Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Iemand hier al ervaring met litmanen 88? Twijfel om voor hem te sparen moet nog 200k ofzo dus duurt nog wel even maar benieuwd of hij het waard is want kan ook dybala halen voor 200k minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:08:
Iemand hier al ervaring met litmanen 88? Twijfel om voor hem te sparen moet nog 200k ofzo dus duurt nog wel even maar benieuwd of hij het waard is want kan ook dybala halen voor 200k minder.
Zelfde vraag mbt Petit 85 en Zanetti RB, zit er aan te denken om een icon in te ruilen voor 2 backs voor online in 4231

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteren nieuwe mm sbc alle vier gedaan (maar twee spelers moeten kopen), en echt helemaal niets bijzonders.

Ja wat eredivisie spelers waardoor ik die sbc maar gelijk gedaan heb, ook niets haha

totaal geen pack luck dit jaar (Lukaku vorige week is het beste tot nu toe).

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
stomley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:08:
Ja.....die is echt gruwelijk _/-\o_ Ik vind 'm echt overpowered (vergeleken met IF Fekir die ik ervoor had).

Had Jari 88 als mn silver reward met SC deze week :)

Edit:

Zo dus:

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/g3xy3G/Jari.png

[ Voor 8% gewijzigd door Maichel op 08-11-2017 12:15 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:07:
[...]

Ja maar je zegt dat je nooit iets bijzonders hebt gepackt :?
Klopt , maar elke keer heb je weer een kans(je) natuurlijk. En dat blijft,voor mij iig, elke keer weer verleidelijk.

Ben ook maar eens begonnen het seasons. Zit nu in seizoen 5 maar het is wel opmerkelijk wat voor teams je tegen komt. De ene iconsquad na de andere.

Het is altijd wel mooi om te winnen tegen dat soort teams. En als je verliest ligt het niet aan je zelf maar aan het teem van de tegenstander _O-

[ Voor 33% gewijzigd door 038Zwolle op 08-11-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Maichel schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:12:
[...]

Ja.....die is echt gruwelijk _/-\o_ Ik vind 'm echt overpowered (vergeleken met IF Fekir die ik ervoor had).

Had Jari 88 als mn silver reward met SC deze week :)

Edit:

Zo dus:

[afbeelding]
Eens zin om onze overpowered ex-Ajax Icons te laten battlen? Ik heb de 88 Overmars :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Skann schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:05:
[...]

Eens zin om onze overpowered ex-Ajax Icons te laten battlen? Ik heb de 88 Overmars :9
Tuurlijk :)

PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:16:
[...]

Klopt , maar elke keer heb je weer een kans(je) natuurlijk. En dat blijft,voor mij iig, elke keer weer verleidelijk.

Ben ook maar eens begonnen het seasons. Zit nu in seizoen 5 maar het is wel opmerkelijk wat voor teams je tegen komt. De ene iconsquad na de andere.

Het is altijd wel mooi om te winnen tegen dat soort teams. En als je verliest ligt het niet aan je zelf maar aan het teem van de tegenstander _O-
Precies hetzelfde ervaring hier. Lijkt wel alsof iedereen een icon en CR7 heeft.

Zit nu in 3. Merk dat tegenstanders wel beter worden. Nou ja, dat had ik al in 4. Dat was de eerste waarbij ik niet rechtreeks promoveerde. Nog een paar weekjes en divisie 1 is bereikt. En dan kap ik met de laggy seasons ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team is eindelijk klaar voor 110k is het een zeer sterk team.
http://www.futhead.com/18/squads/906994/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Iemand die mij kan helpen aan de spelerslijsten van de Jupiler Pro League (Belgie)?.

Wil deze competitie compleet kopen en dus van iedere club alle spelers, verwacht dan de volgende SBC in 1 keer neer te kunnen zetten.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ricloo86 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:19:
Iemand die mij kan helpen aan de spelerslijsten van de Jupiler Pro League (Belgie)?.

Wil deze competitie compleet kopen en dus van iedere club alle spelers, verwacht dan de volgende SBC in 1 keer neer te kunnen zetten.
Gewoon Futwiz, en dan kopieren naar Excel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03

https://www.transfermarkt...startseite/wettbewerb/BE1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024

Wat ik had gedaan voor de calcio A is gewoon voor elk team een team in FUT maken, en dan via concepts de juiste spelers inkopen. Zie je ook meteen wat je al in de club hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of wat ook goed werkt is het werken met posities. Is makkelijker met bijhouden. Dan kan je gewoon noteren wat je hebt.

Zulte:
GK:
LB: 1
CB: 3
RB: 1
CM: 3
LW: 1
ST: 2
RW: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren trouwens mega hard onderuit gegaan met de 41212 (2) formatie. Vanavond maar even de 4231 proberen. Zou toch fijn zijn als ik 90 Rui Costa op de cam positie spelen.

Voor de 4231 spelers. Welke CT gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Vissert schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:45:
Gisteren trouwens mega hard onderuit gegaan met de 41212 (2) formatie. Vanavond maar even de 4231 proberen. Zou toch fijn zijn als ik 90 Rui Costa op de cam positie spelen.

Voor de 4231 spelers. Welke CT gebruiken jullie?
Ik ben ook druk aan het sparen, schiet maar niet op... Misschien dat de precrash het goedkoper voor ons maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:46:
[...]

Ik ben ook druk aan het sparen, schiet maar niet op... Misschien dat de precrash het goedkoper voor ons maakt
Haha ik heb Rui Costa al binnen :+ Maar als doorgewinterde 4321 speler is het even wennen om met een andere formatie te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Vissert schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:49:
[...]

Haha ik heb Rui Costa al binnen :+ Maar als doorgewinterde 4321 speler is het even wennen om met een andere formatie te spelen.
Oh, oops, verkeerd begrepen, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 04-10 08:49
Vissert schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:49:
[...]

Waarom volstaat 4321 niet meer dan? Zelf heb ik voornamelijk in FUT 17 4231 gespeeld. Verdedigend staat dit zeer goed door de 2 cdm's helaas creëerde ik aanvallend daardoor wel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:02:
[...]

Waarom volstaat 4321 niet meer dan? Zelf heb ik voornamelijk in FUT 17 4231 gespeeld. Verdedigend staat dit zeer goed door de 2 cdm's helaas creëerde ik aanvallend daardoor wel te weinig.
Dat laatste ben ik ook bang voor.

Ik heb gisteren Rui Costa gehaald en dat is een type speler die ik liever niet als gewone CM gebruik vanwege zijn lage defensieve stats. Daarnaast zijn zijn aanvallende stats dusdanig dat ik hem altijd in de buurt van de goal wil hebben. HIj lijkt mij een prima cam in de 4231 en 4312/41212 formaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Vissert schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:07:
[...]

Ik heb gisteren Rui Costa gehaald en dat is een type speler die ik liever niet als gewone CM gebruik vanwege zijn lage defensieve stats. Daarnaast zijn zijn aanvallende stats dusdanig dat ik hem altijd in de buurt van de goal wil hebben. HIj lijkt mij een prima cam in de 4231 en 4312/41212 formaties.
Vorig seizoen nog een potje tegen je gedaan ik met 4231 toen gaf je dat ook aan :) Is 4-3-3 (4) een optie misschien of vind je dat te aanvallend/maak je geen gebruik van buitenspelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Vissert schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:07:
[...]

Je kan de backs op always overlap zetten om net dat beetje meer in de aanval te krijgen. Moet je niet 2 CDM's met h/h hebben, want dan mis je dat blok van 4 achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:58:
Gisteren nieuwe mm sbc alle vier gedaan (maar twee spelers moeten kopen), en echt helemaal niets bijzonders.

Ja wat eredivisie spelers waardoor ik die sbc maar gelijk gedaan heb, ook niets haha

totaal geen pack luck dit jaar (Lukaku vorige week is het beste tot nu toe).
Lukaku is best duur, helemaal niet mis hoor om hem als beste te hebben.
038Zwolle schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:16:
[...]

Volgens mij begrijp ik je verkeerd :+
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:18:
Team is eindelijk klaar voor €110k is het een zeer sterk team.
http://www.futhead.com/18/squads/906994/
Vind het best een matig team als je er 110.000 euro inpompt :+

Hoe koop jij het in dat je dat lijstje nodig hebt dan? Ik zoek gewoon per positie en bied voor min prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ah, ineens 4x Traore OTW verkocht voor 25k. Ingekocht voor 14, prima.

Was nooit echt heel tevreden over Gameiro maar pakte gisteravond ineens twee hattricks mee... twijfel nu om voor Lewandowski te gaan naast Auba en Bakkie Yoghurt te vervangen voor Thiago.... of alleen Vidal te halen ipv yoghurtbakkie en dan mn verdediging misschien wat op te krikken.

Speel nu met:

Gameiro - Auba
James otw
Bakkie yoghurt - Tolisso otw
Kante
Evra - Perrin - Koscielny - Piszcek
Ruffier

Keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:48:
[...]

Je kan de backs op always overlap zetten om net dat beetje meer in de aanval te krijgen. Moet je niet 2 CDM's met h/h hebben, want dan mis je dat blok van 4 achterin.
Ik vind met 4231 dat je juist CDMs met high/high moet hebben om ervoor te zorgen dat je geen gat krijgt tussen CAMs en CDMs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ErnstMid schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:56:
Ah, ineens 4x Traore OTW verkocht voor 25k. Ingekocht voor 14, prima.
Schijnt in TOTW te zitten, Twitter account van FIFA Turkije heeft hem al online staan. Iets te vroeg haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Inmiddels een leuk LaLiga team bij elkaar gesprokkeld. Met wat geluk ook Griezmann uit een pack gekregen. Zie hier mijn squad: https://www.futbin.com//18/squad/1223453
In game wissel ik nog wel is mijn 2 buitenspelers voor Fabregas en Koke om het wat compacter te maken bij een voorsprong.

Iemand nog suggesties om het team op 100 chem te krijgen? Cavani zal vervangen moeten worden maar presteert zelfs op chem 4 nog wel goed. Loopt bijna 1 op 1.

Heb een budget van 100K. Merk wel dat ik online wat power te kort kom, of tegenstanders zijn beter :) Misschien toch overschakelen daarom naar een PL team.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:50:

Vind het best een matig team als je er 110.000 euro inpompt :+
Laat eens zien of jij het beter kunt. En link eens je eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
yes, IFje voor Traore...mooi voor mn OTW kaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bossie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:57:
[...]

Ik vind met 4231 dat je juist CDMs met high/high moet hebben om ervoor te zorgen dat je geen gat krijgt tussen CAMs en CDMs.
Dat is wel waar, maar je kan het dan slechter opvangen als beide mee zijn en dan ook nog eens je backs, misschien dat dit op te lossen ons door op "defensive" te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:59:
[...]

Laat eens zien of jij het beter kunt. En link eens je eigen team.
Haha, voor 110 000 euro aan fifa points kopen, dan kan ik wel een aardig team bouwen denk ik :*) Daar ging het grapje om namelijk....
pelidee schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:58:
[...]

Schijnt in TOTW te zitten, Twitter account van FIFA Turkije heeft hem al online staan. Iets te vroeg haha ;)
Ah op die fiets :9 Ik zie nu dat mn anderen inderdaad ook allemaal de deur uit vliegen, hallo coins _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door ErnstMid op 08-11-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:00:
[...]

Haha, voor 110 000 euro aan fifa points kopen, dan kan ik wel een aardig team bouwen denk ik :*) Daar ging het grapje om namelijk....
Haha, zie het nu pas, typo moest k zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/dcxtnb/fgh.png

Die Mbappe IF...RW... :/

[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 08-11-2017 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:59:
yes, IFje voor Traore...mooi voor mn OTW kaartjes :)
Same :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:00:
[...]

Dat is wel waar, maar je kan het dan slechter opvangen als beide mee zijn en dan ook nog eens je backs, misschien dat dit op te lossen ons door op "defensive" te spelen
Yep, defensive of ultra-defensive in mijn geval.
Het andere voordeel hiervan is dat je aanvallers niet al voorin in de dekking staan te wachten totdat de bal komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 15 verkocht voor 30k. 100% winst laat ik niet liggen. Lach me straks kapot als de leak nep blijkt te zijn. Koop ik er vanavond weer 15 terug als de paniek toeslaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wat zal er nu gebeuren met OTW Mbappe? Die is origineel spits natuurlijk, maar zijn TOTW nu dus RW...als je RW eigenschappen krijgt als spits kaart...dat lijkt me niet echt top :)

Lijkt me best grappig als zn OTW nu veranderd in een RW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
pelidee schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:58:
[...]

Ben er ook al 6 kwijt voor 35k :)
Nog 4 te gaan :D

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 08-11-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:04:
[...]

Net 15 verkocht voor 30k. 100% winst laat ik niet liggen. Lach me straks kapot als de leak nep blijkt te zijn. Koop ik er vanavond weer 15 terug als de paniek toeslaat. :)
Is al bekend he, hij zit erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:05:
[...]

Is al bekend he, hij zit erin ;)
Ah jammer dan. Maar goed, blijft een fijne winst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet aan gedacht met het relisten, heb die uit m'n club voor 28K verkocht, de rest is nog voor drie kwartier gelist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:04:
[...]

Wat zal er nu gebeuren met OTW Mbappe? Die is origineel spits natuurlijk, maar zijn TOTW nu dus RW...als je RW eigenschappen krijgt als spits kaart...dat lijkt me niet echt top :)

Lijkt me best grappig als zn OTW nu veranderd in een RW :D
Nee, OTW blijft dezelfde positie. Net als vorig jaar. Maar wat is er mis met de upgrade voor spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Lachen als OTW Mbappe (SP) dalijk ineens een RW is...mensen die daarmee spelen gaan dat niet leuk vinden >:)

Ok, thanks :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 08-11-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:07:
[...]

Ah jammer dan. Maar goed, blijft een fijne winst. :)
Ja ik ben ook prima tevreden met die winst, daar heb ik ze tenslotte ook voor gekocht :) Kijken of er iemand nog zo gek is hem voor 50k. te kopen :9

Wie in hemelsnaam wil spelen met een buitenspeler met 1* weakfoot... het is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
ErnstMid schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:08:
[...]

Ja ik ben ook prima tevreden met die winst, daar heb ik ze tenslotte ook voor gekocht :) Kijken of er iemand nog zo gek is hem voor 50k. te kopen :9

Wie in hemelsnaam wil spelen met een buitenspeler met 1* weakfoot... het is mij een raadsel.
En een waardeloze nationaliteit qua linken, dus je zit vast aan de Franse competitie qua chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:08:
[...]

Nee, OTW blijft dezelfde positie. Net als vorig jaar. Maar wat is er mis met de upgrade voor spits?
Nou...als je IF een RW is dan kan ik me voorstellen dat die boost eigenschappen meer betrekking hebben op het RW zijn (betere cross bijvoorbeeld?) daar heb je dan als SP minder aan.

Ik weet de TOTW waardes nog niet dus ik gok maar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb er drie gelist staan, voor 36,5K, 38K en 39K. Dus ik ben ook aan het hopen. Zo dom, had ff niet aan TOTW gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:40:
[...]

Vorig seizoen nog een potje tegen je gedaan ik met 4231 toen gaf je dat ook aan :) Is 4-3-3 (4) een optie misschien of vind je dat te aanvallend/maak je geen gebruik van buitenspelers?
Op zich altijd wel een fan geweest van de 433 formatie maar ik vind de 4e variant te counter gevoelig. Ook heb ik het idee dat de buitenspelers te weinig in het spel betrokken worden in FIFA 18.
YouR schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:48:
[...]

Ik zag idd een review van Ovvy en Hashtag Mike over de 4231. Waarin ze met opkomende backs spelen. Misschien de moeite waard om te proberen.

@Lekkerboeie86 heeft geluk of pech vanavond :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

ah ja, my b.

Hier is dat een grote roze vlek. Zal wel een blokje zijn van de werkgever hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hoe lang duurt het eigenlijk voor dat er bij zo'n one to watch kaart een punt wordt opgeteld voor team of the week appearance?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Wii4all schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:17:
hoe lang duurt het eigenlijk voor dat er bij zo'n one to watch kaart een punt wordt opgeteld voor team of the week appearance?
Meteen als totw uitkomt :)

Edit: hij neemt trouwens de waardes over van de TOTW kaart dus het kan ook meer dan 1 overall punt omhoog zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door ErnstMid op 08-11-2017 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Zag op reddit een post over dat labyad zou gaan stijgen (Marokko, Eredivisie SBC) doordat die in TOTW zat. Was wat laat maar toch kunnen kopen voor 1200 per stuk (had helaas maar 17k in de bank).

Hij is nu al gestegen naar 2k, easy profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door stomley op 08-11-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel weer een Eredivisie IF, altijd leuk. Gaan we even oppikken. Traore gaat nu al richting de 34K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:25:
Wel weer een Eredivisie IF, altijd leuk. Gaan we even oppikken. Traore gaat nu al richting de 34K :)
Ja met lozano en locadia is er een leuk team te bouwen voor bijna allemaal discard .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Maar dit is een andere traore toch? niet die van Lyon

Ik zie weer eens allemaal andere dingen. Never mind!

Hoe zit het eigenlijk met Mbappe, zijn OTW is als spits maar zijn IF is nu een RW. Veranderd zijn OTW dan ook?

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 08-11-2017 16:31 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Leoon. schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:29:
[...]

Maar dit is een andere traore toch? niet die van Lyon

Ik zie weer eens allemaal andere dingen. Never mind!

Hoe zit het eigenlijk met Mbappe, zijn OTW is als spits maar zijn IF is nu een RW. Veranderd zijn OTW dan ook?
Nee :)

Zijn positie blijft t zelfde schijnbaar. Zou ook erg genaaid zijn als je die OTW als spits gebruikt, dat ie ineens RW is :P

[ Voor 14% gewijzigd door Maichel op 08-11-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:27:
[...]

Ja met lozano en locadia is er een leuk team te bouwen voor bijna allemaal discard .
Ja, Pereiro bevalt me ook erg goed, precies zoals ik hem wil hebben: gaat over de spits heen. Start met een 4-3-3 met lb Memphis, sp Locadia en rb Lozano, op het middenveld Pereiro. Daar kan Labyad nu mooi naast, nu nog hopen op een verdedigende middenvelder uit de Eredivisie in TOTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo word echt niet goed van die fut mannetjes in fut:

Staan ze voor. Pauze, pauze

Zelf de bal uitschieten,

Pauze

Wat kan ik daar slecht tegen zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Wii4all schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:17:
Vanavond na het lanceren van TOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

@Jaap. het speelt echt fantastisch! Precies zoals ik voor ogen had! IF Matuidi is me een partij wendbaar aan de bal! Hele fijne box to box! Fernandinho is sterk en onderschept veel! Morata meld zich zoals verwacht voor het goal! Helaas iets wat weinig stamina voor zijn plek op het middenveld, dus sparen voor de IF ;) Stones doet het verrassend goed! Heel sterk en naast Sandro echt een topper! Jesus is echt fijn! Zeker met Morata, Willian en Costa bouwt hij de aanval fantastisch op! 433 bevalt ook goed! Al met al, heel tevreden! Voorlopig gaat er nog niets in de verkoop ;)

[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 08-11-2017 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maichel schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:31:
[...]

Nee :)

Zijn positie blijft t zelfde schijnbaar. Zou ook erg genaaid zijn als je die OTW als spits gebruikt, dat ie ineens RW is :P
Maak me meer zorgen mbt sweaty teams met Salah ST :o
Helaas geen 86 Fekir zoals in de futhead predictions, die zou echt perfect in mijn 4231 passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Bossie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:10:
[...]

Maak me meer zorgen mbt sweaty teams met Salah ST :o
Helaas geen 86 Fekir zoals in de futhead predictions, die zou echt perfect in mijn 4231 passen.
Die Salah ST zag ik ook al.... Wordt een vervelende.. Is iets voor degene die hoopte dat Martial ST IF 2 weken geleden zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Kutzooi, kan wel janken. Relist net gewoon alles even (ook mijn 14 OTW Traore voor 25k)... Boem, alles weg. Niet gezien dat TOTW uit was. Leeeelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
PetrCech_3 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:14:
Kutzooi, kan wel janken. Relist net gewoon alles even (ook mijn 14 OTW Traore voor 25k)... Boem, alles weg. Niet gezien dat TOTW uit was. Leeeelijk.
TOTW was al uitgelekt in Turkije via twitter. Maar de aankondiging is normaal om 17:00 geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Murrays schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:15:
[...]

TOTW was al uitgelekt in Turkije via twitter. Maar de aankondiging is normaal om 17:00 geloof ik..
Tsja... Ben er helaas niet 24/7 mee bezig. Soms relist ik gewoon ff via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murrays schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:15:
[...]

Nee, die is om 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Iemand toevallig een nieuwe (low-risk) investment wat betreft OTW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
bbblije schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:09:
@Jaap. het speelt echt fantastisch! Precies zoals ik voor ogen had! IF Matuidi is me een partij wendbaar aan de bal! Hele fijne box to box! Fernandinho is sterk en onderschept veel! Morata meld zich zoals verwacht voor het goal! Helaas iets wat weinig stamina voor zijn plek op het middenveld, dus sparen voor de IF ;) Stones doet het verrassend goed! Heel sterk en naast Sandro echt een topper! Jesus is echt fijn! Zeker met Morata, Willian en Costa bouwt hij de aanval fantastisch op! 433 bevalt ook goed! Al met al, heel tevreden! Voorlopig gaat er nog niets in de verkoop ;)
Je zou eventueel ook voor Bakayoko kunnen gaan; wat CM betreft; linked ook met Matuidi en speelt in mijn team ook als ultieme stofzuiger. Wel nogal standaard maar goed; het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:14:
[...]

Die Salah ST zag ik ook al.... Wordt een vervelende.. Is iets voor degene die hoopte dat Martial ST IF 2 weken geleden zou komen
Dat was ik, Salah gaat niet passen omdat ik een Frans team heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Snap er ook niks van.

Als de prijs van de otw weer onder de 25k komt stap ik weer in. Alles daar boven is me te riskant qua blessures etc.

En anders zijn er nog wel een paar aardige otw spelers die niet zo duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Bossie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:22:
[...]

Dat was ik, Salah gaat niet passen omdat ik een Frans team heb.
Zo'n vermoeden had ik al. Ja Salah gaat dan niet lukken om de juiste connectie te krijgen met Frans :(
Ik denk overigens dat de prijs ook vrij hoog uit gaat vallen voor de Salah ST IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zit te denken om Varane te kopen. Heb op dit moment Umtiti en Pique in het centrum. Zou Varane een goeie upgrade zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Zonde. Had je echt meer op kunnen cashen.
Ik had juist toen ik de leak zag direct Traore drie keer gekocht voor zo'n 25k en 5 minuten later voor 32k per stuk verkocht. Wel heel snel winst maken op deze manier.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:22:
@Verwijderd Speelde ik gister tegen jou? Kwam tegen ene tijnnie123 met als teamnaam Tijn Ojaaax. :)
Beetje laat hahaha maar nee dat was ik niet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

En vorige week geen Martial IF.. nou maakt niet uit. Nu is het MBAPPE OTW die mij naar elite 3 gaat brengen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Grudgie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:02:
Zit te denken om Varane te kopen. Heb op dit moment Umtiti en Pique in het centrum. Zou Varane een goeie upgrade zijn?
Yes heb vorige maand dezelfde upgrade uitgevoerd.
De snelheid van Varane is zoveel beter dan die van Pique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

servival7 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:42:
[...]

Yes heb vorige maand dezelfde upgrade uitgevoerd.
De snelheid van Varane is zoveel beter dan die van Pique.
Dus Pique verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 10:45
@MitchelFC lekker bezig in de e-divisie!

Wat zijn je 4231 custom tactics en instructies?

[ Voor 37% gewijzigd door Bakkertje_01 op 08-11-2017 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Tuurlijk, ik stuur je zo een verzoekje. Voor mijn eigen, wat haal je bij weekend league? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Idd, ik speel met Umtiti/varane en dat gaat prima.
Behalve Pique zijn nadelige workrates heeft umtiti ook erg goede/veel stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik kocht er twee voor 29k buy now en ze gingen voor 39

Nu Is het weer een beetje gekalmeerd

Was geen doorkomen aan op de transfer list rond Traore

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:50:
[...]

Ik kocht er twee voor 29k buy now en ze gingen voor 39

Nu Is het weer een beetje gekalmeerd

Was geen doorkomen aan op de transfer list rond Traore
En nu gaan ze op de xbox alweer voor 24k. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:02:
[...]

En nu gaan ze op de xbox alweer voor 24k. :)
Playstation evenzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moment is elke keer anders maar die otw kaartjes kelderen altijd op de een of andere manier. Volgens mij zijn er te veel investeerders die allemaal dezelfde scripts volgen. Ik vind het prima. Als volgende mag Kessel of Bernadeschi een totw krijgen. (Sigurdson is overigens ook nog maar 50k. Toen hij zijn upgrade kreeg was dat 90k.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Nu gooien natuurlijk 1000 mensen hun OTW kaart op de transferlijst waardoor het aanbod te groot is en de prijs daalt. Iedereen wil hem perse pas erop gooien als de TOTW er ook is, maar je kunt ze veel beter in de aanloop/hype er op zetten. Kijk maar eens naar Mbappe OTW, gisteren 950k en nu nog 790k. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:09:
Nu gooien natuurlijk 1000 mensen hun OTW kaart op de transferlijst waardoor het aanbod te groot is en de prijs daalt. Iedereen wil hem perse pas erop gooien als de TOTW er ook is, maar je kunt ze veel beter in de aanloop/hype er op zetten. Kijk maar eens naar Mbappe OTW, gisteren 950k en nu nog 790k. :+
Is ook altijd de regel: verkoop op hype. Soms loop je meer winst kwijt maar meestal wordt je investering toch niks dus je kan beter elke keer 50% pakken ipv 3 op de 10 keer 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:07:
[...]

Het moment is elke keer anders maar die otw kaartjes kelderen altijd op de een of andere manier. Volgens mij zijn er te veel investeerders die allemaal dezelfde scripts volgen. Ik vind het prima. Als volgende mag Kessel of Bernadeschi een totw krijgen. (Sigurdson is overigens ook nog maar 50k. Toen hij zijn upgrade kreeg was dat 90k.)
Wat ik dan niet snap is zo'n aurier die blijft maar stijgen was eerst rond de 36k ging vandaag voor rond de 44k

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:07:
[...]

Inderdaad, echte 'traders' verkopen aan traders. Net als Mbappe en Salah, Mbappe is bijna 200K gekelderd, Salah 60K volgens mij.

Overigens @Verwijderd en @Exodus FC, Lozano is nog steeds 20K. Vanaf nu gaat hij alleen maar stijgen :P Serabia, Toloi en Griffo zijn ook al een paar K gestegen, nu wachten op een leuke SBC en cashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:14:
[...]

Wat ik dan niet snap is zo'n aurier die blijft maar stijgen was eerst rond de 36k ging vandaag voor rond de 44k
Die ging op Xbox een week of 2 geleden nog voor 60k.
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:15:
[...]

Inderdaad, echte 'traders' verkopen aan traders. Net als Mbappe en Salah, Mbappe is bijna 200K gekelderd, Salah 60K volgens mij.

Overigens @Verwijderd en @Exodus FC, Lozano is nog steeds 20K. Vanaf nu gaat hij alleen maar stijgen :P Serabia, Toloi en Griffo zijn ook al een paar K gestegen, nu wachten op een leuke SBC en cashen :)
Wil mezelf geen echte trader noemen maar ik snap niet dat iedereen zo blind dingen doet. Als je ziet dat Traore keldert ga je toch niet dan verkopen. Rare snuiters.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

AntraXxX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:09:
Maar wat ik dan niet verwacht is dat mensen hun TOTW kaarten ook gaan underlisten om snel coins te krijgen om of packs te kopen of de nieuwe IF te kopen.

Gisteren Matuidi gekocht, op een dinsdag. Prijzen zijn dan laag. Maandag zijn ze hoger omdat veel mensen dan gaan kopen/verkopen. Vanaf woensdag gaan ze weer stijgen. En dan met deze TOTW, IF’s dalen als gekken :p.

Ik kan verdorie ook nooit fatsoenlijk investeren. Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:15:
[...]

Ik heb er 1 voor 17k. Ben benieuwd. Kolasinac moet ook wel meer waard worden gok ik maar dat is nog niet echt het geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Omdat iedereen het hier over WL had, en de SB me te eentonig werd, toch maar eens gewaagd aan WL.
On-ge-loof-lijk. Iedere wedstrijd weer.
Of je nu 3-4-1-2 speelt, 4-1-2-1-2, 4-4-2. Het maakt allemaal geen reet uit. Ze spelen allemaal op pace. Iedere spits die je tegen je krijgt heeft minimaal 90+ pace.
Op het moment dat ik een spits tegen krijg met minder pace win ik ook meteen met 4 a 5-0. Maar de finale haal je zo nooit.
Dit is trouwens op de PC (weet niet hoe het op PS4 en XBONE gaat).
Zo is er toch geen lol aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die Traore kon je net gewoon voor nog geen 20k halen komende week zal die vast weer gaan stijgen??? Tot het totw weer uitkomt

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een kneus.. jullie hadden mij aangeraden salah otw te verkopen voordat totw uitkomt en ja hoor niet gedaan. Zelfde geld voor 3x Traore zag dat hij vanmiddag op 35k stond maar niet verkocht. Nu maar weer opnieuw wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:10:
Ik ben een kneus.. jullie hadden mij aangeraden salah otw te verkopen voordat totw uitkomt en ja hoor niet gedaan. Zelfde geld voor 3x Traore zag dat hij vanmiddag op 35k stond maar niet verkocht. Nu maar weer opnieuw wachten...
Gewoon van leren joh. Je hebt vast prijzen wat beter bijgehouden nu. Wat er nu gebeurde met prijzen gebeurt volgende keer vrijwel hetzelfde.

Belangrijkste is (net als bij echt beleggen) dat je je uitstap moment vooraf bepaalt. Doe je dat wel ben je belegger. Doe je dat niet ben je speculant. Beleggers mogen huilen, speculanten moet op de blaren zitten. :) Lees maar Ennis terug bij de berichten van vanmiddag. Daar zie je een hoop mensen praten over verkopen en niemand over vasthouden (nou ja, ik de gek hield 1 voor de zekerheid).

Ik wacht nog op opties op fut spelers. Zou EA nog best wat op kunnen pakken. (hoewel otw al een soort turbo's zijn en standaard rare golds prima als tracker fungeren.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:16:
[...]

Gewoon van leren joh. Je hebt vast prijzen wat beter bijgehouden nu. Wat er nu gebeurde met prijzen gebeurt volgende keer vrijwel hetzelfde.

Belangrijkste is (net als bij echt beleggen) dat je je uitstap moment vooraf bepaalt. Doe je dat wel ben je belegger. Doe je dat niet ben je speculant. Beleggers mogen huilen, speculanten moet op de blaren zitten. :) Lees maar Ennis terug bij de berichten van vanmiddag. Daar zie je een hoop mensen praten over verkopen en niemand over vasthouden (nou ja, ik de gek hield 1 voor de zekerheid).

Ik wacht nog op opties op fut spelers. Zou EA nog best wat op kunnen pakken. (hoewel otw al een soort turbo's zijn en standaard rare golds prima als tracker fungeren.)
Is ook zo.. zowieso winst op die spelers maar had meer kunnen zijn.. nu al weer veel ingeslagen voor de nieuwe handel.. transferlijst helaas te klein.😭

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Weer lekker Traore's ingekocht voor onder de 18K :)
Pagina: 1 ... 66 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs