Heb nu al tijidje Benzema als spits. Het is geen topper maar toch scoort hij veel. Hij heeft wel een enorm goed schot in de benen.
Ben ik de enige die denkt dat de prijzen niet zoveel meer zullen zakken vrijdag? Er zijn al twee "crashes" geweest en EA zal er alles aan doen om de markt weer onder controle te krijgen (Icon SBC's donderdag??). Verder is er natuurlijk gewoon de weekend league waar mensen aan mee willen doen, dus dan gaan ze niet verkopen (misschien wel lower rated golds aangezien mensen deze niet nodig hebben en daarvoor duurdere spelers kopen).
Weet iemand hoelang een Tijdelijke uitschakeling duurt bij de melding teveel verzoeken ?
Kan er al vanaf middernacht niet op
Baal wel van deze uitschakeling is de 2de in 4 dagen. iemand enig idee waar ze dit op baseren ?
Baal wel van deze uitschakeling is de 2de in 4 dagen. iemand enig idee waar ze dit op baseren ?
Door al die speciale packs worden er traditioneel super veel packs geopend en komen heel veel spelers op de transfermarkt om ongeveer dezelfde tijd. De balans van vraag en aanbod wordt dan - in ieder geval tijdelijk - verstoord. Door het grote aanbod zal de prijs zakken. Mensen zullen door scherpe BIN prijzen hun spelers zo snel mogelijk willen verkopen waardoor er een run ontstaat met spelers die steeds onder de BIN willen gaan zitten. EA zal dit inderdaad willen beinvloeden door SBC's, maar neemt niet weg dat ik zeker wel een tijdelijke dip verwacht waarin je mooie deals kunt maken.YouR schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:15:
Ben ik de enige die denkt dat de prijzen niet zoveel meer zullen zakken vrijdag? Er zijn al twee "crashes" geweest en EA zal er alles aan doen om de markt weer onder controle te krijgen (Icon SBC's donderdag??). Verder is er natuurlijk gewoon de weekend league waar mensen aan mee willen doen, dus dan gaan ze niet verkopen (misschien wel lower rated golds aangezien mensen deze niet nodig hebben en daarvoor duurdere spelers kopen).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Idd! Dat denk ik ook. Uiteraard ook zonder twijfel dat er donderdag weer nieuwe prime Icon sbcs komen.Bean77 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:20:
[...]
Door al die speciale packs worden er traditioneel super veel packs geopend en komen heel veel spelers op de transfermarkt om ongeveer dezelfde tijd. De balans van vraag en aanbod wordt dan - in ieder geval tijdelijk - verstoord. Door het grote aanbod zal de prijs zakken. Mensen zullen door scherpe BIN prijzen hun spelers zo snel mogelijk willen verkopen waardoor er een run ontstaat met spelers die steeds onder de BIN willen gaan zitten. EA zal dit inderdaad willen beinvloeden door SBC's, maar neemt niet weg dat ik zeker wel een tijdelijke dip verwacht waarin je mooie deals kunt maken.
Verwijderd
Maar denken jullie dat de spelers met hoge rating, informs en icons ook zullen dalen? Die worden toch niet veel gepackt?Vissert schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:21:
[...]
Idd! Dat denk ik ook. Uiteraard ook zonder twijfel dat er donderdag weer nieuwe prime Icon sbcs komen.
En ik verwacht ook wel dat door het fixfifa geneuzel dat EA een vliegende tackle inzet om deze donderdag een mooie TOTW te maken waardoor spelers toch veel packs zullen gaan kopen.Vissert schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:21:
[...]
Idd! Dat denk ik ook. Uiteraard ook zonder twijfel dat er donderdag weer nieuwe prime Icon sbcs komen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dit gaat niet gelden voor de high end spelers, deze blijven hetzelfde qua prijs. Er is door de WL een grotere playerbase die veel coins heeft en deze ook op de markt gaat uitgeven. Een ieder heeft nu wel de Martial's en Bakayoko's van deze wereld. Echte upgrades zitten dan in Icons en spelers als Bale/Ronaldo. De vraag naar de goedkopere 83/84 zal waarschijnlijk door een TOTW SBC worden opgevangen.
Ja precies, een goede timing zal van belang zijn, maar denk niet dat de prijzen een volledige dag laag zullen zijn. zoals afgelopen zondag/maandag en vorige week.Bean77 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:20:
[...]
Door al die speciale packs worden er traditioneel super veel packs geopend en komen heel veel spelers op de transfermarkt om ongeveer dezelfde tijd. De balans van vraag en aanbod wordt dan - in ieder geval tijdelijk - verstoord. Door het grote aanbod zal de prijs zakken. Mensen zullen door scherpe BIN prijzen hun spelers zo snel mogelijk willen verkopen waardoor er een run ontstaat met spelers die steeds onder de BIN willen gaan zitten. EA zal dit inderdaad willen beinvloeden door SBC's, maar neemt niet weg dat ik zeker wel een tijdelijke dip verwacht waarin je mooie deals kunt maken.
Gister eindelijk gepromoveerd naar div 7. Ik weet dat dat niet zo bijzonder is, maar vind het toch wel leuk om te vermelden. Zeker omdat ik de eerst 3 potten verloor door enorme laggspikes. Geef niet graag de schuld aan lagg, maar elke keer als je een goede kans hebt 1 a 2 seconden vastzitten en dan overschieten hangt mij wel een beetje de keel uit. Dit was rond 19.00...
Rond 23.00 de xbox weer aangedaan en toen was de verbinding echt stukken beter en werden veel potjes gewonnen. Vaak ook door 90 minuten goals
. Merk dat ik met mijn afronding nog wel moet oefenen, sommige mensen schieten echt ALLES erin.
Tot op heden erg tevreden met Son, Jesus en IF Sterling voorin.. wat een snelheid !
Rond 23.00 de xbox weer aangedaan en toen was de verbinding echt stukken beter en werden veel potjes gewonnen. Vaak ook door 90 minuten goals
Tot op heden erg tevreden met Son, Jesus en IF Sterling voorin.. wat een snelheid !
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 21-11-2017 10:05 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben een Son fanboy. Die man scoort aan de lopende band bij mijhmr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:04:
Gister eindelijk gepromoveerd naar div 7. Ik weet dat dat niet zo bijzonder is, maar vind het toch wel leuk om te vermelden. Zeker omdat ik de eerst 3 potten verloor door enorme laggspikes. Geef niet graag de schuld aan lagg, maar elke keer als je een goede kans hebt 1 a 2 seconden vastzitten en dan overschieten hangt mij wel een beetje de keel uit. Dit was rond 19.00...
Rond 23.00 de xbox weer aangedaan en toen was de verbinding echt stukken beter en werden veel potjes gewonnen. Vaak ook door 90 minuten goals![]()
. Merk dat ik met mijn afronding nog wel moet oefenen, sommige mensen schieten echt ALLES erin.
Wat betreft afronding. Zoek eens naar de low driven finish. Dat maakt een wereld van verschil.
Idd! Ik verwacht een hele goede TOTW met o.a Pogba.Bean77 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:24:
[...]
En ik verwacht ook wel dat door het fixfifa geneuzel dat EA een vliegende tackle inzet om deze donderdag een mooie TOTW te maken waardoor spelers toch veel packs zullen gaan kopen.
Niet standaard iig. IF Son is nu al 50k goedkoper. De rest van de spelers niet echt gemonitord moet ik zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:23:
[...]
Maar denken jullie dat de spelers met hoge rating, informs en icons ook zullen dalen? Die worden toch niet veel gepackt?
Baal ervan dat Mertens if gister ineens terugklapte naar zijn oude prijs. Maar gister 5 potjes gedaan waarin ie 13 goals maakte, div 5. Wat een fijne speler
SonaldoVissert schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:10:
[...]
Ik ben een Son fanboy. Die man scoort aan de lopende band bij mij![]()
Wat betreft afronding. Zoek eens naar de low driven finish. Dat maakt een wereld van verschil.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
S7
Wachten totdat het screamteam actief is om de 86+ sbc in te leveren... en dan heb ik Luis Hernandez
. Leenspeler is me erg goed bevallen
Dit is mijn team atm: https://www.easports.com/...Id=s66FFdTUnNkv8:FFA18PS4
Graag jullie opinie en tips voor verbeteringen
Doorsparen voor de braziliaanse held JesusRemkoDJ schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:09:
Dit is mijn team atm: https://www.easports.com/...Id=s66FFdTUnNkv8:FFA18PS4
En dan Firmino wellicht positie change geven naar cam en op de plek van Barkley zetten? Ik vind Firmino ook erg lekker spelen...
Zou kunnen, lever je wel wat kracht in, aangezien Barkley volgens mij wat meer fysiek heeft? Ik weet in ieder geval dat Jesus veel en veel sterker is dan zijn rating doet vermoeden en zeker het geld waard is.RemkoDJ schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:29:
[...]
En dan Firmino wellicht positie change geven naar cam en op de plek van Barkley zetten? Ik vind Firmino ook erg lekker spelen...
Dis is op dit moment mijn team..
https://www.futbin.com/18/squad/1618897
Wellicht nog kijken of ik OTW Mbappe nog ga halen of icon Petit op linksachter.
Gefeliciteerd, ik heb een paar maal tegen hem gespeeld en het is erg goede spitsSkann schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:58:
Wachten totdat het screamteam actief is om de 86+ sbc in te leveren... en dan heb ik Luis Hernandez. Leenspeler is me erg goed bevallen
Ben benieuwd naar je ervaringen/review binnenkort
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als leenspeler al geprobeerd. 14 wedstrijden, 25 goals in de weekend league. Zijn afmaken en afstandsschoten zijn fenomenaal.Bossie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:02:
[...]
Gefeliciteerd, ik heb een paar maal tegen hem gespeeld en het is erg goede spits![]()
Ben benieuwd naar je ervaringen/review binnenkort
Helpdesk net gesproken en dit kan dus 24 uur duren. Dit geld alleen voor de Companion app en op de console kun je dus gewoon handelen.Donverdi073 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:17:
Weet iemand hoelang een Tijdelijke uitschakeling duurt bij de melding teveel verzoeken ?
Zeer kromme regel maar is voor scripting tegen te gaan.
Verwijderd
Wat je kunt doen is de LB halen en die omzetten naar LWB (gebruik je die kaart ook nog een keer) en hem dan als Winger (LW) gebruiken op 7 chem en hem ingame op het middenveld zetten.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:36:
Dis is op dit moment mijn team..
OTW Mbappe is wel een chille speler. Wel lekker wendbaar en zijn low driven shots zijn ook meer dan prima.
Een hoop silvers verkocht en IF Lozano als supersub en investering gehaald. Voor 17K kan je daar geen breuk aan vallen, zeker als er straks SBC's komen waar je eventueel IF's voor nodig hebt.
https://www.futbin.com/18/squad/1204846
Nu lekker spelen en maar afwachten wat de markt doet
Lozano komt er bij mij standaard in aan het begin van iedere wedstrijd. Wat een speler is dat zeg. Voelt oprecht aan als Messi. Zo snel en zo behendig en bijna alle schoten vliegen erin. 30 goals in 20 wedstrijden WL afgelopen weekend. Hij is mijn redder geweest.bbblije schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:00:
Een hoop silvers verkocht en IF Lozano als supersub en investering gehaald. Voor 17K kan je daar geen breuk aan vallen, zeker als er straks SBC's komen waar je eventueel IF's voor nodig hebt.
Even kijken of ik nog wat coins los kan futsellen, dan zet ik dit fitness team in elkaar: https://www.futbin.com/18/squad/1622341RobPete89 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:03:
[...]
Lozano komt er bij mij standaard in aan het begin van iedere wedstrijd. Wat een speler is dat zeg. Voelt oprecht aan als Messi. Zo snel en zo behendig en bijna alle schoten vliegen erin. 30 goals in 20 wedstrijden WL afgelopen weekend. Hij is mijn redder geweest.
Verwijderd
Hallo,
Weet iemand toevallig hoe laat Black friday begint in Nederland? Want mensen roepen nu verschillende tijden.
Alvast bedankt.
Weet iemand toevallig hoe laat Black friday begint in Nederland? Want mensen roepen nu verschillende tijden.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Black Friday is gewoon vrijdag?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:20:
Hallo,
Alvast bedankt.
Vorig jaar begon de Black Friday 15:00 uur nederlandse tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:20:
Hallo,
Alvast bedankt.
Ik denk zelf dat er vanaf 19:00 Lightning Rounds zullen komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Donverdi073 op 21-11-2017 14:25 ]
Verwijderd
Bedankt voor de informatie!Donverdi073 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:23:
[...]
Ik denk dat er vanaf 19:00 Lightning Rounds zullen komen.
Verwijderd
Een exacte tijd voor wat? De start van de promotie in FIFA? Dat zal waarschijnlijk 19:00 Nederlandse tijd zijn, zoals alle promotiesVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:23:
[...]
Dat snap ik!
Haha,ik doelde meer op een exacte tijd.
Pereiro vind ik helemaal niets, IF Locadia wel. Die schiet er alles met links en rechts in. Ook Lozano is prettig spelertje inderdaad. Nadeel van Pereiro is ook dat er lastig een hybrid mee te maken valt, wellicht dat vanavond van de Beek en / of De Ligt ervoor zorgen dat de eredivisie hybrid weer iets beter gemaakt kan worden. Heb ook SBC Youness zodat ik met Duitse linskback CV en doelman kan spelen, maar krijg er nog geen kloppend geheel van gemaakt dus heb nog wat IF's nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:11:
Gebruik hem in een aanval met Pereiro, Locadia en Memphis. Stuk voor goede spelers.
Verwijderd
Ik vind Pereiro erg goed. Hij is misschien niet heel wendbaar, maar wel fysiek en gaat precies zoals ik wel over Locadia heen. Heb ook geen last van z'n WF (itt Memphis helaas).Kluutmaran schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:30:
[...]
Pereiro vind ik helemaal niets, IF Locadia wel. Die schiet er alles met links en rechts in. Ook Lozano is prettig spelertje inderdaad. Nadeel van Pereiro is ook dat er lastig een hybrid mee te maken valt, wellicht dat vanavond van de Beek en / of De Ligt ervoor zorgen dat de eredivisie hybrid weer iets beter gemaakt kan worden. Heb ook SBC Youness zodat ik met Duitse linskback CV en doelman kan spelen, maar krijg er nog geen kloppend geheel van gemaakt dus heb nog wat IF's nodig.
Wat houden lightning rounds in?Donverdi073 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:23:
[...]
Vorig jaar begon de Black Friday 15:00 uur nederlandse tijd.
Ik denk zelf dat er vanaf 19:00 Lightning Rounds zullen komen.
1 lightning round houd in dat er een bepaalde pack beschikbaar met een limiet van max bijvoorbeeld 50.000 stuks.
De Pack wisselt elke keer als het maximaal aan limiet bereikt is.
meestal zit iedereen te wacht op de wel bekend 100K/125K Packs.
In ieder geval zal de transfermarkt vrijdag en zaterdag chaos zijn qua prijzen

Zullen er ook lightning rounds zijn op zaterdag?Donverdi073 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:17:
[...]
1 lightning round houd in dat er een bepaalde pack beschikbaar met een limiet van max bijvoorbeeld 50.000 stuks.
Het is moeilijk te zeggen hoe EA het indeelt, staat allemaal in het marketingplan, waar wij helaas geen inzicht in hebben.pimmf schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:19:
[...]
Zullen er ook lightning rounds zijn op zaterdag?
Verwijderd
Waarschijnlijk wel. Maar dat is allemaal nog niet bekend, gewoon afwachten.pimmf schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:19:
[...]
Zullen er ook lightning rounds zijn op zaterdag?
Lekker EA spekken met geld met die packs (FIFA points)Donverdi073 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:17:
[...]
Laat het maar vrijdag worden
Dus ergens is het een goed idee om je waardevolste spelers nu te verkopen en dan van het weekend als de prijs gekelderd is goedkoper terug te kopen
Nee, prijzen gaan zakken. Maar er zullen ook SBC's uitgebracht worden om de markt stabiel te houden. Daarom is het slim je geld in Icons, If's en High rated golds te steken. 83 rated en lager zullen wel gaan kelderen wss.RemkoDJ schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:22:
Dus ergens is het een goed idee om je waardevolste spelers nu te verkopen en dan van het weekend als de prijs gekelderd is goedkoper terug te kopen
Ik houd alles lekker op basic.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:33:
[...]
Ja en nee. Ik heb bij sommige het idee dat het totaal niet werkt zoals een Hunter kaart op een al snelle speler. Daarnaast blijft het gewoon een loterij wat de stats in-game zijn. Ik heb soms met een shadow kaart niet het idee dat de speler veel sneller is. Dit merkte ik afgelopen week bij Petit en Icon Bakayoko.
Aangezien zo'n beetje alles aan komt op timing. Je kunt prima met een zwakke speler een sterke speler van de bal krijgen als je de tackle goed timed om maar een voorbeeld te geven.
[ Voor 40% gewijzigd door bbblije op 21-11-2017 15:28 ]
Verwijderd
Ik heb zowel Bailly als Varane met shadow maar merk niet dat ze beide 90 pace hebben. Sowieso heb ik het idee dat pace dan alsnog afhankelijk is van de lengte. Bijvoorbeeld een Mertens of Insigne vorig jaar voelden zoveel sneller aan dan lange spelers met dezelfde sprint/acceleratie snelheid. Ik denk echt dat de snelheid van een speler ook te maken heeft met o.a. de balans en traits (speed dribbler).bbblije schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:24:
Ik houd alles lekker op basic.
klopt maar de bedoeling is dat ik al mijn standaard spelers wijzig naar icons... dus Koscielny Vidal en Lewa gaan er uit. Daarnaast moet ik zeggen dat mijn backs buitengewoon goed functioneren.. beide ongeveer 100 wedstrijden gespeeld en 20 assist.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:18:
[...]
Wat je kunt doen is de LB halen en die omzetten naar LWB (gebruik je die kaart ook nog een keer) en hem dan als Winger (LW) gebruiken op 7 chem en hem ingame op het middenveld zetten.
OTW Mbappe is wel een chille speler. Wel lekker wendbaar en zijn low driven shots zijn ook meer dan prima.
Verwijderd
Wat ik bedoelde is dus dit: https://www.futbin.com/18/squad/1627384Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:24:
[...]
klopt maar de bedoeling is dat ik al mijn standaard spelers wijzig naar icons... dus Koscielny Vidal en Lewa gaan er uit. Daarnaast moet ik zeggen dat mijn backs buitengewoon goed functioneren.. beide ongeveer 100 wedstrijden gespeeld en 20 assist.
Ik weet niet of je van het veranderen van formatie houd maar op deze manier kun je Petit op een goedkope manier op het middenveld kwijt
Verwijderd
IF's verkopen heerlijk. Verkopen goed sinds vrijdag ongeveer, van 110K naar 1,2M gegaan. En heb nog zo'n 130 IF's te gaan, hoop daar ook nog 2-3M uit te slepen.
Das niet verkeert ik hoop dat ik vanavond geluk heb en psg en dortmound in de marquee matchups zitVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:35:
IF's verkopen heerlijk. Verkopen goed sinds vrijdag ongeveer, van 110K naar 1,2M gegaan. En heb nog zo'n 130 IF's te gaan, hoop daar ook nog 2-3M uit te slepen.
Welke IFs had je ingekocht?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:35:
Ik hoop dadelijk ook op Dortmund & PSG. Nu al goedkoop aan het inslaan voor volgende week.
Welke wedstrijd doe je voor volgende week?Youri1986 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:06:
Ik hoop dadelijk ook op Dortmund & PSG. Nu al goedkoop aan het inslaan voor volgende week.
Verwijderd
Veel verschillende. Maar denk aan Alcacer, Toloi, Sarabia, Grifo, Boruc, Cook, Hradicky (oid), Thauvin, Tomovic, Traore, Dempsey, Sirigu, Sansone, Torreira.
Verwijderd
Ik ken het. De screamkaarten zijn ook mooi gestegen. Heb wat Sakho's gekocht voor 17. Gaan nu voor 30k. Ben zelf bijna door mijn voorraad investeringen heen. In totaal komt er 1.5 miljoen aan coins te staan. Plus Lukaku, Morata en Salah otw. Denk dat ik even afwacht wat de markt doet rondom vrijdag voordat ik wat doe. Misschien donderdag de populaire 83 en 84 wl spelers oppikken. Of zouden die te veel gepacked worden vrijdag?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:35:
Verwijderd
83 en 84 rated spelers gaan juist heel veel gepackt worden, kan je goed snipen en bieden vrijdag.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:13:
[...]
Ik ken het. De screamkaarten zijn ook mooi gestegen. Heb wat Sakho's gekocht voor 17. Gaan nu voor 30k. Ben zelf bijna door mijn voorraad investeringen heen. In totaal komt er 1.5 miljoen aan coins te staan. Plus Lukaku, Morata en Salah otw. Denk dat ik even afwacht wat de markt doet rondom vrijdag voordat ik wat doe. Misschien donderdag de populaire 83 en 84 wl spelers oppikken. Of zouden die te veel gepacked worden vrijdag?
Vanwege een mogelijke TOTW SBC waarbij 83 / 84 rated spelers nodig zijn (net zoals vorig jaar), zullen dan niet de prijzen toch aardig omhoog gaan omdat iedereen dan die SBC wil doen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:16:
[...]
83 en 84 rated spelers gaan juist heel veel gepackt worden, kan je goed snipen en bieden vrijdag.
Zat er net aan te denken om alvast wat 83 / 84 rated spelers te kopen voor 3-4k, maar idd ik vraag me ook een beetje af wat het beste moment is om deze te kopen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Jawel, maar er worden dan zoveel packs geopend dat je ze dan via open bid op snipen nóg goedkoper kan krijgen. Daarnaast ga je niet veel winst pakken als je 83/84 spelers voor 3-4K koopt, veel duurder gaan ze niet worden verwacht ik.AntraXxX schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:24:
[...]
Vanwege een mogelijke TOTW SBC waarbij 83 / 84 rated spelers nodig zijn (net zoals vorig jaar), zullen dan niet de prijzen toch aardig omhoog gaan omdat iedereen dan die SBC wil doen?
Zat er net aan te denken om alvast wat 83 / 84 rated spelers te kopen voor 3-4k, maar idd ik vraag me ook een beetje af wat het beste moment is om deze te kopen.
Goed bezig. Op welke momenten koop jij in? Zondagnacht?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:09:
[...]
Veel verschillende. Maar denk aan Alcacer, Toloi, Sarabia, Grifo, Boruc, Cook, Hradicky (oid), Thauvin, Tomovic, Traore, Dempsey, Sirigu, Sansone, Torreira.
Verwijderd
Wanneer ik de prijzen mooi vind. Meestal is dat na de rewards (de meesten zakken daarna nog wel wat, dus misschien een ander moment kiezen inderdaad). Zondagnacht lig ik te maffenVissert schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:41:
[...]
Goed bezig. Op welke momenten koop jij in? Zondagnacht?
Verwijderd
Vorig jaar schoten ze best vaak omhoog rondom sbc. Einde fifa 17 waren ze 8k. Maar goed zo lang gaan we niks vasthouden.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:29:
[...]
Jawel, maar er worden dan zoveel packs geopend dat je ze dan via open bid op snipen nóg goedkoper kan krijgen. Daarnaast ga je niet veel winst pakken als je 83/84 spelers voor 3-4K koopt, veel duurder gaan ze niet worden verwacht ik.
De simpele of truck werkt helaas niet meer. Er waren tot afgelopen week steevast Discard IF's die een week of 2 later 16k opleverden. De Discard is er helaas af. Misschien donderdagavond Idd ff kijken.
Ah oké! Er was iemand die altijd zondagnacht in kocht. Dacht dat jij dat wasVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:44:
[...]
Wanneer ik de prijzen mooi vind. Meestal is dat na de rewards (de meesten zakken daarna nog wel wat, dus misschien een ander moment kiezen inderdaad). Zondagnacht lig ik te maffen
Ik gok altijd verkeerd. Verkoop te snel of te laat. Donderdag maar weer inkopen. Heb een half miljoen te besteden. Hopelijk is er een leuke totw.
Russian spelers gelist voor 1500-2000... verkopen als warme broodjesVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:22:
[...]
Heel veel winst maak je toch niet als er maar 1 speler nodig is van een team.
Verwijderd
Obscure leagues misschien wel, maar als je een enkele Dortmund speler nodig zou hebben dan tikt het niet echt aan.bbblije schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:31:
[...]
Russian spelers gelist voor 1500-2000... verkopen als warme broodjes
SB's zijn weer geweldig. Alles op de paal, lat of de keeper heeft ze, OF je speler mist van dichtbij. Hoe dat kan is echt een raadsel en zelf krijg je en kut goal tegen. Heerlijk weer. Genieten.
IF lozano gekocht omdat de meeste hier positief over zijn. En ik moet zeggen valt zwaar tegen willian doet het bij mij veel beter hij is wel lekker vlot en schiet goed maar dat is niet alles. Beter meteen verkopen of even wachten?
#fixfifa enzoGrudgie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:51:
SB's zijn weer geweldig. Alles op de paal, lat of de keeper heeft ze, OF je speler mist van dichtbij. Hoe dat kan is echt een raadsel en zelf krijg je en kut goal tegen. Heerlijk weer. Genieten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Moet je online seasons eens proberen. Heb vanavond drie potjes gespeeld. 4-8,4-5 en 5-6. Ik kan echt niet verdedigenaar dit slaat echt alles. Alleen de 4-8 was verdiend, die gast was beter. De andere twee kregen doelpunten cadeau. Er lijkt iets anders te zijn bij counters verdedigen. Of ik ben gewoon super slecht.Grudgie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:51:
Verwijderd
Ik heb alleen maar wedstrijden gehad met 5 balkjes en toch was het echt zo zaad om te spelen. Ook teveel geluk aan de kant van de tegenstander. Ook een gast die er de hele wedstrijd niks van bakt, na de rust het nodig vond om nog 3 keer ging pauzeren en uiteindelijk uit het niets een longshot in de slotminuten er in schoot: https://streamable.com/rjat6Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:01:
[...]
Moet je online seasons eens proberen. Heb vanavond drie potjes gespeeld. 4-8,4-5 en 5-6. Ik kan echt niet verdedigenaar dit slaat echt alles. Alleen de 4-8 was verdiend, die gast was beter. De andere twee kregen doelpunten cadeau. Er lijkt iets anders te zijn bij counters verdedigen. Of ik ben gewoon super slecht.Tijd om divisie 4 weer te pakken!
Vreemd spel
Meer mensen die niet kunnen verbinden?
Edit: nvm, tijd om packs te openen van de mm
Edit: nvm, tijd om packs te openen van de mm
[ Voor 40% gewijzigd door ErnstMid op 21-11-2017 21:14 ]
Voor hoeveel verkoop jij die dan?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:09:
[...]
Ongelovelijk.. wil ik hero mane verkopen voor 310k denk wacht even tot liverpool begint en jahoor hij scoort maar hij zakt nu gewoon naar de 287k.. nu teijfel ik of hij straks nog wat zal stijgen of dat ik hem nu maar moet droppen
Waarom had je verwacht dat die ging stijgen?Razz89 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:42:
Ongelovelijk.. wil ik hero mane verkopen voor 310k denk wacht even tot liverpool begint en jahoor hij scoort maar hij zakt nu gewoon naar de 287k.. nu teijfel ik of hij straks nog wat zal stijgen of dat ik hem nu maar moet droppen
Geen idee? Omdat die prijzen zo erg variëren laatste dagen dat er geen pijl meer op te trekken is..YouR schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:48:
[...]
Waarom had je verwacht dat die ging stijgen?
Hebben jullie keepers ook al assists op hun naam? Mijn Neuer staat inmiddels al op 2. Toch grappig om te zien.
Ook net nog een potje 0-0 gespeeld tegen een goed verdedigende speler, het kan dus, 0-0 en een leuke wedstrijd
Ook net nog een potje 0-0 gespeeld tegen een goed verdedigende speler, het kan dus, 0-0 en een leuke wedstrijd
Tegen Sterling kan het helaas niet. Was een mooie pot!Bean77 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:52:
Hebben jullie keepers ook al assists op hun naam? Mijn Neuer staat inmiddels al op 2. Toch grappig om te zien.
Verwijderd
Jawel, maar meestal waren 84's bij SBC's (TOTW bijv) 5-6K dacht ik. Dat vind ik het het niet waard om ze voor 4K te kopen. Bij rewards zijn ze vaak voor max 1,5-2K te halen, veel 83's zelfs voor max 900.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:48:
[...]
Vorig jaar schoten ze best vaak omhoog rondom sbc. Einde fifa 17 waren ze 8k. Maar goed zo lang gaan we niks vasthouden.
De simpele of truck werkt helaas niet meer. Er waren tot afgelopen week steevast Discard IF's die een week of 2 later 16k opleverden. De Discard is er helaas af. Misschien donderdagavond Idd ff kijken.
En veel IF's zijn niet precies discard, maar wel veel te goedkoop
Heb het een of twee keer gedaan omdat ik toevallig nog wakker was (in vakantie oid), maar normaal moet ik 's ochtends weer 7.00 opstaan voor schoolVissert schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:50:
[...]
Ah oké! Er was iemand die altijd zondagnacht in kocht. Dacht dat jij dat wasnever mind
Ik gok altijd verkeerd. Verkoop te snel of te laat. Donderdag maar weer inkopen. Heb een half miljoen te besteden. Hopelijk is er een leuke totw.
Deze week ga ik wachten tot het weekend met IF's denk ik. Althans, ga wel inkopen, maar niet zoveel als normaal. Daarmee wacht ik tot lightning rounds. Dan kan je zieke deals krijgen op open bids
Ik list ze voor de prijs die ik (heel) mooi vind. Ook best hoog, vaak zet ik ze er voor een stuk hoger op dan waar ze voor gaan. Maar de afgelopen dagen stegen ze geleidelijk naar sommige prijzen toe, waardoor ik ze verkocht. Maar ik verkoop er ook veel voor boven hun waarde.
Als ik de prijs gewoon té hoog vind (een lage rated IF uit een slechte league die voor 20K+ gaat bijvoorbeeld), zorg ik wel dat ik iets onder de prijs zit, zodat ik ze op zeker verkoop. Wil dat geld niet mislopen.
Verwijderd
Kluivert 86 kan ik iedereen aanraden!! Wat een beest! Kopsterk, snel, WF 4*, kan goed de bal vast houden en maakt ook echt alles af! Workrates zijn ook top voor een spits H/L. Speel zelf de 41212(2) met hem. Naast hem staat Hernandez 85.
YouTube: FIFA 18_20171122004024 Deze goal scoorde ik net vond hem best mooi al zeg ik het zelfs
Die hangt r wel lekker in ja1987Michael1987 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 00:52:
YouTube: FIFA 18_20171122004024 Deze goal scoorde ik net vond hem best mooi al zeg ik het zelfs
Verwijderd
YouTube: Highlights of the EA predatory behavior announcement
Zou mooi zijn als het gaat lukken en meer landen hier achter gaan staan.
Zou mooi zijn als het gaat lukken en meer landen hier achter gaan staan.
Wanneer is het deze week verstandig om packs te openen? Heb er 6 die uit de mm o.a.
Netjes! Mooi shirt ook1987Michael1987 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 00:52:
Ik had mij nooit verdiept in de composure stat maar het blijkt in te houden hoe goed een speler presteert onder druk. Weer wat geleerdBean77 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:46:
[...]
Ik hoor dat vaker. Stats technisch gezien zou het niet kunnen. Hoewel ik ook eens gedacht heb of 'composure' er niet voor zorgt dat er een soort van extra waarde aan de stats wordt toegevoegd (soort universele Chemistry style achtig iets).
Dan toch iets van een boost van de stats of voorkomen dat ze minder worden. Dan zou het niet gek zijn dat Gullit 86 een positief gevoel geeft want die heeft maar liefst exposure 94. (pogba heeft 85).Vissert schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:48:
[...]
Ik had mij nooit verdiept in de composure stat maar het blijkt in te houden hoe goed een speler presteert onder druk. Weer wat geleerd
Ja idd. De meeste "goede" spelers hebben ook hoge composure. POTM Kane zit op 88, Kante en Rui Costa ook allebei hoog in de 80. Son daarentegen "maar" 78.Bean77 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:17:
[...]
Dan toch iets van een boost van de stats of voorkomen dat ze minder worden. Dan zou het niet gek zijn dat Gullit 86 een positief gevoel geeft want die heeft maar liefst exposure 94. (pogba heeft 85).
Ik ben benieuwd of er in NL ook nog eens een discussie komt zoals bij onze zuiderburen. Je zou kunnen beargumenteren dat het kopen van packs met fifapoints (gekocht door echt geld) een vorm van gokken is.
https://www.nu.nl/games/5...-lootboxen-verbieden.html
https://www.nu.nl/games/5...-lootboxen-verbieden.html
@Bean77 Klopt, ware het niet dat je natuurlijk ook fifa coins kunt kopen de speler van de transfermarkt kan kopen. Je hebt dus wel degelijk de keuze.
Ik denk dat waar ze hier over spreken, het geval zou zijn wanneer fifa alleen pakjes aan zou bieden.
Ik denk dat waar ze hier over spreken, het geval zou zijn wanneer fifa alleen pakjes aan zou bieden.
Beste tweakers, misschien een domme vraag maar ben nu op vakantie en connect via de wifi. Is er een redelijke of grote jans dat mijn account gehacked kan worden? Of is de kans nihil en niet groter dan in nl?
Als je device een fix heeft gehad voor Krack, dan hoeft het niet een probleem te zijn. Voor zover ik weet gaat het inloggen via https.Delano1992 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:38:
Beste tweakers, misschien een domme vraag maar ben nu op vakantie en connect via de wifi. Is er een redelijke of grote jans dat mijn account gehacked kan worden? Of is de kans nihil en niet groter dan in nl?
Bedankt ik heb mijn russen ook in de uitverkoop gedaan en die gaan zeker snelbbblije schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:31:
[...]
Russian spelers gelist voor 1500-2000... verkopen als warme broodjes
Ik heb een iphone 6.. is dat goed genoeg?Amelandbor schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:45:
[...]
Als je device een fix heeft gehad voor Krack, dan hoeft het niet een probleem te zijn. Voor zover ik weet gaat het inloggen via https.
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen.Delano1992 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:10:
[...]
Ik heb een iphone 6.. is dat goed genoeg?
Welke wedstrijden denken jullie voor de MM van volgende week? Is zit zelf te denken aan Benfica - Porto.
De hype van dit moment: Cristiano. 74 rated zilver van over de 200k. 90 pace en 90 strength.
https://www.futbin.com/18/player/2469/Cristiano/
https://www.futbin.com/18/player/2469/Cristiano/
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs