Ik heb 10x Sturridge gekocht als investering toen de kaarten net uit waren. De reden waarom de prijs nu zo stijgt en ze gewild zijn is omdat ze prima gebruikt kunnen worden tijdens de boost voor icon SBC's.
Daarom worden er dus steeds meer ingeleverd waardoor er steeds minder overblijven, waardoor de prijs dus stijgt. Ik heb mijne gekocht voor 30k (pc) en hij staat nu al op 65. Maar ik kan me zo voorstellen dat de prijs nog wel verder op loopt als er de volgende "boost periode" weer een aantal worden ingeleverd.
YouR schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:25:
[...]
Heb hem gister opgepakt voor 45k (xbox is die nu 50k), was veruit de goedkoopste 90 en twijfel of ik hem straks ga verkopen of gebruiken voor de Rui Costa SBC. Ligt er maar net aan wat goedkoper is.
Ik wil Rui Costa eigenlijk ook nog wel hebben, maar de prijs om het te doen staat me nogal tegen. Ik heb de SBC's voorbereid en gister even gauw genoteerd wat het hele grapje me zou gaan kosten (excl scream cards). dan kom ik alsnog op ruim 600k, wat de kaart vast en zeker waard is, maar het is een untradable. Ik twijfel of ik wel zo'n bedrag aan hem wil investeren terwijl ik ook Red IF Eriksen heb.
[
Voor 41% gewijzigd door
Jaap. op 29-11-2017 12:47
]