Dit zo erg ja. Met Squad battles is het al helemaal overdreven hoe ondermaats mijn team soms is. Het kan gewoon niet zo zijn dat een Carzorla/Iniesta of een zelfde soort type spelers als Pogba zo naar de grond krijgt om mee te beginnen. Dit heb ik niet alleen in squad battles maar online seizoenen heeft hier ook een handje van. Op zich zou een connectie ook niks mogen veranderen aan het functioneren van een speler. Dit is bij andere spellen (bij mijn weten) ook niet het geval. Als jij zelf een slechte verbinding hebt moet je daar zelf ook maar mee leren om gaan. Tegenstander(s) hoeven daar niet de dupe van te worden.Bossie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:06:
[...]
Het enige wat ik graag zou willen is dat mijn team/spelers elke wedstijd hetzelfde aanvoelt, waarbij het begrijpelijk is dat connectie uiteraard impact heeft bij online games, maar hetzelfde gebeurt ook bij squad battles
Ik las laatst ook een post op Reddit van iemand die beweerde dat wanneer mensen gebruik maken van AI contain dat het spel aanzienlijk meer RAM geheugen verbruikt, waardoor het spel vertraagd word (slecht geschreven code gok ik). Ik heb dit gevoel zelf ook aangezien de goede tegenstanders die ik ben tegen gekomen ook echt super smooth voelde qua gameplay. Denk ook dat door die vertraging beginners een voordeel hebben omdat alles niet zo snel gaat.