Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Update heeft SB een stuk moeilijker gemaakt. Tweede helft zijn mn spelers een stel idioten. Gemiddelde stamina van mn spelers is 83... maar ze krijgen de tweedehelft geen pass meer weg, alsof de bal door de modder rolt... Speelde alles op legendarisch, krijg nu geen match gewonnen op prof!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
@bbblije ik merk geen verschil hoor. Speel alles op professional en alle 5 potjes met 4 doelpunten of meer gewonnen en niets tegen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Voor de IF traders Neres IF gaat nu voor 15k. Braziliaans dus makkelijk te matchen en een groot talent. Denk dat hij nog wel gaat stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
bbblije schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:07:
Update heeft SB een stuk moeilijker gemaakt. Tweede helft zijn mn spelers een stel idioten. Gemiddelde stamina van mn spelers is 83... maar ze krijgen de tweedehelft geen pass meer weg, alsof de bal door de modder rolt... Speelde alles op legendarisch, krijg nu geen match gewonnen op prof!?
Ik heb dit online telkens. Sta je 2-0 voor en dan begint de ellende. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Exodus FC schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:13:
@bbblije ik merk geen verschil hoor. Speel alles op professional en alle 5 potjes met 4 doelpunten of meer gewonnen en niets tegen.
Jij hebt ook net gespeeld dan? Er is vannacht/vanochtend een update geweest.

Edit: zo uit je post gelezen wel, sorry. Mn koffie nog maar net op ;) misschien ligt daar ook wel mn fifa capaciteit aan :p

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 27-10-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:11
servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Dat is scripting, slaat helemaal nergens op. Eerste helft sta ik 3-0, 2e helft lukt niks meer, ook het rustig uitspelen lukt dat niet meer. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Dat is scripting, slaat helemaal nergens op. Eerste helft sta ik 3-0, 2e helft lukt niks meer, ook het rustig uitspelen lukt dat niet meer. 8)7
Lekker joh Fifa, je dagelijkse potje scripted reality. Steeds winnen is toch niet leuk ;) verliezen! Daar maak je mensen verslaafd mee! Controller kapot gooien en je vriendin verrot schelden, hulde Fifa!

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 27-10-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ben van plan mijn Serie A te upgraden. Achterin staat het als een huis. Middenveld en aanval is matig.
Niang - Belotti - Felipe
IF brozovic - parolo - bonaventura
-Vedediging- (allemaal verschillende nationaliteiten.

Iemand die met Perisic speelt? Ook een 5*WF zoals Son speelt ie net zo?
Momenteel speel ik 4321, maar wil gaan proberen om met 433(2) te gaan spelen. (dus 1 cdm en 2 cm's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Ik wil scripting niet compleet van de tafel vegen maar vergeet niet dat je tegenstander ook verandert van tactiek, instelling en misschien zelfs wel formatie.

Zelf switch ik vaak naar 41212 2 als ik het heel lastig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
bbblije schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

Lekker joh Fifa, je dagelijkse potje scripted reality. Steeds winnen is toch niet leuk ;) verliezen! Daar maak je mensen verslaafd mee!
Opzich vind ik verliezen niet erg, maar als je domineert en vervolgens niks meer lukt slaat het helemaal nergens op. Tussen rb ,cv en gk rond tikken is het enigste hoe je netjes de wedstrijd kan uitspelen. Maar dat is niet zo leuk voor de tegenstander :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
Ik switch altijd naar de vliegende controller tactiek. Lijkt ook niet echt te werken.
1 tip: Mik hem niet precies op de plek waar je mobiel ligt. Dat vindt je scherm niet leuk. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 20:34
servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Als ik online een 2-0 voorsprong heb, dan gaat het meestal wel de goede kant op. Als ik voor kom te staan, dan is het meestal geen probleem meer. Omdat mensen dan genoodzaakt zijn niet defensive te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Ik wil scripting niet compleet van de tafel vegen maar vergeet niet dat je tegenstander ook verandert van tactiek, instelling en misschien zelfs wel formatie.

Zelf switch ik vaak naar 41212 2 als ik het heel lastig heb.
In dit geval was het divisie 8, vanwege drukte met sbc en sb. Dus de tegenstanders daar zijn niet zo slim om hun tactieken aan te passen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Overigens heeft Lacazette er in mijn team helemaal geen zin in. Waar Lukaku zo nu en dan nog vrij kwam of ging lopen, staat Lacazette continue in de kluts. Custom tactics aangepast, toen gingen mn middenvelders opeens scoren. Lacazette stond op het middenveld tackels uit te delen. Dus de eerste 4 wedstrijden met de man waren geen succes. Iemand ervaring met hem? Beste formatie voor de man? En eventueel instructies/tactics? Ik speel zelf het liefste 4321. Maar scoor het meeste met Son en Mkhi, spits staat er voor jan lul.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:00
bbblije schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:49:
Overigens heeft Lacazette er in mijn team helemaal geen zin in. Waar Lukaku zo nu en dan nog vrij kwam of ging lopen, staat Lacazette continue in de kluts. Custom tactics aangepast, toen gingen mn middenvelders opeens scoren. Lacazette stond op het middenveld tackels uit te delen. Dus de eerste 4 wedstrijden met de man waren geen succes. Iemand ervaring met hem? Beste formatie voor de man? En eventueel instructies/tactics? Ik speel zelf het liefste 4321. Maar scoor het meeste met Son en Mkhi, spits staat er voor jan lul.... :(
Met 4321 opstelling had ik veel meer het gevoel dat de rol van de spits het wegsturen van de vleugelspelers zijn. Ook daar had ik inderdaad last van de spits die continu niet in de spits stond of te dicht bij de middellijn.

Nu overgeschakeld naar 41212 (2) en de CAM en ST's scoren er op los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
SlqmLqck schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:41:
Ben van plan mijn Serie A te upgraden. Achterin staat het als een huis. Middenveld en aanval is matig.
Niang - Belotti - Felipe
IF brozovic - parolo - bonaventura
-Vedediging- (allemaal verschillende nationaliteiten.

Iemand die met Perisic speelt? Ook een 5*WF zoals Son speelt ie net zo?
Momenteel speel ik 4321, maar wil gaan proberen om met 433(2) te gaan spelen. (dus 1 cdm en 2 cm's).
Vind zelf Douglas Costa en Callejon goede alternatieven voor de vleugels. Berardi is ook een goede keuze. Perisic is een beest!

Ik heb naast Brozovic, Joao Mario. Dit vind ik persoonlijk een van de fijnste spelers in het spel. Marchisio en Khedira zijn ook echte beesten voor je middenveld.

Je zou kunnen gaan voor een middenveld met Brozovic, Khedira en Joao Mario en daarvoor Costa, Belotti (of Icardi IF, die scoort alles!) en Felipe.

Als je dan 4-3-3 speelt en Khedira achterlaat tijdens t aanvallen heb je wel balans door de High-High workrates van Joao.

Wie heb je in je verdediging staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
4-2-3-1 is dan denk ik het beste. Zelf zo gespeeld met Laca en die had er toch mooi 23 inliggen in 15 wedstrijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Nu online
Shreddaaa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Vind zelf Douglas Costa en Callejon goede alternatieven voor de vleugels. Berardi is ook een goede keuze. Perisic is een beest!

Ik heb naast Brozovic, Joao Mario. Dit vind ik persoonlijk een van de fijnste spelers in het spel. Marchisio en Khedira zijn ook echte beesten voor je middenveld.

Je zou kunnen gaan voor een middenveld met Brozovic, Khedira en Joao Mario en daarvoor Costa, Belotti (of Icardi IF, die scoort alles!) en Felipe.

Als je dan 4-3-3 speelt en Khedira achterlaat tijdens t aanvallen heb je wel balans door de High-High workrates van Joao.

Wie heb je in je verdediging staan?
Is Khedira niet te traag? Zat idd ook te denk aan IF Icardi toe te voegen, maar dan moet ik even zorgen dat ik m'n Marquee inkopen dinsdag goed verkopen.
Momenteel staat Lukaku Manolas Benatia en Karsdorp achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:52
Bij mij staat lacazette altijd in spits (wel custom aangegeven altijd midden staan, en eventueel voorin blijven) en dat werkt super.
flanken doe ik Sanchez soms achter vleugels of standaard, evenals Salah.
Sinds ik Lacazette heb loopt mijn team als een trein.
Ik speel altijd wel met 4-3-3 (2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:04:
[...]

Ik zou in plaats van IF Ghoulam eerst eens Jordan Lukaku proberen op die positie. Kost volgens mij ook helemaal niks meer.
Ik heb ze even vergeleken maar zie geen voordelen bij Lukaku.
https://www.futbin.com/18/compare/1246/477/15476

O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com/18/squad/863283

Mijn team sinds gisteravond. Nu sparen voor vervanger voor Kane

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:45:
[...]

In dit geval was het divisie 8, vanwege drukte met sbc en sb. Dus de tegenstanders daar zijn niet zo slim om hun tactieken aan te passen;)
Verkijk je daar niet op. Ik was vorig jaar een div 2 speler met uitstapjes naar div 1 maar speel nu ook nog in div 7. Dat beetje tijd wat ik heb voor fifa gaat op aan kwalificatie en hier en daar wat WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 13:00
ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

O-) O-)
Op het eerste oog lijkt het inderdaad geen voordeel te zijn. Maar zijn lengte + jumping + strength + pace zorgt voor een uitzonderlijke combinatie. Een zwakke vleugelspeler komt er niet zomaar langs, terwijl hij de fysiek sterkere vleugelspelers z'n mannetje kan staan. Verder zijn luchtduels peanuts voor hem tegen de meeste vleugelspelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:07:
https://www.futbin.com/18/squad/863283

Mijn team sinds gisteravond. Nu sparen voor vervanger voor Kane
Waarom wil je Kane vervangen? In mijn BPL team speelde hij toen als een beest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
SlqmLqck schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Is Khedira niet te traag? Zat idd ook te denk aan IF Icardi toe te voegen, maar dan moet ik even zorgen dat ik m'n Marquee inkopen dinsdag goed verkopen.
Momenteel staat Lukaku Manolas Benatia en Karsdorp achterin.
IF Immobile heeft hogere stats en is goedkoper, speelt voor mij ook heerlijk al weet ik dan niet hoe IF icardi speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
bbblije schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:07:
heb hetzelfde vanochtend, denk doe even een potje werd er aan alle kanten uitgelopen in 1 keer, kan ze gewoon niet bijhouden en hun rennen met een bal :P . En gisteravond won ik met gemak.
Het verschil is erg groot binnen nog geen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
chengbondkwok schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Op het eerste oog lijkt het inderdaad geen voordeel te zijn. Maar zijn lengte + jumping + strength + pace zorgt voor een uitzonderlijke combinatie. Een zwakke vleugelspeler komt er niet zomaar langs, terwijl hij de fysiek sterkere vleugelspelers z'n mannetje kan staan. Verder zijn luchtduels peanuts voor hem tegen de meeste vleugelspelers. :)
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gebruik m puur voor voorzetten en naar binnentrekken en schieten. In dat geval is ie niet goed genoeg, maar wellicht koop ik m even om te testen of het wat is. Thanks voor de input. _/-\o_
Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Verkijk je daar niet op. Ik was vorig jaar een div 2 speler met uitstapjes naar div 1 maar speel nu ook nog in div 7. Dat beetje tijd wat ik heb voor fifa gaat op aan kwalificatie en hier en daar wat WL.
Ja dat is bij mij ook het geval, maar als iemand van tactiek in de rust switch heeft hij hier meer tijd voor nodig dan 5 seconden rust;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
YouR schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

IF Immobile heeft hogere stats en is goedkoper, speelt voor mij ook heerlijk al weet ik dan niet hoe IF icardi speelt.
IF icardi is een god, bijna elk schot is een goal of een corner:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Waarom wil je Kane vervangen? In mijn BPL team speelde hij toen als een beest.
Ik vind hem tov bijvoorbeeld Gignac en Lukaku niet lekker spelen, maar dat kan natuuurlijk persoonlijke voorkeuren zijn en manier van spelen. Zou IF Jesus willen halen of Lacazette

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
@bbblije ja na de update. Speel 41212-2 en speel op balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:32
Exodus FC schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:22:
@bbblije ja na de update. Speel 41212-2 en speel op balbezit.
Heeft dat effect op iets, dat op balbezit spelen?
Ik merk dat ik echt breedte mis zonder lm en rm. Maar met lm en rm heb ik weer het idee dat mijn middenveld gaten laat vallen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Korkss schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Ik merk dat ik echt breedte mis zonder lm en rm. Maar met lm en rm heb ik weer het idee dat mijn middenveld gaten laat vallen.
Ik ken het probleem, daarom ga ik denk ik 4-2-3-1 spelen met 3 cams, de linker en rechter cam spelen dan vaker wat wijder in mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kane mist de wedstrijd tegen United dit weekend. Nog kleinere kans op een nieuwe potm kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
[...]
Ik heb 41212 met een rm en lm gespeeld maar dat vond ik niets, middenveld was echt gatenkaas. Met balbezit bedoel ik overigens dat ik de bal veel (en snel) rondspeel, mijn tactiek staat op counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:14
[...]
Met goed aanvallende backs is 4-1-2-1-2 (2) wel te doen, die komen dan op en bezetten de flanken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

O-) O-)
Snelheid en fysiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
dutchgio schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:47:
[...]

Met goed aanvallende backs is 4-1-2-1-2 (2) wel te doen, die komen dan op en bezetten de flanken.
Ja al geprobeerd. Dat werkt aanvallend idd iets beter, maar met snelle counters ligt het dan helemaal open.
Heb ook het idee dat het vaak hotseknots voetbal wordt zonder lm en rm, alles door het midden en dan ist zo druk daar.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Korkss schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Ja al geprobeerd. Dat werkt aanvallend idd iets beter, maar met snelle counters ligt het dan helemaal open.
Heb ook het idee dat het vaak hotseknots voetbal wordt zonder lm en rm, alles door het midden en dan ist zo druk daar.
Had je op altijd opkomende backs, of gebalanceerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:41:
Kane mist de wedstrijd tegen United dit weekend. Nog kleinere kans op een nieuwe potm kaart.
Sanchez kopt er twee in uit voorzetjes van Aurier. Gisteren een glazenbol gekocht :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErnstMid schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Sanchez kopt er twee in uit voorzetjes van Aurier. Gisteren een glazenbol gekocht :9
Maar even investeren in de Aurier OTW kaart dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nvm, ninja edit.
En die van Sanchez ook. :P

[ Voor 57% gewijzigd door dutchgio op 27-10-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:43:
[...]

Opzich vind ik verliezen niet erg, maar als je domineert en vervolgens niks meer lukt slaat het helemaal nergens op. Tussen rb ,cv en gk rond tikken is het enigste hoe je netjes de wedstrijd kan uitspelen. Maar dat is niet zo leuk voor de tegenstander :o
Heb je het nou over offline of online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Ik ben inmiddels bij 3 aanbeland. Was alleen tot en met 8 een cakewalk. Ik merk dat er veel goede spelers zich nog op aan het werken zijn. En naast goede ook mensen die als pro's allerlei tactieken aanpassen in game maar tijdens het spelen geen pepernoot klaarspelen.

Niet dat het allemaal zo makkelijk gaat hoor. Heb best veel spannende potten gehad. WL ervaring helpt wel in het vasthouden van een voorsprong. Ik tik nooit achterin rond maar doe nepaanvallen. Vasthouden lukt me toch nooit langer dan 30 seconden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:45:
[...]

Je doet wel een beetje sarcastisch maar hoe zie je die scripting voor je dan op online gebied?

Oh denkt fifa, deze online profiel is wel aardig, laten we die even scripten?

Misschien was JIJ juist de eerste helft wel scripted door fifa en stond je DAARDOOR 2-0 voor bij rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:13
Giroud speelt erg realistisch. Scoort niet veel, maar als ie scoort zijn het mooie goals. Iemand al ervaring met de 86 rated versie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:24:
[...]

Ik ben inmiddels bij 3 aanbeland. Was alleen tot en met 8 een cakewalk. Ik merk dat er veel goede spelers zich nog op aan het werken zijn. En naast goede ook mensen die als pro's allerlei tactieken aanpassen in game maar tijdens het spelen geen pepernoot klaarspelen.

Niet dat het allemaal zo makkelijk gaat hoor. Heb best veel spannende potten gehad. WL ervaring helpt wel in het vasthouden van een voorsprong. Ik tik nooit achterin rond maar doe nepaanvallen. Vasthouden lukt me toch nooit langer dan 30 seconden. :)
Gisteren nog een potje online,gast komt met 1-0 voor en parkeert vervolgens de bus..

Prima dat mag, maar het was pas de 30e min...
2e helft scoor ik 2x en dus sta ik 1-2 voor. Vervolgens heb ik de bal 30 min in game tijd rond de middenlijn gehouden. Van me rechtsback naar me linksback naar me linkermiddenvelder naar me rechtermiddenvelder.
Die gozer kwam telkens maar met 1 man druk zetten, de rest van zijn team stond op eigen helft.. Laatste 10 min in game stond ik gewoon stil op eigen helft.

Gaat die sjap ook nog flamen tegen mij. Wie speelt hier nou met parkeer de bus denk ik dan?
En dan zeggen ze, ja maar dat hoort bij het spel, prima, balbezit hoort dan bij mijn spel.

De meeste tegenstanders snappen toch niet hoe ze met 2 man druk moeten zetten. Het zal wel lame zijn, maar ik vind lui die bij een 1-0 voorsprong hun hele team als een bus parkeren op 2 snelle spitsen na, vaak zijn dat Jezus en Rashford..
Veel toegepaste tacktiek van mensen. 8 man achterin en voorin 2 snelle lui en vaak een nog een Son of iets op 10.
Ik vind het allemaal prima, maar als je zo tegen mij speelt, geloof me, je krijgt niet veel balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Exodus FC schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ik heb 41212 met een rm en lm gespeeld maar dat vond ik niets, middenveld was echt gatenkaas. Met balbezit bedoel ik overigens dat ik de bal veel (en snel) rondspeel, mijn tactiek staat op counter.
Dat snel rondspelen gaat bij mij ook nergens over, passing is bij my assisted (standaard instelling) maar als spelers wat meer op elkaar staan kiest hij automatisch de gene die het dichts bij het doel staat. Hierdoor onderschept de tegenstander juist de bal, terwijl mijn bedoeling was de bal terug en rond te spelen. Gebeurt mij zo vaak dat ik met de trainer aan ben gaan spelen om te kijken of ik als een mongool mik, helaas is dit niet waar. Ik vind dit gevecht met de AI veel lastiger af of aan te leren. Een goede fifa speler weet wat het spel gaat doen en speelt hier naar, ik ben nog teveel in gevecht met wat mn spelers en het spel kunnen/doet(n) en wat ik van ze verwacht. Fifa is echt net schaken, ieder stuk heeft zijn manier van bewegen. Ik gebruik mn paard nog teveel als toren :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:31:
[...]

Gisteren nog een potje online,gast komt met 1-0 voor en parkeert vervolgens de bus..

Prima dat mag, maar het was pas de 30e min...
2e helft scoor ik 2x en dus sta ik 1-2 voor. Vervolgens heb ik de bal 30 min in game tijd rond de middenlijn gehouden. Van me rechtsback naar me linksback naar me linkermiddenvelder naar me rechtermiddenvelder.
Die gozer kwam telkens maar met 1 man druk zetten, de rest van zijn team stond op eigen helft.. Laatste 10 min in game stond ik gewoon stil op eigen helft.

Gaat die sjap ook nog flamen tegen mij. ...
Herkenbaar! En naar mijn mening ook terecht. Ik ben het helemaal met je eens; als je het voor elkaar hebt gekregen om (terecht, want de bal ligt in het netje en daar draait het toch grotendeels om) 2x te scoren tegen iemand die puur en alleen verdedigt (vaak parkeer de bus) en vervolgens de counter inzet.. maar ook weigert om zijn tactiek aan te passen bij een achterstand; pech gehad dan voor hem.

Want kijk, je scoort normaliter en dan moet de tegenstander gaan komen.. waardoor je vaak kunt uitlopen. Zo werkt het spelletje nou eenmaal. En als de tegenstander weigert om te komen en jij wilt gewoon simpelweg de winst over de streep trekken; eigen schuld dikke bult. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb ze op gebalanceerd staan, ze moeten niet constant diep gaan want dan heb je achterin niks meer.
Wel beiden met shadow kaarten zodat de snelheid geen probleem vormt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
[...]

Je doet wel een beetje sarcastisch maar hoe zie je die scripting voor je dan op online gebied?

Misschien was JIJ juist de eerste helft wel scripted door fifa en stond je DAARDOOR 2-0 voor bij rust.
Dat heb je mij niet horen zeggen, het is niet zo dat "fifa" aan het begin bepaalt wie er wint en wie er verliest.
Maar er zit wel een mechanisme in fifa die ervoor zorgt dat je team slechter gaat spelen. En dat merk je snel genoeg;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Dat heb je mij niet horen zeggen, het is niet zo dat "fifa" aan het begin bepaalt wie er wint en wie er verliest.
Maar er zit wel een mechanisme in fifa die ervoor zorgt dat je team slechter gaat spelen. En dat merk je snel genoeg;)
Ja dus zoals ik al zei, de eerste helft wanneer jij voorstaat heb jij die boost gekregen in jouw beleving. 2e helft krijgt hij die, eerlijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hebben jullie ook bij 4-3-2-1 dat de middenvelders weigeren aan te sluiten?
tussen mijn middenvelders en spitsen zit altijd zoveel ruimte dat ik onmogelijk kan combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:20:
tussen mijn middenvelders en spitsen zit altijd zoveel ruimte dat ik onmogelijk kan combineren.
Geen last van met dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/572210

High attacking workrate voor herrera en Alli. Die zijn altijd wel voorin te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
[...]

In de code van fifa hebben ze vorig jaar al ontdekt dat je teamgeest omlaag gaat als je voorstaat
https://www.reddit.com/r/...ame_manipulation_in_fifa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Geen last van met dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/572210

High attacking workrate voor herrera en Alli. Die zijn altijd wel voorin te vinden.
Welke instructies/tactics heb je?

Ik speel hem nu zo:https://www.futbin.com/18/squad/861452
isco naar voren, koke en casimero achterblijven en voorin alles achter de linie.
En backs achterblijven.

[ Voor 20% gewijzigd door servival7 op 27-10-2017 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 28-09 14:36
Zojuist Delle Alli uit een Elektrum pakket weten te trekken. Gisteren al een IF Dost, en de Halloween Forster.
Toch wel mooi zo de laatste dag:).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:20:
Toevallig press back line en stay central op je drie aanvallers? Dat in combinatie met een lage pressure in custom tactics veroorzaakt dit soort praktijken wel eens. Of alle middenvelders op stay back.

Je kunt los van instructies en tactieken in ieder geval de l1 knop gebruiken bij passes vanuit middenveld. Rennen ze als een malle naar voren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Welke instructies/tactics heb je?

Ik speel hem nu zo:https://www.futbin.com/18/squad/861452
isco naar voren, koke en casimero achterblijven en voorin alles achter de linie.
En backs achterblijven.
Stay back op Bakayoko en balanced op Alli en Herrera.

CT moet ik even gokken hoor :+ De waardes die relevant zijn, zijn denk ik:

Shooting 75
Pressure: 50
Agression: 65

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

In de code van fifa hebben ze vorig jaar al ontdekt dat je teamgeest omlaag gaat als je voorstaat
https://www.reddit.com/r/...ame_manipulation_in_fifa/
Tegen al die mensen zou ik willen zeggen, kijk naar de pro spelers. Die wel 40-0 halen in de WL..
Zij hebben een andere fifa met andere code ofzo? Die hebben er online geen last van?
Vorig jaar in de E-divisie, Dani had nergens last van en won AL zijn wedstrijden. Zeker een speciale fifa zonder die code????

Ik heb dat ook gelezen maar er is nergens een bewijs dat het stukje code ook toegepast wordt in online wedstrijden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Al mannen begonnen met de WL? Dit weekend ga ik hem proberen met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/866497

Misschien nog Herrera oppikken, moet zeggen dat Leroy Fer het best goed doet nog haha. Ben benieuwd naar jullie squads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.easports.com/...Id=fL67AyV1nNaG9:FFA18PS4

Werkt dit zo? Zo ja, dat is mijn team.

Zit er ook sterk over na te denken om weer terug te gaan naar 433 met een cam en 2 cm's.

Altijd 433 gespeeld maar in deze fifa voor het eerst 4231 omdat het verdedigen wat moeilijker is, maar vind het wel meevallen eigenlijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:55:
https://www.easports.com/...Id=fL67AyV1nNaG9:FFA18PS4

Werkt dit zo? Zo ja, dat is mijn team.

Zit er ook sterk over na te denken om weer terug te gaan naar 433 met een cam en 2 cm's.

Altijd 433 gespeeld maar in deze fifa voor het eerst 4231 omdat het verdedigen wat moeilijker is, maar vind het wel meevallen eigenlijk.
Deulofeu zal niet zoveel doen 8)7 O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:00:
[...]

Het is echter wel een topspeler voor zijn prijs. En aanvallers hoeven bij mij niet zoveel te doen, dan alleen scoren :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Het is echter wel een topspeler voor zijn prijs. En aanvallers hoeven bij mij niet zoveel te doen, dan alleen scoren :P
Kan je jouw team een showen? Ben wel benieuwd wat je voor al die miljoenen gehaald hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
huis-r schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:53:
Al mannen begonnen met de WL? Dit weekend ga ik hem proberen met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/866497

Misschien nog Herrera oppikken, moet zeggen dat Leroy Fer het best goed doet nog haha. Ben benieuwd naar jullie squads!
Vanavond na werk begin ik. Zo begin ik: https://www.futbin.com/18/squad/866831

Maar switch ingame direct naar 4312 met Overmars en Rashford als spits. Willian is een CAM. Denk alleen dat Coleman nog pleite gaat voor Aurier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:00:
[...]

Scoort behoorlijk veel bij mij anders en geef met hem veel voorzetten 2e paal. Reus komt er aan, maar Deulofeu presteert zo goed dat ik eerst andere spelers ben gaan vervangen.

Ook nu heb ik eerder de behoefte om Boateng te halen dan Deulofeu te vervangen. Man is rete snel op de flanken en heeft een goede dribbel. Heeft me overigens 4,5k gekost.. Een koopje!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Vanavond na werk begin ik. Zo begin ik: https://www.futbin.com/18/squad/866831

Maar switch ingame direct naar 4312 met Overmars en Rashford als spits. Willian is een CAM. Denk alleen dat Coleman nog pleite gaat voor Aurier.
En het liefst ook nog parkeer de bus tactiek erbij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

En het liefst ook nog parkeer de bus tactiek erbij? ;)
Nee, hoezo? Ik zet hem alleen op defensief om corner-counters te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:07:
[...]

Nee, hoezo? Ik zet hem alleen op defensief om corner-counters te voorkomen.
Ten eerste vind ik het al gaar dat je niet met je opstelling begint maar eerst met een andere maar hem ingame veranderd. En dan ga je overmars in de spits zetten met Rashford?

Mjah mag je allemaal zelf weten, maar als ik tegen jou speel en ik sta voor, ga ik op balbezit spelen. Succes met de bal afpakken op mijn helft dan ;)

Ieder zo zijn ding hoor. Niet persoonlijk bedoeld ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:04:
[...]

Kan je jouw team een showen? Ben wel benieuwd wat je voor al die miljoenen gehaald hebt :9
https://www.futbin.com/18/squad/311582

Ondertussen aan het sparen om Nesta te vervangen voor Desailly.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Scoort behoorlijk veel bij mij anders en geef met hem veel voorzetten 2e paal. Reus komt er aan, maar Deulofeu presteert zo goed dat ik eerst andere spelers ben gaan vervangen.

Ook nu heb ik eerder de behoefte om Boateng te halen dan Deulofeu te vervangen. Man is rete snel op de flanken en heeft een goede dribbel. Heeft me overigens 4,5k gekost.. Een koopje!
Bean77 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Bedoelde omdat ie geblesseerd is;)

[ Voor 18% gewijzigd door ajaxalex op 27-10-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Ten eerste vind ik het al gaar dat je niet met je opstelling begint maar eerst met een andere maar hem ingame veranderd. En dan ga je overmars in de spits zetten met Rashford?

Mjah mag je allemaal zelf weten, maar als ik tegen jou speel en ik sta voor, ga ik op balbezit spelen. Succes met de bal afpakken op mijn helft dan ;)

Hoezo is dat gaar? Als je zo beter uitkomt met je chem is toch prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Skann Zo! Aardig gek, hoe doet Overmars het haha? Heb je geluk gehad met packen? Of veel gehandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

Hoezo is dat gaar? Als je zo beter uitkomt met je chem is toch prima.
Dan is je basisopstelling dus niet goed. Wel vaker van die mensen die meteen op pauze drukken, ik vind dat gewoon irritant maar dat kan aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bean77 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/311582

Ondertussen aan het sparen om Nesta te vervangen voor Desailly.
Ben hoe kom je zo snel aan zo'n team :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Goed, ik heb dus Gullit gepacked en aangezien ik niet zo heel veel speel wil ik hem gewoon gebruiken in plaats van verkopen :) Wil gewoon een tof team bouwen en soit. Het leek me zodoende wel leuk om een Gullit tribute team te bouwen in de vorm van (ex) PSV, (ex) Chelsea en / of (ex) Milan spelers.

Het mooiste lijkt me een hybrid omdat dan de uitstekende Chelsea defensie kan komen opdraven in combinatie met spelers als Robben, Scream Depay, IF Locadia en IF Pereiro. Ook vind ik Luckassen met een shadow kaart een beest van een verdediger (https://www.futbin.com/18...shadow&pchem=10&schem=100).

Ik zat dus aan een team als dit te denken: https://www.futbin.com/18/squad/741177 Helaas krijg ik dit niet op full chem natuurlijk omdat ik teveel verschillende competities gebruik. Heeft er iemand tips? De formatie maakt me niet eens zo heel veel uit, als bovengenoemde spelers (samen met Gullit) er maar in voor komen. Ik heb ook nog wat wisselspelers opgevoerd die eventueel gebruikt kunnen worden trouwens :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

hij packt gullit... Mijn droom...
Je kan dus wel een icon packen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:51:
hij packt gullit... Mijn droom...
Je kan dus wel een icon packen :P
Ja hoor! Hier ook Ronaldinho 91 gepacked uit de SBC's in het begin van FIFA. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Zit er aan te denken om een nieuw team te maken.
Heb momenteel iets meer dan 500k te besteden en twijfel om 1 van onderstaande teams te maken.

Welke zouden jullie kiezen en waarom? Als er nog opmerkingen of ideeën zijn hoor ik dat ook graag
Team 1: https://www.futbin.com/18/squad/868339
Team 2: https://www.futbin.com/18/squad/868336

Iedereen alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/qqslm606ghxjb.png. Zo ook geplaatst voor de weekendleage voor de eerste keer iemand tips voor mij vooral het verdedigen gaat nog steeds niet echt goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
1987Michael1987 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:13:
[afbeelding]. Zo ook geplaatst voor de weekendleage voor de eerste keer iemand tips voor mij vooral het verdedigen gaat nog steeds niet echt goed
Haha zo een team, en dan gaat het verdedigen niet goed. Het beste wat ik je kan aanraden; check youtube tutorials.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Xamsix schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

Haha zo een team, en dan gaat het verdedigen niet goed. Het beste wat ik je kan aanraden; check youtube tutorials.
Ja klopt weet het ben niet zo heel goed filmpjes op YouTube al wel eens bekenen maar blijft lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
[...]

Drop anders je PSN in m'n DM, dan mag je vanavond laten zien hoe goed je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1987Michael1987 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:26:
[...]

Ja klopt weet het ben niet zo heel goed filmpjes op YouTube al wel eens bekenen maar blijft lastig
wellicht toch kiezen voor 4231? heb 2 extra spelers vlak voor je verdediging. De meesten spelen met 2 spitsen en een cam en veel door het midden, wellicht helpt het als je je opstelling aan gaat passen.

Enige tip die ik nog kan geven is verdedigen met R1 ( ps4 ) druk laten zetten door je mede speler en jij zelf er naast/schuin achter staan voor rugdekking. En verdedig met L2 of linker trigger hoe je het noemen wilt. Dan hou je ze gewoon voor je, niet happen.
Maar goed, het is verder natuurlijk gewoon oefenen en oefenen door veel te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
huis-r schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:20:
@Skann Zo! Aardig gek, hoe doet Overmars het haha? Heb je geluk gehad met packen? Of veel gehandeld?
Overmars is echt met recht een legende. Loopt 2 op 1 qua goals en 1 op 1 met assists. Zo snel, is echt sneller dan Aubameyang of Bale. Maakt ook werkelijk alles af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Drop anders je PSN in m'n DM, dan mag je vanavond laten zien hoe goed je bent.
Ik beweer nergens heel goed te zijn, maar wil best een potje tegen je spelen hoor.

Toebster is me PSN id.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:31:
[...]

Ik beweer nergens heel goed te zijn, maar wil best een potje tegen je spelen hoor.

Toebster is me PSN id.
Okidoki, ben rond 20.15 thuis, zal je dan even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:31:
[...]

Overmars is echt met recht een legende. Loopt 2 op 1 qua goals en 1 op 1 met assists. Zo snel, is echt sneller dan Aubameyang of Bale. Maakt ook werkelijk alles af.
Die 5* WF vind ik ook geweldig. Als hij zijn turbo aanzet dan staak de tegenstander echt te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
@Joster, @pelidee, mooie pulls hier met de Icons. Scheelt toch een hoop als je direct een legend packt, ik ben al weken aan het sparen voor Crespo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik doe dat ook hoor. Ik heb graag de WF en de bewegelijkheid van Son als linkerspits met Kane er naast. Mkhi is de perfect cam gebleken met 1:1 goals en 1:0.6 assist. Dus ik switch van de 4321 naar een 2 spitsen formatie.

Huge gorilla doet het ook bijvoorbeeld. Alleen dan met Ronaldo, Ronaldo en Messi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:43:
[...]

Ik doe dat ook hoor. Ik heb graag de WF en de bewegelijkheid van Son als linkerspits met Kane er naast. Mkhi is de perfect cam gebleken met 1:1 goals en 1:0.6 assist. Dus ik switch van de 4321 naar een 2 spitsen formatie.

Huge gorilla doet het ook bijvoorbeeld. Alleen dan met Ronaldo, Ronaldo en Messi :+
Ik weet het, heel veel pro spelers doen het. Ik blijf het "zielig " vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Ik weet het, heel veel pro spelers doen het. Ik blijf het "zielig " vinden.
Zielig? Omdat ik gebruik maak van een fout in de chemistry? Kijk @Bean77 snap ik. Die is gewoon te lui om formatie te switchen aan het begin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:01:
[...]

Zielig? Omdat ik gebruik maak van een fout in de chemistry? Kijk @Bean77 snap ik. Die is gewoon te lui om formatie te switchen aan het begin :+
Je misbruikt een fout je zegt het zelf. Als je dat nodig bent om te winnen vind ik dat zielig ja. Niet persoonlijk bedoeld maar het is wel hoe ik er over denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 01-10 21:27
pff ik kan alleen nog maar dromen van die spelers die jullie allemaal gebruiken zeg haha, maarja houdt het ook wel leuk blijft mijn doel om overmars en van Basten te krijgen nog in dit jaar.. Hopelijk beetje geluk met packs van squad battle want ik ga dus geen geld gebruiken om packs te kopen want ben niet zo rijk helaas.

kan trouwens nu niet connecten met ea? meer mensen dit probleem?

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Skann schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:31:
[...]

BS bij mij schiet hij vrolijk op de paal. :(
Maar dat doen al mijn spelers deze week.
Echt een kut week wat fifa betreft. |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 29-09 09:30
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Je misbruikt een fout je zegt het zelf. Als je dat nodig bent om te winnen vind ik dat zielig ja. Niet persoonlijk bedoeld maar het is wel hoe ik er over denk.
Oké maar in het echte voetbal is de startopstelling ook maar een startopstelling. Er zijn teams die dan ook gelijk veranderen. Dan nog iets. Als het niet loopt zou ik dan ook mijn opstelling niet mogen veranderen? Of vind je dat anders. Gaat het je puur om mensen die een opstelling gebruiken voor chemestry en dan switchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:01:
[...]

Als het een fout is hadden ze het er wel uit gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:14:
[...]

Oké maar in het echte voetbal is de startopstelling ook maar een startopstelling. Er zijn teams die dan ook gelijk veranderen. Dan nog iets. Als het niet loopt zou ik dan ook mijn opstelling niet mogen veranderen? Of vind je dat anders. Gaat het je puur om mensen die een opstelling gebruiken voor chemestry en dan switchen...
Even serieus, heb jij ooit meegemaakt dat een trainer meteen wisselt in de 1e min?

Gaat me idd puur om die het misbruiken.

Natuurlijk mag jij je opstelling veranderen als het niet loopt, maar dat is wat anders dan meteen na de aftrap de boel veranderen.. En zelfs wisselen.. nog zieliger vind ik dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

Als het een fout is hadden ze het er wel uit gehaald :+
Ea is wel eens vaker laks met problemen in fifa.. De bekende no loss bug.. ach ja laten we die ook maar misbruiken... etc etc..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:49:
Goed, ik heb dus Gullit gepacked en aangezien ik niet zo heel veel speel wil ik hem gewoon gebruiken in plaats van verkopen :) Wil gewoon een tof team bouwen en soit. Het leek me zodoende wel leuk om een Gullit tribute team te bouwen in de vorm van (ex) PSV, (ex) Chelsea en / of (ex) Milan spelers.

Het mooiste lijkt me een hybrid omdat dan de uitstekende Chelsea defensie kan komen opdraven in combinatie met spelers als Robben, Scream Depay, IF Locadia en IF Pereiro. Ook vind ik Luckassen met een shadow kaart een beest van een verdediger (https://www.futbin.com/18...shadow&pchem=10&schem=100).

Ik zat dus aan een team als dit te denken: https://www.futbin.com/18/squad/741177 Helaas krijg ik dit niet op full chem natuurlijk omdat ik teveel verschillende competities gebruik. Heeft er iemand tips? De formatie maakt me niet eens zo heel veel uit, als bovengenoemde spelers (samen met Gullit) er maar in voor komen. Ik heb ook nog wat wisselspelers opgevoerd die eventueel gebruikt kunnen worden trouwens :)
Of een team met spelers met veel te veel haar op hun kop. :) Fellaini, Valderrama, Luiz, etc Zou ook indrukwekkend kunnen ogen. :)
Pagina: 1 ... 54 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs