League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Verwijderd
Hoogstwaarschijnlijk gewoon 19:00, vorig jaar waren SBC's ook het hele jaar door om 19:00.AntraXxX schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:26:
De een zegt 18:00 en de ander zegt 19:00 over de MM vanavond, iemand die het ook echt zeker weet?
Verwijderd
Je kan gewoon zien wanneer de Marquee Matchups afgelopen, dan ook meteen weer nieuwe.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:40:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk gewoon 19:00, vorig jaar waren SBC's ook het hele jaar door om 19:00.
Normaal wel ja, maar dat was voor deze week nou juist de vraag of het nu ook zo was. Want doordat de klok een uur terug ging dit weekend waren de MMs vandaag om 18u afgelopen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:07:
[...]
Je kan gewoon zien wanneer de Marquee Matchups afgelopen, dan ook meteen weer nieuwe.
Haha, maar wel gewoon alle 4 goed.SlqmLqck schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:25:
[...]
Er was gisteren een post, maar persoonlijk denk ik dat dit niet waar is. [afbeelding]
Tevreden, 3 vd 4 goed gegokt. Jammer dat ik zo'n kleine transferlist heb. Zit al tijden op lvl 13
Verwijderd
Wat voor soort? Ik heb me totaal niet voorbereid en kon alles uit de club doen. Zie Denen uit de Alka Superliga nog steeds voor weinig gaan. Gratis winst is nooit mis, dus alle verkooptips zijn welkom.Grudgie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:09:
Weet niet wat er aan de hand is,. maar nu vet veel spelers worden bij mij verkocht.
Oh mijn italiaanse spelers heb ik te koop gezet, heb het team weggedaan. En veel spelers uit pakjes die ik kreeg.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:24:
[...]
Wat voor soort? Ik heb me totaal niet voorbereid en kon alles uit de club doen. Zie Denen uit de Alka Superliga nog steeds voor weinig gaan. Gratis winst is nooit mis, dus alle verkooptips zijn welkom.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook, kan er niet meer op..Grudgie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:27:
Krijg nu echt de hele tijd foutmeldingen bij de webapp. Echt enorm irritant.
Heb zo'n 400k te besteden.
https://www.futbin.com/18/squad/861452
p.s. let niet op de chem. Ik verander mijn opstelling aan het begin van de wedstrijd dus die is gewoon goed.
Verwijderd
Console hetzelfde trouwens (PS4).Grudgie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:27:
Krijg nu echt de hele tijd foutmeldingen bij de webapp. Echt enorm irritant.
Verwijderd
Gameiro en Umtiti zijn rijp voor de transfermarkt.servival7 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:29:
Wat zouden jullie hier aan veranderen?
Heb zo'n 400k te besteden.
https://www.futbin.com/18/squad/861452
p.s. let niet op de chem. Ik verander mijn opstelling aan het begin van de wedstrijd dus die is gewoon goed.
____
Heb mijn luiheid opzij gezet en een stel Denen voor 4k online gezet. Verkopen ze ook nog terwijl je het ook met bronzen Muppets uit de Alka kan doen met wat gouden rommel voorin. De keeper van Utrecht ging er voor 5.5k uit. Mensen worden zo stom als ze sbcs doen.
Dan zijn er interlands. (mijn mening: Geen touw aan vast te knopen)RR21 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:36:
Iemand al suggesties voor de MM van volgende week? 🙈
Maar voor wie?Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
Gameiro en Umtiti zijn rijp voor de transfermarkt.
Zit er ook over te denken om overmars weg te doen.
Zijn lage fysiek werkt gewoon totaal niet voor mij.
[ Voor 21% gewijzigd door servival7 op 31-10-2017 19:56 ]
Edit: Laat maar, het is toch gelukt. Erg vreemd.
[ Voor 21% gewijzigd door Grudgie op 31-10-2017 19:59 ]
selectie vol?Grudgie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:58:
Heb ik Kovacic scream kaartje gekocht, kan ik hem niet naar mijn team sturen? Wat is dat dan?
Edit: Laat maar, het is toch gelukt. Erg vreemd.
Nee, denk al dat ik weet hoe het komt. Omdat ik al het gewoone kaartje had van Kovacic.
Overmars is dusdanig snel, dat zijn physiek vrijwel geen impact heeft.servival7 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:38:
[...]
Maar voor wie?
Zit er ook over te denken om overmars weg te doen.
Zijn lage fysiek werkt gewoon totaal niet voor mij.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Dat is te makkelijk natuurlijkBossie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:24:
[...]
Overmars is dusdanig snel, dat zijn physiek vrijwel geen impact heeft.
Maar zo is het wel, als hij diep gaat is hij vaak meteen los. Eventuele physieke duels kun je ook winnen door zijn agi/balance.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat heeft een Bale ook allemaal. Incl Fysiek.Bossie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:24:
[...]
Overmars is dusdanig snel, dat zijn physiek vrijwel geen impact heeft.
En mijn Overmars komt door zijn fysiek zo weinig in scoringspositie dat ik aan zijn 5* wf ook geen reet heb.
https://www.futbin.com/18...diator&pchem=10&schem=100
Verwijderd
Jij bent zo iemand die 10K betaalt voor zulke spelers? Thanks voor het spekken van m'n clubkasFreshnub schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:58:
Zieke pack luck, net al die marquee match ups gedaan van deze week. Had bijna alle spelers maar moest voor een stomme Deense lw even 10k neertellen. Had niks uit de vorige packs. Trek ik nu uit mijn laatste jumbo gold premium.. Higuain. Zit verder in mn pakje De Gea!
Haha nee eigenlijk nooit, maar er waren maar vijf van deze speler en was mijn pech echt zat. Ik wilde die MM afhebben en moest echt nog een speler. Zijn maar twee Deense LWs.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:01:
[...]
Jij bent zo iemand die 10K betaalt voor zulke spelers? Thanks voor het spekken van m'n clubkas
Verwijderd
Precies, als hij diep gaat is hij vaak los (ook echt niet latijd natuurlijk, er zijn genoeg snelle backs of mensen die slim positioneren met cb's). Maar je wil hem ook ballen in de voet kunnen spelen, eventueel voorzetten etc. Dan is meer fysiek erg handig.Bossie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:32:
[...]
Maar zo is het wel, als hij diep gaat is hij Valk meteen los. Eventuelle physieke duels kun je ook big wel winnen door zijn agi/balance.
Ja net met 4-1 mijn eerste potje legendary gewonnenAmelandbor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:08:
Iemand ook het idee dat Squad battles nog makkelijker is geworden na de patch? Zit er bijna aan te denken om op ultimate te gaan spelen.
Ik gebruik hem als F9, waardoor hij altijd in de ruimte tussen het middenveld en verdedigers aanspeelbaar is om vervolgens de gaten in te duiken. Ik speel SB met 352, waarbij mijn LM/RM op stay wide staan, met als gevolg dat mijn twee spitsen ook meer ruimte krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:07:
[...]
Precies, als hij diep gaat is hij vaak los (ook echt niet latijd natuurlijk, er zijn genoeg snelle backs of mensen die slim positioneren met cb's). Maar je wil hem ook ballen in de voet kunnen spelen, eventueel voorzetten etc. Dan is meer fysiek erg handig.
Hierdoor maak ik ook maximaal gebruik van zijn kwaliteiten, als alles vast staat dan zoek ik altijd mijn andere spits (Gignac).
Verwijderd
Je had natuurlijk ook een random lw uit dezelfde competitie als je cm of spits kunnen gebruiken.Freshnub schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:05:
[...]
Haha nee eigenlijk nooit, maar er waren maar vijf van deze speler en was mijn pech echt zat. Ik wilde die MM afhebben en moest echt nog een speler. Zijn maar twee Deense LWs.
Maar evenwel: van harte met de gea en Higuain. De gea if of niet?
Ja ik kwam er puzzelend niet meer uit. Nee helaas de gewone de gea, denk dus niet dat hij deze week if was?Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:53:
[...]
Je had natuurlijk ook een random lw uit dezelfde competitie als je cm of spits kunnen gebruiken.
Maar evenwel: van harte met de gea en Higuain. De gea if of niet?
Verwijderd
Ja lijkt vandaag iets makkelijker. De cpu speelt minder aggresief aanvallend. Alles op een rustiger tempo. Heb net voor het eerst van zo'n weekly team 3-1 op legendary gewonnen, dus het team van Umtiti. Die potjes verlies ik altijd met al die sterren.Amelandbor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:08:
Iemand ook het idee dat Squad battles nog makkelijker is geworden na de patch? Zit er bijna aan te denken om op ultimate te gaan spelen.
PSN: Kidjuh
https://www.futbin.com/18/squad/998300Kidjuh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:42:
Eerste echte packluck in m'n fifa historie Bale uit de MM. Even kijken hoe ik deze met auba aan het werk kan krijgen, ben bang van niet alleen..
Ziet er mooi uit! Helaas nog te weinig budget voor De Gea en Boateng.. Nog even door traden!
PSN: Kidjuh
Ben niet tevreden over casemiro, zaha, pereira en fekir. Hebben jullie suggesties?
zal zeer waarschijnlijk komen door de chemistry. Fekir speelt maar met 3 chem. Ik zou casemiro vervangen door Fabinho (nog steeds 1 van men favo middenvelders deze fifa.) Waardoor fabinho op 10 chem komt en fekir zen chem ook omhoog gaat. Pereiro vervangen door Joao moutinho (deze komt dan op 10 chem) en fekir gaat nog verder omhoog!BlackBarryNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 06:26:
Zo ziet mijn team er uit op dit moment. https://www.futbin.com/18/squad/1003364
Ben niet tevreden over casemiro, zaha, pereira en fekir. Hebben jullie suggesties?
dan is je middenveld dus: Fabinho - Fekir - Joao Moutinho
Zaha verkopen en indien mogelijk Jesus kopen. dan heeft iedereen op Fekir na 10 chem (9 zonder loyalty / trainer)
https://www.futbin.com/18/squad/1003452
[ Voor 7% gewijzigd door StaafM op 01-11-2017 06:41 ]
Had mooi nog een paar Deense spelers in mijn club, direct op de transferlijst gezet. Moeten tezamen toch wel 20k opleverenShreddaaa schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:36:
Die Deense derby MM is niet meer te doen. Alle prijzen zit op minimaal 20x de normale waarde.
I like how you keep the mouse running...
https://www.futbin.com/18/squad/1004026Kidjuh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:56:
[...]
Ziet er mooi uit! Helaas nog te weinig budget voor De Gea en Boateng.. Nog even door traden!
Hier ook, heeft totaal al wel zo'n 40k opgeleverd. Bronze pack methodExodus FC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:35:
[...]
Had mooi nog een paar Deense spelers in mijn club, direct op de transferlijst gezet. Moeten tezamen toch wel 20k opleveren
Verkopen die ook ja? toen ik de MM had gemaakt kwam ik er daar niet mee uit, zal er nog maar wat op de transferlijst zetten dan hahaAmelandbor schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:25:
[...]
Hier ook, heeft totaal al wel zo'n 40k opgeleverd. Bronze pack method![]()
Kan die mooi in mijn AC Milan / PSV tribute team voor Gullit
hier niet hoor haha. Hoogste was een 80 rated uit de hele MM challengeYouR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:51:
Mensen hier geluk hebben met de MM...

Kijk, dat doet me goed...tillietom schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:57:
[...]
hier niet hoor haha. Hoogste was een 80 rated uit de hele MM challenge
Haha gun het iedereen hoor, mijn eigen pack luck is ook wel op na vorige week.
Haha same here. Hoogste in fifa 18 was IF handanovic rest gewoon dikke stront in trechter.YouR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:59:
[...]
Kijk, dat doet me goed...
Haha gun het iedereen hoor, mijn eigen pack luck is ook wel op na vorige week.

Ik denk dat ik hier beter mee uit de voeten zou komen.Bossie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:31:
[...]
Ik gebruik hem als F9, waardoor hij altijd in de ruimte tussen het middenveld en verdedigers aanspeelbaar is om vervolgens de gaten in te duiken. Ik speel SB met 352, waarbij mijn LM/RM op stay wide staan, met als gevolg dat mijn twee spitsen ook meer ruimte krijgen.
Hierdoor maak ik ook maximaal gebruik van zijn kwaliteiten, als alles vast staat dan zoek ik altijd mijn andere spits (Gignac).
Toch wat meer fysiek voorin: https://www.futbin.com/18/squad/861452
Weet alleen dat de gebooste versie van scream benzema goed is, zegt natuurlijk weinig over de normale scream kaartGrudgie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:07:
Wie zal ik eersr kopen. Marcello op de linksachter of scream kaartje Benzema. Digne staat nu bij mij op LA en Gameiro in de spits.
Stel ik heb een bundesliga squad, en zodra de wedstrijd begint wissel ik 3 bundesliga spelers voor 3 la liga spelers. Hebben die la liga spelers dan ook de volle chem? Ook als het bijv een LM op de CM positie is?
Vind het normale kaartje van Benzema niet beter dan Gameiro. Die scream bonussen verlopen ook bijna toch?Grudgie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:07:
Wie zal ik eersr kopen. Marcello op de linksachter of scream kaartje Benzema. Digne staat nu bij mij op LA en Gameiro in de spits.
Ik speel zelf met Marcelo als LA en die is echt goed. Ik zou voor Marcelo gaan.
Oke, ga ik voor Marcelo. Wie is een goeie vervanger voor Gameiro?servival7 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:23:
[...]
Vind het normale kaartje van Benzema niet beter dan Gameiro. Die scream bonussen verlopen ook bijna toch?
Ik speel zelf met Marcelo als LA en die is echt goed. Ik zou voor Marcelo gaan.
Verwijderd
Volgens mij heeft de speler die je er in brengt altijd 6 chem. Dus ongeacht waar je hem neerzet. Weet het niet 100% zeker.jaihel schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:22:
Kan iemand mij vertellen wat nu precies de voordelen zijn van het aanpassen van formatie en/of wisselen van spelers nadat een wedstrijd is begonnen? Ik weet dat het met chemistry te maken heeft, maar is dat het enige?
Stel ik heb een bundesliga squad, en zodra de wedstrijd begint wissel ik 3 bundesliga spelers voor 3 la liga spelers. Hebben die la liga spelers dan ook de volle chem? Ook als het bijv een LM op de CM positie is?
Maar die spelers die dat doen zijn gewoon lamers. Het is een "bug " waar ze naar mijn mening misbruik van maken.
Die mensen mogen bij mij ook altijd extra lang wachten nadat ze op pauze hebben gedrukt. Te triest vind ik het.
Wanneer je bijvoorbeeld begint met Messi op 10 chemistry als RW en je plaatst hem na de start als centrale verdediger dan heeft hij als nog 10 chem. In tegenstelling tot wanneer je hem direct vanaf de start als centrale verdediger zou plaatsen.jaihel schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:22:
Kan iemand mij vertellen wat nu precies de voordelen zijn van het aanpassen van formatie en/of wisselen van spelers nadat een wedstrijd is begonnen? Ik weet dat het met chemistry te maken heeft, maar is dat het enige?
Wanneer je na de start een wissel doet en een andere speler inbrengt dan heeft de speler die het veld in komt altijd 6.25 chem. Los van wie er om hem heen staat of welke positie.
Enige echt goede spits in la liga is volgens mij Suarez. Ik ga nu voorin met Bale en Suarez spelen.Grudgie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:24:
[...]
Oke, ga ik voor Marcelo. Wie is een goeie vervanger voor Gameiro?
Vind Gameiro trouwens helemaal niet zo slecht voorin. Loopt bij mij toch iets meer dan 1 op 1 voorin. (voornamelijk in SB)
Verwijderd
Ik heb Bakambu IF van de week gekocht, het was een aardige investering (160 k), maar hij is het tot nu toe meer dan waard geweest! Gameiro heb ik er nog wel naast staan, Bakambu op links, Gameiro op rechts.Grudgie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:24:
[...]
Oke, ga ik voor Marcelo. Wie is een goeie vervanger voor Gameiro?
Zit er zelf aan te denken om Aspas IF om links te gaan proberen en Bakambu op rechts te zetten.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 09:29 ]
Speciaal voor jou zal ik zelf het klokje helemaal af laten lopenVerwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:25:
[...]
Volgens mij heeft de speler die je er in brengt altijd 6 chem. Dus ongeacht waar je hem neerzet. Weet het niet 100% zeker.
Maar die spelers die dat doen zijn gewoon lamers. Het is een "bug " waar ze naar mijn mening misbruik van maken.
Die mensen mogen bij mij ook altijd extra lang wachten nadat ze op pauze hebben gedrukt. Te triest vind ik het.
Haha ik heb toch de volle 40 seconden nodigVerwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:25:
[...]
Volgens mij heeft de speler die je er in brengt altijd 6 chem. Dus ongeacht waar je hem neerzet. Weet het niet 100% zeker.
Bedankt!Vissert schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:27:
[...]
Wanneer je bijvoorbeeld begint met Messi op 10 chemistry als RW en je plaatst hem na de start als centrale verdediger dan heeft hij als nog 10 chem. In tegenstelling tot wanneer je hem direct vanaf de start als centrale verdediger zou plaatsen.
Wanneer je na de start een wissel doet en een andere speler inbrengt dan heeft de speler die het veld in komt altijd 6.25 chem. Los van wie er om hem heen staat of welke positie.
Ik had nog een Wass over hahah.Exodus FC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:35:
[...]
Had mooi nog een paar Deense spelers in mijn club, direct op de transferlijst gezet. Moeten tezamen toch wel 20k opleveren
Deze is mooi voor 3500 weggegaan. Die Deense MM laat ik lekker liggen, pakje kan me gestolen worden.
Het kost je 2 packs heShreddaaa schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:08:
[...]
Ik had nog een Wass over hahah.
Deze is mooi voor 3500 weggegaan. Die Deense MM laat ik lekker liggen, pakje kan me gestolen worden.
Verwijderd
Goed gelezen wat de patch veranderd heeft?Protax schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:01:
Na de patch wil het bij mij echt niet meer (4411 volledig Serie A team).
Wat te doen?
Ik zelf merk niet zoveel verschil met die patch.
Merk wel dat het snelle passen er wat uit gehaald is. Dat stond er ook in, in een hoek van 90 graden is het goed daarbuiten wordt het minder nauwkeurig ofzo. Wat ik wel realistisch vind.
Verwijderd
Achja, jullie moeten toch wat als je niet anders kunt winnenYouR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:36:
[...]
Gebruik maken van de ongekende features die FIFA meelevert met zijn fantastische bugloze spel![]()
Haha daarom, zelf heb ik het dit jaar nog niet gedaan, maar vorig jaar wel vaak een winger op cam gezet en de andere in de spits (4-3-3 naar 4-1-2-1-2), maar heb er ook eigenlijk geen geduld meer voor...Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:37:
[...]
Achja, jullie moeten toch wat als je niet anders kunt winnen
Ik voel een potje aankomen vanavondVerwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:37:
[...]
PSN idd. Volgens mij heb ik je ooit wel eens toegevoegd... Ben slecht in namenVerwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:40:
[...]
Gokje, waarin jij meteen op pauze "moet " drukken?![]()
ps. speel je op psn?
Op pauze drukken? Hmm geen idee? Hoezo?
De pro bug abuser heeft zijn CT wel goed ingevuld uiteraardYouR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:40:
[...]
Wel even 2 pauzes gebruiken om je custom tactics nog aan te passen...
[ Voor 25% gewijzigd door Vissert op 01-11-2017 10:43 ]
Verwijderd
hahaha.Vissert schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:43:
[...]
PSN idd. Volgens mij heb ik je ooit wel eens toegevoegd... Ben slecht in namen![]()
Op pauze drukken? Hmm geen idee? Hoezo?Nee is afhankelijk van jouw team en speelstijl.
[...]
De pro bug abuser heeft zijn CT wel goed ingevuld uiteraard
Euh zou kunnen, maar niet dat ik weet, tenzij je Jefrey heet?
Toebster is mijn id.
Uitgenodigd! Ik ben in de avond wel online.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:44:
[...]
hahaha.
Euh zou kunnen, maar niet dat ik weet, tenzij je Jefrey heet?
Toebster is mijn id.
Ik wil graag een nieuwe kopen en mogelijk wat versterkingen. Budget is ~30 a 40k.
Mensen tips?
https://www.futbin.com/18/squad/1007000
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ben zelf groot fan van Vardy. Haal hem meestal direct vanaf het begin en speel nu nog steeds met hem! Is snel en scoort best makkelijk!hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:03:
Op dit moment speel ik met de volgende opstelling waarbij ik net een spits heb verkocht.
Ik wil graag een nieuwe kopen en mogelijk wat versterkingen. Budget is ~30 a 40k.
Mensen tips?
Op de man spelen is niet gewenst.Vissert schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:46:
[...]
Uitgenodigd! Ik ben in de avond wel online.
[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2017 09:31 ]
Bekijk het positief. Hoe meer mensen het gebruiken des te eerder komt EA met een fix.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:37:
[...]
Als ze het al willen fixen natuurlijk.
I like how you keep the mouse running...
Ja echt belachelijk.. Het is veel goedkoper op te lossen.Exodus FC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:18:
Wat een gekte die MM, had een zilvere Deense non-rare CVM er voor 10k op staan, wordt ook gewoon verkocht voor de BIN
En nog 70 spelers die met dikke winst zijn verkocht
Ik heb de gehele MLS gekocht. Per team per positie 1 of 2 spelers dus. Dat is dus niet alle spelers. Dat is wel 60k ongeveer. Die group SBC verwacht ik sowieso wel. Nu alweer winst uit, aangezien er een zilveren deense keeper inzit en een bronzen rechtsbuiten. Allebei voor 350 gekocht, met die MM voor 1k en 3k verkocht. Als deze hype weg is koop ik die weer terug.servival7 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:23:
Heeft iemand toevallig nog een 60k inversteringstip voor mij?
Sowieso worden MLS clubs behoorlijk gepricefixed op het moment dat die in de MM zitten dus je zit altijd safe.
[ Voor 5% gewijzigd door Skann op 01-11-2017 12:26 ]
Begrijp me niet verkeerd maar ik zou als ik jou was die 30k over je team verdelen. Linksback zou ik Mendy of Moreno proberen, rechtsback Bellerin of Aurier. Verdedigende mid heb je veel betere keuzes zoals Sanches, Kouyate, Babayoko. Met een beperkt budget zijn Welbeck, Batshuayi en King wel leuke spitsen.hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:03:
Op dit moment speel ik met de volgende opstelling waarbij ik net een spits heb verkocht.
Mensen tips?
Verwijderd
Reageer er dan niet op maar maak een topicreport.
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2017 09:33 ]
Verwijderd
Het is ook een beetje sarcastisch, ik maak me niet druk om anderen. Ik geef mijn mening er wel over en dat mogen andersom ookservival7 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
[...]
Bekijk het positief. Hoe meer mensen het gebruiken des te eerder komt EA met een fix.
Als ze het al willen fixen natuurlijk.
Ea en iets fixen... die was ook sarcastisch?
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 06-11-2017 20:17 ]
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs