Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:31:
[...]

Voor hoeveel heb je Toprak, Piszeck en Kagawa gehaald?
Allemaal voor max 1200

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dortmund kun je nog goedkoop hoge ratings halen. Bij Monaco zijn de 83 84 spelers al erg duur. Heb daar maar een paar Raggi's gehaald.

Nu de Australische competitie weer cheap is, is het niet onverstandig om van elke club een paar spelers voor 200 te halen. Hetzelfde geldt voor de andere kleine competities natuurlijk. Kun je tenminste hersenloos marquee match ups doen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik speelde zojuist in de weekend league tegen Sebas Corbis met een rating van 99! Normaal is dit een zilveren speler van 67: https://www.futbin.com/18/player/7152/Sebas%20Coris/

Hoe is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
sjakieman schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:34:
Ik speelde zojuist in de weekend league tegen Sebas Corbis met een rating van 99! Normaal is dit een zilveren speler van 67: https://www.futbin.com/18/player/7152/Sebas%20Coris/

Hoe is dit mogelijk?
Dan speel je tegen Sebas Corbis zelf. Profspelers krijgen, als ze dit bij EA aangeven, een eigen kaart van 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Grappig, nooit geweten. De kans dat je een profspeler krijgt als tegenstander dan ook wel erg klein natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:36:
[...]

Dan speel je tegen Sebas Corbis zelf. Profspelers krijgen, als ze dit bij EA aangeven, een eigen kaart van 99.
Of iemand aan wie die gast zijn kaart heeft gegeven. Aubameyang heeft hem aan zijn neefje gegeven bijvoorbeeld dacht ik (tenminste aan een familielid). Lijkt me wel gaaf om een keer tegen een pro te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Welke spelers zijn het beste om in te investeren met het oog op de komende Marquee matchups?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Julian-Intel schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:46:
Welke spelers zijn het beste om in te investeren met het oog op de komende Marquee matchups?
De gene die het meest in prijs stijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

bbblije schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:56:
[...]

De gene die het meest in prijs stijgen!
En dat zijn? :)

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is gokken voornamelijk, glazen bol enzo

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pogba IF onderweg. Assist en een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Salah 2 goals Suarez ook gast in Duitse 2e divisie 4 keer gescoord Wilson 3 goals ben benieuwd

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:49:
Salah 2 goals Suarez ook gast in Duitse 2e divisie 4 keer gescoord Wilson 3 goals ben benieuwd
Pogba op rentree. Maar belangrijker hij is een pack seller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zie youtube vol staan met winter upgrades ? Als een speler een winter upgrade krijgt. Wat gebeurd er dan met de eerste kaart ? Zijn er dan 2 varianten of heb je toevallig geluk als je zo'n speler hebt en wordt deze beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Millie-ano schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:08:
Zie youtube vol staan met winter upgrades ? Als een speler een winter upgrade krijgt. Wat gebeurd er dan met de eerste kaart ? Zijn er dan 2 varianten of heb je toevallig geluk als je zo'n speler hebt en wordt deze beter.
2 varianten en de upgrades/downgrades zitten dan vanaf dat punt in packs. IFs kunnen geupgrade worden trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Millie-ano schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:08:
Normale kaarten krijgen volgens mij geen upgrade alleen zn If kaart

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:49:
Hopen op een IF voor Salah, altijd goed ivm mijn otw versie :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:38
Bean77 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:25:
[...]

kleine kans gezien hij er nu al in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
stomley schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:29:
[...]

vorige week bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:29:
[...]

Ach hopen kan altijd. 2 goals blijven 2 goals, ze zullen hem wel moeten overwegen ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:35:
[...]

Ach hopen kan altijd. 2 goals blijven 2 goals, ze zullen hem wel moeten overwegen ;)
Heeft ook een OTW. Dat bevordert zijn kansen wel EA kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Wii4all schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:29:
[...]

Normale kaarten krijgen volgens mij geen upgrade alleen zn If kaart
Klopt! En dat is klote voor de waarde van zn lagere kaart, die wordt massaal gedumpt. Dus anticipeer goed! Ik heb KDB nu gekocht, maar van wat ik zo snel kan vinden zit hij in de poule voor een upgrade. Zo ook Jesus, voornamelijk Prem spelers. Dus maar eventjes goed nadenken wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Volgens mij komen er een Vd Beek IF en De Ligt IF aan.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:25:
[...]

Ik heb die van mij in de rust verkocht voor 400k. Kleine 80k winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Exodus FC schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:37:
Er zullen vast versterkingen voor mijn ajax team komen.

Hoop erg op Ziyech, maar kleine kans waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Exodus FC schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:37:
Dat zal een keuze worden. Komt vrijwel nooit voor dat er meerdere eredivisie IF zijn. Dan moeten er wel veel hattrick gescoord worden wil dat gebeuren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:27:
[...]

Dat zal een keuze worden. Komt vrijwel nooit voor dat er meerdere eredivisie IF zijn. Dan moeten er wel veel hattrick gescoord worden wil dat gebeuren.
De bank moet ook gevuld worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:55:
[...]

De bank moet ook gevuld worden.
Absoluut maar ik betwijfel 't!

In m'n team speel ik met Ntep, Giroud en Alessandrini IF. Daarachter sissoko als RM Zuber IF (waar ik die hele selectie ooit voor begonnen ben). Nu wil ik best wel Ntep updaten maar Ribery is denk ik niet echt stap vooruit, aangezien die sowieso geen kopduel winnen gaat.

Is martial het echt waard? Vind 'm nog vrij duur. Denk dat ik wel 35k voor hem over hem.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:42
Andere spelers op de plek van Mangala en Ederson? Voor de rest leuke ploeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

chengbondkwok schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:13:
[...]

Andere spelers op de plek van Mangala en Ederson? Voor de rest leuke ploeg :)
Maandag heb ik weer coins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:42
bbblije schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:18:
[...]

Ohja, best wel handig om coins te hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:18:
[...]

Rojo is best goed voor 1500 coins. Kan iig verdedigen. Daar heeft Mangas wat moeite mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:42:
[...]

Rojo is best goed voor 1500 coins. Kan iig verdedigen. Daar heeft Mangas wat moeite mee. :)
Zijn chem klopt dan niet meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:04:
[...]

Absoluut maar ik betwijfel 't!

In m'n team speel ik met Ntep, Giroud en Alessandrini IF. Daarachter sissoko als RM Zuber IF (waar ik die hele selectie ooit voor begonnen ben). Nu wil ik best wel Ntep updaten maar Ribery is denk ik niet echt stap vooruit, aangezien die sowieso geen kopduel winnen gaat.

Is martial het echt waard? Vind 'm nog vrij duur. Denk dat ik wel 35k voor hem over hem.
Ja, Martial is door zijn traits erg goed. Ribery is ook niets mis mee, maar blijft een risico door zijn stamina.
De enige reden dat ik Martial heb laten gaan is omdat Overmars daar nu speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee goals voor een CV en een hattrick voor een CM zijn vrij bijzonder, kunnen er best allebei in zitten. Wel een dik TOTW mogelijk komende week. Hopelijk TOTW SBC's + Black Friday SBC's.

Dik geld verdiend met die nieuwe SBC. Zelf gedaan met spelers uit m'n club, untradable IF gebruikt. Heeft ook goede (IG) stats, leuk als super sub. Heb ook nog een goedkope oplossing trouwens: https://www.futbin.com/18/squad/100049805/sbc

Hij zegt dat die IF extinct is, maar hij is 11K (op PS4). Doordat FUTbin zegt dat hij extinct is, komt hij niet in het SBC scherm te staan omdat hij 50K+ is, terwijl hij eigenlijk 15K is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:00:
[...]

Ik heb die van mij in de rust verkocht voor 400k. Kleine 80k winst :+
Dat is netjes, maar ik zou niet weten wie ik ipv Salah aan de rechterkant zou moeten halen.

Ik zit wel te kijken welke Icon/speler ik ipv IF de bruyne op het middenveld met Rui Costa en Pogba ga zetten. Ik hoop rond black friday rond de 1,8mln beschikbaar te hebben. Dan zijn er leuke icons beschikbaar, maar ik denk dat Petit 90 eigenlijk de beste speler voor een verdedigende rol op het middenveld is. Wie zou jij kiezen?

[ Voor 36% gewijzigd door Bean77 op 19-11-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:08:
[...]

Dat is netjes, maar ik zou niet weten wie ik ipv Salah aan de rechterkant zou moeten halen.

Ik zit wel te kijken welke Icon/speler ik ipv IF de bruyne op het middenveld met Rui Costa en Pogba ga zetten. Ik hoop rond black friday rond de 1,8mln beschikbaar te hebben. Dan zijn er leuke icons beschikbaar, maar ik denk dat Petit 90 eigenlijk de beste speler voor een verdedigende rol op het middenveld is.
Kan je Aguero niet als ST halen, en Messie met hem linken icm een icon?
Met franse spelers zou het ook kunnen met Mbappe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik vind sterling wel lekker op rechts

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:04:
[...]

Ja, Martial is door zijn traits erg goed. Ribery is ook niets mis mee, maar blijft een risico door zijn stamina.
De enige reden dat ik Martial heb laten gaan is omdat Overmars daar nu speelt.
Zal z'n traits zo eens even bekijken. Zijn workrates zijn wellicht wel slechter dan ntep. Médium low versus high medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:13:
[...]

Kan je Aguero niet als ST halen, en Messie met hem linken icm een icon?
Met franse spelers zou het ook kunnen met Mbappe
Een icon en Messi begint wel duurder te worden. Echt ontevreden ben ik ook niet over Salah. Als die naar binnen kan snijden dan is zijn linkervoet echt dodelijk.
Aanval hou ik voorlopig zo. Middenveld even kijken wie samen met Pogba en Rui Costa het middenveld gaat invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:02:
[...]

Een icon en Messi begint wel duurder te worden. Echt ontevreden ben ik ook niet over Salah. Als die naar binnen kan snijden dan is zijn linkervoet echt dodelijk.
Aanval hou ik voorlopig zo. Middenveld even kijken wie samen met Pogba en Rui Costa het middenveld gaat invullen.
Ik zit momenteel te puzzelen over Auba vs Lewa, vind Auba vreselijk om tegen te spelen omdat hij altijd bijna instant boven op je verdedigers zit, dus hem zelf ook nu in de spits staan.

Hij speelt niet onaardig, maar SBC Gignac heeft als sub inmiddels al meer gescored dan Auba :+, en laat het team als Target Man simpelweg beter functioneren.
Lewandowski kan zowel de oplossing en een upgrade voor Gignac zijn, maar zou ook Gignac simpelweg als sub ernaast kunnen houden als het met Auba niet lukt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 19-11-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:21:
[...]

Ik zit momenteel te puzzelen over Auba vs Lewa, vind Auba vreselijk om tegen te spelen omdat hij altijd bijna instant boven op je verdedigers zit, dus hem zelf ook nu in de spits staan.

Hij speelt niet onaardig, maar SBC Gignac heeft als sub inmiddels al meer gescored dan Auba :+, en laat het team als Target Man simpelweg beter functioneren.
Lewandowski kan zowel de oplossing en een upgrade voor Gignac zijn, maar zou ook Gignac simpelweg als sub ernaast kunnen houden als het met Auba niet lukt.
Ik vind Auba en Lewandowski allebei heel moeilijk om tegen te spelen. Je komt ze gelukkig zelden tegen omdat Jesus in 99% van de teams zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:41:
[...]

Ik vind Auba en Lewandowski allebei heel moeilijk om tegen te spelen. Je komt ze gelukkig zelden tegen omdat Jesus in 99% van de teams zit. :)
Auba --> Lewa gedaan om eens te testen.
Lewa zakt keurig in om de bal te halen, kaatst en moet geblesseerd van het veld af :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
De markt is al lekker aan het delen! Bale nu 360k en boateng ook al op 150k, gaat snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delano1992 schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:00:
De markt is al lekker aan het delen! Bale nu 360k en boateng ook al op 150k, gaat snel
PS4 is Bale 85K duurder, maar dalen is wel ingezet. Wel nog steeds duurder dan een week terug, vóór de video van MattHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Mede-tweakers, ik heb jullie hulp nodig. Ben nu aan het sparen geweest voor Litmanen (88), maar twijfel.

Welke squad zouden jullie kiezen:
https://www.futbin.com/18/squad/1558777 (zonder litmanen)
https://www.futbin.com/18/squad/1558753 (met litmanen)

of iemand anders nog ideeën. De verdediging heb ik al in mijn squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:28:
Mede-tweakers, ik heb jullie hulp nodig. Ben nu aan het sparen geweest voor Litmanen (88), maar twijfel.

Welke squad zouden jullie kiezen:
https://www.futbin.com/18/squad/1558777 (zonder litmanen)
https://www.futbin.com/18/squad/1558753 (met litmanen)

of iemand anders nog ideeën. De verdediging heb ik al in mijn squad.
Zou beide niet doen, voor je LCAM/RCAM heb je spelers verglijkbaar met wingers nodig, tenzij je een erg traag possesion based systeem hebt.
Litmanen past wel perfect in deze formatie als CCAM, was overigens positief verrast toen ik zijn stats zag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:36:
[...]

Zou beide niet doen, voor je LCAM/RCAM heb je spelers verglijkbaar met wingers nodig, tenzij je een erg traag possesion based systeem hebt.
Litmanen past wel perfect in deze formatie als CCAM, was overigens positief verrast toen ik zijn stats zag :D
Weet jij een alternatief? Door litmanen te kopen heb ik nog maar 120k over voor de overige 2 cam's + spits + CDM of ik moet op CDM khedira gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:37:
[...]

Weet jij een alternatief? Door litmanen te kopen heb ik nog maar 120k over voor de overige 2 cam's + spits + CDM of ik moet op CDM khedira gebruiken,
Khedira als CDM zou kunnen toch, haal je spelers als Mertens/Dybala/Gomez voor je LCAM/RCAM?
Spits is afhankelijk van je speelstijl, maar een target-man type werkt voor mij het beste in deze formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:37:
[...]

Een icon is wel een speler die het spel in jouw voordeel kan veranderen. Tijdens een draft deed Hagi wonderen voor me, terwijl zijn stats niet super zijn. Maar op de een of andere manier weten ze beter hun positie te kiezen en zijn ze overal waar je ze nodig hebt.

Ik zou persoonlijk naar zoiets kijken: https://www.futbin.com/18/squad/1559495

En dan gaan sparen voor een beest van een spits, Lukaku ofzo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 19-11-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:39:
[...]

Khedira als CDM zou kunnen toch, haal je spelers als Mertens/Dybala/Gomez voor je LCAM/RCAM?
Spits is afhankelijk van je speelstijl, maar een target-man type werkt voor mij het beste in deze formatie.
Ja ik had een Seria A voorhoede, maar was deze wel een beetje zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Leoon. schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:27:
[...]
In TOTW wk 5 zaten twee spelers van city, Gabriel en Sterling. Vd Beek heeft een hattrick gescoord en De Ligt 2 goals, wat zelden voorkomt bij een CV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:04:
[...]

In TOTW wk 5 zaten twee spelers van city, Gabriel en Sterling. Vd Beek heeft een hattrick gescoord en De Ligt 2 goals, wat zelden voorkomt bij een CV.
Premier League is wel even wat anders dan ons kikkerlandje he. Het mag dan wel een mega overwinning zijn maar volgens mij komt het niet vaak voor dat zoiets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:06:
[...]
Premier League is wel even wat anders dan ons kikkerlandje he. Het mag dan wel een mega overwinning zijn maar volgens mij komt het niet vaak voor dat zoiets gebeurd.
We zullen het zien, beide zullen met een IF eerder op de bank zitten dan in de basis van het TOTW staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:09:
[...]

We zullen het zien, beide zullen met een IF eerder op de bank zitten dan in de basis van het TOTW staan.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook zwaar terecht als er weer een aantal Eredivisie spelers buiten de TOTW selectie vallen.

De meeste TOTW spelers van 1 team (Hoffenheim) zaten in week 4 volgens mij: http://www.futhead.com/18/totw/totw4/

Dit was voornamelijk internationaal zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:31
[...]

Inderdaad, ik denk ook wel dat De Ligt en Vd Beek er allebei in zullen zitten, is al eens eerder voorgekomen bij Ajax en de 'historische' 0-8 icm een hattrick en brace van een CV zullen niet in het nadeel werken.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3fHq64J4oXUFtQiWTVbQITH4/full.jpg

Paar dagen geleden Griezmann gepacked. Helaas untradeble :(
Kom er alleen niet uit hoe ik hem in mijn huidige team kan krijgen. Wil Jesus er namelijk ook graag inhouden. Mocht iemand tips hebben graag! Heb ongeveer 60k te besteden
http://www.futhead.com/18/squads/1401451/

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:42
bbblije schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:44:
[...]

Een icon is wel een speler die het spel in jouw voordeel kan veranderen. Tijdens een draft deed Hagi wonderen voor me, terwijl zijn stats niet super zijn. Maar op de een of andere manier weten ze beter hun positie te kiezen en zijn ze overal waar je ze nodig hebt.

Ik zou persoonlijk naar zoiets kijken: https://www.futbin.com/18/squad/1559495

En dan gaan sparen voor een beest van een spits, Lukaku ofzo ;)
Prima team.. Jesus de spits in, linkt perfecto in het team dat je voorstelt _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke mensen! Dilemma tijd.

IF Kolasinic of Alex sandro als LB? Met de juiste chem styles vergelijkbare stats alleen is Sandro de betere dribbelaar en paser. Heeft daarentegen wel de mindere workrates.

Daarnaast twijfel ik om Alli als RMC te vervangen voor Eriksen. Eriksen is natuurlijk een klasse betere voetballer maar is wel kleiner en fysiek minder dan Alli. Alli ruimt naast Kante nog het 1 en ander op verdedigend.
WahyuSchmidt schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:50:

Kom er alleen niet uit hoe ik hem in mijn huidige team kan krijgen. Wil Jesus er namelijk ook graag inhouden. Mocht iemand tips hebben graag! Heb ongeveer 60k te besteden
Je zal dan toch naar een 2 spitsen formatie moeten gok ik. Je zou dan 41212 (2) kunnen gaan spelen met Griezmann en Gameiro als duo en Jesus als CAM. Door de hyperlink tussen Gameiro en en Griezmann kun je je middenveld gewoon premier league invullen.
Bean77 schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:08:
[...]

Ik zit wel te kijken welke Icon/speler ik ipv IF de bruyne op het middenveld met Rui Costa en Pogba ga zetten. Ik hoop rond black friday rond de 1,8mln beschikbaar te hebben. Dan zijn er leuke icons beschikbaar, maar ik denk dat Petit 90 eigenlijk de beste speler voor een verdedigende rol op het middenveld is. Wie zou jij kiezen?
Ik heb er Mkhitarian weer lopen. Hij is iets trager maar ik vond hem vergelijkbaar spelen als Salah. Al moet ik zeggen dat ik Salah minder potjes de kans heb kunnen geven. De 5 star WF van mkhitarian is een hoop waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Ja, je hebt het over de premier league. De eredivisie is andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
Weet iemand waarom de spelers van Roda JC zo verdomd duur zijn 8)7

Ik ben al een tijdje bezig om de Younes SBC te doen, gewoon af en toe eens wat spelers van de markt plukken voor een paar honder coins. Maar om een of andere reden zijn veel roda spelers echt ruim boven de 1k _O-

Edit: En er wordt bijna elk moment van de dag wel op die spelers geboden

[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 19-11-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:08:

IF Kolasinic of Alex sandro als LB? Met de juiste chem styles vergelijkbare stats alleen is Sandro de betere dribbelaar en paser. Heeft daarentegen wel de mindere workrates.

Daarnaast twijfel ik om Alli als RMC te vervangen voor Eriksen. Eriksen is natuurlijk een klasse betere voetballer maar is wel kleiner en fysiek minder dan Alli. Alli ruimt naast Kante nog het 1 en ander op verdedigend.

[...]

Je zal dan toch naar een 2 spitsen formatie moeten gok ik. Je zou dan 41212 (2) kunnen gaan spelen met Griezmann en Gameiro als duo en Jesus als CAM. Door de hyperlink tussen Gameiro en en Griezmann kun je je middenveld gewoon premier league invullen.

[...]

Ik heb er Mkhitarian weer lopen. Hij is iets trager maar ik vond hem vergelijkbaar spelen als Salah. Al moet ik zeggen dat ik Salah minder potjes de kans heb kunnen geven. De 5 star WF van mkhitarian is een hoop waard :)
IF Kolisinac vond ik bij mij niet overtuigen. Ik zou Alex Sandro de kans geven. Hem en Alaba zie je ook vrij vaak door de betere spelers gebruikt worden in hun teams.

Mkhiki heeft idd zijn 5*wf, maar ik vind Salah dan weer de betere treats hebben. Ik denk dat we beide een goede keus hebben gemaakt welke past bij onze verschillende speelstijl.

Valt me op bij Icons dat ze echt wisselen van prijs. Scheelt soms wel een ton (of meer per dag). Loont de moeite om ze wat langer in de gaten te houden om te weten wat een goede prijs voor ze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
@Bean77 Ik zou nog even terugkoppeling geven over IF Mbappe. ik kan er vrij kort over zijn, WAT EEN GEWELDENAAR!
Finishing en positionering zijn geweldig, het enige minpuntje is zijn longshot. Maar zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ik kwam van een Hybrid met Morata, maar heb toch Jesus gekocht... dus nu al mijn La Liga spelers in de verkoop. Nu opzoek naar een goede rb. Sterling Will do for now, maar heb dus 130k voor versterkingen... helaas overnars enzo te duur..

https://imgur.com/a/21LNv

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 19-11-2017 21:34 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WahyuSchmidt schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:50:
[afbeelding]

https://www.futbin.com/18/squad/1571101

Wel wat aanvallend, maar denk dat het op zich wel kan. De rest kan je naar eigen idee invullen. En je kunt natuurlijk ook de gewone kaart van Brozovic gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luncatic12 schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:18:
@Bean77 Ik zou nog even terugkoppeling geven over IF Mbappe. ik kan er vrij kort over zijn, WAT EEN GEWELDENAAR!
Finishing en positionering zijn geweldig, het enige minpuntje is zijn longshot. Maar zeker een aanrader!
Goed om te weten :)

Ik krijg hem alleen niet lekker in mijn team. IF Jesus zakt naar 7 chem in de beste scenario en dat vind ik het nog niet waard.
Maar wees er maar zuinig op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hebben jullie ook een 2e keeper trouwens? Heb hetzelf wel maar zit me net bedenken, die heb ik eigenlijk helemaal niet nodig. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:36:
[...]

IF Kolisinac vond ik bij mij niet overtuigen. Ik zou Alex Sandro de kans geven. Hem en Alaba zie je ook vrij vaak door de betere spelers gebruikt worden in hun teams.

Mkhiki heeft idd zijn 5*wf, maar ik vind Salah dan weer de betere treats hebben. Ik denk dat we beide een goede keus hebben gemaakt welke past bij onze verschillende speelstijl.

Valt me op bij Icons dat ze echt wisselen van prijs. Scheelt soms wel een ton (of meer per dag). Loont de moeite om ze wat langer in de gaten te houden om te weten wat een goede prijs voor ze is.
Sandro gehaald maar knal ik denk ik nog even op de transfermarkt. Haal ik wel als de prijzen iets zakken rond black friday. De gewone kolasinac doet het prima.

Voor een counterende paceabuser past Salah idd prima bij jou }) :+ Voor de man van het verzorgde, aantrekkelijke topvoetbal is Mkihki prima :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:38:
[...]

Sandro gehaald maar knal ik denk ik nog even op de transfermarkt. Haal ik wel als de prijzen iets zakken rond black friday. De gewone kolasinac doet het prima.

Voor een counterende paceabuser past Salah idd prima bij jou }) :+ Voor de man van het verzorgde, aantrekkelijke topvoetbal is Mkihki prima :+
Sommige doen er inderdaad wat langer over qua inzicht om de gaten en de kansen te zien die zich aandienen in het spel :+ oOo

Edit: Hopelijk komt er nog eens een cam versie van mkhiki

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 19-11-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:42:
[...]

Sommige doen er inderdaad wat langer over qua inzicht om de gaten en de kansen te zien die zich aandienen in het spel :+ oOo
Haha scherp! _/-\o_ Jammer genoeg hoor ik van jou altijd "een andere keer" als ik je uitdaag voor een potje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Grudgie schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:37:
Hebben jullie ook een 2e keeper trouwens? Heb hetzelf wel maar zit me net bedenken, die heb ik eigenlijk helemaal niet nodig. 8)7
Nee heb twee teams. Die zitten bij elkaar op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:43:
[...]

Haha scherp! _/-\o_ Jammer genoeg hoor ik van jou altijd "een andere keer" als ik je uitdaag voor een potje :+
Ik wil graag nog genieten van de positieve balans tussen ons. 8) Maar zonder gekheid, we kunnen zeker wat potjes doen binnenkort zodat we van elkaar kunnen leren.
Ik speel wel online div6 dus ben wel heel erg matig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vissert schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:43:
[...]

Ik wil wel een keer een potje als je op xbox speelt :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:56
Iemand nog suggesties voor mijn ploeg? https://www.futbin.com/18/squad/1572122
Zelf denk ik aan ibrahimovic als cam ipv ozil die veel te zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11
Vissert schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:08:

[...]

[...]

Ik zou eens naar IF Kolarov kijken. Wat een geweldenaar met shadow kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:58:
[...]

Ik wil wel een keer een potje als je op xbox speelt :)
PS4 helaas/gelukkig :+
Nachtapotheker schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:04:
[...]

Ik zou eens naar IF Kolarov kijken. Wat een geweldenaar met shadow kaartje.
Leuke kaart maar komt qua pace en stamina wel te kort ten opzichte van Sandro en Kolonasic. Daarnaast kan ik Sandro nog wel kwijt als Braziliaan naast David Luiz en achter Icon Rui costa maar een Kolarov wordt lastig :P
Bean77 schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:50:
[...]

Ik wil graag nog genieten van de positieve balans tussen ons. 8) Maar zonder gekheid, we kunnen zeker wat potjes doen binnenkort zodat we van elkaar kunnen leren.
Ik speel wel online div6 dus ben wel heel erg matig ;)
Lijkt mij een goed plan. Ik ben morgenavond en woensdagavond sowieso wel online!

Mkhi als cam? Hmm ik heb al zoveel aanvallende BPL middenvelders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11
@Vissert dat wordt dan lastig idd. Maar ii mis nooit pace en stamina bij die man. Simpelweg omdat hij altijd op de juiste plek loopt. Aanvallend is zijn early cross ook een mooi wapen. Voor mij geen andere LB meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb een IF sterling gekocht... ben benieuwd.. ☺

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

hmr schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:15:
Heb een IF sterling gekocht... ben benieuwd.. ☺
Fijne kaart! Snel, behendig en redelijk uithoudingsvermogen. Wel opletten welke voet je schiet! Maar een RB+A pass komt 9/10 keer aan waar hij aan moet komen! Zijn positionering is ook perfect! En hij komt goed mee naar binnen vanaf de vleugel.

Enige nadeel zoals aangegeven is zn chocolade been.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

We gaan het morgen merken.. hij is wel by far de duurste kaart die ik nu heb... had ook voor baily/willian en wellicht Dembele kunnen gaan :). Nu jesus en IF sterling maar eens proberen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

hmr schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:21:
We gaan het morgen merken.. hij is wel by far de duurste kaart die ik nu heb... had ook voor baily/willian en wellicht Dembele kunnen gaan :). Nu jesus en IF sterling maar eens proberen.
Zijn workrates passen beter bij mijn speelstijl. Met Jesus heb je al iemand die zo nu en dan terug zakt. Dan staat Sterling er om aan te spelen en de aanval op te bouwen! Het is ook beter om rond deze tijd van het jaar (black friday) je coins in IF’s te investeren. Niemand weet precies wat er gaat gebeuren, maar IF’s blijven vaker waardevast!

Als ik jou was zou ik nog een Deli Alli of Eriksen op je middenveld zetten, en een beest als Bakuyoko.

Ik speel nu met deze club van Sinterklaas: https://www.futbin.com/18/squad/1204846

KDB is echt fantastisch, maar wel duur :/. Alli of Eriksen zullen het daar ook goed doen.

Ik heb maandag pas weer de coins om iets te upgraden, Mangala was echt een drama. Stones doet het beduidend beter, zeker op pasend gebied! Bailly is een monster, waar ik echt voorzichtig mee moet spelen. Na de laatste patch gaat het beter, maar daar voor duwde hij er iedere wedstrijd wel een penaltie tegen uit :(. Niet inform Matuidi speelt beter voor me dan IF, maar dat is misschien ook door KDB dat Matuidi nu beter tot zn recht komt. Al met al een team dat voor mij best in balans is!

[ Voor 37% gewijzigd door bbblije op 19-11-2017 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

bbblije schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:33:
[...]

Zijn workrates passen beter bij mijn speelstijl. Met Jesus heb je al iemand die zo nu en dan terug zakt. Dan staat Sterling er om aan te spelen en de aanval op te bouwen! Het is ook beter om rond deze tijd van het jaar (black friday) je coins in IF’s te investeren. Niemand weet precies wat er gaat gebeuren, maar IF’s blijven vaker waardevast!

Als ik jou was zou ik nog een Deli Alli of Eriksen op je middenveld zetten, en een beest als Bakuyoko.

Ik speel nu met deze club van Sinterklaas: https://www.futbin.com/18/squad/1204846

KDB is echt fantastisch, maar wel duur :/. Alli of Eriksen zullen het daar ook goed doen.

Ik heb maandag pas weer de coins om iets te upgraden, Mangala was echt een drama. Stones doet het beduidend beter, zeker op pasend gebied! Bailly is een monster, waar ik echt voorzichtig mee moet spelen. Na de laatste patch gaat het beter, maar daar voor duwde hij er iedere wedstrijd wel een penaltie tegen uit :(. Niet inform Matuidi speelt beter voor me dan IF, maar dat is misschien ook door KDB dat Matuidi nu beter tot zn recht komt. Al met al een team dat voor mij best in balans is!
Heb zelf dele Ali, bakayoko en ander Herrera er achter staan! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Eindelijk wat packluck uit de mm na weken lang rotzooi gehad te hebben. Nu pack ik dus net Hero Mane! Gaat nu voor 300k op xbox maar prijs zakt al aardig de laatste dagen zie ik via futbin. Beter nu verkopen of even wachten tot bijvoorbeeld net voor de CL wedstrijd dinsdag?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/biYRRFY.jpg
Eindelijk wat leuks uit zo'n SB mega pack :') Maakt het spel er niet minder om maar dit verzacht de pijn wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op maandag 20 november 2017 @ 02:22:
Eindelijk wat packluck uit de mm na weken lang rotzooi gehad te hebben. Nu pack ik dus net Hero Mane! Gaat nu voor 300k op xbox maar prijs zakt al aardig de laatste dagen zie ik via futbin. Beter nu verkopen of even wachten tot bijvoorbeeld net voor de CL wedstrijd dinsdag?
Lekker verkopen, of een team omheen bouwen. Speculeren is een slechte garantie.

Bij mij is de put droog, non rares alom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:19:
[...]

Lekker verkopen, of een team omheen bouwen. Speculeren is een slechte garantie.

Bij mij is de put droog, non rares alom!
Ik weet niet wat voor pakketjes je gekregen hebt maar in een 35k pack alleen maar discard spelers vinden is echt schandalig. 35.000 munten of 700 fifa points (7 euro???) betalen om uiteindelijk 30 spelers en voornamelijk consumables te krijgen is echt om te janken. Vooral omdat de spelers prijzen zo erg zijn beïnvloed door o.a. EA dat zelfs 83 rated spelers die altijd gebruikt kunnen worden maar 950 coins zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:37:
[...]

Ik weet niet wat voor pakketjes je gekregen hebt maar in een 35k pack alleen maar discard spelers vinden is echt schandalig. 35.000 munten of 700 fifa points (7 euro???) betalen om uiteindelijk 30 spelers en voornamelijk consumables te krijgen is echt om te janken. Vooral omdat de spelers prijzen zo erg zijn beïnvloed door o.a. EA dat zelfs 83 rated spelers die altijd gebruikt kunnen worden maar 950 coins zijn.
Ja schandalig :/ maar wat doen we er aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:49:
[...]

Ja schandalig :/ maar wat doen we er aan?
Ik ben niet van plan om het spel nog een keer te halen. Voor de eerste patch was alles prima, voor mij althans. Als je kijkt naar het gebeuren met Star Wars Battlefront dan zie je ook wel wat voor geldwolven het zijn. EA wordt door Disney op de vingers getikt, maar de Fifa gaat zoiets echt niet doen omdat zij corruptie een nieuwe betekenis hebben gegeven. Het probleem met dit spel is dan ook dat het voor velen te aantrekkelijk is om Fifa punten te kopen, want een beter team is meer online "swag".

Het meest verschrikkelijke vind ik nog dat er mensen zijn die zeggen dat ze super goede handelaren zijn maar eigenlijk is dit alleen wanneer er promo packs zijn (rijker worden door Fifa points). Er loopt er hier ook minimaal 1 rond, maar daarover mag niet gepraat worden aldus de moderators hier :'). Het probleem zit hem in dat mensen beïnvloedbaar zijn. Ben je geen goede handelaar dan ben je genoodzaakt Fifa punten te kopen om een mega team te bouwen. Ook de "pack" video's waar mensen supersterren krijgen dragen bij aan de luiheid van EA, want waarom zou je als bedrijf geld investeren in iets dat toch wel blijft draaien (de verkoop van Fifa punten).

Fun fact: Elke review die gedaan is, is dan ook gedaan voordat het spel gruwelijk is verpest door patches :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhondtjes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-09-2024
Wat denken jullie van mijn huidig team ?
https://www.futbin.com/18/squad/1582033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:05:

Fun fact: Elke review die gedaan is, is dan ook gedaan voordat het spel gruwelijk is verpest door patches :+
Inderdaad, het begint elk jaar met trage gameplay waar je je stuk op bijt en terwijl je langzaam aan achter komt dat het langzame spel eindelijk een beetje op voetballen lijkt en er beter in wordt, komen er weer een paar patches voorbij zodat iedereen weer lekker kan gaan rennen en pacewhoren.
Heb FUT daardoor ook maar afgezworen ondanks dat ik door redelijke start met handel en packluck meer dan 1 miljoen coins heb. Probeer het net na een grote crash wellicht nog wel eens maar tot die tijd speel ik lekker seizoenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:37:
[...]

Inderdaad, het begint elk jaar met trage gameplay waar je je stuk op bijt en terwijl je langzaam aan achter komt dat het langzame spel eindelijk een beetje op voetballen lijkt en er beter in wordt, komen er weer een paar patches voorbij zodat iedereen weer lekker kan gaan rennen en pacewhoren.
Heb FUT daardoor ook maar afgezworen ondanks dat ik door redelijke start met handel en packluck meer dan 1 miljoen coins heb. Probeer het net na een grote crash wellicht nog wel eens maar tot die tijd speel ik lekker seizoenen.
Bij mij is het voornamelijk consistentie wat de bepalende factor is.

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/7e4j20/fixfifa/
https://www.reddit.com/r/...a_says_fuck_it_gib_money/

Hier ook nog wel 2 mooie posts van vandaag. Zou me echt niks verbazen als ze woensdag voor de ultieme TOTW gaan puur om mensen toch over te halen Fifa punten te kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Had eigenlijk geen tijd voor WL, toch nog 30 potjes kunnen rushen (eerder quitten bij achterstand etc om snel door te gaan). Toch nog 18 winst en goud 3 kunnen halen, wel handig, want heb volgend weekend namelijk meer tijd om te spelen haha.

Momenteel dit team;
https://www.futbin.com/18/squad/1584419

Wil alleen nog Pogba halen ipv Klaassen. Dan is het verder wel compleet. Wellicht nog de Gea. Ben echt superhappy met de aanval, snap niet dat Willian weinig waard is, scoort echt absurd veel.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:54
Vrijdag samen met een maat van mij FUT seizoenen gedaan, leuk om te doen. Uiteindelijk toch maar IF mertens gekocht, voor 365K opgepakt. Zie dat ie zojuist voor 430K gaat. Kan er n leuke winst op pakken. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Xamsix schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:14:
Had eigenlijk geen tijd voor WL, toch nog 30 potjes kunnen rushen (eerder quitten bij achterstand etc om snel door te gaan). Toch nog 18 winst en goud 3 kunnen halen, wel handig, want heb volgend weekend namelijk meer tijd om te spelen haha.

Momenteel dit team;
https://www.futbin.com/18/squad/1584419

Wil alleen nog Pogba halen ipv Klaassen. Dan is het verder wel compleet. Wellicht nog de Gea. Ben echt superhappy met de aanval, snap niet dat Willian weinig waard is, scoort echt absurd veel.
Gaaf team! Willian is echt een lekkere speler inderdaad, maar voor mij niet zo klinisch als jij benoemd. Hij viel bij mij te veel terug naar het middenveld, zeker naast iemand als Jesus werd het er dan te druk en staat iedereen op een kluitje. Nu met Costa en Sterling heb ik altijd een speler die op de vleugel aanspeelbaar is.
ajaxalex schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:34:
Vrijdag samen met een maat van mij FUT seizoenen gedaan, leuk om te doen. Uiteindelijk toch maar IF mertens gekocht, voor 365K opgepakt. Zie dat ie zojuist voor 430K gaat. Kan er n leuke winst op pakken. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Winst pakken vind ik persoonlijk een fijne ervaring. Maar wat koop je er voor terug... de markt is vaak in zn geheel aan het stijgen/dalen. Kan je nu zonder Mertens, dan verkopen. Maar speel je er nu graag mee, lekker houden. Zeker met een eventuele boycot weet niemand wat de markt gaat doen. Een IF/icon is dan de meest veilige optie. Maar als er donderdag een totw met Pogba oid aankomt dan gaan veel mensen hun club leeg verkopen om packs te openen.

[ Voor 30% gewijzigd door bbblije op 20-11-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Iemand die nog meer IF Fernandinho heeft? valt me nog erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:39:
Iemand die nog meer IF Fernandinho heeft? valt me nog erg tegen.
Speel er al sinds hij uit packs is mee. Fantastische CDM! En ook nog een trefzeker voor het doel. In welke formatie heb je hem staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:54
Winst pakken vind ik persoonlijk een fijne ervaring. Maar wat koop je er voor terug... de markt is vaak in zn geheel aan het stijgen/dalen. Kan je nu zonder Mertens, dan verkopen. Maar speel je er nu graag mee, lekker houden. Zeker met een eventuele boycot weet niemand wat de markt gaat doen. Een IF/icon is dan de meest veilige optie. Maar als er donderdag een totw met Pogba oid aankomt dan gaan veel mensen hun club leeg verkopen om packs te openen.
Ik ga dan toch voor t geld, koop m vrijdag wel terug;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:40:
[...]

Speel er al sinds hij uit packs is mee. Fantastische CDM! En ook nog een trefzeker voor het doel. In welke formatie heb je hem staan?
4-1-2-1-2 als LCM, puur om te linken met Jesus en Alex Sandro in mijn hybrid (rest is Calcio A). Heb als echte CDM Matuidi, maar hem als CDM is beter denk je?
Pagina: 1 ... 74 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs