Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:14:
Iemand enig id of de prijs van icons nog zal dalen?
Zodra de beste versie van die desbetreffende Icon uitkomt, zullen de andere twee versies dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:07:
[...]

Dat heb je ook met informs. Daarnaast zet er een chemistry kaart op en het is een van de betere cams.
Belangrijkste blijft dat hij voor jou prima speelt :) Ik zou hem zelf niet daar gebruiken, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Er zijn teveel traders nu op de markt, het beste wat je kunt doen is de onervaren traders voorblijven en sell on hype. Toen de markt laag was heb ik voor 250K aan 83,84,85 en 86 rated players gekocht gisteren tijdens de hype al die spelers verkocht en dat heeft mij 450K opgeleverd.
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:20:
[...]

Zo een exacte wetenschap is het helaas niet. Er zijn heel veel mensen die proberen te verdienen aan die pricedip op zondag en priceverhoging op vrijdag waardoor het effect haast teniet gedaan wordt.

Beetje zoals black friday vorig jaar toen de prijzen gelijk bleven op black friday maar aardig daalden in de aanloop. Iedereen was toen voor black friday zijn spelers aan het dumpen in afwachting van een crash die nooit echt kwam (enkele spelers daar gelaten). Of mijn herinnering laat me in de steek.

Ook een beetje zoals marquee match ups. Vorig jaar kon je echt cashen. Ook bij grote clubs. Nu lopen we allemaal te juichen als spelers 1k duurder worden. (Onverwachte Bronze en silver teams daargelaten. Maar ook die lijken niet zo debiel te gaan als vorig jaar omdat iedereen zijn hele club volmikt met bronzen spelers tegenwoordig.)

OTW lijden aan dezelfde malaise. Iedereen denkt super slim voor de wedstrijd te verkopen op hype en na de wedstrijd terug te kopen. Maar omdat half FUT dat doet blijven de prijzen gewoon gelijk.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat met league SBCs. Vorig jaar heb ik zonder enige investering 250k verdiend aan alle Franse rommel in mijn club. Dit jaar staat reddit dagelijks vol met league guides. Als te veel mensen investeren, zullen de prijzen nauwelijks veranderen.

Blijft natuurlijk koffie dik kijken.

Verkoop je dure gasten op vrijdag en koop ze zondag terug. Edit: idd koop ze in de nacht van zondag op maandag terug als de SB rewards een uurtje uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:35:
[...]

Quadrado is nog een redelijke speler, maar daar houd het al gauw mee op inderdaad. Speel zelf calcio A in 4-2-3-1
Redelijk inderdaad maar is afgezien van snelheid niet echt wat. Ik heb zowel zijn normale als scream kaart gebruikt en dat is het gewoon net niet. Serie A staat dan ook bekend om het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:36:
[...]

Redelijk inderdaad maar is afgezien van snelheid niet echt wat. Ik heb zowel zijn normale als scream kaart gebruikt en dat is het gewoon net niet. Serie A staat dan ook bekend om het middenveld.
Klopt, genoeg keuze op het middenveld. Heb nu dybala/mertens/perisic/hamsik voorin en de eerste 3 kan je op CAM of ST kwijt (en heb IF Immobile nog achter de hand), heerlijk spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja ja ik heb heerlijke weekend League rewards gekregen!! Thiago 88 rated en Matuidi 85 in 1 100k pack. Meer dan 100k uitgehaald. 2e 100k pack was slecht. GOLD 1 FUT CHAMPIONS PAKKET was ... tja... je kan het goed vinden maar ik weet niet wat ik er van moet vinden, Iniesta 88. Is slecht, ga ik niet gebruiken maar voor ICON sbc's wel handig, telt als 88 rated gewoon, niet als IF helaas. Al met al ben ik tevreden over de weekly rewards (150k uit de packs en 50k die je sowieso krijgt), ik ben niet tevreden over de montlhy rewards. Had graag een bruikbare speler gezien of tenminste een supersub. Rest was Belluschi, Mooy en nog 2 andere meuk spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Matuidi of Matuidi IF op CVM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:52:
Iemand ervaring met Matuidi of Matuidi IF op CVM?
Voelt soms een beetje als kanté, maar dan ook weer net niet, mist voor mij wel wat body, maar wel beter dan de andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flink ingeslagen in scream spelers. Mochten ze weer een boost krijgen dan kan ik met gemak een paar high rated SBCs maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Vissert schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:53:
Flink ingeslagen in scream spelers. Mochten ze weer een boost krijgen dan kan ik met gemak een paar high rated SBCs maken :)
Welke zou ik dan naar moeten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:53:
[...]

Voelt soms een beetje als kanté, maar dan ook weer net niet, mist voor mij wel wat body, maar wel beter dan de andere opties.
Haha ja? Dus je zou voor Kanté kiezen in plaats van Matuidi IF? Ben namelijk aan het twijfelen tussen wie ik zou kiezen. Ik heb graag advies nodig heb met beide nog niet gespeeld. Wie kiezen jullie als CVM, Matuidi IF of Kanté? Heel erg bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Welke zou ik dan naar moeten kijken?
Alles wat je de moeite waard vind. De gebroeders Bender zijn voor 14k op te pikken en straks weer een 87 rated spelers. De goedkoopste 87 rated op dit moment zit ook al in de 30k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:56:
[...]

Haha ja? Dus je zou voor Kanté kiezen in plaats van Matuidi IF? Ben namelijk aan het twijfelen tussen wie ik zou kiezen. Ik heb graag advies nodig heb met beide nog niet gespeeld. Wie kiezen jullie als CVM, Matuidi IF of Kanté? Heel erg bedankt voor het antwoord.
Sorry was niet helemaal duidelijk, ik heb niet de IF van matuidi, dus daar kan ik niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Vissert schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:57:
[...]

Alles wat je de moeite waard vind. De gebroeders Bender zijn voor 14k op te pikken en straks weer een 87 rated spelers. De goedkoopste 87 rated op dit moment zit ook al in de 30k.
Ja precies, het is alleen de vraag hoe lang het gaat duren voor ze weer geboost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:58:
[...]

Ja precies, het is alleen de vraag hoe lang het gaat duren voor ze weer geboost worden.
Dat klopt... Maar een 92 rated Ribery voor 60k is wel prettig :+ Ik gebruik die 150k toch niet op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Vissert schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:57:
[...]

Crouch is nu ook lekker cheap. Die krijgt ook een boost van naar 87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JJoosterman schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:57:
[...]

Crouch is nu ook lekker cheap. Die krijgt ook een boost van naar 87.
Ja daarom. Heb de gebroeders bender, bartra, boateng, ribery, crouch en depay gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Vissert schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:05:
[...]

Ja daarom. Heb de gebroeders bender, bartra, boateng, ribery, crouch en depay gehaald.
Kan je die spelers nu het beste inslaan omdat ze binnenkort een rating boost gaan krijgen waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 21:30
Boost rating net afgelopen. Onbekend wanneer de volgende is. Maar iedereen verkoopt nu die spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Vissert schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:05:
[...]

Netjes! Van de verhandelbare heb ik nu nog alleen Crouch en de niet-verhandelbare Carrasco en Kluivert. Waar ik 22 spelers voor kon gebruiken die uit de gold upgrade kwamen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/9lg1nt.png

Mooie voorhoede al, en Mbappe op de bank O-)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Speel met Matuidi en Bakayoko als CDM's, als je een formatie met een CDM speelt zou ik physiek/lengte ook mee laten spelen en Bakayoko kiezen.

Denk sowieso niet dat de minimale statboost van de IF de meerpijs waard tov een normale Matuidi.

@Maichel Hoe speelt Fekir IF?, vond zijn normale kaartje al bijzonder goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 03-11-2017 11:45 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Bossie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:44:
[...]

Speel met Matuidi en Bakayoko als CDM's, als je een formatie met een CDM speelt zou ik physiek/lengte ook mee laten spelen en Bakayoko kiezen.

Denk sowieso niet dat de minimale statboost van de IF de meerpijs waard tov een normale Matuidi.

@Maichel Hoe speelt Fekir IF?, vond zijn normale kaartje al bijzonder goed.
Ja echt heel nice, scoort veel maar ook veel assists.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie de gameplay na de patch ook niet meer chill? Ik speelde altijd combinatievoetbal tik tak tik tak maar het is er volledig uitgehaald.... Andere tactiek verzinnen maar heb er wel weer een denk ik. Jammer wel van EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:04:
Vinden jullie de gameplay na de patch ook niet meer chill? Ik speelde altijd combinatievoetbal tik tak tik tak maar het is er volledig uitgehaald.... Andere tactiek verzinnen maar heb er wel weer een denk ik. Jammer wel van EA.
Hahaha! Jij was zo'n blinde x-je klikker? Het is nu eindelijk wat realistischer gemaakt. Niet meer als je met je rug naar de ontvanger staat je pass gewoon aankomt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
pelidee schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:12:
[...]

Hahaha! Jij was zo'n blinde x-je klikker? Het is nu eindelijk wat realistischer gemaakt. Niet meer als je met je rug naar de ontvanger staat je pass gewoon aankomt. _/-\o_
Snap de verandering en zit ook wel logica achter, maar als dan mijn hamsik een pass over 10 meter (met gezicht er naartoe) zo verneukt, vraag ik me af of ze passing niet een beetje stuk hebben gemaakt. Of het zal weer iets van delay zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee dat niet, maar als je een R1 pass geeft op het centrum kaatsen ze de bal veel moeilijker door, dat wat je zegt was onrealistisch inderdaad maar dat gebruikte ik ook niet. Het wordt weer vies spelen komend weekend zie ik defensive en op de counter! Anders kom je er niet langs als de tegenstander echt kan verdedigen. Mijn tikspel is er helemaal uitgehaald. De achteruit ballen die je uit de draai nog perfect geeft moest er inderdaad uit, dat kon niet, maar passen is nu veel minder goed geworden, ik vond het mooie wedstrijden zo maar helaas, andere tactiek verzinnen maar ik heb er een denk ik waar veel mensen al intrappen hihihihihi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:03:
[...]

Ja echt heel nice, scoort veel maar ook veel assists.
Idd, heerlijke dribbel, maar de juiste traits om als aanspeelpunt te gebruiken :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:13:
[...]

Snap de verandering en zit ook wel logica achter, maar als dan mijn hamsik een pass over 10 meter (met gezicht er naartoe) zo verneukt, vraag ik me af of ze passing niet een beetje stuk hebben gemaakt. Of het zal weer iets van delay zijn geweest.
Je inderdaad, passen is er echt flink uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Heb nu onderstaande squad gemaakt. Iemand nog aanpassingen of verbeteringen? heb nu nog ongeveer 100k
http://www.futhead.com/18/squads/1353127/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het slaat soms echt werkelijk nergens op als je met 90+ passing niet eens meer een bal naar een medespeler kunt spelen zonder te rennen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Is het verstandig om je elftal te verkopen als je een aantal weken niet tot nauwlijks speelt?
Nu de nieuwe cod uit is vrees ik dat fut even blijft liggen.
Vind het zonde om er dan in december achter te komen dat mijn elftal een paar ton minder waard is.
Of verwachten jullie dat dit verschil te verwaarlozen is?

[ Voor 10% gewijzigd door servival7 op 03-11-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
servival7 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:44:
Is het verstandig om je elftal te verkopen als je een aantal weken niet tot nauwlijks speelt?
Nu de nieuwe cod uit is vrees ik dat fut even blijft liggen.
Vind het zonde om er dan in december achter te komen dat mijn elftal een paar ton minder waard is.
Of verwachten jullie dat dit verschil te verwaarlozen is?
Als je helemaal niet meer ga spelen dan zeg ik verkopen, zeker met Black Friday in het vooruitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie82 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:26:
Er zijn teveel traders nu op de markt, het beste wat je kunt doen is de onervaren traders voorblijven en sell on hype. Toen de markt laag was heb ik voor 250K aan 83,84,85 en 86 rated players gekocht gisteren tijdens de hype al die spelers verkocht en dat heeft mij 450K opgeleverd.

[...]
Nice! Heb zelf een laar weken terug iets van 140k verdiend aan alleen 84s. Nadeel is wel dat je tradepile snel vol zit. Als de prijzen wat gedaald zijn ga ik denk ik wat meer 85 en 86 erbij doen.

In de tussentijd heb ik best veel verdiend aan if flipping. Er waren er een paar die overdag steeds goedkoper waren dan snachts. Na aftrek van tax toch 5 tot 7k op per transactie. Dit grapje is nu klaar. Volgens mij was ik aan mensen aan het verkopen die aan het investeren waren voor sbc icons. Misschien dat het richting potm weer aantrekt.

Grote verliespunten waren screamkaarten. Ik heb te lang gewacht met verkopen waardoor ik met kaartjes zit die in totaal nu 100k minder waard zijn dan waarvoor ik ze gekocht heb. Terwijl ik altijd in hype verkoop heb ik stiekem nu in hype gekocht. :) Houd ze wel lekker vast tot de volgende boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-10 19:44
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:51:
[...]

Nice! Heb zelf een laar weken terug iets van 140k verdiend aan alleen 84s. Nadeel is wel dat je tradepile snel vol zit. Als de prijzen wat gedaald zijn ga ik denk ik wat meer 85 en 86 erbij doen.

In de tussentijd heb ik best veel verdiend aan if flipping. Er waren er een paar die overdag steeds goedkoper waren dan snachts. Na aftrek van tax toch 5 tot 7k op per transactie. Dit grapje is nu klaar. Volgens mij was ik aan mensen aan het verkopen die aan het investeren waren voor sbc icons. Misschien dat het richting potm weer aantrekt.

Grote verliespunten waren screamkaarten. Ik heb te lang gewacht met verkopen waardoor ik met kaartjes zit die in totaal nu 100k minder waard zijn dan waarvoor ik ze gekocht heb. Terwijl ik altijd in hype verkoop heb ik stiekem nu in hype gekocht. :) Houd ze wel lekker vast tot de volgende boost.

Ik snap dus iets niet he :P Welke competitie gebruik je? Heb laatst aantal kagawa's gekocht maar op 1 of andere manier sellen ze niet (ik zit gewoon onder gemiddelde BIN) |:(

Hier ben ik dus ook de mist ingegaan. Had de meeste screams laag ingekocht en de helft tijdens de hype verkocht in de hoop dat de overige kaarten nog zouden stijgen (gierige nler :X ) maar helaas.

Koop tegenwoordig meestal maandagochtend als ik in de trein zit (06:00) en dan zijn de BIN's nog redelijk te doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:19

Oekol

waka waka hey hey

Ben er achter gekomen dat de competitie in Amerika is gestop tot maart 2018. Wist niet dat ze zo anders liepen dan hier. Verklaard meteen waarom IF alessandrini en IF altidore substantieel gestegen zijn. Eigenlijk kun je er van uit gaan dat ze geen kaartjes meer krijgen tot aan maart voglend jaar. Dus ik voorzie een grotere prijsstijging in de komende weken :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:14:
[...]

Ik snap dus iets niet he :P Welke competitie gebruik je? Heb laatst aantal kagawa's gekocht maar op 1 of andere manier sellen ze niet (ik zit gewoon onder gemiddelde BIN) |:(

Hier ben ik dus ook de mist ingegaan. Had de meeste screams laag ingekocht en de helft tijdens de hype verkocht in de hoop dat de overige kaarten nog zouden stijgen (gierige nler :X ) maar helaas.

Koop tegenwoordig meestal maandagochtend als ik in de trein zit (06:00) en dan zijn de BIN's nog redelijk te doen _/-\o_
Kagawa is 83. Die zijn nauwelijks gestegen.

Van de 84 zijn keepers niet echt gestegen. BPL en La Liga zijn het handigst qua nationaliteiten en links voor SBC. Vergelijk maar eens het aantal 83s in de BPL met de Eredivisie. :) Maar het is allemaal een beetje raar. Mustafi is minder gestegen dan Cahill terwijl hij volgens mij betere links met andere high rated spelers heeft (je kunt uitstappen naar de Bundesliga met hem terwijl je met Cahill sowieso aan BPL gebonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verkoop al 2 weken regelmatig Kagawa's, Forsbergs en Perins voor 2-3,5K, koop ze voor max 850. Blijft werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:33:
Ben er achter gekomen dat de competitie in Amerika is gestop tot maart 2018. Wist niet dat ze zo anders liepen dan hier. Verklaard meteen waarom IF alessandrini en IF altidore substantieel gestegen zijn. Eigenlijk kun je er van uit gaan dat ze geen kaartjes meer krijgen tot aan maart voglend jaar. Dus ik voorzie een grotere prijsstijging in de komende weken :)
Ik baal sowieso van Alessandrini. Dacht op 25 okt er een aantal te kopen maar twijfelde... Niet gedaan en hij is nu al van 18k naar 35k gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer is dat, had graag nog een paar IF gezien voor Alessandrini gezien.
Voor zijn IF wist ik niet eens dat hij bestond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijging MLS spelers valt toch wel mee? Althans, Alesandrini heeft een flinke stijging, maar is ook een goede kaart en is uit packs. Altidore is nog 14K, Morrow 11,5K, Asad 14K, Ilsinho 11K en Mullin nog geen 11K. Zal misschien een hele kleine factor zijn, meer niet. Maar hoop dat ze nog wel sterker gaan stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:45:
Ik verkoop al 2 weken regelmatig Kagawa's, Forsbergs en Perins voor 2-3,5K, koop ze voor max 850. Blijft werken :)
8)7 8)7 |:( hoe dan? Ik koop ze ook in voor 800/900 en ze gaan niet eens voor 1.5 weg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:02:
[...]

8)7 8)7 |:( hoe dan? Ik koop ze ook in voor 800/900 en ze gaan niet eens voor 1.5 weg :F
Welke console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rusland heeft ook zoiets trouwens.
Vissert schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:47:
[...]

Ik baal sowieso van Alessandrini. Dacht op 25 okt er een aantal te kopen maar twijfelde... Niet gedaan en hij is nu al van 18k naar 35k gegaan...
Gewoon first owner jonguh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:20:
[...]

Rusland heeft ook zoiets trouwens.

[...]

Gewoon first owner jonguh :+
Ook niet enkele Scandinavische landen? (in ieder geval een ander seizoen dan ons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:23:
[...]

Ook niet enkele Scandinavische landen? (in ieder geval een ander seizoen dan ons).
Geen flauw idee. Weet het alleen van Rusland (en Amerika) omdat er vorig jaar een Braziliaanse OTW was in de Russische league ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
In Rusland valt het nog mee dacht ik, vooral door het weer een wat langere winterstop. :)
In Noorwegen/Zweden spelen ze van april tot november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:31:
In Rusland valt het nog mee dacht ik, vooral door het weer een wat langere winterstop. :)
In Noorwegen/Zweden spelen ze van april tot november.
Prima plan, ik wil ook wel voetballen van April tot November ipv het huidige schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:54:
Stijging MLS spelers valt toch wel mee? Althans, Alesandrini heeft een flinke stijging, maar is ook een goede kaart en is uit packs. Altidore is nog 14K, Morrow 11,5K, Asad 14K, Ilsinho 11K en Mullin nog geen 11K. Zal misschien een hele kleine factor zijn, meer niet. Maar hoop dat ze nog wel sterker gaan stijgen :)
Voor altidore en allesandrini dan ook vooral omdat 't ook nog wel goeie kaarten zijn rest is meuk.
Bossie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:50:
[...]

Jammer is dat, had graag nog een paar IF gezien voor Alessandrini gezien.
Voor zijn IF wist ik niet eens dat hij bestond :+
Ik ook niet! Werd er op geattendeerd en hij is echt super goed. Zo klinisch en bewegelijk. Past perfect in m'n team met puskas Giroud als spits!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:43:
Ik ook niet! Werd er op geattendeerd en hij is echt super goed. Zo klinisch en bewegelijk. Past perfect in m'n team met puskas Giroud als spits!
Ben erg nieuwsgierig naar RB Giroud, maar denk niet dat hij beter is dan mijn huidige spits (SBC Gignac).
Kan ze beide wel doen, maar vaak speelt het met twee van dat type spitsen niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:57:
[...]

Ben erg nieuwsgierig naar RB Giroud, maar denk niet dat hij beter is dan mijn huidige spits (SBC Gignac).
Kan ze beide wel doen, maar vaak speelt het met twee van dat type spitsen niet lekker.
Gignac nooit gehad maar giroud is echt super fijn. Weinig te vergelijken. Maar absoluut bargain als je 't mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 11:08
Bossie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:57:
[...]

Ik hem hem in de spits staan met Martial en Dembele ernaast maar Giroud raakt geen bal, zo traag als een zak stro en wordt altijd van de bal geduwd.Ik spaar even door en dan gaat die gauw weg.

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroendedoem op 03-11-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Spel voelt echt superbroken aan, servers weer naar de klote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Kidjuh schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:09:
[...]

Thanks nog, dit is eruit gekomen met nog 150k op de bank :). Denk je modric misschien wisselen voor Isco?

https://www.easports.com/...Id=gvJMf0EynNdIA:FFA18PS4
Je hebt al twee defensieve spelers met Gor en Gam, dan is een playmaker als Isco in mijn ogen beter dan iemand als Modric. Maar meningen verschillen, spelen en uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
De scream cards zijn weer boost. Ik heb er vanmiddag een paar goedkoop gekocht (o.a. bender etc) is het slim om er nu snel een aantal in te slaan en ze dit weekend te verkopen?

Edit: Laat maar :p die kaarten stijgen echt veel te snel in prijs, ik kan wel een redelijke winst pakken met de 5 kaarten die ik vanmiddag gekocht heb

[ Voor 30% gewijzigd door Wessel22 op 03-11-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:45
eredivisie sbc!, nu heb ik afgelopen week 11 spelers van elke club gehaald, moet ik die nu verkopen of juist de sbc gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:10
Lol, waarom krijgt Younes nou een League SBC kaart? Zoveel betere opties zoals Ziyech of Jorgensen..... Iemand die de redenering erachter snapt? Of is het antwoord: Just EA things :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Wel leuk dat ze de Eredivisie doen maar jammer dat het Youness is, hoe dan...
Om z'n 'Duits international' misschien...
Ziyech lijkt me dan logischer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkertje_01 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:04:
eredivisie sbc!, nu heb ik afgelopen week 11 spelers van elke club gehaald, moet ik die nu verkopen of juist de sbc gaan doen.
Nu alles verkopen en over een week alles terugkopen en completen. Meest winstgevende waarschijnlijk maar ook super saai om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:26:
[...]

Nu alles verkopen en over een week alles terugkopen en completen. Meest winstgevende waarschijnlijk maar ook super saai om te doen. :)
Dacht net, fuck it, eerste keer, direct maar de SBC gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkertje_01 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:27:
[...]

Dacht net, fuck it, eerste keer, direct maar de SBC gedaan.
Groot gelijk.

Ik heb al mijn Eredivisie gewoon er op gemikt. Kijken hoeveel muntjes dit geintje weer oplevert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
The fcking trollpack, NANI RAGE RAGE HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wow krijgen de scream spelers alweer een boost?! Krijg net melding op ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:34:
Wow krijgen de scream spelers alweer een boost?! Krijg net melding op ps4
Waarschijnlijk leest EA mee en vonden ze het rot voor me dat ik verlies gemaakt had op scream kaartjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 22:02
Eredivisie SBC net gedaan want ik van tevoren alles al binnen gehaald. Board pack...Uruguay.....CB....Atletico.... ditmaal geen troll Godin! Ook nog Tolisso eruit gehaald dus het was zeker niet slecht te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een man een man een woord een woord (toch stiekem Fut Champs aan het doen)

En dan doet Rashgod dit. Ik zou ook quitten als Rashford los komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels alle scream kaarten weer verkocht. Iets meer als 100k winst :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist Squad Battle rewards ff binnengehaald omdat ik doordeweeks niet thuis was.
- 2x Mega Pack
- 1x Rare Mega Pack
- 65k muntjes
Top 100 beoordeling, terwijl ik alleen in het weekend een poor potjes afgetikt hebt, zou haast denken dat mijn rewards gecalculeerd zijn op basis van de huidige leaderboard,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:02:
Zojuist Squad Battle rewards ff binnengehaald omdat ik doordeweeks niet thuis was.
- 2x Mega Pack
- 1x Rare Mega Pack
- 65k muntjes
Top 100 beoordeling, terwijl ik alleen in het weekend een poor potjes afgetikt hebt, zou haast denken dat mijn rewards gecalculeerd zijn op basis van de huidige leaderboard,
Dat is wel een briljante glitch.

tip: gooi ff random pruts attackers erop voor 1500. Mensen kopen ze voor de weekly objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Iemand nog investment tips? Heb 500k dat ligt te branden na mijn Zuber investment, maar heb even geen idee wat te doen... (dm mag ook natuurlijk ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zo. EFL en Eredivisie zooi er op en 100k+ rijker. En al mijn screamcards voor 3k bovin huidig BIN. Als die allemaal verkopen ben ik weer in profit met scream zooi.

In ieder geval iets geleerd. Screamkaarten zijn pokke duur als ze geboost zijn en er een Icon SBC is. Zou me niks verbazen als het niet regelmatig zo is dat de boost er op komt bij een hoge rating SBC. Ik zie mogelijkheden. Zeker omdat die kaarten steeds schaarser zullen worden. (Niet nu er in investerem @PetrCech_3 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
ik heb nu ongeveer 250k om een bpl team te kopen naast mijn huidige calcio a team.. is nu het beste moment om een volledig team te halen? of denken jullie dat het op een later moment goedkoper zal zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

* knip * dat doen we via topicreports, niet door op de man te spelen in het topic zelf. Dat lokt alleen maar reacties uit.

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 04-11-2017 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:28:
Een man een man een woord een woord (toch stiekem Fut Champs aan het doen)

En dan doet Rashgod dit. Ik zou ook quitten als Rashford los komt.

[video]
Zit er lekker in! Leuk combinatie :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:21:
[...]

Zit er lekker in! Leuk combinatie :D
Heerlijke goal idd, heb je nog meer van deze ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
* ook niet op reageren aub *

[ Voor 65% gewijzigd door Geronimous op 04-11-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Bossie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:02:
- 2x Mega Pack
- 1x Rare Mega Pack
- 65k muntjes
Laten we het even binnen tweakers houden..dan proberen we het de komende week samen even :P Deal?..

Allen? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is er gebeurd met squad battles zeg? Ik speelde alles op legendary en won bijna altijd. Sinds een paar dagen win ik maar de helft (de makkelijke) vaak voel je al aan dat ze gaan scoren. Een bal krijg je maar niet terug, wat je ook doet een schop/sliding en toch houden ze de bal, vrije trappen van 40m gaan erin etc etc.

Net ook weer. De eerste gewonnen met strafschoppen. De 2e verloren met strafschoppen . Mijn eerste 3 waren raak en had er 1 tegen gehouden van hem. Pakt hij de volgende ballen perfect uit de kruising weg en scoort hij ,terwijl mijn keeper perfect de juiste kant op ging, elke keer weer .

Hebben meer mensen hier last van of zit het tussen mijn oren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik was eerst wel tevreden over Benzema, maar naar veel potjes merk ik nu toch wel zijn traagheid.
Wissel hem vaak in de rust voor Jesus, maar ga denk Benzema helemaal verkopen, en weer terug naar Gameiro,

Dan kom ik op 100.000 coins uit, en spaar ik door naar Sergio Ramos.
Helaas geen WL gehaald :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Alles verkocht, als je fitness team beter presteert dan je main team dan weet je dat er iets mis is. Alles de afgelopen dagen met winst kunnen verkopen, dit maal slim alles op donderdag avond gaan listen. Gisteren verkochten de laatsten. 400+ K op de bank en maar weer gaan puzzelen wat ik in een team zoek. Ik zat te denken toch iets met Liga NOS, Danilo Pereira is echt een beest. En zijn IF is rond de 40K. Heeft iemand nog tips van spelers die ik kan betalen en echt moet proberen. Als referentie speel ik lekker met: Couthinho, Gameiro, Guy(ueaueu), Danilo P, Lallana, Koscielny, Aurier, Paulinho en Willian.

Met Lacazette kon ik helaas weinig, zocht voor mij niet de ruimte. Lukaku was in dat perspectief toch beter, zeker als je die in de loop aanspeelde, was het een goal garantie. Maar niet behendig genoeg. Zit te twijfelen over Jesus, maar 40-50K voor een 81 rated kaart lijkt me een slechte investering.

Leuke voorstellen worden geapprecieerd!

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 04-11-2017 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:12:
Alles verkocht, als je fitness team beter presteert dan je main team dan weet je dat er iets mis is. Alles de afgelopen dagen met winst kunnen verkopen, dit maal slim alles op donderdag avond gaan listen. Gisteren verkochten de laatsten. 400+ K op de bank en maar weer gaan puzzelen wat ik in een team zoek. Ik zat te denken toch iets met Liga NOS, Danilo Pereira is echt een beest. En zijn IF is rond de 40K. Heeft iemand nog tips van spelers die ik kan betalen en echt moet proberen. Als referentie speel ik lekker met: Couthinho, Gameiro, Guy(ueaueu), Danilo P, Lallana, Koscielny, Aurier, Paulinho en Willian.

Met Lacazette kon ik helaas weinig, zocht voor mij niet de ruimte. Lukaku was in dat perspectief toch beter, zeker als je die in de loop aanspeelde, was het een goal garantie. Maar niet behendig genoeg. Zit te twijfelen over Jesus, maar 40-50K voor een 81 rated kaart lijkt me een slechte investering.

Ik heb een tijdje met Jesus gespeeld. Hij heeft wel iets maar voor mij ook niet zo veel dat hij zo veel muntjes waard is. Zijn waarde is verhoogd door hype. Rashford is best vergelijkbaar behalve dat hij wat sterker en robuster is. Vardy mist de skills maar is wel een fijne speler. Moet het bpl zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zoek voornamelijk uit welke formatie/tactiek het beste bij je past om vervolgens wat door te wisselen om overal de juiste poppetjes te krijgen. Daarnaast heb je 2/3 extra spelers nodig zodat je indien nodig van formatie kan switchen tijdens een game.

Liga NOS is niet bijzonder, maar een portugees team geeft al meer opties tenzij je graag Dost/Jonas in de spits wilt :) Voor mij werkt een frans team goed tot nu toe, en voor 400k kan je zeker wat leuks bouwen on vervolgens door te grinden voor Poggy :+

Ik kan wel suggesties maken, maar dan moet ik wel weten welke formatie je wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:23:
[...]

Heerlijke goal idd, heb je nog meer van deze ? _/-\o_
Ben je nou sarcastisch?

Dit zijn gewoon standaard goals?

KEn je de site youtube?

Die staat er vol meee....

Sorry hoor, ik zal wel weer agressief en volgens de admin hier weer op de man afspelen.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:
[...]

Ben je nou sarcastisch?

KEn je de site youtube?

Sorry hoor, ik zal wel weer agressief en volgens de admin hier weer op de man afspelen.... :O
Ik krijg Kane niet zover om een salto te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:02:
[...]

Ik krijg Kane niet zover om een salto te maken :+
Jouw stift met Son was alleen al 10x mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:14:
[...]

Zoek voornamelijk uit welke formatie/tactiek het beste bij je past om vervolgens wat door te wisselen om overal de juiste poppetjes te krijgen. Daarnaast heb je 2/3 extra spelers nodig zodat je indien nodig van formatie kan switchen tijdens een game.

Liga NOS is niet bijzonder, maar een portugees team geeft al meer opties tenzij je graag Dost/Jonas in de spits wilt :) Voor mij werkt een frans team goed tot nu toe, en voor 400k kan je zeker wat leuks bouwen on vervolgens door te grinden voor Poggy :+

Ik kan wel suggesties maken, maar dan moet ik wel weten welke formatie je wilt spelen.
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:40:
[...]

Ik heb een tijdje met Jesus gespeeld. Hij heeft wel iets maar voor mij ook niet zo veel dat hij zo veel muntjes waard is. Zijn waarde is verhoogd door hype. Rashford is best vergelijkbaar behalve dat hij wat sterker en robuster is. Vardy mist de skills maar is wel een fijne speler. Moet het bpl zijn.
Post mag idd wat completer :P

Formaties; in het begin van Fifa begonnen met 4-2-3-1, omdat ik pace miste op de vleugels geswitched naar 4-3-2-1. Maar zoals eerder aangegeven staat dan je spits daar voor spek en bonen. Zeker na de updates werkte dit minder voor mij.

Dit is het team waar ik nu beter mee speel dan mijn main team: https://www.futbin.com/18/squad/1099606

Custom tactics; Speed 60-70 Passing 33-50 Org, Cros 50 Pass 33-50 Shoot 65-70 Org, Press 40-50 Aggr 60-70 Width 50 Cover.

Getallen variëren omdat ik deze in game aanpas aan hoe de tegenstander speelt. Maar hier kan je wel uit opmaken dat ik redelijk snel wil spelen. Verover de bal indien mogelijk op het middenveld en val dan met 5 à 6 man aan. Middenveld is relatief defensief. De backs komen mee op en zetten dan samen met de playmaker, wingers en spits de aanval op. Snelle combinaties waarbij vaak een winger door breekt om tot een doelpunt te komen. Helaas staat in dit systeem de spits te vaak met zijn rug naar het doel, waardoor je een behendig iemand nodig heeft om vanuit hier snel verder op te bouwen. Zeker na de patch ben ik veel met de rechter thumb stick of LB/RB aan het dribbelen, L1 loopacties triggeren en doorspelen. Defensief ben ik zwak, vaak contain ik goed, maar als ik dan instap is de tegenstander me te snel af en komt het tot een scoringskans van hem. Tegenstander scoort altijd van rond de 16, zelden tot nooit de kans voor een longshot. Ik probeer alles op het middenveld al op te lossen, met bv. een Saul en Danilo Per, ook een Couthinho en Mkhi deden hier goed aan mee maar die miste ik dan weer in de aanval en dan staat je spits ziels alleen met zijn rug naar het doel te wachten op aansluiting. Vieira en Matthäus zijn dan ook spelers die mij geweldig lijken. Helaas zijn de coins daar niet, maar we zijn goed op weg ;) De droom is aan! Daarom zou ik ook wel een team willen waar de dure spelers wat prijs vast zijn, dus informs of echt hoog rated.

TLDR: Snel aanvallend spel, intercepties op het middenveld, voorkomen dat de tegenstander bij mijn 16 komt, snelle sterke backs, wendbare spits, allround middenveld en gebalanceerde wingers (liefst 1 aanvallende en 1 meevoetballende)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bbblije Met jouw eisen heb je simpelweg box to box middenvelders nodig, zou daarom eens naar de italiaanse competitie kijken of je daar iets van kan maken met jouw budget en vervolgens bouwen rondom Naingolan, Matuidi en Marchisio (of Hamsik iets aanvallender, of Joa Mario iets defensiever).

Dadelijk zelf voetballen, anders had ik op Futbin wel iets samengepakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gewoon Jesus halen. Speeld voor mij beter dan lacazette en Lukaku. Die heb ik allebei weer verkocht na een x aantal potjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:
[...]

Ben je nou sarcastisch?

KEn je de site youtube?

Doe eens even normaal man <knip> Niet schelden

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 04-11-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heelijke winst gepakt met Championship en Eredivisiespelers gister, blijven leuk die league SBC's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kalm aan mensen. Als je een filmpje niet tof vindt kijk je het niet. Als je via de dat filmpjes hier niet thuishoren zeg je dat aardig of maak je een topic report aan. Als je een andere tweaker niet tof vindt lees het niet (zou ik ook vaker moeten doen overigens). Gaat die tweaker over de grens maak je een topic report aan.

Kalm aan en speel fifa. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:09:
[...]

Jouw stift met Son was alleen al 10x mooier.
Ik ben ook een ongekend goede FIFA speler :+

Nee ben het wel met Niels eens. Linkje plaatsen is wel beter. Scheelt voor de mobiele gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:02
Iemand ervaring met hazard ? Heb haast genoeg muntjes om hem te kunnen kopen :+

Maar aangezien het een flinke investering is wil ik weten of hij het waard is, zeker aangezien alexis sanchez ongeveer de helft kost :+

Overigens gister uit een pakje shaqiri gekregen speelt toch best lekker, wel backup achter mkhitarian 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:16:
Iemand ervaring met hazard ? Heb haast genoeg muntjes om hem te kunnen kopen :+

Maar aangezien het een flinke investering is wil ik weten of hij het waard is, zeker aangezien alexis sanchez ongeveer de helft kost :+

Overigens gister uit een pakje shaqiri gekregen speelt toch best lekker, wel backup achter mkhitarian 8)
Je kunt hem als leenspeler krijgen en uitproberen voor 7 wedstrijden (dacht ik) als je hem koopt via je catalogus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Weekend is 40 potjes weekend league erin proppen! Sta 10-4, beste start ooit _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Ik zit nu in elite 3 van de SB. Ik kan niet en weekend league en sb spelen dus ik moet kiezen tussen 16 potjes sb of 16 potjes weekend league. Wat zouden jullie doen?

[ Voor 3% gewijzigd door theman36 op 04-11-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:30:
[...]

Weekend is 40 potjes weekend league erin proppen! Sta 10-4, beste start ooit _/-\o_ _/-\o_
Nice! Doe je wat anders nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Sinds SB speel ik geen WL meer, altijd maar lag en spanning, je kan niet eens je game pauzeren. Ik zou WL afmaken en daarna een keuze maken of sb of wl voor volgende week
theman36 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:37:
Ik zit nu in elite 3 van de SB. Ik kan niet en weekend league en sb spelen dus ik moet kiezen tussen 16 potjes sb of 16 potjes weekend league. Wat zouden jullie doen?
Pagina: 1 ... 62 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs