Tuurlijk is Suarez de moeite waard. Hoogste ST in het spel los van icons en IF Messi.
De vraag is hoe ziet de rest van je team er uit. Kun je niet beter af met een goedkopere spits en de rest van je team upgraden?
Tuurlijk is Suarez de moeite waard. Hoogste ST in het spel los van icons en IF Messi.
Verwijderd
Hoogst waarschijnlijk staat er een sbc hoog op futbin met die keeper erin. Is lekker makkelijk, alleen duur. Persoonlijk zoek ik vaak alternatieven als iets boven de 1k is. Helemaal voor een bronze speler.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:46:
Er zijn brons player packs in de store overigens. Die zijn best de moeite. Heb daar 5 van gehaald en iets van 20k aan verdiend. Wel geluksafhankelijk maar je koopt je bronzen spelers iig goedkoper in dan via normale bronze packs. (400 voor gem 3,5 of 1250 voor 12)
Had daarnaast een bronzen Mexicaanse keeper die voor 6,5k verkocht is. Snap er niks van maar prima natuurlijk.
suarez heeft bij mij 107 goals in 101 wedstrijden.MauT86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:33:
Is Suarez aan te raden? Is die 500k waard.
Het kan zijn dat ik ze niet zie omdat ik de vorige keer al al die bronzen player packs heb gekocht, maar bij mij zijn er in ieder geval geen player packs in de store. Alleen die promo Premium Elektrum players pakketen.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:46:
Er zijn brons player packs in de store overigens. Die zijn best de moeite. Heb daar 5 van gehaald en iets van 20k aan verdiend. Wel geluksafhankelijk maar je koopt je bronzen spelers iig goedkoper in dan via normale bronze packs. (400 voor gem 3,5 of 1250 voor 12)
Bij mij wel. 5 stuks voor 1.250 p.s.Pompi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:13:
[...]
Het kan zijn dat ik ze niet zie omdat ik de vorige keer al al die bronzen player packs heb gekocht, maar bij mij zijn er in ieder geval geen player packs in de store. Alleen die promo Premium Elektrum players pakketen.
Apart, maar zoals ik al zei had ik paar weken geleden toen ze er ook waren al 5 stuks gekocht dus waarschijnlijk was dat dus de max.
4-1-2-1-2:Vissert schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:42:
[...]
De vraag is hoe ziet de rest van je team er uit. Kun je niet beter af met een goedkopere spits en de rest van je team upgraden?
Leuk team! Misschien kan je Griezmann halen en met het geld wat je overhoud een flinke upgrade voor Vazquez?MauT86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
4-1-2-1-2:
Oblak, Alba, Umtiti, Varane, Carvajal, Casimero, Carrasco, Vazquez, Dembele, Benzema en Gameiro.
Gameiro wordt dan het bokje.
Vazquez lijkt mij in eerste instantie de meest logische keus om te upgraden. Er zijn genoeg keuzes maar als je een goede allrounder wil is IF Wass wel goede optie voor zo'n 30k tenzij je een verse wil.MauT86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
4-1-2-1-2:
Oblak, Alba, Umtiti, Varane, Carvajal, Casimero, Carrasco, Vazquez, Dembele, Benzema en Gameiro.
Gameiro wordt dan het bokje.
Verwijderd
Geen probleem. Nieuwe versie word nog interessanterMaichel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:41:
Die Chrome extensie is inderdaad nice, thanks man
Ben benieuwdVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:16:
[...]
Geen probleem. Nieuwe versie word nog interessanterGa mijn zaterdag nacht en zondag even besteden om wat puntjes op de I te zetten en dan kan ik volgende week in alle rust aan de nieuwe extensie werken.
[ Voor 24% gewijzigd door Maichel op 26-10-2017 15:20 ]
PSN: Maichel
Dit is goud zeg! Scheelt heel veel klikken en werkt perfect. Thanks voor de tipAmelandbor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:51:
Voor iedereen die trouwens de BPM gebruikt op de webapp met chrome is deze extensie ideaal: https://chrome.google.com...onldacinnfhddlgcnppekidje
Met je toetsenbord spelers voor 150/200 listen (M) of naar je club sturen (S), of even de prijzen vergelijken (C).
Verwijderd
ik wou alleen het inzichtelijk maken van spelers doenMaichel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:17:
[...]
Ben benieuwd
Edit: Ik zag ook nog een andere extensie, die werkt met shortcuts zodat je bijvoorbeeld automatisch 200 bin instelt enzo....misschien kan je alles in 1 doen? Ik zeg maar wat hoor, heb nul verstand van dat soort dingen maken
Klopt, er zit een max aantal op van 5.Pompi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:26:
[...]
Apart, maar zoals ik al zei had ik paar weken geleden toen ze er ook waren al 5 stuks gekocht dus waarschijnlijk was dat dus de max.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Je kunt ook NIF Matuidi halen en IF handanovicajaxalex schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:
[afbeelding]
Ik heb ruim 200k te besteden, waar zouden jullie dit investeren?
IF Ghoulam
IF Handanovic (na t weekend)
IF Matuidi
Alex Sandroajaxalex schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:
[afbeelding]
IF Ghoulam
IF Matuidi
Sorry bedoel Marco Asensio ipv Vazquez.Vissert schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:56:
[...]
Leuk team! Misschien kan je Griezmann halen en met het geld wat je overhoud een flinke upgrade voor Vazquez?
Waar ligt het probleem qua spelen? Krijg je veel doelpunten tegen, scoor je te weinig.038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:56:
Ik speel nu met het volgende team
Jesus Antonio
Lanzini
Lallana Alli
Bakayoko
Bertrand Keane Rojo/ van Dijk Aurier
Hart
Er zijn veel posities die ik kan verbeteren maar omdat ik een slechte handelaar ben, twijfel ik toch over welke upgrades ik eerst moet halen. Ik zit nu op ong 200.000 coins.
Iemand enig idee?
I like how you keep the mouse running...
Opzich is het om het even. De goals die ik tegenkrijg zijn mijn eigen fouten en het scoren gaat redelijk.Amelandbor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:00:
[...]
Waar ligt het probleem qua spelen? Krijg je veel doelpunten tegen, scoor je te weinig.
Daar zou ik m'n geld in stoppen.
Zelfde hier, hoe ziet jouw team er uit?stomley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:10:
Twijfels.... Heb zo 400 tot 500k. Of nieuw team bouwen of voor een icon gaan...
Dan zou ik eerder voor de aanval gaan.038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:09:
[...]
Opzich is het om het even. De goals die ik tegenkrijg zijn mijn eigen fouten en het scoren gaat redelijk.
Ik zit te twijfelen om bijvoorbeeld een eriksen te kopen, of om mijn achterhoede op te pimpen. Wellicht antonio vervangen voor Saha oid?
Ja dat klopt. Twijfel alleen nog even over calcio A.Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:20:
@stomley vergelijkbaar met mijn Calcio A team, voor 400-500k kun je ook Handanovic, Hamsik, Naingolan, Alex Sandro en Matuidi halen. Dat is een behoorlijke kwaliteitsimpuls t.o.v. één legend.
Ervaring hier met Overmars (88 rated). Krijgt toch net even wat vaker de bal mee in de kluts tov Aguero, wat wel een zelfde type speler is (dribbeldwerg). En maakt toch wel bijna alle kansen af. Voor de lange termijn denk ik dat Icons weldegelijk waardevaster zijn dan gouden kaarten die zo duur zijn.Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:06:
Wie heeft er legends in zijn team en wat is je ervaring t.o.v. normale topspelers? Spelen legends nou beter dan normale high rated spelers? Ik ben aan het sparen voor Crespo, en die gaat gewoon 600-700k kosten voor één speler, en voor 150k koop je bijv. Lacazette. Ik speel met een team van 100k dus zou een paar flinke kwaliteit injecties kunnen doen, maar die legends brengen weer die mooie jeugd herinneringen te boven.
Verwijderd
Het is een website waar je een tabel ziet van alle spelers in je club. Deze spelers kun je automatisch vullen door een Chrome extensie te downloaden en op sync te drukken. Ik was ook van plan om een tabel te maken voor mensen die liever handmatig spelers invoeren (beetje hetzelfde als de lijsten die je op Futbin kunt maken).AntraXxX schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:36:
@Verwijderd Zou je misschien een overzichtelijke post over je programma kunnen maken met wat basisdingen zoals, hoe het beschikbaar is, wat je ermee kunt etc?
Want ik lees nu (op verschillende pagina's door elkaar) dat het niet voor iOS werkt, maar werkt het dan wel gewoon via Safari/Webapp op OS X etc.
Dus een overzichtelijke post van jou omtrent dit soort vragen zou een hoop vragen schelen ook, en daarnaast zal het de bekendheid ten goede komen. Zo lijkt het mij ook super handig en wil ik graag het 'programma' gebruiken. Misschien ook een suggestie om je overzichtspost daarna in de openingspost te zetten.
Verwijderd
Ik zou in plaats van IF Ghoulam eerst eens Jordan Lukaku proberen op die positie. Kost volgens mij ook helemaal niks meer.ajaxalex schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:
[afbeelding]
IF Ghoulam
IF Matuidi
Thanks, dan ga ik doorsparen en Crespo halenSkann schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:52:
[...]
Ervaring hier met Overmars (88 rated). Krijgt toch net even wat vaker de bal mee in de kluts tov Aguero, wat wel een zelfde type speler is (dribbeldwerg). En maakt toch wel bijna alle kansen af. Voor de lange termijn denk ik dat Icons weldegelijk waardevaster zijn dan gouden kaarten die zo duur zijn.
Waarom zie ik nergens een link naar jouw extensie? Of is het bewust zo geheimzinning gehouden vanwege de testfase waarin je momenteel zit?Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:02:
[...]
Het is een website waar je een tabel ziet van alle spelers in je club. Deze spelers kun je automatisch vullen door een Chrome extensie te downloaden en op sync te drukken. Ik was ook van plan om een tabel te maken voor mensen die liever handmatig spelers invoeren (beetje hetzelfde als de lijsten die je op Futbin kunt maken).
Of het in de openingspost is aan iemand anders. Kan hem binnenkort wel een berichtje sturen.
Icon lijkt me op het moment een stabielere investering. Zijn iets prijs vaster.stomley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:10:
Twijfels.... Heb zo 400 tot 500k. Of nieuw team bouwen of voor een icon gaan...
[ Voor 45% gewijzigd door bbblije op 26-10-2017 18:50 ]
Voor mijn gevoel speelt mijn BPL team wel fijner dan mijn Calcio A. Hoewel Belotti echt een fantastische spits is.stomley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:37:
[...]
Ja dat klopt. Twijfel alleen nog even over calcio A.
Lacazette zie ik net zo makkelijk een IF pakken. Wordt Lukaku juist niet minder waard als hij een IF krijgt?bbblije schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:36:
[...]
Twijfel echt om Lacazette te halen, maar Lukaku lijkt me eerder een IF te krijgen wat zijn prijs ten goede zal doen komen. Dus momenteel een betere investering. Het blijft echter koffiedik. Heel lastig!
Ik speel SB nu op legendarisch en af en toe verlies ik nog wel eens maar de meeste wedstrijden win ik wel.BlackBarryNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:56:
Helemaal nieuw met fut en het bevalt me tot nu toe super. Ben dan ook nog een noob in fifa (ben meer vab fps games etc) Nu speel ik al op semi prof soms enorm moeite om te winnen (vooral bij squad battles) zijn er nog goeie tips die jullie mij kunnen geven? Wil wat meer punten maken in de squad battles doe actief mee zit nu in goid 2.
PSN: Kidjuh
Heeft meestal te maken met SBC's. Kun je weer pakketjes mee verdienen.Kidjuh schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:03:
Snap niet hoe die bronzen spelers af en toe verkopen, net weer een bronzen spits uit de MLS verkocht voor 6k. Terwijl er in dezelfde club gewoon een gouden spits is voor 500 coins.
Verwijderd
Dit is mijn chrome extensie: https://chrome.google.com...pjhnobgdbhcpjmhknchhelgjjFreshnub schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:15:
[...]
Waarom zie ik nergens een link naar jouw extensie? Of is het bewust zo geheimzinning gehouden vanwege de testfase waarin je momenteel zit?
Die snap ik ja, maar vaak de meest onlogische bronzen spelers worden verkocht. Geen MLS SBC, komende weken geen gekke derby's van dit team en goedkopere opties voor deze positie voor mensen die al de League competitie bij elkaar sprokkelen.038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:07:
[...]
Heeft meestal te maken met SBC's. Kun je weer pakketjes mee verdienen.
Is ook invite only.Freshnub schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:15:
[...]
Waarom zie ik nergens een link naar jouw extensie? Of is het bewust zo geheimzinning gehouden vanwege de testfase waarin je momenteel zit?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Klagen is voor ouwe vrouwen. Ouwe vrouwen spelen niet zo vaak fifa.Bean77 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:31:
[...]
Is ook invite only.
Het valt mij overigens op dat ik nog niemand hoor klagen over het aantal blessures. Kom met mijn team wel regelmatig voor dat ik een flinke blessure heb. Gelukkig heb ik een miljoen healing cards, maar het valt wel op tov fifa17. Ik klaag niet, want ik vond het bij fifa17 veel te laag.
Vorig jaar meer? hmmm dan had ik zeker spelers in mijn team die veel prijzen gewonnen hebbenVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:39:
[...]
Klagen is voor ouwe vrouwen. Ouwe vrouwen spelen niet zo vaak fifa.
Mijn Firmino heeft elke tweede pot last van zijn rug. Zal vast niet door de berg prijzen die hij met zijn club gewonnen heeft komen. Verder vind ik het dit jaar wel meevallen. Had vorig jaar veel meer blessures voor mijn gevoel.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ik heb geen plek voor contracts door die extensie. Te veel spelers die ik eerst moet verpatsen. Opbrengsten tot nu toe staan op 210k!Bean77 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:43:
[...]
Vorig jaar meer? hmmm dan had ik zeker spelers in mijn team die veel prijzen gewonnen hebben![]()
Ondertussen vermaak ik mij prima met fifa18 hoorOndertussen maar weer eens een batch contracten op de transfermarkt dumpen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 20:49 ]
Verwijderd
Ik heb soms ook gewoon 3 blessures per wedstrijd zonder een glazen speler zoals Robben in het team te hebben. Na de eerste patch begon ik hier last van te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:39:
[...]
Klagen is voor ouwe vrouwen. Ouwe vrouwen spelen niet zo vaak fifa.
Mijn Firmino heeft elke tweede pot last van zijn rug. Zal vast niet door de berg prijzen die hij met zijn club gewonnen heeft komen. Verder vind ik het dit jaar wel meevallen. Had vorig jaar veel meer blessures voor mijn gevoel.
Verwijderd
Ook? Ik zeg juist dat ik er minder heb.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:51:
[...]
Ik heb soms ook gewoon 3 blessures per wedstrijd zonder een glazen speler zoals Robben in het team te hebben. Na de eerste patch begon ik hier last van te krijgen.
Verwijderd
Was meer een confirm voor Bean dat ik er soms ook last van heb. Ze raken door de meest rare dingen geblesseerd heb ik het idee.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:53:
[...]
Ook? Ik zeg juist dat ik er minder heb.
[ Voor 46% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:03 ]
Niet teveel reclame ervoor maken he, anders gaat iedereen het gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:48:
[...]
Ik heb geen plek voor contracts door die extensie. Te veel spelers die ik eerst moet verpatsen. Opbrengsten tot nu toe staan op 210k!
Er staan ook nog 70 84 rated spelers op. Als mijn meuk weg is en er nog geen hoge req SBC is ga ik wat 85s fixen. En dan gewoon voetbal spelen.
Verwijderd
Ik hou er over op. Codewoord is 'handelsbaas' . Als in "deze ' handelsbaas' heeft weer flink gehandeld en 50k verdiend".Bean77 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:11:
[...]
Niet teveel reclame ervoor maken he, anders gaat iedereen het gebruiken![]()
Die extensie is wel de beste extra feature van fifa18, en niet eens door EA zelf op de markt gebracht
Gast doe even een pilletje onder je tong..bbblije schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:08:
Wat een klote zooi! Denk oké verkoop Lukaku maar... 190K, laagste BIN was op moment van plaatsen 183K. Verkocht en de BIN staat op 200K... Lacazette ook weer naar de 180K. Wat een vuile tering zooi! Die choco prins ging voor 165K toen ik Lukaku te koop zette...... HIV vieze vuile HIV!!!
Du hast recht!De Rikster schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:18:
[...]
Gast doe even een pilletje onder je tong..
3,7% boven de laagste prijs gaan zitten op donderdagavond is natuurlijk dè manier om een speler snel te verkopen. Kijk gewoon naar de laagste BIN die er langer dan 5 minuten opstaat als je dit wil voorkomen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 21:32 ]
Burp
Verwijderd
Bakayoko schijnt wel goed te zijn.Wii4all schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:34:
Wat vinden jullie goede bpl cms om mee te spelen? Ik heb wijnaldum Klaassen toure dembele
Die laatste bevalt met eigenlijk nog het best
Ik vind zelf Bakayoko, Ali , Lallana en wijnaldum erg fijn spelen. Ik ga zo herrera nog eens proberenWii4all schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:34:
Wat vinden jullie goede bpl cms om mee te spelen? Ik heb wijnaldum Klaassen toure dembele
Die laatste bevalt met eigenlijk nog het best
[ Voor 28% gewijzigd door 038Zwolle op 26-10-2017 22:09 ]
Welke extensie? van Niels of die BPM extensieVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:48:
[...]
Ik heb geen plek voor contracts door die extensie. Te veel spelers die ik eerst moet verpatsen. Opbrengsten tot nu toe staan op 210k!
Er staan ook nog 70 84 rated spelers op. Als mijn meuk weg is en er nog geen hoge req SBC is ga ik wat 85s fixen. En dan gewoon voetbal spelen.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 22:23 ]
Verwijderd
Ik had ze om 20u op de one.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:19:
Ik kom net thuis en vol enthousiasme denk ik lekker me pakjes open die ik heb verdiend met de WL. Start ik op, zie ik helemaal niks? WTF?
Zijn er mensen die dit ook hebben? Of andere mensen die ze wel gewoon gekregen heeft?
En nu?
google!!!!!! VRIEND!
A SPORTS FIFAGeverifieerd account @EASPORTSFIFA 2 uur2 uur geleden
FUT Champions Weekly Rewards will be slightly delayed on all platforms, please keep an eye out for updates.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 22:28 ]
Verwijderd
Ps4? Ik heb nog niks gekregen, speel op ps4..038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:31:
Ik heb zelf geen WL gespeeld maar hoorde net van een maatje van me dat hij zijn rewards wel binnen heeft.
Er zat uiteraard niks in , maar hij had ze wel
Ja PS4Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:32:
[...]
Ps4? Ik heb nog niks gekregen, speel op ps4..
Verwijderd
Dat stond al in mijn bericht?Kidjuh schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:34:
A SPORTS FIFAGeverifieerd account @EASPORTSFIFA 2 uur2 uur geleden
FUT Champions Weekly Rewards will be slightly delayed on all platforms, please keep an eye out for updates.
.lezen.
Verwijderd
mijne is exact hetzelfde als 1 van die tampermonkey scriptjes hè 🙈Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Ik had ze om 20u op de one.
@your die van Niels gebruik ik niet. Snap nog steeds niet wat het is en wat het toevoegt.
Ik gebruik de geheimzinnige tampermonkey scriptjes. Als je dit topic doorzoekt op gait dan vind je ze vanzelf.
Maar los van scripts heb ik lzo veel binnengehengeld omdat ik veel spelers had en nauwelijks wat verkocht heb. Verkoop nu simpelweg alles wat ik rotzooi vind wat meer dan 1k oplevert. De scripts helpen met die spelers vinden in mijn club. Niet met een briljante trading methode.
[ Voor 17% gewijzigd door Grudgie op 26-10-2017 22:40 ]
[ Voor 26% gewijzigd door YouR op 26-10-2017 23:18 ]
Nou je geeft al antwoord op je eigen rage/vraag waarom je rewards er nog niet zijn.. Maar zal waarschijnlijk zijn dat je antwoordde op je eigen post als edit, niet goed gezien van mij danVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:35:
[...]
Dat stond al in mijn bericht?
Andere mensen geven toch aan dat ze wat gekregen hebben, niks mis mee toch?
Dus ik snap niet zo goed op wie je nu doelt..
Ik heb nu een update gekregen (singleplayerselectie update voor fut)bbblije schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:36:
Wanneer verwachten jullie de eerste upgrades?
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 08:15 ]
Serious?Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:05:
Futbin club import komt zondag waarschijnlijk voor 18.
[ Voor 10% gewijzigd door Swaxie op 27-10-2017 08:47 ]
Boosted stats tijdens Halloween, daarna word het weer de kaart die het nu ook is.Swaxie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:46:
Heb gisteren mijn Hybrid Nations maar eens opgelost.
Kreeg uit het pakketje een Dost IF en een Halloween kaartje ofzo van Forster. Hopen dat ik deze nog even snel weet te verkopen.
Wat doet zon Halloween kaartje eigenlijk?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Gaat door het jaar heen ook boosted stats hebben op bepaalde momenten. En als hij boosted is telt hij met boosted rating mee in SBC. Dat heeft een ea community manager gisteren gezegd (wederom op reddit gelezen)Bossie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:51:
[...]
Boosted stats tijdens Halloween, daarna word het weer de kaart die het nu ook is.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door d-vine op 27-10-2017 09:32 ]
Ik heb geen ervaring met zaha. Maar Jesus is echt den beest. Zul je zeker geen spijt van krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:10:
Ik ben van plan Welbeck te gaan vervangen, zelf zit ik te denken aan IF Zaha of normale Jesus.
Hebben jullie ervaring met een van deze twee en welke raden jullie aan? Ik neig zelf iets meer naar Zaha.
Andere eventuele opties zijn uiteraard welkom!
Verwijderd
Verwijderd
Griezmann halenVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:44:
Iemand tips om mijn Franse team te verbeteren?
http://www.futhead.com/18/squads/1150465/
Vooral de backs en Gameiro vallen tegen, dus ik zoek wat alternatieven daarvoor. Ik twijfel ook om eventueel Tolisso in de spits te zetten, maar dan heb ik een nieuwe CAM nodig.
Tips zijn van harte welkom
Rojo gaat er bij mij niet uit, en ik heb voldoende coins iedere cv uit de BPL te kopen.Woolfy681 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:44:
Net Vertonghen voor 10k (leek me een goede prijs) op kunnen pikken is dit een een goede upgrade voor Rojo of Keane. Of weer verkopen ?
Verwijderd
038Zwolle schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:34:
[...]
Ik heb geen ervaring met zaha. Maar Jesus is echt den beest. Zul je zeker geen spijt van krijgen
Dit maakt de keuze niet makkelijkerVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:34:
Heb zelf wel Welbeck vervangen door Jesus, maar wat een beest is dat! Zo snel en sterk aan de bal. Ik raad je zeker Jesus aan.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq