Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

330k ongeveer. Heb denk ik maximaal 10k uit de packs gekregen dus dat was wel en flinke tegenvaller. Ik wil Overmars ook nog doen maar daarvoor moet ik eerst weer wat verkopen. Moet daar alleen de laatste 2 nog.
Hoppaaa.. heb m ook gedaan. Uit mn mega pack kreeg ik bale _/-\o_ u

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:35:
[...]

Altijd lastig wanneer te verkopen. Bij Lukaku twijfelde ik ook wel toen die 1,2mln was, maar als zulke spelers een IF pakken zal de hype alleen nog maar groter worden. Achteraf had ik hem ook moeten verkopen en nu voor 900k weer moeten kopen. Leuke winst geweest.

Maar denk echt na over untradables. Had eerst potm Payet in fifa17. Leuke speler, leuke stats, na toty heb ik hem hoogstens als wissel gebruikt.
Daarentegen baalde ik dat ik David luiz sbc niet de eerste keer gedaan heb. Die bleef een baas. Voordeel van die icon sbcs is dat ze most verdwijnen (toch?). Kun je altijd een raar moment hebben en van 500k niks maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

Hoppaaa.. heb m ook gedaan. Uit mn mega pack kreeg ik bale _/-\o_ u
FML :') Ik heb Overmars ook bijna klaar. Hopelijk levert die mega pack wel wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:40:
[...]

Die heb ik ook (zijn ze hetzelfde voor iedereen?). De teller staat op 3 na 25 potjes wl. Dat is uit 56 doelpunten.

Ik denk dat ik 53 low driven heb gescoord. :+
Gewoon keer op beginner niveau tegen totw spelen.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

Daarentegen baalde ik dat ik David luiz sbc niet de eerste keer gedaan heb. Die bleef een baas. Voordeel van die icon sbcs is dat ze most verdwijnen (toch?). Kun je altijd een raar moment hebben en van 500k niks maken. :)
Die cdm versie? Die was wel geinig, maar ook al verder in de game.
Vraag me echt af of die icon sbc's verdwijnen. Ik zou niet verbaasd zijn als EA deze spelers later gewoon nog eens ergens gaat aanbieden. Je kan ze ook regulier blijven kopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:50:
[...]

Die cdm versie? Die was wel geinig, maar ook al verder in de game.
Vraag me echt af of die icon sbc's verdwijnen. Ik zou niet verbaasd zijn als EA deze spelers later gewoon nog eens ergens gaat aanbieden. Je kan ze ook regulier blijven kopen.
Ik denk dat de SBC's blijven, anders zat er wel een timer aan.
Daarnaast zijn dit soort SBCs de enige methode om de prijs van high-rated kaartjes in stand te houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Delano1992 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:40:
Markt is verder aan het dalen, crash voor een crash is altijd de beste. Twijfel om nu toe te slaan of te wachten op morgen.
Je team of 84 / 85 spelers om winst op te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Joster schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:11:
[...]

Je team of 84 / 85 spelers om winst op te maken?
Team te maken, heb 1,7 mil coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Heb net lacazette OTW gesniped voor 500k. Hij zit in mijn club, maar ik kan hem niet in mijn selectie zetten. Kun je niet spelen met OTW kaarten, wel toch??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Even een vraag. Kun je met FIFA 18 op de pc tegen console spelers spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny091283 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:05:
Even een vraag. Kun je met FIFA 18 op de pc tegen console spelers spelen?
Nee, en dit is meer een vraag voor de "gewone " fifa topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:35:
[...]
Maar denk echt na over untradables. Had eerst potm Payet in fifa17. Leuke speler, leuke stats, na toty heb ik hem hoogstens als wissel gebruikt.
Advies opgevolgd, en braaf Martial, Pogba en Griezman gehaald.

Mbt tot Del Piero, ik las dat het verstandiger is om de laagste versie te halen, deze heeft overall iets minder stats maar wel betere workrates/stamina.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:49:
Heb net lacazette OTW gesniped voor 500k. Hij zit in mijn club, maar ik kan hem niet in mijn selectie zetten. Kun je niet spelen met OTW kaarten, wel toch??
Toevallig al een lacazette in je squad zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.. wat is verstandig Bruma OTW Sanches OTW en Kessie OTW dalen eigenlijk allemaal. Als ik ze nu verkoop maak ik geen verlies misschien een klein beetje winst. Of kan ik beter wachten tot volgende week voor de match? Ben bang dat ze nu nog meer gaan dalen.

Ik heb ook nog 3x Traore OTW maar die bewaar ik nog even. Heb het gevoel dat hij nog wel een keer een IF krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:17:
[...]

Advies opgevolgd, en braaf Martial, Pogba en Griezman gehaald.

Mbt tot Del Piero, ik las dat het verstandiger is om de laagste versie te halen, deze heeft overall iets minder stats maar wel betere workrates/stamina.
Ook totaal geen verkeerde spelers ;)

De laagste rating heeft idd wel h/m, maar ook mindere stats waarvoor ik Pogba niet ga passeren. Nog maar even doorsparen voor een echte goede aanwinst op het middenveld denk ik.

Of ik haal Blanc ipv Luiz ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:23:
[...]

Toevallig al een lacazette in je squad zitten?
Dat was het.. de leenspeler zat nog bij mn reserves!

Heerlijk team nu staan zeg, dankzij goed investeren, verkopen voor de crash, terugkopen tijdens de crash en wat packluck met mn SBC’s.

Courtois
Valencia-koscielny-rudiger-rose
Gueye-bakayoko-gundogan
Rui costa (90)
Lacazette(otw)-v basten (91)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:03:
[...]

Ook totaal geen verkeerde spelers ;)

De laagste rating heeft idd wel h/m, maar ook mindere stats waarvoor ik Pogba niet ga passeren. Nog maar even doorsparen voor een echte goede aanwinst op het middenveld denk ik.

Of ik haal Blanc ipv Luiz ;)
Blanc is wel erg goed idd, of nog iets langer doorsparen voor bijvoorbeeld Henry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

oke, 8 potjes SB doen en dan nog kijken hoeveel puf ik over heb voor potjes WL..

Je moet wat voor je pakketjes over hebben zeg ik maar zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:26:
[...]

Blanc is wel erg goed idd, of nog iets langer doorsparen voor bijvoorbeeld Henry.
Blanc gehaald :)

Dit is mijn team nu. Best wel 8) Henry laat ik gaan, misschien later, voorlopig kan Overmars wel mee tot de TOTY, daarna maar verkopen. Daarom zijn untradables ook slechte investeringen, je zit er tot het einde aan vast en je zit geen coin meer terug.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/luyn9fbxevxkd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ousama dembele en Suarez gepackt! Suarez is nu 520k word hij nog meer waard of verkopen die handel?:)(zowieso het beste op vrijdag verkopen toch?)
Ik blijf nog wel even SB spelen;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 02:18:
Zojuist ousama dembele en Suarez gepackt! Suarez is nu 520k word hij nog meer waard of verkopen die handel?:)(zowieso het beste op vrijdag verkopen toch?)
Ik blijf nog wel even SB spelen;)
Lucky you, heb 2 mega packs en 2 promo jumbo packs.. alleen maar rommel gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 02:42:
[...]

Lucky you, heb 2 mega packs en 2 promo jumbo packs.. alleen maar rommel gekregen..
Ja grootste speler voor mij ooit gepackt. Maar wat is verstandig gaat hij weer stijgen? En welke dag is het beste om te verkopen? Ga namelijk niet met hem spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 02:44:
[...]

Ja grootste speler voor mij ooit gepackt. Maar wat is verstandig gaat hij weer stijgen? En welke dag is het beste om te verkopen? Ga namelijk niet met hem spelen.
Durf ik niet te zeggen. Sowieso niet in de nacht verkopen maar overdag. En meestal is er een prijs drop vanaf nu ivm pakjes die geopend worden.
Maar we zitten ook al in een prijs daling ivm scream kaartjes ofzo.. Durf het niet te zeggen. Maar ik zou zeggen, lekker die 550k pakken en een dansje doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 02:42:
[...]

Waarom nu al openen terwijl het vrijwel zeker is dat TOTY vanavond is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 05:33:
[...]

TOTY is niet vanavond. Ze gaan echt niet 2 kansen om mensen afhandig te maken combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:35
Zojuist Salah gepackt. Zeer blij, tot ik de huidige BIN bekeek.
Wat is er gebeurd met hem?
Wat zijn de vooruitzichten qua prijs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

TOTY niet in oktober. Zie EA Twitter.

https://mobile.twitter.co...status/922284375672111104

[ Voor 48% gewijzigd door SR8 op 23-10-2017 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Prijzen zullen nu wel weer wat omhoog gegaan, denk niet terug naar het niveau van voor "de crash", omdat er wel aardig wat promopacks zijn geweest/komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Voor 6ton aan spelers ingekocht, stijg maar weer markt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:09:
Voor 6ton aan spelers ingekocht, stijg maar weer markt! :)
Je hebt nog een aantal dagen voor de scream/halloween-week (of hoe je het ook wilt noemen). Ik gok dat er nog wel een aantal pakketjes in de store komen die door de veel mensen ook geopend gaan worden waardoor er dus nog meer spelers op de markt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

Je hebt nog een aantal dagen voor de scream/halloween-week (of hoe je het ook wilt noemen). Ik gok dat er nog wel een aantal pakketjes in de store komen die door de veel mensen ook geopend gaan worden waardoor er dus nog meer spelers op de markt komen.
Klopt. Maar prijzen zullen uiteindelijk wel weer gaan stijgen op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Laatst online: 28-03-2022
Ik ben bezig met een bundesliga team te bouwen. Er is slechts 1 duitse icon helaas. Is het te verwachten dat er nog meer icons komen in de loop vh jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
WittiW schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:59:
Ik ben bezig met een bundesliga team te bouwen. Er is slechts 1 duitse icon helaas. Is het te verwachten dat er nog meer icons komen in de loop vh jaar?
Geen idee, maar Matthäus is wel echt een beest die overal is als cdm, deed me denken aan TOTY Kanté, dit was wel in draft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 08:33
WittiW schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:59:
Je kan toch gewoon elke icon in het team zetten? of wil je perse een duitse speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Laatst online: 28-03-2022
Voor zover ik begrijp is de chemistry gebaseerd op nationaliteit. Maar als ik dat mis heb, des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Wat zijn de fijnste en niet te dure centrale middenvelders in de Calcio A? Ik heb Naingolan als leenspeler gehad en dat is echt een verademing op het middenveld maar veel te duur. Ik vind hem vergelijkbaar spelen met Renato Sanches in mijn BPL squad die slechts een fractie kost van Naingolan.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
WittiW schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:08:
Voor zover ik begrijp is de chemistry gebaseerd op nationaliteit. Maar als ik dat mis heb, des te beter.
Volgens mij hebben icons chem met iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
WittiW schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:08:
Klopt, maar een icon heeft minimaal een oranje (gele?) link met iedereen, dus alleen voor groene linkjes is de nationaliteit belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

stomley schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:19:
[...]

Volgens mij hebben icons chem met iedereen.
Klopt. En je kan een hyperlink vormen met een icon / andere speler van dezelfde nationaliteit.
Gisteren icon 88 Michael Owen gekocht.
Speelt vrijwel hetzelfde als futbday Villa van vorig jaar. Echt een type speler voor mij.
Rond vrijwel alles af en lijkt altijd goed te staan. Althans eerste ervaring na 7 potjes

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:10:
Wat zijn de fijnste en niet te dure centrale middenvelders in de Calcio A? Ik heb Naingolan als leenspeler gehad en dat is echt een verademing op het middenveld maar veel te duur. Ik vind hem vergelijkbaar spelen met Renato Sanches in mijn BPL squad die slechts een fractie kost van Naingolan.
Ik heb Nainggolan ook gehad. Prima speler maar geen 200k. Parolo, Bonaventure, Milinkovic zijn allemaal wel redelijke all-round spelers die prima functioneren voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:10:
Strootman schijnt een hele goede te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Ik heb Nainggolan ook gehad. Prima speler maar geen 200k. Parolo, Bonaventure, Milinkovic zijn allemaal wel redelijke all-round spelers die prima functioneren voor mij.
Misschien ben ik te gewend aan spelers als Bakayoko en Renato Sanchez. Mijn PL middenveld staat als een huis vergeleken met mijn Calcio A middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Misschien ben ik te gewend aan spelers als Bakayoko en Renato Sanchez. Mijn PL middenveld staat als een huis vergeleken met mijn Calcio A middenveld.
Heb sws het gevoel dat BPL spelers sterker overkomen dan de stats doen vermoeden, maar misschien ligt dat aan mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Ik heb een calcio A fitness team gehad, maar dat middenveld is echt wel een heel stuk minder dan de bpl middenvelders. Maar voor weinig coins heb je wel een geing calcio A team, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:51:
[...]

Ik heb een calcio A fitness team gehad, maar dat middenveld is echt wel een heel stuk minder dan de bpl middenvelders. Maar voor weinig coins heb je wel een geing calcio A team, dat wel.
Ik vind juist calcio A een heerlijk middenveld hebben met strootman, brozo, de Rossi en gomez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Pfff, ligt het nou aan mij of kan je beter gewoon een pakje voor coins kopen i.p.v. die halloween sbc's te doen? Volgens mij ben je dan goedkoper uit dan die achterlijke overpices silvers te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:43
stomley schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Ik vind juist calcio A een heerlijk middenveld hebben met strootman, brozo, de Rossi en gomez
https://www.easports.com/...Id=mBUAh6W6nM8f7:FFA18PS4

Calcio A is geweldig inderdaad. Gisteren de switch gemaakt van 4-3-2-1 naar 4-1-2-1-2 (2). Merkte dat mijn vleugelspelers ondanks de 'get behind' niet vaak genoeg diep liepen. Verder werden ze fysiek afgetroefd waardoor ik het een beetje zat was :+

Brozovic speelt geweldig op de 10 positie en Belotti is sowieso een geweldenaar. Mertens vanochtend gekocht voor iets meer dan een ton, en met Nainggolan, Matuidi en Marchisio heb ik een allround middenveld.

Misschien dat ik Ghoulam nog upgrade naar een Alex Sandro. Voor de rest is dit team toch wel behoorlijk af (misschien Dybala nog).
RemkoDJ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:13:
Pfff, ligt het nou aan mij of kan je beter gewoon een pakje voor coins kopen i.p.v. die halloween sbc's te doen? Volgens mij ben je dan goedkoper uit dan die achterlijke overpices silvers te kopen.
Je bent inderdaad goedkoper uit om de spelers te verkopen tegen een achterlijke prijs, om vervolgens een pack van te kopen. Onder de streep eindig je nog positief ook.

[ Voor 26% gewijzigd door chengbondkwok op 23-10-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mijn Futsync applicatie. Just so you know: https://www.reddit.com/r/.../?st=j93ytebc&sh=7b51b54f

Invite only heeft ook te maken met dat ik het sommige mensen mijn tool niet gun ;w
RemkoDJ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:13:
Klopt zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:15:
Over mijn Futsync applicatie. Just so you know: https://www.reddit.com/r/.../?st=j93ytebc&sh=7b51b54f

Invite only heeft ook te maken met dat ik het sommige mensen mijn tool niet gun ;w

[...]

Klopt zeker ;)
Je post is removed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer begint de Marquee Matchups hype zo ongeveer? Ik heb 100 spelers van Al Nassr en Al Hilal ingekocht, maar ze stijgen nog niet en morgenavond komen de nieuwe Marquee Matchups al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:15:

[...]

Klopt zeker ;)
Wat doet jou futsync app precies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:16:
Wanneer begint de Marquee Matchups hype zo ongeveer? Ik heb 100 spelers van Al Nassr en Al Hilal ingekocht, maar ze stijgen nog niet en morgenavond komen de nieuwe Marquee Matchups al uit.
Hoe weet je dan dat de MM tussen die 2 clubs gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig future dus :+
stomley schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Je hebt er wel leuke IF kaarten voor 30-40k zoals Brozovic en Shaarawy.
BPL vind ik de kwaliteit stuk beter en meer keuze. Maar grootste verschil is nog wel de speler zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:20
RemkoDJ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

prediction en er is vrijwel altijd 1 competitie die niet heel groot is.

Ben ook wel benieuwd naar je Sync. Wat doet ie precies?

[ Voor 10% gewijzigd door SlqmLqck op 23-10-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:51:
[...]

Ik merk echt dat ik veel meer goals tegenkrijg met mijn Calio A team. Welk middenveld is volgens jou, na de BPL het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel weer zo'n automatische detectie zijn van een externe URL. Zo even opnieuw posten.

Probeersel #2: https://www.reddit.com/r/.../?st=j93z6zoa&sh=6ae66b1a
RemkoDJ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

Wat doet jou futsync app precies? :)
Je hele club leegtrekken (alle pagina's langs gaan van je club) en deze vervolgens naar mijn server sturen. Hierdoor kun je inzage krijgen in je club en mogelijk dure bronzen/zilveren spelers vinden zonder moeite te steken in het zelf overtypen van spelers in je club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
chengbondkwok schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

https://www.easports.com/...Id=mBUAh6W6nM8f7:FFA18PS4

Calcio A is geweldig inderdaad. Gisteren de switch gemaakt van 4-3-2-1 naar 4-1-2-1-2 (2). Merkte dat mijn vleugelspelers ondanks de 'get behind' niet vaak genoeg diep liepen. Verder werden ze fysiek afgetroefd waardoor ik het een beetje zat was :+

Brozovic speelt geweldig op de 10 positie en Belotti is sowieso een geweldenaar. Mertens vanochtend gekocht voor iets meer dan een ton, en met Nainggolan, Matuidi en Marchisio heb ik een allround middenveld.

Misschien dat ik Ghoulam nog upgrade naar een Alex Sandro. Voor de rest is dit team toch wel behoorlijk af (misschien Dybala nog).
.
4-1-2-1-2 (2) werkt ook echt geweldig in de serie A. Ik heb dan Icardi naast Belotti en moet zeggen Icardi is ook echt geweldig.

Brozovic staat bij mij op CM en Gomez op CAM.

Had Alex Sandro, maar weer verkocht en Ansaldi neergezet. De prijs vond ik niet waard met wat ik er voor kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Overigens bedankt voor de heads-up van de nieuwe SBC's. Even toch weer kleine 9K binnengeharkt.

winst
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:24:
[...]

Zal wel weer zo'n automatische detectie zijn van een externe URL. Zo even opnieuw posten.

[...]

Je hele club leegtrekken (alle pagina's langs gaan van je club) en deze vervolgens naar mijn server sturen. Hierdoor kun je inzage krijgen in je club en mogelijk dure bronzen/zilveren spelers vinden zonder moeite te steken in het zelf overtypen van spelers in je club ;)
Removed2 :+

[ Voor 63% gewijzigd door chengbondkwok op 23-10-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
chengbondkwok schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

[...]
Ik speel ook 4-1-2-1-2 is een heerlijke formatie, terwijl ik vorig jaar zonder vleugel niets uit de voeten kwam. Belotti is inderdaad ongekend, wat een fantastische spits is dat. Ga nog een beetje verder puzzelen met het middelveld om de juiste balans te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Prediction inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
[...]

[...]

Is dat dezelfde als die futwiz gebruikte voor fifa 17? Post is trouwens weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:19
[...]

[...]

Wo, nice!, kan ik ergens een invite krijgen? Wil het wel even testen :)

edit: alweer verwijderd inderdaad :) succes!

[ Voor 3% gewijzigd door Bakkertje_01 op 23-10-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:20
[...]

[...]

hmm intressant project, zal hem ff uppen voor je.

EDIT: weer verwijderd helaas. Waarschijnlijk omdat je om donatie vraagt

[ Voor 5% gewijzigd door SlqmLqck op 23-10-2017 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exodus FC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:24:
[...]

Ik merk echt dat ik veel meer goals tegenkrijg met mijn Calio A team. Welk middenveld is volgens jou, na de BPL het best?
Het lastige dat er bij andere competities altijd wel wat is. Waar je ook naar zou kunnen kijken zijn hybrid formaties of met een bepaalde nationaliteit (zoals @Bossie doet met zijn Fransen).
SlqmLqck schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Je kan ook kijken naar andere aanbieders. Futwiz was vorig jaar de eerste met dit idee (uit mijn hoofd). Ik weet niet of ze dit met fifa18 ook nog aanbieden. Overigens zou ik voorzichtig zijn met jouw data (ook inloginfo?) plaatsen op een onbekende server. Niet iets waar ik mijn vingers aan ga branden. Maar goed, ik geef mijn inlog info ook niet aan vreemden om bijv. te plaatsen voor WL etc. Vaak genoeg gelezen dat hun club toen opeens leeg was 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Bean77 op 23-10-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
[...]

[...]

Cool, ik zou dan wel een invite willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Het lastige dat er bij andere competities altijd wel wat is. Waar je ook naar zou kunnen kijken zijn hybrid formaties of met een bepaalde nationaliteit (zoals @Bossie doet met zijn Fransen).
Thanks, ik ga nog even wachten tot de prijzen verder zakken en dan Hamsik en later Naingolan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:12:
[...]

Blanc gehaald :)

Dit is mijn team nu. Best wel 8) Henry laat ik gaan, misschien later, voorlopig kan Overmars wel mee tot de TOTY, daarna maar verkopen. Daarom zijn untradables ook slechte investeringen, je zit er tot het einde aan vast en je zit geen coin meer terug.

[afbeelding]
Welke rank haal je in de WL met dit team? Ziet er echt goed uit!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Zou goed kunnen ja. Doe dat stuk anders wel in een reactie. even afwachten op een reactie van een moderator.
YouR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Is dat dezelfde als die futwiz gebruikte voor fifa 17? Post is trouwens weer verwijderd.
Ja soort van. Heb een moderator een bericht gestuurd.
Bakkertje_01 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Wo, nice!, kan ik ergens een invite krijgen? Wil het wel even testen :)

edit: alweer verwijderd inderdaad :) succes!
Wanneer het af is moet dat lukken ja ;) - Hier is wel een voorbeeldje: https://futsync.xyz/perso...2B-49DF-84CF-E5101AF435AC
RemkoDJ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

Cool, ik zou dan wel een invite willen :)
Zelfde als hierboven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:37:
[...]

Welke rank haal je in de WL met dit team? Ziet er echt goed uit!
Blanc heb ik nog niet mee gespeeld. Maar ik kom meestal in silver 1. Komt doordat ik gewoon geen 40 WL wedstrijden speel. Sterker nog ik heb de 20 wedstrijden het laatste half jaar niet eens meer gehaald.
Afgelopen weekend was ik Brons 2 :P Lekker SB gespeeld ipv WL.

Maar ben erg happy met mijn team. Ik heb nog Ferdinand als leen-icon in mijn club. Die ga ik nog wel proberen samen met Blanc achterin. Ik heb nog wel getwijfeld of ik Luiz of Bailly weg moet doen, maar in deze puur voor de workrates gekozen M/H ipv M/M van Luiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:41:
[...]

Blanc heb ik nog niet mee gespeeld. Maar ik kom meestal in silver 1. Komt doordat ik gewoon geen 40 WL wedstrijden speel. Sterker nog ik heb de 20 wedstrijden het laatste half jaar niet eens meer gehaald.
Afgelopen weekend was ik Brons 2 :P Lekker SB gespeeld ipv WL.

Maar ben erg happy met mijn team. Ik heb nog Ferdinand als leen-icon in mijn club. Die ga ik nog wel proberen samen met Blanc achterin. Ik heb nog wel getwijfeld of ik Luiz of Bailly weg moet doen, maar in deze puur voor de workrates gekozen M/H ipv M/M van Luiz.
Begrijpelijk, heb er afgelopen weekend 40 gedaan, maar volgens mijn vriendin moet dat niet te vaak meer voorkomen :+ Het is ook bizar veel als je op vrijdag sowieso al niet kan beginnen. Gold 2 geeindigd, helaas op 1 win van Gold 1. En dat met nog altijd Klaassen op het middenveld... Maar eens sparen voor Pogba. Dat is wel een beest he?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:25:
Overigens bedankt voor de heads-up van de nieuwe SBC's. Even toch weer kleine 9K binnengeharkt.

[afbeelding]

[...]

Removed2 :+
https://gist.github.com/a...11452c93e2a6f80e45d033935

Zo even op een andere manier :p Kan donaties er wel uit halen maar meer dan 60 uur werk (and counting) en +-240 euro op jaar basis hoeft volgens mij niet allemaal uit mijn zakken te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
even een SBC gedaan (Lokomotiv), krijg ik er een paar mooie silvers en Insigne uit, das mooi verdienen. First owner Insigne is ook wel fijn, aangezien dit mijn lievelingsspeler is van fifa 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 05:33:
[...]

Wat zei je? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Ik heb mijn 1e icon binnen. 88 Pires. Ook mbappe gehaald met een hunter kaartje waardoor hij 99 pace heeft :X

Ik heb nog 107k over maar denk dat ik nu toch maar eens door ga sparen voor Ramos

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HGBjp4qMGyfQwQjmey2APAr3/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
servival7 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:56:
Ik heb mijn 1e icon binnen. 88 Pires. Ook mbappe gehaald met een hunter kaartje waardoor hij 99 pace heeft :X

Ik heb nog 107k over maar denk dat ik nu toch maar eens door ga sparen voor Ramos

[afbeelding]
Lekker teampje? Goed gepacked of veel gehandeld? Wat haal je tijdens de WL ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
servival7 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:56:

[afbeelding]
Ramos? Ik zie maar een juiste optie en dat is Varane!
Jouw team met Varane centraal ipv Pique is dan onverslaanbaar op pace. En aangezien 90% op FUT pacehoertjes zijn, win je dus gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Xamsix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:58:
[...]

Lekker teampje? Goed gepacked of veel gehandeld? Wat haal je tijdens de WL ermee?
Veel gepacked en daarmee veel gehandeld. WL heb ik nog niet gedaan. Ga deze week een poging doen om mij te kwalificeren.
Shreddaaa schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Ramos? Ik zie maar een juiste optie en dat is Varane!
Jouw team met Varane centraal ipv Pique is dan onverslaanbaar op pace. En aangezien 90% op FUT pacehoertjes zijn, win je dus gemakkelijk.
Ik ga er eens naar kijken. Thanks voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 05:54:
[...]

TOTY is niet vanavond. Ze gaan echt niet 2 kansen om mensen afhandig te maken combineren.
Wel jammer maar helaas, wel slecht dat niet aligned is met de verkiezing vanavond.

Gelukkig was het al bijna een jaar bekend, maar vond EA het nodig om tot vandaag the wachten om iets te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Bossie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:19:
[...]

Wel jammer maar helaas, wel slecht dat niet aligned is met de verkiezing vanavond.

Gelukkig was het al bijna een jaar bekend, maar vond EA het nodig om tot vandaag the wachten om iets te communiceren.
Heerlijk juist van EA. Dievradiostilte en de speculaties hebben mij flink coins opgeleverd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 19:47
Wow gewoon maar 3 wedstrijden gewonnen in de WL van de 24.

Nu geschakeld naar mijn Juve team en dan gaat het wel wat beter.
Dit is mijn team nu https://www.futbin.com/18/squad/746205

Ik moet nog halen.
- Dyballa
- Chiellini

En wil Bonucci nog halen.

Wat vinden jullie van Mertens?
- Hij lijkt totaal niet.
- Hij speelt nog niet echt super in mijn team, en toch is die 110.000

Mijn motivatie voor dit team is dat ik er in seasons met Juve echt goed mee speel, op de counter win ik veel.
Cuardado is echt een held _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 23-10-2017 12:27 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Mars18 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:26:

Ik moet nog halen.
- Dyballa
- Chiellini

- Hij lijkt totaal niet.

Mijn motivatie voor dit team is dat ik er in seasons met Juve echt goed mee speel, op de counter win ik veel.
Ik vind mertens nog niet echt overtuigen..
Ga hem nu proberen als cam met immobile ervoor denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
[...]

[...]

Kun je de informatie die je op reddit zette hier neerzetten? :) Een invite zou helemaal fantastisch zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Op welke dagen kan je het beste je packs openen? Of maakt dat niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Minime2013 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

Kun je de informatie die je op reddit zette hier neerzetten? :) Een invite zou helemaal fantastisch zijn natuurlijk.
https://gist.github.com/a...11452c93e2a6f80e45d033935

Dit stond er. Ik heb ongeveer 240 euro per jaar aan server kosten. Daarnaast heb ik nu al meer dan 60 uur werk zitten in de sync tool en alles er omheen.

Ik mag blijkbaar Reddit niet gebruiken om er financieel beter van te worden :') Net alsof dat gaat gebeuren als mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Ik ga donderdag naar Berlijn toe en ben zaterdag terug. Zodra ik terug ben zal ik verder gaan met alles ;) Je ziet het vanzelf wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
@Mars18 probeer Belotti eens met een jager chem. Sterk, snel, stamina en een 5 star wf. Schiet ze er uit alle hoeken in bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley

Ik moet nog halen.
- Dyballa
- Chiellini

- Hij lijkt totaal niet.

Lopen ze niet heel simpel door je middenveld met dit team? Je middenveld lijkt mij heel veel te jagen, waardoor er gaten ontstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Begrijpelijk, heb er afgelopen weekend 40 gedaan, maar volgens mijn vriendin moet dat niet te vaak meer voorkomen :+ Het is ook bizar veel als je op vrijdag sowieso al niet kan beginnen. Gold 2 geeindigd, helaas op 1 win van Gold 1. En dat met nog altijd Klaassen op het middenveld... Maar eens sparen voor Pogba. Dat is wel een beest he?
Precies, ik heb genoeg andere dingen te doen dan 40 wedstrijden in het weekend te spelen. Wat dat betreft komen de SB beter uit omdat het meer verspreid is. De 16 wedstrijden daarvan in het weekend vallen ook mooi mee. Ik vraag mij nu ook wel af of ik mij überhaupt moet gaan kwalificeren voor de WL als ik er toch niks mee doe. Die andere losse wedstrijden kan ik beter in seasons spelen omdat je daar nog coins krijg aan het eind van het seizoen.

Pogba? Hij is erg goed, lengte, fysiek, passen, dribbelen, workrates, WF etc. Ik vind Kante heel erg goed als middelste cm in een 3 mans middenveld (4321).
Ik verwacht zelf dat de prijzen mbt gouden spelers nog wel verder gaan dalen de komende ca 2 weken. Al is de markt lastig te voorspellen nu EA met allerlei acties de markt erg kan beinvloeden.

Ik moet nog halen.
- Dyballa
- Chiellini

- Hij lijkt totaal niet.

De ca 5 wedstrijden die ik met Mertens heb gespeeld was hij wel ubergoed hoor. Veel beter dan zo'n dybala gast vind ik persoonlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Bean77 op 23-10-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 19:47
Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

Precies, ik heb genoeg andere dingen te doen dan 40 wedstrijden in het weekend te spelen. Wat dat betreft komen de SB beter uit omdat het meer verspreid is. De 16 wedstrijden daarvan in het weekend vallen ook mooi mee. Ik vraag mij nu ook wel af of ik mij überhaupt moet gaan kwalificeren voor de WL als ik er toch niks mee doe. Die andere losse wedstrijden kan ik beter in seasons spelen omdat je daar nog coins krijg aan het eind van het seizoen.

Pogba? Hij is erg goed, lengte, fysiek, passen, dribbelen, workrates, WF etc. Ik vind Kante heel erg goed als middelste cm in een 3 mans middenveld (4321).
Ik verwacht zelf dat de prijzen mbt gouden spelers nog wel verder gaan dalen de komende ca 2 weken. Al is de markt lastig te voorspellen nu EA met allerlei acties de markt erg kan beinvloeden.
Ik verwacht jou toch wel heel snel in divisie 1, dan ben je auto gekwalificeerd voor WL

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

[...]

De ca 5 wedstrijden die ik met Mertens heb gespeeld was hij wel ubergoed hoor. Veel beter dan zo'n dybala gast vind ik persoonlijk.
Geloof wel dat de WL redelijk fijne rewards geeft. Dus al zou je een paar potjes spelen, dan is het het toch al snel waard hoor. Dus ik zou gewoon kwalificeren, of door in divisie 1 te spelen online automatisch te kwalificeren. Elke wedstrijd/rank die je kan meepakken is gewoon meegenomen.

Ik heb eerst ook SB gedaan, maar het voelt al snel aan als een grind voor mij. Elke wedstrijd is toch wel beetje hetzelfde, de rewards zijn ook wat aan de lage kant uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik pack net het beest dat Lukaku heet. Vorig jaar niet zo succesvol met hem kunnen spelen, wellicht gaat het dit jaar beter! Vanavond maar is een team omheen bouwen. Wie heeft er ervaring met de man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:42:
[...]
Ik verwacht jou toch wel heel snel in divisie 1, dan ben je auto gekwalificeerd voor WL
Dank je voor het vertrouwen :)
In fifa17 was ik wel een stabiele div1 speler (hoewel ik nooit de titel heb gepakt).
In fifa18 heb ik nog niet veel seasons gespeeld (meestal 4 wedstrijden per dag met SB wel voldoende). Ik zit nu in div7. Moet wel vaker gaan spelen. Is ook wel leuk om de tegenstander helemaal gek te maken met het super snel rondspelen van de bal en het tempo super hoog te houden en druk hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:15
Pjanic gepacked uit mijn squad battle pack :)

Dit is mijn huidige serie A team en ben daar best happy mee, behalve dat @Vissert me even les heeft gegeven. Dat gaan we nog een keer goed maken ;)

Maargoed mijn team dus:

https://www.futbin.com/18/squad/575099

Strootman is een fijne speler, en Belotti zeker. Toch twijfel ik btje aan de formatie. Die LW/RW lijken niet altijd mee te doen in het spel. Als ik hem naar 433 CAM zet, loopt het aanvallend al iets beter. Dan gaat kessie eruit voor Valero. Maar tegen goede spelers krijg ik dan altijd goals tegen omdat ik niet goed kan verdedigen.

Is Pjanic een speler die echt in dit team past? Misschien is een tijdje 41212 proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Geloof wel dat de WL redelijk fijne rewards geeft. Dus al zou je een paar potjes spelen, dan is het het toch al snel waard hoor. Dus ik zou gewoon kwalificeren, of door in divisie 1 te spelen online automatisch te kwalificeren. Elke wedstrijd/rank die je kan meepakken is gewoon meegenomen.

Ik heb eerst ook SB gedaan, maar het voelt al snel aan als een grind voor mij. Elke wedstrijd is toch wel beetje hetzelfde, de rewards zijn ook wat aan de lage kant uiteindelijk.
Silver 1/ Silver 2 vind ik wel prima verhouding qua wedstrijden en beloning in WL. Maar en WL en SB vind ik weer veel te veel in het weekend.
bbblije schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:48:
Ik pack net het beest dat Lukaku heet. Vorig jaar niet zo succesvol met hem kunnen spelen, wellicht gaat het dit jaar beter! Vanavond maar is een team omheen bouwen. Wie heeft er ervaring met de man?
Ik heb hem als OTW versie. Ik heb hem get in behind staan, maar zijn M/M workrates breken hem daarvoor eigenlijk op. Ik gebruik hem nu meer als een soort kaatser richting de buitenspelers of om terug te leggen op mijn middenvelders. Tussendoor pakt hij ook regelmatig zijn doelpunten mee.
Het is dat ik de OTW ook als een investering zie, anders was ik denk ik wel op zoek gegaan naar een betere speler voor mijn speelstijl.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:50:
Pjanic gepacked uit mijn squad battle pack :)

Dit is mijn huidige serie A team en ben daar best happy mee, behalve dat @Vissert me even les heeft gegeven. Dat gaan we nog een keer goed maken ;)

Maargoed mijn team dus:

https://www.futbin.com/18/squad/575099

Strootman is een fijne speler, en Belotti zeker. Toch twijfel ik btje aan de formatie. Die LW/RW lijken niet altijd mee te doen in het spel. Als ik hem naar 433 CAM zet, loopt het aanvallend al iets beter. Dan gaat kessie eruit voor Valero. Maar tegen goede spelers krijg ik dan altijd goals tegen omdat ik niet goed kan verdedigen.

Is Pjanic een speler die echt in dit team past? Misschien is een tijdje 41212 proberen.
Als je Pjanic houdt en je er een spits bij koopt dan kan je makkelijk switchen tussen een smalle opstelling en wijde opstelling zonder spelers te moeten verkopen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 23-10-2017 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
@Lekkerboeie86 ik ben van 433-4 naar 41212-2 geswitcht met o.a. mijn Calcio A team. 41212-2 staat veel compacter in de omschakeling en die 2 spitsen brengen voor mij meer gevaar dan vleugelaanvallers, terwijl ik altijd met vleugelaanvallers heb gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Ik heb hem als OTW versie. Ik heb hem get in behind staan, maar zijn M/M workrates breken hem daarvoor eigenlijk op. Ik gebruik hem nu meer als een soort kaatser richting de buitenspelers of om terug te leggen op mijn middenvelders. Tussendoor pakt hij ook regelmatig zijn doelpunten mee.
Het is dat ik de OTW ook als een investering zie, anders was ik denk ik wel op zoek gegaan naar een betere speler voor mijn speelstijl.
Ik ga vanavond met hem spelen, anders gaat hij eruit voor Lacazette. Ieder jaar een pareltje voor mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Sinds kort ben ik zelf ook vrij verknocht aan FUT, al moet ik zeggen dat ik geen topspeler ben en niet volledig op de hoogte van alle mogelijkheden binnen FUT. Het afgelopen weekend heb ik mij volgens? mij gekwalificeerd voor de aanstaande WL. Goud 2 in SB (Best pittig om te bereiken, daar ik vaak van de 4 wedstrijden er 3 win op wereldklasse.) Zijn er mensen hier die op Ultimate of op Legendarisch spelen? Hebben jullie tips? Want soms dan blijf ik echt hangen en krijg ik de bal niet veroverd van de CPU...

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:37
Tweakez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:13:
Sinds kort ben ik zelf ook vrij verknocht aan FUT, al moet ik zeggen dat ik geen topspeler ben en niet volledig op de hoogte van alle mogelijkheden binnen FUT. Het afgelopen weekend heb ik mij volgens? mij gekwalificeerd voor de aanstaande WL. Goud 2 in SB (Best pittig om te bereiken, daar ik vaak van de 4 wedstrijden er 3 win op wereldklasse.) Zijn er mensen hier die op Ultimate of op Legendarisch spelen? Hebben jullie tips? Want soms dan blijf ik echt hangen en krijg ik de bal niet veroverd van de CPU...
Ik heb soms al moeite op Professioneel :') volgens mij bak ik er echt weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
HansAnders07 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Ik heb soms al moeite op Professioneel :') volgens mij bak ik er echt weinig van.
Ik heb sinds dit weekend dat ik op Wereldklasse speel, maar echt.. man dat slaat echt nergens op. De tricks die de CPU uitvoert en de balbeheersing.. Dat krijg ik gewoon niet voor elkaar, en dan al helemaal die onmogelijke onvoorstelbare doelpunten welke ze steeds maken.. man man.. frustratie was afgelopen weekend erg aanwezig..

Maar. Ik merk wel dat afhankelijk van TG het heel erg kan verschillen hoe sterk de tegenstander is..

Ik verdedig zelf voornamelijk door 'X' ingedrukt te houden (Playstation speler) en 'O' in te proberen drukken op het juiste moment.. Het vierkantje probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.. Maar toch.. ze komen er altijd door lijkt het wel..

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Ik heb sinds dit weekend dat ik op Wereldklasse speel, maar echt.. man dat slaat echt nergens op. De tricks die de CPU uitvoert en de balbeheersing.. Dat krijg ik gewoon niet voor elkaar, en dan al helemaal die onmogelijke onvoorstelbare doelpunten welke ze steeds maken.. man man.. frustratie was afgelopen weekend erg aanwezig..

Maar. Ik merk wel dat afhankelijk van TG het heel erg kan verschillen hoe sterk de tegenstander is..

Ik verdedig zelf voornamelijk door 'X' ingedrukt te houden (Playstation speler) en 'O' in te proberen drukken op het juiste moment.. Het vierkantje probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.. Maar toch.. ze komen er altijd door lijkt het wel..
Probeer eens L2/LT om te jockeyen ipv X/A om te containen. Bij Jockey moet je zelf sturen maar je kunt daarmee ook dichterbij komen. Contain maakt je heel passief.
Pagina: 1 ... 46 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs