Dat is ook helemaal zo hoor

Mijn team is ultimate cheaten want hoe kan ik anders Neuer daar zetten in een nagenoeg bpl team? Vorig jaar had je nog echte creativiteit nodig of moest je keuzes maken, nu gooi je er gewoon een icon tussen en weg probleem.
Eerlijk gezegd hoop ik dat fifa19 gewoon weer icon loos is, maar de commercie zal daar anders over denken vrees ik.
Tot die tijd cheat ik gewoon mee
edit: Over cheaten gesproken, lange termijn planning is om Pogba te vervangen door een icon, deze icon van plaats te vervangen met de Bruyne en dan kan ik Alaba als links back kopen die linkt met 2 icons. Hoezo cheaten

YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Het schijnt te helpen om een beetje te wisselen van kant tijdens het schieten, dus dat je initieel rechts wil schieten, maar op het laatst toch links of midden gaat, nog niet uitgetest.
klopt, ik heb het een paar keer getest en dat helpt echt. Wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk wint overigens.
[
Voor 33% gewijzigd door
Bean77 op 24-10-2017 22:37
]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650