Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:52
Kan iemand mij verder helpen?
Heb nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/626663
Op de lege plek heb ik Nainggolan, helaas is dat een huurspeler met nog 1 wedstrijd over.
Ik kan hem ook niet betalen op dit moment dus zoek een betaalbare vervanger (max 10k).
Zou ook de opstelling nog iets aan kunnen passen met een CDM, dan heb ik De Rossi nog in m'n club.

Verder wil ik Karsdorp nog vervangen, Florenzi is het doelwit maar die is ook duur (30k)
Zien jullie verder nog verbeterpunten? Benatia vervangen evt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de MM
Lanus - Riverplate is volgende week de halve finale van de Copa Libertadores. Kan die wedstrijd ook gekozen worden? Of gaat het vooral om competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:12
HansAnders07 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:33:
Kan iemand mij verder helpen?
Heb nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/626663
Op de lege plek heb ik Nainggolan, helaas is dat een huurspeler met nog 1 wedstrijd over.
Ik kan hem ook niet betalen op dit moment dus zoek een betaalbare vervanger (max 10k).
Zou ook de opstelling nog iets aan kunnen passen met een CDM, dan heb ik De Rossi nog in m'n club.

Verder wil ik Karsdorp nog vervangen, Florenzi is het doelwit maar die is ook duur (30k)
Zien jullie verder nog verbeterpunten? Benatia vervangen evt?
Je zou kunnen proberen met bonaventura. Je laat dan khedira tijdens de aanval verdedigen en bonaventura voorin blijven. Heb sinds gisteren ook gedaan alleen dan met een 4321 opstelling. Veel open ruimte voorin met de aanval en toch redelijk wat verdedigers achterin tijdens zijn aanval. Had gisteren 3 potten gewonnen met allemaal meer dan 4-0+ in divisie 7 (speelde bijna alleen maar SB, maar ben er nu van afgestapt na veel frustaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Mijn team is sinds maandag ook 150k gedaald in waarde :(
Weet nou nooit of het handig is om de hele boel te verkopen en dan na de crash weer terug te kopen.

https://www.futbin.com/18/squad/3825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Iemand die weet hoe lang het duurt wanneer ze de bieden block opheffen? Elke keer dat gezeik dat ik teveel gebruik heb gemaakt van bieden-knop, waardoor ik halve dagen niet meer kan bieden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MauT86 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:01:
Iemand die weet hoe lang het duurt wanneer ze de bieden block opheffen? Elke keer dat gezeik dat ik teveel gebruik heb gemaakt van bieden-knop, waardoor ik halve dagen niet meer kan bieden.
Een halve dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:38
Ik heb sinds kort Fifa 18 en probeer al een aantal dagen de fut web app/telefoon app te bereiken maar ik krijg elke keer dat er een probleem is met het connecten naar de account servers.

Hebben jullie hier ook last van ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Ja, maar iemand een idee hoe je dit kan omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
MauT86 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Ja, maar iemand een idee hoe je dit kan omzeilen?
Niet bieden? :+
Het is al jaren zo dat als je teveel biedingen doet binnen een bepaalde periode je een tijdelijke ban krijg van EA.

Misschien meer 'tussenpauzes' nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:28:
[...]

https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/

dat is deze link, werkte vorige week wel, deze week had ik minder succes.

Na 2 finales, toch nog gewonnen, eerste finale was erg frustrerend en die met 5-4 verloren door een uit alle hoeken scorende Jesus. 8 potjes op een avond spelen is dan best slopend als je maar 2-3 uurtjes hebt...

Vanochtend nog even FC Porto SBC gedaan. Heb hier Bakayoko uitgehaald wat me dus wat winst geeft.
Er staat wel bij dat ze acties ondernemen als je een ongeldige aanvraag doet?
Je mag het volgens hun alleen doen als je een toernooi gewonnnen hebt maar die niet mee telde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

Je mag het volgens hun alleen doen als je een toernooi gewonnnen hebt maar die niet mee telde?
Raad iedereen om daar in te schrijven. Geven regelmatig gratis speler weg van bepaalde rating. Vorige jaar kreeg je vanaf Juni iedere maand gratis een 83 of 84+ speler

EDIT: NVM dit is een andere link dit is degene die ik bedoel https://www.easports.com/...fa-17-championship-series

[ Voor 18% gewijzigd door SlqmLqck op 19-10-2017 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

De link is er voor als je door een bug/fout/connectie error niet gekwalificeerd bent terwijl dit wel het geval was.
Als je dat net bent zou ik er niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

SlqmLqck schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Raad iedereen om daar in te schrijven. Geven regelmatig gratis speler weg van bepaalde rating. Vorige jaar kreeg je vanaf Juni iedere maand gratis een 83 of 84+ speler

EDIT: NVM dit is een andere link dit is degene die ik bedoel https://www.easports.com/...fa-17-championship-series
Is die er ook al voor fifa 18? Want ik kan het nergens vinden.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
SlqmLqck schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:51:
[...]

Je zou kunnen proberen met bonaventura. Je laat dan khedira tijdens de aanval verdedigen en bonaventura voorin blijven. Heb sinds gisteren ook gedaan alleen dan met een 4321 opstelling. Veel open ruimte voorin met de aanval en toch redelijk wat verdedigers achterin tijdens zijn aanval. Had gisteren 3 potten gewonnen met allemaal meer dan 4-0+ in divisie 7 (speelde bijna alleen maar SB, maar ben er nu van afgestapt na veel frustaties).
Heb Bonaventura aangeschaft, thanks, vanavond even proberen. Ga die instellingen en rollen ook even meegeven. Parolo vrije rol? Of ook specifiek? En moet ik andere nog instellingen meegeven? Verdedigers terugblijven? Gebruik dat soort instellingen eigenlijk nooit, daar is dus nog wel wat winst te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
rSNNN schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Is die er ook al voor fifa 18? Want ik kan het nergens vinden.
https://www.easports.com/...ompete/fut-champions-club
Zou hier inschrijven wellicht dat ze vergeten zijn te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
HansAnders07 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Heb Bonaventura aangeschaft, thanks, vanavond even proberen. Ga die instellingen en rollen ook even meegeven. Parolo vrije rol? Of ook specifiek? En moet ik andere nog instellingen meegeven? Verdedigers terugblijven? Gebruik dat soort instellingen eigenlijk nooit, daar is dus nog wel wat winst te behalen.
verdedigers moeten allemaal achterin blijven. Ik zou in jou geval parolo en khedira ook achterin houden en stick to position en bonaventura op free roam en aanval. Je het vrij veel ruimte op het midden veld let daar wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
SlqmLqck schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

verdedigers moeten allemaal achterin blijven. Ik zou in jou geval parolo en khedira ook achterin houden en stick to position en bonaventura op free roam en aanval. Je het vrij veel ruimte op het midden veld let daar wel op.
Moeten? Dat is toch echt afhankelijk van je speelstijl.
Iedere speler is anders en mensen kunnen het beste zelf uitvinden wat het beste bij hun past qua Custom Tactics en Player Instructions. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
pelidee schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:03:
[...]

Moeten? Dat is toch echt afhankelijk van je speelstijl.
Iedere speler is anders en mensen kunnen het beste zelf uitvinden wat het beste bij hun past qua Custom Tactics en Player Instructions. :?
Tuurlijk, u vraagt wij draaien. Als hij iets anders wil kan dat ook, maar je loopt achter de feiten aan. Er komt dan namelijk altijd iemand vrij te staan als jou tegenstander met 3 aanvallers en 3/4 middenvelders speelt. Wij weten beide dat ping pong tactiek nu iets te goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 41212(2) speelt heb je geen vleugel spelers en is het juist wel fijn om je backs op gebalanceerd aanvallen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
SlqmLqck schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Tuurlijk, u vraagt wij draaien. Als hij iets anders wil kan dat ook, maar je loopt achter de feiten aan. Er komt dan namelijk altijd iemand vrij te staan als jou tegenstander met 3 aanvallers en 3/4 middenvelders speelt. Wij weten beide dat ping pong tactiek nu iets te goed is.
Vind het wel fijn om zo een basis van je te krijgen, dan kan ik daar zelf mee experimenteren.
Want je hebt ook looplijnen en mate van agressie en onderschepping etc maar daar merk ik met carrière bijvoorbeeld weinig effect van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:43:
Oeh, IF Alessandrini ziet er interessant uit voor mijn French squad. Mensen die hem ook gaan proberen?
Ik heb m gekocht :) Kan m alleen pas dit weekend uitproberen als ik wat tijd van de vrouw krijg O-) Dus met een beetje pech pas zondagavond als ze terug naar huis gaat haha :*)

Ben nu wel tevreden over mn team, heb nog 300k op de bank maar die ga ik denk ik gebruiken om te handelen. Zit inmiddels wel erg te twijfelen om mn xbox gewoon mee te nemen doordeweeks naar Londen :+

Heb in de spits nu Gameiro lopen en dat gaat mn eerste vervanging worden denk ik maar heb nog niet met m gespeeld. Misschien bevalt ie wel heel goed.

Wat betreft packluck zit ik wel heerlijk, heb er geen echt geld tegenaan gesmeten maar wel Auba, Kante, Ozil, Aurier OTW en Sanchez OTW uit packs gehaald :o :o :o :o :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Even een handelsupdate voor degene die het interesseren :)

Door de dikke payday rond de verschillende SBC afgelopen week weer opnieuw alle coins geïnvesteerd en mezelf getrakteerd voor een serie a team van 100K :p

Op dit moment in de aanbieding:

39x IF Zuber (11K)
17x IF Coosemans 10K (PotM de Bruyne hype)
10x OTW Kessie 30K (niet echt goeie aankoop gok ik)
6x IF Arnautovic 30K (goedkoopste BPL IF en 84 rating)
10x OTW Traore 12K (heb ik al tijdje en gaat winst opleveren)

Vandaag eerste sale met IF Zuber.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/j75cec.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:20:

Door de dikke payday rond de verschillende SBC afgelopen week weer opnieuw alle coins geïnvesteerd en mezelf getrakteerd voor een serie a team van 100K :p

39x IF Zuber (11K)

[afbeelding]
Wat doe je in de tussentijd, aangezien dit toch wel long-term investments zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

39x IF Zuber (11K)

[afbeelding]
Nice! Ik heb ook een aantal Traore's op de lijst staan, ga ik sowieso geen verlies op pakken en ik denk dat hij zeker 1 IF krijgt ergens dit seizoen. Belachelijke wrong foot skills dus zal geen enorme klapper worden maar wel leuk om winst op te pakken.

IF Coosemans is ook wel een goede tip. Kessie heb ik ook erg over getwijfeld maar uiteindelijk niet gedaan. Zelf nog een aantal Sanchez OTW liggen, speelt toch ook wel elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck

39x IF Zuber (11K)

[afbeelding]
Traore rare speler, had vorige jaar ook 'ineens' van die wedstrijden dat ie er 2 of 3 in schoot. Kan dus wel alleen is er in Frankrijk wel iets meer tegenstand denk ik. Zuber heb ik als supersub, nadat ik joaquin voor 38k had verkocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
YouR schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Wat doe je in de tussentijd, aangezien dit toch wel long-term investments zijn.
Ondertussen speel ik gewoon lekker wedstrijden en houd ik mijn OTW in de gaten. Vanavond spelen Traore en Kessie. Hoewel Europa League geen invloed heeft op een eventuele IF. Kan de prijs alsnog verdubbelen of meer als er doelpunten vallen. Puur door hype. Zie OTW Salah. Die ging als een raket na zijn 2 goals tegen Maribor.

Deze spelers zijn sowieso allemaal binnen 4 weken verkocht. En een behoorlijk deel nog sneller. Dan weer investeren etc. Discards als Zuber kunnen wel lang blijven, maar zodra er een SBC komt waar een IF nodig is, dan maak je makkelijk 6/7 winst per stuk. En ondertussen verkoop je dagelijks door lazy buyers. Zie plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
YouR schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Denk wel hoger als je al ziet hoe hoog zijn NIF is voor een 82 rated.
Wat is NIF ook alweer?

50 euro tegoed hier. Wanneer pakjes openen?
En maar wat draft spelen.

Zit te denken alli te laten gaan en te kiezen voor eriksen op 10

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Mars18 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:37:
[...]

Wat is NIF ook alweer?

Non.. in form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:48

Oekol

waka waka hey hey

Mars18 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:37:
[...]

Wat is NIF ook alweer?

Wanneer je er goed bij voelt, wanneer er spelers in de TOTW zitten die je leuk vind, voordat de mindere goden in prijs dalen --> ah bijna telaat.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Royz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

Speel je met 2 CVM en 2 CAM?
41212 (2) Met Eriksen op CAM en Pogba en DeBruyne op CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024

39x IF Zuber (11K)

[afbeelding]
Ik ben ook nog voor 5x Lichtsteiner (27k) gegaan. Benieuwd wat die gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wie van deze zouden jullie nemen?
Vind Kroos voor zijn prijs helemaal niet zoveel beter en kan zijn geld goed gebruiken om Bale te halen:
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
ErnstMid schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Nice! Ik heb ook een aantal Traore's op de lijst staan, ga ik sowieso geen verlies op pakken en ik denk dat hij zeker 1 IF krijgt ergens dit seizoen. Belachelijke wrong foot skills dus zal geen enorme klapper worden maar wel leuk om winst op te pakken.

IF Coosemans is ook wel een goede tip. Kessie heb ik ook erg over getwijfeld maar uiteindelijk niet gedaan. Zelf nog een aantal Sanchez OTW liggen, speelt toch ook wel elke week.
OTW handelen is leuk, maar vind lastig om het verkoop moment te bepalen. Kessie ging van 30K naar 40K vlak voor Inter - AC Milan. Toen had ik 95K kunnen pakken. Maar ik was hebberig en heb ze gehouden vervolgens gaan ze hem wisselen in de rust en crashed hij naar 30K.

Maja als hij een goal maakt gaat de prijs hard omhoog en laat je veel winst liggen als je voor de aftrap gecashed hebt. En bij een zware blessure gaat zijn prijs van 30K naar 15K en ben je alles kwijt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
PetrCech_3 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Voor die prijs had daar ook wel wat van willen hebben, maar had geen coins meer. Denk dat hij zeker snel richting de 40/45K gaat. Sowieso volgende week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Voor die prijs had daar ook wel wat van willen hebben, maar had geen coins meer. Denk dat hij zeker snel richting de 40/45K gaat. Sowieso volgende week vrijdag.
Voor 40/42k gezet. Goed in de gaten houden dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
[...]

Ongelooflijk hoe goedkoop die is idd. Beste RB in de Calcio A als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Skann schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Ongelooflijk hoe goedkoop die is idd. Beste RB in de Calcio A als je het mij vraagt.
Beter dan Florenzi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets van 75 wedstrijden met Florenzi gespeeld en vind Karsdorp net zo goed spelen. Vorig jaar was hij echt super maar vind hem dit jaar niet super bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:10
YouR schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:30:
[...]

Zie inderdaad dat mijn team van 430 naar 400k is gegaan, maar vind dat nog geen grote crash.
Vooral met de weekend league voor de deur, betwijfel ik of het nog echt extreem gaat worden voor het weekend.
Sommige spelers zijn in 1 week tijd in waarde gehalveerd.
Kan me nog van vorig jaar herinneren dat de eerste crash ook niet fors was. Maar na halloween stegen de prijzen weer enorm van de duurdere spelers. Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen komende dagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Nachtapotheker schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Kan me nog van vorig jaar herinneren dat de eerste crash ook niet fors was. Maar na halloween stegen de prijzen weer enorm van de duurdere spelers. Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen komende dagen :).
Zolang mijn Naingolan maar rond de 200k blijft, lig ik er niet zo wakker van, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Ik heb veel spelers met (flinke) winsten nog kunnen verkopen de laatste weken. Laatst nog een 100k winst op een normale de Bruyne. In het begin kiezen voor veel spelers verkopen en investeren in hoge rated spelers was voor mij een goede keus geweest (al snap ik dat niet iedereen deze luxe had).

Het grootste verschil in dit spel vind ik niet de spelers, maar de gebruikers. Ook als ik naar mezelf kijk haal ik nog lang niet het potentieel uit mijn team. Binnenkort maar eens in de spiegel kijken naar mijn eigen falen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
[...]

Ik probeer dat handelen een beetje te begrijpen, op basis waarvan denk je dat deze spelers dan flink gaan stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:04:
[...]

Ik heb veel spelers met (flinke) winsten nog kunnen verkopen de laatste weken. Laatst nog een 100k winst op een normale de Bruyne. In het begin kiezen voor veel spelers verkopen en investeren in hoge rated spelers was voor mij een goede keus geweest (al snap ik dat niet iedereen deze luxe had).

Het grootste verschil in dit spel vind ik niet de spelers, maar de gebruikers. Ook als ik naar mezelf kijk haal ik nog lang niet het potentieel uit mijn team. Binnenkort maar eens in de spiegel kijken naar mijn eigen falen.
Ja dat lijkt me een goede aanpak, het is dan alleen wel essentieel dat je dat je meteen een hoop coins hebt :P
Ik had gisteren 1 miljoen, maar speel nog niet met de topspelers. Mijn duurste is Vidal. Ik kijk de prijsontwikkelingen nog even aan en gebruik de coins vooral voor investeringen en dat betaalt zich dagelijks uit :). Later als de prijzen van de toppers wat lager zijn gaan we inkopen doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

In samenwerking met Fifa 18 heeft de eerste controller het leven gelaten. Wat beloofde een ontspannen potje tegen de CPU te worden, liep uit in een waare horror beleving. In de 89e minuut speelt de CPU gelijk 1-1, waarna ik de extra tijd in kon met een controller die uit twee stukken bestond. Heb met moeite de PS4 uit gekregen en zit me nu af te vragen waar die frustratie toch vandaan kwam. Zeker als je ziet dat die krengen al snel 50€ kosten :( ik ging dit jaar geen geld in Fifa pompen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Laatst online: 09:52
bbblije schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:55:
In samenwerking met Fifa 18 heeft de eerste controller het leven gelaten. Wat beloofde een ontspannen potje tegen de CPU te worden, liep uit in een waare horror beleving. In de 89e minuut speelt de CPU gelijk 1-1, waarna ik de extra tijd in kon met een controller die uit twee stukken bestond. Heb met moeite de PS4 uit gekregen en zit me nu af te vragen waar die frustratie toch vandaan kwam. Zeker als je ziet dat die krengen al snel 50€ kosten :( ik ging dit jaar geen geld in Fifa pompen :p
(Ik weet niet of dit onder reclame valt?)

Op groupon zijn de controllers momenteel te koop voor 38 incl verzendkosten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:29
Wel refurbished, al een keer in twee stukken gebroken en daarna weer in elkaar gezet. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn controllers vertonen ondertussen ook wat gebreken na veelvuldig op de grond gegooid te worden haha! Heeft mij ooit eens een laptop gekost die op de verkeerde plek op het verkeerde moment stond. Toch mooi die frustraties terwijl je altijd van te voren denkt "even ontspannen met een potje fifa".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik heb al 3 jaar geen controller meer gebroken.. afkloppen doet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Leoon. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:39:
[...]

Zag ik ook voorbij komen, maar dacht dat die wel weinig defence had. Dus moet nog even checken misschien wel heel ander land/competitie aan die kant.
Speelt ook bundesliga. Ik ga het met hem het komend weekend maar eens proberen

https://www.easports.com/...Id=iiGkjmUlnM6qc:FFA18PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

WittiW schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

Speelt ook bundesliga. Ik ga het met hem het komend weekend maar eens proberen

https://www.easports.com/...Id=iiGkjmUlnM6qc:FFA18PS4
Start de PS4 net op voor de dagelijkse 4 squad battles potjes. Ben benieuwd :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 21:04
Ben gisteren niet aan mijn 4 dagelijks squad battles toegekomen. Kan ik er vandaag dan 8 spelen en morgen 12 als ik vandaag ook niet kan? Of zijn de wedstrijden van gisteren al voorbij? (ik vraag me af altijd af hoeveel tijd ik heb, tussen de updates om te spelen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 08:08
Freshnub schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:26:
Ben gisteren niet aan mijn 4 dagelijks squad battles toegekomen. Kan ik er vandaag dan 8 spelen en morgen 12 als ik vandaag ook niet kan? Of zijn de wedstrijden van gisteren al voorbij? (ik vraag me af altijd af hoeveel tijd ik heb, tussen de updates om te spelen)
Je kan er inderdaad maximaal 8 spelen, dus van gisteren en vandaag. Als je vandaag niet kan en morgen gaat spelen, kun je dus 'vandaag' en 'morgen' spelen wat ook weer op 8 wedstrijden uitkomt.
Als het ware heb je dus gewoon 2 updates ter beschikking: die van dit moment en degene die hiervoor was.

Om 02:00 worden de nieuwe tegenstanders beschikbaar btw.

[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 19-10-2017 15:31 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
AntraXxX schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Je kan er inderdaad maximaal 8 spelen, dus van gisteren en vandaag. Als je vandaag niet kan en morgen gaat spelen, kun je dus 'vandaag' en 'morgen' spelen wat ook weer op 8 wedstrijden uitkomt.
Als het ware heb je dus gewoon 2 updates ter beschikking: die van dit moment en degene die hiervoor was.

Duidelijk en hoe zit het in het weekend, waar je om de 12 (8?) uur updates hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, uit medelijden wil ik wel een "oude "controller opsturen? :)

Hoef er niks voor te hebben ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Het kan wel maar je moet wel tactisch zijn met updates. Want als je gisteren niet gespeeld hebt en ook de update niet binnen hebt gehaald en vandaag doe je het ook niet. Dus morgen doe je pas updates dan begint hij volgens mij bij de meest recente en als je die dan gedaan hebt kan je niet terug ofzo..

Ik kon maandag niet spelen, maar heb zondag nacht 02:01 updates gedaan en deze op dinsdag middag gespeeld, daarna pas weer update gedaan en die van dinsdag gespeeld.
Als ik zondag nacht niet die update had gedaan had ik dinsdag die wedstrijden niet kunnen spelen. Want dan had ik pas op dinsdag updates kunnen doen en bij mijn weten krijg je dan de meest recente en thats it.

Zo heb ik het ervaren althans..
In het weekend heb ik expres even me ps4 voor 10:00 aangedaan om de updates binnen te halen want na 10:00 wordt ie ververst. Maar ik speel in het weekend pas na 12:00.

Hoop dat het nog een beetje te volgen is :P

ps.
Meer mensen dat fifa vastloopt als je bv even 3 min niks doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Hoop dat het nog een beetje te volgen is :P
Haha duidelijker had je het niet kunnen omschrijven. Dan zit er niets anders op dan vandaag 8 potjes spelen, en zaterdag de PS4 aan doen voor 10:00 en dan mijn vrijdag en zaterdag potjes afwerken.

Dat allemaal voor Elite 1-3, terwijl ik mijn beste prijzen kreeg toen ik Gold 3 was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Ik kon maandag niet spelen, maar heb zondag nacht 02:01 updates gedaan en deze op dinsdag middag gespeeld, daarna pas weer update gedaan en die van dinsdag gespeeld.
Als ik zondag nacht niet die update had gedaan had ik dinsdag die wedstrijden niet kunnen spelen. Want dan had ik pas op dinsdag updates kunnen doen en bij mijn weten krijg je dan de meest recente en thats it.
Precies, gisteren ook gedaan. Morgen heb ik vrij dus kan ik vandaag tot ergens in de nacht spelen.
Heb even het uitleg deel alleen mee ge-quote, mocht het voor sommige niet duidelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnub schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:41:
[...]

Haha duidelijker had je het niet kunnen omschrijven. Dan zit er niets anders op dan vandaag 8 potjes spelen, en zaterdag de PS4 aan doen voor 10:00 en dan mijn vrijdag en zaterdag potjes afwerken.

Dat allemaal voor Elite 1-3, terwijl ik mijn beste prijzen kreeg toen ik Gold 3 was 8)7
Als je zaterdag de potjes van vrijdag nog wilt spelen moet je ze voor 10:00 zaterdag gedaan hebben. Tussen 02:00 en 10:00 is er ook een update..

In het weekend is het om de 8uur update en dat begint om 02:00.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb mijn Kroos en Griezmann toch maar ingeruild voor Koke en Bale.
Mijn team nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oemoiw1yssGQjpIUcJFQDyyT/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 21% gewijzigd door servival7 op 19-10-2017 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freshnub schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:41:
[...]

Het word helaas onnodig complex gemaakt, ik had liever gezien dat je simpelweg het maximale aantal wedstrijden in queue had staan en vervolgens met refresh de volgende 4 binnenhaalt.

Dan zou je zonder gedoe de wedstrijden kunnen spelen op de momenten wanneer het schikt, nu moet je alsnog plannen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 09:30
Bossie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:21:
[...]

Het word helaas onnodig complex gemaakt, ik had liever gezien dat je simpelweg het maximale aantal wedstrijden in queue had staan en vervolgens met refresh de volgende 4 binnenhaalt.

Dan zou je zonder gedoe de wedstrijden kunnen spelen op de momenten wanneer het schikt, nu moet je alsnog plannen.
Dit is toch ook zo. Alleen max 4 wedstrijden in queue. Dus als je die van vandaag niet doet dan kun je die morgen doen en dan refreshen. Doe je ze niet dan vervallen ze...Niet zo heel moeilijk toch. Of begrijp ik je verkeerd?

Daarnaast moet het ook niet te makkelijk worden. Blijft een competitieve modus en dat gaat nou eenmaal gepaard met dit soort systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevo92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 10:58
Heeft niemand anders last van de popup dat je moet aantonen dat je geen robot bent?

Ik krijg hem nu soms al na 5x snel zoeken, kan nu niet eens meer kijken wat de laagste kaart van bijv D Silva is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Arwintju schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Dit is toch ook zo. Alleen max 4 wedstrijden in queue. Dus als je die van vandaag niet doet dan kun je die morgen doen en dan refreshen. Doe je ze niet dan vervallen ze...Niet zo heel moeilijk toch. Of begrijp ik je verkeerd?

Daarnaast moet het ook niet te makkelijk worden. Blijft een competitieve modus en dat gaat nou eenmaal gepaard met dit soort systemen.
Denk dat hij doelt op het feit dat je de wedstrijden kan opsparen. Dus als jij zondag voor het aflopen van de laatste deadline alle potjes wilt spelen, dan moet dat gewoon kunnen. Ik zou zelf ook een voorstaander zijn van zo een systeem. Helemaal met een job/huishouden/relatie, heb ik soms periodes van meer tijd om te gamen en periodes waarin ik helemaal geen tijd heb. Dit terwijl ik toch op een aardig niveau wil kunnen competen om prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Je MOET ze wel zelf in de "queue "zetten door te updaten. Als je dus niks inlaad kan je niet even refreshen en die van de dag terug nog even doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
servival7 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:45:
Ik heb mijn Kroos en Griezmann toch maar ingeruild voor Koke en Bale.
Mijn team nu:
[afbeelding]
Heb ook een (iets meer budget)La Liga team maar Koke springt er echt uit. Heb Dembele, Carrasco en Gameiro. Rakitic, Koke en Casemiro. Maar Koke is de Running Man in het team, superfijne speler om een-tweetjes mee aan te gaan. Zeker voor de Squad battles, waar opkomende spelers in aanvallen OP zijn. Na Willian (ander team) mijn meest fijne speler! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Als ik op de twitter van ea kijk, dan is het totw al sinds gister avond beschikbaar?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Mars18 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:50:
Als ik op de twitter van ea kijk, dan is het totw al sinds gister avond beschikbaar?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:50:
[...]

Denk dat hij doelt op het feit dat je de wedstrijden kan opsparen. Dus als jij zondag voor het aflopen van de laatste deadline alle potjes wilt spelen, dan moet dat gewoon kunnen. Ik zou zelf ook een voorstaander zijn van zo een systeem. Helemaal met een job/huishouden/relatie, heb ik soms periodes van meer tijd om te gamen en periodes waarin ik helemaal geen tijd heb. Dit terwijl ik toch op een aardig niveau wil kunnen competen om prijzen.
Precies :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie, wordt Al Nassr tegen Al Hilal een marquee matchup? Ben namelijk druk aan het investeren op die spelers (gouden en hoog rated zilveren spelers). Stiekem droom ik over hetzelfde geval met de Melbourne spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Milan juve niet makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke wie heeft een paar leuke investering tips voor mij? Mag in pm :P

Heb 250k aan coins, mijn team is redelijk compleet. Dus wil eigenlijk wat extra geld verdienen.
Ik weet dat de meeste mensen het niet hardop willen zeggen, maar 1 tip? in pm? pls? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schietdiebal
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-06 07:47
Beste mensen,

Ik wil graag een 4231 team (met 3 CAM's) met Aubameyang. De beginformatie mag elke zijn, zolang de chem maar goed is.

Verder wil ik graag Mhiktarian op CAM in de 4231.

Ik dacht zelf aan zoiets:

https://www.futbin.com/18/squad/632494

Ik twijfel alleen over Matic en Schmelzer. Verder zou ik bellerin vervangen voor Valencia maar dat maakt voor de chem. niet uit.

Heeft iemand misschien een leuk team, formatie maakt niet uit als die maar goed is om te switchen naar 4231 ingame met dus snelle CAM"s. Ik wil graag Mhiktarian en Aubemayeng erin en budget is rond de 750.000/800.000

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:59:
Oke wie heeft een paar leuke investering tips voor mij? Mag in pm :P

Heb 250k aan coins, mijn team is redelijk compleet. Dus wil eigenlijk wat extra geld verdienen.
Ik weet dat de meeste mensen het niet hardop willen zeggen, maar 1 tip? in pm? pls? :D
Investeren in Marquee Matchups. Ik investeer nu in de wedstrijd Al Nassr - Al Hilal. Gewoon veel bieden op gouden spelers van die clubs en hoge rated zilveren spelers. Ik heb de gouden spelers met 500 bieden kunnen krijgen en de zilveren van 200 tot 300. Grote kans dat ze alleen al in de hype (een of 2 dagen voor de bekendmaking van de marquee matchups) al redelijk duur zijn (rond de 1k). Ja dan heb je zeker winst. Ik heb nu 100 spelers gekocht van beide clubs wat. Redelijke kans dat dit ook een marquee matchup wordt. Wat denkt de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schietdiebal
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-06 07:47
Zoiets gaat het dan worden!

https://www.futbin.com/18/squad/640551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Tijd om zo Jesus in men rewards te krijgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bedoel je dit? @YouR :P
Ik had hem net in zo'n 12,5k pakket. Net als verratti en een inform LB uit argentinie.

Ik ga hem verkopen voordat die verder dropt in prijs.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-CVc0Fcsvdg]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:50:
Bedoel je dit? @YouR :P
Ik had hem net in zo'n 12,5k pakket. Net als verratti en een inform LB uit argentinie.

Ik ga hem verkopen voordat die verder dropt in prijs.

[video]
Poww, helaas, ik kreeg een troll griezmann (gameiro) en troll buffon (perrin) :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traore OTW stijgt nu al naar 20k zal dat nog hoger worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:50:
Traore OTW stijgt nu al naar 20k zal dat nog hoger worden?
Europese potten tellen toch niet voor totw?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 08:08
Hier een handige link (in het Engels) die ik net tegenkwam over een trading guide voor de Halloween Scream kaarten (voor een ieder die net zoals ik vorig jaar FUT heeft overgeslagen en dit dus nieuw is).

YouTube: FIFA 18 ULTIMATE HALLOWEEN TRADING GUIDE | TRADING TIPS | FIFA 18 UL...

Handig tijdschema vooraan in de video en daarna ook wel interessant om dat 'Ziyech' verhaal dat op het einde voorbij komt in de gaten te houden dit jaar. :)

-edit-
Dit stond in de comments en dat klinkt wel slim idd, wat denken jullie hiervan?
So when they're super boosted does that mean you could put one in the icon sbc and do the 86 and 87 squads insanely cheap as you'd have a 92+ rated card that's worth less than 100k? Interesting thought.

[ Voor 21% gewijzigd door AntraXxX op 19-10-2017 23:39 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:36:
[...]

Europese potten tellen toch niet voor totw?
Jawel, ze kunnen TOTGS krijgen, maar dat is pas als de groupsfase is afgelopen. Daarna kunnen ze MOTM en TOTKS krijgen. En die tellen dit jaar mee voor OTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een team waar 3 spelers niet op 10 chem zitten. Zelfs eentje op 6 chem. Wel 100 team chem. Merk je dit tijdens het spelen?
Het gaat om dit team.

https://www.easports.com/...Id=ipVhlMpSnM6Jy:FFA18PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iedereen succes in de Weekend League,

Ik ga hier mee beginnen in de WL,
https://www.futbin.com/18/squad/654850

Ik heb Martial op de bank nog.

Heb nog 60.000 aan munten, wat zouden jullie nog aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 02:12:
Ik heb een team waar 3 spelers niet op 10 chem zitten. Zelfs eentje op 6 chem. Wel 100 team chem. Merk je dit tijdens het spelen?
Het gaat om dit team.

Merk je niks van. Zelfs op 4 chem heb ik de afgelopen jaren weinig gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 02:12:
Het gaat om dit team.

Het is niet ideaal om ze op lagere chem te hebben, maar ik denk dat een chemstyle belangrijker is dan het aantal chem punten zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YouR
https://www.reddit.com/r/...oto_guide_for_players_of/

Mooie guide voor het kiezen van je Calcio A spelers.

Edit: In de comments is Lukaku supervaak genoemd als goeie optie en de vraag waarom die niet guide staat. Ben ik toch niet de enige.

[ Voor 31% gewijzigd door YouR op 20-10-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Freshnub schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:50:
[...]

Ik kan door de weeks wel en in het weekend niet. Dus het zou mij heel goed uitkomen ook inderdaad. Kan nu nooit hoog komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Leoon. schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:26:
[...]

Ik kan door de weeks wel en in het weekend niet. Dus het zou mij heel goed uitkomen ook inderdaad. Kan nu nooit hoog komen..
Komt er denk ik op neer dat ze je een reden geven om zoveel mogelijk online te komen en potjes te spelen, net als met de daily objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net via die site gratis gekwalificeerd, maar dat was om 8:59, en was toen niet online op console. Dus vrees dat ik geen WL kan spelen dit weekend :( Terwijl ik nu vakantie heb. Ben kwalificatie helemaal vergeten, dus gisteravond snel DKT gespeeld, maar net in de finale op ongelofelijke wijze verloren dus maar zo geprobeerd, maar ben bang dat ik net te laat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:23:
[...]

Het is niet ideaal om ze op lagere chem te hebben, maar ik denk dat een chemstyle belangrijker is dan het aantal chem punten zeg maar.
Impact chem style is ook minder als je speler een lage chemistry heeft.

Kijk anders eens naar de chemstyle sliders op futbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bossie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Impact chem style is ook minder als je speler een lage chemistry heeft.

Kijk anders eens naar de chemstyle sliders op futbin.
Dat is waar, persoonlijk zorg ik ook altijd dat iedereen 10 chem heeft, wil geen stats mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:15
Heb ik gisteren Omar El Somar IF gepackat.
Aangezien ik op PL team zit wil ik deze verkopen. Nu zie ik het meeste rond de 12.500 coins gepost worden zonder soms een bod en soms enkele van boven de 80.000 waar ook nog een bod op is gedaan.
Kan iemand dit verklaren?
En hoe kan ik beste met zo'n speler omgaan voor verkoop, eerste keer UT en eerste IF speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

d-vine schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:15:
Aangezien ik op PL team zit wil ik deze verkopen. Nu zie ik het meeste rond de 12.500 coins gepost worden zonder soms een bod en soms enkele van boven de 80.000 waar ook nog een bod op is gedaan.
En hoe kan ik beste met zo'n speler omgaan voor verkoop, eerste keer UT en eerste IF speler.
Die met 80.000 coins zijn waarschijnlijk mensen die coins naar een account willen transferen, dat is niet zijn waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
d-vine schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:15:
En wat betreft wanneer te verkopen, je kan wachten tot die misschien later meer waard wordt doordat die nodig is in een SBC, al gok ik dat dit bij de desbetreffende speler niet snel het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:18
Iemand enig idee waarom Matuidi nog zo duur is? Weekend League? Nog niet genoeg packs geopend?

75K vind ik namelijk een behoorlijk bedrag waar hij voor zijn TOTW kaartje 50K was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
chengbondkwok schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:27:
Iemand enig idee waarom Matuidi nog zo duur is? Weekend League? Nog niet genoeg packs geopend?

75K vind ik namelijk een behoorlijk bedrag waar hij voor zijn TOTW kaartje 50K was.
Populaire speler en wordt denk ik steeds meer gewaardeerd door spelers + dat hij idd in TOTW heeft gezeten. Ik wou hem ook kopen en kan het ook net betalen, maar weet niet of dat het waard is tegenover mijn De Rossi die alleen wat snelheid mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:15
Thanks,
El somar is niet echt een populaire speler in de markt, ik wacht heel even en dan gaat hij voor gangbare prijs de markt op. hij is toch gepacked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Oeffel schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:39:
[...]

Heb ook een (iets meer budget)La Liga team maar Koke springt er echt uit. Heb Dembele, Carrasco en Gameiro. Rakitic, Koke en Casemiro. Maar Koke is de Running Man in het team, superfijne speler om een-tweetjes mee aan te gaan. Zeker voor de Squad battles, waar opkomende spelers in aanvallen OP zijn. Na Willian (ander team) mijn meest fijne speler! _/-\o_
Wacht maar tot je Suarez kan kopen. Wat een speler is dat. _/-\o_
Bale schoot er gisteren ook gelijk 4 in bij zijn debuut. Ook wel lekker. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
servival7 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:45:
[...]

Wacht maar tot je Suarez kan kopen. Wat een speler is dat. _/-\o_
Bale schoot er gisteren ook gelijk 4 in bij zijn debuut. Ook wel lekker. :9
Kijk, merk je niks van 7 chem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Eindelijk beetje packluck. Weekend League Gold 3 rewards, Renato Sanches én IF Sterling!
Pagina: 1 ... 43 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs