Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:01:
Hype is nu ZEKER NIET het hoogst, omdat veel mensen de sbc niet zien aankomen (nog niet). Eerst was Dost trouwens nog veel lager maar al meer mensen investeren daarom nu bijna 1.5k. Maar als die TOTW 10 sbc komt schieten ze omhoog verwacht ik (was vorig jaar wel zo). Ongeveer een paar uur na dat de TOTW 10 sbc gereleased is is de hype het grootst omdat veel kaarten dan zijn weggekocht en alles op het hoogtepunt zit, daarna zullen ze langzaam iets dalen maar niet veel!
Doe geen uitspraken die je niet ZEKER weet. Je hebt geen glazenbol. Er is een KANS dat het zo loopt.
Maar als er giga veel packs (o.a. veel speler packs) geopend worden dan komen er ook veel 83+ op de markt. En wie zegt dat die SBC's echt de moeite waard zijn? EA zal ongetwijfeld de markt gaan beinvloeden, maar verkoop geen ideeën als feiten, dat is misleidend.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:11:
Kagawa 83 voor 1300 goede investering?
Zeker, gewoon de goedkoopste 83'ers kopen die er zijn (geen keepers!). Weet niet waarom maar op keepers heb je minder winst denk ik.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:12:
[...]

Doe geen uitspraken die je niet ZEKER weet. Je hebt geen glazenbol. Er is een KANS dat het zo loopt.
Maar als er giga veel packs (o.a. veel speler packs) geopend worden dan komen er ook veel 83+ op de markt. En wie zegt dat die SBC's echt de moeite waard zijn? EA zal ongetwijfeld de markt gaan beinvloeden, maar verkoop geen ideeën als feiten, dat is misleidend.
Nee maar je weet het nooit helemaal zeker in dit spel maar de kans is groot. En ookal worden er veel packs geopend zullen de 83'ers en 84'ers met die sbc alsnog meer waard worden. Veel mensen houden van gokken en gaan die TOTW sbc's doen. Ze zijn inderdaad niet de moeite waard maar met dit enorm lekkere TOTW gaan veel mensen hem toch 1 of meerdere keren proberen. Je weet hoe verslavend dat is om die te doen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:12:
[...]

Zeker, gewoon de goedkoopste 83'ers kopen die er zijn (geen keepers!). Weet niet waarom maar op keepers heb je minder winst denk ik.
Dan heb ik goed geïnvesteerd gelukkig. Tijdje geleden al gedaan met 83 rated spelers rond de 1k en 84 voor 2k. Mn club zit er vol mee😬
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:15:
[...]

Nee maar je weet het nooit helemaal zeker in dit spel maar de kans is groot. En ookal worden er veel packs geopend zullen de 83'ers en 84'ers met die sbc alsnog meer waard worden. Veel mensen houden van gokken en gaan die TOTW sbc's doen. Ze zijn inderdaad niet de moeite waard maar met dit enorm lekkere TOTW gaan veel mensen hem toch 1 of meerdere keren proberen. Je weet hoe verslavend dat is om die te doen ;)
Enig idee waar de zin "resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst" vandaan komt? ;)
Gokje wagen is altijd leuk, maar het is en blijft een gok, je weet niks ZEKER.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:18:
[...]

Enig idee waar de zin "resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst" vandaan komt? ;)
Gokje wagen is altijd leuk, maar het is en blijft een gok, je weet niks ZEKER.
Precies! Als we het zeker wisten dan had ik allang een 5mil team gehad! Maar de kans is er zeker en ik heb een sterk gevoel dat ze gewoon komen, tussen vrijdag en maandag (black friday en cyber monday). Stel ze komen niet heb je zeker niet veel tot geen verlies want de nieuwe ICON sbc's komen zeker en dan zullen ze ook nog boven de 1k blijven. Maar vorig jaar werden ze 4/5k en was het gekkenhuis dat weet ik nog wel ;) Met die TOTW 10 sbc. (TOTW 20 kwam er trouwens ook een)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 11:22 ]

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Ben ik nu al te laat ?? Bas dost en keita zitten nu op rond de 1500

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:12:
[...]

Totw nou verkopen aangezien ze straks veel op de markt gaan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik hoop ook op een goede sbc.
Heb vele discard IF's in geslagen (tijdje geleden oa 10 Dempsey's)ook met oog op poty MLS eerste week dec. Kaart is inmiddels 7k meer waard, maar ik hou ze nog even vast.

Tevens vele 84ers ingeslagen, waaronder mustafi's. Deze is nu ivm zijn iF van de markt, hier kan ik ook al winst op maken.

Ik hou wel van een gokje dus ik hou ze nog even vast.

Kan niets meer kopen.
Transferlijst 100, transferkandidaten 50
:D

Cons:::BB4E

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:06:
[...]

Naby Keita en Bas Dost zijn goeie investeringen, ik zal geen keepers doen...
Waarom perse deze spelers?

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
shameblaster schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:46:
Ik hoop ook op een goede sbc.
Heb vele discard IF's in geslagen (tijdje geleden oa 10 Dempsey's)ook met oog op poty MLS eerste week dec. Kaart is inmiddels 7k meer waard, maar ik hou ze nog even vast.

Tevens vele 84ers ingeslagen, waaronder mustafi's. Deze is nu ivm zijn iF van de markt, hier kan ik ook al winst op maken.

Ik hou wel van een gokje dus ik hou ze nog even vast.

Kan niets meer kopen.
Transferlijst 100, transferkandidaten 50
:D
Hoe krijg je die 50 kandidaten dan? Kan dit alleen met bid, want anders krijg ik na 5 al een melding dat ik ze eerst moet verwerken.

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
.

[ Voor 99% gewijzigd door pimmf op 23-11-2017 15:13 ]

• RemkoDJ
Zojuist dit maar aangeshaft;

13x Dost voor 1400,-
13x Keita voor 1400,-
10x Cazorla voor 2200,-
5x Kagawa voor 1300,-

Nu is het geld op :(
Wanneer kan ik ze het weekend er het beste op klappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
RemkoDJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:25:
Zojuist dit maar aangeshaft;

13x Dost voor 1400,-
13x Keita voor 1400,-
10x Cazorla voor 2200,-
5x Kagawa voor 1300,-

Nu is het geld op :(
Wanneer kan ik ze het weekend er het beste op klappen?
Wanneer ze het meest waard zijn :+
Nee zonder gekheid, denk dat het, het beste is als je een target voor jezelf neerzet voor de profit waar je tevreden mee bent. Vaak wordt er te lang gewacht waardoor je misschien wel verlies maakt ipv winst.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ik heb Bellotti, Sneijder, Jonas, Banega, Callejon, Dost Iago Aspa en Keita ingekocht. Voor ruim 80k erin nu.. :P we zullen zien.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Ik had al redelijk wat op voorraad. Ga iig het meeste zelf gebruiken :+ Heb wel een 20 tal voor de verkoop.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

YouR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:07:
[...]

Hoe krijg je die 50 kandidaten dan? Kan dit alleen met bid, want anders krijg ik na 5 al een melding dat ik ze eerst moet verwerken.
Open bod inderdaad, niet via 'koop nu'

Cons:::BB4E

• 1987Michael1987
Ik heb er 200k aan uitgegeven hopelijk geen spijt van morgen

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 15:40
Waarom nu precies die 83+ spelers kopen?

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:48:
[...]

Totw nou verkopen aangezien ze straks veel op de markt gaan komen?
Van TOTW 10 zeker, die zullen alleen maar gaan zakken door de sbc (meer aanbod)

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-10 07:55
Zuaro schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:27:
Waarom nu precies die 83+ spelers kopen?
Ik heb al mijn 83 en 84 verkocht. Verwacht dat er veel packs geopend gaan worden met Black Friday, dus prijzen onlaag.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Exodus FC schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:44:
[...]

Ik heb al mijn 83 en 84 verkocht. Verwacht dat er veel packs geopend gaan worden met Black Friday, dus prijzen onlaag.
Aan de andere kant verschijnen er waarschijnlijk wel sbcs waar je die knakkers juist nodig hebt :)

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:18
ErnstMid schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:48:
[...]

Aan de andere kant verschijnen er waarschijnlijk wel sbcs waar je die knakkers juist nodig hebt :)
Inderdaad, en al die mensen die 83 / 84 packen zullen vanwege de TOTW SBC deze spelers juist in de club houden. Ik denk dat de prijzen juist wel wat omhoog gaan, weliswaar zal inderdaad het aanbod groot zijn door de massale pack opening, maar de vraag zal ook groot zijn (want ja iedereen wil tenminste 1x die TOTW SBC doen lijkt me met deze TOTW).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 15:40
AntraXxX schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:51:
[...]

Inderdaad, en al die mensen die 83 / 84 packen zullen vanwege de TOTW SBC deze spelers juist in de club houden. Ik denk dat de prijzen juist wel wat omhoog gaan, weliswaar zal inderdaad het aanbod groot zijn door de massale pack opening, maar de vraag zal ook groot zijn (want ja iedereen wil tenminste 1x die TOTW SBC doen lijkt me met deze TOTW).
En waarom de massale pack opening? Is er morgen korting op pakjes/FIFA points?

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Zuaro schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:59:
[...]

Black Friday :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:18
[...]

Morgen zijn er speciale packs te krijgen: 50k packs (1000 Fifa points), 100k packs (2000 Fifa points) en 125k packs (2500 Fifa points). Of er ook korting op packs / Fifa points komt durf ik niet te zeggen, je zou zeggen van wel want ja 'Black Friday'. Maargoed het blijft €$ he.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• ErnstMid

ErnstMid

[...]

Ja de afgelopen jaren, als ik me niet vergis iig, waren er altijd veel 'acties' op black friday/cyber monday. SBC's, lightning rounds met packs etc.

Het is ongetwijfeld aardig 'onrustig' bij EA op het moment vanwege al het gedoe dus ik denk dat ze wel aardig wat dingen gaan doen eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EA doet niet aan korting. Die speciale packs zien er leuk uit maar ik heb er tot nu toe geen geluk mee gehad nog. Ook als je op YouTube kijkt naar mensen die vorig jar 100k/125k packs hebben geopend, ziet het er best teleurstellend uit. Ik vraag me wel af of ik me kan inhouden morgen. Jeukt toch elke keer weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

038Zwolle schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:12:
EA doet niet aan korting. Die speciale packs zien er leuk uit maar ik heb er tot nu toe geen geluk mee gehad nog. Ook als je op YouTube kijkt naar mensen die vorig jar 100k/125k packs hebben geopend, ziet het er best teleurstellend uit. Ik vraag me wel af of ik me kan inhouden morgen. Jeukt toch elke keer weer
Haha ja ik ken het gevoel wel ja. Gelukkig kun je op futbin ook packs openen en draft teams maken :9 Uiteraard niet hetzelfde, maar je kunt het wel onbeperkt doen haha. Guilty pleasure hiero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:12:
Kijk eens wat pack openings van top 100 WL league spelers. Weet je gelijk hoe onverstandig het is om geld te betalen voor pakjes. (ik doe het ook soms als ik bewust een borrel oversla om te gamen :))

Verwijderd

Voor de mensen die toch pakketjes willen kopen met Fifa punten geldt het volgende: Je kunt nooit meer klagen over hoe shit de staat van Fifa is. Als je pack openings bekijkt dan kun je wel nagaan hoe super slecht andere packs zijn. Als er in een 100k pack al voornamelijk discard waarde zit dan kun je zelf wel invullen wat een spelers je krijgt in een, laten we zeggen 25k pakket.
Bean77 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:12:
[...]

Doe geen uitspraken die je niet ZEKER weet. Je hebt geen glazenbol.
Doe jij gelukkig ook nooit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:31:
Voor de mensen die toch pakketjes willen kopen met Fifa punten geldt het volgende: Je kunt nooit meer klagen over hoe shit de staat van Fifa is.
Beetje kort door de bocht natuurlijk, ook al motiveert het EA niet om de problemen op te lossen.

edit: zinsbouw

[ Voor 6% gewijzigd door YouR op 23-11-2017 15:35 ]

Mwoah ik kijk er toch anders tegen aan. Waarom zou je niet mogen klagen hoe de staat van Fifa is als je packs opent? 8)7

Verder is het wellicht zonde om geld uit te geven aan Fifa , maar met een avondje stappen geef ik veel meer uit. Als ik daarbij kijk naar het aantal uur dat ik speel gedurende het jaar kost Fifa echt niks. Buiten fut speel ik ook een x aantal games profclubs op z’n tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Voor de mensen die toch pakketjes willen kopen met Fifa punten geldt het volgende: Je kunt nooit meer klagen over hoe shit de staat van Fifa is.
Dit vind ik ook onzin. Hoeft niks met elkaar te maken te hebben.

• hmr

hmr

Haha ik ga zeker voor de lol even voor 30 euro aan punten kopen en morgen eens kijken wat ik eruit haal... :D Salaris vandaag gestort!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:49:
Haha ik ga zeker voor de lol even voor 30 euro aan punten kopen en morgen eens kijken wat ik eruit haal... :D Salaris vandaag gestort!
Zou dan 60 euro doen!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• YouR
Anders 120?
hop hop, anders brand je het toch alleen maar op aan andere nutteloze dingen.
120 is sowieso niet veel voor Bas Dost :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:34:
[...]

Beetje kort door de bocht natuurlijk, ook al motiveert het EA niet om de problemen op te lossen.

edit: zinsbouw
ErnstMid schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:39:
[...]

Dit vind ik ook onzin. Hoeft niks met elkaar te maken te hebben.
Je geeft uiteindelijk gewoon toe aan EA. Als EA minder inkomsten krijgt vanwege het aantal Fifa punten wat verkocht wordt dan moeten ze wel innoveren. Je kunt mij niet vertellen dat de huidige staat van dit spel goed is. Ik denk niet dat er mede dankzij de licenties van alle verschillende leagues snel een spel aan komt wat ook maar in de buurt komt, maar dat hoeft niet te betekenen dat EA een spel maakt puur voor de inkomsten en niet voor het plezier van mensen.

P.s. Mocht je ooit Fifa punten hebben gekocht, denk maar eens terug aan die tijd dat de enige hoge rating die je kreeg Bas Dost was.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 15:59 ]

• hmr

hmr

Point taken. Maar set your limits hé :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:55:
[...]

[...]

Je geeft uiteindelijk gewoon toe aan EA. Als EA minder inkomsten krijgt vanwege het aantal Fifa punten wat verkocht wordt dan moeten ze wel innoveren. Je kunt mij niet vertellen dat de huidige staat van dit spel goed is. Ik denk niet dat er mede dankzij de licenties van alle verschillende leagues snel een spel aan komt wat ook maar in de buurt komt, maar dat hoeft niet te betekenen dat EA een spel maakt puur voor de inkomsten en niet voor het plezier van mensen.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor, maar uiteindelijk maken mensen de keuze om wel of niet te kopen en dan kunnen we moeilijk zeggen dat ze niet meer deel kunnen nemen aan de "discussie/klaagmuur".

Ikzelf heb geen points gekocht dit jaar en ben dat ook niet van plan, waar ik er vorig jaar rond black friday al zeker 50 euro had inzitten. Als je eenmaal die drempel over bent, haal je ook veel vaker wat punten, tientje hier, tientje daar en na de looptijd van de game zit er al een paar honderd euro in.

Heb nu al bijna net zoveel coins als vorig jaar aan het eind, puur door traden, kost wat moeite, maar scheelt veel geld.

• Terranova
  • Laatst online: 08-10 15:04
Nee dat doe je niet, anders ga ik je op TS blijven stalken :+
Hier ook alvast wat fifa points gekocht. Morgen wachten op wat leuke packs en hopelijk wat geluk.
Had beter wat aandelen kunnen kopen, wil niet weten wat ze deze dagen een inkomsten bij elkaar harken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:55:
[...]

[...]

P.s. Mocht je ooit Fifa punten hebben gekocht, denk maar eens terug aan die tijd dat de enige hoge rating die je kreeg Bas Dost was.
Dat EA verbeteringen moet doorvoeren staat vast. Maar daarvoor hoeven ze van mij echt niet de mogelijkheid weg te halen om points te kunnen kopen. Dat heeft ook absoluut geen 1:1 relatie met elkaar.

Ik lig er trouwens ook niet wakker van als ze het wel weghalen, mij om het even. Maar als volwassen mensen die punten willen kopen en ze hebben het geld ervoor over, helemaal prima. Doe je ding, leef je uit.

Maar ik snap je punt hoor, EA moet ook een spel maken dat voor het plezier van de mensen en niet voor het geld. Maar om te zeggen dat als je points koopt je niks mag zeggen over de staat van het spel vind ik echt onzin.
ErnstMid schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:11:
[...]

Dat EA verbeteringen moet doorvoeren staat vast. Maar daarvoor hoeven ze van mij echt niet de mogelijkheid weg te halen om points te kunnen kopen. Dat heeft ook absoluut geen 1:1 relatie met elkaar.

Ik lig er trouwens ook niet wakker van als ze het wel weghalen, mij om het even. Maar als volwassen mensen die punten willen kopen en ze hebben het geld ervoor over, helemaal prima. Doe je ding, leef je uit.

Maar ik snap je punt hoor, EA moet ook een spel maken dat voor het plezier van de mensen en niet voor het geld. Maar om te zeggen dat als je points koopt je niks mag zeggen over de staat van het spel vind ik echt onzin.
Het blijft een commercieel bedrijf he. Gemekker over fifapoints boycotten is ook kansloos. We weten allemaal van te voren hoe het spel in elkaar steekt. Wees dan een vent en koop het spel dan ook niet denk ik dan van al die #fixfifa types.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 12:10
[...]

Nee oke, met dat laatste ben ik het wel met je eens. Maar mensen moeten juist nu eens goed nadenken of ze die punten juist nu wel moeten kopen. Er zijn nu namelijk allerlei acties aan de gang om de gameplay is een keer te verbeteren. Te zorgen dat EA gaat luisteren. Hoe kun je dat het beste doen? Door EA te pakken waar ze het het meest voelen. Dit is dus op de inkomsten uit het kopen van fifa punten. Ik snap ook dat mensen dan zeggen van ja, maar van die 30 euro van mij er wel of niet bij liggen ze niet wakker. Nee dat klopt, maar als 1.000 of 10.000 of zelfs 100.000 mensen die 30 euro niet uitgeven wordt het al een ander verhaal.
Bean77 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:15:
[...]

Het blijft een commercieel bedrijf he. Gemekker over fifapoints boycotten is ook kansloos. We weten allemaal van te voren hoe het spel in elkaar steekt. Wees dan een vent en koop het spel dan ook niet denk ik dan van al die #fixfifa types.
Zie bovenstaand verhaal. Het verkopen van punten is niet het ding waarom die mensen dit willen boycotten...Het gaat erom dat EA is aangepakt wordt waar ze het voelen en dat is in die inkomsten uit fifa punten. Het heeft namelijk al heel wat publiciteit gehad en EA weet er zeker van nu. Als ze tijdens black friday ineens maar de helft (of zelfs 3 kwart al) van hun inkomsten krijgen uit fifa punten gaan ze zich wel achter de oren krabben

[ Voor 22% gewijzigd door Arwintju op 23-11-2017 16:21 ]

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:54:
[...]

hop hop, anders brand je het toch alleen maar op aan andere nutteloze dingen.
120 is sowieso niet veel voor Bas Dost :>
Voor 120 euro krijg je zeker een keer of 4 Dost. En een keer Nani en misschien wel ultimate troll Di Maria.

De Perins, Hendersons en Sommers zijn ook graag geziene gasten. :)

Het allerdomste aan fifa points kopen is dat doen op black Friday om spelers te verkopen als iedereen packs aan het openen is. Elke point die je koopt maakt de volgende point minder waard. Prachtig. Jammer dat je geen short kan kopen op fifa spelerskaarten. Zou wel lachen zijn om wat afgeleide producten op de markt te gaan brengen daar. Een optie op een otw zou best wel wat waarde kunnen bijvoorbeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
Wat een flauwekul; als je wegenbelasting betaald mag je ook nooit meer klagen over de drukte op de weg?

Hoewel je zeker een punt hebt dat EA niet op en top gemotiveerd zal zijn om aanpassingen te doen zolang het geld met bakken tegelijk binnen komt, maar anderzijds geldt ook dat ze bij EA heus niet dom zijn en echt wel blij zijn met deze redelijke steady / easy cashflow. Deze positie behouden zij ook liever dan dat ze 'm kwijtraken.

Daarnaast vind ik het maar een populistisch geneuzel; zag gisteren ook Castro oproepen om massaal geen punten meer te kopen 'een punt te maken' naar EA, want "packweight is shit en de game is shit etc etc." Om vervolgens doodleuk weer voor 100$ punten te kopen om packs te openen en zijn publiek te entertainen. Beetje hypocriet allemaal.

@Arwintju - al geven 100.000 man geen 30 euro uit aan fifa points, denk je dat ze dan ineens gaan denken "potverdikkie laten we maar toegeven aan alle eisen?" Zo naïef ben je toch niet? Het zal pas veranderen wanneer er een noemenswaardige concurrent zijn zaakjes beter voor elkaar heeft en mensen de game uberhaupt niet kopen. Want laten we vooropstellen; x miljoen * 60,- heeft net even wat meer impact dan die paar euro's van een paar punten.

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 23-11-2017 16:27 ]

• Arwintju
Jaap. schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:23:
[...]

Wat een flauwekul; als je wegenbelasting betaald mag je ook nooit meer klagen over de drukte op de weg?

Hoewel je zeker een punt hebt dat EA niet op en top gemotiveerd zal zijn om aanpassingen te doen zolang het geld met bakken tegelijk binnen komt, maar anderzijds geldt ook dat ze bij EA heus niet dom zijn en echt wel blij zijn met deze redelijke steady / easy cashflow. Deze positie behouden zij ook liever dan dat ze 'm kwijtraken.

Daarnaast vind ik het maar een populistisch geneuzel; zag gisteren ook Castro oproepen om massaal geen punten meer te kopen 'een punt te maken' naar EA, want "packweight is shit en de game is shit etc etc." Om vervolgens doodleuk weer voor 100$ punten te kopen om packs te openen en zijn publiek te entertainen. Beetje hypocriet allemaal.

@Arwintju - al geven 100.000 man geen 30 euro uit aan fifa points, denk je dat ze dan ineens gaan denken "potverdikkie laten we maar toegeven aan alle eisen?" Zo naïef ben je toch niet? Het zal pas veranderen wanneer er een noemenswaardige concurrent zijn zaakjes beter voor elkaar heeft en mensen de game uberhaupt niet kopen. Want laten we vooropstellen; x miljoen * 60,- heeft net even wat meer impact dan die paar euro's van een paar punten.
Jij onderschat echt wat een verlies aan inkomsten op één van de grootste events van FIFA bij EA los maakt. Ultimate team is bij far de grootste inkomstenbron. Als die daalt hebben ze echt wel een probleem hoor. Alles is ingesteld op die inkomsten. De hele begroting van EA berust erop. Dat is niet zomaar even een dingetje hoor. Bovendien alle negatieve publiciteit die ze ermee krijgen gaat ze ook net in de koude kleren zitten.

• Jaap.
Arwintju schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:29:
[...]

Jij onderschat echt wat een verlies aan inkomsten op één van de grootste events van FIFA bij EA los maakt. Ultimate team is bij far de grootste inkomstenbron. Als die daalt hebben ze echt wel een probleem hoor. Alles is ingesteld op die inkomsten. De hele begroting van EA berust erop. Dat is niet zomaar even een dingetje hoor. Bovendien alle negatieve publiciteit die ze ermee krijgen gaat ze ook net in de koude kleren zitten.
Ik onderschat helemaal niets hoor; ik reageer enkel op hetgeen jij post. 100.000 * 30 euro = 3 miljoen en daar zullen ze bij EA echt niet van wakker liggen. Dat hebben ze de afgelopen maanden al lang verdiend. Jij stelt daarnaast dat ze dan een 'groot' (subjectief) probleem hebben, ik vraag me af hoe groot dat probleem is. Voor 2014 bestonden dergelijke 'micro' transacties niet eens en toen kon EA het ook ieder jaar prima bolwerken met de verkoop van de game alleen. Nu ben ik programeer technisch geen held, maar zelfs ik kan zien dat de moeite die het kost om de ingame transacties mogelijk maken makkelijk opwegen tegen de baten ervan en dat het dus feitelijk allemaal bonus is. Tuurlijk zal EA een bepaald deel van de inkomsten wel begroot hebben, zeker op zulke speciale dagen, maar ik blijf erbij dat de 3 miljoen die jij noemt een druppel op de plaat is. Wat dat betreft denk ik dat jij eerder onderschat hoeveel geld dergelijke micro transacties EA in z'n totaliteit oplevert. Bedenk daarbij dat Fifa maar een onderdeel is he; ze hebben met o.a. Madden, Battlefield, de Sims legio andere games waar dergelijke transacties in zitten.

Je statement over negatieve publiciteit laat ik maar even voor wat het is; negatieve publiciteit is ook publiciteit en zolang de euro's binnen blijven komen en de baten voor de lasten gaat zal EA (of welk willekeurig ander bedrijf ook) dit worst zijn. Mensen zeuren al jarenlang over Fifa en kopen in augustus braaf weer de nieuwe versie.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 23-11-2017 16:40 ]

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:19:
[...]

Het allerdomste aan fifa points kopen is dat doen op black Friday om spelers te verkopen als iedereen packs aan het openen is. Elke point die je koopt maakt de volgende point minder waard. Prachtig. Jammer dat je geen short kan kopen op fifa spelerskaarten. Zou wel lachen zijn om wat afgeleide producten op de markt te gaan brengen daar. Een optie op een otw zou best wel wat waarde kunnen bijvoorbeeld.
En wat als je FIFA points koopt omdat je het openen van pakjes wel grappig vindt, 30 euro in principe geen drol uitmaakt binnen je besteedbaar inkomen en FIFA een paar uur per week speelt na werk dus ook niet op een andere manier muntjes bij elkaar kan grinden?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaap. schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:38:
[...]
Mensen zeuren al jarenlang over Fifa en kopen in augustus braaf weer de nieuwe versie.
Dit dus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
Zo goeiedag, Wilde Son voor 7k bin aanbieden, typo gemaakt en per ongeluk voor 700 gelist. Meteen gesniped natuurlijk... Wel raar eigenlijk dat je je auctions niet kan annuleren.

• Arwintju
Jaap. schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:38:
[...]

Ik onderschat helemaal niets hoor; ik reageer enkel op hetgeen jij post. 100.000 * 30 euro = 3 miljoen en daar zullen ze bij EA echt niet van wakker liggen. Dat hebben ze de afgelopen maanden al lang verdiend. Jij stelt daarnaast dat ze dan een 'groot' (subjectief) probleem hebben, ik vraag me af hoe groot dat probleem is. Voor 2014 bestonden dergelijke 'micro' transacties niet eens en toen kon EA het ook ieder jaar prima bolwerken met de verkoop van de game alleen. Nu ben ik programeer technisch geen held, maar zelfs ik kan zien dat de moeite die het kost om de ingame transacties mogelijk maken makkelijk opwegen tegen de baten ervan en dat het dus feitelijk allemaal bonus is. Tuurlijk zal EA een bepaald deel van de inkomsten wel begroot hebben, zeker op zulke speciale dagen, maar ik blijf erbij dat de 3 miljoen die jij noemt een druppel op de plaat is. Wat dat betreft denk ik dat jij eerder onderschat hoeveel geld dergelijke micro transacties EA in z'n totaliteit oplevert. Bedenk daarbij dat Fifa maar een onderdeel is he; ze hebben met o.a. Madden, Battlefield, de Sims legio andere games waar dergelijke transacties in zitten.

Je statement over negatieve publiciteit laat ik maar even voor wat het is; negatieve publiciteit is ook publiciteit en zolang de euro's binnen blijven komen en de baten voor de lasten gaat zal EA (of welk willekeurig ander bedrijf ook) dit worst zijn. Mensen zeuren al jarenlang over Fifa en kopen in augustus braaf weer de nieuwe versie.
Geloof mij nou maar dat ze elke euro die op die speciale dagen binnenkomen begroot hebben. Dat zijn echt geen extraatjes. vorig jaar heben ze 650 miljoen gepakt op de ultimate team series. Dit houdt in: Fifa UT en Madden NFL UT. laten we voor het gemak even zeggen dat ze 500 miljoen pakken op fifa alleen. Dan lijkt 3 miljoen niet veel maar tijdens een black friday event absoluut merkbaar.

Negatieve publiciteit is absoluut ook publiciteit. Maar EA is een beursgenoteerd bedrijf. Door de Battlefront affaire hebben ze een enorme daling in de beurskoersen gehad. Dit is dus absoluut merkbaar bij EA. Omdat Fifa zo'n groot onderdeel is van EA als bedrijf zijnde kan een communitie als bijvoorbeeld reddit wel degelijk een daling in die koers bewerkstelligen. Dat vinden ze echt niet allemaal prima bij EA hoor. Dat is absoluut het laatste wat ze willen.

Ik vind Fifa ansich helemaal geen slecht spel. De content is goed, de ideeën zijn goed en offline is opzich allemaal prima op wat bugs na. Het gaat erom dat het hele gameplay gedeelte bij UT niet klopt. De communicatie over drukke servers, patches, problemen enz. dat is wat er mis is. Als UT er niet in zat zou ik het spel alsnog kopen puur vanwege offline ervaring en normale seizoenen met club teams wat gewoon leuk in elkaar zit.
RemkoDJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:00:
Zo goeiedag, Wilde Son voor 7k bin aanbieden, typo gemaakt en per ongeluk voor 700 gelist. Meteen gesniped natuurlijk... Wel raar eigenlijk dat je je auctions niet kan annuleren.
Had ooit eens in fifa17 een IF Chielini ipv 330.000 voor 33.000 gelist, best pijnlijk ;) Die fout maak je niet snel weer kan ik je uit ervaring vertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
hmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:43:
[...]

En wat als je FIFA points koopt omdat je het openen van pakjes wel grappig vindt, 30 euro in principe geen drol uitmaakt binnen je besteedbaar inkomen en FIFA een paar uur per week speelt na werk dus ook niet op een andere manier muntjes bij elkaar kan grinden?
Op zich heeft Exactor wel gelijk wat hij zegt; doordat de markt zich voorbereidt op black friday zijn de prijzen lager dan normaal, waardoor je feitelijk minder voor je punten krijgt. Dus ongeacht hoeveel geld je investeert en of je wel of niet coins kunt grinden; je had in jou geval, puur prijstechnisch gezien, die 30 euro wellicht beter enige weken geleden kunnen investeren. Anderzijds zijn er zoals morgen (waarschijnlijk) weer acties en speciale packs waarbij de kans dat je iets leuks pulled weer groter is.

Bottem line moet iedereen gewoon lekker doen wat hij/zij zich kan veroorloven en waar hij/zij zich goed bij voelt. EA geeft duidelijk aan wat er in de packs zit en als je dan achteraf gaat klagen dat er niets moois uit komt, tja.. Voelt een beetje als klagen bij holland casino dat er niet genoeg azen in het blackjack deck zitten.

• Arwintju
Jaap. schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:05:
[...]

.....

Bottem line moet iedereen gewoon lekker doen wat hij/zij zich kan veroorloven en waar hij/zij zich goed bij voelt. EA geeft duidelijk aan wat er in de packs zit en als je dan achteraf gaat klagen dat er niets moois uit komt, tja.. Voelt een beetje als klagen bij holland casino dat er niet genoeg azen in het blackjack deck zitten.
Nog zoiets, dat doet EA dus helemaal niet. Er is totaal niks duidelijk over je kansen voor het packen van een goede speler, een IF of een Icon. Ja er staat hoeveel rares je in een pack krijgt en of ze zilver, goud of brons zijn. Daar heb je dus niks aan. Opzich vind ik dat niet zo erg, want kopen van packs blijft een gok en je moet gewoon geluk hebben. Maar het is opzich raar dat er totaal niks over bekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
Bean77 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:03:
[...]

Had ooit eens in fifa17 een IF Chielini ipv 330.000 voor 33.000 gelist, best pijnlijk ;) Die fout maak je niet snel weer kan ik je uit ervaring vertellen.
Check check double check vanaf nu! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Arwintju schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:02:
[...]

Geloof mij nou maar dat ze elke euro die op die speciale dagen binnenkomen begroot hebben. Dat zijn echt geen extraatjes.
Hoewel ik je best wil geloven is dit gewoonweg kul; dit is niet tot op de euro te begroten want EA weet niet hoeveel mensen wel of niet gaan uitgeven. Ze zullen ongetwijfeld rekenen met hetgeen vorig jaar is gerealiseerd + x%. Zeker nu ze periodiek Icon SBC's uitbrengen waar weer extra rewards etc aan hangen, PTG wat nieuw was. Je kan een voorspelling doen, maar begroten tot op de euro wat die events opleveren kan niet.
vorig jaar heben ze 650 miljoen gepakt op de ultimate team series. Dit houdt in: Fifa UT en Madden NFL UT. laten we voor het gemak even zeggen dat ze 500 miljoen pakken op fifa alleen. Dan lijkt 3 miljoen niet veel maar tijdens een black friday event absoluut merkbaar.
Ik was even te lui om dat op te zoeken, maar dat geloof ik direct. Hierdoor weet ik ook hun exacte omzet niet, maar wat jij voor het gemak even vergeet zijn de reguliere inkomsten van de gameverkopen. Dus 3 miljoen op 650 miljoen lijkt inderdaad meer merkbaar dan 3 miljoen op hun totale inkomsten.
Negatieve publiciteit is absoluut ook publiciteit. Maar EA is een beursgenoteerd bedrijf. Door de Battlefront affaire hebben ze een enorme daling in de beurskoersen gehad. Dit is dus absoluut merkbaar bij EA. Omdat Fifa zo'n groot onderdeel is van EA als bedrijf zijnde kan een communitie als bijvoorbeeld reddit wel degelijk een daling in die koers bewerkstelligen. Dat vinden ze echt niet allemaal prima bij EA hoor. Dat is absoluut het laatste wat ze willen.
Ik ben niet bekend met de hele Battlefront affaire, maar ook hierop geloof ik je direct op je woord. Ik ben het er ook mee eens dat EA dat absoluut niet voor ogen heeft. Dat schreef ik ook in een eerdere post: ze zullen de huidige situatie maar wat graag laten voortduren want het blijf easy/steady income. Wanner hun beurskoers halveert zullen ze ook echt wel actie gaan ondernemen, maar gerelateerd aan waar het over ging; ik geloof niet dat hun beurskoers zal halveren als 100.000 man hun 30 euro niet op black friday investeert. Daarom schreef ik ook dat ik zelf verwacht dat het pas zal veranderen wanneer er een gedegen concurrent komt en mensen de game uberhaupt niet meer kopen. Dan heeft het op twee manieren impact: in de initiële aanschaf en in de 'micro' transacties.
Ik vind Fifa ansich helemaal geen slecht spel. De content is goed, de ideeën zijn goed en offline is opzich allemaal prima op wat bugs na. Het gaat erom dat het hele gameplay gedeelte bij UT niet klopt. De communicatie over drukke servers, patches, problemen enz. dat is wat er mis is. Als UT er niet in zat zou ik het spel alsnog kopen puur vanwege offline ervaring en normale seizoenen met club teams wat gewoon leuk in elkaar zit.
Afgezien van je zin over 'wat er mis is' ben ik het hier volledig mee eens. Ik vermaak me prima met Fifa. Dat er wat issues inzitten die frustreren (kickoff goals / 45/90th minute goals), ja dat is zo. Maar daar heeft de tegenstander net zo goed last van. Ik koop Fifa al jaarlijks vanaf 95 en zal dit de komende jaren ook wel blijven doen gok ik. Ook als ze UT er uit zouden halen.
Arwintju schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:10:
[...]

Nog zoiets, dat doet EA dus helemaal niet. Er is totaal niks duidelijk over je kansen voor het packen van een goede speler, een IF of een Icon. Ja er staat hoeveel rares je in een pack krijgt en of ze zilver, goud of brons zijn. Daar heb je dus niks aan. Opzich vind ik dat niet zo erg, want kopen van packs blijft een gok en je moet gewoon geluk hebben. Maar het is opzich raar dat er totaal niks over bekend is.
Dus doen ze het wel ;) Dat niet elke gouden of zilveren evenveel waard is is simpel marktwerking.
In het casino als je blackjack speelt weet je ook precies welke combinaties je kan krijgen. Welke de bank je toedeelt is maar afwachten. Of verwacht je dat de bank gaat aangeven wanneer ze 21 gaan draaien? Dat haalt nogal het effect van het spelletje weg, nietwaar?

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 23-11-2017 17:26 ]

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:43:
[...]

Iedereen moet het zelf weten. Zoals ik schreef koop ik ook wel eens wat punten. Maar tijdens speciale pack events points kopen om spelers te verkopen is niet slim. Maar goed, het leven bestaat uit een aaneenschakeling van domme en slimme keuzes. Je moet ook af en toe iets doms doen omdat je het leuk vindt. :)

Edot: lees voor dom irrationeel

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:24:
[...]

Je moet ook af en toe iets doms doen omdat je het leuk vindt. :)
pfff, zeg dat even tegen mn vriendin ;)

Ik heb deze week de journey afgemaakt, vond het wel lachen :) Snap niet helemaal waarom de rating van de kaart die ik kreeg niet overeenkomt met de rating uit de journey, maar goed.

Vanavond maar even kijken hoe Sandro op LB bevalt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:24:
[...]

Iedereen moet het zelf weten. Zoals ik schreef koop ik ook wel eens wat punten. Maar tijdens speciale pack events points kopen om spelers te verkopen is niet slim. Maar goed, het leven bestaat uit een aaneenschakeling van domme en slimme keuzes. Je moet ook af en toe iets doms doen omdat je het leuk vindt. :)

Edot: lees voor dom irrationeel
Ik koop geen points om de market te bestormen met spelers in een laag conjunctuur... Zo rationeel ben ik dan ook nog wel..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Vloeken Vloeken, weer geen WL gehaald.
Ben gewoon te slecht, zelfs met dit elftal haal ik het niet.

https://www.futbin.com/18/squad/1686584

Volgende week maar met Godin 5-3-2 gaan spelen,.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• 1987Michael1987
Mars18 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:50:

mischien team iets aanpassen Sane heb maar 3 teamgeest en Isco 6

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ook maar op de Cazorla-train gesprongen. Alles tussen de 2k/2.3k opgepikt. 100x. Heel veel verlies kan het niet betekenen.... Hoop ik :)

• Mars18
1987Michael1987 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:57:
[...]
mischien team iets aanpassen Sane heb maar 3 teamgeest en Isco 6
Ja ik had daar Dealufoeu scream kaart, kan de normale er wel inzetten, en dan na rust Sane brengen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• 1987Michael1987
Mars18 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:26:
[...]

Ja ik had daar Dealufoeu scream kaart, kan de normale er wel inzetten, en dan na rust Sane brengen.
Waar speel je op kan je mischien wel wat tips geven had eerst ook veel moeite er mee

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 13:15

Waar ligt het aan? Teveel doelpunten tegen of te weinig scoren? In het geval van teveel doelpunten tegen, kijk je tegendoelpunten terug en probeer te analyseren wat je verkeerd doet.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

[...]

Als EA geld binnen ziet stromen dan is het toch een indicatie dat mensen interesse hebben in het spel. Want je gaat geen geld steken in iets waar je geen plezier in hebt gok ik?

Minder recht van spreken, omdat je bijdraagt aan het probleem is misschien beter om te zeggen.
O+ voorspellingen klopten dus precies. Die Henry

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

038Zwolle schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:03:
O+ voorspellingen klopten dus precies. Die Henry
Als je die requirements ziet 8)7

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Hahaha idd. Daar begin ik niet eens aan

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 21:50

Je hebt maar 1 speler die achterin wil blijven. Kan best cruciaal zijn.

Verwijderd

Ik zag in de eerste plaats ook alleen maar die ene Icon die je moest inleveren. Maar 3 icons inleveren is echt te gek voor woorden ben echt benieuwd wat de Braziliaanse dan wel niet mogen gaan kosten.

• 1987Michael1987
Wanneer moet ik me 83 spelers verkopen heb bas dost en keita of heb ik de verkeerde gekocht om winst op te maken

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Cazorla doet weinig vooralsnog... De SBC's zijn ook zo bizar hoog dat er om een Cazorla meer/minder niet gekeken zal worden vrees ik.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

• Mars18

Verwijderd

Als het België en Hawaii lukt dan kun je er de donder op zeggen dat het wel verspreid. In China is het zelfs verplicht om de kans te vermelden. Dan weet je iig hoe groot de kans is dat je Ronaldo niet in je pakketje hebt zitten.

Verwijderd

83'ers zijn nu nog niets waard pas morgen of zaterdag als de 'gegarandeerde TOTW 10 speler sbc' komt. Wacht dus met verkopen!!!!
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:18:
83'ers zijn nu nog niets waard pas morgen of zaterdag als de 'gegarandeerde TOTW 10 speler sbc' komt. Wacht dus met verkopen!!!!
dost 83 nu 1000 coins waard :+

Volgens mij waren 84 (bijv bruno) of 85 rated spelers een betere investering geweest.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:19:
[...]

dost 83 nu 1000 coins waard :+

Volgens mij waren 84 (bijv bruno) of 85 rated spelers een betere investering geweest.
Komt door de Weekend League rewards ;). Er worden veel packs geopend dus veel spelers op de markt. Is maar een tijdelijke daling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben ik de enige die juist Hagi interessant vind, misschien dat Litmanen een tradeble alternatief is.

• Mars18
1987Michael1987 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:52:
[...]

Waar speel je op kan je mischien wel wat tips geven had eerst ook veel moeite er mee
xbox one.

• Jaap.
Bossie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:26:
Ben ik de enige die juist Hagi interessant vind, misschien dat Litmanen een tradeble alternatief is.
Dat is ook de gene waar ik aan ben begonnen (naast de 'makkelijke' opdrachten van de grote jongens), zou deze graag afronden, maar het blijft een paar 100k investeren in een untradable en dat houdt me nog tegen vooralsnog. Beetje zelfde als met Rui Costa.

Ik denk dat ik het even aankijk, de puzzels vast maak en complete wat ik zonder al te veel kan investeren en dan afwacht wat ik volgende week uit de monthlies krijg.
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:22:
[...]

Komt door de Weekend League rewards ;). Er worden veel packs geopend dus veel spelers op de markt. Is maar een tijdelijke daling.
Er zijn volgens mij teveel 83 spelers aanwezig, anders zou de prijs allang veel hoger zijn. Deze 83 hype doet mij denken aan een hele mooie Kuyt hype hier uit fifa17 _/-\o_
Die nieuwe betere Hagi? Ook even naar gekeken, best interessant, maar moet wel in balans zijn (zijn fysiek gecompenseerd) met andere spelers op het middenveld.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik vind zn middel kaart beter, zijn prime stamina schrikt mij een beetje af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:00:
[...]

Ik vind zn middel kaart beter, zijn prime stamina schrikt mij een beetje af.
Idd, de impact van stamina blijft toch raar, Hummels geeft bij mij bijvoorbeeld 90 minuten vol gas maar heeft maar 66 stamina.

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:18:
[...]

Idd, de impact van stamina blijft toch raar, Hummels geeft bij mij bijvoorbeeld 90 minuten vol gas maar heeft maar 66 stamina.
Heeft volgens mij vooral met workrates en instructies te maken. Toure heeft stamina van niks maar kan de hele wedstrijd gassen als je hem bestuurt omdat hij de rest van de tijd sjokt. De h/has dudes blijven maar rennen. Doe voor de gein eens een potje met agressie interceptions op je fullbacks. En daarna 1 op conservative. Wereld van verschil. Ook stay behind en forward hebben een grote invloed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:21:
[...]

Heeft volgens mij vooral met workrates en instructies te maken. Toure heeft stamina van niks maar kan de hele wedstrijd gassen als je hem bestuurt omdat hij de rest van de tijd sjokt. De h/has dudes blijven maar rennen. Doe voor de gein eens een potje met agressie interceptions op je fullbacks. En daarna 1 op conservative. Wereld van verschil. Ook stay behind en forward hebben een grote invloed.
Idd, ik sta zaterdag zelf ook weer met Low/Low, stay back en conservative interceptions te verdedigen.

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:27:
[...]

Idd, ik sta zaterdag zelf ook weer met Low/Low, stay back en conservative interceptions te verdedigen.
Die tijd ligt ver achter me. Maar jouw vechtlust op het voetbalveld bewijst het realisme in dit spel. ;)

• Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-09 00:00
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:31:
[...]
De beweging is meer om het spel beter te maken aangezien het arrogante EA met elke update het spel slechter heeft gemaakt. Het is werkelijk onacceptabel hoe klein de skill gap is geworden met het automatisch verdedigen waar een groot aantal van de userbase handig gebruikt van maakt in plaats van dat ze zelf zouden verdedigen. Ik ben ook niet van plan om het volgend jaar te halen. Zit meer te denken aan Football Manager of de gratis versie van PES (soort Fut alleen dan anders dacht ik).

5 balkjes/streepjes snap ik ook helemaal niks van. Ik heb een keer een potje gehad waar het spel gewoon een minuut stil stond, maar ik kreeg wel tussendoor de melding dat ik een mijn controller moest aanraken omdat ik anders gekickt zou worden.
De skil gap is inderdaad het grootste probleem voor mij geworden. Wedstrijden waar je beter bent verlies je, wedstrijden waar ke slechter bent win je regelmatig. En dat is alles door de meest wonderbaarlijke comebacks.
Dit uiteraard alleen om fifa toegankelijker te maken voor beginners en zo de playerbase te vergroten.

Is er nu al een gratis versie van pes op ps4 te vinden?

Tegen de mensen die morgen toch weer tientallen euros er tegenaan knallen wil ik graag dit zeggen:
Je bent absoluut medeverantwoordelijk als fifa volgend jaar net zo slecht blijft.
Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben hier schuldig aan door elk jaar ongeveer 100€ aan coins te kopen. Ook dit jaar 50.
Bij mij is de grens nu alleen echt bereikt en ik gun EA mijn centen niet meer. Ik weiger langer in de kudde te lopen en mijn kop in het zand te steken. Daarvoor zijn er in het verleden teveel controllers gesneuveld😉

Ik wacht geduldig op een fifa waar ik wel weer elke pot terecht win of verlies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TOTW SBC's staan in de code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Blijkbaar zijn er ook een flink aantal nieuwe packs toegevoegd:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPW2VkPXUAAfiLR.jpg:large

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kamoji_ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:29:
[...]

De skil gap is inderdaad het grootste probleem voor mij geworden. Wedstrijden waar je beter bent verlies je, wedstrijden waar ke slechter bent win je regelmatig. En dat is alles door de meest wonderbaarlijke comebacks.
Dit uiteraard alleen om fifa toegankelijker te maken voor beginners en zo de playerbase te vergroten.

Is er nu al een gratis versie van pes op ps4 te vinden?

Tegen de mensen die morgen toch weer tientallen euros er tegenaan knallen wil ik graag dit zeggen:
Je bent absoluut medeverantwoordelijk als fifa volgend jaar net zo slecht blijft.
Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben hier schuldig aan door elk jaar ongeveer 100€ aan coins te kopen. Ook dit jaar 50.
Bij mij is de grens nu alleen echt bereikt en ik gun EA mijn centen niet meer. Ik weiger langer in de kudde te lopen en mijn kop in het zand te steken. Daarvoor zijn er in het verleden teveel controllers gesneuveld😉

Ik wacht geduldig op een fifa waar ik wel weer elke pot terecht win of verlies!
Ze maken het toegankelijker voor de mensen die weinig tijd hebben, de mensen met geld voornamelijk. Want waarom zou je een spel spelen waar je elk potje verliest. Ik kan er alleen maar om lachen als ik een tegenstander tegen kom die ik +-75 minuten totaal van het veld speel en mijn spelers dan tijdens een spelonderbreking even langs de dokter gaan voor een spuitje EAIDS. Je moet wel echt super traag van begrip zijn als je nog nooit zulke wedstrijden hebt gehad. Of je wordt een handje geholpen door EA :p

PES MyClub heet het dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
En dat zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 06:58:
[...]

Ze maken het toegankelijker voor de mensen die weinig tijd hebben, de mensen met geld voornamelijk. Want waarom zou je een spel spelen waar je elk potje verliest. Ik kan er alleen maar om lachen als ik een tegenstander tegen kom die ik +-75 minuten totaal van het veld speel en mijn spelers dan tijdens een spelonderbreking even langs de dokter gaan voor een spuitje EAIDS. Je moet wel echt super traag van begrip zijn als je nog nooit zulke wedstrijden hebt gehad. Of je wordt een handje geholpen door EA :p
Zo vaak, maar als je het simpelweg uitzet dan zou de matchmaking ook beter functioneren en het probleem zichzelf uiteindelijk oplossen.

Je kan toch geen goed werkende elo hebben gebaseerd op een interne rating als mindere spelers regelmatig door kunstmatige boosts toch wedstrijden winnen tegen spelers met een veel hogere interne rating.

Overigens word ik ook regelmatig “weggespeeld” door high pressure spelers, maar die laat je rustig uitrazen door zelf in te zakken en dan toe te slaan in het laatste kwart als simpelweg hun stamina op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:12:
[...]

Zo vaak, maar als je het simpelweg uitzet dan zou de matchmaking ook beter functioneren en het probleem zichzelf uiteindelijk oplossen.

Je kan toch geen goed werkende elo hebben gebaseerd op een interne rating als mindere spelers regelmatig door kunstmatige boosts toch wedstrijden winnen tegen spelers met een veel hogere interne rating.

Overigens word ik ook regelmatig “weggespeeld” door high pressure spelers, maar die laat je rustig uitrazen door zelf in te zakken en dan toe te slaan in het laatste kwart als simpelweg hun stamina op is.
Op zich zou het prima kunnen zijn als je, bijvoorbeeld met divisies tegenstanders tegenkomt die een divisie hoger of lager zitten. Dit zorgt juist voor variatie. Daarnaast is het allang bewegen dat het eerder gebaseerd is op andere facetten dan ELO zelf (of het is onderdeel van maar goed). Er ligt echt een sterke nadruk op een connectie met iemand uit de buurt zodat de P2P verbinding optimaal is wat ten goede zal komen van de gameplay. De tegenstanders die ik dit jaar ben tegen gekomen in online seizoenen waren alles behalve goed maar toch, vanwege een raar ding in het spel, heb ik soms gewoon verloren van een tegenstander die met geluk een goaltje kan meepikken.

Het gaat bij mij niet om uitrazen of wat dan ook. Ik heb talloze keren gehad dat mijn spelers anders aanvoelden en dan spreek ik over o.a. Petit, Pogba, Rui Costa, Henry (87) en nu OTW Mbappe en PTG Jesus. Er zit zoveel verschil de manier waarop spelers functioneren gedurende een wedstrijd.

Verliezen van een goede tegenstander is prima. Maar verliezen van iemand die geholpen wordt door het spel. Liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:04:
[...]

Op zich zou het prima kunnen zijn als je, bijvoorbeeld met divisies tegenstanders tegenkomt die een divisie hoger of lager zitten. Dit zorgt juist voor variatie. Daarnaast is het allang bewegen dat het eerder gebaseerd is op andere facetten dan ELO zelf (of het is onderdeel van maar goed). Er ligt echt een sterke nadruk op een connectie met iemand uit de buurt zodat de P2P verbinding optimaal is wat ten goede zal komen van de gameplay. De tegenstanders die ik dit jaar ben tegen gekomen in online seizoenen waren alles behalve goed maar toch, vanwege een raar ding in het spel, heb ik soms gewoon verloren van een tegenstander die met geluk een goaltje kan meepikken.

Het gaat bij mij niet om uitrazen of wat dan ook. Ik heb talloze keren gehad dat mijn spelers anders aanvoelden en dan spreek ik over o.a. Petit, Pogba, Rui Costa, Henry (87) en nu OTW Mbappe en PTG Jesus. Er zit zoveel verschil de manier waarop spelers functioneren gedurende een wedstrijd.

Verliezen van een goede tegenstander is prima. Maar verliezen van iemand die geholpen wordt door het spel. Liever niet.
Misschien, maar vooral het gedeelte waarbij een tegenstander met geluk een goaltje meepikt moet je simpelweg accepteren. In voetbal gaat het er immers niet om wie het beste speelt, maar wie de meeste doelpunten maakt waarbij de rest simpelweg ruis is.

Maar we hebben allemaal ook wel eens wedstrijden waarbij we dusdanig beter zijn dat het binnen no-time 2/3-0 is om vervolgens alleen maar de pal te raken, of tap-ins op de 5 meter recht voor een leeg doel opeens over gaan etc.

Het enige wat ik graag zou willen is dat mijn team/spelers elke wedstijd hetzelfde aanvoelt, waarbij het begrijpelijk is dat connectie uiteraard impact heeft bij online games, maar hetzelfde gebeurt ook bij squad battles :X

Pagina: 1 ... 78 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs