Het is hartstikke kinderbedtijd (iig voor mij) en ik ben zeker geen Fifa-god, maar hier toch een paar, snelle tips.hmr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:14:
Even mijn frustratie uiten want heb het even helemaal gehad met FUT. Wat ik ook doe, ik krijg alleen maar een pak slaag van de meeste tegenstanders.. Waar gaat het mis:
1) op de een of andere manier komt elk team makkelijk door het midden bij er doorheen, terwijl als ik het op dezelfde manier probeer staat alles POT dicht. Heb echt al veel instellingen geprobeerd, maar het lukt niet.
2) mijn mannetjes komen NOOIT in de bal. Iedereen staat maar stil en komt niet voor hun tegenstander terwijl elk ander team dit wel doe.
3) Iedereen sprint mij er altijd maar met bal uit, maar als ik iemand met 90 pace gebruik dan haalt elke tegenstander hem kennelijk in.
En zo noem ik nog wel wat dingen op.. Ik weet dat het zeurderig overkomt, maar weet echt niet wat ik nou allemaal fout doe. Want het ligt 100% aan mij waarschijnlijk
1) hier heb ik niet meteen een antwoord op (begint lekker
2) Je kunt in de aanval, met L1 en R1 (op Playstation that is, op Xbox is het vast ook 1 van de triggers (knoppen aan de bovenkant van de controller) ), door twee keer kort te 'tappen' en te richten op een speler zonder de bal (met je linkerstick) een bepaalde beweging forceren. Even uit het hoofd (iemand gaat me vast verbeteren als ik het fout heb): L1 laat iemand anders een sprint naar voren trekken; R1 laat iemand anders in de bal komen.
Ook bestaat er natuurlijk de ouderwetse 1-2: als je met L1 en X een pass geeft gaat de verstuurder van de pass ook automatisch naar voren rennen.
3) Als je ruimte voor je hebt en weg wilt sprinten met een aanvaller, met de bal al in bezit, kun je met je rechterstick de bal naar voren tikken. Hierdoor gaat je snelheid omhoog. Wel verlies je hierdoor controle en loop je bijvoorbeeld het risico dat je de bal aan een uitkomende keeper verliest.
Dit is overigens geen wondermiddel, want geloof me: je zult nog steeds vaak genoeg worden ingehaald met je Hazard door een toch echt wat tragere Mertesacker

Edit: "het is laat excuus" - ik geloof dat ik bij 2) niet helemaal een antwoord geef op je vraag.... Hopelijk kun je dr toch nog wat mee

Butt-kicking! For goodness!