Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:42:
[...]

4-1-2-1-2 als LCM, puur om te linken met Jesus en Alex Sandro in mijn hybrid (rest is Calcio A). Heb als echte CDM Matuidi, maar hem als CDM is beter denk je?
Zijn workrates maken Fer niet echt een middenvelder. Hij staat bij mij in de as 433. Naast LCM Matuidi en RCM Bruyne. Daar staat hij perfect! Blijft achter, maakt belangrijke intercepties. Is niet bijzonder sterk, en wat zwak in de lucht. Maar daar heb ik Sandro en Valencia voor. Fernandinho maakt intercepties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:53
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:44:
[...]

Zijn workrates maken Fer niet echt een middenvelder. Hij staat bij mij in de as 433. Naast LCM Matuidi en RCM Bruyne. Daar staat hij perfect! Blijft achter, maakt belangrijke intercepties. Is niet bijzonder sterk, en wat zwak in de lucht. Maar daar heb ik Sandro en Valencia voor. Fernandinho maakt intercepties.
https://www.futbin.com/18/squad/1585272

Misschien dat deze aanpassing wat is? Is ook meteen wat wijder dan 4-1-2-1-2 (https://www.futbin.com/18/squad/1381572 was mijn vorige trouwens).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
vanochtend Petit 90 op de kop kunnen tikken voor iets meer dan 1,1mln. Best een koopje (op dit moment).
Shadow erop gegooid en vanavond maar eens testen.

Uit mijn 3 pakjes niks bijzonders. Uit de 2 jumbo packs niet eens een rare speler. Ach kennelijk was mijn geluk bij Petit op :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:01:
vanochtend Petit 90 op de kop kunnen tikken voor iets meer dan 1,1mln. Best een koopje (op dit moment).
Shadow erop gegooid en vanavond maar eens testen.

Uit mijn 3 pakjes niks bijzonders. Uit de 2 jumbo packs niet eens een rare speler. Ach kennelijk was mijn geluk bij Petit op :P
Benieuwd hoe Petit bevalt. Ik heb destijds zijn leenspeler gehaald maar ik vond het geen 1.2 miljoen waard. Zelfde met rui Costa eigenlijk maar die "misbruik" ik op de verkeerde positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:36:
[...]

Gaaf team! Willian is echt een lekkere speler inderdaad, maar voor mij niet zo klinisch als jij benoemd. Hij viel bij mij te veel terug naar het middenveld, zeker naast iemand als Jesus werd het er dan te druk en staat iedereen op een kluitje. Nu met Costa en Sterling heb ik altijd een speler die op de vleugel aanspeelbaar is.

[...]

Winst pakken vind ik persoonlijk een fijne ervaring. Maar wat koop je er voor terug... de markt is vaak in zn geheel aan het stijgen/dalen. Kan je nu zonder Mertens, dan verkopen. Maar speel je er nu graag mee, lekker houden. Zeker met een eventuele boycot weet niemand wat de markt gaat doen. Een IF/icon is dan de meest veilige optie. Maar als er donderdag een totw met Pogba oid aankomt dan gaan veel mensen hun club leeg verkopen om packs te openen.
Hmm nja op al mijn spelers heb ik ingesteld dat ze achter de verdediging moet kruipen, dus heb soms nog wel (als ik zelf te snel wil) dat er te veel ruimte is tussen de wings en middenveld. Qua afmaken, als hij vanaf de rechterkant met zijn rechterbeen uithaalt naar de linker verre hoek is het echt vaak raak. Met links is het helaas een stuk minder. Sterling vond ik ook wel fijn spelen, maar was voor mij iets minder met afmaken.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips om te investeren voor de komende dagen? If’s ivm nieuwe sbc of blijven die uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:51:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/1585272

Misschien dat deze aanpassing wat is? Is ook meteen wat wijder dan 4-1-2-1-2 (https://www.futbin.com/18/squad/1381572 was mijn vorige trouwens).
KDB lijkt me niet snel genoeg als buitenste CAM. Dybala niet genoeg stamina.

https://www.futbin.com/18/squad/1586216

Wat vind je hier van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:38:
[...]

KDB lijkt me niet snel genoeg als buitenste CAM. Dybala niet genoeg stamina.

https://www.futbin.com/18/squad/1586216

Wat vind je hier van?
Hmm dat heeft wel wat, weet alleen niet of ik budgettechnisch er mee uit de voeten kom, maar dat zal ik vanmiddag even moeten kijken.

Edit: dat wordt scream perisic verkopen, 100k was toch iets te gretig voor een supersub

[ Voor 10% gewijzigd door YouR op 20-11-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:41:
[...]

Hmm dat heeft wel wat, weet alleen niet of ik budgettechnisch er mee uit de voeten kom, maar dat zal ik vanmiddag even moeten kijken.

Edit: dat wordt scream perisic verkopen, 100k was toch iets te gretig voor een supersub
Agüero en Matuidi zouden ook werken! Maar daar bespaar je niet een hoop mee. En ik verlies Naingolan boven Matuidi, helaas heeft Agüero ook maar 70 stamina. Lui geworden daar in Engeland ;)

Absoluut Jesus NIET verkopen! Hij krijgt 100% een upgrade! En dan gaat zn IF ook omhoog.

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 20-11-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:48:
[...]

Agüero en Matuidi zouden ook werken! Maar daar bespaar je niet een hoop mee. En ik verlies Naingolan boven Matuidi, helaas heeft Agüero ook maar 70 stamina. Lui geworden daar in Engeland ;)
Ja kan eventueel Matuidi daar nog houden tot ik Naing kan betalen, mis je wel wat kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:50:
[...]

Ja kan eventueel Matuidi daar nog houden tot ik Naing kan betalen, mis je wel wat kracht.
Nogmaals, Jesus niet verkopen! Krijgt een upgrade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:53:
[...]

Nogmaals, Jesus niet verkopen! Krijgt een upgrade ;)
Maar wat als hij nog een IF (of TOTGS) krijgt? Dan daalt hij toch harder dan dat die omhoog gaat met een eventuele upgrade?

Was in principe ook niet van plan hem te verkopen. Speelt veel te lekker en zijn nieuwere versies zullen haast niet te betalen zijn (tenzij ik het traden weer fatsoenlijk oppak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:48:
[...]

Absoluut Jesus NIET verkopen! Hij krijgt 100% een upgrade! En dan gaat zn IF ook omhoog.
Aguero dan eigenlijk op de plaats van Dybala? Heb je ervaring met Aguero (en in vergelijking met Dybala)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
roybr schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:24:
Iemand nog tips om te investeren voor de komende dagen? If’s ivm nieuwe sbc of blijven die uit?
Ik verwacht in ieder geval deze twee marquee matchups:
PSG - Monaco
Dortmund - Schalke

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:56:
[...]

Aguero dan eigenlijk op de plaats van Dybala? Heb je ervaring met Aguero (en in vergelijking met Dybala)?
Alleen in een offline draft, eerste helft een god. Tweede helft nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:07:
[...]

Benieuwd hoe Petit bevalt. Ik heb destijds zijn leenspeler gehaald maar ik vond het geen 1.2 miljoen waard. Zelfde met rui Costa eigenlijk maar die "misbruik" ik op de verkeerde positie.
Ik ben ook benieuwd. In principe wil ik dat hij de 'stofzuiger' rol op zich neemt op het middenveld. Ik las ook goede dingen over zijn longshots, maar zoals altijd is het zelf proberen van de speler wel essentieel.
Ik heb Rui Costa als CM staan, maar is eigenlijk een echte cam. Toch scoort hij regelmatig als aansluitende middenvelder, meer dan Pogba overigens.

En als Petit niet bevalt gaat die weer de verkoop in. Dan zal ik door moeten sparen voor een type Matthaus of Viera 88.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:28:
[...]

Ik ben ook benieuwd. In principe wil ik dat hij de 'stofzuiger' rol op zich neemt op het middenveld. Ik las ook goede dingen over zijn longshots, maar zoals altijd is het zelf proberen van de speler wel essentieel.
Ik heb Rui Costa als CM staan, maar is eigenlijk een echte cam. Toch scoort hij regelmatig als aansluitende middenvelder, meer dan Pogba overigens.

En als Petit niet bevalt gaat die weer de verkoop in. Dan zal ik door moeten sparen voor een type Matthaus of Viera 88.
Vieira moet zo’n monster zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:33:
[...]

Vieira moet zo’n monster zijn!
Voor een monster prijs ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Mijn twee icon editie pakjes waren weer bij elkaar zo'n 6k waard.... Wat een ellende zijn die dingen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:24
Uiteindelijk besloten toch maar weer bij Serie A te blijven: https://www.futbin.com/18/squad/1588029

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
stomley schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:52:
Uiteindelijk besloten toch maar weer bij Serie A te blijven: https://www.futbin.com/18/squad/1588029
Hoe is bonucci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:28:
[...]

Daarvoor heb ik gewoon Kante :) Maar verdedigend liep Petit idd wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
ik vind hem echt heerlijk, sowieso ben ik fan van de verdedigers van de Serie A, omdat ze gewoon veel meer in positie staan.

Ik vind hem erg sterk aanvoelen en maakt geen rare beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:01:
[...]

ik vind hem echt heerlijk, sowieso ben ik fan van de verdedigers van de Serie A, omdat ze gewoon veel meer in positie staan.

Wel komisch. Totaal niet mijn ervaring gebaseerd op vorig jaar. Ik vond vorig jaar alleen Manolas de moeite waard. Zelfs tots Chiellini en de laatste IF van bonucci liepen uit positie. Geen idee of het dit jaar anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Wii4all schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:17:
[...]

Ik verwacht in ieder geval deze twee marquee matchups:
PSG - Monaco
Dortmund - Schalke
Ik denk dat Spartak - Zenit ook een goede kans maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met litmanen 88 als CAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:16:
Denk @stomley (zie paar posts hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:17:
[...]

Denk @stomley (zie paar posts hierboven)
Heb hem net pas in mijn team geplaatst :) Ga hem hopelijk vandaag nog even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah super ben benieuwd! Toevallig ook iemand ervaring met Desailly als cvm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:25:
Heb je alleen maar goden op het veld staan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:25:
Of heeft iemand een betere cvm voor minder coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:26:
[...]

Heb je alleen maar goden op het veld staan? ;)
Ja veel gehandeld en nu ben ik er klaar mee! Wil ook kluivert nog halen en van der sar en dan heb ik een top team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:26:
[...]

Of heeft iemand een betere cvm voor minder coins?
Bakayoko ?
Maar serieus, als je dit soort bedragen uit gaat geven dan zou ik wel een speler uitzoeken die meer is dan een breker zoals bijvoorbeeld Blanc/Mattheus/Petit ?

Dat zijn spelers die naast hun verdedigende kwaliteiten ook voetballend nog iets kunnen toevoegen aan je team, een Desailly is er voornamelijk om de bal af te pakken en vervolgens snel in te leveren bij iemand met dezelfde kleur shirt :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:33:
[...]

Bakayoko ?
Maar serieus, als je dit soort bedragen uit gaat geven dan zou ik wel een speler uitzoeken die meer is dan een breker zoals bijvoorbeeld Blanc/Mattheus/Petit ?

Dat zijn spelers die naast hun verdedigende kwaliteiten ook voetballend nog iets kunnen toevoegen aan je team, een Desailly is er voornamelijk om de bal af te pakken en vervolgens snel in te leveren bij iemand met dezelfde kleur shirt :)
Daar heb je gelijk in alleen blanc is geen cdm en mattheus is een Duitser waar je vroeger een hekel aan had en te duur. Maar petit is wel een goeie alleen vind ik zijn workrates niet echt relaxt voor een CDM H/H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
stomley schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:01:
[...]

Mooi dat wordt mijn eerst volgende aankoop.
Ik weet niet hoeveel geld je nog hebt, maar icardi if is een baas. En mocht je nog meer geld hebben, mertens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Voor mijn team zoek ik voor naast mijn Target Man (Kane of Lukaku) nog een behendige spits. Iemand ervaring met Lacazette en/of Zaha IF?

Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom als het maar geen Gabriel Jesus is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
RR21 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:58:
Voor mijn team zoek ik voor naast mijn Target Man (Kane of Lukaku) nog een behendige spits. Iemand ervaring met Lacazette en/of Zaha IF?

Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom als het maar geen Gabriel Jesus is ;)
Waarom geen Jesus? Is voor mij de beste speler in de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
RR21 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:58:

Ik speel al een geruime tijd met IF Zaha in mn BPL team, hij is echt een baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:44:
[...]

Daar heb je gelijk in alleen blanc is geen cdm en mattheus is een Duitser waar je vroeger een hekel aan had en te duur. Maar petit is wel een goeie alleen vind ik zijn workrates niet echt relaxt voor een CDM H/H
Vroeger is geweest toch :)
Wat Petit betreft vind ik zijn workrates juist een plus, icm linksbenig, voor 4231 als LCDM is hij zeer welkom in mijn team.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Hebben jullie trouwens ook dat jullie defence heel vaak gaten laten liggen op de counter. Dit heb ik nog steeds als ik very defensive speel en de custom tactics op iets van 40 wide heb zitten. Echt zonde hoeveel doelpunten ik daardoor doorlaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
ajaxalex schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:48:
[...]

Mooi dat wordt mijn eerst volgende aankoop.
Ik weet niet hoeveel geld je nog hebt, maar icardi if is een baas. En mocht je nog meer geld hebben, mertens!
Ja ik kom elke keer terug bij belotti. Op één of andere manier doet hij alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:10:
Hebben jullie trouwens ook dat jullie defence heel vaak gaten laten liggen op de counter. Dit heb ik nog steeds als ik very defensive speel en de custom tactics op iets van 40 wide heb zitten. Echt zonde hoeveel doelpunten ik daardoor doorlaat...
Vind het vooral irritant dat mijn verdedigers altijd minimaal 3 meter vanaf de tegenstander zijn, of simpelweg eerst ff een sigaretje gaan staan te roken voordat ze reageren op een weglopende tegenstander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:22:
[...]

Vind het vooral irritant dat mijn verdedigers altijd minimaal 3 meter vanaf de tegenstander zijn, of simpelweg eerst ff een sigaretje gaan staan te roken voordat ze reageren op een weglopende tegenstander :+
En hoe op de zelfde manier de verdediger van de tegenstander zo voor jouw aanvaller staat om de pass te onderscheppen. Terwijl jij bijna de knop uit zn socket aan het duwen bent om richting de bal te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem als CAM en ST gebruikt en het is echt een super fijne speler. Persoonlijk denk ik dat de 88 ook de beste variant is vanwege zijn uithoudingsvermogen. Longshots werkten trouwens echt super goed bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:33:
[...]

Bakayoko ?

Blanc zou je als CD moeten halen. Ik vind hem echt ubergoed. Ferdinand verbleekt een beetje bij hem. Desailly zou ik ook eerder als CD halen dan als middenvelder. @Vissert heeft ervaring met hem als CD.
Gullit86 en Vieira86 zijn overpriced, maar voordeel is wel dat ze in elk team passen. IF de Bruyne bijv. vond ik beter qua stats dan Gullit en Vieira tegen de helft van de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:32:
[...]

Blanc zou je als CD moeten halen. Ik vind hem echt ubergoed. Ferdinand verbleekt een beetje bij hem. Desailly zou ik ook eerder als CD halen dan als middenvelder. @Vissert heeft ervaring met hem als CD.
Gullit86 en Vieira86 zijn overpriced, maar voordeel is wel dat ze in elk team passen. IF de Bruyne bijv. vond ik beter qua stats dan Gullit en Vieira tegen de helft van de kosten.
Over het algemeen spelen icons wel beter dan de face stats die ze hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:39:
[...]

Over het algemeen spelen icons wel beter dan de face stats die ze hebben
Ik hoor dat vaker. Stats technisch gezien zou het niet kunnen. Hoewel ik ook eens gedacht heb of 'composure' er niet voor zorgt dat er een soort van extra waarde aan de stats wordt toegevoegd (soort universele Chemistry style achtig iets).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10 23:40
Iemand die zlatan als cam heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:46:
[...]

Ik hoor dat vaker. Stats technisch gezien zou het niet kunnen. Hoewel ik ook eens gedacht heb of 'composure' er niet voor zorgt dat er een soort van extra waarde aan de stats wordt toegevoegd (soort universele Chemistry style achtig iets).
Ja zal vast wel iets zijn of het is gewoon het gevoel van mensen. Duidelijkheid van EA ga je toch niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:30
Afgelopen week geen SB gespeeld, gisteravond even 2 potjes gedaan om toch nog een paar gratis packs te krijgen. En moet zeggen dat ik erg blij was dat ik verder niet gespeeld had, want de frustratie die wonderbaarlijke acties van de AI en rare dingen aan mijn kant gaven had ik niet gemist. Het verschil tussen wedstrijden in SB blijft echt heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBarryNL schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:50:
@MyUtd4Life Hij gebruikt hem als CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Pompi schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:10:
Afgelopen week geen SB gespeeld, gisteravond even 2 potjes gedaan om toch nog een paar gratis packs te krijgen. En moet zeggen dat ik erg blij was dat ik verder niet gespeeld had, want de frustratie die wonderbaarlijke acties van de AI en rare dingen aan mijn kant gaven had ik niet gemist. Het verschil tussen wedstrijden in SB blijft echt heel apart.
Ja ik begin het ook steeds meer te merken. Ene potje op pro verschrikkelijk moeizaam 5-4 winst en potje erna 6-0 zonder een zuchtje moeite :') Op niveautje hoger exact hetzelfde trouwens, kan zoveel verschil zitten tussen de potjes.

Dit waren wedstrijden tegen 100 chem teams, de tegenstanders met lagere chem zijn altijd een stukje makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ben ook erg benieuwd.. twijfel om deze baas te halen voor de cam positie in een 433-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:32:
[...]

Qua stats misschien, maar Gullit is simpelweg een Naingolan van 1.90m met een 5*WF.
Als je na gaat hoeveel impact Pogba/Naingolan al door hun physiek op je spel hebben dan denk ik dat Gullit/Veira het waarschijnlijk wel waard zijn.

Zou sowieso het veld erg klein maken als dat soort spelers zou hebben :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-10 21:53
Zoals @Verwijderd zegt heb ik inderdaad gebruik gemaakt van Zlatan als CAM. Inmiddels staat hij samen met Lukaku in de spits met Rui Costa daarachter.

Maar Ibrahimovic is een prima CAM als je zijn beperking (dat hij niet super snel is) voor lief neemt. Passing is prima, maar dribbelen en schieten zijn echt fantastisch. Doordat hij zo sterk is kan hij amper van de bal gezet worden. Ik vind het vooral relaxt dat je als CAM vaker gebruik kan maken van de afstandsschoten of een finesse shot. Om die shooting nog wat te boosten en pace wat te verbeteren gebruik ik hem met Hunter.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:36:
[...]

Ja ik begin het ook steeds meer te merken. Ene potje op pro verschrikkelijk moeizaam 5-4 winst en potje erna 6-0 zonder een zuchtje moeite :') Op niveautje hoger exact hetzelfde trouwens, kan zoveel verschil zitten tussen de potjes.

Dit waren wedstrijden tegen 100 chem teams, de tegenstanders met lagere chem zijn altijd een stukje makkelijker.
Ik heb het volgende minimaal 3 keer per Scripting Battles wedstrijd: https://streamable.com/inhpu

Ik geloof er echt niet meer in dat dingen die op het veld echt puur met RNG te maken hebben. Het is te voorspelbaar wat er gebeurd naast de longshots maar er is weinig aan te doen als je spelers zelf niet echt mee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Eerste indruk: wow wat een speler.
Hij voelt zo fijn aan en loopt ook de juiste ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:19:
[...]

Alleen in een offline draft, eerste helft een god. Tweede helft nergens meer te vinden.
Aguero dus geen aanrader? Wilde hem namelijk gaan proberen icm Lukaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 15:24

rSNNN

Titel ondertitel

gaizka schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:58:
[...]

Ik gebruik Aguero en ben wel super tevreden over hem. Schiet de bal van alle hoeken en standen binnen. Is ook lekker vlot.

205 wedstrijden, 227 goals

[ Voor 4% gewijzigd door rSNNN op 20-11-2017 17:00 ]

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.easports.com/...Id=cSIqvpjVnNkfi:FFA18PS4
Dit is mijn team nu!
Heb nog ongeveer 1,8 miljoen coins. Tips??
Salah is goed maar irriteer mij aan zijn WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:50:
[...]

Eerste indruk: wow wat een speler.
Hij voelt zo fijn aan en loopt ook de juiste ruimte in.
Klopt ook gehaald! 2 matches 2 goals 2 assist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:21:
https://www.easports.com/...Id=cSIqvpjVnNkfi:FFA18PS4
Dit is mijn team nu!
Heb nog ongeveer 1,8 miljoen coins. Tips??
Salah is goed maar irriteer mij aan zijn WF.
Litmanen en Wijnaldum omdraaien voor volledige chemistry voor je LB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10 23:40
Razz89 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:36:
[...]

Ben ook erg benieuwd.. twijfel om deze baas te halen voor de cam positie in een 433-4
Ik speel ook met 433 4. Hoe speel jij? hoe zit je team er nu uit? Heb op dit moment ozil als CAM die doet het eigenlijk ook heel goed alleen vind ik shooting en physicality nog al slecht. Van daar dat ik ibra wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
BlackBarryNL schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:52:
[...]

Ik speel ook met 433 4. Hoe speel jij? hoe zit je team er nu uit? Heb op dit moment ozil als CAM die doet het eigenlijk ook heel goed alleen vind ik shooting en physicality nog al slecht. Van daar dat ik ibra wil proberen.
Ik speel nu nog in een 4321 maar wil graag ibra proberen in 433-4 omdat ik hem niet als spits wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik ben eruit... Dit gaat het worden: https://www.futbin.com/18/squad/1495593
Stiekem baal ik van mezelf, omdat ik geen BPL team wilde. Toch kom ik er elke keer weer op uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
PetrCech_3 schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:05:
Ik ben eruit... Dit gaat het worden: https://www.futbin.com/18/squad/1495593
Stiekem baal ik van mezelf, omdat ik geen BPL team wilde. Toch kom ik er elke keer weer op uit...
Dan ga je een leuke WL tegemoet. Kom je alleen je eigen team tegen...
Beetje originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Shreddaaa schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:15:
[...]

Kijk uit wat je zegt maat... Als er één iemand is die de meest idiote hybrids heeft gehad dit jaar, dan ben ik het wel. Geloof niet dat jij wat teams van mij hebt gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:37:
[...]

Qua stats misschien, maar Gullit is simpelweg een Naingolan van 1.90m met een 5*WF.
Als je na gaat hoeveel impact Pogba/Naingolan al door hun physiek op je spel hebben dan denk ik dat Gullit/Veira het waarschijnlijk wel waard zijn.

Zou sowieso het veld erg klein maken als dat soort spelers zou hebben :9
Gullit, Vieira, Pogba :P Oefff haha. Stel je dat eens voor op 1 middenveld. incomming ragequits lol.
YouR schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:05:
[...]

Ja zal vast wel iets zijn of het is gewoon het gevoel van mensen. Duidelijkheid van EA ga je toch niet krijgen.
Nee dat is ook zo. Alleen de verschijning van Gullit is al mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Is er hier nog iemand die gewoon ''eigenwijs'' FutBin Import en scripts blijft draaien? Aangezien FutBin op Twitter de geruchten van bannen enz. een beetje aan het ontkrachten was..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:00:
Is er hier nog iemand die gewoon ''eigenwijs'' FutBin Import en scripts blijft draaien? Aangezien FutBin op Twitter de geruchten van bannen enz. een beetje aan het ontkrachten was..
Ik nog niet. Durf het nog niet aan eerlijk gezegd. Als futbin import weer aan zet wil ik wel weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:15:
[...]

Oordelen over andermans team 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vorig seizoen, maar hij is simpelweg het beste als targetman met snellere spelers om hem heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:07:
[...]

Vorig seizoen, maar hij is simpelweg het beste als targetman met snellere spelers om hem heen.
Krijg hem aan de bal in de 16 en hij schiet alle ballen door de touwen heen. Begin fifa18 even met hem gespeeld in de spits, maar speelde nog hetzelfde als fifa17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

gaizka schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:58:
[...]

Eerste helft had ik veel plezier van hem, tweede helft kon ik hem niet meer vinden. Lukaku zal er dan nog staan om het klusje af te maken! Op papier lijkt het te moeten werken ;)

Ik ben mn club gaan opruimen, alles gelist wat ik had. Zaten genoeg silver tussen die voor 2,5-5K verkocht zijn. Best bizar! IF Otamendi gehaald als investering en hij past perfect in mn team. Met 88 intercepties moet hij toch wel iets goed doen! Ik vond Alderweireld ook goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik gebruik de scripts nog gewoon. Ik heb het idee dat futhead de boel een beetje aan het opstoken was. Heb buiten dat bericht ook nog niets vernomen van een evt banwave oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:03
Wanneer zullen de prijzen een beetje zakken ivm black friday? Zou toch zo langzaam aan al moeten gebeuren? Ze gaan nu alleen maar omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
PetrCech_3 schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:17:
[...]

Kijk uit wat je zegt maat... Als er één iemand is die de meest idiote hybrids heeft gehad dit jaar, dan ben ik het wel. Geloof niet dat jij wat teams van mij hebt gezien.
Die heb ik inderdaad niet gezien.
Maar dat is ook niet relevant, gezien dit nu je huidige team is toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
Shreddaaa schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:54:
[...]

Die heb ik inderdaad niet gezien.
Maar dat is ook niet relevant, gezien dit nu je huidige team is toch?
Nvm. Bespaar me de moeite. Fijne avond. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Hier speel ik op dit moment mee: https://www.futbin.com/18/squad/1601323

Zit nog wel steeds veel te schuiven en rommelen, Pisczek op rechtsachter met thiago op cm voor m en dan D.Luiz naast Koscielny of Azpi bijvoorbeeld.

En Gameiro blijft een bijzonder geval, de ene wedstrijd vind ik m heerlijk spelen en andere potjes gaat hij er binnen het half uur vanaf voor Alessandrini IF of Martial...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:15:
[...]

Krijg hem aan de bal in de 16 en hij schiet alle ballen door de touwen heen. Begin fifa18 even met hem gespeeld in de spits, maar speelde nog hetzelfde als fifa17.
Daarnaast een van de weinige spelers die zowel target forward en backs into player als traits heeft.
Zou hem graag passend willen maken in mijn huidig team, maar dan moet er waarschijnlijk nog een icon ergens bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:03:
Hier speel ik op dit moment mee: https://www.futbin.com/18/squad/1601323

Zit nog wel steeds veel te schuiven en rommelen, Pisczek op rechtsachter met thiago op cm voor m en dan D.Luiz naast Koscielny of Azpi bijvoorbeeld.

En Gameiro blijft een bijzonder geval, de ene wedstrijd vind ik m heerlijk spelen en andere potjes gaat hij er binnen het half uur vanaf voor Alessandrini IF of Martial...
Ja dit is wel een bijzonder team ;) Creatief met chem :p.

Wellicht de reden dat het zo inconsistent speelt?

Martial zou lekker zijn, maar 44K voor een 82 rated kaart, beetje overdreven :( dus die zitten nu in IF Otamendi, Martial kopen tijdens de crash... als die er komt.

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 20-11-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:15:
[...]

Martial zou lekker zijn, maar 44K voor een 82 rated kaart, beetje overdreven :( dus die zitten nu in IF Otamendi, Martial kopen tijdens de crash... als die er komt.
Die paar chempunten maken het verschil niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:05:
[...]

Daarnaast een van de weinige spelers die zowel target forward en backs into player als traits heeft.
Zou hem graag passend willen maken in mijn huidig team, maar dan moet er waarschijnlijk nog een icon ergens bij :(
Ik vind zijn balance zo ongelooflijk nep. Ook wel logisch aan de andere kant omdat het anders echt een ubermensch wordt.
Je kan hem toch ook als sub inbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Leoon. schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:11:
[...]
Ja, je hebt het over de premier league. De eredivisie is andere koek.
Volgens jouw redenatie kunnen enkel teams uit topcompetities twee spelers voor het TOTW leveren.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:32:
[...]

Ik vind zijn balance zo ongelooflijk nep. Ook wel logisch aan de andere kant omdat het anders echt een ubermensch wordt.
Je kan hem toch ook als sub inbrengen?
Zlatan sub, zit ik dadelijk met een blauw oog achter de PS4 :(

Lukaku wist zijn plaats ook meteen zaterdag, wisselen ging Mourinho misschien nog iets te ver maar hij kom wel meteen de spits positie afstaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:34:
[...]

Zlatan sub, zit ik dadelijk met een blauw oog achter de PS4 :(

Lukaku wist zijn plaats ook meteen zaterdag, wisselen ging Mourinho misschien nog iets te ver maar hij kom wel meteen de spits positie afstaan _/-\o_
78k valt me mee.

haha ja die rolverdeling was gelijk pijnlijk duidelijk. Gezien de geschiedenis snapte ik ook niet dat Lukaku weer voor Mourinho koos, maar goed hij zal er warmpjes bij zitten met de kerst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-10 21:53
dennisbos schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:46:
Wanneer zullen de prijzen een beetje zakken ivm black friday? Zou toch zo langzaam aan al moeten gebeuren? Ze gaan nu alleen maar omhoog.
Denk dat dieptepunt qua prijzen al bereikt is....vorige week zondag. Doordat de Black Friday crash zo overhypet is, is deze eerder dan veel mensen denken. De marktcrash voor de verwachte marktcrash, ís de marktcrash.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:15:
[...]

Door loyalty is de laagste chem 8, dat zal niet zoveel invloed hebben toch? Dacht dat het boven 7 met 100 Teamchem wel prima was :)

Zojuist Thiago en carasco uit m'n sb packs, daar kan ik niet over klagen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:47

Oekol

waka waka hey hey

Exodus FC schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:32:
[...]

Volgens jouw redenatie kunnen enkel teams uit topcompetities twee spelers voor het TOTW leveren.
Eredivisie is gewoon een kleine competitie die zelden 2 spelers levert, dat is m'n enige punt. Daarbij zijn die twee goals van de CB heel goed idd, komt weinig voor maar die hattrick is geen hattrick. Ik keek de wedstrijd terug 's avonds en de 2e goal is een eigen doelpunt geworden.

Overigens zitten ze beiden in de prediction van futwiz:
http://www.futwiz.com/en/...k-prediction:-week-10/353

Maar om dat nou te geloven... er staat dat de ligt op zaterdag gespeelt heeft en van de beek op zondag :+

[ Voor 20% gewijzigd door Oekol op 20-11-2017 22:53 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Geloven jullie in chem styles?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en nee. Ik heb bij sommige het idee dat het totaal niet werkt zoals een Hunter kaart op een al snelle speler. Daarnaast blijft het gewoon een loterij wat de stats in-game zijn. Ik heb soms met een shadow kaart niet het idee dat de speler veel sneller is. Dit merkte ik afgelopen week bij Petit en Icon Bakayoko.

Aangezien zo'n beetje alles aan komt op timing. Je kunt prima met een zwakke speler een sterke speler van de bal krijgen als je de tackle goed timed om maar een voorbeeld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik heb 1 miljoen budget en wil een nieuw team maken, ik ben op het volgende BPL team uitgekomen:

https://www.futbin.com//18/squad/1609180

Suggesties wat er anders/beter kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is pogba zijn 500k waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of kan ik beter voor naingolan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 01:36:
[...]

Of kan ik beter voor naingolan kiezen?
Pogba is wel goed dit jaar en zeker handig vanwege zijn lengte op het middenveld. Helemaal als je hem op de CAM positie zet om ballen van de keepers naar 1 van je spitsen te koppen. Nainggolan is leuk maar niet zoals vorig jaar. Hij kan inderdaad alles, maar het is overal een 6 naar mijn mening. IF Mooy en die speciale kaart van Christiansen functioneren voor mij exact hetzelfde en dat voor een fractie van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
gaizka schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:38:
Ik heb 1 miljoen budget en wil een nieuw team maken, ik ben op het volgende BPL team uitgekomen:

Coutinho als linkermiddenvelder gaat niet werken, die heeft de physiek er niet voor.

Sowieso jammer dat EA hem standaard LW t gemaakt en geen CAM.

Zou daar voor Martial gaan.
Verder prima team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

gaizka schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:38:

Ik zou niet zoveel geld investeren in golds, straks komt black friday eraan. Niemand weet wat er precies gaat gebeuren, maar prijzen zullen dalen.

Donderdag komen er waarschijnlijk nieuwe icons, waar je weer een icon moet inleveren. Probeer je team op te bouwen met goede spelers die wat waarde vast zijn. Icons, informs en high rated golds.

[ Voor 18% gewijzigd door bbblije op 21-11-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:46:
[...]

Ik zou niet zoveel geld investeren in golds, straks komt black friday eraan. Niemand weet wat er precies gaat gebeuren, maar prijzen zullen dalen.

Donderdag komen er waarschijnlijk nieuwe icons, waar je weer een icon moet inleveren. Probeer je team op te bouwen met goede spelers die wat waarde vast zijn. Icons, informs en high rated golds.
Klopt, zoveel packs gaan er open, zoveel spelers worden op de transfermarkt gegooid.
Ik heb vorig jaar bij de release van de 2k, 2,5k FIFA points packs veel mooie koopjes kunnen snipen omdat er weinig aandacht was voor de transfermarkt.
Nog even wachten is denk ik echt wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Zelf geen ervaring met Naingollan, maar Pogba - wat een beest. Zeker 500k waard, al zou je evt. kunnen wachten tot vrijdag?
Pagina: 1 ... 75 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs