Net scream perisic opgepikt aangezien hij rond de 90k is nu (gister nog 120-130k). Misschien wel duur, maar die position change kan ik goed gebruiken in men calcio a team.
Verwijderd
Ja het is packluck ja. En dat heb ik niet. Iedereen om me heen (heb ik het niet over Youtube)krijgt wel een keer iets goeds, oh Modric uit een 15k pack. Oh Pogba uit een golden upgrade (die helemaal niks van fifa kan en 1 keer een gouden upgrade heeft gedaan), oh Lewandowski uit een 7.5k pack hij opende er 1 voor de grap. Ongelooflijk toch en zelf krijg je helemaal niks. Het is inderdaad een kwestie van Packluck. Maar als je eenmaal packluck hebt blijf je ook goeie spelers krijgen. Als je helemaal geen packluck hebt blijf je ook vaak niks krijgen, was bij mij vorig jaar ook zo. Maarja ooit gaat EA het gunnen hahahapelidee schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:36:
[...]
[...]
Nee. Dat vind jij normaal.
Nogmaals het is allemaal Pack luck. Nergens staat dat als jij er x instop dat er x uitkomt.
Er zijn mensen die een 7.5k pak openen en Ronaldo krijgen, er zijn mensen die er 200 euro opzetten en geen walkout krijgen.
Achja, speel niet zoveel dus vind het dan wel leuk om iets originelers te doen nu ik Gullit gepacked heb haha.
Verwijderd
Meen je die? Heb je Gullit gepacked??!!!Joster schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:40:
[...]
Achja, speel niet zoveel dus vind het dan wel leuk om iets originelers te doen nu ik Gullit gepacked heb haha.
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
Meen je die? Heb je Gullit gepacked??!!!

Verwijderd
Echt briljant dat je hem hebt en een leuk team om hem heen bouwt. De meesten (waaronder ik) hadden hem verpatst om een meta BPL of LA Liga team neer te zetten.
Speelt ie een beetje tof?
Haha ja, ik kon hem ook wel verpatsen en een dik team bouwen, maar het gebrek aan speeltijd heeft mij juist doen besluiten hem te houden en iets origineels te doen waarin hij centraal staat. Vind het zo'n toffe speler ookVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Echt briljant dat je hem hebt en een leuk team om hem heen bouwt. De meesten (waaronder ik) hadden hem verpatst om een meta BPL of LA Liga team neer te zetten.
Speelt ie een beetje tof?
Hij speelt zeker tof. Speelt CAM in mijn tribute team en ook in mijn LaLiga 41212-2 fitness team (geef hem gewoon persoonlijke fitness kaartjes als enige
pfff ik vind het zo lastig om een team te bouwen momenteel.
Heb elke keer wel dat op een bepaalde positie geen leuke speler beschikbaar is of dat ik hem niet leuk vind...
Irritant
Heb elke keer wel dat op een bepaalde positie geen leuke speler beschikbaar is of dat ik hem niet leuk vind...
Irritant
Verwijderd
Het gras bij de buurman is altijd groener he....Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:40:
[...]
Ja het is packluck ja. En dat heb ik niet. Iedereen om me heen (heb ik het niet over Youtube)krijgt wel een keer iets goeds, oh Modric uit een 15k pack. Oh Pogba uit een golden upgrade (die helemaal niks van fifa kan en 1 keer een gouden upgrade heeft gedaan), oh Lewandowski uit een 7.5k pack hij opende er 1 voor de grap. Ongelooflijk toch en zelf krijg je helemaal niks. Het is inderdaad een kwestie van Packluck. Maar als je eenmaal packluck hebt blijf je ook goeie spelers krijgen. Als je helemaal geen packluck hebt blijf je ook vaak niks krijgen, was bij mij vorig jaar ook zo. Maarja ooit gaat EA het gunnen hahaha

Ik heb nu dit La Liga Team,
https://www.futbin.com/18/squad/949935
Deulofeu is nu 88 rated met Halloween.
Wat zouden jullie nog aanpassen?
Ik denk er aan om Varane te kopen inplaats van Pique , aangezien Varane sneller is.
Ik denk er aan om Varane te kopen inplaats van Pique , aangezien Varane sneller is.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Varane inderdaad, maar ook om de workrates en Isco op CAM?Mars18 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:39:
Ik heb nu dit La Liga Team,
Bedankt voor de tips. Ik ben inderdaad van plan om Berrardi nog te vervangen door Callejon. Cancelo wil ik dan weer gaan vervangen door Florenzi en Lukaku door IF Ghoulam. Verder wil ik Pjanic daar nog ergens tussenflikkeren (ofwel ter vervanging van Khedira, ofwel ter vervanging van Strootman) en als laatste wil ik mijn doelman nog vervangen door Handanovic.OnderDeMotorkap schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:14:
[...]
Gebaseerd op mijn ervaring zou ik Benatia een basisplek geven. Callejon of Felipe Anderson op RF en Parolo voor Strootman. Ik speel tegenwoordig met Bruno Peres op RA, werkt voor mij beter dan Cancelo.
Nogmaals, gebaseerd op mijn ervaring, misschien werkt het voor jou totaal niet.
Net Ricardo Pereira (IF) en Rose gepackt Helaas geen IF waar ik iets mee kan maar goed leverd weer wat coins op.
Binnen kort mijn team maar eens upgraden. Heb nu https://www.futbin.com/18/squad/950115
Zijn er nog tips waar te beginnen ? zat te denken aan Bakayoko als cm en IF Batshuayi of Vertonghen CB.
Binnen kort mijn team maar eens upgraden. Heb nu https://www.futbin.com/18/squad/950115
Zijn er nog tips waar te beginnen ? zat te denken aan Bakayoko als cm en IF Batshuayi of Vertonghen CB.
Zeker Bakayoko, wat een held,Woolfy681 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:45:
Net Ricardo Pereira (IF) en Rose gepackt Helaas geen IF waar ik iets mee kan maar goed leverd weer wat coins op.
Kante 2.0 is dit in FIFA 18
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wanneer komen er weer nieuwe live sbc's?
Verwijderd
Morgen avond in iedergeval de nieuwe Marque, begin november nieuwe League SBC's. icon's e.d. wanneer EA zin heeftRemkoDJ schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:58:
Wanneer komen er weer nieuwe live sbc's?
Asensio in de verkoop, Isco terughalenstomley schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:43:
[...]
Varane inderdaad, maar ook om de workrates en Isco op CAM?
Ik heb Bartra, Crouch en Bender die nu 88, 87 en 87 rated zijn door Halloween. Verstandig om nu te verkopen?
Verwijderd
Zou eens kijken om je keeper door iets anders te vervangen. Arnautovic is wel OK maar is geen Martial. Ik zou in je middenveld iets van creativiteit toevoegen. Deze gasten zijn verdedigend goed maar aanvallend voegen ze weinig toe. Ik heb ook tijden met Rojo en Keane gespeeld. Prima koppel. Zou daarvan alseerste Keane vervangen voor iets snellers. Ik heb Smalling maar dat is clubliefde niet omdat hij goed is.Woolfy681 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:45:
Verwijderd
Ik denk niet dat ze heel veel zullen zakken, of er moet wel een mega crash komen. Ik denk de eerste beste keer dat er een echt goeie ICON is en er hoge rated spelers nodig zijn EN tegelijk zijn ze boosted. Je dik kan cashentheman36 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:02:
Ik heb Bartra, Crouch en Bender die nu 88, 87 en 87 rated zijn door Halloween. Verstandig om nu te verkopen?
Verwijderd
Prijzen zijn niet gestegen tovenaar gisteren. Ik hou de mijne vast tot er sbcs komen. Gokje naar ik heb er vertrouwen in.theman36 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:02:
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:05:
[...]
Prijzen zijn niet gestegen tovenaar gisteren. Ik hou de mijne vast tot er sbcs komen. Gokje naar ik heb er vertrouwen in.
Dat is nog niet eens zo'n gek idee! Zelf al niet eens meer aan gedacht.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:05:
[...]
Ik denk niet dat ze heel veel zullen zakken, of er moet wel een mega crash komen. Ik denk de eerste beste keer dat er een echt goeie ICON is en er hoge rated spelers nodig zijn EN tegelijk zijn ze boosted. Je dik kan cashen
Wat is jullie mening over het volgende team: https://www.futbin.com/18/squad/950703
Ik ben momenteel beetje inspiratieloos. Speel altijd 4-1-2-1-2 (2) maar twijfel erg om toch met vleugels te spelen.
of dan toch: https://www.futbin.com/18/squad/951011
Ik ben momenteel beetje inspiratieloos. Speel altijd 4-1-2-1-2 (2) maar twijfel erg om toch met vleugels te spelen.
of dan toch: https://www.futbin.com/18/squad/951011
[ Voor 11% gewijzigd door stomley op 30-10-2017 13:17 ]
https://www.easports.com/...Id=jPGzfC3unNbXE:FFA18PCC
Ik heb nu dit teampje, het meeste kunnen kopen nadat ik Mbappe gepacked heb. Vooral over Martial, Bakakayou en De Gae ben ik erg tevreden. Heeft nog iemand tips voor nieuwe spelers?
Ik heb nu dit teampje, het meeste kunnen kopen nadat ik Mbappe gepacked heb. Vooral over Martial, Bakakayou en De Gae ben ik erg tevreden. Heeft nog iemand tips voor nieuwe spelers?
MM 18:00 uur of 19:00(ivm wintertijd)? Iemand een idee?Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:00:
[...]
Morgen avond in iedergeval de nieuwe Marque, begin november nieuwe League SBC's. icon's e.d. wanneer EA zin heeft

Verwijderd
UK heeft ook day time saving dus gewoon 19.00tillietom schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:19:
[...]
MM 18:00 uur of 19:00(ivm wintertijd)? Iemand een idee?![]()
https://www.futbin.com/18/squad/871445
Heb nu dit team (Chiellini komt er aan na WL rewards)
Iemand nog tips? Formatie staat nog vrij, maar wingers zijn uitgesloten, aangezien ik cuadrado en insigne onder vind doen voor de middenvelders die ik heb.
Reden voor chiellini ipv koulibaly is door zijn H/H workrates...
Iemand nog tips? Formatie staat nog vrij, maar wingers zijn uitgesloten, aangezien ik cuadrado en insigne onder vind doen voor de middenvelders die ik heb.
Ik heb afgelopen vrijdag ook met Immoble gespeeld 10 wedstrijden 6 goals vond ik tegen vallen en uiteindelijk Icardi IF gekocht. Deze speelt (voor mij) veel beter. Al moet ik wel zeggen dat ik vrij veel counter en ping pong voetbal speel.YouR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:22:
https://www.futbin.com/18/squad/871445
Hmm Icardi lijkt me dan juist trager dan Immobile? Of is dat in de praktijk niet het geval.SlqmLqck schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
Ik heb afgelopen vrijdag ook met Immoble gespeeld 10 wedstrijden 6 goals vond ik tegen vallen en uiteindelijk Icardi IF gekocht. Deze speelt (voor mij) veel beter. Al moet ik wel zeggen dat ik vrij veel counter en ping pong voetbal speel.
Ben op dit moment ook nog aan het kijken naar Herrera zal ook je tip voor Arnoutovic eens bekijken. Op dit moment heb ik zo'n 120k te besteden dus zal wel keuzes worden.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:03:
[...]
Zou eens kijken om je keeper door iets anders te vervangen. Arnautovic is wel OK maar is geen Martial. Ik zou in je middenveld iets van creativiteit toevoegen. Deze gasten zijn verdedigend goed maar aanvallend voegen ze weinig toe. Ik heb ook tijden met Rojo en Keane gespeeld. Prima koppel. Zou daarvan alseerste Keane vervangen voor iets snellers. Ik heb Smalling maar dat is clubliefde niet omdat hij goed is.
Voor mij in ieder geval niet. Kan ook zijn doordat Immoble er iets langer uit ziet dat het wat trager ziet.YouR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:34:
[...]
Hmm Icardi lijkt me dan juist trager dan Immobile? Of is dat in de praktijk niet het geval.
Als ie eenmaal op snelheid is dan lukt het wel, maar zo speel ik helaas niet.
Voor hoeveel verkopen jullie SBC spelers op dinsdag?
Heb ze ingekocht voor 650 en zat te denken om ze er voor 1000/1400 op te zetten.
Tot wat voor bedragen stijgen SBC spelers normaal?
Heb ze ingekocht voor 650 en zat te denken om ze er voor 1000/1400 op te zetten.
Ligt eraan over welke SBC spelers je het hebt.servival7 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:55:
Voor hoeveel verkopen jullie SBC spelers op dinsdag?
Heb een aantal Weigl's ingekocht.YouR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:56:
[...]
Ligt eraan over welke SBC spelers je het hebt.
Verwijderd
Herrera is best prima ja. Ik heb net Moussa Dembele ingeleverd voor Toure. Dembele deed nauwelijks iets voor me. Toure is in ieder geval nuttig voor uittrappen.Woolfy681 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:38:
[...]
Ben op dit moment ook nog aan het kijken naar Herrera zal ook je tip voor Arnoutovic eens bekijken. Op dit moment heb ik zo'n 120k te besteden dus zal wel keuzes worden.
Herrera heb ik omgeruild voor Mooy IF. Die is best ok zonder ergens echt in uit te blinken (plus kan winst opleveren bij een POTM als je BPL IFs nodig hebt).
Centraal in het middenveld heb ik Bakayoko. Dat is echt een cheat card. Beetje zoals Kante maar dan minder snel, agressief maar wel lengte en meer kracht. Scoort ook af en toe.
Wie zouden jullie kiezen als vervanger voor Icon Nesta?
https://www.futbin.com/18/compare/65/143/106
https://www.futbin.com/18/compare/65/143/106
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Bakayoko en Herrera zitten nu in mijn team en nog 110K over. Bedoel je dat je winst kan maken opVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
Herrera is best prima ja. Ik heb net Moussa Dembele ingeleverd voor Toure. Dembele deed nauwelijks iets voor me. Toure is in ieder geval nuttig voor uittrappen.![]()
Herrera heb ik omgeruild voor Mooy IF. Die is best ok zonder ergens echt in uit te blinken (plus kan winst opleveren bij een POTM als je BPL IFs nodig hebt).
Centraal in het middenveld heb ik Bakayoko. Dat is echt een cheat card. Beetje zoals Kante maar dan minder snel, agressief maar wel lengte en meer kracht. Scoort ook af en toe.
Herrera of op Mooy ?
Verder nog een goede aankoop tip voor mijn team ? Spits ben ik nog niet overuit wat te doen vind batshuayi wil lekker spelen eerlijk gezegt.
Volgens mij spelen heel veel mensen 4-1-2-1-2. Hebben jullie nog bepaalde positie instellingen die het wat lekkerder laten lopen. Vindt het allemaal maar vrij stroperig spelen.
Ik heb nu een aantal packs en heb 100k te besteden aan packs. Welke dag en wanneer is de beste tijd om ze te openen? Ik had ergens wat gelezen dat dit ook belangrijk is maar kan zo niet meer terug vinden waar ik dit heb gelezen. Speel pas sinds een week fut ben nog een newbie.
Verwijderd
Black Fiday, 24 november, dan eerste lightning rounds.BlackBarryNL schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:18:
Ik heb nu een aantal packs en heb 100k te besteden aan packs. Welke dag en wanneer is de beste tijd om ze te openen? Ik had ergens wat gelezen dat dit ook belangrijk is maar kan zo niet meer terug vinden waar ik dit heb gelezen. Speel pas sinds een week fut ben nog een newbie.
Haha had expres Neres geselecteerd. Denk dat ik eerst zelf even met Nai ga spelen, verkopen kan altijd nogYouR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:19:
[...]
Ik zag de IF Neres en dacht, mwah okey, toen zag ik de Naing haha, das easy money zo
Verwijderd
Het beste is om helemaal geen packs te openen, maar goed dat is jouw keus natuurlijkBlackBarryNL schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:18:
Haha toch oké laat ik legendary proberen. Eerste pot 3-1 gewonnen. 2e pot tegen een team met aboubacar... die scoort 5 keer en echt elk schot van hem was raak. 5-4 verloren. Les tegen legendary, laat ze niet schieten van waar dan ook.
Verwijderd
Kleine nuance. Als je packs voordelig kan regelen via sbc is het zeker de moeite. Ik doe de sbc als ik het voor minder dan een derde van de waarde van de pack kan voltooien. (dus voor een 100k pack zet ik max 33k in.) Als het niet lukt voor 33k verkoop ik wijselijk de benodigde spelers.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:24:
[...]
Het beste is om helemaal geen packs te openen, maar goed dat is jouw keus natuurlijk
In ander nieuws. De afgelopen vijf nachten heb ik een otamendi if voor 63k verkocht. Deze koop ik sochtends steeds terug voor 45k. Best een prima handeltje. En dat terwijl otamendi helemaal niet duurder wordt snachts. Volgens mij is er een otamendi fan die mij een warm hart toedraagt.
Verwijderd
Uiteraard, maar ging er vanuit dat hij het over packs in de store had. Die zijn het alleen waard met 50% korting. SBC's zijn het vaak wel waard inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:29:
[...]
Kleine nuance. Als je packs voordelig kan regelen via sbc is het zeker de moeite. Ik doe de sbc als ik het voor minder dan een derde van de waarde van de pack kan voltooien. (dus voor een 100k pack zet ik max 33k in.) Als het niet lukt voor 33k verkoop ik wijselijk de benodigde spelers.
In ander nieuws. De afgelopen vijf nachten heb ik een otamendi if voor 63k verkocht. Deze koop ik sochtends steeds terug voor 45k. Best een prima handeltje. En dat terwijl otamendi helemaal niet duurder wordt snachts. Volgens mij is er een otamendi fan die mij een warm hart toedraagt.
50% korting? Komt er een sticker op als ze op de datum zijn?Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:32:
[...]
Uiteraard, maar ging er vanuit dat hij het over packs in de store had. Die zijn het alleen waard met 50% korting. SBC's zijn het vaak wel waard inderdaad.
Otamendi IF staat nog steeds rond 45K op dit moment. Eens een paar dagen in de gaten houden...Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:29:
[...]
Kleine nuance. Als je packs voordelig kan regelen via sbc is het zeker de moeite. Ik doe de sbc als ik het voor minder dan een derde van de waarde van de pack kan voltooien. (dus voor een 100k pack zet ik max 33k in.) Als het niet lukt voor 33k verkoop ik wijselijk de benodigde spelers.
Verwijderd
Ik heb een Xbox. Dus net andere prijzen. Hij wisselt wel wat op een dag. 'sOchtends vaak 45k, gedurende de dag 50k en 'savonds weer 45. Mij gaat het niet om winst maken door steeds te flippen maar om de rarigheid dat ik elke nacht de afgelopen dagen hem voor meer dan 10k boven zijn BIN heb verkocht.viperkesvp schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:34:
[...]
Otamendi IF staat nog steeds rond 45K op dit moment. Eens een paar dagen in de gaten houden...https://www.futbin.com/18/player/15637/Otamendi/
Verwijderd
Mijn 2 teams op dit moment:
LaLiga: https://www.futbin.com/18/squad/956174
PL: https://www.futbin.com/18/squad/956216
Wie zouden jullie als eerst vervangen?
Saul voor Koke, wat een held is dat.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:10:
Mijn 2 teams op dit moment:
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Na dit moment is onze verstandshouding goed verpest

Ligt het aan mij of is de gameplay op de PS4 inmiddels al veranderd? Ik vind het ineens maar lastig om langs legendarisch te komen, en passes die langzamer worden gegeven.. Voorbeeldje:
"Ik pass naar spits. Neem aan en wil direct op doel schieten. Echter, op een of andere manier is de speler vertraagd?!?! Waardoor de tegenstander ineens de bal kaapt..."..
Vagueee!
"Ik pass naar spits. Neem aan en wil direct op doel schieten. Echter, op een of andere manier is de speler vertraagd?!?! Waardoor de tegenstander ineens de bal kaapt..."..
Vagueee!
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Ik had zondag last van een vage gameplay, het leek wel of ik in diepe sneeuw aan het voetballen was.. Vrijdag was de gameplay in de WL het meest fijn, daarna is het alleen maar afgezakt.. Gelukkig nog wel goud 2 weten te bereiken, maar zorgde voor een hoop frustratie. Meer mensen last van gehad?Tweakez schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:39:
Ligt het aan mij of is de gameplay op de PS4 inmiddels al veranderd? Ik vind het ineens maar lastig om langs legendarisch te komen, en passes die langzamer worden gegeven.. Voorbeeldje:
Vagueee!
Precies dat.... het was erg frustrerend..huis-r schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:40:
[...]
Ik had zondag last van een vage gameplay, het leek wel of ik in diepe sneeuw aan het voetballen was.. Vrijdag was de gameplay in de WL het meest fijn, daarna is het alleen maar afgezakt.. Gelukkig nog wel goud 2 weten te bereiken, maar zorgde voor een hoop frustratie. Meer mensen last van gehad?
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
zijn sbc's gunstig of is het juist zonde om al die spelers weg te ruilen ipv te verkopen? heb een beetje het gevoel dat je er te weinig voor terug krijgt en spelers beter gewoon kan verkopen op de transfer markt dan gebruiken voor sbc's?
Playstation 5
Verwijderd
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel de betreffende speler kost op de transfermarkt.Stylze schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:11:
zijn sbc's gunstig of is het juist zonde om al die spelers weg te ruilen ipv te verkopen? heb een beetje het gevoel dat je er te weinig voor terug krijgt en spelers beter gewoon kan verkopen op de transfer markt dan gebruiken voor sbc's?
Verwijderd
Ik snap je punt niet.Stylze schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:44:
Ja maar over het algemeen
Het ligt er toch altijd aan wat de waarde is van wat je in een SBC stopt tov wat er uit komt?
Er is geen over het algemeen, de ene loont de andere niet. Precies zoals er gezegd wordt, afhankelijk van de inzet. Het is niet zo dat je altijd die waarde terug krijgt.Stylze schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:44:
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:55:
[...]
hahaha,
het zegt wel weer genoeg dat je hier dit nu nog wilt benoemen.
edit:
Ik ga er niet eens op in. Meneer ik speel met parkeer de bus en ik ga elke replay bekijken NADAT ik voorsta en lekker lang wachten.
Ja okay dus het verschilt of je er winst of verlies mee maakt dat was een beetje mijn vraag want je moet er ook nog energie instoppen plus spelers dus als je er dan ook nog is verlies op maakt is wel lekker kut tochVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:46:
[...]
Ik snap je punt niet.
Het ligt er toch altijd aan wat de waarde is van wat je in een SBC stopt tov wat er uit komt?
Playstation 5
Volgens mij hebben ze we wat veranderd in squad battles. Fake shots zijn een stuk minder effectief lijkt het. Op legendarisch kon ik meestal wel winnen met een doelpunt of 3/4 verschil. Nu kan ik nog wel winnen maar moeizamer.
Sbc's ben ik zelf mee opgehouden en verkoop alles gewoon. Heb werkelijk nog niks nuttigs gepacked. Maar mijn packluck is ook verschrikkelijk dit jaar
Sbc's ben ik zelf mee opgehouden en verkoop alles gewoon. Heb werkelijk nog niks nuttigs gepacked. Maar mijn packluck is ook verschrikkelijk dit jaar
Over het algemeen draai je kiet of maak je iets verlies, afhankelijk van hoe slim je inkoopt.Stylze schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:44:
En met geluk zit er een keer een goede speler in die je kunt gebruiken of doorverkopen.
Zonet een scream kaartje Deulofeu gekocht met zieke stats.
Je weet wel dat deze maar voor paar dagen is heGrudgie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:01:
Zonet een scream kaartje Deulofeu gekocht met zieke stats.
Dat weet ik.stomley schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Je weet wel dat deze maar voor paar dagen is he
Hmm Aspas inform of Benzema naast inform Immobile... wie zouden jullie kiezen?
Maar vanaf wanneer gaat die boost dan in? Want niet alle scream kaartjes hadden die boost.
Was vanaf de 28ste of 29ste volgens mijGrudgie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:18:
Maar vanaf wanneer gaat die boost dan in? Want niet alle scream kaartjes hadden die boost.
Verwijderd
Hmm, sbc voor scream untradeable is terug. Ik snap er niks meer van. Wanneer komt er iets waar je iets met screamkaarten kunt doen?
Misschien komt het niet. Je weet het met ea nooit.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:27:
Hmm, sbc voor scream untradeable is terug. Ik snap er niks meer van. Wanneer komt er iets waar je iets met screamkaarten kunt doen?
Verwijderd
Indeed. Misschien is het wel simpelweg zo dat elke keer als Scream cards een boost hebben dat de SBC er is.stomley schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:28:
[...]
Misschien komt het niet. Je weet het met ea nooit.
Als ik mijn scream card vergelijk met de boosted cards heeft die van mij hogere stats. De boosted kaart heeft bijv. 95 pac. mijn kaart heeft 99 pac. Dus ik heb een andere scream kaart.
Zit er geen training kaart op?Grudgie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:34:
Als ik mijn scream card vergelijk met de boosted cards heeft die van mij hogere stats. De boosted kaart heeft bijv. 95 pac. mijn kaart heeft 99 pac. Dus ik heb een andere scream kaart.
Haha ik ben weer eens te overmoedig geweest. Nadat ik het team van Umtiti (schelen de SB nog tussen de meerdere consoles?) compleet aan flarden had gespeeld, geheel onverwacht gezien t team (99 umtiti, zo’n beetje alle fifa god spelers) op legendarisch, toch maar weer online draft geprobeerd.
Redelijk team, niet mijn favo opstelling maar goed.
Eerste wedstrijd 5-0 voor na 40 min, tegenstander die ragequit. 2e wedstrijd meteen maar met de neus op de feiten gedrukt. Kom tegen een elftal dat 4-1-2-1-2 speelt met Neymar, Messi, Ronaldo en IF Lukaku. Eerste helft 3-0 achter, uiteindelijk 1-3 geworden. Beste wat uit de rewards kwam was Rudiger...
Kortom geen draft meer voor mij..
Eerste wedstrijd 5-0 voor na 40 min, tegenstander die ragequit. 2e wedstrijd meteen maar met de neus op de feiten gedrukt. Kom tegen een elftal dat 4-1-2-1-2 speelt met Neymar, Messi, Ronaldo en IF Lukaku. Eerste helft 3-0 achter, uiteindelijk 1-3 geworden. Beste wat uit de rewards kwam was Rudiger...
Verwijderd
Heb net voor de grap scream Crouch opgesteld. Blijkt ie rete goed te zijn. En niet alleen in koppen. Mijn xbox vriendje werd gek. Stond hij daar met 4 icons te verliezen van Crouchy.
Ferdinand gehaald voor Nesta, ik ben benieuwd of hij ook (veel) beter is.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haal dan gewoon Gullit en Mattheus, kun je vervolgens doorgrinden voor de braziliaantjes met pluisjeBean77 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:58:
Ferdinand gehaald voor Nesta, ik ben benieuwd of hij ook (veel) beter is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ronaldo heb ik al, Ronaldinho is er leuk om bij te hebben. Maradona voor de reservebank want dat is een dwerg.Bossie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:10:
[...]
Haal dan gewoon Gullit en Mattheus, kun je vervolgens doorgrinden voor de braziliaantjes met pluisje
Edit: overigens kan ik iedereen (die het kan betalen) echt Blanc aanraden. Wat een baas is dat.
[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 30-10-2017 20:29 ]
Zie nu dat Boateng 87 is geworden. Blijft die Boost? Kan haast niet toch?Grudgie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:18:
Dit zijn de normale scream cardsBeltoni schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:30:
[...]
Zie nu dat Boateng 87 is geworden. Blijft die Boost? Kan haast niet toch?

En dit worden de boosts cards.

Edit: Zijn er hier ook mensen die Kroos of Modric hebben? Zoja hoe spelen die? Zit er aan te denken om die te kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door Grudgie op 30-10-2017 21:05 ]
Verwijderd
De boosts zijn er over een paar dagen af. Handig voor icon sbcs en om ff met goddelijke spelers te spelen. Komen later in het jaar schijnbaar terug.Beltoni schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:30:
[...]
Zie nu dat Boateng 87 is geworden. Blijft die Boost? Kan haast niet toch?
Had gelezen dat het hele seizoen om de zoveel maanden de scream cards een boost krijgen. Wanneer is nog niet bekend. Maar ze krijgen het hele jaar door een paar keer een boost.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:05:
[...]
De boosts zijn er over een paar dagen af. Handig voor icon sbcs en om ff met goddelijke spelers te spelen. Komen later in het jaar schijnbaar terug.
Zag het net op de EA site staan. Boost periode komt inderdaad aantal keer terug. Toch maar even kijken of de prijs van Boateng is gestegen. Heb er toch twee gekregenVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:05:
[...]
De boosts zijn er over een paar dagen af. Handig voor icon sbcs en om ff met goddelijke spelers te spelen. Komen later in het jaar schijnbaar terug.
Edit: helaas

Verwijderd
Of gewoon Perisic op 10 chem in de spitsVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:05:
[...]
Ik kwam deze tegen op Instagram, Reddit en EA forums.
Lijkt alsof de Marqee Matchups gelekt zijn alleen de vraag is of het echt is
Het zijn wel logische keuzes en met name Kopenhagen en Brondby spelers kunnen wel eens heel prijzig worden als het klopt.
https://imgur.com/a/f9aIV
Het zijn wel logische keuzes en met name Kopenhagen en Brondby spelers kunnen wel eens heel prijzig worden als het klopt.
100% fakeKalloewase schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:37:
Ik kwam deze tegen op Instagram, Reddit en EA forums.
Edit:
Bewijs:
https://i.imgur.com/gej7Akg.jpg
Uiteraard zou er wel 1 of meerdere goed kunnen zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Bakkertje_01 op 30-10-2017 21:50 ]
Dat inderdaad. Vorige week ook de forums en de transfermarkt 'op z'n kop' gezet met zijn foute voorspelling dat Reddit gastje. Maar hij heeft zich wel kapot gelachen denk ik zo.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Reddit kennende heeft deze persoon eerst 400 spelers gekocht, voor minimaal de dubbele prijs gelist en vervolgens de zogenaamde lek gepostAntraXxX schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:03:
Dat inderdaad. Vorige week ook de forums en de transfermarkt 'op z'n kop' gezet met zijn foute voorspelling dat Reddit gastje. Maar hij heeft zich wel kapot gelachen denk ik zo.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Futbin en futhead zijn nog erger. Zo een beetje elke 'cheap' sbc is gepricefixed tot en met. Meestal op zo een manier dat je het merendeel van de oplossing hebt gekocht totdat je er achter komt dat je genaaid bent door een random bronze mannetje die plotseling 7k kost ipv 350.Bossie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:07:
[...]
Reddit kennende heeft deze persoon eerst 400 spelers gekocht, voor minimaal de dubbele prijs gelist en vervolgens de zogenaamde lek gepost
84s zijn lekker gestegen. Net hele ritsen Cahills weggedaan voor 4.8k (ingekocht op 2.5). Heb alleen mis gegokt met keepers. Heb nog iets van 15 Burkis die maar 2k waard zijn. Verder gaat safe handelen best OK.
Verwijderd
Kies je toch echt zelf voor om de standaardoplossingen te gebruiken in plaats van te kijken wat je in je club hebt.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:21:
[...]
Futbin en futhead zijn nog erger. Zo een beetje elke 'cheap' sbc is gepricefixed tot en met. Meestal op zo een manier dat je het merendeel van de oplossing hebt gekocht totdat je er achter komt dat je genaaid bent door een random bronze mannetje die plotseling 7k kost ipv 350.
Verwijderd
Rudiger vind ik nog heel erg prima als je de 2e ronde van de draft eruit vliegt (geen belediging of iets hoor[b][message=53070047,noline]
EDIT: Laat maar, Rudiger is blijkbaar nog maar 7.5k, ik dacht dat hij nog voor 15k gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 22:47 ]
Verwijderd
Ik snap dat je gelijk wil halen of een ander wil vertellen wat hij fout doet maar je mist mijn punt volledig.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:33:
[...]
Kies je toch echt zelf voor om de standaardoplossingen te gebruiken in plaats van te kijken wat je in je club hebt.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs