Console = 40.
PC = 25.
PC = 25.
Ik moet het voornamelijk van snelheid hebben. Ik ben niet iemand die de speler gek maakt met trucjes. Ik ben echt iemand die ene goede pass of steekpass geeft en dan op volle snelheid er voorbij gaat. Opzich zou aubamayang dan wel een aanwinst zijn maar past niet in mijn team.Jesus wil ik zeker houden die vind ik echt een beest. Dybala en jesus scoren het meest binnen mijn team. Aantal coins maakt me niet zoveel uit, dan spaar ik gewoon door. Dalbert wil ik nog vervangen voor Sandro.Amelandbor schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:40:
[...]
Wat betreft kwalificatie voor WL, dat klopt allemaal.
Chem styles hangt een beetje ervan af hoe je speelt, voornamelijk met aanvallers. Verdedigers boost ik meestal snelheid/verdedigen/fysiek.
Ik zou vogt sws vervangen ja, die past totaal niet in je team qua chemistry. Manolas, Koulibaly zie ik veel voorbij komen. Als je Jesus wilt houden, dan kan je het beste voor Aguero gaan. Die heeft een sterke link met Jesus. Het hangt natuurlijk allemaal af van hoeveel coins je te besteden hebt.
Dan moet je voor spitsen voor hunter gaan. Kijk bijvoorbeeld even op futbin hoe je je spelers geboost wilt hebben. Daar kan je zien wat het voor de individuele statistieken doet.harrybeuker schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:58:
[...]
Ik moet het voornamelijk van snelheid hebben. Ik ben niet iemand die de speler gek maakt met trucjes. Ik ben echt iemand die ene goede pass of steekpass geeft en dan op volle snelheid er voorbij gaat. Opzich zou aubamayang dan wel een aanwinst zijn maar past niet in mijn team.Jesus wil ik zeker houden die vind ik echt een beest. Dybala en jesus scoren het meest binnen mijn team. Aantal coins maakt me niet zoveel uit, dan spaar ik gewoon door. Dalbert wil ik nog vervangen voor Sandro.
Wat gebruik je voor de middenvelders? Motor? en voor de spitsen?
Snap niet helemaal hoe je opstelling werkt, heb je een linkje naar futbin of de webapp?harrybeuker schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:31:
Iemand nog tips voor mij? dit is het eerste jaar dat ik fut doe en ook leuk begin te vinden. Voornamelijk SB gedaan en seizoenen tegen CPU en online. De mooiste pakjes komen uit de weekendleague als ik het zo lees. Voor de WL kun je kwalificeren door daily knockouts of door online seasons en dan te promoveren naar div1, ok deze te winnen of in div1 te blijven. Zeg ik dat goed?
Zijn er nog bepaalde teamgeeststijlen die jullie toepassen op een keeper,verdediger,middenvelder,aanvaller?
Ik vind vogt echt een super verdediger. Nu al 200 games mee gespeeld. Hij past qua chem niet in mijn team. Ik zat te denken aan bonucci. Zelfde geldt voor willian. Die past er ook niet in. Aguero/messi/icardi halen?
mijn team nu is: 4-1-2-1-2
buffon
dalbert-chiellini-vogt-lichtsteiner
Costa-matuidi-cuadrado
Jesus-dybala-willian
bank
kroos,mandzukic,alli,dani alves,marquinhos,eriksen,pepe
ff snel gemaakt:YouR schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:09:
[...]
Snap niet helemaal hoe je opstelling werkt, heb je een linkje naar futbin of de webapp?
Verwijderd
Denk verkopen, tenzij je denkt hem het hele seizoen te gaan gebruiken. Voor dat geld kan je de volgende upgrade waarschijnlijk ook nog "makkelijk" kopen.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:31:
Niet normaal ik pack net jesus PTG kaaartje uit een league SBC!! Maar wat nu verkopen of houden hij is nu 735k waard!!
Verwijderd
Jij denkt niet dat hij omhoog gaat zodra hij uit de packs is?YouR schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:33:
[...]
Denk verkopen, tenzij je denkt hem het hele seizoen te gaan gebruiken. Voor dat geld kan je de volgende upgrade waarschijnlijk ook nog "makkelijk" kopen.
Is natuurlijk wel een echte topper deze speler, loopt altijd door mijn defensie heen
Zou kunnen, maar omdat hij gister nog op 800k zat vraag ik me af hoe dat verder gaat, verder heb je natuurlijk ook de (pre)-crash van black friday waar je rekening mee moet houden.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:36:
[...]
Jij denkt niet dat hij omhoog gaat zodra hij uit de packs is?
Ik had eriksen van de week. Wat voor soort pakje had jij? Ik een 2 spelers gold packVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:31:
Niet normaal ik pack net jesus PTG kaaartje uit een league SBC!! Maar wat nu verkopen of houden hij is nu 735k waard!!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik speel dit ook weer voor het eerst sinds fifa 14. met die chem. styles heb ik het volgende:harrybeuker schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:31:
Iemand nog tips voor mij? dit is het eerste jaar dat ik fut doe en ook leuk begin te vinden. Voornamelijk SB gedaan en seizoenen tegen CPU en online.
Zijn er nog bepaalde teamgeeststijlen die jullie toepassen op een keeper,verdediger,middenvelder,aanvaller?
Ik heb wel nog redelijk makkelijk Gold 1 gehaald. Zolang er geen input delay is kan ik nog wel redelijk makkelijk winnen. Maar met input delay is het meer een kwestie van geluk van beide kanten.huis-r schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:26:
@Amelandbor Ja precies dat probleem heb ik ook, ik krijg echt werkelijk iedere wedstrijd een goal tegen. Sinds die update van 1,5 week terug lijkt het wel of ik niet meer kan spelen in de WL. Voor die tijd ging het echt goed en heb ik meerdere 2 keer tegen Gold 1/Elite aangezeten. Dit weekend dus niet verder gekomen dan 13 winst uit 27 potjes.
Zit er ook zwaar over te twijfelen om het aankomend weekend te laten schieten, als het zo blijft is het geen doen.
- PTG Payet (die past in m'n L1 team, dus nice)Maichel schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:09:
Zal m'n SB rewards zo eens bekijken...zoveel geluk als vorige week zal ik nooit (meer) hebben gok ik
PSN: Maichel
Ik zou de beste man met een strikje erbij meteen op je transferlijst pleurenVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:31:
Dit zie ik wel meerdere spelers doen die rond elite 1 zitten. Gewoon rondspelen tot je de opening vind, is voor mij magie om daar de bal vast te houden...Pompi schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:42:
Hoe gaan mensen hier om met spelers die in de WL PTB spelen en dan alleen 1 middenvelder besturen? Want ben dit weekend er paar tegen gekomen die dus tijdens verdedigen alleen CM bestuurde en de AI alles lieten oplossen, nadat 1 van de patches de AI weer beter heeft gemaakt is het lastig om er dan langs te komen. Je zou denken dat het kapot te spelen is maar het snelle rondspelen rond zijn 16-meter gaat even goed en dan komt de onvermijdelijke pass die totaal niet gaat waar ik hem had geplaatst of naar de verkeerde speler gaat, waarna deze personen dus keihard counteren. Kan nog enigszins leven met het feit dat iemand kiest voor het feit om alleen te counteren, maar dat ze zelf niet eens iets doen als ze verdedigen en toch niet afgestraft kunnen worden haalt wel erg het plezier in dit spel weg.
Ik probeer gewoon eindeloos rond te spelen tot ik wel de opening vind. Soms ook bewust de bal een linie terug om te kijken of er mensen uitschuiven. Merk wel aan mezelf dat ik niet geduldig genoeg ben om dit echt goed te doen, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel veel spelers zoals jij beschrijft tegenkom/ben tegengekomen.Pompi schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:42:
Hoe gaan mensen hier om met spelers die in de WL PTB spelen en dan alleen 1 middenvelder besturen? Want ben dit weekend er paar tegen gekomen die dus tijdens verdedigen alleen CM bestuurde en de AI alles lieten oplossen, nadat 1 van de patches de AI weer beter heeft gemaakt is het lastig om er dan langs te komen. Je zou denken dat het kapot te spelen is maar het snelle rondspelen rond zijn 16-meter gaat even goed en dan komt de onvermijdelijke pass die totaal niet gaat waar ik hem had geplaatst of naar de verkeerde speler gaat, waarna deze personen dus keihard counteren. Kan nog enigszins leven met het feit dat iemand kiest voor het feit om alleen te counteren, maar dat ze zelf niet eens iets doen als ze verdedigen en toch niet afgestraft kunnen worden haalt wel erg het plezier in dit spel weg.
Door heb je geen WL voor nodig, veel SB wedstrijden zijn ook zo helaas.Jaap. schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:25:
[...]
Ik probeer gewoon eindeloos rond te spelen tot ik wel de opening vind. Soms ook bewust de bal een linie terug om te kijken of er mensen uitschuiven. Merk wel aan mezelf dat ik niet geduldig genoeg ben om dit echt goed te doen, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel veel spelers zoals jij beschrijft tegenkom/ben tegengekomen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik hoor soms ook van mensen die zelf ook PTB gaan spelen wanneer de tegenstander dit doet. Weet niet of het helpt maar er lijkt mij dan in ieder geval meer ruimte te komen op het veld.Pompi schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:42:
Verwijderd
Vind ik echt totaal niet. Ruimte zat, al helemaal als je voorstaat.Bossie schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:28:
[...]
Door heb je geen WL voor nodig, veel SB wedstrijden zijn ook zo helaas.
Herken ik totaal niet eigenlijk; vind SB eigenlijk wel ok qua spel (speel legendary). Reden waarom ik het praktisch niet speel is omdat het dodelijk saai is (Ai is echt super voorspelbaar) en ik het idee heb dat het me niet helpt in mijn online spel, integendeel zelfs.Bossie schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:28:
[...]
Door heb je geen WL voor nodig, veel SB wedstrijden zijn ook zo helaas.
Probeer dat ook, maar waar gister hier ook een paar mensen over zaten te klagen gaan soms passes compleet anders dan je doet. Bijvoorbeeld dat je in herhaling ziet dat je wel goed had gemikt doordat de pijl naar je medespelers staat en dat de cpu dan de bal zo'n 70 graden van die lijn speelt of dat je met R1+X probeert een harde pass te geven maar dat je een normale snelheid pass geeft of dat de bal eerder een diepte bal lijkt dan normale pass qua richting. Dat helpt natuurlijk niet als je net lekker bezig bent met de bal snel rond te spelen, om dan als toetje nog counters om je oren te krijgen omdat je spelers zo rondom de 16 staan.YouR schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:04:
[...]
Dit zie ik wel meerdere spelers doen die rond elite 1 zitten. Gewoon rondspelen tot je de opening vind, is voor mij magie om daar de bal vast te houden...
Vissert schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:32:
[...]
Ik hoor soms ook van mensen die zelf ook PTB gaan spelen wanneer de tegenstander dit doet. Weet niet of het helpt maar er lijkt mij dan in ieder geval meer ruimte te komen op het veld.
Ga deze 2 dingen dan ook maar eens proberen als ik weer zulke tegenstanders tegenkom. Tot dit weekend ook maar 1x eerder zo iemand tegen gekomen, maar had er nu binnen 4 potjes twee die 442 speelden en dit deden en dan valt het op. Hun spitsen stonden dan ongeveer op middellijn, middenveld op rand van hun 16 en hun verdediging in de 16. De ruimte was dus erg klein en dat gecombineerd met AI verdediging is niet leuk om tegen te komen.Jaap. schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:25:
[...]
Ik probeer gewoon eindeloos rond te spelen tot ik wel de opening vind. Soms ook bewust de bal een linie terug om te kijken of er mensen uitschuiven. Merk wel aan mezelf dat ik niet geduldig genoeg ben om dit echt goed te doen, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel veel spelers zoals jij beschrijft tegenkom/ben tegengekomen.
Ik ging 16 om 9 (pc), en dus Gold 1 (net 2 te kort voor Elite 3). Zonde, zeker omdat er bij die 9 echt games zaten die ik niet had hoeven verliezen. Was toch leuk geweest zo'n TOTW pack. Deze week maar even kijken of ik nog iets kan schaven aan de opstelling en dan komend weekend weer een poging.Skann schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:04:
Weekend League niet onaardig. 18-5. Gold 3, vond het wel best. Had echt geen zin meer haha. Conclusie; Prime Luis Hernandez is echt een beest, Die samen in de spits met Overmars oei oei.
[ Voor 18% gewijzigd door huis-r op 13-11-2017 15:13 ]
Paar keer geprobeerd maar vind het spelen met 4321 gewoon veel leukerhuis-r schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:12:
@Vissert Jij speelt 4231 toch? Ikzelf ben gister maar eens 41212 wide gaan proberen daar het tikken voor geen meter lukte. Gebruik jij de LM/RM dan echt als buitenspelers of laat je deze naar binnen snijden?
Edit: Ik gebruik Laca nu als spits, weet niet of hij echt geschikt is voor een 4231 systeem.
Als je budget overhoud lekker Chiellini kopen. Budgetoplossing is Koulibaly.YouR schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:51:
https://www.futbin.com/18/squad/1381572
Net deze squad in elkaar gezet. Iemand opmerkingen? Als ik budget over hou dan kijk ik naar upgrades in mijn defence.
Grootste geld zit in de aanval. Dit omdat ik toch Jesus wil proberen en mijn Dybala wil houden, omdat die gewoon goed presteert.
Chiellini heb ik in principe nog, maar ben bang dat ik hem moet verkopen om ruimte te maken op andere plekken. Aan de andere kant kan ik ook beginnen met Fernandinho NIF, dan kan ik chiellini houden (scheelt ook weer tax).Shreddaaa schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:54:
[...]
Als je budget overhoud lekker Chiellini kopen. Budgetoplossing is Koulibaly.
Voor de rest super team!
Das juist het leuksteYouR schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:55:
[...]
Chiellini heb ik in principe nog, maar ben bang dat ik hem moet verkopen om ruimte te maken op andere plekken. Aan de andere kant kan ik ook beginnen met Fernandinho NIF, dan kan ik chiellini houden (scheelt ook weer tax).
Was even puzzelen met spelers om het zo te krijgen, neem normaal niet echt de tijd om hybrids te maken.
Leuk team! Ik zou wel Matuidi en Khedira omwisselen. Ik vind meer lengte op de CDM positie wel handig. Daarnaast is meer snelheid om de CM positie ook niet verkeerd.YouR schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:51:
https://www.futbin.com/18/squad/1381572
Net deze squad in elkaar gezet. Iemand opmerkingen? Als ik budget over hou dan kijk ik naar upgrades in mijn defence.
Grootste geld zit in de aanval. Dit omdat ik toch Jesus wil proberen en mijn Dybala wil houden, omdat die gewoon goed presteert.
Heb je eerst de 4 dagelijkse wedstrijden gespeeld? Ik heb een keer gehad dat ik eerst de dagelijkse wedstrijden had gespeeld en de wekelijkse die dag niet lukte.stomley schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:04:
Meer mensen last dat je niet tegen het weekly team kan spelen? Krijg event has ended.
Wel voor het eerst mijn 4 matches op een dag gewonnen. Lijkt wel alsof ze het makkelijker gemaakt hebben.
Ja hij werkt nu wel. Bedankt. Wou dat ik het niet had gedaan want ben zo hard verkracht door het team.3xH schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:15:
[...]
Heb je eerst de 4 dagelijkse wedstrijden gespeeld? Ik heb een keer gehad dat ik eerst de dagelijkse wedstrijden had gespeeld en de wekelijkse die dag niet lukte.
Dat is bijzonder.. heb namelijk zelf altijd sterk t idee dat het team vd week de makkelijkste is.stomley schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:20:
[...]
Ja hij werkt nu wel. Bedankt. Wou dat ik het niet had gedaan want ben zo hard verkracht door het team.
Normaliter ik ook, maar nu counterde ze elke aanval met Ronaldo en Messi die mijn verdediging zo voorbij gingen. Helaas.Shreddaaa schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:31:
[...]
Dat is bijzonder.. heb namelijk zelf altijd sterk t idee dat het team vd week de makkelijkste is.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Hoeveel heb je hiermee bespaard?Korkss schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:01:
2 weken geleden mn team verkocht voor de “crash” nu een geupgrade team teruggekocht. Ook eindelijk v basten weer terug, man wat heb ik die gast gemist zeg. Zn low pace wort door zn overige skills ruim gecompenseerd.
Verwijderd
Ik heb in divisie 7 tegenstanders gehad waar ik 80% balbezit had omdat ze gingen switchen naar een 5 verdedigers formatie (in divisie 7Shreddaaa schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:12:
Verdomme wat een kansloze types weer voor de KO voor de WL. 1e ronde win ik met 3-5 van een bpl team met 4 IF. 2e ronde moet ik tegen een team met 8 IF, 2 Icons en 1 OTW. Icons waren overigens Rui Costa en Kluivert.
Nu vind ik het persoonlijk heerlijk om tegen zulke teams te spelen, en ook vind ik het niet erg te verliezen van goede spelers.
Helaas ging deze beste kerel lekker met 10 man voor de goal hangen en verdedigen. Uiteindelijk met 3-2 verloren.
Waarom gaan mensen met zo'n team verdedigen?
Op v basten 130k gepakt alleen al. Denk serieus dat dit me 250k of iets meer heeft opgebracht! Dat zit nu mooi in mijn team.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Zo trek jij ff een bak clichés open!Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:26:
[...]
Ik heb in divisie 7 tegenstanders gehad waar ik 80% balbezit had omdat ze gingen switchen naar een 5 verdedigers formatie (in divisie 7). Je kunt er weinig tegen doen dan een zelfde soort spel spelen. Sowieso met het knockout tournament bestaat er geen gelijkspel dus er zal op een gegeven moment toch wat moeten gebeuren. Het enige wat ik je kan aanraden is dat je ze een beetje uit de tent moet lokken. Verdedigers zijn dit jaar nog erger geprogrammeerd en doen soms uit zichzelf domme dingen, zo vind ik mijn Smalling soms ergens over de middenlijn als ik daar niet om vraag, of voelt hij zich verplicht om een sprint te trekken naar voren wanneer ik op L1 druk (terwijl ik niet naar achteren wijs met de stick). Op een gegeven moment zul je dus wel een schietkans krijgen. Wat ik gewoon doe is van een afstand schieten van een bepaalde plek waarvan ik bijna zeker weet dat mijn speler hem er in kan knallen als er niemand voor staat. Als hij dan toch zoveel man achter de bal heeft dan kun jij, mits je je druk niet al te hoog hebt gezet de bal nog wel onderscheppen mocht de tegenstander voor een counter gaan (of gewoon geel pakken als het moet).
P.s. Rui Costa kan ik wel aanraden trouwens mocht je genoeg coins hebben
Doe ik ook hoor, twee maal scoren om te winnen is simpelweg makkelijker dan drie maal te moeten scoren om te winnen. Door simpelweg iets defensiever te spelen, krijg je ook veel minder tegengoals.Shreddaaa schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:27:
[...]
Zo trek jij ff een bak clichés open!![]()
Ik snap wel hoe t werkt.
Maar ik snap niet dat er mensen zijn met een team van een paar miljoen, die tegen mijn team (hoogstens 300k) verdedigend gaan spelen...
Dan ben je in mijn ogen een mietje en verdien je zo’n team niet..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Wanneer heb je het teruggekocht? Van sinds gister zijn de prijzen weer dik gestegen.Korkss schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:55:
[...]
Op v basten 130k gepakt alleen al. Denk serieus dat dit me 250k of iets meer heeft opgebracht! Dat zit nu mooi in mijn team.
Hopelijk komt snel de prime v basten in het spel. Wil hem zo graag die paar puntjes upgraden
Ja zoals zo vaak gezegd, heel de game klopt van geen kanten.Bossie schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:56:
[...]
Doe ik ook hoor, twee maal scoren om te winnen is simpelweg makkelijker dan drie maal te moeten scoren om te winnen. Door simpelweg iets defensiever te spelen, krijg je ook veel minder tegengoals.
Ahem, over cliches enzo
Nou dat hebben ze zeker niet.stomley schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:04:
Meer mensen last dat je niet tegen het weekly team kan spelen? Krijg event has ended.
Wel voor het eerst mijn 4 matches op een dag gewonnen. Lijkt wel alsof ze het makkelijker gemaakt hebben.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Ik snap er ook geen zak van dat er een gast was die verdedigend ging spelen toen ik met een bronzen team aan kwam zetten in divisie 7. Ik had niet eens de intentie om te winnen maar heb hem/haar/het uiteindelijk met 3-0 verslagen. Je hebt gewoon zoveel mensen die koste wat het kost niet willen verliezen en dan krijg je uiteindelijk zo'n kansloze tegenstander als Zweden. Weekend league heeft de mentaliteit van velen echt verpest kan ik je wel vertellen.Shreddaaa schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:27:
[...]
Zo trek jij ff een bak clichés open!![]()
Ik snap wel hoe t werkt.
Maar ik snap niet dat er mensen zijn met een team van een paar miljoen, die tegen mijn team (hoogstens 300k) verdedigend gaan spelen...
Dan ben je in mijn ogen een mietje en verdien je zo’n team niet..
Finishing bij Matuidi? Ga je die spits zetten dan???bbblije schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:12:
Ik begin een beetje het team op poten te krijgen dat ik voor ogen had: https://www.futbin.com/18/squad/1204846
Ben alleen niet zo te spreken over de finishing van Matuidi, dus of Vidal of Naingolan komt een deze dagen halo zeggen!
Verwijderd
Met een stamina van in de 70 loopt hij zich helemaal kapot op het middenveld met zijn H/H werktempo. Daarnaast heeft hij niet echt bepaald een goede pass stat.Shreddaaa schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:19:
[...]
Finishing bij Matuidi? Ga je die spits zetten dan???
En hoezo Morata als CM en Koscielny boven Bailly verkozen...
Vind t zacht uitgedrukt nogal een bijzondere opstelling..
Verwijderd
Hier start ik mee... ga als het niet loopt naar een 4231. Maar Morata doet het ook prima op het middenveld. Wint alle kop duels, inderdaad is stamina een issue. Maar opbouwend met Jesus, Willian en Costa een echte stoom trein. Matuidi komt een enkele keer voor het goal, helaas maakt hij het niet altijd af. Bailly maakt teveel fouten, Koscielny kopt er veel corners voor me in en heeft in 100 wedstrijden nog geen gele kaart gekregen. Bailly heeft me al meerdere penalties tegen bezorgd.Shreddaaa schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:19:
[...]
Finishing bij Matuidi? Ga je die spits zetten dan???
En hoezo Morata als CM en Koscielny boven Bailly verkozen...
Vind t zacht uitgedrukt nogal een bijzondere opstelling..
ZondagavondVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:13:
[...]
Wanneer heb je het teruggekocht? Van sinds gister zijn de prijzen weer dik gestegen.
Heb er 2 geprobeerd. Perrin en Weigl gekregen.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:29:
Ik kreeg uit m'n eerste 5 81+ packs Godin, Alba en een IF. De 5 daarna waren niet super, enkel wat 82's en 83's. Was het proberen met spelers uit m'n club op zich wel waard
Beide zijn vooral aanvallend van meerwaarde, puur verdedigend is misschien Felipe Luiz de beste keuze?BlackBarryNL schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 06:43:
jordi alba of marcelo? wie heeft ze allebij gehad? heb nu alba maar twijfel om hem weg te doen voor marcelo.
Ik denk > NU! Volgende week vrijdag zal alles weer goedkoper zijn en daarna zal het wel weer iets gaan stijgen.Razz89 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:44:
Zie dat prijzen weer goed gaan stijgen.. enig idee wat beetje het goede moment is om de wat duurdere spelers te verpatsen en later weer terug te kopen?
Iedereen denkt nu wss zo. Ze verkopen vlak voor de "crash" dus het aanbod zal stijgen waardoor de prijzen dalen.pimmf schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:11:
[...]
Ik denk > NU! Volgende week vrijdag zal alles weer goedkoper zijn en daarna zal het wel weer iets gaan stijgen.
Ik houd sowieso mn first owner kaarten, en verder zo veel mogelijk investeren in high rated en informs. Er zullen veel SBC’s uitkomen, voorspellen is echt glazen bol kijken!tillietom schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:42:
[...]
Iedereen denkt nu wss zo. Ze verkopen vlak voor de "crash" dus het aanbod zal stijgen waardoor de prijzen dalen.
mweh. Persoonlijk bewaar ik gewoon de spelers die ik nodig heb. Tenzij ik ze kan missen of met winst kan verkopen.![]()
Dus ik twijfel wel maar denk gewoon dat ik ze bewaar. Anders blijf je spelers verkopen en inkopen en gaat het hele proces elke keer opnieuw waardoor ik geen fatsoenlijke team kan bouwen
Ik kreeg Koscielny, Carvajal en Morata.. Ik had ze alle 3 al. Omgeruild in mn club en verkocht, leverde toch iets meer dan 20k op.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:22:
[...]
Ik heb vandaag in een 81+ untradeable pakket gekregen (ik kan het niet aanraden, heb 3 keer Sommer gekregen, 2 keer na elkaar zelfs). Ben wel benieuwd hoe hij speelt als spits.
Verwijderd
Dus als je het een dag eerder had gekocht, had je nog meer kunnen besparen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nou, ik heb zondag David Luiz voor 70k gehaald, nog nooit zo goedkoop gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:05:
[...]
Dus als je het een dag eerder had gekocht, had je nog meer kunnen besparen?Alsnog nice natuurlijk.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
De managers geven contract bonus als je ze in je club hebt. Maar ik bedoel dus een actieve manager in je opstelling...daltona schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:20:
nee, want de manager geeft toch ook een contractbonus?
Ik schakel net in, wat bedoel je precies? zelf verdedigen of dat je tegenstanders heel verdedigend spelen?Korkss schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:25:
Dat verdedigen breekt me echt op. In seizoenen kom ik er wel mee weg, maar in de WL kwalificatie wordt dat steeds hard afgestraft. Heb tutorials bekeken, instellingen aangepast, maar het wil me niet lukken echt goed onder de knievte krijgen.
Zelf verdedigen. Ik krijg altijd wel kansen maar geef ze ook zo makkelijk weg. Al sta ik 3-0 voor dan nog zit ik te zweten.daltona schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:27:
[...]
Ik schakel net in, wat bedoel je precies? zelf verdedigen of dat je tegenstanders heel verdedigend spelen?
Tijdens de aanloop de cursor naar links en rechts bewegen en laatste moment de hoek kiezen. Werkt zo prima bij mij.Exar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:36:
Heeft iemand een gouden tip voor strafschoppen nemen? Ik heb echt zoooo vaak dat de computer de juiste hoek kiest en mijn schot pakt, dat is echt zeer frustrerend. Speelt de computer vals of lijkt dat maar zo?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik kies bijvoorbeeld eerst de linkerhoek, laat hem de strafschop nemen en verander op het laatste moment naar de rechterhoek. Keeper duikt altijd naar de hoek die ik in eerste instantie gekozen had.Exar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:36:
Heeft iemand een gouden tip voor strafschoppen nemen? Ik heb echt zoooo vaak dat de computer de juiste hoek kiest en mijn schot pakt, dat is echt zeer frustrerend. Speelt de computer vals of lijkt dat maar zo?
Verwijderd
Zeer herkenbaar! Ik ben hondsberoerd in verdedigen. Wel merk ik dat ik uit automatisme de 'sprintkop inhoud. Als ik dat niet doe en rustig druk op de man met de bal zet gaat het al 10 keer beter. En ondanks dat ik dit weet, blijf ik als een idioot rondsprinten.Korkss schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:32:
[...]
Zelf verdedigen. Ik krijg altijd wel kansen maar geef ze ook zo makkelijk weg. Al sta ik 3-0 voor dan nog zit ik te zweten.
Precies dit, hahaVerwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:23:
[...]
Zeer herkenbaar! Ik ben hondsberoerd in verdedigen. Wel merk ik dat ik uit automatisme de 'sprintkop inhoud. Als ik dat niet doe en rustig druk op de man met de bal zet gaat het al 10 keer beter. En ondanks dat ik dit weet, blijf ik als een idioot rondsprinten.
Zal mijn team wel niet verdienen!
Verwijderd
Door de video van MattHD daalden de prijzen eerst sterk, maar de dag erna uploadde hij een video waarin hij zij dat dat hét moment was om te kopen. Misschien heb je precies op het goede moment gekochtJoster schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:31:
[...]
Nou, ik heb zondag David Luiz voor 70k gehaald, nog nooit zo goedkoop gezien.
Heeft die gekkie echt zoveel invloed op de markt?Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:24:
[...]
Door de video van MattHD daalden de prijzen eerst sterk, maar de dag erna uploadde hij een video waarin hij zij dat dat hét moment was om te kopen. Misschien heb je precies op het goede moment gekocht
Haha zeer herkenbaarVerwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:23:
[...]
Zeer herkenbaar! Ik ben hondsberoerd in verdedigen. Wel merk ik dat ik uit automatisme de 'sprintkop inhoud. Als ik dat niet doe en rustig druk op de man met de bal zet gaat het al 10 keer beter. En ondanks dat ik dit weet, blijf ik als een idioot rondsprinten.
Zal mijn team wel niet verdienen!
Zo gaat het tijdens het eerste potje idd, bij het tweede potje word ik dan al iets onrustiger en dat gaat vervolgens door todat ik een kleine pauze neem
Dit ja?!pimmf schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:34:
[...]
Heeft die gekkie echt zoveel invloed op de markt?
Haha ja check
Ik ga filipe luis en marcelo allebij kopen en proberen. Bedankt voor de tipBossie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:03:
[...]
Beide zijn vooral aanvallend van meerwaarde, puur verdedigend is misschien Felipe Luiz de beste keuze?
Uhm vind dat een rare vergelijking? Rui Costa is een CAM, Overmars is en LV (welke ook door voor spelers gebruikt wordt als ST). Waar ben je naar op zoek een CAM of LV/ST?Youri1986 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:38:
Op dit moment 900k aan coins, twijfel om Overmars te halen of raden jullie aan om door te sparen voor Rui Costa ?
Zowel een CAM als ST wil Overmars idd als ST gaan gebruiken. Momenteel staat daar diego costaMurrays schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:41:
[...]
Uhm vind dat een rare vergelijking? Rui Costa is een CAM, Overmars is en LV (welke ook door voor spelers gebruikt wordt als ST). Waar ben je naar op zoek een CAM of LV/ST?
Zelf gebruik ik Rui Costa als CAM wel de 90 versie. Die is erg OP in de game. Ik twijfelde ook om Overmars te gaan halen maar heb als tussenstop Gabriel Jesus IF.Youri1986 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:44:
[...]
Zowel een CAM als ST wil Overmars idd als ST gaan gebruiken. Momenteel staat daar diego costa
Costa is een nood oplossing. Had hiervoor Morata if. Wat raad jij alternatief aan ? Ik speel met een spaans team.Murrays schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:47:
[...]
Zelf gebruik ik Rui Costa als CAM wel de 90 versie. Die is erg OP in de game. Ik twijfelde ook om Overmars te gaan halen maar heb als tussenstop Gabriel Jesus IF.
Overigens is je huidige spits wel een totaal ander type dan Overmars, weet niet of je wel een type Overmars zoekt als spits?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq