Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren in een moment van verstandsverbijstering OTW Salah gekocht. Maakt na 2 potjes nog geen super indruk.

Helaas niet gekwalificeerd... Gisteren 2x de finale verloren, 3x een no loss glitcher en 1x compleet weggetikt door een super team. Voortaan maar eerder in de week proberen te kwalificeren :+
Bossie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:07:
[...]

Hetzelfde, maar dat is eigenlijk altijd met nieuwe spelers.
Alsof je geboost word voor de eerste 10 wedstrijden om vervolgens weer terug te vallen en dus weer een trigger hebt om weer iets nieuws te halen.
Ik heb dit juist andersom. Ik verlies altijd de eerste paar potjes en na een pot of team ben ik gewend aan de spelers en gaat het beter.
038Zwolle schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:40:
[...]

Ik heb helaas niet genoeg coins voor beide maar kan er evt 1 kopen (Son of Jesus IF) welke raad jij aan? Ik neig het meest naar Son aangezien ik de ‘normale’ Jesus heb en die al vrij sterk is. Maar twijfel enorm
Ik ben het wel met Simons eens. Probeer eerst de gewone Son. Die scoort bij mij ook aan de lopende band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:54
Krijg de fout: failed to submit challenge, zowel op telefoon als op de webapps. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:23:
Krijg de fout: failed to submit challenge, zowel op telefoon als op de webapps. Iemand tips?
Dan voldoe je niet aan alle eisen als het goed is. Browser refreshen helpt bij mij vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
bbblije schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:47:
[...]

Geen IF's in je team? Matuidi, van 170K naar 205K... Fernandinho, van 132K naar 170K... En ga zo maar door... Zondag weer inkopen :D
Hmm, maar dalen ze straks wel weer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 23:51
Mensen met een Chrome extensie/add on om je club te syncen via bijvoorbeeld Futbin, haal dit zsm eraf of wat dan ook, want de banhamer waarbij je kans loopt op een permanente ban van de transfer markt is actief blijkbaar.

http://www.futhead.com/ne...extensions-unsafe-banned/

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
AntraXxX schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:39:
Mensen met een Chrome extensie/add on om je club te syncen via bijvoorbeeld Futbin, haal dit zsm eraf of wat dan ook, want de banhamer waarbij je kans loopt op een permanente ban van de transfer markt is actief blijkbaar.

Thanks, verwijder 'm direct. Is het niet echt waard :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:24:
[...]

Dan voldoe je niet aan alle eisen als het goed is. Browser refreshen helpt bij mij vaak ;)
Helaas no luck, opnieuw gebouwd en ook geen geluk.

EDIT; Even via teamviewer mn pctje thuis overgepakt, in fifa zelf staat exact 2 nationaliteiten, in de webapp ook. Maar als je er 3 hebt zet ie evengoed een groen vinkje.

[ Voor 24% gewijzigd door ajaxalex op 17-11-2017 08:57 . Reden: Fout gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Darc schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:09:
[...]

Ik heb hetzelfde. Club krijgt ook geen xp meer. Ze hebben het weer goed voor elkaar dit jaar.
dit heb ik gevonden op EA.

lollerflush wrote:
EVERYONE! this worked for me!

Unplug everything from your USB PORTS (PS4) and restart the game.

Problem solved.

ik moet het nog testen als ik weer tijd heb, misschien helpt het voor jou

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25

Als ze mij hierom zouden bannen, dan is het klaar met fifa. Nu gebruik ik die extensie niet al te vaak, maar de shortfuts extensie gebruik ik zeer regelmatig.

Trouwens gisteren een update van het team gedaan, met Lukaku IF. https://www.futbin.com/18/squad/41046
Hij draait als een vrachtwagen, maar zodra hij schiet zit de bal in het netje. Ga het even dit weekend uittesten en als het bevalt misschien upgraden naar de OTW versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Vissert schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:21:
Gisteren in een moment van verstandsverbijstering OTW Salah gekocht. Maakt na 2 potjes nog geen super indruk.

Helaas niet gekwalificeerd... Gisteren 2x de finale verloren, 3x een no loss glitcher en 1x compleet weggetikt door een super team. Voortaan maar eerder in de week proberen te kwalificeren :+

[...]

Ik heb dit juist andersom. Ik verlies altijd de eerste paar potjes en na een pot of team ben ik gewend aan de spelers en gaat het beter.

[...]

Ik ben het wel met Simons eens. Probeer eerst de gewone Son. Die scoort bij mij ook aan de lopende band.
Toevallig tegen iemand met Roda shirts/logo? :p Haha zou wel heel toevallig zijn iig. Heb me gisteren gekwalificeerd voor de WL, ging best aardig in alle 4 de potjes. Uiteindelijk in de finale tegen iemand met Ronaldo en Litmanen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:00:
[...]

Toevallig tegen iemand met Roda shirts/logo? :p Haha zou wel heel toevallig zijn iig. Heb me gisteren gekwalificeerd voor de WL, ging best aardig in alle 4 de potjes. Uiteindelijk in de finale tegen iemand met Ronaldo en Litmanen.
Toevallig niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Hele elftal verkocht voor 1,6 miljoen en er dan achter komen dat je zelfs dan nog niet genoeg hebt voor Ronaldo :+

Hoe goed is die gozer wel niet deze fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:37:
[...]

Hmm, maar dalen ze straks wel weer..
Sowieso een dip zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:10:
Hele elftal verkocht voor 1,6 miljoen en er dan achter komen dat je zelfs dan nog niet genoeg hebt voor Ronaldo :+

Vorig jaar kostte hij ongeveer evenveel tot TOTS.

Hier een team gemaakt dat ik misschien wil gaan kopen, in een week met 400K gestegen. Hopen dat het weer gaat dalen de komende week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:10:

Je kunt beter een goed team maken dan 1 goede speler. Anders ben je zo afhankelijk van een enkele speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:47:
[...]

Je kunt beter een goed team maken dan 1 goede speler. Anders ben je zo afhankelijk van een enkele speler.
Ik maak voorlopig helemaal geen team aangezien ik te weinig speel.
Maar vindt het toch bijzonder dat een speler als Cristiano Ronaldo blijkbaar meer waard is dan dit hele elftal: https://www.futbin.com/18/squad/861452

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:19:
[...]
Zou je niet beter gewoon de normale kunnen halen en beginnen in een 4321 formatie en dan ingame switchen. Mkhitaryan of dergelijk fungeert prima als CAM bijvoorbeeld. Update is daarnaast marginaal.
Ik heb beide ook de gouden versie, Jesus is na de IF beter. Aantal wedstrijden gespeeld, sneller. Tuurlijk gaat het om de coins maar nu met die twee (eigenlijk 3 want Erikssen IF is ook gewoon enorm goed) ik heb tot nu toe nog nooit zo'n dodelijke voorhoede gehad. Schoten van net buiten de 16 op doel zijn gewoon goals.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
https://www.futbin.com/18/squad/1381572

Had dit team al een keer gelinkt, maar ik zoek nog naar sterke upgrades.
Vooral Pjanic (ondanks zijn geweldige long shots) en Higuain twijfel ik aan, maar weet niet voor wie ik ze kan vervangen of moet ik alvast gaan kijken naar icons en daarvoor doorsparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:55:
https://www.futbin.com/18/squad/1381572

Had dit team al een keer gelinkt, maar ik zoek nog naar sterke upgrades.
Vooral Pjanic (ondanks zijn geweldige long shots) en Higuain twijfel ik aan, maar weet niet voor wie ik ze kan vervangen of moet ik alvast gaan kijken naar icons en daarvoor doorsparen?
Pjanic is vooral een CAM ipv een CM, misschien Naingolan voor die positie halen?

Eventueel kan Pjanic dan naar CAM en Dybala naar ST. Je kan Higuain eventueel ook eerst eens testen als Target Man waardoor om Jesus zijn sterktes nog beter te benutten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bossie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:05:
[...]

Pjanic is vooral een CAM ipv een CM, misschien Naingolan voor die positie halen?

Eventueel kan Pjanic dan naar CAM en Dybala naar ST. Je kan Higuain eventueel ook eerst eens testen als Target Man waardoor om Jesus zijn sterktes nog beter te benutten.
Ja dat was de reden dat ik Higuain erbij had, maar hij is lang niet zo goed als zijn rating doet denken, misschien dat ik toch terug ga naar IF Immobile.

Als ik Pjanic naar CAM doe dan heb ik een beetje het probleem dat ik niet een spits heb die het spel kan ophouden en denk niet dat Pjanic die rol volledig kan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godskolere haha. Ik dacht dat het wel wat meeviel met dat de spelers ineens niks meer konden, maar ik mag geloof ik geen elite 1 halen in de Squad Battles. Ongelooflijk wat ze allemaal doen. Elkaar in de weg lopen, de meest gemakkelijke passes gaan verkeerd, keeper duikt gewoon de andere hoek in... haha niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16:13
Bossie schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:13:
[...]

idd, haal eerst zijn NIF om te testen terwijl ik Vidal al gehaald heb voor de basis.
Goretzka IF klinkt als een Fellaini IF met pace :D
En? Voor wie heb je gekozen? :P Ik speel momenteel niet zoveel dus zou niet weten hoe ze spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Sane POTM, heb geen LW, dus ik laat 'm weer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:32:
Godskolere haha. Ik dacht dat het wel wat meeviel met dat de spelers ineens niks meer konden, maar ik mag geloof ik geen elite 1 halen in de Squad Battles. Ongelooflijk wat ze allemaal doen. Elkaar in de weg lopen, de meest gemakkelijke passes gaan verkeerd, keeper duikt gewoon de andere hoek in... haha niet best
Ik had gisteren dat een verdediger over de bal sprong :p Het is prachtig om te zien maar niet gedurende een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squad battles slaan nergens meer op. Gisteren 3 gewonnen waarvan de , op papier, moeilijkste met 5-1. Later tegen een minder team 5-0 verloren waarbij elk schot ren doelpunt was. Ik probeer er gewoon doorheen te kijken. Soms mag je gewoon niet winnen lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:06:
Sane POTM, heb geen LW, dus ik laat 'm weer schieten.
Het stapeltje Wagner IF die ik gisteren tussendoor op bid oppikte gaan als warme broodjes. Heerlijk die hype. :)

Nu nog wachten op Cook en Mooy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:15:
Squad battles slaan nergens meer op. Gisteren 3 gewonnen waarvan de , op papier, moeilijkste met 5-1. Later tegen een minder team 5-0 verloren waarbij elk schot ren doelpunt was. Ik probeer er gewoon doorheen te kijken. Soms mag je gewoon niet winnen lijkt het.
Ik snap niet zo dat iedereen zich hier druk over blijft maken. Ook in de vorige fifa edities gebeurden rare fratsen, dat is nu niet anders. Het is en blijft kennelijk onderdeel van het spel.
Ik snap dat het frustrerend kan zijn, maar 5000 posts over hetzelfde begint nu wel wat saai te worden vind ik.

Ik vind het wel leuk om binnenkort eens naar een cheap OP team te kijken nu de prijzen van veel spelers gezakt zijn. Bij de launch kwamen enkele Russische teams voorbij, misschien dat er nu andere leuke (hybrid) teams te maken zijn met OP spelers voor een kleine prijs (max 50k).
Iemand een idee?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:26:
[...]

Het stapeltje Wagner IF die ik gisteren tussendoor op bid oppikte gaan als warme broodjes. Heerlijk die hype. :)

Nu nog wachten op Cook en Mooy.
Is Mooy niet te waardevol voor mensen? Hij voelt in game aan als een iets goedkopere Nainggolan. Ik heb zelf niet echt IFs ingeslagen maar je hebt er wel super veel nodig om die hele SBC te completen. Wel mooi voor jou als investeerder :p

<knip> Laten we alsjeblieft niet weer die kant op gaan...

[ Voor 31% gewijzigd door Grotman op 17-11-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:49:
[...]

Is Mooy niet te waardevol voor mensen? Hij voelt in game aan als een iets goedkopere Nainggolan. Ik heb zelf niet echt IFs ingeslagen maar je hebt er wel super veel nodig om die hele SBC te completen. Wel mooi voor jou als investeerder :p

[...]
Mooy is echt best wel goed ja. Wordt af en toe de blanke Kante genoemd. Maar hij is nog niet super duur. Als de Wagners en Brandts opraken wordt hij vanzelf interessant voor sbc. Maar hij heeft Idd een hogere waarde dan Wagner omdat hij daadwerkelijk in te wordt gebruikt.

Heb wel even een klappertje gemaakt ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:55:
[...]

Mooy is echt best wel goed ja. Wordt af en toe de blanke Kante genoemd. Maar hij is nog niet super duur. Als de Wagners en Brandts opraken wordt hij vanzelf interessant voor sbc. Maar hij heeft Idd een hogere waarde dan Wagner omdat hij daadwerkelijk in te wordt gebruikt.

Heb wel even een klappertje gemaakt ja. :)
Ik heb die Mooy nooit echt goed bekeken terwijl ik hem zelf ook eens gepacked heb, maar die ziet er idd interessant uit. Tijd voor een 2e IF denk ik zo :p

Inmiddels ook die scripts met prijzen en stuff eraf gehaald. Nu het officieel illegaal is ook maar niet zulke risico's nemen. Als gevolg daarvan al mijn spelers maar aan het opruimen en daarna veel consumables. Rond black friday maar eens kijken wat het mij heeft gebracht aan coins en of er nog leuke updates te behalen zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:16:
[...]

Ik heb die Mooy nooit echt goed bekeken terwijl ik hem zelf ook eens gepacked heb, maar die ziet er idd interessant uit. Tijd voor een 2e IF denk ik zo :p

Inmiddels ook die scripts met prijzen en stuff eraf gehaald. Nu het officieel illegaal is ook maar niet zulke risico's nemen. Als gevolg daarvan al mijn spelers maar aan het opruimen en daarna veel consumables. Rond black friday maar eens kijken wat het mij heeft gebracht aan coins en of er nog leuke updates te behalen zijn.
Ja het was een leuke addon, maar zonde om het risico te nemen en dan alles kwijt te zijn voor wat handigheidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik had al een paar daagies niet gespeeld maar ligt het aan mij of is met de laatste patch de speelsnelheid een stuk omhoog gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:12
Kan iemand zorgen dat Litmanen 88 daalt i.p.v. stijgt :( Hij is nu naar 600k en hij was 550k.
Heb nu zelf 480k Dus was er bijna :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 12:15
Wat een price drop voor de Bruyne nu Sané POTM is geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Hmmm heb net via de website van microsoft fifa puntjes gekocht, maar zie ze niet verschijnen op mijn webapp of app op de telefoon.... :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

hmr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:41:
Hmmm heb net via de website van microsoft fifa puntjes gekocht, maar zie ze niet verschijnen op mijn webapp of app op de telefoon.... :S
via welke website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Officiele microsoft store :)

Heb het gewoon met EA acces besteld, maar zie de puntjes niet verschijnen.. bah wilde een paar promo packs kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door hmr op 17-11-2017 14:54 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
De Bruyne misschien toch maar ff meepikken nu hij zo laag ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
hmr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:44:
[...]

Officiele microsoft store :)

Heb het gewoon met EA acces besteld, maar zie de puntjes niet verschijnen.. bah wilde een paar promo packs kopen.
Heb je tegoed gekocht of daadwerkelijke punten, het kan zijn dat je de punten zelf nog moet kopen via de store op de console (of PC) en dat je dan pas de fifa points hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

YouR schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:07:
[...]

Heb je tegoed gekocht of daadwerkelijke punten, het kan zijn dat je de punten zelf nog moet kopen via de store op de console (of PC) en dat je dan pas de fifa points hebt.
Ik heb een 1050 punten pakket gekocht, maar ben erg bang dat ik dat pakket moet activeren op mijn xbox..En dan is natuurlijk dat achterlijke promo pakket alweer verlopen....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
hmr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:09:
[...]

Ik heb een 1050 punten pakket gekocht, maar ben erg bang dat ik dat pakket moet activeren op mijn xbox..En dan is natuurlijk dat achterlijke promo pakket alweer verlopen....
Dat zou wel zuur zijn ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

POTM Sane is het echt niet waard, globaal de objectives klaar gezet, en met de waarde kan je bijna een icon Overmars kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
simons schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:37:
POTM Sane is het echt niet waard, globaal de objectives klaar gezet, en met de waarde kan je bijna een icon Overmars kopen...
Is dat wel helemaal waar? Als ik op futbin kijk (nu klopt dat niet altijd helemaal). Komt POTM Sane uit op 260k en Overmars nog op 440k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Bean77 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:40:
[...]

Ik snap niet zo dat iedereen zich hier druk over blijft maken. Ook in de vorige fifa edities gebeurden rare fratsen, dat is nu niet anders. Het is en blijft kennelijk onderdeel van het spel.
Ik snap dat het frustrerend kan zijn, maar 5000 posts over hetzelfde begint nu wel wat saai te worden vind ik.
Goh ja, stel je voor dat ze er iets mee zouden doen.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
Stringer schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:51:
[...]

Goh ja, stel je voor dat ze er iets mee zouden doen.
Denk niet dat EA hier mee leest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Murrays schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:57:
[...]

Denk niet dat EA hier mee leest :+
;)

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Murrays schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:40:
[...]
Is dat wel helemaal waar? Als ik op futbin kijk (nu klopt dat niet altijd helemaal). Komt POTM Sane uit op 260k en Overmars nog op 440k..
Ik zal eens kijken, ik heb de Sane sbc gedaan met wat ik had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:16:
[...]

Hij is in het echt niet zo goed hoor. Kans op 2e if is niet enorm. Het erge is dat hij een if pakte voor de winnende goal tegen mijn club. Daardoor vindt ik het wel passend dat hij die enige niet United speler in mijn team is. :) (nou ja behalve Morata die ik ff als investering heb men dus maar gebruik ipv Rashford).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:23:
Kan iemand zorgen dat Litmanen 88 daalt i.p.v. stijgt :( Hij is nu naar 600k en hij was 550k.
Heb nu zelf 480k Dus was er bijna :(
Kijk op zondag nog eens. Icon prijzen fluctueren enorm. Zeker die aan de onderkant qua waarde. Hun prijs wordt meer bepaald door hoeveel mensen ze in sbcs mikken dan door spelers die ze gebruiken in teams. Hopelijk gooien mensen ze zondag na de Wl ze er op. Beste moment voor icon aankopen is na monthly rewards. Dan komen er iig 100 gegarandeerd uit packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Alex Sandro gepackt! :)

Nu heb ik ongeveer 180k aan munten te besteden voor upgrades.

Huidige team:

son - morata - dembele

Ander Herera - Bakayoko - Paulinho

Rose - Koscielny - Umtiti - Nelson Semedo

Ruffier

Iemand suggesties :D:D:D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:42:
[...]

Kijk op zondag nog eens. Icon prijzen fluctueren enorm. Zeker die aan de onderkant qua waarde. Hun prijs wordt meer bepaald door hoeveel mensen ze in sbcs mikken dan door spelers die ze gebruiken in teams. Hopelijk gooien mensen ze zondag na de Wl ze er op. Beste moment voor icon aankopen is na monthly rewards. Dan komen er iig 100 gegarandeerd uit packs.
Heb je ook helemaal gelijk in. Wilde hem alleen zo graag zo snel :P
Vraag me nog wel af of hij het waard is en of ik het niet moet gebruiken om mijn team verder te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

huis-r schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:53:
De Bruyne misschien toch maar ff meepikken nu hij zo laag ligt...
voor 200K pak ik hem mee ;) Wacht nog even zondag af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:51:
[...]

Heb je ook helemaal gelijk in. Wilde hem alleen zo graag zo snel :P
Vraag me nog wel af of hij het waard is en of ik het niet moet gebruiken om mijn team verder te versterken.
Je moet soms ook gewoon kiezen voor de lol er van. Paul Scholes heeft vorig jaar veel potjes gespeeld voor mij terwijl hij helemaal niet goed was. Maar het is Scholes.

Kan me voorstellen dat Ajaxieden Jari perse moeten hebben. Prachtige voetballer was dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:05:
[...]

Je moet soms ook gewoon kiezen voor de lol er van. Paul Scholes heeft vorig jaar veel potjes gespeeld voor mij terwijl hij helemaal niet goed was. Maar het is Scholes.

Kan me voorstellen dat Ajaxieden Jari perse moeten hebben. Prachtige voetballer was dat.
Ja dat is ook de reden dat ik hem wil. Als klein jochie was hij mijn idool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Je kan op futbin ook die voor gemaakt SB teams zien voor de challenges. Maar sommige lukken niet eens. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Grudgie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:10:
Je kan op futbin ook die voor gemaakt SB teams zien voor de challenges. Maar sommige lukken niet eens. :S
Goed erop letten of er loyality nodig is of positie changes gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Murrays schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:11:
[...]

Goed erop letten of er loyality nodig is of positie changes gedaan zijn.
Bij sommige mis ik dus loyality. Hoe krijg ik die omhoog dan? Moet ik zeker met die spelers spelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Grudgie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:13:
[...]

Bij sommige mis ik dus loyality. Hoe krijg ik die omhoog dan? Moet ik zeker met die spelers spelen ofzo?
Ja 10 wedstrijden met die spelers dan krijg je er 1 per speler teamgeest bij. Zoek even via google no lose glitch dan krijg je uitleg over hoe je loyality kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:40:
[...]

Hij is in het echt niet zo goed hoor. Kans op 2e if is niet enorm. Het erge is dat hij een if pakte voor de winnende goal tegen mijn club. Daardoor vindt ik het wel passend dat hij die enige niet United speler in mijn team is. :) (nou ja behalve Morata die ik ff als investering heb men dus maar gebruik ipv Rashford).
Zojuist besloten om IF de Bruyne te gaan verkopen. Niet omdat hij slecht is, maar omdat ik nu flinke winst kan pakken en de kans dat hij binnenkort een 2e IF pakt (en de 1e IF dus minder waard is) altijd aanwezig is.
Ik denk dat ik toch Herrera voorlopig daar laat spelen ipv IF Mooy.
Ondertussen coins bij elkaar sprokkelen voor een nieuwe middenvelder van ca 1,2mln coins. (Petit 90 ziet er leuk uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Murrays schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:16:
[...]

Ja 10 wedstrijden met die spelers dan krijg je er 1 per speler teamgeest bij. Zoek even via google no lose glitch dan krijg je uitleg over hoe je loyality kan krijgen.
Ah thanks! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:22:
[...]

Zojuist besloten om IF de Bruyne te gaan verkopen. Niet omdat hij slecht is, maar omdat ik nu flinke winst kan pakken en de kans dat hij binnenkort een 2e IF pakt (en de 1e IF dus minder waard is) altijd aanwezig is.
Ik denk dat ik toch Herrera voorlopig daar laat spelen ipv IF Mooy.
Ondertussen coins bij elkaar sprokkelen voor een nieuwe middenvelder van ca 1,2mln coins. (Petit 90 ziet er leuk uit).
Herrera is wel een hele andere speler dan Mooy. Wel een van de beste betaalbare alleskunners in de bpl. Ligt natuurlijk aan je team en speelstijl wat beter speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15

Even terugkomend hierop: schijnt nogal een storm in een glas water te zijn en nogal misleidend door Futhead, niet geheel toevallig de minder succesvolle tegenhanger van Futbin, de wereld in gebracht...
https://www.reddit.com/r/...ind_me_some_alternatives/

Bericht van EA spreekt over een hack van je account na het gebruik van een 3rd party tool, omdat je wachtwoord mogelijk zichtbaar is:
Using browser extensions can put your account at risk. When you use third-party apps and browser extensions, your login info can be visible to third parties and someone could use that info to take over your account. Read more ->
https://mobile.twitter.co...status/931343100064120832
Op de link uit de tweet staat dan wel dat het officieel niet mag, maar dat wordt nu niet benadrukt. De ban komt ook niet voort uit het gebruik van de plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:30:
[...]

Even terugkomend hierop: schijnt nogal een storm in een glas water te zijn en nogal misleidend door Futhead, niet geheel toevallig de minder succesvolle tegenhanger van Futbin, de wereld in gebracht...
https://www.reddit.com/r/...ind_me_some_alternatives/

Bericht van EA spreekt over een hack van je account na het gebruik van een 3rd party tool, omdat je wachtwoord mogelijk zichtbaar is:

[...]

Op de link uit de tweet staat dan wel dat het officieel niet mag, maar dat wordt nu niet benadrukt. De ban komt ook niet voort uit het gebruik van de plugin.
Ik wacht toch nog ff af voordat ik weer auto-relist aanzet. Waarom EA zich daarover druk maakt snap ik ergens wel. Je automatiseert daarmee een handeling waarmee je direct muntjes verdient en waarvan ik wel begrijp dat ze willen dat een mens dat zelf doet (ook mbt autobuyers). Ik kan echter niet begrijpen waarom EA zich druk zou maken om het tonen van prijsinformatie in de webapp. Dat is puur een ander scherm over de webapp heen leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15
Futbin heeft de club import tool zelf ook tijdelijk offline gehaald, in afwachting van een definitief oordeel over of het wel of niet mag en de mogelijke gevolgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik zat te kijken naar die Sane SBC, maar is het interessant om 1 los onderdeel daarvan te doen? Als je die 'Schalke' challenge doet krijg je als beloning een mega pack (challenge kost ongeveer 65k volgens mij), ik heb echter geen idee hoeveel zo'n mega pack waard is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Ik neem ff een break van FIFA. Ik lag op schema om met SB, Elite 1 te halen.
Vervolgens slaat ineens alles om. 3 wedstrijden op rij verloren op een belachelijke manier.
De laatste nog wel het meest bespottelijke. Ik had 21 schoten, tegenstander 11, waarvan 7 op goal, en daaruit 5 goals..
Geen 1 uitgespeelde kans, het was of een klutsgoal of een afstandspegel van 25+ meter.
Dat dat 1 of heel af en toe 2x gebeurd tegen de computer, door het "realisme" systeem, waar de "cpu ook last van heeft" kan ik me voorstellen. Maar 5x in 1 wedstrijd die je tot slot met 4-5 verliest is echt te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Nou. Doe je moeite voor die SBC's krijg je uit de packs alleen maar meuk. Ook zonde van je tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaizka schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:48:
Ik zat te kijken naar die Sane SBC, maar is het interessant om 1 los onderdeel daarvan te doen? Als je die 'Schalke' challenge doet krijg je als beloning een mega pack (challenge kost ongeveer 65k volgens mij), ik heb echter geen idee hoeveel zo'n mega pack waard is...
Mega pack is 35K pack volgens mij, lang niet waard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

KDB gekocht voor 215K, hopelijk zondag niet nog goedkoper :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
Whuut is er met de gameplay gebeurt? Had na maandag niet meer gespeeld en speel nu 2 potjes WL... niet dat het slecht ging maar nadat ik 3-0 voorkwam leek het net of de gameplay van standaard naar snel gezet werd... erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Welke divisie zitten jullie met online seizoenen? Heb het idee dat divisie 5, 4, 3 en 2 beetje zelfde nivo is. Zit zelf overigens nu in 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauT86 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:30:
Welke divisie zitten jullie met online seizoenen? Heb het idee dat divisie 5, 4, 3 en 2 beetje zelfde nivo is. Zit zelf overigens nu in 2.
Ik heb juist de grootste moeite met 3. Vroeger was de theorie dat je in 1-3,4-7 en 8-10 in dezelfde poule zat met de voorkeur voor eigen divisie in matchmaking. Mijn, zeer empirische (want volledig anecdotal) waarneming is dat dat nog steeds zo is.

Nu maar eens mijn laatste twee potjes winnen voor lijfsbehoud. :)

Edit: lol. Sta 0-3 bij rust. 4-3 gewonnen. Volgens mij wou EA dat ik won. (Hoewel alle 3 de tegen doelpunten onzinnig waren)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:22:
[...]

Ik heb juist de grootste moeite met 3. Vroeger was de theorie dat je in 1-3,4-7 en 8-10 in dezelfde poule zat met de voorkeur voor eigen divisie in matchmaking. Mijn, zeer empirische (want volledig anecdotal) waarneming is dat dat nog steeds zo is.

Nu maar eens mijn laatste twee potjes winnen voor lijfsbehoud. :)
Ow dat wist ik niet eens. Zou zo maar kunnen. Maakt me verder ook niet zo zeer uit welke divisie ik zit. Waar ik me wel gruwelijk aan irriteer is dat je nooit weet of je fifa een beetje kan, want sommige potjes staan ze als stront op t veld en andere potjes heb je 10 usain bolts in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ik moet echt een keer skill moves gaan leren. Net tegen deze gast gespeeld in de weekend league.

http://www.futhead.com/champions/u/35399/navi6991/

Dan merk je wel dat het toch wel een ander niveau is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:35:
Ik moet echt een keer skill moves gaan leren. Net tegen deze gast gespeeld in de weekend league.

http://www.futhead.com/champions/u/35399/navi6991/

Dan merk je wel dat het toch wel een ander niveau is :p
De vraag is of het in skillmoves zit of beter weten hoe spelers bewegen (daar ben ik dus hondsberoerd in). Wat geleerd van tegen een top 100 speler spelen?

____

Wel ontspannen om geen wl te spelen zeg. Zit een relaxed wat seasons te doen en tussendoor een beetje bronzen verdedigers voor 1500 te listen. Net als vorige week kopen mensen ze voor de challenge. In plaats van een verdediger zoeken die 1500 bin heeft en die terugverkopen. Tip: Rojo.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:53:
[...]

De vraag is of het in skillmoves zit of beter weten hoe spelers bewegen (daar ben ik dus hondsberoerd in). Wat geleerd van tegen een top 100 speler spelen?

____

Wel ontspannen om geen wl te spelen zeg. Zit een relaxed wat seasons te doen en tussendoor een beetje bronzen verdedigers voor 1500 te listen. Net als vorige week kopen mensen ze voor de challenge. Opvallend een verdediger zoeken die 1500 bin heeft en die terugverkopen. Tip: Rojo.
Dat je niet zo kan spelen zoals ik speel :+. Je moet als een gek blijven passen, wat belachelijk is. Zie dat ie vorige week 28e was.

Maar moet zeggen dat het wel het betere gokwerk is hoe hij verdedigt. Heel veel stick switchen, wat ik ook niet onder de knie heb :P.

Doe mij maar meer van die wedstrijden. Kan ik m'n niveau wat omhoog krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Aubameyang uit een 2 players pack! NICE!
untradeable en ik heb geen bundesliga team, maar toch, een supersub dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag weg 8)7 |:(

[ Voor 93% gewijzigd door 038Zwolle op 18-11-2017 03:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
futbin, loyalty is simpelweg +1 chem.
In de squad builder kun je loyalty ook aanzetten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:53:
[...]

____

Wel ontspannen om geen wl te spelen zeg. Zit een relaxed wat seasons te doen en tussendoor een beetje bronzen verdedigers voor 1500 te listen. Net als vorige week kopen mensen ze voor de challenge. In plaats van een verdediger zoeken die 1500 bin heeft en die terugverkopen. Tip: Rojo.
Elke bronzen verdediger? Of specifieke? In dat geval ga ik de club maar eens doorspitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine update, inmiddels vrijwel helemaal naar BL geswitched :)
https://www.futbin.com/18/squad/1510394

Vorig jaar ben ik rond deze tijd geswitched naar BPL, maar kan de POTM Verleiding nog steeds goed weerstaan.

Misschien nog een groene Stindl, Goretzka halen en een paar andere kleine aanvullingen voor de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Darc schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:09:
[...]

Ik heb hetzelfde. Club krijgt ook geen xp meer. Ze hebben het weer goed voor elkaar dit jaar.
Voor de mensen die dit probleem hebben.
Ontkoppelen van alle USB's op je PS4. Herstart de game en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:31:
Kleine update, inmiddels vrijwel helemaal naar BL geswitched :)
https://www.futbin.com/18/squad/1510394

Vorig jaar ben ik rond deze tijd geswitched naar BPL, maar kan de POTM Verleiding nog steeds goed weerstaan.

Misschien nog een groene Stindl, Goretzka halen en een paar andere kleine aanvullingen voor de bank.
Hoe bevallen Vidal en Alaba? Ik zit ook te denken die twee aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
De input delay is weer verschrikkelijk dit weekend... letterlijk niet te doen zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:10:
[...]

Hoe bevallen Vidal en Alaba? Ik zit ook te denken die twee aan te schaffen.
Tot nu toe prima, maar zal iets meer moeten spelen om daarover een goed oordeel te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips voor mijn team en/of versterkingen? Twijfel om Promes en Overmars in een team te houden aangezien het lastig linken is met andere spelers. Beide zijn untradeable dus wellicht twee teams met ze maken? Heb nu rond de 100k te besteden maar wil gerust doorsparen voor een icon. Mijn eerste idee was om voor Bergkamp of Kluivert door te sparen maar dan zitten al mijn coins in de aanval haha.

Alle tips zijn welkom :-)

https://www.futbin.com/18/squad/1522214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Die 81+ upgrade packs waren wel lekker zeg. 10 gedaan.

1x 84 Alves :D
1x 88 Godin :)
1x 86 hero Mané _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Skann op 18-11-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
Iemand die Isco als CAM heeft? Heb nu Asensio, dus benieuwd of iemand hem aanraadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zit nog sterk te twijfelen over een. Spitsen duo voor de. Bpl hoop volgende week ongeveer 150k coins vrij te hebben voor 2 spelers

Eentje die de bal kan vasthouden en eentje die snel is denk ik iheb nu costa maar doe is wat loom heb giroud ook al en die scoort ook wel aardig maar het is nog niet perfect

Jesus een vaste aankoop? Bedankt voor de tips alvast

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Skann schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:06:
Die 81+ upgrade packs waren wel lekker zeg. 10 gedaan.

1x 84 Alves :D
1x 88 Godin :)
1x 86 hero Mané _/-\o_
Hoe kom je aan die packs dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:37:
[...]

SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Welke SBC had je gedaan? En hoeveel coins was je ongeveer kwijt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
Razz89 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:37:
[...]

Was een Squad Builder Challenge voor, maar die zijn er niet meer. Waren wel niet verhandelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:02
Vrijdagochtend 100x jovetic voor 1500 p.s gekocht en voor 2700 verkocht. Zijn er nog meer actieve traders hier? Ik pak nu 1000 per keer maar vind het nog wel traag gaan. Hoe pakken jullie dit aan? Zijn er tips te vinden of gok je zelf op een speler?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
harrybeuker schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:52:
Vrijdagochtend 100x jovetic voor 1500 p.s gekocht en voor 2700 verkocht. Zijn er nog meer actieve traders hier? Ik pak nu 1000 per keer maar vind het nog wel traag gaan. Hoe pakken jullie dit aan? Zijn er tips te vinden of gok je zelf op een speler?
Nou Harry, 1000 per kaart is niet slecht hoor. Grote winsten kan je halen door kleine obscure wedstrijden die in de Marquee Matchups komen, zoals laatst de Melbourne Derby. Elke speler was van te voren 200 munten, en gingen tijdens de challenge naar 10 duizend. Sommige gasten hadden er 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik hoop dat. Dinsdag psg Monaco en Dortmund schalke gekozen wordt voor de marquee en dat die spelers een beetje gaan stijgen heel mn transfer lijst zit vol

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Wii4all schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:58:
Ik hoop dat. Dinsdag psg Monaco en Dortmund schalke gekozen wordt voor de marquee en dat die spelers een beetje gaan stijgen heel mn transfer lijst zit vol
Hier hetzelfde alleen heb ik alles gegokt op Dortmund Schalke. Welke spelers heb je gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:02
Skann schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:55:
[...]

Nou Harry, 1000 per kaart is niet slecht hoor. Grote winsten kan je halen door kleine obscure wedstrijden die in de Marquee Matchups komen, zoals laatst de Melbourne Derby. Elke speler was van te voren 200 munten, en gingen tijdens de challenge naar 10 duizend. Sommige gasten hadden er 100.
Ik ben wat te gretig vrees ik :) gaat zo veel tijd in zitten. De webapp werkt gelukkig wel mooi. Ik ga het in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
RR21 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:00:
[...]

Hier hetzelfde alleen heb ik alles gegokt op Dortmund Schalke. Welke spelers heb je gehaald?
Castro toprak piszjeck gotze kagawa weigl Meyer
Van schalke ook een paar nog voordat sane potm was

Van. As Monaco en psg ook een paar

Vorige week schoot wanayama ineens van 750 800 naar. 2000 vraag me af of hetzelfde effect met die gasten gebeurt

Af en toe gaat er al eentje weg dinsdag ff afwachten en dan gaat er een buy now op

[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 18-11-2017 14:08 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:06:
[...]

Castro toprak piszjeck gotze kagawa weigl Meyer
Van schalke ook een paar nog voordat sane potm was

Van. As Monaco en psg ook een paar

Vorige week schoot wanayama ineens van 750 800 naar. 2000 vraag me af of hetzelfde effect met die gasten gebeurt

Af en toe gaat er al eentje weg dinsdag ff afwachten en dan gaat er een buy now op
Voor hoeveel heb je Toprak, Piszeck en Kagawa gehaald?
Pagina: 1 ... 73 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs