Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
ErnstMid schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

4 wedstrijden draft online sowieso maar dat moet je natuurlijk wel redden. Vanaf 3 potjes winnen kan het online echt leuk worden.

Bij offline draft zijn de beloningen sowieso een stuk minder maar kun je wel je eigen moeilijkheid instellen. De packs die je krijgt staan los van de moeilijkheidsgraad maar de hoeveelheid coins die je per wedstrijd krijgt stijgen wel mee met de moeilijkheidsgraad :) (correct me if i'm wrong...)
En zelfs na 4 wins kan er in de (mooie) packs die je krijgt helemaal niks zitten. Ik won gisteren 4 maal in de draft, kreeg goede beloning; 2 gold packs en 2 premium gold players packs. Beste speler was Jovetic, haalde dus nauwelijks mn 15.000 coins inleg eruit. Dus ook hierbij, pack luck kan mee of tegen zitten :D

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:56
Ik weet nog wel de eerste dagen, kon je op legendarisch spelen zonder te spelen. Je speelde dan de keeper en gratis pakketjes na 1 uurtje. Is al gepacht trouwens helaas. Dit was trouwens singleplayer draft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Bedankt allen voor de heldere uitleg en verduidelijking. Ik had enkel in het begin 2200 points bij mijn FIFA bestelling gekregen en toen gebruikt voor de speciale aanbieding van Jumbo Premium pack(s) ofzo.. Daar heb ik mijn eerste team mee samen gesteld..

@pimmf Klopt.. Ik speel het eigenlijk pas echt sinds FIFA 18. Echter ben ik een vrij fervente FIFA speler, enkel het handelen en dergelijke is mij nog wel wat lastig om onder de knie te krijgen. Het spelen van potjes etcetera en winnen online valt me nog reuze mee, inmiddels Divisie 6 in online seizoenen(FUT).. Lijkt me toch al een aardige prestatie.

Na 2 pogingen in de halve finale gekomen van de WL - Qualifier(s)... Echter daarna geen nieuwe kansen meer gehad, behalve kwartfinale(s)..

Voor iedereen een begin uiteraard. Maar ik win redelijk wat, mijn ratio is nu volgens mij 55(W)-6(G)-65(L)
Xamsix schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

En zelfs na 4 wins kan er in de (mooie) packs die je krijgt helemaal niks zitten. Ik won gisteren 4 maal in de draft, kreeg goede beloning; 2 gold packs en 2 premium gold players packs. Beste speler was Jovetic, haalde dus nauwelijks mn 15.000 coins inleg eruit. Dus ook hierbij, pack luck kan mee of tegen zitten :D
Puur geluk hebben dus met het openen van packs.. Nouja, ik open ze enkel met coins wanneer ik weer over de 80k heen ben, dan koop ik weer eens een pakketje. Maar ik dacht ja, wellicht als ik FUT points koop dat het dan eventueel beter is ofzo,, (Dat EA hier wat op bedacht had om waar voor je geld te leveren) Maar dat is niet het geval. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Tweakez op 25-10-2017 11:08 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn twee teams op dit moment:

PL: https://www.futbin.com/18/squad/775013
LaLiga: https://www.futbin.com/18/squad/775062

Hebben jullie nog spelers die jullie aanraden en welke speler zouden jullie als eerst vervangen?
Zit er op dit moment aan te denken om als eerst Dele Alli te halen voor Sigurdsson. Hebben jullie ervaring met Alli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:06:
Bedankt allen voor de heldere uitleg en verduidelijking. Ik had enkel in het begin 2200 points bij mijn FIFA bestelling gekregen en toen gebruikt voor de speciale aanbieding van Jumbo Premium pack(s) ofzo.. Daar heb ik mijn eerste team mee samen gesteld..

@pimmf Klopt.. Ik speel het eigenlijk pas echt sinds FIFA 18. Echter ben ik een vrij fervente FIFA speler, enkel het handelen en dergelijke is mij nog wel wat lastig om onder de knie te krijgen. Het spelen van potjes etcetera en winnen online valt me nog reuze mee, inmiddels Divisie 6 in online seizoenen(FUT).. Lijkt me toch al een aardige prestatie.

Na 2 pogingen in de halve finale gekomen van de WL - Qualifier(s)... Echter daarna geen nieuwe kansen meer gehad, behalve kwartfinale(s)..

Voor iedereen een begin uiteraard. Maar ik win redelijk wat, mijn ratio is nu volgens mij 55(W)-6(G)-65(L)
Het handelen is ook een stuk moeilijker geworden sinds EA met de SBC's de markt enorm kan beïnvloeden. En ook komt er een flink stuk geluk bij kijken of je net op tijd de spelers met winst verkoopt of ze te lang houdt en daardoor flink verlies maakt. En met al deze afwegingen wil je wel weer een goed en leuk team hebben. Keuzes......
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:07:

Hebben jullie nog spelers die jullie aanraden en welke speler zouden jullie als eerst vervangen?
Zit er op dit moment aan te denken om als eerst Dele Alli te halen voor Sigurdsson. Hebben jullie ervaring met Alli?
BPL: Iets van een Rudiger ipv Rojo. Welbeck zou ik ook gaan vervangen, daarna pas Sigurdsson.
laliga ziet er evenwichtig uit qua spelers. Misschien Morata voor Muriel als die met chem voldoende krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 25-10-2017 11:16 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:06:

[...]

Puur geluk hebben dus met het openen van packs.. Nouja, ik open ze enkel met coins wanneer ik weer over de 80k heen ben, dan koop ik weer eens een pakketje. Maar ik dacht ja, wellicht als ik FUT points koop dat het dan eventueel beter is ofzo,, (Dat EA hier wat op bedacht had om waar voor je geld te leveren) Maar dat is niet het geval. 8)7
Je bent zo te lezen goed op weg, maar ik waarschuw je alvast: de mensen die (vooral doordeweeks) Draft spelen zijn écht wel een stuk beter dan waar jij tegen speelt in divisie 6. Ik zit in divisie 3 en win zelden Draft. Vaak zat dat ik zelfs de eerste ronde er al uitvlieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
pimmf schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:11:
[...]

Je bent zo te lezen goed op weg, maar ik waarschuw je alvast: de mensen die (vooral doordeweeks) Draft spelen zijn écht wel een stuk beter dan waar jij tegen speelt in divisie 6. Ik zit in divisie 3 en win zelden Draft. Vaak zat dat ik zelfs de eerste ronde er al uitvlieg.
Dit is wel waar denk ik, merkte dat ik gisteren veel meer moeite had de eerste 2 potjes dan in het weekend. Hoewel de halve finale en finale wel weer simpel waren. Het ligt er ook aan of je goed draft, oftewel, een fijn team samen kan stellen. Ik had Ronaldo en Messi als aanvalsduo, nou die knalden er genoeg in gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:07:

Welbeck vervangen voor bijv. Firminho.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
pimmf schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:11:
[...]

Tuurlijk, dat begrijp ik wel.. FUT is anders dan het standaard FIFA, maar dat standaard FIFA ben ik nogal zat, omdat het steeds maar hetzelfde is.. Ik zat bij oudere FIFA's altijd in divisie 2 en 1 te wisselen.. Maar laatste keer is 2/3 jaar geleden dat ik FIFA had gespeeld, en nu speel ik het ongeveer een maandje weer.. Uiteraard heb ik nog veel te leren, maar na een grote hoeveelheid tips (mbt niveau CPU en verdedigen) gaat het sowieso op FUT een stuk beter.. Natuurlijk heeft het nog steeds zijn tijd nodig, want als ik kijk naar die :+ "mafkezen" :+ die SB spelen, en dan nummer 1 staan met weet ik veel hoeveel punten, daar durf ik alleen maar van te dromen op het moment 8)7 8)7

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimmf
  • Laatst online: 30-04-2023
Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

Tuurlijk, dat begrijp ik wel.. FUT is anders dan het standaard FIFA, maar dat standaard FIFA ben ik nogal zat, omdat het steeds maar hetzelfde is.. Ik zat bij oudere FIFA's altijd in divisie 2 en 1 te wisselen.. Maar laatste keer is 2/3 jaar geleden dat ik FIFA had gespeeld, en nu speel ik het ongeveer een maandje weer.. Uiteraard heb ik nog veel te leren, maar na een grote hoeveelheid tips (mbt niveau CPU en verdedigen) gaat het sowieso op FUT een stuk beter.. Natuurlijk heeft het nog steeds zijn tijd nodig, want als ik kijk naar die :+ "mafkezen" :+ die SB spelen, en dan nummer 1 staan met weet ik veel hoeveel punten, daar durf ik alleen maar van te dromen op het moment 8)7 8)7
Haha, wij dromen allemaal om nummer 1 SB te worden.. Succes met FUT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Xamsix schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:13:
[...]

Dit is wel waar denk ik, merkte dat ik gisteren veel meer moeite had de eerste 2 potjes dan in het weekend. Hoewel de halve finale en finale wel weer simpel waren. Het ligt er ook aan of je goed draft, oftewel, een fijn team samen kan stellen. Ik had Ronaldo en Messi als aanvalsduo, nou die knalden er genoeg in gelukkig.
Heb gister een draft token gekregen en wel een mooi team gemaakt (hoop ik)
4-4-1-1

Aguero + Jesus voorin

Son - Pogba - Kroos (4 chem helaas :'( ) - Sterling (of Willian)
Rose - Rojo - Kompany - Bellerin

En nog een keeper die ik even vergeten ben, heb nu al zin om te spelen vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Mwah, degelijk, vooral fijn dat ze nu wel erbij vermelden wat er aan de passing is veranderd in plaats van "passing is less accurate in certain situations".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:29
Addressed the following issues in Audio / Visual / Presentation:
  • The volume of the audio in the Cristiano Ronaldo celebration.
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
YouR schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Mwah, degelijk, vooral fijn dat ze nu wel erbij vermelden wat er aan de passing is veranderd in plaats van "passing is less accurate in certain situations".
Yup, bepaalde hoeken (ofwel achter je) kun je wel een bal geven, maar zal niet meer goed gaan verwacht ik. Ben benieuwd of dit ook voor de CPU werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:44
Hebben ze iets veranderd aan de ai ofzo... keepers houden opeens alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Patch is nog niet uit toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
PC wel, PS4 en Xbox one komende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Stomme vraag btw, ondanks dat de WL rewards vorige week op donderdag waren, zijn ze normaal (en dus deze week) op woensdagavond toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Fantastisch dat ze snelheid en pass accuracy omlaag gaat. Betekent minder spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Xamsix schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:54:
Stomme vraag btw, ondanks dat de WL rewards vorige week op donderdag waren, zijn ze normaal (en dus deze week) op woensdagavond toch?
Is in principe altijd donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

De lokroep van een Eland is er niks bij :+

[ Voor 24% gewijzigd door Vissert op 25-10-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Mooi is dat he :+
  • The passes impacted by this change will see:
  • [list]
  • Reduced ball speed.
  • Reduced accuracy.
  • [/list]
Ben hier wel benieuwd naar. Heb nu soms al dat een redelijk harde bal super zacht gaat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Exodus FC schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Fantastisch dat ze snelheid en pass accuracy omlaag gaat. Betekent minder spammen.
Ben daar juist helemaal niet blij mee. Zie al weer ontiegelijk veel passjes de mist in gaan :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Ben daar juist helemaal niet blij mee. Zie al weer ontiegelijk veel passjes de mist in gaan :/
Ja als je x x x drukt wel. Nu hopelijk weer in het voordeel als je goed positiespel kan spelen inplaats van al die 'rushers'. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Exodus FC schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Ja, heerlijk!

Ik vind sowieso al dat deze Fifa passes te makkelijk aankomen. En dan bedoel ik niet realistische passes, maar passes door 2 man heen. Hopelijk wordt het pingpong voetbal nu minder, want het sloeg vaak echt helemaal nergens op.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrMistral schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Ja, heerlijk!

Ik vind sowieso al dat deze Fifa passes te makkelijk aankomen. En dan bedoel ik niet realistische passes, maar passes door 2 man heen. Hopelijk wordt het pingpong voetbal nu minder, want het sloeg vaak echt helemaal nergens op.
Coop fut zal dat nog steeds kunnen, dan kan je de aanspeelrichting stuk makkelijker bepalen, pro clubs is dat nog steeds manier om 6-10 doelpunten te score.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Totw wordt vanavond 19.00 bekend gemaakt toch? Stel Dost komt erin zal zijn normale kaart dan gaan stijgen na 19.00uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ik zie veel mensen zeggen dat ze door middel van SBC en dan handelen veel coins krijgen. Maar als ik kijk wat de SBC kosten betaal je toch eigenlijk heel veel coins voor een pack waar waarschijnlijk toch niks in zit? Of mis ik iets? Heb nu alleen de basis SBC’s gedaan omdat deze goedkoop zijn en ik het wel leuk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
dennisbos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:43:
Ik zie veel mensen zeggen dat ze door middel van SBC en dan handelen veel coins krijgen. Maar als ik kijk wat de SBC kosten betaal je toch eigenlijk heel veel coins voor een pack waar waarschijnlijk toch niks in zit? Of mis ik iets? Heb nu alleen de basis SBC’s gedaan omdat deze goedkoop zijn en ik het wel leuk vind
Het gaat dan vaak over het juist voorspellen van de wekelijkse Marquee Matchups, die gebaseerd zijn op de derby's en topwedstrijden van het weekend.

Het is de kunst om dan vroeg in te kopen - een paar weken van te voren het liefst - en dan te cashen op het moment dat die SBC uitkomt. Ik heb bijvoorbeeld al een paar weken geleden Boca Juniors en River Plate kaarten opgekocht. Mocht er niks gebeuren met Boca/River Plate kaarten, dan heb ik eigenlijk geen verlies geleden (want het was zowat allemaal voor discard prijs)/

Dit jaar is EA alleen nogal onvoorspelbaar (als je het mij vraagt) dus het is zeker niet de makkelijkste methode om te verdienen aan traden. Of Boca - River Plate volgende week in de MM zit, vraag ik me daarom erg af. Het is bijna een té duidelijk derby.

Is ergens dus altijd een grote gok. Maar heerlijk als het lukt - ik heb een paar weken 'juist geïnvesteerd' en zo flink verdiend.

Edit: volgens mij is het ook nog de kunst om soms juist kaarten te verkopen voordat de MM wordt bekendgemaakt - dan pak je alsnog winst, mocht een wedstrijd niet worden gekozen door EA.

Daar ben ik alleen niet zo sterk in - ik had gisteren de complete selecties van Hearts en Hibernian moeten verkopen voor 1-2k winst per kaart (want die heb ik ook al een paar weken terug ingekocht). Niet gedaan, waardoor ik best wat profit ben misgelopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Garion op 25-10-2017 12:57 ]

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Oh zo. Dat ben ik nu ook aan het proberen. Had van Deportivo cali wat ingekocht (niet veel), maar dit is niks geworden. Was gister voor het begon ook wat te gierig en zette ze er te hoog op denk ik. River plate-boca zouden ze toch haast niet omheen kunnen? Heb er gisteren ook wat van gekocht (ja had een stuk eerder gekunt maar keek er toen nog niet naar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
dennisbos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:57:
Oh zo. Dat ben ik nu ook aan het proberen. Had van Deportivo cali wat ingekocht (niet veel), maar dit is niks geworden. Was gister voor het begon ook wat te gierig en zette ze er te hoog op denk ik. River plate-boca zouden ze toch haast niet omheen kunnen? Heb er gisteren ook wat van gekocht (ja had een stuk eerder gekunt maar keek er toen nog niet naar)
Ik zou normaal gesproken ook zeggen dat ze River Plate - Boca wel zouden moéten kiezen, maar ja... ze hebben eerder Aston Villa - Birmingham ook niet gepicked bijvoorbeeld....

Het lastige blijft natuurlijk altijd dat er veel meer dan 4 goede opties zijn. Volgende week lijken me Genoa - Sampdoria, Brondby - Copenhagen en Middlesbrough - Sunderland bijvoorbeeld ook 'logische opties'. Maar het lijkt mij bijna onmogelijk dat die allemaal in de MM zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:47
Razz89 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:40:
Totw wordt vanavond 19.00 bekend gemaakt toch? Stel Dost komt erin zal zijn normale kaart dan gaan stijgen na 19.00uur?
Nee, om 16:00 bekend gemaakt, om 19:00 in packs.

Als je het gelijk wilt weten moet je even op de Twitter van EA kijken, daar staat die om 16:00 gelijk op.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
4 uur op twitter 7 uur ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@Garion Boca kaarten gaan volgens mij goed. Ik heb vanochtend niet goed gekeken en mijn Fabra verkocht voor 1800 coins terwijl hij voor 7-10k gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
Exodus FC schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:11:
@Garion Boca kaarten gaan volgens mij goed. Ik heb vanochtend niet goed gekeken en mijn Fabra verkocht voor 1800 coins terwijl hij voor 7-10k gaat.
Dank! Zal zo eens kijken of ik wat eerder wat profit kan pakken.

Fabra is inderdaad echt bizar - die gaat voor 10k. Ik zou echt niet weten waarom 8)7 - Natuurlijk, hij heeft nu een inform, maar 10k voor die kaart is echt bizar veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Mooi is dat he :+
  • The passes impacted by this change will see:
  • [list]
  • Reduced ball speed.
  • Reduced accuracy.
  • [/list]
Ben hier wel benieuwd naar. Heb nu soms al dat een redelijk harde bal super zacht gaat :')
idd, alsof het spel kunstmatig het tempo laag wil houden.

Wat ik vooral irritant vind aan passing is het je met de normale pass ook regelmatig een bal in de ruimte voor de speler geeft ipv in de voeten.

Het zou simpelweg constant moeten zijn, pass is altijd strak in de voetbal en through pass altijd in de ruimte.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:36
bbblije schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 06:15:
[...]

Ja dat is echt zaad. Maar als het een first owner is dan telt het niet ;) wat ik wel nog heb geleerd van vorige versies is dat het best kan lonen je gehele team te verkopen als je even niet kan spelen. En weer terug kopen als je weer tijd/zin hebt. Maar als je dagelijks speelt dan wil je niet iedere avond weer je spelers op moeten picken.
Ik hou dit team een hele fifa tenzij ik ga upgraden dus bijv wanneer griezzman een IF krijgt haal ik die. en dat bij elke speler. Tegen die tijd op ik wel weer geld bijelkaar gehandeld etc. Dat is hoe ik werk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Als je dost nu nog koopt ben je waarschijnlijk al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

idd, alsof het spel kunstmatig het tempo laag wil houden.

Wat ik vooral irritant vind aan passing is het je met de normale pass ook regelmatig een bal in de ruimte voor de speler geeft ipv in de voeten.

Het zou simpelweg constant moeten zijn, pass is altijd strak in de voetbal en through pass altijd in de ruimte.
Ja dat heb ik ook. Zonder te rennen heb ik soms ook tijdens een aanval dat hij net naast de speler komt met X waardoor de tegenstander hem kan pakken. Hopelijk is dat ook iets wat ze aanpakken want volgens mij was dit voor de laatste patch niet of aanzienlijk minder. Het lijkt weer meer de arcarde kant op te gaan in plaats van een tactisch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Makkelijkst is het om de trend te checken op futbin of je te laat bent, maar hij zal nu al een inflated prijs hebben door de SBC gok ik (83 rated).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Bossie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:14:
[...]
...

Welke assist settings heb je? Klinkt als full assist aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:39
Denk dat ze River Plate - Boca Juniors toch inderdaad haast wel moeten toevoegen. Ook de obviously derby's zoals Fey - Aja en Panathi - Olympi zaten er gewoon in.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
AntraXxX schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:41:
Denk dat ze River Plate - Boca Juniors toch inderdaad haast wel moeten toevoegen. Ook de obviously derby's zoals Fey - Aja en Panathi - Olympi zaten er gewoon in.
Waarschijnlijk, ik heb Bristol/Cardif/Patrick/Rangers ingekocht Verkopen in de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
WittiW schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Welke assist settings heb je? Klinkt als full assist aan.
Ben ook wel benieuwd naar hoe mensen over het algemeen spelen. Want speel nu zelf met full, nadat ik tijdje met semi had gespeeld omdat ik soms met de plaatsing van ballen het compleet niet eens was. Maar merkt bij semi dat er grote inconsistentie was in de snelheid van de bal als je langer passen in drukte, de ene keer veel te hard en dan weer te zacht als je corrigeerde en met de balbezit/passing wijze van spelen die ik doe werkte het compleet niet. Frustratie en verbazing galore nu als ik bij SB in de herhaling na een slechte pass kijk waar ik mikte en waar de bal naar toe ging, soms verschil van zeker 35 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Gisteren de MM gedaan voor ongeveer 10k, veel spelers kwamen uit mijn club. Kreeg hierbij één walkout: Sneijder |:(. Dit was ook meteen de duurste speler die erin zat.

Gevolg hiervan was een heleboel (non-)rare golds die niets waard zijn. Deze zojuist ingeleverd en een aantal spelers bijgekocht om 4 keer de SBC "Gouden Upgrade" te doen. Tot mijn grote verbazing kwamen hier Screamer Bartra en Screamer Kovacic uit :9. Helaas niet-verhandelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
laviolette schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:02:
Gisteren de MM gedaan voor ongeveer 10k, veel spelers kwamen uit mijn club. Kreeg hierbij één walkout: Sneijder |:(. Dit was ook meteen de duurste speler die erin zat.

Gevolg hiervan was een heleboel (non-)rare golds die niets waard zijn. Deze zojuist ingeleverd en een aantal spelers bijgekocht om 4 keer de SBC "Gouden Upgrade" te doen. Tot mijn grote verbazing kwamen hier Screamer Bartra en Screamer Kovacic uit :9. Helaas niet-verhandelbaar.
Kunnen altijd nog van pas komen bij een SBC waar special cards nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:32:
Ik heb het idee bij penalties dat de speler die hem neemt van te voren in de hoek kijkt waar hij gaat schieten.
Zo stop ik regelmatig een penalty. Kan het mis hebben hoor, dan heb ik gewoon veel geluk.
Dit heb ik bewust niet gezegd in de hoop dat niemand t zou doorhebben. Helaas weet dus zon beetje iedere FIFA speler dit schijnbaar.
Wat ik doe om online tegenstanders te misleiden is heel bewust naar 1 hoek kijken, vervolgens niet mikken tijdens je aanloop, en net voordat ie de bal raakt laag in de hoek mikken.
De truc is ook vooral heel langzaam schieten. Als je hard schiet, telt de duiken stat, bij zacht schot gaan ook de reflex stats meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
AntraXxX schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:41:
River - Boca zal idd wel toegevoegd worden, maar wat als je bv maar 1 speler nodig hebt van beide. In welke hoedanigheid stijgen dan de prijzen? En welke speler wordt meer waard dan een ander... Heeft het dan zin om bv te investeren in;

https://www.futbin.com/18/player/1425/Peruzzi/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:07:
[...]

Dit heb ik bewust niet gezegd in de hoop dat niemand t zou doorhebben. Helaas weet dus zon beetje iedere FIFA speler dit schijnbaar.
Wat ik doe om online tegenstanders te misleiden is heel bewust naar 1 hoek kijken, vervolgens niet mikken tijdens je aanloop, en net voordat ie de bal raakt laag in de hoek mikken.
De truc is ook vooral heel langzaam schieten. Als je hard schiet, telt de duiken stat, bij zacht schot gaan ook de reflex stats meetellen.
Dit soort dingen kunnen we hier toch wel delen op tweakers. Bedoel hoeveel man zijn hier actief? 100 max? ( of verkijk ik mij hier nu heel erg in? ) dan kunnen we dat soort tips toch wel delen.
Er zijn nog miljoenen anderen spelers die hier niet komen.
Natuurlijk hoeft dat niet en is dit slechts mijn mening maar ik gun andere tweakers de beste prestaties in fifa er zijn genoeg spelers over om van te winnen.
De kans dat een tweaker random tegen een andere tweaker uit dit topic tegen elkaar komen te spelen is wel zo klein..

Ik heb bv de "tip " gegeven om SB op legendarisch te spelen, dit omdat de CPU dan iets aanvallender speelt dan wereldklasse en het verder prima te doen is. Hierdoor halen nu ook meer spelers hogere scores en zou ik in principe dus meer concurrentie krijgen, maar dat percentage is te verwaarlozen..

Dat mensen hun favoriete speler waar ze mee handelen niet willen prijs geven dat snap ik nog wel.
Maar tips zoals dit bij penaltys vind ik wel iets om onderling te delen.

Nogmaals het is geen aanval ofzo op jou hoor, meer hoe ik er tegen aan kijk en ik wil ook heus niet pretenderen dat mijn kijk de beste is. Gewoon een mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Dit soort dingen kunnen we hier toch wel delen op tweakers. Bedoel hoeveel man zijn hier actief? 100 max? ( of verkijk ik mij hier nu heel erg in? ) dan kunnen we dat soort tips toch wel delen.
Er zijn nog miljoenen anderen spelers die hier niet komen.
Natuurlijk hoeft dat niet en is dit slechts mijn mening maar ik gun andere tweakers de beste prestaties in fifa er zijn genoeg spelers over om van te winnen.
De kans dat een tweaker random tegen een andere tweaker uit dit topic tegen elkaar komen te spelen is wel zo klein..

Ik heb bv de "tip " gegeven om SB op legendarisch te spelen, dit omdat de CPU dan iets aanvallender speelt dan wereldklasse en het verder prima te doen is. Hierdoor halen nu ook meer spelers hogere scores en zou ik in principe dus meer concurrentie krijgen, maar dat percentage is te verwaarlozen..

Dat mensen hun favoriete speler waar ze mee handelen niet willen prijs geven dat snap ik nog wel.
Maar tips zoals dit bij penaltys vind ik wel iets om onderling te delen.

Nogmaals het is geen aanval ofzo op jou hoor, meer hoe ik er tegen aan kijk en ik wil ook heus niet pretenderen dat mijn kijk de beste is. Gewoon een mening.
Precies, denk dat de meeste hier ook nog op andere forum's dan wel reddit zitten waar het meeste voorbij komt. Denk dat 75% van mijn info ook van reddit afkomt of iig de goede richting/links plaatst.

EDIT: 10 bayren, 10 dordmund 10 rangers 10 patricks 10 cardiffs zijn binnen vnv maar weer verder gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door SlqmLqck op 25-10-2017 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

Online ziet nog niemand naar welke hoek van de tv je kijkt :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
[...]

Deze snap ik niet helemaal, je kiest toch gewoon een hoek (en boven of onder) en dan heb je hem of niet, wat hebben die stats daarmee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-09 20:11
Heb voor de gein een paar werder bremen spelers ingekocht voor de potm kvb (als ie komt hehe)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:59:
Heb voor de gein een paar werder bremen spelers ingekocht voor de potm kvb (als ie komt hehe)
Wolfsburg gok ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
Hij heeft bij Genk, Chelsea Bremen en Wolfsburg gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-09 20:11
ook ja. Hij werd ook een jaar gehuurd door Werder Bremen. Of doet EA niet aan gehuurde clubs? :X :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Hij heeft bij Genk, Chelsea Bremen en Wolfsburg gespeeld.
Dat weet ik maar hij zegt Werder Bremen. Daar heeft hij nog geen seizoen gespeeld volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:10:
[...]

Dat weet ik maar hij zegt Werder Bremen. Daar heeft hij nog geen seizoen gespeeld volgens mij.
Klopt, maar toch een aardig seizoen :)
Wikipedia: Kevin De Bruyne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Nee ik bedoel meer dat ik er al 25 heb voor een prijs van 700 ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Xamsix schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

River - Boca zal idd wel toegevoegd worden, maar wat als je bv maar 1 speler nodig hebt van beide. In welke hoedanigheid stijgen dan de prijzen? En welke speler wordt meer waard dan een ander... Heeft het dan zin om bv te investeren in;

https://www.futbin.com/18/player/1425/Peruzzi/
Dat ligt er maar net aan op welk moment van de hype je ze verkoopt natuurlijk. Zo had ik bij de vorige MM aardig geïnvesteerd in Fey - Aja en Panathi - Olympi en ze mooi tussen 18:10 - 18:30 erop gezet waardoor ze tijdens de hype vooraan staan. Had toen toch op elke gouden speler minimaal 1k en vaak toch ook wel 2k winst hoor.

Voor de komende MM heb ik alvast geïnvesteerd in Anderlecht - Club Brugge en Genk (voor KDB POTM) en vanavond maar eens beginnen aan Locomotiv Moskou - CSKA Moskou en River Plate - Boca Juniors. :)
Razz89 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

Nee ik bedoel meer dat ik er al 25 heb voor een prijs van 700 ongeveer.
Zal bij een speler zoals Dost wel meevallen toch? Is nu niet echt een populaire speler mede door zijn stats en competitie, dus denk dat men er niet zo van wakker zal liggen als Dost een week niet in de packs zit. :P

[ Voor 8% gewijzigd door AntraXxX op 25-10-2017 15:38 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
[b]

Zal bij een speler zoals Dost wel meevallen toch? Is nu niet echt een populaire speler mede door zijn stats en competitie, dus denk dat men er niet zo van wakker zal liggen als Dost een week niet in de packs zit. :P
Nee dat is waar :p maar ze gaan nu voor 2400.. twijfel om ze er nu dus maar op te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 28-06 11:39
Denk dat Genoa tegen Sampdoria ook wel een grote kans maakt als MM.. Prachtige derby tussen twee clubs die samen een stadion delen.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Razz89 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Nee dat is waar :p maar ze gaan nu voor 2400.. twijfel om ze er nu dus maar op te gooien.
Dat komt denk ik ook door de Scream SBC waar je een 83 rated team moet inleveren. Die SBC duurt nog maar 2 uur volgens mij dus ik zou ze er nu nog mooi opgooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DM_SI3WU8AAP5NL.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
YouR schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

Deze snap ik niet helemaal, je kiest toch gewoon een hoek (en boven of onder) en dan heb je hem of niet, wat hebben die stats daarmee te maken.
Ik zal t proberen uit te leggen.
Je keeper heeft bepaalde stats voor duiken, reflexen, positie kiezen etc.
De penalties zit een kleine bug in.
Normaal kies je een hoek en als die genoeg overeen komt met t schot dan pakt ie m. Hoe lager de skill voor duiken bij de doelman, hoe groter de overeenkomst moet zijn. Als je de bal heel langzaam schiet zit er een bug in, waardoor ie het als een normaal schot behandeld (zoals bij een vrije trap afleggen). Hierdoor telt de skill voor reflex ook mee met t maken van de redding.

Stel: Mijn keeper heeft 80 duiken, 63 reflex. jij schiet m kiezelhard links onder in de hoek, en ik duik in die hoek, dan pak ik m. Schiet jij m langzaam dan gaat die 63 reflex mee tellen. Zo krijg je dus regelmatig dat je keeper goed zit maar dat ie m toch laat glippen.
Probeer t uit zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Mooi, Neres past mooi in mijn Ajax team :)
Al is het sneu voor scream Kluivert die nog geen wedstrijd heeft gespeelt (kan mooi naar mijn eredivisie team), en OTW traore die er uit moet. Teveel leuke kaarten op de zelfde positie.

Heb nu:

Zlatan
Overmars(90), Eriksen, Klaassen, Ziyech, Kluivert (scream) (wordt Neres(IF))
Blind, Vertonghen, Sanchez(OTW), veltman
Stekelenburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 15:48
geen Depay in Team of the Week 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Marmo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:14:
Ja best apart...

edit: zitten wel 5 andere linkermids in, hebben die zoveel beter gepresteerd?

[ Voor 19% gewijzigd door YouR op 25-10-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Misschien omdat hij al een Scream card heeft? Of zijn die niet meer te krijgen inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scream kaart ;) Daarom kunnen ze hem helaas niet toevoegen. Zelfde geldt voor Khedira.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Oh ja, scream card, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

[...]

Scream kaart ;) Daarom kunnen ze hem helaas niet toevoegen. Zelfde geldt voor Khedira.
Aha, logisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Fut ligt er uit

pack ik net 3x achter elkaar een scream speler

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36
Doet de app het bij jullie ook niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Nachtapotheker schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:18:
Nee. Ik krijg jouw account heeft geen FUT 18 club. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
Nachtapotheker schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:18:
Ik kan er nog wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
RobPete89 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Nee. Ik krijg jouw account heeft geen FUT 18 club. Jullie ook?
Ik ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
Julian-Intel schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:17:
Fut ligt er uit

pack ik net 3x achter elkaar een scream speler
welke scream players had je in je pack zitten? Zaten ze allemaal in 1 pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
FUT ligt eruit. normasl online gaat wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android app doet het hier wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Marmo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

welke scream players had je in je pack zitten? Zaten ze allemaal in 1 pack?
Kovacic , Bartra , musonda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Hm lag er bij mij niet uit, twee keer een van Damme Scream kunnen kopen voor 9600 bid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hij doet het hier weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
Zouden de scream kaartjes nog gaan stijgen als ze "aan" gaan (als de stats tijdelijk omhoog gaan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Zal ik scream spelers nu verkopen of houden tot hun boosts actief worden en dan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Marmo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:32:
Zouden de scream kaartjes nog gaan stijgen als ze "aan" gaan (als de stats tijdelijk omhoog gaan)?
Las dat vorig jaar de prijzen toen juist omlaag gingen, omdat iedereen dit dacht en de markt dus vol kwam, geen idee wat er dit jaar gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Wordt overal gezegd dat je de kaartjes kan gebruiken voor SBC's, dus (gejat van reddit):

88 Bartra is 24k, 88 Godin is 37.5k (PS4)
90 Sturridge is 38k, 90 Higuain is 68k
87 Bender is 19k, 87 Verratti is 27k, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:38:
Wordt overal gezegd dat je de kaartjes kan gebruiken voor SBC's, dus (gejat van reddit):

88 Bartra is 24k, 88 Godin is 37.5k (PS4)
90 Sturridge is 38k, 90 Higuain is 68k
87 Bender is 19k, 87 Verratti is 27k, etc.
Er staat ook op dat ze gewoon de base rating pakken. Ik zou er dus niet zoveel van geloven wat jan en alleman zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Precies op Reddit staat wel meer onzin, net zoals die 'leak' van de MM van deze week met o.a. Leverkussen - Köln. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:50:
Precies op Reddit staat wel meer onzin, net zoals die 'leak' van de MM van deze week met o.a. Leverkussen - Köln. :+
Zijn daar genoeg mensen die er alleen maar voor zichzelf zitten. Om zoveel mogelijk winst te maken over de rug van een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:00:
[...]

Zijn daar genoeg mensen die er alleen maar voor zichzelf zitten. Om zoveel mogelijk winst te maken over de rug van een ander.
helaas wel... vind het niet echt een hele fijn sub.

Weet niet wat jullie gedachten zijn over OTW sanchez maar hij gaat nu voor ongeveer 38k. (Xbox), heb zelf wel het idee dat hij nog een IF gaat krijgen dit seizoen. Volgens mij staat hij elke week basis :) Niet per se iets waar je heel snel winst mee kan pakken maar dacht ik gooi t ff in de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:22:
[...]

helaas wel... vind het niet echt een hele fijn sub.

Weet niet wat jullie gedachten zijn over OTW sanchez maar hij gaat nu voor ongeveer 38k. (Xbox), heb zelf wel het idee dat hij nog een IF gaat krijgen dit seizoen. Volgens mij staat hij elke week basis :) Niet per se iets waar je heel snel winst mee kan pakken maar dacht ik gooi t ff in de groep.
Ik heb hem en Aurier gepacked maar betwijfel of ze veel in forms gaan krijgen. Ik denk dat als er een overwinning is dat eerder een aanvaller/middenvelder van de Spurs een IF krijgt ;)

Ik bewaar ze gewoon in mijn club. Heb ze een aantal wedstrijden gebruikt maar vind het persoonlijk niet echt hoogstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:06:
[...]

Ik heb hem en Aurier gepacked maar betwijfel of ze veel in forms gaan krijgen. Ik denk dat als er een overwinning is dat eerder een aanvaller/middenvelder van de Spurs een IF krijgt ;)
Tegen Liverpool vind ik Aurier wel een uitblinker, als hij deze op manier doorgaat dan zou hij nog wel een paar upgrades kunnen krijgen (hetzelfde voor Sanches).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Heel lang getwijfeld om geld te investeren in een top team...
Vandaag toch besloten om dit te doen.

Zie hier mijn nieuwe squad https://www.futbin.com/18/squad/816739
Nu sparen voor de gea - Bailly

Heb ondertussen 180 team fitness bij elkaar gekocht voor de WL en voor SB en doordeweekse competitie een cheap BPL team van 70k

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een nieuw dieptepunt. Tegenstanders verlaten instant online season na het zien van mijn team :(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:50:
Weer een nieuw dieptepunt. Tegenstanders verlaten instant online season na het zien van mijn team :(
Ik vind het juist briljant om tegen stakced teams te spelen. Als je verliest geef je de schuld aan de oneerlijkheid van het pay to win model en als je wint ben je beter dan Huge Gorilla. Win Win.

Jij speelt op PS of niet?

___

In ander nieuws. Ik heb net al mijn (maar dan ook al) mijn muntjes in discard informs gepompd (40%) en de overige 60% in de goedkoopste 84s die er zijn (Burki, Mustafi en nog iemand). Mijn idee is dat er zo dadelijk een tradeable scream of tradeable TOTW sbc komt. Zo niet, beetje verlies. Zo wel, koop ik Bean zijn team van hem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:54:
[...]

Ik vind het juist briljant om tegen stakced teams te spelen. Als je verliest geef je de schuld aan de oneerlijkheid van het pay to win model en als je wint ben je beter dan Huge Gorilla. Win Win.

Jij speelt op PS of niet?

___

In ander nieuws. Ik heb net al mijn (maar dan ook al) mijn muntjes in discard informs gepompd (40%) en de overige 60% in de goedkoopste 84s die er zijn (Burki, Mustafi en nog iemand). Mijn idee is dat er zo dadelijk een tradeable scream of tradeable TOTW sbc komt. Zo niet, beetje verlies. Zo wel, koop ik Bean zijn team van hem. :P
Je kan een goed team hebben, maar ik ben gewoon een noob. Dus ze kunnen makkelijk van mij winnen. Alleen schrikken ze kennelijk van het team lol.

ja ik speel PS4.

haha dan mag je flinke winsten pakken. Futbin zegt 4,8mln waard. Maar als je een betere speler ben win je er makkelijk van met een team van 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:32:
[...]

Tegen Liverpool vind ik Aurier wel een uitblinker, als hij deze op manier doorgaat dan zou hij nog wel een paar upgrades kunnen krijgen (hetzelfde voor Sanches).
Hij was wel goed inderdaad maar in een team met Son en Kane is het vrij lastig om de echte uitblinker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:03:
[...]

Je kan een goed team hebben, maar ik ben gewoon een noob. Dus ze kunnen makkelijk van mij winnen. Alleen schrikken ze kennelijk van het team lol.

ja ik speel PS4.

haha dan mag je flinke winsten pakken. Futbin zegt 4,8mln waard. Maar als je een betere speler ben win je er makkelijk van met een team van 50k.
Oh ik las hier laatst dat dat niet waar kan zijn. :P

4.8mln. Dat vind ik best wel veel. Ik ben al best content dat ik op ergens rond de 700k zit qua totale waarde als ik mijn hele club leegveeg. :)
Pagina: 1 ... 51 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs