Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
http://www.futhead.com/18/players/48862/alexis-sanchez/MauT86 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:06:
Misschien al voorbij gekomen, maar hoe bepaal je welke teamgeeststijl je op welke speler zet?
Speler opzoeken > Bij chem stijl de verschillende stijlen selecteren en kijken wat het resultaat is van deze boost
Idd, hoewel ik Eriksen de echte ster van Tottenham vind.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:05:
[...]
Hij was wel goed inderdaad maar in een team met Son en Kane is het vrij lastig om de echte uitblinker te zijn.
Voor een plek in TOTW is dat uiteraard niet relevant.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daar word ik natuurlijk niet nieuwschierig van BeanBean77 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
oh en ik heb flinke winsten gemaakt dankzij de tip van @Gait dat programma draait als een tierelier
I like how you keep the mouse running...
En welk programma is dat dan?😂oh en ik heb flinke winsten gemaakt dankzij de tip van @Gait dat programma draait als een tierelier
Verwijderd
Eriksen is vingerlikkend goed inderdaad. En Kane ramt alles in de kruising. Son is een beetje overrated (volgens mij door zijn POTM2 kaart vinden FIFA spelers hem een held terwijl hij een reservespeler is).Bossie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:47:
[...]
Idd, hoewel ik Eriksen de echte ster van Tottenham vind.
Voor een plek in TOTW is dat uiteraard niet relevant.
Aurier IF lijkt me stug. Maar het is allemaal prima. Ik verpats elk weekend 2 kaarten die ik na de wedstrijd terugkoop.
Edit: oh ja. Belangrijke info divisie 4 binnen. Nog 3 promoties voor de achievement. Div 1 haal je natuurlijk online. En dan ben ik klaar met seasons en de laggy shit.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 21:09 ]
Zie pagina 191 voor zijn post met link.
Gewoon vrij te gebruiken zonder donaties/invites ofzo. Erg goed hulpmiddel
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
https://chrome.google.com...pjhnobgdbhcpjmhknchhelgjj
Zelfde als dit. Alleen is mijne als chrome extensie uitgebracht.
Edit:
Het is niet dat ik hem nog update. Zodra mijn Futsync systeem af is dan gaat deze offline aangezien 2 dingen onderhouden een beetje teveel van het goede is en het andere platform aanzienlijk beter gaat worden.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 21:13 ]
Ik kan niks vinden.. kan je die link nog is droppen?Bean77 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:09:
[...]
Zie pagina 191 voor zijn post met link.
Gewoon vrij te gebruiken zonder donaties/invites ofzo. Erg goed hulpmiddel
Gait schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:23:
[...]
Wat is het voordeel van Futsync tov:
https://github.com/Mardaneus86/futwebapp-tampermonkey
Razz89 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:15:
[...]
Ik kan niks vinden.. kan je die link nog is droppen?
En is dit wel 'Legaal'? Niet dat EA je gaat bannen oid
Verwijderd
De extensie voegt DOM elementen toe aan de web-app. Je voegt dus als het ware een extra stukje tekst (de spelerprijs) toe aan het blok van een speler.schietdiebal schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:29:
Ik ben wel benieuwd wat je allemaal kan met het programma, zal er eens in rondsnuffelen! Waar gebruiken jullie het voor?
Verwijderd
Nee. Je moet steeds divisie 1 holden of promotie halen naar divisie 1.Exodus FC schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:18:
@exactor it als je div 1 haalt en verder niet meer actief bent in divisies, kun je dan ieder weekend WL spelen zonder te kwalificeren?
Ik zat overigens stoer te praten net. Het kostte me wel wat moeite om voorbij divisie 3 te komen vorig jaar.
Install".
Ben nu me club eens aan het doornemen
Oke bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:31:
[...]
De extensie voegt DOM elementen toe aan de web-app. Je voegt dus als het ware een extra stukje tekst (de spelerprijs) toe aan het blok van een speler.
Ik wacht er toch nog even mee, zou sund zijn als mijn account gebanned wordt
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Gebruik het zelf ook. Lijkt me ook niet dat EA er veel tegen gaat doen. Het automatiseert verder niks.schietdiebal schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:50:
[...]
Oke bedankt!
Ik wacht er toch nog even mee, zou sund zijn als mijn account gebanned wordt
Kun je dit op je mobiel (android) doen of moet het via de pc? Begrijp het niet echtroybr schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:48:
Gevonden! Je moet ze apart installeren onder het kopje "OpenUserJS
Install".
Ben nu me club eens aan het doornemen. Werkt goed! Thnx!!

Wat kan je met dit programma?roybr schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:48:
Gevonden! Je moet ze apart installeren onder het kopje "OpenUserJS
Install".
Ben nu me club eens aan het doornemen. Werkt goed! Thnx!!
Verwijderd
Je kunt futbin prijzen in je club zien. Daarnaast kun je laagste BIN automatisch laten opzoeken (duurt wel 10 sec). Heb net random zooi verkocht voor +-140k hierdoor.
Die 140k zit nu in 84 en 85 rated spelers.
Ik ga Bean zijn club plus die van iemand anders kopen op deze manier.
PSN: Kidjuh
NeeVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:47:
Dit werkt zeker niet op iOS?
Verwijderd
Enne. Dat auto relist. Moet je daarvoor gewoon je browser open laten of moet ik nog iets ingewikkelders doen?Kidjuh schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:41:
Sinds de nieuwe update van de WebApp zie je het helaas niet direct, nu moet je inderdaad eerst klikken op search lowest bin.
Whahaha, vergeet niet dat ik het ook heb heVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:40:
[...]
Je kunt futbin prijzen in je club zien. Daarnaast kun je laagste BIN automatisch laten opzoeken (duurt wel 10 sec). Heb net random zooi verkocht voor +-140k hierdoor.
Die 140k zit nu in 84 en 85 rated spelers.
Ik ga Bean zijn club plus die van iemand anders kopen op deze manier.
In ieder geval blij om te zien dat er veel gebruikers er zeer tevreden mee zijn. Toch wel het ideale 'programma' tot nu toe.
Ik snap totaal niks van die link.. wat moet ik precies doen na het openen van de link? Vind het wel handig om te zien wat me bronzen spelers bijv futbin zijn enzo. Maar zie niks wat ik moet downloaden ofzo op me android of laptop..
Er zit een hele uitleg bij in die link. Beter kan ik het niet uitleggen dan wat er daar staat. Bovendien ben ik ook gewoon een gebruiker en heb helaas geen aandelen inRazz89 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:53:
[...]
Ik snap totaal niks van die link.. wat moet ik precies doen na het openen van de link? Vind het wel handig om te zien wat me bronzen spelers bijv futbin zijn enzo. Maar zie niks wat ik moet downloaden ofzo op me android of laptop..
Ik ga een la liga team maken. Hopen allemaal ooit op bale , ronaldo , griezmann
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Potjes waarbij je 3x zoveel schoten hebt als de tegenstander maar waarbij het lijkt alsof die bal er gewoon niet in mag.
Ben er even helemaal klaar mee
Geen idee, heb ik niet aan staan.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:52:
[...]
Enne. Dat auto relist. Moet je daarvoor gewoon je browser open laten of moet ik nog iets ingewikkelders doen?
Verwijderd
Het schijnt te helpen om meteen buitenspelval te doen bij de aftrap, om zo'n snelle aftrap goal te voorkomen. Heb er zelf persoonlijk weinig last van. Maar snap je frustratieservival7 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:10:
Pff weer een frustrerend avondje wl kwalificatie achter de rug. Het lukt mij maar niet op 4x te winnen om de stomste redenen. Bijvoorbeeld een 2-0 voorsprong weggeven tot 2-3. Maak je in de laatste minuut nog 3-3. Scoort mijn tegenstander meteen vanaf de aftrap.![]()
Potjes waarbij je 3x zoveel schoten hebt als de tegenstander maar waarbij het lijkt alsof die bal er gewoon niet in mag.
Ben er even helemaal klaar mee![]()
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Ik neem het risico niet, in de readme van de link staat:schietdiebal schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:29:
''Using these scripts is at your own risk. EA might (temp-)ban you for automating parts of their Web App.''.
[ Voor 7% gewijzigd door El Profesor op 26-10-2017 07:45 ]
Verwijderd
Alleen de prijzen ophalen zal EA niks van merken hoorExodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:45:
[...]
Ik neem het risico niet, in de readme van de link staat:
''Using these scripts is at your own risk. EA might (temp-)ban you for automating parts of their Web App.''.
Thanks Niels, ik zit even te kijken. Twee vragen, kun je het installeren op je telefoon of alleen desktop? En is dit het juiste element om de prijzen op te halen ''FUT Search BIN Price'' en/of ''FUT Show Futbin Player Price''Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:52:
[...]
Alleen de prijzen ophalen zal EA niks van merken hoorZe hebben geen extra requests Dieze moeten afhandelen aangezien het alleen met Futbin communiceert.
OpschepperMitchelFC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 02:58:
Kan nog steeds niet geloven dat ik 119-1 ga in de Weekend League. Mijn enige nederlaag is een disconnect...
Dan heb je dit spelletje vast vaker gespeeldMitchelFC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 02:58:
Kan nog steeds niet geloven dat ik 119-1 ga in de Weekend League. Mijn enige nederlaag is een disconnect...
Pic's or it didn't happenMitchelFC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 02:58:
Verwijderd
Kan je mij tips geven met verdedigen en aanvallen? Ik word elk weekend goud 2 maar steeds probeer ik goud1 te halen maar het lukt steeds niet. Ik krijg veels te veel tegendoelpunten. Heb jij wat tips waar je beter mee kan verdedigen en voor de opbouw van aanvallen?MitchelFC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 02:58:
Ik kan er momenteel niet meer in komen.
Wat is je PSN?..MitchelFC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 02:58:
Ik had vanochtend een update, wellicht ff kijken of dat mogelijk is.Donverdi073 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:17:
Meer mensen problemen met de Companion App ?
Ik kan er momenteel niet meer in komen.
Thnx heb hem geupdate alleen ik blijf de melding krijgen dat er problemen zijn met de aanmeldingsdiensten.SlqmLqck schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:20:
[...]
Ik had vanochtend een update, wellicht ff kijken of dat mogelijk is.
Wachten maar even af

Is het iets voor de pc? Volg het niet echt, maar jullie praten er positief over038Zwolle schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:59:
Dankzij het programmatje eindelijk mijn club is opgeruimd. Thnx voor de tip!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Haha serieus?

Als je het forum een beetje volgt weet je dat Mitchel E-Sporter is bij Ado.
MitchelDecibel is zijn PSN.
Zie hem hier shinen op nummer 4
http://www.futhead.com/champions/
FCG
Omg wat een baaspelidee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
Haha serieus?![]()
Zie hem hier shinen op nummer 4![]()
Hoe zit het nu met je team dan? Meende gelezen te hebben dat op het begin van het seizoen ADO je niks wilde geven qua geld voor spelers en je alles zelf moest doen? Stond je per definitie al achter tegen die man van Ajax die wel geld kreeg voor pakjes te kopen toch?MitchelFC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 02:58:
Ben wel benieuwd naar foto's van je teams
En heel goed gedaan natuurlijk!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Alsof mijn leven alleen uit topic bestaat dat ik iedereen zijn PSN moet kennen en elke e-sporter moet kennen. Vroeger vond ik het intressant om te volgen, maar tegenwoordig studeer ik en werk ik daarnaast. Ik sta om 6 uur op en om 9 uur zit ik op de bank en heb ik een vrije avond.pelidee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
Haha serieus?![]()
Zie hem hier shinen op nummer 4![]()
FCG
En op het werk/de studie heb je blijkbaar toch tijd om even het forum te checkenSlqmLqck schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:48:
[...]
Alsof mijn leven alleen uit topic bestaat dat ik iedereen zijn PSN moet kennen en elke e-sporter moet kennen. Vroeger vond ik het intressant om te volgen, maar tegenwoordig studeer ik en werk ik daarnaast. Ik sta om 6 uur op en om 9 uur zit ik op de bank en heb ik een vrije avond.
PSN/Steam: Xamsix
Geen problemen mee hoor, alleen de aaname dat iedereen hem moet kennen vind ik nogal vreemd.jeka schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:53:
Och lieverd toch. Welkom in de grote mensen wereld![]()
Het gaat er alleen om dat ik een reactie zonder enige inhoud voorbij zie komen (niet alleen bij jou trouwens) waarbij ik denk.. dit is roepen om het roepen en kunnen we niks mee.SlqmLqck schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Geen problemen mee hoor, alleen de aaname dat iedereen hem moet kennen vind ik nogal vreemd.
Je zou dan ook even op de Quote knop kunnen drukken en vragen van joh hoe heb je dat behaald, of hoe kan het zo zijn dat je er 119 weet te winnen.
Dan zijn er genoeg mede tweakers die je van deze informatie kunnen voorzien en komt het een stuk 'vriendelijker' over in het forum dan 'Pics or it didnt happen'. Mitchel is ook al langer lid in dit forum en post regelmatig dingetjes over de E-divisie en andere zaken.
Volgens mij ben je ook wel aardig actief in het forum de laatste tijd (zie je veel posten) en dat juicht iedereen alleen maar toe! Hoe meer mensen hoe meer vreugd, maar het moet natuurlijk geen grote chatbox worden dit forum met onnozele reacties.
Ook ik had het misschien anders moeten neerzetten, excues daarvoor. Het is iig geen persoonlijke aanval naar jou
Voor de mensen die nu nieuwsgierig zijn geworden hier zie je Mitchel in actie
Pepe en Salah heb ik verkocht, maar twijfel of ik Gabriel Jesus moet houden of hem moet verkopen voor 59K. Ik heb wel een PL team als fitness team. Wat zouden jullie doen?
Is dat laatste echt waar?! Dan kan je dus 2 spelers op 7 chem hebben zonder stats penalty's of wat dan ook?!chengbondkwok schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:27:
[...]
Hoezo? Je speelt hem bewust op een CM positie terwijl het een LM is. Wil je meer dan 7 chem zul je hem toch echt op de goede positie moeten spelen.
Daarnaast, met 7 chem krijg je nog geen stats penalty (mits je teamgeest ook 100 chem is). Alles daarboven is mooi meegenomen.
Het is nu absolute glazenbol werk. Prijzen dalen! Maar wellicht gaan ze voor het weekend nog eventjes omhoog. Als je hem voor 60+ K kan verkopen zou ik het doen. Na het weekend zal de boel weer lager inzakken, en zo fluctueren we richting TOTY. Het is een lekkere speler, dus probeer je winst te pakken en koop hem terug!chengbondkwok schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:38:
Net even Sevilla MM gedaan. Rare gold pack met Pepe, Salah en Gabriel Jesus. Kleine 100K in een pack.
Pepe en Salah heb ik verkocht, maar twijfel of ik Gabriel Jesus moet houden of hem moet verkopen voor 59K. Ik heb wel een PL team als fitness team. Wat zouden jullie doen?
Ja dit klopt, maar je krijgt ook geen boost. Er zijn veel voorbeelden te vinden dat een speler op 7 chem onder presteert tegenover de zelfde speler op 10 chem. Op een Ronaldo of andere Icon ga je niet merken dat hij meer fouten maakt. Maar andere lagere spelers zijn merkbaar slechter, de hogere zijn op 10 chem nog genialer!Joster schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:39:
[...]
Is dat laatste echt waar?! Dan kan je dus 2 spelers op 7 chem hebben zonder stats penalty's of wat dan ook?!
[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 26-10-2017 10:44 ]
Zo heb ik nog teveel spelers in mijn club die nu naar een waardeloos niveau zijn gedaald ten opzichte van eerder, ik had spelers als Son, Herrera, Firmino, Koulibaly, Belotti etc gewoon meteen moeten verkopenbbblije schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:41:
[...]
Het is nu absolute glazenbol werk. Prijzen dalen! Maar wellicht gaan ze voor het weekend nog eventjes omhoog. Als je hem voor 60+ K kan verkopen zou ik het doen. Na het weekend zal de boel weer lager inzakken, en zo fluctueren we richting TOTY. Het is een lekkere speler, dus probeer je winst te pakken en koop hem terug!

[...]
Ohja, op 10 krijgen ze een boost natuurlijk, hmm crap.Ja dit klopt, maar je krijgt ook geen boost. Er zijn veel voorbeelden te vinden dat een speler op 7 chem onder presteert tegenover de zelfde speler op 10 chem. Op een Ronaldo of andere Icon ga je het niet merken. Maar andere lagere spelers zijn merkbaar slechter, de hogere zijn op 10 chem nog genialer!
Ik zou 'm verkopen omdat de NIF Gabriel Jesus schaars is geworden ivm zijn IF afgelopen week. Na gister zal hij weer volop gepacked worden omdat hij uit de TOTW is gegaan.chengbondkwok schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:38:
Net even Sevilla MM gedaan. Rare gold pack met Pepe, Salah en Gabriel Jesus. Kleine 100K in een pack.
Mocht je 'm toch willen, zou ik 'm nu verkopen en op zondagnacht/maandagochtend terug kopen.
Edit: ik heb maandag Alexis Sanchez gepacked, wetend dat hij deze week een IF zou krijgen heb ik 'm niet direct verkocht. Zijn NIF ging maandag nog voor 145k BIN. Nu zou ik 'm voor rond 155k kwijt kunnen omdat hij komende 6 dagen niet meer gepacked kan worden. Zijn IF kost nu rond 600k dus dat is geen optie voor de kopers.
[ Voor 19% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 26-10-2017 10:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb dat Tampermonkey script niet geschreven. Weet alleen hoe het werkt omdat ik hetzelfde idee heb gehad en later de maker van dat script nog op wat bugs heb gewezen wat betreft het ID van de speler. Ik zag dat Tampermonkey ook voor de telefoon is al moet je dan wel een crappy browser gebruiken.Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:55:
[...]
Thanks Niels, ik zit even te kijken. Twee vragen, kun je het installeren op je telefoon of alleen desktop? En is dit het juiste element om de prijzen op te halen ''FUT Search BIN Price'' en/of ''FUT Show Futbin Player Price''
100k voor die hype speler? lolchengbondkwok schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:56:
Ok, verkocht voor 59K en lekker gecashed op Gabriel Jesus. Eens kijken wat ik met de 'gratis' 100K kan kopen
Nee, ik had uit mijn MM pack Pepe, Salah, Gabriel Jesus en nog een speler. Samen was dat 100K waard.
En de MM had mij geen ene cent gekost omdat ik al die spelers al had.
Daarnaast ook nog bronzen twee spelers van de Hellas League voor 10K verkocht.
Today was a good day
En ik dacht dat ik geluk had met Dembele uit MM pack.chengbondkwok schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:04:
[...]
Nee, ik had uit mijn MM pack Pepe, Salah, Gabriel Jesus en nog een speler. Samen was dat 100K waard.
Today was a good day
Had gelukkig ook niks uitgegeven, dus dikke winst.
Tsja, in principe kost je die MM natuurlijk wel coins. Als je die spelers zou verkopen had je namelijk er wel coins voor ontvangen. Je hebt niks uitgegeven natuurlijk, maar wel spelers met een bepaalde waarde voor 0 weggedaan. Maar lekker dat dat goed beloond is!chengbondkwok schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:04:
[...]
Today was a good day
PSN/Steam: Xamsix
Dat is uiteraard waar. In dit geval kon ik voor de spelers max ~8K krijgen. Nu zijn het er 100 gewordenXamsix schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:17:
[...]
Tsja, in principe kost je die MM natuurlijk wel coins. Als je die spelers zou verkopen had je namelijk er wel coins voor ontvangen. Je hebt niks uitgegeven natuurlijk, maar wel spelers met een bepaalde waarde voor 0 weggedaan. Maar lekker dat dat goed beloond is!
Verder komen de spelers uit de Squad Battle rewards, wat het helemaal mooi maakt. Vorig jaar had ik pas rond kerst een dergelijk team. Nu heb ik na een maandje spelen al een uitstekende team.
Door al het traden heb ik nu een leuk teampje op kunnen zetten.

Ik ben echt verliefd of IF Jesus, wat speelt hij toch ongelofelijk fijn. Voor de rest wil ik nog wat kleine aanpassingen aanbrengen, maar dat komt later wel!
Verwijderd
Ik ben nog steeds discard informs aan het opkopen. Bij voorkeur met hoge rating uit aardige competities die makkelijk te linken zijn. Die serie a keeper van 80 bijvoorbeeld. Als er een sbc voor scream komt verwacht ik wel rating req en if/scream spelers. Maar goed blijft een gok.PetrCech_3 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:15:
Is er iemand nog een beetje actief op de markt? Heb het gevoel dat het een beetje dood is. Heb 50 IF's (Zuber, Lichtsteiner, Altidore, Elustondo) maar er is al 3 dagen niks geen vooruitgang meer... Heb nog 170k staan die ik graag wil investeren. Iemand tips?
Daarnaast zijn 84s en 83s altijd interessant. Er staan een hoop op lage waarde. Als er een rating requirement komt schieten ze omhoog.
Nu snap ik dat ik het niet werkend krijg op mijn mobiel. Mijn desktop is een Imac, en volgens mij las ik elders hier dat het niet draait op ios. In ieder geval bedankt voor je hulp.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:53:
[...]
Ik heb dat Tampermonkey script niet geschreven. Weet alleen hoe het werkt omdat ik hetzelfde idee heb gehad en later de maker van dat script nog op wat bugs heb gewezen wat betreft het ID van de speler. Ik zag dat Tampermonkey ook voor de telefoon is al moet je dan wel een crappy browser gebruiken.
Met je toetsenbord spelers voor 150/200 listen (M) of naar je club sturen (S), of even de prijzen vergelijken (C).
Als je hem in het begin van de wedstrijd gewoon op 9 á 10 chem hebt en je switcht hem in de wedstrijd naar CAM behoud hij als het goed is gewoon zijn volledige chemistryExodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:44:
Weet iemand wat er gebeurt als ik Neres IF koop en die tijdens de wedstrijd wissel op CAM? Heeft hij dan gewoon 6 chem?
Thanks. Ik ben van plan hem vanaf de bank in te brengen in de rust, dan kan ik hem in mijn BPL en Calcio A team gebruiken. Hij is rv maar wil hem dan op cam inbrengen weet je ook wat er dan gebeurt?Wessel22 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Als je hem in het begin van de wedstrijd gewoon op 9 á 10 chem hebt en je switcht hem in de wedstrijd naar CAM behoud hij als het goed is gewoon zijn volledige chemistry
De chem van wissels is afhankelijk van je team chem. Als deze 100 is dan krijgt de wissel 6,3 (?) chem op welke positie dan ook.Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:01:
[...]
Thanks. Ik ben van plan hem vanaf de bank in te brengen in de rust, dan kan ik hem in mijn BPL en Calcio A team gebruiken. Hij is rv maar wil hem dan op cam inbrengen weet je ook wat er dan gebeurt?
Verwijderd
Ik heb ook een MacBook. Hoewel ik dat script niet gebruik werkt Tampermonkey voor mij prima. Mijn extensie werkt ook dus ik zou niet weten waarom die niet zou werken.Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
Nu snap ik dat ik het niet werkend krijg op mijn mobiel. Mijn desktop is een Imac, en volgens mij las ik elders hier dat het niet draait op ios. In ieder geval bedankt voor je hulp.
Maar ik werk juist aan mijn Futsync web applicatie zodat ook op de mobiel het mogelijk is om actuele prijzen te zien van spelers uit je club
De waarde van een kaart als je hem quick selled.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:20:
Hallo ik ben nieuw. Lees wel al tijdje mee.
Wat is discard ?
Verwijderd
Verwijderd
Naast FIFA vind ik het ook leuk om uit te zoeken hoe dingen werken. Vandaar ook dat ik zo'n beetje alle requests van de web-app heb onderzocht.Exodus FC schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:18:
@Verwijderd jij hebt er iets meer verstand van dan ik zo te lezen. Maar goed te weten dat het op de Mac ook te draaien is, dan kan ik dat altijd nog proberen.
Wat ook wel grappig is is dat EA ook dingen zoals je custom tactics en je wins/draws/losses en zelfs je betrouwbaarheid als speler (hoeveel games je hebt afgemaakt). Deze informatie wou ik uiteindelijk ook meenemen zodat mensen een idee krijgen wat hij W/L ratio is.
Jawel 5% gaat naar de maanVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:29:
Aah oke en bij IF betekent dat dus dat je een kaart voor 10.000 koopt. Kan je dus niet verlies op draaien
Verwijderd
Bij die CAM van psv heb je bijvoorbeeld 12 munten verlies zo uit mijn hoofd. De mensen die hem voor 9900 gelist hadden hadden hem beter kunnen discarden aangezien dat meer had opgeleverd dan hem verkopen voor dat bedrag (vanwege de 5% die naar EA gaat). Maarja wie wil er nou een psv spelerVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:29:
Aah oke en bij IF betekent dat dus dat je een kaart voor 10.000 koopt. Kan je dus niet verlies op draaien

Niet als je discard. Dan gaat er geen 5% tax af.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Doodgaande markt is juist gunstig voor de handel, de prijzen gaan vroeg of laat weer omhoog. Je kan bijvoorbeeld alvast inkopen doen voor de komende MM. Als je spelers inkoopt voor minimale 'bodprijs' (dus bijvoorbeeld 350 voor NR gold, of 650 rare gold) zul je er uiteindelijk geen verlies op maken. Probeer je inkopen breed uit te zetten, daarmee bedoel ik inzetten op meerdere clubs die volgende week een belangrijke wedstrijd gaan spelen (tegen aartsrivaal).PetrCech_3 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:15:
Is er iemand nog een beetje actief op de markt? Heb het gevoel dat het een beetje dood is. Heb 50 IF's (Zuber, Lichtsteiner, Altidore, Elustondo) maar er is al 3 dagen niks geen vooruitgang meer... Heb nog 170k staan die ik graag wil investeren. Iemand tips?
Wat ik ook wel eens doe is random spelers inkopen van populaire competities voor minimum, naar de club sturen en bewaren. Mocht er een een IF van uitkomen, of de speler benodigd zijn voor een sbc, kan je cashen.
Of gewoon brons packs van 400 coins openen, je krijgt er regelmatig spelers uit die tot 5k (in uitzonderlijke gevallen zelfs meer) waard kunnen zijn. Conditie kaarten gaan altijd weg voor 200, de zeldzame varianten voor 500/700. Er verlies op maken is haast onmogelijk.
Zondagnacht/maandagochtend inkopen en dinsdag/woensdag verkopen levert mij elke week weer 15 tot 30k op. Kijk nu alvast naar spelers die 1,5 tot 4k waard zijn, die kan je vaak voor minder dan de helft inkopen. Ik ga niet zeggen op welke spelers ik bied, maar ik koop ze elke week in voor 650/750 en verkoop ze een dag later voor minimaal het dubbele. Dit kan je met duurdere spelers doen, maar ea houdt 5% in, dus dat bij goedkopere spelers komt het gunstiger uit.
Bieden op dure zilveren/bronzen spelers werkt ook wel goed. Zo koop ik wel eens bronzen spelers in voor 200/500 en zet ik ze voor rond 3k BIN er terug op met resultaat.
Heb mijn vriendin over deze handeltchnieken verteld, binnen 2 weken had ze meer dan 350k bij elkaar gehandeld, al weet ik zelf ook niet hoe ze dat precies heeft geflikt lol (ze speelt nauwelijks wedstrijden).
Edit: wat je nog kan doen is op zondag/maandag spelers inkopen die woensdag een IF krijgen. Zo heb ik bijvoorbeeld kunnen cashen op Immobile of Bender. Tijdens de week vav hun in forms gingen de prijzen verdrievoudigen. Je kan hiervoor de TOTW predictions op futhead checken.
2e edit: in forms opkopen voor een lage prijs, als ze uit de packs gaan stijgen ze wat in prijs. Maargoed, je moet het maar waard vinden. In forms zijn duur, derhave investeer je relatief veel voor wat je er voor terug krijgt (rekeing houdend met 5% tax).
[ Voor 11% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 26-10-2017 13:24 ]
Zuber is aan het dalen en daar heb ik er net een paar van opgekocht. Elustondo is al 2k gestegen sinds ik heb heb gekocht. Is ook pas sinds gisteren uit de packs.PetrCech_3 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:15:
Nee die raakt echt geen balMauT86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:33:
Is Suarez aan te raden? Is die 500k waard.
PSN: Maichel
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs