een 41212 narrow als cam of sp.
Yes heb hem in mijn team. Als aanspeelpunt met if alessandrini en martial naast hem. 3421 opstelling

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
[b]

Yes heb hem in mijn team. Als aanspeelpunt met if alessandrini en martial naast hem. 3421 opstelling
En hoe bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Leoon. schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:22:
[...]

PS4 controller kan je ook gebruiken op je pc. Vrij simpel zelfs.

[...]

En hoe bevalt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat is dat toch met die scheidsrechters. Ik hoef de tegenstander maar een klein duwtje of maar wat te geven in de 16 en ik krijg een penalty tegen. :S En als dat bij mij gebeurt dan krijg ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Wat betreft de marquee voor aankomende week. Hoe denken jullie over juve-inter ? De topper en grote rivalen, maar 2x achter elkaar een marquee lijkt mij vrij klein of zie ik dit verkeerd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12

Oekol

waka waka hey hey

Ja heel goed eigenlijk het team is als volgt:

Martial - IF giroud - IF alessandrini
If zuber - OTW tolisso - bakayoko - sissoko
Vogt - SIF Ginter - rudiger

En het speelt heerlijk. De jongens voorin komen naar binnen en krullen alles er in, gaan 1 tweetjes aan met giroud en als die goed staat peert hij hem er altijd in. Hij mist wel wat dribbel, dus soms wat log

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Youri1986 schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:35:
Wat betreft de marquee voor aankomende week. Hoe denken jullie over juve-inter ? De topper en grote rivalen, maar 2x achter elkaar een marquee lijkt mij vrij klein of zie ik dit verkeerd ?
Deze week al juve napoli ik denk niet dat ze dat 2 keer doen

Aan de stemmers van wat andere websites te zien waren er de volgende derby's met de meeste kans:

Psv ajax {Nederland is al een poos niet meer geweest}
United city
Ws wanderes Sydney Fc bekend als de. Sydney derby

Maar goed EA kiest uiteindelijk dus we gaan het zien

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grudgie schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:38:
Wat is dat toch met die scheidsrechters. Ik hoef de tegenstander maar een klein duwtje of maar wat te geven in de 16 en ik krijg een penalty tegen. :S En als dat bij mij gebeurt dan krijg ik niks.
Dat was toch gepatched, zie het zelf ook nog steeds helaas.
Is passing overigens ook weer aangepast tijdens deze patch, zit vooral steeds in squadbattles met veel ongeloof te kijken hoe elke 2/3e pass regelmatig compleet anders gaat dan gedacht.

Als er twee spelers dicht bijelkaar staan kan ik het begrijpen, maar als twee spelers elkaar letterlijk aankijken en de bal gaat alsnog compleet anders |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Bossie schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:53:
[...]

Dat was toch gepatched, zie het zelf ook nog steeds helaas.
Is passing overigens ook weer aangepast tijdens deze patch, zit vooral steeds in squadbattles met veel ongeloof te kijken hoe elke 2/3e pass regelmatig compleet anders gaat dan gedacht.

Als er twee spelers dicht bijelkaar staan kan ik het begrijpen, maar als twee spelers elkaar letterlijk aankijken en de bal gaat alsnog compleet anders |:(
Gebeurt mij ook nog vaak hoor. Dat de speler totaal naar een andere speler pass terwijl die juist niet naar die speler moet. Zo irritant en dan ben je weer de bal kwijt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Wie o wie kan me even advieseren..

Ik ben benieuwd wat jullie voor een team zouden bouwen..
Gaat om een BPL team of BPL/hybrid.

https://www.futbin.com//18/squad/1957581

Dat heb ik nu.. maar heb nog 400 coins over..

Kunnen jullie laten zien wat jullie zouden doen in mijn schoenen met dit team en de coins?
Opstelling mag ook veranderd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:05:
Wie o wie kan me even advieseren..

Ik ben benieuwd wat jullie voor een team zouden bouwen..
Gaat om een BPL team of BPL/hybrid.

https://www.futbin.com//18/squad/1957581

Dat heb ik nu.. maar heb nog 400 coins over..

Kunnen jullie laten zien wat jullie zouden doen in mijn schoenen met dit team en de coins?
Opstelling mag ook veranderd worden.
https://www.futbin.com/18/squad/1958396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Thanks! maar wil toch meer in de premier league zitten qua spelers,, en heb max 700k ongeveer denk ik..

iemand meer ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook maar 4x zo duur als zijn huidige team. :)

@Razz89 Ik zou Aurier OTW, Wilson IF en Mooy IF verkopen. Aurier normaal kopen en een vervanger voor Mooy zoeken. UIteraad Lacazette erin om Alessandrini te boosten. Bijvoorbeeld: https://www.futbin.com//18/squad/1959349

Je bent veel beter uit zonder Alessandrini overigens. Hij maakt je team onnodig duur of onnodig zwak (Behalve Kante, Pogba en Bakayoko zijn er geen fatsoenlijke BPL Franse middenvelders). Ik zou daar persoonlijk Willian of the midfield Armenian daar neer zetten.

Edit ah: ik dacht dat je 400 coins had niet 400k. :) Dan Mooy eruit Kante erin en een betere spits op de plek van Wilson.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:08:
[...]

Is ook maar 4x zo duur als zijn huidige team. :)

@Razz89 Ik zou Aurier OTW, Wilson IF en Mooy IF verkopen. Aurier normaal kopen en een vervanger voor Mooy zoeken. UIteraad Lacazette erin om Alessandrini te boosten. Bijvoorbeeld: https://www.futbin.com//18/squad/1959349

Je bent veel beter uit zonder Alessandrini overigens. Hij maakt je team onnodig duur of onnodig zwak (Behalve Kante, Pogba en Bakayoko zijn er geen fatsoenlijke BPL Franse middenvelders). Ik zou daar persoonlijk Willian of the midfield Armenian daar neer zetten.

Edit ah: ik dacht dat je 400 coins had niet 400k. :) Dan Mooy eruit Kante erin en een betere spits op de plek van Wilson.
Ja dat is ook zo.. maar alessandrini is geen must.. ik ben benieuwd wat voor team jij zou maken van 600k zeg maar.. punt is ik wil veel bpl players maar hybrid mag ook.. maar aan je reactie heb ik al erg veel! Thanqs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Guys, raden jullie eerder Petit 88 of Blanc 85 als cdm in 4231?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 20:13
Wat is dit nou weer. Win mn pot tegen legendarisch voor de SB. Bij terugkeren naar hoofdmenu, verbreekt ie met de servers. Ga ik opnieuw naar FUT staat ie nu op 0-3 verlies.
Wat een kutstreek zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:20:
[...]

Ja dat is ook zo.. maar alessandrini is geen must.. ik ben benieuwd wat voor team jij zou maken van 600k zeg maar.. punt is ik wil veel bpl players maar hybrid mag ook.. maar aan je reactie heb ik al erg veel! Thanqs!
Ik ben geen pro hoor. :) Heb je bepaalde spelers of type spelers waarmee je graag speelt of wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:36:
[...]

Ik ben geen pro hoor. :) Heb je bepaalde spelers of type spelers waarmee je graag speelt of wil spelen?
Ik ook niet haha. Nee niet echt.. merk alleen wel dat ik nu met bpl moeilijker tot winnen kom als toen ik met serie a team speelde.. maar ik laat me verassen met wat squads :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Delano1992 schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:20:
Guys, raden jullie eerder Petit 88 of Blanc 85 als cdm in 4231?
Blanc is overpriced. Ik heb Blanc zijn CAM kaart 60 wedstrijden gebruikt maar vind hem zijn prijs niet waard (toen al niet). Ik heb zelf Petit zijn SBC gedaan en vindt zijn prijs wel het waard na 251 wedstrijden. Hij kan een hele wedstrijd mee en is ook echt overal te vinden op het veld. Daarnaast heeft hij 67 goals (voornamelijk longshots en kopballen) gemaakt wat ook niet verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand zo een potje op de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:40:
[...]

Blanc is overpriced. Ik heb Blanc zijn CAM kaart 60 wedstrijden gebruikt maar vind hem zijn prijs niet waard (toen al niet). Ik heb zelf Petit zijn SBC gedaan en vindt zijn prijs wel het waard na 251 wedstrijden. Hij kan een hele wedstrijd mee en is ook echt overal te vinden op het veld. Daarnaast heeft hij 67 goals (voornamelijk longshots en kopballen) gemaakt wat ook niet verkeerd is.
Vond Blanc erg goed als CB, Petit is een van de weinige LCDMs ingame die ook high/high heeft wat ideal is voor 4231.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Zlatan als cam.. Holy shit. De afstandschoten vliegen er rap in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:14:
[...]

Vond Blanc erg goed als CB, Petit is een van de weinige LCDMs ingame die ook high/high heeft wat ideal is voor 4231.
Gaat om de CAM versie ;) Petit staat sowieso tot het einde van het spel in mijn basis 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57
JJoosterman schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:23:
Zlatan als cam.. Holy shit. De afstandschoten vliegen er rap in. :)
Niet normaal he? Als je binnen 20 meter van de goal bent dan is het streep na streep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaring met Kevin de Bruyne op CAM? Heb nu Ibra en die bevalt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:07:
[...]

Als je zeker wil zijn moet je in de hype verkopen. Je kan gokken door het later te doen maar soms kom je dan bedrogen uit.
Nog bedankt voor de tip!!!

Heb nu budget van 1.3 miljoen, is er nog een 'goed' moment om nieuw team te kopen? Prijzen zijn de afgelopen periode wel redelijk gestegen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaizka schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:37:
[...]

Nog bedankt voor de tip!!!

Heb nu budget van 1.3 miljoen, is er nog een 'goed' moment om nieuw team te kopen? Prijzen zijn de afgelopen periode wel redelijk gestegen zie ik.
De markt is dit jaar wat minder voorspelbaar. Rond toty zullen de prijzen weer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Net bericht dat de boost van de scream kaarten actief is

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gewisseld naar 4321. Wat speelt dat top tov 4212 zeg. Overal afspeel mogelijkheden. Heb al 3 ragequits te pakken Kan ook komen door mijn uitbundige mannequin celebration.

Morata OTW is terug het clubhuis in door deze omwisseling. Ondanks zijn 53 goals, 37 assists in 55 wedstrijden. In een 2 spitsen duo. Hij valt me steeds nauwelijks op maar hij scoort echt redelijk effectief.

@Razz89 Ik ben inspiratieloos wat betreft je squad verzoek. BPL is zo standaard. Als je een paar spelers noemt, komen ik en anderen vast op ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:39:
Net gewisseld naar 4321. Wat speelt dat top tov 4212 zeg. Overal afspeel mogelijkheden. Heb al 3 ragequits te pakken Kan ook komen door mijn uitbundige mannequin celebration.

Morata OTW is terug het clubhuis in door deze omwisseling. Ondanks zijn 53 goals, 37 assists in 55 wedstrijden. In een 2 spitsen duo. Hij valt me steeds nauwelijks op maar hij scoort echt redelijk effectief.

@Razz89 Ik ben inspiratieloos wat betreft je squad verzoek. BPL is zo standaard. Als je een paar spelers noemt, komen ik en anderen vast op ideeen.
Ik wil 2 squads, me mainteam BPL Budget 400K, 4321 opstelling
- Young IF of Kolasinac IF als LB
- Valencia NIF als RB
- Jesus NIF SP/CAM
- Verder geen idee nog..

Fitnesssquad Serie A, Budget 200K 4321 opstelling
- Perisic,icardi 86, manolas zoiezo erin verwerkt hebben.

Ik kom er zelf niet goed uit wat nou 2 mooie teams kunnen worden met die eisen en budgetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:51:
[...]

- Valencia NIF als RB
- Jesus NIF SP/CAM
- Verder geen idee nog..

Ik kom er zelf niet goed uit wat nou 2 mooie teams kunnen worden met die eisen en budgetten :?
Het lijkt hier wel het BBG forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
RR21 schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:08:
Iemand? 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:51:
[...]

- Valencia NIF als RB
- Jesus NIF SP/CAM
- Verder geen idee nog..

BPL (KOst 311k op PS4) https://www.futbin.com//18/squad/1969571

Wel zonde om zo veel muntjes in je backs te hebben zitten. Zou denk ik eerder wat goedkoper doen en kante in je middenveld gooien op de plek van Bakayoko. Herrera kun je upgraden met Eriksen.

Voor serie A zou ik voor Donnarumma, Lukaku, Manolas, Koulibaly, die ene snelle, Parolo, Matuidi, BOnaventura, Perisic, Belotti, Felipe Anderson gaan. Eventueel Gomez/Mertens in de spits als je wat skills erbij wil. Upgrades voor je middenveld zou ik dan als eerste aanpakken.

Volgens mij verraad ik met deze squads hoe sweaty en standaard ik ben :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:21:
[...]

BPL (KOst 311k op PS4) https://www.futbin.com//18/squad/1969571

Wel zonde om zo veel muntjes in je backs te hebben zitten. Zou denk ik eerder wat goedkoper doen en kante in je middenveld gooien op de plek van Bakayoko. Herrera kun je upgraden met Eriksen.

Voor serie A zou ik voor Donnarumma, Lukaku, Manolas, Koulibaly, die ene snelle, Parolo, Matuidi, BOnaventura, Perisic, Belotti, Felipe Anderson gaan. Eventueel Gomez/Mertens in de spits als je wat skills erbij wil. Upgrades voor je middenveld zou ik dan als eerste aanpakken.

Ik ga is even wat uitproberen met de tips die je geeft! Dankjewel man.
Zodra ik de squads klaar heb drop ik wel wat :p
bbblije schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:59:
[...]

Het lijkt hier wel het BBG forum.
Bbg forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:21:
[...]
offtopic - dat was al duidelijk in je post over 41212

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:53:
[...]

Ik ga is even wat uitproberen met de tips die je geeft! Dankjewel man.
Zodra ik de squads klaar heb drop ik wel wat :p

[...]

Bbg forum?
Big breasted guys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:01:
[...]

offtopic - dat was al duidelijk in je post over 41212
Als ik vrij door ben op de keeper kijk ik altijd of ik een tikkie breed kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:04:
[...]

Als ik vrij door ben op de keeper kijk ik altijd of ik een tikkie breed kan geven.
Double tap, dab

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LT + RS omhoog. Mannequin baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:13:
[...]

LT + RS omhoog. Mannequin baby!
Zojuist overigens een mega-transfer gedaan en Forsberg binnen gehaald, hij speeld gemiddeld 1minuut per wedstrijd maar heb nu wel Ibra terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Even wat geschoven en gedaan..

BPL: https://www.futbin.com//18/squad/1972041

Serie A: https://www.futbin.com//18/squad/1972541

Nou heb ik nog 300k over.. rustig kijken welke verbeteringen er mogelijk zijn in beide squads :p

zien jullie nog verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Razz89 schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:02:
Even wat geschoven en gedaan..

BPL: https://www.futbin.com//18/squad/1972041

Serie A: https://www.futbin.com//18/squad/1972541

Nou heb ik nog 300k over.. rustig kijken welke verbeteringen er mogelijk zijn in beide squads :p

zien jullie nog verbeteringen?
Kante voor bakayoko?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
is dat echt die 150k ongeveer meer waard? vorig jaar was hij baas maar hoor er nu weinig over..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wat een vreselijke SB week zeg, sinds ik IF Pogbs en IF de Bruyne heb is het huilen met de pet op. Waar ik normaliter easy elite 2 haal nu niet verder gekomen dan gold 1... laatste 2 wedstrijden van de week niet meer gedaan nadat ik van 78 rated team op legendary bezet met dwergen niet kon winnen. Het voelt al de hele week dat ik een mission impossible speel tegen de computer, onmogelijke goals, last minute doelpunten die je de das om doen, het is dat mijn scherm mij lief is anders was er een controller door gegaan. Bah.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

simons schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:31:
Wat een vreselijke SB week zeg, sinds ik IF Pogbs en IF de Bruyne heb is het huilen met de pet op. Waar ik normaliter easy elite 2 haal nu niet verder gekomen dan gold 1... laatste 2 wedstrijden van de week niet meer gedaan nadat ik van 78 rated team op legendary bezet met dwergen niet kon winnen. Het voelt al de hele week dat ik een mission impossible speel tegen de computer, onmogelijke goals, last minute doelpunten die je de das om doen, het is dat mijn scherm mij lief is anders was er een controller door gegaan. Bah.
Join the club. Ik maak zovaak wedstrijden mee dat ik tegen een team speel met spelers met alleen maar 60'er erin en 2 absolute toppers en ik kon maar niet winnen van dat team, slaat nergens op. Of ik krijg echt de domste of onmogelijkste goals tegen. Of de computer krijgt een klein duwtje in de 16 en ik krijg dan een penalty tegen. Kom ik zelf met mijn spits in de 16, krijgt die een dikke beuk en geen penalty. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:34:
[...]

Join the club. Ik maak zovaak wedstrijden mee dat ik tegen een team speel met spelers met alleen maar 60'er erin en 2 absolute toppers en ik kon maar niet winnen van dat team, slaat nergens op. Of ik krijg echt de domste of onmogelijkste goals tegen. Of de computer krijgt een klein duwtje in de 16 en ik krijg dan een penalty tegen. Kom ik zelf met mijn spits in de 16, krijgt die een dikke beuk en geen penalty. 8)7 |:(
Hou op zeg, gaat het hele weekend al zo met Squad battles.
Passing is ook compleet onbetrouwbaar, echter toen ik zojuist een paar potjes season deed voelde de game weer zoals vanouds aan.

Zou haast denken dat EA stiekem de handicap voor squad battles heeft omhoog gegooid tijdens de patch.
Het positieve is wel dat ik daardoor een aantal formation guides heb geprobeerd en uiteindelijk een leuke CT heb gevonden voor mijn favoriete formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simons schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:31:
SB slaat ook werkelijk nergens op hoor. Iedereen die dat niet ziet is is echt blind. Beslissingen van de scheids zijn echt 1 richting op. Een middenveld bestaande uit Vidal/Pogba, Petit, Rui Costa zijn qua kracht niet opgewassen tegen Cazorla, Iniesta en dat soort shit spelers. Zelfs op legendary kan het niet alleen maar een boost zijn waardoor het aan jouw kant mis gaat.

Als je het overzicht kunt bewaren over al je 10 spelers dan ga je ook wel zien dat er wel degelijk gemanipuleerd word. Positionering, passing en het verdedigende aspect werkt echt zoveel anders als dingen tegen gaan zitten. Zo had ik vandaag nog vanuit het niks dat ik met defensief en counter attack totaal geen verdedigers had staan waardoor de AI in de 87e minuut nog even een gelijkmaker kon maken.

Ik heb zelf ook nog wel wat videomateriaal maar op Reddit zie je meer dan genoeg wat alles behalve aan de gebruiker ligt. Zag vandaag zelfs een speler die verdween - https://m.imgur.com/h9PB2YS

*snip* Niet zo trollen Het spel wat je dit jaar hebt aangeschaft is niet meer en ik ben bang dat EA ook nooit gaat toegeven aan alle #fixfifa dingen. Als ze opeens toch gaan vertellen dat momentum en manipulatie in het spel zit dan hebben ze jarenlang lopen liegen tegen miljoenen klanten :') Niet goed voor een bedrijf.

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gelukkig gedeelde smart is halve smart, maar zo wordt het plezier wel ontnomen...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van onderstaand team en wat zal ik er aan verbeteren? Heb zelf al wel wat ideeën maar benieuwd waar jullie mee komen. Budget is 1 miljoen.

http://nl.tinypic.com/r/23rvkf8/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:00:
Wat vinden jullie van onderstaand team en wat zal ik er aan verbeteren? Heb zelf al wel wat ideeën maar benieuwd waar jullie mee komen. Budget is 1 miljoen.

http://nl.tinypic.com/r/23rvkf8/9
Dat kan veel beter. Een echte linksback (Rose, Kolasinac, Alonso) ipv Bellerin.
Promes past er totaal niet in.
Totaal niet om je af te zeiken hoor maar ik denk dat je Schmeichel t beste kan vervangen door een niet icon keeper (Courtois, Cech of de Gea) en dan je budgetoverschot daarvan besteden in je team. IF Sterling en IF Kolasinac bijv. en dan Kanté ipv Bakayoko of Herrera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Spelen jullie altijd met een vaste formatie? Of passen jullie die steeds aan de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:19:
Spelen jullie altijd met een vaste formatie? Of passen jullie die steeds aan de tegenstander.
Daar ben ik echt veel te lui voor. Heeft 3 maanden geduurd voordat ik mijn eerste opstelling veranderd heb. :)

Wissel soms in game naar een 433 variant als mijn tegenstander domineert. Anders blijf ik stug volhouden. Totdat ik verlies.

Al die stadia met schaduws mogen optiefen trouwens. Waarom spelen mensen er mee?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2017 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Grudgie schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:19:
Meestal als ik mn 2e rode kaart pak dan gooi ik het om :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

mod-edit: Niet zo op de man reageren, gebruik de TR

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2017 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16
RR21 schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:08:
Ik gebruik De Bruyne in dit team: https://www.futbin.com/18/squad/1977505 en met de aftrap switch ik naar 4-3-3 (4) met De Bruyne op CAM dus. Hij doet en laat na precies wat je van hem verwacht, goed in de dribbel en passing, maar in een duel laat hij zich meestal wel aftroeven. Zijn schot van 20m is wel prima, maar daar doet Ibra betere zaken natuurlijk.

Ik twijfel ook een beetje over De Bruyne / Ibra, want nu heb ik De Bruyne en Bakayoko maar voor ongeveer hetzelfde geld (30k bijleggen) kan ik ook Ibra en Kante hebben. Wat zouden jullie doen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Dit weekend niet veel meer kunnen spelen helaas.
Wel kampioen geworden van divisie 7, in 6 gepromoveerd.
En kan nu in divisie 5 nog promoveren, 2 wedstrijden te gaan, moet 3 punten halen.

Vandaag is de WL kwalificatie max 83 rated. Kan ik dan bronzen spelers van 55 er in zetten en dan ronaldo en bale op de bank zetten ?

Of gaat dat geintje niet op.

Speel nu met in game met deze formatie, in de toekomst wil ik Varane vervangen voor een ICON CB.

https://www.futbin.com/18/squad/1980597

[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 04-12-2017 06:52 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 4 december 2017 @ 06:46:
Dit weekend niet veel meer kunnen spelen helaas.
Wel kampioen geworden van divisie 7, in 6 gepromoveerd.
En kan nu in divisie 5 nog promoveren, 2 wedstrijden te gaan, moet 3 punten halen.

Vandaag is de WL kwalificatie max 83 rated. Kan ik dan bronzen spelers van 55 er in zetten en dan ronaldo en bale op de bank zetten ?

Of gaat dat geintje niet op.

Speel nu met in game met deze formatie, in de toekomst wil ik Varane vervangen voor een ICON CB.

Normaal zou dat kunnen maar ik las net dat er ook een restrictie zit op gouden spelers. Dus je hele bank en basis moet gold zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
AntraXxX schreef op maandag 4 december 2017 @ 01:48:
[...]

Ik gebruik De Bruyne in dit team: https://www.futbin.com/18/squad/1977505 en met de aftrap switch ik naar 4-3-3 (4) met De Bruyne op CAM dus. Hij doet en laat na precies wat je van hem verwacht, goed in de dribbel en passing, maar in een duel laat hij zich meestal wel aftroeven. Zijn schot van 20m is wel prima, maar daar doet Ibra betere zaken natuurlijk.

Ik twijfel ook een beetje over De Bruyne / Ibra, want nu heb ik De Bruyne en Bakayoko maar voor ongeveer hetzelfde geld (30k bijleggen) kan ik ook Ibra en Kante hebben. Wat zouden jullie doen?
Over kante hoor ik niet hele positieve verhalen. Misschien Fernandinho IF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RR21 schreef op maandag 4 december 2017 @ 07:27:
[...]

Over kante hoor ik niet hele positieve verhalen. Misschien Fernandinho IF?
Niks anders dan lof voor Kante! Vind ik persoonlijk de 200k zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-10 07:55
Hebben er meer mensen ingezet op Ajax - PSV voor de MM? Wat schatten jullie in dat de spelers gaan doen? En Ik heb mijn transferlijst gevuld met vd Beek, v Ginkel en Lozano en vraag me af in welke prijsrange ze straks zullen gaan.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op maandag 4 december 2017 @ 07:17:
[...]

Normaal zou dat kunnen maar ik las net dat er ook een restrictie zit op gouden spelers. Dus je hele bank en basis moet gold zijn.
Heb er dit van gemaakt, https://www.futbin.com/18/squad/1981060

Op de bank zitten Ronaldo, Gullit , Bale.
Gullit mag zeker niet omdat het een Icon is? Dan komt Griezmann er in, gelijk wisselen bij de aftrap en er een leuk team van maken.

Dan komt het er zo uit te zien.
https://www.futbin.com/18/squad/1981198

Vanavond op naar de kwalificatie :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 04-12-2017 07:54 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:41:
[...]

Je moet maar zo denken: jij speelt dit spel dag en nacht. Of althans, je post er over alsof het zo is. En je vindt alles klote. En je blijft spelen. Wie is hier de debiel? (Jouw woorden)
Ik wil gewoon de versie terug waar niet alles om zeep was geholpen. Voor de eerste patch. Ik speel trouwens maar 4 potjes per dag als je het wilt weten (Maximaal 5 om het online gevoel te ervaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Nachtapotheker schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:03:
[...]

Niet normaal he? Als je binnen 20 meter van de goal bent dan is het streep na streep :D
En hoe! 5 wedstrijden, 9 goals. 1,2 goals van rond de 30 meter. Harde rechte streep. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Wie speelt er hier 4231? En welke CAM"s gebruiken jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hebben jullie ook vaak dat een korte corner niet lukt, je moet 2x L2 tabben, maar vaak lukt het mij niet.

Aangezien ik vaak een korte corner neem, en dan snel tik, scoor ik hier echt vaak uit.

Strakke lage harde voorzet lukt mij deze FIFA totaal niet meer. In FIFA 17 scoorde ik hier zo vaak mee. Jullie nog wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Gold 2 SB rewards waren weer een troll... Portugese vlag, RM, Silva. Argentijnse vlag, CB, Musacchio. Achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-10 09:19
Mars18 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:14:
Hebben jullie ook vaak dat een korte corner niet lukt, je moet 2x L2 tabben, maar vaak lukt het mij niet.

Aangezien ik vaak een korte corner neem, en dan snel tik, scoor ik hier echt vaak uit.

Strakke lage harde voorzet lukt mij deze FIFA totaal niet meer. In FIFA 17 scoorde ik hier zo vaak mee. Jullie nog wel?
Met de corners ervaar ik inderdaad hetzelfde probleem. Met de lage harde voorzet kan ik mij daarin tegen niet in vinden. Daarmee scoor ik bijna elke wedstrijd wel :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 4 december 2017 @ 07:43:
[...]

Heb er dit van gemaakt, https://www.futbin.com/18/squad/1981060

Op de bank zitten Ronaldo, Gullit , Bale.
Gullit mag zeker niet omdat het een Icon is? Dan komt Griezmann er in, gelijk wisselen bij de aftrap en er een leuk team van maken.

Dan komt het er zo uit te zien.
https://www.futbin.com/18/squad/1981198

Vanavond op naar de kwalificatie :)
Je gooit je team flink om of wel? Ik kan relatief hetzelfde team houden. Kom alleen net op 84 rating met een 75 rated bank :(

Ik wissel denk ik 90 rated Rui costa voor herrera. Dan kan ik er mee door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:31:
[...]

Je gooit je team flink om of wel? Ik kan relatief hetzelfde team houden. Kom alleen net op 84 rating met een 75 rated bank :(

Ik wissel denk ik 90 rated Rui costa voor herrera. Dan kan ik er mee door :)
Paar spelers gekocht voor max 5.000 om mee te mogen doen aan de kwali, heb ik er wel voor over ;)
Vanavond met het A team ook nog promoveren :P

Gullit is echt 3,5 miljoen wel waard, hij is echt overal, begint met een tegen aanval te verdedigen op LB om Marcelo te helpen, en in de aanval er op staat die alweer op links voor :D

[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 04-12-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wat vinden jullie hiervan: https://www.futbin.com/18/squad/1979273
Ben inspiratie aan het opdoen voor een nieuw elftal maar kom er nog niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:59:
Wat vinden jullie hiervan: https://www.futbin.com/18/squad/1979273
Ben inspiratie aan het opdoen voor een nieuw elftal maar kom er nog niet echt uit.
IF Son is echt fijn. Veel opties heb je niet echt vanwege de ligue 1 spelers. Volgens mij zou je Kompany kunnen vervangen door Bailley zodat Pogba op volle chem komt.

SB afgesloten in elite 1, beste 1%. 14k meer beloning dan elite 2. Beetje een tegenvaller qua beloning, maar ik ga ook daarover niet klagen want ik wist het vooraf al.
WL afgesloten in bronze 3. Hoger kon ook niet want ik had maar 3 wedstrijden gespeeld :+

Wel leuk dat EA fifa18 meerdere opties heeft gegeven aan spelers om competities te spelen. Zo is er voor ieder wel iets leuks te vinden. Dat is denk ik ook de grootste winst tov fifa17. gameplay is grotendeels hetzelfde gebleven, ik hoor wel minder disconnect problemen, dus dat lijkt EA ook gefixed te hebben.

Ondertussen even coins hamsteren voor een volgende upgrade/verbetering.

@Vissert sorry, ik zag je ingame bericht vanochtend pas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Denk dat Varane nu de zwakste schakel is achter in, en ICON CB zijn helaas nog te duur voor mij.

Wat vinden jullie beter ?

Marcelo - Ramos -Varane - Carvajal en keeper Oblak

OF

Alaba - Boateng - Ramos - Carvajal en keeper Neuer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:24:
Denk dat Varane nu de zwakste schakel is achter in, en ICON CB zijn helaas nog te duur voor mij.

Wat vinden jullie beter ?

Marcelo - Ramos -Varane - Carvajal en keeper Oblak

OF

Alaba - Boateng - Ramos - Carvajal en keeper Neuer?
Post je futbin team eens en je budget wat je nog beschikbaar hebt, dan kan ik er beter naar kijken.
In ieder geval de versie met Neuer. Ik wil nooit meer een andere keeper dan hem! (okee zijn IF, TOTY, TOTS versie dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bean77 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:17:
[...]

IF Son is echt fijn. Veel opties heb je niet echt vanwege de ligue 1 spelers. Volgens mij zou je Kompany kunnen vervangen door Bailley zodat Pogba op volle chem komt.
Ik heb nog alle opties aangezien ik nog 0 spelers heb :9
Speelde altijd hiermee https://www.futbin.com/18/squad/861452 maar wil als ik weer begin toch iets anders. Niet dat het er echt veel beter is voor mijn budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
Is De Gea echt 200k waard? heeft al veel gestopt tegen mij, maar misschien is dat een mentaal dingetje, enkel positieve ervaringen met hem hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:26:
[...]

Ik heb nog alle opties aangezien ik nog 0 spelers heb :9
Speelde altijd hiermee https://www.futbin.com/18/squad/861452 maar wil als ik weer begin toch iets anders. Niet dat het er echt veel beter is voor mijn budget.
Voorgaande fifa's ben ik vaak van team geswitched. Dat heeft mij veel 5% EA belasting gekost. Deze FIFA probeer ik de focus te houden op een BPL team, hoewel de verleiding groot is om soms een Ronaldo opstelling te maken.
Ik heb wel geleerd dat je niet alles kunt willen ivm chemistry, maar ik zou een 3 tal spelers kiezen die je super graag in je team wilt hebben en daar een team omheen bouwen.
YouR schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:36:
Is De Gea echt 200k waard? heeft al veel gestopt tegen mij, maar misschien is dat een mentaal dingetje, enkel positieve ervaringen met hem hier?
Is altijd een subjectieve mening, maar ik vind hem niet meer waard dan Neuer. Sterker, nog ik vind Neuer nog wat beter. Maar De Gea zal duurder zijn ivm bpl teams e.d. Ik vind hem wel met grote afstand de beste BPL keeper. Overigens geen garantie dat je geen tegendoelpunten meer gaat krijgen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Vreemd, zit inmiddels in divisie 2 en ga divisie 1 wel halen, maar in de Weekend League wil het gewoon niet lukken. Twee weken geleden haalde ik met zware moeite goud 3, afgelopen weekend ben ik ermee gekapt nadat ik na 20 potjes op 8 winst stond. Heb wel meer kansen/schoten, maar ze lijken er gewoon niet in te vliegen. Paal/lat, ballen die Jesus IF en Willian gewoon voorlangs schieten... Ongelofelijk. Begin langzaamaan klaar te zijn met Fifa.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Xamsix schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:56:
Vreemd, zit inmiddels in divisie 2 en ga divisie 1 wel halen, maar in de Weekend League wil het gewoon niet lukken. Twee weken geleden haalde ik met zware moeite goud 3, afgelopen weekend ben ik ermee gekapt nadat ik na 20 potjes op 8 winst stond. Heb wel meer kansen/schoten, maar ze lijken er gewoon niet in te vliegen. Paal/lat, ballen die Jesus IF en Willian gewoon voorlangs schieten... Ongelofelijk. Begin langzaamaan klaar te zijn met Fifa.
Stond op een gegeven moment 10-2(of 3) in de WL en had stiekem de hoop op elite 3 voor het eerst ooit. Daarna alleen maar potjes gehad dat de doelpunten gewoon niet wilden vallen, inderdaad ook op de paal en lat terwijl ze er normaal gewoon invliegen. Heb het uiteindelijke opgegeven met 16 wins en nog 9 games te gaan, had vast nog wel gold 3 kunnen halen, maar de lol zat er gewoon niet meer in.
Bean77 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:36:

Is altijd een subjectieve mening, maar ik vind hem niet meer waard dan Neuer. Sterker, nog ik vind Neuer nog wat beter. Maar De Gea zal duurder zijn ivm bpl teams e.d. Ik vind hem wel met grote afstand de beste BPL keeper. Overigens geen garantie dat je geen tegendoelpunten meer gaat krijgen ;)
Haha nee precies, hij zou wel precies linken met mijn Ramos en Bailly zodat ze beide op 10 chem zitten, maar vond de prijs wel een beetje schrikken.

[ Voor 23% gewijzigd door YouR op 04-12-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:28
YouR schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:02:
[...]

Stond op een gegeven moment 10-2(of 3) in de WL en had stiekem de hoop op elite 3 voor het eerst ooit. Daarna alleen maar potjes gehad dat de doelpunten gewoon niet wilden vallen, inderdaad ook op de paal en lat terwijl ze er normaal gewoon invliegen. Heb het uiteindelijke opgegeven met 16 wins en nog 9 games te gaan, had vast nog wel gold 3 kunnen halen, maar de lol zat er gewoon niet meer in.
Waarschijnlijk veel wedstrijden met input delay door de servers. Het is waanzin dat een spel waarbij het veel gaat om timing zoveel problemen heeft met input delay.

Dat en de waardeloze gameplay heeft mij doen besluiten om gewoon geen weekend league meer te spelen. Gelukkig zijn de league sbc's uitgekomen zodat ik afgelopen weekend nog wel wat te doen had :P

Enige dat jammer is, is dat ik nu de coins van Gold 1/2 ga missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
YouR schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:02:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook. Stel ik schiet met x kracht in wedstrijd A, dan vliegen ze er als warme broodjes in, ragequit de tegenstander bij 5-0. Dan komt wedstrijd B, schiet ik gewoon zoals ik gewend ben met x kracht. Opeens houdt de doelman mijn schoten tegen, vliegen ze over, paal, laat of naast. Heel vreemd. Heb ook niet echt het idee dat ik last heb van lag ofzo op dat moment, het wil gewoon niet lukken. Not sure what it is :D Daarna ga je natuurlijk anders spelen, en dan lukt het helemaal niet meer haha.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:26:
[...]

Post je futbin team eens en je budget wat je nog beschikbaar hebt, dan kan ik er beter naar kijken.
In ieder geval de versie met Neuer. Ik wil nooit meer een andere keeper dan hem! (okee zijn IF, TOTY, TOTS versie dan :P )
Nu in game dit,

En dan is het de vraag, welke versie zou je kiezen ? Heb nog 140.000 op de bank.
Of zou je onderstaande kiezen.

https://www.futbin.com/18/squad/1984847

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Uit frustratie en de toevoeging van Rui Costa mijn team behoorlijk aangepast.

Speel nu met

Begovic (eventueel De Gea)
Carvajal - Ramos - Bailly - Rose
Modric - Rui Costa - Bakayoko (sorry)
Bale - Mbappé (Griezmann?) Martial (nogmaals sorry)

In een 4-3-2-1

Iemand nog tips voor dit team of ervaringen met betere (goedkopere) spelers?

Ik zou graag een futbin linkje plaatsen, maar zit nu op stage dus dat gaat wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:11:
[...]

Dat kan veel beter. Een echte linksback (Rose, Kolasinac, Alonso) ipv Bellerin.
Promes past er totaal niet in.
Totaal niet om je af te zeiken hoor maar ik denk dat je Schmeichel t beste kan vervangen door een niet icon keeper (Courtois, Cech of de Gea) en dan je budgetoverschot daarvan besteden in je team. IF Sterling en IF Kolasinac bijv. en dan Kanté ipv Bakayoko of Herrera.
Promes wordt aan het begin Vd wedstrijd ingewisseld. Voor de linksback zit ik te denken aan IF Kolasinac of IF Zeegelaar. Welke wordt aangeraden? Voor vervanger van Koscielny zit ik te denken aan Alderweireld of SIF Mustafi.
Schmeichel gaat niet vervangen worden denk ik. Dat is een echte puntenpakker!
Hoor wisselende verhalen over Kante is hij deze FIFA net zo fijn als de vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:41:
[...]

Nu in game dit,

En dan is het de vraag, welke versie zou je kiezen ? Heb nog 140.000 op de bank.
Of zou je onderstaande kiezen.

https://www.futbin.com/18/squad/1984847
Ik zou voor de Neuer variant gaan.
Je kan ook voor dit team gaan, en daarna switchen naar 41212. https://www.futbin.com/18/squad/1985680
Griezmann op cam dan, gullit en modric de middenvelders en Vidal als de cdm.
Maar als je lui bent (net als ik :P ) dan zou ik gewoon de Neuer variant kiezen in jouw formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:16:
[...]

Promes wordt aan het begin Vd wedstrijd ingewisseld. Voor de linksback zit ik te denken aan IF Kolasinac of IF Zeegelaar. Welke wordt aangeraden? Voor vervanger van Koscielny zit ik te denken aan Alderweireld of SIF Mustafi.
Schmeichel gaat niet vervangen worden denk ik. Dat is een echte puntenpakker!
Hoor wisselende verhalen over Kante is hij deze FIFA net zo fijn als de vorige?
Het budget was dus voor een upgrade? Niet voor een geheel team?

Dan inderdaad Zeegelaar of Kola. Welke beter is kan ik niet zeggen. Kanté is een 100% aanrader evenals IF Sterling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:23:
[...]

Ik zou voor de Neuer variant gaan.
Je kan ook voor dit team gaan, en daarna switchen naar 41212. https://www.futbin.com/18/squad/1985680
Griezmann op cam dan, gullit en modric de middenvelders en Vidal als de cdm.
Maar als je lui bent (net als ik :P ) dan zou ik gewoon de Neuer variant kiezen in jouw formatie.
Ja ga dat maar doen denk ik ;)
Nog even sparen voor coins denk ik.

Maar het is echt de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:56:
[...]

Ja ga dat maar doen denk ik ;)
Nog even sparen voor coins denk ik.

Maar het is echt de moeite waard?
Als het niet de moeite is, dan hoef je alleen vidal te verkopen voor Casemiro en je formatie te switchen. Ronaldo en Bale starten ook met 10 chem.
Maar Neuer vind ik het zeker waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2017 13:05 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs