Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
bbblije schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:28:
[...]

Prijzen gaan door het dak! Ondanks de tweede IF, 84 Sterling ook weer bijna op de 100K. En KDB naar de 260K... Sandro naar de 120K... mn team gekocht voor 800K, kan het nu kwijt voor 1millie.
Had al even niet gekeken, maar gelijk even naar mijn team gekeken. Bizar hoor. In een aantal dagen tijd 600k meer waard geworden. Eigenlijk zou ik het nu moeten verkopen en rond de toty weer een team moeten kopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:00

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:21:
[...]

Had al even niet gekeken, maar gelijk even naar mijn team gekeken. Bizar hoor. In een aantal dagen tijd 600k meer waard geworden. Eigenlijk zou ik het nu moeten verkopen en rond de toty weer een team moeten kopen.
Kijk je nog steeds met die Futbin pluggin?

Ik durf het niet meer en heb het verwijderd nadat bekend werd (of meer aandacht aan besteed) dat het officieel verboden is en je er voor gebanned kan worden

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-11 08:21
Leoon. schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:18:
[...]

Speel je op xbox? bijna 7 miljoen op de ps4 dacht ik.

Voor 500 euro mag dat ook wel dat je een super goed kaartje pakt. Gefeliciteerd d:)b
ja xbox

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Leoon. schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:22:
[...]

Kijk je nog steeds met die Futbin pluggin?

Ik durf het niet meer en heb het verwijderd nadat bekend werd (of meer aandacht aan besteed) dat het officieel verboden is en je er voor gebanned kan worden
Ik heb die plugin er weer opgezet. Ik heb er niks meer over gehoord en gelezen dat er spelers geblocked werden. Er is maar 1 geval bekend en daar worden twijfels bij gezet of het door de plugin komt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dan zal ik de markt wel goed checken, prijzen op de xbox zijn nogal verschillend, zit soms miljoenen tussen?!

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/ywPDG/92cd9f1b60.png
Bean77 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:26:
[...]

Ik heb die plugin er weer opgezet. Ik heb er niks meer over gehoord en gelezen dat er spelers geblocked werden. Er is maar 1 geval bekend en daar worden twijfels bij gezet of het door de plugin komt.
Toch ben ik er bang van geworden. Zou het zo kut vinden als alles geblokkeerd is. Spendeer er echt super veel tijd mee.. (met fifa en handelen)

Wow @Bean77 hoe kun je het eigenlijk nog gebruiken? Ik zie dat ze het van de website afgehaald hebben

[ Voor 50% gewijzigd door Oekol op 30-11-2017 23:40 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Leoon. schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:27:
[...]

Dan zal ik de markt wel goed checken, prijzen op de xbox zijn nogal verschillend, zit soms miljoenen tussen?!

[afbeelding]

[...]

Toch ben ik er bang van geworden. Zou het zo kut vinden als alles geblokkeerd is. Spendeer er echt super veel tijd mee.. (met fifa en handelen)

Wow @Bean77 hoe kun je het eigenlijk nog gebruiken? Ik zie dat ze het van de website afgehaald hebben
Het is niet de futbin import maar een ander script. Alle info is eerder gepost in dit topic.

Spelen jullie nog SB? Deze week maar eens weer begonnen. Alle wedstrijden op legendary en 1 verloren. Die loss was gisteren en het was de eerste 'makkelijke' wedstrijd met een zeer lage teamchemistry. Flink verloren en dat was ook wel verdiend. Zit nu een beetje op de grens elite 2 en elite 1. Mijn huidige team speelt echt erg lekker. Kennelijk de goede workrates en spelerseigenschappen op de goede posities. IF Son is echt een fijne speler.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:21:
[...]

Gedaan alles verkocht! Nu helaas wel met een basic team de weekend league in dus dat word niks..
Dan maar investeren in potm en MM..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 02:02 ]

• Mars18
De oude Ronaldo 94 verkocht voor 6,3 miljoen aan een pro speler ;) Een mooi bedrag lijkt mij.
Jammer dat spelers duur zijn op het moment ;)

Heb Bale gekocht voor 452.000 gekocht en CR 7 Ronaldo voor 1,935.000

Onderstaande team heb ik nu.

https://www.futbin.com/18/squad/1899638

Griezmann op de bank, wil ik eigenlijk in de basis hebben staan.
Benzema op de bank, die kan verkocht worden. Invallers zijn Martial, Jesus.

Maar wat raden jullie voor formatie aan, zodat Bale en Ronaldo tot hun recht kunnen komen.
En nu nog 4.000.000 munten over, Daar wil ik Gullit (90) van gaan kopen.

Waar zet je die dan neer? Denk zelf het op deze manier te doen.

https://www.futbin.com/18/squad/1899993

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 01-12-2017 07:20 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 12:53

Meneer iCy

swarma

Hoe lang duurt het voor een nieuwe gebruiker om de companion/webapp te kunnen gebruiken? Heb inmiddels 12 matches gehad, maar ik mag nog steeds geen gebruik maken van de webapp.
Ik lees bij sommige users na 100 matches nog geen webapp/companion functionaliteit.

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 01-12-2017 07:45 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 02:01:
[...]

Gedaan alles verkocht! Nu helaas wel met een basic team de weekend league in dus dat word niks..
Dan maar investeren in potm en MM..
Ik durf toch niet, er is geen garantie dat de prijzen rond TOTY lager zijn dan dag ze waren met BF. En ik heb voor black friday gekocht toen waren de prijzen nog lager vanwege de speculatie. Ook heb ik een hoop first owner waar ik waarde aan hecht. En je ziet vaak dat TOTW kaarten niet goedkoper worden dan toen ze net uit waren. Kijk bv naar Fernandinho, kocht ik voor 130K, is nu 200+K, hij gaat never nooit meer naar die 130K zakken... of hij moet nog een IF krijgen ergens in de TOTY periode.

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-11 14:15
Mars18 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 06:45:
De oude Ronaldo 94 verkocht voor 6,3 miljoen aan een pro speler ;) Een mooi bedrag lijkt mij.
Jammer dat spelers duur zijn op het moment ;)

Heb Bale gekocht voor 452.000 gekocht en CR 7 Ronaldo voor 1,935.000

Onderstaande team heb ik nu.

https://www.futbin.com/18/squad/1899638

Griezmann op de bank, wil ik eigenlijk in de basis hebben staan.
Benzema op de bank, die kan verkocht worden. Invallers zijn Martial, Jesus.

Maar wat raden jullie voor formatie aan, zodat Bale en Ronaldo tot hun recht kunnen komen.
En nu nog 4.000.000 munten over, Daar wil ik Gullit (90) van gaan kopen.

Waar zet je die dan neer? Denk zelf het op deze manier te doen.

https://www.futbin.com/18/squad/1899993
Poww, ontzettend jaloers moet ik zeggen. Is het niet beter om in 4-3-3 te beginnen zodat bale en ronaldo op full chem zitten en dan in-game te switchen? of maakt je dat niet uit.

Gullit wordt inderdaad vaak gebruikt als CM, of dat RCM of LCM is ligt aan je eigen voorkeur.

• Mars18
YouR schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:25:
[...]

Poww, ontzettend jaloers moet ik zeggen. Is het niet beter om in 4-3-3 te beginnen zodat bale en ronaldo op full chem zitten en dan in-game te switchen? of maakt je dat niet uit.

Gullit wordt inderdaad vaak gebruikt als CM, of dat RCM of LCM is ligt aan je eigen voorkeur.
Dat maakt zeker uit, bedankt voor de tip :)

Mars18 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:27:
[...]

Misschien handig om met Gullit even te wachten tot de TOTY gekte? Futmas + TOTY staan om de hoek en dat is weer een garantie op veel pack openingen.

• Mars18
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:31:
[...]

Misschien handig om met Gullit even te wachten tot de TOTY gekte? Futmas + TOTY staan om de hoek en dat is weer een garantie op veel pack openingen.
Sorry al gekocht voor 3,800.000 :o O-)
Wil dit weekend hier mee gaan spelen, zit nu divisie 7, Moeten toch omhoog gaan kruipen nu, anders stop ik er mee :')

Mars18 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:27:
[...]

Zou zelf denken aan 4312 of 352, vooral om de ruimtes zo compact mogelijk te houden en vervolgens Gullit zijn werk te laten doen in het centrum.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Mars18 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:33:
[...]

Sorry al gekocht voor 3,800.000 :o O-)
Wil dit weekend hier mee gaan spelen, zit nu divisie 7, Moeten toch omhoog gaan kruipen nu, anders stop ik er mee :')
Haha dan neem ik tegen die tijd je team wel over :+

Edit:

Ik zou idd starten in een 4321 formatie. Middenveld met Gullit, Modric en Casemiro IF. Knallen maar :+

[ Voor 14% gewijzigd door Vissert op 01-12-2017 08:36 ]

• YouR
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:31:
[...]

Haha als je net 6,3 miljoen hebt binnengeharkt dan moet je er ook gewoon direct dankbaar gebruik van maken.

• Mars18
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:34:
[...]

Haha dan neem ik tegen die tijd je team wel over :+

Edit:

Ik zou idd starten in een 4321 formatie. Middenveld met Gullit, Modric en Casemiro IF. Knallen maar :+
Ja en na rust Bakayako er in :+

Mars18 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:41:
[...]

Ja en na rust Bakayako er in :+
Haal dan gewoon Kante. Bakayoko is zo'n koekenbakker :+

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik ben even nieuwschierig naar wat jullie doen.. spelen jullie met een mainteam en een fitness team op de bank dat je om de paar wedstrijden switcht?
Of spelen jullie met een mainteam en wat wisselspelers op de bank en om de 2 wedstrijden een fitnesskaartje geven?
Ik heb zelf nu 2 teams maar was even benieuwd wat jullie doen..

• YouR
Razz89 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:49:
Ik ben even nieuwschierig naar wat jullie doen.. spelen jullie met een mainteam en een fitness team op de bank dat je om de paar wedstrijden switcht?
Of spelen jullie met een mainteam en wat wisselspelers op de bank en om de 2 wedstrijden een fitnesskaartje geven?
Was van plan om twee teams te doen, omdat fitnesskaarten vorig jaar boven de 1000 coins zaten. Nu heb ik gewoon 1 team, want het kost bijna geen drol, tijdens WL doe ik wel elke match een squad fitness om mezelf niet te handicappen
Normaal ben ik van de 2 teams maar aangezien de prijzen van de fitness kaarten door de SB rewards redelijk stabiel zijn, ben ik dit jaar overgestapt naar 1 team. Meestal geef ik dan om de 2 wedstrijden een kaartje.

Ik speel zelf geen SB maar toch heb ik altijd tussen de 125 en 150 fitness kaarten.

• Mars18
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:46:
[...]

Haal dan gewoon Kante. Bakayoko is zo'n koekenbakker :+
Munten raken nu wel op :F

Ik ga vanavond maar eens de startformatie op 4-3-3 zetten voor de full chem, speel het liefst 4-1-2-1-2 tijdens het spelen.

En ook eens 4-3-2-1 proberen :)

Ik gebruik het script ook nog gewoon trouwens. Nergens gelezen dat er nog mensen gebanned worden.

@icy

Bij mij duurde het 3 dagen geloof ik. Speelde weinig met m’n 2e account maar na een dag of 3 was hij unlocked

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:55:
[...]

Munten raken nu wel op :F

Ik ga vanavond maar eens de startformatie op 4-3-3 zetten voor de full chem, speel het liefst 4-1-2-1-2 tijdens het spelen.

En ook eens 4-3-2-1 proberen :)
4321 is een prima formatie voor hybrids. Met Ronaldo zit je ook nooit verkeerd gok ik. Ik gebruik zelf dit team en switch zo af en toe ook naar de 4312 als ik een CAM nodig heb (Rui Costa). Na een tijdje kun je bijna blind van formatie switchen, hetzelfde geldt voor de speler instructies even opnieuw instellen.
038Zwolle schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:44:
Ik gebruik het script ook nog gewoon trouwens. Nergens gelezen dat er nog mensen gebanned worden.

@icy

Bij mij duurde het 3 dagen geloof ik. Speelde weinig met m’n 2e account maar na een dag of 3 was hij unlocked
Ik gebruik mijn eigen versie ook nog steeds. Lijkt me sterk dat ze er ooit wat tegen gaan doen behalve als er veel mensen worden "gehacked". Ik ga dit weekend misschien nog wel even een stukje schrijven op Reddit over de gevaren van extensies. In welke vorm dan ook want zomaar, zonder kennis van zaken te hebben kan het best gevaarlijk zijn om het te gebruiken.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-11 14:59
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:06:

[...]

Ik gebruik mijn eigen versie ook nog steeds. Lijkt me sterk dat ze er ooit wat tegen gaan doen behalve als er veel mensen worden "gehacked". Ik ga dit weekend misschien nog wel even een stukje schrijven op Reddit over de gevaren van extensies. In welke vorm dan ook want zomaar, zonder kennis van zaken te hebben kan het best gevaarlijk zijn om het te gebruiken.
Ik kan die gehele extensie nergens meer vinden, heeft Futbin hem verwijderd?

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-11 19:40
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:06:
[...]

4321 is een prima formatie voor hybrids. Met Ronaldo zit je ook nooit verkeerd gok ik. Ik gebruik zelf dit team en switch zo af en toe ook naar de 4312 als ik een CAM nodig heb (Rui Costa). Na een tijdje kun je bijna blind van formatie switchen, hetzelfde geldt voor de speler instructies even opnieuw instellen.
Ik zag dat je mustafi SIF hebt. Hoe bevalt hij?

Verwijderd

sirkeith schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:17:
[...]

Ik heb er 1 voor mijzelf geschreven maar die is inmiddels ook van de Chrome store verdwenen.Je hebt nog wel de versie van een andere Tweaker waar je Tampermonkey voor nodig hebt. Hoewel ik wel eens door die code heen gelopen ben raad ik het niet aan om zomaar elke plugin/extensie te installeren op de computer/browser ;)
theman36 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:21:
[...]

Ik weet niet of hij beter is dan zijn eerste IF (heb hem wel gebruikt maar merk niet echt veel verschil). Ik heb hem eigenlijk gehaald als investering, recent Kolasinac voor 74k verkocht en nu is hij gewoon 10k meer waard 8)7. Het lijkt me dat met de komst van een andere Arsenal IF de prijs van beide heren ook wel gaat stijgen. Daarnaast heeft hij een goede nationaliteit voor hybrids zoals je misschien wel ziet in mijn team.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 10:24 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zit eraan te denken om mustafi SIF dan naast Kimmich SIF te zetten.

Heb nu weer 500k. op de rekening staan... twijfel om dat allemaal in investeringen te duwen of toch mn team weer wat versterken. Heb gisteravond Sandro en Mertens maar weer verkocht, dat was toch wel erg makkelijk 40k. winst :9

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:30:
[...]

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zit eraan te denken om mustafi SIF dan naast Kimmich SIF te zetten.

Heb nu weer 500k. op de rekening staan... twijfel om dat allemaal in investeringen te duwen of toch mn team weer wat versterken. Heb gisteravond Sandro en Mertens maar weer verkocht, dat was toch wel erg makkelijk 40k. winst :9
Mustafi zou je nog wel kunnen halen. Kimmich daarentegen zou ik op dit moment niet halen. hij is iets van 60k meer waard geworden wat echt te gek voor woorden is 8)7

Gewoon spelen met de spelers die het voor jou doen. Ik heb nog 140k over na alle aankopen maar speel nu eindelijk weer met een team waar ik mij prettig bij voel. Ik kan dit team gemakkelijk omzetten naar een 4231-2 formatie en het speelt eindelijk weer.
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:21:
[...]
Je hebt nog wel de versie van een andere Tweaker waar je Tampermonkey voor nodig hebt. Hoewel ik wel eens door die code heen gelopen ben raad ik het niet aan om zomaar elke plugin/extensie te installeren op de computer/browser ;)
Omdat?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Als je niet exact weet hoe iets werkt dan kun je het ook niet blindelings vertrouwen. Er gaat zoveel geld om in FUT dat het gek zou zijn als er geen "hackers" zouden zijn die uit zijn op je account. Spelers voor het minimale listen en zorgen dat jij de eerste bent die hem sniped is een mogelijk scenario van een malafide extensie/script.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
sirkeith schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:17:
[...]

Futbin is uit voorzorg gestopt met de plugin door de onduidelijkheid of het wel of niet mag en of je er een ban voor kan krijgen.
Normaal heb ik altijd 2 teams en die switch ik dan. Maar omdat ik iets van 500 team fitness kaarten nog heb speel ik met 1 team. Ergens is het ook een ultimate team spel.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 01-12-2017 11:19 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:15:
[...]

Als je niet exact weet hoe iets werkt dan kun je het ook niet blindelings vertrouwen. Er gaat zoveel geld om in FUT dat het gek zou zijn als er geen "hackers" zouden zijn die uit zijn op je account. Spelers voor het minimale listen en zorgen dat jij de eerste bent die hem sniped is een mogelijk scenario van een malafide extensie/script.
No worries there, jij hebt immers de code gechecked :)

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:30:
[...]

No worries there, jij hebt immers de code gechecked :)
Ik heb hem wat tips gegeven. Heb alleen de code gecheckt voor de prijzen aangezien dat het enige is waar ik zelf ook mee bezig was op dat moment.

Ik weet niet of ik de code nog heb van Futbin zijn extensie maar dan ga je misschien wel begrijpen waarom. Die code is alles behalve leesbaar en daarnaast hergebruikte zooi van voorgaande jaren (Een beetje hetzelfde als Fifa zeg maar :+). Daarom wou ik ook nog een post maken waarom men niet blindelings moet vertrouwen. Zelfs niet in een site als Futbin.

Ik kan Futbin nog wel even als voorbeeld pakken. Elke 2 seconden stuurden ze een request naar EA voor de volgende pagina van je club. Het is niet heel moeilijk voor EA om zulke mensen eruit te pikken aangezien er gebruik kan worden gemaakt van patroonherkenning.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:49:
[...]

Mustafi zou je nog wel kunnen halen. Kimmich daarentegen zou ik op dit moment niet halen. hij is iets van 60k meer waard geworden wat echt te gek voor woorden is 8)7

Gewoon spelen met de spelers die het voor jou doen. Ik heb nog 140k over na alle aankopen maar speel nu eindelijk weer met een team waar ik mij prettig bij voel. Ik kan dit team gemakkelijk omzetten naar een 4231-2 formatie en het speelt eindelijk weer.
Mja, ik heb nog posities waarop ik spelers heb die niet echt fantastisch zijn. Op LB deed Sandro het schitterend maar die heb ik even verkocht voor snelle winst, Rose als back up is ook best oke. Op RB doen Carvajal en Aurier OTW het wel oke, maar niet echt spectaculair. Op zich wel prima.

Gameiro als spits wil ik graag vervangen, heb daar heel even met Mertens gespeeld en op zich liep dat wel lekker. Maar die op dit moment ook voor snelle winst weer even uitgezwaaid. Op CAM heb ik James OTW of Tolisso OTW; die eerste speelt soms heerlijk soms mwoah en die tweede is niet echt een CAM speler.

Meestal gooi ik nu Gameiro eruit voor Martial en op CAM zet ik dan Alessandrini IF. Maar ben nog zoekende naar spelers die gewoon kunnen starten en lekker spelen :)

Dat vind ik trouwens ook hartstikke leuk om te doen, don't get me wrong :*) Beetje spelen, beetje puzzelen.
Nog Tweakers die IF Wilson gebruiken? Staat bij mij nu 10 wedstrijden in de basis bij een 41212(2) formatie en zeker 15 goals. Kane als aanspeelpunt er naast en Rui Costa als spelverdeler er achter.

• YouR
Nou, vanavond hopelijk Rui Costa SBC afmaken, heb de spelers al in mijn club, alleen is dat met de gok dat vanavond de scream cards geboost worden.

Denken jullie dat de kans groot is dat, dat daadwerkelijk gebeurd?

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:15:
Nou, vanavond hopelijk Rui Costa SBC afmaken, heb de spelers al in mijn club, alleen is dat met de gok dat vanavond de scream cards geboost worden.

Denken jullie dat de kans groot is dat, dat daadwerkelijk gebeurd?
https://www.almanac.com/a...ll/MO/Netherlands/2017-12

Zou vanavond moeten zijn. Maarja je weet het maar nooit met EA.

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:17:
[...]

https://www.almanac.com/a...ll/MO/Netherlands/2017-12

Zou vanavond moeten zijn. Maarja je weet het maar nooit met EA.
Haha, ja dat is het een beetje. Zit er eigenlijk aan te denken om de scream cards in hype te verkopen voor het geval ze niet geboost worden, maar de alternatieve 87 rated players zijn gwn duurder op het moment.

• Raoul078
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-09 14:31
Hoi, heeft iemand tips om hoe snel aan munten kan komen? ben pas net begonnen met FUT.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 12:53

Meneer iCy

swarma

038Zwolle schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:44:

@icy

Thanks, morgen is het 3 dagen geweest :). Is wat makkelijker qua trading.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:58:
Nog Tweakers die IF Wilson gebruiken? Staat bij mij nu 10 wedstrijden in de basis bij een 41212(2) formatie en zeker 15 goals. Kane als aanspeelpunt er naast en Rui Costa als spelverdeler er achter.
IF Wilson speelt erg lekker ja! Ook geeft hij verrassend veel assists bij mij. Heb Firminho ernaast, geweldige combi!

Ik speel fifa 18 nu sinds een paar weken (wat later begonnen dus) en Firminho zat al in mijn 1e serieuze team. Inmiddels veel andere spitsen gekocht maar hij staat altijd als 1e op het wedstrijdformulier. Geweldige speler, vreemd dat ik hem verder nooit tegen kom! Nu is meestal 1 speler van de tegenstander al meer waard dan mijn complete team dus daar zal het wel deels aan liggen... ;)

Ik speel pas fut vanaf maart 17 en eigenlijk altijd 2 gelijkwaardige teams gehad. Alleen de keeper (ook duurste aankoop) speelt in beide teams en gebruik ik eens in de zoveel wedstrijden een fitness kaartje voor. Vind de afwisseling ook wel leuk. Verder is het geen probleem dat mijn team (bijna) altijd veel goedkopere spelers heeft dan de tegenstander. Tot nu toe elke keer wel minstens 21 wins in de weekend league gehaald.

Verder vooral tevreden over de IF's Mooy en Young! Op de bank heb ik nog Alessandrini die vaak voor het verschil zorgt en Maguire. Ook gebruik ik Giovinco soms als invaller, dat is wel een tip voor teams die net begonnen zijn! Voor 700 heb je een geweldige invaller, als hij in de Premier League zou spelen zou ik er zo 20k voor neerleggen. Heb ook Morata nog en die wissel ik wel af met Rashford, ben er nog niet helemaal uit wat beter speelt.

https://www.futbin.com/18/squad/1904610

https://www.futbin.com/18/squad/1904652

4-4-2 dus en soms als het niet loopt wissel ik naar 4-2-2-2 in de wedstrijd. Iemand nog tips voor mijn team? Budget is helaas nog niet al te groot. 75k voor 1 speler is wel het maximale.

[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 01-12-2017 12:45 ]

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Klein beetje geluk in de monthly's. Gold 3; kreeg Tolisso, Thauvin en Grifo. Tolisso prima supersub voor als Dele Alli op is. :)

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Ik heb een Serie A squad, met de beste spelers (bijna full special card squad). Vervolgens heb ik nog een Serie A fitness squad, waarvan de helft special cards zijn. Daarnaast ook een stuk of 3 redelijk sterke hybrids.

Ik gebruik mijn serie A squad als main squad. Om de spelers ervan te laten rusten switch ik na 2 wedstrijden naar 1 van de fitness squads.

Voor het vermogen dat ik heb (alles bij elkaar meer dan 2,5 miljoen coins) kan ik wel een elite squad bouwen denk ik, maar ik vind t zo leuker. Ik geloof er ook niet in dat je een super goede team moet hebben om wedstrijden te winnen. Het komt regelmatig voor dat ik met zo een fitness squad meer win in WL.
Van de week kwalificatie WL gedaan en prompt gekwalificeerd. Zojuist voor de gein mijn eerste WL game sinds tijden weer gespeeld en wist weer precies waarom ik het nooit heb gemist. Wat een antivoetbal van die tegenstander.
Wat betreft SB goed op weg naar elite 1, hopelijk kan ik dit vasthouden.
Raoul078 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:32:
Hoi, heeft iemand tips om hoe snel aan munten kan komen? ben pas net begonnen met FUT.
Heel veel fifa points kopen en geluk hebben bij de packs :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bean77 op 01-12-2017 13:32 ]

Bean77 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:31:
Van de week kwalificatie WL gedaan en prompt gekwalificeerd. Zojuist voor de gein mijn eerste WL game sinds tijden weer gespeeld en wist weer precies waarom ik het nooit heb gemist. Wat een antivoetbal van die tegenstander.
Wat betreft SB goed op weg naar elite 1, hopelijk kan ik dit vasthouden.

[...]

Heel veel fifa points kopen en geluk hebben bij de packs :)
Ik moet zeggen dat ik het tegenwoordig vind mee vallen. Wel een aantal die zeer defensief spelen maar dat zie je in seizoenen ook. Af en toe nog dat je er 1tje tegenkomt die echt achterin gaat rondtikken enzo.

Vind je SB niet mega saai?
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:43:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het tegenwoordig vind mee vallen. Wel een aantal die zeer defensief spelen maar dat zie je in seizoenen ook. Af en toe nog dat je er 1tje tegenkomt die echt achterin gaat rondtikken enzo.

Vind je SB niet mega saai?
Dan had ik zeker pech bij mijn tegenstander :P

Ik vind het eigenlijk niet saai. Je kan er zoveel van leren vind ik.

Bean77 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:49:
[...]

Dan had ik zeker pech bij mijn tegenstander :P

Ik vind het eigenlijk niet saai. Je kan er zoveel van leren vind ik.
Vanavond potje? Ik zal je eens wat leren :+
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:50:
[...]

Vanavond potje? Ik zal je eens wat leren :+
Nog meer anti voetbal op 1 dag? :+

Ik denk dat ik vanavond laat wel online ben.
Morgen komt mijn razer raiju binnen. Ben benieuwd hoe die bevalt (of niet).

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
de normale dybala is dat iets....zo ja als cam of spits? alvast bedankt

• Mars18
Raoul078 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:32:
FIFA Points kopen

Bean77 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:59:
[...]

Nog meer anti voetbal op 1 dag? :+

Ik denk dat ik vanavond laat wel online ben.
Morgen komt mijn razer raiju binnen. Ben benieuwd hoe die bevalt (of niet).
Ziet er fancy uit. Wat voor verschil moet het maken?

• YouR
Ronaldo packen toch? :+
Vissert schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:13:
[...]

Ziet er fancy uit. Wat voor verschil moet het maken?
Dat ik onverslaanbaar wordt natuurlijk ;)

Even geleden was ik bij mijn neefje en die had een xbox. Die controllers liggen echt stukken beter in de hand. Vandaar dat ik zoiets eens wil proberen ipv de standaard ps4 controller. Misschien is het wel niets.
kalou schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:07:
Ik vind hem erg overrated. Geen fysiek ook, maar soms kan die wel leuke doelpunten maken. Welke andere opties heb je nog?

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-11 18:01
kalou schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:07:
Dybala is een beest en hoort gewoon als cam te spelen. Als spits nooit gebruikt maar heb hem onderhand al niet meer overgestapt naar premier league.

• kalou
hoi bean77

heb hamsik daar staan maar ben nie tevreden voor de rest alleen pjanic nog en als cdm matuidi....had geluk dat ik mane 86 packte maar daar heb ik niets aan omdat mijn team uit serie a spelers bestaat.
heb alleen insigne als speciale speler

Verwijderd

Tip voor de MM de Sydney derby.. als die erin zit kan je veel pakken denk ik.
Zelf veel kunnen kopen voor quicksell prijzen.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-11 14:59
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:34:
Tip voor de MM de Sydney derby.. als die erin zit kan je veel pakken denk ik.
Zelf veel kunnen kopen voor quicksell prijzen.
Kan geen kwaad om er daar een hoop van te kopen, ik ben benieuwd en hoop met je mee :D

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Vanavond league LIGUE 1 SBC online (hopelijk)

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Julian-Intel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:17:
Vanavond league LIGUE 1 SBC online (hopelijk)
Ik heb er vandaag al 40k mee binnen geharkt. _/-\o_ En ik heb nog een shitload aan silveren spelers in mijn club zitten.
JJoosterman schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:29:
[...]

Ik heb er vandaag al 40k mee binnen geharkt. _/-\o_ En ik heb nog een shitload aan silveren spelers in mijn club zitten.
Laat maar komen, welke speler word er overigens verwacht?

• Skann
Bossie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:32:
[...]

Ik vermoed zelf Cavani.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:32
Bossie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:32:
[...]

Daar is echt niets van te zeggen, want wie had nu Casillas en Younes verwacht bijvoorbeeld. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

JJoosterman schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:29:
[...]

Goed bezig! Wanneer is het beste om te verkopen, nu of houden tot de SBC online is?

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Julian-Intel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:36:
[...]

Goed bezig! Wanneer is het beste om te verkopen, nu of houden tot de SBC online is?
Ik schat half uur voordat de SBC online komt op de market zetten met een duur van 1 uur. BIN hoog zetten. Mensen bieden soms absurde bedragen (spreek uit ervaring).

[ Voor 6% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 01-12-2017 15:42 ]

• Skann
Vergeet ook niet om de scream kaarten te koop te zetten voor 19.00. Mocht EA volle maan deze maand overslaan dan crashen ze.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-11 20:25

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb zelf 3 scream kaartjes, alleen die gebruik ik zelf wel. Of zal ik er gewoon mee cashen?

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11 21:11
AntraXxX schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:35:
[...]

Daar is echt niets van te zeggen, want wie had nu Casillas en Younes verwacht bijvoorbeeld. :+
Eens, maar de Eredivisie en de Liga Nos zijn ook niet echt desirable leagues. De Ligue 1 is dat wel / wil dat wel zijn. Dus het zou me niets verbazen als ze hierbij hoog inzetten met een Cavani / Falcao / Verratti / Thiago Silva of misschien wel Neymar.

Op basis waarvan verwacht men eigenlijk de Franse League en niet de Italiaanse? Lijkt me eigenlijk wel typisch EA om eerst met MM iedereens club leeg te trekken van Serie A spelers om vervolgens de League SBC te releasen.
Skann schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:43:
Vergeet ook niet om de scream kaarten te koop te zetten voor 19.00. Mocht EA volle maan deze maand overslaan dan crashen ze.
Ben benieuwd, potentieel kassa :) Overigens ben ik niet zo bang voor een crash. Als ze de boost niet krijgen zullen ze ongetwijfeld wat terug lopen, maar verwacht geen (harde) crash eigenlijk. We gaan het zien :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 01-12-2017 17:06 ]

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:41:
[...]

Ik schat half uur voordat de SBC online komt op de market zetten met een duur van 1 uur. BIN hoog zetten. Mensen bieden soms absurde bedragen (spreek uit ervaring).
Het bovenstaande kan inderdaad. Al zou ik dat dan wel doen als je er niet al te veel zou hebben.
Gouden spelers heb ik voor 350/400 binnen geharkt, die zet ik er (nog) niet op. Als de League sbc vanavond niet komt, gaan die gouden spelers de untradable gehaktmolen in. :)

• kalou
hoeveel nieuwe league sbc s zullen erbij komen?

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11 21:11
kalou schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:10:
hoeveel nieuwe league sbc s zullen erbij komen?
Volgens mij zijn het er 2 per keer.

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:30:
[...]

[...]

Ik heb vandaag even 4 potjes (tegen legendary SB) gespeeld met SIF Mustafi. Hij is echt super goed met koppen, maar dat was de normale NIF ook al. Wel zie ik hem soms wat mee naar voren komen wat vreemd is met zijn M/H workrates, ik had hier bij Smalling ook last van dat zijn workrates niet helemaal klopten.

Pluspunten:
+ Voldoende pace
+ Passing
+ Kopsterk bij hoge ballen

Minpunten:
- Workrates (weet niet hoe ik het moet omschrijven, geen andere custom tactics gebruikt maar toch hebben sommige spelers er last van).
- Balans zo af en toe

Voor een overzicht kun je hier terecht. Je ziet dan ook wel het verschil in total in-game stats. Je merkt wel verschil tussen de intercepties en de tackles maar ik kan nog niet echt oordelen of hij de 70k (of wat zijn waarde ook is op dit moment) waard is. Mensen zullen altijd zeggen dat IFs beter zijn dan de normale versies maar zulke mensen hebben echt niks begrepen van chemgate vorig jaar. Toen beweerde mensen ook dat IFs beter waren dan de normale kaart terwijl IFs maximaal 4 chemistry hadden.

Zelfde geldt voor Pogba. Je bent echt een debiel als je vind dat die zoveel beter zou moeten zijn als zijn normale kaart. 50 in-game stats beter om precies te zijn :+

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

90 cavani! ligue 1 SBC

Verwijderd

En Al Soma. Als je 2 vleugelspelers hebt dan kun je hem wel in een team krijgen op volledige chemistry. Syrische Ibra alleen dan stukken beter.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Twee spelers van olieclubs, leuk. :+

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-11 20:25

Grudgie

PSN: Grudgie7

Sta je 2-0 voor, niks aan de hand. Scoort de AI opeens uit het niets 3x en je kan de spelers dan maar niet van de bal krijgen, wat je ook doet.. pfff. niet te geloven.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het is wel volle maan dit weekend hoe laat zoi zo'n boost normaal ingaan?

Burp

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Lekker veel winst pakken met die ligue 1 sbc

Verwijderd

Ik heb nu een team met voornamelijk Ligue-1spelers, denk aan Cavani, Alves, Veratti, Thiago Silva, Di Maria en nog een hoop bankzitters of clubsitters. Zijn deze door de ligue SBC enorm gestegen in waarde? Want zie het niet echt zitten om mijn team te verkopen, maar als het zoveel winst kan opleveren dan klinkt het toch wel aantrekkelijk. Kan zo een serie-a of BPL-team maken vanuit mijn Club namelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:39:
Ik heb nu een team met voornamelijk Ligue-1spelers, denk aan Cavani, Alves, Veratti, Thiago Silva, Di Maria en nog een hoop bankzitters of clubsitters. Zijn deze door de ligue SBC enorm gestegen in waarde? Want zie het niet echt zitten om mijn team te verkopen, maar als het zoveel winst kan opleveren dan klinkt het toch wel aantrekkelijk. Kan zo een serie-a of BPL-team maken vanuit mijn Club namelijk.
Dure spelers stijgen niet zo veel bij league sbc. Behalve als er hele hoge rating requirements zijn. Je kan de sbcs meestal met de mindere goden oplossen.
Grudgie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:14:
Sta je 2-0 voor, niks aan de hand. Scoort de AI opeens uit het niets 3x en je kan de spelers dan maar niet van de bal krijgen, wat je ook doet.. pfff. niet te geloven.
Zojuist had ik ook zn potje, eerst AI goal in de 45e minuut kwam omdat er tweemaal achterelkaar mijn verdedigers tegen elkaar aanliepen en daarna was er geen houden meer aan.

Tijd om even te stoppen :+

• Mars18
12 gespeeld, 10 gewonnen 1 gelijk 1 verloren.
Ronaldo 14 gespeeld en 17 goals
Gullit 12 gespeeld en 11 goals
Bale 14 gespeeld en 15 goals

Moet zelfs nog wennen met bale en ronaldo mis nog veel. Ze zijn zo snel dat ik net te ver doorloop

En Gullit is echt overal, niet normaal wat een beest

Iemand nog een leuke CT/instructions for 41212 narrow?

Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 05:55:
Iemand nog een leuke CT/instructions for 41212 narrow?
Jij bent er vroeg bij. Of juist heel laat?

Ik zal zo thuis even wat doorsturen.

Edit: @Bossie

Ik speel nu met dit team.

Instructions:

Kane: stay central en press back line (aanspeelpunt)
Wilson: Press back line en get in behind (run wilson run)
CAM: stay forward
2 cms: agressive
CDM: stay back agressive
Backs: balanced wat betreft opkomen.

Merk dat het best leuk is als walker of sandro mee aanvallen. Vaak blijkt Matuidi dan meer achterhangen samen met Kante.

CT:
85 pace
45 passing

85 passing
55 crossing
65 shooting
free form

+- 50 pressure
55 agression
45 width

[ Voor 53% gewijzigd door Vissert op 02-12-2017 08:31 ]

Vissert schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 07:32:
[...]

Jij bent er vroeg bij. Of juist heel laat?

Ik zal zo thuis even wat doorsturen.

Edit: @Bossie

Ik speel nu met dit team.

Instructions:

Kane: stay central en press back line (aanspeelpunt)
Wilson: Press back line en get in behind (run wilson run)
CAM: stay forward
2 cms: agressive
CDM: stay back agressive
Backs: balanced wat betreft opkomen.

Merk dat het best leuk is als walker of sandro mee aanvallen. Vaak blijkt Matuidi dan meer achterhangen samen met Kante.

CT:
85 pace
45 passing

85 passing
55 crossing
65 shooting
free form

+- 50 pressure
55 agression
45 width
Vroeg, werkritme etc, maar bedankt.
Wil dat later vandaag eens met onderstaand team proberen, als variatie op de wide formaties die ik tot nu toe heb gespeeld.

https://www.futbin.com/18/squad/1926249

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik baal zo dat ze cavani heb en genomen voor league Sbc. Zo aan het twijfelen, hij past niet direct in m'n team en vrij lastig voor hybrids. Iemand al met hem gespeeld? Hij ziet er wel ziek uit

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik had vorige week na de tip maar gewoon 1 team uitgezocht van Frankrijk niet te goed niet te slecht en daar zoveel mogelijk spelers van gekocht..
OS nice ben ze nu bijna allemaal weer kwijt

Nog bedankt voor de tip

Nu hopen op psv ajax city united en de. Australische derby

Burp

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Iemand ervaring met giroud award winner? Wil hem misschien testen in een 41212 narrow als cam of sp.
Razz89 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:38:
Iemand ervaring met giroud award winner? Wil hem misschien testen in een 41212 narrow als cam of sp.
Staat genoeg over op Reddit, zeer goed als Target-man.

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de POTM bekend word?

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Iemand ervaring met Kluivert?
Wil hem naast mijn Jesus PTG in de spits zetten.
Heb er nu nog Laca staan die het trouwens geweldig doet

[ Voor 26% gewijzigd door Luncatic12 op 02-12-2017 11:12 ]

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb inspiratie nodig voor een team. Spaans heb ik al gehad. Iemand een idee? Mijn budget is 1,7miljoen
Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:24:
[...]

Vroeg, werkritme etc, maar bedankt.
Wil dat later vandaag eens met onderstaand team proberen, als variatie op de wide formaties die ik tot nu toe heb gespeeld.

https://www.futbin.com/18/squad/1926249
Ken het..

Leuk team! Ik heb mijn 2 cms catalyst gegeven. Ze moeten zoveel afleggen dat pace wel handig is.

• Skann
Check je club op Lille spelers. El Ghazi al extinct op 16 duizend munten :D
Skann schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:10:
Check je club op Lille spelers. El Ghazi al extinct op 16 duizend munten :D
Voor het eerst in zijn carrière dat hij gewild is :+

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12934924_217657581944988_1157497572_n.jpg?ig_cache_key=MTIzMTM3NzA5MzY5OTQwNjE1OQ%3D%3D.2
Kom er maar in Marcel :')

https://streamable.com/uzjlv

• Skann
Bossie schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:12:
[...]

Voor het eerst in zijn carrière dat hij gewild is :+
Ik wilde het al niet zeggen inderdaad. Lille is in ieder geval het toulouse van vorig jaar qua league SBC. Had van Toulouse alles gekocht maar die vallen tegen ;(

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Skann schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:03:
[...]

Ik wilde het al niet zeggen inderdaad. Lille is in ieder geval het toulouse van vorig jaar qua league SBC. Had van Toulouse alles gekocht maar die vallen tegen ;(
Ik ben mij een partij winst aan het maken op die SBC... niet te doen! :) Thanks Tweakers!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 86 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs