Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:01:
[...]

Haha ja dat was echt vaag! Wou de bal al paar wegschieten mocht niet en toen in 1x bam in eigen goal... gelukkig floot de scheids toen Haha.

Ps. Ik speel geen counter voetbal maar ik stond op den duur te veel onder druk waardoor het op countervoetbal lijkt. Kwam er niet meer uit :(

Wat ook relaxt was dat je normale goals gewoon door slipte en alleen de stift van Son herhaalde. Was ook een mooie goal.

Je speelde normaal en lekker relaxt door zoals ik t graag zie.

En jongens, Vissert gebruikte geen pauze knop in begin hij liet zijn opstelling gewoon staan!
Iets rustiger blijven voetballen. Het was op een gegeven moment alleen maar lange ballen op Reus en Robben terwijl je met Vidal en Kroos genoeg voetbal op het middenveld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
bbblije schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:17:
[...]

Dat is de fifa mechaniek. Hij speelt een steekpass altijd binnendoor. Buitenom moet je met R1 doen, is een geplaatste steekpass. Overigens was hier een over de top steek bal beter geschikt. Volley van Bale en juichen maar!
Die komen bij mij letterlijk nooit aan. Elke keer als ik het probeer dan wordt zo'n bal onderschept door de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
servival7 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:22:
[...]

Die komen bij mij letterlijk nooit aan. Elke keer als ik het probeer dan wordt zo'n bal onderschept door de verdediging.
Is ook bewust zo moeilijk gemaakt. Zijn echt specifieke momenten wanneer dit van pas komt. Maar als t lukt is t meteen ook prachtig en werkt t geweldig. Ik gebruik t vaak met mijn opkomende backs om de bal achter de back van de tegenstander te leggen. Bellerin is dan onstuitbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Gister voor het eerst weer SB gedaan (2 weken geen tijd aan besteed). 3x gewonnen op legendary, voelde wat stabieler aan dan eerst, maar heb nu dan ook een stuk beter team, kijken of ik dat ook in de weekend league ga merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik durf t bijna niet te zeggen...Maar denk dat ik ga pacehoeren met martial auba en allessandrini xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:54
Welke teamgeeststijl is aan te raden voor Aubamayang, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
biertje79 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:43:
Had gisteren iemand tegen die Auba als CAM gebruikte met als teamgeeststijl Jager. Vervolgens bij instructies terugkomen met verdedigen gebruikt.
Keer op keer werd mijn CAM van de bal gelopen door Auba, ongekend frustrerend, maar zo blijkt maar weer hoe vindingrijk de FIFA spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Shreddaaa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:46:
[...]

Had gisteren iemand tegen die Auba als CAM gebruikte met als teamgeeststijl Jager. Vervolgens bij instructies terugkomen met verdedigen gebruikt.
Keer op keer werd mijn CAM van de bal gelopen door Auba, ongekend frustrerend, maar zo blijkt maar weer hoe vindingrijk de FIFA spelers zijn.
Alleen jammer dat Auba z'n passing altijd echt dra-matisch is bij mij.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com/18/squad/1039673

Mijn nieuwe squad sinds gisteravond. Nog 210.000 te spenderen voor eventuele upgrades

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Ik speel met marksman op Auba, speel met wingers die ik over de achterlijn aangier om dan voor te geven. Hierdoor vind ik positioning belangrijk, maar ook heading. Ook dat net beetje extra dribbling helpt wel wanneer ik de bal snel wil aannemen en snel door wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
Shreddaaa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:25:
[...]

Is ook bewust zo moeilijk gemaakt. Zijn echt specifieke momenten wanneer dit van pas komt. Maar als t lukt is t meteen ook prachtig en werkt t geweldig. Ik gebruik t vaak met mijn opkomende backs om de bal achter de back van de tegenstander te leggen. Bellerin is dan onstuitbaar.
Ik scoorde bij FIFA 17 op een gegeven moment de helft van mijn goals met zo een diepe steekpass (R1). Had TOTS kaarten van Balde Diao, Mertens en Insigne (soms Callejon) in de spits, met alle 3 pace van 99. Het was dan ook veel te overpowered, in de counters zo goed als onverdedigbaar.

Dus ergens wel eerlijk dat het nu lastiger (lees: realistischer) is gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46

Oekol

waka waka hey hey

<knip>
Dit hangt af van je eigen speelstijl. Wat ik meestal zelf doe is op Futbin.com kijken welke stats met welk kaartje omhoog gaan. Zelf vind ik passing heel belangrijk en heeft Auba genoeg pace dus zou ik hem Maestro geven. Hierdoor hebben en zijn dribbel, shooting en passing een boost.

Kijk hier anders even rond: https://www.futbin.com/18...aestro&pchem=10&schem=100

[ Voor 34% gewijzigd door Grotman op 02-11-2017 16:26 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:54
Dit hangt af van je eigen speelstijl. Wat ik meestal zelf doe is op Futbin.com kijken welke stats met welk kaartje omhoog gaan. Zelf vind ik passing heel belangrijk en heeft Auba genoeg pace dus zou ik hem Maestro geven. Hierdoor hebben en zijn dribbel, shooting en passing een boost.

Kijk hier anders even rond: https://www.futbin.com/18...aestro&pchem=10&schem=100
Bedankt voor je reactie, ik ga sniper proberen op hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net Icon Hernandez gehaald ben benieuwd! Heeft me wel 655k gekost😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:20:
Net Icon Hernandez gehaald ben benieuwd! Heeft me wel 655k gekost😭
Icons zijn nu wel duur vanwege verwachtte Icon SBC he ;) Mijn Schmeichel is nu ook 300k en kocht hem voor 260....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:28:
[...]

Icons zijn nu wel duur vanwege verwachtte Icon SBC he ;) Mijn Schmeichel is nu ook 300k en kocht hem voor 260....
Oe verkeerde moment dus? Hernandez lijkt niet duurder te zijn geworden de laatste tijd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:31:
[...]

Oe verkeerde moment dus? Hernandez lijkt niet duurder te zijn geworden de laatste tijd trouwens.
Ik denk dat het nog veel te vroeg is voor een ICON SBC, zie ze eerder een TOTW sbc maken (11 spelers voor untradable 84+) ofzo. Maar doordat mensen steeds meer coins krijgen worden ICON's voor meer mensen haalbaar en ook de topnotch gold's. Waardoor prijzen eerst stijgen door de extra vraag, maarja als dan ineens de prime's komen...denderen ze hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
OnderDeMotorkap schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:00:
[...]

Ik scoorde bij FIFA 17 op een gegeven moment de helft van mijn goals met zo een diepe steekpass (R1). Had TOTS kaarten van Balde Diao, Mertens en Insigne (soms Callejon) in de spits, met alle 3 pace van 99. Het was dan ook veel te overpowered, in de counters zo goed als onverdedigbaar.

Dus ergens wel eerlijk dat het nu lastiger (lees: realistischer) is gemaakt.
Is inderdaad realistischer. Het is een bal met meer risico, dus dan is de kans van slagen stukke minder.
Bij de huidige fifa moet je t eigenlijk alleen gebruiken als de aan te spelen speler veel sneller is dan zn directe tegenstander. Bijv Bellerin met als tegenstander Daley Blind. Of Mertesacker tegen Mertens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Shreddaaa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:49:
[...]

Is inderdaad realistischer. Het is een bal met meer risico, dus dan is de kans van slagen stukke minder.
Bij de huidige fifa moet je t eigenlijk alleen gebruiken als de aan te spelen speler veel sneller is dan zn directe tegenstander. Bijv Bellerin met als tegenstander Daley Blind. Of Mertesacker tegen Mertens :+
En hopen dat je geen 'schouder' duw krijgt. Vooral tijdens SB krijg ik dit regelmatig zonder dat de bal in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
Vissert schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:28:
[...]

Mee eens maar als ik een vraag zie waar ik niks mee kan dan geef ik geen antwoord.

Wat misschien een betere optie zou zijn, is om de openingspost wat aan te vullen en een leuke tekst te plaatsen boven het tekstvak waar je een reactie in typt.
Klopt in het rode tekstvak zou iets meer info mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:31:
[...]

Mja ik heb mijn Schmeichel toen gekocht toen bleek dat voor de SBC geen Keeper ICON nodig was, waardoor die ineens onderuitging qua prijs. Zie nu dat Overmars ook weinig duurder wordt. Gaat alleen om de goedkoopste Icons, namelijk 86 Schmeichel, 87 van der Sar en de goedkoopste Carles Puyol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
SlqmLqck schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:54:
[...]

En hopen dat je geen 'schouder' duw krijgt. Vooral tijdens SB krijg ik dit regelmatig zonder dat de bal in de buurt is.
Of nog mooier, dat je speler uit het niks valt.. zonder enige aanleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:18:
[...]

Mja ik heb mijn Schmeichel toen gekocht toen bleek dat voor de SBC geen Keeper ICON nodig was, waardoor die ineens onderuitging qua prijs. Zie nu dat Overmars ook weinig duurder wordt. Gaat alleen om de goedkoopste Icons, namelijk 86 Schmeichel, 87 van der Sar en de goedkoopste Carles Puyol.
We zien het wel.. Wou Hernandez al een hele tijd kopen. Ik heb wel zijn laagste rating maar ook de snelste😉 Nu net 6 wedstrijden meegespeeld en 9goals 4 assist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Shreddaaa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:22:
[...]

Of nog mooier, dat je speler uit het niks valt.. zonder enige aanleiding.
Dat is hartstikke realistisch! Casemiro niet gezien? ;-)

Edit: https://twitter.com/gcratw/status/925822598260318208

[ Voor 10% gewijzigd door ErnstMid op 02-11-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Nu online
Ginter IF ineens naar 20k? Hype om ICON sbc of is het iets anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gokkje genomen en deze week geen SB gedaan want ben morgen en zaterdag vrij dus tijd voor WL is er wel.
Moet ik wel eerst plaatsen daarvoor.. Gelukkig gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt mijn eerste volledig overgeslagen wl sinds december vorig jaar. Maandje niks er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kan maar niet inloggen op de webapp. Meerdere hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 10:24
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:06:
Dit wordt mijn eerste volledig overgeslagen wl sinds december vorig jaar. Maandje niks er mee doen.
Wil je erover praten? :+

WL heb ik sowieso nooit overwogen, 40 wedstrijden in 3 dagen is teveel. Zelfs Squad Battles wordt me nu teveel :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Leoon. schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:34:
'domme' vragen (bestaan natuurlijk niet)
Waar is de Sneekweek en hoelang duurt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

chengbondkwok schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:07:
[...]

WL heb ik sowieso nooit overwogen, 40 wedstrijden in 3 dagen is teveel. Zelfs Squad Battles wordt me nu teveel :P
Ik vind SB meer een opgave dan WL eerljik gezegd.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:20:
[...]

Ik vind SB meer een opgave dan WL eerljik gezegd.
Ik ook. Vooral om er aan te beginnen eigenlijk. Voor offline ga ik wel de journey doen :+ Ik pak vaak even paar punten dat ik iets aan packs krijg en dan vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aankomend weekend wordt mijn eerste WL in Fifa18, ben benieuwd naar de tegenstand! Denk dat het lastig zat zal worden, heb geen wereldteams!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

De Rikster schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:19:
[...]

Waar is de Sneekweek en hoelang duurt die?
Die is niet dom hoor. De SneekWeek duurt bijvoorbeeld 10 dagen. :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:23:
Aankomend weekend wordt mijn eerste WL in Fifa18, ben benieuwd naar de tegenstand! Denk dat het lastig zat zal worden, heb geen wereldteams!
Succes, mocht je niet winnen of rare goals tegen krijgen: tel tot 10 en zet geen breekbare dingen binnen handbereik.

EDIT: bij mij zijn er maar 2 glazen omgevallen. Verder ga ik naar de gym als ik er helemaal doorheen zit. Of ga ff rondje wandelen met de hond, in ieder geval iets anders doen voor een half uur als je heel mad bent. :+

[ Voor 22% gewijzigd door SlqmLqck op 02-11-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
chengbondkwok schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:07:
[...]

Om niet te vergeten dat alle spelers die ik tot dusver tegenkwam in de WL, allemaal aan t pacehoeren. Verliezen met 5-0 vind ik niet erg als t terecht is, maar wel als ik 5 counters puur op snelheid en lange bal om mn oren krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Shreddaaa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:30:
[...]

Om niet te vergeten dat alle spelers die ik tot dusver tegenkwam in de WL, allemaal aan t pacehoeren. Verliezen met 5-0 vind ik niet erg als t terecht is, maar wel als ik 5 counters puur op snelheid en lange bal om mn oren krijg.
Is het ook wel een klein beetje terecht door het gebrek aan aanpassingsvermogen natuurlijk :+ :+
Al heb ik zelf idd potjes waar je het gevoel hebt waar je niks aan die counter kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:29:
[...]

Succes, mocht je niet winnen of rare goals tegen krijgen: tel tot 10 en zet geen breekbare dingen binnen handbereik.

EDIT: bij mij zijn er maar 2 glazen omgevallen. Verder ga ik naar de gym als ik er helemaal doorheen zit. Of ga ff rondje wandelen met de hond, in ieder geval iets anders doen voor een half uur als je heel mad bent. :+
Thanks! Haha gaat goed komen! Vorige Fifa heb ik daar ook last van gehad, dat heeft als gevolg gehad dat 1 van mijn controllers nu een beetje rammelt. Gelukkig bij de nieuwe Fifa nog niet echt heel chagrijnig geworden :P heb me ook voorgenomen om dat zoveel mogelijk tegen te gaan. Spanning liep gister al wel wat op met kwalificatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Leoon. schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:26:
[...]

Die is niet dom hoor. De SneekWeek duurt bijvoorbeeld 10 dagen. :+
Vrijdag (vlootschouw) t/m donderdag (afsluiting) is bij mij 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Grudgie schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:06:
Kan maar niet inloggen op de webapp. Meerdere hier last van?
Ik kan ook niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat al in de webapp en hier doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

De Rikster schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:48:
[...]

Vrijdag (vlootschouw) t/m donderdag (afsluiting) is bij mij 7 dagen.
Daar denkt de agenda toch echt anders over: http://www.sneekweekgids.nl/agenda.html

Maar zitten we nu serieus over sneekweek te praten in een Fifa 18 topic? :+

Ik kan ook niet inloggen, webapp niet en mobiel ook niet. Console kan ik niet proberen. Lees nergens dat er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Shreddaaa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:30:
[...]

Ik snap de frustratie, maar een counter tactiek is wel een realistische tactiek toch? Lijkt mij dat je zelf dan juist veel geduldiger moet spelen. Correct me if i'm wrong.

Ik blijf ver weg van WL, hoor alleen maar frustratie verhalen...

Voor mij zijn de SBs heel erg chill, kan doordeweeks die potjes spelen en dan maandag ook een reward oppikken. Alleen balen dat als je connectie met EA verliest je ook meteen je squad battle verliest, dat is wel even balen met crappy buitenlandse hotel wifi |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging van Console af, web app lukt niet. M'n broertje kan wel gewoon op FUT op console nog steeds.

Overigens zouden de Icons van vanavond geleaked zijn: Nesta, Hernandez en Schmeichel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:03:
[...]

Ik snap de frustratie, maar een counter tactiek is wel een realistische tactiek toch? Lijkt mij dat je zelf dan juist veel geduldiger moet spelen. Correct me if i'm wrong.

Ik blijf ver weg van WL, hoor alleen maar frustratie verhalen...

Voor mij zijn de SBs heel erg chill, kan doordeweeks die potjes spelen en dan maandag ook een reward oppikken. Alleen balen dat als je connectie met EA verliest je ook meteen je squad battle verliest, dat is wel even balen met crappy buitenlandse hotel wifi |:(
Zijn de wedstrijden in de WL zoveel anders dan online seizoenen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Laatst online: 30-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:09:
[...]

Zijn de wedstrijden in de WL zoveel anders dan online seizoenen dan?
JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Zojuist voor het eerst een dagelijks wl toernooi geprobeerd. 1e ronde 3-1 gewonnen, 2e ronde 4-0! Helaas in de halve finale 6-0 afgemaakt :( Geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen spelen veel meer op resultaat. Counteren is voor veel mensen wel de manier. En het gebeurt mij niet mega veel maar kijk niet raar op als mensen gaan rondtikken bij een voorsprong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Ik heb even wat geschoond in de laatste pagina's.
Het kan zijn dat ik een bericht van jullie heb gewist wat niet fout was maar juist heel redelijk, maar omdat ik de gehele discussie wil stoppen en het hier inhoudelijk laten blijven heb ik die toch meegenomen.
Graag in het vervolg minder aanvallend reageren naar elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-10 19:44
Meerdere mensen problemen met inloggen op web-app/ mobile fut-app?

"Krijg elke keer de melding "EA-accountservers niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:55
Junior hier helemaal in de stress, hij had in FUT een Icon gepacked en die is nu weg. Bijna alle spelers die hij had bij de pack-opening zijn nu weg. Iemand enig idee hoe dit kan?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Laatst online: 30-04-2023
Vissert schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:17:
[...]

Mensen spelen veel meer op resultaat. Counteren is voor veel mensen wel de manier. En het gebeurt mij niet mega veel maar kijk niet raar op als mensen gaan rondtikken bij een voorsprong.
Resultaat is inderdaad een groot verschil. Ik doe het zelf ook eerlijk gezegd.

Ook een groot verschil is het niveau. Ik weet niet in welke divisie je zit, maar over het algemeen is het niveau een stuk hoger dan bij seizoenen. Ik zit in divisie drie en heb het vaak genoeg heel lastig.

Je zal het dit weekend wel zien. Ik vind het iig een stuk leuker dan gewoon seizoenen omdat het veel competitiever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
pimmf schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:35:
[...]

Resultaat is inderdaad een groot verschil. Ik doe het zelf ook eerlijk gezegd.

Ook een groot verschil is het niveau. Ik weet niet in welke divisie je zit, maar over het algemeen is het niveau een stuk hoger dan bij seizoenen. Ik zit in divisie drie en heb het vaak genoeg heel lastig.

Je zal het dit weekend wel zien. Ik vind het iig een stuk leuker dan gewoon seizoenen omdat het veel competitiever is.
Competitief in de zin van mensen doen alles voor de win :D Inclusief doorgebroken spelers neerhalen, tijdrekken, achterin rondpassen, sweaty goals etc. Maar dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 08:49
Skann schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:54:
[...]

Competitief in de zin van mensen doen alles voor de win :D Inclusief doorgebroken spelers neerhalen, tijdrekken, achterin rondpassen, sweaty goals etc. Maar dat mag.
Klopt dat merk je echt. Ook zeker betere tegenstanders. Maar ook alles doen voor de winst. 1 snelle goal maken dan PTB + rond tikken achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Web app doet het weer bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 08:49
Hier ook! Companion App ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monthlies zijn in concept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:08
Zou er zo een icon sbc bijkomen? Enig idee ook wanneer POTM bekend is??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Korkss schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:59:
POTM duurt nog wel ff, icon sbc? wie zal het zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:59:
Icon SBC is niet bekend, is gewoon afwachten om 19:00. POTM is meestal tweede vrijdag van de maand, zou dus volgende week zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:09:
Ging van Console af, web app lukt niet. M'n broertje kan wel gewoon op FUT op console nog steeds.

Overigens zouden de Icons van vanavond geleaked zijn: Nesta, Hernandez en Schmeichel.
Andere 'leak': Puyol, Yashin en Matthaus.

Edit: fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 02-10 16:45
Ben ik de enige waar de XP stil staat, ik zit al een paar dagen op maar 5k exp van een volgend setje van 1k coin boost :( Maar wat voor gamemode ik doe het XP staat gewoon vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:08
Hernandez, petit en schmeichel SBC

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Eindelijk Marcelo kunnen kopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de 5 informs van mijn monthlies kan ik er twee daadwerkelijk gebruiken. Best OK. Mooy vervangt Mooy 27k ofzo en Lichtsteiner mag het van Abate over gaan nemen.

Voor de rest meuk dat een keer de sbc in mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe Hernandez 85 daalt nu hard in prijs. Gaat die nog weer stijgen of kan ik hem beter verkopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vanmiddag 600K, nu is m'n geld op. IF investing :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:31:
Dat is een flinke investering, welke IF's heb je in geinvesteerd?

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:39:
[...]

Dat is een flinke investering, welke IF's heb je in geinvesteerd?
Sarabia, Farfan, Toloi, Grifo en Lozano met name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:31:
Ben je daar niet wat laat mee? Of waren ze nog discard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:46:
[...]

Ben je daar niet wat laat mee? Of waren ze nog discard?
Hoezo laat? Na WL rewards is het ideale moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:43:
[...]

Sarabia, Farfan, Toloi, Grifo en Lozano met name.
Hoeveel houd je ze meestal vast? Lozano gaat nu voor 20k. Verwacht je dat hij veel meer omhoog gaat? Het is een Mexicaan die in de Eredivisie speelt dus weinig chem mee te maken. Ik heb vorige week 9x Neres gekocht voor 15k die staat nu op 13k. Verwacht wel dat hij riching de 20 gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:48:
[...]

Hoezo laat? Na WL rewards is het ideale moment.
Lozano gaat echt nog wel minder waard worden. Daarnaast een lage rating en dus niet interessant voor SBCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:55:
[...]

Lozano gaat echt nog wel minder waard worden. Daarnaast een lage rating en dus niet interessant voor SBCs.
Verwacht dat Lozano zondag voor 13k gaat. Neres was vorige week na de TOTW 23k en daalde zondag naar 13k waar hij nu nog op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:54:
[...]

Hoeveel houd je ze meestal vast? Lozano gaat nu voor 20k. Verwacht je dat hij veel meer omhoog gaat? Het is een Mexicaan die in de Eredivisie speelt dus weinig chem mee te maken. Ik heb vorige week 9x Neres gekocht voor 15k die staat nu op 13k. Verwacht wel dat hij riching de 20 gaat.
Heb 'm voor max 18K gekocht. Dit is een beetje een gok, maar uiteindelijk stijgt vrijwel elke IF als hij een poosje uit packs is. Lozano heeft wel écht hele goede stats, ben er niet heel bang voor dat hij nog erg zal dalen en zie wel potentie voor een leuke stijging. Maar zodra ik een leuke winst kan pakken, verkoop ik hem, want een tweede IF is niet uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Net mijn goud 2 rewards geopend, kreeg ik in de 25k pack handanovic.
In 1 van de 2 55k packs kreeg ik martial en gabriel jesus :)
https://gyazo.com/0e5ef3c57bbb77d53ba28c680a7040ea
Dit is denk ik wel een van de betere non-borden pack die er mogelijk is :p
Iemand enig idee wanneer ik ze het beste kan verkopen? Welke dag van de week de prijzen het hoogst zijn?
Ik ben denk sowieso wel van plan om ze deze weekend league te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:56:
[...]

Verwacht dat Lozano zondag voor 13k gaat. Neres was vorige week na de TOTW 23k en daalde zondag naar 13k waar hij nu nog op staat.
Hij kan inderdaad nog best wat dalen, maar 13K ljikt me wel erg laag. Maar zelfs als hij dat haalt, zal hij daarna weer stijgen, Neres ook. Lozano is ook nog 2 ratings hoger. Maar goed, dit was ook een beetje een gok, de rest zal op zeker stijgen.

@Verwijderd 82 is niet heel hoog, maar ook echt niet te laag voor SBC's. Elke 82 rated IF was minimaal 16K vanmiddag volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:56:
[...]

Neres heb ik voor 11k. Leuke speler om een keer uit te proberen en voor die prijs kan dat ook wel een keer omdat je er weinig verlies op zal maken. Heb zo nog wel meer spelers voor 10k gekocht waar je ook nooit verlies op kunt maken.

P.s. Inzaghi voor max BIN verkocht :') - 480.000 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@Verwijderd waarom heb je Inzaghi verkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:05:
@Verwijderd waarom heb je Inzaghi verkocht?
Omdat hij voor het maximale verkoopt. Hij kan niet meer waard worden. Daarnaast is er nu tijdelijk een hype met de nieuwe SBCs. Mocht ik hem terug willen dan koop ik hem later voor minder terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wessel22 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:01:

Iemand enig idee wanneer ik ze het beste kan verkopen? Welke dag van de week de prijzen het hoogst zijn?
Ik ben denk sowieso wel van plan om ze deze weekend league te gaan gebruiken.
De standaard regel is dat gewilde spelers licht stijgen voor de WL en weer dalen na de WL. Kijk anders even naar de grafiekjes op futbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:11:
[...]
De standaard regel is dat gewilde spelers licht stijgen voor de WL en weer dalen na de WL. Kijk anders even naar de grafiekjes op futbin.
Dus als een speler op vrijdagavond begint te dalen daalt hij verder, en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:13:
[...]

Dus als een speler op vrijdagavond begint te dalen daalt hij verder, en andersom.
Weekend league mensen verkopen meestal zondag/maandag het dure team wat ze hebben. Althans zo ging dat vorig jaar. Dit jaar merk je het ook nog wel een beetje. Daarnaast krijgen veel mensen op maandag de wekelijkse packs + SB packs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:13:
[...]

Zo een exacte wetenschap is het helaas niet. Er zijn heel veel mensen die proberen te verdienen aan die pricedip op zondag en priceverhoging op vrijdag waardoor het effect haast teniet gedaan wordt.

Beetje zoals black friday vorig jaar toen de prijzen gelijk bleven op black friday maar aardig daalden in de aanloop. Iedereen was toen voor black friday zijn spelers aan het dumpen in afwachting van een crash die nooit echt kwam (enkele spelers daar gelaten). Of mijn herinnering laat me in de steek.

Ook een beetje zoals marquee match ups. Vorig jaar kon je echt cashen. Ook bij grote clubs. Nu lopen we allemaal te juichen als spelers 1k duurder worden. (Onverwachte Bronze en silver teams daargelaten. Maar ook die lijken niet zo debiel te gaan als vorig jaar omdat iedereen zijn hele club volmikt met bronzen spelers tegenwoordig.)

OTW lijden aan dezelfde malaise. Iedereen denkt super slim voor de wedstrijd te verkopen op hype en na de wedstrijd terug te kopen. Maar omdat half FUT dat doet blijven de prijzen gewoon gelijk.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat met league SBCs. Vorig jaar heb ik zonder enige investering 250k verdiend aan alle Franse rommel in mijn club. Dit jaar staat reddit dagelijks vol met league guides. Als te veel mensen investeren, zullen de prijzen nauwelijks veranderen.

Blijft natuurlijk koffie dik kijken.

Verkoop je dure gasten op vrijdag en koop ze zondag terug. Edit: idd koop ze in de nacht van zondag op maandag terug als de SB rewards een uurtje uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Wie heeft er Dennis bergkamp en hoe bevald hij twijfel om hem te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik ga FIFA een maand niet meer spelen. Ben he-le-maal klaar met die bende.
Ik ben niet iemand die snel gefrustreerd raakt, maar als je zowel tegen andere spelers als tegen de cpu heel de wedstrijd domineert, in de 80e minuut 2-0 of 3-0 voorstaat en toch 4x op rij verliest door 3 a 4 kutfrummelgoals of bizarre afstandsschoten die mn keeper laat glippen. Dan is het wat mij betreft klaar.
En ja het ligt altijd aan de speler, want de nummer 1 vd wereld verliest nooit blablabla.
Ben ik het helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Thanks nog, dit is eruit gekomen met nog 150k op de bank :). Denk je modric misschien wisselen voor Isco?

https://www.easports.com/...Id=gvJMf0EynNdIA:FFA18PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
iemand een leuke squad van calcio a rond de 200k? 433-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag FIFA 18 in 4K met de Xbox One X Scorpio. Huidige team:
https://www.futbin.com/18/squad/892567

Totale waarde 100K :P. Waar de meeste dat spenderen op 1 speler, is dit bijna een team vol met special, en informs.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2017 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:48:
Dinsdag FIFA 18 in 4K met de Xbox One X Scorpio. Huidige team:
https://www.futbin.com/18/squad/892567

Totale waarde 100K :P. Waar de meeste dat spenderen op 1 speler, is dit bijna een team vol met special, en informs.
maar dan 27k spenderen aan kovacic snap ik niet helemaal.
Rest van het team ziet er netjes uit. Grootste verbeterpunt zie ik je CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1987Michael1987 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:43:
Wie heeft er Dennis bergkamp en hoe bevald hij twijfel om hem te kopen
Ik heb de laagste versie, hij speelt heel fijn, zakt wel heel vaak terug en maakt niet heel veel diepe runs in vergelijking met mijn andere spits en lm en rm. Hij heeft regelmatig acties dat je denkt o ik verlies de bal maar dan frommelt hij zich er toch langs. Loopt bij mij nu ongeveer 1 op 1 en geeft heel veel assists.

Ik gebruik hem in onderstaand team:
https://www.easports.com/...Id=gdp7Vql1nNdNT:FFA18PS4

Indien iemand nog leuke verbetering weet voor mijn team hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:28:
iemand een leuke squad van calcio a rond de 200k? 433-4
Ik zou niet met wingers spelen als je Serie A gebruikt. Er is niet echt een super goede RM. Het beste wat je kunt doen is de 41212-2 of 4312.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:45:
[...]

maar dan 27k spenderen aan kovacic snap ik niet helemaal.
Rest van het team ziet er netjes uit. Grootste verbeterpunt zie ik je CDM.
Goede stats net zoals een inform. Vind 27k nog wel meevallen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:20:
[...]

Ik zou niet met wingers spelen als je Serie A gebruikt. Er is niet echt een super goede RM. Het beste wat je kunt doen is de 41212-2 of 4312.
Quadrado is nog een redelijke speler, maar daar houd het al gauw mee op inderdaad. Speel zelf calcio A in 4-2-3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Toch normale kaartje Benzema gekocht. Speelt best wel lekker. Balvast, lekker schot, fysiek sterk. Bevalt me tot nu toe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:34:
[...]

Goede stats net zoals een inform. Vind 27k nog wel meevallen voor hem.
maar waarom 26k meer betalen voor deze versie ipv normale versie? Tussen de 82 en 83 versie zit bijna geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:46:
[...]

maar waarom 26k meer betalen voor deze versie ipv normale versie? Tussen de 82 en 83 versie zit bijna geen verschil.
Dat heb je ook met informs. Daarnaast zet er een chemistry kaart op en het is een van de betere cams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig id of de prijs van icons nog zal dalen?
Pagina: 1 ... 61 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs