Er zijn uiteraard dingen die je niet moet proberen te vermijden omdat het FIFA is, terwijl ze in het echt wel kunnen, maar wat er in deze video gebeurt is natuurlijk belachelijk en het is volkomen de fout van de game. Dat je alleen over het spel mak praten als je top 25 bent, is natuurlijk ook volkomen onzin.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:25:
[...]
Het is makkelijk om alles bij de game te gaan leggen. Tenzij je top 25 wekelijks bent dan snap ik dat je praat anders niet echt.
Verwijderd
Ik zei dat ik ff pauze hield van fifa en je doet alsof ik een scripting/momentum/button delay/alles is kut moment er van maak.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:25:
[...]
Het is makkelijk om alles bij de game te gaan leggen. Tenzij je top 25 wekelijks bent dan snap ik dat je praat anders niet echt.
Maar goed. Naast OTW heb je kennelijk ook OTI.
Verwijderd
Heel irritant hoe je zo praat.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:25:
[...]
Komt over als, je mag niks zeggen tenzij je een top speler bent..

Is voor een SBC van het Halloween event.Clown1 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:17:
Carvajal GK 63 verkocht voor 7800 coins. Zit ie in een SBC ofzo? Snap er weinig van. BIN was 10k
Verwijderd
zo nog even die updates binnen halen van SB dan hoef ik er morgen tenminste niet zo vroeg uit
Aangezien ik Dembele's 5* skills toch niet gebruik, lijkt dit een bijzonder goedkope swap 
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100
Dit gaat om de RM positie, waarschijnlijk Dembele's stats wel meer interessant op de RF positie.
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100
Dit gaat om de RM positie, waarschijnlijk Dembele's stats wel meer interessant op de RF positie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit was in FUT 17 soms ook het geval, wel veel minder. In FUT 18 wordt er vaker geel gegeven dan rood in zo een situatie (net of bijna doorgebroken speler onderuithalen).Wii4all schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
Klopt ik was er gisteren bijna door kon zo op de keep af werd getackeld kreeg een vrije trap mee maar had rood moeten zijn
Zo 15 pereiro if gehaald voor 9900 per kaart. Kijken wat die volgende week gaat doen.
Pogba + Kante = Blanc 89 
Moet nu wel twee posities even opvullen met mindere goden, maar dat lost zich wel weer op door simpelweg te spelen / grinden.
Moet nu wel twee posities even opvullen met mindere goden, maar dat lost zich wel weer op door simpelweg te spelen / grinden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jaloers!Bossie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:24:
Pogba + Kante = Blanc 89
Verwijderd
Een team van 35k welke makkelijk kan opboksen tegen teams met een waarde van 500k of meer. Ben er wel blij mee
. Nu nog wachten op een goede, goedkope IF LB.
http://www.futhead.com/18/squads/906994/
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 12:31 ]
Waardoor kan dit team dan opboksen tegen een 500k team?Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:50:
Een team van 35k welke makkelijk kan opboksen tegen teams met een waarde van 500k of meer. Ben er wel blij mee. Nu nog wachten op goede, goedkope een IF LB.
Verwijderd
Ligt natuurlijk ook aan je eigen vaardigheden, maar het team op zichzelf is goed genoeg.stomley schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:55:
[...]
Waardoor kan dit team dan opboksen tegen een 500k team?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 13:27 ]
Maar is dat niet bij elk team dan? Was juist benieuwd wat dit team dan sterk maakt vergeleken met zelfde waarde teams.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:58:
[...]
Ligt natuurlijk aan je eigen vaardigheden, maar het team zelf is goed genoeg.
De middenvelders + aanvallers zijn gewoon goede kaartjes, zeker voor een speler die snel in de omschakeling is. De verdedigers ben ik niet bekend mee, maar vraag me dan bijvoorbeeld wel af waarom je de 2 IFs niet omruilt voor bijvoorbeeld Laporte/Umtiti/Carvajal voor een soortgelijke prijsstomley schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
Maar is dat niet bij elk team dan? Was juist benieuwd wat dit team dan sterk maakt vergeleken met zelfde waarde teams.
---
zzz, zonder Pogba is nu opeens Gignac om de pot geblesseerd, alsof het altijd de speler met het meeste impact in een van je linies is met SB
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 21-10-2017 12:17 ]
Maar zijn deze middenvelders niet te snel moe om de hele pot heen en weer te gaan?Bossie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:15:
[...]
De middenvelders + aanvallers zijn gewoon goede kaartjes, zeker voor een speler die snel in de omschakeling is. De verdedigers ben ik niet bekend mee, maar vraag me dan bijvoorbeeld wel af waarom je de 2 IFs niet omruilt voor bijvoorbeeld Laporte/Umtiti/Carvajal voor een soortgelijke prijs
---
zzz, zonder Pogba is nu opeens Gignac om de pot geblesseerd, alsof het altijd de speler met het meeste impact in een van je linies is met SB
Ja soms lijkt het alsof de computer je spelers helemaal kapot schoppen.
Verwijderd
Waarom ga je er automatisch vanuit dat een 500k team beter is?stomley schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
Maar is dat niet bij elk team dan? Was juist benieuwd wat dit team dan sterk maakt vergeleken met zelfde waarde teams.
Even een vraag over de updates van de squad battles.
Ik had die die van gister nog niet allemaal gespeeld. Toen is er vannacht een update geweest. Deze heb ik niet gerefresht. Nu ging ik net die wedstrijden van gister afmaken en toen gerefresht. Maar nu kan ik pas over 4 uur weer refreshen. Hoe kan dit want ik dacht dat je 1 update mocht missen? ( in mijn geval die van 2.00-10.00 vanmorgen)
Ik had die die van gister nog niet allemaal gespeeld. Toen is er vannacht een update geweest. Deze heb ik niet gerefresht. Nu ging ik net die wedstrijden van gister afmaken en toen gerefresht. Maar nu kan ik pas over 4 uur weer refreshen. Hoe kan dit want ik dacht dat je 1 update mocht missen? ( in mijn geval die van 2.00-10.00 vanmorgen)
Mijn vraag is juist waarom een 30k team beter is dan een 500k team. Als ik 2 gelijke spelers laat spelen en de ene met een 30k team en de ander een 500k team dan verwacht ik inderdaad dat het 500k team een duidelijk voordeel heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:32:
[...]
Waarom ga je er automatisch vanuit dat een 500k team beter is?
Daarom ook mijn vraag omdat jij er zo stellig in bent dat 30k team het wint. Ben ik benieuwd wat het dan zo sterk maakt. Je lm en rm zijn erg sterk maar die vind ik erg sterk een positief naar voren of in 4-3-2-1.
Verwijderd
Het team heeft genoeg pace, dribble, defence stats. En het ligt natuurlijk ook aan je eigen vaardigheden. Je kunt nog zo'n goed team hebben, maar als je slecht bent, vliegen de doelpunten je dus om de oren.stomley schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Mijn vraag is juist waarom een 30k team beter is dan een 500k team. Als ik 2 gelijke spelers laat spelen en de ene met een 30k team en de ander een 500k team dan verwacht ik inderdaad dat het 500k team een duidelijk voordeel heeft.
Daarom ook mijn vraag omdat jij er zo stellig in bent dat 30k team het wint. Ben ik benieuwd wat het dan zo sterk maakt. Je lm en rm zijn erg sterk maar die vind ik erg sterk een positief naar voren of in 4-3-2-1.
Verwijderd
Je draait het nu wel heel makkelijk om he? Jij zei dat dit team makkelijk een 500k team kan verslaan. Nou leg maar eens uit waarom. Want met dit team krijg je het heel erg zwaar als je mee doet in de WL.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:32:
[...]
Waarom ga je er automatisch vanuit dat een 500k team beter is?
Het komt echt over als :
Met dit team moet je ook kunnen winnen, als je dat niet kan ben je niet goed genoeg in fifa, maar ik kan het wel dus ik ben goed in fifa. Nou Schouderklopje voor jou...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 12:57 ]
Eigen vaardigheden hebben geen effect als je 2 gelijkwaardige spelers hebt toch? Maar rest van de uitleg is duidelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:56:
[...]
Het team heeft genoeg pace, dribble, defence stats. En het ligt aan je eigen vaardigheden. Je kunt nog zo'n goede team hebben maar als je slecht bent vliegen de doelpunten je dus om de oren.
Verwijderd
Je mag ze wel missen, echter moet je zelf de updates binnen halen. Ik vermoed dat je na 10:00 de wedstrijden van gisteren hebt gespeeld. Dan heb je dus de update van 02:00 tot 10:00 gemist en meteen de updates gekregen van periode 10:00 tot 18:00.dennisbos schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:43:
Even een vraag over de updates van de squad battles.
Verwijderd
Hier een wat duurder team waarmee ik allerlei clubjes icons en CR7+Messi's tegen kom. Speelt best aardig. Al mis ik wel wat behendigheid.
https://www.futbin.com//18/squad/689574
https://www.futbin.com//18/squad/689574
Vraagje, ben met een sbc bezig en moet 100 chem halen. Ik blijf op 99 steken omdat niemand vgns mij loyalty heeft. Hoe kan ik bij sommige spelers dit krijgen voor mn sbc??
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Met dat team tegen team of the week gaan spelen. En dan 10x dan heb je loyality. Je kan die wedstrijden quiten om zo beetje sneller te doen.Korkss schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:45:
Vraagje, ben met een sbc bezig en moet 100 chem halen. Ik blijf op 99 steken omdat niemand vgns mij loyalty heeft. Hoe kan ik bij sommige spelers dit krijgen voor mn sbc??
10 wedstrijden mee spelenKorkss schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:45:
Pos change doen? Als je genoeg links hebt hoef je geen loyalty te hebben.
Verwijderd
Hetzelfde als Korks, loyalty.ThijsM schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:49:
Probeer laatste hybrid competities: selectiedoelen te doen. Kom er niet uit. Team blijft op 99 teamgeest staan.
Iemand tips?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn de servers vandaag erg slecht? Ik heb 6 potjes gespeeld en 4 potjes onstabiele gameplay en ik sta op het punt om KPN te bellen om mijn internet op te zeggen namelijk.
I like how you keep the mouse running...
Verwijderd
Ligt niet aan jou. Alles is vandaag echt super instabiel. Zowel online als offline.Exodus FC schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:30:
Zijn de servers vandaag erg slecht? Ik heb 6 potjes gespeeld en 4 potjes onstabiele gameplay en ik sta op het punt om KPN te bellen om mijn internet op te zeggen namelijk.
Stap aub uit die bubbel, elke provider heeft zijn eigen problemen. Test je snelheid gewoon op het internet zou ik zeggenExodus FC schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:30:
En geloof me, mijn pa deed dat ook altijd. Onder het mom van 'ik betaal er verdorie voor' we hebben Ziggo, KPN en XS4ALL gehad en het was allemaal een tijd goed maar zeker ook regelmatig zwaar kut.
Dus bespaar je zelf de moeite
Wel een tip; vraag KPN om een moderne of andere modem of router. Of ga online op zoek naar tips over hoe een modem of router te optimaliseren voor online gaming.
Verwijderd
Doe gewoon een ping test dan weet je meteen of het aan je eigen verbinding ligt of niet.
Ping www.google.nl in cmd typen en klaar.
Ping www.google.nl in cmd typen en klaar.
Hier misschien wat tips voor de Halloween SBC's:
Wolfsberger AC (Oostenrijk)
Wolfsburg (Bundesliga)
Wolverhampton (EFL Championship)
Lobos Buap (Mexico) - heeft een wolf in hun logo
Benevento Calcio (Serie A) - heeft een heks op een bezemsteel in hun logo
FC Kaiserslautern (2. Bundesliga) - bijnaam rode duivels
CA Independiente (Argentinië) - bijnaam rode duivels
Vooral de Benevento spelers zijn al aardig aan het stijgen: 1-1,5k per speler op het moment.
Hun logo is wel geweldig trouwens
.
Wolfsberger AC (Oostenrijk)
Wolfsburg (Bundesliga)
Wolverhampton (EFL Championship)
Lobos Buap (Mexico) - heeft een wolf in hun logo
Benevento Calcio (Serie A) - heeft een heks op een bezemsteel in hun logo
FC Kaiserslautern (2. Bundesliga) - bijnaam rode duivels
CA Independiente (Argentinië) - bijnaam rode duivels
Vooral de Benevento spelers zijn al aardig aan het stijgen: 1-1,5k per speler op het moment.
Hun logo is wel geweldig trouwens

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
@Verwijderd thanks, weet ik iig dat het niet alleen mijn internet is.
@masterjula dank voor de tips, die modem is geen verkeerd idee.
@masterjula dank voor de tips, die modem is geen verkeerd idee.
I like how you keep the mouse running...
Verwijderd
Weer start ik met 1-5. Terwijl ik helemaal niet minder ben, heb gewoon pech en ben net niet scherp genoeg op beslissende momenten. En ja, als ik dit van anderen lees denk ik ook altijd 'jammer, je bent gewoon niet zo goed', maargoed
Vorig jaar had ik er helemaal geen last van. En dan ga ik straks zeker weer naar 6-6 of zo, net als de vorige weekenden. Ik haat m'n FIFAspel
Eindelijk Overmars (de 88 versie) binnen. 587k betaald. Niet slecht, is nu minimaal 600. Die komt in de spits met Rashford, en Willian als CAM. Lekker pacehoeren
Verwijderd
SB bijhouden en mee doen aan de WL is wel pittig. Van mij mogen die wedstrijden in het weekend wel wat minder voor SB. 8 wedstrijden is toch meer dan zat? Volgens mij missen heel veel mensen een update in het weekend..
Zo, ik ben er weer ingetrapt.. Damn you EA.
70 Euro aan packs uitgegeven en de beste kaart was een 84 morata....
70 Euro aan packs uitgegeven en de beste kaart was een 84 morata....
Verwijderd
Je kiest er toch zelf voorVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:31:
SB bijhouden en mee doen aan de WL is wel pittig. Van mij mogen die wedstrijden in het weekend wel wat minder voor SB. 8 wedstrijden is toch meer dan zat? Volgens mij missen heel veel mensen een update in het weekend..

Verwijderd
Zeg ik dan dat het een verplichting is? Ik zeg alleen dat het pittig is..Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:35:
[...]
Je kiest er toch zelf voorJe hoeft het niet te spelen.
Zit met SB in elite 1, beetje zonde om daar geen aandacht meer aan te geven..
Weet van te voren niet of ik mijzelf plaats voor de WL.. Dus maandag en dinsdag doe ik SB.
Donderdag plaatste ik mij voor de WL maar toen zat ik al in elite 1 met SB.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 16:42 ]
Nou, Modric... Wat een verschrikking was dat op 4-3-2-1. Gelijk weer verkocht en ga nu het tweetal Pjanic-Casemiro proberen. Hopen dat dat iets meer balans geeft in mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/468803
Ga denk toch maar de rui costa sbc doen. Zal me rond de 500k gaan kosten, maar scheelt alsnog veel met gewoon kopen.
Plus ik krijg dan nog wat pakjes van de sbc rewards. Hopelijk komt daar maradonna uitlopen :-p
Plus ik krijg dan nog wat pakjes van de sbc rewards. Hopelijk komt daar maradonna uitlopen :-p
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik ga er van uit dat een team van 500k inderdaad beter is, omdat de markt wordt bepaald door vraag-aanbod. Gewilde spelers (lees: betere spelers) zijn nu eenmaal duurder. Je kan natuurlijk een team bouwen met goede spelers van minder gewilde competities (check bijvoorbeeld de prijs/stats van IF Alessandrini), maar over het algemeen kan je er wel van uit gaan dat goede spelers duurder zijn. Uitzonderingen daargelaten.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Nee, jij praat onzin. Je gaat er automatisch al vanuit dat een team met een waarde van minder dan 500k het altijd lastig heeft in WL. Wat dus niet zo is. Ga lekker zelf online bashen en bespaar je onzin in het vervolg. Of kom een potje spelen en laat je kunsten eens zien.
Dat jij veel wint met een 30k team zegt niet veel, er is een youtuber die met 11 keepers divisie 1 heeft gewonnen. Hij roept natuurlijk ook niet dat 11 keepers beter zijn dan een goed opgezette team.
Uit de SBC haal ik Bartra Scream... Wie weet nog van vorig jaar wat het meest handige is? Direct sellen of wachten tot ze die upgrade krijgen en dan sellen...?
Wat mij betreft brengen ze het aantal SB in het weekend terug naar 4 per dag en halveren ze de WL wedstrijden. In vervolg daarop ook de rewards flink terugschroeven zodat fifa wat eerlijker wordt dan het nu is.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:40:
[...]
Zeg ik dan dat het een verplichting is? Ik zeg alleen dat het pittig is..
Zit met SB in elite 1, beetje zonde om daar geen aandacht meer aan te geven..
Weet van te voren niet of ik mijzelf plaats voor de WL.. Dus maandag en dinsdag doe ik SB.
Donderdag plaatste ik mij voor de WL maar toen zat ik al in elite 1 met SB.
Mijn fitness team ook weer net op tijd verkocht zodat ik geen verliezen had met de dalende prijzen.
Nu 600k op de bank en dit team https://www.futbin.com/18/squad/311582
Even door handelen zodat ik een leuke icon kan kopen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wat vind je van luiz? Vind zijn pace te laag, maar misschien staar ik me daar blind op?Bean77 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:11:
[...]
Wat mij betreft brengen ze het aantal SB in het weekend terug naar 4 per dag en halveren ze de WL wedstrijden. In vervolg daarop ook de rewards flink terugschroeven zodat fifa wat eerlijker wordt dan het nu is.
Mijn fitness team ook weer net op tijd verkocht zodat ik geen verliezen had met de dalende prijzen.
Nu 600k op de bank en dit team https://www.futbin.com/18/squad/311582
Even door handelen zodat ik een leuke icon kan kopen.
Luiz staat bij mij vaak op de juiste plaats. Volgens mij is zijn pruik nog eens extra boven op zijn lengte want hij wint echt nagenoeg alle kopduels. Echt een rots in de verdediging. Ik zal eerder Bailly vervangen dan Luiz. Ik heb een anchor kaart erop, dus heb zijn speed wat geboost. Heb niet het geval dat ik nu wat te kort kom met hem.Korkss schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:44:
[...]
Wat vind je van luiz? Vind zijn pace te laag, maar misschien staar ik me daar blind op?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wat blijven die prijzen laag zeg.. benieuwd wanneer ze weer wat gaan stijgen. Moet me handel kwijt 😂
Verwijderd
Hehe ken het gevoel. Tip van een zeer gemiddelde FIFA speler. Gewoon een uur wachten tot je volgende pot. Win je vanzelf weer.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:40:
Weer start ik met 1-5. Terwijl ik helemaal niet minder ben, heb gewoon pech en ben net niet scherp genoeg op beslissende momenten. En ja, als ik dit van anderen lees denk ik ook altijd 'jammer, je bent gewoon niet zo goed', maargoedVorig jaar had ik er helemaal geen last van. En dan ga ik straks zeker weer naar 6-6 of zo, net als de vorige weekenden. Ik haat m'n FIFAspel
En onthou dat gold 2 elke week ervoor zorgt er je dadelijk een vol tots team of 2 oplevert.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 19:30 ]
Wanneer zouden de spelers terug gaan stijgen in prijs? Wil nog op tijd een teampie fiksen.
PSN : Fruitsla379
Wie zegt dat ze weer terug gaan stijgen?fruitsla2800 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:47:
Wanneer zouden de spelers terug gaan stijgen in prijs? Wil nog op tijd een teampie fiksen.
Geen idee eerlijk gezegd , ben niet echt thuis in de transfermarkt maar vroeg me af wanneer het een goede moment zou zijn om spelertjes te kopen. DankjeDe Rikster schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:49:
[...]
Wie zegt dat ze weer terug gaan stijgen?
Navas of IF Adan? Zit te denken om Navas te kopen en mijn IF Adan te verkopen.
Ik vind IF Adan echt een beest en geeft veelal meer links in een la liga team als je niet de allerbeste Rb cb's en lb hebt.
Spelers zullen alleen nog maar meer dalen in het algemeen. Zeker dadelijk met alle halloween packs etc.fruitsla2800 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:53:
[...]
Geen idee eerlijk gezegd , ben niet echt thuis in de transfermarkt maar vroeg me af wanneer het een goede moment zou zijn om spelertjes te kopen. Dankje
De enige die stijgen zijn de tijdelijke die je nodig hebt voor speciale sbc's
Dankuwel!Bean77 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:53:
[...]
Spelers zullen alleen nog maar meer dalen in het algemeen. Zeker dadelijk met alle halloween packs etc.
De enige die stijgen zijn de tijdelijke die je nodig hebt voor speciale sbc's
Heeft FIFA nog wat aangepast aan hun AI??
Hele week win ik SB al op wereldklasse met 3-0 en 4-0, vandaag verloren en zelfs tegen een niveau lager heb ik het lastig? Ik heb zelf helemaal niks aangepast aan tactiek of team
Hele week win ik SB al op wereldklasse met 3-0 en 4-0, vandaag verloren en zelfs tegen een niveau lager heb ik het lastig? Ik heb zelf helemaal niks aangepast aan tactiek of team
Verwijderd
Heb het idee dat er gewoon weer gezeur met de servers was. Vandaag ging het voor mij ook alle kanten op met squad battles.Sevo92 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:03:
Hele week win ik SB al op wereldklasse met 3-0 en 4-0, vandaag verloren en zelfs tegen een niveau lager heb ik het lastig? Ik heb zelf helemaal niks aangepast aan tactiek of team![]()
Nee, dat had ik vorige week ook. Op een gegeven moment had ik het zelfs lastig op semi pro. Maar een dag later won ik weer vrolijk met 5-1 op legendary, geen pijl op te trekken soms.Sevo92 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:03:
Hele week win ik SB al op wereldklasse met 3-0 en 4-0, vandaag verloren en zelfs tegen een niveau lager heb ik het lastig? Ik heb zelf helemaal niks aangepast aan tactiek of team![]()
Edit: Ik denk dat het net zoals op Ultimate ook is, gewoon de speelstijl van een tegenstander varieert en je met sommige tegenstanders meer moeite hebt omdat ze anders spelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 21-10-2017 21:34 ]
Speelstijl dacht ik eerst ook, maar als je hele week wint en oppeens heb je het 4x super zwaar, lijkt me niet dat het dan aan de speelstijl van de tegenstander ligt.
Niet dat ik weet. Alles nog makkelijk gewonnen op wereldklasse. Eerlijk gezegd makkelijker dan de rest van de week, teams waren niet minder dan anders.Sevo92 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:03:
Verwijderd
Ik dacht als je er van moet leren schiet dan maar tegen de kop van je spits op. Scoort Belotti tenminste een keertje meer.
Dat weten we natuurlijk niet, hype speelt hierin een grote rol. Maar gebaseerd op mijn ervaring van FUT17 zullen de prijzen komende weken niet stijgen. Ligt ook aan EA, de eisen van SBC spelen ook een rol en wanneer de challenges gelaunched worden (met welke eisen) weten we niet.fruitsla2800 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:47:
Ik ga er sowieso van uit dat dure spelers (martial, hamsik, nainggolan, etc.) vanaf nu alleen nog maar zullen zakken in prijs.
Lol ik heb een weekly objective dat ik 15 keer koppend moet scoren, ben benieuwd of ik er überhaupt 1 haal in de week. Ik scoor echt nooit meer met het hoofd
Hebben jullie tips?
Mijn team is nou
Martial——Vardy——william
Tolisso——bakayoko—renato sanches
Schmelzer—rudiger—smalling—valencia
———————courtois——————
Zelf zit ik te denken aan:
Lukaku voor vardy
Bailly voor smaling
Eriksen voor william (ik ga 4-3-1-2 spelen)
Dan ben ik ongeveer 370.000 coins kwijt.
Dan wil ik nog iemand anders dan sanches zelf zit ik te denken aan kante of pogba.
ik heb dan nog 330.000 coins over dus pogba kan ik nog niet kopen want die is rond de 500.000. Dus mijn vraag is is het hem waard om nog door te sparen of zou ik voor kante gaan? Of hebben jullie andere sugesties?
Mijn team is nou
Martial——Vardy——william
Tolisso——bakayoko—renato sanches
Schmelzer—rudiger—smalling—valencia
———————courtois——————
Zelf zit ik te denken aan:
Lukaku voor vardy
Bailly voor smaling
Eriksen voor william (ik ga 4-3-1-2 spelen)
Dan ben ik ongeveer 370.000 coins kwijt.
Dan wil ik nog iemand anders dan sanches zelf zit ik te denken aan kante of pogba.
ik heb dan nog 330.000 coins over dus pogba kan ik nog niet kopen want die is rond de 500.000. Dus mijn vraag is is het hem waard om nog door te sparen of zou ik voor kante gaan? Of hebben jullie andere sugesties?
Verwijderd
Die heb ik ook (zijn ze hetzelfde voor iedereen?). De teller staat op 3 na 25 potjes wl. Dat is uit 56 doelpunten.Terranova schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:36:
Lol ik heb een weekly objective dat ik 15 keer koppend moet scoren, ben benieuwd of ik er überhaupt 1 haal in de week. Ik scoor echt nooit meer met het hoofd
Ik denk dat ik 53 low driven heb gescoord.
Wie kan mij vertellen wanneer steeds de bekendmaking is van de mm en je het beste kan inslaan? Dit stukje handelen wordt nieuw voor mij
idd, gisteren waren zelfs de menu's etc ontzettend vertraagd en squad battles waren voor mij ook verre van zoals het hoort (input lag).Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:31:
[...]
Heb het idee dat er gewoon weer gezeur met de servers was. Vandaag ging het voor mij ook alle kanten op met squad battles.
Is verratti sls cdm omgebouwd nog wat? Of heeft hij daarvoor een te lage defending?
In een 4-2-1-2-1 opstelling
Kijk niet naar de overall stat... maar naar de gespecificeerde stats! Interceptie is bizar hoog! Dus prima! Alleen zn stamina laat te wensen over, 2e helft wisselen!KookSpook schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 08:43:
Is verratti sls cdm omgebouwd nog wat? Of heeft hij daarvoor een te lage defending?
Verwijderd
En zijn lengte.bbblije schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:14:
[...]
Kijk niet naar de overall stat... maar naar de gespecificeerde stats! Interceptie is bizar hoog! Dus prima! Alleen zn stamina laat te wensen over, 2e helft wisselen!
Ervaarde hetzelfde dat mijn spelers niet echt direct deden wat ik van ze vroeg. Ik had gisteren 1 potje online seizoenen gedaan en had naar de eerste helft 70% balbezit omdat ik de bui al zag hangen wat er zou gebeuren als de tegenstander de bal zou krijgen.Bossie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 07:58:
[...]
idd, gisteren waren zelfs de menu's etc ontzettend vertraagd en squad battles waren voor mij ook verre van zoals het hoort (input lag).
TOTY morgen :-D
Ik verwacht dat EA de kaarten pas rond kerst op de markt brengt...Korkss schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:48:
TOTY morgen :-D
Elke dinsdag.Razz89 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 01:05:
Wie kan mij vertellen wanneer steeds de bekendmaking is van de mm en je het beste kan inslaan? Dit stukje handelen wordt nieuw voor mij
Als je 2 weken van te voren inslaat kan je meestal nog tegen discard opkopen.
Je zal zien dat de prijzen stijgen naar mate het bijna dinsdag is. Evt kan je ze dan al met winst verkopen, of nog even vasthouden en gokken dat ze in de MM komen.
http://fifa-analytics.com...e-matchups/l7Znmj6/week-6
Zojuist ook de gok genomen om wat spelers van Benevento in te slaan (zie clublogo)...
Als die net als de spelers van Levante de max bin aantikken ivm mogelijke haloween sbc zit ik goed
[ Voor 11% gewijzigd door shameblaster op 22-10-2017 10:12 ]
Cons:::BB4E
Iemand enig idee of het de moeite waard is om een scream player te behouden? Haal net Sturridge (scream) uit een pack maar ik heb geen idee of hij zijn 60k waard is.
Die nieuwe sbc heeft me flink geld opgeleverd. Heb van de week alle Calcio a teams gehaald voor de sbc in de toekomst. Gaan vandaag de zilveren cb's voor 4k buy now
. En het mooie is, ik heb de sbc ook gedaan, zonder een Calcio a silver hahaha. Helaas niets uit het pack.
Ik heb ook gewoon 2 Mexicaanse CV's gebruikt van dezelfde club die ik al in m'n club had hehe.daboytim schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:12:
Die nieuwe sbc heeft me flink geld opgeleverd. Heb van de week alle Calcio a teams gehaald voor de sbc in de toekomst. Gaan vandaag de zilveren cb's voor 4k buy now. En het mooie is, ik heb de sbc ook gedaan, zonder een Calcio a silver hahaha. Helaas niets uit het pack.
Dat is natuurlijk persoonlijk. Ik vind het niet waard om zoveel coins te spenderen (of te behouden) aan een speler die tijdelijk geupgrade wordt. Ik denk dat de prijzen iets stullen stijgen tegen de tijd dat het geupgrade wordt, maar heb daar ook wel enige twijfels bij.roybr schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:36:
Iemand enig idee of het de moeite waard is om een scream player te behouden? Haal net Sturridge (scream) uit een pack maar ik heb geen idee of hij zijn 60k waard is.
Er zullen vast ook wel SBC's komen waar zo een scream card voor noodzakelijk is, maar dat zal nog wel even duren waarschijnlijk.
Verwijderd
Ik heb een drietal scream Benders gekocht. Is of was de goedkoopste met een ok rating. Heb ze gehaald voor de onvermijdelijke sbc waarbij ze nodig gaan zijn. Voor 1 Sturridge heb je 2 bedners. Die zullen, als scream spelers überhaupt stijgen, meer stijgen dan Sturridge omdat Sturridge meer waarde van zichzelf heeft en dus duurder zal zijn en mensen hem niet in een sbc zullen stoppen.roybr schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:36:
Verwacht dat de bruyne POTM gaat worden. Heb alvast ingeslagen!
Verwijderd

Beste speler uit de packs was Pastore (83)
Nog een update over mijn Futsync tool:
Check het zelf: https://futsync.xyz/perso...2B-49DF-84CF-E5101AF435AC
Moet nog wel wat doen (ook betreft filteren) maar op zich gaat het wel de goede kant op.
Wat was je kwijt voor die costa sbc??Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:20:
[afbeelding]
Beste speler uit de packs was Pastore (83)Uit een mega pack nog wel.
Nog een update over mijn Futsync tool:
Check het zelf: https://futsync.xyz/perso...2B-49DF-84CF-E5101AF435AC
Moet nog wel wat doen (ook betreft filteren) maar op zich gaat het wel de goede kant op.
hebben mensen ervaring met alexis Sanchez op LB?
in 4-3-3 team (alles gold geen specials)
die is wat betaalbaarder dan hazard zoveel coins heb ik niet. nu rond 135000
Merk dat Sane soms te kort komt. Mane anders...
of kun je beter doorsparen tot echte topper en tegelijk wachten tot deze goedkoper worden.
1ste keer UT dus geen ervaring wat de markt doet komende periode.
of kun je beter doorsparen tot echte topper en tegelijk wachten tot deze goedkoper worden.
Heb je Son ook al geprobeerd? Ook wat betaalbaarder dan Sanchez.d-vine schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:27:
Verwijderd
Heb je ook gedacht aan the young French forward?d-vine schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:27:
Verwijderd
330k ongeveer. Heb denk ik maximaal 10k uit de packs gekregen dus dat was wel en flinke tegenvaller. Ik wil Overmars ook nog doen maar daarvoor moet ik eerst weer wat verkopen. Moet daar alleen de laatste 2 nog.
Son niet...
maar the young french? wie bedoel je daarmee
Denk dat die daar martial mee bedoeltd-vine schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:50:
Son niet...
Verwijderd
Martiald-vine schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:50:
Son niet...
aah natuurlijk..
maar die is beter als Sane? dat is belangrijkste
maar die is beter als Sane? dat is belangrijkste
Welke Icon tot ca 1,3mln zou een leuke vervanging zijn voor Pogba in mijn team als cm?
Ik zit zelf steeds te kijken naar Del Piero 90.
https://www.futbin.com/18/squad/311582
Wat mij opvalt is dat de xp niet meer toeneemt, blijft al tijden op dezelfde waarde staan, lvl niet meer. Meer mensen last van (speel op pc).
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Lastig, vind Pogba zelf wel een bijzondere speler en hij heeft veel meer impact op het spel dan zijn stats doen vermoeden.Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:00:
Welke Icon tot ca 1,3mln zou een leuke vervanging zijn voor Pogba in mijn team als cm?
In 4321 wil je toch voornamelijk allround/box to box middenvelders, dan zou ik bijvoorbeeld kijken naar Desailly, Petit, Veira en daar vervolgens engine/artist op doen.
Hoe speelt Overmars ?
Is ook zo. Zijn fysiek en lengte zijn welkom. Maar Kante is mijn ideale stofzuiger en IF de Bruyne vind ik iets beter. De bruyne heeft H/H dus een vervanger van Pogba mag best aanvallend zijn. Ik zag ook nog Del Piero 92 als untradable. Maar ja dan zit je met een Icon waar je niet vanaf komt terwijl er betere spelers gaan komen in het spel. Doorgaans een slechte investering. Del Piero 92 is eigenlijk de enige interessante untradable icon.Bossie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:24:
[...]
Lastig, vind Pogba zelf wel een bijzondere speler en hij heeft veel meer impact op het spel dan zijn stats doen vermoeden.
In 4321 wil je toch voornamelijk allround/box to box middenvelders, dan zou ik bijvoorbeeld kijken naar Desailly, Petit, Veira en daar vervolgens engine/artist op doen.
Hoe speelt Overmars ?
Ach misschien nog even geduld hebben, hoewel dat niet mijn beste eigenschap is met zoveel coins beschikbaar
Overmars is super. Heerlijke speler met snelheid en vooral verbaasd door zijn 5* WF. Overmars en Salah lijken wel zekerheidjes te zijn. Lukaku baal ik een beetje van zijn M/M. Enige nadeel van Overmars is dat hij geen 4 SM heeft.
Momenteel word Mbappe OTW weer eens gehyped, ik zou hem kunnen verkopen en dan vervolgens de Rui Costa en Overmars SBC's daarvan kunnen doen.Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:45:
[...]
Is ook zo. Zijn fysiek en lengte zijn welkom. Maar Kante is mijn ideale stofzuiger en IF de Bruyne vind ik iets beter. De bruyne heeft H/H dus een vervanger van Pogba mag best aanvallend zijn. Ik zag ook nog Del Piero 92 als untradable. Maar ja dan zit je met een Icon waar je niet vanaf komt terwijl er betere spelers gaan komen in het spel. Doorgaans een slechte investering. Del Piero 92 is eigenlijk de enige interessante untradable icon.
Ach misschien nog even geduld hebben, hoewel dat niet mijn beste eigenschap is met zoveel coins beschikbaar
Overmars is super. Heerlijke speler met snelheid en vooral verbaasd door zijn 5* WF. Overmars en Salah lijken wel zekerheidjes te zijn. Lukaku baal ik een beetje van zijn M/M. Enige nadeel van Overmars is dat hij geen 4 SM heeft.
1x 83 voor 2x 90 lijkt me wel een goede deal, waarbij Overmars later ook nog wel als ST zou kunnen gebruikt kunnen worden qua stats zoals Sonaldo vorig seizoen.
Zou goed kijken als ik jou was want ze zijn dan untradable. Rui Costa sbc vind ik geen interessante speler. Na de TOTY is die gewoon verouderd en kan je er niks mee. Weg coins.Bossie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:08:
[...]
Momenteel word Mbappe OTW weer eens gehyped, ik zou hem kunnen verkopen en dan vervolgens de Rui Costa en Overmars SBC's daarvan kunnen doen.
1x 83 voor 2x 90 lijkt me wel een goede deal, waarbij Overmars later ook nog wel als ST zou kunnen gebruikt kunnen worden qua stats zoals Sonaldo vorig seizoen.
Overmars blijft wel goed, maar als je naar een small formatie gaat, dan zal je concessies moeten doen.
Eind fifa17 had ik een rij untradable spelers die ik niet eens meer gebruikte en allang ingehaald waren door (veel) betere spelers. Zonde van die coins.
Del Piero 92 vind ik als enige een optie omdat hij in elke formatie gebruikt kan worden en echt hele goede stats heeft.
Ik heb Mbappe inmiddels in de verkoop gedaan, maak sowieso 300k+ winst op hem.Bean77 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:11:
[...]
Zou goed kijken als ik jou was want ze zijn dan untradable. Rui Costa sbc vind ik geen interessante speler. Na de TOTY is die gewoon verouderd en kan je er niks mee. Weg coins.
Overmars blijft wel goed, maar als je naar een small formatie gaat, dan zal je concessies moeten doen.
Eind fifa17 had ik een rij untradable spelers die ik niet eens meer gebruikte en allang ingehaald waren door (veel) betere spelers. Zonde van die coins.
Del Piero 92 vind ik als enige een optie omdat hij in elke formatie gebruikt kan worden en echt hele goede stats heeft.
Als morgen dan idd TOTY komt, kan ik alsnog besluiten om de SBCs te gaan doen (die waarschijnlijk iets goedkoper worden door pack openings), of Mbappe weer terug te halen.
Het enige risico is dat Mbappe er vanavond 3 inschiet, maar dan past Griezman ook wel in het team
Altijd lastig wanneer te verkopen. Bij Lukaku twijfelde ik ook wel toen die 1,2mln was, maar als zulke spelers een IF pakken zal de hype alleen nog maar groter worden. Achteraf had ik hem ook moeten verkopen en nu voor 900k weer moeten kopen. Leuke winst geweest.Bossie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:15:
[...]
Ik heb Mbappe inmiddels in de verkoop gedaan, maak sowieso 300k+ winst op hem.
Als morgen dan idd TOTY komt, kan ik alsnog besluiten om de SBCs te gaan doen (die waarschijnlijk iets goedkoper worden door pack openings), of Mbappe weer terug te halen.
Het enige risico is dat Mbappe er vanavond 3 inschiet, maar dan past Griezman ook wel in het team
Maar denk echt na over untradables. Had eerst potm Payet in fifa17. Leuke speler, leuke stats, na toty heb ik hem hoogstens als wissel gebruikt.
Markt is verder aan het dalen, crash voor een crash is altijd de beste. Twijfel om nu toe te slaan of te wachten op morgen.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs