Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:32

Oekol

waka waka hey hey

bbblije schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Deze gasten houden bij hoeveel punten je per rank minimaal nodig hebt.

https://www.fifauteam.com/fifa-18-squad-battles-rewards/#2

Alleen deze week gaan we al over het gemiddelde van vorige week heen.
Oeh dan zal ik Elite 3 moeten kunnen redeen als dit klopt met mijn 38k punten

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:43:
Pffff.. ik ben kampioen paal en lat schieten. Niet te filmen dit.
Ik pas ook tegen de cpu 4 keer paal 2 keer lat.....0 1 verloren uiteindelijk

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

De beste spits is vooral afhankelijk van je speelstijl, formatie en settings.
Wat voor spits zoek je?
Sterke spits die bal kan vasthouden en goed kan schieten / koppen (vorig seizoen had ik Diego Costa)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Weke sbc’s hebben jullie tot nu toe gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locadia SIF incomming ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
RR21 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:58:
Iemand ervaring met Ibrahimovic op CAM?
Twijfel ook om hem als cam te gaan gebruiken.. als je hem gaat gebruiken laat het even weten of het bevalt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Denk eerder lozano

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Dan kan je een aardige eredivisie aanval maken. Lozano-Locadia-neres en dan pereiro op cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:50
Bovenstaande nu mijn team, de gehele voorhoede is nieuw en nog niet meengespeeld. Ik ben benieuwd of Müller mee of tegen gaat vallen ivm zijn snelheid. (Iemand hier ervaring met Müller?) Op termijn wil ik sowieso Müller vervangen door Lewandowski.

[ Voor 14% gewijzigd door biertje79 op 30-10-2017 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Iemand enig idee waarom Coosemans een enorme drop heeft gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:58:
Iemand ervaring met Ibrahimovic op CAM?
Ik heb hem daar vorig weekend geprobeerd met twee snelle henkies voor hem. Vond het niet echt tof. Als hij met gezicht naar het doel stond rond of in de 16 stond was het top. Alles vliegt er dan in. Maar hij stond vaker op eigen helft een beetje te doen alsof hij Rooney was (uiteraad instructie stay forward). Hij was wel prima in de passing en in de dribble. Alleen draaien is niet echt zijn ding.

Heb hem ook 5 potjes als spits gebruikt. Dat was wel OK maar ook niet meer dan dat. Hij is iets te traag als spits voor mijn irritante counter speelstijl. :)

Ben hem twee keer tegengekomen in WL. Beide keren maakte hij me volledig af. Dus kan zijn dat ik gewoon niet zo goed ben met hem. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Sterke spits die bal kan vasthouden en goed kan schieten / koppen (vorig seizoen had ik Diego Costa)
Dat klinkt als Ibra of RB Giroud, met een target-man zul je vaak wel aan snelheid inleveren.
Diego Costa zou dit ook prima moeten kunnen, maar heeft dacht ik niet de bijbehorende traits (backs into player, target forward).

@exactor it Met twee spitsen, Ibra als Target-man/F9 met Stay Central en de andere spits met tries to beat defensive line. Een chemistry style zoals engine/artist/sniper werkt ook prima met Ibra en laat het meteen ook sneller aanvoelen door de agi/balance boost.

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 29-10-2017 13:56 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:52:
Iemand enig idee waarom Coosemans een enorme drop heeft gemaakt?
Waarschijnlijk omdat Sane tof liep te doen gisteren en mensen Coosemans hadden gehaald voor een KDB POTM.

https://www.reddit.com/r/..._coosemans_panic_selling/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooruit, beide dan ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
bbblije schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Deze gasten houden bij hoeveel punten je per rank minimaal nodig hebt.

https://www.fifauteam.com/fifa-18-squad-battles-rewards/#2

Alleen deze week gaan we al over het gemiddelde van vorige week heen.
De gemiddelden kunnen handig zijn, maar ik geef eigenlijk liever de voorkeur aan het overzicht van Futhead. Toch wat overzichtelijker in mijn ogen als je zelf de laatste weken kan bekijken.
Punten aantallen die nodig zijn voor de ranks liggen deze week inderdaad echt hoog, jammer genoeg.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Is dat eigenlijk mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Die kans lijkt mij bizar klein voor een team in een kleine competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 28-09 21:04
Dat wordt weer net geen elite 1 deze week. Zit nu rond de 59k punten met nog vier wedstrijden te spelen straks. Ik heb dit weekend wel wat goede runs gehad maar doordeweeks wat punten laten liggen.

Ik moet wel zeggen dat ik mijn beste pulls heb gehad als gold 2 ofzo. Vorige week elite 2 en echt alleen maar rommel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

MyUtd4Life schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

De gemiddelden kunnen handig zijn, maar ik geef eigenlijk liever de voorkeur aan het overzicht van Futhead. Toch wat overzichtelijker in mijn ogen als je zelf de laatste weken kan bekijken.
Punten aantallen die nodig zijn voor de ranks liggen deze week inderdaad echt hoog, jammer genoeg.
Deze is absoluut handiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Iemand hier die de ronaldo of icon editie heeft maar zijn gratis packs van deze week nog niet gehad heeft? Vorige week pogba gepacked, deze week nog geen packs gekregen. (PS4 btw)

[ Voor 24% gewijzigd door VdBorght op 29-10-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
VdBorght schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:30:
Iemand hier die de ronaldo of icon editie heeft maar zijn gratis packs van deze week nog niet gehad heeft? Vorige week pogba gepacked, deze week nog geen packs gekregen. (PS4 btw)
Morgenochtend pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Freshnub schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:15:
Dat wordt weer net geen elite 1 deze week. Zit nu rond de 59k punten met nog vier wedstrijden te spelen straks. Ik heb dit weekend wel wat goede runs gehad maar doordeweeks wat punten laten liggen.

Ik moet wel zeggen dat ik mijn beste pulls heb gehad als gold 2 ofzo. Vorige week elite 2 en echt alleen maar rommel gehad.
Lekker! Ik moet vandaag ook nog een paar wedstrijden en dan sta ik op de 30K, hopelijk genoeg voor G1. Veel te veel verloren! Zo moedeloos dat ik het meerendeel weer op prof ben gaan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Lozano heeft een assist meer een eigen goal minder en een moeilijkere positie(of stond locadia op de flank vandaag?) dus die verwacht ik.

En hoop ik, want zijn NIF is ook al een baas in mijn eredivisie team.
Al is scream Kluivert minstens zo lekker om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongf7 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:37:
Lozano heeft een assist meer een eigen goal minder en een moeilijkere positie(of stond locadia op de flank vandaag?) dus die verwacht ik.

En hoop ik, want zijn NIF is ook al een baas in mijn eredivisie team.
Al is scream Kluivert minstens zo lekker om mee te spelen
Locadia stond ook op de flank. Maar ga ook voor Lozano, ook omdat Locadia al een IF heeft. Hoop het ook, zou leuk zijn voor m'n Eredivisie teampje :) Locadia is echt een beest iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Hoe staat jou eredivisie team?

Ik heb onana
Haps st juste de ligt arias
Lozano pereiro IF van de beek ramselaar Kluivert scream
Locadia IF

(Ziyech en neres IF spelen in mijn andere tram, dus zijm hier niet beschikbaar. Ramselaar staat er vooral omdat ik die in mijn club had toen in Ziyech promoveerde e en geen zin had uit te zoeken wie ik het best kon halen)

Jij nog tips van spelers die onverwacht lekker spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Denk dat veel wereldklasse spelers door hebben door een niveau hoger te spelen ze betere resultaten halen. Dus daardoor schuift de puntengrens ook flink op. Voor elite 2 zou je 49k nodig hebben, die grens ligt nu al hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:45:
[...]

Denk dat veel wereldklasse spelers door hebben door een niveau hoger te spelen ze betere resultaten halen. Dus daardoor schuift de puntengrens ook flink op. Voor elite 2 zou je 49k nodig hebben, die grens ligt nu al hoger.
Ja inderdaad. Hoewel ik gedacht had dat een paar weken na de release er meer gefocust zou worden op de Weekend League en mensen minder potjes Squad Battles zouden willen spelen, waardoor de ranks ongeveer gelijk zouden blijven qua benodigde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

Ja inderdaad. Hoewel ik gedacht had dat een paar weken na de release er meer gefocust zou worden op de Weekend League en mensen minder potjes Squad Battles zouden willen spelen, waardoor de ranks ongeveer gelijk zouden blijven qua benodigde punten.
WL laat ik tegenwoordig ook gewoon liggen. Ik vind het teveel wedstrijden en met SB heb je wedstrijden die verdeeld zijn over de week. Dat vind ik zelf prettiger. Hoewel de AI soms frustrerend is qua goals heb je geen onsportieve AI of een ptb tegenstander.

Ik vermoed dat EA WL ook wel gaat devalueren qua rewards als de interesse afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Zeker, gebeurt regelmatig. Maar uit de Eredivisie lijkt me de kans niet heel groot, al helemaal omdat 2 goals voor een aanvaller niet heel bijzonder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:26:
[...]

WL laat ik tegenwoordig ook gewoon liggen. Ik vind het teveel wedstrijden en met SB heb je wedstrijden die verdeeld zijn over de week. Dat vind ik zelf prettiger. Hoewel de AI soms frustrerend is qua goals heb je geen onsportieve AI of een ptb tegenstander.

Ik vermoed dat EA WL ook wel gaat devalueren qua rewards als de interesse afneemt.
Ik weet niet of de interesse afneemt. Ik speel op de minder populaire console en vind alsnog binnen een seconde een wl potje.

Nog ff 6 uit 10 winnen voor gold 1 monthly. En dan kap ik met die ongezonde onzin. Zit allemaal moeite te doen voor 5 untradeable in forms en wat packs waar niks in zit. Verslavend dat wel. En heel soms heb je een hele leuke pot voetbal.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Zijn er meer mensen die sinds deze week opeens veel meer moeite hebben met squad battles?

Sinds deze week kan ik echt helemaal niets meer tegen World class. Prof win ik simpel met 10-0, maar world class wordt ik volledig weg gespeelt en dan vooral door onderstaande dingen.

Spelers lopen gewoon weg van de bal.
Spelers verliezen elk duel
Elke aanraking is een overtreding.
En ga zo maar door...

Voor deze week was world class prima te doen om 5-2 te winnen maar opeens is alles anders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 16:45
stomley schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:52:
Zijn er meer mensen die sinds deze week opeens veel meer moeite hebben met squad battles?

Sinds deze week kan ik echt helemaal niets meer tegen World class. Prof win ik simpel met 10-0, maar world class wordt ik volledig weg gespeelt en dan vooral door onderstaande dingen.

En ga zo maar door...

Voor deze week was world class prima te doen om 5-2 te winnen maar opeens is alles anders...
Dat zou best wel eens te maken kunnen hebben met het volgende:
https://www.reddit.com/r/..._ea_employees_on_dynamic/

Blijkbaar hebben EA medewerkers een paper geschreven waarin zoiets als dit staat:
If users experience gameplay that is too hard/easy, they will stop playing – therefore companies seek methods to dynamically adjust difficulty
Of het in FIFA zit is niet echt duidelijk, maar het is wel iets waar ze naar aan het kijken zijn. Zou ook verklaren waarom jij en vele andere(heb er ook last van gehad) opeens na ez wins op een niveau het opeens ontzettend moeilijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:11:
[...]

Dat zou best wel eens te maken kunnen hebben met het volgende:
https://www.reddit.com/r/..._ea_employees_on_dynamic/

Blijkbaar hebben EA medewerkers een paper geschreven waarin zoiets als dit staat:

[...]

Of het in FIFA zit is niet echt duidelijk, maar het is wel iets waar ze naar aan het kijken zijn. Zou ook verklaren waarom jij en vele andere(heb er ook last van gehad) opeens na ez wins op een niveau het opeens ontzettend moeilijk hebben
Handicap heet het :+ Of het nou voor of tegen is het zit in het spel maar toch is het voor veel mensen moeilijk te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan een leuke TOTW worden, zowel Martial als Fekir maken kans op een IF :+
Ik denk dat ik mijn packs maandagochtend maar ff laat wachten tot woensdagavond.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beest123
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 12:50
Iemand hier enig idee waarom ik zo slecht ben met dit team? Ik heb gemiddeld 18-20 shots on target per wedstrijd met 1-2 goals :(

https://www.futbin.com/18/squad/927838

Ik heb de volgende chemcards:

Martial: Marksman
Mpbappe: Hunter
Alessandrini: Marksman
Bakayoko: Architect
Parolo/Matuidi: Engine
Lukaku: Shadow
Koulibaly: Anchor
Manolas: Anchor
Florenzi: Sentinel
Handoniv: Gloves

Ik heb zo'n 100-150k over om dit team te fixen.

[ Voor 5% gewijzigd door beest123 op 29-10-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
beest123 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:17:
Iemand hier enig idee waarom ik zo slecht ben met dit team? Ik heb gemiddeld 18-20 shots on target per wedstrijd met 1-2 goals :(

https://www.futbin.com/18/squad/927838

Ik heb de volgende chemcards:

Martial: Marksman
Mpbappe: Hunter
Alessandrini: Marksman
Bakayoko: Architect
Parolo/Matuidi: Engine
Lukaku: Shadow
Koulibaly: Anchor
Manolas: Anchor
Florenzi: Sentinel
Handoniv: Gloves
Wat dacht je van het bij jezelf zoeken ipv de oorzaak bij je team?
Bij 18-20 schoten op goal, maar 1 goal maken... Misschien moet je even op je afwerking gaan oefenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beest123
Luncatic12 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:20:
[...]

Wat dacht je van het bij jezelf zoeken ipv de oorzaak bij je team?
Bij 18-20 schoten op goal, maar 1 goal maken... Misschien moet je even op je afwerking gaan oefenen :9
Ik scoorde meer met mijn bronzenteam tegen de zelfde tegenstanders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:43
Ik heb de week afgesloten met 53440 punten in SB. Voorlopig zit ik nog in elite 2, maar dat zal nog zakken naar 3 worden denk ik.
Jammer. Het is de enige week ooit dat ik er in zal slagen eens alle wedstrijden af te werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beest123 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:22:
[...]

Ik scoorde meer met mijn bronzenteam tegen de zelfde tegenstanders 8)7
Ik heb met dezelfde aanvallers gespeeld, echter wel in een andere formatie, maar had geen problemen met scoren.

Wat zijn je instructies/CT en zijn dat voornamelijk longshots of echt schoten rondom de penalty stip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beest123
Bossie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Ik heb met dezelfde aanvallers gespeeld, echter wel in een andere formatie, maar had geen problemen met scoren.

Wat zijn je instructies/CT en zijn dat voornamelijk longshots of echt schoten rondom de penalty stip?
Geen instructies gezet en het zijn echt schoten rondom the penalty stip. Meestal finesse, maar de keeper pakt die altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beest123 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

Geen instructies gezet en het zijn echt schoten rondom the penalty stip. Meestal finesse, maar de keeper pakt die altijd.
Als er geen snelheid achter zit wel idd, zoek eens op youtube naar low-driven shots tutorials :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man. Ik begin echt te balen van hoe slecht ik verdedig.

Laten jullie de tegenstander komen om in te grijpen in eigen helft of jagen jullie al op de helft van de tegenstander. Ik doe iets van beide waardoor ik alleen maar achter mannetjes aan ren. Iets zegt me dat ik het niet helemaal goed aanpak.

De tutorial van Boras Legend probeer ik toe te passen maar het is juist het stuk voor het ingrijpen waar het mis gaat. Iemand een goed kanaal of twitch stream van een goede verdediger?

Aanvallend ben ik best ok. Alleen als mijn tegenstander door heeft wat ik niet kan gaat het helemaal los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Pfffff.. Hoevaak ik wel niet mee maak dat mijn speler naar de verkeerde speler speelt. Gaat een speler mooi diep speelt hij hem naar een andere vent.. wtf?!? Dat moet helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halve volleys mogen ook meedoen.

Over de uitslag en spelregels kan niet gecorrespondeerd worden.

@Bossie Doe ik het toch gewoon zo bij 1-1 met rood op zak in de 80e minuut. :P

http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/38494554

Kreeg nog een bericht van mijn tegenstander. Van waardering dat ik zoiets achterlijks deed. Vanaf nu ga ik alleen nog maar zo scoren. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een schot vanuit de lucht altijd een volley, dus deze telt gewoon :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:45:
Ik vind een schot vanuit de lucht altijd een volley, dus deze telt gewoon :P
Dan kies ik zo meteen 1 van mijn drie inzendingen als winnaar. (zie edit voor de lekkerste). Of we moeten meer kanshebbers voor een nutteloze award vinden vanavond voor 12 uur. (bonuspunten als een screamspeler scoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

En ga zo maar door...

Probeer eens legendarisch. Klinkt raar maar, Ik vind legendarisch makkelijker spelen dan wereldklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scream spelers juist nu kopen of gaan de prijzen niet meer stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

En ga zo maar door...

Precies het zelfde! Ik won de eerste 3 met hier en daar wat gescheld op Legendary en de laatste speelde ik op Prof om te voorkomen dat ik mijn controller kapot gooide. De god squad scoorde dan op prof vaak nog in de 45 en 90ste minuut, maar ik won wel.

Nu win ik met moeite de eerste op Prof low chem team maakt van mijn team een groep bejaarden, tweede is erop of eronder op Legend spelers zakken in de tweedehelft helemaal in, derde weer op Prof win ik vrijwel altijd, maar op legend krijg ik doelpunten tegen die helemaal nergens over gaan, kan tackelen wat ik wil maar de bal lijkt wel partijdig. Als ik de laatste wil winnen moet ik op Semi spelen.

He-le-maal gek van. Echt met moeite deze week 30K punten verzameld. Waarschijnlijk te weinig voor G1 :/

Ik heb juist het idee dat ik beter ben gaan spelen. Tackle veel efficiënter en gerichter. Krijg meer kansen (scoor wel minder!?). Passing is met +10% toegenomen. Maar het lijkt inderdaad wel dat de CPU ook beter is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
bbblije schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:22:
[...]

Precies het zelfde! Ik won de eerste 3 met hier en daar wat gescheld op Legendary en de laatste speelde ik op Prof om te voorkomen dat ik mijn controller kapot gooide. De god squad scoorde dan op prof vaak nog in de 45 en 90ste minuut, maar ik won wel.

Nu win ik met moeite de eerste op Prof low chem team maakt van mijn team een groep bejaarden, tweede is erop of eronder op Legend spelers zakken in de tweedehelft helemaal in, derde weer op Prof win ik vrijwel altijd, maar op legend krijg ik doelpunten tegen die helemaal nergens over gaan, kan tackelen wat ik wil maar de bal lijkt wel partijdig. Als ik de laatste wil winnen moet ik op Semi spelen.

He-le-maal gek van. Echt met moeite deze week 30K punten verzameld. Waarschijnlijk te weinig voor G1 :/

Ik heb juist het idee dat ik beter ben gaan spelen. Tackle veel efficiënter en gerichter. Krijg meer kansen (scoor wel minder!?). Passing is met +10% toegenomen. Maar het lijkt inderdaad wel dat de CPU ook beter is geworden.
Toch wel bijzonder. Ik heb hier met regelmaat geraged over legendary difficulty bij squad battles.
Maar deze week nergens last van. Win eigenlijk alles.

Grootste probleem wat ik er nog mee heb is dat ze alle kansen afmaken. EA mag dit nog wel iets tweaken.

Heb btw wel mn serie A team weggedaan en mn BPL team daarmee beter gemaakt. Misschien dat dat ook meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Met nog een paar minuten op de klok zijn we inmiddels toch wel zeker van onze eindklassenringen in Squad Battles. Zelf ben ik op Elite 2 geëindigd met 4 wedstrijden die ik niet meer gespeeld heb. Begin van de week een aantal keer op pro ipv wereldklasse gespeeld (wat ik afwissel met legendarisch afhankelijk van de tegenstander) en een sneue disconnect met server (4-2 voor op legendarisch leverde dus 0 punten op) hebben ervoor gezorgd dat elite 1 vandaag niet realistisch meer was. Welke klassering hebben jullie gehaald?

En zijn er ook mensen hier die op ultimate spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elite 3 gehaald, maar wel 16 wedstrijden gemist..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MyUtd4Life
2 Mega Packs met in totaal 36 rares en dan Gerónimo Rulli als beste speler krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik ken het. Die Mega Packs zijn leuk voor consumables...
Ik vind de rewards voor Elite 1&2 van SB daarom ook nergens op slaan. Elite 3 heeft een Premium Gold players pack, dan hadden ze 1 en 2 wel een Prime gold players pack kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam van het weekend dit team tegen :+

https://www.futbin.com/18/squad/943726

Tegenstander was niet super goed maar wel onnodig verloren met 2-1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
MyUtd4Life schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 01:58:
2 Mega Packs met in totaal 36 rares en dan Gerónimo Rulli als beste speler krijgen |:(
4 jumbo gold packs geopend en daarna van mijn munten nog 5 spelers elektrum paketten gekocht, beste speler een Zweedse cam van Red Bull Salzburg :/

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Na lang sparen heb ik vandaag kunnen investeren in Dries Mertens. Dit is mijn huidige Calcio A team:

https://www.futbin.com/18/squad/496389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:50
Iemand nog tips ter verbetering van mijn team? Ik denk sowieso Lewandowski voor Müller?

https://www.easports.com/...ffId=d2Igc3XdCv3:FFA18XBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Robben op 8 chem, ga je daar veel van merken?

Hoop zoooo dat Lozano een IF krijgt, dan heb ik dit PSV / Chelsea als Gullit tribute staan: https://www.futbin.com/18/squad/741177 (Gullit en Strootman wissel ik na de aftrap van positie).

Volgende stap is dan David Luiz :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:

Hoop zoooo dat Lozano een IF krijgt, dan heb ik dit PSV / Chelsea als Gullit tribute staan: https://www.futbin.com/18/squad/741177 (Gullit en Strootman wissel ik na de aftrap van positie).

Nee joh, daar merk je amper wat van. Zijn maar kleine verschilletjes in stats.
Leuk team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
viperkesvp schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:56:
Na lang sparen heb ik vandaag kunnen investeren in Dries Mertens. Dit is mijn huidige Calcio A team:

https://www.futbin.com/18/squad/496389
Gebaseerd op mijn ervaring zou ik Benatia een basisplek geven. Callejon of Felipe Anderson op RF en Parolo voor Strootman. Ik speel tegenwoordig met Bruno Peres op RA, werkt voor mij beter dan Cancelo.

Nogmaals, gebaseerd op mijn ervaring, misschien werkt het voor jou totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaringen met Lukaku? Is hij zijn prijs waard? Wil hem opstellen in een 2 spitsen systeem met hem als targetman en een snelle spits naast hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
OnderDeMotorkap schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:14:
[...]

Gebaseerd op mijn ervaring zou ik Benatia een basisplek geven. Callejon of Felipe Anderson op RF en Parolo voor Strootman. Ik speel tegenwoordig met Bruno Peres op RA, werkt voor mij beter dan Cancelo.

Nogmaals, gebaseerd op mijn ervaring, misschien werkt het voor jou totaal niet.
De allerbeste Calcio A rechtsback is toch echt Lichsteiner.
Kost niet veel en kan alles.
Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Shreddaaa schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:22:
[...]

Zeker een aanrader.
Ik had hem een keer in draft, maar die was me toch echt te traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:04
Shreddaaa schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:22:
[...]

Zeker een aanrader.
totdat je ~90 pace winger tegen je krijgt. WL afgesloten met Gold 2. tevreden, maar er had meer ingezeten dit weekend. Zit er aan te twijfelen om 1 'super' team te maken, zodat ik daar helemaal top mee speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:32
Vissert schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:48:
Kwam van het weekend dit team tegen :+

https://www.futbin.com/18/squad/943726

Tegenstander was niet super goed maar wel onnodig verloren met 2-1 :(
zitten die icons ook in normale packs? heb er nog nooit 1 gehad in mijn packs. Ik ben nu begonnen met Overmars te unlocken (icon). Gaat aardig wat tijd en geld in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrybeuker schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

zitten die icons ook in normale packs? heb er nog nooit 1 gehad in mijn packs. Ik ben nu begonnen met Overmars te unlocken (icon). Gaat aardig wat tijd en geld in zitten.
Ja, maar die zijn uiteraard heel zeldzaam, het merendeel van de FIFA-spelers heeft nog nooit een Icon/legend gepackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 00:55:
Met nog een paar minuten op de klok zijn we inmiddels toch wel zeker van onze eindklassenringen in Squad Battles. Zelf ben ik op Elite 2 geëindigd met 4 wedstrijden die ik niet meer gespeeld heb. Begin van de week een aantal keer op pro ipv wereldklasse gespeeld (wat ik afwissel met legendarisch afhankelijk van de tegenstander) en een sneue disconnect met server (4-2 voor op legendarisch leverde dus 0 punten op) hebben ervoor gezorgd dat elite 1 vandaag niet realistisch meer was. Welke klassering hebben jullie gehaald?

En zijn er ook mensen hier die op ultimate spelen?
Geen ultimate hier. Heb nog het gevoel dat dat nog een stapje te ver is voor mij. Alle wedstrijden op legendary gespeeld. Wel elite 2 geëindigd met David Silva als beste speler uit de pakjes.
Komende week extra focus op minder tegendoelpunten en hopelijk wat minder onmogelijke EA doelpunten tegen (mijn onmogelijke doelpunten wil ik natuurlijk wel blijven maken :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RR21 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:19:
Iemand ervaringen met Lukaku? Is hij zijn prijs waard? Wil hem opstellen in een 2 spitsen systeem met hem als targetman en een snelle spits naast hem.
Goed schot, maar log en onbehendig. Je moet hem als een soort stormram gebruiken, inlopen en scoren. Aanspelen en draaien/dribbelen om dan pas tot een schot of pass te komen gaat moeilijk met de man. Het is een afmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Pfoeii er zijn toch wel 3 dingen waar ik me nu behoorlijk aan ga irriteren bij SB, het gemiddelde van 5x paal/lat per wedstrijd. Ik heb geloof ik nog nooit maar dan ook nooit een vrije trap mee gekregen. En er word serieus alleen afgefloten voor rust/einde als ik in balbezit ben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Krijg ik zomaar Hamsik uit een pakje. Die gaan we gelijk verkopen. Jeeej. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:45
Joster schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:

leuk team, misschien van dijk in plaats van rudiger, dan zit je wel op 9/10 chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik had trouwens dit van de week... Wat zou Sylvana hiervan denken?

https://imgur.com/a/PicXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh nice, Odriozola IF is 16K. Heb er een aantal gekocht voor 9.8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
SlqmLqck schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

totdat je ~90 pace winger tegen je krijgt. WL afgesloten met Gold 2. tevreden, maar er had meer ingezeten dit weekend. Zit er aan te twijfelen om 1 'super' team te maken, zodat ik daar helemaal top mee speel.
Die kans is altijd aanwezig. Dus jij wil zeggen dat je enkel kan winnen als je een back zoals Bellerin, Cancelo, Dalbert etc hebt?

Ik heb nu met Aurier een redelijk snelle back, maar ik los t anders op door Azpi centraal te zetten.

Lichtsteiner had bij mij Manolas als rugdekking, dus dat snelheidsverschil had ik geen last van. Daar staat tegenover dat ie al zn duels wint en een goede voorzet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel is gehoord dat je beter s'avonds je pakjes kunt openen dan overdag. Omdat de kans op betere spelers dan groter is.

Wat is jullie mening/ervaring hierover? Of is dit echt onzin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:25:
Ik heb wel is gehoord dat je beter s'avonds je pakjes kunt openen dan overdag. Omdat de kans op betere spelers dan groter is.

Klinkt bij mij als complete bullsit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
RemkoDJ schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:13:
Pfoeii er zijn toch wel 3 dingen waar ik me nu behoorlijk aan ga irriteren bij SB, het gemiddelde van 5x paal/lat per wedstrijd. Ik heb geloof ik nog nooit maar dan ook nooit een vrije trap mee gekregen. En er word serieus alleen afgefloten voor rust/einde als ik in balbezit ben...
Ik krijg met regelmaat een vrije trap mee. Ligt ook aan je speelstijl denk ik. Wat betreft paal en lat, het is hier al zo vaak gezegd, maar dan nu nog een keer, low driven shots opzoeken op youtube. Dat is de enige oplossing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:25:

Onzin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19
weer alleen maar crap uit me pakjes van squad battle , hele week elke dag 4 wedstrijden doen voor als beste speler een doelman van 82..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Stylze schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:42:
weer alleen maar crap uit me pakjes van squad battle , hele week elke dag 4 wedstrijden doen voor als beste speler een doelman van 82..
Gelukkig krijg je nog coins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde verhaal, de hele week m'n best gedaan voor Arda Turan als beste kaart :'(

Maar goed, het is niet anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Eens, ik krijg 's ochtends Salah OTW uit een pakketje en dat is mijn beste pack tot nu toe geweest.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:47
Wat dat betreft levert WL een stuk meer op. Speel ook maar iets van 10 wedstrijden squad battles gedurende de week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Het is ook allemaal pack luck. Ook zovaak in WL niets bijzonders gehad.
Je kan ook moeilijk verwachten dat je uit ieder pakketje Ronaldo, Messi of een Icon pakt.
Altijd er van uitgaan dat je niks krijgt in packs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ervaring met Bakambu IF? Heb een goeie spits uit de LaLiga nodig, Budget zo'n 200 k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:24:
Hebben jullie ervaring met Bakambu IF? Heb een goeie spits uit de LaLiga nodig, Budget zo'n 200 k.
Heb er over getwijfeld maar uiteindelijk niet genomen vanwege zijn m/m workrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:26:
[...]

Heb er over getwijfeld maar uiteindelijk niet genomen vanwege zijn m/m workrates
Die zijn inderdaad minder! Welke is het bij jou geworden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Die zijn inderdaad minder! Welke is het bij jou geworden dan?
https://www.futbin.com/18/squad/861452

Dit switch ik ingame naar 4-3-1-2 met Suarez als CAM en die 2 vleugels ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Heb sinds paar dagen Carrasco, die speelt erg lekker op de linker kant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/861452

Dit switch ik ingame naar 4-3-1-2 met Suarez als CAM en die 2 vleugels ervoor.
Ziet er goed uit!

Ik heb dit LaLiga team: https://www.futbin.com/18/squad/948222

Wil dus een vervanger voor Muriel halen en zit te denken aan Bakambu, maar sta ook open voor andere opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff wat een klote packs krijg ik steeds. Ik heb alle geavanceerde sbc's gedaan, marquee matchups deze week gedaan, 3 keer GOLD 2 geworden in Weekend League en de Rui Costa sbc gedaan waar je ook nog packs voor krijgt, elke week tot nu toe 2 jumbo premium gold-packs van ICON edition en 3 Goud-spelers premium pakketten geopend. Bij elkaar ongeveer ruim 800k aan packs (als het niet 900k of 1 miljoen is) en mijn beste is..... Valencia van 45k. Daarna mijn beste Lallana van 9k. ECHT DRAMATiSCH. Oke je krijgt niet elke keer een goeie dat weet ik maar een speler van meer dan 60, 70k is toch gewoon normaal uit zoooveel packs?? Als iemand geen packluck heeft ben ik het wel geloof me. Dit weekend voor het eerst GOLD 1 gehaald en 2 100k packs. Het moet een keer gebeuren een goeie speler!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Bakkertje_01 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:19:
[...]

leuk team, misschien van dijk in plaats van rudiger, dan zit je wel op 9/10 chem.
Kan, maar Van Dijk is geen (ex-)PSV of (ex-)Chelsea :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:04
Shreddaaa schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:25:
[...]

Die kans is altijd aanwezig. Dus jij wil zeggen dat je enkel kan winnen als je een back zoals Bellerin, Cancelo, Dalbert etc hebt?

Ik heb nu met Aurier een redelijk snelle back, maar ik los t anders op door Azpi centraal te zetten.

Lichtsteiner had bij mij Manolas als rugdekking, dus dat snelheidsverschil had ik geen last van. Daar staat tegenover dat ie al zn duels wint en een goede voorzet heeft.
Nee hoor, Jij zegt alleen dat Lichtensteiner de beste RB is. Klopt deels wel, maar Florenzi heeft hogere stats en is wel een (heel) stuk duurder. De stat defending merk ik niet veel verschil van bij verdedigers. Vooral het fysiek deel heb je veel voordeel mee. Sommige staande tackles lijken wel eens op een beuk van een rugby speler.

EDIT: https://www.futbin.com/18/compare/328/401 :P

[ Voor 3% gewijzigd door SlqmLqck op 30-10-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Joster schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

Kan, maar Van Dijk is geen (ex-)PSV of (ex-)Chelsea :9
Mooie uitgangspunten voor een team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:33:
Pfff wat een klote packs krijg ik steeds. Ik heb alle geavanceerde sbc's gedaan, marquee matchups deze week gedaan, 3 keer GOLD 2 geworden in Weekend League en de Rui Costa sbc gedaan waar je ook nog packs voor krijgt, elke week tot nu toe 2 jumbo premium gold-packs van ICON edition en 3 Goud-spelers premium pakketten geopend. Bij elkaar ongeveer ruim 800k aan packs (als het niet 900k of 1 miljoen is) en mijn beste is..... Valencia van 45k. Daarna mijn beste Lallana van 9k. ECHT DRAMATiSCH. Oke je krijgt niet elke keer een goeie dat weet ik maar een speler van meer dan 60, 70k is toch gewoon normaal uit zoooveel packs?? Als iemand geen packluck heeft ben ik het wel geloof me. Komende week voor het eerst GOLD 1 gehaald en 2 100k packs. Het moet een keer gebeuren een goeie speler!!!
maar een speler van meer dan 60, 70k is toch gewoon normaal uit zoooveel packs??
Nee. Dat vind jij normaal.
Nogmaals het is allemaal Pack luck. Nergens staat dat als jij er x instop dat er x uitkomt.
Er zijn mensen die een 7.5k pak openen en Ronaldo krijgen, er zijn mensen die er 200 euro opzetten en geen walkout krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:33:
Pfff wat een klote packs krijg ik steeds. Ik heb alle geavanceerde sbc's gedaan, marquee matchups deze week gedaan, 3 keer GOLD 2 geworden in Weekend League en de Rui Costa sbc gedaan waar je ook nog packs voor krijgt, elke week tot nu toe 2 jumbo premium gold-packs van ICON edition en 3 Goud-spelers premium pakketten geopend. Bij elkaar ongeveer ruim 800k aan packs (als het niet 900k of 1 miljoen is) en mijn beste is..... Valencia van 45k. Daarna mijn beste Lallana van 9k. ECHT DRAMATiSCH. Oke je krijgt niet elke keer een goeie dat weet ik maar een speler van meer dan 60, 70k is toch gewoon normaal uit zoooveel packs?? Als iemand geen packluck heeft ben ik het wel geloof me. Dit weekend voor het eerst GOLD 1 gehaald en 2 100k packs. Het moet een keer gebeuren een goeie speler!!!
Dat klinkt inderdaad heel dramatisch, ik kocht afgelopen week voor 20 eu pakjes, zat Kanté er in. Was de 20 eu dus wel waard! Daarnaast Isco een keer gepackt (in het begin, toen nog 60k opgeleverd). Dus mag niet klagen!

Snap ook wel dat je wss nooit een Messi of Ronaldo gaat packen, maar een spelers van 100k zijn ook al lekker meegenomen...
Pagina: 1 ... 56 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs