Heb me nog niet aan BPL gewaagd, maar tegen me in de WL was hij echt waanzinnig goed.PetrCech_3 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:20:
[...]
Ook wel enigszins terecht. Bizar hoe chill hij is...
Verwijderd
Verkoop snel je Berezutski (79), hij is 4,5-5K terwijl hij geen IF krijgt, maar zijn broer
Is ook niet nodig...: https://www.futbin.com/18/squad/468803YouR schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:21:
[...]
Heb me nog niet aan BPL gewaagd, maar tegen me in de WL was hij echt waanzinnig goed.
Best net kaartje nog he?! Kwam er alleen achter dat in de 352 waar ik mee speel ze geen driehoekje kunnen worden. Super sad
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Mooi team! ik raad Jordan Lukaku aan, mijn persoonlijke held in fifa 18.PetrCech_3 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:24:
[...]
Is ook niet nodig...: https://www.futbin.com/18/squad/468803
Verwijderd
Zeker, voor een chem goed all round, 2* WF is wel echt zonde.Leoon. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:25:
[...]
Best net kaartje nog he?! Kwam er alleen achter dat in de 352 waar ik mee speel ze geen driehoekje kunnen worden. Super sad
Real? Oke, ik ga hem testen vnv... Ben benieuwdYouR schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:28:
[...]
Mooi team! ik raad Jordan Lukaku aan, mijn persoonlijke held in fifa 18.
Lukaku is een goeie back ja.. maar vind persoonlijk Ghoulam makkelijker en beter verdedigen. Voor counter en pacehoeren is Dalbert beter.PetrCech_3 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:31:
[...]
Real? Oke, ik ga hem testen vnv... Ben benieuwd
Voor die 1,5k wil ik hem wel een avondje testenShreddaaa schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:33:
[...]
Lukaku is een goeie back ja.. maar vind persoonlijk Ghoulam makkelijker en beter verdedigen. Voor counter en pacehoeren is Dalbert beter.
Ja behoorlijk. Ga denk ik maar m'n team met locadia wegdoen en 1 om Zuber IF heen bouwen. Dat kaartje is echt ziek. En maar 12kVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:28:
[...]
Zeker, voor een chem goed all round, 2* WF is wel echt zonde.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Ja die heb ik een heel aantal keer gehaald als investement, prima kaart inderdaad.Leoon. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:45:
[...]
Ja behoorlijk. Ga denk ik maar m'n team met locadia wegdoen en 1 om Zuber IF heen bouwen. Dat kaartje is echt ziek. En maar 12k
hoe is die real triangle in je team, dacht er ook aan om dit te doen voor mijn serie a.PetrCech_3 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:24:
[...]
Is ook niet nodig...: https://www.futbin.com/18/squad/468803
Modric gaat vanavond pas getest worden. Varane en Carvajal vind ik geweldig. Met name Varane is echt een beest. Moet ik wel zeggen dat ik niets aanvallends van mijn verdedigers vraag. Ze staan alle 4 op Stay Back While Attacking.Bakkertje_01 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:53:
[...]
hoe is die real triangle in je team, dacht er ook aan om dit te doen voor mijn serie a.
Verwijderd
Snap je het wel?Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:04:
[...]
Kan prima toch? Degene die de spelers bestuurt heeft uiteraard veel meer invloed dan het team
Ik had het over squad battles..
Verwijderd
Oh. Dan nog, zoals ik eerder al zei, de Chemistry heeft niet veel invloed. Ronaldo op 7 chem is alsnog veel beter dan Insigne op 10. Daarnaast heeft dat ook met het niveau, tactiek, je mindset, pech/geluk etc. te maken.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:21:
[...]
Snap je het wel?
Ik had het over squad battles..
Verwijderd
ZOALS IK AL EERDER zei is het gescript. Een team van 75 raiting met chem 70 speelt mij helemaal zoek, silver spelers die mijn linksback ( Alba ) eruit sprinten.. Is allemaal gescripte rotzooi.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:23:
[...]
Oh. Dan nog, zoals ik eerder al zei, de Chemistry heeft niet veel invloed. Ronaldo op 7 chem is alsnog veel beter dan Insigne op 10. Daarnaast heeft dat ook met het niveau, tactiek, je mindset, pech/geluk etc. te maken.
Vanmiddag win ik weer dik van een team met 85 raiting en 100 chem.. Logica? Nee gescript!
ZOALS IK AL EERDER ZEI!
Mad?Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:26:
[...]
ZOALS IK AL EERDER zei is het gescript. Een team van 75 raiting met chem 70 speelt mij helemaal zoek, silver spelers die mijn linksback ( Alba ) eruit sprinten.. Is allemaal gescripte rotzooi.
Vanmiddag win ik weer dik van een team met 85 raiting en 100 chem.. Logica? Nee gescript!
ZOALS IK AL EERDER ZEI!
Wat als die zilver speler 90 pace heeft
Verwijderd
Alba heeft hoger dan 90 pace en sprint ZONDER BAL.stomley schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:28:
[...]
Mad?
Mad? Nee hoor, beetje irritant van die betweterige antwoorden. Zoveel mensen die het aangeven, maar nee volgens "hem " ligt het aan andere dingen, zoals hij al eerder aangaf...

Ben de Overmars SBC aan het doen voor mijn Ajax allstar team.
Maar 0,0 packluck, waardoor ik hem voorlopig niet afkrijg
Heb er 5/7 gedaan, de eerste vier en de laatste.
Had toevallig wel Jesus vorige week in pack, speelde heerlijk (maar 1 wedstrijd getest, toen ps4 uitgeleend helaas), dus die moet maar in de verkoop, zal wel wat waard worden dit weekend.
Had toevallig wel Jesus vorige week in pack, speelde heerlijk (maar 1 wedstrijd getest, toen ps4 uitgeleend helaas), dus die moet maar in de verkoop, zal wel wat waard worden dit weekend.
Voor mijn bpl squad ben ik op zoek naar een cdm in mijn 4-2-1-2-1 opstelling. Heb nu wilshere maar die bevalt niet. Iemand ideeen voor een betaalbare verbetering? Max 20k.
Is bv fernandinho wat?
Is bv fernandinho wat?
Houd vol! Overmars is de moeite waard.jongf7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:31:
Ben de Overmars SBC aan het doen voor mijn Ajax allstar team.
Verwijderd
Doe niet zo kansloos. Het spel heeft overduidelijk fouten. Ik speel dagelijks squad battles en zie de meest vreemde dingen gebeuren. Zo gebeurde vandaag dit: https://streamable.com/wqjmv. Een 86 rated Nainggolan die zijn voet opeens omhoog doet in de 90e minuut waardoor de 1-1 viel. Je kunt mij veel wijs maken maar als je tijdens een aantal potjes Fifa echt niet ziet dat er wat mis is met passing, shooting en andere vreemde dingen die er tijdens een potje gebeuren dan moet je toch eens een bril opzettenstomley schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:28:
[...]
Mad?

Ik zal wel moeten, zonde van die 5 die ik al gedaan heb anders
Matchfixing hebben ze ook in fifa zitten. Fifa is echt een real voetbal simVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:52:
[...]
Doe niet zo kansloos. Het spel heeft overduidelijk fouten. Ik speel dagelijks squad battles en zie de meest vreemde dingen gebeuren. Zo gebeurde vandaag dit: https://streamable.com/wqjmv. Een 86 rated Nainggolan die zijn voet opeens omhoog doet in de 90e minuut waardoor de 1-1 viel. Je kunt mij veel wijs maken maar als je tijdens een aantal potjes Fifa echt niet ziet dat er wat mis is met passing, shooting en andere vreemde dingen die er tijdens een potje gebeuren dan moet je toch eens een bril opzetten
Verwijderd
Het meest prachtige aan dit spel vind ik de scheidsrechters. Dit is al jaren zo krom als wat dat de logica ver te zoeken isKookSpook schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:57:
[...]
Matchfixing hebben ze ook in fifa zitten. Fifa is echt een real voetbal sim
Kramaric if voor Rm. Ook een 12k. Top vleugels danLeoon. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:45:
[...]
Ja behoorlijk. Ga denk ik maar m'n team met locadia wegdoen en 1 om Zuber IF heen bouwen. Dat kaartje is echt ziek. En maar 12k
Zit erg in dubio.. heb afgelopen week 1,3 mil bij elkaar gesprokkeld. Wil nu een mooi team bouwen en wasrschijnlijk wordt dat calcio a of miss toch de bpl. Maar kan ik beter wachten op maandag of op dinsdag? Of juist vanavond omdat nu de if van deze week in de pakketjes zitten? Ook las ik vorige weekiets over een crash as maandag? Maar daar zie ik niks meer van
Zoals ook al op reddit werd aangetoond, in SQ worden de stats van de tegenstander geboost afhankelijk van de gekozen moeilijksgraad.stomley schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:28:
[...]
Mad?
Je krijgt zelfs visueel te zien hoeveel de tegenstander geboost word als je de moeilijkheidsgraad selecteerd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik speel al mijn potjes op legendarisch. Dus die boost is elke x hetzelfde en dus niet het geen waar ik het over heb....Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:10:
[...]
Zoals ook al op reddit werd aangetoond, in SQ worden de stats van de tegenstander geboost afhankelijk van de gekozen moeilijksgraad.
Je krijgt zelfs visueel te zien hoeveel de tegenstander geboost word als je de moeilijkheidsgraad selecteerd.
Bakayoko, de Kante 2.0.KookSpook schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:42:
Voor mijn bpl squad ben ik op zoek naar een cdm in mijn 4-2-1-2-1 opstelling. Heb nu wilshere maar die bevalt niet. Iemand ideeen voor een betaalbare verbetering? Max 20k.
Is bv fernandinho wat?
Net boven de 20K.
Zag ik ook voorbij komen, maar dacht dat die wel weinig defence had. Dus moet nog even checken misschien wel heel ander land/competitie aan die kant.WittiW schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:04:
[...]
Kramaric if voor Rm. Ook een 12k. Top vleugels dan
Je kan iets ook te serieus nemen xDVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:52:
[...]
Doe niet zo kansloos. Het spel heeft overduidelijk fouten. Ik speel dagelijks squad battles en zie de meest vreemde dingen gebeuren. Zo gebeurde vandaag dit: https://streamable.com/wqjmv. Een 86 rated Nainggolan die zijn voet opeens omhoog doet in de 90e minuut waardoor de 1-1 viel. Je kunt mij veel wijs maken maar als je tijdens een aantal potjes Fifa echt niet ziet dat er wat mis is met passing, shooting en andere vreemde dingen die er tijdens een potje gebeuren dan moet je toch eens een bril opzetten
Deze is al poosje terug op het forum geplaatst.masterjula schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:41:
Nieuwe TOTW. Kun je hier zeg maar profijt uithalen als je het goed gokt?
Bijvoorbeeld door ze vast in te kopen of whatever? .. (tips?)
[afbeelding]
Verwijderd
Dat de tegenstanders geboost worden is begrijpelijk maar daardoor hoeven je eigen spelers toch geen last te hebben van struikelpartijen, drijfzand, belabbelde passing en noem het maar op.Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:10:
[...]
Zoals ook al op reddit werd aangetoond, in SQ worden de stats van de tegenstander geboost afhankelijk van de gekozen moeilijksgraad.
Als ik kijk naar mijn voorhoede: https://imgur.com/a/XIhYT
Met 2 meer dan 150 wedstrijden gespeeld. Ik weet inmiddels wel een beetje hoe ze op het veld moeten aan voelen.
Je kunt ook te domme reacties plaatsen hier.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 19:04 ]
Aan gedacht, maar dan zit je met een untradable. Voor nu is hij wel handig, maar na de toty zou die overbodig zijn geworden denk ik. Dan is het wel een flinke coin drain. If de Bruyne kan ik nog verkopen.Vissert schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
RUi costa SBC is misschien een optie? Vergelijkbare stats als de Bryune. Wel wat sneller en goedkoper en krijgt er nog een zooi packs voor terug.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Er zitten uiteraard fouten in het spel, maar dat is wat anders dan EA ervan te verdenken dat ze je expres laten verliezen in SB...Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:52:
[...]
Hier op reddit denken ze er toch anders over : https://www.reddit.com/r/...les_full_analyze_how_cpu/Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:05:
[...]
Er zitten uiteraard fouten in het spel, maar dat is wat anders dan EA ervan te verdenken dat ze je expres laten verliezen in SB...
Verwijderd
Heb het ook niet over expres verliezen. Ik vind het prima dat de computer geboost wordt wanneer je legendary of ultimate kiest maar het moet niet zo zijn dat mijn spelers op een gegeven moment gedowngrade worden. Het gaat hier om mijn spelers slechter maken, dit maakt het niet onmogelijk om nog gewoon 3 punten te pakken.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:05:
[...]
Er zitten uiteraard fouten in het spel, maar dat is wat anders dan EA ervan te verdenken dat ze je expres laten verliezen in SB...
Ik had hem laatst al gepost maar zal het opnieuw doen: https://www.reddit.com/r/.../?st=j8xal5dz&sh=cfce88fb
Dit overkomt mij ook zo nu en dan. En wanneer dit rond de 16 is dan voel ik mij toch wel een beetje genaaid als daardoor de AI/tegenstander kan scoren.
Verwijderd
Ja ik reageerde eerder op die ander. Maar zelf heb ik totaal niet het gevoel dat ik gedowngrade wordt, gaan soms onverklaarbare dingen fout, maar zo'n game is gewoon niet perfect. Nu ik weet hoe ik moet spelen win ik zonder problemen op legendary, mis weleens een 1-op-1 en cpu scoort weleens een ziek afstandsschot, maar andersom mist de cpu ook genoeg grote kansen.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Heb het ook niet over expres verliezen. Ik vind het prima dat de computer geboost wordt wanneer je legendary of ultimate kiest maar het moet niet zo zijn dat mijn spelers op een gegeven moment gedowngrade worden. Het gaat hier om mijn spelers slechter maken, dit maakt het niet onmogelijk om nog gewoon 3 punten te pakken.
Ik had hem laatst al gepost maar zal het opnieuw doen:
Dit overkomt mij ook zo nu en dan. En wanneer dit rond de 16 is dan voel ik mij toch wel een beetje genaaid als daardoor de AI/tegenstander kan scoren.https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/76fkhd/signs_that_fifa_ai_will_score_a_goal_in_squad/doe2ch8/?st=j8xal5dz&sh=cfce88fb
Dit overkomt mij ook dagelijks. Al een paar keer in absolute rage mn pc uitgezet...Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:52:
[...]
dat is het alu hoedje forumBledismauw schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Hier op reddit denken ze er toch anders over : https://www.reddit.com/r/...les_full_analyze_how_cpu/

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Op dit moment mijn La Liga team. Wat vinden jullie?
https://www.easports.com/...Id=dyzKi1sfnM50u:FFA18PS4
Klopt, volgens mij heb ik zelfs een voorbeeld in het draadje gepostVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Heb het ook niet over expres verliezen. Ik vind het prima dat de computer geboost wordt wanneer je legendary of ultimate kiest maar het moet niet zo zijn dat mijn spelers op een gegeven moment gedowngrade worden. Het gaat hier om mijn spelers slechter maken, dit maakt het niet onmogelijk om nog gewoon 3 punten te pakken.
Ik had hem laatst al gepost maar zal het opnieuw doen: https://www.reddit.com/r/.../?st=j8xal5dz&sh=cfce88fb
Dit overkomt mij ook zo nu en dan. En wanneer dit rond de 16 is dan voel ik mij toch wel een beetje genaaid als daardoor de AI/tegenstander kan scoren.
Maar je kan er druk om maken, of je kan het gewoon laten en verder spelen (of niet).
Omgekeerd zie ik het ook regelmatig in SQ, dat de AI opgelegde kansen mist die er online sowieso in waren gegaan
Ik kan een hele lijst opnoemen met "persoonlijke" verbeterpunten voor Fifa, maar de game zal nooit perfect zijn doordat er zoveel ai assisted functies in zitten, maar de gameplay zal ook nooit perfect omdat lag/latency altijd impact heeft op online games.
Uiteindelijk zitten we toch allemaal weer te spelen.
@Grudgie niets mis mee, maar daarnaast nog genoeg leuke upgrademogelijkheden om naar toe te werken
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 18-10-2017 20:42 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, ben ook aan het opbouwen. Kost alleen wat geld he en geduld met packs die je krijgt.Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:41:
[...]
@Grudgie niets mis mee, maar daarnaast nog genoeg leuke upgrademogelijkheden om naar toe te werken
Ik zou hiermee een andere opstelling spelen, Koke en Marco Asensio komen bijvoorbeeld veel beter uit de verf als CAM.Grudgie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:30:
Op dit moment mijn La Liga team. Wat vinden jullie?
Als spits zou ik Iago Aspas erbij kopen, speel al een tijdje met zijn regular kaartje en die legt ze er van overal in zolang je binnen de 16 bent.
Ik speel een team met een hoop dezelfde spelers maar in 4-1-2-1-2:
Adan (IF)
Filipe Luis - Godin - Ruiz - Carvajal
Casemiro
Deulofeu - Castillo
Asensio
Benzema - Aduriz
Ik wissel veel met Silva en Asensio op CAM.De Rikster schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:51:
[...]
Ik zou hiermee een andere opstelling spelen, Koke en Marco Asensio komen bijvoorbeeld veel beter uit de verf als CAM.
Als spits zou ik Iago Aspas erbij kopen, speel al een tijdje met zijn regular kaartje en die legt ze er van overal in zolang je binnen de 16 bent.
Ik speel een team met een hoop dezelfde spelers maar in 4-1-2-1-2:
Adan (IF)
Filipe Luis - Godin - Ruiz - Carvajal
Casemiro
Deulofeu - Castillo
Asensio
Benzema - Aduriz
Hoe kan ik mijn opstelling dan beter maken?
Verwijderd
In plaats van kopjes geven aan EA kun je er ook gewoon wat aan doen. Bild, een Duits blad heeft het spel ook onder de loep genomen en vragen gesteld over o.a. de updates van het spel. Latency/lag kan nooit spelen offline bij squad battles.Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:41:
[...]
Klopt, volgens mij heb ik zelfs een voorbeeld in het draadje gepost
Maar je kan er druk om maken, of je kan het gewoon laten en verder spelen (of niet).
Omgekeerd zie ik het ook regelmatig in SQ, dat de AI opgelegde kansen mist die er online sowieso in waren gegaan
Ik kan een hele lijst opnoemen met "persoonlijke" verbeterpunten voor Fifa, maar de game zal nooit perfect zijn doordat er zoveel ai assisted functies in zitten, maar de gameplay zal ook nooit perfect omdat lag/latency altijd impact heeft op online games.
Uiteindelijk zitten we toch allemaal weer te spelen.
P.s. Het is eerder SB dan SQ maar goed
https://www.reddit.com/r/..._shaw_breaks_his_neck_to/
Geen idee hoe ik dit filmpje direct kan plaatsen hier, maar what the actual fuck. Of het nou een animatiebug of echt scripting, dit is wel echt bizar
Geen idee hoe ik dit filmpje direct kan plaatsen hier, maar what the actual fuck. Of het nou een animatiebug of echt scripting, dit is wel echt bizar

Verwijderd
Je moet voor de grap eens kijken welke games allemaal gebouwd zijn op de Frostbite 3.0 engine (wat Fifa 17 en 18 ook gebruiken): Wikipedia: Frostbite (game engine)Terranova schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:09:
Dan ga je je wel realiseren dat sommige dingen echt alleen bij Fifa gebeuren. Ik heb heel wat Battlefield gespeeld maar daar nooit zulke dingen gezien

Ach elk spel heeft zijn fratsen en EA is niet anders. Het zijn krenten die gewoon elk jaar met een half product wegkomen.Terranova schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:09:
Het is grappiger dat mensen bugs elke keer maar weer gebruiken als excuus omdat ze zelf persoonlijk falen. Klassiek dat je ze alleen hoort klagen als ze het tegen hebben, maar als ze het mee hebben dat is het natuurlijk nooit een bug, maar hun eigen geweldige skills
Volgens mij hoeven we deze hele oude koe niet uit de sloot te halen wat betreft bugs, want er komt toch geen oplossing voor. En om hier nu weer tig pagina's over vol te schrijven.......
Nondeju die weekendleague kwalificatie... kom steeds in de finale maar ga er steeds af. Net 3-1 voor, 3-3, met pingels eraf. Godv.....
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Blijf het grappig vinden dat je het eigenlijk een k*t spel vindt, maar toch blijf je het spelen. Waarom zou ea het dan veranderen? XDVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:14:
[...]
Je moet voor de grap eens kijken welke games allemaal gebouwd zijn op de Frostbite 3.0 engine (wat Fifa 17 en 18 ook gebruiken): Wikipedia: Frostbite (game engine)
Dan ga je je wel realiseren dat sommige dingen echt alleen bij Fifa gebeuren. Ik heb heel wat Battlefield gespeeld maar daar nooit zulke dingen gezienAlu hoedje of niet. r/FIFA is een stuk volwassener dan sommige mensen hier.
We weten het allemaal en inmiddels heeft iedereen een manier gevonden om de ai te breken.
Verwijderd
Volgens mij ga je het nu met opzet proberen een reactie uit te lokken naar je eerdere reactie. Ik vind voetbal geweldig en ben opgegroeid met voetbal spellen.stomley schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:21:
[...]
Blijf het grappig vinden dat je het eigenlijk een k*t spel vindt, maar toch blijf je het spelen. Waarom zou ea het dan veranderen? XD
We weten het allemaal en inmiddels heeft iedereen een manier gevonden om de ai te breken.
Ga dan ook niet op de man spelen
[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 18-10-2017 22:16 ]
Dat je anno 2017 nog met XD praat vind ik dan wel weer grappig..stomley schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:21:
[...]
Blijf het grappig vinden dat je het eigenlijk een k*t spel vindt, maar toch blijf je het spelen. Waarom zou ea het dan veranderen? XD
En zegt u het maar, wat is dan dé manier om de ai te breken?
Ik ben namelijk net weer 2x onderuit gegaan in SB.
2x dat mijn verdediger over de bal maait en dan notabene Eder (die voor mij helemaal niks goed raakt) de bal van een meter of 20 met een finesse shot, tergend langzaam, over mijn 2 meter lange Donnarumma mikt.
Be-lach-e-lijk!
Ik snap niet waarom iedereen het spel de schuld geeft. Dan moet je ervoor zorgen dat je nooit in die situatie komt. Anders moet je gaan schaken of dammen mensen.
Ik snap het wel. Makkelijker om altijd AI de schuld te geven dat kritisch naar jezelf te kijkenllovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:26:
Ik snap niet waarom iedereen het spel de schuld geeft. Dan moet je ervoor zorgen dat je nooit in die situatie komt. Anders moet je gaan schaken of dammen mensen.
Iedereen heeft wel eens pech, maar iedereen heeft zat geluk mee
Ja.. tenzij je altijd in die top 10 zit snap ik dat je iets over de game zegt. Maar lager dan dat kijk naar jezelf en voorkom de situatie etc.Bean77 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:27:
[...]
Ik snap het wel. Makkelijker om altijd AI de schuld te geven dat kritisch naar jezelf te kijken![]()
Iedereen heeft wel eens pech, maar iedereen heeft zat geluk mee
Maar er zijn meer voetbalspellen als je fifa zo slecht vindt.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:24:
[...]
Volgens mij ga je het nu met opzet proberen een reactie uit te lokken naar je eerdere reactie. Ik vind voetbal geweldig en ben opgegroeid met voetbal spellen.
*snip*
Op de man spelen gebeurd niet hier en niet op het veld.
[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 18-10-2017 22:17 ]
Compleet met je eens. Tijd dat mensen hun alu hoedje eens afzetten en gewoon verdergaan met de volgende game.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:28:
[...]
Ja.. tenzij je altijd in die top 10 zit snap ik dat je iets over de game zegt. Maar lager dan dat kijk naar jezelf en voorkom de situatie etc.
Nee uren/dagen/maanden tijd investeren in complot theorieën, dat heeft niks met fifa spelen te maken

Ben echt benieuwd naar hoe die Alessandrini IF speelt, kan niet wachten tot het weekend... Nog mensen van plan hem op te pikken?
De reacties hier zakken wel af qua niveau. Laten we alsjeblieft niet naar het geschreeuw van r/fifa afzakken. Hou die persoonlijke steken maar lekker achterwege en lekker over fifa babbelen.
edit: ik dacht eerst aan dembele om coman te vervangen maar denk toch dat ik voor Alessandrini ga
https://www.futbin.com/18/compare/15601/324
De reacties hier zakken wel af qua niveau. Laten we alsjeblieft niet naar het geschreeuw van r/fifa afzakken. Hou die persoonlijke steken maar lekker achterwege en lekker over fifa babbelen.
edit: ik dacht eerst aan dembele om coman te vervangen maar denk toch dat ik voor Alessandrini ga
https://www.futbin.com/18/compare/15601/324
[ Voor 18% gewijzigd door ErnstMid op 18-10-2017 21:35 ]
Het is bekend dat wanneer je de 2-0 scoor de ai veel ruimte weg geeft. Daarvoor is het een kwestie van counteren en snelle passen.Shreddaaa schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:24:
[...]
Dat je anno 2017 nog met XD praat vind ik dan wel weer grappig..
En zegt u het maar, wat is dan dé manier om de ai te breken?
Ik ben namelijk net weer 2x onderuit gegaan in SB.
2x dat mijn verdediger over de bal maait en dan notabene Eder (die voor mij helemaal niks goed raakt) de bal van een meter of 20 met een finesse shot, tergend langzaam, over mijn 2 meter lange Donnarumma mikt.
Be-lach-e-lijk!
Hoewel de engine hetzelfde is, is de implementatie uiteraard niet gelijk.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:14:
[...]
Je moet voor de grap eens kijken welke games allemaal gebouwd zijn op de Frostbite 3.0 engine (wat Fifa 17 en 18 ook gebruiken): Wikipedia: Frostbite (game engine)
Dan ga je je wel realiseren dat sommige dingen echt alleen bij Fifa gebeuren. Ik heb heel wat Battlefield gespeeld maar daar nooit zulke dingen gezienAlu hoedje of niet. r/FIFA is een stuk volwassener dan sommige mensen hier.
Dat hoef ik jouw als developer? toch niet uit te leggen.
Wat mij betreft gaan we deze discussie ook niet nogmaals volgen, je kan altijd nog andere dingen/games gaan doen.
PES bestaat ook nog voor de mensen die blijven klagen koop dat gewoon.
Kan ook football manager ( wel een geweldig spel! ) spelen. Dan hoef je zelf tenminste niet te spelen.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:35:
PES bestaat ook nog voor de mensen die blijven klagen koop dat gewoon.
Ik zie dit veel mensen spelen maar ja ik zet net niet de stap om het te proberen. Je moet letterlijk de coach spelen of hoe moet ik dat zien?stomley schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:37:
[...]
Kan ook football manager ( wel een geweldig spel! ) spelen. Dan hoef je zelf tenminste niet te spelen.
Verwijderd
Physics is wel iets wat ingebakken zit in de engine. Dingen zoals een overtreding wanneer er geen contact is geweest (ben dat realistische promo filmpje wat laatst op Reddit stond even kwijt) is gewoon iets wat mis is met het spel. Je kunt dus wel net als anderen steeds een serieus probleem steeds onderdrukken zoals je nu weer probeert te doen maar dat resulteert al helemaal tot niks.Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:32:
[...]
Hoewel de engine hetzelfde is, is de implementatie uiteraard niet gelijk.
Dat hoef ik jouw als developer? toch niet uit te leggen.
Wat mij betreft gaan we deze discussie ook niet nogmaals volgen, je kan altijd nog andere dingen/games gaan doen.
P.s. Het is weer een aantal handen op 1 buik zie ik al wel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 21:39 ]
Ja je bent daadwerkelijk de coach. Tactieken, spelers kopen en verkopen etc. Het is echt wel geweldig alleen gaat zoveel uur inzitten.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Ik zie dit veel mensen spelen maar ja ik zet net niet de stap om het te proberen. Je moet letterlijk de coach spelen of hoe moet ik dat zien?
Anyone?Valandil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:49:
Ik kan wel wat tips gebruiken.
Online word ik compleet weggespeeld. Hooguit scoor ik een goal, maar incasseer er gerust 6 tot 8.
Mijn achterhoede geeft de spitsen veels te veel ruimte om aan te nemen.
Ik kan de tegenstanders maar niet af te stoppen, ze lopen er dwars doorheen.
Mijn voorhoede daarentegen, heeft altijd een tegenstander direct in de rug...
Superfrustrerend....
Iemand bruikbare tips?
Ik ben al geswitcht naar 4-3-3 om aanvallend wat dreigender te zijn (kom van 4-1-2-1-2)
https://www.futbin.com//18/squad/605247
Nu uit pure frustratie al 2x een pot vroegtijdig beëindigd nadat de spits vrij door kon lopen en mijn spits geeneens een bal kon aanraken
wijze woorden

Wat zouden jullie doen, Bartra als RCB of Nacho? Bartra heeft high attack en medium defence, dat houdt me een beetje tegen. Aangezien ik dan nog maar 2 verdedigers heb.. Verder is het aboluust een betere kaart dan nacho...
Nog andere veranderingen misschien? Wilde zo graag een leuk team met die Züler maar ging moeilijker dan verwacht.. Wil het namelijk ook zo goedkoop mogelijk
Wat is je opstelling etc? Stap je te vroeg in of?Valandil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:41:
[...]
Anyone?
Nu uit pure frustratie al 2x een pot vroegtijdig beëindigd nadat de spits vrij door kon lopen en mijn spits geeneens een bal kon aanraken
Net een Elustondo IF opgepikt voor 11k, past mooi in mijn La Liga team en mijn IF/OTW team heeft ook al 5 spelers. Hernandez OTW verwacht ik alleen niks van dit seizoen.
Volgende slachtoffer wordt een Aspas IF maar nog even sparen. Douglas Costa die ik net uit een SBC reward haal (750 coins) helpt iig een beetje.
Volgende slachtoffer wordt een Aspas IF maar nog even sparen. Douglas Costa die ik net uit een SBC reward haal (750 coins) helpt iig een beetje.
Maandag TOTY.. gaat fifa dit dan ook releasen? Zou tegen alle vorige delen in zijn. Dan kot er as week een aardige crash aan denk ik.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Mensen, houd het gezellig, stop met op de man spelen en reageer gewoon niet op mensen die je niet kan uitstaan. Je hoeft die berichten niet te lezen en/of je je mening er over te posten
Ik geef nergens het spel de schuld. Maar het is wel overduidelijk dat er aan de legendarisch instelling nog her en der wat fout gaat. Online seizoenen, WL etc, gaat er ook wel eens wat fout, maar hier hebben beide teams last van. Dat is bij wedstrijden tegen de CPU niet.
Na de 4 SB van vandaag (0-1 verlies, 0-2 verlies, 3-0 winst en 6-4 winst) win ik wel 5 online wedstrijden met respectievelijk 3-0, 5-0, 6-0 en 6-0.
Heeft er iemand nog tips voor een vervanger van Juan Jesus, Cancelo en Zielinski? Heb Allan, Parolo en Milinkovic geprobeerd als vervangers voor Zielinski, maar die vond ik allemaal nog minder op een middenveld met Joao Mario en Brozovic. Opstelling is 4-3-2-1.
Een goede spits heb ik ook nog niet gevonden aangezien ik Eder, Icardi, Mandzukic en Immobile het allemaal net niet vind..
Mocht iemand een gaaf hybrid idee hebben hoor ik het ook graag.
Opstelling atm is:
Donnarumma
Cancelo - Benatia - De Vrij/Jesus - Ghoulam/Dalbert
Brozovic - Mario - Zielinski
Callejon - Nani
Mandzukic
Ik speel met de middenvelders op achterblijven, backs gebalanceerd, vleugels achter de linies.
Verder hoge druk en agressie.
Na de 4 SB van vandaag (0-1 verlies, 0-2 verlies, 3-0 winst en 6-4 winst) win ik wel 5 online wedstrijden met respectievelijk 3-0, 5-0, 6-0 en 6-0.
Heeft er iemand nog tips voor een vervanger van Juan Jesus, Cancelo en Zielinski? Heb Allan, Parolo en Milinkovic geprobeerd als vervangers voor Zielinski, maar die vond ik allemaal nog minder op een middenveld met Joao Mario en Brozovic. Opstelling is 4-3-2-1.
Een goede spits heb ik ook nog niet gevonden aangezien ik Eder, Icardi, Mandzukic en Immobile het allemaal net niet vind..
Opstelling atm is:
Donnarumma
Callejon - Nani
Mandzukic
Ik speel met de middenvelders op achterblijven, backs gebalanceerd, vleugels achter de linies.
Misschien doorselecteren naar een volledig bundesliga team, die LM IF is qua stats precies wat je op vleugels wilt hebben in d3ze formatie.Leoon. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:43:
[afbeelding]
Wat zouden jullie doen, Bartra als RCB of Nacho? Bartra heeft high attack en medium defence, dat houdt me een beetje tegen. Aangezien ik dan nog maar 2 verdedigers heb.. Verder is het aboluust een betere kaart dan nacho...
Nog andere veranderingen misschien? Wilde zo graag een leuk team met die Züler maar ging moeilijker dan verwacht.. Wil het namelijk ook zo goedkoop mogelijk
Goretzka naast Hector, eventueel Thiago als Cam zodat je je spaanse aanvallers niet meteen hoeft in te ruilen.
Verwijderd
pfff 2e x op rij dat ik de finale verlies voor kwalificatie.. 
Vorige week had iemand een link waardoor je ook kon kwalificeren? Dan ging EA voor je berekenen of je erbij mocht ofzo? Werkte dat ook daadwerkelijk?
Vorige week had iemand een link waardoor je ook kon kwalificeren? Dan ging EA voor je berekenen of je erbij mocht ofzo? Werkte dat ook daadwerkelijk?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 23:14 ]
Wat dacht je van deze? https://www.futbin.com//18/squad/618294Shreddaaa schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:00:
Ik geef nergens het spel de schuld. Maar het is wel overduidelijk dat er aan de legendarisch instelling nog her en der wat fout gaat. Online seizoenen, WL etc, gaat er ook wel eens wat fout, maar hier hebben beide teams last van. Dat is bij wedstrijden tegen de CPU niet.
Opstelling atm is:
Donnarumma
Callejon - Nani
Mandzukic
Oeh, IF Alessandrini ziet er interessant uit voor mijn French squad. Mensen die hem ook gaan proberen?
Verwijderd
Pff ik maak mij zorgen om de prijs van de conditie kaarten.. ik heb er nog 640 die verkocht moeten worden..
Geduld hebben. Vorig jaar liep de schaarste flink op en met de populariteit van SB zullen er alleen nog maar meer fitness kaarten gebruikt worden neem ik aan.Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 00:23:
Pff ik maak mij zorgen om de prijs van de conditie kaarten.. ik heb er nog 640 die verkocht moeten worden..
Hoeveel coins heb je?Shreddaaa schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:00:
Opstelling atm is:
Donnarumma
Callejon - Nani
Mandzukic
Florenzi of IF Lichtsteiner voor Cancelo
Manolas voor Jesus
Spits : Belotti
Bonaventura voor Zielinski
packluck zit nog niet echt mee
60 euro aan pakjes gesmeten maar mocht niet baten, hoogste was IF brozovic
. Dus mijn coins zijn ook nog niet echt "jeeej".
Jullie nog een beetje packluck?
zie hier toch wel aardige teams voorbij komen.
60 euro aan pakjes gesmeten maar mocht niet baten, hoogste was IF brozovic

Jullie nog een beetje packluck?

Op dit moment 1500 hahahaha.Drossie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:19:
[...]
Hoeveel coins heb je?
Florenzi of IF Lichtsteiner voor Cancelo
Manolas voor Jesus
Spits : Belotti
Bonaventura voor Zielinski
Heb 17 spelers te koop staan, die totaal niet verkopen...
Maar uit de rewards van SB krijg je ook veel fitness kaarten. Ik had rotspelers in mijn megapacks, maar wel weer 13 squad fitness rijkerBean77 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 01:17:
[...]
Geduld hebben. Vorig jaar liep de schaarste flink op en met de populariteit van SB zullen er alleen nog maar meer fitness kaarten gebruikt worden neem ik aan.
Ik zit ook te wachten totdat die prijzen van fitness kaarten omhoog gaan. Standaard heb ik nu 3 uitstaan voor 900-1100 en dan verkoop ik 1x per week er eentje. Vroeger liep die handel beter in Fifa 17. Heb het idee dat je in Fifa 18 vaker fitness en contractkaarten krijgt dan voorgaande edities.SR8 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:04:
[...]
Maar uit de rewards van SB krijg je ook veel fitness kaarten. Ik had rotspelers in mijn megapacks, maar wel weer 13 squad fitness rijker
Update: ik log net in en zie dat ik er twee verkocht heb voor 1100, gaat het dan nu losbarsten
[ Voor 8% gewijzigd door KookSpook op 19-10-2017 08:31 ]
https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:13:
pfff 2e x op rij dat ik de finale verlies voor kwalificatie..
dat is deze link, werkte vorige week wel, deze week had ik minder succes.
Na 2 finales, toch nog gewonnen, eerste finale was erg frustrerend en die met 5-4 verloren door een uit alle hoeken scorende Jesus. 8 potjes op een avond spelen is dan best slopend als je maar 2-3 uurtjes hebt...
Vanochtend nog even FC Porto SBC gedaan. Heb hier Bakayoko uitgehaald wat me dus wat winst geeft.
Het is zeker niet mogelijk om van een RW een ST of CF te maken?
Wilde griezmann vervangen voor bale maar dat gaat hem dan niet worden.
Goretzka ziet er fantastisch uit alleen 30k en dat wil ik nog niet betalen. Wil zoveel mogelijk geld hebben voor het handelen en als er dan een crash komt voel ik er weinig tot niets van. Daarna koop ik dan wel x m'n duurdere teams.Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
Misschien doorselecteren naar een volledig bundesliga team, die LM IF is qua stats precies wat je op vleugels wilt hebben in d3ze formatie.
Goretzka naast Hector, eventueel Thiago als Cam zodat je je spaanse aanvallers niet meteen hoeft in te ruilen.
Die LM is idd perfect voor deze formatie, daarom was hij het uitgangspunt. Ben heel benieuwd!
Post je custom tactics is, misschien dat je daar iets vreemds hebt staan.Valandil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:41:
[...]
Anyone?
Gisteren deze kerel man nog gepackt. Vrijdag de verkoop in.

[ Voor 16% gewijzigd door SlqmLqck op 19-10-2017 09:09 ]
Je kunt altijd op RF spelen. Dan heb je chem 7 op de spitspositie, dat is ruim voldoendeservival7 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:55:
Het is zeker niet mogelijk om van een RW een ST of CF te maken?
Speel zelf met Gomez (serie a) als RF op chem 7, geen merkbaar verschil met chem 10.
[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 19-10-2017 09:17 ]
Alleen is hij dan niet zoveel beter meer dan GriezmannNachtapotheker schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:16:
[...]
Je kunt altijd op RF spelen. Dan heb je chem 7 op de spitspositie, dat is ruim voldoende
https://www.futbin.com/18...&pchem=7,10&schem=100,100
Het gaat mij voornamelijk om zijn fysiek aangezien Griezmann bij een zuchtje wind al omvalt.
Maar is een verschil van 6 chem de moeite?
Het lijkt erop dat de crash begonnen isKorkss schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:01:
Maandag TOTY.. gaat fifa dit dan ook releasen? Zou tegen alle vorige delen in zijn. Dan kot er as week een aardige crash aan denk ik.
Qua fysiek is het een behoorlijke vooruitgangservival7 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:18:
[...]
Alleen is hij dan niet zoveel beter meer dan Griezmann
https://www.futbin.com/18...&pchem=7,10&schem=100,100
Het gaat mij voornamelijk om zijn fysiek aangezien Griezmann bij een zuchtje wind al omvalt.
Maar is een verschil van 6 chem de moeite?
Ik denk niet dat TOTY komt, waarom zouden ze scream tegelijk met TOTY releasen. Dit zou beteken dat ze minder zouden cashen.
Gebaseerd waarop? Geen aanval, gewoon nieuwsgierig.Nachtapotheker schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:19:
[...]
Het lijkt erop dat de crash begonnen is
Er worden massaal spelers verkocht voor veel minder dan dat ze eigenlijk waard zijn. Vraag en aanbod. Iedereen wil TOTY al is het maar een gerucht..YouR schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:21:
[...]
Gebaseerd waarop? Geen aanval, gewoon nieuwsgierig.
Zie inderdaad dat mijn team van 430 naar 400k is gegaan, maar vind dat nog geen grote crash.SlqmLqck schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:23:
[...]
Er worden massaal spelers verkocht voor veel minder dan dat ze eigenlijk waard zijn. Vraag en aanbod. Iedereen wil TOTY al is het maar een gerucht..
Vooral met de weekend league voor de deur, betwijfel ik of het nog echt extreem gaat worden voor het weekend.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs