Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:05:
[...]
Hij wist inderdaad niet echt wat hij moest doen verdedigend. Was skillmoves een beetje af aan het wisselen. Plus hij had de bal niet heel vaak. En als hij hem had draaide hij steeds naar binnen. Dus toen had ik hem weer. Maar daarbij zo een hoogstaand niveau als 90% van dit topic haal ik niet. Dit is divisie 4.

Ha! Divisie 7 represent! oke, toegegeven, ik heb nog maar drie seizoenen gespeeld en elke keer kampioen. Divisie 7 kampioen gaat ook wel lukken
Maar heb weinig motivatie om echt te kijken hoe hoog ik kan komen als ik eerlijk ben. Squad battles wel een beetje zat, toch inderdaad heel veel van hetzelfde.
Maar wel lekker aan het puzzelen met mn team - Sandro op linksback bevalt uitstekend. Nog geen fantastisch rb gevonden, wissel nu een beetje tussen aurier en carvajal.
En zoek nog een spits voor naast auba, werd niet helemaal wild van griezmann eigenlijk. Vriend zei Mertens dus die misschien vanavond even proberen, maar die ziet er wel heel tiny uit. Twijfel ook over Lewandowski maar dat is natuurlijk wel een totaal ander type.
Of natuurlijk gewoon met Gameiro blijven starten en Martial of Alessandrini IF ernaast gooien en dan alle coins weer in de handel gooien

Ik hou wel van mn first world problems.