Hij staat zelfs nog op 6 omdat hij geen loyalty heeft.
Maar je merkt er inderdaad niks van. En wat een verschil met Griezmann
Merk nu wel echt dat gameiro een stuk minder is maar denk niet dat ik ooit genoeg coins heb om hem te vervangen.
Hij staat zelfs nog op 6 omdat hij geen loyalty heeft.
Sterling is nice! Ik zou hem verkopenSkann schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:07:
Eindelijk beetje packluck. Weekend League Gold 3 rewards, Renato Sanches én IF Sterling!
GroepsSBC. Als je alle teams van Russische competitie complete, krijg je hem als reward. Vergis je niet, sommige teams zijn erg duur om te completen. Vooral degene met veel zilveren kaarten,servival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:15:
Ik kwam op futbin dit kaartje tegen.
Wat is dit voor kaartje?
https://www.futbin.com/18/player/15587/Promes/
Betalen lukt wel, maar ik heb het gevoel dat ik teveel ga betalen.YouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:29:
[...]
Populaire speler en wordt denk ik steeds meer gewaardeerd door spelers + dat hij idd in TOTW heeft gezeten. Ik wou hem ook kopen en kan het ook net betalen, maar weet niet of dat het waard is tegenover mijn De Rossi die alleen wat snelheid mist.
Lastig. Ene kant zit je nu in de WL waardoor hij wel wat hoger zal zijn. Andere kant als hij uit de packs is kan hij nog meer stijgen idd..
Ja precies, nog even aankijken dus.chengbondkwok schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:34:
[...]
Betalen lukt wel, maar ik heb het gevoel dat ik teveel ga betalen.
Ze willen zoveel mogelijk mensen dagelijks aan het spelen hebben idd. En dit is een mooi concept. Vind het leuk hoor! Alleen jammer dat ik 16 potjes mis in het weekend.YouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:27:
[...]
Komt er denk ik op neer dat ze je een reden geven om zoveel mogelijk online te komen en potjes te spelen, net als met de daily objectives.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Kan ik me voorstellen, vooral omdat je ook al de weekend league mist aangezien je niet in het weekend kan spelen.Leoon. schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:26:
[...]
Ze willen zoveel mogelijk mensen dagelijks aan het spelen hebben idd. En dit is een mooi concept. Vind het leuk hoor! Alleen jammer dat ik 16 potjes mis in het weekend.
Klopt lijkt me ook vet. Dus was daarom best wel blij met squad battles. Naast dat het best leuk is, van tijd tot tijd word ik echt weggespeeld en ik krijg pakjesssssYouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:30:
[...]
Kan ik me voorstellen, vooral omdat je ook al de weekend league mist aangezien je niet in het weekend kan spelen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Zou het ook fijner vinden om 45 potjes te spelen wanneer ik wil. Het is niet zo dat EA geen random teams kan selecteren wanneer het je 4 wedstrijden hebt gespeeld.Leoon. schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:26:
[...]
Ze willen zoveel mogelijk mensen dagelijks aan het spelen hebben idd. En dit is een mooi concept. Vind het leuk hoor! Alleen jammer dat ik 16 potjes mis in het weekend.
Denk precies dat dit het is, mensen "hooked" houden aan het spel en dus meer kans om fifa points te halen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Enige reden wat ik kan bedenken is dat ze een terugkomende "klant" willen die uiteindelijk Fifa points gaat kopen.
ik zou hem juist nu verkopen: WL staat voor de deur en met de eventuele Halloween Scream kaarten gaat de focus (en de coins) toch meer daarop liggen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Denk dat dat het is. Ik hoorde laatst ook al ergens dat de marketing afdeling van EA ook o.a. bezig is met het het leveren van korte promo filmpjes met veel actie om mensen te triggeren het spel te kopen (Dacht dat Chuboi dat ooit zei).YouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Denk precies dat dit het is, mensen "hooked" houden aan het spel en dus meer kans om fifa points te halen.
Zullen vast wel wat psychologen of marketing mensen achter zitten die het bedacht hebben.
Dat is het precies, ik was zelfs zo ver om dit jaar op het begin maar eens wat points te kopen (nog nooit gedaan en niet echt nodig. Vind het handelen echt leuk en vorig jaar +-5mln transfer profit gehad).Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Zou het ook fijner vinden om 45 potjes te spelen wanneer ik wil. Het is niet zo dat EA geen random teams kan selecteren wanneer het je 4 wedstrijden hebt gespeeld.
Het zou voor EA ook niet uitmaken wanneer een persoon de potjes speelt. Het is niet dat EA geld verdient aan dagelijkse objectives/squad battles. Enige reden wat ik kan bedenken is dat ze een terugkomende "klant" willen die uiteindelijk Fifa points gaat kopen.
Het doordeweeks spelen is wel een stuk relaxter dan in het weekend 40 potjes spelen voor rewards (nog steeds geen idee hoe mensen het doen).
[ Voor 21% gewijzigd door daboytim op 20-10-2017 12:47 ]
Verwijderd
Omdat hij een vrij goede zilveren kaart heeft en zilveren pakketten niet veel geopend worden. Het mooiste voorbeeld hiervan is Cristiano.daboytim schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:46:
Probeer een mooi PSV team samen te stellen, maar Luckassen kan ik nergens vinden op de transfermarkt. Is er iets aan de hand waardoor die niet bestaat?
Edit, zag er net een op de transferlijst staan, die ging voor 30K buy now.....
Verwijderd
Blijkbaar heeft het toch gewerktVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:04:
Net via die site gratis gekwalificeerd, maar dat was om 8:59, en was toen niet online op console. Dus vrees dat ik geen WL kan spelen dit weekendTerwijl ik nu vakantie heb. Ben kwalificatie helemaal vergeten, dus gisteravond snel DKT gespeeld, maar net in de finale op ongelofelijke wijze verloren dus maar zo geprobeerd, maar ben bang dat ik net te laat was.
Heb je niet een grote kans een ban te krijgen als je het eigenlijk helemaal niet verdiend om weekend league te spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:37:
[...]
Blijkbaar heeft het toch gewerktMorgen en overmorgen lekker WL spelen dus!
Zitten daar eigenlijk rated sbc's bij?pelidee schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:35:
7 uur vanavond komen de Halloween kaarten.
Zie Twitter van EA.
Yep, staat ook bij het formulier. Bij misbruik kun je gebanned worden.servival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:55:
[...]
Heb je niet een grote kans een ban te krijgen als je het eigenlijk helemaal niet verdiend om weekend league te spelen?
PSN/Steam: Xamsix
Ach, "grote kans" vraagt die, lijkt me sterk dat ze alles gaan checken.Xamsix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:00:
[...]
Yep, staat ook bij het formulier. Bij misbruik kun je gebanned worden.
Verwijderd
Totdat je een ban krijgt..Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:37:
[...]
Blijkbaar heeft het toch gewerktMorgen en overmorgen lekker WL spelen dus!
Verwijderd
Daar hebben ze vast wel een tooltje voor denk je niet?YouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:03:
[...]
Ach, "grote kans" vraagt die, lijkt me sterk dat ze alles gaan checken.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 14:22 ]
Een tooltje om erachter te komen of iemand disconnect door de servers of door eigen fout is haast niet te doen. Daarnaast geeft het zeker niet altijd en iedereen toegang.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:21:
[...]
Daar hebben ze vast wel een tooltje voor denk je niet?
Mag het hopen, slaat nergens op dat hij zich zo kwalificeert. Als die niet het toernooi kan winnen heb je gewoon simpel weg geen recht op deelname!
Verwijderd
Als je er zo van overtuigt ben dat je met gemak plaatst dan had je dat maar moeten doen. Je hebt geen tijd om even zoals jij zegt, 2x toernooi te doen, maar wel tijd om de WL zelf te spelen?YouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:28:
[...]
Een tooltje om erachter te komen of iemand disconnect door de servers of door eigen fout is haast niet te doen. Daarnaast geeft het zeker niet altijd en iedereen toegang.
Ik heb het zelf enkele keren gebruikt door tijdtekort, maar als ik alle 40 games speel of 2x het toernooi kwalificeer ik me met gemak, dus of ik dan geen recht heb weet ik niet.
Verder ook nooit problemen mee gehad.
Verwijderd
Ik heb me gisteren nog weten te plaatsen. Kreeg ook meteen dikke flame in me inbox..servival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:44:
Mij lukt het telkens niet om te kwalificeren.
Zat donderdag nog dichtbij door halve finale met 6-5 te verliezen.
20 schoten op doel en dan door 3 rebound goals verliezen![]()
Er vloog weer eens een controller door de kamer bij huize survival![]()
Ik kan hem geen ongelijk gevenVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:46:
[...]
Ik heb me gisteren nog weten te plaatsen. Kreeg ook meteen dikke flame in me inbox..
Stond 0-2 achter, 85e min 1-2 90e min 2-2 en in verlening niet gescoord dus penals. Pak ik de eerste 3 penals van hem allemaal en scoor ze zelf ook. Diegene was behoorlijk boos volgens mij
Verwijderd
Heb hem een mooie screenshot teruggestuurd met de bekerservival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:48:
[...]
Ik kan hem geen ongelijk geven![]()
Behalve dat berichtjes sturen. Dat vind ik zo kansloos.
Maandag nog een screenshot met de rewards erachteraanVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
Heb hem een mooie screenshot teruggestuurd met de beker
Foto's zeggen soms meer dan woorden
Verwijderd
Ik ben het met je eens hoor, dat het niet zo makkelijk zou moeten kunnen gaan. Maar ik snap niet dat je je er zo druk over maakt als iemand anders er gebruik van maakt. Heb het ook pas gebruikt toen ik vanochtend de finale op een vervelende manier verloor in m'n enige poging (geen echt legitieme reden, maar bij nood maak ik er een keertje gebruik vanVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:42:
[...]
Als je er zo van overtuigt ben dat je met gemak plaatst dan had je dat maar moeten doen. Je hebt geen tijd om even zoals jij zegt, 2x toernooi te doen, maar wel tijd om de WL zelf te spelen?![]()
Dat geldt voor heel veel mensen dat als ze alle 40 wedstrijden kunnen spelen etc etc.
Je bent niet gekwalificeerd dus je hebt er geen recht op, veel simpeler kunnen we het niet maken.
Ze kunnen vastwel achterhalen als je uberhaupt wel een finale hebt gespeeld in de afgelopen 3 dagen. De resultaten kunnen ze vast zo naar boven halen. Als daar gewone uitslagen tussen staan of je staat er helemaal niet tussen. Dan kunnen ze je er zo uit filteren.
En nogmaals het zou niet meer dan terecht zijn!
Verwijderd
Rewards van WL zijn pas op donderdags 20:00servival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:51:
[...]
Maandag nog een screenshot met de rewards erachteraan
Doe je het danVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
Rewards van WL zijn pas op donderdags 20:00
Verwijderd
Ik steek er moeite in en anderen plaatsen zich via een simpele muisklik.. Ja dat vind ik irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
Ik ben het met je eens hoor, dat het niet zo makkelijk zou moeten kunnen gaan. Maar ik snap niet dat je je er zo druk over maakt als iemand anders er gebruik van maakt. Heb het ook pas gebruikt toen ik vanochtend de finale op een vervelende manier verloor in m'n enige poging (geen echt legitieme reden, maar bij nood maak ik er een keertje gebruik van), had geen tijd deze week. En had kan natuurlijk prima dat je doordeweeks met werk (of in mijn geval school + huiswerk) geen tijd voor hebt, maar in het weekend wel. De meeste mensen hebben het in het weekend nou eenmaal minder druk. En nu al helemaal, want heb lekker vakantie komende week. Dus ik geniet er lekker van
Verwijderd
Vorige keer waren er speciale SBC's met position changed Halloween kaarten. Maar een beetje een overbodige vraag dit natuurlijk, want dat weten we nu uiteraard nog niettillietom schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
Zitten daar eigenlijk rated sbc's bij?Of kan je ze alleen maar packen?
In welk team speel je hem?servival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
Doe je het dan![]()
Weet iemand nog een betaalbare improvement van Gameiro?
Ik kom hem niet tegen maar misschien kijk ik eroverheen.
Verwijderd
Ja ik vind het ook niet eerlijk, maar voor mij persoonlijk was het nu de beste optie. Van mij mogen ze best nieuwe regels daarover opstellen. Maar je er zo over opwinden snap ik dan weer niet zoVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:55:
[...]
Ik steek er moeite in en anderen plaatsen zich via een simpele muisklik.. Ja dat vind ik irritant.
Ik vind het ook zeer triest dat mensen die links MISBRUIKEN. Ga EA er zeker op attenderen.
Geef anders iedereen dan maar toegang, waarom nog kwalificeren als je ook kan klikken?
Verwijderd
de regels zijn duidelijk, bij misbruik wordt je gebanned.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:00:
[...]
Ja ik vind het ook niet eerlijk, maar voor mij persoonlijk was het nu de beste optie. Van mij mogen ze best nieuwe regels daarover opstellen. Maar je er zo over opwinden snap ik dan weer niet zo
Ik snap je! Mee eens hoor. In principe wordt je ook niet zo maar gekwalificeerd. Het is en backup voor als je genaaid wordt met disconnects/no loss glitch (geloof ik).Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:55:
[...]
Ik steek er moeite in en anderen plaatsen zich via een simpele muisklik.. Ja dat vind ik irritant.
Ik vind het ook zeer triest dat mensen die links MISBRUIKEN. Ga EA er zeker op attenderen.
Geef anders iedereen dan maar toegang, waarom nog kwalificeren als je ook kan klikken?
Verwijderd
Klopt. Ik hoop dat ik niet gebanned word en dit niet meer hoef te gebruiken de rest van het jaarVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:02:
[...]
de regels zijn duidelijk, bij misbruik wordt je gebanned.
Ja zag ik inderdaad ook al! Heb hem meteen verkocht voor 72,5k (is toch 20k winst). Bellerin lijkt mij dan een mooie vervanger (en te combineren met niet-verhandelbare Isco).Razz89 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:38:
Otw aurier stijgt binnen een uur even 10 a 15k..
[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 20-10-2017 15:53 ]
Een vriend van mij legt altijd 3 paar schoenen voor zich neer als werp-object.servival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:44:
Mij lukt het telkens niet om te kwalificeren.
Zat donderdag nog dichtbij door halve finale met 6-5 te verliezen.
20 schoten op doel en dan door 3 rebound goals verliezen![]()
Er vloog weer eens een controller door de kamer bij huize survival![]()
Verwijderd
Dat ligt totaal aan waarin je geïnvesteerd hebt, welke SBC's er komen en hoeveel winst je wil maken.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:43:
Ik heb voor de scream cards geinvesteerd maar wanneer is het beste moment op ze op de markt te gooien?
Verwijderd
Ja dat kan. Van st naar ca van ca naar cam.KookSpook schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:56:
Toch nog even wat vraagjes.
Het is niet mogelijk toch om van je striker een cam te maken?
Daarnaast, maakt het nog uit wie je als aanvoerder selecteerd?
Jawel, door ST -> CF en dan CF -> CAM.KookSpook schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:56:
[ Voor 34% gewijzigd door AntraXxX op 20-10-2017 17:01 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Jawel dat is mogelijk. Heb ik zelf met Eder gedaan.KookSpook schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:56:
Verwijderd
Wat kan je daar voor investeren dan?llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:43:
Ik heb voor de scream cards geinvesteerd maar wanneer is het beste moment op ze op de markt te gooien?
Nu niks meer
Verwijderd
Verwijderd
Oké maar waar kon je dan in investeren dan?Skann schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:43:
[...]
Nu niks meer
Toch besloten voor de 88 Overmars te gaan. Nog 40k of zo bij elkaar handelen en dan heb ik hem. Hoop dat ie vanavond nog wat omlaag gaat qua prijs
[ Voor 35% gewijzigd door Bakkertje_01 op 20-10-2017 19:16 ]
Verwijderd
Klopt ik was er gisteren bijna door kon zo op de keep af werd getackeld kreeg een vrije trap mee maar had rood moeten zijnVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:58:
[...]
Ja dat kan. Van st naar ca van ca naar cam.
Valt het trouwens meer mensen op dat EA een doorgebroken speler niet herkent? Zovaak dat ik alleen naar de goal ga en ik onderuit gehaald wordt.. een kaart? Bijna nooit en als het een kaart is dan is het geel..
Burp
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 1% gewijzigd door Gropah op 20-10-2017 23:00 . Reden: ziektes laat je er maar even buiten ]
[ Voor 32% gewijzigd door Terranova op 20-10-2017 19:56 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Laatste jaar dat Ibra voetbalt wss. Wil je er niet mee spelen? Qua waarde zal hij vast alleen maar dalen totdat hij een keer potm wordt. Maar of dat gebeurt dit seizoen is een groot vraagteken.MauT86 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:15:
Zojuist Ibrahimovic uit pakje. Zouden jullie doen. Nu verkopen of wachten tot hij weer gaat spelen?
Ook jaBossie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:21:
Er is bijzonder veel lag in de menu's etc of ben ik de enige?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee, speel geen BPL, was mijn zelfde gedachte. Dus staat er nu op. Gaat me toch weer 100k opleveren 👍Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:23:
[...]
Laatste jaar dat Ibra voetbalt wss. Wil je er niet mee spelen? Qua waarde zal hij vast alleen maar dalen totdat hij een keer potm wordt. Maar of dat gebeurt dit seizoen is een groot vraagteken.
Nu je dit zo zegt denk ik dat Firmino naar de spits verkast en Ibra mijn cam wordt. Jesus is toch te slapjes voor mij.
Verwijderd
Ik heb er net eentje gekocht. Heb iets nodig om mijn winstreeks in WL te prolongeren. Sta nu op 4-1. Vorige week begon ik met iets van 2-10.MauT86 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:29:
[...]
Nee, speel geen BPL, was mijn zelfde gedachte. Dus staat er nu op. Gaat me toch weer 100k opleveren 👍
Verwijderd
Voor die SBC krijg je toch gewoon een gouden premium pakje? Die normaal 7500 coins kost?De Rikster schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:00:
Sakho uit een screampack van de sbc die easy te halen was doordat ik de benodigde spelers van Levante en Valencia al had als untradeables.
Zat ook nog een Marco Asensio in
Verwijderd
Je krijgt een 25K pack: 12 items, minimaal 10 goud, 3 rareVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:45:
[...]
Voor die SBC krijg je toch gewoon een gouden premium pakje? Die normaal 7500 coins kost?
Of krijg je er een speciale screampack voor terug?
Verwijderd
Weet je wat de reden van de verzakking was?Razz89 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:02:
Het was daarnet wel het moment om te investeren in spelers voor winst.. wauw wat zakten de prijzen van veel spelers zeg! Lekker hoor
Verwijderd
Veel mensen hebben geïnvesteerd in IF's en hoge rateds, door het ontbreken van SBC's waarvoor die nodig waren, gooiden mensen ze massaal op de markt. Ideaal om ze op te pikken (op open bid). Ik was helaas zo dom om niet in de hype te verkopen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:08:
[...]
Weet je wat de reden van de verzakking was?
Die komen altijd nog van pas.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Veel mensen hebben geïnvesteerd in IF's en hoge rateds, door het ontbreken van SBC's waarvoor die nodig waren, gooiden mensen ze massaal op de markt. Ideaal om ze op te pikken (op open bid). Ik was helaas zo dom om niet in de hype te verkopen.
Verwijderd
Precies. Het is dat m'n TL en kandidatenlijst al bijna vol zaten, anders had ik zeker nog veel meer opgepikt.
Verwijderd
Dat is wat iedereen zich afvraagtDelano1992 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:23:
Op basis van wat zijn de spelers gekozen voor de scream kaarten?
Thanks! Overigens zijn de prijzen aardig gedaald vanmiddag gelukkig me team verkocht uit frustratie haha.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Dat is wat iedereen zich afvraagtHeeft EA zich nooit over uitgelaten.
Verwijderd
Wat voor bekendmaking?Delano1992 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:29:
[...]
Thanks! Overigens zijn de prijzen aardig gedaald vanmiddag gelukkig me team verkocht uit frustratie haha.
Verwacht maandag na de wl en volgens mij een of andere bekendmaking? Nog een verdere daling
Nee een gold alle player pack met 3 rares a 25kVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:45:
[...]
Voor die SBC krijg je toch gewoon een gouden premium pakje? Die normaal 7500 coins kost?
Of krijg je er een speciale screampack voor terug?
Verwijderd
Ik verwacht niet dat EA twee grote promoties door elkaar heen gaat laten lopen. Maar we zullen zien
Its all in the game. Dan moest je de situatie voorkomen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
Je begrijpt dat ik switchte naar Koulibaly en wel een paar keer op b ramde he.
Verwijderd
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:06:
[...]
Its all in the game. Dan moest je de situatie voorkomen.
Verwijderd
Ik ga ff oefenen op voorkomen dat er slappe schoten dwars door mijn verdediging rollen en mijn spelers stil blijven staan.
Het is makkelijk om alles bij de game te gaan leggen. Tenzij je top 25 wekelijks bent dan snap ik dat je praat anders niet echt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:24:
[...]
Ik ga ff oefenen op voorkomen dat er slappe schoten dwars door mijn verdediging rollen en mijn spelers stil blijven staan.
Ondertussen wil ik Ibra een kans gunnen maar hij kan niet beslissen of hij een CDM of CB is. Zijn workrates zijn dezelfde als vorig jaar maar hij is nog vaker achterin te vinden voor mijn gevoel. Maar goed, heb maar 4 potjes met hem gespeeld.
Waarom niet, de Fifa gaat hun verkiezing echt niet verplaatsen omdat EA scream kaartjes in packs heeft gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:48:
[...]
Ik verwacht niet dat EA twee grote promoties door elkaar heen gaat laten lopen. Maar we zullen zien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq