Als je spelers loyaliteit wil geven moeten ze dan spelen? Of is het op de bank zitten al genoeg?
Verwijderd
SpelenVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:55:
Als je spelers loyaliteit wil geven moeten ze dan spelen? Of is het op de bank zitten al genoeg?
Spelen.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:55:
Ze moeten spelen laatste 10 minuten wisselen is ook al voldoende.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:55:
Bonaventura (CM) icm met Motor chem vind ik wel lekker en Lukaku (LB) icm met anker en misschien nog een Berardi (RV) icm havik. Denk in totaal zo een 5 tot 8k in totaal.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:47:
[...]
Budget ligt op +/- 250k, heb zelf al wel een Matuidi die ik in het team wil verwerken. Zat verder te denken aan Hamsik op CAM met dan eventueel Pjanic en Marchisio erbij. Enkel heb ik op Matuidi na nog geen Calcio A spelers gehad, dus wordt denk ik wel een beetje uitproberen qua spelers.
Zijn er nog Calcio A spelers die misschien een lagere algemene rating hebben maar wel goed spelen?
Verwijderd
Parolo is een budgetbakker maar wel een hele fijne. Hij is sterk met een hard schot. Staat verdedigend zijn mannetje. Van de budgetbak Serie A middenvelders zal hij dit jaar het langst in mijn team staan.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:47:
[...]
Budget ligt op +/- 250k, heb zelf al wel een Matuidi die ik in het team wil verwerken. Zat verder te denken aan Hamsik op CAM met dan eventueel Pjanic en Marchisio erbij. Enkel heb ik op Matuidi na nog geen Calcio A spelers gehad, dus wordt denk ik wel een beetje uitproberen qua spelers.
Zijn er nog Calcio A spelers die misschien een lagere algemene rating hebben maar wel goed spelen?
Allan is een aardige voor de start van het spel (staat bij mij op cdm). Kan ales wel aardig maar hij begint inmiddels wat brak te worden omdat tegenstanders betere teams gebruiken.
Verwijderd
Bedankt! Maar je kon ook iets doen met je internetverbinding ofzo?SlqmLqck schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:57:
[...]
Ze moeten spelen laatste 10 minuten wisselen is ook al voldoende.
Ik gebruik hem als spits (F9), met een tweede sterke spits naast hem als bliksemafleider.Jaap. schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:51:
[...]
Ik speel 433-4, dus staan de vleugels vrij breed. Buiten dat hij erg hard kan rennen komt hij te weinig in scoringspositie, vind hem bij het dribbelen net wat te log aanvoelen in vergelijking met Sane die eigenlijk nog het fijnst speelde op LV.
Door zijn runs is hij altijd gevaarlijk, en door zijn 5*WF is het makkelijk schieten.
In 433-4 zou het ook prima moeten werken omdat hij dan kan combineren met de CAM
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb Allan ook op cdm (41212-2) en twijfel of Matuidi de upgrade waard is. Allan speelt best lekker, onvermoeibaar en veroorzaakt t.o.v. bijv. een bonkige cdm als De Rossi zelden een penalty.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:11:
[...]
Allan is een aardige voor de start van het spel (staat bij mij op cdm). Kan ales wel aardig maar hij begint inmiddels wat brak te worden omdat tegenstanders betere teams gebruiken.
I like how you keep the mouse running...
Ja klopt, Als je tegen de computer speelt (in FUT) kun je leaven (dan krijg je een lose) of de applicatie afsluiten. Kost wel meer tijd maar wordt er geen lose berekend. Enige nadeel hier aan is dat je iedere keer Fifa opnieuw moet opstarten.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:13:
[...]
Bedankt! Maar je kon ook iets doen met je internetverbinding ofzo?
Maar dan gebruik je hem als ST en dus niet op volledige chem of switch je ingame?Bossie schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:13:
[...]
Ik gebruik hem als spits (F9), met een tweede sterke spits naast hem als bliksemafleider.
Door zijn runs is hij altijd gevaarlijk, en door zijn 5*WF is het makkelijk schieten.
In 433-4 zou het ook prima moeten werken omdat hij dan kan combineren met de CAM

Ik zou juist minder snel fit zijn als deze dame mij behandeld

Wat te doen? Heb nu 400k en aardig wat spelers in de club. Wil graag een icon toevoegen maar ik twijfel tussen Overmars en Rui Costa. Speel nu 4-3-3 (https://www.futbin.com/18/squad/903681) en hier zou Overmars het best in passen. Vorig seizoen met 4-1-2-1-2 gespeeld en hier past Rui Costa weer het best bij.
Iemand ervaring met Overmars en Rui Costa? Ik speel niet vaak op de counter en de meeste doelpunten komen uit een schot rond de 16 meter.
Iemand ervaring met Overmars en Rui Costa? Ik speel niet vaak op de counter en de meeste doelpunten komen uit een schot rond de 16 meter.
Dan zou ik del piero nemen heeft een goed schot vind hem zelf heel fijnroybr schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:33:
Wat te doen? Heb nu 400k en aardig wat spelers in de club. Wil graag een icon toevoegen maar ik twijfel tussen Overmars en Rui Costa. Speel nu 4-3-3 (https://www.futbin.com/18/squad/903681) en hier zou Overmars het best in passen. Vorig seizoen met 4-1-2-1-2 gespeeld en hier past Rui Costa weer het best bij.
Als zij je behandeld ben je snel weer "Beta"ajaxalex schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:28:
[afbeelding]
Ik zou juist minder snel fit zijn als deze dame mij behandeld
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
7 chem (sniper kaartje), dat hield 2POTM ook niet tegen in FUT17Jaap. schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:23:
[...]
Maar dan gebruik je hem als ST en dus niet op volledige chem of switch je ingame?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wie weet dat maar eens proberen dan. Petit 88 gaat het in ieder geval niet worden; vind 1.5 miljoen voor hem wat aan de ruime kant, ondanks dat hij het wellicht wel waard is.Bossie schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:18:
[...]
7 chem (sniper kaartje), dat hield 2POTM ook niet tegen in FUT17
Het probleem is dat er te veel spelers zijn die ik eigenlijk wel in mijn team wil
Verwijderd
De Rossi vind ik ook niks. Matuidi heeft high high workrates. Vind ik niet fijn in een cdm.Exodus FC schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:16:
[...]
Ik heb Allan ook op cdm (41212-2) en twijfel of Matuidi de upgrade waard is. Allan speelt best lekker, onvermoeibaar en veroorzaakt t.o.v. bijv. een bonkige cdm als De Rossi zelden een penalty.
Tip trouwens : in een 4212 wisselt de rcm met de cam en de lcm met de cdm als 1 van de twee uit positie is. Ik heb Toure en Mooy van cm plek gewisseld. Dat werkt een stuk handiger. Wisten velen vast allang maar anderen wellicht nog niet.
Had je bericht al eerder gezien maar wou even afgelopen WL spelen om tot een goede mening te komen. Ik had eerst de baby versie en kon daar echt niet meer overweg, o.a. door zijn workrates maar ook omdat hij niet in mijn team functioneerde. Die dus voor break-even weer verkocht. Afgelopen week de 90 versie gekocht en die speelt heel fijn, merkte het al meteen bij SB. En ook afgelopen WL is hij op CAM een goaltjes dief. Zijn WF en SM zijn beide 4 sterren wat prettig is, hetzelfde geldt voor zijn vrije trap kunsten maar het fijnst aan hem is de geplaatst schot trait want hierdoor vliegt bijna elkaar bal die je zo schiet er in.1987Michael1987 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:43:
Wie heeft er Dennis bergkamp en hoe bevald hij twijfel om hem te kopen
Thnx voor de tip. Del Piero is wel aan de dure kant voor mij ;-).1987Michael1987 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:57:
[...]
Dan zou ik del piero nemen heeft een goed schot vind hem zelf heel fijn
Ik had voor deze MM geïnvesteerd in Honduras. Alles voor 1000 tm 1200 gekocht en verkoopt als warme broodjes, nu prijzen omhoog naar 5k. Weet niet nog waar ik volgende week in moet investeren
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwacht dat Mbappe en Salah deze week sowieso wel een IF gaan krijgen. Hebben beide echt lekker gespeeld en 2x gescoord. Of denken jullie anders?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
824K op PS4, had graag 700k verdiendJaap. schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:43:
[...]
Wie weet dat maar eens proberen dan. Petit 88 gaat het in ieder geval niet worden; vind 1.5 miljoen voor hem wat aan de ruime kant, ondanks dat hij het wellicht wel waard is.
Het probleem is dat er te veel spelers zijn die ik eigenlijk wel in mijn team wil
Ik heb nog een buffer om te handelen, maar heb de muntjes het liefst op het veld staan want het is immers een game.
Dacht doe even een paar sbc van turkije, liga nos voor 30 of 40k gespendeerd en haal mbappe, 2 informs eruit. Toch weer ongeveer 150k winst.
had laatst lijstje voor mezelf gemaakt met potentiele "mainstream" wedstrijden.Leoon. schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:26:
Ik had voor deze MM geïnvesteerd in Honduras. Alles voor 1000 tm 1200 gekocht en verkoopt als warme broodjes, nu prijzen omhoog naar 5k. Weet niet nog waar ik volgende week in moet investeren
18-11 : AS Roma – Lazio Roma.
18-11 : Arsenal – Tottenham.
19-11 : Werder Bremen – Hannover.
18-11 : Atl. Madrid – Real madrid.
Verwacht maximaal 2 van deze erin en dan de andere 2 wat minder bekende leagues.tillietom schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:46:
[...]
had laatst lijstje voor mezelf gemaakt met potentiele "mainstream" wedstrijden.
18-11 : AS Roma – Lazio Roma.
18-11 : Arsenal – Tottenham.
19-11 : Werder Bremen – Hannover.
18-11 : Atl. Madrid – Real madrid.
Tja, PC markt is kleiner dus minder aanbod = hogere prijzen, maar ik snap je gedachtegang.Bossie schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:45:
[...]
824K op PS4, had graag 700k verdiend![]()
Ik heb nog een buffer om te handelen, maar heb de muntjes het liefst op het veld staan want het is immers een game.
Met die laatste zin ben ik het niet helemaal eens, maar dat is persoonlijk. Ik ben jaarlijks ook heel ruimschoots meer tijd kwijt aan het handelen dan aan het spelen, dus een ruime buffer is welkom
Maar 2 dagen SC kunnen spelen en dus uiteraard heel laag geeindigd in de rankings...1 gouden pakje...maar die beloning
[YouTube: https://youtu.be/78uzqtd-C-8]
Pack luck is echt niet normaal dit jaar
[YouTube: https://youtu.be/78uzqtd-C-8]
PSN: Maichel
Congratz, is er ook een filmpje van hoe je reageerde toen je het zagMaichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:05:
Maar 2 dagen SC kunnen spelen en dus uiteraard heel laag geeindigd in de rankings...1 gouden pakje...maar die beloning![]()
[video]
Iedereen is hier even zijn luck aan het uittesten zeg 
Ik dacht ook compleet even een SBC, komen Ibra en Valencia uit de mega pack
Yes! Ik blijf wel de slome spitsen krijgen
Mss wil EA me wat vertellen
Ik dacht ook compleet even een SBC, komen Ibra en Valencia uit de mega pack
[ Voor 20% gewijzigd door bbblije op 06-11-2017 15:11 ]
Hahaha ja ik schrok me kapot, dat welPompi schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:10:
[...]
Congratz, is er ook een filmpje van hoe je reageerde toen je het zag? Volgens mij gaan de zenuwen en hartslag ontzettend omhoog op het moment dat je die blauwe kleur van de kaart ziet
En dan nu de keuze, ga je er een team omheen bouwen of ruim 500k innenMaichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:05:
Maar 2 dagen SC kunnen spelen en dus uiteraard heel laag geeindigd in de rankings...1 gouden pakje...maar die beloning![]()
[video]

Verwijderd
Dit kan niet, zoveel luck kan je niet hebben dit is ongezond gewoon.Maichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:05:
[video]
Nee, hij mag mooi als CAM spelen in mijn toch al sterke L1 team. Voor Jari maak ik een uitzondering, die mag erin blijven ten koste van IF FekirSlqmLqck schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:12:
[...]
En dan nu de keuze, ga je er een team omheen bouwen of ruim 500k innen
Kan je wel eens gelijk in hebben...heb griep vandaagVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:13:
[...]
Dit kan niet, zoveel luck kan je niet hebben dit is ongezond gewoon.
Verwijderd
Hahhahaha maar jeetje wat een luck zeg. Als je dit op Youtube zou zetten zou je binnen een dag 200k views hebben...Maichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:14:
[...]
Kan je wel eens gelijk in hebben...heb griep vandaag
Verwijderd
Heb na voor het eerst in een FUT 1 miljoen op de rekening te hebben mijn BPL maar eens geupgrade. Ben vooral op zoek gegaan naar spelers van grote clubs: https://www.futbin.com//18/squad/1145908
Speel uiteraad met Liverpool badge om verwarring te zaaien.
EN damn wat speelt dit lekker zeg. 3 seasons potjes afgerond in 15 minuten. Het regent ragequits hiero. Ook top om met spelers die ik in het echt goed vind te spelen.
EN damn wat speelt dit lekker zeg. 3 seasons potjes afgerond in 15 minuten. Het regent ragequits hiero. Ook top om met spelers die ik in het echt goed vind te spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 15:30 ]
Verwijderd
Je bent een held!! Liverpool!!!Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:17:
Heb na voor het eerst in een FUT 1 miljoen op de rekening te hebben mijn BPL maar eens geupgrade. Ben vooral op zoek gegaan naar spelers van grote clubs: https://www.futbin.com//18/squad/1145908
Verwijderd
Hoop dat het duidelijk is dat ik niet echt fan ben van Liverpool. Baalde elke keer als Firmino scoorde in vorige squad. Maar hij was zo goed(koop) dat ik er mee bleef spelen.
Verwijderd
Oh dacht ik wel, maar dan ben je geen held hahaha grapje.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:19:
[...]
Hoop dat het duidelijk is dat ik niet echt fan ben van Liverpool. Baalde elke keer als Firmino scoorde in vorige squad. Maar hij was zo goed(koop) dat ik er mee bleef spelen.
Blegh ook maar even SBC afgemaakt in de hoop voor wat pack luck en het premium elektrum pakket geopend. Beste wat eruit kwam was Quaresma en daarna Calhanoglu, dus hoogste zijn 83 en 79. Gelukkig niet veel spelers moeten kopen om het team af te maken.
Verwijderd
En we zitten op 675KVerwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:31:
Had vanmiddag 600K, nu is m'n geld op. IF investing
Lecomtes IF(gekocht voor 12-13K) beginnen te verkopen voor 21-22K, Belluschi (gekocht voor 12-13K) heb ik verkocht voor 25, Ricardo Pereira's die ik voor 19K kocht direct nadat de Icon SBC's er waren verkopen ook voor 26-27K
Plaats je ze gewoon hoger of zijn ze allemaal zo gestegen?Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:35:
[...]
En we zitten op 675K![]()
Lecomtes IF(gekocht voor 12-13K) beginnen te verkopen voor 21-22K, Belluschi (gekocht voor 12-13K) heb ik verkocht voor 25, Ricardo Pereira's die ik voor 19K kocht direct nadat de Icon SBC's er waren verkopen ook voor 26-27K
Lekker! Ik moet het dit jaar toch echt van de SB en pack luck hebbenVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:35:
[...]
En we zitten op 675K![]()
Overigens heeft Futbin ook een geweldige addon: https://www.futbin.com/user/club
Ik las ook dat een user hier zoiets heeft gecodeerd, maar dit werkt toch iets makkelijker naar mijn mening.
https://www.easports.com/...Id=gwaGmJ3OnNe8H:FFA18PS4
Dit is sinds gister mijn team, ik heb nog 150.000 om te besteden, suggesties? (hybrid vind ik ook wel leuk)
Dit is sinds gister mijn team, ik heb nog 150.000 om te besteden, suggesties? (hybrid vind ik ook wel leuk)
Je kan soms toch een hekel hebben aan squad battles. Opeens worden de spelers goden en jouw spelers worden retards..
Kan ea niet gewoon een eerlijk spel houden?
Je zou of door kunnen sparen voor Kante of kunnen gaan voor IF Alessandrini op de RM plek. Hoor veel goede dingen over die Alessandrini en is erg vervelend om tegen te spelengaizka schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:20:
https://www.easports.com/...Id=gwaGmJ3OnNe8H:FFA18PS4
Nee, soms mag je ff niet winnenstomley schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:23:
Je kan soms toch een hekel hebben aan squad battles. Opeens worden de spelers goden en jouw spelers worden retards..
Haha ja dat blijkt soms wel
Nog bedankt voor je tip op 4231. Speelt echt heerlijk.
Heerlijk weer dit. De monaco sbc voor petit even gedaan. Kreeg er een rare top players pakketje voor.
Hazard erin en IF Grifo :-D
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Daar wordt petit toch een stuk goedkoper van, hoeveel heb je uitgegeven aan die SBC?Korkss schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:24:
Heerlijk weer dit. De monaco sbc voor petit even gedaan. Kreeg er een rare top players pakketje voor.
Ik ga vanavond ook maar is de hybrid nations SBC afmaken, met al die mega packs is het zeker de moeite!Korkss schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:24:
Nja ik wil die petit niet, deed het voor de pack.YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:25:
[...]
Daar wordt petit toch een stuk goedkoper van, hoeveel heb je uitgegeven aan die SBC?
Heb er 16k voor moeten spenderen, maar dus ruimschoots terug gepakt
Verwijderd
Mag ik je hartelijk danken? Tegen beter weten in voor 16k ofzo die diezelfde sbc gedaan. Rui Costa 88! Ik geloofde mijn ogen niet. Zag iets raars in de animatie op de companion app en dacht, het zal toch wel niet. Maar jawel, mijn eerste icon!Korkss schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:24:
Ok, hier een vraag om hulp van een FUT-noob...
Ik speel al jaren Fifa, eigenlijk al sinds Fifa 96, maar tot aan dit jaar altijd career gespeeld.
Dit jaar aan FUT begonnen en ik denk wel dat ik het meeste begrijp inmiddels. In het begin veel geworsteld tot ik door kreeg dat chemistry minstens zo belangrijk is als goede spelers.
Maar wat ik niet begrijp is de volgende punten:
1. Anderen posten teams met enorm veel supersterren. Ik heb alleen Müller en TOTW-Zaha, verder enkele spelers van 80-81 maar het meeste onder de 80. Kopen jullie heel veel pakjes met echt geld of ben ik gewoon veel te slecht? Of heb ik nou zoveel pech? Ik zou één superster of icon al fantastisch vinden, maar het lijkt alsof bijna iedereen er meerdere heeft...
2. Ik dacht dat Squad Battles mooie prijzen opleverde en behaalde eerst gold 3 en laatste twee weken gold 2, maar wat er dan in die mooie pakjes zit valt erg tegen. Wederom veel pech? En eigenlijk is dit het toch niet waard als je daar, wat is het, 30 of 40 potjes voor moet spelen in een week?
3. Ik speel tot nu toe voornamelijk offline. De paar potjes die ik online speelde werd ik op skill moves getracteerd. Ik ken wel een paar moves zoals fake shot maar gebruik ze waarschijnlijk te weinig. Is het mogelijk wat meer vooruit te komen met mijn FUT club zonder online te spelen?
4. Is het normaal dat mijn spelers vaak als ik een pass naar ze doe achter hun tegenstander kruipen zodat ze de bal dus niet kunnen aannemen? Zijn die spelers dan zo slecht of doe ik iets verkeerd of is dit gewoon lame scripting van EA?
5. Nog tips om wat meer van mijn FUT club te maken? Wat moet ik echt leren of anders doen? Moet ik nog iets veranderen aan de default assist settings bijvoorbeeld?
Ik speel al jaren Fifa, eigenlijk al sinds Fifa 96, maar tot aan dit jaar altijd career gespeeld.
Dit jaar aan FUT begonnen en ik denk wel dat ik het meeste begrijp inmiddels. In het begin veel geworsteld tot ik door kreeg dat chemistry minstens zo belangrijk is als goede spelers.
Maar wat ik niet begrijp is de volgende punten:
1. Anderen posten teams met enorm veel supersterren. Ik heb alleen Müller en TOTW-Zaha, verder enkele spelers van 80-81 maar het meeste onder de 80. Kopen jullie heel veel pakjes met echt geld of ben ik gewoon veel te slecht? Of heb ik nou zoveel pech? Ik zou één superster of icon al fantastisch vinden, maar het lijkt alsof bijna iedereen er meerdere heeft...
2. Ik dacht dat Squad Battles mooie prijzen opleverde en behaalde eerst gold 3 en laatste twee weken gold 2, maar wat er dan in die mooie pakjes zit valt erg tegen. Wederom veel pech? En eigenlijk is dit het toch niet waard als je daar, wat is het, 30 of 40 potjes voor moet spelen in een week?
3. Ik speel tot nu toe voornamelijk offline. De paar potjes die ik online speelde werd ik op skill moves getracteerd. Ik ken wel een paar moves zoals fake shot maar gebruik ze waarschijnlijk te weinig. Is het mogelijk wat meer vooruit te komen met mijn FUT club zonder online te spelen?
4. Is het normaal dat mijn spelers vaak als ik een pass naar ze doe achter hun tegenstander kruipen zodat ze de bal dus niet kunnen aannemen? Zijn die spelers dan zo slecht of doe ik iets verkeerd of is dit gewoon lame scripting van EA?
5. Nog tips om wat meer van mijn FUT club te maken? Wat moet ik echt leren of anders doen? Moet ik nog iets veranderen aan de default assist settings bijvoorbeeld?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Verwijderd
Hebben andere mensen ook sinds een tijdje dat de AI (Squad battles) zo ontiegelijk park the bus speelt? Ik heb vandaag alles op legendary gespeeld en sta nu in Elite 2 maar wat staan er veel man achter de bal
Ik weet niet of het de 442 formatie is maar zodra ik in op de helft van de tegenstander sta dan staat er maar 1 spits voorin. Daardoor weinig doelpunten kunnen maken en zo'n beetje elk potje 1800+ punten gehaald, afgezien van een sterrenteam waar je opeens wel makkelijk kunt scoren en dan 2400+ haalt

Fijn, nu wil ik hem ook gaan doen en dan komt dost me tegemoet zeker...Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:32:
[...]
Mag ik je hartelijk danken? Tegen beter weten in voor 16k ofzo die diezelfde sbc gedaan. Rui Costa 88! Ik geloofde mijn ogen niet. Zag iets raars in de animatie op de companion app en dacht, het zal toch wel niet. Maar jawel, mijn eerste icon!
Wederom rommel uit mijn sqb prijzen. Ik heb bewust de hele zondag nie gespeeld zodat ik elite 3 eindigde ipv elite 2/1. Vorige twee weken elite 2 en toen ook niks.
Heb wel leuke potjes nu, vandaag na verlenging 2-2 uitgelopen naar 6-2 op legendary met een heerlijke goal YouTube: FIFA 18 Squad Battle Legendary Stunning Strike
Heb wel leuke potjes nu, vandaag na verlenging 2-2 uitgelopen naar 6-2 op legendary met een heerlijke goal YouTube: FIFA 18 Squad Battle Legendary Stunning Strike
Verwijderd
Dat heb ik normaal ook hoor. Daarom zei ik dat ik tegen beter weten in de sbc deed. Ik doe sbcs alleen als de kosten minder dan een derde van de coinwaarde van een pack zijn. Blij dat ik nu een uitzondering maakte.YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:57:
[...]
Fijn, nu wil ik hem ook gaan doen en dan komt dost me tegemoet zeker...
sbc ook gedaan.... NaniVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:05:
[...]
Dat heb ik normaal ook hoor. Daarom zei ik dat ik tegen beter weten in de sbc deed. Ik doe sbcs alleen als de kosten minder dan een derde van de coinwaarde van een pack zijn. Blij dat ik nu een uitzondering maakte.
Dacht dat het aan Wereldklasse lag. Toen ging ik op legendarisch spelen en was het begin vorige week goed te doen. Laatste paar dagen staan ze daar met 8 man achterinVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:49:
Hebben andere mensen ook sinds een tijdje dat de AI (Squad battles) zo ontiegelijk park the bus speelt? Ik heb vandaag alles op legendary gespeeld en sta nu in Elite 2 maar wat staan er veel man achter de balIk weet niet of het de 442 formatie is maar zodra ik in op de helft van de tegenstander sta dan staat er maar 1 spits voorin. Daardoor weinig doelpunten kunnen maken en zo'n beetje elk potje 1800+ punten gehaald, afgezien van een sterrenteam waar je opeens wel makkelijk kunt scoren en dan 2400+ haalt

Iemand die IF Joaquín heeft? Zoek nog een goeie RW voor mijn La Liga team. Messi is niet te betalen
Hahaha dan kwam ik er nog zuur vanaf dusVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:32:
[...]
Mag ik je hartelijk danken? Tegen beter weten in voor 16k ofzo die diezelfde sbc gedaan. Rui Costa 88! Ik geloofde mijn ogen niet. Zag iets raars in de animatie op de companion app en dacht, het zal toch wel niet. Maar jawel, mijn eerste icon!
Goede tips. Niet stil gestaan bij de hoge aanvallende workrate van Matuidi.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:51:
[...]
De Rossi vind ik ook niks. Matuidi heeft high high workrates. Vind ik niet fijn in een cdm.
Tip trouwens : in een 4212 wisselt de rcm met de cam en de lcm met de cdm als 1 van de twee uit positie is. Ik heb Toure en Mooy van cm plek gewisseld. Dat werkt een stuk handiger. Wisten velen vast allang maar anderen wellicht nog niet.
Wat me ook niet bekend was is dat de cm's op die manier wisselen. Nu snap ik waarom mijn rcm meer drang naar voren heeft dan mijn lcm.
I like how you keep the mouse running...
Celtic Dembele eruit en een dure mexicaan, toch 5k winst ofzoVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:05:
[...]
Dat heb ik normaal ook hoor. Daarom zei ik dat ik tegen beter weten in de sbc deed. Ik doe sbcs alleen als de kosten minder dan een derde van de coinwaarde van een pack zijn. Blij dat ik nu een uitzondering maakte.
Yup, Messi, Ronaldo, Bale, Neymar en vaak nog een Ronaldo/dinhochengbondkwok schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:42:
[...]
Dacht dat het aan Wereldklasse lag. Toen ging ik op legendarisch spelen en was het begin vorige week goed te doen. Laatste paar dagen staan ze daar met 8 man achterinEr is geen doorkomen aan en als je de bal verliest staan er wonderbaarlijk 6 man van de tegenstander op mijn helft....

Verwijderd
Geen idee heb het eigenlijk alleen met de lage rated teams. Op pro had ik er van het weekend ook langs van dat er zoveel man achter de bal stond. De Trump muur is er niks bij.chengbondkwok schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:42:
[...]
Dacht dat het aan Wereldklasse lag. Toen ging ik op legendarisch spelen en was het begin vorige week goed te doen. Laatste paar dagen staan ze daar met 8 man achterinEr is geen doorkomen aan en als je de bal verliest staan er wonderbaarlijk 6 man van de tegenstander op mijn helft....
Ik heb het geluk dat ik zoveel pressie kan zetten met mijn middenveld dat ik zowel online als offline met Squad Battles de bal wel terug kan veroveren. Maar soms is het echt te gek voor woorden hoe de AI speelt. GOD Mode ON en incasseren die handel

Het zit dus niet alleen bij mij tussen mn orenchengbondkwok schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:42:
[...]
Ik sta er ook steeds van te kijken hoe de AI de boel met 8-10 man op slot zet en dan ook weer met die zelfde 8-10 man bij mij voor het doel komt rondspelen. Ingreep na ingreep in balbezit blijft en dan mis schiet... om hem op een onverwacht moment vanaf een onmogelijke hoek er knetterhard in te schieten. Vaak ook nog door een bronze met 40 finishing.
Squad battles is gewoon echt vermoeiend aan het worden. Speel net weer een potje op legendary en sta na 30 min 5-0 voor. Dan moet je echt de tijd doden. En dan speel je daarna weer een potje op wereldklasse en wordt je van het veld geknald. Leuk die variatie in het niveau, maar het is juist een grind, dan hoor je uit te kunnen gaan van het niveau waar je tegen speelt. Niet dat het opeens ultimate is op semi-pro en dan weer semi-pro op legendary.
Verwijderd
Er is sowieso geen touw aan vast te knopen aan hoe de AI speelt. Mijn angstgegner is Cazorla. Blijkbaar kan hij spelers met 90 kracht naar de grond beuken en ondanks dat hij maar 68 uithoudingsvermogen heeft kan hij het gewoon 120 minuten volhouden. Zelfde geldt voor Iniesta met zijn met 58Terranova schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:28:
Squad battles is gewoon echt vermoeiend aan het worden. Speel net weer een potje op legendary en sta na 30 min 5-0 voor. Dan moet je echt de tijd doden. En dan speel je daarna weer een potje op wereldklasse en wordt je van het veld geknald. Leuk die variatie in het niveau, maar het is juist een grind, dan hoor je uit te kunnen gaan van het niveau waar je tegen speelt. Niet dat het opeens ultimate is op semi-pro en dan weer semi-pro op legendary.
Als ik een paar potjes (relatief) veel punten pak, wordt het lastig. Ik denk niet dat EA dit op persoonlijk niveau heeft geprogrammeerd. Mogelijk wel naar het geheel, dus als je stijgt in ranking, wordt de multiplier iets hoger
Deze had ik al eens eerder geplaatst hier:WittiW schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:54:
Als ik een paar potjes (relatief) veel punten pak, wordt het lastig. Ik denk niet dat EA dit op persoonlijk niveau heeft geprogrammeerd. Mogelijk wel naar het geheel, dus als je stijgt in ranking, wordt de multiplier iets hoger
https://www.reddit.com/r/..._ea_employees_on_dynamic/
Ze zijn bij EA iig dus bezig met dynamische moeilijkheid om mensen bij het spel te laten blijven. Dus als je veel wint wordt het moeilijker en veel verliezen dus weer makkelijker.
Ze hebben zelfs een patent op iets dergelijks om te koppelen aan ingame purchases.
Nou is het niet bekend of het in FIFA zit, maar gezien het feit dat er heeeeeeeeeeel veel mensen bij Squad battles merken dat de moeilijkheidsgraad gigantisch kan verschillen per wedstrijd lijkt het mij duidelijk dat het iig in FIFA zit.
En dat zou opzich prima zijn, ware het niet dat het wel heel erg schommelt. Het zou hooguit moeten zijn dat je tegenstander 1 niveau hoger of lager zou moeten zijn dan het niveau dat je kiest.(Waarom je überhaupt een niveau kan kiezen terwijl je niet weet waar je tegen speelt is ook al vrij raar).
Dat is toch niet te doen je moet een team met rating 86 inleverenKorkss schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:24:
Ik sla dit meestal over omdat best goede spelers moet inleveren iemand nog tips hiervoor?
Burp
Iemand enig idee wanneer de SBC van Amin Younes verloopt?
De monaco is maar 83 rated ofzo.Wii4all schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:34:
[...]
Dat is toch niet te doen je moet een team met rating 86 inleveren
Ik sla dit meestal over omdat best goede spelers moet inleveren iemand nog tips hiervoor?
Verwijderd
Niet. Die league SBCs blijven staan. Net als Icon SBCs.Delano1992 schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:39:
Iemand enig idee wanneer de SBC van Amin Younes verloopt?
Verwijderd
Hij had maar 1 van de sbcs gedaan. Die waarbij je een teamrating van 81 en 4 Monaco spelers moest inleveren. Puur voor het pakketje. Niet om petit te halen.Wii4all schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:34:
[...]
Dat is toch niet te doen je moet een team met rating 86 inleveren
Verwijderd
Ziek man! SC=Squad Battles btw?Maichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:05:
[video]
Ik denk hooguit een paar duizendVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:15:
[...]
Hahhahaha maar jeetje wat een luck zeg. Als je dit op Youtube zou zetten zou je binnen een dag 200k views hebben...
Ze zijn allemaal gestegen, maar ik list ze vaak net iets hoger dan wat ze waard zijn, vaak verkopen ze binnen een paar keer listen alsnog. Die Belluschi is bijvoorbeeld 20-21K, als ik ze voor die prijs nog niet kwijt wil list ik ze gewoon een stuk hoger, zonde om het niet te proberen als ze toch op m'n transferlijst staan.YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:36:
[...]
Plaats je ze gewoon hoger of zijn ze allemaal zo gestegen?
Heb nu zo'n 700K en nog een stuk of 90 special cards in m'n club. Denk dat ik toch wel richting de 2,5 miljoen ga wanneer ze allemaal verkocht zijn.
Edit: een minuut nadat ik dit post zie ik dat al m'n Belluschi IF's verkocht zijn voor 25-26K. Blijkt 'ie ineens van 20 naar 29,5K te zijn gegaan

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 21:54 ]
90 specials? Ik doe duidelijk iets verkeerd want ik heb er maarliefst 3 inmiddels...Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:50:
Heb nu zo'n 700K en nog een stuk of 90 special cards in m'n club. Denk dat ik toch wel richting de 2,5 miljoen ga wanneer ze allemaal verkocht zijn.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ja, Squad Battles inderdaad...en door niet kunnen spelen had ik maar 1 pakje als reward ook nogVerwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:50:
[...]
Ziek man! SC=Squad Battles btw?
[...]
Ik denk hooguit een paar duizend
[...]
Ze zijn allemaal gestegen, maar ik list ze vaak net iets hoger dan wat ze waard zijn, vaak verkopen ze binnen een paar keer listen alsnog. Die Belluschi is bijvoorbeeld 20-21K, als ik ze voor die prijs nog niet kwijt wil list ik ze gewoon een stuk hoger, zonde om het niet te proberen als ze toch op m'n transferlijst staan.
Edit: een minuut nadat ik dit post zie ik dat al m'n Belluschi IF's verkocht zijn voor 25-26K. Blijkt 'ie ineens van 20 naar 29,5K te zijn gegaanLekkere winst, maar had dus nog wat meer kunnen zijn. Misschien stond hij in een van de goedkoopste squads op FUTBin oid. Nu 800K.

Ik heb Jesus eruit. Allemaal super bedankt. Die had ik juist nodig!
Verwijderd
Haha. Het gelukt begint bij @Korkss en eindigt bij @ShreddaaaShreddaaa schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:30:
[...]
Ik heb Jesus eruit. Allemaal super bedankt. Die had ik juist nodig!
____
Meer mensen last van niet kunnen realisten via de app op pc? (zou wel eens te maken kunnen hebben met een block door EA vanwege de eerder besproken extensies. Maar ook zonder extensies in verschillende browsers werkt het niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 22:32 ]
Mooi he..Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:31:
[...]
Haha. Het gelukt begint bij @Korkss en eindigt bij @Shreddaaa
____
Meer mensen last van niet kunnen realisten via de app op pc? (zou wel eens te maken kunnen hebben met een block door EA vanwege de eerder besproken extensies. Maar ook zonder extensies in verschillende browsers werkt het niet meer.)
De webapp op pc loopt bij mij super vaak vast. Complete screenfreeze, dus gebruik m al effe niet meer!
Verwijderd
Nee hoor, heb buiten het spel zelf geen euro uitgegeven aan de game. Ook nog niemand van boven de 50K gepackt. Gewoon een beetje handelenExar schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:12:
[...]
90 specials? Ik doe duidelijk iets verkeerd want ik heb er maarliefst 3 inmiddels...Of koop je gewoon veel pakjes voor echt geld ofzo?
maakt het nog uit of je een pack opent op je mobiel of op de ps4? ik heb amper pack luck namelijk 
Dyabala is de enige uitschieter. Speelt super fijn! Verder al een hele lading SBCS opogelost met YouTube erbij. Matuidi, kroos, reus,pepe, willian daar uit gehaald.
Dyabala is de enige uitschieter. Speelt super fijn! Verder al een hele lading SBCS opogelost met YouTube erbij. Matuidi, kroos, reus,pepe, willian daar uit gehaald.
Denk ga even die 10 season wedstrijden spelen. 9 gewonnen, 1 gelijk. Waarom heb ik dit nooit in de WL
dybala toch best flink! ik heb tot nu toe otw sanchez otw aurier en hamsik als uitschieters gehad.. kan je amper uitschieters noemenharrybeuker schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:05:
maakt het nog uit of je een pack opent op je mobiel of op de ps4? ik heb amper pack luck namelijk
Damn! Vanavond je advies/suggestie maar opgevolgd en een team gebouwd met Overmars als ST.Bossie schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:18:
[...]
7 chem (sniper kaartje), dat hield 2POTM ook niet tegen in FUT17
Nou, ik heb m'n team gevonden hoor: https://www.futbin.com/18/squad/1179685
Opmerkingen: 1) Sterling wissel ik ingame en dan zet ik SBC Younes er in; deze wilde ik nog proberen en aangezien het vanavond enkel SB/season matches waren was het een mooie gelegenheid. 2) wissel Bailly en Rudiger, vanwege de passingstat van Rudiger.
Heb maar liefst 12 games 'gespeeld': 5x Squad Battles op Legendary; allemaal gewonnen en 7x seasons (div 7 weliswaar, maar toch), waarvan ik er 6 heb gewonnen (5x ragequit voor de rust) en 1 verloren (door een 90 minute corner goal
Nogmaals dank, ben echt blij dat ik dit heb geprobeerd, want ik tik de pannen van het dak (en het is nog een bak goedkoper dan wat ik vanmiddag in gedachten had ook) en ondanks dat ik heus niet alles zal blijven winnen voetbalt het lekker en dat vind ik het belangrijkst. Ben erg enthousiast, laat die WL maar komen
Yes!!! Hybrid Nations geeft me Habriel Gesus!!!! Totaal rond de 10k geïnvesteerd... maar dat al in losse spelers alleen al terug verdiend. Heel prettig dit! Beste packs ooit! Waren 5 packs, in de mega’s zat niet veel. Wel ook nog Valencia en Ederson! Bijzonder prettig! Gaat een leuk team worden!!!
[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 07-11-2017 00:54 ]
Zo na het lezen over de petit sbc deze ook maar gedaan.
Uiteraard.... alleen maar troep.....
Wel een goede speler!038Zwolle schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 03:04:
Zo na het lezen over de petit sbc deze ook maar gedaan.
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Alleen de Monaco sbc gedaan;) heb niet genoe coins voor de complete sbc.
Ik zag dat mede tweakers veel geluk hadden met deze sbc
Ik speel SB met 352, waarbij de LM/RM op stay wide/get in behind staan waardoor ze altijd de LB/RB van de tegenstander bezig houden, maar ook wegtrekken uit het centrum. Hierdoor krijgen mijn spitsen vrijwel altijd ruimte en anders kan ik altijd opzij naar de LM/RM voor een sweaty cutback/voorzet.Jaap. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:11:
[...]
Damn! Vanavond je advies/suggestie maar opgevolgd en een team gebouwd met Overmars als ST.
Nou, ik heb m'n team gevonden hoor: https://www.futbin.com/18/squad/1179685
Opmerkingen: 1) Sterling wissel ik ingame en dan zet ik SBC Younes er in; deze wilde ik nog proberen en aangezien het vanavond enkel SB/season matches waren was het een mooie gelegenheid. 2) wissel Bailly en Rudiger, vanwege de passingstat van Rudiger.
Heb maar liefst 12 games 'gespeeld': 5x Squad Battles op Legendary; allemaal gewonnen en 7x seasons (div 7 weliswaar, maar toch), waarvan ik er 6 heb gewonnen (5x ragequit voor de rust) en 1 verloren (door een 90 minute corner goal).. Verdediging solide, weinig speciaal. Middenveld; Bakayoko is een fantastische stofzuiger, maar dat is ook de reden dat hij in 9/10 teams zit. Sanches en Müller zijn onvermoeibaar en over het hele veld te vinden. Eriksen, echt een topper maar daar was ik al achter, loopt 1 op 2 in goals, Overmars 8 goals en 10 assists en Younes; 14 goals en 6 assists!!! Verrassend, maar hij is mij echt fantastisch goed bevallen.
Nogmaals dank, ben echt blij dat ik dit heb geprobeerd, want ik tik de pannen van het dak (en het is nog een bak goedkoper dan wat ik vanmiddag in gedachten had ook) en ondanks dat ik heus niet alles zal blijven winnen voetbalt het lekker en dat vind ik het belangrijkst. Ben erg enthousiast, laat die WL maar komen
Achterin is het ook iets meer oppassen, maar verdedigen doe ik voornamelijk met de twee CDM’s.
Zal het artikel mbt deze formatie/tactiek eens opzoeken op reddit en hier delen.
Even een ervarings vraag. Hoe verhouden de spelers Douglas Costa - Matuidi - Alex Sandro zich ten opzichte van Alexis Sanchez - Vidal - Alaba?
Heeft iemand ervaring met deze spelers? Waar waren ze goed in? Wat miste je?
Heeft iemand ervaring met deze spelers? Waar waren ze goed in? Wat miste je?
Dybala gepacked maar zeggen dat je geen pack luck hebt? Tenzij je er flink wat geld hebt ingegooid mag je daar best tevreden mee zijn.harrybeuker schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:05:
Haha écht hè. Beetje verwend klinkt het. Ik heb als beste speler dit seizoen Son gepacked gisteren in 1 van de 2 mega packs van elite 2. Hij is 8k waard...YouR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:23:
[...]
Dybala gepacked maar zeggen dat je geen pack luck hebt? Tenzij je er flink wat geld hebt ingegooid mag je daar best tevreden mee zijn.
Heerlijk die MM!

Ze gaan zo als warme (hete) broodjes dat ik bijna mn handen er aan brand
[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 07-11-2017 08:41 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Dybala, Matuidi, Kroos, Reus en Willian is gewoon heel goedharrybeuker schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:05:
Dit is het eerste jaar dat ik FUT doe . Maar als ik zo kijk op forums dan zie ik andere gasten meer betere spelers packen.Leoon. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:40:
[...]
Haha écht hè. Beetje verwend klinkt het. Ik heb als beste speler dit seizoen Son gepacked gisteren in 1 van de 2 mega packs van elite 2. Hij is 8k waard...
Heerlijk die MM!
[afbeelding]
Ze gaan zo als warme (hete) broodjes dat ik bijna mn handen er aan brand
ik heb teveel youtube gekeken denk ik. excuses!Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:44:
[...]
Dybala, Matuidi, Kroos, Reus en Willian is gewoon heel goed
[ Voor 17% gewijzigd door harrybeuker op 07-11-2017 08:53 ]
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs