Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Na lang wikken en wegen voor het eerst sinds fifa09 afgestapt van een van de 433 varianten....
Ik ben overgestapt naar 41212(2). Nu maar hopen dat het een goede keuze is geweest.

Gelijk even mijn team een mooie update gegeven.
https://www.futbin.com/18/squad/1808404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 09:45
Luncatic12 schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:42:
Na lang wikken en wegen voor het eerst sinds fifa09 afgestapt van een van de 433 varianten....
Ik ben overgestapt naar 41212(2). Nu maar hopen dat het een goede keuze is geweest.

Netjes maar waarom rtg cdm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Luncatic12 schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:42:

Mooi team. Hoe bevalt Lacazette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
stomley schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:53:
[...]

Netjes maar waarom rtg cdm?
Bakayoko is verdedigend zo'n beest! En wat is nu 90k voor een gokje dat hij misschien wel een veel te zieke IF krijgt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
RR21 schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:58:
[...]

Mooi team. Hoe bevalt Lacazette?
Laca heeft bij mij 165 wedstrijden gespeeld, 231 goals gemaakt en 125 assists gegeven :D

mod-edit: dubbelposten is niet netjes. Edit je laatste post (zoals ook in de waarschuwing staat)

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Luncatic12 schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:00:
[...]

Bakayoko is verdedigend zo'n beest! En wat is nu 90k voor een gokje dat hij misschien wel een veel te zieke IF krijgt :D
Maar hij zit volgens mij niet eens bij de selectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Serie a team in gegooid.
https://www.easports.com/...Id=juRC7IqpnNmCu:FFA18PS4

Wat is het heerlijk met insigne en lozano

mod-edit: dubbelposten is niet netjes...

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
stomley schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:17:
[...]

Afgelopen weekend gewoon basis gespeeld tegen Liverpool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Luncatic12 schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:21:
[...]

Afgelopen weekend gewoon basis gespeeld tegen Liverpool?
Oh ja geld niet alleen voor Frankrijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:17:
[...]

Sporadisch. Maar het is niet je van het en verwacht ook niet dat hij ooit een TOTW krijgt. Misschien uit medelijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:25
Oeh Benzema uit de prime pack uit de nieuwe flash SBC :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:06:
Oeh Benzema uit de prime pack uit de nieuwe flash SBC :o
Ik heb vandaag Godin en Thiago gekregen uit die flash SBCs 8)7 Volgens mij wil EA wat van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:09:
[...]

Ik heb vandaag Godin en Thiago gekregen uit die flash SBCs 8)7 Volgens mij wil EA wat van mij.
Ik gister Eriksen en Cech in 1 pack en gelijk Gundogan de pack er na. Zelfs Glik uit een normale 5k gold pack :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Wie raden jullie aan op de LM positie in een 4-1-2-1-2 opstelling. Martial of Mane?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:14:
Wie raden jullie aan op de LM positie in een 4-1-2-1-2 opstelling. Martial of Mane?
Ik persoonlijk altijd Martial. Maar het ligt aan wat je wil. Rechtlijnig super snel en direct (Mane) of Fluweel bijna super snel en direct (Martial).

Ibra is ook deze fifa zo een held. Hij is pokke traag maar als hij schiet is het altijd snoeihard tussen de palen. Hij scoort meer vanaf CAM dan Lukaku en Morata die voor hem lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
RR21 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:14:
Ik heb sinds een paar wedstrijden ook Ibra op de CAM-positie maar ik vind heb heel wild schieten. Ik schiet altijd met L2 (playstation) van afstand. Doe jij dat ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:28:
[...]

Ik heb sinds een paar wedstrijden ook Ibra op de CAM-positie maar ik vind heb heel wild schieten. Ik schiet altijd met L2 (playstation) van afstand. Doe jij dat ook?
Nooit. Met Ibra meestal gewoon hard met alleen B (rondje op PS).

Zijn longshots zijn dik in orde. Hij is echt een held in low drivens.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:48:
[...]

Nooit. Met Ibra meestal gewoon hard met alleen B (rondje op PS).

Zijn longshots zijn dik in orde. Hij is echt een held in low drivens.
Niet lullig bedoeld maar elke speler die ik heb gebruikt kan low driven shots er in schieten. Het is zo extreem OP dat je zelfs met 56 finishing spelers ballen er constant in kunt trappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:56:
[...]

Niet lullig bedoeld maar elke speler die ik heb gebruikt kan low driven shots er in schieten. Het is zo extreem OP dat je zelfs met 56 finishing spelers ballen er constant in kunt trappen.
Ibra is een klasse daar boven. Dat voorlangs trekken. Dat doet hij niet. Dat per ongeluk 18 meter over schieten. Nooit. Elke bal aan zijn voet in de 16 lijkt wel een goal.

Schiet maar eens recht voor de keeper van 18 meter een low driven. Die zit niet zo vaak. Waar low driven echt goed is, is als je een hoek op de goal hebt en voorlangs de keeper schiet. Bij Ibra maakt het allemaal geen bal uit. Hij zit toch wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:57:
[...]

Ibra is een klasse daar boven. Dat voorlangs trekken. Dat doet hij niet. Dat per ongeluk 18 meter over schieten. Nooit. Elke bal aan zijn voet in de 16 lijkt wel een goal.

Schiet maar eens recht voor de keeper van 18 meter een low driven. Die zit niet zo vaak. Waar low driven echt goed is, is als je een hoek op de goal hebt en voorlangs de keeper schiet. Bij Ibra maakt het allemaal geen bal uit. Hij zit toch wel.
Ik weet dat iedereen hier een Zlatan liefhebber is maar buiten de 16 is een grond schot ook met andere spelers effectief. Keepers in dit spel duiken veel te traag waardoor elke speler met 80+ shotpower dit wel kan. Altans dit is mijn ervaring met het spel. Zo bijzonder is Zlatan niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Ik ben nu wel klaar met de TOTW sbc's. Resultaat: 4x Malli, 3x de Ligt en 1 Adebayor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:57:
[...]

Je hebt gelijk. Zijn TOTY/TOTS versies van voorgaande jaren waren ook bruut. Echte kanonskogels die van zijn voeten afkomen. En je moet idd wel nadenken bij love driven shots want die kan je dus echt niet altijd gebruiken. Goed de situatie in blijven schatten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:26:
[...]

Ik weet dat iedereen hier een Zlatan liefhebber is maar buiten de 16 is een grond schot ook met andere spelers effectief. Keepers in dit spel duiken veel te traag waardoor elke speler met 80+ shotpower dit wel kan. Altans dit is mijn ervaring met het spel. Zo bijzonder is Zlatan niet.
Laat hem dat maar niet horen ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:53:
[...]

Laat hem dat maar niet horen ...
Hij heeft laatst ook een paard gekocht in Twente. Toen ook niks gehoord van hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 20:13
Ik heb de afgelopen dagen in de rommelige markt toch even mooi 3 OP IF spelers eruit gevist voor weinig. IF Labyad, SIF Sorloth (LM82 variant) en Wilson. Labyad is al bekend, is gewoon een supersub met die geweldige stats. Maar door de competitie, nationaliteit en stamina niet handig in een basisteam te bouwen. Sorloth is ziekelijk (ook als supersub met name) 1.94 lang, 87 pace, 84 koppen en afmaken, long shots etc 80+.

Tot slot Wilson. Die speelt bij mij alles. Staat in mijn main squad in de spits met Jesus erachter. 92 pace 80+ kracht en 80+ finishing. Meer hoef ik niet te zeggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was die site waar je kon melden dat je problemen hebt met het plaatsen voor de weekend league.. ik word gek win 7-0! De wedstrijd is afgelopen word er ineens gemeld dat er niet geconnect kan worden en word ik afgemeld bij fut..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Mag ik even? Na alle ophef rondom de nieuwste Star Wars game Battlefront II, waarom is er nooit zoveel ophef geweest rondom het pay to win systeem van FIFA Ultimate Team?!?

Kijk deze video even helemaal: YouTube: The Untold History of EA's Long (and Rich) Pay-2-Win Love Affair

Wat een ellende is deze CEO van EA.. Mooi dat ze nu enorm op hun bek zijn gegaan met Battlefront II, ik hoop ook dat de politiek nu echt doorpakt en dit soort praktijken in games gaat aanpakken.. Wat betreft die Wilson van EA, laat die man maar lekker voor een bank of andere financiële instelling gaan werken ofzo, past hij beter.. Stop met het ruïneren van de hobby van miljoenen mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 04:08:
Mag ik even? Na alle ophef rondom de nieuwste Star Wars game Battlefront II, waarom is er nooit zoveel ophef geweest rondom het pay to win systeem van FIFA Ultimate Team?!?

Kijk deze video even helemaal: YouTube: The Untold History of EA's Long (and Rich) Pay-2-Win Love Affair

Wat een ellende is deze CEO van EA.. Mooi dat ze nu enorm op hun bek zijn gegaan met Battlefront II, ik hoop ook dat de politiek nu echt doorpakt en dit soort praktijken in games gaat aanpakken.. Wat betreft die Wilson van EA, laat die man maar lekker voor een bank of andere financiële instelling gaan werken ofzo, past hij beter.. Stop met het ruïneren van de hobby van miljoenen mensen..
Ik heb het geprobeerd maar sommige mensen hier zijn echt gehersenspoeld of kunnen niet zelf denken. Het probleem blijft hem zitten in dat het te verslavend is (goh). Dat mensen met non argumenten als dat je het spel gewoon niet had moeten kopen is echt te gek voor woorden, het spel was voordat het naar de filistijnen is gepatched voor mij echt perfect. Volgens mij zijn de enige mensen die positief zijn ook de slechte spelers, de spelers die met geluk een goaltje moeten meepikken om een wedstrijd te winnen.

Het pay2win valt nog wel mee. Je moet gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk fouten in het spel herkent om het maximale eruit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:56:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar sommige mensen hier zijn echt gehersenspoeld of kunnen niet zelf denken. Het probleem blijft hem zitten in dat het te verslavend is (goh). Dat mensen met non argumenten als dat je het spel gewoon niet had moeten kopen is echt te gek voor woorden, het spel was voordat het naar de filistijnen is gepatched voor mij echt perfect. Volgens mij zijn de enige mensen die positief zijn ook de slechte spelers, de spelers die met geluk een goaltje moeten meepikken om een wedstrijd te winnen.

Het pay2win valt nog wel mee. Je moet gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk fouten in het spel herkent om het maximale eruit te halen.
*snip* niet provoceren aub
Iedereen hier is het eens dat het spel kapot is, maar het is kapot voor iedereen.

En waarover net gesproken werd zijn de packs en ja sommige mensen vinden dit leuk en pay 2 win is inderdaad minimaal. Gaan we ea dwingen om packs weg te halen dan gooien ze er wel in dat je voor 50 euro Ronaldo kan kopen voor 45 euro Messi ipv random kans via packs.

En zelfs met dat het spel kapot is blijven de beste de beste en de slechtste de slechtste. Zoals in het echte voetbal gebeurt het wel eens dat een slechtere partij wint van de betere.

Gewoon rustig blijven en door naar de volgende wedstrijd waar ea misschien aan jouw kant staat.

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
[...]

Het pay2win valt nog wel mee.
In Star Wars Battlefront II is het (voorlopig) helemaal verwijderd, nog veel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:04:
[...]

Je blijft het er maar moeilijk mee hebben. Iedereen hier is het eens dat het spel kapot is, maar het is kapot voor iedereen.

En waarover net gesproken werd zijn de packs en ja sommige mensen vinden dit leuk en pay 2 win is inderdaad minimaal. Gaan we ea dwingen om packs weg te halen dan gooien ze er wel in dat je voor 50 euro Ronaldo kan kopen voor 45 euro Messi ipv random kans via packs.

En zelfs met dat het spel kapot is blijven de beste de beste en de slechtste de slechtste. Zoals in het echte voetbal gebeurt het wel eens dat een slechtere partij wint van de betere.

Gewoon rustig blijven en door naar de volgende wedstrijd waar ea misschien aan jouw kant staat.
Het gaat daarnaast ook over de houding van EA. Levert het geen geld op, dan gaan we het niet doen is het motto van EA. *snip* niet zo op de man
Inflatable schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:09:
[...]

In Star Wars Battlefront II is het (voorlopig) helemaal verwijderd, nog veel beter..
Lijkt me sterk aangezien dat de melkkoe van EA is.

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Inflatable schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:09:
[...]

Dat moet je jezelf afvragen. Er is geld mee te verdienen dus dan wordt het simpel dat je geld betaal voor precies een gekozen item ipv kans op een item. Dan wordt het echt pay to win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:20:
[...]

Het gaat daarnaast ook over de houding van EA. Levert het geen geld op, dan gaan we het niet doen is het motto van EA. Misschien handig om eerst de video te bekijken alvorens je weer een sneer reactie
EA doet in principe gewoon waar een groot gedeelte van de community om vraagt en dat is focussen op ultimate team helaas en ja daar hoort blijkbaar ook de packs bij anders verdienen ze er niet zoveel aan.

Ik zou het liever ook anders zien maar er om "huilen" vind ik te ver gaan.

mod-edit: Niet dubbelposten aub, edit je laatste reactie.

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 07-10 09:53
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:20:

Lijkt me sterk aangezien dat de melkkoe van EA is.
Het is een feit dat het verwijderd is, het is alleen de vraag hoe het terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:26:
[...]

Hoewel ik totaal geen fan ben van Ibra merk ik wel verschil tussen de low driven finish bij diverse spelers. Son 1 op 1 is 95% van de tijd een goal terwijl mkhiki wat vaker mist. Beide 5* wf en beide degelijke shooting stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:49
[...]

Jij bent wel creatief met het samenvatten van posts moet ik zeggen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:08:
[...]

Hoewel ik totaal geen fan ben van Ibra merk ik wel verschil tussen de low driven finish bij diverse spelers. Son 1 op 1 is 95% van de tijd een goal terwijl mkhiki wat vaker mist. Beide 5* wf en beide degelijke shooting stats.
POTM Sane, PTG Jesus, OTW Mbappe, Pogba, Rui Costa en Petit lukt het mij allemaal vrij gemakkelijk mee.
stomley schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:54:
[...]

EA doet in principe gewoon waar een groot gedeelte van de community om vraagt en dat is focussen op ultimate team helaas en ja daar hoort blijkbaar ook de packs bij anders verdienen ze er niet zoveel aan.

Ik zou het liever ook anders zien maar er om "huilen" vind ik te ver gaan.
EA doet waar ze zelf zin in hebben. Als ze zich zouden focussen op FUT dan zou je wel veel meer verbetering zien in het spel zelf. Als je de video bekijkt dan hoor je ook wel dat ze minder development kosten hebben om het spel te maken. Hoe zou dat toch komen? Ze kunnen gewoon net als vroeger het een goed spel maken. Ik vermoed dat ze de winter ook wel doorkomen met alleen de 60 euro wat het spel kost.
YouR schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:04:
[...]

Het is een feit dat het verwijderd is, het is alleen de vraag hoe het terugkomt.
Ik bedoel Fifa uiteraard.
Jaap. schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:15:
[...]

Jij bent wel creatief met het samenvatten van posts moet ik zeggen. d:)b
En jij creatief met het reageren op creatieve mensen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 00:45:
Wat was die site waar je kon melden dat je problemen hebt met het plaatsen voor de weekend league.. ik word gek win 7-0! De wedstrijd is afgelopen word er ineens gemeld dat er niet geconnect kan worden en word ik afgemeld bij fut..
https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Mensen, ik heb wat advies nodig. Gisteren een icon uit een pakje getrokken (t/m Fifa17 had ik nog nooit meer dan 120k aan muntjes gehad, nu heb ik ineens 1115k...).

Ik heb een La Liga team (433 met CVM).

Ik wil me op de vleugel sowieso versterken met Bale.
En linksachter wil ik Marcelo toevoegen (ik voel Alba niet zo dit jaar).

Nu kan ik daarnaast Suarez oppikken.
Of ik kan in plaats van Suarez, Griezmann en Ramos pakken.

Iemand ervaring met deze spelers en een zinnig advies voor mij?

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 11:42
ButsMG schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:52:
Mensen, ik heb wat advies nodig. Gisteren een icon uit een pakje getrokken (t/m Fifa17 had ik nog nooit meer dan 120k aan muntjes gehad, nu heb ik ineens 1115k...).

Misschien handig om je team even te linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mod-edit: En jij mag ophouden met trollen...

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 21:25 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ButsMG schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:52:

Hoor niet zulke sterke verhalen over Suarez en des te meer goede verhalen over Griezmann, daarnaast is Bale ontzettend goed en zal Marcelo altijd wel zijn mannetje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
ajaxalex schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:11:
[...]

Misschien handig om je team even te linken?
http://www.futhead.com/18/squads/1808860/
YouR schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:13:
[...]

Hoor niet zulke sterke verhalen over Suarez en des te meer goede verhalen over Griezmann, daarnaast is Bale ontzettend goed en zal Marcelo altijd wel zijn mannetje staan.
Dat is dus waarom ik twijfel, als ik die verhalen niet had, was ik sowieso voor Suarez gegaan. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door ButsMG op 28-11-2017 12:48 ]

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ButsMG schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:47:
[...]

http://www.futhead.com/18/squads/1808860/

[...]

Dat is dus waarom ik twijfel, als ik die verhalen niet had, was ik sowieso voor Suarez gegaan. ;)
Ik heb in het begin gespeeld met Griezmann, maar ik vond hem meer een CAM dan een spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Jeutje... De prijzen stijgen behoorlijk zeg. Pogba al bijna 100k+ ten opzichte van vorige week. Da's ff een tegenvaller...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
PetrCech_3 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:12:
Jeutje... De prijzen stijgen behoorlijk zeg. Pogba al bijna 100k+ ten opzichte van vorige week. Da's ff een tegenvaller...
Zal donderdag wel weer dalen als die weer in packs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

YouR schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:14:
[...]

Speel zelf nu met de volgende selectie.

Son - Jesus - IF Sterling

Herrera - Bakayoko - Dele Alli

Rose - Koscielny - Baily - Valencia

Cech

Ben nu opzoek naar een leuke versterking. Heb Eriksen even kort geprobeerd, maar dat was het toch niet echt. Zoals eerder hier gepost wellicht Martial voor Son. Pogba en KDB zijn helaas nog niet haalbaar. Is dan jullie advies nog even door te sparen? Heb 140k munten liggen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie er ook last van dat je steeds uit de wedstrijd word gekickt tijdens het daily knock-out tournament? Nu al de tweede keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:14:
[...]

Er gebeuren gekke dingen. Zijn if is 80k gestegen sinds zondag. Ik zou verwacht hebben dat de if ging dalen vanwege de totw sbc die veel wordt gedaan. (die moet veel gedaan worden gezien de prijzen van de 83 84 rated spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:55:
[...]

Er gebeuren gekke dingen. Zijn if is 80k gestegen sinds zondag. Ik zou verwacht hebben dat de if ging dalen vanwege de totw sbc die veel wordt gedaan. (die moet veel gedaan worden gezien de prijzen van de 83 84 rated spelers)
Enige reden die ik zo zou kunnen bedenken is dat er meer coins op de markt zijn door de aankoop van veel fifa points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
YouR schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:13:
[...]

Mijn Suarez speelde als een baas.
Scoorde elke wedstrijd minimaal wel een keer. Griezmann is net een veertje, zodra er een verdediger in de buurt komt ligt hij al op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
servival7 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:03:
[...]

Scoorde elke wedstrijd minimaal wel een keer. Griezmann is net een veertje, zodra er een verdediger in de buurt komt ligt hij al op de grond.
Mwah, Griezmann maakt ze wel, veel meer dan Benzema, ben sparen voor Bale, zit op 250.000 coins nu.
Gaat nog lang duren.

Tot die tijd staat Benzema er naast, en in de rust Jesus.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Heerlijk die Napoli-Juve gekte.. vorige week 50 Jorginho's gekocht a 650/750 gaan nu weg voor 2500/2800.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:27:
[...]

Mwah, Griezmann maakt ze wel, veel meer dan Benzema, ben sparen voor Bale, zit op 250.000 coins nu.
Gaat nog lang duren.

Tot die tijd staat Benzema er naast, en in de rust Jesus.
Benzema is heel statisch, Griezman speelt echt prima en creert erg veel ruimte :)
Kijk regelmatig Athletico Madrid, volgens mij heeft EA een foutje gemaakt met Griezman zijn stamina.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Youri1986 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:39:
Heerlijk die Napoli-Juve gekte.. vorige week 50 Jorginho's gekocht a 650/750 gaan nu weg voor 2500/2800.
Ik heb er dit keer express geen buy now op gezet vorige keer deed ik dat toen kreeg ik het dubbele maar had het makkelijk het 3 dubbele kunnen zijn

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
Goede tip. Ga de buy now er zo afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:53:
[...]

Ik heb er dit keer express geen buy now op gezet vorige keer deed ik dat toen kreeg ik het dubbele maar had het makkelijk het 3 dubbele kunnen zijn
Jorginho er nu al op zetten? Ze staan er nog op voor 1000 a 1200? Of de gekte van vanavond even afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb ze er gewoon opgezet voor 2500 eentje van verkocht toe nu toe

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:11:
[...]

Jorginho er nu al op zetten? Ze staan er nog op voor 1000 a 1200? Of de gekte van vanavond even afwachten?
Nu erop zetten. Dadelijk pakken ze die wedstrijd niet en zit je ermee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:03:
[...]

Dat gevoel had ik ook, maar toen ging ik kijken wat het fysiek van IF Son en IF Jesus bij mij zijn. Dat scheelt niks, terwijl ik bij hen wel het gevoel heb dat het spitsen zijn die redelijk blijven staan.
Niet dat een van hen als CAM kan spelen want daar heerst IF Hazard.

Nog een even en dan komen de TOTY's weer. EA kennende zullen ze dat weer groots uitpakken met veel speciale packs. Helaas zullen dat waarschijnlijk wel weer veel la liga spelers zijn. Kan EA weer gratis geld scheppen. Ik ga denk ik wel weer points kopen om wat speciale packs te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youri1986 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:27:
[...]

Nu erop zetten. Dadelijk pakken ze die wedstrijd niet en zit je ermee....
Voor 2400 en buy now 2500 er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:49:
[...]

Voor 2400 en buy now 2500 er op zetten?
Ik had 2000 en BN 2800

Nu 2500 BN 10.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
hmr schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:18:
[...]

Speel zelf nu met de volgende selectie.

Son - Jesus - IF Sterling

Herrera - Bakayoko - Dele Alli

Rose - Koscielny - Baily - Valencia

Cech

Ben nu opzoek naar een leuke versterking. Heb Eriksen even kort geprobeerd, maar dat was het toch niet echt. Zoals eerder hier gepost wellicht Martial voor Son. Pogba en KDB zijn helaas nog niet haalbaar. Is dan jullie advies nog even door te sparen? Heb 140k munten liggen..
IF Kolasinac voor Rose was mijn beste keuze tot nu toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:37

Oekol

waka waka hey hey

Even deze 83 en 84 spelers uit mijn club verkocht.. het geld stroomt binnen!!

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yveVs/469ca5da11.png

Meeste gekocht voor 1k 1.5k nu sowieso 4k waard en de 84 zijn rond de 7k waard. Lekker cashen dit haha

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ziet er goed uit! En misschien wel dybala naar de spits en pjanic of khedira op t middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 13:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

IF Isco of IF Iniesta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Is het eigenlijk heel erg af te raden om een RB te laten spelen als Spits? Als je dan 7 chem hebt..

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 28-11-2017 17:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
hmr schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:20:
Is het eigenlijk heel erg af te raden om een RB te laten spelen als Spits? Als je dan 7 chem hebt..
Merk je amper iets van, check anders de stats op futhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Volgende mm inzetten op ajax-psv? Wat denken jullie? Alleen nog even bedenken wat ik goed kan inslaan om winst te maken😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk eens goed gegokt met MM (Napoli - Juve en Gala - besiktas)
Ben benieuwd of het wat opleverd aangezien je maar 1 speler nodig bent van beide ploegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:08:
Eindelijk eens goed gegokt met MM (Napoli - Juve en Gala - besiktas)
Ben benieuwd of het wat opleverd aangezien je maar 1 speler nodig bent van beide ploegen.
Schotse spelers leveren mij zo'n 4000 per stuk op. Veel heb ik er niet maar het is het misschien wel waard om de prijzen nog even te checken van die spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die Turkse spelers gaan In ieder geval heel hard zie ik al

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd Schotse en Turkse gaan prima. Calcio A valt tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wii4all schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:34:
Die Turkse spelers gaan In ieder geval heel hard zie ik al
Vind je het gek. Iedereen verwacht een league sbc van Calcio A dit weekend. En met deze MM moet je er even 7 discarden, mensen zijn supiscious. Willen ze liever gebruiken voor de SBC gok ik.

Of bedenk ik me net

Mensen hadden voorbereid op de SBC league en hadden de spelers al dus er zijn minder nodig, want ze hadden ze al in de club

[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 28-11-2017 19:41 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Futhead voorspelt een Griezman IF als RW, dat zou zeer welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:38:
[...]

Vind je het gek. Iedereen verwacht een league sbc van Calcio A dit weekend. En met deze MM moet je er even 7 discarden, mensen zijn supiscious. Willen ze liever gebruiken voor de SBC gok ik.

Of bedenk ik me net

Mensen hadden voorbereid op de SBC league en hadden de spelers al dus er zijn minder nodig, want ze hadden ze al in de club
Vind dat erg onwaarschijnlijk eigenlijk. Gouden spelers zijn vaak gewoon niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:52:
[...]

Vind dat erg onwaarschijnlijk eigenlijk. Gouden spelers zijn vaak gewoon niet duur.
Vind je het ook onwaarschijnlijk dat de league Sbc komt dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:56:
[...]

Als niemand Serie A spelers wil inleveren zouden de prijzen juist stijgen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
dus dan is het slim om je serie a spelers te bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:00:
[...]

Als niemand Serie A spelers wil inleveren zouden de prijzen juist stijgen toch? :)
Ja, maar dacht ook dat aangezien de meest fanatieke mensen de spelers al in hun clubs hebben de markt daar dan een beetje stil ligt of zo. Maar denk gewoon dat het er iets mee te maken heeft. Op fifaforums hebben ook veel mensen 't er over. Dat deze MM te maken heeft met Calcio À Sbc. Dat ze onze clubs leeg willen maken of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:56:
[...]

Nee, zou best kunnen. Dat EA expres 7 spelers uit de Calcio A eist kan ook best, al is moet je bij grote leagues vaak veel spelers uit die league inleveren. Maar denk niet dat vraag/aanbod daardoor zo laag/hoog is. Maar goed, wie ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:06:
[...]

Ja, maar dacht ook dat aangezien de meest fanatieke mensen de spelers al in hun clubs hebben de markt daar dan een beetje stil ligt of zo. Maar denk gewoon dat het er iets mee te maken heeft. Op fifaforums hebben ook veel mensen 't er over. Dat deze MM te maken heeft met Calcio À Sbc. Dat ze onze clubs leeg willen maken of zo
Zou kunnen hoor. Maar de requirements voor deze MM waren zo makkelijk dat ik eerder de oorzaak voor de lage prijzen van Napoli en Juve spelers zoek in dat er 48 miljoen gold cards zijn in Serie A :)

In ander nieuws:
-Ashley Young heeft net gescoord. Ik zie wel een SIFje opdoemen. (Zou terecht zijn. Hij speelt echt goed dit seizoen.)

Edit: knalt hij er een tweede bij. Lijkt wel Zlatan.

Edit2: Zlatan scoort er bij mij gewoon ff 5 in een pot. Uiteraad hadden andere spelers dit ook gekund. Maar dit is Zlatan. En die doet dat in stijl. En in de wedstrijd waarin promotie terug naar 3 afgedwongen moest worden. Zo is Zlatan. Voor de ongelovigen: https://www.youtube.com/w...GZTg8ATI&feature=youtu.be

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:36
Waar ik de hoop op prestaties opgegeven had, mn hele team verkocht. 5-2-1-2 ingesteld, custom tactics op standaard. Paar spelers instructies gegeven.
Loopt het ineens als een trein! Nu 7 wedstrijden op rij gewonnen en weer in divisie 4 terug.

Lloris
Valencia-Koscielny-Baily-Azpilicueta-aanholt
Kante-fernandinho if
Costa prime
Aguero if - jesus if

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond een pakje elektrum spelers gehad uit een SB. Haal ik er azpilicueta eruit. Ik blij, niet dat ik hem ging gebruiken maar coins altijd welkom, bleek dat hij untradable was 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:25:
[...]

Edit2: Zlatan scoort er bij mij gewoon ff 5 in een pot. Uiteraad hadden andere spelers dit ook gekund. Maar dit is Zlatan. En die doet dat in stijl. En in de wedstrijd waarin promotie terug naar 3 afgedwongen moest worden. Zo is Zlatan. Voor de ongelovigen: https://www.youtube.com/w...GZTg8ATI&feature=youtu.be
Zlatan held! _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door Bean77 op 28-11-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:36:
[...]

Merk je amper iets van, check anders de stats op futhead.
Dank! Heb inmiddels het hele zooitje omgegooid en speel met lacazette en lukaku in de spits.. wel lekker hoor! Vandaag begonnen aan divisie 6 met 4 wins!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen om mijn hele team nu te verkopen. Maar is dat wel verstandig? Al mijn icons zijn in waarde gestegen en wil ze eigenlijk wel weer terug kopen.. of verwachten jullie dat icons alleen maar meer waard zullen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 01:51:
Ik zit te twijfelen om mijn hele team nu te verkopen. Maar is dat wel verstandig? Al mijn icons zijn in waarde gestegen en wil ze eigenlijk wel weer terug kopen.. of verwachten jullie dat icons alleen maar meer waard zullen worden?
Hier dezelfde twijfels over Litmanen verkopen of niet. Hij is nu bijna een ton meer waard..
Daardoor kan ik zoveel upgraden in het team maar ja geen litmanen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Ging iets van 10-0 in Online seasons, vroeg me af hoe ver ik kon komen zonder losses.
Wat heb ik dus gedaan tijdens de WL, ik had per ongeluk een stat boost op een speler gezet en kon die dus niet gebruiken, ff snel een online season gedaan en eigen doelpunt gemaakt en geleaved.

Daar gaat mijn loss-vrije run...

Edit: trouwens ook Florenzi in een SBC geschopt zonder dat ik het door had, had nog tegen mezelf gezegd dat ik moest opletten met die SBC (MM)

[ Voor 18% gewijzigd door YouR op 29-11-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 20:13
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:25:
[...]

Zou kunnen hoor. Maar de requirements voor deze MM waren zo makkelijk dat ik eerder de oorzaak voor de lage prijzen van Napoli en Juve spelers zoek in dat er 48 miljoen gold cards zijn in Serie A :)

In ander nieuws:
-Ashley Young heeft net gescoord. Ik zie wel een SIFje opdoemen. (Zou terecht zijn. Hij speelt echt goed dit seizoen.)

Edit: knalt hij er een tweede bij. Lijkt wel Zlatan.

Wat een rare acties van je tegenstander. Wel heerlijk 5 goals!
Maar ik zie slidings in de 16 voorbij komen, mcgeady spin uitverdedigen.
Had je m zo kapot gespeeld dat ie echt niet meer wist wat ie moest doen ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YouR schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:26:
Ging iets van 10-0 in Online seasons, vroeg me af hoe ver ik kon komen zonder losses.
Wat heb ik dus gedaan tijdens de WL, ik had per ongeluk een stat boost op een speler gezet en kon die dus niet gebruiken, ff snel een online season gedaan en eigen doelpunt gemaakt en geleaved.

Daar gaat mijn loss-vrije run...

Edit: trouwens ook Florenzi in een SBC geschopt zonder dat ik het door had, had nog tegen mezelf gezegd dat ik moest opletten met die SBC (MM)
Daarvoor hebben ze SBs bedacht he :+

Ik had een tijdje terug bijna mijn top team ingeleverd via SBC. Ik liet een team bouwen maar daar kwamen dus POTM Kane, Desailly etc in. Druk ik bijna op de inleverenknop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Vissert schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:51:
[...]

Daarvoor hebben ze SBs bedacht he :+

Ik had een tijdje terug bijna mijn top team ingeleverd via SBC. Ik liet een team bouwen maar daar kwamen dus POTM Kane, Desailly etc in. Druk ik bijna op de inleverenknop 8)7
Haha, normaal pak ik gewoon TOTW challenge, maar ik dacht ik gun iemand snel een win, helaas.

Dat zou nog een stuk zuurder zijn ja, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:47:
[...]

Wat een rare acties van je tegenstander. Wel heerlijk 5 goals!
Maar ik zie slidings in de 16 voorbij komen, mcgeady spin uitverdedigen.
Had je m zo kapot gespeeld dat ie echt niet meer wist wat ie moest doen ofzo?
Hij wist inderdaad niet echt wat hij moest doen verdedigend. Was skillmoves een beetje af aan het wisselen. Plus hij had de bal niet heel vaak. En als hij hem had draaide hij steeds naar binnen. Dus toen had ik hem weer. Maar daarbij zo een hoogstaand niveau als 90% van dit topic haal ik niet. Dit is divisie 4. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2017 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:05:
[...]

Hij wist inderdaad niet echt wat hij moest doen verdedigend. Was skillmoves een beetje af aan het wisselen. Plus hij had de bal niet heel vaak. En als hij hem had draaide hij steeds naar binnen. Dus toen had ik hem weer. Maar daarbij zo een hoogstaand niveau als 90% van dit topic haal ik niet. Dit is divisie 4. :)
Ha! Divisie 7 represent! oke, toegegeven, ik heb nog maar drie seizoenen gespeeld en elke keer kampioen. Divisie 7 kampioen gaat ook wel lukken :9

Maar heb weinig motivatie om echt te kijken hoe hoog ik kan komen als ik eerlijk ben. Squad battles wel een beetje zat, toch inderdaad heel veel van hetzelfde.

Maar wel lekker aan het puzzelen met mn team - Sandro op linksback bevalt uitstekend. Nog geen fantastisch rb gevonden, wissel nu een beetje tussen aurier en carvajal.

En zoek nog een spits voor naast auba, werd niet helemaal wild van griezmann eigenlijk. Vriend zei Mertens dus die misschien vanavond even proberen, maar die ziet er wel heel tiny uit. Twijfel ook over Lewandowski maar dat is natuurlijk wel een totaal ander type.

Of natuurlijk gewoon met Gameiro blijven starten en Martial of Alessandrini IF ernaast gooien en dan alle coins weer in de handel gooien :o Ik hou wel van mn first world problems.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:12:
[...]

Ha! Divisie 7 represent! oke, toegegeven, ik heb nog maar drie seizoenen gespeeld en elke keer kampioen. Divisie 7 kampioen gaat ook wel lukken :9

Maar heb weinig motivatie om echt te kijken hoe hoog ik kan komen als ik eerlijk ben. Squad battles wel een beetje zat, toch inderdaad heel veel van hetzelfde.

Maar wel lekker aan het puzzelen met mn team - Sandro op linksback bevalt uitstekend. Nog geen fantastisch rb gevonden, wissel nu een beetje tussen aurier en carvajal.

En zoek nog een spits voor naast auba, werd niet helemaal wild van griezmann eigenlijk. Vriend zei Mertens dus die misschien vanavond even proberen, maar die ziet er wel heel tiny uit. Twijfel ook over Lewandowski maar dat is natuurlijk wel een totaal ander type.

Of natuurlijk gewoon met Gameiro blijven starten en Martial of Alessandrini IF ernaast gooien en dan alle coins weer in de handel gooien :o Ik hou wel van mn first world problems.
Tot divisie 3 ben ik elke keer kampioen geworden. Totdat ik 2 keer achter elkaar degradeerde. Nu weer terug in 3. Doel is divisie 1 bereiken en dan laat ik seasons liggen.

Vind seasons best ok spelen alleen het levert nauwelijks iets op. Tegen de ai spelen vind ik te saai voor worden. Wl vind ik het leukst qua niveau maar ik heb geen behoefte om zo veel te spelen per weekend. En als ik eenmaal begin dan ga ik ook door. Dus mijn verstand zorgt voor het niet spelen van wl. Al heel november clean. :)

Qua spits heb ik Perisic scream in mijn tweede team. Die wil wel. Sterk, 5 star weak foot, prima dribble en aardig snel. Is geen Zlatan maar ik kan er wel mee vooruit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2017 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hoop dat het waar is van Gameiro IF , dan ga ik hem een kans in de spits geven naast Griezmann, vanavond en morgen is er geen eis aan de kwalifcatie voor WL toch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
De screamkaarten kruipen weer lekker omhoog. Aankomend weekend volle maan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Skann schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:21:
De screamkaarten kruipen weer lekker omhoog. Aankomend weekend volle maan geloof ik.
Klopt, 3 december als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:22:
[...]

Hier dezelfde twijfels over Litmanen verkopen of niet. Hij is nu bijna een ton meer waard..
Daardoor kan ik zoveel upgraden in het team maar ja geen litmanen meer
Ik ga alles verkopen en met een wat minder team spelen. Misschien met futmas of toty weer een top team maken van 4.5 miljoen! Denk dat de prijzen dan wel weer gaan dalen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:54:
[...]

Ik ga alles verkopen en met een wat minder team spelen. Misschien met futmas of toty weer een top team maken van 4.5 miljoen! Denk dat de prijzen dan wel weer gaan dalen..
Toch zonde om zo lang zonder een goed team te spelen als je toch al 4,5 miljoen hebt
Pagina: 1 ... 84 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs