Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Echt wordt zo gek van die bugs in squad battle. 4-1-2-1-2 formatie bug daar begint het mee. Dan dat de scheids in de weg loopt waardoor de bal precies bij hun spits uit komt en ze scoren.... hoe moeilijk is het ea..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Icardi if of immobile if? Twijfel ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Razz89 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:29:
Icardi if of immobile if? Twijfel ...
Icardi. Immobile slechte spits die ik ooit heb gebruikt. Nooit op de juiste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Salah die ik voor 303k kocht toen Liverpools counter begon (geen grap) leek in een ramp te eindigen. Hij scoorde wel maar al snel zakte hij terug van 350 terug naar 300. Dat zal nu wel weer goedkomen. Enige vraag is of ik hem nu verkoop of als de totgs uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:05:
De Salah die ik voor 303k kocht toen Liverpools counter begon (geen grap) leek in een ramp te eindigen. Hij scoorde wel maar al snel zakte hij terug van 350 terug naar 300. Dat zal nu wel weer goedkomen. Enige vraag is of ik hem nu verkoop of als de totgs uitkomt.
Zou 'm nu verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet. Bij Sigurdson was de hoogste prijs een paar uur voordat de totw bekend gemaakt werd. En op zich lijkt me de kans klein dat hij niet in totgs komt. Klein gokje. Daar neigt mijn gevoel naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:13:
[...]

Weet niet. Bij Sigurdson was de hoogste prijs een paar uur voordat de totw bekend gemaakt werd. En op zich lijkt me de kans klein dat hij niet in totgs komt. Klein gokje. Daar neigt mijn gevoel naar.
TOTGS duurt nog wel ff. Maar je moet het zelf weten uiteraard :+ En met nu bedoelde ik ook niet per se atm, maar wel voor woensdag 16:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:14:
[...]

TOTGS duurt nog wel ff. Maar je moet het zelf weten uiteraard :+ En met nu bedoelde ik ook niet per se atm, maar wel voor woensdag 16:00.
Snap dat ik het zelf moet weten. Was juist op zoek naar invalshoeken om mijn gedachten te verbeteren. Dus dank! :)

Totgs duurt did nog lang. Hij zal wel weer zakken in de tussentijd. Denk dat het maandag of woensdag verkopen wordt en dan over twee weken terugkopen. En maar duimen dat geen andere RW iets gaaf doet morgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Inform lozano is echt een geweldige speler om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

@Bossie hier zit ik aan te denken; https://www.futbin.com/18/squad/1116418

Nu 2-300K kapot slaan op een spits vind ik een beetje zonde geld. En als ik voor Calcio ga kom met die voorwaarde op Mertens uit... dan lijkt op papier Jesus een betere zet. Wellicht zijn inform aanschaffen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:17
bbblije schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:10:
@Bossie hier zit ik aan te denken; https://www.futbin.com/18/squad/1116418

Nu 2-300K kapot slaan op een spits vind ik een beetje zonde geld. En als ik voor Calcio ga kom met die voorwaarde op Mertens uit... dan lijkt op papier Jesus een betere zet. Wellicht zijn inform aanschaffen...
Mooie hybrid. Ik snap op zich ook je redenatie dat je niet 200k 'kapot wil slaan' op een spits, maar wat ik dan persoonlijk niet snap is dat je wel een keeper van 80k in het hok zet. Is hij het waard? In mijn beleving zijn alle keepers bijna even goed slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Ben van 4-2-3-1 naar 4-1-2-1-2 gegaan, maar het is vooral de juiste spelers op de juiste plek hebben vergeleken met vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jaap. schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:43:
[...]

Mooie hybrid. Ik snap op zich ook je redenatie dat je niet 200k 'kapot wil slaan' op een spits, maar wat ik dan persoonlijk niet snap is dat je wel een keeper van 80k in het hok zet. Is hij het waard? In mijn beleving zijn alle keepers bijna even goed slecht.
Dat klopt! Maar zijn non inform kost 16K... en zal als hij uit de TOTW is weer dalen naar 10-12K. Zijn TOTW zal echter in prijs omhoog gaan als hij uit packs is. Op deze manier stel ik 100K “veilig”.

Jesus zal alleen maar goedkoper worden, daar ga ik uiteindelijk 20-30K op verliezen. Met dit team probeer ik het verlies te minimaliseren door te investeren in IF’s.

Maar ik wacht even maandag de rewards af. Misschien pack ik hem wel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 05-11-2017 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 06-11-2017 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:10:
[...]

Dat klopt! Maar zijn non inform kost 16K... en zal als hij uit de TOTW is weer dalen naar 10-12K. Zijn TOTW zal echter in prijs omhoog gaan als hij uit packs is. Op deze manier stel ik 100K “veilig”.

Jesus zal alleen maar goedkoper worden, daar ga ik uiteindelijk 20-30K op verliezen. Met dit team probeer ik het verlies te minimaliseren door te investeren in IF’s.

Maar ik wacht even maandag de rewards af. Misschien pack ik hem wel ;)
Goede redenering, heb je zeker gelijk in. Slim als je de coins niet direct nodig hebt. Echter zie ik geen antwoord op mijn vraag die ik er tussen had gestopt: hoe bevalt hij? Jesus vind ik sowieso erg gehyped; ja hij is wel goed, maar Rashford doet hetzelfde voor 1/3e van de prijs. Dit was hier ook al eerder aangegeven volgens mij. Daarnaast vind ik het stilaan saai worden, elke keer hetzelfde team tegen je: Jesus/Sane/Martial/Bakayoko.. Weinig creativiteit.

*snip* via TR aub...

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 06-11-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Op zoek naar een lv, zat zelf te denken aan Neymar of Overmars 88 iemand hier ervaring met hun? Of eventueel een netere optie rond de 5/600k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

@Jaap. keepers zijn slecht. Ik heb Lloris, Cech, Rui Patricio (ook zijn IF) en Ter Stegen geprobeerd. Een keeper moet aansluiten bij jouw speelstijl, zo was Rui een hele goede voor mij. Alle kansen die ik de tegenstander geef zijn helaas binnen de 16, dan heb ik een keeper nodig met snelle reflexen. Is zijn lengte niet echt van belang, die speelt een grotere rol bij long shots. Zo moet je een beetje uitvogelen hoe of wat.

Ja ik ben het met je eens dat Jesus niet de creatiefste oplossing is. Rashford was voor mij niet consistent genoeg. En het draait toch om winnen. Creatief ben ik wel in mn vak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rashford even goed als Jesus voor jou ja? Grappig, bij mij is Jesus zeker een keer zo goed. Erg creatief is het niet inderdaad, Maarja dat is ook met een reden natuurlijk.

Zelf gebruik ik Antonio soms nog wel eens. Op een of andere manier speelt die ook erg goed in mijn team. Net zoals Lanzini die bij mij beter speelt dan erikssen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:17:
@Jaap. keepers zijn slecht. Ik heb Lloris, Cech, Rui Patricio (ook zijn IF) en Ter Stegen geprobeerd. Een keeper moet aansluiten bij jouw speelstijl, zo was Rui een hele goede voor mij. Alle kansen die ik de tegenstander geef zijn helaas binnen de 16, dan heb ik een keeper nodig met snelle reflexen. Is zijn lengte niet echt van belang, die speelt een grotere rol bij long shots. Zo moet je een beetje uitvogelen hoe of wat.

Ja ik ben het met je eens dat Jesus niet de creatiefste oplossing is. Rashford was voor mij niet consistent genoeg. En het draait toch om winnen. Creatief ben ik wel in mn vak ;)
Klopt wel, maar je kan niet iedereen binnen een maand uitproberen, vandaar de vraag. Mijn favoriet is Begovic, al klinkt favoriet vrij optimistisch. Hij is in mijn beleving het minst slecht, laat ik het zo zeggen.

Ik speel zelf toch graag met een wat creatievere opstelling, zoals jou hybrid bijvoorbeeld. Alleen kom ik er nog niet echt uit welke spits me nu het beste ligt. Ik blijf elke keer terugkomen bij Rashford, maar onderschijf hetzelfde; niet consistent genoeg. Mbappe/Dybala staan nu op de lijst om te proberen (maar fix die maar eens in een opstelling met IF Eriksen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:05:
Gisteren 2 keer gescoord....misschien wel in het TOTW

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muuh87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:49
Hoe komen jullie aan zoveel coins als ik vragen mag? Gaat bij mij erg traag omdat ik regelmatig dingen moet kopen voor conditie etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Muuh87 schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:06:
Hoe komen jullie aan zoveel coins als ik vragen mag? Gaat bij mij erg traag omdat ik regelmatig dingen moet kopen voor conditie etc
Ik koop altijd een bescheiden aantal fifa Points bij release en afhankelijk hoeveel geluk je daarmee hebt, bepaald de snelheid waarin het gaat. Daarna: handelen, handelen en handelen. Ik ben eigenlijk elk jaar meer bezig met handelen dan met spelen.

Ik lach me nu ook weer kapot met de Scream kaarten; wat werden ze uit paniek verkocht toen er geen SBC was. Terwijl iedereen wist dat de boost weer opnieuw komt enkele keren komend jaar. Dat deze zo gauw weer terug kwam had ik ook niet verwacht, maar vraag niet hoe het kan; profiteer er van. Ik heb alle Bartra's en Depay's inmiddels verkocht, maar de Sturridges houd ik nog aan. Gezien de prime icon SBC's die nog gereleased moeten worden verwacht ik nog wel wat hogere vereisten en dan is een 90 Sturridge een leuke kaart om te hebben. Het worden er steeds minder dus de prijs zal straks alleen maar hoger worden. Daarnaast heb ik een paar x scream Kluivert ingeslagen. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat als Prime Kluivert SBC komt dat deze kaart nodig is. (en met mij meerderen denk ik, want het is de laagste kaart met een forse prijs).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De antwoord staat in mijn geval in je vraag :)

Ik vraag me af of ik de Petit SBC moet gaan doen of niet, als speler past hij goed in mijn team maar als ik het vandaag niet doe zal het later alleen maar duurder worden omdat je nu nog boosted scream kaartjes kan gebruiken voor de SBCs

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:39:
[...]

De antwoord staat in mijn geval in je vraag :)

Ik vraag me af of ik de Petit SBC moet gaan doen of niet, als speler past hij goed in mijn team maar als ik het vandaag niet doe zal het later alleen maar duurder worden omdat je nu nog boosted scream kaartjes kan gebruiken voor de SBCs
Die boost op scream kaarten komt nog een aantal keer weer terug he. Ik zou me afvragen in hoeverre je 'm direct nodig hebt of dat Petit leuk is 'voor erbij.' Als het dat laatste is zou ik nog even wachten en de benodigdheden tijdens black friday. Kon nog wel eens een beetje schelen, al lijkt de eerste daling al ingezet.

Ik heb zelf van zowel Hernandez/Petit/Schmeichel en Del Piero enkel de SBC's gedaan die leuke packs opleverden / makkelijk te doen waren. De rest kan ik wellicht nog doen als het minder duur is. Overmars heb ik wel afgemaakt, maar kostte me kleine 750k uit mijn hoofd (PC).

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap. op 05-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Dat verschilt, kan zijn:
- Packluck
- Veel spelen en winnen (in WL/SQ).
- Slim en actief handelen

Of een combinatie vam bovenstaande.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muuh87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:49
Ik ga eens even puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perisic met scream boosts voelt heel erg als zijn top inform van vorig jaar. Heerlijke speler in FIFA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaap. schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:00:
[...]

Die boost op scream kaarten komt nog een aantal keer weer terug he. Ik zou me afvragen in hoeverre je 'm direct nodig hebt of dat Petit leuk is 'voor erbij.' Als het dat laatste is zou ik nog even wachten en de benodigdheden tijdens black friday. Kon nog wel eens een beetje schelen, al lijkt de eerste daling al ingezet.

Ik heb zelf van zowel Hernandez/Petit/Schmeichel en Del Piero enkel de SBC's gedaan die leuke packs opleverden / makkelijk te doen waren. De rest kan ik wellicht nog doen als het minder duur is. Overmars heb ik wel afgemaakt, maar kostte me kleine 750k uit mijn hoofd (PC).
Ik speel twee formaties, beide hebben 2 CDM's waarbij Petit dus waarschijnlijk de beste optie is als LCDM.
Als ik de reviews lees, klinkt hij erg vergelijkbaar als SBC Luiz vorig jaar, echter dan met betere work rates.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik zit met een klein dilemma. Vandaag flink geprofiteerd van 4 Scream kaarten die ik voor dubbele/drievoudige heb kunnen verkopen. Daardoor heb ik nu 200K in kas.

Dit team zou ik graag willen kopen (denk ik?) als tweede team / fitness team, maar hij is op dit moment wat te prijzig. https://www.futbin.com/18/squad/1127162

Dit is momenteel mijn (Calcio) A-team: https://www.easports.com/...Id=erjlRqlTnNeDO:FFA18PS4

Wat zouden jullie doen? De resterende 8 Squad Battle wedstrijden spelen met mijn A-team, fitness kaartjes gebruik en dan voor het team uit FUTBIN linkje gaan? Waarbij ik morgen inkoop, zodat ik minimaal 10K extra aan coins krijg dankzij de rewards?

Of zouden jullie ietwat andere spelers gebruiken voor mijn B-team, zodat het beter/goedkoper is? Ik twijfel zelf of dat team namelijk in balans is. Mijn Calcio A team is overigens zo goed als klaar. De informs zijn of te duur, of minimale upgrade en daardoor het niet waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor de liefhebber. De stift van Son tegen @Verwijderd.

YouTube: Son

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:53:
Rashford even goed als Jesus voor jou ja? Grappig, bij mij is Jesus zeker een keer zo goed. Erg creatief is het niet inderdaad, Maarja dat is ook met een reden natuurlijk.

Zelf gebruik ik Antonio soms nog wel eens. Op een of andere manier speelt die ook erg goed in mijn team. Net zoals Lanzini die bij mij beter speelt dan erikssen:)
Dat is dus even goed :+

Maar mij lijkt Jesus ook een stuk fijner dan Rashford ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:56:
[...]

Ik speel twee formaties, beide hebben 2 CDM's waarbij Petit dus waarschijnlijk de beste optie is als LCDM.
Als ik de reviews lees, klinkt hij erg vergelijkbaar als SBC Luiz vorig jaar, echter dan met betere work rates.
Welke formatie speel je en bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:50:
[...]

Welke formatie speel je en bevalt deze?
352 in Squadbattles, 4231 (CAMs) voor online games.
352 werkt leuk voor squadbattles en is ook erg leuk om te spelen, online heb ik toch graag 4 ATB ipv 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:56:
[...]

352 in Squadbattles, 4231 (CAMs) voor online games.
352 werkt leuk voor squadbattles en is ook erg leuk om te spelen, online heb ik toch graag 4 ATB ipv 3.
Hoe Speelt de 4231 met cams? Ik ben beetje opzoek naar een nieuwe formatie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:23:
[...]

Hoe Speelt de 4231 met cams? Ik ben beetje opzoek naar een nieuwe formatie
Ik ben er halverwege FUT17 mee begonnen ivm tips hier van @MrMistral.
De twee CDMs voor je verdediging lopen constant de ruimtes dicht en alles is zeer compact.
Aanvallend komend de kansen voornamelijk door rustig op te schuiven en te combineren, het is wel belangrijk om een goed central CAM te hebben (afmaker/playmaker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:36:
[...]

Ik ben er halverwege FUT17 mee begonnen ivm tips hier van @MrMistral.
De twee CDMs voor je verdediging lopen constant de ruimtes dicht en alles is zeer compact.
Aanvallend komend de kansen voornamelijk door rustig op te schuiven en te combineren, het is wel belangrijk om een goed central CAM te hebben (afmaker/playmaker).
Wat was jouw huidige opstelling voor deze formatie? Even ivm workrates. Je backs heb je dan op stay behind staan of laat jr ze wel opkomen om het breed te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:40:
[...]

Wat was jouw huidige opstelling voor deze formatie? Even ivm workrates. Je backs heb je dan op stay behind staan of laat jr ze wel opkomen om het breed te maken?
433-2 of 4312, speel beide ook nog regelmatig.
Back altijd op stay behind, zelfde voor CDMs.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 05-11-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:47:
[...]

433-2 of 4312, speel beide ook nog regelmatig.
Back altijd op stay behind, zelfde voor CDMs.
Oeps ik lees mijn vraag terug en zie dat ik het verkeerd neer gezet heb :D

Bedoel heb jij voor mij een link hoe jouw huidige team er uit ziet in de 4231 formatie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:55:
[...]

Oeps ik lees mijn vraag terug en zie dat ik het verkeerd neer gezet heb :D

Bedoel heb jij voor mij een link hoe jouw huidige team er uit ziet in de 4231 formatie?
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Dat is mijn 352, maar met 4231 zijn het dezelfde spelers. Gignac in de punt, Overmars/Martial als L/RCAM en Costa als CCAM.

Overigens nog geen 4231 sinds ik Costa/Overmars heb, maar zou daarvoor waarschijnlijk Fekir IF erbij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:26:
[...]

Dat is mijn 352, maar met 4231 zijn het dezelfde spelers. Gignac in de punt, Overmars/Martial als L/RCAM en Costa als CCAM.

Overigens nog geen 4231 sinds ik Costa/Overmars heb, maar zou daarvoor waarschijnlijk Fekir IF erbij halen.
Wow wat een team. Hoe bevalt costa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:22:
[...]

Wow wat een team. Hoe bevalt costa?
Prima, hoewel Overmars de echte ster is

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit is echt de laatste week dat ik squad battles speel. Eerste 2 potjes win ik op legendarisch geen probleem. 3e potje verlies ij terwijl ik 10 shots op goal had en de helft op de paal en lat en scoort de computer in de blessure tijd. Kan gebeuren.
4e potje sta ik met 25 muniten op 3-0 achterstand. Uiteindelijk word het 5-5 na verlenging en verlies de penalty's.

Omdat ik de bui zag hangen het niveau naar beneden ingesteld...
Potje 5 verlies met 3-2 . Potje 6 verlies met 1-0 (wederom ong 12 shots waarvan bijna alles op de paal en of lat)
Potje 7 winst 5-1 en potje 8 sta ik met 5-0 voor en valt de verbinding weg in de 88ste minuut. 0! Punten gekregen.

Al met al word dit misschien wel net zo frustrerend als de weekend League dus ga me daar maar weer op focussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:09:
Ik zit met een klein dilemma. Vandaag flink geprofiteerd van 4 Scream kaarten die ik voor dubbele/drievoudige heb kunnen verkopen. Daardoor heb ik nu 200K in kas.

Dit team zou ik graag willen kopen (denk ik?) als tweede team / fitness team, maar hij is op dit moment wat te prijzig. https://www.futbin.com/18/squad/1127162

Dit is momenteel mijn (Calcio) A-team: https://www.easports.com/...Id=erjlRqlTnNeDO:FFA18PS4

Wat zouden jullie doen? De resterende 8 Squad Battle wedstrijden spelen met mijn A-team, fitness kaartjes gebruik en dan voor het team uit FUTBIN linkje gaan? Waarbij ik morgen inkoop, zodat ik minimaal 10K extra aan coins krijg dankzij de rewards?

Of zouden jullie ietwat andere spelers gebruiken voor mijn B-team, zodat het beter/goedkoper is? Ik twijfel zelf of dat team namelijk in balans is. Mijn Calcio A team is overigens zo goed als klaar. De informs zijn of te duur, of minimale upgrade en daardoor het niet waard.
Waarom spaar je niet door voor een echte topspeler ? Dat doe ik nu zelf , heb ongeveer het zelfde team als jouw. Twijfel alleen tussen hazard kopen of sanchez en lukaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squadbattles aan het doen vandaag, merk aan me eigen dat ik op pro het makkelijkste speel met 4-3-2-1 en tegen wereldklasse op 4-1-2-1-2 zeer apart :P

Wat speelt mkhitaryan overigens heerlijk op cam in 4-1-2-1-2, hij sluit heel snel bij naar de 16 waardoor ik veel scoor met hem.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Haha, ik heb met de keeper in de blessuretijd uit een corner de gelijkmaker ingekopt in squad battles.

Ik zal er maar geen filmpje van posten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Iemand ervaring met mertens op cam? Zit te denken aan mertens-hamsik-peresic combo op cam te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:06:
Squadbattles aan het doen vandaag, merk aan me eigen dat ik op pro het makkelijkste speel met 4-3-2-1 en tegen wereldklasse op 4-1-2-1-2 zeer apart :P

Wat speelt mkhitaryan overigens heerlijk op cam in 4-1-2-1-2, hij sluit heel snel bij naar de 16 waardoor ik veel scoor met hem.
Ik speel op dit moment bijna alles op legendary met een 4321 formatie. Het gaat zeker ook wel lukken met de 4-1-2-1-2 formaties maar je moet gewoon druk blijven zetten en dan maakt de AI vanzelf een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Traeces schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:03:
[...]

Waarom spaar je niet door voor een echte topspeler ? Dat doe ik nu zelf , heb ongeveer het zelfde team als jouw. Twijfel alleen tussen hazard kopen of sanchez en lukaku.
Tsja, voor de serie A zijn er niet zoveel topspelers meer. Higuain vind ik niks, Dybala is er wel een, maar dan heb je het over 400K aan coins. En het team wat er nu staat draait als een tierelier :)

Ik heb alleen dus geen backup team, en eigenlijk heeft alleen de BPL een goed middenveld met box to box spelers die all round zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:40:
[...]

Tsja, voor de serie A zijn er niet zoveel topspelers meer. Higuain vind ik niks, Dybala is er wel een, maar dan heb je het over 400K aan coins. En het team wat er nu staat draait als een tierelier :)

Ik heb alleen dus geen backup team, en eigenlijk heeft alleen de BPL een goed middenveld met box to box spelers die all round zijn.
Als je usual suspects wilt hebben uit de BPL dan heb je waarschijnlijk aan 400k ook niet voldoende.
Ik zou het volgende veranderen in je huidig team:
- Manolas eruit, en een CB halen die ook bruikbare passing stats heeft
- Matuidi naar LCM
- Marchisio naar RCM
- Naingolan naar CDM (sowieso in de as, eventueel als CAM)
- Scream Perisic halen voor CAM (of ST en dan Mertens naar CAM)

Higuain kan wel werken, maar dan voornamelijk als afleider voor Dybala/Mertens.
Zeker als je met beide speelt, dan is lekker als je voorin een fysiek sterk aanspeelpunt hebt zodat de dribbeldwergen ruimte krijgen/uit physieke duels blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:40:
[...]

Dybala kan wel een wereld van verschil maken maar de echte toppers (Dybala en Nainggolan) zitten wel in dezelfde prijsklasse als de PL spelers.

Vidal is ook nog wel redelijk box-to-box :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Gebruik nu deze 2 teams:

http://www.futhead.com/18/squads/1401451/

Wil Klaassen nog vervangen, maar weet niet voor wie (tips?). Heb Alli als leenspeler gebruikt, maar vond ik niet zo heel fijn spelen.

http://www.futhead.com/18/squads/1401901/

Weet nog niet echt wat voor Serie A team ik wil. Heb maar een team op Perisic heen gebouwd(untradeble uit de scream SBC. Dus tips zijn welkom :)

[ Voor 3% gewijzigd door WahyuSchmidt op 05-11-2017 19:13 ]

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:03
StaafM schreef op donderdag 2 november 2017 @ 06:54:
[...]

Np. Laat me weten of het een verbetering is!
Het werkt zeer goed wat is jesus een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
WahyuSchmidt schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:09:
Gebruik nu deze 2 teams:

Wil Klaassen nog vervangen, maar weet niet voor wie (tips?). Heb Alli als leenspeler gebruikt, maar vond ik niet zo heel fijn spelen.

Weet nog niet echt wat voor Serie A team ik wil. Heb maar een team op Perisic heen gebouwd(untradeble uit de scream SBC. Dus tips zijn welkom :)
Ik heb inmiddels ook behoorlijk wat spelers daar gehad...
toure / wijnaldum / dembele / herera

Dembele lijkt me wel wat voor je...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WahyuSchmidt schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:09:
Gebruik nu deze 2 teams:

Herrera vind ik persoonlijk heerlijk spelen, Gündogan is ook een lekkere speler alleen verdedigend niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Herrera is zeker een aanrader! Verrast me keer op keer. Hij staat aanvallend zeker zijn mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie heeft Toni Kroos? En hoe speelt ie? Zit te denken om Kroos te halen en anders Rakitic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eens kijken of ik wat twente efficiëntie heb in SB. Want zo zie je maar dat de grootste degradatiekandidaat zomaar had kunnen stunten (ipv stuntelen wat ze normaal doen lol).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Mensen worden serieuser in WL. Ben echt alleen maar goede teams tegen gekomen. Volgens mij 2 keer een slechter team dan de mijne gezien. De ene na de andere icon dient zich aan. Vooral Rui Costa met zijn vampierenkop.

Sta op 18 - 7 maar heb niet super veel zin meer als de tegenstanders nog beter worden met deze super teams. :)

Edit: Haha, kom ik dirtect CR7, CR9 en Bale tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:38:
Wie heeft Toni Kroos? En hoe speelt ie? Zit te denken om Kroos te halen en anders Rakitic.
Sloom, maar redelijk sterk. Je moet hem voornamelijk gebruiken voor het passen en schieten van de buiten de 16. Met hem dribbelen is die te sloom voor.
Ik ben een liefhebber van kroos maar hij gaat wel vervangen worden door pogba.
Heb ook Vidal, die vind ik beter dan kroos.
Kroos heeft mij ook 100k minder gekost dan Vidal...

Geen idee of je hier wat aan hebt?

@exactor it

Dan heb ik denk ik geluk. Nog geen icon tegen gekomen en ook nog geen Ronaldo. Voornamelijk sane en Jezus martial..

Wat is jouw gemiddelde raiting?

Ik sta op 8 win uit 10. Mijn beste gemiddelde tot nu toe :p
Maar heb dan kennelijk meer geluk met mijn tegenstanders als ik dat van jou zo lees..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:26:
[...]

Sloom, maar redelijk sterk. Je moet hem voornamelijk gebruiken voor het passen en schieten van de buiten de 16. Met hem dribbelen is die te sloom voor.
Ik ben een liefhebber van kroos maar hij gaat wel vervangen worden door pogba.
Heb ook Vidal, die vind ik beter dan kroos.
Kroos heeft mij ook 100k minder gekost dan Vidal...

Geen idee of je hier wat aan hebt?

@exactor it

Dan heb ik denk ik geluk. Nog geen icon tegen gekomen en ook nog geen Ronaldo. Voornamelijk sane en Jezus martial..

Wat is jouw gemiddelde raiting?

Ik sta op 8 win uit 10. Mijn beste gemiddelde tot nu toe :p
Maar heb dan kennelijk meer geluk met mijn tegenstanders als ik dat van jou zo lees..
Ik ben wisselvallig. Ene weekend is gold 3 het hoogst haalbare. Het andere weekend tik ik alles weg richting gold 1. (Heeft vooral met de vrijdagmiddagborrel te maken gok ik.) Dit weekend heb ik bijna alles vandaag gespeeld vanwege werk. Ging allemaal vrij soepel (lekker veel standaard goals) maar 18 potjes op 1 dag is wel genoeg. Werd in het laatste potje toen ik er nog aan dacht om alles te spelen volledig afgespeeld dus dat maakte de beslissing wel wat simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blanc ingeruild voor Petit, mijn vampierenkop speelt ook prima :+

Ondanks Overmars/Costa/Martial en Alessandrini blijft Gignac toch mijn meest scorende speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:23:

Ondanks Overmars/Costa/Martial en Alessandrini blijft Gignac toch mijn meest scorende speler :)
Zo’n team kan ik enkel van dromen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:23:

Zo wordt TOTS hartstikke saai voor je! Geen upgrades mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:36:
[...]

Zo wordt TOTS hartstikke saai voor je! Geen upgrades mogelijk. :)
Henry / Gullit zou wel erg nice zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:55:
[...]

Henry / Gullit zou wel erg nice zijn !
Idd. Beetje amateur teampje heb je. Je mist ook CR9 en Viera.

Dit zijn pas godensquads:

Serie A https://www.futbin.com//18/squad/1145963

BPL https://www.futbin.com//18/squad/1145908

OTW en IFs zijn meer investeringen dan dat ik er perse mee moet spelen. Spelen allebei prima qua workrates. Budget neutrale upgrades altijd welkom.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:03:
[...]

Wat ik echt mis zijn tweede goede backs als ik andere formaties speel.
Heb Sidibe en Evra, misschien dat Kurzuwa nog een IF gaat pakken, Evra sowieso voorlopig niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:12:
[...]

Heb Sidibe en Evra, misschien dat Kurzuwa nog een IF gaat pakken, Evra sowieso voorlopig niet.
Hoorde dat Evra een IF in UFC 2018 gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:12:
[...]

De kaart van de linksback van Lyon ziet er degelijk uit, zou wel op max 7 chem komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:03:
[...]

Dit zijn pas godensquads:

Serie A https://www.futbin.com//18/squad/1145963

BPL https://www.futbin.com//18/squad/1145908

OTW en IFs zijn meer investeringen dan dat ik er perse mee moet spelen. Spelen allebei prima qua workrates. Budget neutrale upgrades altijd welkom.
Ik zie je het nu al 2x typen, maar wie de * is CR9? Carlos Ramos, Cyrille Regis of Claude Reiter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap. schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:16:
[...]

Ik zie je het nu al 2x typen, maar wie de * is CR9? Carlos Ramos, Cyrille Regis of Claude Reiter?
Ik weet niet wie het is of dat ik nonsense praat maar ik bedoel er Ronaldo mee. En dan de Braziliaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:21:
[...]

Ik weet niet wie het is of dat ik nonsense praat maar ik bedoel er Ronaldo mee. En dan de Braziliaanse.
Dat is R9. Jij mixt nu R9 met CR7 :+

Die bestaat niet. Ofja je hebt natuurlijk nog de OVR 98 Pele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Il Phenomeno (ofzo), fat ronny :)
CR9 is Portugese ronny.

@Verwijderd zat eerste te denken aan Sandro, maar blijft lastig linken als het niet Frans is.
320k for Petit LB is ook een beetje veel, dat geeft ik liever uit aan andere posities, hoewel EooE Lahm regelmatig het verschil maakte in FUT17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:24:
[...]

Dat is R9. Jij mixt nu R9 met CR7 :+

Die bestaat niet. Ofja je hebt natuurlijk nog de OVR 98 Pele...
Kijk. Ik praatte nonsense! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:28:
[...]

Kijk. Ik praatte nonsense! :)
http://www.goal.com/en/ne...-changing-to-allow-him-to

Niet echt, aangezien Ronny tegenwoordig in de spits (9) speelt ipv linksvoor (7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:31:
[...]

Niet echt, aangezien Ronny tegenwoordig in de spits (9) speelt ipv linksvoor (7).
Hij heeft nog altijd nummer 7 en zo is zn merknaam ook..

En hij speelt toch nog echt als linksvoor, tenzij Benzema en Bale geblesseerd zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Die duiden mensen idd met R9, zoals Shreddaaa terecht opmerkt. ;) Dacht al wel dat je die bedoelde maar kon het niet laten ;)

Wel mooie teams. Ik ben alweer aan het denken wie ik komende week wil opstellen in de WL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:31:
[...]

Jawel hoor want ik bedoelde er fat Ronaldo mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gewoon geen tegenstanders met wl? Wtf.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:04:
Ik vind gewoon geen tegenstanders met wl? Wtf.. :(
Misschien omdat deze nagenoeg afgelopen is dat er niemand meer zin in heeft :+

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:30:
[...]

Misschien omdat deze nagenoeg afgelopen is dat er niemand meer zin in heeft :+
Dit is de eerste x dat ik geen tegenstanders vind..ben nog steeds aan het zoeken.. normaal speel ik altijd tot 02:00 a 03:00 en geen enkel probleem.. maar gok dat er ook een aantal cod aan het spelen zijn. Zit ik ook aan te denken maar ik sta 8-2 en wil me reeks graag voortzetten..
ben jij geplaatst? Kom spelen :p
Als hier nou even iemand zoekt dikke kans dat ie mij loot. Ps4..

Edit:

Euh in fut seasons vind ik ook geen tegenstanders? W t f.. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 01-10 21:23
Squad Battle rewards zijn er. Iemand nog wat goeds in z'n packs of is het de gebruikelijke rommel?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:03
Iemand nog aanvullingen voor deze team?

https://www.futbin.com/18/squad/1150235

Ik heb 200k te besteden kan alleen geen leuke cam vinden en cm kan natuurlijk ook een ca of sp zijn (en daarna positie veranderen) wel wil ik mijn chem zo houden op elke plaats een 10.

Edit: verdediging (maicon en muslera) wil ik graag behouden pepe mag weg voor een vlotte jongen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sokucho op 06-11-2017 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
BlackBarryNL schreef op maandag 6 november 2017 @ 03:00:
Iemand nog aanvullingen voor deze team?

https://www.futbin.com/18/squad/1150235

Ik heb 200k te besteden kan alleen geen leuke cam vinden en cm kan natuurlijk ook een ca of sp zijn (en daarna positie veranderen) wel wil ik mijn chem zo houden op elke plaats een 10.

Edit: verdediging (maicon en muslera) wil ik graag behouden pepe mag weg voor een vlotte jongen.
Je zou Bernard kunnen neerzetten, maar is niet zo geweldig als dat hij was in 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Packluck OP!!! Sweinsteiger en Rondón! Heel blij...

Ik ben er denk ik wel uit wat ik wil; https://www.futbin.com/18/squad/1153673

Helaas nog 150K te kort :/ en het schiet niet op met dit soort zaad packs.

Misschien Sanchez als Striker inzetten. Ingame wisselen, en dan iemand als Rashford op de vleugel zetten... Ik speel overigens erg lekker met 4411. Even kijken hoe ik dit erin gepast krijg. Middenveld is erg defensief zo in een 433.

En dan punt 3, de beste dag om te kopen? Als ik zo naar Futbin kijk en mn eigen ervaring in de strijd gooi, zeg ik woensdag of donderdag.

[ Voor 108% gewijzigd door bbblije op 06-11-2017 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Gister met 3 potjes te gaan en 24 wins de hoop dat ik gold 1 kon halen... Helaas, het was me niet gegund. Laatste verloren met penalties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Vissert schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:26:
[...]

Leuk team! Misschien Griezmann naar linker spits? Linkspoot als linkerspits en rechtspoot als rechterspits.
Merk dat ik toch klaar begin te raken met Benzema, is te traag helaas.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil overstappen van 41212 wide naar 41212 narrow. Ik twijfel nog echter over de league/nation of eventuele hybrid om hiervoor te gebruiken.

Ik twijfel tussen aan de ene kant een Spaans team/hybrid of een calcio A/Bundesliga/Franse hybrid. Hebben jullie tips of een aantal spelers die in deze situatie geschikt zijn? Ik twijfel vooral over het middenveld, aangezien dit in mijn ogen de belangrijkste linie is in deze opstelling

Alvast bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een schijt paketten weer van de SB en ICON edition, Aduriz was het beste wat er in zat -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:08:
Ik wil overstappen van 41212 wide naar 41212 narrow. Ik twijfel nog echter over de league/nation of eventuele hybrid om hiervoor te gebruiken.

Ik twijfel tussen aan de ene kant een Spaans team/hybrid of een calcio A/Bundesliga/Franse hybrid. Hebben jullie tips of een aantal spelers die in deze situatie geschikt zijn? Ik twijfel vooral over het middenveld, aangezien dit in mijn ogen de belangrijkste linie is in deze opstelling

Alvast bedankt voor de tips
Beetje afhankelijk van je budget kan je een prima Calcio A middenveld opzetten
Calcio A past wel in mijn ogen bij een formatie die jij wilt gebruik gebruiken. CAM zou je bijvoorbeeld een Hamsik, Gomez, Eder, Dybala kunnen gebruiken en voor CM/CVM een Marchisio, Nainggolan, Pjanić, Khedira, Matuidi Joao Mario, Strootman oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

Maakt het eigenlijk uit of je de pakjes opent in de app of in Fifa zelf? Nee toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Nou, ik denk dat ik er uit ben wat mijn squad moet gaan worden; https://www.futbin.com/18/squad/1155007..
De enige reden dat ik nog twijfel is omdat ik voor Petit Overmars moet gaan slachtofferen.. Toch lastig..

Iemand anders nog suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 06-11-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
hmmm mertens of halloween perisic op cam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:14
stomley schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:08:
hmmm mertens of halloween perisic op cam...
Voor mij sowieso Perisic. Ik heb ze beiden. Mertens is te klein en te zwak voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Traeces schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:21:
Wat een schijt paketten weer van de SB en ICON edition, Aduriz was het beste wat er in zat -_-
Vriend van mij pakt er net Kante uit :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Iemand al een idee voor MM van morgen om te investeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1987Michael1987 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:18:
Iemand al een idee voor MM van morgen om te investeren
Ben je al te laat mee joh, moet je lekker een week van tevoren doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaap. schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:58:
Nou, ik denk dat ik er uit ben wat mijn squad moet gaan worden; klik, klik, klik!.. De enige reden dat ik nog twijfel is omdat ik voor Petit Overmars moet gaan slachtofferen.. Toch lastig..

Iemand anders nog suggesties?
Ik heb 88 Petit, vrijwel gelijk aan de prime en tradeable.
Overmars speelt bij mij dusdanig goed dat ik me afvraag hoe jij hem gebruikt als je overweegt hem in de SBC versnipperaar te gooien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Varane en Virgil van Dijk in 1 van de premium gold packs die je wekelijks krijgt bij preorder. Ik geloof mijn ogen niet. Heb ze maar gediscard omdat dit nooit EA's bedoeling kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRK schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:27:
[...]

Beetje afhankelijk van je budget kan je een prima Calcio A middenveld opzetten
Calcio A past wel in mijn ogen bij een formatie die jij wilt gebruik gebruiken. CAM zou je bijvoorbeeld een Hamsik, Gomez, Eder, Dybala kunnen gebruiken en voor CM/CVM een Marchisio, Nainggolan, Pjanić, Khedira, Matuidi Joao Mario, Strootman oid.
Budget ligt op +/- 250k, heb zelf al wel een Matuidi die ik in het team wil verwerken. Zat verder te denken aan Hamsik op CAM met dan eventueel Pjanic en Marchisio erbij. Enkel heb ik op Matuidi na nog geen Calcio A spelers gehad, dus wordt denk ik wel een beetje uitproberen qua spelers.

Zijn er nog Calcio A spelers die misschien een lagere algemene rating hebben maar wel goed spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bossie schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:28:
[...]

Ik heb 88 Petit, vrijwel gelijk aan de prime en tradeable.
Overmars speelt bij mij dusdanig goed dat ik me afvraag hoe jij hem gebruikt als je overweegt hem in de SBC versnipperaar te gooien.
Ik speel 433-4, dus staan de vleugels vrij breed. Buiten dat hij erg hard kan rennen komt hij te weinig in scoringspositie, vind hem bij het dribbelen net wat te log aanvoelen in vergelijking met Sane die eigenlijk nog het fijnst speelde op LV.

Ik speel deze formatie eigenlijk al jaren, maar begin nu te twijfelen om over te stappen naar een smallere formatie omdat de vleugelspelers voorin te breed staan en te weinig bijdragen. Hierdoor merk ik een te grote afhankelijkheid van de spits en cam. Dit heeft meer met mijn speelstijl te maken dan met de spelers, maar dat is dus de reden om te switchen naar 41212 (welke ik fijner vond spelen dan de 4321).

Voorop gesteld doe ik eigenlijk al sinds de start van fifa 18 het volgende: ik koop meestal ergens tussen maandag en woensdag mijn team, probeer WL in de loop van zaterdag af te ronden (PC) en verkoop dan (vaak met winst) de boel weer door. Daardoor al vele teams en samenstellingen geprobeerd.

Heb de afgelopen weekend league zo gespeeld en merk dat met name (red, dus untradable) Eriksen en in iets mindere mate Rashford spelers zijn die me goed liggen. Waarbij Rashford ook soms erg wisselvallig presteert: https://www.futbin.com/18/squad/1155826
Pagina: 1 ... 63 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs