Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou mij er buiten 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Shreddaaa schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:32:
[...]

Begrijp me niet verkeerd maar ik zou als ik jou was die 30k over je team verdelen. Linksback zou ik Mendy of Moreno proberen, rechtsback Bellerin of Aurier. Verdedigende mid heb je veel betere keuzes zoals Sanches, Kouyate, Babayoko. Met een beperkt budget zijn Welbeck, Batshuayi en King wel leuke spitsen.
Ja ik was ook van plan om mijn team een beetje te updaten. King heb ik in de reserves staan. Dank voor de tips, ik ga eens even kijken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
FraxleNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:06:
Ligt het aan mij of worden er steeds meer persoonlijke vete's uitgevochten in dit topic..
5 uur bij het hek :+

Ontopic:
Overmars de deur uit gedaan. (nog knap lastig, is niet echt gewild)
En samen met transferwinst van gisteren Modric, Bale en Ramos gehaald.
Wilde eigenlijk ook nog Isco If maar die is iets duurder dan ik dacht dus doe het nu maar met de normale versie.
https://www.futbin.com/18/squad/861452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Houd het netjes en vriendelijke aub

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:07:
[...]

Ja ik was ook van plan om mijn team een beetje te updaten. King heb ik in de reserves staan. Dank voor de tips, ik ga eens even kijken!
Bakayoko is nu nog 16k maar wel een baas. Misschien nu nog een te grote hap uit je budget. Ik zou eerst je verdediging op orde maken.

Alonso, Smalling, Rudiger en aurier kost je ongeveer 14k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vissert schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:11:
[...]

Bakayoko is nu nog 16k maar wel een baas. Misschien nu nog een te grote hap uit je budget. Ik zou eerst je verdediging op orde maken.

Alonso, Smalling, Rudiger en aurier kost je ongeveer 14k.
Blind niet goed? :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Skann schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:11:
[...]

Houd het netjes en vriendelijke aub
Kalm aan kinders :+

Discussies is prima maar vecht dit soort dingen maar even uit via PBs.

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2017 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:36:
[...]

Goed gelezen wat de patch veranderd heeft?

Ik zelf merk niet zoveel verschil met die patch.
Merk wel dat het snelle passen er wat uit gehaald is. Dat stond er ook in, in een hoek van 90 graden is het goed daarbuiten wordt het minder nauwkeurig ofzo. Wat ik wel realistisch vind.
Ik merk dat je niet meer zo makkelijk kan pingpongen met passes. Voor de patch kon je een spits met een driven pass in zijn rug aanslepen en kon hij de bal prima in een keer door spelen op een andere speler. Die tweede pass gaat nu minder goed.

Wat mij betreft positief. Is alleen even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-10 17:58
Zijn scream spelers gewoon te gebruiken als de scream periode is afgelopen? Zit eraan te denken om Perisic te kopen als CAM namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
jaihel schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:14:
Zijn scream spelers gewoon te gebruiken als de scream periode is afgelopen? Zit eraan te denken om Perisic te kopen als CAM namelijk
Yup, alleen dus geen extra boost zoals de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja :+

https://www.futbin.com/18/squad/1009969

Zoiets is prima voor 30k. Hou je nog wat over voor chemistry kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:13:
[...]

Ik merk dat je niet meer zo makkelijk kan pingpongen met passes. Voor de patch kon je een spits met een driven pass in zijn rug aanslepen en kon hij de bal prima in een keer door spelen op een andere speler. Die tweede pass gaat nu minder goed.

Wat mij betreft positief. Is alleen even wennen.
Dit ervaar ik idd ook. Zeer positief. Als voetballer zijn bepaalde pases gewoon niet logisch en het is dan ook frustrerend als een speler door een onmogelijke draai opeens een strakke bal over 20 meter geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vissert schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:16:
[...]

Tja :+

https://www.futbin.com/18/squad/1009969

Zoiets is prima voor 30k. Hou je nog wat over voor chemistry kaarten.
Heb Bakayoko, Wijnaldum, Smalling, Sanchez en Aurier gekocht. Nu nog even wachten tot mijn lopende transfers verkopen en dan nog 15-20 k in een spits investeren!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een Icon halen voor in de spits. Zat te denken aan Hernandez 85. 93 pace 84 schot en kan ook nog 90 op koppen. Verder M/H workrates klinkt goed. Iemand ervaring met hem? Hij is ongeveer 670k Of misschien is misschien een andere icon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 09:03
https://www.futbin.com//18/squad/1010993

Dit is mijn huidige team. Ik heb op dit moment 112k te besteden.
Wat zouden jullie investeren/vervangen?

Ik zat zelf aan Alexis Sanchez, Eriksen en Mkhitaryan te denken. Jullie nog andere opties.
(ja ik moet nog even doorsparen/doorspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squad verkocht. 1.050.000 te besteden op PS4, kan suggesties voor top squad gebruiken? Bij voorkeur iig geen 100% BPL team, hele avond door hetzelfde team tegenkomen is al erg genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:43
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:42:
Squad verkocht. 1.050.000 te besteden op PS4, kan suggesties voor top squad gebruiken? Bij voorkeur iig geen 100% BPL team, hele avond door hetzelfde team tegenkomen is al erg genoeg.
Frans team iets? En dan bedoel ik qua nationaliteit.
Bakayoko, Martial, Mbappe, Griezmann, Varane. Hoe overpowered wil je t hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Laan1988 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:59:

Ik zat zelf aan Alexis Sanchez, Eriksen en Mkhitaryan te denken. Jullie nog andere opties.
Sanchez is geweldig, Mkhiki ook. Die Sanchez word ik altijd helemaal dol door gedraaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:31:
[...]

Heb Bakayoko, Wijnaldum, Smalling, Sanchez en Aurier gekocht. Nu nog even wachten tot mijn lopende transfers verkopen en dan nog 15-20 k in een spits investeren!
Dat zijn nog eens investeringen! Verstandige keuzes, Wijnaldum is voor mij ook fenomenaal! Ik zou in tegenstelling tot wat vele zeggen, niet Rudiger naast Smalling zetten. Zijn te log om samen te spelen. Een beweeglijke verdediger zoals bijv Azpilicueta is dan wel wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02

Klaassen vervangen voor Ander Herrera.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:54:
[...]

IF Alessandrini er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Shreddaaa schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:56:
[...]

Dat zijn nog eens investeringen! Verstandige keuzes, Wijnaldum is voor mij ook fenomenaal! Ik zou in tegenstelling tot wat vele zeggen, niet Rudiger naast Smalling zetten. Zijn te log om samen te spelen. Een beweeglijke verdediger zoals bijv Azpilicueta is dan wel wenselijk.
Kan echt niet wachten tot ik vanavond thuis ben om eens met dit team te gaan spelen.. Nu dus alleen nog een (of twee) spitsen.. Wellicht Vardy.

Ik ben juist Robert Firminho aan eht verkopen.. Is dat een slechte keuze?

Mochten mensen mij willen toevoegen op Xbox-live: mijn naam is daar Completa :)

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 01-11-2017 15:05 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Exodus FC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:57:
[...]

Klaassen vervangen voor Ander Herrera.
Is die het geld echt waard? Ik vind klaassen namelijk meer dan prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laan1988 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:02:
[...]

Ik heb Herrera net zelf vervangen door IF Mooy. Herrera deed het zeker niet slecht maar het is niet als of je een Pogba of Kante op het middenveld plaatst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:54:
[...]

Mbappe vind ik zelf metname overpriced en overrated in Fifa(even los van dat ie in RL gewoon een wereldtalent is) Ter aanvulling heb ik Untradable Martial & Oblak. SBC Gignac &Promes. Al is promes gewoon lastig in een sterk elftal te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
https://www.easports.com/...Id=gU9W0hYqnNc3D:FFA18PS4

Iemand suggesties voor verbeteringen? Met name linksachter is wel een zwakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:54
Iemand hier ervaring met 90 Bergkamp op CAM? Want anderhalve week geleden zijn baby vorm geprobeerd en vond die maar poep. Heb nu net iets meer dan een miljoen bij elkaar gespaard, aangezien ik met een NL team speel zijn er niet veel verbeterpunten meer mogelijk dus nu naar een ICON aan het uitkijken.

Wat heb je eigenlijk aan een ICON manager consumable? Want krijg kreeg deze gister uit de consumable pack van de MM
WittiW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:21:

Hoeveel coins heb je, want Alaba is natuurlijk een verbetering op die positie maar zou niet realistisch kunnen zijn als je niet genoeg coins hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door Pompi op 01-11-2017 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
EDIT: Sorry voor dubbelpost, ging per ongeluk

[ Voor 88% gewijzigd door Pompi op 01-11-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

WittiW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:21:

Ik vind het persoonlijk een inform team voor de informs... er zijn betere alternatieven. Maar wellicht dat dit bij je speelstijl past. Je ziet hier dagelijks de vraag voorbij komen “wat zou je verbeteren”. Maar er wordt niet onderbouwd wat er mis is. Reagerend op je vraag is nu het enige zinnige antwoord: Alaba.

Je custom tactics en speelstijl zijn een wenselijke aanvulling aan je vraag. Zullen dan ook enorm bijdragen aan het antwoord daarop. Ik zou niet met jouw huidige team kunnen spelen. 442, slome spitsen, “luie” backs en defensief middenveld. Maar voor iemand die balbezit speelt driehoekjes het veld over kan dit geweldig werken. (Ik bedoel dit als opbouwende kritiek, niet om af te zeiken). Geef ons meer info, dan geven we je een beter antwoord. Het heeft nu iets weg van check mijn inform BL team eens. #dopamine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:31:
Iemand hier ervaring met 90 Bergkamp op CAM? Want anderhalve week geleden zijn baby vorm geprobeerd en vond die maar poep. Heb nu net iets meer dan een miljoen bij elkaar gespaard, aangezien ik met een NL team speel zijn er niet veel verbeterpunten meer mogelijk dus nu naar een ICON aan het uitkijken.

Wat heb je eigenlijk aan een ICON manager consumable? Want krijg kreeg deze gister uit de consumable pack van de MM
Misschien een rare vraag maar hoe spaar je ooit 1.000.000?? Handelen in spelers en hoe lang heb je hierover gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:39

heb zelf ook Sanchez even geleden gekocht speelt lekker, andere kant Salah. Heb Pedro en Williams op RB als backup/ 2e team.

Van Dijk is een lekkere verdediger centraal, sterk en ook wat snelheid.

Eriksen zit ik zelf ook aan te denken alleen moet ik nog even doorsparen omdat ik Lloris net heb gekocht. Goede keeper is ook nooit weg. Nu op middenveld Fabregas, Alli, Bakayoko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:36:
[...]

Misschien een rare vraag maar hoe spaar je ooit 1.000.000?? Handelen in spelers en hoe lang heb je hierover gedaan?
Handelen ja, maar ook zowel SB en WL spelen. Geluk hebben met een paar packs. En natuurlijk weinig uit hoeven geven als je al snel een fijn team hebt samen gesteld. Ik speel sinds officiële launch en daarvoor al beetje gehandeld via de app, maar zonder FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:38:
[...]

Handelen ja, maar ook zowel SB en WL spelen. Geluk hebben met een paar packs. En natuurlijk weinig uit hoeven geven als je al snel een fijn team hebt samen gesteld. Ik speel sinds officiële launch en daarvoor al beetje gehandeld via de app, maar zonder FP.
Doe je goed dan! Als ik 100 k heb beginnen m'n handen al te jeuken om spelers te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

d-vine schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:36:
[...]

heb zelf ook Sanchez even geleden gekocht speelt lekker, andere kant Salah. Heb Pedro en Williams op RB als backup/ 2e team.

Van Dijk is een lekkere verdediger centraal, sterk en ook wat snelheid.

Eriksen zit ik zelf ook aan te denken alleen moet ik nog even doorsparen omdat ik Lloris net heb gekocht. Goede keeper is ook nooit weg. Nu op middenveld Fabregas, Alli, Bakayoko
Hoe werkt Lloris voor jou? En hoe verdedig je? Een antwoord als “goed” heb je weinig aan bij een keepers vraag. Het is meer welke ballen laat hij door, welke pakt hij er uit (hoeken, afstand). En waar probeer jij de bal te veroveren? Hoe diep staat je verdediging? Ik kon namelijk niet omgaan met Lloris, had het idee dat hij veel vooral afstandsschoten door liet, en omdat ik diep verdedig... ging ik dus vaak nat. Nu met Cech gaat het stukken beter, die pakt veel afstandschoten, maar is iets zwakker van dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:39:
[...]

Doe je goed dan! Als ik 100 k heb beginnen m'n handen al te jeuken om spelers te kopen :P
Tja iedereen speelt het anders. Ik vind het persoonlijk niet leuk om met die standaard BPL of LaLiga meta teams te spelen en ook niet in dat irritant 41212/4312, dus dan hoef je ook niet veel uit te geven als je eenmaal hebt waar je blij mee bent. Je hoeft de coins niet uit te geven voor het uit geven, vind het veel vetter om met zo'n "zeldzamere" speler te kunnen spelen dan met de standaard gekozen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:43:
[...]

Tja iedereen speelt het anders. Ik vind het persoonlijk niet leuk om met die standaard BPL of LaLiga meta teams te spelen en ook niet in dat irritant 41212/4312, dus dan hoef je ook niet veel uit te geven als je eenmaal hebt waar je blij mee bent. Je hoeft de coins niet uit te geven voor het uit geven, vind het veel vetter om met zo'n "zeldzamere" speler te kunnen spelen dan met de standaard gekozen spelers.
Dat is inderdaad per persoon verschillend, zo'n persoon ben ik dus wel :P. Maar welke formatie heeft jouw voorkeur dan en wat voor team heb je? Ben nu wel heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:46:
[...]

Dat is inderdaad per persoon verschillend, zo'n persoon ben ik dus wel :P. Maar welke formatie heeft jouw voorkeur dan en wat voor team heb je? Ben nu wel heel benieuwd!
Ik speel vooral combinatie voetbal, deels omdat ik dat fijn vind spelen en deels omdat ik geen trucjes kan. Zoals ik al zei speel ik dus met NL team, hierbij: https://www.easports.com/...Id=b2RxpqugnNc4t:FFA18PS4. Zit ook nog scream Depay op de bank. Haal hiermee altijd wel minimaal gold 2/3 mee en dat vind ik prima, want geen DKT te hoeven doen en toch elk weekend proberen om beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:39:
[...]

Haha. Je lijkt mij wel. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
bbblije schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:35:
[...]

Ik vind het persoonlijk een inform team voor de informs... er zijn betere alternatieven. Maar wellicht dat dit bij je speelstijl past. Je ziet hier dagelijks de vraag voorbij komen “wat zou je verbeteren”. Maar er wordt niet onderbouwd wat er mis is. Reagerend op je vraag is nu het enige zinnige antwoord: Alaba.

Je custom tactics en speelstijl zijn een wenselijke aanvulling aan je vraag. Zullen dan ook enorm bijdragen aan het antwoord daarop. Ik zou niet met jouw huidige team kunnen spelen. 442, slome spitsen, “luie” backs en defensief middenveld. Maar voor iemand die balbezit speelt driehoekjes het veld over kan dit geweldig werken. (Ik bedoel dit als opbouwende kritiek, niet om af te zeiken). Geef ons meer info, dan geven we je een beter antwoord. Het heeft nu iets weg van check mijn inform BL team eens. #dopamine
No offence taken. En een teampje van net aan 400k kan nauwelijks een bragpost zijn :+

Het is bewust een if team in de hoop dat die wat waardevast blijven t/m black friday.

Er is niet veel wat ik mis, ook omdat ik de alternatieven niet ken of mee gespeeld heb. De door jou beschreven speelstijl klopt redelijk met hoe ik nu speel.

Met name vraag ik me af of andere competities voor een gelijkwaardig prijs betere alternatieven bieden. Ik heb het gevoel dat ik snel vast ga lopen met de bundesliga. Linksachter, keepers, (betaalbare) spitsen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:17

Oekol

waka waka hey hey

<3 Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNji63OVwAEgohI.jpg:large

Lozano in de TOTW

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Martialletje zit er niet bij!!!!! Dat zou mijn OP spits worden die mij naar elite 3 zou brengen maar hij zit er niet in!!!! Neeeeeeeee :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:15:
[...]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Martialletje zit er niet bij!!!!! Dat zou mijn OP spits worden die mij naar elite 3 zou brengen maar hij zit er niet in!!!! Neeeeeeeee :( !
hij heeft het gisteren verneukt denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Balen Lozano RW :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:38
Ja, ik had hem ook als LW nodig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
[...]

THANK GOD, hij gecombineerd met Jesus IF zou zo ontzettend vervelend worden op de counter. En zolang Martial voornamelijk invaller blijft duurt het hopelijk ook nog wel even.

En shit heb net die Torreira verkocht omdat ik hem zelf niet meer nodig had voor MM, had hem dus aan eind van de week voor meer kunnen verkopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 01-11-2017 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grudgie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:23:
Hoe is Dembele op RV? Heb daar nu Lucas V. staan. Is Dembele een goeie upgrade.?
Dembele speelde leuk, maar heb nu Allessandrini op zijn positie staan die merkbaar beter presteerd voor op moment van aanschaf 1/3 van de prijs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik snap niet hoe mensen langere tijd 300 k ofzo kunnen hebben. Kon ik het maar! Laatst Kanté gepackt, tijdje mee gespeeld maar toen toch besloten om hem te verkopen. Daarna gelijk op wat verschillende posities spelers gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Joster schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:18:
[...]

Ja, ik had hem ook als LW nodig :'(
Net als iedereen denk ik, in mijn eredivisie team staat Neres al op RW :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
daboytim schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:27:
[...]

Net als iedereen denk ik, in mijn eredivisie team staat Neres al op RW :).
Die gebruik ik natuurlijk niet :P Bij mij staat daar Robben. Nu moet ik iets verzinnen met Depay en Lozano dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:17

Oekol

waka waka hey hey

Joster schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:28:
[...]

Die gebruik ik natuurlijk niet :P Bij mij staat daar Robben. Nu moet ik iets verzinnen met Depay en Lozano dan maar :)
Makkie, IF locadia in het midden. Hij is sowieso een beest. :)
Ik zag het pas later inderdaad. Dat vind ik ook echt heel jammer ;w

[ Voor 42% gewijzigd door Oekol op 01-11-2017 16:29 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

WittiW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:09:
[...]

No offence taken. En een teampje van net aan 400k kan nauwelijks een bragpost zijn :+

Het is bewust een if team in de hoop dat die wat waardevast blijven t/m black friday.

Er is niet veel wat ik mis, ook omdat ik de alternatieven niet ken of mee gespeeld heb. De door jou beschreven speelstijl klopt redelijk met hoe ik nu speel.

Met name vraag ik me af of andere competities voor een gelijkwaardig prijs betere alternatieven bieden. Ik heb het gevoel dat ik snel vast ga lopen met de bundesliga. Linksachter, keepers, (betaalbare) spitsen...
Inform onderbouwing is een hele goede! Duidelijk punt, en eerlijk gezegd ook slim. Niet inform alternatieven zullen in prijs (blijven) dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
https://www.futbin.com/18/squad/1015127
https://www.futbin.com/18/squad/1015050

Alleen Ginkel nog even een IF krijgen :P
Leoon. schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:28:
[...]

Makkie, IF locadia in het midden. Hij is sowieso een beest. :)

[...]
Ja, maar ik wil er nog meer mensen in hebben, zie hierboven :P

[ Voor 51% gewijzigd door Joster op 01-11-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier veel over black friday. Hoe erg is de crash meestal dan? En wat voor tips hebben jullie omtrent black friday? Blijven de prijzen voor spelers laag na deze dag of stijgen de prijzen ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:30
Vind vooral Farfan er zo op het eerste oog wel goed uit zien. Past mooi naast Promes. Eens zien of ik daar iets omheen kan bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:24:
[...]

Dembele speelde leuk, maar heb nu Allessandrini op zijn positie staan die merkbaar beter presteerd voor op moment van aanschaf 1/3 van de prijs.
Allessandrini IF vind ik echt een pareltje :*) Nu aan het sparen om Gameiro te vervangen, om een of andere reden mikt die vent echt alles op de paal of lat |:(
James Rodriquez vind ik trouwens ook fijn spelen, en Tolisso ook zeer degelijk. Heb nu een soort mix van Fransen/Bundesliga.

Ga even doorsparen voor Griezmann denk ik, vond Lacazaette (leenspeler) ook niet heel geweldig spelen.

Omdat ik mn xbox meegesleept heb kan ik nu doordeweeks SB's spelen... online wordt lastig vanwege crap hotel internet. Verlies ik de connectie met EA krijg ik daar ook een loss |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
[...]

Seriously? Kan ik hieruit opmaken dat je zonder Martial TOTW elite 3 niet haalt?

Dan, gezien t dikke geld dat zon speler kost, lijkt het me dat t aan de gebruiker ligt, niet aan de spelers..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ErnstMid schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:42:
[...]

Allessandrini IF vind ik echt een pareltje :*) Nu aan het sparen om Gameiro te vervangen, om een of andere reden mikt die vent echt alles op de paal of lat |:(
James Rodriquez vind ik trouwens ook fijn spelen, en Tolisso ook zeer degelijk. Heb nu een soort mix van Fransen/Bundesliga.
Tolisso deed bij mij ook niets verkeerd, eigenlijk is hij gewoon een poor men's Pogba :D
Het issue is dat ik met de twee formaties die ik speel, door upgrades geen plek meer voor hem heb.

Mbt tot spits, als Gameiro past dan zou Griezman ook kunnen, mits binnen budget.

Ik zit voor werk ook regelmatig in hotels, en speel voornamelijk in het weekend. Het merendeel van de hotels waar ik ben heeft brakke wifi, of TV's waarbij je niet bij de config etc kan. Vond het een beetje to-much om voor doordeweeks gamen speciaal een switch te halen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 01-10 14:44
Shreddaaa schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:21:
[...]

Seriously? Kan ik hieruit opmaken dat je zonder Martial TOTW elite 3 niet haalt?

Dan, gezien t dikke geld dat zon speler kost, lijkt het me dat t aan de gebruiker ligt, niet aan de spelers..
Moet je iedereen uitmaken voor slechte speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
stomley schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:29:
[...]

Moet je iedereen uitmaken voor slechte speler?
Ik heb nooit iemand voor slechte speler uitgemaakt. Je hebt t wss over die ruziemakers hier.

Enige wat ik wil zeggen is dat blind staren op een specifieke speler niet helpt. Veel spelen en uitproberen en uiteindelijk kan iedereen meedraaien in de hogere rangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Kan iemand mij helpen met mij CT ik denk dat ik ze verkeerd heb staan. De bedoeling is dus dat ik vanaf mijn cm een spits of cam aanspeel en dat die andere 2 dan diep gaan.
Als instructies staan de ST's naar de flank, achter de linies en drugzetten op achterste linie.
CAM staat voorin blijven, naar 16 bij voorzetten.
1e CM staat naar voren, naar 16 bij voorzetten.
2e CM staat op achterblijven.
CVM staat op achterblijven.
Backs ook op achterblijven.

CT staan op:
Opbouwen
Snelheid: 70
Passen: 30
Plaatsing: georganiseerd

Kansen creëren
Passen: 50
Voorzetten: 75
Schieten: 30
Plaatsing: vrije vorm

Verdediging
Druk: 30
Agressie: 75
Breedte team: 40
Lijn van verdedig. Afdekken

Ik speel 4-1-2-1-2(2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Laan1988 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:02:
[...]
Of hij het geld waard is is persoonlijk. Bij mij kwam Klaassen als cm amper de 16 in en als hij een keer gevaarlijk was volgde er vaak en belabberd schot, scoorde zelden een doelpunt. Ander Herrera vind ik positioneel geweldig, vooral aanvallend. Maakt veel loopacties de box in en heeft een veel beter schot, ook verdedigend is hij sterker. Ik denk dat Herrera bij mij in 5 wedstrijden meer gescoord heeft dan Klaassen in 50 wedstrijden. Ik speel wel een andere formatie dat jij (41212-2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
servival7 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:27:
Kan iemand mij helpen met mij CT ik denk dat ik ze verkeerd heb staan. De bedoeling is dus dat ik vanaf mijn cm een spits of cam aanspeel en dat die andere 2 dan diep gaan.
Ik speel ook 41212-2 en heb mijn tactiek op 'counter' en de instellingen van alle spelers op standaard (behalve cvm, rb en lb die staan op achter blijven). Bij mij maken de centrale middenvelders vaak loopacties de box in, maar het is me ook opgevallen dat sommige spelers de box graag induiken en anderen amper, ook als ze een hoge aanvallende workrate hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exodus FC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:45:
[...]

Ik speel ook 41212-2 en heb mijn tactiek op 'counter' en de instellingen van alle spelers op standaard (behalve cvm, rb en lb die staan op achter blijven). Bij mij maken de centrale middenvelders vaak loopacties de box in, maar het is me ook opgevallen dat sommige spelers de box graag induiken en anderen amper, ook als ze een hoge aanvallende workrate hebben.
Daarnaast moet je bal even vasthouden voordat je spitsen daadwerkelijk loopacties gaan maken.
Het helpt als dan een sterke CAM of spits hebt die je eerst aanspeelt om vervolgens de andere twee te triggeren.

Met LM/RM kun je veld breder maken (get in behind + stay wide) waardoor de backs van de tegenstander ook naar de zijkanten worden getrokken waardoor meer ruimte voor je CAM/ST’s voor creert.

In de 41212 met CM’s zal het altijd lastiger zijn omdat de ruimtes simpelweg kleiner zijn en meer afhankelijk bent van fouten tegenstander.

Een ander alternatief is om maar een spits op get in behind te zetten en de andere op F9/target-man.

Edit: booooo geen Martial/Fekir, Dembele kan wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, IF 85 rated zijn net omhoog geschoten op de One. Zou er weer iets gelekt zijn? Kwam er achter doordat een Bas DOst 85 voor 38k er uit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:32:
Hmm, IF 85 rated zijn net omhoog geschoten op de One. Zou er weer iets gelekt zijn? Kwam er achter doordat een Bas DOst 85 voor 38k er uit ging.
Op PS4 nog gewoon 30K. Is ook niks gelekt naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waarom hij zo duur is, maar bijna al m'n Berezutkyi's zijn de deur uit voor 16-17,5K. Ook Belluschi is al rond de 21K. Dat zijn leuke winsten. Elyounoussi verkoopt soms voor 16-17K, redelijke stats voor een sub maar slecht land+ competitie. Kan ik mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal staat er altijd wanneer een team is opgericht. Maand en jaartal. Nu had ik net een tegenstander en daar stond geen datum bij maar FUT-oprichter..

Zijn id was Kenzo1994 dus lijkt me niet echt een oprichter qua leeftijd :P

Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
@Verwijderd, zal iemand zijn die zijn club sinds de oprichting van Ultimate Team heeft. Ik speel geregeld tegen spelers die 'FUT oprichter" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:00:
[...]
Daarnaast moet je bal even vasthouden voordat je spitsen daadwerkelijk loopacties gaan maken.
Het helpt als dan een sterke CAM of spits hebt die je eerst aanspeelt om vervolgens de andere twee te triggeren.
Klopt, meestal als ik de bal afscherm en vasthoudt met mijn CAM (of spitsen) dan loopt die CM de ruimte in. En dan nog verschilt het per speler. Klaassen met een hoge aanvallende workrate deed dat bij mij bijvoorbeeld amper, terwijl Renato Sanchez er redelijk vaak in duikt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:16
https://www.futbin.com/18/squad/1025299 Mijn bpl team. Ik heb zon 170k aan muntjes welke speler zouden jullie als eerst vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

OTW Aurier of Walker? Heb er nu Clyne staan, maar zoek ook een investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:11:
https://www.futbin.com/18/squad/1025299 Mijn bpl team. Ik heb zon 170k aan muntjes welke speler zouden jullie als eerst vervangen ?
Mis je pace bij je achterhoede? Ik zou vooral op achterin focussen voor nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/fzv4psmlvvcok.png Iemand die nog een leuke verbetering weet heb nog 500k te besteden anders sparen voor icon haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
1987Michael1987 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:11:
[afbeelding] Iemand die nog een leuke verbetering weet heb nog 500k te besteden anders sparen voor icon haha
Goretzka IF ipv Bender. En weet niet of je subs hebt voor de flanken, Ribery en Robben zijn meestal in de 60/70e minuut wel rijp voor een wissel. Verder mooi team!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:48:
[...]

Mis je pace bij je achterhoede? Ik zou vooral op achterin focussen voor nu.
Opzicht kunnen darmian en mustafi wel vervangen worden voor spelers met meer pace. Ik dacht alleen aan een aanvallende versterking. Een betere sp of lw. Iemand ervaring met lukaku en alexis sanchez en hoe zijn ze ten opzichte van aguero en hazard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:33
Müller in de spits was echt 3 keer niets voor mij, nu heb ik dit team. (Tips voor verbetering/versterking zijn altijd welkom.)

https://www.easports.com/...ffId=jjGP4nIeCWl:FFA18XBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Kidjuh schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:25:
[...]

Goretzka IF ipv Bender. En weet niet of je subs hebt voor de flanken, Ribery en Robben zijn meestal in de 60/70e minuut wel rijp voor een wissel. Verder mooi team!
[...]

Ja ik heb reus nog en coman op de bank wil graag
[...]

Ik zou matthaus wel willen hebben als cm maar die kost 1,6 m 😥 Bank spelers heb ik al wel heb reus en coman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
BlackBarryNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 06:57:
@StaafM zaha is helaas niet verhandebaar. Ik ga moutinho, fabinho en jesus proberen bedankt voor je snelle reactie.
Np. Laat me weten of het een verbetering is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik me voor het eerst gekwalificeerd voor de WL in Fifa18. Zijn de tegenstanders/teams in de WL echt zo goed? Hebben jullie nog tips? Ik heb zelf 2 teams van ongeveer 200 k, laliga en bpl. Verwacht dat ik het zwaar ga krijgen!

Mijn doel is om minimaal zilver 3 te halen. Niet te hoog inzetten gelijk, alles daarboven is mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:57:
Geen idee waarom hij zo duur is, maar bijna al m'n Berezutkyi's zijn de deur uit voor 16-17,5K. Ook Belluschi is al rond de 21K. Dat zijn leuke winsten. Elyounoussi verkoopt soms voor 16-17K, redelijke stats voor een sub maar slecht land+ competitie. Kan ik mee leven :)
Voor hoeveel koop je die dan? Ongeveer de discardwaarde? Moet je daar lang naar zoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:27:
Als instructies staan de ST's naar de flank, achter de linies en drugzetten op achterste linie.
CAM staat voorin blijven, naar 16 bij voorzetten.
1e CM staat naar voren, naar 16 bij voorzetten.
2e CM staat op achterblijven.
CVM staat op achterblijven.
Backs ook op achterblijven.

CT staan op:
Opbouwen
Snelheid: 70
Passen: 30
Plaatsing: georganiseerd

Kansen creëren
Passen: 50
Voorzetten: 75
Schieten: 30
Plaatsing: vrije vorm

Verdediging
Druk: 30
Agressie: 75
Breedte team: 40
Lijn van verdedig. Afdekken

Ik speel 4-1-2-1-2(2)
Probeer eens bij opbouwen:
Snelheid 70
Passen 45

Kansen creeren
Passen 43
Voorzetten ~ 60
Schieten ~ 60
Plaatsing georganiseerd

Verdediging
Druk 70
Agressie 60

Je spitsen gewoon op alles gebalanceerd zetten.
De rest van je spelers staat goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Wie heeft de strijd der titanen gewonnen gister? @Vissert en @Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
@Shreddaaa Thanks ik ga het zeker even proberen.

Iets anders waar ik mij mateloos aan irriteer.
Waarom geeft Bale deze steekpass in onderstaande video zo ipv gewoon in de richting Suarez?
Heb je dan een ander soort steekpass nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
YouR schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:20:
Wie heeft de strijd der titanen gewonnen gister? @Vissert en @Verwijderd
Het waren 3 spannende potjes. Exacte uitslagen weet ik niet meer maar het was in ieder geval 2-1 voor mij :+

Toobster op de counter met een 433-4 formatie van met veel pace voorin. Leuk team en vaak gevaarlijk. Ik speelde met een 4321 formatie en meer op balbezit. Hierdoor had ik wat meer overhand op het middenveld :)

Nog een leuk moment was dat er 1x voor rust werd afgefloten terwijl Toobster de bal net keihard in zijn eigen kruising ramde. Welke dus ook niet telde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drossie schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:46:
[...]

Voor hoeveel koop je die dan? Ongeveer de discardwaarde? Moet je daar lang naar zoeken?
82 of minder voor discardwaarde, als ze goede stats hebben voor iets meer. Dw 83's voor 10-13K. Hoefde er niet lang voor te zoeken, bood op 12 Belluschi's en won er 11 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Exodus FC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:35:
[...]

Of hij het geld waard is is persoonlijk. Bij mij kwam Klaassen als cm amper de 16 in en als hij een keer gevaarlijk was volgde er vaak en belabberd schot, scoorde zelden een doelpunt. Ander Herrera vind ik positioneel geweldig, vooral aanvallend. Maakt veel loopacties de box in en heeft een veel beter schot, ook verdedigend is hij sterker. Ik denk dat Herrera bij mij in 5 wedstrijden meer gescoord heeft dan Klaassen in 50 wedstrijden. Ik speel wel een andere formatie dat jij (41212-2).
Heb hem toch maar gehaald voor 11.500. Dat is ook niet echt een aanslag op de portemonee moet ik zeggen.
Verder vind ik hem prima spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Laan1988 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:43:
[...]
Heb hem toch maar gehaald voor 11.500. Dat is ook niet echt een aanslag op de portemonee moet ik zeggen.
Verder vind ik hem prima spelen! :)
Prima beslissing, die gaat echt het verschil nog wel maken in beslissende wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Heeft er iemand énig idee hoe ik dit weg kan krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kq1TIBChxTlchWDMrPWcs681/thumb.png

Met mijn lichte vorm van OCD kan ik hier heel slecht tegen :P Normaliter worden SBC's gewoon automatisch verwijderd uit je favorieten als je ze af hebt, maar bij deze is dat niet gebeurd. Ik kan hem ook met geen mogelijkheid meer verwijderen / sterretje van favoriet weghalen. Niet op PS4, niet op de Webapp en niet binnen de Companion app??

[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 02-11-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 02-10 17:58
Iemand ervaring met Kroos? Denk dat goeie pass skills belangrijker is geworden sinds de update, maar zijn pace houdt me tegen.. Ik heb nu Koke op CM staan samen met Casemiro en Modric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:21:
[...]

Wil je potje spelen? Ik wou alleen maar zeggen hoe goed hij zal zijn en hoe belangrijk hij zal worden voor mijn team. Maar kom maar potje wat is je playstation naam? Zonder hem haal ik ook elite 3 maar lijkt me logisch dat je met zo'n goeie speler die heel erg OP gaat zijn nog makkelijker elite 3 of hoger haalt. Logisch met betere spelers haal je hogere ranks. In Top 100 heeft iedereen ook wel een paar legends. Ik kom vrijwel altijd tegen betere teams na de goud 3 rank dus vind het knap van mezelf dat ik steeds rond elite 3 eindig, soms net erboven en soms net eronder. Meestal wordt ik goud 1. Zelf heb ik een basic BPL team met Mbappe veruit als duurste en beste speler. Ik geef ook nooit geld uit aan FIFA points ofzo. Maar ik bedoel te zeggen dat je met betere spelers zeker wel een paar wins meer kan halen gemiddeld per WL, en een Martial ST 84 IF moet toch wel echt heel goed worden. Tuurlijk als ik met een ICON team speel wordt ik geen top 100, daar heb ik niet genoeg kwaliteit voor maar Elite 2 zou dan echt haalbaar kunnen en moeten worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:26:
[...]

Het waren 3 spannende potjes. Exacte uitslagen weet ik niet meer maar het was in ieder geval 2-1 voor mij :+

Toobster op de counter met een 433-4 formatie van met veel pace voorin. Leuk team en vaak gevaarlijk. Ik speelde met een 4321 formatie en meer op balbezit. Hierdoor had ik wat meer overhand op het middenveld :)

Nog een leuk moment was dat er 1x voor rust werd afgefloten terwijl Toobster de bal net keihard in zijn eigen kruising ramde. Welke dus ook niet telde :+
Haha ja dat was echt vaag! Wou de bal al paar wegschieten mocht niet en toen in 1x bam in eigen goal... gelukkig floot de scheids toen Haha.

Ps. Ik speel geen counter voetbal maar ik stond op den duur te veel onder druk waardoor het op countervoetbal lijkt. Kwam er niet meer uit :(

Wat ook relaxt was dat je normale goals gewoon door slipte en alleen de stift van Son herhaalde. Was ook een mooie goal.

Je speelde normaal en lekker relaxt door zoals ik t graag zie.

En jongens, Vissert gebruikte geen pauze knop in begin hij liet zijn opstelling gewoon staan!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:52:
[...]

Wil je potje spelen? Ik wou alleen maar zeggen hoe goed hij zal zijn en hoe belangrijk hij zal worden voor mijn team. Maar kom maar potje wat is je playstation naam? Zonder hem haal ik ook elite 3 maar lijkt me logisch dat je met zo'n goeie speler die heel erg OP gaat zijn nog makkelijker elite 3 of hoger haalt. Logisch met betere spelers haal je hogere ranks. In Top 100 heeft iedereen ook wel een paar legends. Ik kom vrijwel altijd tegen betere teams na de goud 3 rank dus vind het knap van mezelf dat ik steeds rond elite 3 eindig, soms net erboven en soms net eronder. Meestal wordt ik goud 1. Zelf heb ik een basic BPL team met Mbappe veruit als duurste en beste speler. Ik geef ook nooit geld uit aan FIFA points ofzo.
Heb je het over Squad battles of WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:04:
[...]

Heb je het over Squad battles of WL?
WL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dan geef ik je idd gelijk.
Zeg niet dat je perse hem moet halen maar je bent wel een aantal van dat soort spelers nodig anders kom je te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:07:
[...]

Dan geef ik je idd gelijk.
Zeg niet dat je perse hem moet halen maar je bent wel een aantal van dat soort spelers nodig anders kom je te kort
Precies! En het team wat je hebt kan toch wel een verschil maken van 2 of zelfs 3 ranks. Als ik met een team van 2 mil zou spelen (die ik vaak genoeg tegenkom) dan zou ik echt Elite 2 kunnen worden. Maarja voorlopig sparen en nog eens sparen voor die dure teams. Vanavond 2 100k packs hopelijk zit daar iets in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:52:
[...]

Wil je potje spelen? Ik wou alleen maar zeggen hoe goed hij zal zijn en hoe belangrijk hij zal worden voor mijn team. Maar kom maar potje wat is je playstation naam? Zonder hem haal ik ook elite 3 maar lijkt me logisch dat je met zo'n goeie speler die heel erg OP gaat zijn nog makkelijker elite 3 of hoger haalt. Logisch met betere spelers haal je hogere ranks. In Top 100 heeft iedereen ook wel een paar legends. Ik kom vrijwel altijd tegen betere teams na de goud 3 rank dus vind het knap van mezelf dat ik steeds rond elite 3 eindig, soms net erboven en soms net eronder. Meestal wordt ik goud 1. Zelf heb ik een basic BPL team met Mbappe veruit als duurste en beste speler. Ik geef ook nooit geld uit aan FIFA points ofzo. Maar ik bedoel te zeggen dat je met betere spelers zeker wel een paar wins meer kan halen gemiddeld per WL, en een Martial ST 84 IF moet toch wel echt heel goed worden. Tuurlijk als ik met een ICON team speel wordt ik geen top 100, daar heb ik niet genoeg kwaliteit voor maar Elite 2 zou dan echt haalbaar kunnen en moeten worden.
Kalm aan, ik zeg nergens dat je er niks van bakt. Geen reden om de internet cowboy uit te hangen.

Ik geef alleen aan dat je zonder dergelijke spelers ook veel hoger kan eindigen door nieuwe dingen en tactieken uit te proberen.

Ik speel btw niet op PS4 dus dat wordt lastig ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

servival7 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:26:
@Shreddaaa Thanks ik ga het zeker even proberen.

Iets anders waar ik mij mateloos aan irriteer.
Waarom geeft Bale deze steekpass in onderstaande video zo ipv gewoon in de richting Suarez?
Heb je dan een ander soort steekpass nodig?
[video]
R1 + driehoekje. Of RB + steekpass knopje op xbone ;)
Joster schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:07:
Heeft er iemand énig idee hoe ik dit weg kan krijgen?

[afbeelding]

Met mijn lichte vorm van OCD kan ik hier heel slecht tegen :P Normaliter worden SBC's gewoon automatisch verwijderd uit je favorieten als je ze af hebt, maar bij deze is dat niet gebeurd. Ik kan hem ook met geen mogelijkheid meer verwijderen / sterretje van favoriet weghalen. Niet op PS4, niet op de Webapp en niet binnen de Companion app??
EA een boze brief sturen dat je ze een boze brief gaat faxen als ze het niet fixen!

[ Voor 41% gewijzigd door bbblije op 02-11-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:14:
[...]

Kalm aan, ik zeg nergens dat je er niks van bakt. Geen reden om de internet cowboy uit te hangen.

Ik geef alleen aan dat je zonder dergelijke spelers ook veel hoger kan eindigen door nieuwe dingen en tactieken uit te proberen.

Ik speel btw niet op PS4 dus dat wordt lastig ;)
Internet cowboy??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
bbblije schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:14:
[...]

R1 + driehoekje. Of RB + steekpass knopje op xbone ;)
Thanks ga het proberen.
Wel raar dat dat bij randje 16 ineens anders werkt dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

servival7 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:15:
[...]

Thanks ga het proberen.
Wel raar dat dat bij randje 16 ineens anders werkt dan.
Dat is de fifa mechaniek. Hij speelt een steekpass altijd binnendoor. Buitenom moet je met R1 doen, is een geplaatste steekpass. Overigens was hier een over de top steek bal beter geschikt. Volley van Bale en juichen maar!

Fifa is herkennen welke zet het spel je “afdwingt”, lezen wat er wel en niet kan in een bepaalde situatie. We spelen Fifa allemaal te veel als een simulator, maar het is een arcade. Als je niet springt als het spel het van je vraagt ga je “dood”.

[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 02-11-2017 12:20 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs