Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
hmr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:14:
Even mijn frustratie uiten want heb het even helemaal gehad met FUT. Wat ik ook doe, ik krijg alleen maar een pak slaag van de meeste tegenstanders.. Waar gaat het mis:

1) op de een of andere manier komt elk team makkelijk door het midden bij er doorheen, terwijl als ik het op dezelfde manier probeer staat alles POT dicht. Heb echt al veel instellingen geprobeerd, maar het lukt niet :(.

2) mijn mannetjes komen NOOIT in de bal. Iedereen staat maar stil en komt niet voor hun tegenstander terwijl elk ander team dit wel doe.

3) Iedereen sprint mij er altijd maar met bal uit, maar als ik iemand met 90 pace gebruik dan haalt elke tegenstander hem kennelijk in.

En zo noem ik nog wel wat dingen op.. Ik weet dat het zeurderig overkomt, maar weet echt niet wat ik nou allemaal fout doe. Want het ligt 100% aan mij waarschijnlijk :(
Het is hartstikke kinderbedtijd (iig voor mij) en ik ben zeker geen Fifa-god, maar hier toch een paar, snelle tips.

1) hier heb ik niet meteen een antwoord op (begint lekker ;) )

2) Je kunt in de aanval, met L1 en R1 (op Playstation that is, op Xbox is het vast ook 1 van de triggers (knoppen aan de bovenkant van de controller) ), door twee keer kort te 'tappen' en te richten op een speler zonder de bal (met je linkerstick) een bepaalde beweging forceren. Even uit het hoofd (iemand gaat me vast verbeteren als ik het fout heb): L1 laat iemand anders een sprint naar voren trekken; R1 laat iemand anders in de bal komen.

Ook bestaat er natuurlijk de ouderwetse 1-2: als je met L1 en X een pass geeft gaat de verstuurder van de pass ook automatisch naar voren rennen.

3) Als je ruimte voor je hebt en weg wilt sprinten met een aanvaller, met de bal al in bezit, kun je met je rechterstick de bal naar voren tikken. Hierdoor gaat je snelheid omhoog. Wel verlies je hierdoor controle en loop je bijvoorbeeld het risico dat je de bal aan een uitkomende keeper verliest.

Dit is overigens geen wondermiddel, want geloof me: je zult nog steeds vaak genoeg worden ingehaald met je Hazard door een toch echt wat tragere Mertesacker 8)7 .....want je speelt Fifa en dat blijft een spel dat stiekem niet helemaal op voetbal lijkt niet doorvertellen hoor

Edit: "het is laat excuus" - ik geloof dat ik bij 2) niet helemaal een antwoord geef op je vraag.... Hopelijk kun je dr toch nog wat mee O-)

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:43
chengbondkwok schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:50:
[...]

Je kan ook Gullit ipv Strootman nemen :+ Geen idee wat je budget is :P
Na wat gepuzzel heb ik Robben op 10 chem, nu nog testen of dit team een beetje draait. (Tips voor verbeteringen zijn altijd welkom, zou James rodriquez ipv Tolisso beter zijn?)

https://www.easports.com/...ffId=eyAIzHJ8DI6:FFA18XBO

[ Voor 5% gewijzigd door biertje79 op 10-11-2017 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 10:40
Gisteren ook weer mijn team aangepast. Overgestapt van 433-4 naar 4321 en mijn voorhoede en 2 middenvelders omgewisseld. Eerste wedstrijd gelijk met 4-0 gewonnen, hopelijk blijft dit team even lekker spelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EKCjO5E.jpg

Nu maar sparen voor Griezmann, vrees dat dat wel even gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:17:
Iemand die mij wil helpen om die @Vissert is te verslaan? Gisteren had ik hem bijna te pakken met dit team.

https://www.futbin.com/18/squad/575099

maar nu wil ik eigenlijk nog een team erbij hebben. Wil graag Lacazette is proberen, in vorige Fifa's was dat wel een hele fijne speler. Ik heb een begin gemaakt waarvan ik denk dat het zou kunnen werken. Als RM dacht ik eventueel aan IF Alessandrini. Maar twijfel. Hoeven ook niet alleen maar Fransen te zijn, maar mag wel.

https://www.futbin.com/18/squad/1263942

Dit heb ik er zelf van gemaakt, maar ik weet het niet..

https://www.futbin.com/18/squad/1264566
Leuke teams! Zeker IF Alessandrini is mega irritant.. Waren leuke potjes trouwens :)
MrMistral schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:31:
[...]

Hahaha! Ik heb moeite met deze iteratie van fifa joh. Gevoel alsof ik heel weinig controle heb over mijn team.

En idd. Ik ontken alles :+
Haha :+ Speel je nog wel 4231? Want ik heb namelijk exact hetzelfde gevoel in die formatie. Ik krijg weinig tegengoals maar het voelt niet als of ik de wedstrijd naar mij toe kan trekken. Er zit in ieder geval minder spelplezier in dan met de 4321 yolo techniek.
Bossie schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:40:
[...]

Visser verslaan is niet de grootste moeite toch?

mbt elftal:
- Varane RCB
- Umtiti halen als LCB
- Fekir LST
- Arfa halen als CAM
- Martial moet de volgende upgrade zijn
- Alessandrini doet het erg goed bij mij
Pardon Bossie? :+ We blijven wel even realistisch he 8)7

Hoe sta jij btw in het bovenstaande verhaal over de 4231?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:05:
https://www.easports.com/...Id=hzIqytvqnNgCa:FFA18PS4

Dit is mijn team nu. Wil voor de rest nog even wachten met een top team maken ivm blackfriday.
Wil eigenlijk Sanchez otw nog wisselen met een bpl cb. Vind sanchez soms een beetje te lomp inkomen. Maar als ik hem wissel komt fabra op weinig chem. Iemand tips?
Waarom ga je niet voor rosé en koscielny ? Heb je gelijk een volledig bpl team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25
Het eerste miljoen is binnen na de rewards.

Weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen.
https://www.futbin.com/18/squad/41046

Pogba is een logische aankoop, maar misschien kan ik ook wel voor Luiz, Sandro, Fernandinho IF gaan. Of ik wacht nog even, keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:09
Vissert schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:51:
[...]

Leuke teams! Zeker IF Alessandrini is mega irritant.. Waren leuke potjes trouwens :)

[...]

Haha :+ Speel je nog wel 4231? Want ik heb namelijk exact hetzelfde gevoel in die formatie. Ik krijg weinig tegengoals maar het voelt niet als of ik de wedstrijd naar mij toe kan trekken. Er zit in ieder geval minder spelplezier in dan met de 4321 yolo techniek.

[...]

Gisteren 4 potjes met 4231 gespeeld backs dan opkomend maar toen werd ik een aantal potjes gelijk overlopen en op 1 of andere manier miste ik toch m'n buitenspelers... Toen weer overgestapt naar 4-3-3 (4) wel de backs stay behind en gelijk 4x winst in DKT voor de WL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:11:
Whutt? Ik win net in de eerste ronde van de DKT, ga even weg uit het DKT scherm, ga terug en hij zegt dat al m'n pogingen op waren. Het was volgens mij wel m'n laatste poging, maar ik was met de poging bezig?
Ben dus niet gekwalificieerd... Drie keer in een chat gezeten, maar ze konden er niets aan doen. Is toch ongekend? Dat er zo'n foutje in kan zitten, oké, maar zorg dan dat je dat op een bepaalde manier oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:23:
[...]

Ben dus niet gekwalificieerd... Drie keer in een chat gezeten, maar ze konden er niets aan doen. Is toch ongekend? Dat er zo'n foutje in kan zitten, oké, maar zorg dan dat je dat op een bepaalde manier oplost...
Scheelt je een hoop ergernis ;)
Vorige FIFA bijna alle WL's gespeeld. Heel af en toe Elite.
Nu 2x gespeeld en was er ook helemaal klaar mee. Moet zeggen dat het me goed bevalt. 40 potjes is ook gewoon insane. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:51:

Lastig, 4231 is nog steeds mijn go-to formatie voor online play.
Momenteel speel ik vrijwel niet door een drukke periode op het werk met als gevolgd dat ik vaak een paar potjes tijdens het weekend spel om alsnog wat SB rewards mee te pakken.

In SB speel ik 352 wat prima gaat, de 3 CBs blijven achter en de 2 CDMs zitten er meteen boven en dat zijn voornamelijk de spelers waarmee ik verdedig (is dat een woord?).

Aanvallend houden mijn LM/RM alles breed en gaan diep, waardoor mijn 3 aanvallende spelers ontzettend veel ruimte krijgen.

Het vervelende is dat momenteel mijn versterkingen zijn aangekocht op basis van 352 en niet voor 4231.
Switchen kan uiteraard, maar word vervelend door Chem en Martial/Alessandrini IF moeten zeker blijven :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:25:
[...]

Scheelt je een hoop ergernis ;)
Vorige FIFA bijna alle WL's gespeeld. Heel af en toe Elite.
Nu 2x gespeeld en was er ook helemaal klaar mee. Moet zeggen dat het me goed bevalt. 40 potjes is ook gewoon insane. 8)7
Dit irriteert me net zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
biertje79 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 05:37:
[...]

Na wat gepuzzel heb ik Robben op 10 chem, nu nog testen of dit team een beetje draait. (Tips voor verbeteringen zijn altijd welkom, zou James rodriquez ipv Tolisso beter zijn?)

https://www.easports.com/...ffId=eyAIzHJ8DI6:FFA18XBO
Zou eerder naar Thiago kijken dan! En probeer Goretzka is uit, is voor mij een beest!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Je zou nog kunnen proberen met die link die hier een aantal weken geleden gestuurd is om je alsnog te kwalificeren... Moet zelf even de link zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murrays schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:35:
[...]

Je zou nog kunnen proberen met die link die hier een aantal weken geleden gestuurd is om je alsnog te kwalificeren... Moet zelf even de link zoeken...
Ja dat zeggen al die mensen in de chat ook, maar het werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:35:
[...]

Teveel misbruikers, helaas de echte probleemgevallen de dupe van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Kidjuh schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:34:
[...]

Zou eerder naar Thiago kijken dan! En probeer Goretzka is uit, is voor mij een beest!
Ik speel in dezelfde formatie.. maar dan zo

Bruma (OTW) Lewa Yarmolenko (OTW)
Tolisso OTW Vidal James OTW
Theo OTW Koscielny Sanchez OTW Aurier OTW
Ederson OTW

Wissels die er toe doen Werner en Goretzka en Eric Bailly

de plekken zonder OTW worden in de loop van de tijd op gevuld door ICONS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Korkss schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:29:
Wat ik nog niet snap met verdedigen. Ik gebruik nu vaak Jockey, maar heb dan juist dat als een aanvaller ineens versneld, ik te laat ben en hij er zo easy langs schiet. Doe ik dit verkeerd??
Heeft echt te maken met de behendigheid van de verdediger en te laat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:08
Ziet iemand nog verbeteringen voor mij?

https://www.futbin.com/18/squad/1279210

Heb ik ongeveer 175k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:35:
[...]

Link? Kwalificeren?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
rickskeg99 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:47:

Kanté (moet je nog wel een speler verkopen) i.p.v. Matic
Lacazette i.p.v. Rashford
Azpilicueta i.p.v. Smalling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Vanavond de echte test voor mijn 4-2-3-1 formatie met wisselende resultaten hier op tweakers.
Handanovich
Florenzi - Chiellini - Manolas - Alex Sandro
Matuidi - Naing
Dybala - Hamsik - Mertens
Perisic

Iemand trouwens op xbox die een keer een potje wil doen doordeweeks?

[ Voor 14% gewijzigd door YouR op 10-11-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:02:
Vanavond de echte test voor mijn 4-2-3-1 formatie met wisselende resultaten hier op tweakers.
Handanovich
Florenzi - Chiellini - Manolas - Alex Sandro
Matuidi - Naing
Dybala - Hamsik - Mertens
Perisic

Iemand trouwens op xbox die een keer een potje wil doen doordeweeks?
Zeker! Gamertag is hetzelfde als naam hier. Gold 2 of 1 meestal qua niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:14:
[...]

Zeker! Gamertag is hetzelfde als naam hier. Gold 2 of 1 meestal qua niveau.
Vorige week gold 1 op 1 win na gemist (3 kansen gehad |:( |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:31:
[...]

In de WL? Damn, heb echt respect voor alle gold en hoger spelende mensen _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Korkss schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:37:
[...]

In de WL? Damn, heb echt respect voor alle gold en hoger spelende mensen _/-\o_
Yupp, vorig jaar maar 1x gold1 gehaald, dus de hoop was er, al moet ik zeggen dat ik nu wat minder tijd heb (geen vrijdagen meer vrij), moet wel zeggen dat ik nu een aardig duur team heb wat natuurlijk werkt. |
Jij al WL gespeeld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:39:
[...]

Ik speel in dezelfde formatie.. maar dan zo

Bruma (OTW) Lewa Yarmolenko (OTW)
Tolisso OTW Vidal James OTW
Theo OTW Koscielny Sanchez OTW Aurier OTW
Ederson OTW

Wissels die er toe doen Werner en Goretzka en Eric Bailly

de plekken zonder OTW worden in de loop van de tijd op gevuld door ICONS...
Theo OTW? Is dat die fransman van real? Daar heb ik een aantal van gekocht voor de handel, niet mee gespeeld eigenlijk. Zou wel prima in mn team passen met Kante ervoor en Koscielny ernaast. Bevalt hij een beetje?

Heb ook ff gekeken naar die IF gozer van Arsenal voor lb maar vind 70k. voor een linksback toch een beetje veel. Ben toch altijd minder bereid om geld uit te geven voor backs...Zou ik misschien toch eens moeten doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Afbeeldingslocatie: https://www.fifauteam.com/wp-content/uploads/2017/11/A1321-0-696x355.jpg
Path to Glory is a FUT promotion which takes place this year for the first time ever. It offers new squad building challenges and introduces new live items, probably related to the World Cup. We still don’t know many details about this brand new FUT promotion but as soon as they are announced, we will update this page. In this guide, you will have the chance to know everything about the FIFA 18 Path to Glory event, including the release date, the estimated offers and the answers to the most common questions.

Eigenlijk gewoon normale SBCs dus, maar met een fancy naam :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Maichel op 10-11-2017 11:02 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:08
Murrays schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:54:
[...]

Kanté (moet je nog wel een speler verkopen) i.p.v. Matic
Lacazette i.p.v. Rashford
Azpilicueta i.p.v. Smalling
Azpi NIF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:31:
[...]

Ik ga dit weekend voor t eerst mee doen.
Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Ja Azpi IF = 255k (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Shreddaaa schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:58:
[...]

Ik ga dit weekend voor t eerst mee doen.
Nog tips?
Poeh, tips, stop vooral als je gefrustreerd bent, ook als dit betekent dat je niet alle potjes kan spelen. Als je gefrustreerd speelt is de kans zo klein dat je wint dat je alleen maar tijd verdoet om ze te spelen.

Aangezien het veel potjes zijn, zorg dat je creatief blijft in je opbouw, ik heb zelf na 5 potjes dat maar dom vooruit ga spelen zonder gedachte erachter. Dat soort momenten moet je doorhebben en even een pauze nemen of gewoon bewuster zijn van hoe je speelt.

Verder is het niet erg om af en toe van formatie te veranderen (voorkomt de eentonigheid die hierboven is beschreven) maar ga niet geheel nieuwe dingen uitproberen als het niet lukt, dan schiet je er ook weinig mee op (doe dit doordeweeks in seasons ofzo).

Dit is alles wat ik me zo kan bedenken, denk dat medetweakers ook wel goede tips hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
rickskeg99 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:47:

Bakayoko of Herrera ipv Matic, Azpi in plaats van Smalling.
Dan Bailly als centrale vd 3 en Azpi rechts.

Voor de rest staat er al in mijn ogen een superteam.
Ben alleen benieuwd hoe je het verdedigen volhoud met 2 aanvallend ingestelde buitenste middenvelders.
Ik vind zelf trouwens Morata als spits ook het proberen waard. Speelt bij mij in combinatie met Jesus beter dan Rashford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:03:
[...]

Poeh, tips, stop vooral als je gefrustreerd bent, ook als dit betekent dat je niet alle potjes kan spelen. Als je gefrustreerd speelt is de kans zo klein dat je wint dat je alleen maar tijd verdoet om ze te spelen.

Aangezien het veel potjes zijn, zorg dat je creatief blijft in je opbouw, ik heb zelf na 5 potjes dat maar dom vooruit ga spelen zonder gedachte erachter. Dat soort momenten moet je doorhebben en even een pauze nemen of gewoon bewuster zijn van hoe je speelt.

Verder is het niet erg om af en toe van formatie te veranderen (voorkomt de eentonigheid die hierboven is beschreven) maar ga niet geheel nieuwe dingen uitproberen als het niet lukt, dan schiet je er ook weinig mee op (doe dit doordeweeks in seasons ofzo).

Dit is alles wat ik me zo kan bedenken, denk dat medetweakers ook wel goede tips hebben!
Ja frustratie zal de main issue zijn.
Ik heb vooral dat doordat ik extreem veel balbezit heb (altijd meer dan 60%), de issue dat ik gefrustreerd raak als ik in de 70e minuut nog op 0-0 sta.
Mijn grootste problemen zijn slechte afronding en simpel uitverdedigen.
Ik probeer te vaak voetballend en met balbezit uit te verdedigen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
Deze kaartjes zouden in Path to Glory moeten zitten:

Afbeeldingslocatie: https://www.fifauteam.com/wp-content/uploads/2017/11/A1321-1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Maichel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:12:
Deze kaartjes zouden in Path to Glory moeten zitten:

[afbeelding]
Wat zou het verschil tussen ze zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:13:
[...]

Wat zou het verschil tussen ze zijn
Geselecteerde en gekozen las ik, dus wellicht dat mensen moeten stemmen zeg maar.

Ach ja, rumours he :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Maichel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:14:
[...]

Geselecteerde en gekozen las ik, dus wellicht dat mensen moeten stemmen zeg maar.

Ach ja, rumours he :)
Ben wel benieuwd, keer wat anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb vooral dat doordat ik extreem veel balbezit heb (altijd meer dan 60%), de issue dat ik gefrustreerd raak als ik in de 70e minuut nog op 0-0 sta.
Gratis tips:

Speel relaxed
Geef niet op in een pot, ook niet als de ander beter is. Je leert van verliespartijen en heel soms kun je terugkomen.
Speel geconcentreerd (dit houdt ook in dat je pauzes inlast)
Heb niet te veel respect voor je tegenstander (zo goed is niemand, vertrouw er op dat je kunt winnen)
Weet hoe jouw spelers spelen en vertrouw op wat ze kunnen. (vooral in afwerking en kans creatie. Low driven finesse is enorm overpowered dit jaar. Zo scoor ik 80% van de goals (andere 20% zijn vet stoere volleys))
Heb er vooral lol in. Ga niet forceren op een bepaalde rank maar kap er mee als je het niet meer leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:40:
[...]

Yupp, vorig jaar maar 1x gold1 gehaald, dus de hoop was er, al moet ik zeggen dat ik nu wat minder tijd heb (geen vrijdagen meer vrij), moet wel zeggen dat ik nu een aardig duur team heb wat natuurlijk werkt. |
Jij al WL gespeeld ?
Ja heb me 1x kunnen kwalificeren. Speelde daar volgens mij 26 potjes waarvan ik er maar 3 wist te winnen. Vandaar dat ik zeg, alle respect voor de mensen die wel in goud etc komen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Shreddaaa schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:07:
[...]

Aansluitend op wat exactor it zegt, probeer goede kansen te vinden, vaak loop ik mezelf vast tegen een muur van verdedigers en dan schiet ik maar random en dan heb je niks aan je balbezit gehad. Maak duidelijke beslissing in de "final third" (16).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ErnstMid schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:53:
[...]

Theo OTW? Is dat die fransman van real? Daar heb ik een aantal van gekocht voor de handel, niet mee gespeeld eigenlijk. Zou wel prima in mn team passen met Kante ervoor en Koscielny ernaast. Bevalt hij een beetje?

Heb ook ff gekeken naar die IF gozer van Arsenal voor lb maar vind 70k. voor een linksback toch een beetje veel. Ben toch altijd minder bereid om geld uit te geven voor backs...Zou ik misschien toch eens moeten doen :9
Ja dat is Theo OTW van Real. Is prima speler alleen uithoudingsvermogen is niet tof. De links back die er het beste bij past is ICON Petit LB met prima stats en Workrate H/H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:47
2 Goals son Z-K tegen Colombia. Ben benieuwd of dit genoeg is voor TOTW. Persoonlijk hoop ik van niet.
EDIT: Aankomende dinsdag speelt Z-K nogmaals.

[ Voor 18% gewijzigd door SlqmLqck op 10-11-2017 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:21:
[...]

Ja dat is Theo OTW van Real. Is prima speler alleen uithoudingsvermogen is niet tof. De links back die er het beste bij past is ICON Petit LB met prima stats en Workrate H/H
Haha ja die zou ik wel graag hebben :9 Maar als ik mag kiezen zijn dr een hoop icons die ik liever zou willen :*) Denk dat ik even door ga sparen voor IF Kolasinac (als ik het goed zeg, die gozer van Arsenal).

Zou fijn als Theo een IF krijgt... maar betwijfel het:

https://www.theguardian.c...madrid-presentation-video

8)7 8)7 8)7

Maar zonder gekheid, zie hem niet heel snel een IF krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand vanavond zin om fut te spelen tegen me vriendschappelijk seizoen ofzo, kan wel wat tips gebruiken denk ik zo, wil dit jaar een keer weekend League spelen haha.

Is op ps4: the-royal-raven

Misschien tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Iemand die ervaring heeft met matches kijken op het "champions channel" van fifa? Waar je naar matches van pro's kan kijken. Op reddit kwam ik een post tegen dat dit heel handig kan zijn om van te leren. Met alle scripting en voor ons gevoel weinige controle, halen pro's toch vrij constant 38+ wins, dus daar zou je van moeten kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:57:
Iemand die ervaring heeft met matches kijken op het "champions channel" van fifa? Waar je naar matches van pro's kan kijken. Op reddit kwam ik een post tegen dat dit heel handig kan zijn om van te leren. Met alle scripting en voor ons gevoel weinige controle, halen pro's toch vrij constant 38+ wins, dus daar zou je van moeten kunnen leren.
Ik las het ook gisteren op reddit topic. Ik wou het van het weekend gaan proberen als ik weer rage naar een paar loses in WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Murrays schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:58:
[...]

Ik las het ook gisteren op reddit topic. Ik wou het van het weekend gaan proberen als ik weer rage naar een paar loses in WL.
Ja precies, ga in eerste instantie de tijd maar gebruiken om genoeg potjes te spelen (minimaal gold 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:59:
[...]

Ja precies, ga in eerste instantie de tijd maar gebruiken om genoeg potjes te spelen (minimaal gold 3).
Ik laat het wel weten als ik van het weekend gekeken heb. Ben bang dat ik gold 3 niet haal van het weekend te weinig tijd om veel te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

https://www.futbin.com/18/squad/202090 mijn team sinds gisteren..
de aanval speelt heerlijk. Alleen middenveld nog even doorsparen voor Kante ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:16
Gisteren zwaar onterecht finale van het DKT gewonnen, dus vandaag debuteren in de WL. Heb het DKT met een 4-2-2-2 formatie gewonnen, dus ga daar ook maar de WL mee in.

Iemand ervaring met 4-2-2-2 in de WL? En welke formaties kom je daar vooral tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:55:
Iemand vanavond zin om fut te spelen tegen me vriendschappelijk seizoen ofzo, kan wel wat tips gebruiken denk ik zo, wil dit jaar een keer weekend League spelen haha.

Is op ps4: the-royal-raven

Misschien tot vanavond.
Morgenavond ook goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Murrays schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:00:
[...]

Ik laat het wel weten als ik van het weekend gekeken heb. Ben bang dat ik gold 3 niet haal van het weekend te weinig tijd om veel te spelen.
En als ik fifa helemaal zat ben dit weekend schaf ik star wars battlefront II wel aan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:43:
[...]

Aansluitend op wat exactor it zegt, probeer goede kansen te vinden, vaak loop ik mezelf vast tegen een muur van verdedigers en dan schiet ik maar random en dan heb je niks aan je balbezit gehad. Maak duidelijke beslissing in de "final third" (16).
Aan goede kansen geen gebrek bij mij. Alleen nog te vaak dat ik vergeet met een low driven shot af te ronden en m op de keeper ros.
Gek genoeg komen mijn meeste goals uit een spits die inzakt, de pass naar de opkomende back geeft, inloopt de 16 in en dan uit de voorzet afrond.
Ik maak ook krankzinnig veel goals uit corners met kopballen bij de eerste paal over de keeper heen in de lange hoek.

Heb nu pas voor t eerste WL kunnen halen, mede door het omgooien van mn CT.
Minder druk, meer agressie en meer risico in de passing was de oplossing voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:59:
[

Eigenlijk gewoon normale SBCs dus, maar met een fancy naam :*)
??
Het is een promotie, met waarschijnlijk nieuwe kaarten etc. Dus weet niet waar je dit vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:38:
[...]

??
Het is een promotie, met waarschijnlijk nieuwe kaarten etc. Dus weet niet waar je dit vandaan haalt?
Dat stond op die site die ik eerder poste. We gaan het zien, een promotie met andere/nieuwe kaarten is t iig zeker ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Blijf me verbazen dat de trading method die ik gebruik werkt, net een morata voor 16k verkocht die eigenlijk voor 7k gaat, das toch bijna 10k op 1 speler...

http://fifaforums.easport...oin-start-early-hype/p114

Check dit linkje maar als je er meer over wil weten.

Waar het op neer komt is dat je gewilde spelers koopt en voor een hogere prijs weer erop zet. Er zijn zoveel "lazy buyers" dat na genoeg relisten het wel verkoopt. Heb hier al enkele 100k mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:44:
[...]

Dat stond op die site die ik eerder poste. We gaan het zien, een promotie met andere/nieuwe kaarten is t iig zeker ja :)
Maar dan is het toch niet gewoon SBC's met een fancy naam? :P

Ben benieuwd, moet helaas werken vanavond dus op z'n vroegst 20:30 op de web app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
de prijzen gaan alweer langzaam omhoog merk ik....

had van de week een aantal keer die traore een paar keer cheap een aantal zijn er alweer weg.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermach schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:06:
Gisteren zwaar onterecht finale van het DKT gewonnen, dus vandaag debuteren in de WL. Heb het DKT met een 4-2-2-2 formatie gewonnen, dus ga daar ook maar de WL mee in.

Iemand ervaring met 4-2-2-2 in de WL? En welke formaties kom je daar vooral tegen?
Ik kom voornamelijk 4212(2), 4321 en 433(die ene met cdm) tegen.

4222 heb ik zelf nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Supermach schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:06:

Ik heb wel eventjes 4-2-2-2 gebruikt, maar ik vond dat er een gat op het middenveld lag. Toen geswitched naar 4-1-2-1-2 en dat beviel stuk beter. Nu overgestapt naar 4-3-2-1 en dat speelt na even wennen ook wel fijn. Zijn ook gelijk wel beetje de meest voorkomende formaties. Let nooit zoveel op de tegenstander eigenlijk.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
YouR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:52:
Blijf me verbazen dat de trading method die ik gebruik werkt, net een morata voor 16k verkocht die eigenlijk voor 7k gaat, das toch bijna 10k op 1 speler...

http://fifaforums.easport...oin-start-early-hype/p114

Check dit linkje maar als je er meer over wil weten.

Waar het op neer komt is dat je gewilde spelers koopt en voor een hogere prijs weer erop zet. Er zijn zoveel "lazy buyers" dat na genoeg relisten het wel verkoopt. Heb hier al enkele 100k mee gemaakt.
Hoe lang heb je deze gelist dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Murrays schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:08:
[...]

Hoe lang heb je deze gelist dan ? :)
Morata maar 1 dag! (Wel elk uur relisten natuurlijk) eerste speler die ik met zo'n winstmarge erop heb gezet. Er zijn zeker wat mindere momenten, maar maak gemiddeld wel zeker 10k per dag, met uitschieters in het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1ICBOfW.jpg

Hmmm...

[ Voor 71% gewijzigd door masterjula op 10-11-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Internationale OTW'S 2.0

Starting November 10, for a limited time, these 25 players contending for a spot on their national team will be available in packs as special Path to Glory items. While each player fights to prove his worth throughout the current season, these items will get automatic upgrades for every Team of the Week, Man of the Match, Hero, European Team of the Tournament or Record Breaker they earn. Time is running out – who will make the final squad?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:57:
[...]

Internationale OTW'S 2.0

Starting November 10, for a limited time, these 25 players contending for a spot on their national team will be available in packs as special Path to Glory items. While each player fights to prove his worth throughout the current season, these items will get automatic upgrades for every Team of the Week, Man of the Match, Hero, European Team of the Tournament or Record Breaker they earn. Time is running out – who will make the final squad?
Meeste kaarten zijn toch verpest door de positie verandering naar LM. Daarnaast niet echt interessante spelers .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Grudgie

PSN: Grudgie7

Komen de IF spelers ook gewoon uit packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe denk ik iets goeds. Speel iets directer vooruit en iets compacter achteruit. 5 gespeeld, 5 gewonnen en 5 keer gehoord hoe slecht ik ben. En bij navraag bleken de tegenstanders normaal gold 3 te eindigen. Niet dat ik zo goed ben maar waarom focussen die gasten zich niet op zichzelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Grudgie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:16:
Komen de IF spelers ook gewoon uit packs?
En icons? Of heb je meer kans bij bepaalde pakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:32:
Ik doe denk ik iets goeds. Speel iets directer vooruit en iets compacter achteruit. 5 gespeeld, 5 gewonnen en 5 keer gehoord hoe slecht ik ben. En bij navraag bleken de tegenstanders normaal gold 3 te eindigen. Niet dat ik zo goed ben maar waarom focussen die gasten zich niet op zichzelf. :)
Ik doe blijkbaar iets goed fout, krijg de ene goal na andere tegen.

Gelukkig scoor ik vaak meer, maar een potje met 8-5 winnen hoort niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:59:
[...]

Ik doe blijkbaar iets goed fout, krijg de ene goal na andere tegen.

Gelukkig scoor ik vaak meer, maar een potje met 8-5 winnen hoort niet...
Heb ook steeds goalfests hier. Een pot 2-1 de rest meer dan 5 doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Nu online

Grudgie

Wie hebben hier IF Joaquín? Is dat een lekkere speler voor op de RV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het verschil tussen een OTW en deze nieuwe kaartjes?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Net van 4-1 teruggekomen naar 7-5 winst, poww, wat een pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ongekend. 10 gespeeld, 2 gewonnen. Die ik win, win ik ook met 5-0. 2 verloren met 7-6 (not kiddin), 2x afgeslacht door een allstar team (suarez, bale, neymar, ronaldo in 1 team). Eigenlijk is ieder potje hetzelfde, ik heb de kansen, het balbezit, zij de goals..
Overigens lijkt het wel alsof alle kindertjes in t weekend spelen. Tijd rekken, dabben, alle herhalingen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:50:
[...]

Van wat ik heb gelezen tot nu toe (niet veel :P, net thuis) zijn ze niet getransfered, maar strijden ze voor een plekje in de WK-selectie. Alleen de reden waarom ze geupgrade worden is dus anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Bossie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:50:
[...]

Denk dat deze ook upgrades op het WK kunnen krijgen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:25:
[...]

Oh ja, dat zal ook wel ja. OTW eindigen volgens mij bij de laatste wedstrijd voor clubs, deze zullen inderdaad wel tot en met het WK gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:25:
[...]

Upgrade bij TOTW en de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Begon 5-0. Nu 5-6.Misschien had ik mijn eigen advies over niet doorspelen als je je ergert moeten opvolgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Nu online

Grudgie

Met SB lijkt het soms wel of ik niet mag scoren. Keeper pakt de ballen of lat/paal. En de AI krijgt 1 kans en scoort.. pff. zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:45:
Met SB lijkt het soms wel of ik niet mag scoren. Keeper pakt de ballen of lat/paal. En de AI krijgt 1 kans en scoort.. pff. zo frustrerend.
Ik heb afgezien van maandag elke laatste 2 potjes verloren door die ongein. Maandag 5 potjes op legendarisch winnen en de rest van de week kan mijn team er naar 2 potjes helemaal niks meer van. Lijkt wel of de composure van de spelers gehalveerd is. Morgen ga ik een andere formatie proberen ingame (4312 of 41212-2) en dan kijken of het gaat.

Lijkt me sterk dat het aan de finishing van de spelers zelf ligt dat het de eerste potjes makkelijk gaat om 5-0 te winnen: http://www.futhead.com/18/squads/1499974/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:40:
[...]

Ik heb afgezien van maandag elke laatste 2 potjes verloren door die ongein. Maandag 5 potjes op legendarisch winnen en de rest van de week kan mijn team er naar 2 potjes helemaal niks meer van. Lijkt wel of de composure van de spelers gehalveerd is. Morgen ga ik een andere formatie proberen ingame (4312 of 41212-2) en dan kijken of het gaat.

Lijkt me sterk dat het aan de finishing van de spelers zelf ligt dat het de eerste potjes makkelijk gaat om 5-0 te winnen: http://www.futhead.com/18/squads/1499974/
Enige advies wat ik kan geven is, nooit te hoog druk zetten tegen legendarisch. Maximaal 40 oid.
Verder raad ik altijd aan om met minimaal 1 cvm te spelen.
Ik win inmiddels alles in de sbc, maar wel met minimaal verschil. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Uiteindelijk eindig ik tussen elite 1 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:57:
[...]

Enige advies wat ik kan geven is, nooit te hoog druk zetten tegen legendarisch. Maximaal 40 oid.
Verder raad ik altijd aan om met minimaal 1 cvm te spelen.
Ik win inmiddels alles in de sbc, maar wel met minimaal verschil. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Uiteindelijk eindig ik tussen elite 1 en 3.
Ik zet ook niet echt veel druk. Heb het volgens mij ook rond de 40 staan in mijn custom tactieken. Het probleem is het tiki taka gebeuren in mijn eigen 16. Vaak heb ik dat ook al onderschep ik de bal dat zelfs een Pogba/Petit het voetballen even helemaal kwijt is. Daarom denk ik ook dat het eerder een composure ding is wat spelers slechter maakt dan een lagere chemistry wat onder elke wedstrijd staat.

Ik moet denk ik gewoon zorgen dat ze niet in de buurt van mijn 16 komen. Door bijvoorbeeld wat meer te tackelen en nog beter het spel te lezen en ballen te onderscheppen, al werkt dit ook niet altijd aangezien de AI wel meerdere spelers kan besturen.

Ik heb inmiddels zo'n 16.000 punten verprutst door elke keer net te verliezen. Elite 2 gaat mij deze week nog wel lukken denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zet juist veel druk in SB. Ben de afgelopen 2 weken in elite 1 geeindigt.

Hoewel fake shots minder effectief zijn nu reageert de computer hier nog steeds vaak raar op. Ook werkt voor mij een 41212 opstelling het beste. Met 4321 waarmee ik inline speel kan ik nauwelijks winnen in SB

Deze week ga ik voor elite 3. Die mega packs vind ik de moeite niet echt waard (en de paar extra coins)

[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 11-11-2017 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 01:41:
Ik zet juist veel druk in SB. Ben de afgelopen 2 weken in elite 1 geeindigt.

Hoewel fake shots minder effectief zijn nu reageert de computer hier nog steeds vaak raar op. Ook werkt voor mij een 41212 opstelling het beste. Met 4321 waarmee ik inline speel kan ik nauwelijks winnen in SB

Deze week ga ik voor elite 3. Die mega packs vind ik de moeite niet echt waard (en de paar extra coins)
Ik wissel sowieso vaak in-game naar die formatie en zet den Petit op cdm en Pogba op LCM. Mocht het door die bug in het spel weer zo zijn dat ze gaan wisselen van positie dan heb ik er iig nog iemand staan die kan verdedigen. Ik zet ook wel wat druk maar zorg er vaker voor dat de AI belangrijke passes niet kan geven. Denk dat ik vandaag ook na een voorsprong maar iets meer ga tackelen als de tegenstander super aanvallend gaat spelen aangezien dat vaak te snel gaat om er op te reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-10 19:44
Zojuist jesus glory kaartje gepackt! Eindelijk heb ik een keertje pack-luck ✌. Alleen nu... hoelang blijven deze in packs?
(Ivm sb rewards) als ik hem nu verkoop vang ik rond de 800/850k. Maar als die tijdens de sb rewards er nog in zit... tja dan is de kans groot dat zn waarde daalt. Aan de andere kant, hij kan zo weer stijgen als ie totw krijgt 😂. Pfoi struggles. 😂😂 iemand tips? ?🤔 (ik speel btw met bundesloga team dus hij past er niet bij)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

tillietom schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:55:
Zojuist jesus glory kaartje gepackt! Eindelijk heb ik een keertje pack-luck ✌. Alleen nu... hoelang blijven deze in packs?
(Ivm sb rewards) als ik hem nu verkoop vang ik rond de 800/850k. Maar als die tijdens de sb rewards er nog in zit... tja dan is de kans groot dat zn waarde daalt. Aan de andere kant, hij kan zo weer stijgen als ie totw krijgt 😂. Pfoi struggles. 😂😂 iemand tips? ?🤔 (ik speel btw met bundesloga team dus hij past er niet bij)
Als je hem niet gaat gebruiken, verkopen. Voor 850K heb je een hele leuke Icon of verder fantastische upgrades voor je team, waar je direct profeit van kan hebben. Houd je hem in de club dan ga je eerst zien dat hij in prijs daalt, mocht hij een IF krijgen dan neemt de waarde weer toe. Wellicht een idee nu te cashen en hem eventueel terug te kopen. Wacht wel eventjes met het goede moment voor de verkoop! Kijk op futbin naar de hourly curve!

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 11-11-2017 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:55:
Lekker verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:03
Grudgie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:45:
Ik heb alle games gespeeld van maandag t/m vrijdag op legendarisch..... Ik kan nooit kwalificeren voor WL en gezien iedereen park the bus speelt en op de counter dacht ik met SB wel een goed alternatief te hebben gevonden.

De computer is net zo erg :') Geen een potje zocht de computer de aanval op. Misschien maar eens naar m'n custom tactics kijken, want aanvallende loop acties maken m'n spelers ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Nog ongeslagen in de Weekend League, nog maar 36 potjes te gaan :D
@tillietom Lekker! Verkopen die Jesus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Op dit moment het onderstaande team en nu 37k om
Up te graden. Iemand suggesties?

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/idEH0w/D34_A6_C2_E_39_ED_4646_8_B7_B_30_DFA6_EB442_C.png

[ Voor 31% gewijzigd door hmr op 11-11-2017 09:57 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Nu online

Grudgie

Wat voor teamgeeststijl zal ik Marcelo geven? Ruggengraat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
hmr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:57:

[afbeelding]
IF Mooy ipv Toure?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
hmr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:57:

[afbeelding]
Nog steeds fan van Herrera! Past mooi op je middenveld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

chengbondkwok schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:25:
[...]

Ik heb alle games gespeeld van maandag t/m vrijdag op legendarisch..... Ik kan nooit kwalificeren voor WL en gezien iedereen park the bus speelt en op de counter dacht ik met SB wel een goed alternatief te hebben gevonden.

De computer is net zo erg :') Geen een potje zocht de computer de aanval op. Misschien maar eens naar m'n custom tactics kijken, want aanvallende loop acties maken m'n spelers ook niet.
Dat is het probleem met SB, als de CPU zo defensief speelt en druk zet dan lopen ze ook gelijk al de gaten dicht. Hierdoor worden jouw spelers vast gezet. Let maar eens op hoe vaak je de bal af wil spelen maar dan ziet dat je spelers inhouden of ondersteboven worden gelopen. Je moet dan van formatie of tactiek wisselen om je spelers meer de ruimte te laten zoeken. Vaak zie je dat je dan 45min helemaal gefrustreerd hebt moeten spelen omdat niets werkt, en in de tweede helft (omdat de CPU ook niet wil verliezen) meer ruimtes gaat laten vallen omdat ze aanvallender gaan spelen. SB zijn soms compleet bizar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:25:
[...]

Shooting moet omhoog als je dat wilt. Ik heb het op 70 staan maar soms vertikken ze het ook na L1 te gebruiken.

Ik sta inmiddels op 46k punten. Vandaag 7 wedstrijden gewonnen op legendarisch en 1 verloren door een 90e minuut aids goaltje. Zelfs een keer 3-0 gewonnen met penalties op legendarisch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Oke, wie heeft de gouden tip.
Heb inmiddels 14 potjes WL erop zitten en maar 3 gewonnen.
Grootste deel van de uitslagen zijn 4-3, 5-4, 6-5 verlies etc.
Ik heb ook altijd nog veel meer kansen, en het betere spel, alleen lijkt mij het geluk te ontbreken en bij de tegenstander alles mee te zitten.
Denk aan ballen op de paal of lat, zelf geen penalty krijgen maar wel constant tegen krijgen, een verdediger die ineens besluit stil te staan.
Ik heb op advies van een aantal hier het spel nu maar ff uitgezet, want frustratie begon de boventoon te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:01:
[...]

Shooting moet omhoog als je dat wilt. Ik heb het op 70 staan maar soms vertikken ze het ook na L1 te gebruiken.

Ik sta inmiddels op 46k punten. Vandaag 7 wedstrijden gewonnen op legendarisch en 1 verloren door een 90e minuut aids goaltje. Zelfs een keer 3-0 gewonnen met penalties op legendarisch :')
Dit! L1 was altijd een 1-2'tje, maar dat werkt in FIFA 18 voor geen meter. Het duurt ruim 5 seconden voordat de speler uberhaupt reageert :')

En gisteren inderdaad een penalty reeks gewonnen van de AI, nadat het de beslissende penalty tegen de paal aan schoot :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:04:
[...]

Dit! L1 was altijd een 1-2'tje, maar dat werkt in FIFA 18 voor geen meter. Het duurt ruim 5 seconden voordat de speler uberhaupt reageert :')

En gisteren inderdaad een penalty reeks gewonnen van de AI, nadat het de beslissende penalty tegen de paal aan schoot :o
Ja daarom zei ik ook dat het voor mij ook niet altijd werkt.

AI schoot bij mij 2 keer tegen de linker paal en 1 stift met Benzema die over ging. Was wel ironisch want tijdens de wedstrijd gebeurde dat bij mij :p
Shreddaaa schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:01:
Oke, wie heeft de gouden tip.
Heb inmiddels 14 potjes WL erop zitten en maar 3 gewonnen.
Grootste deel van de uitslagen zijn 4-3, 5-4, 6-5 verlies etc.
Ik heb ook altijd nog veel meer kansen, en het betere spel, alleen lijkt mij het geluk te ontbreken en bij de tegenstander alles mee te zitten.
Denk aan ballen op de paal of lat, zelf geen penalty krijgen maar wel constant tegen krijgen, een verdediger die ineens besluit stil te staan.
Ik heb op advies van een aantal hier het spel nu maar ff uitgezet, want frustratie begon de boventoon te voeren...
Enige wat je nog kunt proberen is skill games. Alles wat jij omschrijft ervaar ik ook zowel online als offline. Ik heb zelfs voor de grap gekeken of mijn controller nog wel goed was met een kalibratie programma. Geluk is sowieso een factor in dit spel en ieder die vind van niet die zal voornamelijk dat geluk mee hebben. Aan het eind van de dag blijft de randomness in het spel te beslissend om een echt E-sports spel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:07:
[...]

Ja daarom zei ik ook dat het voor mij ook niet altijd werkt.

AI schoot bij mij 2 keer tegen de linker paal en 1 stift met Benzema die over ging. Was wel ironisch want tijdens de wedstrijd gebeurde dat bij mij :p

[...]

Enige wat je nog kunt proberen is skill games. Alles wat jij omschrijft ervaar ik ook zowel online als offline. Ik heb zelfs voor de grap gekeken of mijn controller nog wel goed was met een kalibratie programma. Geluk is sowieso een factor in dit spel en ieder die vind van niet die zal voornamelijk dat geluk mee hebben. Aan het eind van de dag blijft de randomness in het spel te beslissend om een echt E-sports spel te zijn.
Ben ik het niet mee eens. Zijn verschillende top FIFA spelers die nagenoeg alles winnen. Dus het is wel mogelijk..
Pagina: 1 ... 68 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs