Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:34

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

De challenge is ook, 1 ajax speler en 1 feyenoord speler en iets van 4 eredivisie spelers. Dus daar heb je je verklaring..

Een open deur als je het mij vraagt.
Ik had alleen gelezen dat de MM geleaked was. Wist niet dat de benodigdheden al bekend waren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:49:
Je bent toch automatisch gekwalificeerd voor WL als je Gold 3 hebt gehaald? Ik heb Gold 3 namelijk gehaald maar er staat dat ik niet gekwalificeerd ben.
Correct, de kwalificatie word bevestigd als morgen de rewards beschikbaar worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:58:
[...]

Correct, de kwalificatie word bevestigd als morgen de rewards beschikbaar worden.
donderdag is dat volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 17:55
Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:58:
[...]

Ah, duidelijk. Ik schrok al, absoluut geen zin om door die hel van een knockout te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:59:
[...]

donderdag is dat volgens mij?
Donderdag idd :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-09 12:17
jaihel schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:00:
[...]

Ah, duidelijk. Ik schrok al, absoluut geen zin om door die hel van een knockout te gaan ;)
Nog geen tijd gehad voor een WL, dus zal toch die hel moeten doorstaan :'(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zot het eigenlijk als je je wl rewards pas op zaterdag claimt. Kun je dat weekend al los of pas de week er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Mbappe uit een pack. Ik keek verbaasd van de prijs... 1,9 ton atm voor een 83 rated speler met een max bin van 420k.. Dat had ik niet verwacht.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n snelste 9K weggegooid: had zo'n speler van Melbourne gekocht voor de MM's, maar twee keer dezelfde, dus de andere verkocht. Maar had 'm voor 8.6K, wilde geen verlies maken dus voor 9.2 gelist, terwijl hij voor 9 ging. Te gierig dus, niet verkocht en nu uiteraard niets waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:38:
[...]

Matuidi doet het prima in mijn team als LCDM, dembele speelt ok maar is wel erg kwetsbaar in fysieke duels.
Ik gebruik Valbuena IF ipv Martial dus ben vooral benieuwd of Martial dit jaar ook weer zo OP is?
Zojuist Kante en Ozil uit packs gehaald van de MM :X :X :X Echt by far meeste pack luck in deze fifa _/-\o_

Nu bedenken of ik hem in mn team hou... of toch ga verkopen. Zit voor werk doordeweeks in het buitenland dus kan alleen wat handelen.... keuzes keuzes keuzes

edit: Martial gisteren gekocht, nog niet mee kunnen spelen dus.

[ Voor 5% gewijzigd door ErnstMid op 17-10-2017 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:31:
[...]

Zojuist Kante en Ozil uit packs gehaald van de MM :X :X :X Echt by far meeste pack luck in deze fifa _/-\o_

Nu bedenken of ik hem in mn team hou... of toch ga verkopen. Zit voor werk doordeweeks in het buitenland dus kan alleen wat handelen.... keuzes keuzes keuzes
Ik heb Kante in mijn team en dat is echt wel een baas hoor. Nog beter dat in fifa17 vind ik tot nu toe. Ideale stofzuiger op je middenveld.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:32:
[...]

Ik heb Kante in mijn team en dat is echt wel een baas hoor. Nog beter dat in fifa17 vind ik tot nu toe. Ideale stofzuiger op je middenveld.
*added to cart

Moet prima passen in 4312 samen met Matuidi en Bakayoko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:35:
[...]

*added to cart

Ik heb nu een middenveld met Kante, Tolisso en Bakayoko. Daar moet ik het toch een tijdje mee vol kunnen houden :*)

Gotta love the french

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:38:
[...]

Ik heb nu een middenveld met Kante, Tolisso en Bakayoko. Daar moet ik het toch een tijdje mee vol kunnen houden :*)

Gotta love the french
Heb alleen maar Franse spelers tot nu, misschien dat het nog een hybrid gaat worden om betere backs te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:44:
[...]

Heb alleen maar Franse spelers tot nu, misschien dat het nog een hybrid gaat worden om betere backs te kunnen halen.
ik heb rechts Aurier OTW lopen en links Evra. Heb die la OTW van Real ook in mn club maar verwacht daar niet zoveel van.

Linksachter weet ik niet goed wat ik daar mee moet, misschien voor een Calcio driehoekje gaan met Matuidi ipv Bakayoko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:35:
[...]

*added to cart

Dat lijkt mij geen enkel probleem.

Ik zit zelf nu te kijken naar Petit als LB ipv Marcos Alonso.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Net even voor 14k ongeveer de del piero loan player sbc gedaan.
Heb hem nu 20 potjes ter beschikking. Wat speelt hij fijn zeg. Die wil ik wel op CAM

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

Dat lijkt mij geen enkel probleem.

Ik zit zelf nu te kijken naar Petit als LB ipv Marcos Alonso.
Daar heb ik ook over nagedacht, maar ik zou bijvoorbeeld ook Alex Sandro kunnen linken met Matuidi.
Mijn huidige backs spelen overigens ok, maar zijn nu de laagste kaarten in mijn team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels over de 500K op de balans, met nog tientallen IF's en OTW's in de verkoop. Prima start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Daar heb ik ook over nagedacht, maar ik zou bijvoorbeeld ook Alex Sandro kunnen linken met Matuidi.
Mijn huidige backs spelen overigens ok, maar zijn nu de laagste kaarten in mijn team.
Welke cb's heb je? Koscielny en Varane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Alex Sandro lijkt mij de betere en goedkopere keus.

Petit is redelijk betaalbaar voor een icon. Roberto carlos is gelijk flink duurder. En dat heb ik niet over voor een back.Ach misschien is Marcos Alonso niet eens zo slecht :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Ja dat is wel echt een mooi team! Ik doe het op dit moment hier mee:

https://www.futbin.com/18/squad/588392

Weet nog niet zo goed welke rechtsbuiten ik wil. Denk dat ik voor Dembele ga uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Weet nog niet zo goed welke rechtsbuiten ik wil. Denk dat ik voor Dembele ga uiteindelijk :)
Dembele heb ik zojuist verkocht om Kante te kunnen halen.
Hij had wel veel assists, maar het was geen speler die het verschil maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Wat doet die Aurier daar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:10:
[...]

Wat doet die Aurier daar? :P
Haha uit een pack gekregen en bevalt echt prima :*) Als hij een IF krijgt is het helemaal genieten :)

Edit: Franse RB's word ik niet echt wild van 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door ErnstMid op 17-10-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
https://www.futbin.com/18/squad/588977

Dit heb ik nu staan. Speelt echt heeeerlijk. Of hebben mensen nog wat aanraders? Heb nog 350k coins op mn bank namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:29:
https://www.futbin.com/18/squad/588977

Dit heb ik nu staan. Speelt echt heeeerlijk. Of hebben mensen nog wat aanraders? Heb nog 350k coins op mn bank namelijk.
Ik zou Ibra vervangen. Ik had hem ook, maar het is nu vooral het spel van de wendbare spelers. In de 16 wel meesterlijke afwerking, maar zou kijken voor een andere spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Bean77 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Ik zou Ibra vervangen. Ik had hem ook, maar het is nu vooral het spel van de wendbare spelers. In de 16 wel meesterlijke afwerking, maar zou kijken voor een andere spits.
Heb ook nog vardy op de bank.
Speel met ibra als aanspeelpunt en kluivert erom heen. Heerlijk juist hoe sterk ibra is, balletje vasthouden en bijsluiten. Vervang hem niet zomaar. Twijfelde nog over aguero, maar die is daar minder goed in. Plus kneiter duur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:46
Toch een mooie winst gemaakt vanavond op de Marquee Matchups, 60 Klassieker spelers rond 18:15 erop gezet zodat ze mooi tijdens de hype vooraan zouden staan en een uur later was ik 110k rijker. De meesten gingen voor 2-3k zoals Ziyech, Haps en Jorgensen terwijl enkele Siems maar 1k opleverden. Ook door lazy buyers 10k voor een Veltman en een Larsson gevangen. 8)7

Bedankt ook trouwens aan dit topic waarin soms handige links worden gepost o.a. met betrekking tot MM predictions. d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door AntraXxX op 17-10-2017 23:02 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Klopt het als ik me nu met sb plaats in gold 3 of hoger dit weekend dat ik dan automatisch gekwalificeerd ben voor de wl van volgende week? Kan nergens de info vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:21:
Klopt het als ik me nu met sb plaats in gold 3 of hoger dit weekend dat ik dan automatisch gekwalificeerd ben voor de wl van volgende week? Kan nergens de info vinden..
Voor zover ik weet hebben SB en WL niks met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 00:04
Ik twijfel tussen Goretzka en Matuidi. Voor wat ik hoor is dat ze beide best lekker ingame spelen.

Want ik ga dan voor 1 van deze 2 denk ik :

http://www.futhead.com/18/squads/910711/

http://www.futhead.com/18/squads/976498/

Tenzij iemand anders iets beter weet :P

[ Voor 47% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-10-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Yes gisteren in 1x geplaatst voor de Weekend League.
Met dit fraaie team gebaseerd op Engeland,

https://www.futbin.com/18/squad/596131

Op naar komend weekend, :)

Had nog 30 euro aan pakjes geopend, allemaal troep.

Nu 55.000 munten, ga op zoek naar Alli op de nr 10.
Al was Walcott daar ook leuk bezig gisteren.

[ Voor 31% gewijzigd door Mars18 op 18-10-2017 06:38 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Razz89 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:21:
In de WL heb je dezelfde 'ranks', je moet daarin gold 3 of hoger behalen om je te kwalificieren voor de volgende WL, niet de SB.
Wel verwarrend ja, ze hadden het wel wat anders mogen noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:08:
[...]

In de WL heb je dezelfde 'ranks', je moet daarin gold 3 of hoger behalen om je te kwalificieren voor de volgende WL, niet de SB.
Wel verwarrend ja, ze hadden het wel wat anders mogen noemen...
Waarom, er word toch nergens een link gelegd tussen SQ en WL door EA?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 21:46
Overgestapt naar 4321. Iemand tips? ik heb de volgende opstelling:

G. Jesus
Son - Wilian
Alli - Bakayoko - lallana
Aanholt - Sanchez - Rudiger - Clyne

Tis nog een beetje budget, omdat ik niet super veel geld heb en geen pack luck heb. Ik wil iig asap Martial halen. Wellicht iemand anders voor Alli? heb nog 20k + 50k die ik voor Alli ongeveer krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
SlqmLqck schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:20:

G. Jesus
Son - Wilian

Tis nog een beetje budget, omdat ik niet super veel geld heb en geen pack luck heb. Ik wil iig asap Martial halen. Wellicht iemand anders voor Alli? heb nog 20k + 50k die ik voor Alli ongeveer krijg.
Beetje budget? Menigeen is jaloers op jouw opstelling.

Je opstelling is prima zo, Martial is inderdaad een aanrader.
4-3-2-1 is in mijn ogen echt een counteropstelling. Zet je backs op achterblijven, Lallana en Babayoko ook op achterblijven tijdens aanval. Vervolgens zet je Alli op vrij spel en naar voren. Je buitenspelers kan je dan op achter de linies kruipen zetten.

Als je dan afwacht en op t juiste moment countert heeft de tegenstander niks te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Shreddaaa schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Beetje budget? Menigeen is jaloers op jouw opstelling.

Je opstelling is prima zo, Martial is inderdaad een aanrader.
4-3-2-1 is in mijn ogen echt een counteropstelling. Zet je backs op achterblijven, Lallana en Babayoko ook op achterblijven tijdens aanval. Vervolgens zet je Alli op vrij spel en naar voren. Je buitenspelers kan je dan op achter de linies kruipen zetten.

Als je dan afwacht en op t juiste moment countert heeft de tegenstander niks te vertellen.
Lel oke, kom vrijwel bijna alleen dit soort teams tegen. Komt waarschinlijk ook, omdat er nog niet veel andere versies zijn van spelers. En nu tot vrijdag testen met custom tactics. Merk wel dat de laatste linie tussen de 11 en de 16 moet blijven staan deze blocken bijna alles als ze voor de spelers staan.

Butland inde goal trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Shreddaaa schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:02:
Oke scripting strikes again. 1e SB van vandaag op legendarisch. Na 70 minuten alles op de paal, lat en onmogelijk naast te schieten met een paar wereldreddingen van een of andere bronze keeper tussendoor, schiet Werner vanaf een meter of 35(!) stijf in de kruising. Ze waren mijn helft nog niet eens op geweest. 10 minuten later, wederom Werner vanaf dik 30 meter. Gamestats van mij 70% balbezit, 26 schoten, 23 op goal, 0 goals. Zij hadden 46 chem en een ruk verdediging en keeper. 30% balbezit, 2 schoten, 2 op goal, 2 goals....
Focus je gewoon op WL, ben allang gekapt met die SB, het is één en al irritatie en de rewards zijn niet in verhouding met hoeveel tijd en moeite je erin stopt als je ze daadwerkelijk allemaal speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:36
https://www.futbin.com/18/squad/41046

Twee upgrades gedaan. Mede nav @Bean77 Kanté gehaald. En Shaw vervangen door Rose.

Nu vanmiddag even afwachten, Jesus IF lijkt me wel een mooie upgrade en heb nog ongeveer 350k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Amelandbor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:59:

Twee upgrades gedaan. Mede nav @Bean77 Kanté gehaald. En Shaw vervangen door Rose.

Nu vanmiddag even afwachten, Jesus IF lijkt me wel een mooie upgrade en heb nog ongeveer 350k te besteden.
Zo tevreden over Klaassen dat je die erin houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SlqmLqck schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:20:

G. Jesus
Son - Wilian

Walker halen voor de RB,
Alli wil ik juist halen voor de 10.

Butland had ik gister nodig om elftal compleet te maken, maar die gast heeft niks klem, matige hype keeper.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
YouR schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

Zo tevreden over Klaassen dat je die erin houd?
Klaassen scoort echt verrassend veel voor mijn team. Net als Cazorla zie ik nog niet echt een grote reden om te upgraden.

Waarschijnlijk uiteindelijk wel een Alli op 1 van de 2 posities, maar misschien wacht ik nog even tot een inform op 1 van die posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Mars18 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Walker halen voor de RB,

Butland had ik gister nodig om elftal compleet te maken, maar die gast heeft niks klem, matige hype keeper.
35k verschil voor een snelheid upgrade vond ik best veel vandaar dat ik voor Clyne heb gekozen op dit moment. Alli had ik ook op 10 in mijn 41212, maar vond hem vaak net te sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SlqmLqck schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

35k verschil voor een snelheid upgrade vond ik best veel vandaar dat ik voor Clyne heb gekozen op dit moment. Alli had ik ook op 10 in mijn 41212, maar vond hem vaak net te sloom.
Ik speel de zelfde formatie, wie dan op 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Mars18 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Dat is de reden waaom ik over ben gestapt, proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
Mars18 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Walker halen voor de RB,

Begovic met aangepaste chemistry style is een aanrader. Pakte bij mij alles!

Tevens vind ik bij BPL teams 4-3-1-2 ook een aanrader. Ik rouleer tussen 4-2-3-1, 4-3-1-2 en 4-3-2-1. Misschien dat je Alli fijner vind als 10 in een andere opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Fabrepass :9

Maar normaal zou ik zegen dat snelheid helemaal niet belangrijk is voor die positie, aangezien het voornamelijk om iemand gaat die de spitsen kan bedienen en daarnaast zelf ook kansen kan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Jaap. schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Ik weet niet welk platform je speelt, maar 450k lijkt me ietwat optimistisch eigenlijk..
Zelf speel ik PC en ik weet dat de prijzen daar hoger liggen, maar ik was alleen voor de laatste opdracht al tussen de 4 en 5 ton kwijt.. Was weliswaar de Overmars SBC, maar de vereisten van de laatste opdracht lijken hetzelfde.
FYI Heb de Rui Costa SBC toch nog voor 435K gedaan op de Xbox, dit is inclusief de verkopen van (waardeloze) spelers uit de packs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:59:

Klaassen en Cazorla horen m.i. niet op het middenveld, zeker niet als je nog wat coins hebt. Herrera is een goede keuze die niet zoveel kost. Sigurdsson hero kaart lijkt mij ook wel leuk om te proberen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:51:
[...]

Klaassen en Cazorla horen m.i. niet op het middenveld, zeker niet als je nog wat coins hebt. Herrera is een goede keuze die niet zoveel kost. Sigurdsson hero kaart lijkt mij ook wel leuk om te proberen overigens.
Waarom is Herrera beter dan Klaassen op het middenveld? Heb Klaassen er namelijk ook staan en ben erg tevreden met hem op die positie.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
[...]

Xamsix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Waarom is Herrera beter dan Klaassen op het middenveld? Heb Klaassen er namelijk ook staan en ben erg tevreden met hem op die positie.
Ben het hier helemaal mee eens. Klaassen is voor die prijs echt geweldig goed.

En zoals ik al zei, ik hou liever even de coins voorlopig totdat er wat mooie IF's zijn. Ben benieuwd wat een Jesus IF moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hero Sigurdson is de moeite waard! Pikt zijn goaltjes en assists mee. Ik ga hem vanavond proberen als cam in een 41212(2) formatie achter POTM Kane en Son.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 19:21
SlqmLqck schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

Ik hoor hier ook heel veel Alli als 10 voorbij komen inderdaad.
Pakte m toevallig gisteren ineens uit een squad builder reward. :)
Ik zie hem in fifa ook meer als een box-to-box speler op het middenveld dan een creatieve 10, daar is hij te groot en traag voor.

Het is jammer dat ze Coutinho een LW kaart hebben gegeven, die speelt wel heerlijk als 10 maar dan heb je een beperkte chemistry.
Eriksen is wat te duur. Firmino tot een 10 omvormen is ook nog een optie.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 18-10-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Gister Willian en Mustafi uit de MM SBC gepacked, 30k voor Willian is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:26
deltananie82 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

FYI Heb de Rui Costa SBC toch nog voor 435K gedaan op de Xbox, dit is inclusief de verkopen van (waardeloze) spelers uit de packs).
Netjes. Is het prijsverschil tussen de PC en Xbox toch groter dan ik dacht.. Ik was dat bedrag alleen al kwijt voor de 86+ SBC. Hoe bevalt Rui Costa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Persoonlijk vind ik agility en balance in fifa18 bij middenvelders toch wel heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Pogba, Kante, de Bruyne en Eriksen op het middenveld hier, werkt prim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

shoombak schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:17:
Speel je met 2 CVM en 2 CAM?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
shoombak schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:17:
Als ik de coins toch had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Amelandbor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

[...]

Ben het hier helemaal mee eens. Klaassen is voor die prijs echt geweldig goed.

En zoals ik al zei, ik hou liever even de coins voorlopig totdat er wat mooie IF's zijn. Ben benieuwd wat een Jesus IF moet gaan kosten.
Ben ook aan het wachten nu, heb ongeveer 200.000 coins. Ben benieuwd wat Jesus IF gaat kosten. Daarnaast ga ik ook de IF Sterling vergelijken met Willian (die ik nu heb). Vond de normale Sterling erg fijn, maar Willian overall net wat beter. Ben benieuwd!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 09:46
Twijfel nog steeds over gomez op cam. Hij is leuk snel etc maar zijn schot vind ik maar niets... heb nu nog 120k maar wil eigenlijk inform icardi kopen. Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Xamsix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:24:
[...]

Ben ook aan het wachten nu, heb ongeveer 200.000 coins. Ben benieuwd wat Jesus IF gaat kosten. Daarnaast ga ik ook de IF Sterling vergelijken met Willian (die ik nu heb). Vond de normale Sterling erg fijn, maar Willian overall net wat beter. Ben benieuwd!
Ja lijkt mij ook mooi, afwisselen met mkhitarian van Man Utd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Heeft iemand ervaring met Pogba als CAM? Zouden jullie KdB kiezen of Pogba? (Ik weet dat Erikssen sowieso lekker speelt maar gaat nu even om deze 2...)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:43
Sane Morata Willian
(sterling) (welbeck) (pedro)

Herrera Bakayoko Fabregas
(lallana) (Fernandinho) (wijnaldum)

Rose Sanchez Koscielny Bellerin
(moreno) (Williams) (smalling) (nog onbekend)

Schmeichel
(bravo)

Voor eerst UT opgepakt in Fifa, normaal alleen career of online games aan het spelen.
Dit is mijn 11tal met tussen de haakjes de backups.

Vraag me altijd af hoe mensen die echte toppers kunnen scoren zo veel coins pfff
Heb mijn normale werk en gezinsleven ook dus zeeën van tijd voor trading zit er niet in.

Wil graag Walker nog op de RB positie hebben. en dan is alles in de basis wel aardig.
Misschien Martial nog voor aanval ipv Sane?
Of zijn er nog andere suggesties voor de aanval of dit elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 13:35
Dit zijn mijn 2 teams.
Ik heb 100k te spenderen.
Ik zou ze investeren in het 2e team.
Ik dacht aan Carrasco LM, Filipe Luis LB en Verrati CM. (waarom is de prijs van die laatste zo hoog de laatste dagen?)
Iemand een ander origineel idee?

Serie A:
Donnaruma
Florenzi
Manolas
Koulibaly
IF Ghoulam
Felipe Anderson
Nainggolan
IF Brozovic
Perisic
Gomez
Belotti

https://www.futbin.com//18/squad/490518

Ligue 1:
Subasic
Dani Alves
Marquinhos
Perrin
Evra
Thauvin
Fabinho
Seri
Lemar
Ben Arfa
Gameiro

https://www.futbin.com//18/squad/490593

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Laudrup 85? Lijkt mij met een hunter of hawk kaartje een goede cam in de 41212(2) opstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wie hebben jullie voor de aankomende MM gekocht :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Drossie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:45:
Dit zijn mijn 2 teams.
Ik heb 100k te spenderen.
Ik zou ze investeren in het 2e team.
Ik dacht aan Carrasco LM, Filipe Luis LB en Verrati CM. (waarom is de prijs van die laatste zo hoog de laatste dagen?)
Iemand een ander origineel idee?

Serie A:
Donnaruma
Florenzi
Manolas
Koulibaly
IF Ghoulam
Felipe Anderson
Nainggolan
IF Brozovic
Perisic
Gomez
Belotti

https://www.futbin.com//18/squad/490518

Ligue 1:
Subasic
Dani Alves
Marquinhos
Perrin
Evra
Thauvin
Fabinho
Seri
Lemar
Ben Arfa
Gameiro

https://www.futbin.com//18/squad/490593
Verratti is omhoog gegaan door de icon SBC's omdat die aardig goedkoop was voor zijn rating en nu dus nodig is daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:35:
Wie hebben jullie voor de aankomende MM gekocht :) ?
https://www.reddit.com/r/...m_name=FIFA&utm_content=2

Heb week terug al aston villa en Birmingham gekocht ~75 en nog een aantal van het midden oosten. M'n feyenoord en ajax spelers gisteren voor 50k winst verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
SlqmLqck schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:41:
[...]

Heb week terug al aston villa en Birmingham gekocht ~75 en nog een aantal van het midden oosten. M'n feyenoord en ajax spelers gisteren voor 50k winst verkocht.
Zal er weer een Champ one in de MM komen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:43:
[...]
Verwacht het niet, al is het vorig jaar wel gebeurt (dacht ik). Maar 10 spelers daarvan kopen is geen grote inverstering en heb je toch wat.

EDIT: ik heb ze 2 weken geleden gekocht voor 250 max. per stuk.

[ Voor 9% gewijzigd door SlqmLqck op 18-10-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
SlqmLqck schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:45:
[...]

Verwacht het niet, al is het vorig jaar wel gebeurt (dacht ik). Maar 10 spelers daarvan kopen is geen grote inverstering en heb je toch wat.

EDIT: ik heb ze 2 weken geleden gekocht voor 250 max. per stuk.
Inderdaad dat is niet verkeerd. Ik heb 50 Icardis kunnen binnen slepen voor 3k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
35k gekregen voor Willian, 10k meer dan zijn huidige BIN, thanks lazy buyers haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht wel een MM uit saudi Arabië en de derby van Griekenland worden mijn investeringen. Gister lekker gecasht met de Portland-whitecaps, fey-Ajax en ipswich-norwich MM toch ongeveer 140k gepakt..

Was van plan deze keer niet echt veel te kopen voor de MM. Is wel veel werk voor die coins.. toch nu ook alweer 100 spelers gekocht voor 4 wedstrijden die ik verwacht..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:13:
Ik verwacht wel een MM uit saudi Arabië en de derby van Griekenland worden mijn investeringen. Gister lekker gecasht met de Portland-whitecaps, fey-Ajax en ipswich-norwich MM toch ongeveer 140k gepakt..

Was van plan deze keer niet echt veel te kopen voor de MM. Is wel veel werk voor die coins.. toch nu ook alweer 100 spelers gekocht voor 4 wedstrijden die ik verwacht..
Welke koop je alleen gold of alle soorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Bruyne vervangen door zijn IF versie. Nog wel gekeken naar Icons, maar zag daar voor die prijs geen betere spelers op de markt voorbij komen.

https://www.futbin.com/18/squad/311582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:43:
[...]
Maakt niet uit, in de hype zijn ze al 2k+ verwacht ik, deze derby zal in elke prediction staan. Ik heb er ook al veel voor minimum gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:45:
De Bruyne vervangen door zijn IF versie. Nog wel gekeken naar Icons, maar zag daar voor die prijs geen betere spelers op de markt voorbij komen.

RUi costa SBC is misschien een optie? Vergelijkbare stats als de Bryune. Wel wat sneller en goedkoper en krijgt er nog een zooi packs voor terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:45:

Poww, je hebt lekker getrade of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:13:

Ik twijfel nog. had dus op de wiener derby gegokt ;w Ik zit dus nu met iets van 15 spelers die geen drol meer waard zijn :+

Uiteindelijk wel 10k winst gepakt op fey-ajax 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Ik twijfel nog. had dus op de wiener derby gegokt ;w Ik zit dus nu met iets van 15 spelers die geen drol meer waard zijn :+

Uiteindelijk wel 10k winst gepakt op fey-ajax 8)7
Daarom altijd (op z'n minst een deel) verkopen in de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Daarom altijd (op z'n minst een deel) verkopen in de hype.
Probleem was dus ook dat ik pas rond 8 uur online kon. :P Eigen domme fout haha 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:06:
[...]

Probleem was dus ook dat ik pas rond 8 uur online kon. :P Eigen domme fout haha 8)7 |:(
Ik had allemaal spelers van Melbourne vorige week, ik was dus zo dom om alles te listen voor 1,5-3K....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

tillietom schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:06:
[...]

Ik ook niet, zat in de Kuip gister en tel was leeg toen ik zag dat ik er wel 10 verkocht had maar de rest opnieuw moest listen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
Ben het linkje kwijt moet mogelijke derbý's volgende week.. weet iemand deze nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
dvanpol schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:12:
Ben het linkje kwijt moet mogelijke derbý's volgende week.. weet iemand deze nog?
SlqmLqck schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:41:
[...]

net een uur geleden

[ Voor 30% gewijzigd door SlqmLqck op 18-10-2017 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Koop je alleen gold of alel soorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:28:
[...]
Koop je alleen gold of alel soorten?
Ligt er aan hoeveel verschillende er zijn. Als een club maar 3-4 golds heeft koop ik die iig een aantal, maar probeer vooral silvers. Die brengen uiteindelijk meer op als je ze goed inkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:39:
[...]
Welke koop je alleen gold of alle soorten?
Geen brons verder vooral zilver.
Weet iemand al of Semedo vanavond speelt? Net zijn OTW voor 61k gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Ik kan wel wat tips gebruiken.

Online word ik compleet weggespeeld. Hooguit scoor ik een goal, maar incasseer er gerust 6 tot 8.

Mijn achterhoede geeft de spitsen veels te veel ruimte om aan te nemen.
Ik kan de tegenstanders maar niet af te stoppen, ze lopen er dwars doorheen.

Mijn voorhoede daarentegen, heeft altijd een tegenstander direct in de rug...
Superfrustrerend....

Iemand bruikbare tips?
Ik ben al geswitcht naar 4-3-3 om aanvallend wat dreigender te zijn (kom van 4-1-2-1-2)

https://www.futbin.com//18/squad/605247

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:25:
[...]

Oke dat vind jij het logisch dat een team met 70 chem mij een pak slaag geeft met 3-0 en vervolgens versla ik weer een team met 84 raiting en 100 chem met 5-1.

Logisch.... :')
Kan prima toch? Degene die de spelers bestuurt heeft uiteraard veel meer invloed dan het team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fr0qfdx8jlsz.jpg
Voor ons 7uur right?

[ Voor 50% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-10-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Wow, wat een upgrade voor alessandrini! Die is ineens best interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Wel apart dat Immobile (84) bijna elke stat hoger heeft dan Icardi (86), denk dat ik wel een van deze ga kopen als vervanger van Belotti (uiteindelijk wil ik nog wel naar Mertens of Dybala gaan).

Edit: total stats van Immobile is 433 en van Icardi 410...

[ Voor 13% gewijzigd door YouR op 18-10-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Jesus, Jesus, Jesus.... Omg! Die zal wel richting de 200/300k gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
PetrCech_3 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:19:
Jesus, Jesus, Jesus.... Omg! Die zal wel richting de 200/300k gaan...
Denk wel hoger als je al ziet hoe hoog zijn NIF is voor een 82 rated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
YouR schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Denk wel hoger als je al ziet hoe hoog zijn NIF is voor een 82 rated.
Ook wel enigszins terecht. Bizar hoe chill hij is...
Pagina: 1 ... 41 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs