Gisteren in een moment van verstandsverbijstering OTW Salah gekocht. Maakt na 2 potjes nog geen super indruk.
Helaas niet gekwalificeerd... Gisteren 2x de finale verloren, 3x een no loss glitcher en 1x compleet weggetikt door een super team. Voortaan maar eerder in de week proberen te kwalificeren
Helaas niet gekwalificeerd... Gisteren 2x de finale verloren, 3x een no loss glitcher en 1x compleet weggetikt door een super team. Voortaan maar eerder in de week proberen te kwalificeren
Ik heb dit juist andersom. Ik verlies altijd de eerste paar potjes en na een pot of team ben ik gewend aan de spelers en gaat het beter.Bossie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:07:
[...]
Hetzelfde, maar dat is eigenlijk altijd met nieuwe spelers.
Alsof je geboost word voor de eerste 10 wedstrijden om vervolgens weer terug te vallen en dus weer een trigger hebt om weer iets nieuws te halen.
Ik ben het wel met Simons eens. Probeer eerst de gewone Son. Die scoort bij mij ook aan de lopende band.038Zwolle schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:40:
[...]
Ik heb helaas niet genoeg coins voor beide maar kan er evt 1 kopen (Son of Jesus IF) welke raad jij aan? Ik neig het meest naar Son aangezien ik de ‘normale’ Jesus heb en die al vrij sterk is. Maar twijfel enorm