Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Marquee Matchups investeringen voor vanavond:
Atletico - Real
Arsenal - Spurs
Roma - Lazio
Panathinaikos - AEK

Als dark horse heb ik nog Nacional - Medellin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo blij met die nieuwe update. 30+ passes die compleet de verkeerde kant op gingen en 2 blessures :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
Youri1986 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:50:
[...]

Costa is een nood oplossing. Had hiervoor Morata if. Wat raad jij alternatief aan ? Ik speel met een spaans team.
Spaans of La-Liga?
Youri1986 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:50:
[...]

Costa is een nood oplossing. Had hiervoor Morata if. Wat raad jij alternatief aan ? Ik speel met een spaans team.
Wat is je budget?
Spaans of La-Liga? Heb je toevallig je hele team?

Ik weet niet welke je fijner vond Costa of Morata? Costa is meer een aanspeelpunt/fysiek. Een Overmars heeft dat totaal niet maar is pace.

La-Liga zou je voor Suarez kunnen gaan?
Anders een Icon, Kluivert, Crespo, Bergkamp etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Youri1986 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:44:
[...]

Zowel een CAM als ST wil Overmars idd als ST gaan gebruiken. Momenteel staat daar diego costa
Overmars is bij mij zowel CAM/ST als LV afhankelijk van de formatie, hoewel hij centraal simpelweg erg gevaarlijk is.

Rui Costa is een erge goede CAM, maar dat is vrijwel wel de enige positie waar hij echt meerwaarde heeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Murrays schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:55:
[...]

Spaans of La-Liga?

[...]

Wat is je budget?
Spaans of La-Liga? Heb je toevallig je hele team?

Ik weet niet welke je fijner vond Costa of Morata? Costa is meer een aanspeelpunt/fysiek. Een Overmars heeft dat totaal niet maar is pace.

La-Liga zou je voor Suarez kunnen gaan?
Anders een Icon, Kluivert, Crespo, Bergkamp etc etc
Op dit moment

[IMG]https://www.mupload.nl/img/3snicewtyybsm.png[/IMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Youri1986 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:09:
[...]

Op dit moment

[IMG]https://www.mupload.nl/img/3snicewtyybsm.png[/IMG
Suarez al geprobeerd?

Je zou ook de SBC's van zowel Costa als kunnen Overmars doen maar dan krijg je wel non-tradable versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Nee alleen morata if en griezman. Ga eens kijken naar suarez. Inmiddels dus nog 800k omdat ik Marcelo en Varane heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 16:36

Grudgie

PSN: Grudgie7

https://www.easports.com/...Id=gxmVqPconNig5:FFA18PS4

Dit is mijn team op dit moment, La Liga. Wat zou voor mijn team een goeie toevoeging zijn? Zoek eigenlijk nog een goeie spits.

Heb 60k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in 4231 gewoon zowel Rui Costa als CCAM, en Overmars als ST of L/RCAM :)
Ik heb zelf Gignac als targetman in deze formatie en Overmars als RCAM, als het niet lukt met Gignac gaat Overmars altijd naar ST met Get in Behind.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
wat vinden jullie beter? Immobile 84 of Icardi 86?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen die met The Journey voor Atletico heeft gespeeld. Je kunt Alex Hunter dit jaar ook gewoon in een SBC stoppen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 12:10
kalou schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:10:
wat vinden jullie beter? Immobile 84 of Icardi 86?
Ga voor belotti. Is echt de beste keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 01:00
Oh god, ik krijg manolas uit een pack. Ik helemaal blij...issie 4,5k waard.

Hoe is een verdediger met 80 pace en 86 def zo weinig waard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:33:
Oh god, ik krijg manolas uit een pack. Ik helemaal blij...issie 4,5k waard.

Hoe is een verdediger met 80 pace en 86 def zo weinig waard 8)7
Ik heb hem aan het begin voor 15k gekocht. Nog steeds blij mee. Staat er wss tot tots in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Sinds de nieuwe update doet HDR het ook niet meer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kan nu. Zlatan kopen maar kan ik niet beter wachten tot over 2 weken black Friday?

Hij gaat voor ongeveer 70k nu

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:07
Geïnvesteerd in de romeinse derbie , zit hij niet in mm :X 8)7

Wel haast genoeg muntjes voor lukaku >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Ik zie iedereen zeggen dat met black friday de spelers zo goedkoop zijn en mensen nu hun duurdere spelers verkopen kan iemand me hier meer over vertellen heb nu dit team kan ik hier veel winst mee maken Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/nuq4pikmenuxq.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Echt wat heeft ea nou weer voor klote zooi uitgebracht.... gisteren alles gewonnen in squad battles en nu de update en spelers kunnen helemaal niets meer....

Bedankt ea voor het weer eens verneuken van een spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1987Michael1987 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:15:
Ik zie iedereen zeggen dat met black friday de spelers zo goedkoop zijn en mensen nu hun duurdere spelers verkopen kan iemand me hier meer over vertellen heb nu dit team kan ik hier veel winst mee maken [afbeelding]
Ik denk er ook zo over hoor. Gewoon spelen met de spelers die jij fijn vind. Coins verlies je altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:07
stomley schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:21:
Echt wat heeft ea nou weer voor klote zooi uitgebracht.... gisteren alles gewonnen in squad battles en nu de update en spelers kunnen helemaal niets meer....

Bedankt ea voor het weer eens verneuken van een spel...
Ben benieuwd zo met de Squad battles , gister alleen volledig afgedroogd door ene cr7 in het team van Sterling. 4 schoten 4x raak. De rest toch zonder problemen gewonnen op legendarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Traeces schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:34:
[...]

Ben benieuwd zo met de Squad battles , gister alleen volledig afgedroogd door ene cr7 in het team van Sterling. 4 schoten 4x raak. De rest toch zonder problemen gewonnen op legendarisch.
Ik won gisteren ook alles zonder problemen op legendary op de week van het team na, maar vandaag met moeite 2 gewonnen.

Alles voelt echt zwaar klote aan en reageert niet zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Wat denken jullie van de MM’s van volgende week?

- Schalke - Dortmund
- Liverpool - Chelsea
- Monaco - PSG

Is de kans nu kleiner dat het volgende week Liverpool Chelsea wordt omdat deze week als Arsenal - spurs is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/htl52s2.jpg
Altijd mooi online seizoenen :+
RR21 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:02:
Wat denken jullie van de MM’s van volgende week?

- Schalke - Dortmund
- Liverpool - Chelsea
- Monaco - PSG

Is de kans nu kleiner dat het volgende week Liverpool Chelsea wordt omdat deze week als Arsenal - spurs is?
Schalke - Dortmund lijkt me wel een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oke, help me. Kroos of Modric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:13
Meerdere mensen die last hebben van vastlopers tijdens SB?

kan alles doen met mijn xbox maar zodra ik SB ga doen loopt fifa vast

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Wat is er allemaal in de 1.05 patch aangepast deze komt nu direct op de ps4 de vorige keer kwam er nog een uitgebreid verhaal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ziek veel geluk dit jaar met packs! Pack nu salah IF uit de MM! Gister als Jesus PTG uit een sbc. Verder Suarez al gepackt uit SB rewards. Walker OTW ook al gepackt dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Murrays schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:35:
Wat is er allemaal in de 1.05 patch aangepast deze komt nu direct op de ps4 de vorige keer kwam er nog een uitgebreid verhaal van.
Hey FIFA Fans,

The latest title update for FIFA 18 is now available on XB1. The update will be available on PS4 and PC later today.

This update includes the following change, which was made because some players were using an unintended gameplay mechanic to beat the computer on higher difficulty levels in FUT Squad Battles:

Made the following change in Gameplay:

Removed the chance for the CPU AI controlled player to receive a second yellow card when trying to push or pull an opponent, with the exception of an attacker who is through on goal and 1 on 1 with the keeper. This has no impact on human controlled players.

To better explain this change we wanted to provide some additional context around how the CPU team plays the game.
The CPU plays the game as you would, limited by the same input restrictions as a human player is.This means that the CPU team has an active player, just like you do, which we call the CPU AI controlled player.A CPU AI controlled player exists in the following circumstances:On a team with no human players.For example, the CPU controlled team in Squad Battles.On a team with human players who are all locked to specific players, that also has CPU teammates.For example, a Pro Clubs team, with less than 11 human players, with no ANY player.A CPU AI controlled player does not exist in the following circumstances:On a team with human players who are not locked to specific players.For example, a team in FUT Champions.
Thanks to those who’ve provided feedback. Throughout the course of the FIFA 18 season we'll provide you with more information and updates if and when they become available.

The FIFA Team
https://fifaforums.easpor.../fifa-title-update#latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:43:
Zo ziek veel geluk dit jaar met packs! Pack nu salah IF uit de MM! Gister als Jesus PTG uit een sbc. Verder Suarez al gepackt uit SB rewards. Walker OTW ook al gepackt dit jaar.
Zo, daar mag je inderdaad erg blij mee zijn. Wel slecht voor je verwachtingen voor toekomstige packs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Wat is dit toch een totale BS! Ik verlies een semi-pro SB match! Ik zag de bui al hangen... vandaar de semi... iedere keer als ik scoorde, liep de tegenstander er weer een doelpunt in. Notabene nog een uit de handen van mn keeper geklunst in de 120ste minuut. Penalties heb ik expres verkloot want ik had er echt geen zin meer in. Wat een idioterie... semi-pro versla je normaliter met 10 a 11 nul! Het moment dat je spelers ingooien naar de tegenstander gaan gooien weet je dat er iets aan zit te komen. Eerst volgende keer zeg ik: start, forfeit en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een vraag? 100% Modric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razenko schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:31:
Meerdere mensen die last hebben van vastlopers tijdens SB?

kan alles doen met mijn xbox maar zodra ik SB ga doen loopt fifa vast
Dat ligt aan de foto van Sterling. Die kan soms niet geladen worden waardoor het spel crashed (Exceptie gok ik). Heb het gisteren ook gehad maar vandaag kon ik hem wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Packluck tot de max! Icon baby kluivert, hazard en griezman. Kan wel stoppen dit overtref ik niet meer 😇

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Heeft iedereen dit al gelezen? https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list

De reden dat veel pro’s zijn gestopt met spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:12:
Heeft iedereen dit al gelezen? https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list

De reden dat veel pro’s zijn gestopt met spelen...
Ruikt gewoon naar handicap. Ook als je niet onder druk staat kunnen passes/ schoten echt gruwelijk mis gaan. Als je chemistry kaarten moet geloven dan zou iemand met 99 finishing en 99 balans vrij snel goede positie hebben om te kunnen scoren als de keeper er niet letterlijk voor staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
Zojuist if Bains en Mkhitaryan uit mn beloning voor brazile/argentine;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:35:
Zojuist if Bains en Mkhitaryan uit mn beloning voor brazile/argentine;)
Netjes! Ik haalde gisteren Martial uit de MM packs. Mag niet klagen over mijn packluck dit jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Pff de beste spelers die ik tot nu toe gepackt heb ik een IF Zaha en Scream Van Damme 8)7 :X ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Aardig gek dat iedereen hier zo wreed aan het packen is, ik moet het nog altijd doen met James Rodriques. Maargoed, niet getreurd. Ik vind het wel vreemd dat ik maandag nog vol frustratie zat over de gameplay in de WL en ik vervolgens de rest van de week geen enkele pot meer heb verloren. DKT in 1 keer doorheen gewandeld en ook seizoenen loopt als een zonnetje.

Ik dacht dat dit jaar de gameplay in de WL stabieler zou zijn door gescheiden servers, maar blijkbaar is dat dus niet gelukt. Vrees voor vrijdag, het zal wel wederom een teleurstelling worden ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
simons schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:07:
Packluck tot de max! Icon baby kluivert, hazard en griezman. Kan wel stoppen dit overtref ik niet meer 😇
Begin nu wel heel erg te twijfelen of het geen bullshit is. Zou niet weten waarom iemand over zoiets zou lullen, maar toch vind ik t wel erg verdacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:12:
Aardig gek dat iedereen hier zo wreed aan het packen is, ik moet het nog altijd doen met James Rodriques. Maargoed, niet getreurd. Ik vind het wel vreemd dat ik maandag nog vol frustratie zat over de gameplay in de WL en ik vervolgens de rest van de week geen enkele pot meer heb verloren. DKT in 1 keer doorheen gewandeld en ook seizoenen loopt als een zonnetje.

Ik dacht dat dit jaar de gameplay in de WL stabieler zou zijn door gescheiden servers, maar blijkbaar is dat dus niet gelukt. Vrees voor vrijdag, het zal wel wederom een teleurstelling worden ben ik bang...
Achja mensen melden het alleen als ze wat leuks packen. Je zal mij niet horen over die 10 2 player plus packs waar alleen Falcao uit kwam lopen of dat ik in de 2 weken hiervoor niks van waarde heb gepacked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Vissert Ja das zeker waar, maat van me had gister James Rodrigues uit MM en vorige week Auba uit z'n silver 2 rewards. Die pakt ook mooi ff 300k in een weekje. Overall heb ik het gevoel dat er wel meer mensen om me heen zijn die mooie spelers packen. Maakt het alleen maar leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:25:
@Vissert Ja das zeker waar, maat van me had gister James Rodrigues uit MM en vorige week Auba uit z'n silver 2 rewards. Die pakt ook mooi ff 300k in een weekje. Overall heb ik het gevoel dat er wel meer mensen om me heen zijn die mooie spelers packen. Maakt het alleen maar leuk!
Tja het is niks anders dan geluk hebben. Helaas is het dus deels geluk die je FIFA ervaring bepaald. Aan de andere kant heb ik vorig jaar met niet heel veel packluck toch een leuk team gecreëerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoeKoe schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:51:
Pff de beste spelers die ik tot nu toe gepackt heb ik een IF Zaha en Scream Van Damme 8)7 :X ;(
Met IF Zaha is niets mis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:45:
[...]

Netjes! Ik haalde gisteren Martial uit de MM packs. Mag niet klagen over mijn packluck dit jaar :)
Naja ik pack nu bailly uit de mm beloning 8)7 . Had 3/4 wedstrijden goed gegokt dus daar ook leuke winst op gemaakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:03:
[...]

Naja ik pack nu bailly uit de mm beloning 8)7 . Had 3/4 wedstrijden goed gegokt dus daar ook leuke winst op gemaakt :X
Netjes! Ik zou hem houden. Ik heb sinds een wedstrijd of 10 Bailly achterin staan en ben enthousiast over hem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:48:
[...]

Met IF Zaha is niets mis toch?
Zeker niet, gebruik hem nog steeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:07:
[...]

Netjes! Ik zou hem houden. Ik heb sinds een wedstrijd of 10 Bailly achterin staan en ben enthousiast over hem _/-\o_
Ik hou t bij mn Calcio A. Wordt nu al gek van Martial/jesus dus wil daar zelf niet aan beginnen. Ik zal mn team zo even posten wellicht hebben jullie nog tips?

Team1511

[ Voor 10% gewijzigd door ajaxalex op 15-11-2017 10:11 . Reden: Team bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Vanochtend met pijn in mijn hart Kante en Pogba verkocht zodat ik cr7 kon halen. Babayako speelt precies hetzelfde als kante, Mooy if als tussenoplossing gehaald. Lees overal goede recensies over Ederson dus twijfel om hem te halen of toch gewoon voor De Gea gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:08:
[...]

Ik hou t bij mn Calcio A. Wordt nu al gek van Martial/jesus dus wil daar zelf niet aan beginnen. Ik zal mn team zo even posten wellicht hebben jullie nog tips?

[afbeelding]
Waar heb jij het gevoel dat het misgaat met je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik heb over packluck ook niet te klagen dit jaar, Auba en Kante eruit gehaald :) Nog een verdwaalde totw ergens maar die was verder niet zo spannend.

Vind de nieuwe animaties toch wel leuk, aantal keer gedacht dat er iets bruuts uit kwam lopen maar dan was het toch vaak een landgenoot van 83 :')

Baal er wel van dat je uit squad battles wordt gemikt als je wifi even wegvalt, dat maakt het gamen in hotels toch net ff wat minder praktisch. Dan maar eens the journey uitspelen deze week :)

Nog even doorsparen voor een vervanger van Gameiro en dan ben ik wel tevreden over mn team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
[...]

[afbeelding]
Probeer eens 4231 met 3 cam met een serie a team. Gebruik het nu zelf ook en is zo heerlijk. Dan met 2 cdm, matuidi en khedira maar je kan ook de rossi erbij nemen voor meer verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoeKoe schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:08:
[...]

Zeker niet, gebruik hem nog steeds :D
Nou dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:16:
Ik heb over packluck ook niet te klagen dit jaar, Auba en Kante eruit gehaald :) Nog een verdwaalde totw ergens maar die was verder niet zo spannend.

Vind de nieuwe animaties toch wel leuk, aantal keer gedacht dat er iets bruuts uit kwam lopen maar dan was het toch vaak een landgenoot van 83 :')

Baal er wel van dat je uit squad battles wordt gemikt als je wifi even wegvalt, dat maakt het gamen in hotels toch net ff wat minder praktisch. Dan maar eens the journey uitspelen deze week :)

Nog even doorsparen voor een vervanger van Gameiro en dan ben ik wel tevreden over mn team :)
Compleet offtopic maar verblijf je vaak in hotels dan? En meeste hotels hebben toch nog wel een old school lan kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:21:
[...]

Compleet offtopic maar verblijf je vaak in hotels dan? En meeste hotels hebben toch nog wel een old school lan kabel?
Yes heb een project in Londen, loopt waarschijnlijk tot begin maart zoals het er nu uitziet. Ik heb me echt enorm zitten verbazen over de hotels hier. Veel tv's hebben een soort hotelinstelling waarbij je de tv niet op HDMI krijgt, veel meer brakke wifi dan je zou verwachten en lang niet alles heeft een ouderwetse aansluiting.
Ben nu een paar weken bezig hier en heb nu wel wat favoriete hotels gevonden waarbij alles wel goed werkt dus die ga ik voortaan boeken als het binnen budget van de baas valt.

Huidig hotel heeft wel een lan aansluiting maar had uiteraard geen kabel mee gisteravond :X En het is erg zuur als je een SB potje aan het winnen bent en dan ineens de connectie wegvalt ;( Maar heb goede hoop dat ik vanavond met kabel gewoon mn potjes kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:14:
[...]

Waar heb jij het gevoel dat het misgaat met je team?
Het draait redelijk goed eerlijk gezegd, ben ondertussen bij div5. Speel niet zoveel, maar win tot nu makkelijk elke divisie. Wil gewoon een mooie upgrade doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:52:
[...]

Het draait redelijk goed eerlijk gezegd, ben ondertussen bij div5. Speel niet zoveel, maar win tot nu makkelijk elke divisie. Wil gewoon een mooie upgrade doen:)
Tja wat is je budget? Mogelijkheden genoeg :+

https://www.futbin.com/18/squad/1434379
ErnstMid schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:26:
[...]

Yes heb een project in Londen, loopt waarschijnlijk tot begin maart zoals het er nu uitziet. Ik heb me echt enorm zitten verbazen over de hotels hier. Veel tv's hebben een soort hotelinstelling waarbij je de tv niet op HDMI krijgt, veel meer brakke wifi dan je zou verwachten en lang niet alles heeft een ouderwetse aansluiting.
Ben nu een paar weken bezig hier en heb nu wel wat favoriete hotels gevonden waarbij alles wel goed werkt dus die ga ik voortaan boeken als het binnen budget van de baas valt.

Huidig hotel heeft wel een lan aansluiting maar had uiteraard geen kabel mee gisteravond :X En het is erg zuur als je een SB potje aan het winnen bent en dan ineens de connectie wegvalt ;( Maar heb goede hoop dat ik vanavond met kabel gewoon mn potjes kan spelen.
Tof! ICT gok ik? Moet je nog lang zitten daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Zijn inderdaad mooie opties, ik zat zelf te denken aan:
Matuidi, mertens of handanovic if

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:00:
[...]

Zijn inderdaad mooie opties, ik zat zelf te denken aan:
Matuidi, mertens of handanovic if
Dan zou ik beginnen met Matuidi of Mertens. Keeper is natuurlijk een speler die je niet echt zelf bestuurt dus voelt voor mij altijd als een minder nuttige upgrade. Tenzij je zegt dat je behoorlijk wat counters misloopt omdat Perin geen long throw heeft en Handanovic wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:04:
[...]

Dan zou ik beginnen met Matuidi of Mertens. Keeper is natuurlijk een speler die je niet echt zelf bestuurt dus voelt voor mij altijd als een minder nuttige upgrade. Tenzij je zegt dat je behoorlijk wat counters misloopt omdat Perin geen long throw heeft en Handanovic wel.
Deze fifa zijn keepers zowiezo traag met opstaan, dus merk niet zoveel verschil. Ik ga even kijken voor Matuidi. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Heb nu veel leuke spelers voor op mijn middenveld. Alleen met wie kan ik het beste gaan spelen. Als CDM heb ik Casemiro. CM heb ik Modric, Rakitic, Kovacic (scream), Isco, Iniesta en als CAM Asensio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog mensen meegegaan in de blackfriday hype met spelers verkopen en kopen?
Ik heb er zelf 0,0 iets aan gedaan en hou gewoon mijn spelers waar ik tevreden over ben. Zou ook niet weten wat ik nu zou moeten updaten aan mijn team, behalve dat ik zelf beter moet worden (en misschien minder lui worden door ingame naar formaties te switchen met een sterker middenveld).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:04:
[...]

Ik zou ten eerste die twee CB's in de verkoop doen, Manolas heeft bizar lage passing wat toch een onnodig risico is en Miranda doet maar 60 minuten mee qua stamina.

Vervolgens Matuidi/Naingolan en Mertens of Dybala als targets om voor te grinden :)
Perisic als CAM lijkt me overigens heerlijk icm Belotti :)

@Bean, nee ik ben momenteel erg tevreden met mijn team maar zou graag bijvoorbeeld nog een Martial IF met ST zien binnenkort. Misschien dat door de black friday crash de Petit Icon SBC nog wat in prijs daalt en daardoor aantrekkelijk word (of een andere L/RCAM type speler).

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 15-11-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Bossie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:28:
[...]

Ik zou ten eerste die twee CB's in de verkoop doen, Manolas heeft bizar lage passing wat toch een onnodig risico is en Miranda doet maar 60 minuten mee qua stamina.

Vervolgens Matuidi/Naingolan en Mertens of Dybala als targets om voor te grinden :)
Perisic als CAM lijkt me overigens heerlijk icm Belotti :)
Deels mee eens, maar Brozovic vind ik zo'n baas. Wat zou jij verdedigend neerzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ajaxalex schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:30:
[...]

Deels mee eens, maar Brozovic vind ik zo'n baas. Wat zou jij verdedigend neerzetten?
Ah oke, ik zag Kroatie en Inter dus dacht ;)
Qua verdedigend is het lastig, omdat het voornamelijk pure bal afpakkers zijn met vaak lage stamina in de serie-a terwijl ik sowieso altijd een CB probeer te hebben met goede passing stats. Mits het budget toelaat zou ik Miranda vervangen door Bonucci en dan later verder kijken (Kouliballi als sloper, Chiellini later als het budget dat toelaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Bossie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:36:
[...]

Ah oke, ik zag Kroatie en Inter dus dacht ;)
Qua verdedigend is het lastig, omdat het voornamelijk pure bal afpakkers zijn met vaak lage stamina in de serie-a terwijl ik sowieso altijd een CB probeer te hebben met goede passing stats. Mits het budget toelaat zou ik Miranda vervangen door Bonucci en dan later verder kijken (Kouliballi als sloper, Chiellini later als het budget dat toelaat).
De otw of de gewone bonnuci? of zijn de stats hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Bean77 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:22:
Ik heb er zelf 0,0 iets aan gedaan en hou gewoon mijn spelers waar ik tevreden over ben. Zou ook niet weten wat ik nu zou moeten updaten aan mijn team, behalve dat ik zelf beter moet worden (en misschien minder lui worden door ingame naar formaties te switchen met een sterker middenveld).
Ik heb wel toegegeven aan de BF-hype. Ik zit al anderhalve week met een veel minder team te spelen, terwijl ik met mijn 1,1 mil coins een beetje zit te traden en te wachten. Ik heb een team op Futbin samengesteld en zodra ik die kan betalen doe ik dat. Moet alleen nog 200k dalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:28:
Heb nu veel leuke spelers voor op mijn middenveld. Alleen met wie kan ik het beste gaan spelen. Als CDM heb ik Casemiro. CM heb ik Modric, Rakitic, Kovacic (scream), Isco, Iniesta en als CAM Asensio.
Waarom heb je er überhaupt zoveel? Je koopt toch gewoon wie je nodig hebt, lijkt me. Maar goed. Ik weet niet hoe je speelt, maar asl ik moet kiezen, zou ik voor Casemiro, Modric en Isco gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben meegegaan met de OTW hype voor Lukaku en Lacazette en heb ze net verkocht voor in totaal 150k winst. Heb ik mooi centjes op de bank voor als ik denk dat de crash zijn dieptepunt heeft bereikt. Of misschien koop ik ze dadelijk terug als blijkt dat ze niet in TOTW zitten. Of als ze er wel in zitten en de prijs daardoor crashed zoals dat bij Traore gebeurde. :) Er worden enorm veel PL wedstrijden gespeeld vanaf nu tot januari dus een paar IFs erbij voor deze twee heren is niet ondenkbaar. En als hun prijs te veel stijgt wordt het of in 85 en 86 investeren voor een TOTW untradeable SBC volgende week (ook nuttig voor de POTM waarschijnlijk). Ik kan het toch niet laten om mijn muntjes in dingen te stoppen ook al weet ik dat muntjes meer waard zullen worden de komende dagen.

Blijft ook een leuk spel om te bepalen wanneer de crash er is. Door alle investeerders zou het eerder dan vorig jaar of juist later kunnen komen of juist helemaal niet omdat iedereen zich te goed voorbereid heeft.

Ondertussen beginnen mijn Cook IF's zich enorm te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Speel nu met dit team, https://www.futbin.com/18/squad/1438540

Bakayoko inplaats van Casemiro, viel mij mee dat teamgeest nog prima is dan.

90.000 op de bank. Iemand een idee?

Ben aan het sparen voor Sergio Ramos.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Nope, vind mn team nu hartstikke prima en gewoon leuk om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:08:
[...]

Waarom heb je er überhaupt zoveel? Je koopt toch gewoon wie je nodig hebt, lijkt me. Maar goed. Ik weet niet hoe je speelt, maar asl ik moet kiezen, zou ik voor Casemiro, Modric en Isco gaan.
Om te kijken hoe sommige spelers spelen. Kan ze toch weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Nou ben ik wel benieuwd wat je main en fitness team is dan. Heb je voorbeeld? Benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:35:
[...]

Om te kijken hoe sommige spelers spelen. Kan ze toch weer verkopen.
Als je toch met ze speelt, kan je dat het best zelf bepalen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:38
Mocht Son TOTW komen ben ik benieuwd naar de prijs. Waarschijnlijk wacht ik even tot zaterdag, maar meer dan 100k wil ik er eigenlijk toch niet voor uitgeven. Wat denken jullie en wie verwachten jullie nog meer in TOTW? Joa mario en benatia mogen er van mij ook wel bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:51
SlqmLqck schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:00:
Mocht Son TOTW komen ben ik benieuwd naar de prijs. Waarschijnlijk wacht ik even tot zaterdag, maar meer dan 100k wil ik er eigenlijk toch niet voor uitgeven. Wat denken jullie en wie verwachten jullie nog meer in TOTW? Joa mario en benatia mogen er van mij ook wel bij :D
Sorry maar 100k kun je op je buik schrijven voor TOTW Son hoor. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:00:
Son in totw als ST. Ga er maar vanuit dat die ernstig duur wordt door hype en het feit dat hij best een goed kaartje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
[...]

[afbeelding]
Miranda wisselen voor Koulibaly of Chielini, Milinkovic wisselen voor Joao Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:03:
[...]

Son in totw als ST. Ga er maar vanuit dat die ernstig duur wordt door hype en het feit dat hij best een goed kaartje is.
:X
Jammer, dan maar hopen op enige winst van m'n potm inversteringen, Muller heb ik een aantal keer weten te kopen voor 16k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:03:
[...]

Hij zou eigenlijk volgende week in packs moeten zitten ipv komende week ivm black friday pack openings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Bossie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:27:
[...]

Hij zou eigenlijk volgende week in packs moeten zitten ipv komende week ivm black friday pack openings.
Dat zou inderdaad beter zijn voor zijn prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:17:
[...]

Ik ben meegegaan met de OTW hype voor Lukaku en Lacazette en heb ze net verkocht voor in totaal 150k winst. Heb ik mooi centjes op de bank voor als ik denk dat de crash zijn dieptepunt heeft bereikt. Of misschien koop ik ze dadelijk terug als blijkt dat ze niet in TOTW zitten. Of als ze er wel in zitten en de prijs daardoor crashed zoals dat bij Traore gebeurde. :) Er worden enorm veel PL wedstrijden gespeeld vanaf nu tot januari dus een paar IFs erbij voor deze twee heren is niet ondenkbaar. En als hun prijs te veel stijgt wordt het of in 85 en 86 investeren voor een TOTW untradeable SBC volgende week (ook nuttig voor de POTM waarschijnlijk). Ik kan het toch niet laten om mijn muntjes in dingen te stoppen ook al weet ik dat muntjes meer waard zullen worden de komende dagen.

Blijft ook een leuk spel om te bepalen wanneer de crash er is. Door alle investeerders zou het eerder dan vorig jaar of juist later kunnen komen of juist helemaal niet omdat iedereen zich te goed voorbereid heeft.

Ondertussen beginnen mijn Cook IF's zich enorm te vervelen.
Waarom stijgen de prijzen van een normaal kaartje als hij opeens in ToTW zit? Of mis ik iets als FUT noob? Iemand wellicht een aanrader voor een guide die dit allemaal uitlegt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Shreddaaa schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:18:
[...]

Begin nu wel heel erg te twijfelen of het geen bullshit is. Zou niet weten waarom iemand over zoiets zou lullen, maar toch vind ik t wel erg verdacht...
excuses zijn niet nodig.

Afbeeldingslocatie: https://i308.photobucket.com/albums/kk341/simonsscj/EC2F5DD6-F977-4619-AA57-E28AB5AD3468v1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:30:
[...]

Waarom stijgen de prijzen van een normaal kaartje als hij opeens in ToTW zit? Of mis ik iets als FUT noob? Iemand wellicht een aanrader voor een guide die dit allemaal uitlegt?
Ik weet niet waar je dat uit mijn, onsamenhangende, tekst haalt. Maar aan het begin van fifa stijgen gewilde goude spelers als ze in totw zitten omdat er geen nieuwe standaard goude versies op de markt komen. Aanbod wordt dus lager terwijl de vraag redelijk constant blijft. Naarmate fifa langer uit is verdwijnt dat effect omdat de meeste mensen hun teams al aardig op de rit hebben. Er is dus ook minder vraag naar die spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mane even LF maken. Beter voor zijn chemistry :+ Voor de rest nice ik ben jaloers :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 10:31
Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:48:
[...]

Mane even LF maken. Beter voor zijn chemistry :+ Voor de rest nice ik ben jaloers :+
LB = LF, anders zou er LV staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Vissert schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:48:
[...]

Ok dank voor de tip maar ik had Mane alleen ff geprobeerd, heel lang Rashford daar gehad :)
Mane staat normaliter in mijn 4-3-3 team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Wat is Jesus toch een leuke speler om mee te spelen en voel me toch wat minder schuldig omdat ik niet met een vol BPL team speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor de liefhebber:

Afbeeldingslocatie: https://us.v-cdn.net/5022090/uploads/editor/a4/cpulykbyfisq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
Poeh, daar is ie weer ST Son. Dat wordt even in de buidel tasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
huis-r schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:19:
Poeh, daar is ie weer ST Son. Dat wordt even in de buidel tasten.
Zal Son ST zo duur worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Murrays schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:22:
[...]

Zal Son ST zo duur worden dan?
JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Tolisso <3 Vink echt een fijne speler, the poor mans pogba zoals iemand hier zei :D

@Vissert IT ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:27:
Tolisso <3 Vink echt een fijne speler, the poor mans pogba zoals iemand hier zei :D

@Vissert IT ja :)
Idd, echter ben ik inmiddels geswitched naar een Frans/BL hybrid en hij zou perfect passen als CDM :D
Alleen zijn workrates zijn misschien een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd wat ze met de top 100 packs gaan doen, zitten 11 IF's van 81+ in, maar er zijn niet eens 11 81+ IF's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
als ik op de ps4 in ut squad battles opstart loopt fifa vast, rest in ut werkt goed. iemand ervaring mee of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:53:
Benieuwd wat ze met de top 100 packs gaan doen, zitten 11 IF's van 81+ in, maar er zijn niet eens 11 81+ IF's
Als je de paarse erbij telt zit je al op 12

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
rSNNN schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:55:
[...]

Als je de paarse erbij telt zit je al op 12
De paarse zijn toch ook gewoon IF's?
Pagina: 1 ... 71 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs