simons schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:31:
Wat een vreselijke SB week zeg, sinds ik IF Pogbs en IF de Bruyne heb is het huilen met de pet op. Waar ik normaliter easy elite 2 haal nu niet verder gekomen dan gold 1... laatste 2 wedstrijden van de week niet meer gedaan nadat ik van 78 rated team op legendary bezet met dwergen niet kon winnen. Het voelt al de hele week dat ik een mission impossible speel tegen de computer, onmogelijke goals, last minute doelpunten die je de das om doen, het is dat mijn scherm mij lief is anders was er een controller door gegaan. Bah.
SB slaat ook werkelijk nergens op hoor. Iedereen die dat niet ziet is is echt blind. Beslissingen van de scheids zijn echt 1 richting op. Een middenveld bestaande uit Vidal/Pogba, Petit, Rui Costa zijn qua kracht niet opgewassen tegen Cazorla, Iniesta en dat soort shit spelers. Zelfs op legendary kan het niet alleen maar een boost zijn waardoor het aan jouw kant mis gaat.
Als je het overzicht kunt bewaren over al je 10 spelers dan ga je ook wel zien dat er wel degelijk gemanipuleerd word. Positionering, passing en het verdedigende aspect werkt echt zoveel anders als dingen tegen gaan zitten. Zo had ik vandaag nog vanuit het niks dat ik met defensief en counter attack totaal geen verdedigers had staan waardoor de AI in de 87e minuut nog even een gelijkmaker kon maken.
Ik heb zelf ook nog wel wat videomateriaal maar op Reddit zie je meer dan genoeg wat alles behalve aan de gebruiker ligt. Zag vandaag zelfs een speler die verdween -
https://m.imgur.com/h9PB2YS
*snip* Niet zo trollen Het spel wat je dit jaar hebt aangeschaft is niet meer en ik ben bang dat EA ook nooit gaat toegeven aan alle #fixfifa dingen. Als ze opeens toch gaan vertellen dat momentum en manipulatie in het spel zit dan hebben ze jarenlang lopen liegen tegen miljoenen klanten

Niet goed voor een bedrijf.
[
Voor 3% gewijzigd door
Geronimous op 05-12-2017 19:57
]