Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

roybr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:15:
[...]

Nog steeds fan van Herrera! Past mooi op je middenveld!
Herrera inmiddels gekocht! Wellicht nog Dembele kopen, is dat een aanrader op rechtsbuiten?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:27:
[...]

Herrera inmiddels gekocht! Wellicht nog Dembele kopen, is dat een aanrader op rechtsbuiten?
Ik vond hem niet echt bijzonder, ingeruild voor Alessandrini IF en nog geen moment spijt gehad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:24:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Zijn verschillende top FIFA spelers die nagenoeg alles winnen. Dus het is wel mogelijk..
Daarom zijn er nu ook Pro Fifa spelers die er mee stoppen omdat ze de lol er niet meer van in zien. Als je een beetje rondkijkt tijdens een wedstrijd dan zie je de meest vage dingen gebeuren. Ik denk dat ik wel boven het gemiddelde zit aangezien ik vorig jaar ook prima mee kon in divisie 1. Daarnaast denk ik ook wel dat ik een bovengemiddeld team heb

Bijvoorbeeld de laagste passing stat op mijn middenveld is 86 en dat is van Pogba. Toch speel ik sommige potjes waar mijn complete middenveld geen bal kan passen zonder dat het de compleet verkeerde kant op gaat. Het lijkt me heel sterk dat dit gewoon pure toeval is dat opeens gewoon dingen tegen gaan zitten. Misschien kijk ik anders naar het spel maar ik zie soms gewoon dat mijn spelers minder presteren gedurende een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-08 15:48
Weten jullie toevallig of de Path to Glory spelers naast de normale versies in packs komen of verdwijnen de normale versies tijdelijk uit de packs zoals bij TOTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

tomk10 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:24:
Weten jullie toevallig of de Path to Glory spelers naast de normale versies in packs komen of verdwijnen de normale versies tijdelijk uit de packs zoals bij TOTW?
Tijdelijk uit packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomk10
Bedankt voor je reactie, weet je het heel zeker? Want ik had zojuist die Argentijn van zenit 'Rigoni' als een normale kaart in mijn pack zitten. Ik dacht ook dat ze uit packs waren, maar ik twijfel dus nu.

Iemand anders misschien ook hetzelfde overkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

tomk10 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:58:
[...]

Bedankt voor je reactie, weet je het heel zeker? Want ik had zojuist die Argentijn van zenit 'Rigoni' als een normale kaart in mijn pack zitten. Ik dacht ook dat ze uit packs waren, maar ik twijfel dus nu.

Die is ook alleen te verkrijgen door die SBC te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
tomk10 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:58:
[...]

Die zit ook niet in packs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog suggesties om mijn team te verbeteren? Ik zat zelf te denken aan Pogba en Griezmann nog te halen. Griezmann om Lacazette af te lossen en Pogba op de CAM. Weet alleen niet of ik Pogba het waard vind.
Heb nog zo'n 700k te spenderen (pack luck icon)

https://www.futbin.com/18/squad/1314903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net voor ruim 500k nieuwe handel gekocht nu maar hopen dat ze gaan stijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:05:
[...]

Die is ook alleen te verkrijgen door die SBC te doen.
Ah op die manier. Ik zag hem wel tussen de spelers staan dus dacht dat hij er ook bij hoorde en in packs zou zitten. Thanks voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:50:
[...]

Daarom zijn er nu ook Pro Fifa spelers die er mee stoppen omdat ze de lol er niet meer van in zien. Als je een beetje rondkijkt tijdens een wedstrijd dan zie je de meest vage dingen gebeuren. Ik denk dat ik wel boven het gemiddelde zit aangezien ik vorig jaar ook prima mee kon in divisie 1. Daarnaast denk ik ook wel dat ik een bovengemiddeld team heb

Bijvoorbeeld de laagste passing stat op mijn middenveld is 86 en dat is van Pogba. Toch speel ik sommige potjes waar mijn complete middenveld geen bal kan passen zonder dat het de compleet verkeerde kant op gaat. Het lijkt me heel sterk dat dit gewoon pure toeval is dat opeens gewoon dingen tegen gaan zitten. Misschien kijk ik anders naar het spel maar ik zie soms gewoon dat mijn spelers minder presteren gedurende een wedstrijd.
Ja voor mij is dit het eerste jaar dat ik FIFA online speel.. In het verleden wel altijd career mode gedaan etc.
Heb wel een stuk minder team dan jij, en hang nu zelf rond divisie 4 a 5, maar in de WL heb ik niks te vertellen.
Heb nu 19 potjes gespeeld, waarvan maar 6 gewonnen. Denk van de overige 13 toch zeker 10 onterecht verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:25:
[...]

Ik heb alle games gespeeld van maandag t/m vrijdag op legendarisch..... Ik kan nooit kwalificeren voor WL en gezien iedereen park the bus speelt en op de counter dacht ik met SB wel een goed alternatief te hebben gevonden.

De computer is net zo erg :') Geen een potje zocht de computer de aanval op. Misschien maar eens naar m'n custom tactics kijken, want aanvallende loop acties maken m'n spelers ook niet.
Vind ik totaal niet. Vooral als je de 1-0 hebt gemaakt, gaan ze erg aanvallend spelen en kan je vaak uitlopen tot een 3, 4 of 5-0. Vind de AI juist veeeel realistischer en leuker om tegen te spelen dan vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:35:
[...]

Ja voor mij is dit het eerste jaar dat ik FIFA online speel.. In het verleden wel altijd career mode gedaan etc.
Heb wel een stuk minder team dan jij, en hang nu zelf rond divisie 4 a 5, maar in de WL heb ik niks te vertellen.
Heb nu 19 potjes gespeeld, waarvan maar 6 gewonnen. Denk van de overige 13 toch zeker 10 onterecht verloren...
Online is echt stukken anders dan carriere. Ik zit in divisie 7 maar speel niet zo vaak seizoenen omdat ik het niet zo uitdagend vind maar heb al wel potjes gehad waar ik mijn vraagtekens bij zet. Het is niet alleen maar dat ik loop te klagen over dingen die ik tegen krijg, online zie ik het ook aan de andere kant, maar met SB merk ik het alleen aan mijn kant dat spelers zonder motivatie spelen uit het niets.
tomk10 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:21:
[...]

Ah op die manier. Ik zag hem wel tussen de spelers staan dus dacht dat hij er ook bij hoorde en in packs zou zitten. Thanks voor de uitleg.
Ik hoop alleen wel dat we nog meer PTG SBCs gaan zien want die van nu zijn best wel om te huilen. Dat Lozano er niet bij zit is mij ook een raadsel maar ik gok dat ze die bewaren voor een SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:42:
[...]
Ik hoop alleen wel dat we nog meer PTG SBCs gaan zien want die van nu zijn best wel om te huilen. Dat Lozano er niet bij zit is mij ook een raadsel maar ik gok dat ze die bewaren voor een SBC.
Varane zou leuk idd, die kan dan tot TOTS ongeveer in mijn elftal blijven :D
Heb vandaag om wat te variëren Petit/Kante/Lloris verkocht en Van der Sar / Mattheus CB gehaald.

Wilde eerst Blanc terughalen, maar de stats van Lothar maakte toch nieuwsgierig om even te proberen, hij is te vergelijk met Azpi TOTS in FUT187.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:09:
[...]

Varane zou leuk idd, die kan dan tot TOTS ongeveer in mijn elftal blijven :D
Heb vandaag om wat te variëren Petit/Kante/Lloris verkocht en Van der Sar / Mattheus CB gehaald.

Wilde eerst Blanc terughalen, maar de stats van Lothar maakte toch nieuwsgierig om even te proberen, hij is te vergelijk met Azpi TOTS in FUT187.
Varane zou wel leuk zijn als het niet een te hoge rating is wat je moet inleveren. Het enige wat ik nog moet hebben is een goede verdediging. Smalling en Keane zijn op zich wel prima spelers maar niet echt super denderend. Aurier mag op zich wel eens zijn best gaan doen en wat IFs pakken voordat het echt een fijne speler gaat worden en IF Kolasinac voelt ondanks shadow ook traag aan (gek genoeg).

P.s. FUT187 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:35:
[...]

Een van de dingen die bij competitie zit is zorgen dat je leert van verliezen. Je moet, hoe moeilijk het soms is, niet kijken naar wat onterecht is maar wel naar wat je zelf beter kunt doen. 1 debiele tegengoal is nooit een verklaring voor verlies over de hele wedstrijd. Tuurlijk soms wint de mindere speler maar dat gebeurt niet erg vaak. En misschien voelt het alsof je beter bent maar ben je een paar cruciale dingen net niet goed aan het doen. Daar zit je verbeterkans.

Maar goed. Veel verliezen in een weekend is ook gewoon kloten. Daar kan ik zeker over meepraten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:35:
[...]

Varane zou wel leuk zijn als het niet een te hoge rating is wat je moet inleveren. Het enige wat ik nog moet hebben is een goede verdediging. Smalling en Keane zijn op zich wel prima spelers maar niet echt super denderend. Aurier mag op zich wel eens zijn best gaan doen en wat IFs pakken voordat het echt een fijne speler gaat worden en IF Kolasinac voelt ondanks shadow ook traag aan (gek genoeg).

P.s. FUT187 :+
Ik begin steeds meer te denken dat het toch echt niet uit maakt wat je haalt, zojuist nog een paar potjes online gedaan maar ik speelde constant met 11 geparkeerde vrachtwagens waarbij het vrijwel onmogelijk om drie goede passes te geven achter elkaar te geven.

Met ongeloof naar het scherm gekeken, zelfs de potjes die ik win slaan nergens op, en zijn daardoor dus ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, wel zonder mix trouwens. Ik ben rond uurtje of 8 online gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:07:
[...]

Ik begin steeds meer te denken dat het toch echt niet uit maakt wat je haalt, zojuist nog een paar potjes online gedaan maar ik speelde constant met 11 geparkeerde vrachtwagens waarbij het vrijwel onmogelijk om drie goede passes te geven achter elkaar te geven.

Met ongeloof naar het scherm gekeken, zelfs de potjes die ik win slaan nergens op, en zijn daardoor dus ook niet leuk.
Ik herken me hier wel in. De potjes die ik win zijn niet leuk omdat je af en toe echt zoveel moeite moet doen om er te komen. Of dat er aan beide kanten dingen fout gaan. En verliezen is ook in sommige gevallen echt zwaar onterecht. Park the bus of een lucky goaltje meepikken. Het slaat werkelijk nergens op hoe weinig skills je nodig hebt om dit spel te spelen (en met succes soms).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:22:
[...]

Ik herken me hier wel in. De potjes die ik win zijn niet leuk omdat je af en toe echt zoveel moeite moet doen om er te komen. Of dat er aan beide kanten dingen fout gaan. En verliezen is ook in sommige gevallen echt zwaar onterecht. Park the bus of een lucky goaltje meepikken. Het slaat werkelijk nergens op hoe weinig skills je nodig hebt om dit spel te spelen (en met succes soms).
Precies de reden dat ik nu maar even een FIFA pauze neem. Net even de resterende SB games gedaan, en het is gewoon niet leuk. Offline niet, online niet. Mocht Trump nog mensen nodig hebben om een muur te bouwen, dan moeten ze EA maar inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:36

Grudgie

PSN: Grudgie7

Er komt een keer een dag dat ik die controller door de tv pleur. Hoevaak ik wel niet heb dat mijn speler naar de totaal verkeerde speler speelt. Dat is wel zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Bossie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:40:
[...]

Ik vond hem niet echt bijzonder, ingeruild voor Alessandrini IF en nog geen moment spijt gehad.
Past niet echt in mijn hybrid.. nu 45k voor een leuke toevoeging aan mijn team.. wellicht Jesus.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:36:
Er komt een keer een dag dat ik die controller door de tv pleur. Hoevaak ik wel niet heb dat mijn speler naar de totaal verkeerde speler speelt. Dat is wel zo irritant.
yep, zo herkenbaar en het slaat nergens op omdat er soms bijna 180 graden verschil inzit.
Heb ook regelmatig dat mijn type pass word genegeerd (driven pass word opeens een normale pass en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Bossie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:02:
[...]

yep, zo herkenbaar en het slaat nergens op omdat er soms bijna 180 graden verschil inzit.
Heb ook regelmatig dat mijn type pass word genegeerd (driven pass word opeens een normale pass en andersom).
Ja. Of dat de speler dom blijft staan of niet eens diep gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand op PS4 een potje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik heb op mijn PS4 geen potje staan. Wat heb jij erop staan dan? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:51:
[...]

Ik heb op mijn PS4 geen potje staan. Wat heb jij erop staan dan? :+
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:37:
[...]

Ja hoor, wel zonder mix trouwens. Ik ben rond uurtje of 8 online gok ik.
wat is je PSN? kom nu online zodat je me alle hoeken van het veld kan laten zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:15:
[...]

wat is je PSN? kom nu online zodat je me alle hoeken van het veld kan laten zien :P
The-royal-raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:24:
[...]

Precies de reden dat ik nu maar even een FIFA pauze neem. Net even de resterende SB games gedaan, en het is gewoon niet leuk. Offline niet, online niet. Mocht Trump nog mensen nodig hebben om een muur te bouwen, dan moeten ze EA maar inschakelen.
passing is ook bizar, alsof elke speler Messi heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was helemaal klaar met WL. Dacht: laat ik eens investeren. Lacazette ziet er niet heel duur uit. Scoort die 3 hattricks in zijn eerste drie potjes. De young French forward heeft plaats gemaakt voor een iets oudere French forward. :)

Wel een lekkere speler. Vond hem vorig jaar net niet maar nu lijkt hij 1 tikkeltje balvaster.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:15:
[...]

Waren leuke potten, had steeds het gevoel dat je beter was, alleen dat ik steeds meer scoorde haha. Je had ook de mooiste goal met die vrije trap _/-\o_ . Ik liep nog naar de paar en dacht niemand scoort vrije trappen in 18 en boem haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:33:
De young French forward heeft plaats gemaakt voor een iets oudere French forward. :)
De Fat French forward doet het al tijden prima bij mij :)
https://www.futbin.com/18/player/15470/André-Pierre%20Gignac/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: geen richting geven bij koppen op goal. Zag een post op Reddit hierover. Daarin staat dat het spel je beweging met pookje niet goed kan rijmen met de schietknop tegelijk. Alsof hij niet snapt dat je wil stoppen met bewegen en over wil gaan op richting betalen voor je schot en dan maar niks doet. Sindsdien kop ik zonder richting als het een clearance of doelkans is. Scoor beduidend meer met het kopje zo. Sterker nog, tot vandaag heb ik 1 goal uit een normale hoge voorzet gescoord. Vanavond 5. Met Ibra. De baas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:47:
Tip: geen richting geven bij koppen op goal. Zag een post op Reddit hierover. Daarin staat dat het spel je beweging met pookje niet goed kan rijmen met de schietknop tegelijk. Alsof hij niet snapt dat je wil stoppen met bewegen en over wil gaan op richting betalen voor je schot en dan maar niks doet. Sindsdien kop ik zonder richting als het een clearance of doelkans is. Scoor beduidend meer met het kopje zo. Sterker nog, tot vandaag heb ik 1 goal uit een normale hoge voorzet gescoord. Vanavond 5. Met Ibra. De baas.
Was de truck niet dat je een double-tap moest doen om naar beneden te koppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:59:
[...]

Was de truck niet dat je een double-tap moest doen om naar beneden te koppen ?
Deze truck zorgt ervoor dat je uberhaupt kopt. Die van jou is geavanceerde shizzle. :)

Overigens doe ik al best lang iet soortgelijks bij kansen onder druk van de keeper. Meermaals op b tikken zonder richting. Op de een of andere manier glijdt hij hem dan vaker dan niet mooi langs de keeper of met een kek stiftballetje. Normaal afwerken is dan vaak te traag. Heb het idee dat richting betalen ook tijd kost in de animatie.

Mijn Martial is trouwens stuk. Hij mist nooit en vanavond echt meerdere opgelegde kansen. Nog een reden om Lach zette in de basis te houden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo vandaag 2 penalty series moeten doenbaar met sb. Het gingen weer eens voor geen meter. Bij beide series ging ik eerst zover mogelijk met mij keeper in een hoek staan. Op het moment dat de cpu schoot ging ik naar het midden en dook in de andere hoek. Ik zat bij alle strafschoppen in de goede hoek en hield bijna alles tegen. Ik weet niet of dit toeval was maar het was wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik ga denk ik voortaan alles op Amateur spelen met SB. Dan moet ik wel kunnen winnen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 00:03:
[...]

Deze truck zorgt ervoor dat je uberhaupt kopt. Die van jou is geavanceerde shizzle. :)

Mijn Martial is trouwens stuk. Hij mist nooit en vanavond echt meerdere opgelegde kansen. Nog een reden om Lach zette in de basis te houden.
Ik heb mijn Martial (en Alessandrini IF) ook verkocht en weer teruggeswitched naar 4231.

Martial is nog steeds erg OP, en zou hem graag willen hebben als ST/CAM, tot dan heb ik Griezman maar gehaald.

Met van der Sar heb ik letterlijk een boom in het doel staan, en zijn long throw is echt idioot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Voor linksbuiten is voor mij hazard nog onbetaalbaar maar als vervanger

Martial / sane / mane /coutinho?

Bijna iedereen kiest voor martial volgens mij

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Wii4all schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:50:
Voor linksbuiten is voor mij hazard nog onbetaalbaar maar als vervanger

Martial / sane / mane /coutinho?

Bijna iedereen kiest voor martial volgens mij
Ik heb Martial en Mane op de LM positie gehad maar had er meer van verwacht. Op de één of andere manier konden ze niet afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RR21 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:57:
[...]

Ik heb Martial en Mane op de LM positie gehad maar had er meer van verwacht. Op de één of andere manier konden ze niet afmaken.
Op LM is toch breed houden / diep gaan voldoende om vervolgens de spits te bedienen?
Mbt tot Martial werkt dat voor mij in ieder geval prima in 352/4231 wide icm met Artist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij valt Martial erg tegen . Mane doet het een stuk beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR21
Bossie schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:19:
[...]

Op LM is toch breed houden / diep gaan voldoende om vervolgens de spits te bedienen?
Mbt tot Martial werkt dat voor mij in ieder geval prima in 352/4231 wide icm met Artist.
Klopt maar als je over rechts gaat en de LM sluit aan naar het midden is het wel eens lekker dat hij een keer een goaltje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:38
Wat is de verwachting hier qua prijzen? Meningen wisselen nogal qua black friday. Aan de andere kant is het niet zo heel spannend, maar als ik 100K kan besparen is dat natuurlijk niet zo verkeerd.

Gisteren nog flink billenkoek van @Verwijderd gehad. Eerste potje ging best redelijk, maar kon niet goed om gaan met de hoge druk die hij steeds zette. Hierdoor was het meer een flipperkast van mijn kant. Moest maar weer is YouTube gaan bekijken hoe het wel moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:15
https://twitter.com/Sport...28631332879691776/video/1

Zo zijn de penaltyseries bij mij met Ultimate Team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:59:
Wat is de verwachting hier qua prijzen? Meningen wisselen nogal qua black friday. Aan de andere kant is het niet zo heel spannend, maar als ik 100K kan besparen is dat natuurlijk niet zo verkeerd.

Gisteren nog flink billenkoek van @Verwijderd gehad. Eerste potje ging best redelijk, maar kon niet goed om gaan met de hoge druk die hij steeds zette. Hierdoor was het meer een flipperkast van mijn kant. Moest maar weer is YouTube gaan bekijken hoe het wel moet :p
MattHD heeft gister zijn video erover geupload, dus sommige traders zijn voor bepaalde spelers vandaag al naar de prijzen aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:06:
[...]

MattHD heeft gister zijn video erover geupload, dus sommige traders zijn voor bepaalde spelers vandaag al naar de prijzen aan het kijken.
Walgelijke vent. Snap ook niet dat mensen naar hem luisteren. Er is al een crash geweest en de enige crash die er nog kan komen is door zulk soort debielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer 70 informs in mijn club zitten voor de handel heeft iemand enig idee of die straks nog meer waard worden.. aankomende week of na black friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe weten jullie nou welke spelers jullie moeten verhandelen enzo? Ik snap daar helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Grudgie schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:20:
Hoe weten jullie nou welke spelers jullie moeten verhandelen enzo? Ik snap daar helemaal niks van.
Denk niet dat er met zo'n random opmerking heel veel hulp komt als ik eerlijk ben.
Kijk eerst eens even op Google/Youtube en lees dit forum eens goed door. Dan zul je al een heel aantal manieren tegen komen om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:09:
Ik heb ongeveer 70 informs in mijn club zitten voor de handel heeft iemand enig idee of die straks nog meer waard worden.. aankomende week of na black friday?
Uhhh, dat ligt er aan welke je hebt en welke SBCs er aan komen waarbij je ze nodig hebt. Een Franse IF van 79 zal anders reageren dan een Duitse van 83 bijvoorbeeld als er een Duitse IF nodig is in een 82 rated squad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
https://www.futbin.com/18/squad/1254781 Hoe zouden jullie het laatste blok invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lloris + Bakayoko erbij halen, Kante naar RCM, Koscielny en een BPL RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bossie schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:45:
[...]

Aurier of walker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ben vrij nieuw hier op het fifa forum en dit seizoen voor het eerst sinds fifa14 weer ultimate team aan het doen.

Wat zou er nog aan deze opstelling verbeterd kunnen worden:
https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/203132

Ik heb niet het gevoel dat die chemistry styles iets uitvoeren? Zoals je ziet zijn Son en Micky nu niet de langzaamste, maar om nou te zeggen dat ze op de brommer zijn? ... nee. Instellingen geprobeerd: passing 30-40-50-60-70-80-90 .... niks.

Terwijl ik in de WL (wat een verschrikking 14 wins uit 37 potjes) ik of op mijn eigen helft al bizar onder druk sta en of dat de tegenstander niet van zijn eigen 16 afkomt, op de 3 aanvallers van hem na dan.

Ik heb verschillende opstellingen geprobeerd en deze variant of de 4-3-1-2 met sturridge als extra spits en silva als CAM ipv Son en Micky bevallen mij het beste. Ik hou van medium pressure (55) en iets sneller naar voren (65-75)

[ Voor 4% gewijzigd door Millie-ano op 12-11-2017 14:06 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Had een leuke cash cow gevonden alleen nu krijg ik de melding dat ik teveel biedingen zou hebben gedaan snap dat EA het wil tegenwerken maar ik doe niks verkeerds

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:45:
[...]

Ik heb Koscielny een aantal potjes getest maar vond hem zo ontzettend zwak aanvoelen. Daarnaast vond ik hem niet echt kopsterk. Had je hier toevallig ook last van in de eerste plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Zo https://www.futbin.com/18/squad/1344596
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:09:
[...]

Ik heb Koscielny een aantal potjes getest maar vond hem zo ontzettend zwak aanvoelen. Daarnaast vond ik hem niet echt kopsterk. Had je hier toevallig ook last van in de eerste plaats?
Koscielny is bij mij juist de enige verdediger die met kopballen weet te scoren...

[ Voor 44% gewijzigd door bbblije op 12-11-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:13:
[...]

[...]

Koscielny is bij mij juist de enige verdediger die met kopballen weet te scoren...
Bij mij is het Smalling en af en toe Keane wat betreft de verdediging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
bbblije schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:13:
[...]

[...]

Hahaha... Nou, je doet net of ik coins te veel heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:26:
[...]

Walgelijke vent. Snap ook niet dat mensen naar hem luisteren. Er is al een crash geweest en de enige crash die er nog kan komen is door zulk soort debielen.
Nee, hij heeft wel invloed natuurlijk, maar een crash komt er hoe dan ook nog hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand een idee wat je krijgt voor beloning bij de dagelijkse doelstelling "koop een speler van min 5000 coins"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

roybr schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:55:
Iemand een idee wat je krijgt voor beloning bij de dagelijkse doelstelling "koop een speler van min 5000 coins"?
Dagelijkse doelstellingen zijn voor iedereen anders, net als de rewards daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Hm thnx. Toch maar eens proberen dan :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
Wat een game is dit toch: https://streamable.com/6meog _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Weer naar de media markt voor nieuwe controller 😃😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst hetzelfde dat hij door het net ging :') - https://streamable.com/n7xao

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:09:
[...]

Yep, hoewel dat voor vrijwel elke verdedig van toepassing is naast Varane.
Ik noem Koscielny vooral om Varane te kunnen blijven gebruiken.

LB - Umtiti - Varane - Sidibe kan natuurlijk ook, tenzij er inmiddels al een betere franse RB IF beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 12:10
Hoe komt het toch dat je spelers soms totaal je command negeren. Had net dat de ai een steekpass geeft en ik mijn keeper laat uitkomen. De keeper blijft gewoon staan tot de bal bij hem is om deze op te pakken maar net voordat hij hem opraapt staat de spits van de ai er en die schiet hem door zijn benen... terwijl ik al 5 seconde daarvoor had aangegeven dat hij uitmoest komen....

Rare dingen prima, maar gewoon de input negeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

stomley schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:29:
Hoe komt het toch dat je spelers soms totaal je command negeren. Had net dat de ai een steekpass geeft en ik mijn keeper laat uitkomen. De keeper blijft gewoon staan tot de bal bij hem is om deze op te pakken maar net voordat hij hem opraapt staat de spits van de ai er en die schiet hem door zijn benen... terwijl ik al 5 seconde daarvoor had aangegeven dat hij uitmoest komen....

Weetje wat ook zo leuk is. Gaan er 2 spelers diep, dan gaat de bal naar de verkeerde speler die diep gaat. Ook zo enorm irritant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:47:
[...]

Yep, hoewel dat voor vrijwel elke verdedig van toepassing is naast Varane.
Ik noem Koscielny vooral om Varane te kunnen blijven gebruiken.

LB - Umtiti - Varane - Sidibe kan natuurlijk ook, tenzij er inmiddels al een betere franse RB IF beschikbaar is.
Misschien probeer ik hem nog wel een keer. Ik heb net OTW Walker gepakt aangezien het toch wel de beste verdediger in het spel was vorig jaar en zeker gaat stijgen wanneer hij een IF krijgt (en ik ga er vanuit dat het nog wel gebeurd dit seizoen).
stomley schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:29:

Fifa is gewoon slecht een slecht uitgevoerd spel. Ik kwam dit nog wel tegen op Reddit en kan mij hier wel in vinden. Sowieso dat een aantal dingen in dit spel nooit langs QA zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 12:10
Grudgie schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:51:
[...]

Weetje wat ook zo leuk is. Gaan er 2 spelers diep, dan gaat de bal naar de verkeerde speler die diep gaat. Ook zo enorm irritant. 8)7
Daar kan ik dan nog mee leven omdat hij wel mijn input soort van doet, maar gewoon helemaal niet de input verwerken kan ik slecht tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Iemand ervaring met Azpilicueta? Op het eerste gezicht lijkt hij mij te klein en heeft maar 78 fysiek als verdediger wat ook niet al teveel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er leuke SBC's uitkomen waarvoor je IF's nodig hebt, kan ik misschien dit team maken: https://www.futbin.com/18/squad/1350448

Zou alleen het liefst 4-2-3-1 spelen en dan heb ik toch liever een aanvallendere speler in plaats van Modric. Moet tzt maar ff kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RR21 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:19:
Iemand ervaring met Azpilicueta? Op het eerste gezicht lijkt hij mij te klein en heeft maar 78 fysiek als verdediger wat ook niet al teveel is.
Ik heb de afgelopen weken gespeeld met Luiz en azpiculeta in het centrum en azpiculeta beviel zeer goed.

Vandaag geswitched naar het duo Baily en Luiz. Hoor van meerdere kanten dat Baily heel op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Vissert schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:57:
[...]

Ik heb de afgelopen weken gespeeld met Luiz en azpiculeta in het centrum en azpiculeta beviel zeer goed.

Vandaag geswitched naar het duo Baily en Luiz. Hoor van meerdere kanten dat Baily heel op is.
Wie vindt je het fijnst van de 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Waarom kan de AI altijd zo lekker rond tikken? Als ik dat probeer ben ik hem binnen paar sec. alweer kwijt. En als ik de bal weer afpakken ben ik wel weer een uur verder. En in het 16 meter gebied kan de AI ook heel makkelijk de bal bij zich houden, goed afschermen en uit onmogelijke hoeken opeens scoren.

Mij lukt dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand zo een potje op de PS4?
RR21 schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:07:
[...]

Wie vindt je het fijnst van de 3?
Luiz denk ik maar Baily zou dat wel eens kunnen overnemen binnenkort. Azpi is vrij snel en zit overal tussen maar mist idd de lengte. Baily is een tank.

[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 12-11-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Vissert schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:15:
Iemand zo een potje op de PS4?

[...]

Luiz denk ik maar Baily zou dat wel eens kunnen overnemen binnenkort. Azpi is vrij snel en zit overal tussen maar mist idd de lengte. Baily is een tank.
Mijn droomduo is Bailly en Luiz beide met shadow. Ben nu eerst aan t sparen voor Varane en Umtiti. Bailly en Luiz kosten bij elkaar op PC 180k. Varane en Umtiti nog geen 80k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidal of Goretzka als RCDM in 4231, vooral de lengte van Goretzka brengt me aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:30:
Vidal of Goretzka als RCDM in 4231, vooral de lengte van Goretzka brengt me aan het twijfelen.
Ik zou Vidal kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
En weer helemaal niks uit de rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Ik had Koke en IF Thauvin uit de Elite 1 packs vandaag. Leveren weinig op, maar kan ze prima gebruiken in de SBC-reeks waar ik mee bezig ben. Als het handelen nog beetje lukt en prijzen nog meer zakken kan ik over week twee fantastische teams hebben staan.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ter stegen uit m'n pack (10k) verder niets.
Maarja alsnog de beste speler die ik gepacked heb uit de sb rewards en de 'gratis' wekelijkse pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Huppa! Kante uit de wekelijkse packs _/-\o_ *O* <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-10 19:44
Bossie schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:30:
Goretzka IF? want ik twijfel dus tussen vidal en Goretzka IF. Nadeel is dat als Goretzka een nieuwe IF krijgt de oude IF in waarde daalt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Een of andere low rated IF in icon editie pakketje, verder bar weinig, geen SB gedaan afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik had bender en benteke....dat is wat ik tot nu toe gemiddeld pack....

enige uitschieter was firmino

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tillietom schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:02:
[...]

Goretzka IF? want ik twijfel dus tussen vidal en Goretzka IF. Nadeel is dat als Goretzka een nieuwe IF krijgt de oude IF in waarde daalt 8)7
idd, haal eerst zijn NIF om te testen terwijl ik Vidal al gehaald heb voor de basis.
Goretzka IF klinkt als een Fellaini IF met pace :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Denk dat ik het ga begeven deze week en ga switchen naar een BPL team, god sta mij bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Mannen, wie heeft er dit weekend problemen gehad in de WL?

Gister was echt bizar, ben er ook mee gestopt in Silver 2. Kon het niet meer opbrengen om te spelen, in mijn formatie leek niks te lukken. Passes over 2 meter gingen zelfs niet meer. Andere mensen last van gehad? En zo ja, hoe hebben jullie het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
huis-r schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:27:

Gister was echt bizar, ben er ook mee gestopt in Silver 2. Kon het niet meer opbrengen om te spelen, in mijn formatie leek niks te lukken. Passes over 2 meter gingen zelfs niet meer. Andere mensen last van gehad? En zo ja, hoe hebben jullie het opgelost?
Ik heb er ook last van gehad. Eerste 10 potjes 8 gewonnen en toen van de opeenvolgende 10 er misschien 1 gewonnen. Ik heb opgegeven moment uit gezet en paar uur later weer aangezet. Uiteindelijk 23 winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Zal m'n SB rewards zo eens bekijken...zoveel geluk als vorige week zal ik nooit (meer) hebben gok ik :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25

Wachten totdat je geen input lag meer hebt. Er is gewoon niet te verdedigen met input lag, of je moet spelen, zoals velen, door niks te doen met je verdedigers en hopen op blocks en idiote passes naar voren geven en hopen op een counter.

Zit er serieus over te denken om WL dit jaar op te geven. Het is gewoon nog meer frustrerend dan vorig jaar. Belachelijke beslissingen zoals passen en schieten dwars door mijn verdedigers wordt zo vaak beloond. Ik ben er zelf ook maar mee begonnen om gewoon alles op doel te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:05

Was mijn eerste WL en ik heb sowieso best veel moeite aan FIFA 18 te wennen. Ik heb van de 22 potjes er slechts 8 gewonnen. De frustratie die je beschrijft heb ik ook constant gehad. En het aantal keren dat mijn verdediger een steekbal vanaf de helft van de tegenstander pas op het laatste moment ziet aankomen om vervolgens in slow-motion om te draaien en véél te laat te zijn om de aanvaller nog te stoppen kan ik niet meer tellen.

Ik heb het dus niet opgelost. Meestal werkt het om de boel af te sluiten, iets anders te doen en later opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Iemand nog tips voor mij? dit is het eerste jaar dat ik fut doe en ook leuk begin te vinden. Voornamelijk SB gedaan en seizoenen tegen CPU en online. De mooiste pakjes komen uit de weekendleague als ik het zo lees. Voor de WL kun je kwalificeren door daily knockouts of door online seasons en dan te promoveren naar div1, ok deze te winnen of in div1 te blijven. Zeg ik dat goed?

Zijn er nog bepaalde teamgeeststijlen die jullie toepassen op een keeper,verdediger,middenvelder,aanvaller?

Ik vind vogt echt een super verdediger. Nu al 200 games mee gespeeld. Hij past qua chem niet in mijn team. Ik zat te denken aan bonucci. Zelfde geldt voor willian. Die past er ook niet in. Aguero/messi/icardi halen?

mijn team nu is: 4-1-2-1-2
buffon
dalbert-chiellini-vogt-lichtsteiner
Costa-matuidi-cuadrado
Jesus-dybala-willian

bank
kroos,mandzukic,alli,dani alves,marquinhos,eriksen,pepe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25
harrybeuker schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:31:
Iemand nog tips voor mij? dit is het eerste jaar dat ik fut doe en ook leuk begin te vinden. Voornamelijk SB gedaan en seizoenen tegen CPU en online. De mooiste pakjes komen uit de weekendleague als ik het zo lees. Voor de WL kun je kwalificeren door daily knockouts of door online seasons en dan te promoveren naar div1, ok deze te winnen of in div1 te blijven. Zeg ik dat goed?

Zijn er nog bepaalde teamgeeststijlen die jullie toepassen op een keeper,verdediger,middenvelder,aanvaller?

Ik vind vogt echt een super verdediger. Nu al 200 games mee gespeeld. Hij past qua chem niet in mijn team. Ik zat te denken aan bonucci. Zelfde geldt voor willian. Die past er ook niet in. Aguero/messi/icardi halen?

mijn team nu is: 4-1-2-1-2
buffon
dalbert-chiellini-vogt-lichtsteiner
Costa-matuidi-cuadrado
Jesus-dybala-willian

bank
kroos,mandzukic,alli,dani alves,marquinhos,eriksen,pepe
Wat betreft kwalificatie voor WL, dat klopt allemaal.

Chem styles hangt een beetje ervan af hoe je speelt, voornamelijk met aanvallers. Verdedigers boost ik meestal snelheid/verdedigen/fysiek.

Ik zou vogt sws vervangen ja, die past totaal niet in je team qua chemistry. Manolas, Koulibaly zie ik veel voorbij komen. Als je Jesus wilt houden, dan kan je het beste voor Aguero gaan. Die heeft een sterke link met Jesus. Het hangt natuurlijk allemaal af van hoeveel coins je te besteden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
RobPete89 schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:29:
[...]

Ik heb er ook last van gehad. Eerste 10 potjes 8 gewonnen en toen van de opeenvolgende 10 er misschien 1 gewonnen. Ik heb opgegeven moment uit gezet en paar uur later weer aangezet. Uiteindelijk 23 winst.
Huh? Mogen jullie op console meer wedstrijden spelen?
Ik had 25 wedstrijden maximaal, en daarvan helaas maar 9 gewonnen.
Pagina: 1 ... 69 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs