Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dat zijn gasten die er 100 euro tegenaan gooien en youtubers op internet verdienen het lachend terug. Vergelijk je daar maar niet mee. Jouw packluck is on spot!harrybeuker schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:51:
[...]
Dit is het eerste jaar dat ik FUT doe . Maar als ik zo kijk op forums dan zie ik andere gasten meer betere spelers packen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Mensen gaan natuurlijk geen YouTube video maken met 'IK HEB LUUK DE JONG GEPACKT!'harrybeuker schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:51:
[...]
Dit is het eerste jaar dat ik FUT doe . Maar als ik zo kijk op forums dan zie ik andere gasten meer betere spelers packen.
[...]
ik heb teveel youtube gekeken denk ik. excuses!
Met de bedoeling om door te verkopen of om het te completen? En waar baseer je de requirements op?Bledismauw schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:58:
Gisteren Ligue 1 alvast ingekocht voor een league SBC, enkel nog een paar high rated players van PSG en Monaco. Viel me echt mee qua prijs heb er nu ongeveer 45k aan gespendeerd en met de prijzen van vorig jaar dan kan het wel een leuk gaan worden.
Dat hangt af van de reward player, als Mbappe het wordt dan ga het doen. Ik maak altijd een squad van het desbetreffende team en kijk ik eerst wat ik al in de club heb. Standaard formatie als je een squad maakt is 4-4-2 en die compleet ik dan ook, daarbij zorg ik eigenlijk wel voor 1 extra middenvelder en 1 aanvaller. Rating maak ik mij eigenlijk geen zorgen om. Er zijn genoeg teams waar er veel non-rare golds zijn en die gooi ik er altijd in en dan voor de rest wat goedkope silvers en of bronzes.YouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:03:
[...]
Met de bedoeling om door te verkopen of om het te completen? En waar baseer je de requirements op?
Moet zeggen dat ik nog niet eerder een spel heb gespeeld wat mij dusdanig frustreert als deze (controller heeft het gisteren begeven na tweede verloren WL finale met een onzin goal tegen).
Er zitten gewoonweg zoveel fouten in, wat soms echt spelplezier bederft.
Daarbij word ik nu ook echt moe van de pace hoertjes (kan sane, sterling, jesus etc etc niet meer zien), al is dit gewoon een speelstijl.
Vind dat ze daar iets tegen moeten doen, want is totaal niet meer realistisch en dwingt mij om soms ultra defence te moeten spelen.
Achja het zal ongetwijfeld ook vaak aan mijn onvermogen liggen en niet dusdanig goed ben tov andere.
Heb het volgende team:
Immoble IF (sp) Mertens IF (sp)
Pericic (scream) (cam)
Marchisio(cm) Naingolain(cm)
Matuidi IF(cvm)
Sandro (la) Chiellini(cv) Bonnuci IF(cv) Florenzi(ra)
Buffon
Iemand nog tips?
Heb rond de 900k staan en nog 450 spelers in mijn club, (zit bij elkaar rond de 2.5 miljoen).
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Ja, donderdag avond na WL rewards terug kopenVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:19:
Salah otw nu verkopen en morgen later deze week terug kopen? Is dat een goed idee? Of denken jullie dat hij nog duurder gaat worden?
Mocht hij een IF krijgen zal dit lastig worden.pimmf schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:23:
[...]
Ja, donderdag avond na WL rewards terug kopen
Elk afstandsschot gaat erin of raakt minimaal de lat, en elke (steek)pass komt aan. Echt nice
Ga 'm zeker houden

PSN: Maichel
Alleen squad battles, kan niet in het weekend spelen en daarbij is SB al oprecht niet goed voor mijn hart.harrybeuker schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:56:
doen jullie ook fut draft tegen cpu voor een pakje? of door de weeks alleen maar squad battles en dan in het weekend draften online? Alles wat ik niet bruikbaar vind voor mijn team verkoop ik. Ik kijk eerst wat die op de markt doet en ga dan 100 coins onder de laagste prijs zitten zodat ik ze snel kan verkopen.
Verder handel in veel in van alles en nog wat, iets wat mij wel heel erg kan bekoren!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
of hebben ze ook online tournooien met alleen maar bronzen spelers?
Burp
Daar dacht ik laatst ook aan ja....Helemaal geen nut meer om een silver team te maken ja...misschien komt dat nog ofzo, maar ik denk het niet.KookSpook schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:37:
Kan iemand mij zeggen wat het nut is van een team opgebouwd uit zilveren spelers? In vorige versies had je bij competities of bekertournooien nog restricties dat je alleen zilveren spelers kon gebruiken. Maar zie die nergens meer terugkomen. Is er nog nut, naast voor de lol, om een zilveren kwaliteit team te hebben? Ik zie hem even niet namelijk
PSN: Maichel
Weekend league heeft soms restricties (minimaal 8 zilver in de basis oid). Herinner me vorig jaar dat verdedigers als Denayer (PL + pace) richting de 7k over toonbank gingen, terwijl die een week daarvoor nog onder de 1k was.KookSpook schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:37:
Kan iemand mij zeggen wat het nut is van een team opgebouwd uit zilveren spelers? In vorige versies had je bij competities of bekertournooien nog restricties dat je alleen zilveren spelers kon gebruiken. Maar zie die nergens meer terugkomen. Is er nog nut, naast voor de lol, om een zilveren kwaliteit team te hebben? Ik zie hem even niet namelijk
Snap alsnog niet waarom Dabo (zilver met alle stats boven 70) rond de 40k waard is.
Verwijderd
Hij krijgt vast een IF. Waarom is het dan lastiger?SlqmLqck schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:25:
[...]
Mocht hij een IF krijgen zal dit lastig worden.
Dan gaat zijn NIF uit de packs en kun je die week alleen Salah IF packen. Uiteraard kun je hem nog wel kopen van iemand die hem al heeft en op de transferlijst zet.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:04:
[...]
Hij krijgt vast een IF. Waarom is het dan lastiger?
Hij heeft de OTW kaart van Salah, die zit überhaupt niet meer in packsSlqmLqck schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:10:
[...]
Dan gaat zijn NIF uit de packs en kun je die week alleen Salah IF packen. Uiteraard kun je hem nog wel kopen van iemand die hem al heeft en op de transferlijst zet.
Ahja zie het. Wat ik met siggy had gedaan is het volgende:pimmf schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:16:
[...]
Hij heeft de OTW kaart van Salah, die zit überhaupt niet meer in packs
Om 15:10 uur max bin online gezet deze verloopt dan om 16:10 uur. Om 16:00 uur wordt namelijk bekend wie er in TOTW zit. Hierdoor had ik hem verkocht voor 110k. Of dit nu weer werkt weet ik niet maar de kans is zeker aanwezig, omdat de price range waarschijnlijk omhoog wordt gezet.
Mijn huidige team:
spits: Morata
CAM: Firmino
LM: Son
RM: Zaha
CDM: fernandinho en Bakayoko
def: Rose, Stones, Rugiger, Clyne
GK: Schmeichel (niet de icon)
Ik ben geen dribbelaar en al helemaal geen baltovenaar, passing en gaten ontdekken is belangrijk. Tevens balvast en koppen. Ik vind Son bv lekkerder spelen dan Zaha door zijn 5* weakfoot, ook al is deze niet zo snel.
Is dan Jesus een verterking? Willian, Mik of Salah?
Daar is Youtube ook te klein voor:+Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:56:
[...]
Mensen gaan natuurlijk geen YouTube video maken met 'IK HEB LUUK DE JONG GEPACKT!'
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.SlqmLqck schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:20:
[...]
Ahja zie het. Wat ik met siggy had gedaan is het volgende:
Om 15:10 uur max bin online gezet deze verloopt dan om 16:10 uur. Om 16:00 uur wordt namelijk bekend wie er in TOTW zit. Hierdoor had ik hem verkocht voor 110k. Of dit nu weer werkt weet ik niet maar de kans is zeker aanwezig, omdat de price range waarschijnlijk omhoog wordt gezet.
Hij is alleen nu ongeveer 400k en zijn max is 650k. Ben bang dat dat verschil te groot is. Maar hij word waarschijnlijk 87 rating en dan is 400k voor zijn otw niet duur vind ik. Dus heb een beetje mijn twijfels over of hij straks hard gaat dalen... lastig toch 400k
Denk niet dat hij 2 omhoog gaat, gaat normaal maar 1 omhoog met die rating of zit ik dan verkeerd?Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:31:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Hij is alleen nu ongeveer 400k en zijn max is 650k. Ben bang dat dat verschil te groot is. Maar hij word waarschijnlijk 87 rating en dan is 400k voor zijn otw niet duur vind ik. Dus heb een beetje mijn twijfels over of hij straks hard gaat dalen... lastig toch 400k
Verwijderd
Een 85 rated kaart krijgt inderdaad een upgrade van 1.YouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:39:
[...]
Denk niet dat hij 2 omhoog gaat, gaat normaal maar 1 omhoog met die rating of zit ik dan verkeerd?
Is misschien interessant om bij tehouden?
Het lijkt me niet dat het per week heel veel verschilt misschien dat het in vakanties omhoog gaat en nu misschien langzaam aan het dalen is omdat mensen minder potjes spelen?
Burp
Verwijderd
http://www.futhead.com/squad-battles/Wii4all schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:45:
Iemand die ongeveer weet hoeveel punten je nodig hebt aan het eind van de week voor de sb en welk niveau?
Is misschien interessant om bij tehouden?
Het lijkt me niet dat het per week heel veel verschilt misschien dat het in vakanties omhoog gaat en nu misschien langzaam aan het dalen is omdat mensen minder potjes spelen?
Ik! Echt een baasVissert schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:34:
Wie heeft hier ervaring met 90 rated Rui Costa voor op de cam positie?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
eens
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vraag me ook af wat te doen. Denk dat ik hem gewoon nog vast hou. Verwacht morgen wel een IF op hem. Dan wordt hij 86? Verwacht er nog wel 1 van hem dit seizoen, dan denk ik pas echt leuk te cashen...Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:31:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nu wil ik hem ook wel proberen als ik genoeg coins heb.
Dan gebruik ik hem mooi als middelste cam in een 4-2-3-1 (met mertens LAM, dybala RAM en IF Immobile of scream perisic in de punt)
Heb IF Immoble gehad, maar vind hem echt niet fijn spelen.YouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:01:
[...]
[...]
Dan gebruik ik hem mooi als middelste cam in een 4-2-3-1 (met mertens LAM, dybala RAM en IF Immobile of scream perisic in de punt)
Een goed schot maar dan houdt het wel op.
Hij staat bijna 1 op 1 bij mij (met nog een lading aan assists), anders had ik hem ook al definitief vervangen voor perisic.Ricloo86 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:02:
[...]
Heb IF Immoble gehad, maar vind hem echt niet fijn spelen.
Een goed schot maar dan houdt het wel op.
Heb Belloti er weer in gezetYouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:03:
[...]
Hij staat bijna 1 op 1 bij mij (met nog een lading aan assists), anders had ik hem ook al definitief vervangen voor perisic.
Ga Pericis scream maar eens in de spits zetten, en dybala als cam.
Mertens loopt bij mij 1 op 1.
https://www.easports.com/...ffId=jsWXIGWzDsB:FFA18XBO
[ Voor 7% gewijzigd door biertje79 op 07-11-2017 11:22 ]
Mertens speelt bij mij dan weer helemaal niet zo goed.Ricloo86 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:06:
[...]
Heb Belloti er weer in gezetvind ik zelfs fijner.
Ga Pericis scream maar eens in de spits zetten, en dybala als cam.
Mertens loopt bij mij 1 op 1.
Iemand? Als ik zo op futbin kijk zegt mijn gevoel Vidal combi, maar stats blijken niet altijd voor zich te spreken. Reviews van Douglas Costa zijn heel goed. Matuidi lijkt alleen geen scorend vermogen te hebben? En dan mijn ervaring met Sanchez, die in vorige FIFA’s altijd kwijt was...bbblije schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:57:
Even een ervarings vraag. Hoe verhouden de spelers Douglas Costa - Matuidi - Alex Sandro zich ten opzichte van Alexis Sanchez - Vidal - Alaba?
Heeft iemand ervaring met deze spelers? Waar waren ze goed in? Wat miste je?
Lewandowski gebruiken ipv Aubameyang? Tolisso ipv Strootman? Hij moet in ieder geval linken met 1 Bayern speler.biertje79 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:12:
Mijn team tot dusver, draait wel aardig, maar weet iemand een leuke oplossing om ook Robben op 10 chem te krijgen? (Heb 100k te besteden momenteel)
https://www.easports.com/...ffId=jsWXIGWzDsB:FFA18XBO
Matuidi is prima als CDM, maar scoren is idd niet zijn ding.bbblije schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:35:
[...]
Iemand? Als ik zo op futbin kijk zegt mijn gevoel Vidal combi, maar stats blijken niet altijd voor zich te spreken. Reviews van Douglas Costa zijn heel goed. Matuidi lijkt alleen geen scorend vermogen te hebben? En dan mijn ervaring met Sanchez, die in vorige FIFA’s altijd kwijt was...
Hoewel ik zijn celebration toch regelmatig zie
Weet alleen dat matuidi echt een CDM is en die wil je dan ook eigenlijk niet over de middellijn zijn (hoogstens voor een pass terug om dan weer uit te delen naar de flanken).bbblije schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:35:
[...]
Iemand? Als ik zo op futbin kijk zegt mijn gevoel Vidal combi, maar stats blijken niet altijd voor zich te spreken. Reviews van Douglas Costa zijn heel goed. Matuidi lijkt alleen geen scorend vermogen te hebben? En dan mijn ervaring met Sanchez, die in vorige FIFA’s altijd kwijt was...
Verwijderd
Ik zou zijn loan versie proberen voordat je 400k er in pompt.YouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:01:
[...]
[...]
Is die er nog dan? dacht dat die tijdelijk beschikbaar waren (dus nu de nieuwe 3).Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:43:
[...]
Ik zou zijn loan versie proberen voordat je 400k er in pompt.
Verwijderd
OH shit klopt. Wel suf van EA.YouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:44:
[...]
Is die er nog dan? dacht dat die tijdelijk beschikbaar waren (dus nu de nieuwe 3).
Mijn ervaring met Rui Costa 88. Vond hem niet bijzonder genoeg om te houden. Staat nu op de transferlijst opgesteld. Wel een goede speler. Scoorde mooie goals en prima sterk en goed in passing. Maar vond hem niet echt opvallen verder. Misschien speelt het ook mee dat ik hem niet echt ken als real-life speler.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 11:47 ]
Bedankt voor je reactie, maar Tolisso word lastig met de rest van het team, heeft iemand ervaring met Lewandowski in de spits?chengbondkwok schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:35:
![]()
[...]
Lewandowski gebruiken ipv Aubameyang? Tolisso ipv Strootman? Hij moet in ieder geval linken met 1 Bayern speler.
Je kan ook Gullit ipv Strootman nemenbiertje79 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:47:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar Tolisso word lastig met de rest van het team, heeft iemand ervaring met Lewandowski in de spits?
We hebben een finale in de Aziatische champions league. Iets waar ik diep in zit qua investeringen en ook de mexicaanse derby heb ik wat in geinvesteerd. Lets get ready to rumble!
Waar investeren jullie in? De wedstrijden als Arsenal - Spurs geloof ik wel, daar zit het geld niet in ---> Honduras. Alleen in de hype gaan die spelers al x3, en ben het waarschijnlijk allemaal al kwijt voor het vanavond aangekondigd wordt
Wat is er zo bijzonder aan die match van Honduras?Leoon. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:56:
Nu de Honduras spelers die ik vorige week voor rond de 1k in gekocht heb nu minimaal 3k zijn en verkopen voor 5k, mar eens gekeken voor de mogelijkheden voor volgende week..
We hebben een finale in de Aziatische champions league. Iets waar ik diep in zit qua investeringen en ook de mexicaanse derby heb ik wat in geinvesteerd. Lets get ready to rumble!
Waar investeren jullie in? De wedstrijden als Arsenal - Spurs geloof ik wel, daar zit het geld niet in ---> Honduras. Alleen in de hype gaan die spelers al x3, en ben het waarschijnlijk allemaal al kwijt voor het vanavond aangekondigd wordt
Edit: Inderdaad, in die grote matches zal weinig te halen zijn, als we de toppers in kleine competities nou wat makkelijker achterhalen is het cashen.
[ Voor 9% gewijzigd door YouR op 07-11-2017 11:58 ]
Niks, maar als hij gebruikt wordt in de MM voor deze week zijn die spelers nou eenmaal nodigYouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:57:
[...]
Wat is er zo bijzonder aan die match van Honduras?
Edit: Inderdaad, in die grote matches zal weinig te halen zijn, als we de toppers in kleine competities nou wat makkelijker achterhalen is het cashen.
Afgezien van het feit dat ze (uit mijn hoofd) twee continenten pakken en mensen denken dat dat wel aannemelijk is dat EA dat doet
[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 07-11-2017 11:59 ]
Ah okey, dus gewoon een kwestie van weinig aanbod en meer vraag dan gewoonlijk.Leoon. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:59:
[...]
Niks, maar als hij gebruikt wordt in de MM voor deze week zijn die spelers nou eenmaal nodig
Afgezien van het feit dat ze (uit mijn hoofd) twee continenten pakken en mensen denken dat dat wel aannemelijk is dat EA dat doet
Komt het wel op neer ja. Wie weet komt het er in en kun je er meer dan 5k voor vangen, maar je moet ook niet té greedy worden. Als ik nu verkoop heb ik al meer dan 2k winst per kaartje. Maar twijfel nog of ik ze hou tot na de aankondiging. Meestal loopt dat slecht afYouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:01:
[...]
Ah okey, dus gewoon een kwestie van weinig aanbod en meer vraag dan gewoonlijk.
50/50, kosten er alvast uithalen en dan met de rest eventueel echt cashen.Leoon. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:03:
[...]
Komt het wel op neer ja. Wie weet komt het er in en kun je er meer dan 5k voor vangen, maar je moet ook niet té greedy worden. Als ik nu verkoop heb ik al meer dan 2k winst per kaartje. Maar twijfel nog of ik ze hou tot na de aankondiging. Meestal loopt dat slecht af
Edit: en natuurlijk paar overhouden om zelf de SBC te doen, haha
[ Voor 6% gewijzigd door YouR op 07-11-2017 12:09 ]
Doe die sbcs zelf nooit eigenlijk. Kosten zijn er al lang en breed uit. Denk dat ik een paar overhouden om toch te kijken of ze nog meer waard worden.YouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:05:
[...]
50/50, kosten er alvast uithalen en dan met de rest eventueel echt cashen.
Edit: en natuurlijk paar overhouden om zelf de SBC te doen, haha
Verwijderd
Voor 5K zou ik ze allemaal al verkopen, waarschijnlijk heb je niet eens per se een speler van Honduras nodig als 'ie komt en 5K is echt absurd hoog.Leoon. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:56:
Nu de Honduras spelers die ik vorige week voor rond de 1k in gekocht heb nu minimaal 3k zijn en verkopen voor 5k, mar eens gekeken voor de mogelijkheden voor volgende week..
Verwijderd
http://www.futhead.com/18/squads/1434253/
Zelf nog niet mee gespeeld, maar ziet er aardig uit zo met de Belgische verdediging en verder Calcio A.
Ik had alleen te weinig geld voor een Marchisio, dus vandaar Allan op CVM waar ik later Matuidi neer wil zetten en inpv Matuidi een Marchisio of andere CM.
Als iemand tips heeft zijn ze welkom
Naingolan! speelt erg fijn.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:03:
Heb uiteindelijk dit team gebouwd:
http://www.futhead.com/18/squads/1434253/
Zelf nog niet mee gespeeld, maar ziet er aardig uit zo met de Belgische verdediging en verder Calcio A.
Ik had alleen te weinig geld voor een Marchisio, dus vandaar Allan op CVM waar ik later Matuidi neer wil zetten en inpv Matuidi een Marchisio of andere CM.
Als iemand tips heeft zijn ze welkom
90 Petit = untradeable SBC
Cristiano Ronaldo: Spits
Bale: LAM
Del Piero: CAM
Neymar: RAM
https://www.futbin.com/18/squad/1193254
[ Voor 19% gewijzigd door MitchelFC op 07-11-2017 14:43 ]
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
hehe is ook maar 200k
Wel erg netjes weer.
Verwijderd
Valencia if ipv Walker en Ferdinand ipv Desailly zou ik zeggen. Een Gullit is ook nooit weg natuurlijk.MitchelFC schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:40:
Wat zal mijn volgende upgrade moeten zijn? Ik speel 4-2-3-1 in game
De tering, wordt bijna wachten op TOTY voor jou om te kunnen upgradenMitchelFC schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:40:
Wat zal mijn volgende upgrade moeten zijn? Ik speel 4-2-3-1 in game

edit: oh wacht, jij was de esporter natuurlijk, dat verklaart het aantal coins haha
[ Voor 9% gewijzigd door YouR op 07-11-2017 15:10 ]
Desailly beter dan Ferdinand 100%, puur vanwege de trait: Dives into tackles, ja alleen IF Valencia beter, goede upgrade inderdaad! Gullit is nog 1.8 miljoen te duur ( Als ik Del Piero verkoopVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:07:
[...]
Valencia if ipv Walker en Ferdinand ipv Desailly zou ik zeggen. Een Gullit is ook nooit weg natuurlijk.
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Verwijderd
Mijn keeper heeft die trait: https://streamable.com/11xm8MitchelFC schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:53:
[...]
Desailly beter dan Ferdinand 100%, puur vanwege de trait: Dives into tackles, ja alleen IF Valencia beter, goede upgrade inderdaad! Gullit is nog 1.8 miljoen te duur ( Als ik Del Piero verkoop)
Verwijderd
Als je alleen de 86 nog moet, doe je dit toch snel? Zonde anders. Of je gebruik ze allebeiMurrays schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:57:
Was ik bezig om de Rui Costa SBC te completen pack ik bij de 85+ K. de Bruyne... Nu twijfel of ik hiermee ga spelen of nog de 86+ ga voltooien.
Verwijderd
Wist niet dat doe trait zo belangrijk was! Ik baseerde het vooral op de betere verdedigende stats van Rio.MitchelFC schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:53:
[...]
Desailly beter dan Ferdinand 100%, puur vanwege de trait: Dives into tackles, ja alleen IF Valencia beter, goede upgrade inderdaad! Gullit is nog 1.8 miljoen te duur ( Als ik Del Piero verkoop)
Ik ga zelf eens kijken of er voor mij betaalbare spelers zijn met die trait.
Verwijderd
Denk dat je het beste nog even kunt wachten tot de hoge rated spelers weer wat beter geprijsd zijn. Tijdens de laatste crash heb ik ze beide (Costa en Overmars) gedaan voor ongeveer 300k per stuk.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:21:
[...]
Als je alleen de 86 nog moet, doe je dit toch snel? Zonde anders. Of je gebruik ze allebei
Wat doet de trait exact wat het voor jou zo onmisbaar maakt?MitchelFC schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:53:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door PetrCech_3 op 07-11-2017 19:37 ]
Nu de vraag of ik hem ga gebruiken of verkopen.
Speel in een 4-3-3 (4) BPL-team, maar is hij niet veels te traag?
Iemand ervaring met hem?
Ik snap dat mijn post wat lang was voor een small-talk topic als dit, maar is er niemand die me de goede kant op kan helpen?Exar schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:38:
Ok, hier een vraag om hulp van een FUT-noob...
Ik speel al jaren Fifa, eigenlijk al sinds Fifa 96, maar tot aan dit jaar altijd career gespeeld.
Dit jaar aan FUT begonnen en ik denk wel dat ik het meeste begrijp inmiddels. In het begin veel geworsteld tot ik door kreeg dat chemistry minstens zo belangrijk is als goede spelers.
Maar wat ik niet begrijp is de volgende punten:
1. Anderen posten teams met enorm veel supersterren. Ik heb alleen Müller en TOTW-Zaha, verder enkele spelers van 80-81 maar het meeste onder de 80. Kopen jullie heel veel pakjes met echt geld of ben ik gewoon veel te slecht? Of heb ik nou zoveel pech? Ik zou één superster of icon al fantastisch vinden, maar het lijkt alsof bijna iedereen er meerdere heeft...
2. Ik dacht dat Squad Battles mooie prijzen opleverde en behaalde eerst gold 3 en laatste twee weken gold 2, maar wat er dan in die mooie pakjes zit valt erg tegen. Wederom veel pech? En eigenlijk is dit het toch niet waard als je daar, wat is het, 30 of 40 potjes voor moet spelen in een week?
3. Ik speel tot nu toe voornamelijk offline. De paar potjes die ik online speelde werd ik op skill moves getracteerd. Ik ken wel een paar moves zoals fake shot maar gebruik ze waarschijnlijk te weinig. Is het mogelijk wat meer vooruit te komen met mijn FUT club zonder online te spelen?
4. Is het normaal dat mijn spelers vaak als ik een pass naar ze doe achter hun tegenstander kruipen zodat ze de bal dus niet kunnen aannemen? Zijn die spelers dan zo slecht of doe ik iets verkeerd of is dit gewoon lame scripting van EA?
5. Nog tips om wat meer van mijn FUT club te maken? Wat moet ik echt leren of anders doen? Moet ik nog iets veranderen aan de default assist settings bijvoorbeeld?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
1. Ik speel nauwelijks potjes. Er staat nu ongeveer 1,5miljoen op mijn account en geld investeer ik er al helemaal niet in. Het is een combinatie van pack-luck en veel handelen in mijn geval. Had in het begin direct Aguero die ik verkocht heb. Daarmee ben ik in IF's gaan handelen en in team-conditie kaarten.Exar schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:38:
Ok, hier een vraag om hulp van een FUT-noob...
Ik speel al jaren Fifa, eigenlijk al sinds Fifa 96, maar tot aan dit jaar altijd career gespeeld.
Dit jaar aan FUT begonnen en ik denk wel dat ik het meeste begrijp inmiddels. In het begin veel geworsteld tot ik door kreeg dat chemistry minstens zo belangrijk is als goede spelers.
Maar wat ik niet begrijp is de volgende punten:
1. Anderen posten teams met enorm veel supersterren. Ik heb alleen Müller en TOTW-Zaha, verder enkele spelers van 80-81 maar het meeste onder de 80. Kopen jullie heel veel pakjes met echt geld of ben ik gewoon veel te slecht? Of heb ik nou zoveel pech? Ik zou één superster of icon al fantastisch vinden, maar het lijkt alsof bijna iedereen er meerdere heeft...
2. Ik dacht dat Squad Battles mooie prijzen opleverde en behaalde eerst gold 3 en laatste twee weken gold 2, maar wat er dan in die mooie pakjes zit valt erg tegen. Wederom veel pech? En eigenlijk is dit het toch niet waard als je daar, wat is het, 30 of 40 potjes voor moet spelen in een week?
3. Ik speel tot nu toe voornamelijk offline. De paar potjes die ik online speelde werd ik op skill moves getracteerd. Ik ken wel een paar moves zoals fake shot maar gebruik ze waarschijnlijk te weinig. Is het mogelijk wat meer vooruit te komen met mijn FUT club zonder online te spelen?
4. Is het normaal dat mijn spelers vaak als ik een pass naar ze doe achter hun tegenstander kruipen zodat ze de bal dus niet kunnen aannemen? Zijn die spelers dan zo slecht of doe ik iets verkeerd of is dit gewoon lame scripting van EA?
5. Nog tips om wat meer van mijn FUT club te maken? Wat moet ik echt leren of anders doen? Moet ik nog iets veranderen aan de default assist settings bijvoorbeeld?
2. Speel ze niet/nauwelijks (net zoals WL). Bedenk het volgende: de kans dat er iets echt goeds in je packs zit is miniem. Ga er dus nooit vanuit dat je met pack-luck rijk kunt worden (het woord luck zegt genoeg...)
3. Skill moves gebruik ik zelf eigenlijk ook nooit. Speel divisie 4 online, wat ik best redelijk vind. Het kan dus wel? Denk dat er wel een stukje ervaring bij komt kijken (speel nu een jaar of 4 fut denk ik?)
4. Dit kan aan je formatie/custom tactics/player instructions liggen. Probeer verschillende varianten uit en check youtube tutorials over deze begrippen.
5. Zie 4.
Kun je hier wat mee?
1. In het begin is het wat lastig inderdaad. Echt geld er in steken raad ik sterk af, meestal komt er niks bijzonders uit. Pack luck speelt hier een grote rol, maar ik zou geen packs openen.Exar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:02:
[...]
Ik snap dat mijn post wat lang was voor een small-talk topic als dit, maar is er niemand die me de goede kant op kan helpen?
2. Squad Battles levert inderdaad niet zoveel bijzondere packs op, nogmaals, pack luck speelt een grote rol. Weekend League levert betere prijzen op. Het is inderdaad veel spelen, vooral als je niet zo veel kan winnen.
3. Het is mogelijk om vooruit te komen, kwestie van oefenen. Ik vind persoonlijk dat je wel meer leert van online wedstrijden (minder voorspelbaar/creatievere tegenstanders). Ik gebruik nooit skills (kan het niet), maar toch win ik minimaal 60% van de weekend league wedstrijden (vorig jaar was ik een vaste divisie 1 speler, dit jaar speel ik weinig seizoenen).
4. Scripting is volgens vele wel een ding dat voornamelijk in squad battles voorkomt (op hoger niveau). Je kan proberen om je spitsen de instructie 'valse spits' te geven, dan zakken ze namelijk meer af om de bal te halen.
5. Dat is voor elk speelstijl anders. Kwestie van tactieken en instructies uitproberen. Als je 'zegt' wat moeilijk gaat, of niet fijn vindt werken, kunnen wij je misschien beter helpen.
Mijn tip: handelen, handelen handelen! Ik denk dat de meesten hier (waaronder ik) de meeste coins hebben gemaakt door het handelen. Ik had tijdje terug tips geplaatst om te handelen, zal het even opzoeken voor je.
[ Voor 5% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 07-11-2017 21:27 ]
Copy paste van mijn reactie op een mede-tweaker:Exar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:02:
[...]
Ik snap dat mijn post wat lang was voor een small-talk topic als dit, maar is er niemand die me de goede kant op kan helpen?
Doodgaande markt is juist gunstig voor de handel, de prijzen gaan vroeg of laat weer omhoog. Je kan bijvoorbeeld alvast inkopen doen voor de komende MM. Als je spelers inkoopt voor minimale 'bodprijs' (dus bijvoorbeeld 350 voor NR gold, of 650 rare gold) zul je er uiteindelijk geen verlies op maken. Probeer je inkopen breed uit te zetten, daarmee bedoel ik inzetten op meerdere clubs die volgende week een belangrijke wedstrijd gaan spelen (tegen aartsrivaal).
Wat ik ook wel eens doe is random spelers inkopen van populaire competities voor minimum, naar de club sturen en bewaren. Mocht er een een IF van uitkomen, of de speler benodigd zijn voor een sbc, kan je cashen.
Of gewoon brons packs van 400 coins openen, je krijgt er regelmatig spelers uit die tot 5k (in uitzonderlijke gevallen zelfs meer) waard kunnen zijn. Conditie kaarten gaan altijd weg voor 200, de zeldzame varianten voor 500/700. Er verlies op maken is haast onmogelijk.
Zondagnacht/maandagochtend inkopen en dinsdag/woensdag verkopen levert mij elke week weer 15 tot 30k op. Kijk nu alvast naar spelers die 1,5 tot 4k waard zijn, die kan je vaak voor minder dan de helft inkopen. Ik ga niet zeggen op welke spelers ik bied, maar ik koop ze elke week in voor 650/750 en verkoop ze een dag later voor minimaal het dubbele. Dit kan je met duurdere spelers doen, maar ea houdt 5% in, dus dat bij goedkopere spelers komt het gunstiger uit.
Bieden op dure zilveren/bronzen spelers werkt ook wel goed. Zo koop ik wel eens bronzen spelers in voor 200/500 en zet ik ze voor rond 3k BIN er terug op met resultaat.
Heb mijn vriendin over deze handeltchnieken verteld, binnen 2 weken had ze meer dan 350k bij elkaar gehandeld, al weet ik zelf ook niet hoe ze dat precies heeft geflikt lol (ze speelt nauwelijks wedstrijden).
Edit: wat je nog kan doen is op zondag/maandag spelers inkopen die woensdag een IF krijgen. Zo heb ik bijvoorbeeld kunnen cashen op Immobile of Bender. Tijdens de week vav hun in forms gingen de prijzen verdrievoudigen. Je kan hiervoor de TOTW predictions op futhead checken.
2e edit: in forms opkopen voor een lage prijs, als ze uit de packs gaan stijgen ze wat in prijs. Maargoed, je moet het maar waard vinden. In forms zijn duur, derhave investeer je relatief veel voor wat je er voor terug krijgt (rekeing houdend met 5% tax).
https://www.futbin.com/18/squad/1204846 vs https://www.futbin.com/18/squad/1204902
Ik kan eindeloos vergelijken op Futbin, Vidal spreekt me erg aan. Maar heb mijn vraagtekens bij Sanchez, en Costa speelt heerlijk. Nr 1 lijkt me ook een betere investering.
Overigens heb ik Jesus, Bailly, Can, Ederson en Valencia al. Zlatan moet in de verkoop, maar dat doe ik pas tegen het einde van de week. Enige echte beslissing is nu om IF Fernandinho te kopen want die gaat donderdag uit packs...
Nu wil me mainteam ook bpl hebben maar wat is de beste tijd om me calcio A te verkopen en de Bpl in te slaan? Advies is graag welkom!!
Verwijderd
Welke SBC's?Grudgie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:45:
Zijn die SBC's het waard om te doen? Doe ze eigenlijk niet.
Bij sommige moet je wel heel erg veel investeren.
Heb 70 euro geïnvesteerd (had nog playstation store bonnen) en de meeste sbc's gedaan. Eigenlijk nooit wat bijzonders gepacked. Hoogste was een 88 Gk uit Rusland oid. Oja en Mane uiteindelijk met een sbc.
Maar dat kan echt niet tegen de 70 euro op en de coins die ik verpest heb. Maarja toch vind ik packs openen ongeveer het leukste van het spel. En stel, ik had wel een icon gepacked ....
Verwijderd
Een Icon is heel erg bijzonder hoor038Zwolle schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:50:
Ik zou niet alles doen. de starters wel en advanced en voor de rest kijken naar de beloningen of het uitkan. Het is voor mij beter om de spelers gewoon te verkopen en met de winst spelers kopen die je wil.
Heb 70 euro geïnvesteerd (had nog playstation store bonnen) en de meeste sbc's gedaan. Eigenlijk nooit wat bijzonders gepacked. Hoogste was een 88 Gk uit Rusland oid. Oja en Mane uiteindelijk met een sbc.
Maar dat kan echt niet tegen de 70 euro op en de coins die ik verpest heb. Maarja toch vind ik packs openen ongeveer het leukste van het spel. En stel, ik had wel een icon gepacked ....
Verwijderd
Kans dat je wat goeds krijgt is klein. Het is leuk dat mensen hier blijven posten dat ze zoveel geluk hebben met packs maar daar heb je zelf natuurlijk niks aan. Want ze gaan je niet vertellen over de vele keren dat ze die non rare gouden kaart met een waarde van coins hebben gepacked. Je krijgt hierdoor misschien ook een verkeerd beeld van hoeveel shit er wel niet in zo'n pack zit. Sommige mensen gooien er zelfs bakken met geld tegen aan en het is wel leuk om te zien dat zodra er dure pakketten in de store zijn dat ze dan "opeens" wat packen zoals een IF JesusGrudgie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:45:
Zijn die SBC's het waard om te doen? Doe ze eigenlijk niet.
Er zitten meer dan 16.000 spelers in het spel waarvan er zo uit mijn hoofd 2200+ gouden zijn (Icons en IFs vallen hier dus ook onder. Natuurlijk heeft EA het zo gedaan dat de kans op een 83+ rated speler aanzienlijk kleiner is dan een 80 rated speler die je net voor 700 coins kan verkopen.
Het is aan het eind van de dag gewoon gokken wat je doet met pakketjes openen. Vergeet niet dat het huis altijd wint
Ja zoiets dacht ik al. Je moet teveel investeren en eraan uitgeven voor je echt iets wilt winnen. Daarom weerhoudt het mij er ook van om die uitdagingen te gaan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:52:
[...]
Kans dat je wat goeds krijgt is klein. Het is leuk dat mensen hier blijven posten dat ze zoveel geluk hebben met packs maar daar heb je zelf natuurlijk niks aan. Want ze gaan je niet vertellen over de vele keren dat ze die non rare gouden kaart met een waarde van coins hebben gepacked. Je krijgt hierdoor misschien ook een verkeerd beeld van hoeveel shit er wel niet in zo'n pack zit. Sommige mensen gooien er zelfs bakken met geld tegen aan en het is wel leuk om te zien dat zodra er dure pakketten in de store zijn dat ze dan "opeens" wat packen zoals een IF Jesus
Er zitten meer dan 16.000 spelers in het spel waarvan er zo uit mijn hoofd 2200+ gouden zijn (Icons en IFs vallen hier dus ook onder. Natuurlijk heeft EA het zo gedaan dat de kans op een 83+ rated speler aanzienlijk kleiner is dan een 80 rated speler die je net voor 700 coins kan verkopen.
Het is aan het eind van de dag gewoon gokken wat je doet met pakketjes openen. Vergeet niet dat het huis altijd wint
Verwijderd
Je hebt er wel een aantal waar je voor een 3000 coins een 7.500 coins pakket krijgt maar ook daar kun je gewoon shit spelers uit krijgen. Heb zelf wel wat geluk gehad maar als ik kijk naar wat ik uit mijn Squad battle rewards heb gekregen dan is dat echt om te huilen zo slecht.Grudgie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:54:
[...]
Ja zoiets dacht ik al. Je moet teveel investeren en eraan uitgeven voor je echt iets wilt winnen. Daarom weerhoudt het mij er ook van om die uitdagingen te gaan doen.
Hangt sterk af van je speelstijl; ik zou gewoon de gene die je het meest aan spreekt doen en proberen. In het slechtste geval bevalt het niet en verkoop je het toch weer? Er zijn zoveel verschillende MM SBC's, Icon SBC's etc dat spelers redelijk fluctueren qua prijs; doe daar je voordeel mee.bbblije schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:46:
Kan iemand iets zinnigs zeggen over deze beslissing? Ik kom er niet uit...
https://www.futbin.com/18/squad/1204846 vs https://www.futbin.com/18/squad/1204902
Ik kan eindeloos vergelijken op Futbin, Vidal spreekt me erg aan. Maar heb mijn vraagtekens bij Sanchez, en Costa speelt heerlijk. Nr 1 lijkt me ook een betere investering.
Overigens heb ik Jesus, Bailly, Can, Ederson en Valencia al. Zlatan moet in de verkoop, maar dat doe ik pas tegen het einde van de week. Enige echte beslissing is nu om IF Fernandinho te kopen want die gaat donderdag uit packs...
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 07-11-2017 23:01 ]
Verwijderd
Je moet kijken wat het kost ten opzichte van wat het oplevert. 20k betalen voor een pakket van 15k is natuurlijk niet slim. Maar 20k voor een pack van 20k is dat ook niet. Maar er is ergens een punt waarbij de pack wel rendabel is. Heel basaal is dat de quicksell waarde van de pack. Of iets daarboven.Grudgie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:54:
[...]
Ja zoiets dacht ik al. Je moet teveel investeren en eraan uitgeven voor je echt iets wilt winnen. Daarom weerhoudt het mij er ook van om die uitdagingen te gaan doen.
Zelf doe ik een sbc als ik max een derde van de waarde van de pack hoef te betalen.
Soms heb je geluk. Meestal heb je normale luck en zit er niks in je pakketje.
Als je die 88 keeper nog hebt zou ik futbin ff raadplegen voor een aangename verrassing.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 23:20 ]
Verwijderd
Meen je niet

Bedoel er mee te zeggen dat in het 'gokken' juist het verassings element kan zitten. Maar als je logisch nadenkt het beter lijkt om gewoon te sparen.
Als ik in het casino zit gooi ik ook wel eens wat geld weg. Het is handiger om het gewoon op de bank te zetten, Maarja...
Vanavond kijken hoe het speelt. Heb Ibra nog niet verkocht, dus wellicht gaat die op de plaats van Morata komen. Jones is ook even tijdelijk. Had ik nog in de club en de coins zijn op
Ben benieuwd, wel gaaf team gewordenbbblije schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:30:
@Jaap. de kogel is door de kerk: https://www.futbin.com/18/squad/1207598
Vanavond kijken hoe het speelt. Heb Ibra nog niet verkocht, dus wellicht gaat die op de plaats van Morata komen. Jones is ook even tijdelijk. Had ik nog in de club en de coins zijn op.
Verkopen op dinsdagavond/woensdag of vrijdagavond/zaterdag, inslaan op donderdagavond rond 21:00 uur of zondagnacht (rond 02:00 uur)/maandagochtend.Razz89 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:18:
wie kan mij advies geven.. ik heb nu een bpl fitness squad gemaakt en heb me mainteam van calcio a.
Nu wil me mainteam ook bpl hebben maar wat is de beste tijd om me calcio A te verkopen en de Bpl in te slaan? Advies is graag welkom!!
Verwijderd
Ja maar je zegt dat je nooit iets bijzonders hebt gepackt038Zwolle schreef op woensdag 8 november 2017 @ 03:03:
[...]
Meen je niet![]()
![]()
Bedoel er mee te zeggen dat in het 'gokken' juist het verassings element kan zitten. Maar als je logisch nadenkt het beter lijkt om gewoon te sparen.
Als ik in het casino zit gooi ik ook wel eens wat geld weg. Het is handiger om het gewoon op de bank te zetten, Maarja...
Een aantal SBCs zijn relatief goedkoop te doen. Zeker als je je van te voren voorbereid maar verwacht geen wonderenGrudgie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:54:
[...]
Ik heb ongeveer 120 euro aan packs geopend en weinig de moeite waard er uit gehaald. Daarentegen wel mega packluck gehad uit de packs van de SBCs in het begin van het spel. Echter is dit de laatste 2.5 week compleet verdwenen. Dat is dus 3 MM SBCs, de 7 packs die ik kreeg voor het halen van de rui Costa SBC, 2x wekelijkse packs en wat goedkoop spul van de wl en sb rewards.
[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 08-11-2017 08:38 ]
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs