Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
SlqmLqck schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:45:
[...]

Dord - Bayren
Rangers - Patrick
Guadalaja - Atlas
Polen en Denemarken hebben ook nog een Derby je zou ook nog voor Club brugge - Anderlecht kunnen gaan. Verspreiden is natuurlijk het beste ;) van elke club 20 kopen dan ben je altijd safe.
Zouden ze de bovenste 2 wel doen als ze volgende geruchten uit dezelfde competities vanavond al wedstrijden in de MM doen? En die mexicaanse, want de prijzen liggen door de SBC natuurlijk al best hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Ik denk dat de applicatie zelf al tegen de TOS van EA is. En dat ze daardoor je post elke keer weghalen. En niet alleen vanwege het feit dat je donaties vraagt.
Futhead/Futwiz had het vorig jaar ook. Er is een Fifa moderator genaamd u/alessioalex die hem telkens verwijderd. Hij verschuilt zich achter deze 2 punten:
1. In order to promote external content (Twitch Streams, YouTube Channels, FIFA Related Website) you will first need to become an active member of our community.
2. Using the subreddit's subscriber base for financial gain is not allowed.
1. Futbin plaatste ook links dat spelersprijzen beschikbaar waren. Futhead post ook om de zoveel tijd iets. Er is dus gewoon sprake van oneerlijke concurrentie.
2. Ik gok dat ongeveer 50% van het totaal (meer dan 125.000 nu) niets liever doet dan dagelijks spelers de hemel in prijzen op Reddit waarna anderen misschien toe happen. Hoewel het in een andere valuta is is het ook gewoon coins verdienen over de rug van een ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Kidjuh schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Ook benieuwd, hoeft natuurlijk niet precies te zeggen welke speler; maar welk straatje moeten we denken ;)
Zoek non-rare golds die nodig zijn voor SBC's. Zoals Brazilianen of Spanjaarden in andere competities (hybride SBC's). 1 voorbeeld die nu ineens is ingestort; Balanta uit de Zwitserse competitie. Twee weken geleden 30 van ingekocht voor 350 en dinsdag voor 2k per stuk weg. Ging prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:46:
[...]

Ik moet dit ook eens gaan doen. Hoe kom je bij bijvoorbeeld Juventus?
Kijk je dan naar wat komende derby's zijn om vervolgens te gokken dat deze in MM komen?
Iemand hier poste een link van Reddit waarin de MM gelekt zouden zijn. Het waren dus geruchten, maar heb de gok genomen. Zo stond Juve daar dus ook tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

Iemand hier poste een link van Reddit waarin de MM gelekt zouden zijn. Het waren dus geruchten, maar heb de gok genomen. Zo stond Juve daar dus ook tussen.
Wat is MM precies 8)7

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marquiz matches ofzo. Zo'n challenge die elke dinsdag 19:00 ververst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

Oke dus stel dat Arsenal - Spurs volgend weekend gespeeld wordt. Dikke kans dat dit dan een een MM wordt.
Dan koop je bijvoorbeeld dus 50x een Wanyama om deze vervolgens voor meer te verkopen.
Maar wanneer is dan het beste moment om ze te verkopen? Want als ik jouw goed begrijp heb je nu al dikke winsten terwijl de MM nog niet bekent is. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:57
Marquee Matchup, 4 Squad building Challenges waarbij vaak 8 of meer verschillende spelers nodig zijn van verschillende teams. Afgelopen week had je bijvoorbeeld Ajax Feyenoord waarbij je daarom een team moest bouwen met bepaalde requirements.
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Oke dus stel dat Arsenal - Spurs volgend weekend gespeeld wordt. Dikke kans dat dit dan een een MM wordt.
Dan koop je bijvoorbeeld dus 50x een Wanyama om deze vervolgens voor meer te verkopen.
Maar wanneer is dan het beste moment om ze te verkopen? Want als ik jouw goed begrijp heb je nu al dikke winsten terwijl de MM nog niet bekent is. 8)7
Klopt, is safe play, omdat je het niet zeker weet en andere mensen willen niet te laat zijn met inkopen waardoor het aanbod minimaal is en de vraag hoog waardoor de prijzen stijgen ;)

[ Voor 45% gewijzigd door SlqmLqck op 24-10-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Volgende week maar eens vol voor gaan dan. Verkoop nu vooral Contracten voor 600 die ik voor 150 inkoop maar dat gaat tergend langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOERE SB gadverdamme waarom speel ik het ook..
Teamraiting 68.. chem 32!!!!

En de computer speelt mij helemaal dol.. en verlies met 3-4.... Tuuuuuurlijk EA... Goed geprogrammeerd echt...

De beoordeling zegt geen ene moer voor de computer.. pace 70? Boeie je speelt tegen de computer die rent met pace 70 mijn linksback met pace 94 er gewoon uit, is logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:27:
Volgende week maar eens vol voor gaan dan. Verkoop nu vooral Contracten voor 600 die ik voor 150 inkoop maar dat gaat tergend langzaam.
gold 28 contracten verkoop ik voor 450 en dat loopt enigszins, hoewel het aantal erg kan verschillen afhankelijk van het moment op de dag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:32:

En de computer speelt mij helemaal dol.. en verlies met 3-4.... Tuuuuuurlijk EA... Goed geprogrammeerd echt...

De beoordeling zegt geen ene moer voor de computer.. pace 70? Boeie je speelt tegen de computer die rent met pace 70 mijn linksback met pace 94 er gewoon uit, is logisch...
Misschien wat meer fitness kaartjes gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:33:
[...]

Misschien wat meer fitness kaartjes gebruiken :D
Geloof me die had ik echt net gedaan.... Maar het team heet wel Messi FC.. Ja dat is een reden voor EA om het team mega onzichtbare boosten te geven die totaal niet logisch zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:32:

Je weet dat bij SB jouw eigen team OOK 32 chemistry krijgt?
Daardoor is het echt heel moeilijk spelen, omdat je gewend bent om op 100 chem net even een moeilijk passje te doen die normaal wel aankomt, maar nu natuurlijk niet.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

Daardoor is het echt heel moeilijk spelen, omdat je gewend bent om op 100 chem net even een moeilijk passje te doen die normaal wel aankomt, maar nu natuurlijk niet.
Hoe weet je dat? Heb dat nog nergens voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

pardon? Zijn chem wordt ook de mijne? Nee dat wist ik niet..

Welke idioot van ea heeft dat nou weer bedacht dan...

Edit:
Oh het staat idd voordat je niveau selecteert erbij.. Pffff wat een onzin...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 15:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:35:
[...]

Hoe weet je dat? Heb dat nog nergens voorbij zien komen.
Dat staat als je gaat spelen bij Squad Battles. Dat daarom SB anders kan spelen dan normaal.
In ieder geval iets in die trant.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:33:
[...]

gold 28 contracten verkoop ik voor 450 en dat loopt enigszins, hoewel het aantal erg kan verschillen afhankelijk van het moment op de dag.
Dat deed ik dus ook maar voor 600 verkoop ik er net zoveel. :*)
Meestal een stuk of 3 per uur.

[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 24-10-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Dat staat als je gaat spelen bij Squad Battles. Dat daarom SB anders kan spelen dan normaal.
In ieder geval iets in die trant.
Wat een onzin, waarom verzin je dan ook nog verschillende klasses als je hoe dan ook genaaid gaat worden de de AI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:41:
[...]

Wat een onzin, waarom verzin je dan ook nog verschillende klasses als je hoe dan ook genaaid gaat worden de de AI
Echt he.. Typisch ea.. Schaf dan dat hele Chem gebeuren af..
Kan me daar zo aan irriteren..

Maar dan klopt het wel wat ik 2 week geleden al zei, Chem is dus onzin in SB. Het zegt niks en het helpt je ook niks in sb... En ik maar me druk maken omdat op 100 te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
[...]

Huh serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk dat je zelf ook benadeeld word 8)7 Al zou het sommige dingen die gebeuren wel verklaren als het al geen slecht programmeurwerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik weet vrij zeker dat er staat als je SB opstart dat SB anders speelt dan FUT online of tegen vrienden door die chemistry van tegenstanders.

Maar als iemand achter zn console zit en het kan checken that'd be great.

Vraagje, kan je maar 50 dingen in je transferkandidatenlijst hebben? Dacht dat dat voorgaande jaren 100 was..?

[ Voor 40% gewijzigd door Oekol op 24-10-2017 15:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:37
Yes: https://i.imgur.com/qnqDjTE.jpg

(Niet mijn screen btw, gewoon gezocht op Google ;) ).

[ Voor 13% gewijzigd door Joster op 24-10-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:57:
Ik weet vrij zeker dat er staat als je SB opstart dat SB anders speelt dan FUT online of tegen vrienden door die chemistry van tegenstanders.

Maar als iemand achter zn console zit en het kan checken that'd be great.

Vraagje, kan je maar 50 dingen in je transferkandidatenlijst hebben? Dacht dat dat voorgaande jaren 100 was..?
Je kan hem gewoon uitbreiden naar 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:03:
[...]

Je kan hem gewoon uitbreiden naar 100.
Je bedoelt nu de normale transferlijst zeker? Want die heb ik op 100 staan, maar als je gewoon bied op spelers , kun je die ook bij de kandidatenlijst laten staan dus dan had je voorgaande jaren 200 plekken.

Als je wel die lijst bedoelt die ik ook bedoelt zal ik het thuis eens checken hoe uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Joster schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:58:
[...]

Dan zou je in theorie dus een speciaal SB team kunnen maken met alle spelers die je lekker vind spelen uit alle competities zonder rekening te houden met de groene lijntjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:48
Wat worden de MM's van vandaag jongens wat zeggen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:06:
[...]

Dan zou je in theorie dus een speciaal SB team kunnen maken met alle spelers die je lekker vind spelen uit alle competities zonder rekening te houden met de groene lijntjes...
Op zich wel ja. Gewoon de beste spelers. Als je dan toch tegen een 100 chem team komt dan kun je dit mooi testen. Ben wel benieuwd of het alleen team chemistry is of ook spelers chemistry. Als je kijkt op Futhead dan zie je, wanneer je de team chemistry lager zet niet dat de speler bepaalde stats in de min komen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:06:
[...]

Je bedoelt nu de normale transferlijst zeker? Want die heb ik op 100 staan, maar als je gewoon bied op spelers , kun je die ook bij de kandidatenlijst laten staan dus dan had je voorgaande jaren 200 plekken.

Als je wel die lijst bedoelt die ik ook bedoelt zal ik het thuis eens checken hoe uit te breiden.
Uitgaande transfers moet je uitbreiden, inkomende kan je volgens mij niets aan doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Joster schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:58:
[...]

Thanks, mijn geheugen laat mij niet in de steek dus.
Dus het 'gejank' over fifa is slecht geprogrammeerd etc kan ophouden, er moet alleen beter gelezen worden :D
Joster schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:15:
[...]

Uitgaande transfers moet je uitbreiden, inkomende kan je volgens mij niets aan doen toch?
Geen idee. The transferpile size heb ik tot z'n max: 100, maar als je gewoon open biedingen doet en die spelers win je (of verlies) komen op een watchlist en die was dacht ik eerder groter dan 50. Meende dat die 100 was..

[ Voor 36% gewijzigd door Oekol op 24-10-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Hoe groot is de kans denken jullie dat dort-bayern een mm is voor de volgende x? En wanneer kan je het beste dat soort spelers inkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Razz89 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:16:
Hoe groot is de kans denken jullie dat dort-bayern een mm is voor de volgende x? En wanneer kan je het beste dat soort spelers inkopen?
Vrij groot. Zo vroeg mogelijk maandje van tevoren koop ik alles in,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 20:34
Iemand enig idee wat hiermee aan de hand is qua prijs?

https://www.futbin.com/18/player/11837/Ruddy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

Thanks, mijn geheugen laat mij niet in de steek dus.
Dus het 'gejank' over fifa is slecht geprogrammeerd etc kan ophouden, er moet alleen beter gelezen worden :D
Ik vind dit anders duidelijk SLECHT geprogrammeerd.. Welke idioot verzint het?

Je speelt 100+ wedstrijden met je eigen team, maar EA bepaalt even hoe goed je team elkaar onderling vindt.. Niet dat ze het een beetje hetzelfde houden.. Nee de ene keer heeft je team 100 chem de andere x 40 de ene x is je linksback gewoon snel, de andere keer niet..

En dat noem jij goed geprogrammeerd? Ik noem dat juist slecht geprogrammeerd wat voort is gekomen uit slechte keuzes van EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Je speelt 100+ wedstrijden met je eigen team, maar EA bepaalt even hoe goed je team elkaar onderling vindt.. Niet dat ze het een beetje hetzelfde houden.. Nee de ene keer heeft je team 100 chem de andere x 40 de ene x is je linksback gewoon snel, de andere keer niet..

En dat noem jij goed geprogrammeerd? Ik noem dat juist slecht geprogrammeerd wat voort is gekomen uit slechte keuzes van EA...
Moet ik nog antwoorden.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij een van die Scream SBC's, je moest linken met 2 Engelse leagues, terwijl je maar 2 Engelsen mocht gebruiken. Dus niet-Engelsen uit de Engelse derde league zijn nodig, op linksback en keeper (of uit de Engelse vierde league op linksmid en spits als ik me niet vergis).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

En weer moet je leren lezen:
1. had je dan al gezien dat EA dit dus doet
2. zeg ik nergens dat ze goed/slecht programmeren

Je kunt het gewoon zien als een extra moeilijkheidsgraad, welke mensen in de top 100 dus blijkbaar wel beheersen en wij niet. Ik word bij tijd en wijlen ook weggespeeld door dit soort teams. Tja, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 20:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:22:
[...]

Volgens mij een van die Scream SBC's, je moest linken met 2 Engelse leagues, terwijl je maar 2 Engelsen mocht gebruiken. Dus niet-Engelsen uit de Engelse derde league zijn nodig, op linksback en keeper (of uit de Engelse vierde league op linksmid en spits als ik me niet vergis).
Tegen Bury vanavond, en dat zijn blijkbaar rivalen. Ik zal nog even kijken of ik wat Bury spelers in de club heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* knip *

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:17:
[...]

Vrij groot. Zo vroeg mogelijk maandje van tevoren koop ik alles in,
heb nu een zooitje weigl ingekocht. Maar die zouden bij die mm dus moeten steigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is juist wel zo geprogrammeerd. Maar inderdaad is het een vreemde keuze dat de chem van de tegenstander hetzelfde is als een team waar jij moeite in gestoken hebt 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
- knip -

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
*knip*

[ Voor 109% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Kunnen we nu gewoon weer kappen met op de man reageren?

We hebben allemaal een mening over wie er irritant is en wie niet, hou het lekker voor je.
Niemand is in een FIFA 18 FUT topic geinteresseerd in wat je van een ander vind.

We waren net zo lekker bezig om samen tot de conclusie te komen dat de chemistry dus wel veranderd als je tegen een team speelt met lage chemistry met SB. Daar is dit topic voornamelijk voor, om samen de speelervaring mooier/leuker/uitdagender te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:38:

We hebben allemaal een mening over wie er irritant is en wie niet, hou het lekker voor je.
Niemand is in een FIFA 18 FUT topic geinteresseerd in wat je van een ander vind.

We waren net zo lekker bezig om samen tot de conclusie te komen dat de chemistry dus wel veranderd als je tegen een team speelt met lage chemistry met SB. Daar is dit topic voornamelijk voor, om samen de speelervaring mooier/leuker/uitdagender te maken.
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:38:

Amen, praise the lord :+

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-09 20:11
Al hilal - al nassr stijgt nog niet echt in waarde😓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Pana tegen Olymp helaas ook niet shit shit

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
tillietom schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:42:
Al hilal - al nassr stijgt nog niet echt in waarde😓
Hoelaat worden ze MM gereleased 6 of 7?

Ik zal voortaan niet meer reageren in de Klaag topic FIFA 18. Ik zal alleen hier nog in te vinden zijn xD xD

[ Voor 20% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-10-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Om 7 uur. Maar als je vooraan wil staan, betekent dat dus iets na 6 uur je transfers op de markt gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-09 20:11
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:43:
[...]

Hoelaat worden ze MM gereleased 6 of 7?

Ik zal voortaan niet meer reageren in de Klaag topic FIFA 18. Ik zal alleen hier nog in te vinden zijn xD xD
19:00. Maar meestal begint de "hype" al een paar uur van te voren en stijgen de prijzen al iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
WittiW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:44:
Om 7 uur. Maar als je vooraan wil staan, betekent dat dus iets na 6 uur je transfers op de markt gooien
Want om 7 uur exact worden de hoogste bedragen geboden ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

is allemaal koffiedik kijken altijd.
Vanaf 19:00 wordt de MM officieel bekend. En dan zullen de prijzen vaak stijgen. Omdat mensen er in gaan handelen.. Omdat veel mensen gokken welke MM het gaat worden, worden die spelers ook langzaan aan wat meer waard.. Omdat er meer vraag en aanbod komt..

Wanneer het meest geboden wordt, tjah dat is lastig.. Op den duur is de prijs te hoog en wordt er niet meer geboden want dan komt het niet uit.. Mensen gaan natuurlijk geen spelers kopen voor 5k per stuk voor een pakje van 25k... Dat schiet niet op..

Het is gewoon vraag en aanbod.. Door de MM worden spelers meer waard omdat meer mensen ze willen hebben..

edit.. wat gebruik ik veel omdat.. Maar goed.. lekker boeiend :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Durf ik niet voor alle spelers te zeggen, maar voor juventus-milan verwacht ik wel dat het na een paar uur wel weer gaat dalen. De eerste golf met mensen die de sbc's willen doen, is wel de meest interessante om aan te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Je moet zometeen al investeren in volgende week als je nog wil kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Boca tegen River Plate lijkt me wel een redelijke zekerheid..

http://fifa-analytics.com/ gebruik ik vaak trouwens.

[ Voor 31% gewijzigd door Kidjuh op 24-10-2017 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Kidjuh schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:04:
Boca tegen River Plate lijkt me wel een redelijke zekerheid..

http://fifa-analytics.com/ gebruik ik vaak trouwens.
Ik ben idd ook voor die gegaan en voor Dortmund Bayern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Als laatste staat op die Git repo een ding om automatisch spelers te kopen. Iets wat bij voorbaat al illegaal is.
Je doelt op die snipe tool?
Zag het ook staan, maar "hij " koopt niet voor je.. Hij zoekt alleen automatisch voor je, je zal zelf op koop nu moeten klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:09:
[...]

Ik ben idd ook voor die gegaan en voor Dortmund Bayern
Bayern is al voor volgende week of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:09:
Poging #300: https://www.reddit.com/r/...f_my_futsync_application/

Denk dat hij nu wel blijft bestaan. Heb zo'n beetje alles met betrekking tot geld er uit gehaald.
Blijft zeker niet staan. Je mag geen eigen werk promoten op die subreddit. De grens ligt bij gifjes van acties en plaatjes uit het spel. Zelfs een YouTube filmpje van 10sec wordt gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:15:
[...]

Je doelt op die snipe tool?
Zag het ook staan, maar "hij " koopt niet voor je.. Hij zoekt alleen automatisch voor je, je zal zelf op koop nu moeten klikken.
Dan nog is het automatiseren ;) En dat is bij voorbaat verboden aldus EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zoals beloofd zou ik nog een terugkoppeling geven over deze toevoeging.
Het werkt super met de web app. Makkelijk om de BIN prijzen volgens futbin te zien en te weten welke waardevolle spelers je in de club hebt.
Ook makkelijk bij het zoeken naar spelers om snel de bin prijs te weten.
Aantal elementen heb ik niet geïnstalleerd, maar dit helpt je wel om inzicht te krijgen in de waarde van spelers.
Met dit ben ik klaar en heb ik geen verdere add-ons nodig, super!

En nee, ik heb geen aandelen in dit programma >:) ben er gewoon erg positief over :) _/-\o_

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:26:
[...]

Dan nog is het automatiseren ;) En dat is bij voorbaat verboden aldus EA.
Oke, ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar dat is een beetje wat ik uit de tekst haal van die site.

Is de optie om automatisch je spelers opnieuw op de transferlijst te listen als ze niet verkocht zijn dus ook verboden volgens de voorwaarden van ea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:21:
[...]
Bayern is al voor volgende week of?
Yes beide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:33:
[...]

Het werkt super met de web app. Makkelijk om de BIN prijzen volgens futbin te zien en te weten welke waardevolle spelers je in de club hebt.
Aantal elementen heb ik niet geïnstalleerd, maar dit helpt je wel om inzicht te krijgen in de waarde van spelers.

En nee, ik heb geen aandelen in dit programma >:) ben er gewoon erg positief over :) _/-\o_
erg fijn inderdaad _/-\o_ _/-\o_

Heb 50 Weigl's gekocht voor mm volgende week. Eens kijken of dat wat op gaat leveren

[ Voor 5% gewijzigd door servival7 op 24-10-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

En hoe komt het dat jij dit vertrouwd om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Kan iemand mij iets uitleggen... Ik wil me kwalificeren voor weekend leage.. Moet je een rating hebben van 80..
Als ik naar me tegenstanders kijken.. Hebben die allemaal kaarten van 84-85-86-87..

Dan kom je gemiddeld toch nooit op 80?!?!?!

Als ik hogere spelers wil gebruiken kom ik wel op bijv. 82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
dvanpol schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:18:
Kan iemand mij iets uitleggen... Ik wil me kwalificeren voor weekend leage.. Moet je een rating hebben van 80..
Als ik naar me tegenstanders kijken.. Hebben die allemaal kaarten van 84-85-86-87..

Bank vol gooien met zilveren spelers. Als het dan nog niet lukt kan je proberen om 3 van die spelers in je basis te zetten en dan zodra de wedstrijd begint meteen wissellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvanpol schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:18:

wisselspelers tellen ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:21:
[...]

wisselspelers tellen ook mee.
ahaaaa dan zal dat het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dvanpol schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:22:
[...]

ahaaaa dan zal dat het zijn.
Alles wat op de bank zit zal 56 rating hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:58
Leoon. schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

Alles wat op de bank zit zal 56 rating hebben
75 minstens.. moet zilver zijn minimaal.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Allebei mis, 65. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:14:
[...]

erg fijn inderdaad _/-\o_ _/-\o_

Heb 50 Weigl's gekocht voor mm volgende week. Eens kijken of dat wat op gaat leveren
Ik weet niet man. Omdat heel veel mensen al investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

Oke, ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar dat is een beetje wat ik uit de tekst haal van die site.

Is de optie om automatisch je spelers opnieuw op de transferlijst te listen als ze niet verkocht zijn dus ook verboden volgens de voorwaarden van ea?
Ja. Al het automatiseren van taken.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:23:
[...]

Blijft zeker niet staan. Je mag geen eigen werk promoten op die subreddit. De grens ligt bij gifjes van acties en plaatjes uit het spel. Zelfs een YouTube filmpje van 10sec wordt gewist.
Er zit een beetje een nazi moderator op als je het mij vraagt. Eigen werk mag wel maar dan moet het een filmpje zijn waar je super graag karma voor wilt hebben. Ik weet zeker dat als Futbin/Futhead met een soortgelijke oplossing komt dat het dan allemaal wel mag. Inzet wordt daar alles behalve beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Alleen al futbinprijzen direct bij de transfers is echt hemels. (Nou ja dat is overdreven, maar wel vrij relaxed!) Thanks voor het delen hiervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Alleen al futbinprijzen direct bij de transfers is echt hemels. (Nou ja dat is overdreven, maar wel vrij relaxed!) Thanks voor het delen hiervan.
Ja, wel nog even aan wennen. Net een speler voor 10k bin gekocht per ongeluk -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja. Al het automatiseren van taken.

[...]

Er zit een beetje een nazi moderator op als je het mij vraagt. Eigen werk mag wel maar dan moet het een filmpje zijn waar je super graag karma voor wilt hebben. Ik weet zeker dat als Futbin/Futhead met een soortgelijke oplossing komt dat het dan allemaal wel mag. Inzet wordt daar alles behalve beloond.
Ben het behalve met je woordkeuze met je eens over de strengheid van controle op eigen werk.

Oh maar als futhead of futbin het doet is het een post van Pietje over iemand anders zijn site. Dat mag dan weer wel. Als iemand anders oorspronkelijk jouw site gevonden had en het had gedeeld als PSA oid dan had het vast wel gemogen. Maar daar trappen ze na je X pogingen om het te delen vast niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komaaanannnn hopelijk wordt het Al Nassr- Al Hilal!!! Met de Marquee Matchups!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Lukaku verkopen, Lacazette kopen... Maar wanneer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Ben het behalve met je woordkeuze met je eens over de strengheid van controle op eigen werk.

Oh maar als futhead of futbin het doet is het een post van Pietje over iemand anders zijn site. Dat mag dan weer wel. Als iemand anders oorspronkelijk jouw site gevonden had en het had gedeeld als PSA oid dan had het vast wel gemogen. Maar daar trappen ze na je X pogingen om het te delen vast niet meer in.
We kunnen het wel proberen. Ik heb ook contact gehad via priveberichten en daar komt hij zo over. Vandaar ook dat ik het beestje een naam geef. Ik heb ook tegen hem gezegd dat je hiermee heel veel mensen mee kunt helpen door ze inzicht te geven in de waarde van spelers (i.t.t. dat domme tampermonkey script wat ook nog eens tegen de regels van Futbin is, eigenaar had zelf contact opgezocht met Futbin).

Weet in ieder geval wel wie ik geen toegang geef tot het systeem. Heb wel wat leuke dingen op de planning staan waardoor Futbin/Futhead als ze het maken toch al snel weer verouderd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Jajajaja lekker Hallas league!

Edit: 1 nodig, geen reet aan lol

[ Voor 37% gewijzigd door Kidjuh op 24-10-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De leak klopte niet dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je dat wel verwacht dan. Mensen posten het wel vaker om zelf de gekozen spelers te hypen :+ Ik had hem gelukkig wel goed deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:18:
[...]

En hoe komt het dat jij dit vertrouwd om te gebruiken?
Het zijn een paar simpele en transparante scripts waarvan je de code makkelijk kunt bekijken. Bovendien worden mijn (inlog)gegevens niet naar servers geupload etc.

Niks moet en alles mag, maar van mij krijgt dit een dikke _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Alle credits gaan naar de poster die ik gequote heb. Ik heb zijn idee slechts getest en vervolgens net zo enthousiast als jou geworden :P

edit:
Wow IF Icardi en IF Immobile gepacked :) Zit mee vandaag

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Korkss schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:25:
[...]

75 minstens.. moet zilver zijn minimaal.
Ah precies, dan is het inderdaad vanaf 75 zijn. Maar op die manier doen ze het in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee idd :D
maar ik heb er toch goed aan verdiend. Omdat ik vanmiddag alles al had verkocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:10:
[...]

Nee idd :D
maar ik heb er toch goed aan verdiend. Omdat ik vanmiddag alles al had verkocht..
Altijd slim!

Ik was precies om 19 uur op de webapp. Zag dat je de Zwitsere clubs zelf niet nodig had en heb meteen de 9 spelers die ik had gelist op 2.5k. Een onzinnige 20k winst op handelaartjes gepakt. ;)

Stapeltje Hellas dudes doe ik voor min bid gehaald heb voor 1.5 de deur uit. Best aardige winst ondanks maar 3 van de 4 goed.

Ze doen wel hum best om 1 of 2 gekke keuzes te pakken steeds. Houdt het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de vraag, ga ik ze proberen te doen..Toch even uitvogelen wat die pakjes waard zijn die je er voor terugkrijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Nou 150k rijker deze MM. Heerlijk dinsdagavond altijd op fifa xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Woop woop Marcelo uit de rewards. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik de Companion app.
Heb nu 3 spelers gekocht, zie ze ook bij mijn spelers staan.
Maar als ik een SSU team wil vullen, kan ik ze niet vinden? Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Toch door de hype 20k kunnen pakken met aguila 😁. Nu 50k op de rekening. Iemand nog tips voor dit team https://www.futbin.com/18/squad/791509 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/03ErNh3.jpg
Blijft lastig dat Squad battles :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Dat heet kansen benutten als ik dit zo zie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hoe hebben jullie de Instructies ingesteld op de spelers?
Pagina: 1 ... 49 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs