Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:00:
[...]

Dat heet kansen benutten als ik dit zo zie. 8)7
Als ik voor elke keer tegen de paal/lat een een shotje nam dan was ik niet in staat om dit te typen. Soms gaat een potje gewoon nergens over. Van beide kanten niet.

Maar fijn dat je weer reacties gaat uitlokken. Ben trots op je :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:02:
[...]

Als ik voor elke keer tegen de paal/lat een een shotje nam dan was ik niet in staat om dit te typen. Soms gaat een potje gewoon nergens over. Van beide kanten niet.

Maar fijn dat je weer reacties gaat uitlokken. Ben trots op je :>
LOL dit was gewoon serieus.. Dat zeggen ze toch altijd op TV als een team zoveel kansen heeft.

Je kan tegenwoordig ook niks meer zeggen :| Of je wordt hier alweer weggezet.

[ Voor 3% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-10-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:03:
[...]

LOL dit was gewoon serieus.. Dat zeggen ze toch altijd op TV als een team zoveel kansen heeft.

Je kan tegenwoordig ook niks meer zeggen :| Of je wordt hier alweer weggezet.
Misschien kun je or emoticon gebruik onder de loep nemen. Of je laatste pak hem beet 10 posts nalezen. 1 tik vriendelijker en zachter en je raakt leuker in gesprek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:10:
[...]

Misschien kun je or emoticon gebruik onder de loep nemen. Of je laatste pak hem beet 10 posts nalezen. 1 tik vriendelijker en zachter en je raakt leuker in gesprek.
Ja oke maar goed om altijd de zelfde klagende SB reacties te lezen wordt ook niks meer aan. Ik snap dat je soms 1 of 2 bullshit goals krijgt nou maak gewoon 5 a 6 goals en er is niks aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:10:
[...]

Precies. In de laatste X reacties zie je wel meer trol reacties voorbij komen van hem.
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

Ja oke maar goed om altijd de zelfde klagende SB reacties te lezen wordt ook niks meer aan. Ik snap dat je soms 1 of 2 bullshit goals krijgt nou maak gewoon 5 a 6 goals en er is niks aan de hand.
Als ik het dat potje kon had ik het gedaan. Het ging gewoon absoluut niet zoals ik al zei. Dat ik de foto deelde was geen klaag reactie maar meer een "vanuit hoeveel hoeken kan ik schieten voordat ik Scream Forster te slim af ben. Nou zoveel reactie.". Dat jij dan degene bent die er serieus op ingaat is toch niet mijn fout/probleem?

Als ik ga klagen dan gebruik ik wel de :( smiley oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woolfy681 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Toch door de hype 20k kunnen pakken met aguila 😁. Nu 50k op de rekening. Iemand nog tips voor dit team https://www.futbin.com/18/squad/791509 ?
Eerlijk gezegd zou ik alleen Aurier, Smalling en Wijnaldum en misschien Welbeck en Walcott houden voor een budget pl team. De rest is klein en een beetje slapjes terwijl ze weinig toevoegen qua verdere goede stats zoals dribbling en passing.

Wat spelers om aan te denken:

Keane Rojo Vam Aanholt Shaw Kolasinac
Toure, Herrera, Matic, Fellaini
Son, Arnautovic, Shaquiri, Zaha

Allemaal geen enorme toppers maar in de goede samenstelling zal het lekkerder spelen dan wat je nu hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

Mijn tip had niks met de inhoud van andermans posts te maken maar met die van jou. Je zal merken dat je meer lol hebt hier als je je net anders verwoordt.

Maarre ik kap met modje/papa/priestertje spelen hoor. Word weer mijn sarcastische eigenwijze zelf. Geen belediging beoogd hier. Hoogstens wat ideeen om het hier een tikkeltje constructiever en aardiger te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:17:
[...]

Precies. In de laatste X reacties zie je wel meer trol reacties voorbij komen van hem.

[...]

Als ik het dat potje kon had ik het gedaan. Het ging gewoon absoluut niet zoals ik al zei. Dat ik de foto deelde was geen klaag reactie maar meer een "vanuit hoeveel hoeken kan ik schieten voordat ik Scream Forster te slim af ben. Nou zoveel reactie.". Dat jij dan degene bent die er serieus op ingaat is toch niet mijn fout/probleem?

Als ik ga klagen dan gebruik ik wel de :( smiley oke?
Ik heb nooit gezegd dat die foto een klaag reactie van jou was.. Ik noemde alleen de klassieke term met zoveel kansen wat alle mensen zeggen altijd.. Kansen benutten xxD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
[...]

Eerlijk gezegd zou ik alleen Aurier, Smalling en Wijnaldum en misschien Welbeck en Walcott houden voor een budget pl team. De rest is klein en een beetje slapjes terwijl ze weinig toevoegen qua verdere goede stats zoals dribbling en passing.

Allemaal geen enorme toppers maar in de goede samenstelling zal het lekkerder spelen dan wat je nu hebt.
BAKAYOKO
Kost misschien iets meer maar zuigt je hele middenveld leeg.

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-10-2017 21:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Die zie je anders nooit. Hidden gem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Die zie je anders nooit. Hidden gem! :)
How to win SB and WL xxD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
[...]

Thanks voor de tip ga eens kijken. Heb dit team onder andere uitpacks gehaald en een paar spelers goedkoop kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima MM rewards,, eindelijk een keer. Hopen dat ik langzaamaan wat IF's blijf verkopen en er nog een SBC komt waarvoor IF's nodig zijn, dan kom ik wel richting de 1,5 miljoen uit denk ik. Rond Black Friday een team maken, weet alleen niet zo goed wat voor team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:28:
Prima MM rewards,, eindelijk een keer. Hopen dat ik langzaamaan wat IF's blijf verkopen en er nog een SBC komt waarvoor IF's nodig zijn, dan kom ik wel richting de 1,5 miljoen uit denk ik. Rond Black Friday een team maken, weet alleen niet zo goed wat voor team.
French team. Teveel mooie parels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Ik zie zoveel mensen hier klagen over het klagen over de SB (ja klagen over het klagen, het bestaat blijkbaar).
Ik heb vandaag de eerste 3 potjes alledrie op legendarisch gewonnen met minimaal 4 doelpunten verschil. 4e en laatste potje aangebroken. Binnen 45 virtuele minuten, 5x geel, 1x rood, 2x penalty tegen en 2 afstandsschoten om me oren die heel gelukkig tot stand komen.
Nou kan het aan mij liggen hoor, maar als de opstelling gelijk is aan een team waar ik eerst met 5-0 van win, mijn opstelling ook gelijk is, en ik verlies vervolgens met 5-0 door 2 penalties, 3 afstandschoten en een klutsbal.... Bovendien had Koke een 3/25 succesfull passing. Gameiro werd eruit gesprint door Sakho, en Godin werd non stop in de lucht afgetroefd door Fekir...

Dit allemaal op PC overigens.
Als iemand dan doodleuk kan zeggen dat dit aan mij ligt, of aan de opstelling etc. dan sla je de plank volledig mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens Bakayoko. Als ik hem vergelijk met Matic is ie sneller. En slechtere workrates voor een CDM. En kleiner. En slapper. Is zijn pace zo belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:42:
Trouwens Bakayoko. Als ik hem vergelijk met Matic is ie sneller. En slechtere workrates voor een CDM. En kleiner. En slapper. Is zijn pace zo belangrijk?
Zo heeft iedere FIFA z'n OP spelers.. Vorig jaar Sanchez bijvoorbeeld, 78 rated maar bijna iedere pro speelde er wel mee.. (en hij die niet genoemd mag worden; Musa).

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:27
Kidjuh schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:46:
[...]

Zo heeft iedere FIFA z'n OP spelers.. Vorig jaar Sanchez bijvoorbeeld, 78 rated maar bijna iedere pro speelde er wel mee.. (en hij die niet genoemd mag worden; Musa).
Nu nog een verademing om hem niet in elk team te zien.

Echter.. als we eens een paar maand verder zijn, dan zijn er vast weer anderen.. Merk het nu al als ik bijvoorbeeld weer eens een team met Bakayoko tegenkom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:42:
Nee, hij is gewoon broken ingame. Sinds ik naar een French team ben overgestapt nu 2x met SB top 100 gehaald. Hiervoor Calcio A team gemaakt maar dat viel mij persoonlijk tegen bleef daarbij haken op Elite 1/2.

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-10-2017 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-09 20:11
Kandidaten voor een nieuwe potm? Ik twijfel zelf tussen de Bruyne, Aguero en Lukaku.. heel misschien zelfs Sane?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
tillietom schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:57:
Kandidaten voor een nieuwe potm? Ik twijfel zelf tussen de Bruyne, Aguero en Lukaku.. heel misschien zelfs Sane?
Ik ga voor KDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:34:
Ik zie zoveel mensen hier klagen over het klagen over de SB (ja klagen over het klagen, het bestaat blijkbaar).
Ik heb vandaag de eerste 3 potjes alledrie op legendarisch gewonnen met minimaal 4 doelpunten verschil. 4e en laatste potje aangebroken. Binnen 45 virtuele minuten, 5x geel, 1x rood, 2x penalty tegen en 2 afstandsschoten om me oren die heel gelukkig tot stand komen.
Nou kan het aan mij liggen hoor, maar als de opstelling gelijk is aan een team waar ik eerst met 5-0 van win, mijn opstelling ook gelijk is, en ik verlies vervolgens met 5-0 door 2 penalties, 3 afstandschoten en een klutsbal.... Bovendien had Koke een 3/25 succesfull passing. Gameiro werd eruit gesprint door Sakho, en Godin werd non stop in de lucht afgetroefd door Fekir...

Als iemand dan doodleuk kan zeggen dat dit aan mij ligt, of aan de opstelling etc. dan sla je de plank volledig mis..
Dit dus. Net ook weer alles op legendary gewonnen. Als ik elke keer moet posten als ik wat ongelukkig ben of EA juist gelukkig dan heb ik een dagtaak :P Gewoon blijven focussen op je eigen spel en je eigen tekortkomingen en dan kan je ook echt beter worden. Aan alleen EA de schuld worden is nog nooit iemand een betere speler geworden :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:52:
[...]
Nee, hij is gewoon broken ingame. Sinds ik naar een French team ben overgestapt nu 2x met SB top 100 gehaald. Hiervoor Calcio A team gemaakt maar dat viel mij persoonlijk tegen bleef daarbij haken op Elite 1/2.
Grote jongens spelen natuurlijk weekend league. ;)

Maar is hij in game zo veel beter dan zijn stats doen vermoeden? Kom hem idd vaak tegen. Maar merk niet zo veel van hem als vorig jaar met Kante. Dan hen ik meer last van Jesus met zijn rotkop en Renato Sanchez met zijn dikke billen. Maar zo goed zijn doe twee ook weer niet. Heb ik liever Matic en Herrera denk ik. Maar goed ga de OP gasten maar opstellen. Als het niks is gaan ze vrijdagochtend iemand anders verblijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:03:
[...]

Grote jongens spelen natuurlijk weekend league. ;)

Maar is hij in game zo veel beter dan zijn stats doen vermoeden? Kom hem idd vaak tegen. Maar merk niet zo veel van hem als vorig jaar met Kante. Dan hen ik meer last van Jesus met zijn rotkop en Renato Sanchez met zijn dikke billen. Maar zo goed zijn doe twee ook weer niet. Heb ik liever Matic en Herrera denk ik. Maar goed ga de OP gasten maar opstellen. Als het niks is gaan ze vrijdagochtend iemand anders verblijden.
De goedkope kante van vorig jaar basically. Ik gebruik hem in SB en WL en vindt hem echt broken maar meningen verschillen. Zoals ik zei French team met Martial Allesandrini en Bakayoko is gewoon abnormaal voor mij was dit de drempel naar top 100 in beide gevallen.

Maar zo moet ieder zijn ding vinden. Just try him out :)
Sommigen pro players hebben kante verkocht om gewoon met Bakayoko te spelen meer lengte etc.

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-10-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even 10 Lecomtes, 10 Belluschi's en 10 Berezutskyi's opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door wat packluck de volgende upgrade kunnen halen, ICON Nesta.
Blijft tot ik hem kan upgraden richting Desailly (@Vissert was hier fan van) of Ferdinand. Eerste SB battles maakt die een prima indruk. Blanc blijft een tank in de verdediging.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/zbmokulbymbhp.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:07:
Blijft tot ik hem kan upgraden richting Desailly (@Vissert was hier fan van) of Ferdinand. Eerste SB battles maakt die een prima indruk. Blanc blijft een tank in de verdediging.

[afbeelding]
Schandalig!!

En ik zit hier te tobben over 12k voor Bakayoko. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
MM gedaan met spelers uit de club, laatste pakketje... Dembele! mooi 35k bijschrijven.

Edit: en een draft token, woohoo

[ Voor 17% gewijzigd door YouR op 24-10-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
soms ligt het ook echt wel aan fifa hoor dat je verliest . ik krijg 20 kansen en bijna alles naast of op de paal of lat .. tegenstander online in weekend league kwalificatie krijgt er 1 en alles gaat bij hem raak van afstand .. 2 penaltys tegen om niks en 5 goals tegen van afstand terwijl hij word gedekt door een speler van mij .... sorry hoor maar dit slaat echt nergens op en heeft ook niks meer met voetbal te maken ..

ik had meer kansen en veel meer balbezit . 60-30 balbezit en 20-7 schoten op doel .. 2-7 verloren . |:(

[ Voor 11% gewijzigd door taker1987 op 24-10-2017 22:21 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 20:34
Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:07:

[afbeelding]
Ik dacht dat ik vorig jaar @Bean77 hoorde zeggen dat legends maar cheaten is :P

Hoe is lukaku dit jaar eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Amelandbor op 24-10-2017 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Amelandbor schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Ik dacht dat ik vorig @Bean77 hoorde zeggen dat legends maar cheaten is :P
eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
Valt het jullie ook op dat de penalty's na de verlenging bij SB onmogelijk zijn om te winnen vanaf wereldklasse? Heb het idee dat je beter direct in de verlenging aanvallend kan spelen, omdat die pingels sws kansloos zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
theman36 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:25:
Valt het jullie ook op dat de penalty's na de verlenging bij SB onmogelijk zijn om te winnen vanaf wereldklasse? Heb het idee dat je beter direct in de verlenging aanvallend kan spelen, omdat die pingels sws kansloos zijn...
Het schijnt te helpen om een beetje te wisselen van kant tijdens het schieten, dus dat je initieel rechts wil schieten, maar op het laatst toch links of midden gaat, nog niet uitgetest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Ik dacht dat ik vorig jaar @Bean77 hoorde zeggen dat legends maar cheaten is :P

Hoe is lukaku dit jaar eigenlijk?
Dat is ook helemaal zo hoor :) Mijn team is ultimate cheaten want hoe kan ik anders Neuer daar zetten in een nagenoeg bpl team? Vorig jaar had je nog echte creativiteit nodig of moest je keuzes maken, nu gooi je er gewoon een icon tussen en weg probleem.

Eerlijk gezegd hoop ik dat fifa19 gewoon weer icon loos is, maar de commercie zal daar anders over denken vrees ik.

Tot die tijd cheat ik gewoon mee :+

edit: Over cheaten gesproken, lange termijn planning is om Pogba te vervangen door een icon, deze icon van plaats te vervangen met de Bruyne en dan kan ik Alaba als links back kopen die linkt met 2 icons. Hoezo cheaten :P
YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Het schijnt te helpen om een beetje te wisselen van kant tijdens het schieten, dus dat je initieel rechts wil schieten, maar op het laatst toch links of midden gaat, nog niet uitgetest.
klopt, ik heb het een paar keer getest en dat helpt echt. Wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk wint overigens.

[ Voor 33% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
nu weer.... ik win de laatste 16 match , daarna de kwart finale staat het 2-2 in de 2de helft , krijg een melding dat de speler heeft verlaten ... maar krijg er geen winst bij , kan dus nog een x de kwart finale spelen en het kost me dus wel een contract kaartje ... @#!#$% EA

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:38:
nu weer.... ik win de laatste 16 match , daarna de kwart finale staat het 2-2 in de 2de helft , krijg een melding dat de speler heeft verlaten ... maar krijg er geen winst bij , kan dus nog een x de kwart finale spelen en het kost me dus wel een contract kaartje ... @#!#$% EA
Heb ik vanavond ook 2 keer gehad in seasons. Gelukkig maakt het toch geen drol uit omdat contract kaartjes tegenwoordig gratis zijn zo een beetje. Af en toe een sbc en wat SB of WL rewards en je hoeft daar echt nooit naar te kijken. Verbaasd me hoeveel contracts ik verkoop. :)

Ik kom in de buurt van 500k transferwinst dat ik nog niet wil investeren. Welke icon moet ik voor rond dat bedrag echt proberen? (Bij voorkeur iets wat waardevast lijkt door upgrades in de toekomst of omdat ie briljant is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55

Oekol

waka waka hey hey

Shreddaaa schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:34:

En hoeveel chemistry had het team waar je tegen moest spelen? Die chemistry heb jij namelijk ook. Vanmiddag eerder al over gehad hier in 't topic.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:50:
[...]

En hoeveel chemistry had het team waar je tegen moest spelen? Die chemistry heb jij namelijk ook. Vanmiddag eerder al over gehad hier in 't topic.
Ik had tegen het team van Castro 2 keer een soortgelijke aanval als dit: https://www.reddit.com/r/...t_minute_winner_in_squad/

Dat team heeft 100 of misschien 99 chemistry. Daarnaast maakt team chemistry niet zoveel uit als je op Futhead kijkt.

Zet voor de grap de team chemistry maar eens op 0: http://www.futhead.com/18/players/5117/kylian-mbappe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
taker1987 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:19:
soms ligt het ook echt wel aan fifa hoor dat je verliest . ik krijg 20 kansen en bijna alles naast of op de paal of lat .. tegenstander online in weekend league kwalificatie krijgt er 1 en alles gaat bij hem raak van afstand .. 2 penaltys tegen om niks en 5 goals tegen van afstand terwijl hij word gedekt door een speler van mij .... sorry hoor maar dit slaat echt nergens op en heeft ook niks meer met voetbal te maken ..

ik had meer kansen en veel meer balbezit . 60-30 balbezit en 20-7 schoten op doel .. 2-7 verloren . |:(
Herkenbaar. Bloedirritant als Fifa tegen je werkt. Maar hoe je uiteindelijk 60-30 balbezit krijgt is mij een raadsel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Net een paar potjes SB gespeeld.. moest nog even inhalen van gisteren tegenwoordig na een tip speel ik ze allemaal op Legendarisch.. ik moet zeggen dat is een wereld van verschil met Wereldklasse.. de verdediging ia wat zwakker de aanval is wat beter.. maar toch zodra de CPU een kans krijgt dan zit ie ook gewoon..

Net een potje 2300 SB punten verdient.. maar die was echt kapot vaag.. CPU pakt 2 rode kaarten :+ eindstand 7-2

Ohjah.. niet echt heel belangrijk maar ben wel trots op mn topscoorder Locadia.. (85) doelpuntjes man hij is echt een beest...

[ Voor 13% gewijzigd door Tweakez op 24-10-2017 23:11 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 17:03
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:55:
[...]

Herkenbaar. Bloedirritant als Fifa tegen je werkt. Maar hoe je uiteindelijk 60-30 balbezit krijgt is mij een raadsel.
Net ook zo'n pot. 20x beter, maar elke keer werkt FIFA tegen, op wonderbaarlijke wijze kom ik bij de penalties aan voor de finale van kwalificatie. Pointer weg...

Echt wat een ongelofelijke kneuzen moeten daar bij EA werken als ze een bug niet kunnen fixen die er al minimaal 2 versies in zit(vorige FIFA heb ik niet eens 1x een pointer gehad). Natuurlijk eruit via penalties. Ik heb nog net niet mijn controller gesloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:09

Grudgie

PSN: Grudgie7

SB kan ik niet spelen op Legendarisch, dan wint de AI gewoon. Ik kan alleen maar winnen op Semi-prof. Of ik ben gewoon slecht in Fifa :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakez schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:07:
Net een paar potjes SB gespeeld.. moest nog even inhalen van gisteren tegenwoordig na een tip speel ik ze allemaal op Legendarisch.. ik moet zeggen dat is een wereld van verschil met Wereldklasse.. de verdediging ia wat zwakker de aanval is wat beter.. maar toch zodra de CPU een kans krijgt dan zit ie ook gewoon..

Net een potje 2300 SB punten verdient.. maar die was echt kapot vaag.. CPU pakt 2 rode kaarten :+ eindstand 7-2

Ohjah.. niet echt heel belangrijk maar ben wel trots op mn topscoorder Locadia.. (85) doelpuntjes man hij is echt een beest...
Als ze een kans krijgen op wereldklasse dan zit die doorgaans ook ;)
Vandaag ook alles gewonnen en nu in elite 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
[...]

Heb een aantal spelers (bijna allemaal) vervangen. Wat voor vervanger voor welbeck raad je aan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:34:
[...]

Dat is ook helemaal zo hoor :) Mijn team is ultimate cheaten want hoe kan ik anders Neuer daar zetten in een nagenoeg bpl team? Vorig jaar had je nog echte creativiteit nodig of moest je keuzes maken, nu gooi je er gewoon een icon tussen en weg probleem.

Eerlijk gezegd hoop ik dat fifa19 gewoon weer icon loos is, maar de commercie zal daar anders over denken vrees ik.

Tot die tijd cheat ik gewoon mee :+

edit: Over cheaten gesproken, lange termijn planning is om Pogba te vervangen door een icon, deze icon van plaats te vervangen met de Bruyne en dan kan ik Alaba als links back kopen die linkt met 2 icons. Hoezo cheaten :P
Op zich vind ik icons niet zo'n problem. Ik hoop dat ze een keer het hele chemistry systeem omgooien.
Terranova schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:09:
[...]

Net ook zo'n pot. 20x beter, maar elke keer werkt FIFA tegen, op wonderbaarlijke wijze kom ik bij de penalties aan voor de finale van kwalificatie. Pointer weg...

Echt wat een ongelofelijke kneuzen moeten daar bij EA werken als ze een bug niet kunnen fixen die er al minimaal 2 versies in zit(vorige FIFA heb ik niet eens 1x een pointer gehad). Natuurlijk eruit via penalties. Ik heb nog net niet mijn controller gesloopt.
Is geen bug, online heb je gewoon geen pointer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Grudgie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:13:
SB kan ik niet spelen op Legendarisch, dan wint de AI gewoon. Ik kan alleen maar winnen op Semi-prof. Of ik ben gewoon slecht in Fifa :P
ik ken het haha, soms win ik 11-0 op semi-pro en dan verlies ik 2-0 op proff en dan versla ik wereldklass weer met 5-0.. het zal allemaal wel ik speel vast op proff en thats it :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 17:03
Amelandbor schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:28:

Is geen bug, online heb je gewoon geen pointer.
Is dat zo? Zou zweren dat ik hem wel gehad heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:29:
[...]

Is dat zo? Zou zweren dat ik hem wel gehad heb
Vorig jaar had je alleen een pointer als beode spelers een pointer hadden ingesteld. Dat had online niemand omdat je in het voordeel bent als je wel kunt richten zonder aanwijsstok (wat ik ook niet kan. Verlies elke serie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Wat ik me trouwens ook afvroeg.. vorige week was ik geklassificeerd in Elite 1 in SB.. maar ineens op vrijdag ofzo stond ik ineens weer in Zilver.. verandert EA de punten klasse ofzo op die dag? ( afhankelijk van uiteraard de hoeveelheid deelnemers denk ik dan? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woolfy681 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:20:
[...]

Heb een aantal spelers (bijna allemaal) vervangen. Wat voor vervanger voor welbeck raad je aan ?
Fat Ronaldo!

Meer serieus: wat voor soort spits vind je fijn en hoeveel muntjes wil je uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Soms wordt je toch droevig van je teamwaarde... van 340K naar 293K... van maandag op dinsdag :( dacht gisteren alles lekker gesniped te hebben. Worden ze nu voor die prijs aan straat gezet! Lukaku van 210K naar 180K... gisteren verkopen en vandaag terug kopen had me alweer 10K opgeleverd. First owners kosten je geld ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
bbblije schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:56:
Soms wordt je toch droevig van je teamwaarde... van 340K naar 293K... van maandag op dinsdag :( dacht gisteren alles lekker gesniped te hebben. Worden ze nu voor die prijs aan straat gezet! Lukaku van 210K naar 180K... gisteren verkopen en vandaag terug kopen had me alweer 10K opgeleverd. First owners kosten je geld ;)
Of je speelt gewoon met hetzelfde team door? Dan maak je ook geen verlies. Waarom zou je constant van team switchen? Na 150 games met de zelfde spelers weet je de in / outs van je spelers.

Hoef je je ook geen zorgen te maken op de centjes. :)

[ Voor 14% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-10-2017 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:00:
[...]

Of je speelt gewoon met hetzelfde team door? Dan maak je ook geen verlies. Waarom zou je constant van team switchen? Na 150 games met de zelfde spelers weet je de in / outs van je spelers.

Hoef je je ook geen zorgen te maken op de centjes. :)
Fifa is voor mij toch een ander spelletje :p Ik bouw graag teams, probeer te blijven verbeteren, en first owners en “verse” kaarten zijn ook een dingetje :p Spelen komt op een tweede plek :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:56:
Doordat iedereen denkt op maandag goedkoop in te kunnen kopen, stijgen de prijzen juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:14:
[...]

Doordat iedereen denkt op maandag goedkoop in te kunnen kopen, stijgen de prijzen juist.
Ik dacht iedereen heeft zn icon of pre order pack, SB rewards en inderdaad de WL spelers worden gedumpt. Maar de dip is verschoven naar nu! Of wellicht morgen :p

Ik ben blij met Koeman voor 200 coins! Best buy Ever(ton).

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 25-10-2017 00:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
bbblije schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:09:
[...]

Fifa is voor mij toch een ander spelletje :p Ik bouw graag teams, probeer te blijven verbeteren, en first owners en “verse” kaarten zijn ook een dingetje :p Spelen komt op een tweede plek :+
Duidelijk dus je moet handelen en packs openen. Kan je alle spelers in je club krijgen de old school players.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:28:
[...]

Duidelijk dus je moet handelen en packs openen. Kan je alle spelers in je club krijgen de old school players.
Nog even voor het slapen de app openen om naar je team te kijken. Waarde checken. Beleef opnieuw die dopamine kick van die Wanyama met Shadow chem snipe. Voel me daarna gelijk weer low als ik zie dat Sideshow Bob van 25 naar 21k is gezakt. Troost mezelf met het idee dat hij bij mij een Anchor chem had. Twijfel dan nog even hoe lang ik verknocht blijf aan mn first owner Lukaku, praat uit mn hoofd dat Lacazette beter is. Zn 3* weakfoot maakt het verhaal rationeel. Mijn choco ridder blijft voorlopig nog even. En met die gedachte sluit ik mn dag af, slaap lekker lieve Fifa vrienden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
bbblije schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:37:
[...]

Nog even voor het slapen de app openen om naar je team te kijken. Waarde checken. Beleef opnieuw die dopamine kick van die Wanyama met Shadow chem snipe. Voel me daarna gelijk weer low als ik zie dat Sideshow Bob van 25 naar 21k is gezakt. Troost mezelf met het idee dat hij bij mij een Anchor chem had. Twijfel dan nog even hoe lang ik verknocht blijf aan mn first owner Lukaku, praat uit mn hoofd dat Lacazette beter is. Zn 3* weakfoot maakt het verhaal rationeel. Mijn choco ridder blijft voorlopig nog even. En met die gedachte sluit ik mn dag af, slaap lekker lieve Fifa vrienden!
Ik heb al 120k verlies op Griezzman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:44:
[...]

Ja dat is echt zaad. Maar als het een first owner is dan telt het niet ;) wat ik wel nog heb geleerd van vorige versies is dat het best kan lonen je gehele team te verkopen als je even niet kan spelen. En weer terug kopen als je weer tijd/zin hebt. Maar als je dagelijks speelt dan wil je niet iedere avond weer je spelers op moeten picken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Wat betreft de penalties op Fifa 18. Ook op legendarisch is het een makkie om te winnen. Zorg gewoon dat je zelf de bal laag in de hoek schiet. Bij mij pakt de keeper die nooit. De CPU maakt sowieso altijd 1 fout in zo’n reeks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:44:
[...]

300k winst door OTW Mbappe voor de wedstrijd tegen OM te verkopen :P
Daarvoor Pogba, Griezman en Martial gehaald waarbij Griezman vele malen beter speelt in mijn team dan Mbappe.

Ik ga niet klagen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Shreddaaa schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 06:52:
Wat betreft de penalties op Fifa 18. Ook op legendarisch is het een makkie om te winnen. Zorg gewoon dat je zelf de bal laag in de hoek schiet. Bij mij pakt de keeper die nooit. De CPU maakt sowieso altijd 1 fout in zo’n reeks.
Ik had er met de laatste serie (4 wedstrijden) wel even wat moeite mee, 4 tegenstanders met allen 100 teamgeest.. dat op legendarisch is best pittig... heb er 1 gewonnen.. :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:45
Shreddaaa schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 06:52:
Inderdaad, ik won gisteren op legendarisch ook een strafschopserie, met 3-0 :D
Grudgie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:13:
Zelfs ik kan met een 80 tot 82 team winnen op legendarisch whaha, heb nog geen 40 potjes gespeeld en ben ook gewoon een slechte speler :D

[ Voor 35% gewijzigd door Joster op 25-10-2017 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-09 20:11
Screams gaan ook voor ontzettend weinig. O-) Paar ingekocht in de hoop dat je ze nodig hebt voor een sbc. (lekker met winst verkopen :D )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakez schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:37:
Wat ik me trouwens ook afvroeg.. vorige week was ik geklassificeerd in Elite 1 in SB.. maar ineens op vrijdag ofzo stond ik ineens weer in Zilver.. verandert EA de punten klasse ofzo op die dag? ( afhankelijk van uiteraard de hoeveelheid deelnemers denk ik dan? )
Om de (uit mijn hoofd 5 minuten) wordt een herberekening gemaakt van de scores vs jouw score. Deze scores veranderen dus omdat met uitgaan van een x % van de spelers. Dus scores schuiven steeds een beetje op. Dat zie je overigens ook in het SB menu. Een tijd aflopend tot de volgende refresh moment ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Joster schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:25:

Zelfs ik kan met een 80 tot 82 team winnen op legendarisch whaha, heb nog geen 40 potjes gespeeld en ben ook gewoon een slechte speler :D
Heb al paar potjes gespeeld op Legendarisch en ik win maar niet. :'(

Ik houd het dan maar bij semi-prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Grudgie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:53:
[...]

Heb al paar potjes gespeeld op Legendarisch en ik win maar niet. :'(

Ik houd het dan maar bij semi-prof.
Ik vind zelf Semi-Prof niet zo leuk, ik kom er dan altijd uit met een gigantisch verschil en dan ga ik me al snel vervelen. Ondanks dat ik aardig wat potjes op legendarisch verlies, merk ik wel dat ik steeds beter word.. Ook Divisie 6 vannacht bereikt, dus het begint zijn vruchten allemaal af te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips hoe ik mijn Franse team kan verbeteren? Dit is mijn huidige team:
http://www.futhead.com/18/squads/1150465/

Ik ben vooral zoekende op beide back posities en de spits. Gameiro vind ik af en toe wel een beetje tegenvallen, maar ik heb nog niet genoeg geld voor een Griezzman of Lacazette. Ik twijfel om mijn IF Tolisso eventueel in de spits te zetten, maar dan heb ik nog wel een goede CAM nodig.
Ook komen mn beide backs te kort in de meeste situaties, eventueel tips in de vorm van niet Franse spelers zijn ook welkom.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:01:
[...]

Ik vind zelf Semi-Prof niet zo leuk, ik kom er dan altijd uit met een gigantisch verschil en dan ga ik me al snel vervelen. Ondanks dat ik aardig wat potjes op legendarisch verlies, merk ik wel dat ik steeds beter word.. Ook Divisie 6 vannacht bereikt, dus het begint zijn vruchten allemaal af te werpen.
Ja soms gaat het idd wel erg makkelijk en win ik ook met grote cijfers. Alleen steeds verliezen op Legendarisch is ook best wel frustrerend. Zo krijg je weinig punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Grudgie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:11:
[...]

Ja soms gaat het idd wel erg makkelijk en win ik ook met grote cijfers. Alleen steeds verliezen op Legendarisch is ook best wel frustrerend. Zo krijg je weinig punten.
De potjes tegen teams welke standaard minder hebben dan 100 TG.. win ik 9vd10 keer altijd. Zodra ze 100 TG hebben.. dan krijg ik het extreem moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe hebben jullie dan jullie tactiek en instructies ingsteld voor het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Weet iemand waarom mijn chem kaartje niet volledig lijkt te werken. Komt dat door zijn 7 chem?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BopD4qOChGfob5y0Z0k0W8rh/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:20:
Weet iemand waarom mijn chem kaartje niet volledig lijkt te werken. Komt dat door zijn 7 chem?
[afbeelding]
Yup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:07
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:20:
[afbeelding]
klopt als een bus 200k koop ik hem van je over en kun je iemand met cm er neer zetten _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door SlqmLqck op 25-10-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Grudgie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:20:
Ik heb het default ingesteld.. Aan dat soort dingen zit ik namelijk zelf niet zo graag omdat ik er 'de ballen' verstand van heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Mooi waardeloos dan. Hoger dan 7 krijg ik hem niet.

[ Voor 76% gewijzigd door servival7 op 25-10-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:50
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:25:
Mooi waardeloos dan. Hoger dan 7 krijg ik hem niet.
Hoezo? Je speelt hem bewust op een CM positie terwijl het een LM is. Wil je meer dan 7 chem zul je hem toch echt op de goede positie moeten spelen.

Daarnaast, met 7 chem krijg je nog geen stats penalty (mits je teamgeest ook 100 chem is). Alles daarboven is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
theman36 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:25:
Als keeper ga ik altijd iets uit het midden van de goal staan om vervolgens in de grote hoek te duiken. Weet niet of het echt werkt maar heb het gevoel van wel (heb in SB al veel penalty's gepakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb het idee bij penalties dat de speler die hem neemt van te voren in de hoek kijkt waar hij gaat schieten.
Zo stop ik regelmatig een penalty. Kan het mis hebben hoor, dan heb ik gewoon veel geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:32:
Ik heb het idee bij penalties dat de speler die hem neemt van te voren in de hoek kijkt waar hij gaat schieten.
Zo stop ik regelmatig een penalty. Kan het mis hebben hoor, dan heb ik gewoon veel geluk.
Nee dit is inderdaad zo! In WL merk je dat veel spelers dit door hebben. Je kan dit tegen gaan door op moment van schieten van hoek te veranderen. Als je tegen de betere spelers speelt worden ze anders altijd gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:20:
Al mijn aanvallers (LF/LW/ST/RF/RW) met get in behind. Behalve als het een slome ST is, dan laat ik hem meestal op neutraal staan of soms als aanspeelpunt.
Mijn backs (RB/LB) altijd op stay back.
Mijn cdm altijd op stay back. Als ik niet met een cdm speel dan de middelste cm met stay back (wel degene met de beste verdedigende stats zoals een Kante bij mij).

Custom tactics is wat lastiger omdat het meer persoonlijker is (rustiger opbouwen vs counter, veel druk zetten of juist niet etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Vandaag maar even Jesus IF oppikken voor de komende WL, met een beetje mazzel daalt die nog onder de 300K. Is alleen te hopen dat die dan niet komend weekend weer een IF haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:16
Op dit moment speel ik met een BPL & La Liga Hybrid, maar ik denk toch dat ik maar eens wil aan een team wil gaan werken ipv handelen. Is er nog wat op/aan te merken op onderstaande teams?

BPL & La Liga Hybrid (huidig)
https://www.futbin.com/18/squad/599548

BPL
https://www.futbin.com/18/squad/804269

BPL Fitness
https://www.futbin.com/18/squad/804532

Als het goed is heb ik dan nog wel 2 a 3 ton over, maar daarmee ga ik handelen om vervolgens nog verder te verbeteren.

[ Voor 14% gewijzigd door Gait op 25-10-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Kan iemand mij globaal al die afkortingen eens samenvatten? Ik zie ondertussen IF voorbij komen en ook daarvan heb ik geen idee wat het precies is.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:45:
Kan iemand mij globaal al die afkortingen eens samenvatten? Ik zie ondertussen IF voorbij komen en ook daarvan heb ik geen idee wat het precies is.. :+
IF=In Form
OTW= One's to watch
SBC= Squad building challenges
SB= Squad Battles
WL= Weekend League

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YouR
Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:45:
IF = In form (geupgrade kaart)
MM = Marquee matchup (SBC)
SBC = Squad Building Challenge
SB = Squad battles
WL = weekend league
NIF = Non in-form (gewone kaartje)
SIF/TIF/FIF = second, third, fourth in-form (als een speler meerdere in-forms krijgt)
En zo vergeet ik er nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Dank jullie hartelijk heren. Vandaar dat ik dus soms lees, dat iemand de IF koopt van een bepaalde speler en dus hoopt dat er niet een nieuwe IF komt.. (Nu snap ik teminste de volledige tekst :+)

Het is mijn eerste jaar fifa dat ik FUT speel namelijk, dus ik heb er totaal nog geen ervaring mee.. Ook qua handelen ben ik niet echt fantastisch bezig.. :+

[ Voor 30% gewijzigd door Tweakez op 25-10-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:32:
Haha dacht dat dit toch redelijk algemeen bekend was. Misschien goed om wat meer youtube videos te kijken met tips & tricks, zit deze ook zeker tussen. Zolang mogelijk blijven staan en kijken waar het kopje naartoe gaat. Als de penalty overigens niet helemaal de hoek in is, duik je er wss altijd overheen anyway. Maar het helpt wel.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:58:
[...]

Haha dacht dat dit toch redelijk algemeen bekend was. Misschien goed om wat meer youtube videos te kijken met tips & tricks, zit deze ook zeker tussen. Zolang mogelijk blijven staan en kijken waar het kopje naartoe gaat. Als de penalty overigens niet helemaal de hoek in is, duik je er wss altijd overheen anyway. Maar het helpt wel.
Extra tip: zet kleine puntjes op je controller boven je thumbstick precies zodat je weet waar de hoeken zitten. Scheelt naast schieten.

Wat ik ook leuk vind om te doen is de bal in de kruising stiften. Ookval kiest de keeper de goede hoek, hij duikt toch te vroeg. Enige risico is dat hij blijft staan en op tijd doorheeft wat je doet en dan wel duikt. Dat is bij mijn 1e keer in een serie doen nooit gebeurd. Je moet dat geintje alleen geen tweede keer flikken.

Maar goed ik sta op 8 series verloren, 1 gewonnen. Mijn Engelse afkomst speelt me parten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:07
Viel me op hoeveel goals driven shot worden geschoten en er ook in zitten. Voor lange hoek en wanneer je het (net) niet kan halen R1 erbij in drukken. Ben dit gisteren online gaan doen en elke bal zit er werkelijk in. Nu moet dat eigenlijk ook als je oog in oog met de keeper staat, maar het valt me gewoon op dat er steeds meer van dit soort tricks zijn. Net zoals de corner kort nemen. alle spelers gaan een beetje door de war lopen, verre voorzet geven op Martial en vervolgen naar de 16 pasen (dmv koppen) en dan een flinke poeier. Werk niet altijd maar wel vaak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Is het het trouwens waard om FUT points te kopen? Of is dit geldverspilling? Want ja, of je het nu met coins koopt of met FUT points.. het resultaat blijft hetzelfde, of zit hier nog verschil in?

Zit er ook verschil in de FUT Draft? Of je dat nu met coins of points speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:41:
Is het het trouwens waard om FUT points te kopen? Of is dit geldverspilling? Want ja, of je het nu met coins koopt of met FUT points.. het resultaat blijft hetzelfde, of zit hier nog verschil in?

Moet je helemaal zelf bepalen. Als jij het geld wil uitgeven en je wordt er vrolijk van, lekker doen. Naar mijn weten zit er geen verschil tussen draft met coins of points.

Zelf zou ik met points in ieder geval niet zo snel packs kopen en dan eerder voor wat potjes draft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
ErnstMid schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Moet je helemaal zelf bepalen. Als jij het geld wil uitgeven en je wordt er vrolijk van, lekker doen. Naar mijn weten zit er geen verschil tussen draft met coins of points.

Zelf zou ik met points in ieder geval niet zo snel packs kopen en dan eerder voor wat potjes draft gaan.
Thanks voor de feedback, zoiets dacht ik zelf ook al. 4 wedstrijden winnen in FUT Draft, levert meer op dan een pack kopen met FUT points dacht ik zo :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02

Ik vind het zonde van je geld. Door SB en WL te spelen kun je iedere week 5 tot 20 euro packs verdienen. En meestal zit er niet veel in tenzij je geluk hebt.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Thanks voor de feedback, zoiets dacht ik zelf ook al. 4 wedstrijden winnen in FUT Draft, levert meer op dan een pack kopen met FUT points dacht ik zo :+?
Ja, vier potjes winnen op Draft levert meer op. Maar - correct me if I'm wrong - uit de vragen die jij stelt krijg ik het idee dat je net FUT speelt? Lijkt me sterk dat je dan telkens FUT wint, of überhaupt ver komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Tweakez schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

4 wedstrijden draft online sowieso maar dat moet je natuurlijk wel redden. Vanaf 3 potjes winnen kan het online echt leuk worden.

Bij offline draft zijn de beloningen sowieso een stuk minder maar kun je wel je eigen moeilijkheid instellen. De packs die je krijgt staan los van de moeilijkheidsgraad maar de hoeveelheid coins die je per wedstrijd krijgt stijgen wel mee met de moeilijkheidsgraad :) (correct me if i'm wrong...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14

In mijn ervaring absoluut niet waard. Het loont beter om gewoon te handelen. Al die kleine beetjes leveren uiteindelijk veel winst op. Ik heb mijn vriendin uitgelegd hoe FUT in elkaar steekt, ze heeft in 2 weken meer dan 350k bij elkaar gehandeld (squad builder challenges, etc.). Ze speelt verder 1 á 2 wedstrijden in de week squad battles op beginner, dus daar ligt het niet aan.

Ik had 15 euro aan fut points cadeau gekregen, ik heb werkelijk niks boven de 5k (per item) er mee kunnen packen. Ik meen dat er een mede-tweaker 70 euro aan futpoints had gekocht afgelopen week, zijn beste kaart was een 83 rated speler (zo even uit mijn hoofd). Je moet het uiteraard zelf weten, voor hetzelfde geldt pack je een messi of ronaldo uit een 5k gold pack (ik acht die kans zo klein als onmogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Volgens mij levert 1 win in draft al meer op dan als je pakketjes koopt in de shop. Alleen kan je niet kiezen wat voor pakketje je krijgt en is afhankelijk van promo's denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02

Tjsa het ligt eraan wat je uit de pakjes haalt, al mag je er zo niet naar kijken natuurlijk. Maar de pakjes die je met coins of points koopt zijn dezelfde, je hebt dus geen grotere kans op een goede speler. Zo heb ik me laten verleiden om toch eens echt geld erin te stoppen en gisteren wat Megapacks gekocht. Zat ruk in. Dus in principe hetzelfde als mn normale packs 8)7

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Marquee Matchups packluck :D
Higuain, Bailly én Cech. Mazzel :)
Pagina: 1 ... 50 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs