Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:24:
[...]

heb er nog 150 in mijn club zitten :P
Ik nog 620 maar ben er klaar mee verkoop ze nu voor 950..

IK HEB NET DENNIS BERGKAMP GEKOCHT!!💪🏼💪🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Ik heb hem als OTW versie. Ik heb hem get in behind staan, maar zijn M/M workrates breken hem daarvoor eigenlijk op. Ik gebruik hem nu meer als een soort kaatser richting de buitenspelers of om terug te leggen op mijn middenvelders. Tussendoor pakt hij ook regelmatig zijn doelpunten mee.
Het is dat ik de OTW ook als een investering zie, anders was ik denk ik wel op zoek gegaan naar een betere speler voor mijn speelstijl.
Hmwa, ik vind hem niet super, maar ook absoluut niet slecht. Hij is log, maar sterk, en eenmaal op snelheid niet te stoppen. Locomotief! Heb hem nu in het volgende team staan:

https://www.futbin.com//18/squad/766732

Wat een verademing tov mijn oude Liga NOS team, echter Lloris stelt teleur. Klungelig! Dus Cech mag het voor me doen! Heb zoveel mogelijk goedkopere high rated spelers gehaald, en wat waarde vast low rated spelers. Heb al mijn coins in dit team zitten :( Dus wil niet teveel in gaan leveren. Markt in de gaten houden! Een kleine 100K uitgegeven, snipen en mezelf opbieden... al 40K winst ;) (ex EA tax)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:31:
[...]

Welke? En bevalt ie?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:31:
[...]

haha ja ik ook zoiets :*) Twijfel nog een beetje of ik nog zo'n hoeveelheid ga kopen... heb eigenlijk niet echt t idee dat ik er verlies op kan maken als ik ze voor 500/600 koop...
Klopt, maar ik vond het irritant dat mijn transferlijst vol zat met conditiekaartjes die ik te weinig verkocht en dus te weinig verdiende met de handel. Dus toen alles maar weer terug gezet naar de club en spelers erop gezet om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 87 rating. Ga er nu mee spelen dus weet nog niet of die bevalt.. Ik had Locadia daar staan dus zal wel even wennen zijn. Locadia is nu mijn CAM. Goed kaartje van Locadia trouwens👍🏼 Kan ik iedereen aanraden.

Goede keeper voor premier league team vind ik Ederson. Super goede reflexen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:18:
[...]

Ik vind dat maar niks, je hebt toch je favoriete team waar je mee ingespeeld bent etc etc.
Conditiekaartjes kosten niks en ik heb ze ook in overvloed.
Per wedstrijd 700 coins vind ik niet weinig, maar goed dat ben ik ;)

Hier lekker winst gemaakt met 83's. Nu nog hopen op een IF SBC, heb er nog 80. Speel nog steeds met een 10K Russisch team en een team dat vooral bestaat uit untradables en investements. Rond Black Friday maar een beter team aanschaffen :)

Oh en met die MM leak maar m'n Birmingham spelers verkopen. Of in ieder geval die ik dubbel heb, de andere hou ik misschien in m'n club voor het geval dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:54:
[...]
Per wedstrijd 700 coins vind ik niet weinig, maar goed dat ben ik ;)

Hier lekker winst gemaakt met 83's. Nu nog hopen op een IF SBC, heb er nog 80. Speel nog steeds met een 10K Russisch team en een team dat vooral bestaat uit untradables en investements. Rond Black Friday maar een beter team aanschaffen :)

Oh en met die MM leak maar m'n Birmingham spelers verkopen. Of in ieder geval die ik dubbel heb, de andere hou ik misschien in m'n club voor het geval dat :+
Hoeveel heeft je 2e team gekost?
vast wel 50k? had je 100 conditiekaartjes van kunnen kopen en 300 wedstrijden mee kunnen spelen.

Dus zeg het maar wat goedkoper is..

Ps, je hoeft niet na elke wedstrijd meteen een conditiekaartje te gebruiken....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:56:
[...]

Hoeveel heeft je 2e team gekost?
vast wel 50k? had je 100 conditiekaartjes van kunnen kopen en 300 wedstrijden mee kunnen spelen.
Dus zeg het maar wat goedkoper is..
Ik kan echt niet 3 wedstrijden spelen met 1 conditiekaart, dan win ik geen enkel sprintduel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:06:
[...]

Ik kan echt niet 3 wedstrijden spelen met 1 conditiekaart, dan win ik geen enkel sprintduel meer.
na 3 wedstrijden hebben ze vaak nog 85 conditie over. Dan doe ik pas een conditiekaartje.

Iedereen heeft zo zijn eigen manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:19:
[...]

na 3 wedstrijden hebben ze vaak nog 85 conditie over. Dan doe ik pas een conditiekaartje.

Ik denk dat ik minder over zal hebben, gebruik zo'n 7 conditiepunten per wedstrijd denk ik. En onder de 90 wil ik niet spelen, het liefst gewoon met 100. Maar inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:44:
[...]

Heel irritant hoe je zo praat.

Komt over als, je mag niks zeggen tenzij je een top speler bent.. 8)7
Nvm.

[ Voor 14% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-10-2017 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog even scream Sturridge uit de SBC gehaald. Geen super stats maar komt vast nog wel eens van pas.

Edit:

Voor de slimme mensen onder ons. Volgende week wintertijd. In hoeverre heeft dat invloed op de tijd van MMs en andere SBCs/WL deadlines etc? Voeren ze dat door of blijft het zoals nu?

[ Voor 47% gewijzigd door Vissert op 24-10-2017 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal toch best regelmatig spelers van mijn transferlijst.

Werkt alleen als ze niet in de verkoop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Vissert schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:43:
Gisteren nog even scream Sturridge uit de SBC gehaald. Geen super stats maar komt vast nog wel eens van pas.

Edit:

Voor de slimme mensen onder ons. Volgende week wintertijd. In hoeverre heeft dat invloed op de tijd van MMs en andere SBCs/WL deadlines etc? Voeren ze dat door of blijft het zoals nu?
Volgens mij waren de WL rewards in ieder geval dan een uurtje eerder.
Weet dit niet zeker, maar vorig jaar met de tijdwisseling was er nogal stress toen mensen de rewards niet "op tijd" kregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:31:
[...]

Ik moest gelijk hier aan denken.

Ben benieuwd wat de nieuwe MM wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:23:
[...]

Volgens mij waren de WL rewards in ieder geval dan een uurtje eerder.
Weet dit niet zeker, maar vorig jaar met de tijdwisseling was er nogal stress toen mensen de rewards niet "op tijd" kregen.
Ja klinkt wel als of de MM dan volgende week ook om 18:00 komt. Zou mij goed uitkomen. Moet altijd rond 19:00 weg op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Heb 85 gouden spelers ingekocht van Juve en Milan van 350 / 400 coins voor vanavond. Ik wil ze eigenlijk rond 18:15 erop gooien zodat ze na 19:00 aflopen. Maar voor welk bedrag kan ik dit het beste doen? 1500-2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Inderdaad ik wissel zeker in de WL elke wedstrijd van team. Zal vast een mentale kwestie zijn maar als ik verlenging speel dan wil ik ze zo fit mogelijk hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
[...]

Ik doe een fitnesskaartje na 2 potjes, want in een eventuele verlenging van het 2de potje merk je dat echt wel zwaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:34:
[...]

Hmwa, ik vind hem niet super, maar ook absoluut niet slecht. Hij is log, maar sterk, en eenmaal op snelheid niet te stoppen. Locomotief! Heb hem nu in het volgende team staan:

https://www.futbin.com//18/squad/766732

Wat een verademing tov mijn oude Liga NOS team, echter Lloris stelt teleur. Klungelig! Dus Cech mag het voor me doen! Heb zoveel mogelijk goedkopere high rated spelers gehaald, en wat waarde vast low rated spelers. Heb al mijn coins in dit team zitten :( Dus wil niet teveel in gaan leveren. Markt in de gaten houden! Een kleine 100K uitgegeven, snipen en mezelf opbieden... al 40K winst ;) (ex EA tax)
Voor snelheid gebruik ik Overmars en Salah. Met name de eerste is wel een racemonster. Lukaku is wel een handige kapstok/aanspeelpunt voorin.

Leuk team, hoe speelt Son? Mkhiki is ook een fijne speler.

Soms helpt het opruimen van je club ook wel om coins te verdienen ;)

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Neuer. Ik vond De Gea echt een goede keeper, maar Neuer pakt echt super veel. Het lijkt wel alsof hij soms uitschuifbare armen heeft hoe die ballen pakt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
[...]

Tegen de pc kan je dit misschien nog wel doen, in een weekend league of bij seasons heb je hier enorm veel last van. Spelers die moe zijn kunnen niet alleen minder lang sprinten, maar hebben ook een slechtere aanname, schot, passing and so on. Vanaf minuut 70 ben je dus redelijk genaaid als je de wedstrijd met 85 conditie begint.

Persoonlijk gebruik ik ook fitness kaartjes en geen 2e team. Simpelweg omdat mn tweede team nooit zo fijn zal voelen als mn eerste team. Ik doe om de 2 wedstrijden een squad fitness, dat kan dan ook een zilveren of bronzen kaart zijn. In de weekend league loop ik geen risico en gebruik ik na elke pot een squad fitness.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:31:
[...]

haha ja ik ook zoiets :*) Twijfel nog een beetje of ik nog zo'n hoeveelheid ga kopen... heb eigenlijk niet echt t idee dat ik er verlies op kan maken als ik ze voor 500/600 koop...
Ik heb er zo'n 425, maar ik wacht ook tot een mega dip dat ze weer 2000-2500 waard zijn. Dan verkoop ik er iets van 300. Ze zitten niet in de weg en houden hun waarde toch wel.
En zoals je zegt, als je redelijk goedkoop inkoop (tot max 500) dan kan je eigenlijk geen verlies maken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Laatst online: 25-09 20:26

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Het duurde even, maar ik heb eindelijk een keer de Weekend League bereikt! Dit voelt wel als een mijlpaal voor mij en ik hoop dat het vaker gaat lukken!

Alleen een nadeel: dit weekend in Brussel en kan dus niet spelen .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:45:
[...]

Ik heb er zo'n 425, maar ik wacht ook tot een mega dip dat ze weer 2000-2500 waard zijn. Dan verkoop ik er iets van 300. Ze zitten niet in de weg en houden hun waarde toch wel.
En zoals je zegt, als je redelijk goedkoop inkoop (tot max 500) dan kan je eigenlijk geen verlies maken.
Ja gaan ze nog stijgen de conditie kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Heb fut nooit echt gespeeld, maar kreeg gisteren de scream kaart van deulofeu.
Geen idee wat nu wijsheid is eigenlijk, verkopen en een leuk team bouwen of gewoon zelf houden?
gemiddeld is die rond de 50k

En zit zelf te twijfelen aan een premier league of laliga team, wat zouden jullie adviseren? Heb nog geen team namelijk, zit al beetje te zoeken maar kom er nog niet echt uit, misschien heeft iemand hier nog goede tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:56:
[...]

Ja gaan ze nog stijgen de conditie kaartjes?
Ik heb geen glazen bol, maar in fifa17 was de normale verkoopprijs wel 1300-1400 euro. Het lijkt mij dat met de invoering van SB het gebruik daarvan toeneemt. Het is denk ik wachten tot ze wat opdrogen dat de prijs gaat stijgen. Er zijn natuurlijk bij de launch verschrikkelijk veel pakjes geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Ik heb geen glazen bol, maar in fifa17 was de normale verkoopprijs wel 1300-1400 euro. Het lijkt mij dat met de invoering van SB het gebruik daarvan toeneemt. Het is denk ik wachten tot ze wat opdrogen dat de prijs gaat stijgen. Er zijn natuurlijk bij de launch verschrikkelijk veel pakjes geopend.
Door de SB worden er ook veel meer packs geopend. Het is voor de "normale" speler die niet mega fanatiek de WL nu mogelijk om ook packs te scoren.

Overal om mij heen hoor ik iedereen zeggen dat ze stapels kaarten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Vissert schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Door de SB worden er ook veel meer packs geopend. Het is voor de "normale" speler die niet mega fanatiek de WL nu mogelijk om ook packs te scoren.

Overal om mij heen hoor ik iedereen zeggen dat ze stapels kaarten hebben.
Yup, ik ook. Niet honderden maar wel een stuk of 100 tot 200, omdat ze goedkoop waren. Verder gebruik ik ze persoonlijk niet, maar heb ik er een stuk of 75. Ik heb gisteren niet kunnen spelen en de markt kunnen bekijken, maar zijn veel spelers weer naar hun oude price range? Costa bijvoorbeeld die voor 6k van het weekend was te halen weer richting de 20 en wellicht 30?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:28:
[...]

Voor snelheid gebruik ik Overmars en Salah. Met name de eerste is wel een racemonster. Lukaku is wel een handige kapstok/aanspeelpunt voorin.

Leuk team, hoe speelt Son? Mkhiki is ook een fijne speler.

Soms helpt het opruimen van je club ook wel om coins te verdienen ;)

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Neuer. Ik vond De Gea echt een goede keeper, maar Neuer pakt echt super veel. Het lijkt wel alsof hij soms uitschuifbare armen heeft hoe die ballen pakt.
Son en Mkhi spelen beide lekker! Naast Lukaku zoeken ze de ruimte op. Zijn wendbaar en die 5* weakfoot is een uitkomst. Heerlijk ook hoe ze langs de flanken op komen. Denkt de tegenstander Lukaku te moeten containen, driven trough pass en dan staat Son of Mkhi er opeens. Cross goal happyness! Maar zo’n overmars is waarschijnlijk veel clinischer.

Salah zat ik ook over te twijfelen, maar vond hem in vorige FIFA’s niet sterk en bal vast genoeg. Mijn delay zorgt er voor dat dribbels niet altijd soepel lopen, en als ik dan een tegenstander tegen het lijf loop ben je gelijk de bal kwijt. Mkhi en Son hebben daar minder last van. Daarom ook Mkhi ipv Willian.

Ja De Gea en Neur zijn dromen voor mij :maar moet zeggen dat Cech het goed doet! Beter dan IF Rui Patricio en Lloris! Maar het zal wel weer zo zijn dat bepaalde keepers beter bij je speelstijl passen. Ik zit snel op een aanval dus krijg weinig long shots tegen. Als de tegenstander dan behendig langs me dribbelt omdat ik slecht instap oid, red Cech me 9-10x. Maar waarschijnlijk staat hij naar de longshots te kijken of het vuurwerk is... het blijft naar mijn mening toch veelal wat bij je past. Hoe je speelt bepaald wat spelers voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Maakt chem bij icons nog veel uit? Zit te denken aan overmars maar zou hem met loyalty niet boven de 6 chem krijgen. Dat is dan wel erg weinig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:23:
Maakt chem bij icons nog veel uit? Zit te denken aan overmars maar zou hem met loyalty niet boven de 6 chem krijgen. Dat is dan wel erg weinig of niet?
Hoezo krijg je hem niet boven 6 dan?
Hij zal nog steeds beter zijn dan de meeste wingers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Son en Mkhi spelen beide lekker! Naast Lukaku zoeken ze de ruimte op. Zijn wendbaar en die 5* weakfoot is een uitkomst. Heerlijk ook hoe ze langs de flanken op komen. Denkt de tegenstander Lukaku te moeten containen, driven trough pass en dan staat Son of Mkhi er opeens. Cross goal happyness! Maar zo’n overmars is waarschijnlijk veel clinischer.

Salah zat ik ook over te twijfelen, maar vond hem in vorige FIFA’s niet sterk en bal vast genoeg. Mijn delay zorgt er voor dat dribbels niet altijd soepel lopen, en als ik dan een tegenstander tegen het lijf loop ben je gelijk de bal kwijt. Mkhi en Son hebben daar minder last van. Daarom ook Mkhi ipv Willian.

Ja De Gea en Neur zijn dromen voor mij :maar moet zeggen dat Cech het goed doet! Beter dan IF Rui Patricio en Lloris! Maar het zal wel weer zo zijn dat bepaalde keepers beter bij je speelstijl passen. Ik zit snel op een aanval dus krijg weinig long shots tegen. Als de tegenstander dan behendig langs me dribbelt omdat ik slecht instap oid, red Cech me 9-10x. Maar waarschijnlijk staat hij naar de longshots te kijken of het vuurwerk is... het blijft naar mijn mening toch veelal wat bij je past. Hoe je speelt bepaald wat spelers voor je betekenen.
Welke chem style heb je op Mkhi? Ik heb deadeye/killer op hem en hij heeft me toch een long shots. Belachelijk hoe hard hij af en toe schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:24:
[...]

Hoezo krijg je hem niet boven 6 dan?
Hij zal nog steeds beter zijn dan de meeste wingers
Speel met 4-1-2-1-2 (2) dus heb geen wingers en verder ook geen Nederlands. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na deze goal was ik er klaar mee afgelopen WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Weer met de bronze pack method begonnen, bijna een 4k russian GK weggedaan voor 200, oops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Wanneer en hoe laat komt de nieuwe marque matchup live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:47:
Weer met de bronze pack method begonnen, bijna een 4k russian GK weggedaan voor 200, oops
Met de limited bronze player pack? Is het een beetje rendabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Met de limited bronze player pack? Is het een beetje rendabel?
Die ook, maar over het algemeen de 400 packs.
Ik had met die limited packs redelijk wat geluk denk ik, had daar een paar dure spelers tussen zitten van een paar duizend coins. Toch denk ik dat het meestal wel waard is, aangezien er aardig wat bronze spelers zijn die wat opleveren (russian league, liga nos, super lig, sommige MLS spelers en mexicanen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:58:
Wanneer en hoe laat komt de nieuwe marque matchup live?
19:00 las ik hier gisteren ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Die ook, maar over het algemeen de 400 packs.
Ik had met die limited packs redelijk wat geluk denk ik, had daar een paar dure spelers tussen zitten van een paar duizend coins. Toch denk ik dat het meestal wel waard is, aangezien er aardig wat bronze spelers zijn die wat opleveren (russian league, liga nos, super lig, sommige MLS spelers en mexicanen).
Cool! :) Ik ga er ook eens mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:26:
[...]

Welke chem style heb je op Mkhi? Ik heb deadeye/killer op hem en hij heeft me toch een long shots. Belachelijk hoe hard hij af en toe schiet.
Geen... Ik vind dat je met sommige chem styles een speler uit balans trekt. Bijvoorbeeld Lukaku, wordt onhandig van een hunter chem style. Hij is dan voor m'n gevoel te snel voor zijn eigen kunnen.

Ik heb bij Mkhi nog niet gevonden wat hem voor mij een betere speler zou maken, dus hij draait op basic.. Alles beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release tijden voor fut volgen GMT. Althans dat was vorig jaar. Die gekke Britten doen meestal een week later de zomertijd wissel.

Wat fitness betreft vraag ik me af hoe veel ze gaan stijgen. Er zitten rare megapacks voor gold 2 en 3 wl rewards. En volgens mij ook veel rare packs bij squad battles. Kan best zijn dat iedereen behalve de elite spelers al zelfvoorzienend is. Ik heb er bijvoorbeeld 95 gekocht voor 500. Zit nu op 145 zonder daarna iets gekocht te hebben van de transfermarket. Ik kan dus om de wedstrijd een kaart gebruiken zonder er voor te hoeven kopen als ik maar steeds 18 tot 22 potjes wl win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zouden jullie Suarez ruilen voor Pogba?
Wil Suarez eigenlijk niet kwijt maar heb geen geld om ze allebei te hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q2XA1EcFenfXI2KliW1PoYkx/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:55
Ik ben nu wel echt klaar met die belachelijke prijsinflaties door de SBC. Wilde perse 1 SBC omtrent halloween doen. Gewoon omdat t kan. 12k gekost voor een paar 16e rangs debielen, uit t pakje kwam max 4k aan waarde terug.

Alle leuke SBC heb ik al gedaan, tenzij iemand nog suggesties heeft voor en goede, niet al te dure (heb geen 100en duizenden coins zoals een aantal hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Shreddaaa schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:59:
Ik ben nu wel echt klaar met die belachelijke prijsinflaties door de SBC. Wilde perse 1 SBC omtrent halloween doen. Gewoon omdat t kan. 12k gekost voor een paar 16e rangs debielen, uit t pakje kwam max 4k aan waarde terug.

Alle leuke SBC heb ik al gedaan, tenzij iemand nog suggesties heeft voor en goede, niet al te dure (heb geen 100en duizenden coins zoals een aantal hier).
Waarde van het pakje kan niet worden gelinked aan hetgeen wat je eruit haalt, dus daar kun je niet over klagen. Je kan de waarde van het pakje op futhead checken en dan beslissen hoeveel je wilt uitgeven aan de SBC. Als je te veel hebt uitgegeven is het je eigen schuld. Openen van het pakje is verder random.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:59:
Zouden jullie Suarez ruilen voor Pogba?
Wil Suarez eigenlijk niet kwijt maar heb geen geld om ze allebei te hebben.
[afbeelding]
Ik zou met jouw huidige opstelling switchen naar 4-3-1-2. Suarez de 16 insturen bij aanvallen. Pogba lekker laten zitten, die heeft iedereen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Xamsix schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Waarde van het pakje kan niet worden gelinked aan hetgeen wat je eruit haalt, dus daar kun je niet over klagen. Je kan de waarde van het pakje op futhead checken en dan beslissen hoeveel je wilt uitgeven aan de SBC. Als je te veel hebt uitgegeven is het je eigen schuld. Openen van het pakje is verder random.
Bedankt, ik snap hoe t systeem werkt.
Gaat mij erom dat de inflatie zo hard gaat, dat je onmogelijk special SBC kan doen zonder dat je te veel betaald..

Iemand trouwens nog suggesties voor een Spaanse spits, liefste ook uit de Liga Santander?
Gameiro ben ik niet helemaal tevreden over en Lucas Perez vind ik meer een CA/CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Shreddaaa schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Ik zou met jouw huidige opstelling switchen naar 4-3-1-2. Suarez de 16 insturen bij aanvallen. Pogba lekker laten zitten, die heeft iedereen al.
Wat is het voordeel van 4-3-1-2 ten opzichte van 4-1-2-1-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Shreddaaa schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Bedankt, ik snap hoe t systeem werkt.
Gaat mij erom dat de inflatie zo hard gaat, dat je onmogelijk special SBC kan doen zonder dat je te veel betaald..

Iemand trouwens nog suggesties voor een Spaanse spits, liefste ook uit de Liga Santander?
Gameiro ben ik niet helemaal tevreden over en Lucas Perez vind ik meer een CA/CAM.
En die inflatie werk je dus net zo hard aan mee door de gevraagde prijzen te betalen. Dus wat is precies het issue... Ik zou gewoon checken wat jij maximaal uit zou willen geven aan het reward pakketje. Als dan de prijzen van de spelers daarboven komt, dan doe je hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Die IF Kimmich sniped lastig, net de verkeerde (dus tegen te hoge prijs) gesniped :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, ik laat ook sommige Halloween SBC's schieten, zijn het 99% niet waard. Anderen weer wel, dus dan tarten we het lot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Dat Suarez dieper staat, en Casemiro verder voor de verdediging druk zet. Tenzij je backs op altijd opkomen hebt staan. Dan is 4-1-2-1-2 beter, omdat Casemiro de gaten bewaakt die je backs achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Voor iedereen die Overmars kan betalen, meteen doen. Wel de 88 of de 90. 28 games, 54 goals en 22 assists. Bailly/Smalling/Boateng maakt niet uit, niemand houd hem bij. Maakt werkelijk alles af wat een fenomenale spits.

Verder werpt mijn zondagnacht kopen en dinsdagmiddag verkopen methode nog steeds. 350 inkoop 1500 verkoop. Gaat lekker zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Skann schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:13:
Voor iedereen die Overmars kan betalen, meteen doen. Wel de 88 of de 90. 28 games, 54 goals en 22 assists. Bailly/Smalling/Boateng maakt niet uit, niemand houd hem bij. Maakt werkelijk alles af wat een fenomenale spits.

Verder werpt mijn zondagnacht kopen en dinsdagmiddag verkopen methode nog steeds. 350 inkoop 1500 verkoop. Gaat lekker zo.
Ik draai mij nog een keer om zondagsnacht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
Vissert schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:14:
[...]

Ik draai mij nog een keer om zondagsnacht :+
Maandags vrij, en dan heb ik eens de tijd om WL af te maken en koopjes te scoren :o Zondag ragequitten mensen vaak met 1-0 of 2-0 al. Schiet ook best lekker op.

[ Voor 13% gewijzigd door Skann op 24-10-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Shreddaaa schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Dat Suarez dieper staat, en Casemiro verder voor de verdediging druk zet. Tenzij je backs op altijd opkomen hebt staan. Dan is 4-1-2-1-2 beter, omdat Casemiro de gaten bewaakt die je backs achterlaten.
Instructies laat je dan wel hetzelfde?
heb nu casimero achterblijven en passrichting afschermen.
CM's bij voorzetten 16 in. Suarez voorin blijven.
Mag ik vragen wat je inkoopt? :+

[ Voor 22% gewijzigd door servival7 op 24-10-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 90 versie is super. Maar laat je niet verleiden naar untradables. Erg irritant als je in de toekomst van formatie wilt wisselen of toch niet helemaal je type speler blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Bean77 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

De 90 versie is super. Maar laat je niet verleiden naar untradables. Erg irritant als je in de toekomst van formatie wilt wisselen of toch niet helemaal je type speler blijkt te zijn.
Ik had de leenspeler en slachtte daar mensen gigantisch mee af. Daarom de 88 gehaald, die scheelt qua stats nauwelijks wat maar wel 400k of zo. Merk alleen in het afmaken een klein verschil met de 90 versie. Kan hem toch nog verkopen daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:22:
[...]

Ik had de leenspeler en slachtte daar mensen gigantisch mee af. Daarom de 88 gehaald, die scheelt qua stats nauwelijks wat maar wel 400k of zo. Merk alleen in het afmaken een klein verschil met de 90 versie. Kan hem toch nog verkopen daarna.
Ik was wel verrast door zijn 5*WF. Enige nadeel van Overmars vind ik zijn 3* SM waardoor ik bijv. de stop/turn move niet kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ

Wat koop je dan in voor 350?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Ook benieuwd, hoeft natuurlijk niet precies te zeggen welke speler; maar welk straatje moeten we denken ;)

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:32
heeft iemand nog een site waar men voorbeelden post van de SBC's? zou wel handig zijn ipv zelf enorm moeten puzzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
harrybeuker schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:53:
heeft iemand nog een site waar men voorbeelden post van de SBC's? zou wel handig zijn ipv zelf enorm moeten puzzelen :)
https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:12:
Heb 85 gouden spelers ingekocht van Juve en Milan van 350 / 400 coins voor vanavond. Ik wil ze eigenlijk rond 18:15 erop gooien zodat ze na 19:00 aflopen. Maar voor welk bedrag kan ik dit het beste doen? 1500-2000?
Ik had 20x lichtenstijner ofzo van Juve gekocht voor 700. En deze nu net allemaal verkocht voor 2800 de stuk.
Gewoon een beetje de prijzen in de gaten houden en voor jezelf bepalen wat je genoeg vindt. Ik neem al genoeg met 1000 winst per speler, is het meer is het mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Ik zoek veel op spanjaarden buiten de spaanse competitie die minimaal 80 raiting hebben.
Pik ik vaak midden in de nacht op voor 350 tot 550. En verkoop ze verder in de week weer voor 14/1500.

Vannacht heel veel gesnipet op een argentijnse speler. Kon hem vaak kopen voor 1500 en ze verkopen nu als warme broodjes voor 3300. Ik zeg prima winsten zo :)

BTW wel grappig dat iedereen hier zo'n beetje het liefst met 100 conditie wil spelen. En heel snel dus zo'n kaartje gebruikt. Mag ik dan ook zeggen, ja dat is overbodig? Als je goed bent hoef je niet zo veel te spinten??
Tenzij je top 25 speler bent dan mag het wel? :o }:O

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:19:
[...]

Instructies laat je dan wel hetzelfde?
heb nu casimero achterblijven en passrichting afschermen.
CM's bij voorzetten 16 in. Suarez voorin blijven.

[...]

Mag ik vragen wat je inkoopt? :+
Casemiro op achterblijven en verdediging gebalanceerd ipv enkel passrichtinf afschermen. Koke op achterblijven bij aanval. Pires op naar voren met blijf op rand 16.
Backs op achterblijven.
Suarez op voorim blijven en de 16 induiken bij aanval.

Als je dan niet wint weet ik t ook niet meer haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

BTW wel grappig dat iedereen hier zo'n beetje het liefst met 100 conditie wil spelen. En heel snel dus zo'n kaartje gebruikt. Mag ik dan ook zeggen, ja dat is overbodig? Als je goed bent hoef je niet zo veel te spinten??
Tenzij je top 25 speler bent dan mag het wel? :o }:O
Dan ga je er vanuit dat het alleen invloed heeft op het sprinten, wat volgens mij niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Heb zelf eigenlijk gisteren niks anders gedaan dan steeds proberen te kwalificeren voor de WL. Maar man, wat zitten daar af en toe vervelende spelertjes tussen.. Zodra ze 2-0 voorstaan, zijn ze extreem bang aangelegd en gaan ze alleen maar vol op verdediging, bal steeds terug naar de doelman.. Extreem vervelend.. Ik ben meer een type dat het gewoon lekker speelbaar moet blijven in plaats van dat iemand steeds in driehoekje in zn eigen 16 blijft.. (Onderschepping daar lukt me nog steeds niet heel goed..)

Verste wat ik ben gekomen is de halve finale though.. Daar werd ik terecht van de mat geveegd met maarliefst 6-3...

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@ Iedereen
Volgens mij kan iedereen zelf beslissen of ze de Icon SBCs willen doen. Ik heb in totaal iets meer dan 600k betaald voor 90 Overmars en 90 Rui Costa en ben over beide te spreken. Ben persoonlijk van mening dat Icons nog een extra boosts krijgen, althans dat idee krijg ik bij mijn Inzaghi.
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

https://www.reddit.com/r/.../?st=j8znrtun&sh=0fa43304

Er zit een bug in de 41212 formatie om mee te beginnen. Verder merk ik niet echt verschillen als ik de middelste speler op stay back while attacking zet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Shreddaaa schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Casemiro op achterblijven en verdediging gebalanceerd ipv enkel passrichtinf afschermen. Koke op achterblijven bij aanval. Pires op naar voren met blijf op rand 16.
Backs op achterblijven.
Suarez op voorim blijven en de 16 induiken bij aanval.

Als je dan niet wint weet ik t ook niet meer haha!
Ik ga het proberen.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:27:
[...]

Er zit een bug in de 41212 formatie om mee te beginnen. Verder merk ik niet echt verschillen als ik de middelste speler op stay back while attacking zet.
merk emt de 41212 wel dat de back af en toe wisselen van plek. Op het middenveld is het mij niet zo opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Ik ga het proberen.

[...]

merk emt de 41212 wel dat de back af en toe wisselen van plek. Op het middenveld is het mij niet zo opgevallen.
Nu je het zegt valt dat mij idd ook op in 41212. Dacht dat het te maken had met de corners ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:20:
[...]

Dan ga je er vanuit dat het alleen invloed heeft op het sprinten, wat volgens mij niet het geval is.
Het heeft invloed op je spel, net zoals goede spelers invloed hebben op je spel.

Klopt allemaal, mijn reactie was ook een beetje bedoeld als soort van vergelijking. Met een wat sarcastische ondertoon :)

Ik las hier dat je niet mocht zeuren over het niveau van de computer in SB. En ik las hier dat een team van 50k net zo goed kan presteren als 500k. etc etc.
Is allemaal persoonlijk voor iedereen en verschillend en het slaat gewoon nergens op als je daardoor opeens een minder speler zou zijn als je het op een andere manier doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:27:
@ Iedereen
Volgens mij kan iedereen zelf beslissen of ze de Icon SBCs willen doen. Ik heb in totaal iets meer dan 600k betaald voor 90 Overmars en 90 Rui Costa en ben over beide te spreken. Ben persoonlijk van mening dat Icons nog een extra boosts krijgen, althans dat idee krijg ik bij mijn Inzaghi.

[...]

Geldt dit voor zowel de 4-1-2-1-2 opstelling als voor de 4-1-2-1-2 (2) opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Tweakez schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:20:
Heb zelf eigenlijk gisteren niks anders gedaan dan steeds proberen te kwalificeren voor de WL. Maar man, wat zitten daar af en toe vervelende spelertjes tussen.. Zodra ze 2-0 voorstaan, zijn ze extreem bang aangelegd en gaan ze alleen maar vol op verdediging, bal steeds terug naar de doelman.. Extreem vervelend.. Ik ben meer een type dat het gewoon lekker speelbaar moet blijven in plaats van dat iemand steeds in driehoekje in zn eigen 16 blijft.. (Onderschepping daar lukt me nog steeds niet heel goed..)

Verste wat ik ben gekomen is de halve finale though.. Daar werd ik terecht van de mat geveegd met maarliefst 6-3...
Dat ze zo verdedigend gaan spelen komt misschien ook dat tot de finale je at random wordt gematched met andere spelers die DKT doen, pas in finale word je met een andere finalist gematched. Het zou dus zomaar kunnen dat je tegenstanders in hun laatste poging zitten en voor hun de halve finale spelen terwijl jij weer eerste potje van de DKT speelt.
Maar je hebt gelijk dat het heel irritant is en eigenlijk ook wel beetje triest dat je zo wil winnen zeker als ze vroeg in de wedstrijd er mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FraxleNL schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

Geldt dit voor zowel de 4-1-2-1-2 opstelling als voor de 4-1-2-1-2 (2) opstelling?
Geen idee. Weet alleen dat ik zelf die formatie ook standaard gebruik en mijn CDM ook overal en nergens te vinden was. Ik denk dat het met de winger formatie alleen tussen de CAM en CDM is als het al gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Dat ze zo verdedigend gaan spelen komt misschien ook dat tot de finale je at random wordt gematched met andere spelers die DKT doen, pas in finale word je met een andere finalist gematched. Het zou dus zomaar kunnen dat je tegenstanders in hun laatste poging zitten en voor hun de halve finale spelen terwijl jij weer eerste potje van de DKT speelt.
Maar je hebt gelijk dat het heel irritant is en eigenlijk ook wel beetje triest dat je zo wil winnen zeker als ze vroeg in de wedstrijd er mee beginnen.
Aah, dus de eerste 3 wedstrijden (L16, kwart en halve) zijn random gematcht met wie dan ook, dus niet iemand die ook halve finale dient te spelen tegen een andere halve finalist. Enkel de finale is dat van toepassing? Beetje vreemde ontwikkeling dan van EA..

En ja irritant is het zeker, ik bedoel als hij dan 1-0 voorstaat of 2-0 en je hebt een paar kansen gehad die goed in de buurt kwamen en hij gaat daarna super verdedigend spelen, dan kan je net zo goed de wedstrijd opgeven -_-

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tweakez schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Aah, dus de eerste 3 wedstrijden (L16, kwart en halve) zijn random gematcht met wie dan ook, dus niet iemand die ook halve finale dient te spelen tegen een andere halve finalist. Enkel de finale is dat van toepassing? Beetje vreemde ontwikkeling dan van EA..

En ja irritant is het zeker, ik bedoel als hij dan 1-0 voorstaat of 2-0 en je hebt een paar kansen gehad die goed in de buurt kwamen en hij gaat daarna super verdedigend spelen, dan kan je net zo goed de wedstrijd opgeven -_-
Heeft er waarschijnlijk ook gewoon mee te maken dat die mensen zich niet zo makkelijk plaatsen voor de WL.
Moet zeggen dat ik er zelf ook behoorlijk moeite mee heb en het mij ook nog niet gelukt is.
Als ik dus 2 - 0 voor sta zal ik ook niet vol op de aanval blijven spelen om vervolgens uit een paar counters die voorsprong weg te geven.

Alleen maar achterin rondtikken is dan weer een ander verhaal. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Poging #300: https://www.reddit.com/r/...f_my_futsync_application/

Denk dat hij nu wel blijft bestaan. Heb zo'n beetje alles met betrekking tot geld er uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de 50k investering van gisteren in de MM die vanavond gaat komen heb ik er alweer dik terug verdiend.
Mijn 50k al terug en 80k winst inmiddels en nog niet eens alles verkocht. Dikke prima :)

Veel spelers van Juve gisteren gekocht voor max 6a700 en doorverkocht voor 2500+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:09:

Denk dat hij nu wel blijft bestaan. Heb zo'n beetje alles met betrekking tot geld er uit gehaald.
Nice! Mocht je nog meer 'testers' zoeken mag je mij ook op de lijst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Tweakez schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Ja dat is wat ik in eerdere versies er van mee kreeg. Daarnaast kunnen mensen die al gekwalificeerd worden omdat ze goud 3 of hoger in WL of divisie 1 winnen/in blijven ook gewoon de DKT's spelen, waardoor je die goede tegenstanders ook tegen kan komen. Moet toegeven dat ik zelf soms ook ze gewoon speel voor de packs of om te oefenen, ook al heb ik de laatste paar weken autokwali gekregen door minimaal goud 3 te halen.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:45:
[...]
Ik las hier dat je niet mocht zeuren over het niveau van de computer in SB.
Ik zag gister YT filmpje van iemand die reddit post besprak waaruit blijkt dat als je SB op beginner speelt en minimaal 10 goals per game maakt je goud 1 haalt. Je kan die 10 goals binnen 30 in-game-minuten halen en dan de bal naar keeper spelen en de controller weg leggen, want op beginner valt de tegenstander je helemaal niet aan. Is dus soort van gratis coins en packs als mensen echt problemen hebben met het niveau van SB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Nice! Mocht je nog meer 'testers' zoeken mag je mij ook op de lijst zetten.
Ja volgend weekend zoek ik er vast wel een paar :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:34

Wat is het voordeel van Futsync tov:
https://github.com/Mardaneus86/futwebapp-tampermonkey

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde gemaakt alleen dan als Chrome extensie. Ik heb alle fair play dingen van EA gelezen en ben van mening dat het injecteren van elementen in de web-app zelf tegen de regels is en dus illegaal. Daarnaast kun je met mijn tool filteren op prijzen (uiteindelijk) en kun je daar alleen "dom" de meest recente prijs van een speler zien.

Als laatste staat op die Git repo een ding om automatisch spelers te kopen. Iets wat bij voorbaat al illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo alles klaargezet voor de MM van vanavond.. Ik hoop op Al Nassr-Al Hilal.. Ook de spelers in de club voor de MM van volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:53:
En tip, zet eerst de sbc met conceptspelers vol. Vaak genoeg klopt het toch niet waardoor je weer opnieuw moet beginnen. Door conceptspelers neer te zetten zie je gelijk of dit goed is.
En de prijzen op futbin en de werkelijke verkoopprijs kunnen flink verschillen!
Dit is wel een goede tip. Allereerst is het niet invite only en donaten is vrijwillig.
Bovendien ben ik niet zo happig op dat mijn inloginfo op een server van een individu wordt opgeslagen. Op twitch genoeg huilende users gezien dat hun account leeggeroofd was bij het uitlenen van hun inloginfo aan derden.
Ik zal het vanavond eens proberen en laat wel weten of dit goed werkt.

[ Voor 38% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:16:
Zo de 50k investering van gisteren in de MM die vanavond gaat komen heb ik er alweer dik terug verdiend.
Mijn 50k al terug en 80k winst inmiddels en nog niet eens alles verkocht. Dikke prima :)

Veel spelers van Juve gisteren gekocht voor max 6a700 en doorverkocht voor 2500+
Gewoon willekeurige spelers van Juve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

Gewoon willekeurige spelers van Juve?
Minimaal goud heb ik gedaan. En minimaal 80 raiting. Zo heb ik die keeper en lichtenstijner en mandzukovic ofzoiets die spits. Allemaal kunnen kopen voor 700max en vandaag alles verkocht voor rond de 25/2600.
Maar dan ben je nu al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Geen idee. Weet alleen dat ik zelf die formatie ook standaard gebruik en mijn CDM ook overal en nergens te vinden was. Ik denk dat het met de winger formatie alleen tussen de CAM en CDM is als het al gebeurd.
Vreemd, gisteren het toernooi voor WL gespeeld en ik merkte dat er vrijwel geen enkel probleem was met de posities van mijn spelers. Ik ga vanavond toch beter opletten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:29:
Zooo alles klaargezet voor de MM van vanavond.. Ik hoop op Al Nassr-Al Hilal.. Ook de spelers in de club voor de MM van volgende week..
Voor Welke MM heb je volgende week ingekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Pompi schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:20:

Ik zag gister YT filmpje van iemand die reddit post besprak waaruit blijkt dat als je SB op beginner speelt en minimaal 10 goals per game maakt je goud 1 haalt. Je kan die 10 goals binnen 30 in-game-minuten halen en dan de bal naar keeper spelen en de controller weg leggen, want op beginner valt de tegenstander je helemaal niet aan. Is dus soort van gratis coins en packs als mensen echt problemen hebben met het niveau van SB.
Volgens mij krijg je niet meer punten na 5 doelpunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

Minimaal goud heb ik gedaan. En minimaal 80 raiting. Zo heb ik die keeper en lichtenstijner en mandzukovic ofzoiets die spits. Allemaal kunnen kopen voor 700max en vandaag alles verkocht voor rond de 25/2600.
Mijn silvers gaan ook goed over de toonbank, omdat iedereen ze dumpte na inter - milan waarschinlijk.
minimaal 1500 en ingekocht voor 400 - 650. sommige zelfs 2k.
RR21 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:44:
[...]

Voor Welke MM heb je volgende week ingekocht?
Dord - Bayren
Rangers - Patrick
Guadalaja - Atlas
Polen en Denemarken hebben ook nog een Derby je zou ook nog voor Club brugge - Anderlecht kunnen gaan. Verspreiden is natuurlijk het beste ;) van elke club 20 kopen dan ben je altijd safe.

[ Voor 28% gewijzigd door SlqmLqck op 24-10-2017 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:32

Guess again :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

Ik moet dit ook eens gaan doen. Hoe kom je bij bijvoorbeeld Juventus?
Kijk je dan naar wat komende derby's zijn om vervolgens te gokken dat deze in MM komen?

[ Voor 9% gewijzigd door servival7 op 24-10-2017 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt f*cking kansloos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:32
Ik denk dat de applicatie zelf al tegen de TOS van EA is. En dat ze daardoor je post elke keer weghalen. En niet alleen vanwege het feit dat je donaties vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
YouR schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:44:
[...]

Volgens mij krijg je niet meer punten na 5 doelpunten.
Dit staat in de post: "Basically, all you have to do is score 5-10 goals (10 if you want the skill bonus for shots on target) which can be done in the first 30 in game minutes."
Betreffende post

Zelf niet geprobeerd omdat het op legendarisch ook wel lukt om in elite te komen, maar voor de minder bedeelde misschien handige info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Wat een gezeik 8)7 . Maar denk dat je hier ook wel aardig wat testers kan vinden en als alles werkt alsnog live gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Pompi schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Dit staat in de post: "Basically, all you have to do is score 5-10 goals (10 if you want the skill bonus for shots on target) which can be done in the first 30 in game minutes."
Betreffende post

Zelf niet geprobeerd omdat het op legendarisch ook wel lukt om in elite te komen, maar voor de minder bedeelde misschien handige info
Ahh okey, dat klinkt logisch, heb afgelopen week SB links laten liggen, maar ga deze week weer ff proberen elite te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

Wat een gezeik 8)7 . Maar denk dat je hier ook wel aardig wat testers kan vinden en als alles werkt alsnog live gooien.
Gewoon de tip proberen van Gait (zie zijn eerdere post). Ziet er ook allemaal goed uit en doet wat het moet doen.
Ik denk dat we het hier vooral over het spel moeten hebben en niet offtopic moeten gaan over 'software' achtige add-ons die strict genomen net zo verboden zijn door EA als het handelen met coins. Want dat is weer in strijd met de Tweakers policy.

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2017 14:55 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs