Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk is Suarez de moeite waard. Hoogste ST in het spel los van icons en IF Messi.

De vraag is hoe ziet de rest van je team er uit. Kun je niet beter af met een goedkopere spits en de rest van je team upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn brons player packs in de store overigens. Die zijn best de moeite. Heb daar 5 van gehaald en iets van 20k aan verdiend. Wel geluksafhankelijk maar je koopt je bronzen spelers iig goedkoper in dan via normale bronze packs. (400 voor gem 3,5 of 1250 voor 12)

Had daarnaast een bronzen Mexicaanse keeper die voor 6,5k verkocht is. Snap er niks van maar prima natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:46:
Er zijn brons player packs in de store overigens. Die zijn best de moeite. Heb daar 5 van gehaald en iets van 20k aan verdiend. Wel geluksafhankelijk maar je koopt je bronzen spelers iig goedkoper in dan via normale bronze packs. (400 voor gem 3,5 of 1250 voor 12)

Had daarnaast een bronzen Mexicaanse keeper die voor 6,5k verkocht is. Snap er niks van maar prima natuurlijk. :)
Hoogst waarschijnlijk staat er een sbc hoog op futbin met die keeper erin. Is lekker makkelijk, alleen duur. Persoonlijk zoek ik vaak alternatieven als iets boven de 1k is. Helemaal voor een bronze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
MauT86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:33:
Is Suarez aan te raden? Is die 500k waard.
suarez heeft bij mij 107 goals in 101 wedstrijden.
Ik gebruik hem alleen niet als spits maar als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:01
Zouden jullie kiezen voor Zlatan of Eriksen NIF op CAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:46:
Het kan zijn dat ik ze niet zie omdat ik de vorige keer al al die bronzen player packs heb gekocht, maar bij mij zijn er in ieder geval geen player packs in de store. Alleen die promo Premium Elektrum players pakketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Pompi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Het kan zijn dat ik ze niet zie omdat ik de vorige keer al al die bronzen player packs heb gekocht, maar bij mij zijn er in ieder geval geen player packs in de store. Alleen die promo Premium Elektrum players pakketen.
Bij mij wel. 5 stuks voor 1.250 p.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
servival7 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:23:
[...]

Bij mij wel. 5 stuks voor 1.250 p.s.
Apart, maar zoals ik al zei had ik paar weken geleden toen ze er ook waren al 5 stuks gekocht dus waarschijnlijk was dat dus de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Vissert schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:42:
[...]

Tuurlijk is Suarez de moeite waard. Hoogste ST in het spel los van icons en IF Messi.

De vraag is hoe ziet de rest van je team er uit. Kun je niet beter af met een goedkopere spits en de rest van je team upgraden?
4-1-2-1-2:

Oblak, Alba, Umtiti, Varane, Carvajal, Casimero, Carrasco, Vazquez, Dembele, Benzema en Gameiro.

Gameiro wordt dan het bokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MauT86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

4-1-2-1-2:

Oblak, Alba, Umtiti, Varane, Carvajal, Casimero, Carrasco, Vazquez, Dembele, Benzema en Gameiro.

Leuk team! Misschien kan je Griezmann halen en met het geld wat je overhoud een flinke upgrade voor Vazquez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Iemand ervaring met Jesus en IF Zaha? qua prijs zit er niet heel veel verschil tussen die twee. Ik twijfel welke ik moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
MauT86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

4-1-2-1-2:

Vazquez lijkt mij in eerste instantie de meest logische keus om te upgraden. Er zijn genoeg keuzes maar als je een goede allrounder wil is IF Wass wel goede optie voor zo'n 30k tenzij je een verse wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:41:
Die Chrome extensie is inderdaad nice, thanks man :)
Geen probleem. Nieuwe versie word nog interessanter :) Ga mijn zaterdag nacht en zondag even besteden om wat puntjes op de I te zetten en dan kan ik volgende week in alle rust aan de nieuwe extensie werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Geen probleem. Nieuwe versie word nog interessanter :) Ga mijn zaterdag nacht en zondag even besteden om wat puntjes op de I te zetten en dan kan ik volgende week in alle rust aan de nieuwe extensie werken.
Ben benieuwd :)

Edit: Ik zag ook nog een andere extensie, die werkt met shortcuts zodat je bijvoorbeeld automatisch 200 bin instelt enzo....misschien kan je alles in 1 doen? Ik zeg maar wat hoor, heb nul verstand van dat soort dingen maken :)

[ Voor 24% gewijzigd door Maichel op 26-10-2017 15:20 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Amelandbor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:51:
Voor iedereen die trouwens de BPM gebruikt op de webapp met chrome is deze extensie ideaal: https://chrome.google.com...onldacinnfhddlgcnppekidje

Met je toetsenbord spelers voor 150/200 listen (M) of naar je club sturen (S), of even de prijzen vergelijken (C).
Dit is goud zeg! Scheelt heel veel klikken en werkt perfect. Thanks voor de tip _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:17:
[...]

Ben benieuwd :)

Edit: Ik zag ook nog een andere extensie, die werkt met shortcuts zodat je bijvoorbeeld automatisch 200 bin instelt enzo....misschien kan je alles in 1 doen? Ik zeg maar wat hoor, heb nul verstand van dat soort dingen maken :)
ik wou alleen het inzichtelijk maken van spelers doen ;) Ik heb hem ook gezien en ga hem denk ik dit weekend installeren. Maar dat inbouwen zit er niet in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:26:
[...]

Apart, maar zoals ik al zei had ik paar weken geleden toen ze er ook waren al 5 stuks gekocht dus waarschijnlijk was dat dus de max.
Klopt, er zit een max aantal op van 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
@Verwijderd Zou je misschien een overzichtelijke post over je programma kunnen maken met wat basisdingen zoals, hoe het beschikbaar is, wat je ermee kunt etc?
Want ik lees nu (op verschillende pagina's door elkaar) dat het niet voor iOS werkt, maar werkt het dan wel gewoon via Safari/Webapp op OS X etc.

Dus een overzichtelijke post van jou omtrent dit soort vragen zou een hoop vragen schelen ook, en daarnaast zal het de bekendheid ten goede komen. Zo lijkt het mij ook super handig en wil ik graag het 'programma' gebruiken. Misschien ook een suggestie om je overzichtspost daarna in de openingspost te zetten. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 16:26
seria

Ik heb ruim 200k te besteden, waar zouden jullie dit investeren?

IF Ghoulam
IF Handanovic (na t weekend)
IF Matuidi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
De prijzen blijven maar zakken van de meeste spelers, hebben de promopacks zoveel invloed gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

ajaxalex schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:
[afbeelding]

IF Ghoulam
IF Matuidi
Je kunt ook NIF Matuidi halen en IF handanovic :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:29
[afbeelding]

IF Ghoulam
IF Matuidi
Alex Sandro
NIF Matuidi
NIF Handanovic

Zou net moeten passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Vissert schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Leuk team! Misschien kan je Griezmann halen en met het geld wat je overhoud een flinke upgrade voor Vazquez?
Sorry bedoel Marco Asensio ipv Vazquez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel nu met het volgende team

Jesus Antonio
Lanzini
Lallana Alli
Bakayoko

Bertrand Keane Rojo/ van Dijk Aurier

Hart

Er zijn veel posities die ik kan verbeteren maar omdat ik een slechte handelaar ben, twijfel ik toch over welke upgrades ik eerst moet halen. Ik zit nu op ong 200.000 coins.

Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 20:34
Jesus IF is binnen. Even in DKT getest, 2 goals en een assist binnen 30 minuten en een rage quit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:56:
Ik speel nu met het volgende team

Jesus Antonio
Lanzini
Lallana Alli
Bakayoko

Bertrand Keane Rojo/ van Dijk Aurier

Hart

Er zijn veel posities die ik kan verbeteren maar omdat ik een slechte handelaar ben, twijfel ik toch over welke upgrades ik eerst moet halen. Ik zit nu op ong 200.000 coins.

Iemand enig idee?
Waar ligt het probleem qua spelen? Krijg je veel doelpunten tegen, scoor je te weinig.

Daar zou ik m'n geld in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Wie heeft er legends in zijn team en wat is je ervaring t.o.v. normale topspelers? Spelen legends nou beter dan normale high rated spelers? Ik ben aan het sparen voor Crespo, en die gaat gewoon 600-700k kosten voor één speler, en voor 150k koop je bijv. Lacazette. Ik speel met een team van 100k dus zou een paar flinke kwaliteit injecties kunnen doen, maar die legends brengen weer die mooie jeugd herinneringen te boven.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:00:
[...]

Waar ligt het probleem qua spelen? Krijg je veel doelpunten tegen, scoor je te weinig.

Daar zou ik m'n geld in stoppen.
Opzich is het om het even. De goals die ik tegenkrijg zijn mijn eigen fouten en het scoren gaat redelijk.
Ik zit te twijfelen om bijvoorbeeld een eriksen te kopen, of om mijn achterhoede op te pimpen. Wellicht antonio vervangen voor Saha oid? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Twijfels.... Heb zo 400 tot 500k. Of nieuw team bouwen of voor een icon gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
stomley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:10:
Zelfde hier, hoe ziet jouw team er uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:09:
[...]

Opzich is het om het even. De goals die ik tegenkrijg zijn mijn eigen fouten en het scoren gaat redelijk.
Ik zit te twijfelen om bijvoorbeeld een eriksen te kopen, of om mijn achterhoede op te pimpen. Wellicht antonio vervangen voor Saha oid? 8)7
Dan zou ik eerder voor de aanval gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Main:
Icardi-belotti
Gomez
Strootman-brozovic
De Rossi
Ansaldi-de vrij- benatia- karsdorp
En een 82 keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@stomley vergelijkbaar met mijn Calcio A team, voor 400-500k kun je ook Handanovic, Hamsik, Naingolan, Alex Sandro en Matuidi halen. Dat is een behoorlijke kwaliteitsimpuls t.o.v. één legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:20:
@stomley vergelijkbaar met mijn Calcio A team, voor 400-500k kun je ook Handanovic, Hamsik, Naingolan, Alex Sandro en Matuidi halen. Dat is een behoorlijke kwaliteitsimpuls t.o.v. één legend.
Ja dat klopt. Twijfel alleen nog even over calcio A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:06:
Wie heeft er legends in zijn team en wat is je ervaring t.o.v. normale topspelers? Spelen legends nou beter dan normale high rated spelers? Ik ben aan het sparen voor Crespo, en die gaat gewoon 600-700k kosten voor één speler, en voor 150k koop je bijv. Lacazette. Ik speel met een team van 100k dus zou een paar flinke kwaliteit injecties kunnen doen, maar die legends brengen weer die mooie jeugd herinneringen te boven.
Ervaring hier met Overmars (88 rated). Krijgt toch net even wat vaker de bal mee in de kluts tov Aguero, wat wel een zelfde type speler is (dribbeldwerg). En maakt toch wel bijna alle kansen af. Voor de lange termijn denk ik dat Icons weldegelijk waardevaster zijn dan gouden kaarten die zo duur zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:36:
@Verwijderd Zou je misschien een overzichtelijke post over je programma kunnen maken met wat basisdingen zoals, hoe het beschikbaar is, wat je ermee kunt etc?
Want ik lees nu (op verschillende pagina's door elkaar) dat het niet voor iOS werkt, maar werkt het dan wel gewoon via Safari/Webapp op OS X etc.

Dus een overzichtelijke post van jou omtrent dit soort vragen zou een hoop vragen schelen ook, en daarnaast zal het de bekendheid ten goede komen. Zo lijkt het mij ook super handig en wil ik graag het 'programma' gebruiken. Misschien ook een suggestie om je overzichtspost daarna in de openingspost te zetten. :)
Het is een website waar je een tabel ziet van alle spelers in je club. Deze spelers kun je automatisch vullen door een Chrome extensie te downloaden en op sync te drukken. Ik was ook van plan om een tabel te maken voor mensen die liever handmatig spelers invoeren (beetje hetzelfde als de lijsten die je op Futbin kunt maken).

Of het in de openingspost is aan iemand anders. Kan hem binnenkort wel een berichtje sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

IF Ghoulam
IF Matuidi
Ik zou in plaats van IF Ghoulam eerst eens Jordan Lukaku proberen op die positie. Kost volgens mij ook helemaal niks meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Skann schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:52:
[...]

Ervaring hier met Overmars (88 rated). Krijgt toch net even wat vaker de bal mee in de kluts tov Aguero, wat wel een zelfde type speler is (dribbeldwerg). En maakt toch wel bijna alle kansen af. Voor de lange termijn denk ik dat Icons weldegelijk waardevaster zijn dan gouden kaarten die zo duur zijn.
Thanks, dan ga ik doorsparen en Crespo halen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 28-09 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:02:
[...]

Het is een website waar je een tabel ziet van alle spelers in je club. Deze spelers kun je automatisch vullen door een Chrome extensie te downloaden en op sync te drukken. Ik was ook van plan om een tabel te maken voor mensen die liever handmatig spelers invoeren (beetje hetzelfde als de lijsten die je op Futbin kunt maken).

Of het in de openingspost is aan iemand anders. Kan hem binnenkort wel een berichtje sturen.
Waarom zie ik nergens een link naar jouw extensie? Of is het bewust zo geheimzinning gehouden vanwege de testfase waarin je momenteel zit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
Ik stop maar met DKT. Niks voor mij :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
servival7 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:21:

[video]
oeff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:10:
Icon lijkt me op het moment een stabielere investering. Zijn iets prijs vaster.

Ik baal echt als een stekker dat ik maandag niet gelijk Lukaku verkocht heb... van 210 naar 180K gezakt. Met een totaal vaan 300k coins had ik die 30k beter kunnen spenderen. Maar goed als ik het zo typ, is 30K ook maar relatief.

Twijfel echt om Lacazette te halen, maar Lukaku lijkt me eerder een IF te krijgen wat zijn prijs ten goede zal doen komen. Dus momenteel een betere investering. Het blijft echter koffiedik. Heel lastig!

[ Voor 45% gewijzigd door bbblije op 26-10-2017 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Is de if Batshuayi het waard speel momenteel met hem in de spits en vind hem wel fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
stomley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:37:
[...]
Ja dat klopt. Twijfel alleen nog even over calcio A.
Voor mijn gevoel speelt mijn BPL team wel fijner dan mijn Calcio A. Hoewel Belotti echt een fantastische spits is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
bbblije schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:36:
[...]
Twijfel echt om Lacazette te halen, maar Lukaku lijkt me eerder een IF te krijgen wat zijn prijs ten goede zal doen komen. Dus momenteel een betere investering. Het blijft echter koffiedik. Heel lastig!
Lacazette zie ik net zo makkelijk een IF pakken. Wordt Lukaku juist niet minder waard als hij een IF krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
servival7 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:21:
Wel realistisch, jouw Koke met 71 afronding en zijn Batshuayi met 83 afronding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-10 06:45
Helemaal nieuw met fut en het bevalt me tot nu toe super. Ben dan ook nog een noob in fifa (ben meer vab fps games etc) Nu speel ik al op semi prof soms enorm moeite om te winnen (vooral bij squad battles) zijn er nog goeie tips die jullie mij kunnen geven? Wil wat meer punten maken in de squad battles doe actief mee zit nu in goid 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:56:
Helemaal nieuw met fut en het bevalt me tot nu toe super. Ben dan ook nog een noob in fifa (ben meer vab fps games etc) Nu speel ik al op semi prof soms enorm moeite om te winnen (vooral bij squad battles) zijn er nog goeie tips die jullie mij kunnen geven? Wil wat meer punten maken in de squad battles doe actief mee zit nu in goid 2.
Ik speel SB nu op legendarisch en af en toe verlies ik nog wel eens maar de meeste wedstrijden win ik wel.
In het begin had ik moeite met prof.

Wat mij geholpen heeft is overdreven vaak een fakeshot doen. De CPU reageert hier vaak erg slecht/traag op.Ook helpt het om heel agressief te spelen. Hoge pressing en alles afjagen (Tegen spelers zou ik het niet aanraden.) ook de Berba spin lukt opmerkelijk vaak tegen de CPU

Ook kun je je controller geloof ik nog op Legacy defending zetten. Dan word het verdedigen een stuk makkelijker. Ikzelf doe dit niet en heb het ook niet geprobeerd. Ik ben erg slecht in verdedigen dus kan het extra oefenen wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Snap niet hoe die bronzen spelers af en toe verkopen, net weer een bronzen spits uit de MLS verkocht voor 6k. Terwijl er in dezelfde club gewoon een gouden spits is voor 500 coins.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:03:
Snap niet hoe die bronzen spelers af en toe verkopen, net weer een bronzen spits uit de MLS verkocht voor 6k. Terwijl er in dezelfde club gewoon een gouden spits is voor 500 coins.
Heeft meestal te maken met SBC's. Kun je weer pakketjes mee verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnub schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:15:
[...]

Waarom zie ik nergens een link naar jouw extensie? Of is het bewust zo geheimzinning gehouden vanwege de testfase waarin je momenteel zit?
Dit is mijn chrome extensie: https://chrome.google.com...pjhnobgdbhcpjmhknchhelgjj

Dit is waar ik op dit moment aan werk: https://futsync.xyz/perso...2B-49DF-84CF-E5101AF435AC (proof of concept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

Heeft meestal te maken met SBC's. Kun je weer pakketjes mee verdienen.
Die snap ik ja, maar vaak de meest onlogische bronzen spelers worden verkocht. Geen MLS SBC, komende weken geen gekke derby's van dit team en goedkopere opties voor deze positie voor mensen die al de League competitie bij elkaar sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:15:
[...]

Is ook invite only.

Het valt mij overigens op dat ik nog niemand hoor klagen over het aantal blessures. Kom met mijn team wel regelmatig voor dat ik een flinke blessure heb. Gelukkig heb ik een miljoen healing cards, maar het valt wel op tov fifa17. Ik klaag niet, want ik vond het bij fifa17 veel te laag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:31:
[...]

Is ook invite only.

Het valt mij overigens op dat ik nog niemand hoor klagen over het aantal blessures. Kom met mijn team wel regelmatig voor dat ik een flinke blessure heb. Gelukkig heb ik een miljoen healing cards, maar het valt wel op tov fifa17. Ik klaag niet, want ik vond het bij fifa17 veel te laag.
Klagen is voor ouwe vrouwen. Ouwe vrouwen spelen niet zo vaak fifa.

Mijn Firmino heeft elke tweede pot last van zijn rug. Zal vast niet door de berg prijzen die hij met zijn club gewonnen heeft komen. Verder vind ik het dit jaar wel meevallen. Had vorig jaar veel meer blessures voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

Mijn Firmino heeft elke tweede pot last van zijn rug. Zal vast niet door de berg prijzen die hij met zijn club gewonnen heeft komen. Verder vind ik het dit jaar wel meevallen. Had vorig jaar veel meer blessures voor mijn gevoel.
Vorig jaar meer? hmmm dan had ik zeker spelers in mijn team die veel prijzen gewonnen hebben ;)

Ondertussen vermaak ik mij prima met fifa18 hoor :) Ondertussen maar weer eens een batch contracten op de transfermarkt dumpen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:43:
[...]

Vorig jaar meer? hmmm dan had ik zeker spelers in mijn team die veel prijzen gewonnen hebben ;)

Ondertussen vermaak ik mij prima met fifa18 hoor :) Ondertussen maar weer eens een batch contracten op de transfermarkt dumpen.
Ik heb geen plek voor contracts door die extensie. Te veel spelers die ik eerst moet verpatsen. Opbrengsten tot nu toe staan op 210k!

Er staan ook nog 70 84 rated spelers op. Als mijn meuk weg is en er nog geen hoge req SBC is ga ik wat 85s fixen. En dan gewoon voetbal spelen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

Ik heb soms ook gewoon 3 blessures per wedstrijd zonder een glazen speler zoals Robben in het team te hebben. Na de eerste patch begon ik hier last van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:51:
[...]

Ik heb soms ook gewoon 3 blessures per wedstrijd zonder een glazen speler zoals Robben in het team te hebben. Na de eerste patch begon ik hier last van te krijgen.
Ook? Ik zeg juist dat ik er minder heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:53:
[...]

Ook? Ik zeg juist dat ik er minder heb. ;)
Was meer een confirm voor Bean dat ik er soms ook last van heb. Ze raken door de meest rare dingen geblesseerd heb ik het idee.

Heb nog wel wat healing kaartjes maar het raakt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Wat een klote zooi! Denk oké verkoop Lukaku maar... 190K, laagste BIN was op moment van plaatsen 183K. Verkocht en de BIN staat op 200K... Lacazette ook weer naar de 180K. *knip* Je taalgebruik mag wel een stuk volwassener :(

[ Voor 46% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Ik heb geen plek voor contracts door die extensie. Te veel spelers die ik eerst moet verpatsen. Opbrengsten tot nu toe staan op 210k!

Er staan ook nog 70 84 rated spelers op. Als mijn meuk weg is en er nog geen hoge req SBC is ga ik wat 85s fixen. En dan gewoon voetbal spelen. :)
Niet teveel reclame ervoor maken he, anders gaat iedereen het gebruiken ;) :P
Die extensie is wel de beste extra feature van fifa18, en niet eens door EA zelf op de markt gebracht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:11:
[...]

Niet teveel reclame ervoor maken he, anders gaat iedereen het gebruiken ;) :P
Die extensie is wel de beste extra feature van fifa18, en niet eens door EA zelf op de markt gebracht :+
Ik hou er over op. Codewoord is 'handelsbaas' . Als in "deze ' handelsbaas' heeft weer flink gehandeld en 50k verdiend". :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
bbblije schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:08:
Wat een klote zooi! Denk oké verkoop Lukaku maar... 190K, laagste BIN was op moment van plaatsen 183K. Verkocht en de BIN staat op 200K... Lacazette ook weer naar de 180K. Wat een vuile tering zooi! Die choco prins ging voor 165K toen ik Lukaku te koop zette...... HIV vieze vuile HIV!!!
Gast doe even een pilletje onder je tong..

3,7% boven de laagste prijs gaan zitten op donderdagavond is natuurlijk dè manier om een speler snel te verkopen. Kijk gewoon naar de laagste BIN die er langer dan 5 minuten opstaat als je dit wil voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

De Rikster schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:18:
[...]

Gast doe even een pilletje onder je tong..

3,7% boven de laagste prijs gaan zitten op donderdagavond is natuurlijk dè manier om een speler snel te verkopen. Kijk gewoon naar de laagste BIN die er langer dan 5 minuten opstaat als je dit wil voorkomen.
Du hast recht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat zo net wat te dubben (terwijl ik finaal hard werd afgemaakt in divise 4) om Eriksen te kopen. Eriksen zal vast al mijn problemen (zoals niet kunnen verdedigen, voorspelbaar zijn aanvallend en nog steeds niet heel goed zijn in dribblen) oplossen. Zoek zijn BIN. 70k. Check. Dat heb ik. Check Firmino (huidige CAM) zijn stats. Heeft die dude er 43 inliggen in 39 wedstrijden. En 27 assists. Zit geen potje tegen de AI tussen en best wat invalbeurten. De verlosser wacht nog maar ff. Had helemaal niet door hoe goed deze slum bewoner het deed achter Martial en Rashford. :)

slum bewoner slaat op Liverpool niet op Braziliaanse verschrikkelijke toestanden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat vinden jullie goede bpl cms om mee te spelen? Ik heb wijnaldum Klaassen toure dembele

Die laatste bevalt met eigenlijk nog het best

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Net Vertonghen voor 10k (leek me een goede prijs) op kunnen pikken is dit een een goede upgrade voor Rojo of Keane. Of weer verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:34:
Wat vinden jullie goede bpl cms om mee te spelen? Ik heb wijnaldum Klaassen toure dembele

Bakayoko schijnt wel goed te zijn.

Matic is series fijn. Firmino ook. Herrera is ook vrij aardig (soort dembele light.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:34:

Ik vind zelf Bakayoko, Ali , Lallana en wijnaldum erg fijn spelen. Ik ga zo herrera nog eens proberen

heb zelf net Erikssen Bailley gekocht en twijfel nog over een spits. Momenteel heb ik Antonio en Jesus voorop.
Ik zit te twijvelen om door te sparen of om Martial in de spits te zetten naast Jesus.
Heeft iemand hier ervaringen mee? zijn chem zal niet maximaal zijn natuurlijk

[ Voor 28% gewijzigd door 038Zwolle op 26-10-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Welke extensie? van Niels of die BPM extensie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net thuis en vol enthousiasme denk ik lekker me pakjes open die ik heb verdiend met de WL. Start ik op, zie ik helemaal niks? WTF?
Zijn er mensen die dit ook hebben? Of andere mensen die ze wel gewoon gekregen heeft?

En nu? :(

google!!!!!! VRIEND!

A SPORTS FIFA‏Geverifieerd account @EASPORTSFIFA 2 uur2 uur geleden

FUT Champions Weekly Rewards will be slightly delayed on all platforms, please keep an eye out for updates.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:19:
Ik kom net thuis en vol enthousiasme denk ik lekker me pakjes open die ik heb verdiend met de WL. Start ik op, zie ik helemaal niks? WTF?
Zijn er mensen die dit ook hebben? Of andere mensen die ze wel gewoon gekregen heeft?

En nu? :(

google!!!!!! VRIEND!

FUT Champions Weekly Rewards will be slightly delayed on all platforms, please keep an eye out for updates.
Ik had ze om 20u op de one.

@your die van Niels gebruik ik niet. Snap nog steeds niet wat het is en wat het toevoegt.

Ik gebruik de geheimzinnige tampermonkey scriptjes. Als je dit topic doorzoekt op gait dan vind je ze vanzelf.

Maar los van scripts heb ik lzo veel binnengehengeld omdat ik veel spelers had en nauwelijks wat verkocht heb. Verkoop nu simpelweg alles wat ik rotzooi vind wat meer dan 1k oplevert. De scripts helpen met die spelers vinden in mijn club. Niet met een briljante trading methode.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf geen WL gespeeld maar hoorde net van een maatje van me dat hij zijn rewards wel binnen heeft.
Er zat uiteraard niks in , maar hij had ze wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:31:
Ik heb zelf geen WL gespeeld maar hoorde net van een maatje van me dat hij zijn rewards wel binnen heeft.
Er zat uiteraard niks in , maar hij had ze wel ;)
Ps4? Ik heb nog niks gekregen, speel op ps4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Ps4? Ik heb nog niks gekregen, speel op ps4..
Ja PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh

.lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:34:

.lezen.
Dat stond al in mijn bericht?

Andere mensen geven toch aan dat ze wat gekregen hebben, niks mis mee toch?

Dus ik snap niet zo goed op wie je nu doelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Ik had ze om 20u op de one.

@your die van Niels gebruik ik niet. Snap nog steeds niet wat het is en wat het toevoegt.

Ik gebruik de geheimzinnige tampermonkey scriptjes. Als je dit topic doorzoekt op gait dan vind je ze vanzelf.

Maar los van scripts heb ik lzo veel binnengehengeld omdat ik veel spelers had en nauwelijks wat verkocht heb. Verkoop nu simpelweg alles wat ik rotzooi vind wat meer dan 1k oplevert. De scripts helpen met die spelers vinden in mijn club. Niet met een briljante trading methode.
mijne is exact hetzelfde als 1 van die tampermonkey scriptjes hè 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:09

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik ben opeens een speler kwijt. Ik wou hem opnieuw gaan verkopen en opeens is die weg. Heb geen geld gekregen of wat dan ook.. wtf is dit.

Edit; Laat maar. al gevonden in de hele lijst. 8)7 |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Grudgie op 26-10-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
@038Zwolle Bedankt voor de tips. Fake shot werkt idd heel goed de berba spin moet ik nog goed oefenen ben namelijk niet zo goed met skills. Ik heb nu 50k door te handelen en spelen maar wil graag een rare players pack kopen. Wanneer komen deze in de market? Is dat altijd een bekende tijd/datum? moet nog wel door sparen natuurlijk maar dat komt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Holy shit, maak je eindelijk hybrid league af, krijg je kanté uit een mega pack, geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
En nu oblak die achter z'n kaart komt wegrennen, wat gebeurd hier...

ZIT PIQUE ER OOK NOG IN, P 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door YouR op 26-10-2017 23:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kidjuh
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Dat stond al in mijn bericht?

Andere mensen geven toch aan dat ze wat gekregen hebben, niks mis mee toch?

Dus ik snap niet zo goed op wie je nu doelt..
Nou je geeft al antwoord op je eigen rage/vraag waarom je rewards er nog niet zijn.. Maar zal waarschijnlijk zijn dat je antwoordde op je eigen post als edit, niet goed gezien van mij dan :+.

Buiten dat; vorig jaar nooit gedacht dat de BPM zou werken.. Schep toch zo'n 15k per dag binnen met die bronzen kaartjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
@Kidjuh welke bronze pack neem je dan ? die van 400coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Wanneer verwachten jullie de eerste upgrades?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
bbblije schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:36:
Wanneer verwachten jullie de eerste upgrades?
Ik heb nu een update gekregen (singleplayerselectie update voor fut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Futbin club import komt zondag waarschijnlijk voor 18.

Er is vannacht schijnbaar een piek in otw geweest. Heb een stuk of 4 verkocht op hoge prijzen die ik vanochtend terug kon kopen voor nog minder dan mijn oorspronkelijke aankoop prijs.

Discard informs zijn ook bijna allemaal 12k of meer. Volgens gaat er binnenkort iets gebeuren.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:05:
Futbin club import komt zondag waarschijnlijk voor 18.
Serious? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Heb gisteren mijn Hybrid Nations maar eens opgelost.

Kreeg uit het pakketje een Dost IF en een Halloween kaartje ofzo van Forster. Hopen dat ik deze nog even snel weet te verkopen.

Wat doet zon Halloween kaartje eigenlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Swaxie op 27-10-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:46:
Heb gisteren mijn Hybrid Nations maar eens opgelost.

Kreeg uit het pakketje een Dost IF en een Halloween kaartje ofzo van Forster. Hopen dat ik deze nog even snel weet te verkopen.

Wat doet zon Halloween kaartje eigenlijk?
Boosted stats tijdens Halloween, daarna word het weer de kaart die het nu ook is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:51:
[...]

Boosted stats tijdens Halloween, daarna word het weer de kaart die het nu ook is.
Gaat door het jaar heen ook boosted stats hebben op bepaalde momenten. En als hij boosted is telt hij met boosted rating mee in SBC. Dat heeft een ea community manager gisteren gezegd (wederom op reddit gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan Welbeck te gaan vervangen, zelf zit ik te denken aan IF Zaha of normale Jesus.
Hebben jullie ervaring met een van deze twee en welke raden jullie aan? Ik neig zelf iets meer naar Zaha.

Andere eventuele opties zijn uiteraard welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:48
ik had zelf ook eerst Welbeck, daarna Williams en nu Salah dat toch stuk beter speelt. evenals lacazette veel beter is als morata.
Nu aanval met Sanchez, Lacazette, Salah en dat is echt lekker spelen.
Alles gold niets speciaals, zo veel tijd in handelen en coins verdienen heb ik niet.

op dit moment mijn 11tal.
https://www.futbin.com/18/squad/861521

in futbin staat niet alles op chem 10 maar dat is in Fifa UT wel zo

[ Voor 9% gewijzigd door d-vine op 27-10-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:10:
Ik ben van plan Welbeck te gaan vervangen, zelf zit ik te denken aan IF Zaha of normale Jesus.
Hebben jullie ervaring met een van deze twee en welke raden jullie aan? Ik neig zelf iets meer naar Zaha.

Andere eventuele opties zijn uiteraard welkom!
Ik heb geen ervaring met zaha. Maar Jesus is echt den beest. Zul je zeker geen spijt van krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf wel Welbeck vervangen door Jesus, maar wat een beest is dat! Zo snel en sterk aan de bal. Ik raad je zeker Jesus aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om mijn Franse team te verbeteren?
http://www.futhead.com/18/squads/1150465/

Vooral de backs en Gameiro vallen tegen, dus ik zoek wat alternatieven daarvoor. Ik twijfel ook om eventueel Tolisso in de spits te zetten, maar dan heb ik een nieuwe CAM nodig.

Tips zijn van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:44:
Iemand tips om mijn Franse team te verbeteren?
http://www.futhead.com/18/squads/1150465/

Vooral de backs en Gameiro vallen tegen, dus ik zoek wat alternatieven daarvoor. Ik twijfel ook om eventueel Tolisso in de spits te zetten, maar dan heb ik een nieuwe CAM nodig.

Tips zijn van harte welkom :)
Griezmann halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Woolfy681 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:44:
Net Vertonghen voor 10k (leek me een goede prijs) op kunnen pikken is dit een een goede upgrade voor Rojo of Keane. Of weer verkopen ?
Rojo gaat er bij mij niet uit, en ik heb voldoende coins iedere cv uit de BPL te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:34:
[...]

Ik heb geen ervaring met zaha. Maar Jesus is echt den beest. Zul je zeker geen spijt van krijgen
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:34:
Heb zelf wel Welbeck vervangen door Jesus, maar wat een beest is dat! Zo snel en sterk aan de bal. Ik raad je zeker Jesus aan.
Dit maakt de keuze niet makkelijker :P
Denk toch dat ik Zaha ga proberen en mocht die op een of andere manier tegenvallen, kan ik Jesus altijd nog halen! Qua stats is Zaha in bijna alles beter, dus hij kan haast niet tegenvallen lijkt mij!
Pagina: 1 ... 53 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs