Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:06:
[...]
Het enige wat ik graag zou willen is dat mijn team/spelers elke wedstijd hetzelfde aanvoelt, waarbij het begrijpelijk is dat connectie uiteraard impact heeft bij online games, maar hetzelfde gebeurt ook bij squad battles :X
Dit zo erg ja. Met Squad battles is het al helemaal overdreven hoe ondermaats mijn team soms is. Het kan gewoon niet zo zijn dat een Carzorla/Iniesta of een zelfde soort type spelers als Pogba zo naar de grond krijgt om mee te beginnen. Dit heb ik niet alleen in squad battles maar online seizoenen heeft hier ook een handje van. Op zich zou een connectie ook niks mogen veranderen aan het functioneren van een speler. Dit is bij andere spellen (bij mijn weten) ook niet het geval. Als jij zelf een slechte verbinding hebt moet je daar zelf ook maar mee leren om gaan. Tegenstander(s) hoeven daar niet de dupe van te worden.

Ik las laatst ook een post op Reddit van iemand die beweerde dat wanneer mensen gebruik maken van AI contain dat het spel aanzienlijk meer RAM geheugen verbruikt, waardoor het spel vertraagd word (slecht geschreven code gok ik). Ik heb dit gevoel zelf ook aangezien de goede tegenstanders die ik ben tegen gekomen ook echt super smooth voelde qua gameplay. Denk ook dat door die vertraging beginners een voordeel hebben omdat alles niet zo snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 13:15
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:47:
[...]

Dit zo erg ja. Met Squad battles is het al helemaal overdreven hoe ondermaats mijn team soms is. Het kan gewoon niet zo zijn dat een Carzorla/Iniesta of een zelfde soort type spelers als Pogba zo naar de grond krijgt om mee te beginnen.
Dit heeft bij Squad Battles gewoon te maken met het niveau wat je speelt. De stats worden geboost naarmate je een hoger niveau speelt.

Nu heb ik deze week voor de verandering eens veel SB gespeeld, maar heel spannend vind ik het niet. Win elke wedstrijd makkelijk op Legendary en op Utlimate is niet te doen. Enige probleem dat ik heb, is dat ik vaak niet de 5 goals scoor voor de maximale score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
Wat ik de laatste SB's vooral heb ik dat zodra ik 2-0/3-0 voorsta op wereldklasse, dat de verbinding verbreekt. En vervolgens maak ik opnieuw verbinding met de fut servers en t gaat prima. Zo vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 11:08
Heeft iemand een idee hoe laat de speciale pakjes online komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:00:
[...]

Dit heeft bij Squad Battles gewoon te maken met het niveau wat je speelt. De stats worden geboost naarmate je een hoger niveau speelt.

Nu heb ik deze week voor de verandering eens veel SB gespeeld, maar heel spannend vind ik het niet. Win elke wedstrijd makkelijk op Legendary en op Utlimate is niet te doen. Enige probleem dat ik heb, is dat ik vaak niet de 5 goals scoor voor de maximale score.
Ik zeg dat ik het ook tegen andere tegenstanders ervaar (echte mensen). Alleen met ultimate worden spelers tot het extreme geboost. Met legendary moet het niet zo zijn dat een speler met 91 kracht verliest van een Cazorla met 59 kracht. Om nog maar te zwijgen over het uithoudingsvermogen van beide heren. Cazorla heeft 69 en Iniesta 58 uithoudingsvermogen. Moet ik nou werkelijk geloven dat elke speler +40 krijgt op elke stat terwijl mijn spelers een dikke downgrade krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06:42
Wilde er eigenlijk niet over zeuren op een forum maar ja, wat is dit spel Scripted as fuck geworden. Hele week niet kunnen spelen tot gisteravond na. 2 potjes SB en ik was er helemaal klaar mee. Had nog 50 euro over om evt te verpatsen aan pakketjes maar denk dat ik mijn ps+ maar eens verleng en lekker COD ga spelen x)

Zo, dat was mijn frustratie XD

doei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
tillietom schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:13:

Zo, dat was mijn frustratie XD

doei.
Ok doei! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
premium gold pack 15k in de store.....wie maakt ze los

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Wii4all schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:17:
premium gold pack 15k in de store.....wie maakt ze los
Deze zijn er al meer als een dag hoor... vanochtend hoef je nog geen special packs te verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-10 15:30
Hoe laat brandt het black friday feest los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
rickskeg99 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:22:
'barst los' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-10 15:30
Het kan wel ;)

losbranden (ww):losbarsten, uitbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:06:
[...]

Ik zeg dat ik het ook tegen andere tegenstanders ervaar (echte mensen). Alleen met ultimate worden spelers tot het extreme geboost. Met legendary moet het niet zo zijn dat een speler met 91 kracht verliest van een Cazorla met 59 kracht. Om nog maar te zwijgen over het uithoudingsvermogen van beide heren. Cazorla heeft 69 en Iniesta 58 uithoudingsvermogen. Moet ik nou werkelijk geloven dat elke speler +40 krijgt op elke stat terwijl mijn spelers een dikke downgrade krijgen.
Nou ja eerlijk gezegd zou dat niet meer dan normaal zijn. In elk geval dat die spelers geboost worden, Legendary is tenslotte maar 1 stapje onder Ultimate. Wat dat betreft snap ik helemaal niks van de moeilijkheidsgraden van EA.

En zolang EA niet uitlegt wat elke stat werkelijk inhoudt, is er geen zinnig woord over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
rickskeg99 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:22:
Vanavond, meestal rond dezelfde tijd als SBC's uitkomen, mss zelfs al om 5 uur als ik het me goed herinner van vorig jaar.
Of je geeft gewoon antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:27:
[...]

Nou ja eerlijk gezegd zou dat niet meer dan normaal zijn. In elk geval dat die spelers geboost worden, Legendary is tenslotte maar 1 stapje onder Ultimate. Wat dat betreft snap ik helemaal niks van de moeilijkheidsgraden van EA.

En zolang EA niet uitlegt wat elke stat werkelijk inhoudt, is er geen zinnig woord over te zeggen.
Volgens jouw beredenering zou het dan ook geen snars uitmaken tegen welk team je speelt omdat ze toch allemaal tot op zekere hoogte geboost worden. Maar dit ervaar ik niet. Ik zie nog wel steeds verschil in de spelers die ik tegen kom met SB.

Er is trouwens wel iets bekend over individuele stats maar dit is van een redelijke tijd terug:
- YouTube: FIFA 12 | Pro Player Intelligence: Vision
- YouTube: FIFA 12 | Producer Video: Player Impact Engine
- YouTube: FIFA 12 | Producer Video: Aerial Threat

Toen Fifa nog aan testen deed zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:41:
[...]

Volgens jouw beredenering zou het dan ook geen snars uitmaken tegen welk team je speelt omdat ze toch allemaal tot op zekere hoogte geboost worden. Maar dit ervaar ik niet. Ik zie nog wel steeds verschil in de spelers die ik tegen kom met SB.

Er is trouwens wel iets bekend over individuele stats maar dit is van een redelijke tijd terug:
- YouTube: FIFA 12 | Pro Player Intelligence: Vision
- YouTube: FIFA 12 | Producer Video: Player Impact Engine
- YouTube: FIFA 12 | Producer Video: Aerial Threat

Toen Fifa nog aan testen deed zeg maar :+
Tja ik weet niet wat de boosts zijn. Ik ervaar zeker wel verschil in de verschillende spelers, dus ik vermoed dat bijvoorbeeld Ultimate +40 op alles is en dan Legendary +30 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:19:
[...]

dost 83 nu 1000 coins waard :+

Volgens mij waren 84 (bijv bruno) of 85 rated spelers een betere investering geweest.
Nu al 1900, had je er nu maar 100 ingekocht |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, maar even Icon Henry gehaald vanochtend. Had nog wat spelertjes liggen om die sbc te doen. Wel erg makkelijk hoor, zo kan iedereen m krijgen! /s

*kijkt weer sipjes naar zn gameiro*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:03:
[...]

Zoals ik heb gedaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
ErnstMid schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:04:
Zo, maar even Icon Henry gehaald vanochtend.
Ja, ik ook, kostte me niks omdat ik de spelers al in mijn club had, kan ik hem straks in de prime r9 SBC stoppen, sterker dan mijn Jesus zal die niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Ik een stuk of 20? Had meer geld ingezet op Cazorla, maar die blijft tot nu rond dezelfde prijs hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:05:
[...]

Ja, ik ook, kostte me niks omdat ik de spelers al in mijn club had, kan ik hem straks in de prime r9 SBC stoppen, sterker dan mijn Jesus zal die niet zijn.
Jij had zowel 3 icons als complete 89+, 88+, 87+ etc teams in je club liggen?? o.O
Waar speel je dan mee als ik vragen mag :)

[ Voor 31% gewijzigd door Jaap. op 24-11-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Jaap. schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:06:
[...]

Jij had zowel 3 icons als complete 89+, 88+, 87+ etc teams in je club liggen?? o.O
Waar speel je dan mee als ik vragen mag :)
Wel alles lezen hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik had de verkeerde gequote, maar jij reageert sneller dan dat ik 'm kon aanpassen haha..
Moest eigenlijk jou post hebben, maar de vraag blijft hetzelfde.

[ Voor 26% gewijzigd door Jaap. op 24-11-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:58:
[...]

Tja ik weet niet wat de boosts zijn. Ik ervaar zeker wel verschil in de verschillende spelers, dus ik vermoed dat bijvoorbeeld Ultimate +40 op alles is en dan Legendary +30 oid.
Ultimate zou elke stat +-99 moeten zijn. Dit kon je zien aan de patch die recentelijk is doorgevoerd waar mensen gele en uiteindelijk rode kaarten gingen aansmeren door de bal af te schermen.
ErnstMid schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:04:
Zo, maar even Icon Henry gehaald vanochtend. Had nog wat spelertjes liggen om die sbc te doen. Wel erg makkelijk hoor, zo kan iedereen m krijgen! /s

*kijkt weer sipjes naar zn gameiro*
Prachtig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:03:
[...]

Zoveel coins heb ik niet meer over na Petit 90 ;)

Ik haal wat fifa points voor de packs vanavond en hoop op wat geluk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

83'ers stijgen momenteel!!! Keita al 1700 en Dost ook 1700! Nog niet verkopen! Pas als de TOTW 10 sbc er is (wat ik niet zeker is maar de kans is best groot) moet je ze verkopen! En dan 4 of 5 uurtjes na dat hij uit is gekomen als de 83'ers al schaars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:11:
83'ers stijgen momenteel!!! Keita al 1700 en Dost ook 1700! Nog niet verkopen! Pas als de TOTW 10 sbc er is (wat ik niet zeker is maar de kans is best groot) moet je ze verkopen! En dan 4 of 5 uurtjes na dat hij uit is gekomen als de 83'ers al schaars zijn.
Worden ze eigenlijk wel flink gebruikt als de requirement 84 rated is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:10:
[...]

Zoveel coins heb ik niet meer over na Petit 90 ;)

Ik haal wat fifa points voor de packs vanavond en hoop op wat geluk.
Kost wat minder moeite inderdaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:12:
[...]

Zeker wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de liefhebbers:

https://www.futbin.com/sbc-rating-combinations?rating=83

Kun je zien hoe je efficient mogelijk tot een bepaalde rating komt. Je hoeft dus niet een volledig 83 rated team in te leveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met een 84 rating lijkt me dat ook sterk. Zeker als je ziet wat mensen in de TOTW paketten hebben gekregen. >95% van de mensen die het doen zal toch het volgende krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N82fig1.png

Maarja het blijven mensen dus hoop van harte dat ze straks mijn 83 rated spelers kopen. Je ziet aan het steeds opnieuw aanschaffen van Fifa (of andere) points wel dat mensen niet logisch kunnen nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.easports.com/...Id=dMgRSdNhnNls0:FFA18PS4
Dit is mijn team nu. Ik heb ongeveer 600k wat ik nog kan besteden( het kan wat meer zijn). Tips voor versterkingen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:18:
[...]

Met een 84 rating lijkt me dat ook sterk. Zeker als je ziet wat mensen in de TOTW paketten hebben gekregen. >95% van de mensen die het doen zal toch het volgende krijgen:
[afbeelding]

Maarja het blijven mensen dus hoop van harte dat ze straks mijn 83 rated spelers kopen. Je ziet aan het steeds opnieuw aanschaffen van Fifa (of andere) points wel dat mensen niet logisch kunnen nadenken.
Dat houd mensen niet tegen om het toch te proberen. Hier komt weer dat mooie gokelement in terug. Stel je voor dat je 1 van die high rated spelers krijgt, dan ben je binnen ;)

Edit: oops, las niet onder de afbeelding waar je precies hetzelfde zegt als ik nu

[ Voor 5% gewijzigd door YouR op 24-11-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:34:
[...]

Dat houd mensen niet tegen om het toch te proberen. Hier komt weer dat mooie gokelement in terug. Stel je voor dat je 1 van die high rated spelers krijgt, dan ben je binnen ;)

Edit: oops, las niet onder de afbeelding waar je precies hetzelfde zegt als ik nu
Verwachten jullie dat het een verhandelbare totw speler word dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:42:
[...]

Verwachten jullie dat het een verhandelbare totw speler word dan?
Meestal is het beide, verhandelbaar en onverhandelbare (84 rated en 84 rated met een IF)

[ Voor 6% gewijzigd door YouR op 24-11-2017 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:34:
[...]

Het is inderdaad die kleine kans waarvoor mensen zulke SBCs doen. Ik heb vorig jaar voor de grap toen ik ook de lol niet meer in zag van het spel de untradable OTW gedaan. Volgens mij had ik zo'n beetje elke slechte OTW speler na 20 keer :p

Maar zeg nou zelf, 20 euro neerleggen voor een 100k pack waar hoogstwaarschijnlijk ook alleen maar troep in zit. discard waarde is misschien wat meer dan een 7.5k pack maar ik denk niet dat het het waard is. Maarja als iemand dankzij Fifa points de grote man wil zijn online dan moet hij/zij dat lekker doen. Mijn portemonnee heb je er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:43:
[...]

Het is inderdaad die kleine kans waarvoor mensen zulke SBCs doen. Ik heb vorig jaar voor de grap toen ik ook de lol niet meer in zag van het spel de untradable OTW gedaan. Volgens mij had ik zo'n beetje elke slechte OTW speler na 20 keer :p

Maar zeg nou zelf, 20 euro neerleggen voor een 100k pack waar hoogstwaarschijnlijk ook alleen maar troep in zit. discard waarde is misschien wat meer dan een 7.5k pack maar ik denk niet dat het het waard is. Maarja als iemand dankzij Fifa points de grote man wil zijn online dan moet hij/zij dat lekker doen. Mijn portemonnee heb je er niet mee.
Bij mij is het uit principe en omdat ik vorig jaar echt gewoon niks zinnigs eruit heb gekregen. Dan kan ik wel wat "disposable income" hebben, maar dan geef ik het nog liever uit aan een nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijzen gaan weer steeds verder omhoog idd. Heb ongeveer 100 stuks Dost , Kagawa' Cahill, Carzola en Bernardo Silva's ingeslagen een paar dagen geleden.
Zelfs OTW Traore is eindelijk wat gestegen . Als ze wat leuke SBC's inbrengen over een paar uurtjes hoop ik weer wat coins bij te kunnen schrijven.

En toch maar weer wat Fifa points ingeslagen. Damn you EA |:(

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 24-11-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:43:
[...]

Ben het er helemaal mee eens. Helemaal aangezien het zo'n drama is met het spel. En de enige keren dat ik FIFA points heb gebruikt in al die jaren was om wat potjes draft te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)7 Zo kun je het zien inderdaad. Maar een paar tientjes inleggen voor een spel dat ik gedurende een jaar 100den uur speel vind ik helemaal zo gek nog niet.

Daarbij komt dat ik het al helemaal niet doe om de grote man te zijn online. Ik kan er namelijk vrij weinig , mijn packluck is om te janken en ik heb gewoon een standaard team. Af en toe wat packs openen vind ik gewoon leuk om te doen. Net zoals ik vroeger voetbalplaatjes, flippo's en topschots spaarde. Het openen van de pakjes of zakken chips was vaak leuker dan wat je uiteindelijk had.

[ Voor 51% gewijzigd door 038Zwolle op 24-11-2017 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:47:
8)7 Zo kun je het zien inderdaad. Maar een paar tientjes inleggen voor een spel dat ik gedurende een jaar 100den uur speel vind ik helemaal zo gek nog niet.

Het is 1 van de goedkoopste hobby's die ik heb
Als je het zoveel speelt is het toch vrij makkelijk om een goed team bij elkaar te halen?

En als de kosten van die packs nou een beetje fatsoenlijk waren met wat meer kans op fatsoenlijke spelers. Maar je betaalt gewoon 1,50 voor een premium gold pack. Met 1,50 kan ik op een gokkast iig nog een paar keer op de knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:47:

Daarbij komt dat ik het al helemaal niet doe om de grote man te zijn online. Ik kan er namelijk vrij weinig , mijn packluck is om te janken en ik heb gewoon een standaard team. Af en toe wat packs openen vind ik gewoon leuk om te doen. Net zoals ik vroeger voetbalplaatjes, flippo's en topschots spaarde. Het openen van de pakjes of zakken chips was vaak leuker dan wat je uiteindelijk had.
Maar je hebt dus ook mensen die elke maand denken van "het zijn maar een paar tientjes". Ik zeg dan ook niet dat jij de grote man wil zijn maar er zijn sowieso mensen met die denkwijze. een goed team maakt je nog geen goede speler, kijk maar naar die Hashtag Harry of Huge Gorilla die met bronzen spelers of zelfs keepers divisie 1 wonnen vorig jaar.

Ik geef toe dat het verassingselement leuk is elke maandag morgen of na een SBC maar de problemen in het spel weerhouden mij ervan om EA ook maar een cent extra te geven voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kost wat minder moeite inderdaad :9
Ben wat lui geworden sinds fifa18. Vorige edities flink aan het handelen geweest, al heb ik nu ook nog honderden fitness kaarten staan als lange termijn investering.
En fifa points kopen is op bepaalde momenten voor bepaalde packs kan ook erg handig zijn.Uiteindelijk is toch alles gokken en om af en toe wat geld naar EA toe te schuiven heb ik totaal geen problemen mee. Aan de andere kant is handelen/investeren ook gokken.

Ik verwacht vanavond gewoon weer een hele grote run op de packs en EA zal weer tevreden toekijken hoe wij ons geld naar hun gooien :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Jaap. schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:08:
[...]

Ik had de verkeerde gequote, maar jij reageert sneller dan dat ik 'm kon aanpassen haha..
Moest eigenlijk jou post hebben, maar de vraag blijft hetzelfde.
Haha ik heb hem niet hoor, ging alleen maar door op de grap, wou dat ik uberhaupt in de buurt kwam, is toch wel mijn einddoel voor FUT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Eindelijk Schmeichel met winst verkocht. :) Daarvan de laatste SBC afgerond voor Luis Hernandez, heerlijke speler.

300k over nu. Middenveld is Bakayoko - Wijnaldum - Fernandinho maar dat kan wel beter. Heeft iemand tips? Premier league aangevuld met icons is mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:13:
[...]

Ben wat lui geworden sinds fifa18. Vorige edities flink aan het handelen geweest, al heb ik nu ook nog honderden fitness kaarten staan als lange termijn investering.
Bij mij juist andersom, vorig jaar te lui om te handelen en nu steek ik er wat meer moeite in. Niet al te veel, want het moet wel leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Nu online
Skann schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:15:
Eindelijk Schmeichel met winst verkocht. :) Daarvan de laatste SBC afgerond voor Luis Hernandez, heerlijke speler.

300k over nu. Middenveld is Bakayoko - Wijnaldum - Fernandinho maar dat kan wel beter. Heeft iemand tips? Premier league aangevuld met icons is mijn team.
Heb Hernandez als leenspeler gehad, speelde echt heel goed. Voor hoeveel heb je de SBC uiteindelijk gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Murrays schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:17:
[...]

Heb Hernandez als leenspeler gehad, speelde echt heel goed. Voor hoeveel heb je de SBC uiteindelijk gedaan?
Denk 850k in totaal. Kan goedkoper maar dan moest ik wachten tot het screamteam alive kwam. Geen zin om te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:14:
[...]

Haha ik heb hem niet hoor, ging alleen maar door op de grap, wou dat ik uberhaupt in de buurt kwam, is toch wel mijn einddoel voor FUT...
Ah, right.. Iets te serieus opgevat dus :+ Ik geef niet zoveel om die Henry (zeker niet voor die bedragen tav van mijn huidige 'vermogen').

Ik heb niet echt een einddoel, maar Ronaldinho is toch wel een held die ik graag in mijn team zou hebben (al kost die ook een godsvermogen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Jaap. schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:
[...]

Ah, right.. Iets te serieus opgevat dus :+ Ik geef niet zoveel om die Henry (zeker niet voor die bedragen tav van mijn huidige 'vermogen').

Ik heb niet echt een einddoel, maar Ronaldinho is toch wel een held die ik graag in mijn team zou hebben (al zal die ook wel een godsvermogen moeten kosten) :)
Vorig jaar voor het eerst Ronaldo (CR7) kunnen halen (800-900k), was ongeveer eind van het voetbalseizoen, dus dit keer maar wat hoger doel stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:15:
[...]

Bij mij juist andersom, vorig jaar te lui om te handelen en nu steek ik er wat meer moeite in. Niet al te veel, want het moet wel leuk blijven.
Met de web app en de companion app wordt het een heel stuk makkelijker.

Ben benieuwd hoeveel 100k en 125k packs er uit gaan komen. Net points gekocht, dus laat het maar beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:56:
[...]

Als je het zoveel speelt is het toch vrij makkelijk om een goed team bij elkaar te halen?

En als de kosten van die packs nou een beetje fatsoenlijk waren met wat meer kans op fatsoenlijke spelers. Maar je betaalt gewoon 1,50 voor een premium gold pack. Met 1,50 kan ik op een gokkast iig nog een paar keer op de knop drukken.
4

Is het ook. Ik speel voornamelijk Pro CLubs en combineer dit wat met FUT. Ik heb in het weekend geen tijd om 40 potjes te spelen dus speel voornamelijk wat seasons en SB.

De kosten van de packs zijn inderdaad wat aan de hoge kant, dat ben ik met je eens. Maar met het geld wat ik in FUT steek per jaar kan ik misschien 1 avond voor naar het casino of de kroeg in. Dus in verhouding, voor mij persoonlijk, meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR

Eriksen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:58:
[...]

Maar je hebt dus ook mensen die elke maand denken van "het zijn maar een paar tientjes". Ik zeg dan ook niet dat jij de grote man wil zijn maar er zijn sowieso mensen met die denkwijze. een goed team maakt je nog geen goede speler, kijk maar naar die Hashtag Harry of Huge Gorilla die met bronzen spelers of zelfs keepers divisie 1 wonnen vorig jaar.

Ik geef toe dat het verassingselement leuk is elke maandag morgen of na een SBC maar de problemen in het spel weerhouden mij ervan om EA ook maar een cent extra te geven voor het spel.
Ja dat is ook zo. Ik kom met mijn team uberhaupt div 1 niet in laat staan met bronzen spelers.
Het verassings element vind ik zelf idd het leukst. Op maandag kijken of je nog wat uit je packs hebt, SBC doen voor packs en dus af en toe wat kopen. Op jaarbasis is dit normaal gesproken ongeveer 100 euro. Als ik dit vergelijk met hoeveel ik het toch wel speel vind ik het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:24:
[...]

Ja dat is ook zo. Ik kom met mijn team uberhaupt div 1 niet in laat staan met bronzen spelers.
Het verassings element vind ik zelf idd het leukst. Op maandag kijken of je nog wat uit je packs hebt, SBC doen voor packs en dus af en toe wat kopen. Op jaarbasis is dit normaal gesproken ongeveer 100 euro. Als ik dit vergelijk met hoeveel ik het toch wel speel vind ik het geen probleem.
Dan nog zou ik het niet aan een bedrijf geven wat geen ene f*ck om mij geeft als klant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amelandbor
038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:21:
[...]

4

Is het ook. Ik speel voornamelijk Pro CLubs en combineer dit wat met FUT. Ik heb in het weekend geen tijd om 40 potjes te spelen dus speel voornamelijk wat seasons en SB.

De kosten van de packs zijn inderdaad wat aan de hoge kant, dat ben ik met je eens. Maar met het geld wat ik in FUT steek per jaar kan ik misschien 1 avond voor naar het casino of de kroeg in. Dus in verhouding, voor mij persoonlijk, meer dan waard.
Ik snap het ook wel.

Alleen ik kan er persoonlijk niet tegen om elke keer genept te worden door EA. Door WL heb ik toch zeker al iets van 6 100k pakjes mogen openen. Ik denk dat ongeveer 4x een 84 speler daaruit kwam als hoogste. Nog een keer een 85 rated speler en Ozil een keer. Als je dat met Fifa points gaat kopen ben je voor dat 120 euro verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kopen jullie packs speciaal voor vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Hoe laat komen die packs ongeveer? Ook maar even een gokje wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:58:
[...]

. een goed team maakt je nog geen goede speler, kijk maar naar die Hashtag Harry of Huge Gorilla die met bronzen spelers of zelfs keepers divisie 1 wonnen vorig jaar.
Helemaal mee eens, heb een hartstikke leuk team maar kan er nog steeds geen pepernoot van :P

Kante! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:35:
Kopen jullie packs speciaal voor vandaag?
Jup. Al fifa points gekocht, vanavond misschien nog wat bijkopen, afhankelijk van het aanbod.
fetix1 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:35:
Hoe laat komen die packs ongeveer? Ook maar even een gokje wagen
Ik verwacht om 19:00 uur de eerste lightning round (beperkt aantal packs voor iedereen), maar dat is per uur aankijken. Je moet er bij populaire packs gelijk bijzijn want die kunnen eruit vliegen.
Dus handig om je fifa points (als je die gebruikt) al in je club te hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Net bij game mania 12 maanden online gehaald voor 40€! Black friday, best lekker! Zeker nu je 23€ (??) betaald voor 3 maanden.

Verder alle spelers al sinds gisteren gelist voor wat ze tot nu toe maximaal gekost hebben. En verkoop er sporadisch 1-2 per uur. Toch als zo’n 10k winst. Gaat goed komen dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:11:
TOTW SBC is wel zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar is dat bevestigt? Als dat zeker is wrijf ik in mijn handjes WANT DAN BEN IK RIJK VANAVOND JOEHOEEEEEEEE. De 83'ers zullen dan nog wel een k of 2k gaan stijgen hoor! Mensen worden beesten vanavond iedereen is zo gehyped door dit zieke TOTW en gaan gewoon dom zijn en die sbc doen. Geloof me als ze komen worden de 83'ers boven de 2.5k!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 84'ers kunnen zelfs boven de 5k gaan (vorig jaar zelfs 8k en de 83'ers 4k en 5k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:32:
[...]

En waar is dat bevestigt? Als dat zeker is wrijf ik in mijn handjes WANT DAN BEN IK RIJK VANAVOND JOEHOEEEEEEEE. De 83'ers zullen dan nog wel een k of 2k gaan stijgen hoor! Mensen worden beesten vanavond iedereen is zo gehyped door dit zieke TOTW en gaan gewoon dom zijn en die sbc doen. Geloof me als ze komen worden de 83'ers boven de 2.5k!!
Ja alleen de hype lijkt dit jaar vóór release van SBC's (dus vóór de verwachte hype) groter te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen lijken pas nu te beseffen dat de TOTW SBC echt komt. Gisteren Naby Keita en Bas Dost voor 1.3k gekocht. Zijn nu al 1.9k en blijven stijgen. Nog niet verkopen ze worden nog (veel) duurder! Ik weet het het verleden herhaalt zich niet altijd maar ik denk in dit geval ongeveer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:33:
De 84'ers kunnen zelfs boven de 5k gaan (vorig jaar zelfs 8k en de 83'ers 4k en 5k)
Ik heb +- 100 83 spelers voor 11/1200 gekocht :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:36:
[...]

Ja alleen de hype lijkt dit jaar vóór release van SBC's (dus vóór de verwachte hype) groter te zijn..
In dit geval verwacht ik van niet, is maar een verwachting..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
pimmf schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:36:
[...]

Ik heb +- 100 83 spelers voor 11/1200 gekocht :>
Haha, ik gisteravond voor 700/800/900. Schrok er zelf van dat de prijzen ZO laag waren. Wilde eigenlijk stoppen met traden, maar dit maakte het wel héél aantrekkelijk. Een Dost voor discard, sorry. Die laat ik niet lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de dost’s En kagawa’s er op staan met 2100-2900 bid buyout en re-list het elk uur. Merk dat er nu per uur toch 2-3 verkocht worden .

Zit alleen te twijfelen om alles rond 1900 buyout te plaatsen. Pak ik toch 900 coins per kaart

En dan heb jk nog een stapel cahill’s en Bernardo silva’s En andere 84 rated spelers

[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 24-11-2017 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:55:
Ik heb de dost’s En kagawa’s er op staan met 2100-2900 bid buyout en re-list het elk uur. Merk dat er nu per uur toch 2-3 verkocht worden .

Zit alleen te twijfelen om alles rond 1900 buyout te plaatsen. Pak ik toch 900 coins per kaart

En dan heb jk nog een stapel cahill’s en Bernardo silva’s En andere 84 rated spelers
Ik persoonlijk wacht nog even. Heb het gevoel dat het nog gaat stijgen. Maarja, het blijft een gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@PetrCech_3 Don't get to greedy! Ik spreek uit ervaring... hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 09:21
Verkoop altijd in de hype. Jullie zijn niet de enigste die dit hebben bedacht, kijk bijvoorbeeld naar IF Otamendi die wellicht nodig was voor POTM of naar OTW Lukaku die echt omhoog schoot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
huis-r schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:07:
@PetrCech_3 Don't get to greedy! Ik spreek uit ervaring... hahah
Ik weet het... Maar dit is een dusdanig buitenkansje dat ik de gok wel durf te nemen. Sta inmiddels op 1.4miljoen en wil daar toch mijn team van gaan bouwen... Dus alle extraatjes zijn leuk, maar niet meer dan dat.
Bledismauw schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
Verkoop altijd in de hype. Jullie zijn niet de enigste die dit hebben bedacht, kijk bijvoorbeeld naar IF Otamendi die wellicht nodig was voor POTM of naar OTW Lukaku die echt omhoog schoot.
Heb je zeker gelijk in. Maar dan gaat het over investeringen van 400/500k++. Dit is 700*100=70k, daar durf ik wel een gok op te nemen...

[ Voor 36% gewijzigd door PetrCech_3 op 24-11-2017 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Bledismauw schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
Denk dat dit wel een ander geval is, aangezien de SBC repeatable is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
[...]

Denk dat dit wel een ander geval is, aangezien de SBC repeatable is.
Verwacht het ook en ik wacht totdat de SBC er is, normaal verkoop ik ook ALTIJD in de hype, maar dit is denk ik een uitzondering dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naby Keita ondertussen 2k. Dost 1.8k nu. Ben benieuwd hoe ver ze nog stijgen. Ik gok erop en ik wacht totdat de TOTW 10 SBC er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 13:09
@Verwijderd Prima als je iets meldt, maar dit slaat nergens meer op.

Ik geef dit weekend 0 euro uit aan fifa, ik hoop op de scripted games in WL en haal daar m'n coins wel. Erg maar waar ik weet het. Vooral die games dat ik niks te zeggen heb en dan toch met 1-0 of nog erger met penalty's wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SlqmLqck schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:25:
@Verwijderd Prima als je iets meldt, maar dit slaat nergens meer op.

Ik geef dit weekend 0 euro uit aan fifa, ik hoop op de scripted games in WL en haal daar m'n coins wel. Erg maar waar ik weet het. Vooral die games dat ik niks te zeggen heb en dan toch met 1-0 of nog erger met penalty's wint.
Ik vond de 'live stream' wel leuk :+
@Verwijderd regel is om je laatste post te editen als je vaker na elkaar post ;)

Niks moet en alles mag, dus lekker van dit spel genieten. Uiteindelijk zal iedereen net zoveel mazzel mee hebben als pech tegen, dus zo kapot is deze game ook weer niet.
Maar onverdiend winnen is idd wel het lekkerst >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 24-11-2017 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:40:
[...]
Maar onverdiend winnen is idd wel het lekkerst >:)
Park de bus, en dan een countertje in de 90e minuut, lange bal en schot die je ivm met scripting toch niet hoeft te richten :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bossie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:49:
[...]

Park de bus, en dan een countertje in de 90e minuut, lange bal en schot die je ivm met scripting toch niet hoeft te richten :>
Park the bus spelers begrijp ik nooit zo goed, dan geef je bij voorbaat al op. Moet toch ook frustrerend zijn om elk potje de onderliggende partij te zijn? Logisch dat je dan nooit verder gaat komen in het spel, want 'verdiend' winnen zit er niet in.

Overigens, als ik tegen park the bus speel, zorg ik dat ik nadat ik 2-0 scoor achterin rondspeel tot de wedstrijd is afgelopen of totdat park the bus eraf gaat :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:53:
[...]

Park the bus spelers begrijp ik nooit zo goed, dan geef je bij voorbaat al op. Moet toch ook frustrerend zijn om elk potje de onderliggende partij te zijn? Logisch dat je dan nooit verder gaat komen in het spel, want 'verdiend' winnen zit er niet in.

Overigens, als ik tegen park the bus speel, zorg ik dat ik nadat ik 2-0 scoor achterin rondspeel tot de wedstrijd is afgelopen of totdat park the bus eraf gaat :)
Sarcasm alert!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:40:
[...]

Ik vond de 'live stream' wel leuk :+
@Verwijderd regel is om je laatste post te editen als je vaker na elkaar post ;)
Excuses ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YouR
"There’s still room in those 84s to grow! Just don’t sell as soon as the SBC hits.

About 4k now, SBC will make them go to 5500ish, everyone undercutting, they’ll go to 5k, then as supply runs low and people want to have attempt number 15 because they’re sure the next one will have Pogba in it, they’ll go up over 7k"

Wat betreft investeringen in 84 rated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:08:
"There’s still room in those 84s to grow! Just don’t sell as soon as the SBC hits.

About 4k now, SBC will make them go to 5500ish, everyone undercutting, they’ll go to 5k, then as supply runs low and people want to have attempt number 15 because they’re sure the next one will have Pogba in it, they’ll go up over 7k"

Wat betreft investeringen in 84 rated
Precies mijn gedachte en verwachting dit ja!
83'ers stijgen ook mee naar 3k dan ongeveer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:49:
[...]

haha +1

Ik merk overigens dat Neuer met zijn uittrap de bal regelmatig over de verdedigingslinie heen trapt waardoor Overmars/Jesus/Salah er achter aan kunnen rennen. Ook lekker om uit zo'n counter te scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Enige echte verrassing zijn de "betere" weekly objectives.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

And so it begins! Ga Henry vanavond even packen, weten jullie dat alvast! Mijn vorige glazen bol bleek kapot te zijn en laten we eerlijk zijn, wat is nou de kans dat ik twee keer achter elkaar een kapotte koop? Dat dacht ik! :9

Vrij makkelijke sbc trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ErnstMid schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:38:
[...]

And so it begins! Ga Henry vanavond even packen, weten jullie dat alvast! Mijn vorige glazen bol bleek kapot te zijn en laten we eerlijk zijn, wat is nou de kans dat ik twee keer achter elkaar een kapotte koop? Dat dacht ik! :9

Vrij makkelijke sbc trouwens :)
Nog best wel een prima pack ook, of verkijk ik me daar op?
Ik heb er in ieder geval navas uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:41:
[...]

Ik Aduriz :(. Wel beter dan mijn 100k pack van de WL rewards, daar zit 82 Hernandez in :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kan even geen packs openen.. Ik moet nog spelers toewijzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:41:
[...]

Ik Koulibaly en Nzonzi.
mag niet mopperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:43:
Ik kan even geen packs openen.. Ik moet nog spelers toewijzen :+
Haha! Lekker wel :P Ik heb Henry sule eruit getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Net de Flits SSU gedaan... Hoeveel coins is dat pakketje eigenlijk waard?

Update: ik pack - Fekir , Ben Arfa, Cillesen, Bakayoko en Janson

[ Voor 32% gewijzigd door hmr op 24-11-2017 15:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Ga je 5-0 in de weekendleague verlies je in de 89ste minuut 4-5 van een R9 en Henry icon spitsen duo :+

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The packweight lijkt toch wel aanzienlijk te zijn in deze nieuwe packs. Op twitter toch aardig wat voorbeelden van mensen die minstens 2 of 3 "board" spelers er uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
hmr schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:47:
Net de Flits SSU gedaan... Hoeveel coins is dat pakketje eigenlijk waard?
Lastig te zeggen, 45k pack heeft ook 6 rare players alleen dan 6 non-rare erbij, maar 45k is ook zwaar overpriced.

Denk rond 25k (50k player pack heeft 12 rare gold players)
Pagina: 1 ... 79 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs