dennisbos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:43:
Ik zie veel mensen zeggen dat ze door middel van SBC en dan handelen veel coins krijgen. Maar als ik kijk wat de SBC kosten betaal je toch eigenlijk heel veel coins voor een pack waar waarschijnlijk toch niks in zit? Of mis ik iets? Heb nu alleen de basis SBC’s gedaan omdat deze goedkoop zijn en ik het wel leuk vind
Het gaat dan vaak over het juist voorspellen van de wekelijkse Marquee Matchups, die gebaseerd zijn op de derby's en topwedstrijden van het weekend.
Het is de kunst om dan vroeg in te kopen - een paar weken van te voren het liefst - en dan te cashen op het moment dat die SBC uitkomt. Ik heb bijvoorbeeld al een paar weken geleden Boca Juniors en River Plate kaarten opgekocht. Mocht er niks gebeuren met Boca/River Plate kaarten, dan heb ik eigenlijk geen verlies geleden (want het was zowat allemaal voor discard prijs)/
Dit jaar is EA alleen nogal onvoorspelbaar (als je het mij vraagt) dus het is zeker niet de makkelijkste methode om te verdienen aan traden. Of Boca - River Plate volgende week in de MM zit, vraag ik me daarom erg af. Het is bijna een té duidelijk derby.
Is ergens dus altijd een grote gok. Maar heerlijk als het lukt - ik heb een paar weken 'juist geïnvesteerd' en zo flink verdiend.
Edit: volgens mij is het ook nog de kunst om soms juist kaarten te verkopen voordat de MM wordt bekendgemaakt - dan pak je alsnog winst, mocht een wedstrijd niet worden gekozen door EA.
Daar ben ik alleen niet zo sterk in - ik had gisteren de complete selecties van Hearts en Hibernian moeten verkopen voor 1-2k winst per kaart (want die heb ik ook al een paar weken terug ingekocht). Niet gedaan, waardoor ik best wat profit ben misgelopen.
[
Voor 16% gewijzigd door
Garion op 25-10-2017 12:57
]