Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

Als het een fout is hadden ze het er wel uit gehaald :+
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Je misbruikt een fout je zegt het zelf. Als je dat nodig bent om te winnen vind ik dat zielig ja. Niet persoonlijk bedoeld maar het is wel hoe ik er over denk.
Ik vind het zelf een fout maar ik snap dat FIFA er niet aan kan beginnen om ingame nog chemistry te gaan berekenen.

Maar als ik het dus zou doen uit formatie oogpunt dan is het niet zielig? Dus als ik midgame merk dat ik beter tegen een tegenstander kan spelen als ik naar 41212 2 switch los van chemistry bonussen dan is het niet zielig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:17:
[...]

Ea is wel eens vaker laks met problemen in fifa.. De bekende no loss bug.. ach ja laten we die ook maar misbruiken... etc etc..
Let's agree to disagree. :+
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Of een team met spelers met veel te veel haar op hun kop. :) Fellaini, Valderrama, Luiz, etc Zou ook indrukwekkend kunnen ogen. :)
Ik zou me kapot lachen als ik dit zou niet _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Dat heb je mij niet horen zeggen, het is niet zo dat "fifa" aan het begin bepaalt wie er wint en wie er verliest.
Maar er zit wel een mechanisme in fifa die ervoor zorgt dat je team slechter gaat spelen. En dat merk je snel genoeg;)
Met Squad battles merk je het snel genoeg. Vooral het Haags Kwartiertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:25:
[...]

[...]

Ik vind het zelf een fout maar ik snap dat FIFA er niet aan kan beginnen om ingame nog chemistry te gaan berekenen.

Maar als ik het dus zou doen uit formatie oogpunt dan is het niet zielig? Dus als ik midgame merk dat ik beter tegen een tegenstander kan spelen als ik naar 41212 2 switch los van chemistry bonussen dan is het niet zielig?
Ik heb het toch uitgelegd? Je neemt het veel te persoonlijk op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

Ik heb het toch uitgelegd? Je neemt het veel te persoonlijk op.
Haha nee hoor. Het is een onderdeel van FIFA :+ Iedereen heeft zo zijn tactieken en manieren wat andere misschien als zielig of cheaten zien. Ik lig nergens wakker van. Ik was alleen benieuwd of het je specifiek om de chem bonus gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Of een team met spelers met veel te veel haar op hun kop. :) Fellaini, Valderrama, Luiz, etc Zou ook indrukwekkend kunnen ogen. :)
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:01:
[...]

Zielig? Omdat ik gebruik maak van een fout in de chemistry? Kijk @Bean77 snap ik. Die is gewoon te lui om formatie te switchen aan het begin :+
Helemaal waar _/-\o_ 8)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Al mijn transfergeld ff in B Silva, 2x otamendi if en wat Hilton sif gegooid. Hup hup icon sbc en Kdb potm sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:47:
Zo. Al mijn transfergeld ff in B Silva, 2x otamendi if en wat Hilton sif gegooid. Hup hup icon sbc en Kdb potm sbc.
Otamendi IF? Verwacht je dat die gaat stijgen? Vind hem nu al vrij hoog.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:05:
[...]

Otamendi IF? Verwacht je dat die gaat stijgen? Vind hem nu al vrij hoog.
Als er iets is als high rated en/of city if in de Kdb sbc wel. Anders ben ik een sukkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Penalty voor mij en ook rood voor tegenstander, krijg natuurlijk geen win omdat het nog 0-0 stond...

[ Voor 6% gewijzigd door YouR op 27-10-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:16:
[...]
Als er iets is als high rated en/of city if in de Kdb sbc wel. Anders ben ik een sukkel. :)
Kun je dan niet beter David Silva kopen? Is higher rated en kost de helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Exodus FC schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:57:
[...]

Hij zegt high rated of city in form. High rated zijn er goedkopere dan Silva, en meer geliefde dan Silva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Shreddaaa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:26:
[...]
Hij zegt high rated of city in form. High rated zijn er goedkopere dan Silva, en meer geliefde dan Silva.
Daar had ik overheen gelezen, ga me eens verdiepen in de POTM. Volgens mij wordt Gabriel Jesus POTM oktober :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:57:
[...]

Wat hieronder staat. Maar ook: ik gok ook maar wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

Even serieus, heb jij ooit meegemaakt dat een trainer meteen wisselt in de 1e min?

Gaat me idd puur om die het misbruiken.

Natuurlijk mag jij je opstelling veranderen als het niet loopt, maar dat is wat anders dan meteen na de aftrap de boel veranderen.. En zelfs wisselen.. nog zieliger vind ik dat
Pereiro bij PSV staat officieel ook als CAM, maar in-game is het eerder ene CA. Daarnaast, wordt Locadia in het echt ook weleens op de flank geposteerd, in FIFA zou dat niet kunnen zonder penalty boost als je niet van formatie wil wisselen. Daarnaast zeg je eerder dat je het zielig vindt als dat nodig is om te winnen, maar het is toch niet per se nodig? Gewoon zoveel mogelijk voordelen benutten lijkt me, net als chem styles, een zo goed mogelijk team etc.

Hier overigens 5-5 in WL. Niet iets om trots om te zijn, maar in ieder geval beter dan m'n eerdere WL starts in FIFA 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik trouwens echt het aller irritantst vind van heel fifa. Dat keepers de bal niet pakken als hij achter gaat op minder dan 2 meter van hun positie. Was vorig jaar ook al. Je weet al dat het een corner wordt en toch denk ik elke keer van man man man. Dat ze ff een betere animatie bedenken als het zo nodig een corner moet worden. Of maak dat keepers wel normaal kunnen wandelen naar een bal dat met 3 km/u rolt.

Verder vind ik FIFA 18 een top spel.

edit trouwens dpad delay is eigenlijk irritanter in de menus

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Ik heb echt het gevoel dat ze dingen hebben aangepast zonder het te vermelden.

Squad battles..
Computer loopt soort van door je rug en neemt de bal mee.
Eriksen kan over 5 meter geen pass meer geven
Een salah wint in strenght van Matic...

Allemaal heel logisch. Denk dat ik mijn passing etc maar op Manuel ga zetten want heb het gevoel dat ea het vaker verneukt dan dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo’n 800k te besteden om mee te handelen. Iemand tips? Een goede Otw misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Pack net Dele Alli 😎

Nu komt de vraag: ga ik hem verkopen en mijn Calcio A team versterken of ga ik een premier league team om hem heen bouwen?

Calcio A team:
Szczęsny
karsdorp, manolas, benatia, lukaku
Bonevatura, strootman, joao Mario
Perisic, manduzic, callejon

Subs: Jorginho, Belotti, Dalbert, Nani, El sharaawy, de Vrij, Borja Valero

Wat is wijsheid?

Ik zoek een sterke middenvelder a la nainggolan. Loper, fysiek sterk...

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 27-10-2017 22:51 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:51:
hij packt gullit... Mijn droom...
Je kan dus wel een icon packen :P
Jep, haha. Verder nog tips omtrent mijn (te vormen) squad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Sanchez OTW op 39k... Hoop dat hij morgen voor de wedstrijd toch echt ff gaat stijgen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:29:
Sanchez OTW op 39k... Hoop dat hij morgen voor de wedstrijd toch echt ff gaat stijgen😂
Ik weet het niet met die OTW. Volgens mij zitten er te veel handelaren op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Wanneer is de beste tijd om scream cards te verkopen? heb nog zo'n 7x peter crouch en 2x bartra 1x depay en 1x kovacic liggen. Vanavond of wanneer de boosts actief zijn?

als jullie mij kunnen helpen zou top zijn scheelt behoorlijk wat muntjes :o

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valandil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:26:
Pack net Dele Alli 😎

Nu komt de vraag: ga ik hem verkopen en mijn Calcio A team versterken of ga ik een premier league team om hem heen bouwen?

Calcio A team:
Szczęsny
karsdorp, manolas, benatia, lukaku
Bonevatura, strootman, joao Mario
Perisic, manduzic, callejon

Subs: Jorginho, Belotti, Dalbert, Nani, El sharaawy, de Vrij, Borja Valero

Wat is wijsheid?

Ik heb een tijd terug ook Alli gepackt en heb hem gehouden en heb daar geen moment spijt van. Goeie speler met goede passes, kan aardig schieten en ook nog koppen want is niet de kleinste.

Ik zelf heb niks met serie a dus ik zou sowieso voor wat anders gaan, maar ja dat is gewoon persoonlijke voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Valandil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:26:
Renato Sanchez. Ondanks zijn lage stats speelt hij vergelijkbaar met Naingolan. Heb Renato Sanchez in mijn BPL team en had Naingolan als leenspeler in mijn Calcio A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Net pack ik achter elkaar Sneijder en een Noorse in form gast van 12.000

Hahaha en nog kane 😂😂😂

Overgeschakeld naar La Liga.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/bqhnxbvvoqgax.png

Bankje met Jesus, Sane, Martial, Coutinho, Bakayako. Wat nu te doen ? Wijd speelt wel fijn, maar met Kroos en Modric small zal ook wel goed zijn. 45.000 munten nu

[ Voor 17% gewijzigd door Mars18 op 28-10-2017 00:30 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:32
Waar het aan ligt geen idee. Maar krijg amper nog een bal tussen de palen. 3 potjes op rij verlies ik hierdoor. Bijna 10 doelpogingen meer dan mijn tegenstander, maar gewoon niet scoren, terwijl de tegenstander weer een klutsbal voor zijn voeten krijgt en ik verlies! Grrrrrrr

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Lol pack gewoon 2 scream kaartjes van bender achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:25
gisteravond voor leuke prijs Jesus kunnen kopen kon het niet laten omdat iedereen het over hem heeft.
Had Lacazette al maar de beste Braziliaan doet zeker niet onder voor hem.
Categorie underrated speler dat is een understatement.

Moet alleen nu sparen en op zoek naar een keeper, nu Schmeichel zat te denken aan Lloris maar hoor wisselende verhalen hierover. Beter lang wachten en sparen voor de Gea?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Gisteravond tegen die Toobster gespeeld, wat een held op sokken :') de eerste pot ging gelijk op, werd 7-6 voor hem (:')). Bij de tweede pot ging het iets meer mijn kant op. Ging die bij 2-2 (??) in een vriendschappelijk potje (???????) de bal rondpassen. Mafklapper. Na verlenging 4-2 gewonnen. Daarna durfde die niet meer. Meteen maar verwijderen van PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Skann schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:30:
Gisteravond tegen die Toobster gespeeld, wat een held op sokken :') de eerste pot ging gelijk op, werd 7-6 voor hem (:')). Bij de tweede pot ging het iets meer mijn kant op. Ging die bij 2-2 (??) in een vriendschappelijk potje (???????) de bal rondpassen. Mafklapper. Na verlenging 4-2 gewonnen. Daarna durfde die niet meer. Meteen maar verwijderen van PS4.
Laten we wel gewoon respectvol met elkaar om blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Shreddaaa schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:41:
[...]

Laten we wel gewoon respectvol met elkaar om blijven gaan.
Dat doe ik ook zeker. Maar mij zielig noemen omdat ik alleen een opstelling wijzig als je zelf in een vriendschappelijk potje oeverloos gaat rondtikken is echt treurig. Maar goed, genoeg hierover :)

[ Voor 4% gewijzigd door Skann op 28-10-2017 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com//18/squad/689574

Mijn huidige team. Vooral Mooy IF is verbazingwekkend goed. Had meer lol van Yaya Toure dan Dembele. Iemand aanbevelingen? Prijscategorie cheapass. Vind het niet erg om munten uit te geven maar wil niet zo vroeg in het jaar al een megateam ivm waardedalingen gold cards..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:40
Net Scream Boateng uit een SBC pakje. Gewoon verkopen of heeft het zin om hem te bewaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:03:
Net Scream Boateng uit een SBC pakje. Gewoon verkopen of heeft het zin om hem te bewaren?
Ze zijn nu nog allemaal best laag toch? Er is nog niet echts iet gebeurd met die gasten. Ik hou die van mij vast met het risico dat het net zo loopt als met die snorrendudes vorig jaar (die gingen naar de waarde van hun reguliere kaarten toe tot een hele late SBC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:58:
https://www.futbin.com//18/squad/689574

Mijn huidige team. Vooral Mooy IF is verbazingwekkend goed. Had meer lol van Yaya Toure dan Dembele. Iemand aanbevelingen? Prijscategorie cheapass. Vind het niet erg om munten uit te geven maar wil niet zo vroeg in het jaar al een megateam ivm waardedalingen gold cards..
Ziet er goed uit, lijkt op mijn team. Hoe speelt Martial op 5 chem in de spits?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Ziet er goed uit, lijkt op mijn team. Hoe speelt Martial op 5 chem in de spits?
Speelt prima op 7 chem. :)

Typte dit tijdens de 1e helft. Hij heeft net zijn hattrick afgemaakt.

Dit team heeft veel scorend vermogen. Dat speelt wel fijn. Alleen Dembele voegt tot nu toe echt niks toe.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2017 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:12:
[...]
Dit team heeft veel scorend vermogen. Dat speelt wel fijn. Alleen Dembele voegt tot nu toe echt niks toe.
Probeer Renato Sanchez eens (met basic chem). Is echt een geweldenaar, ik speel dezelfde formatie als jij en ook BPL team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

Ze zijn nu nog allemaal best laag toch? Er is nog niet echts iet gebeurd met die gasten. Ik hou die van mij vast met het risico dat het net zo loopt als met die snorrendudes vorig jaar (die gingen naar de waarde van hun reguliere kaarten toe tot een hele late SBC)
met FUTMAS waren die ineens nodig. Gingen naar 35k per kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Korkss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:23:
Waar het aan ligt geen idee. Maar krijg amper nog een bal tussen de palen. 3 potjes op rij verlies ik hierdoor. Bijna 10 doelpogingen meer dan mijn tegenstander, maar gewoon niet scoren, terwijl de tegenstander weer een klutsbal voor zijn voeten krijgt en ik verlies! Grrrrrrr
Gebruik je low-driven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de scheidsrechters gebuffd? Net een wedstrijd met 5 penalties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

Bewaren dan maar. Uit het volgende SBC pakje krijg ik weer SBC Boateng...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Wat is dat?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
De reden dat je zoveel kansen mist. Laag schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Een low-driven schot is gewoon een manier van afmaken (vliegt er eigenlijk meestal wel in :) )
Op youtube zijn er wel genoeg tutorials over te vinden hoe t werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:58:
Zijn de scheidsrechters gebuffd? Net een wedstrijd met 5 penalties.
Ik word er echt gek van!! Het is al een tijdje aan de gang maar echt bespottelijk hoe partijdig er gefloten wordt. Ik word onderuit gehaald in de 16.... niets aan de hand, ik pak de bal af en die simulant valt ter aarde.. pingel... jammer dat je in-game de scheids niet kan aftuigen *sarcasme*

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43
Ik ben redelijk newbie in Fifa. Tenminste, speel het elk jaar wel. Maar speelde altijd single player en met gewone clubs. Wat ik dan 3 weken leuk vond en dan weer stopte.

Dit jaar meer in FUT gedoken, super vet tot nu toe. Al duizelt het me behoorlijk met alle termen tactieken waar ik geen zak van snap :p

Nu speel ik vaak squad battles, maar zijn die veel moeilijker dan andere teams? Ik speelde tegen een op papier veel zwakkere tegenstander met een dramatische teamgeest. Ik had dan ook een dikke veld overwicht, maar wat ik ook deed, de bal ging er niet in. Niet minder dan 8 keer de paal\lat geraakt. De tegenstander daarin tegen kreeg drie halve kansen die er uiteraard in gingen. Zelfs ruim buiten de 16...

Zit daar een soort logica achter? Is dat te voorkomen? Ik raak sowieso wel haal vaak de lat...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha ik wist dat het zo'n persoon zou zijn _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens nu mijn team geupdate met een nieuwe IF LM. Nog steeds onder de €100k gebleven met dit team :P. Wacht nu nog wel op een goede IF LB.
https://www.futbin.com//18/squad/892567

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:10

c0burn

Feed your head

Je extensie is gepulled? Ik had 'm al geïnstalleerd, vandaag kwam een melding van aangepaste permission of zoiets; maar er is een continu CPU gebruik van ~5%, ook als ik de web-app niet open heb. Verklaarbaar of onderdeel van de bèta-status? :)

Remember what the dormouse said

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

c0burn schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Je extensie is gepulled? Ik had 'm al geïnstalleerd, vandaag kwam een melding van aangepaste permission of zoiets; maar er is een continu CPU gebruik van ~5%, ook als ik de web-app niet open heb. Verklaarbaar of onderdeel van de bèta-status? :)
De extensie mag volgens Google maar 1 doel hebben. Iets wat mijne had, het ophalen van prijzen. Geen idee waarom hij dus offline is gehaald. Je kunt tot ik mijn eigen futsync heb anders wel overstappen op die tampermonkey.

Het is meer een alpha versie maar goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak de borst maar nat voor Martial ST IF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:31:
Zit er dik in ja. Ik vind de normale Martial al vreselijk om tegen te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Zit ik eindelijk in die weekend league. Ben nu op de helft. Conclusie : ik heb daar echt niks te zoeken.
2 wins 18 losses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Wie o wie kan mij helpen? Wat moet ik veranderen als mijn spelers in een aanval ipv runs maken, terug zakken? Als ik ze weg stuur (L1), ipv dat ze een run maken als ik in de buurt kom, zie je ze op de rem trappen en terug vallen. Ik word er niet goed van, iedere aanval valt zo gelijk dood en sta je met 5 verdedigers om je heen. Tegenstander zet vervolgens zoveel druk dat de bal nergens meer aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@bbblije heb je al gekeken of de spelers hoge workrates hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Exodus FC schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:59:
@bbblije heb je al gekeken of de spelers hoge workrates hebben?
Spelers hebben high/high. Maar het is raar, want als de tegenstander weinig druk zet, dan duiken al mn spelers in gaten en worden er runs gemaakt. Speel ik tegen legendarisch dan wordt mn team een groep gebakken wortels. Tegenstander zet meer druk, en iedereen valt continue terug ipv aanvallend runs te maken. Snap er helemaal geen hout van!

En of iemand tackelen kan uitleggen, ze stappen een uur te laat uit. Ik ben al geswitched van speler en dan zie je de vorige uitstappen...

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 28-10-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:13:
Zit ik eindelijk in die weekend league. Ben nu op de helft. Conclusie : ik heb daar echt niks te zoeken.
2 wins 18 losses
Met welk team speel je en waar heb je het gevoel dat het mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 22:37
Vissert schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:27:
[...]

Wat voor mij vorig weekend hielp was een verdedigende opstelling te doen speel normaal 4-1-2-1-2 maar tijdens WL geswitcht naar 4-2-3-1 waardoor ik minder tegen goals kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Vissert schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:27:
[...]

Aan het team ligt het echt niet hoor.

Ik speel 4-3-1-2 met cm’s.

Heb de verdedigers stay back, 2 cm’s ook stay back.

Mijn team is nu:

Courtois
Valencia - Koscielny - Bailly - Rose
Gueye - Bakayoko - Gundogan
Rui Costa (90)
V Basten (91) - Lacazette

Waar het voor mijn gevoel mis gaat? Ik sta als een kleuter te verdedigen. En mis legio kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:15:
[...]

Aan het team ligt het echt niet hoor.

Ik speel 4-3-1-2 met cm’s.

Heb de verdedigers stay back, 2 cm’s ook stay back.

Mijn team is nu:

Courtois
Valencia - Koscielny - Bailly - Rose
Gueye - Bakayoko - Gundogan
Rui Costa (90)
V Basten (91) - Lacazette

Waar het voor mijn gevoel mis gaat? Ik sta als een kleuter te verdedigen. En mis legio kansen.
WL speelt anders dan seasons. Iedereen is een tikkeltje serieuzer en beter.

Wat kan helpen is om een wedstrijd terug te lijken om te zien waar het mis ging. En sowieso af en toe rust nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

bbblije schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:08:
Wat een klote zooi! Denk oké verkoop Lukaku maar... 190K, laagste BIN was op moment van plaatsen 183K. Verkocht en de BIN staat op 200K... Lacazette ook weer naar de 180K. [mbr] *knip* Je taalgebruik mag wel een stuk volwassener :( [/]
Je bent er op tijd bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

WL speelt anders dan seasons. Iedereen is een tikkeltje serieuzer en beter.

Wat kan helpen is om een wedstrijd terug te lijken om te zien waar het mis ging. En sowieso af en toe rust nemen.
Ja dat merk ik. Iedereen speelt op resultaat, niveau ligt ook veel hoger.
Is mijn eerste weekend league, had er echt meer van verwacht. Hoop het tij nog te keren en zilver te halen. Maar heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:31:
IF Martial - IF Jesus - IF Sterling :o.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Weet iemand wanneer de nieuwe POTM challenge komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Higuain verdient eerder een if

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

repost : Wanneer is de beste tijd om scream cards te verkopen? heb nog zo'n 7x peter crouch en 2x bartra 1x depay en 1x kovacic liggen. Vanavond of wanneer de boosts actief zijn?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:50:
[...]

IF Martial - IF Jesus - IF Sterling :o.
Pffft, IF Martial en ik ben klaar :+ tot TOTS (ST of LM?)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha,

het zegt wel weer genoeg dat je hier dit nu nog wilt benoemen.

edit:

Ik ga er niet eens op in. Meneer ik speel met parkeer de bus en ik ga elke replay bekijken NADAT ik voorsta en lekker lang wachten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:21:
[...]

Pffft, IF Martial en ik ben klaar :+ tot TOTS (ST of LM?)
Hij stond een soort van LM. Eigenlijk meer linker CAM met verdedigende taken. Maar als EA meeleest stond hij ST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julian-Intel schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:11:
repost : Wanneer is de beste tijd om scream cards te verkopen? heb nog zo'n 7x peter crouch en 2x bartra 1x depay en 1x kovacic liggen. Vanavond of wanneer de boosts actief zijn?

Daar kan niemand een goed antwoord op geven want je weet niet wat de markt gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds erg blij met Overmars en IF Salah op de flanken. Had wel gehoopt dat die kopbal van Lukaku erin ging, want had wel zin in een gratis upgrade. Maar goed, volgende week dan maar weer hopen :P
SB gaat wel lekker, vrees alleen dat ik elite 1 net niet gaat halen als het zo doorgaat.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:34:
Nog steeds erg blij met Overmars en IF Salah op de flanken. Had wel gehoopt dat die kopbal van Lukaku erin ging, want had wel zin in een gratis upgrade. Maar goed, volgende week dan maar weer hopen :P
SB gaat wel lekker, vrees alleen dat ik elite 1 net niet gaat halen als het zo doorgaat.
Heb vandaag Overmars en Costa ook gehaald, vooral Overmars voelt als een enorme versterking.
Gebruik hem overigens als spits.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Zo de eerste twee weken zitter erop! I.v.m. vakantie wat later kunnen beginnen maar we zijn onderweg! Tot zover begonnen met de volgende dingen;

- Bronze pack method;
- SBC's (basic, advanced), beste spelers uit de packs, Fekir IF (verkocht), Sturridge (scream), Umtiti en ter Stegan;
- Conditie kaarten opkopen doordeweeks en verkopen in het weekend.
- SB, eerste week goud 2, nu aan het zweven tussen elite en goud 1.

Inmiddels 250k op de rekening en het volgende team; https://www.futbin.com/18/squad/903681

What to do? Hebben jullie enig idee wanneer de legue SBC's eraan komen voor BPL, Calcio A en LaLiga? Ik zit eraan te denken om 150k te investeren in mijn huidige team en dan 100k over te houden voor een leuke legue SBC.

Wie heeft er een gouden tip over hoe nu verder? Alli en William lijken me een leuke versterkingen.

Ps, nu 100 wedstrijden gespeeld en vanaf volgende week pas online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:38:
[...]

Heb vandaag Overmars en Costa ook gehaald, vooral Overmars voelt als een enorme versterking.
Gebruik hem overigens als spits.
Kan me voorstellen wat betreft Overmars. Lekker pacen en dat met 5* WF :P
Ik heb een tijdje geleden ook naar costa gekeken, maar die kon mij niet overtuigen qua stats/prijs. (de goedkopere sbc variant is voor mij geen optie omdat je na de toty hem bij het oud vuil kan zetten omdat die dan ingehaald is door betere spelers).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:17

Oekol

waka waka hey hey

Ik ben gisteren geëindigd op 38.200 punten in SB. Op hoeveel staat die nu ongeveer? Ben benieuwd waar ik ga eindigen deze week. Thaaanks!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:51:
[...]

Kan me voorstellen wat betreft Overmars. Lekker pacen en dat met 5* WF :P
Ik heb een tijdje geleden ook naar costa gekeken, maar die kon mij niet overtuigen qua stats/prijs. (de goedkopere sbc variant is voor mij geen optie omdat je na de toty hem bij het oud vuil kan zetten omdat die dan ingehaald is door betere spelers).
Het is vooral zijn pace icm met zijn runs, Costa kan je door zijn stats minstens tot TOTS als CAM kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:25
roybr schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:38:
Zo de eerste twee weken zitter erop! I.v.m. vakantie wat later kunnen beginnen maar we zijn onderweg! Tot zover begonnen met de volgende dingen;

- Bronze pack method;
- SBC's (basic, advanced), beste spelers uit de packs, Fekir IF (verkocht), Sturridge (scream), Umtiti en ter Stegan;
- Conditie kaarten opkopen doordeweeks en verkopen in het weekend.
- SB, eerste week goud 2, nu aan het zweven tussen elite en goud 1.

Inmiddels 250k op de rekening en het volgende team; https://www.futbin.com/18/squad/903681

What to do? Hebben jullie enig idee wanneer de legue SBC's eraan komen voor BPL, Calcio A en LaLiga? Ik zit eraan te denken om 150k te investeren in mijn huidige team en dan 100k over te houden voor een leuke legue SBC.

Wie heeft er een gouden tip over hoe nu verder? Alli en William lijken me een leuke versterkingen.

Ps, nu 100 wedstrijden gespeeld en vanaf volgende week pas online.
moratta vervangen. had ik eerst ook als spits.
nu lacazete en jesus...zo veel beter wisselen elkaar af speel 4-3-3. en heb volledig 11tal als backup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:43:
Ik ben gisteren geëindigd op 38.200 punten in SB. Op hoeveel staat die nu ongeveer? Ben benieuwd waar ik ga eindigen deze week. Thaaanks!
Nu nog elite 3 denk ik, morgen goud1.

Als je rond de 42.000 zit dan eindig je volgens mij elite 3. Vorige week was het volgens mij 40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
d-vine schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:21:
[...]

moratta vervangen. had ik eerst ook als spits.
nu lacazete en jesus...zo veel beter wisselen elkaar af speel 4-3-3. en heb volledig 11tal als backup
Thnx voor de tips! Lacazette is nog aardig prijzig. Morgen eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:27:
[...]

Nu nog elite 3 denk ik, morgen goud1.

Als je rond de 42.000 zit dan eindig je volgens mij elite 3. Vorige week was het volgens mij 40k.
Tering word dat elke week 2k meer? 2 weken geleden had ik nog genoeg aan 32k voor elite 3..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:14:
[...]

Tering word dat elke week 2k meer? 2 weken geleden had ik nog genoeg aan 32k voor elite 3..
Inclusief de zondag?
Ik praat namelijk over inclusief de zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:16:
[...]

Inclusief de zondag?
Ik praat namelijk over inclusief de zondag.
Ja inclusief zondag. Ik kan nooit in 't weekend spelen helaas! Hoop nog net in de elite 3 te blijven. Maar zal wel niet meer lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
Squad Battles staat op 48k punten op dit moment. Even de teams vernieuwd zodat ik deze morgen na 10:00 kan spelen. Elite 1 gaat net niet lukken in 12 potjes denk ik ;w

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Korkss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:38:
[...]

Ja dat merk ik. Iedereen speelt op resultaat, niveau ligt ook veel hoger.
Is mijn eerste weekend league, had er echt meer van verwacht. Hoop het tij nog te keren en zilver te halen. Maar heb er een hard hoofd in.
. Heb er ook nogal last van heb nog 18 wedstrijden te spelen en maar 5 gewonnen en 17 verloren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:03
Lekker hoor, krijg jesus uit het beloningspakketje van de corners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Moet echt wat aan gaan passen. Of formatie of spits. Ben bang dat ik toch wat meer snelheid nodig heb voorin, Diego Costa krijgt het te vaak niet voor elkaar...

Speel nu 433-4, heb ook nog niet veel andere opstellingen geprobeerd.

https://www.easports.com/...ffId=ktjIG1xXCu1:FFA18XBO

Iemand tips? Spits (+- 40k) of formatie?

[ Voor 13% gewijzigd door Beltoni op 29-10-2017 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 17:09

Grudgie

PSN: Grudgie7

Welke formatie zouden jullie spelen met mijn team?

Op moment speel ik 4-1-2-1-2, maar merk toch dat ik het liefst met buitenspelers speel en aanvallen doe vanaf de flanken.

https://www.easports.com/...Id=gjSNFuz2nNboF:FFA18PS4

Wil wel weer naar een soort van 4-3-3, maar wil wel graag met Asensio spelen en Casemiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nominatie voor volley van de dag. :)

[Video: https://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/38478761]

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

roybr schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:43:
[...]

Als je snel bent pak je hem voor maandag nog voor 150K op... dan donderdag avond gaat hij weer richting de 180K.
Beltoni schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:21:
Moet echt wat aan gaan passen. Of formatie of spits. Ben bang dat ik toch wat meer snelheid nodig heb voorin, Diego Costa krijgt het te vaak niet voor elkaar...

Speel nu 433-4, heb ook nog niet veel andere opstellingen geprobeerd.

https://www.easports.com/...ffId=ktjIG1xXCu1:FFA18XBO

Iemand tips? Spits (+- 40k) of formatie?
https://amp.reddit.com/r/..._guide_to_custom_tactics/

Dit! En dan nadenken en testen hoe je wilt spelen en welke spelers daar bij passen.

Ik ben er dit jaar eindelijk over uit dat het een spel is met beperkingen. En dat een speler die dingen wil forceren een “slechte” speler is. Je moet door hebben hoe het spel is gecodeerd en daar naar spelen. Het spel heeft zijn beperkingen, helaas denken we dat alles mogelijk is, omdat het er ook zo mooi uit ziet. Maar net als in andere games, er zijn gebieden waar je niet kan komen. Een speler die daar mee om kan gaan, speelt ieder weekend 40-0.

Vaak lees je verhalen over scripting. Dit bestaat simpel weg niet, dit is enkel een speler die iets wil forceren wat het spel niet kan. Niet goed door heeft wat op dat moment de beste zet is, met de beperkingen van de game. Het is het besef dat het een game blijft! En dingen die je vanuit de echte wereld er naar wilt vertalen niet altijd gaan.

[ Voor 80% gewijzigd door bbblije op 29-10-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:58:
Nominatie voor volley van de dag. :)

[video]
Zag hem net in de xbox app voorbij komen. Lekker hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Zag hem net in de xbox app voorbij komen. Lekker hoor!!
Kreeg hem niet naar Onedrive dus hij is wel een paar keer op verschillende manieren gespamd ja. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
roybr schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:43:
[...]

Je kan hem testen door hem te kopen als leenspeler heb ik ook gedaan...

Ik vindt het lastig om een goede spits te kiezen....lukaku is nu mijn volgende target

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Wii4all schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Ik vindt het lastig om een goede spits te kiezen....lukaku is nu mijn volgende target
Ja dat is een goede tip! In je L3 R3 menu kan je hem 8 wedstrijden als leen speler kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
bbblije schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:19:
[...]

Ja dat is een goede tip! In je L3 menu kan je hem 8 wedstrijden als leen speler kopen!
Dat is bij mij een soort standaard geworden de laatste 2 fifas de leenspelers halen welke ik via het l3 menu kan kopen.....ze zijn bijna allemaal op..inmiddels

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

MyUtd4Life schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 02:07:
Squad Battles staat op 48k punten op dit moment. Even de teams vernieuwd zodat ik deze morgen na 10:00 kan spelen. Elite 1 gaat net niet lukken in 12 potjes denk ik ;w
Deze gasten houden bij hoeveel punten je per rank minimaal nodig hebt.

https://www.fifauteam.com/fifa-18-squad-battles-rewards/#2

Alleen deze week gaan we al over het gemiddelde van vorige week heen.

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 29-10-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

De beste spits is vooral afhankelijk van je speelstijl, formatie en settings.
Wat voor spits zoek je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 17:09

Grudgie

PSN: Grudgie7

Pffff.. ik ben kampioen paal en lat schieten. Niet te filmen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaring met Ibrahimovic op CAM?
Pagina: 1 ... 55 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs