Maar normaal gesproken zitten die dus niet in TOTW packs. Kan dus zijn dat ze hen er nu wel ingooien.rSNNN schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:55:
[...]
Als je de paarse erbij telt zit je al op 12
Nice ik ook zo'n beetje, wat voor team heb je?Bossie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:42:
[...]
Idd, echter ben ik inmiddels geswitched naar een Frans/BL hybrid en hij zou perfect passen als CDM
Alleen zijn workrates zijn misschien een nadeel.
Geen futbin op het werk:ErnstMid schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:04:
[...]
Nice ik ook zo'n beetje, wat voor team heb je?
maar 4231 met:
Neuer
Alex Sandro - Boateng - Hummels - Kimmich SIF
Matuidi - Vidal
Rui Costa
Griezman - Overmars
Gignac SBC
Tolisso OTW gehaald, die gaat op de plek van Matuidi komen, moet nog wel Sandro verkopen om Alaba terug te halen ivm Chem. Optie twee is Goretzka halen voor LCDM en Tolisso doorschuiven naar CAM met Rui Costa als RCAM en Overmars terug in de spits
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gloeiende, wat een team! NiceBossie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:25:
[...]
Geen futbin op het werk:
maar 4231 met:
Neuer
Alex Sandro - Boateng - Hummels - Kimmich SIF
Matuidi - Vidal
Rui Costa
Griezman - Overmars
Gignac SBC
Tolisso OTW gehaald, die gaat op de plek van Matuidi komen, moet nog wel Sandro verkopen om Alaba terug te halen ivm Chem. Optie twee is Goretzka halen voor LCDM en Tolisso doorschuiven naar CAM met Rui Costa als RCAM en Overmars terug in de spits
Mjah, zat dit weekend te denken dat Petit 88 idd leuk is, maar dat ik toch liever deze bundesliga spelers had
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb geen fitness team omdat ik nog iets van 500 teamfitness kaarten heb staan.Razz89 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:54:
[...]
Nou ben ik wel benieuwd wat je main en fitness team is dan. Heb je voorbeeld? Benieuwd!
Dit is mijn team:
https://www.futbin.com/18/squad/311582
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wat een team zeg. Niet normaal! Hier kan ik alleen van dromen 😂Bean77 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:59:
[...]
Ik heb geen fitness team omdat ik nog iets van 500 teamfitness kaarten heb staan.
Dit is mijn team:
Hoe goed zijn Pogba en OTW Salah?Bean77 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:59:
[...]
Ik heb geen fitness team omdat ik nog iets van 500 teamfitness kaarten heb staan.
Dit is mijn team:
Ik heb een miljoen coins te besteden en twijfel om ze te halen samen met Kante.
Verwijderd
Ik ga nu een potje spelen tegen Keane van Burnley. Blauw kaartje enzo. 
Edit: Everton natuurlijk.
https://1drv.ms/i/s!AutZWurbdONVpT0JW6L4CJWGVJNl
4-0 gewonnen met ragequit. Hij verdedigd in het echt beter dan in game. Wel een aardig bericht gekregen na de pot.
Edit: Everton natuurlijk.
https://1drv.ms/i/s!AutZWurbdONVpT0JW6L4CJWGVJNl
4-0 gewonnen met ragequit. Hij verdedigd in het echt beter dan in game. Wel een aardig bericht gekregen na de pot.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 19:04 ]
Ik heb Kante gehad en dat is zeker een aanrader. Pogba vind ik heel fijn omdat hij ook lengte en fysiek brengt op het middenveld. Toch denk ik dat hij in een cam positie beter tot zijn recht komt dan als CM.Luncatic12 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:34:
[...]
Hoe goed zijn Pogba en OTW Salah?
Ik heb een miljoen coins te besteden en twijfel om ze te halen samen met Kante.
OTW Salah ben ik niet super overtuigd. Vind hem wel beter dan Mkhitaryan als RF. Salah heeft wel 4* SM en interessante treats. Een echt interessant alternatief weet ik 1-2-3 niet. Ik heb IF Alessandrini gekocht om te testen als invaller voor OTW salah (nog niet kunnen spelen).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Pogba ga ik halen op CAM en Kante op CVM.Bean77 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:52:
[...]
Ik heb Kante gehad en dat is zeker een aanrader. Pogba vind ik heel fijn omdat hij ook lengte en fysiek brengt op het middenveld. Toch denk ik dat hij in een cam positie beter tot zijn recht komt dan als CM.
OTW Salah ben ik niet super overtuigd. Vind hem wel beter dan Mkhitaryan als RF. Salah heeft wel 4* SM en interessante treats. Een echt interessant alternatief weet ik 1-2-3 niet. Ik heb IF Alessandrini gekocht om te testen als invaller voor OTW salah (nog niet kunnen spelen).
Echter heb je me nu aan het twijfelen gebracht over Salah OTW, misschien ga ik toch voor Mbappe 85.
Daar toevallig ook ervaring mee?
Zojuist mbappe NIF gepacked uit mijn draft rewards:) twijfel of ik ermee moet spelen of die 120k moet pakken. Iemand ervaringen met hem?
Vond de 83 al een beest, salah nog niet mee gespeeld in 18.Luncatic12 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:15:
[...]
Pogba ga ik halen op CAM en Kante op CVM.
Echter heb je me nu aan het twijfelen gebracht over Salah OTW, misschien ga ik toch voor Mbappe 85.
In 17 was hij vooral erg snel, maar ook zeer wisselvallig in de afwerking.
@hierboven, dat was 20 minuten eerder zijn IF geweest
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 15-11-2017 19:20 ]
Gaat een van de onderstaande opties wordenBossie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:19:
[...]
Vond de 83 al een beest, salah nog niet mee gespeeld in 18.
Optie A: https://www.futbin.com/18/squad/1446351
Optie B: https://www.futbin.com/18/squad/1446392
Zuur! Ach alsnog 130k gratis coinsBossie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:19:
[...]
Vond de 83 al een beest, salah nog niet mee gespeeld in 18.
[ Voor 4% gewijzigd door Luncatic12 op 15-11-2017 19:24 ]
B, Salah vind ik buiten dat hij hard kan lopen erg beperkt en Mbappe is een beest.Luncatic12 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:22:
[...]
Gaat een van de onderstaande opties worden
Optie A: https://www.futbin.com/18/squad/1446351
Optie B: https://www.futbin.com/18/squad/1446392
Dat lijken mij mooie posities voor de spelers. Mbappe heb ik geen ervaring meeLuncatic12 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:15:
[...]
Pogba ga ik halen op CAM en Kante op CVM.
Vraagje, ik ben net begonnen met Ultimate Team dus ben er nog niet heel handig in.
Ik had Carrasco gekocht, paar wedstrijden geprobeerd maar hij bevalt niet.....zal meer onkunde van mij zijn maar goed, nu wil ik hem weer verkopen maar ik kan hem niet aanbieden op de transfermarkt.
Moeten sommige spelers een bepaald aantal wedstrijden in je team gespeeld hebben of heeft dit een andere oorzaak?
Ik had Carrasco gekocht, paar wedstrijden geprobeerd maar hij bevalt niet.....zal meer onkunde van mij zijn maar goed, nu wil ik hem weer verkopen maar ik kan hem niet aanbieden op de transfermarkt.
Moeten sommige spelers een bepaald aantal wedstrijden in je team gespeeld hebben of heeft dit een andere oorzaak?
Is hij geblesseerd ofzo? Want dan lukt het mij ook niet.jerommeke96 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:32:
Vraagje, ik ben net begonnen met Ultimate Team dus ben er nog niet heel handig in.
Nee dat ook niet, ik heb het bij een paar spelers (Insigne&Zaza maar die heb ik uit een pakket gekregen)Grudgie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:27:
[...]
Is hij geblesseerd ofzo? Want dan lukt het mij ook niet.
Verwijderd
Nice!simons schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:03:
In de dagelijkse PTG pakje.... ik ben bereid ook voor andere mijn packluck in te zetten
[afbeelding]
In gerelateerd nieuws: ik heb hem achter (de net teruggekochtte) Lukaku otw en Morata otw. Dat is een vrij sterk (qua fysiek) aanvalstrio. Is waarschijnlijk Zlatans laatste fifa als held dus hij staat er bij mij in. Net als Totti vorig jaar.
Morata heeft 7 goals uit 4 divisie 3 potjes. Die man mist geen kans. Erg blij mee tot nu toe.
Het is Mbappe geworden! Zal je binnenkort wel een update geven over wat voor een baas het is.Bean77 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:28:
[...]
Dat lijken mij mooie posities voor de spelers. Mbappe heb ik geen ervaring mee
Verwijderd
Ik heb misgegokt met Lukaku OTW. Hij is teruggevallen naar onder de prijs die hij vorige week had (dus voor zijn IF). Snap er niks meer van. 
Op zich niks aan het handje. Heb best wat verdiend aan de verkoop en terugkoop. En als hij weer een IF krijgt kan ik weer cashen. En die krijgt hij toch wel.
Op zich niks aan het handje. Heb best wat verdiend aan de verkoop en terugkoop. En als hij weer een IF krijgt kan ik weer cashen. En die krijgt hij toch wel.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 21:58 ]
Rond deze tijd richting black friday dalen zo'n beetje alle prijzen gewoon wachten tot eerste wl december
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Prijzen zijn al aardig gedaald afgelopen week.simons schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:27:
Rond deze tijd richting black friday dalen zo'n beetje alle prijzen gewoon wachten tot eerste wl december
Ik verwacht met black friday net als vorig jaar een aardige opleving op de markt wegens veel te zieke SBC's
Wel vreemd, want ik pak nu op mijn team zo’n 40-50k winst. Twijfel alleen om te verkopen, zulk glazen bol werk! Zeker met alle SBC’s vraag ik me af of de speculatie crash niet veel groter gaat zijn dan daad werkelijk rond black friday...Luncatic12 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:40:
[...]
Prijzen zijn al aardig gedaald afgelopen week.
Ik verwacht met black friday net als vorig jaar een aardige opleving op de markt wegens veel te zieke SBC's
Wat lekker zeg.. draftje 3 wins. Griezmann uit mn rewards :-p het is echt bizar deze fifa!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Check je club op verdedigers die niet Amerikaans zijn uit de MLS. Behoorlijk wat verdedigers voor 6k+ verkocht
Verwijderd
Die van mij zijn niets waar helaas.Skann schreef op woensdag 15 november 2017 @ 23:54:
Check je club op verdedigers die niet Amerikaans zijn uit de MLS. Behoorlijk wat verdedigers voor 6k+ verkocht
Merk dat IF's de laatste weken minder (snel) stijgen dan daarvoor, waarschijnlijk gewoon door het groeiende aanbod van IF's. De komende weken dus maar iets minder risico nemen met het inkopen van IF's, en hopen op een leuke SBC op korte termijn. Vorige week was de eerste IF SBC bij TOTW 10, dus wellicht volgende week
Idd.. Er zit minder handel in de IFs. Een beetje de teamfitness kaarten van vorig jaar. In het begin leuk maar op een gegeven moment wil iedereen een graantje meepikken.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:57:
[...]
Die van mij zijn niets waar helaas.
Merk dat IF's de laatste weken minder (snel) stijgen dan daarvoor, waarschijnlijk gewoon door het groeiende aanbod van IF's. De komende weken dus maar iets minder risico nemen met het inkopen van IF's, en hopen op een leuke SBC op korte termijn. Vorige week was de eerste IF SBC bij TOTW 10, dus wellicht volgende week
Verdomde Nederlandse varianten ook
Verwijderd
Dat klopt. Maar Lukaku otw was 740 voordat hij 2 keer scoorde voor België. Hij was 840 voordat totw werd bekendgemaakt. 1 uur na release van totw 9 was hij 700k. Andere otw die geen if kregen zijn niet gedaald. Dat vind ik raar.simons schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:27:
Maar zoals gezegd, winst is er toch wel. De kans dat Lukaku geen if meer krijgt dit seizoen is best klein. Zie Morata er ook nog een paar krijgen. Die is 'maar' 300k. Best een aardige investering lijkt me.
Komt omdat de meeste de OTW alleen zien als handelsobject. Zijn weinig spelers die ik als OTW zou halen en daarmee het seizoen zou afmaken.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:49:
[...]
Dat klopt. Maar Lukaku otw was 740 voordat hij 2 keer scoorde voor België. Hij was 840 voordat totw werd bekendgemaakt. 1 uur na release van totw 9 was hij 700k. Andere otw die geen if kregen zijn niet gedaald. Dat vind ik raar.
Maar zoals gezegd, winst is er toch wel. De kans dat Lukaku geen if meer krijgt dit seizoen is best klein. Zie Morata er ook nog een paar krijgen. Die is 'maar' 300k. Best een aardige investering lijkt me.
Oftewel mensen hebben aardig wat coins in Lukaku zitten en willen dit cashen en gooien massaal hun OTWs op de markt na 19:00 terwijl de vraag niet heel veel groter zal worden.
Zijn het niet toevallig untradeable items?jerommeke96 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:39:
[...]
Nee dat ook niet, ik heb het bij een paar spelers (Insigne&Zaza maar die heb ik uit een pakket gekregen)
Ik wil gerust wat lenen van je! Packte gisteren uit het Prime Players Pack als beste een 79 rated speler.simons schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:03:
In de dagelijkse PTG pakje.... ik ben bereid ook voor andere mijn packluck in te zetten
[afbeelding]
heb niet superveel te klagen verder hoor. Heb redelijk wat aardige spelers gepacked. Martial was het beste toen die nog 75k waard was. Voor de rest een keer Son, Bailly, Godin, enkele discard IF's en Kane, Iniesta, Insigne, Ozil untradeable. Leuk maar geen echte klappers!
Alleen gisteren een slag geslagen door Tolisso OTW te verkopen die ik al drie weken in mijn club had en noodgedwongen moest bewaren om niet teveel verlies te draaien. Destijds voor 107k gekocht, gisteren (naar blijkt) precies op het goede moment verkocht voor 153k. Die OTW is toch weer een 30k gezakt na bekendmaking van TOTW.
Verwijderd
Zijn wel domme investeerders dan. Goedkoper dan gisterenavond is hij het hele jaar nog niet geweest.Vissert schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:52:
[...]
Komt omdat de meeste de OTW alleen zien als handelsobject. Zijn weinig spelers die ik als OTW zou halen en daarmee het seizoen zou afmaken.
Oftewel mensen hebben aardig wat coins in Lukaku zitten en willen dit cashen en gooien massaal hun OTWs op de markt na 19:00 terwijl de vraag niet heel veel groter zal worden.
Beste die ik gepackt had was firminho voor 13k verkocht...
Rest allemaal meuk tot nu toe...
ik heb me gericht op de marquee van dortmund schalke volgende week......
fingers crossed....
Rest allemaal meuk tot nu toe...
ik heb me gericht op de marquee van dortmund schalke volgende week......
fingers crossed....
Burp
Beste die ik heb gepacked is Mertens en Hamsik. Mertens keer verkocht voor 130k ofzo en Hamsik 60k ofzo. Weet het niet meer zo het bedrag. Voor de rest gewoon meuk.
Weer een gevalletje van de hype die groter is dan het resultaatVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:50:
[...]
Zijn wel domme investeerders dan. Goedkoper dan gisterenavond is hij het hele jaar nog niet geweest.
Als ik fout zit geef ik t ook toe, dus bij deze. Ik zat fout.simons schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:03:
[afbeelding]
Wat een packluck zeg, ongekend.
Beste die ik tot nu heb gepackt zijn Gabriel Jesus, Deli Alli en Azpi.
Iemand trouwens die Coutinho heeft gehad? Hoe speelde die?
Zit eraan te denken om Costa/Taison te vervangen door Coutinho als linksmid.
Had eindelijk genoeg muntjes voor lukaku , wat een heerlijk spits is dat. Iedere kans zowat een doelpunt 😊
Volgende upgrade zal Valencia of Walker worden. Ik twijfel wie ik moet kopen ....
Volgende upgrade zal Valencia of Walker worden. Ik twijfel wie ik moet kopen ....
Heb nu deze 2 teams staan als PSV / Milan / Chelsea tribute aan Gullit 
https://www.futbin.com/18/squad/1015127
https://www.futbin.com/18/squad/1015050
Gullit wissel ik meteen naar CAM en Farfan valt meteen in voor Andre Silva. Daarnaast hoop ik dat Van Ginkel binnenkort een IF krijgt. Iemand nog tips of leuke ideeën?
https://www.futbin.com/18/squad/1015127
https://www.futbin.com/18/squad/1015050
Gullit wissel ik meteen naar CAM en Farfan valt meteen in voor Andre Silva. Daarnaast hoop ik dat Van Ginkel binnenkort een IF krijgt. Iemand nog tips of leuke ideeën?
[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 16-11-2017 11:03 ]
Iemand nog een geweldig idee hoe ik ZSM aan 100k kom? I need SON!
Hangt van je speelstijl af. Wil je een back die mee op komt, Walker. Als je een back wil die defensiever speelt, Valencia.Traeces schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:57:
Had eindelijk genoeg muntjes voor lukaku , wat een heerlijk spits is dat. Iedere kans zowat een doelpunt 😊
Ik speel zelf met Valencia en aan de andere kant Sandro, een beetje de zelfde spelers. Valencia is verdedigend en in de lucht heel sterk. Een lange bal over de flanken komt er bij mij niet langs.
100 euro FUT points kopen en dan pakjes openen in de hoop dat je er een goede speler uitvisthuis-r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:25:
100k of 420k?huis-r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:25:
Hahaha, denk dat dat het maar moet worden @Murrays
Ik heb nu 150k staan, goed gevulde transferlijst brengt me wel tot 300, dan moet ik nog 120... Boehhhh.
Geduld is een schone zaak dan maar..
Ik heb nu 150k staan, goed gevulde transferlijst brengt me wel tot 300, dan moet ik nog 120... Boehhhh.
Misschien zakt die nog net voor Black Friday... Maar meestal is er een piek als die net uit de packs is.huis-r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:35:
Een voorhoede met striker Son en striker Salah. Of is dat te erg?
@Vissert Kan prima, maar ik zou Lacasweaty prefereren die loopt nog steeds 1-op-1 bij mij.
Achievement unlocked: 100 IF's op mijn Transferlist. Tot nu toe elke dag 2/3 verkopen. Vanmorgen een Traore OTW voor 29k, wat een gekke mensen bestaan er toch...
Haha ja, ik was gisteren aan het azen op El Shaarawy PtG. Er waren er best een aantal voor 48k buy now op de markt die er al heel wat minuten op stonden (dus je hoefde daar niet eens voor te snipen), maar er gingen er meerdere voor +55k on bid en zelfs eentje voor 65,5k on bid wegPetrCech_3 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:51:
Achievement unlocked: 100 IF's op mijn Transferlist. Tot nu toe elke dag 2/3 verkopen. Vanmorgen een Traore OTW voor 29k, wat een gekke mensen bestaan er toch...

Ik zou gewoon de IF van Jesus halenhuis-r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:25:
Ik heb hetzelfde. Club krijgt ook geen xp meer. Ze hebben het weer goed voor elkaar dit jaar.d-vine schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:55:
als ik op de ps4 in ut squad battles opstart loopt fifa vast, rest in ut werkt goed. iemand ervaring mee of een oplossing?
Psn DacOrcoth
Ik heb mijn elftal maar in de uitverkoop gegooid. Sinds aankoop al 250k in waarde gedaald.
Ben nu zo druk met werk en andere dingen dat ik op zijn vroegst pas weer in januari kan spelen.
Vind het zonde dat mijn team dan nog verder gedaald zou zijn.
Ben nu zo druk met werk en andere dingen dat ik op zijn vroegst pas weer in januari kan spelen.
Vind het zonde dat mijn team dan nog verder gedaald zou zijn.
Verwijderd
Een futbin club import kan je wat opleveren. Kijk dan vooral naar high sell chance.huis-r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:35:
Top dan ga ik voor Valencia, rose al op de linkerkant staan die enorm veel op komt.bbblije schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:25:
[...]
Hangt van je speelstijl af. Wil je een back die mee op komt, Walker. Als je een back wil die defensiever speelt, Valencia.
Ik speel zelf met Valencia en aan de andere kant Sandro, een beetje de zelfde spelers. Valencia is verdedigend en in de lucht heel sterk. Een lange bal over de flanken komt er bij mij niet langs.
Hierdoor krijg ik soms overtal situaties wat ik niet zo fijn vind.
Je kunt hem instructies geven om achterin te blijven, misschien helpt dat?Traeces schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:57:
[...]
Top dan ga ik voor Valencia, rose al op de linkerkant staan die enorm veel op komt.
Hierdoor krijg ik soms overtal situaties wat ik niet zo fijn vind.
Klopt heb ze op achterin blijven bij aanvallen staan maar bij rosé helpt dat niet veel xDErnstMid schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:00:
[...]
Je kunt hem instructies geven om achterin te blijven, misschien helpt dat?
Ik had Rose ook als linksback maar bij mij bleef ie toch echt achterin als ik m op blijf achterin had staan.Traeces schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:13:
[...]
Klopt heb ze op achterin blijven bij aanvallen staan maar bij rosé helpt dat niet veel xD
Speel je niet iedere bal met LB/L1 ingedrukt?
Vind t zelf altijd wel mooi als rose ineens bij de cornervlag staatTraeces schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:13:
[...]
Klopt heb ze op achterin blijven bij aanvallen staan maar bij rosé helpt dat niet veel xD
Heb Coutinho gebruikt als LF in 4-3-2-1 en beviel me niet zo. Vond zijn stamina opvallend snel leeg (is 80 blijkbaar) en is niet snel genoeg op de flanken. Heb wel gezien dat veel mensen Coutinho ondanks zijn positie op CAM zetten. Daar zijn zijn stats beter geschikt voor.Shreddaaa schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:34:
[...]
Als ik fout zit geef ik t ook toe, dus bij deze. Ik zat fout.
Iemand trouwens die Coutinho heeft gehad? Hoe speelde die?
Zit eraan te denken om Costa/Taison te vervangen door Coutinho als linksmid.
Heb zelf daarna voor Sane gekozen en ondanks dat die wat zwakjes is en 3* weakfoot bevalt die mij als winger beter.

Heb alleen ervaring met Jesus038Zwolle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:49:
Zo jk heb inmiddels genoeg coins voor if Jesus of if Son. Kan alleen niet echt kiezen

Wat een sicke stats! Maarja die stats zeggen niet alles natuurlijk je kan ook 50 SB games op Amateur of Beginnert spelenAmelandbor schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:59:
[...]
Heb alleen ervaring met Jesus
[afbeelding]
Dit is voornamelijk WL, online seasons in divisie 4/3/2 en een aantal wedstrijden SB op Legendary.Murrays schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:08:
[...]
Wat een sicke stats! Maarja die stats zeggen niet alles natuurlijk je kan ook 50 SB games op Amateur of Beginnert spelen
Zonder twijfel. Son038Zwolle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:49:
Zo jk heb inmiddels genoeg coins voor if Jesus of if Son. Kan alleen niet echt kiezen
Wanneer sellen jullie je POTM investments? Ik denk dat ik dat voor 19.00 doe ivm WL packs die dan uitkomen.
Nee die hou ik niet ingedrukt , etter blijft gewoon naar voren rennenShreddaaa schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:17:
[...]
Ik had Rose ook als linksback maar bij mij bleef ie toch echt achterin als ik m op blijf achterin had staan.
Speel je niet iedere bal met LB/L1 ingedrukt?
Haha ja schitterendErnstMid schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:34:
[...]
Vind t zelf altijd wel mooi als rose ineens bij de cornervlag staatvoorzetje vuren en als t mis gaat zie je hem als een idioot terugsprinten haha

Beter nog, 88 Overmars. Laatst gekeken, 139 wedstrijden, 251 goals en 96 assists. Allemaal Weekend League, SB op legendary of Daily Knockout toernooi.038Zwolle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:49:
Linksbuiten zetten en na de aftrap op spits zetten. mod-edit: niet trollen...
[ Voor 24% gewijzigd door Geronimous op 16-11-2017 16:43 ]
Uit nieuwsgierigheid: waarin heb je geïnvesteerd?huis-r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:36:
Wanneer sellen jullie je POTM investments? Ik denk dat ik dat voor 19.00 doe ivm WL packs die dan uitkomen.
Zelf heb ik eigenlijk alleen discard Duitse IF's ingeslagen, maar die doen nog niet veel in prijs.. Wellicht nadat bekend is geworden dat Sane 'm heeft gewonnen..
[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 16-11-2017 15:58 ]
@Jaap. Niet veel hoor, ik had nog IF Cooseman's staan. Van het weekend paar goedkope Ederson's opgepikt en daarnaast een rits met Bravo - Mangala - B. Silva kaarten.
Ik heb sinds kort Mbappe OTW in mijn team staan. Ik hoop uiteraard op een volgende upgrade.
Daarom vraag ik mij af hoe groot de kans is dat Mbappe:
- kans gaat maken om in de Team of The Group Stage te komen (1e week van dec).
- een winterupgrade gaat krijgen van 83 naar 84. Dit zal nl. betekenen dat de OTW omhoog gaat omdat de eerst volgende IF van een 84 rated NIF speler altijd 2 ratings hoger moet zijn dan de NIF dus de 1e IF en dus de OTW zal naar 86 rating gaan.
- beiden gaan gebeuren dus 88 rated wordt.
- een winterupgrade gaat krijgen van 83 naar 84. Dit zal nl. betekenen dat de OTW omhoog gaat omdat de eerst volgende IF van een 84 rated NIF speler altijd 2 ratings hoger moet zijn dan de NIF dus de 1e IF en dus de OTW zal naar 86 rating gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door G4mert op 16-11-2017 17:08 ]
De kans lijkt me eigenlijk vrij groot, in de Franse competitie zal hij vast nog wel een paar maal uitblinken tegen een laagvlieger mbt TOTW en eventuele winterupgrade. Heb PSG eigenlijk niet echt gevolgd in de Champions League om iets te kunnen zeggen over een TOTGS.G4mert schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:06:
Ik heb sinds kort Mbappe OTW in mijn team staan. Ik hoop uiteraard op een volgende upgrade.![]()
Maar omdat het een OTW is, zal EA wel met de hype meegaan.
Ze pushen idd de OTWS (zoals Tolisso deze week, 1 assist). Mbappe heeft 2 goals en 3 assists gemaakt in de CL groepsfase. Hopelijk is dat genoeg voor een TOTGS want er zijn spelers met meer goals en assists. Wat een TOTW betreft dat zal vast een keer gebeuren, het ging mij meer om welke upgrades er komende weken aan zitten te komen.Bossie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:35:
[...]
De kans lijkt me eigenlijk vrij groot, in de Franse competitie zal hij vast nog wel een paar maal uitblinken tegen een laagvlieger mbt TOTW en eventuele winterupgrade. Heb PSG eigenlijk niet echt gevolgd in de Champions League om iets te kunnen zeggen over een TOTGS.
Verwijderd
Tolisso heeft ook een IF gekregen deze week voor praktisch niks. Vorig jaar was het Pogba die voor iets heel simpels een IF kreeg. Je moet bij als het om TOTW of whatever niet nadenken maar gewoon denken hoe EA elke week mensen geïnteresseerd krijgt om Fifa punten te kopen of om veel op de markt aanwezig te zijn (5% EA tax).Bossie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:35:
[...]
De kans lijkt me eigenlijk vrij groot, in de Franse competitie zal hij vast nog wel een paar maal uitblinken tegen een laagvlieger mbt TOTW en eventuele winterupgrade. Heb PSG eigenlijk niet echt gevolgd in de Champions League om iets te kunnen zeggen over een TOTGS.
Hoelaat komen de wl rewards? 7u nl tijd od 8u?
weet iemand wanneer die ultimate packs te koop zijn voor 125000 coins? ik zie veel mensen op youtube dikke icons packen daarmee. Heb ze alleen nog nooit gezien. Iemand van jullie wel eens?
Verwijderd
Zijn nog niet beschikbaar geweest om te kopen volgens mij. De you tubers waar je het over hebt, hebben die packs uit de weekend league rewards.harrybeuker schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:45:
weet iemand wanneer die ultimate packs te koop zijn voor 125000 coins? ik zie veel mensen op youtube dikke icons packen daarmee. Heb ze alleen nog nooit gezien. Iemand van jullie wel eens?
Prijzen gaan door het dak! Sell, sell, sell!
Hoe dat dan?bbblije schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:32:
Prijzen gaan door het dak! Sell, sell, sell!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik verlies echt alle potjes met SB. De AI heeft alle geluk. Niet normaal. Pfffffffffff..
Ik ben dus niet de enige... kreeg vandaag in 3 van de 4 SB potjes een strafschop tegen, in een potje zelfs 2...Grudgie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:41:
Ik verlies echt alle potjes met SB. De AI heeft alle geluk. Niet normaal. Pfffffffffff..

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Geen IF's in je team? Matuidi, van 170K naar 205K... Fernandinho, van 132K naar 170K... En ga zo maar door... Zondag weer inkopen
Ik schiet tegen de paal of de keeper heeft ze altijd, zoals gewoonlijk.Exar schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:43:
[...]
Ik ben dus niet de enige... kreeg vandaag in 3 van de 4 SB potjes een strafschop tegen, in een potje zelfs 2...

Verwijderd
Ik heb het ook hoor sinds de patch. Petit voelt aan als 1 van die bronzen noobs die ik tijdens mijn eerste wedstrijd heb gebruikt. Zowel online als offline ga ik van een super team naar een onder middenmoot team omdat passing/shooting en instinct van mijn spelers echt zo'n drama is.Exar schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:43:
[...]
Ik ben dus niet de enige... kreeg vandaag in 3 van de 4 SB potjes een strafschop tegen, in een potje zelfs 2...
Spelers verkocht en Son IF en Jesus RTG gekocht, denk dat mijn team wel rond is.Shreddaaa schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:34:
[...]
Als ik fout zit geef ik t ook toe, dus bij deze. Ik zat fout.
Son en Jesus in de spits zijn wel enorme beesten zeg... geen packluck deze keer

Ik hoor dit van veel mensen.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:19:
[...]
Ik heb het ook hoor sinds de patch. Petit voelt aan als 1 van die bronzen noobs die ik tijdens mijn eerste wedstrijd heb gebruikt. Zowel online als offline ga ik van een super team naar een onder middenmoot team omdat passing/shooting en instinct van mijn spelers echt zo'n drama is.
Persoonlijk ervaar ik dit juist minder.
Heb nu mn eigen team helemaal omgegooid, formatie van 4-1-2-1-2 naar 4-2-3-1 (2) en allemaal nieuwe spelers.
Sindsdien niet meer verloren in zowel WL QL als SB.
Varane en Umtiti met beiden Anker teamgeeststijl en Casemiro met Spil (geen idee wat de engelsevertaling is?) zijn onverslaanbaar!
Verwijderd
Ik weet ook niet wat het is maar mijn spelers liepen als blinde kippen door elkaar heen. Ik kwam Walker een aantal keren tegen op het middenveld uit het niets. Verdedigers die runs maken zonder dat ik op L1 druk of wat dan ook. Daarnaast heb ik tijdens een vriendschappelijk potje (en later nog met SB voor de patch) gezien hoe indrukwekkend Petit is maar daar is echt niks meer van over. Het voelt als een bronzen team en mijn geluk is ook ver te zoeken.Shreddaaa schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:28:
[...]
Ik hoor dit van veel mensen.
Heb nu mn eigen team helemaal omgegooid, formatie van 4-1-2-1-2 naar 4-2-3-1 (2) en allemaal nieuwe spelers.
Varane en Umtiti met beiden Anker teamgeeststijl en Casemiro met Spil (geen idee wat de engelsevertaling is?) zijn onverslaanbaar!
Ik ga deze week sowieso niet meer serieus online/offline spelen aangezien ik al die pech gecombineerd met de staat van mijn spelers na een paar dagen echt zat ben
Hetzelfde, maar dat is eigenlijk altijd met nieuwe spelers.Shreddaaa schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:28:
[...]
Ik hoor dit van veel mensen.
Alsof je geboost word voor de eerste 10 wedstrijden om vervolgens weer terug te vallen en dus weer een trigger hebt om weer iets nieuws te halen.
Verwijderd
Dat idee heb ik ook altijd maar het is nu wel heel extreem. Kijk morgen wel of het weer wil en anders heb ik gewoon een weekend zonder SB BSBossie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:07:
[...]
Hetzelfde, maar dat is eigenlijk altijd met nieuwe spelers.
Alsof je geboost word voor de eerste 10 wedstrijden om vervolgens weer terug te vallen en dus weer een trigger hebt om weer iets nieuws te halen.
Dat heb ik inderdaad wel eens vaker gehad. Maar nu blijft t al veel langer dan voorheen. Mag ook wel. Ik had een team met als duurste speler Gabriel Jesus en als eerstvolgende Rashford. Jesus was gepackt dus die had ik nooit kunnen betalen. Nu heb ik een team met op iedere positie minimaal 25k op keeper, rechtsback en cdm na.Bossie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:07:
[...]
Hetzelfde, maar dat is eigenlijk altijd met nieuwe spelers.
heb benatia en mane gepackt allebei in de kleur paars...spelen wel fijn maar passen niet in mijn team zou ik ze zo snel moeten verkopen of zullen de prijzen stijgen.
ps heb dr nie zoveel verstand van
ps heb dr nie zoveel verstand van
Ik heb nu de mm laatste keer op maandag helemaal gemaakt.. de prijzen waren toen al gedaald en verliep binnen 1 dag.. waarom doen vele mensen de mm zsm? Heeft dat voordeel ofzo?
Nee. Gretig naar packs.Razz89 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:05:
Ik heb nu de mm laatste keer op maandag helemaal gemaakt.. de prijzen waren toen al gedaald en verliep binnen 1 dag.. waarom doen vele mensen de mm zsm? Heeft dat voordeel ofzo?
PSN: Kidjuh
Ik heb helaas niet genoeg coins voor beide maar kan er evt 1 kopen (Son of Jesus IF) welke raad jij aan? Ik neig het meest naar Son aangezien ik de ‘normale’ Jesus heb en die al vrij sterk is. Maar twijfel enormsimons schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:27:
[...]
Spelers verkocht en Son IF en Jesus RTG gekocht, denk dat mijn team wel rond is.
Son en Jesus in de spits zijn wel enorme beesten zeg... geen packluck deze keer
[afbeelding]
In het 2 spitsen systeem Son no brainer, is ook een goedkopere kaart scheelt 400k aan coins038Zwolle schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:40:
[...]
Ik heb helaas niet genoeg coins voor beide maar kan er evt 1 kopen (Son of Jesus IF) welke raad jij aan? Ik neig het meest naar Son aangezien ik de ‘normale’ Jesus heb en die al vrij sterk is. Maar twijfel enorm
Verwijderd
Zou je niet beter gewoon de normale kunnen halen en beginnen in een 4321 formatie en dan ingame switchen. Mkhitaryan of dergelijk fungeert prima als CAM bijvoorbeeld. Update is daarnaast marginaal.simons schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:14:
[...]
In het 2 spitsen systeem Son no brainer, is ook een goedkopere kaart scheelt 400k aan coins
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs