In het weekend kwalificeren kan niet, kan alleen via daily knockout toernooi of divisie 1 in online seasons. gold 3 in SB telt niet (wel gold 3 in WL).Tweakez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:13:
Sinds kort ben ik zelf ook vrij verknocht aan FUT, al moet ik zeggen dat ik geen topspeler ben en niet volledig op de hoogte van alle mogelijkheden binnen FUT. Het afgelopen weekend heb ik mij volgens? mij gekwalificeerd voor de aanstaande WL. Goud 2 in SB (Best pittig om te bereiken, daar ik vaak van de 4 wedstrijden er 3 win op wereldklasse.) Zijn er mensen hier die op Ultimate of op Legendarisch spelen? Hebben jullie tips? Want soms dan blijf ik echt hangen en krijg ik de bal niet veroverd van de CPU...
Na 20+ pack's eindelijk mijn 1e scream walkout. Niet de jackpot maar toch! Oh ja... en Kroos 
https://imgur.com/a/qravp
https://imgur.com/a/qravp
Denken jullie ook dat Kevin de Bruyne POTM wordt?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ehm, wat is exact daily knockout toernooi? Is dat ook middels SB? Of zie ik dat verkeerdYouR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:20:
[...]
In het weekend kwalificeren kan niet, kan alleen via daily knockout toernooi of divisie 1 in online seasons. gold 3 in SB telt niet (wel gold 3 in WL).

Oké ik ben een idioot. Daily knockout is in dit geval dus die "Laatste 16" welke je moet winnen...
Ik zal het vanavond eens proberen, ik ben benieuwd of me dat gaat lukken met vrij sturen.. (Ervaring is nogal laag hiermee..) Thnx voor de tip..Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:19:
[...]
Probeer eens L2/LT om te jockeyen ipv X/A om te containen. Bij Jockey moet je zelf sturen maar je kunt daarmee ook dichterbij komen. Contain maakt je heel passief.
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakez op 23-10-2017 13:48 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Harry Kane?Korkss schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:45:
Denken jullie ook dat Kevin de Bruyne POTM wordt?
Wie zou je dan links en rechts neerzetten?stomley schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:40:
[...]
Lopen ze niet heel simpel door je middenveld met dit team? Je middenveld lijkt mij heel veel te jagen, waardoor er gaten ontstaan.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Yup, dan pas heb je toegang tot de WL.Tweakez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:45:
[...]
Ehm, wat is exact daily knockout toernooi? Is dat ook middels SB? Of zie ik dat verkeerd![]()
Oké ik ben een idioot. Daily knockout is in dit geval dus die "Laatste 16" welke je moet winnen...
Of in divisie 1 kampioen worden, maar als knock out niet lukt zul je wss ook geen div1 winnen gok ik
Handhaven Divisie 1 is ook al voldoende.SlqmLqck schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:01:
[...]
Of in divisie 1 kampioen worden, maar als knock out niet lukt zul je wss ook geen div1 winnen gok ik
Promoveren vanuit Divisie 2 naar Divisie 1 ook.
Had heerlijk begin van de dag met Curtouis in mijn pre-order pack, dus dat is een snelle +/- 100k als ik hem verkocht heb. Het is wel grappig dat al mijn grote pulls uit de BPL komen, want had eerder in reward packs al Kante, IF Zaha en Mane gepacked. Maakt de frustraties van sommige spelacties wel enigzins goed.
Ben na dit weekend er ook grotendeels uit hoe ik de 4-1-2-1-2 tegenstanders moet bestrijden, nu nog hetzelfde uitvinden voor de teams met 5 verdedigers.
Ben na dit weekend er ook grotendeels uit hoe ik de 4-1-2-1-2 tegenstanders moet bestrijden, nu nog hetzelfde uitvinden voor de teams met 5 verdedigers.
Ik blijf nu al hangen in divisie 7.. maar dat is een kwestie van mijn verdedigen wat beter onder de knie te krijgen. Dus wat exactor it al zei, jockeyen met L2, ipv 'X' gebruiken.. (Word aardig wennen though)SlqmLqck schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:01:
[...]
Alle tips zijn nog steeds welkom, want dat tactisch verdedigen.. man.. soms is het niet goed voor de leeftijd van mijn controller..
Voornamelijk je middenvelders zelf besturen en pas laat naar je CV's schakelen. Proberen ze naar zijkant te drukken want de voorzetten zijn nog steeds minder goed dan de afstandsschoten. En natuurlijk redelijk veel gebruik maken van de "2de man aanroepen"-knop. De patch heeft de onbestuurde verdedigers weer stuk lastiger gemaakt.Tweakez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:06:
[...]
Ik blijf nu al hangen in divisie 7.. maar dat is een kwestie van mijn verdedigen wat beter onder de knie te krijgen. Dus wat exactor it al zei, jockeyen met L2, ipv 'X' gebruiken.. (Word aardig wennen though)
Alle tips zijn nog steeds welkom, want dat tactisch verdedigen.. man.. soms is het niet goed voor de leeftijd van mijn controller..
Verwijderd
Ik speel op legendarisch, en ik vind dat makkelijker dan wereldklasse. Op 1 of andere manier kan ik niet met de CPU omgaan als die op wereldklasse staat, op legendarisch win ik de meeste potjes met 2 a 3 goals verschil.Tweakez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:13:
Sinds kort ben ik zelf ook vrij verknocht aan FUT, al moet ik zeggen dat ik geen topspeler ben en niet volledig op de hoogte van alle mogelijkheden binnen FUT. Het afgelopen weekend heb ik mij volgens? mij gekwalificeerd voor de aanstaande WL. Goud 2 in SB (Best pittig om te bereiken, daar ik vaak van de 4 wedstrijden er 3 win op wereldklasse.) Zijn er mensen hier die op Ultimate of op Legendarisch spelen? Hebben jullie tips? Want soms dan blijf ik echt hangen en krijg ik de bal niet veroverd van de CPU...
Test het maar eens uit en zet hem maar op legendarisch.
Verwijderd
Wereldklasse speelt een stuk verdedigend voetbal dan legendarisch. Qua aanval zit er volgens mij geen verschil in al moet je altijd oppassen als het tiki-taka gebeuren begint rond je eigen 16.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
Ik speel op legendarisch, en ik vind dat makkelijker dan wereldklasse. Op 1 of andere manier kan ik niet met de CPU omgaan als die op wereldklasse staat, op legendarisch win ik de meeste potjes met 2 a 3 goals verschil.
Verwijderd
Tip voor tactisch verdedigen:Tweakez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:06:
[...]
Ik blijf nu al hangen in divisie 7.. maar dat is een kwestie van mijn verdedigen wat beter onder de knie te krijgen. Dus wat exactor it al zei, jockeyen met L2, ipv 'X' gebruiken.. (Word aardig wennen though)
Op moment dat je tegenstander zijn spits aanspeelt rond de 16, moet je niet de verdediger kiezen die er dichtbij staat, maar die gene die er naast staat, en dan verdedigen met (ps4 ) R1.
Op moment dat de tegenstander de bal opzij speelt of iets dergelijks doe je het zelfde.
Ik kies dan vaak de speler die in de situatie hiervoor druk zette om die dan te zijn en dan laat ik de cpu weer doormiddel van R1 druk zetten.
Tijdens het druk zetten met R1 kan jij met een andere speler de verwachte passlijn onderscheppen.
Ik hap als verdediger bijna nooit. Ik laat de tegenstander een fout maken of ik onderschep de pass.
Echt de bal afpakken doe ik alleen bij 1op 1 situaties. Als je met 2 man tegen 1 spits bent, moet je dus niet happen, maar druk zetten met r1 en jij zelf de passlijn afschermen/rugdekking geven.
Geen idee of het een goede tip is, of als je er wat aan hebt, maar zo verdedig ik veel en het gaat me redelijk af al zeg ik het zelf
Ik zal het vanavond even proberen, dan gaat de PS4 weer aan. Ben benieuwd naar de resultaten die ik wellicht kan gaan boeken..Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
Ik speel op legendarisch, en ik vind dat makkelijker dan wereldklasse. Op 1 of andere manier kan ik niet met de CPU omgaan als die op wereldklasse staat, op legendarisch win ik de meeste potjes met 2 a 3 goals verschil.
Houden jullie trouwens ook R1 ingedrukt voordat je uberhaupt 'O' om te schieten op doel? Of doen jullie dit tijdens?
R1 is een andere speler er druk op te laten zetten, en zelf bij de andere mogelijk 'aanspeelbare' speler te lopen om zo te kunnen onderscheppen? En gebruik je L1 om te wisselen tussen spelers ( Teminste, dat is wat ik doe.. ) maar had gehoord en gelezen dat de R3 het beste is om te wisselen tussen spelers, enige waar ik dan tegenaanloop is dat ik soms ineens een speler aan de andere kant van het veld aan het besturen ben.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:21:
[...]
Tip voor tactisch verdedigen:
Op moment dat je tegenstander zijn spits aanspeelt rond de 16, moet je niet de verdediger kiezen die er dichtbij staat, maar die gene die er naast staat, en dan verdedigen met (ps4 ) R1.
Op moment dat de tegenstander de bal opzij speelt of iets dergelijks doe je het zelfde.
Ik kies dan vaak de speler die in de situatie hiervoor druk zette om die dan te zijn en dan laat ik de cpu weer doormiddel van R1 druk zetten.
[ Voor 43% gewijzigd door Tweakez op 23-10-2017 14:25 ]
Ik schiet tegenwoordig 90% van mijn goals vanuit de 16 door laag in de hoek te schieten.
Die goals zitten altijd.
Die goals zitten altijd.
Opzich wel een plan om dat te gaan proberen. Alleen bij de 41212 kan ik Insigne en Callejon nog gebruiken. Anders moet ik nog even naar middenveld kijken. Wat vind je van de normale 41212?Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:59:
@Lekkerboeie86 ik ben van 433-4 naar 41212-2 geswitcht met o.a. mijn Calcio A team. 41212-2 staat veel compacter in de omschakeling en die 2 spitsen brengen voor mij meer gevaar dan vleugelaanvallers, terwijl ik altijd met vleugelaanvallers heb gespeeld.
Koop dan sowieso immobile erbij. Heb ik al eerder gehad, en is prima speler. Misschien zijn IF kopen omdat die nu in ToTW zit. Dan middelveld met Alan, Pjanic, Valero en strootman.
Verwijderd
@Tweakez
Ja met R1 laat je een medespeler druk zetten op de bal.
Ik gebruik L1 om te wisselen maar soms ook de rechter stick ( R3 hoe jij het noemt ). Want in de situatie die ik beschrijf moet je soms de speler die 5m naast je staat zijn en dan doe ik wel een simpele tik met me rechter stick om die speler te selecteren. Maar net wat je zegt, heb ook vaak dat ik de verkeerde wordt en daardoor te laat ben..
Tjah dat is een kwestie van oefenen, ben daar ook nog niet zo goed in. Vorig jaar al meer mee begonnen en dit jaar ook. Gaat steeds beter
Ja met R1 laat je een medespeler druk zetten op de bal.
Ik gebruik L1 om te wisselen maar soms ook de rechter stick ( R3 hoe jij het noemt ). Want in de situatie die ik beschrijf moet je soms de speler die 5m naast je staat zijn en dan doe ik wel een simpele tik met me rechter stick om die speler te selecteren. Maar net wat je zegt, heb ook vaak dat ik de verkeerde wordt en daardoor te laat ben..
Tjah dat is een kwestie van oefenen, ben daar ook nog niet zo goed in. Vorig jaar al meer mee begonnen en dit jaar ook. Gaat steeds beter
Wow echt? Er zijn dus toch mensen die iets halen uit die reward packs! Goed om te weten, want ik heb er standaard troep uit gekregen haha. Geloofde er al niet echt meer inPompi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:06:
Had heerlijk begin van de dag met Curtouis in mijn pre-order pack, dus dat is een snelle +/- 100k als ik hem verkocht heb. Het is wel grappig dat al mijn grote pulls uit de BPL komen, want had eerder in reward packs al Kante, IF Zaha en Mane gepacked. Maakt de frustraties van sommige spelacties wel enigzins goed.
PSN/Steam: Xamsix
Als ik het goed onthouden heb vorige week Mane uit SB rewards en IF Zaha uit de WL rewards, Kante was de week daarvoor en weet ik niet meer zeker. Ik koop eigenlijk alleen de bronzen 400 coins packs dus sowieso niet uit die, zouden eventueel ook uit SBC reward packs kunnen komen.Xamsix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:31:
[...]
Wow echt? Er zijn dus toch mensen die iets halen uit die reward packs! Goed om te weten, want ik heb er standaard troep uit gekregen haha. Geloofde er al niet echt meer in
41212 heb ik ook gespeeld omdat ik in eerste instantie met El Shaarawy IF wilde blijven spelen, probleem voor mij was echter dat er in de omschakeling nog steeds gaten op het middenveld lagen omdatde formatie wijd staat met een LM en RM. Maar goed, iedereen speelt anders. Je zou een paar potjes kunnen spelen met beide varianten om te kijken wat jouw spel het beste ligt. Voor rond 1k je al aardige middelvelders (Allan, Milinkovic-Savic, Parolo).Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:28:
[...]
Opzich wel een plan om dat te gaan proberen. Alleen bij de 41212 kan ik Insigne en Callejon nog gebruiken. Anders moet ik nog even naar middenveld kijken. Wat vind je van de normale 41212?
Koop dan sowieso immobile erbij. Heb ik al eerder gehad, en is prima speler. Misschien zijn IF kopen omdat die nu in ToTW zit. Dan middelveld met Alan, Pjanic, Valero en strootman.
I like how you keep the mouse running...
Desailly met pijn inhet hart verkocht. Ongeveer 700k. Walker, Luiz en Azpi terug gehaald. Nu nog een goede keepert en linksback 
https://www.futbin.com/18/squad/572210
Pssst keepertje kopen, net van de vrachtwagen afgevallenVissert schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:09:
Desailly met pijn inhet hart verkocht. Ongeveer 700k. Walker, Luiz en Azpi terug gehaald. Nu nog een goede keepert en linksback
Pompi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:06:
Had heerlijk begin van de dag met Curtouis in mijn pre-order pack, dus dat is een snelle +/- 100k als ik hem verkocht heb.
Courtois staat wel op de lijst. Wat moet je er voor hebben?Pompi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:13:
[...]
Pssst keepertje kopen, net van de vrachtwagen afgevallen. Hahaha, grapje ga hem gewoon op de transfermarkt gooien als ik ruimte heb.
[...]
Wow net sb tegen een team met perrin op doel. 12 bizarre saves maakt die en verlies uit eindelijk met 2-1 met hun 2 schieten op doel....
Verwijderd
Misschien een raar vraagje, maar zal er veel verschil in zitten als je op een monitor speelt in combinatie met console of op tv? "bijna al die pro's " spelen op monitors. Ik speel op een tv met een behoorlijke hoge inputlag. Maar dat maakt met fifa toch geen moer uit?
Die prijzen voor spelers die in SBC passen zijn echt belachelijk.
Die haloween challenge waar je 1 zeldzaam goud pakket voor krijgt betalen mensen zo 4000 coins voor de spelers die er in passen. Dan ben je aan het eind toch veel meer kwijt dan als je gewoon zo'n pack koopt?
Uiteindelijk de spelers die ik al had zelf maar te koop gezet
Die haloween challenge waar je 1 zeldzaam goud pakket voor krijgt betalen mensen zo 4000 coins voor de spelers die er in passen. Dan ben je aan het eind toch veel meer kwijt dan als je gewoon zo'n pack koopt?
Uiteindelijk de spelers die ik al had zelf maar te koop gezet
Elk scherm heeft verschillen imput snelheid etc. Sony tvs zijn geweldig voor gamen. Maakt wel iets uit maar minimaal. Op hoog niveau natuurlijk wel.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:31:
Misschien een raar vraagje, maar zal er veel verschil in zitten als je op een monitor speelt in combinatie met console of op tv? "bijna al die pro's " spelen op monitors. Ik speel op een tv met een behoorlijke hoge inputlag. Maar dat maakt met fifa toch geen moer uit?
[ Voor 6% gewijzigd door stomley op 23-10-2017 15:36 ]
Verwijderd
Dat snap ik en niet lullig bedoeld, maar dat is mijn vraag ook niet..stomley schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:35:
[...]
Elk scherm heeft verschillen imput snelheid etc. Sony tvs zijn geweldig voor gamen.
Heb mijn antwoord net aangepast. Maar een tragere input zal altijd effect hebben.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:36:
[...]
Dat snap ik en niet lullig bedoeld, maar dat is mijn vraag ook niet..
Je wilt dat je spelers passen/schieten wanneer jij op de knop drukt, dit kan het verschil zijn tussen een goal of een keeper die hem voor je voeten wegpakt.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:36:
[...]
Dat snap ik en niet lullig bedoeld, maar dat is mijn vraag ook niet..
Ik speel sinds kort op een beamer, ook wat hogere inputlag, maar ik kan de bal nu wel precies door de benen van de verdedigers mikken
Heerlijk zo'n groot scherm
Heerlijk zo'n groot scherm
Mooi team! Hoe bevalt Kane? Twijfel aan zijn sbc. Is hij de moeite waard?Vissert schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:09:
https://www.reddit.com/r/...s/787ttv/marquees_leaked/
Marquee Matchups voor deze week gelekt. Ik denk dat de Cali derby spelers snel heel duur gaan worden. Nog even inslaan maar
Marquee Matchups voor deze week gelekt. Ik denk dat de Cali derby spelers snel heel duur gaan worden. Nog even inslaan maar
. Heb je ook namen van spelers welke ik moet gaan inslaan 😝 Kan wel paar coins gebruikenKalloewase schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:04:
Is dit zeker?Kalloewase schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:04:
Vandaag Van Damme en Bender, beide scream gekregen uit mn wekelijkse pakketjes. Niet verkeerd dacht ik zo
Wat zouden jullie doen? Verkopen of nog bewaren? (PC trouwens)
Deze leak lijkt exact het zelfde als de vorige welke correct bleek te zijn.
Het is een grote gok, maar ik ga toch even inslaan!Kalloewase schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:04:
Wat heb je gehaald?Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:26:
hehe, ik heb ook voor 50k ingeslagen. Hopelijk krijg ik er 150k voor terug
Lekker, ik heb iets minder. Heb ongeveer 30 stuks van Aguilar, Deportivo Cali ingeslagen. Als enige gold van dat team zou hij wel wat waard kunnen worden.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:26:
hehe, ik heb ook voor 50k ingeslagen. Hopelijk krijg ik er 150k voor terug
Wanneer worden de matchups ook alweer bekend officieel? Morgenvroeg?
Morgenavond rond 19.00 uur NL tijd.Xamsix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:33:
[...]
Lekker, ik heb iets minder. Heb ongeveer 30 stuks van Aguilar, Deportivo Cali ingeslagen. Als enige gold van dat team zou hij wel wat waard kunnen worden.
Wanneer worden de matchups ook alweer bekend officieel? Morgenvroeg?
Waar laten jullie al die spelers? Gewoon in je transferlijst? Ik krijg bij een dubbele meteen een melding.
Gewoon transferlijst. Met alle upgrades kun je er 100 kwijt.servival7 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:50:
Waar laten jullie al die spelers? Gewoon in je transferlijst? Ik krijg bij een dubbele meteen een melding.
Verwijderd
gouden spelers en dan op alles wat los en vast zit op bieden
Nergens meer dan 600 voor betaald. Met beetje geluk verkoop ik alles tussen de 1500 a 2000 de stuk.
100 op tranfserlijst staan en nog stuk of wat ( 50? ) in mijn biedlijst die ik nog moet toewijzen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 17:29 ]
Het is btw wel maar een gerucht, je kan zien dat er redelijk gephotoshopped is. Maar ik hoop met je mee hoor!Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:27:
[...]
gouden spelers en dan op alles wat los en vast zit op bieden
Nergens meer dan 600 voor betaald. Met beetje geluk verkoop ik alles tussen de 1500 a 2000 de stuk.
100 op tranfserlijst staan en nog stuk of wat ( 50? ) in mijn biedlijst die ik nog moet toewijzen.
Verwijderd
Daarom ook nergens meer dan 600 voor betaald. Die spelers verkoop ik altijd nog wel voor 900 bin.Xamsix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:36:
[...]
Het is btw wel maar een gerucht, je kan zien dat er redelijk gephotoshopped is. Maar ik hoop met je mee hoor!
Denk dat ik wel safe zit.
En ja voor de rest is het idd een gerucht.. wie niet waagt wie niet wint
Ik laat het handelen in MM's meestal links liggen. Pik van de kanshebbers wat spelers op zodat ik de sbc's eventueel kan doen maar verder niks.
Vermaak me opperbest met OTW handelen.. hup Tolisso/James/Sanchez/Traore!
Verwijderd
OTW handelen daar moet ik me wat meer in gaan verdiepen, heb het idee dat de winsten per speler groter zijn, uiteraard kost het inkopen ook meer. Toch?ErnstMid schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:38:
Ik laat het handelen in MM's meestal links liggen. Pik van de kanshebbers wat spelers op zodat ik de sbc's eventueel kan doen maar verder niks.
Helaas vandaag en morgen wl max 80 rated
Ga ik maar squad challenge spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mijn squad is 86 rated. Bank vervangen door bronzen spelers. Nu 80 rated, spelen die QL. Dan maar geen wissels gebruikenMars18 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:44:
Helaas vandaag en morgen wl max 80 rated
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Hoppa.. creepy-bartra uit de packs.. de rest is prut.. as usual xd
Wat zijn die specials waard eigenlijk?
Wat zijn die specials waard eigenlijk?
Brons kan niet, moet minimaal zilver zijn.Korkss schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:59:
[...]
Mijn squad is 86 rated. Bank vervangen door bronzen spelers. Nu 80 rated, spelen die QL. Dan maar geen wissels gebruiken
Dus je probeert een voordeel te halen tegen zwakke teams te spelen? Dat maakt je toch geen betere speler? Ik denk zelfs het tegenovergestelde wanneer je WL speelt.
Sinds TOTS Kane van FIFA 17 ben ik Kane fan. Je merkt dat hij de absolute snelheid mist maar door zijn kracht wint hij nog regelmatig 1 op 1. Ik gebruik hem vooral als aanspeelpunt met Son en Mkhitarian om hem heen.roybr schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:48:
[...]
Mooi team! Hoe bevalt Kane? Twijfel aan zijn sbc. Is hij de moeite waard?
Staat op 16 goals en 10 assist in 12 wedstrijden.
Gisteren Blanc gehaald in de verdediging. Vandaag aan het kijken of ik De Gea IF kon halen ipv de normale versie. Toen bedacht ik me dat ik ook Neuer gewoon kan halen. Dus ook gelijk gedaan
Bailly tijdelijk vervangen met Rudiger en gaan
Rudiger gaat tzt vervangen worden door een icon. Dankzij de packluck van vandaag (al had ik Alessandrini IF wel hoger geschat qua waarde) al weer een eindje op weg.
https://www.futbin.com/18/squad/311582
Rudiger gaat tzt vervangen worden door een icon. Dankzij de packluck van vandaag (al had ik Alessandrini IF wel hoger geschat qua waarde) al weer een eindje op weg.
https://www.futbin.com/18/squad/311582
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 23-10-2017 18:39 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Geen idee waar je het over hebt, maar ik had het over de requirements van de DKT. Max 80 rated en je spelers moeten minimaal zilver zijn. Dus een bronzen bank zoals Korkss voorstelt kan niet.Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:18:
[...]
Dus je probeert een voordeel te halen tegen zwakke teams te spelen? Dat maakt je toch geen betere speler? Ik denk zelfs het tegenovergestelde wanneer je WL speelt.
Ziet er heel gaaf uit, ik had je post op Reddit gemist. Succes met de afrondingVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:35:
[...]
https://gist.github.com/a...11452c93e2a6f80e45d033935
Dit stond er. Ik heb ongeveer 240 euro per jaar aan server kosten. Daarnaast heb ik nu al meer dan 60 uur werk zitten in de sync tool en alles er omheen.
Ik mag blijkbaar Reddit niet gebruiken om er financieel beter van te wordenNet alsof dat gaat gebeuren als mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Ik ga donderdag naar Berlijn toe en ben zaterdag terug. Zodra ik terug ben zal ik verder gaan met allesJe ziet het vanzelf wel.
Verwijderd
Post stond er ook nog geen minuut opMinime2013 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:08:
[...]
Ziet er heel gaaf uit, ik had je post op Reddit gemist. Succes met de afronding
Verwijderd
Er is een ultimate scream SBC. 84s gaan nu voor rond de 4k op de One. Gisteren nog 70 Aduriz voor tussen de 2 en 2,3 gehaald. Lekker winstje zo.
Tnx 4 the info! 😁 ffe al mn keita's erop zetten hehe. Hwb ze voor +/ 800 ingekocht voor zoiets als dit😄Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:37:
Er is een ultimate scream SBC. 84s gaan nu voor rond de 4k op de One. Gisteren nog 70 Aduriz voor tussen de 2 en 2,3 gehaald. Lekker winstje zo.
@SR8 ik denk dat ik je post verkeerd begrepen heb
Heb op het moment dit als 2e team:
http://www.futhead.com/18/squads/1115824/
Wil het graag verbeteren.
Zat zelf te denken aan Handanovic en Manolas achterin ipv Cillessen en Ake. Dan De Vrij naar lcv voor meer chemistry.
Uiteraard zou Robben op den duur een versterking zijn.
Ik zou graag Ramselaar en Van Aanholt willen vervangen, maar weet zelf niet zo goed hoe zonder dat ik chemistry verlies. Pereiro IF hou ik namelijk graag en met veel opties verliest hij chem.
Wie heeft er goede suggesties?
Een andere opstelling behoort ook tot de mogelijkheden.
Zat zelf te denken aan Handanovic en Manolas achterin ipv Cillessen en Ake. Dan De Vrij naar lcv voor meer chemistry.
Ik zou graag Ramselaar en Van Aanholt willen vervangen, maar weet zelf niet zo goed hoe zonder dat ik chemistry verlies. Pereiro IF hou ik namelijk graag en met veel opties verliest hij chem.
[ Voor 5% gewijzigd door Jekke op 23-10-2017 20:43 ]
is het handig om 2 teams te hebben? zodat je elke 2 wedstrijden kan wisselen van team en de conditie gewoon weer hersteld enzo ipv 1 team zo goed mogelijk te bouwen
[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 23-10-2017 21:10 ]
Playstation 5
Verwijderd
Cillessen vind ik een super fijne keeper! Ik kan je Virgil van Dijk aanbevelen als vervanging voor ake.Jekke schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:42:
Heb op het moment dit als 2e team:
Verwijderd
Ik vind dat maar niks, je hebt toch je favoriete team waar je mee ingespeeld bent etc etc.Stylze schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:09:
is het handig om 2 teams te hebben? zodat je elke 2 wedstrijden kan wisselen van team en de conditie gewoon weer hersteld enzo ipv 1 team zo goed mogelijk te bouwen
Conditiekaartjes kosten niks en ik heb ze ook in overvloed.
Ik speel standaard met 2 teams, iedere wedstrijd wissel ik van team zodat al mijn spelers 99 fit hebben, en daarnaast vind het leuk om te bouwen aan 2 teams.Stylze schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:09:
Met zilveren bank en 2 kleine tweaks in mijn team. In 1x gekwalificeerd voor de WL.
Kan ik daar wel met mijn normale team spelen?
Helaas gestrand in de halve finale voor de WL kwalificatie... zonde..
Verwijderd
Yep.Korkss schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:19:
[...]
Met zilveren bank en 2 kleine tweaks in mijn team. In 1x gekwalificeerd voor de WL.
Kan ik daar wel met mijn normale team spelen?
Als je op Schedule gaat staan in de wl hub kun je zien welke requirements er zijn.
____
Zolang fitnesskaartjes meer kosten dan wedstrijden je opleveren is een goedkoop tweede team wel handig. Ik vond het ook nog wel leuk om met twee totaal andere teams te spelen.
Verwijderd
Ik heb een team wat ongeveer 1 mil heeft gekost samen. Als ik dan met een ander team ga spelen is die veel slechter.. Of ik moet er ook veel voor gaan investeren.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:25:
[...]
Yep.
Als je op Schedule gaat staan in de wl hub kun je zien welke requirements er zijn.
____
Zolang fitnesskaartjes meer kosten dan wedstrijden je opleveren is een goedkoop tweede team wel handig. Ik vond het ook nog wel leuk om met twee totaal andere teams te spelen.
Met 50k kan je wel een leuk 2e team maken maar daar zou ik in mijn geval niet graag meespelen. Omdat ik gewoon weg een veel betere eerste team heb.
Is ook een beetje persoonlijk natuurlijk. Maar ik zelf erger me dood als ik met mijn 2e team speel, omdat ik weet dat ik veel betere spelers in me andere team heb.
Voor 50k kan je ook 100 conditiekaartjes kopen en makkelijk 300 wedstrijden spelen.
Heerlijk "voetbal" spel is FIFA toch, vanaf aftrap loopt tegenstander met Bale tot halvewege mijn helft en peunt em er gewoon in. Vervolgens 90 minuten tegen 5 verdedidgers op ultra def moeten spelen. Haalt toch al het plezier uit het spel.
Zeker weten, een leuk begin bedrag maakt het vele malen makkelijker. Ik had geluk met Auba in een pack dus had meteen 400k. om wat mee te doen.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:43:
[...]
OTW handelen daar moet ik me wat meer in gaan verdiepen, heb het idee dat de winsten per speler groter zijn, uiteraard kost het inkopen ook meer. Toch?
En vervolgens tijdens hype verkopen, kijk voor de grap maar eens wat Tolisso gedaan heeft na zn goal
Vind zelf Sanchez in game ook een hele fijne speler dus hoop daar ook op een IF en denk dat hij dan ook wel flink in prijs omhoog schiet.
Weetje wat ook enorm irritant is. Haal je een speler uit een pack die je al hebt en dan heb je je transferlijst ook nog eens vol. Dus je kan niks doen. Je kan de speler niet op de lijst zetten maar ook niet sturen naar de club.
Het zal je maar met een waardevolle speler gebeuren zegGrudgie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:04:
Weetje wat ook enorm irritant is. Haal je een speler uit een pack die je al hebt en dan heb je je transferlijst ook nog eens vol. Dus je kan niks doen. Je kan de speler niet op de lijst zetten maar ook niet sturen naar de club.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Je kan wel Fifa opnieuw opstarten. Alleen hoe kan ik in Fifa een speler van de transferlijst halen? Ik zie die optie nergens staan. Al gekeken.AntraXxX schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Het zal je maar met een waardevolle speler gebeuren zeg. Maar is het ook niet mogelijk om dan Fifa af te sluiten en dan via de Companion app/website een speler van de transferlijst te verwijderen, en dan weer Fifa op te starten? Die speler zal toch niet ineens foetsie zijn lijkt mij.
Vandaag mijn SB gespeeld op legendary niveau omdat hier iemand zei dat het wel meeviel. Nou dat bleek ook. Alle 4 met gemak gewonnen en maar 2 tegendoelpunten. Hopelijk kan ik dit niveau vasthouden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Klik eens op X/vierkantje voor actions in game. In de webapp moet je de speler aanklikken en dan rechts op send to club drukken.Grudgie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:10:
[...]
Je kan wel Fifa opnieuw opstarten. Alleen hoe kan ik in Fifa een speler van de transferlijst halen? Ik zie die optie nergens staan. Al gekeken.
Als je de applicatie sluit en dan weer opstart komt hij toch te staan in 'Nog toe te wijzen items'. Dan kun je een speler op de transferlijst verkopen en hem dan toewijzen aan je transferlijst.Grudgie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:04:
Dat werkt niet ingame.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:13:
[...]
Klik eens op X/vierkantje voor actions in game. In de webapp moet je de speler aanklikken en dan rechts op send to club drukken.
hoe kan je een speler 10 chem maken.. loop nu vast met sbc.. en geen tijd om te spelen, hij blijft steken op 9chem en moet 10chem hebben.. wordt je toch misselijk van dit soort dingen
Dat lukt dus ook niet. Kan geen enkele speler die op de transferlijst staat verkopen.Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
Als je de applicatie sluit en dan weer opstart komt hij toch te staan in 'Nog toe te wijzen items'. Dan kun je een speler op de transferlijst verkopen en hem dan toewijzen aan je transferlijst.
Thanks voor de tipYouR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:33:
Over fitnesskaartjes gesproken, vind ze bijzonder goedkoop, dus heb er maar 20 gehaald
PSN: Kidjuh
hoeveel moet je spelen met hem om die 1 chem + te halen dan? heb nog maar tot morgen 19.00 de tijd en zoveel potjes kan ik niet meer spelen morgen qua tijd..dutchgio schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:44:
Spelen, of uit een pack halen.
Even deze video kijken over de 'loyalty glitch', waardoor je 10 wedstrijden kan 'spelen' binnen een kwartiertje:Razz89 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:02:
[...]
hoeveel moet je spelen met hem om die 1 chem + te halen dan? heb nog maar tot morgen 19.00 de tijd en zoveel potjes kan ik niet meer spelen morgen qua tijd..
YouTube: FIFA 18 LOYALTY GLITCH!
Het mooie is ook nog eens dat je verliespartijen gewoon hetzelfde blijven en niet veranderen hierdoor.
Voor PS4: gewoon dezelfde stappen alleen i.p.v. uitloggen moet je Fifa sluiten en opnieuw opstarten.
Omdat deze week Castro's team highlighted is heeft hij een leuke actie bedacht: versla zijn team op Ultimate difficulty en stuur een foto/screenshot/video naar zijn Twitter account. Als hij het dan ziet krijg je Fifapoints of een giftcard van hem. Zie vanaf minuut 03:40.
YouTube: I’M IN THE GAME!!!!! FIFA 18 Ultimate Team
[ Voor 21% gewijzigd door AntraXxX op 23-10-2017 23:08 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Thanqs, ga ik morgen meteen doen!AntraXxX schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:06:
[...]
Even deze video kijken over de 'loyalty glitch', waardoor je 10 wedstrijden kan 'spelen' binnen een kwartiertje:
Het mooie is ook nog eens dat je verliespartijen gewoon hetzelfde blijven en niet veranderen hierdoor.
Voor PS4: gewoon dezelfde stappen alleen i.p.v. uitloggen moet je Fifa sluiten en opnieuw opstarten.
Jup, ik verkoop ze in het weekend voor 14/1500YouR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:33:
Over fitnesskaartjes gesproken, vind ze bijzonder goedkoop, dus heb er maar 20 gehaald
Verwijderd
Of je hebt gewoon schijt aan je offline verlies potjes en quit gewoon ingame..AntraXxX schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:06:
[...]
Even deze video kijken over de 'loyalty glitch', waardoor je 10 wedstrijden kan 'spelen' binnen een kwartiertje:
Omdat deze week Castro's team highlighted is heeft hij een leuke actie bedacht: versla zijn team op Ultimate difficulty en stuur een foto/screenshot/video naar zijn Twitter account. Als hij het dan ziet krijg je Fifapoints of een giftcard van hem. Zie vanaf minuut 03:40.
YouTube: I’M IN THE GAME!!!!! FIFA 18 Ultimate Team
Ik persoonlijk zou het mijn ps4 niet aan doen om hem 10x fifa op te starten in 10 min tijd..
Is waarschijnlijk persoonlijk, maar ik vind dat niet goed voor de console.
Verwijderd
Je kan ook gewoon 10 keer ragequiten. Binnen 5 minuten gedaan (nog niet eens).AntraXxX schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:06:
[...]
Verwijderd
Dan verkoop je ze niet veel in het weekend. Ik koop ze namelijk ook in het weekend gewoon voor 600 a 700..ErnstMid schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:11:
[...]
Jup, ik verkoop ze in het weekend voor 14/1500![]()
en haal ze dan op een dag als vandaag voor 500 p stuk weer op...
Heb in begin ook veel op me transferlijst staan. Ook voor rond de 14/1500 maar zo snel ging dat niet, mondjes maat want als je goed keek vond je ze ook goedkoper..
Er is nog niet echt veel handel in de conditiekaartjes..
Bovendien heb je ook silver conditie kaartjes die voor de meesten ook al voldoende zijn in combinatie met een conditietrainer..
Niet super veel nee, maar afgelopen weekend toch zeker een stuk of 20... Dat is toch mooi meegenomenVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:19:
[...]
Dan verkoop je ze niet veel in het weekend. Ik koop ze namelijk ook in het weekend gewoon voor 600 a 700..
Heb in begin ook veel op me transferlijst staan. Ook voor rond de 14/1500 maar zo snel ging dat niet, mondjes maat want als je goed keek vond je ze ook goedkoper..
Er is nog niet echt veel handel in de conditiekaartjes..
Bovendien heb je ook silver conditie kaartjes die voor de meesten ook al voldoende zijn in combinatie met een conditietrainer..
ben wel benieuwd of ze net zo hard gaan als vorig jaar maar weet niet hoe ze het toen in het begin deden.
Verwijderd
heb er nog 150 in mijn club zittenErnstMid schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:23:
[...]
Niet super veel nee, maar afgelopen weekend toch zeker een stuk of 20... Dat is toch mooi meegenomen![]()
ben wel benieuwd of ze net zo hard gaan als vorig jaar maar weet niet hoe ze het toen in het begin deden.
haha ja ik ook zoiets
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs