Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Ik snap dat je gelijk wil halen of een ander wil vertellen wat hij fout doet maar je mist mijn punt volledig.
Ik heb volgens mij ook gewoon gelijk 8)7 In plaats van een kuddedier te zijn en braaf alle spelers kopen, die in een door iemand anders gemaakte SBC oplossing te vinden zijn kun je ook gewoon zelf kijken of je tot een oplossing kunt komen. Je weet dat je dit zelf ook gewoon kunt doen, of het misschien onbewust al gedaan hebt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:45:
[...]

Rudiger vind ik nog heel erg prima als je de 2e ronde van de draft eruit vliegt (geen belediging of iets hoor ;) )

EDIT: Laat maar, Rudiger is blijkbaar nog maar 7.5k, ik dacht dat hij nog voor 15k gaat.
No offense taken; no worries.
Rudiger is op PC nog altijd rond de 12/13K, maar als je kijkt in verhouding is dit nog steeds niks.
Heb m nu tijdelijk naast Azpi staan ipv Smalling, bij gebrek aan beter. Zit nog te twijfelen tussen Lallana en Wijnaldum (Lallana heb ik al) en tussen Rashford en Costa. Rashford vandaag pas gekocht maar in de 5 potjes die ik met hem heb gespeeld, snap ik helemaal niks van zn prijskaartje van 24K. Als je weet dat Wellbeck en Morata bij mij meer dan 1 op 1 lopen qua goals, en Rashford er in 5 wedstrijden maar 2 inlegt...
Misschien toch maar Diego Costa halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:33:
[...]

50% korting? Komt er een sticker op als ze op de datum zijn? :P
Tijdens een bepaalde promotie (denk FUT Birthday) waren ze in de aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
Shreddaaa schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:22:
[...]

De allerbeste Calcio A rechtsback is toch echt Lichsteiner.
Kost niet veel en kan alles.
Zeker een aanrader.
Ik heb zijn IF geprobeerd. Verdedigend zeker wel sterk, maar meerdere malen werd hij er uit gelopen door een 90+ pace buitenspeler. Zowat iedereen speelt met snelle buitenspelers/aanvallers, dus heb 'm na enkele wedstrijden maar weer verkocht. Ik denk dat Florenzi een betere (en duurdere) alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Grudgie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:35:
[...]

Dit zijn de normale scream cards

[afbeelding]

En dit worden de boosts cards.

[afbeelding]

Edit: Zijn er hier ook mensen die Kroos of Modric hebben? Zoja hoe spelen die? Zit er aan te denken om die te kopen.
De buitenspeler van Barca 88 rated is heerlijk :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:19:
[...]

Ik heb volgens mij ook gewoon gelijk 8)7 In plaats van een kuddedier te zijn en braaf alle spelers kopen, die in een door iemand anders gemaakte SBC oplossing te vinden zijn kun je ook gewoon zelf kijken of je tot een oplossing kunt komen. Je weet dat je dit zelf ook gewoon kunt doen, of het misschien onbewust al gedaan hebt hier.
Hartstikke goed dat je zo gretig bent. Maar je moet iets verder nadenken en lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:26:
[...]

Hartstikke goed dat je zo gretig bent. Maar je moet iets verder nadenken en lezen.
Gast. Je hebt het over het pricefixen van spelers (of een bepaalde speler) door mensen die op Reddit/Futbin/Futhead aanwezig zijn. Dat is toch precies waar ik over praat of niet dan? Bronzen spelers worden nou eenmaal niet zo vaak geupdate omdat er minder interesse voor is. Dat je dan niet eerst zelf gaat controleren of de prijzen op Futbin/Futhead wel kloppen is niet de schuld van die een beetje winst wil maken op een aantal spelers gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:35:
[...]

Gast. Je hebt het over het pricefixen van spelers (of een bepaalde speler) door mensen die op Reddit/Futbin/Futhead aanwezig zijn. Dat is toch precies waar ik over praat of niet dan? Bronzen spelers worden nou eenmaal niet zo vaak geupdate omdat er minder interesse voor is. Dat je dan niet eerst zelf gaat controleren of de prijzen op Futbin/Futhead wel kloppen is niet de schuld van die een beetje winst wil maken op een aantal spelers gok ik.
Ik had het zeker over price-fixing. Ik vergeleek hoe dat gaat op futbin en futhead tov reddit. Nergens had ik het over dat ik of anderen die oplossingen moesten gebruiken.

Dus je hebt helemaal gelijk. Maar je gelijk sluit niet aan op wat er besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dit is nu mijn team,

https://www.futbin.com/18/squad/977038

Sparen voor Ramos als CB, iemand nog tips of suggesties?

Hiermee vanavond toch maar WL proberen te halen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:22:
Dit is nu mijn team,

https://www.futbin.com/18/squad/977038

Sparen voor Ramos als CB, iemand nog tips of suggesties?

Hiermee vanavond toch maar WL proberen te halen.
Leuk team! Misschien Griezmann naar linker spits? Linkspoot als linkerspits en rechtspoot als rechterspits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit is mijn team nu...misschien te verdedigend maar het loopt best aardig...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1Pp4cQ6uhJKb7cESRQ8ySb7X/thumb.jpg

CVs moeten nog geupgrade worden maar dat komt wel....diego costa misschien ook nog vervangen tzt....

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 31-10-2017 08:59 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Mensen een idee voor MM voor volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:04
servival7 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:22:
Mensen een idee voor MM voor volgende week?
Er was gisteren een post, maar persoonlijk denk ik dat dit niet waar is. Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/jHQfj3JykbjD68iu32PoIeDZndhQmnD5Fz_ECVdezfQ.jpg?w=431&s=193a58e9885425e7fe1133f060de76a2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
ps: Dit weekend trouwens de WL gespeeld met good old Leroy Fer op het middenveld, wat een beast. Vind het prachtig om te zien dat ie mooie gevechten met Frenkie Rijkaard is aangegaan én heeft gewonnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SlqmLqck schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

Er was gisteren een post, maar persoonlijk denk ik dat dit niet waar is. [afbeelding]
Zat zelf te denken aan Atletico - Real madrid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Hoelaat worden de mm's bekend vandaag?

Spelen meer mensen in een 41212(2) opstelling?
Ik heb al zoveel geswitcht en denk dat dit met calcio A het lekkerst speelt..
Welke spelerinstructies gebruiken jullie zelf en welke custom tactics?
Meer nieuwschierig om een beetje van alles uit te proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, ik heb mn xbox meegesleept naar Londen dus kan deze week hopelijk een flinke sloot SB battles spelen :) Hotel wifi is denk ik wel dusdanig crap dat online er niet in zit maar wie weet :)

Mijn excuses voor mijn glazenbol fout van afgelopen weekend, blijkbaar zat het bolletje er een week naast. Dit weekend nieuwe kansen! Aurier met de actie, voorzetje en poff, Sanchez kopt ze erin. Ik vind het ook een apart scenario maja, ik ga niet tegen mijn glazen bol in ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Razz89 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:56:

Goede vraag. Kan 19:00 zijn maar ook 18:00 vanwege de wintertijd. Ik hoop zelf op 18:00.

Ik switch midgame wel eens naar 41212(2) met Son en Kane als spitsen en Mkihitarian als cam.

Son - altijd get in behind en stay central
Kane - get in behind afhankelijk van tegenstander maar altijd stay central
cam - stay forward
cdm - stay back / agressive
2 cms - agressive
backs - stay back

CT weet ik niet zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck

Standaard 7 uur op dinsdag (nederlandse tijd). Wellicht een idee om de eerste post aan te passen met een FAQ? Zoals:
  • MM tijden
  • SB tijden
  • Nieuwe TOWT aankodiging & beschikbaar ingame
  • Ect.
Ik speel zelf met m'n serie A team ook weer 41212. Alleen moet ik hem wel nog even updaten met matudi vanavond. Daarna is even knock out gaan spelen, maar dit zal niet zo lastig worden gok ik.
Vissert schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Goede vraag. Kan 19:00 zijn maar ook 18:00 vanwege de wintertijd. Ik hoop zelf op 18:00.
Niet aan gedacht eigenlijk, maar hun blijkbaar ook. https://www.dewereldklok.nl/tijd/groot-brittanie/

[ Voor 15% gewijzigd door SlqmLqck op 31-10-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@SlqmLqck Ik weet van vorige FIFA dat iig de WL rewards destijds een uur eerder beschikbaar werden tijdens de wintertijd. Dus 19.00 NL tijd ipv 20.00 NL, geen idee of dit ook zo werkt met de MM's dan vanaf nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02

Ik speel 41212-2 met een Calcio A en BPL team. Mijn BPL team speelt het middenveld wel aanzienlijk fijner met OP spelers als Bakayoko en Renato Sanchez.

Tactiek: Counter
Instructies: alles standaard behalve,
- RB en RA = achter blijven
- CVM = achter blijven

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
huis-r schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:10:
@SlqmLqck Ik weet van vorige FIFA dat iig de WL rewards destijds een uur eerder beschikbaar werden tijdens de wintertijd. Dus 19.00 NL tijd ipv 20.00 NL, geen idee of dit ook zo werkt met de MM's dan vanaf nu?
Zou kunnen, maar zou mij verbazen. In de UK verzetten ze ook de tijd namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf groot voorstander van 41212 (2), heb wat andere opstellingen geprobeerd, maar kom altijd terug bij deze opstelling.

Wat betreft spelerinstructies:
Verdediging - standaard instelling
CVM - Achterin blijven
CM - Degene met de beste verdedigende stats achterin blijven, de andere standaard instelling
CAM - Voorin blijven
SP - De snelste achter de linies kruipen de ander gebalanceerd. Wel beiden druk laten zetten op achterste linie

Dit is wat voor mij goed werkt. Veel pro fifa spelers kiezen er voor om hun backs achterin te laten blijven, dit vind ik persoonlijk iets minder omdat ik wil dat ze af en toe mee op komen.

Probeer vooral voor je zelf uit wat je fijn vind, ik ben ook op youtube filmpjes gaan zoeken wat de Pro's instellen, maar heb hier mijn eigen draai aangegeven omdat ik merk dat sommige instellingen voor mij niet fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Ik switch midgame wel eens naar 41212(2) met Son en Kane als spitsen en Mkihitarian als cam.

Son - altijd get in behind en stay central
Kane - get in behind afhankelijk van tegenstander maar altijd stay central
cam - stay forward
cdm - stay back / agressive
2 cms - agressive
backs - stay back

CT weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Heb jij niet dat je hierdoor weinig aanspeelmogelijkheden hebt naar de aanval? Ik merk zelf dat mijn aanvallers zich verschuilen achter de CV's. Wat ook logisch is want je geeft ze deze instructie mee. Maar hoe krijg je de ballen dan het beste bij de spitsen? Steekballen gaan 9 van de 10 keer in de voeten van de tegenstander bij mij (als ik deze instellingen gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:57:
Zo, ik heb mn xbox meegesleept naar Londen dus kan deze week hopelijk een flinke sloot SB battles spelen :) Hotel wifi is denk ik wel dusdanig crap dat online er niet in zit maar wie weet :)

Mijn excuses voor mijn glazenbol fout van afgelopen weekend, blijkbaar zat het bolletje er een week naast. Dit weekend nieuwe kansen! Aurier met de actie, voorzetje en poff, Sanchez kopt ze erin. Ik vind het ook een apart scenario maja, ik ga niet tegen mijn glazen bol in ;-)
Voor 36K kan ik er ook geen breuk aan vallen, laten we maar is meegaan in deze voorspelling! Strakke groene broek aan en goan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
MM van volgende week wordt geen touw aan vast te knopen, internationale week maar nou niet echt concrete rivalries.. Of is jullie visie daarop anders?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week monthly rewards of volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:29
Heeft iemand een handige manier om MM’s in de toekomst te voorspellen? Je kan nu overval wel de voorspellingen van komend weekend vinden, maar ik zou ze graag al een paar week eerder zien. Of is dit gewoon zelf alle wedstrijden langs gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

dennisbos schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:45:
Heeft iemand een handige manier om MM’s in de toekomst te voorspellen? Je kan nu overval wel de voorspellingen van komend weekend vinden, maar ik zou ze graag al een paar week eerder zien. Of is dit gewoon zelf alle wedstrijden langs gaan?
Jup, speelschemas bekijken en cherry picken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Thanqs voor jullie bevindingen op 41212(2)! Ik gs is even kijken wat ik kan uitproberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:26:
[...]

Heb jij niet dat je hierdoor weinig aanspeelmogelijkheden hebt naar de aanval? Ik merk zelf dat mijn aanvallers zich verschuilen achter de CV's. Wat ook logisch is want je geeft ze deze instructie mee. Maar hoe krijg je de ballen dan het beste bij de spitsen? Steekballen gaan 9 van de 10 keer in de voeten van de tegenstander bij mij (als ik deze instellingen gebruik).
Ik ben vooral van het rondtikken op het middenveld. Met ali en herrera 2 spelers die veel in beweging zijn. Daarnaast weet ik wel dat mijn CT zo staat ingesteld dat ik veel beweging verwacht van mijn spelers. Ook is het de kunst om niet te snel willen spelen. Er komt vanzelf ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Vissert schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:24:
[...]

Ik ben vooral van het rondtikken op het middenveld. Met ali en herrera 2 spelers die veel in beweging zijn. Daarnaast weet ik wel dat mijn CT zo staat ingesteld dat ik veel beweging verwacht van mijn spelers. Ook is het de kunst om niet te snel willen spelen. Er komt vanzelf ruimte.
Wat voor CT moet ik instellen om spelers veel te laten bewegen? en dan vooral de diepte in als ik het spel ophoud met bijvoorbeeld IF Immobile?
Ik heb daarachter namelijk 3 cams (perisic, dybala, mertens/hamsik) die ik er omheen wil laten bewegen en het liefst ook wat wijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
Tijd rijp om 83's te verkopen "in / voor de hype" omdat men een nieuwe Icon SBC verwacht? Gaan veel spelers voor 2 / 3 x zoveel als van het weekend en vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Joster schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:28:
Tijd rijp om 83's te verkopen "in / voor de hype" omdat men een nieuwe Icon SBC verwacht? Gaan veel spelers voor 2 / 3 x zoveel als van het weekend en vorige week
Komt door de re-release van de untradable scream SBC, zal wel weer dalen de komende dagen net zoals bij de vorige keer dat die uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
YouR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Komt door de re-release van de untradable scream SBC, zal wel weer dalen de komende dagen net zoals bij de vorige keer dat die uit kwam.
Ik denk dat men ook een nieuwe Icon SBC verwacht waardoor de hype nu toeneemt, en niet alleen die door pauper re-release. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Joster schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

Ik denk dat men ook een nieuwe Icon SBC verwacht waardoor de hype nu toeneemt, en niet alleen die door pauper re-release. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Kan ik me in vinden, maar waarom dan 83-rated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:03
Ik heb nog een Jesus in de aanbieding, zal ik deze nu verkopen voor 62k of wachten of ie evt potm wordt? Wellicht stijgt ie nogmeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
YouR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Omdat min teamrating voor de scream sbc 83 is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
YouR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Omdat die nu te weinig waard zijn voor tijdens nieuwe Icon SBC's met verschillende opdrachten, dan zijn 83 spelers nuttig als vulling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ajaxalex schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:34:
[...]

Omdat min teamrating voor de scream sbc 83 is;)
Werd juist gezegd dat hij dacht dat dit niet de reden was voor de prijsstijging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:26:
[...]

Wat voor CT moet ik instellen om spelers veel te laten bewegen? en dan vooral de diepte in als ik het spel ophoud met bijvoorbeeld IF Immobile?
Ik heb daarachter namelijk 3 cams (perisic, dybala, mertens/hamsik) die ik er omheen wil laten bewegen en het liefst ook wat wijder.
Het is een wat oudere guide maar volgens mij nog redelijk up to date. Wel een long read maar het geeft een beter idee over custom tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Vissert schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Het is een wat oudere guide maar volgens mij nog redelijk up to date. Wel een long read maar het geeft een beter idee over custom tactics.
Welke guide precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Joster schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Omdat die nu te weinig waard zijn voor tijdens nieuwe Icon SBC's met verschillende opdrachten, dan zijn 83 spelers nuttig als vulling :)
Ik hou m'n high rated toch nog even binnenboord. Ben namelijk benieuwd wat POTM wordt. Ik gok Sane of KdB. Heb nog een aantal 84+ achter de hand, zodat ik deze hopelijk in die hype kan verkopen.

Als ik me niet vergis wordt dit de 2de week van november bekend gemaakt (correct me if i'm wrong).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:30
SlqmLqck schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Ik hou m'n high rated toch nog even binnenboord. Ben namelijk benieuwd wat POTM wordt. Ik gok Sane of KdB. Heb nog een aantal 84+ achter de hand, zodat ik deze hopelijk in die hype kan verkopen.

Als ik me niet vergis wordt dit de 2de week van november bekend gemaakt (correct me if i'm wrong).
Sane, de bruyne of jesus.. zit gebakken als dat uitkomt. Bravo’s, belgen, brazilianen, alles staat klaar 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Korkss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:47:
[...]

Sane, de bruyne of jesus.. zit gebakken als dat uitkomt. Bravo’s, belgen, brazilianen, alles staat klaar 8)
Stijgt de prijs van de normale speler of weet je dit niet? ik twijfel om mn jesus te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Heb nog een gepackede pique die hopelijk gaat stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:25
ajaxalex schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:48:
[...]

Stijgt de prijs van de normale speler of weet je dit niet? ik twijfel om mn jesus te verkopen
Als je die moet inleveren voor die SBC, dan wel ja.

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
ajaxalex schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:48:
[...]

Ik zou hem nog even binnenboord houden ;) Mocht hij het worden is de kans groot dat je hem nodig hebt en de prijs dus stijgt. Dat je KvD moet gebruiken in sbc is niet super groot, mede omdat deze vrij veel waard is in vergelijking tot Sane en G. Jesus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Ik zou hem nog even binnenboord houden ;) Mocht hij het worden is de kans groot dat je hem nodig hebt en de prijs dus stijgt. Dat je KvD moet gebruiken in sbc is niet super groot, mede omdat deze vrij veel waard is in vergelijking tot Sane en G. Jesus.
Andere kant van de 'houd Jesus' medaille is dat meer mensen dit zullen denken en hun Jesus dus zullen houden. Als Jesus het wordt en je hem niet hoeft in te leveren, daalt hij direct. Of als hij het niet wordt, dan daalt hij direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

Andere kant van de 'houd Jesus' medaille is dat meer mensen dit zullen denken en hun Jesus dus zullen houden. Als Jesus het wordt en je hem niet hoeft in te leveren, daalt hij direct. Of als hij het niet wordt, dan daalt hij direct.
Voor Kane hoefde je ook geen Kane in te leveren toch? En wat voor rating heeft jesus? Denk zelf niet dattie veel zal stijgen namelijk.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Korkss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:08:
[...]

Voor Kane hoefde je ook geen Kane in te leveren toch? En wat voor rating heeft jesus? Denk zelf niet dattie veel zal stijgen namelijk.
EA doet vrijwel nooit 2x achter elkaar het zelfde, ze zijn niet te voorspellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Korkss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:08:
[...]

Vorig jaar is dit wel een enkele keer gebeurd, vandaar dat die optie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
SlqmLqck schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

EA doet vrijwel nooit 2x achter elkaar het zelfde, ze zijn niet te voorspellen...
Wauw.. EA is juist super voorspelbaar vind ik. Wat kleine dingen uitgesloten. Maargoed we gaan het zien. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
YouR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:49:
Heb nog een gepackede pique die hopelijk gaat stijgen
Trage beer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Vanavond zijn die nieuwe MM toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Ja, uurtje vroeger dan vorige week, dus om 6pm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Korkss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:53:
Vanavond zijn die nieuwe MM toch?
Mijn inversteringen gaan al als een malle 8)
al 110k verdient vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WittiW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:54:
Ja, uurtje vroeger dan vorige week, dus om 6pm.
Is dat ergens bevestigd? Nee toch?

SBC's waren vorig jaar ook het hele jaar door om 19:00, zomer- en wintertijd. De WL rewards gingen wel naar 19:00, dus wellicht zijn die er nu ook een uurtje eerder. Maar MM's verwacht ik gewoon om 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 22:02
Nee tuurlijk is het niet om 6 uur, kijk na de SBC die gisteren online ging, dat was ook gewoon om 7 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sb update was vannacht wel al om 1 uur ipv 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
servival7 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:00:
[...]
Mijn inversteringen gaan al als een malle 8)
al 110k verdient vandaag
Had je de MM goed voorspeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

Die zijn nog niet eens uit ;) Gewoon in de hype verkopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, al mijn gekochte dortmund spelers voor max 500 gaan nu allemaal weg voor 12-1500 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
Exodus FC schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

Er zijn in ieder geval een hoop mensen die denken dat ik hem goed heb voorspeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
servival7 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:53:
[...]

Er zijn in ieder geval een hoop mensen die denken dat ik hem goed heb voorspeld. ;)
Ik kan al mijn 84 ovr's makkelijk met 1k winst verkopen maar ik houd ze vast tot de POTM en hoop ze dan met 3-4 k winst per speler te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.easports.com/...Id=fAfIQgnknNcAE:FFA18PS4

Heb 210k.

Zouden jullie voor Reus gaan of voor Boateng? Of wellicht andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bledismauw schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:09:
Nee tuurlijk is het niet om 6 uur, kijk na de SBC die gisteren online ging, dat was ook gewoon om 7 uur.
Volgens mij om 6 uur al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Spelers van Brondby en Kopenhagen :D gaan als een tiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:52:
Idd, al mijn gekochte dortmund spelers voor max 500 gaan nu allemaal weg voor 12-1500 :)
argh ben ik net te vroeg geweest. Bij mij ging alles voor 900-1100. 8)7
Achja toch mooi gecasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:16:
https://www.easports.com/...Id=fAfIQgnknNcAE:FFA18PS4

Heb 210k.

Zouden jullie voor Reus gaan of voor Boateng? Of wellicht andere tips?
Misschien niet de suggestie waar je direct op zat te wachten:
Mij lijkt het duo Filipe Luis met Carrasco een betere optie dan je nu hebt staan, want vind zelf Deulofeu niet goed genoeg. Vervolgens zou ik Hummels LCB zetten en Sokratis RCB zetten.

Hoe speelt Robben trouwens?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Exodus FC schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Ik kan al mijn 84 ovr's makkelijk met 1k winst verkopen maar ik houd ze vast tot de POTM en hoop ze dan met 3-4 k winst per speler te verkopen.
Help mij even.
ovr's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Sorry, overall rating :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:33:
[...]

Misschien niet de suggestie waar je direct op zat te wachten:
Mij lijkt het duo Filipe Luis met Carrasco een betere optie dan je nu hebt staan, want vind zelf Deulofeu niet goed genoeg. Vervolgens zou ik Hummels LCB zetten en Sokratis RCB zetten.

Hoe speelt Robben trouwens?
Robben speelt zoals hij altijd speelt, echter is zijn snelheid wat minder 88.. Maar ik speel sinds Robben bij Bayern speelt al altijd met Bayern en dus altijd met Robben.

Deulofeu bevalt me nog altijd boven verwachting. En ik snap niet waarom je voor Filipe luis zou gaan? Alba bevalt me ook zeer goed.

Waarom zou jij voor Sokratis gaan ipv boateng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:51:
[...]

Robben speelt zoals hij altijd speelt, echter is zijn snelheid wat minder 88.. Maar ik speel sinds Robben bij Bayern speelt al altijd met Bayern en dus altijd met Robben.

Deulofeu bevalt me nog altijd boven verwachting. En ik snap niet waarom je voor Filipe luis zou gaan? Alba bevalt me ook zeer goed.

Waarom zou jij voor Sokratis gaan ipv boateng?
Heb je online niet veel last van dat tegenstanders weten dat je met Robben altijd naar binnen kapt?

Filipe Luis om Carrasco (en dan ook Luis zelf) op 9 chemistry te zetten. Sokratis boven Boateng omdat het prijsverschil enorm is op dit moment. Zeker met het oog op de aankomende marktcrash' is het zonde om nu zo'n vermogen te spenderen aan Boateng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Heb je online niet veel last van dat tegenstanders weten dat je met Robben altijd naar binnen kapt?

Filipe Luis om Carrasco (en dan ook Luis zelf) op 9 chemistry te zetten. Sokratis boven Boateng omdat het prijsverschil enorm is op dit moment. Zeker met het oog op de aankomende marktcrash' is het zonde om nu zo'n vermogen te spenderen aan Boateng.
Klopt dat weten ze, maar of ik geef de steekpass op auba wanneer ik al een paar meter naar binnen ben gedribbeld, of ik leg hem terug op muller of als hij me vrij laat loop ik nog wat door en knal ik op de goal..

Verwacht je een marktcrash? Ja die zal natuurlijk altijd wel een keertje komen, maar verwacht je hem binnen een week bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:57:
[...]

Klopt dat weten ze, maar of ik geef de steekpass op auba wanneer ik al een paar meter naar binnen ben gedribbeld, of ik leg hem terug op muller of als hij me vrij laat loop ik nog wat door en knal ik op de goal..

Verwacht je een marktcrash? Ja die zal natuurlijk altijd wel een keertje komen, maar verwacht je hem binnen een week bv?
Ik denk dat de eerste kleine marktcrash op Black Friday (24 november) is, maar verwacht dat mensen daarvoor al beetje hun dure spelers willen verkopen. Het zou zo maar is zo kunnen zijn dat er in de komende weken 50k van de prijs van Boateng afgaat. Met een waardige vervanger als Sokratis vind ik het dan zonde om zoveel coins te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Ik denk dat de eerste kleine marktcrash op Black Friday (24 november) is, maar verwacht dat mensen daarvoor al beetje hun dure spelers willen verkopen. Het zou zo maar is zo kunnen zijn dat er in de komende weken 50k van de prijs van Boateng afgaat. Met een waardige vervanger als Sokratis vind ik het dan zonde om zoveel coins te verliezen.
50k is bijna 30% van zijn prijs.

Verder snap ik je wel, maar 24 nov is nog ver. Dat spelers wat waarde verliezen is dan maar zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IF Elustondo speelt ook echt briljant. Niet de grootste maar wel goede stamina en snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Ik of pique? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Stegen de prijzen van 84s bij de 1e 2 potm of de icon sbcs?

Volgens mij niet.

Gek genoeg stegen ze direct na release van de scream sbc gisterenavond. Cahill vloog er toen uit voor 4.8k. Er zijn nu pagina's vol voor 4.5k.

Ze stegen overigens wel naar 3.8 vorige week woensdag op donderdag in de hype voor een icon sbc. Daalden daarna direct weer naar 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 22:32
Heb zojuist Hamsik gehaald voor m'n Calcio A team. Mijn eerste 'grote' aankoop. Ben benieuwd hoe die speelt met Brozovic en Khedira op het middenveld.
Ben erg tevreden over Costa links en Callejon rechts voorin! Scoren veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de hand waarvan bepalen jullie de teamgeeststijlen voor jullie spelers? Kijken jullie bijvoorbeeld naar wat een speler mist of kiezen jullie er voor dat waar de speler goed in is, nog beter te maken d.m.v. een teamgeeststijl kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
HansAnders07 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:23:
Heb zojuist Hamsik gehaald voor m'n Calcio A team. Mijn eerste 'grote' aankoop. Ben benieuwd hoe die speelt met Brozovic en Khedira op het middenveld.
Ben erg tevreden over Costa links en Callejon rechts voorin! Scoren veel.
Zijn longshots zijn geweldig, bam in de kruising met die man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:14:
[...]

Stegen de prijzen van 84s bij de 1e 2 potm of de icon sbcs?

Volgens mij niet.

Gek genoeg stegen ze direct na release van de scream sbc gisterenavond. Cahill vloog er toen uit voor 4.8k. Er zijn nu pagina's vol voor 4.5k.

Ze stegen overigens wel naar 3.8 vorige week woensdag op donderdag in de hype voor een icon sbc. Daalden daarna direct weer naar 3.
Ik gok er een beetje op dat je een PL team moet inleveren met een hoge rating waardoor je die 84 rated spelers nosig hebt. Cahill ging afgelopen weekend voor minder dan 2.5 dus heb er wat ingeslagen maar heb er voor 5k pas één verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:38
De een zegt 18:00 en de ander zegt 19:00 over de MM vanavond, iemand die het ook echt zeker weet? :p

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 22:32
YouR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Zijn longshots zijn geweldig, bam in de kruising met die man.
Kijk dat zijn mooie berichten! Vanavond even uittesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:50
pfoi. Zit echt te twijfelen om Overmars (88) te kopen of spreiden tussen lewandowski/robben/vidal. Heb 600k te besteden en speel momenteel met dit:

https://www.futbin.com/18/squad/988196

(pace voorin is gewoon geil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:26:
De een zegt 18:00 en de ander zegt 19:00 over de MM vanavond, iemand die het ook echt zeker weet? :p
Over anderhalf uur weet je het.. Heb geduld?

Overigens, meer mensen last van dat fifa zo traag is? Transferlijst etc alles gaat zo slooom...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

tillietom schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:38:
pfoi. Zit echt te twijfelen om Overmars (88) te kopen of spreiden tussen lewandowski/robben/vidal. Heb 600k te besteden en speel momenteel met dit:

https://www.futbin.com/18/squad/988196

(pace voorin is gewoon geil)
Koop alsjeblieft mijn overmars op de pc markt haha heb em er voor 639k op zitten, je zou de held van de dag zijn met nog zo'n 5+ uur te gaan op de transferlist 8) (het is een beest van een speler)

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Koop dan ook gelijk even mijn Hamsik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:50
Julian-Intel schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Koop alsjeblieft mijn overmars op de pc markt haha heb em er voor 639k op zitten, je zou de held van de dag zijn met nog zo'n 5+ uur te gaan op de transferlist 8) (het is een beest van een speler)
Haha helaas voor jou maar ik speel op de ps4 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:38:
[...]

Overigens, meer mensen last van dat fifa zo traag is? Transferlijst etc alles gaat zo slooom...?
Krijg wel een update van 1.7 gb voor m'n kiezen nu, heel misschien kan het daarmee te maken hebben.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

rSNNN schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

Krijg wel een update van 1.7 gb voor m'n kiezen nu, heel misschien kan het daarmee te maken hebben.
Op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:38:
[...]

Tja het hing me er meer om dat ik dan mooi mijn spelers optijd op de transferlijst kon zetten. Maar we wachten het maar af dan.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Ja, net 10 min geleden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

rSNNN schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:55:
[...]

Ja, net 10 min geleden ofzo
Zal ik mijn PS4 maar even opstarten. Kan die mooi onder het sporten even updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Grudgie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:56:
[...]

Zal ik mijn PS4 maar even opstarten. Kan die mooi onder het sporten even updaten. :)
Is zo gepiept hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oh zal wel, maar ik ga toch zo weg haha. Kan die mooi updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rSNNN schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

Die heb ik al binnengehaald. Kreeg ik rond 16:00 toen ik fifa opstartte.
Pagina: 1 ... 58 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs