Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:04:
Die hype is er al de hele FIFA. Blijft maar stijgen.
True maar zijn pricerange is weer verhoogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Vissert schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:12:
[...]

True maar zijn pricerange is weer verhoogd
Wat een dwazen die daar 200+k voor betalen zeg, leuk 90 pace en 90 strength, maar de rest van zijn stats zijn nou niet echt om over naar huis te schrijven voor 200k zeg. :P Voor dat geld heb je bijvoorbeeld een allround De Bruyne of als het dan toch om een snelle spits gaat Aubameyang.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:46
zijn er meer mensen die de gok nemen en al hun spelers vandaag verkopen en dan vrijdag goedkoper terug kopen? Dybala , kroos, jesus, bonucci,sandro,chiellini,alves,cuadrado,costa,matuidi,willian, eriksen ik ga ze denk ik vanavond allemaal erop rossen en dan vrijdag goedkoper terugkopen en van de winst wat extra spelers halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
harrybeuker schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:36:
zijn er meer mensen die de gok nemen en al hun spelers vandaag verkopen en dan vrijdag goedkoper terug kopen? Dybala , kroos, jesus, bonucci,sandro,chiellini,alves,cuadrado,costa,matuidi,willian, eriksen ik ga ze denk ik vanavond allemaal erop rossen en dan vrijdag goedkoper terugkopen en van de winst wat extra spelers halen :)
Dat zou ik je sterk afraden! Vanavond is juist de prijs laag door packs openingen (TOTW). Morgen en donderdag zullen er SBC's komen om de prijs niet hard doen dalen. Bij de spelers die jij noemt zullen hoog blijven, op een Costa en cuadrado na misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het ook niet doen, de markt is met SBC's en pre-crashes erg onvoorspelbaar. Je verliest ook nog 5% tax, dus je zult niet veel winst maken. Vrijdag denkt iedereen goedkoop uit te zijn, misschien stijgen de prijzen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
Dank voor de tips. Dan toch maar even niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:55
Danvinson Sanchez is genomineerd voor het TOTY. Zijn OTW is nu redelijk laag (32k bin) heb er een paar gekocht.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:09
Exodus FC schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:55:
Danvinson Sanchez is genomineerd voor het TOTY. Zijn OTW is nu redelijk laag (32k bin) heb er een paar gekocht.
OTW krijgt geen upgrade bij TOTY, mocht je dat hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Ik zit te twijfelen om de sbc Sané POTM te doen. Iemand al ervaringen met hem of is het weggegooid geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
theman36 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:04:
Ik zit te twijfelen om de sbc Sané POTM te doen. Iemand al ervaringen met hem of is het weggegooid geld?
De een vindt hem fijn de ander weer minder, misschien moet je eerste even de Loan SBC doen zodat je zelf kunt kijken of het een speler is die jij fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:55
SlqmLqck schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:00:
[...]

OTW krijgt geen upgrade bij TOTY, mocht je dat hopen.
Is dat zo? Dat was me niet bekend :/

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Donverdi073 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:18:
[...]

De een vindt hem fijn de ander weer minder, misschien moet je eerste even de Loan SBC doen zodat je zelf kunt kijken of het een speler is die jij fijn vindt.
Dat is nog niet zo'n gek idee. Niet eens aan gedacht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Donverdi073 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:18:
[...]

Ik zie heel vaak mensen in de WL met loan icons - weet jij hoe zij daar aan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
theman36 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:04:
ik moet vanavond alleen de SBC manchester city nog. De andere 3 gedaan maar geen bijzondere dingen gekregen uit de packs (zelfs niet uit de megapack). Sane is wel een fijne speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
pimmf schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:38:
[...]

Ik zie heel vaak mensen in de WL met loan icons - weet jij hoe zij daar aan komen?
Die zijn tijdelijk te verkrijgen op het moment dat die Prime Icons uit komen, maar zo lang je de loan-wedstrijden niet speelt kan je ook nog op een later moment met ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
harrybeuker schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:42:
[...]

ik moet vanavond alleen de SBC manchester city nog. De andere 3 gedaan maar geen bijzondere dingen gekregen uit de packs (zelfs niet uit de megapack). Sane is wel een fijne speler!
Wellicht een idee wat goedkoper is... koop de PTG Sane... Deze groeit door het jaar vast nog wel naar dezelfde waarde als de POTM Sane. 1 of 2 x TOTW moet te doen zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:44:
[...]

Wellicht een idee wat goedkoper is... koop de PTG Sane... Deze groeit door het jaar vast nog wel naar dezelfde waarde als de POTM Sane. 1 of 2 x TOTW moet te doen zijn,
het is wel goedkoper maar ik blijf altijd hopen dat er wat moois uit de packs komt. Opzich is mijn team wel redelijk af en daarom doe ik wat sbc''s met de hoop dat er een keer een icon of iets anders moois in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
harrybeuker schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:45:
[...]

het is wel goedkoper maar ik blijf altijd hopen dat er wat moois uit de packs komt. Opzich is mijn team wel redelijk af en daarom doe ik wat sbc''s met de hoop dat er een keer een icon of iets anders moois in zit
Dat kan inderdaad ook.,. Ik heb PTG Sane puur gehaald als investering. Als ie een keer genomineerd wordt doe ik hem met winst van de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
[...]

wat is PTG? :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
pimmf schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:38:
[...]

Toen de sbcs online gingen voor de niet verhandelbare icons was het ook mogelijk om een sbc te doen om de icon als leen speler te krijgen alleen die zijn al naar 7 dagen verlopen.

Overigens kun je ook nog leenpakketjes krijgen uit de packs en door de pre-order extra's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The trait 'tries to beat defensive line', betekent dat de speler graag individuele acties maakt of op scherp staat voor een steekpass?
Exodus FC schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:23:
[...]

Is dat zo? Dat was me niet bekend :/
Ja dat is zo. Ook niet bij TOTS.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Afbeeldingslocatie: https://us.v-cdn.net/5022090/uploads/editor/q1/5q41mraud1gg.jpg

Starting XI

GK - Neto - Valencia CF - 80>83
CB - Mustafi - Arsenal - 84>87
CB - Dante - OGC Nice - 81>84
CB - de Ligt - Ajax - 76>81
CAM - Hazard - Chelsea - 90>91
CM - Nainggolan - Roma - 86>87
CM - Vidal - Bayern München - 87>88
CDM - Pogba - Manchester United - 87>88
LW - Insigne - Napoli - 85>86
ST - Icardi - Inter - 84>87
ST - Kruse - Werder Bremen - 82>84

Bench

GK - Zieler - VfB Stuttgart - 79>82
CF - Raffael - Borussia M'gladbach - 82>84
LM - Malli - VfL Wolfsburg - 79>82
LM - Castro - Málaga CF - 75>81
CM - Pastore - Paris Saint-Germain - 83>85
ST - Adebayor - Medipol Başakşehir - 78>82
ST - Wilson - Bournemouth - 75>81

Reserves

CB - Ferrari - Sampdoria - 74>80
CM - Melero - SD Huesca - 71<78
ST - Pukki - Brøndby IF - 71>78
ST - Hylton - Luton Town - 67>76
RW - Mackail-Smith - Wycombe Wanderers - 62>72

[ Voor 88% gewijzigd door SR8 op 22-11-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
Hele mooie totw, heb nu de 86 icardi. Denk dat ik maar even ga sparen voor de 87!

[ Voor 0% gewijzigd door ajaxalex op 22-11-2017 16:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 14:49
De Ligt gaat zeker in mijn NL elftal komen, met die pace van 75 is hij meteen 1 van de snelste verdedigers van Nederland. Jammer dat van de Beek niet ook een IF heeft gekregen, maar de aantal gouden middenvelders in een TOTW waren vast al op na al de middenvelders uit de grote competities.

[ Voor 52% gewijzigd door Pompi op 22-11-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
En ik maar naing uitstellen, kutzooi, had het kunnen weten dat die in TOTW kwam en dus de prijs omhoog ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van Donny. De Ligt gaat zeker een paar keer gehaald worden, waaronder voor mijn eigen team. Ook leuke investement opties. Misschien toch nog maar ff wachten met m'n team en eerst investeren :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
[...]

Dit zal ik niet doen, zoveel coins heb ik niet :( Heb wel de benodigde spelers in mijn club, vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Hazard op cam intressante inform.

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inderdaad. Vorig jaar vond ik IF Hazard (90 of 92 uit mijn hoofd) een super speler.

Jammer van Salah, EA maffia! :P (opmerking niet geheel zonder eigen belang ivm otw :P )

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Zitten wel een paar god IF bij zeg... Hazard als 91CAM is natuurlijk bizar. Naingolan en Pogba zijn ook ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
RR21 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:37:
Welke wedstrijden denken jullie voor de MM van volgende week? Is zit zelf te denken aan Benfica - Porto.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik hou me daar al niet meer mee bezig, blijft verschrikkelijk lastig te voorspellen. De echte winst zit toch in de wedstrijden die niemand ziet aankomen.

Arsenal - Man u misschien, maar of je daar echt winst op pakt... mwoah.

[ Voor 11% gewijzigd door ErnstMid op 22-11-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 21:50
Oeh met die max krusse en raffael inform denk ik maar dat ik naar bundesliga ga. Long shots ftw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

In SB zit 100% scripting! 100%! Pure frustratie hoe de tegenstander steeds maar gelijk weet te maken vanuit debiele kansen. Vrijetrappen krijgt voor overtredingen die spelers maken die ik niet bestuur. Oké, strafschoppen. Ik maai er uit woede twee over het doel. Wat denk je, CPU schiet de derde tegen de lat... Dat is het teken... deze pot krijg ik van EA cadeau. En ja hoor! 4e red ik, en de 5de schiet hij zo hard tegen mn keeper aan dat hij weerkaatst tegen de lat en blijft tollen op de doellijn. Hoe het spel je dan ook nog tart! Een verkapte “alstublieft”. Stelletje eikels daar bij EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hoorde dat er vrijdag veel bizarre pakjes op de markt komen met black friday?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb wat Columbus VS Toronto spelers gekocht. Wat al halil VS al nog iets en Besiktas VS Galatasaray.

40k geïnvesteerd ofzo. Kan ik geen verlies op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:54:
The trait 'tries to beat defensive line', betekent dat de speler graag individuele acties maakt of op scherp staat voor een steekpass?
De speler zal actief proberen aan de buitenspel val te ontsnappen, heerlijke trait in de omschakeling :)

Leuke TOTW, maar ipv de grote namen hoop ik vooral goedkoop een Kruse/Raffeal te kunnen halen als aanvullingen op mijn huidig team.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Solotov
bbblije schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:52:
In SB zit 100% scripting! 100%! Pure frustratie hoe de tegenstander steeds maar gelijk weet te maken vanuit debiele kansen. Vrijetrappen krijgt voor overtredingen die spelers maken die ik niet bestuur. Oké, strafschoppen. Ik maai er uit woede twee over het doel. Wat denk je, CPU schiet de derde tegen de lat... Dat is het teken... deze pot krijg ik van EA cadeau. En ja hoor! 4e red ik, en de 5de schiet hij zo hard tegen mn keeper aan dat hij weerkaatst tegen de lat en blijft tollen op de doellijn. Hoe het spel je dan ook nog tart! Een verkapte “alstublieft”. Stelletje eikels daar bij EA!
Je kan nog 20x in dit topic je frustraties herhalen...
Dat t spel kapot is, weet iedereen.
Of je stopt met spelen, of je negeert t feit dat t spel kapot is.
Ik persoonlijk, hoef niet 3x per week een update in dit topic dat t spel nog steeds kapot is. Met mij denk nog wel meerdere mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Shreddaaa schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:19:
[...]

Je kan nog 20x in dit topic je frustraties herhalen...
Dat t spel kapot is, weet iedereen.
Of je stopt met spelen, of je negeert t feit dat t spel kapot is.
Ik persoonlijk, hoef niet 3x per week een update in dit topic dat t spel nog steeds kapot is. Met mij denk nog wel meerdere mensen.
Waar komt toch al die boosheid bij jou vandaan? Kun je dit niet op een normale manier zeggen? Lijkt me niet zo heel erg lastig toch?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
PetrCech_3 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:31:
[...]

Waar komt toch al die boosheid bij jou vandaan? Kun je dit niet op een normale manier zeggen? Lijkt me niet zo heel erg lastig toch?...
Waarom reageer jij op mij, terwijl het niet om jou gaat?
Ik heb totaal geen last van boosheid. Maar iedere week 3x het bericht dat heel het spel kapot is, is onnodig en overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Shreddaaa schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:33:
[...]

Waarom reageer jij op mij, terwijl het niet om jou gaat?
Ik heb totaal geen last van boosheid. Maar iedere week 3x het bericht dat heel het spel kapot is, is onnodig en overbodig.
Omdat ik me stoor aan je taalgebruik richting mensen die je niet eens persoonlijk kent. Als iets je stoort, dan kun je dat toch op een normale manier zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
|:( Hmmm jammer van Pogba. Ik had de hoop hem op te pikken deze week na de packs die geopend worden op BF. Maarja had het we verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:55:
|:( Hmmm jammer van Pogba. Ik had de hoop hem op te pikken deze week na de packs die geopend worden op BF. Maarja had het we verwacht

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 22-11-2017 19:40 . Reden: edit: verkeerd gelezen ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 21:50
Bossie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:17:
[...]

De speler zal actief proberen aan de buitenspel val te ontsnappen, heerlijke trait in de omschakeling :)

Leuke TOTW, maar ipv de grote namen hoop ik vooral goedkoop een Kruse/Raffeal te kunnen halen als aanvullingen op mijn huidig team.
Hopelijk gaan ze goedkoop zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:36:
[...]

Omdat ik me stoor aan je taalgebruik richting mensen die je niet eens persoonlijk kent. Als iets je stoort, dan kun je dat toch op een normale manier zeggen?
Hij zegt het heel normaal toch? En ik snap ook zijn post wel, vind het ook vervelend omdat meerdere malen per week (en soms per dag) te horen, al snap ik ook de frustratie over het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Vanaf hoe laat zitten de TOTW spelers in de packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:15:
[...]

Hij zegt het heel normaal toch? En ik snap ook zijn post wel, vind het ook vervelend omdat meerdere malen per week (en soms per dag) te horen, al snap ik ook de frustratie over het spel.
Eens, hoewel ik me ik zelf ook wel eens hieraan schuldig ben.
Je kan immers je frustratie beter hier ff delen, ipv een nieuwe controller moeten halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:36:
[...]

Eens, hoewel ik me ik zelf ook wel eens hieraan schuldig ben.
Je kan immers je frustratie beter hier ff delen, ipv een nieuwe controller moeten halen :+
Haha inderdaad, ik doe het ook heel af en toe. Maar vind het zelf ook wel vervelend om te lezen, al helemaal als dezelfde mensen het meerdere malen per week doen, voor sommigen is het zelfs bijna het enige wat ze zeggen in dit topic. En vond de toon van het bericht niet raar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:22:
Ik ben benieuwd of er in NL ook nog eens een discussie komt zoals bij onze zuiderburen. Je zou kunnen beargumenteren dat het kopen van packs met fifapoints (gekocht door echt geld) een vorm van gokken is.

https://www.nu.nl/games/5...-lootboxen-verbieden.html
Bean77 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:22:
[...]

Lekker EA spekken met geld met die packs (FIFA points) >:)
Laat het maar vrijdag worden :9~
Je kunt niet van twee walletjes eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:15:
[...]

[...]

Je kunt niet van twee walletjes eten ;)
Ik snap je reactie/opmerking niet.
1e post gaat over dat ik benieuwd ben of de discussie in NL gevoerd gaat worden. Ik geef geen waarde oordeel of het wel of niet zou moeten kunnen.
Mijn 2e post is dan ook niet raar dat ik wel wat fifapoints wil gebruiken want dat mag nu gewoon. Ik zie niet hoe ik van 2 walletjes zou eten ..... :?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:21
Denk dat ik stop met fut. Conclusie na ruim 200 potjes is dat mijn niveau echt ruk is. Ik krijg het verdedigen gewoon niet onder de knie waardoor ik bijna elke pot uit handen geef. Heb bijna alle formaties geprobeerd, custom tactics maar niks werkt in mijn voordeel. Denk dat dit mijn laaatste fifa ooit is.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:44:
Denk dat ik stop met fut. Conclusie na ruim 200 potjes is dat mijn niveau echt ruk is. Ik krijg het verdedigen gewoon niet onder de knie waardoor ik bijna elke pot uit handen geef. Heb bijna alle formaties geprobeerd, custom tactics maar niks werkt in mijn voordeel. Denk dat dit mijn laaatste fifa ooit is.
Rustig offline beginnen bijvoorbeeld met squadbattles, en stap voor stap het niveau op voeren als je denkt dat dat goed zal gaan. In het begin gewoon een formatie kiezen welke je leukst vind spelen, vervolgens de tijd nemen om bekend te worden en automismes gaan inbouwen.

Custom tactics kun je in het begin negeren, en de ingame options gebruiken.
Wat verdedigen betreft is het bijna echt voetbal, niet happen, slidings zoveel mogelijk vermijden en vooral het centrum dichthouden.

Have fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AI contain? RB/R1. Ik heb echt het idee dat iedereen het online gebruikt aangezien ik nog geen enkele online wedstrijd heb gespeeld waar de tegenstander het vuile werk niet door de computer liet doen.

Het is zo behoorlijk laf om te doen maar misschien helpt het. Je kunt misschien altijd een keer tegen iemand van hier proberen te spelen en misschien steek je er wat van op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jammer joh! Ik denk alleen dat we je terug gaan zien. Fifa is heroïne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Stuur me maar een pb als je nog wat tips en tricks wil proberen. Misschien dat iemand van ons je nog wat kan helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-09 00:00
Dag mensen, ik ben normaal een forum leech maar na alle oh zo herkenbare klachten hier te lezen wil ik toch ook even mijn gal spuwen.

Ik speel al fifa sinds ‘98 en fut sinds het begin. Scripting/momentum zit er sowieso al in sinds de ps3. Toen begon ik pas online te gamen dus over eerder kan ik niets zeggen.

In fifa18 maakt de scripting het spel wat mij betreft totaal kapot.
Ik ben dan ook blij dat er eindelijk een beweging gaande is om EA te boycotten wat betreft coins kopen.

Ik hoop echter dat het wat kan uitbreiden naar een totale fifa19 boycot.
‘15 en 16 heb ik al overgeslagen, 17 ben ik weer gaan spelen wegens de Frostbite engine en 18 blijf ik nog maar spelen omdat ik eindelijk Patrick Kluivert kan aanschaffen.

Maar fifa komt er bij mij niet meer in zolang scripting aanwezig is. En ik hoop dat er velen zullen zijn die hetzelfde doen zodat EAid$ misschien ooit besluit dat het eigenlijk toch ook best gek is, om jaarlijks een game uit te brengen die nog lang niet klaar is.

Totale dieptepunt blijft natuurlijk de 5streepjes verbindingen waar je alsnog maar ragequit vanwege buttonlag. Hoe moet ik ooit in divisie 1 komen als ik elk seizoen minstens 3 van zulke wedstrijden heb?!

Over de kansloos langzame menu’s zal ik maar niet beginnen.
Please spread the word😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
PetrCech_3 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:36:
[...]

Ik zeg alles op een normale manier. Kennelijk zit jou nog t feit dwars dat ik jouw team niet origineel vond.
Het mooie van zo’n topic is, dat iedereen z’n eigen mening kan ventileren. Ik stoor me aan de herhaalde frustraties, jij stoort je aan mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kamoji_ schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:24:
Dag mensen, ik ben normaal een forum leech maar na alle oh zo herkenbare klachten hier te lezen wil ik toch ook even mijn gal spuwen.

Ik speel al fifa sinds ‘98 en fut sinds het begin. Scripting/momentum zit er sowieso al in sinds de ps3. Toen begon ik pas online te gamen dus over eerder kan ik niets zeggen.

In fifa18 maakt de scripting het spel wat mij betreft totaal kapot.
Ik ben dan ook blij dat er eindelijk een beweging gaande is om EA te boycotten wat betreft coins kopen.

Ik hoop echter dat het wat kan uitbreiden naar een totale fifa19 boycot.
‘15 en 16 heb ik al overgeslagen, 17 ben ik weer gaan spelen wegens de Frostbite engine en 18 blijf ik nog maar spelen omdat ik eindelijk Patrick Kluivert kan aanschaffen.

Maar fifa komt er bij mij niet meer in zolang scripting aanwezig is. En ik hoop dat er velen zullen zijn die hetzelfde doen zodat EAid$ misschien ooit besluit dat het eigenlijk toch ook best gek is, om jaarlijks een game uit te brengen die nog lang niet klaar is.

Totale dieptepunt blijft natuurlijk de 5streepjes verbindingen waar je alsnog maar ragequit vanwege buttonlag. Hoe moet ik ooit in divisie 1 komen als ik elk seizoen minstens 3 van zulke wedstrijden heb?!

Over de kansloos langzame menu’s zal ik maar niet beginnen.
Please spread the word😁
De beweging is meer om het spel beter te maken aangezien het arrogante EA met elke update het spel slechter heeft gemaakt. Het is werkelijk onacceptabel hoe klein de skill gap is geworden met het automatisch verdedigen waar een groot aantal van de userbase handig gebruikt van maakt in plaats van dat ze zelf zouden verdedigen. Ik ben ook niet van plan om het volgend jaar te halen. Zit meer te denken aan Football Manager of de gratis versie van PES (soort Fut alleen dan anders dacht ik).

5 balkjes/streepjes snap ik ook helemaal niks van. Ik heb een keer een potje gehad waar het spel gewoon een minuut stil stond, maar ik kreeg wel tussendoor de melding dat ik een mijn controller moest aanraken omdat ik anders gekickt zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wtf :o

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hknukyjuxzj5n.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Wtf, ik speel squad battles en ik had letterlijk het gevoel dat men spelers maar iets deden en dan bedoel ik niet gewone input delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Toch is dit niet de allerbeste qua mogelijkheden. Maradona 95 doet zn overall rating geen eer aan, de 91 OVR speelt beter imho. Ter Stegen is niet de best mogelijke keeper. Roberto Carlos is ook minder dan Alex Sandro.

Verder is t natuurlijk wel absoluut ziekelijk dat iemand zo’n team kan hebben. Eigenlijk is het gewoon spelbederf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:05:
[...]

Toch is dit niet de allerbeste qua mogelijkheden. Maradona 95 doet zn overall rating geen eer aan, de 91 OVR speelt beter imho. Ter Stegen is niet de best mogelijke keeper. Roberto Carlos is ook minder dan Alex Sandro.

Verder is t natuurlijk wel absoluut ziekelijk dat iemand zo’n team kan hebben. Eigenlijk is het gewoon spelbederf..
Blijkbaar is het een kansloze streamer die een coin site promoot. Zal ook wel de enige reden zijn waardoor hij wedstrijden wint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:05:
[...]

Alex Sandro beter dan Roberto Carlos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:10:
[...]

AI contain? RB/R1. Ik heb echt het idee dat iedereen het online gebruikt aangezien ik nog geen enkele online wedstrijd heb gespeeld waar de tegenstander het vuile werk niet door de computer liet doen.

Het is zo behoorlijk laf om te doen maar misschien helpt het. Je kunt misschien altijd een keer tegen iemand van hier proberen te spelen en misschien steek je er wat van op?
Misschien een rare vraag, maar hoe bedoel je dit? Wat is contain wat door de computer wordt gedaan en hoe zet je dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:27:
[...]

Jazeker. Roberto Carlos vind ik qua schieten en voorzetten geweldig, maar voor de rest vind ik Alex Sandro een completer pakket als linksback. Roberto Carlos speelt meer als een linksmid of linksbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 06-10 12:15
Heeft er iemand ervaring met Sterling IF? Ik heb een bpl team en gebruik sinds een tijd al willian met 4-3-3 (4) maar vind RW tegenvallen in de bpl.. Ik heb Alessandrini IF als supersub die speelt erg fijn helaas krijg ik die niet fijn in m'n opstelling.

Huidige team:
https://www.futbin.com/18/squad/1667195
(Costa is non-trade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauT86 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:50:
[...]

Misschien een rare vraag, maar hoe bedoel je dit? Wat is contain wat door de computer wordt gedaan en hoe zet je dit aan?
R1 (Playstation) of RB (XBox) ingedrukt houden zorgt ervoor dat de dichtstbijzijnde speler richting de bal loopt. Je kunt dan bijvoorbeeld zelf de rol van deze speler overnemen zodat je formatie niet om zeep geholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:27:
[...]

jup, ik geef zelf de voorkeur aan Alaba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw op dit forum.

Ik heb vorige week IF’s, otw, scream en 84 rated spelers gehaald. Moet ik ze nu al verkopen of wachten op sbc’s?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:17:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum.

Ik heb vorige week IF’s, otw, scream en 84 rated spelers gehaald. Moet ik ze nu al verkopen of wachten op sbc’s?
We leven in een vrij land :)

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Murrays schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:02:
Heeft er iemand ervaring met Sterling IF? Ik heb een bpl team en gebruik sinds een tijd al willian met 4-3-3 (4) maar vind RW tegenvallen in de bpl.. Ik heb Alessandrini IF als supersub die speelt erg fijn helaas krijg ik die niet fijn in m'n opstelling.

Huidige team:
(Costa is non-trade)
Dit misschien een mooie oplossing? Verkoop Jesus IF (en Mooy) en koop er Lacazette en De Bruyne voor in de plaats. Nu kan Alessandrini IF mooi op RW en iedereen 10 chem.

https://www.futbin.com/18/squad/1669145

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 23-11-2017 00:12 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

AntraXxX schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:12:
[...]

Dit misschien een mooie oplossing? Verkoop Jesus IF (en Mooy) en koop er Lacazette en De Bruyne voor in de plaats. Nu kan Alessandrini IF mooi op RW en iedereen 10 chem.

https://www.futbin.com/18/squad/1669145
Lacazette is echt een prutser in vergelijking met Jesus. Zeker zijn IF is veel beter.
Murrays schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:02:

Huidige team:
(Costa is non-trade)
Sterling IF speelt voor mij lekker! Snel, wendbaar, 4* skills en 3* weakfoot, prima finishing. Ik vind hem fijner dan POTM Sane, die wat log aanvoelt. Maar ik snap dat je die 250K niet op de reserve bank
wil zetten. KDB is wel echt een aanrader! Echt een playmaker, en spelverdeler. Echter heb je Costa al. Los daarvan vind ik Fernandinho ook een geweldige speler, meevoetballende CDM. Maakt goede intercepties en heeft veel balcontrole. Hij is niet bijzonder sterk en/of goed in de lucht, maar ik ben geen fysieke speler. Dat kan overigens ook niet met Raheem. Die heeft het echt van zijn wendbaarheid en snelheid in combinatie met skills. Combinatie spel gevarieerd met dribbels.

Ik zou zoiets op poten zetten; https://www.futbin.com/18/squad/1669955

En dan sparen voor Chiellini en Pogba.

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 23-11-2017 00:57 ]

Verwijderd

Wat raadt je aan? Nu met winst verkopen of straks gebruiken voor sbc?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 06:10:
[...]

Wat raadt je aan? Nu met winst verkopen of straks gebruiken voor sbc?
Hangt af wat je wil gaan doen... een team bouwen of je geluk testen bij het openen van packs...

Dus even voor jezelf achterhalen wat je wilt. SBC’s zijn niet een garantie, de coins die je nu vangt met de verkoop wel. Maar die kunnen ook hoger liggen als er straks SBC’s uit zijn. De hele markt is aan het werken, dus als je nu verkoopt koop je ook voor deze prijs terug. Zo ook straks als de SBC’s uit zijn. Als je echt winst wil maken moet je niet op het zelfde moment kopen/verkopen.

TLDR; SBC is gokken, verkoop is coins.

[ Voor 43% gewijzigd door bbblije op 23-11-2017 06:51 ]

• Murrays
bbblije schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:54:
[...]

Lacazette is echt een prutser in vergelijking met Jesus. Zeker zijn IF is veel beter.

[...]

Sterling IF speelt voor mij lekker! Snel, wendbaar, 4* skills en 3* weakfoot, prima finishing. Ik vind hem fijner dan POTM Sane, die wat log aanvoelt. Maar ik snap dat je die 250K niet op de reserve bank
wil zetten. KDB is wel echt een aanrader! Echt een playmaker, en spelverdeler. Echter heb je Costa al. Los daarvan vind ik Fernandinho ook een geweldige speler, meevoetballende CDM. Maakt goede intercepties en heeft veel balcontrole. Hij is niet bijzonder sterk en/of goed in de lucht, maar ik ben geen fysieke speler. Dat kan overigens ook niet met Raheem. Die heeft het echt van zijn wendbaarheid en snelheid in combinatie met skills. Combinatie spel gevarieerd met dribbels.

Ik zou zoiets op poten zetten; https://www.futbin.com/18/squad/1669955

En dan sparen voor Chiellini en Pogba.
Bedankt voor je input :) Ik heb Lacazette al gehad maar vond Jesus NIF zelfs fijner spelen. Ik ga ermee aan de slag en ga Sterling IF wel proberen! Sane POTM heb ik redelijk gunstig kunnen doen maar is wel de laatste keer dat ik non-trade doe..

• Lorenzoaliandro
Path to Glory, heeft zelfde waarde als een One to Watch...

• Lorenzoaliandro
theman36 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:42:
[...]

Dit zal ik niet doen, zoveel coins heb ik niet :( Heb wel de benodigde spelers in mijn club, vandaar :P
Kost maar max 200k ... dat heb je toch zo voor elkaar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:36
pff.. van die momenten dat je te gehaast OTW kaartje wilt kopen (tolisso) en je koopt per-ongeluk een te dure IF kaart :/. Heb nu een IF kaart voor 60k teveel gekocht gg wp.

Ze mogen die kaartjes wel een keer uit elkaar halen :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Zag zojuist dat een IF sterling lekker in prijs is gestegen. Heb die van mij voor 75k gekocht en ze gingen nu voor 100+...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bbblije

bbblije

Riiiiight

hmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:05:
Zag zojuist dat een IF sterling lekker in prijs is gestegen. Heb die van mij voor 75k gekocht en ze gingen nu voor 100+...
Raheem the dream! Alle IF’s lopen omhoog :) heel prettig. Kunnen we in januari weer lekker shoppen :)

• Murrays
bbblije schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:17:
[...]

Raheem the dream! Alle IF’s lopen omhoog :) heel prettig. Kunnen we in januari weer lekker shoppen :)
Bedankt toch maar even opgepikt voor 82,5k ! Als die niet bevalt kan die altijd nog van de hand.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Murrays schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:26:
[...]

Bedankt toch maar even opgepikt voor 82,5k ! Als die niet bevalt kan die altijd nog van de hand.
Ik heb er op de 500 coins minder voor betaald ;) en dat is even geleden.

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 23-11-2017 10:32 ]

Verwijderd

Wat denken ervan om even héél snel 83, 84 rated spelers in te kopen? Morgen Black Friday en wat zal er dan waarschijnlijk komen? Juist, gegarandeerde TOTW 10 sbc's (tradeable en untradeable)! En met dit enorm goeie TOTW wordt de hype heel groot. Ik heb zelf Bas Dost 100 keer ingekocht voor maar 1.2k! Vorig jaar gingen de 83'ers voor 4/5k en de 84'ers zelfs voor 8k! Ik denk ik geef maar een tip... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 10:36 ]

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:36:
Wat denken ervan om even héél snel 83, 84 rated spelers in te kopen? Morgen Black Friday en wat zal er dan waarschijnlijk komen? Juist, gegarandeerde TOTW 10 sbc's (tradeable en untradeable)! En met dit enorm goeie TOTW wordt de hype heel groot. Ik heb zelf Bas Dost 100 keer ingekocht voor maar 1.2k! Vorig jaar gingen de 83'ers voor 4/5k en de 84'ers zelfs voor 8k! Ik denk ik geef maar een tip... ;)
Zag de prijzen de laatste dagen al stijgen en ben er vanuit gegaan dat ik al te laat was.

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:38:
[...]

Zag de prijzen de laatste dagen al stijgen en ben er vanuit gegaan dat ik al te laat was.
Nee joh!!! Ik zou zeggen als een haas kopen die handel!!! Ik heb nu 100x Bas Dost gekocht voor 1.2k (nu 1.4k ondertussen). Dus reken maar uit... 120k uitgegeven aan 100 Bas Dosten, stel hij wordt 4/5k dan heb ik 400k of 500k!!! Hoe makkelijk wil je geld verdienen? Ik zou snel kopen als ik jullie was!!!! Het is nog niet te laat, zeker niet!

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:40:
[...]

Nee joh!!! Ik zou zeggen als een haas kopen die handel!!! Ik heb nu 100x Bas Dost gekocht voor 1.2k (nu 1.4k ondertussen). Dus reken maar uit... 120k uitgegeven aan 100 Bas Dosten, stel hij wordt 4/5k dan heb ik 400k of 500k!!! Hoe makkelijk wil je geld verdienen? Ik zou snel kopen als ik jullie was!!!! Het is nog niet te laat, zeker niet!
Heb al wel aardig wat Santi Cazorla's gekocht voor 2.2k voor de verwachte Henry SBC, dus als het idd oploopt tot 4/5k dan kan ik daar al winst uit halen.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verkoop je ze meteen bij de start van de nieuwe sbc’s?

• YouR
RR21 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:45:
[...]

Verkoop je ze meteen bij de start van de nieuwe sbc’s?
Dit is meestal wel het moment dat de hype (dus de prijs) het hoogst is. Er zijn zat mensen die direct de SBC willen voltooien en daar dus wat voor neer willen leggen.

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
Zeilen die prijzen niet onderuit wanneer die packs worden geopend?

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:42:
[...]

Heb al wel aardig wat Santi Cazorla's gekocht voor 2.2k voor de verwachte Henry SBC, dus als het idd oploopt tot 4/5k dan kan ik daar al winst uit halen.
Inderdaad! Nu 83'ers inkopen en je verdient gegarendeerd (99%) geld dit weekend, TOTW 10 sbc EN nieuwe ICON sbc's. Vorig jaar weet ik nog wel was het een groot gekkenhuis met die 83/84'ers.

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:00:
[...]

Inderdaad! Nu 83'ers inkopen en je verdient gegarendeerd (99%) geld dit weekend, TOTW 10 sbc EN nieuwe ICON sbc's. Vorig jaar weet ik nog wel was het een groot gekkenhuis met die 83/84'ers.
Jammer dat ik maar 70k had om te investeren haha

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Welke nieuwe Icon SBC's worden verwacht? iemand een idee?

Verwijderd

Hype is nu ZEKER NIET het hoogst, omdat veel mensen de sbc niet zien aankomen (nog niet). Eerst was Dost trouwens nog veel lager maar al meer mensen investeren daarom nu bijna 1.5k. Maar als die TOTW 10 sbc komt schieten ze omhoog verwacht ik (was vorig jaar wel zo). Ongeveer een paar uur na dat de TOTW 10 sbc gereleased is is de hype het grootst omdat veel kaarten dan zijn weggekocht en alles op het hoogtepunt zit, daarna zullen ze langzaam iets dalen maar niet veel!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 11:04 ]

• YouR
RoeKoe schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:01:
Welke nieuwe Icon SBC's worden verwacht? iemand een idee?
Hagi, Ferdinand en Carlos zijn al op de markt gezien en komen dus, sommige zeggen ook Henry

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 09:21
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:01:
Hype is nu ZEKER NIET het hoogst, omdat veel mensen de sbc niet zien aankomen (nog niet). Ongeveer een paar uur na dat de TOTW 10 sbc gereleased is is de hype het grootst omdat veel kaarten dan zijn weggekocht en alles op het hoogtepunt zit, daarna zullen ze langzaam iets dalen maar niet veel!
Vorig jaar was de release van de TOTW SBC op een zaterdag, ik wacht vrijdag af en zie wel of ik dan nog wat goedkope spelers kan halen. 83 zijn al redelijk hoog qua prijs in verhouding met de afgelopen week.

Verwijderd

Bledismauw schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:04:
[...]

Vorig jaar was de release van de TOTW SBC op een zaterdag, ik wacht vrijdag af en zie wel of ik dan nog wat goedkope spelers kan halen. 83 zijn al redelijk hoog qua prijs in verhouding met de afgelopen week.
Naby Keita en Bas Dost zijn goeie investeringen, ik zal geen keepers doen...

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Ik heb mn geld ingezet op Jonas, Cazorla, Schneiderlin en Lallana. Hopelijk goede investeringen :)

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:00:
[...]

weet je welke 83ers?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Verwijderd

Kagawa 83 voor 1300 goede investering?
Pagina: 1 ... 77 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs