Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Marquee Matchup, klassieker volgende week.Leoon. schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:47:
[...]
Waar is die investering voor van de ligt, heijden en huntelaar?
PSN: Kidjuh
Als je OTW Mbappe hebt, dan niet nee. Gisteren zat deze rond de 820-840 op PS4.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Oh ja valt 900k reuze mee? Jij bent heel rijk dan.
In mijn geval moet je dan misschien gaan afvragen of je niet gaan verkopen en een team rondom Messi bijvoorbeeld moet gaan bouwen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het ging over de designs van de kaarten, niet over de gameplayBossie schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:18:
[...]
Tot de eerste patch was idd anders, nu voelt het qua gameplay meer aan als 17.2
Haha ik denk als je de gelijkenis niet kan zien tussen de kaarten van vorig jaar en van dit jaar dat je een groter probleem hebt dan het niet kunnen onthouden wat welke kaart betekentVerwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:01:
[...]
Nou, kaart designs zijn anders en er zijn nieuwe kaarten, zoals ik al zei
Verwijderd
Ook even een team update. Iniesta eruit voor Brozovic en een hele nieuwe achterhoede incl. keeper.

[ Voor 32% gewijzigd door Beltoni op 15-10-2017 10:48 ]
Dit jaar zwart met gouden/zilveren/bronze linker zijkant.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:19:
Vorig jaar waren informs goud met een zwarte onderkant. Dit jaar zwart met een gouden onderkant. Of ben ik nou gek?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2017 12:00 ]
Premium gold pack uiteraard, 3 rare items tov 1 rare item voor maar 1,5x zoveelVerwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:00:
tussen gold- en premium gold packs welke geeft vaak de meeste waarde?
Verwijderd
Of moet ik echt gaan wachten op een crash in de markt
Verwijderd
Denk toch niet dat er echt een crash meer komt. Je hebt nu doordeweeks squad battles en daarnaast nog een combinatie in het weekend met weekend league. Daarnaast hebben hoge rated spelers nu altijd een waarde omdat anders de Icon SBCs "te goedkoop" worden. Beter koop je gewoon een team. Als je bang bent om coins te verliezen dan kun je het spel nu beter naast je leggen.llovesoccerx7 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:43:
Ik heb nu 900k bij elkaar gehandeld. Alleen zit te twijfelen wanneer ik mijn team bij elkaar wil gaan kopen.
Ik heb een iets andere mening, als TOTY idd op 23/10 is, dan zal dat toch impact op de prijzen hebben.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:28:
[...]
Denk toch niet dat er echt een crash meer komt. Je hebt nu doordeweeks squad battles en daarnaast nog een combinatie in het weekend met weekend league. Daarnaast hebben hoge rated spelers nu altijd een waarde omdat anders de Icon SBCs "te goedkoop" worden. Beter koop je gewoon een team. Als je bang bent om coins te verliezen dan kun je het spel nu beter naast je leggen.
In dit geval zou ik dus nog een week wachten.
Het is niet zo zeer om bang te zijn maar vind het gewoon onnodig als ik op het verkeerde moment spelers koop. En ik blijf gewoon doorhandelen dus zal niet echt wat gaan verliezen denk ik.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:28:
[...]
Denk toch niet dat er echt een crash meer komt. Je hebt nu doordeweeks squad battles en daarnaast nog een combinatie in het weekend met weekend league. Daarnaast hebben hoge rated spelers nu altijd een waarde omdat anders de Icon SBCs "te goedkoop" worden. Beter koop je gewoon een team. Als je bang bent om coins te verliezen dan kun je het spel nu beter naast je leggen.
Verwijderd
Denk dat het wel mee zal vallen. Daarnaast moet je gewoon spelen met de spelers die je fijn vind. Als je ook alles als een blinde kip gaat verkopen dan help je alleen maar mee met die crash.Bossie schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:36:
[...]
Ik heb een iets andere mening, als TOTY idd op 23/10 is, dan zal dat toch impact op de prijzen hebben.
In dit geval zou ik dus nog een week wachten.
Eens, hoewel het in dit geval juist om kopen gaat, en dan kan een weekje wachten mits TOTY idd komt wel een groot verschil maken.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:44:
[...]
Denk dat het wel mee zal vallen. Daarnaast moet je gewoon spelen met de spelers die je fijn vind. Als je ook alles als een blinde kip gaat verkopen dan help je alleen maar mee met die crash.
Verwijderd
Nu is er sowieso geen sprake van. Zoals ik al zei. Als maar weinig mensen hun team verkopen dan is er ook geen merkbare crash. Als ik kijk naar mijn lijstje dan is het in een week tijd 60k gestegen.Bossie schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
Eens, hoewel het in dit geval juist om kopen gaat, en dan kan een weekje wachten mits TOTY idd komt wel een groot verschil maken.
Ik heb alleen ervaring met Griezzman, topper! Wendbaar, snel en scoort makkelijk!llovesoccerx7 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:10:
Ik twijfel tussen Lacazetten en Griezzman spelen jullie met de spelers en wat vinden jullie ervan ingame?
Verwijderd
Sommige verschillen best wat. Maar er zijn dus ook nieuwe kaartenThomas18GT schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
[...]
Haha ik denk als je de gelijkenis niet kan zien tussen de kaarten van vorig jaar en van dit jaar dat je een groter probleem hebt dan het niet kunnen onthouden wat welke kaart betekent
Dan wil ik er wel eens 1 zien met zo'n bronzen zijkant.Bossie schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:08:
[...]
Dit jaar zwart met gouden/zilveren/bronze linker zijkant.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2017 15:48 ]
heb geduldSR8 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Dan wil ik er wel eens 1 zien met zo'n bronzen zijkant.
Iemand toevallig goede ervaringen met spelers op die positie?
Ik speel nu met dit team: http://www.futhead.com/18/squads/912052/ (De verdediging kan ook een stuk beter, maar voorlopig ben ik daar wel tevreden over).
Maar misschien ga ik wel over naar een 4-1-2-1-2 omdat ik geen echte fijne vleugels kan vinden. Maar dan moet ik alsnog een extra spits vinden
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 15-10-2017 16:19 ]
Verwijderd
Dit is een bug. Evenals het wissel suggestie systeem.jaihel schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:17:
Ik heb sinds kort dat ineens onder in beeld de 'map' met het speelveld weg is, evenals de namen van spelers links en rechtsonderin. Als de bal dan uitgaat, of er gescoord wordt is het weer terug. Iemand enig idee hoe dit kan? Speelt echt heel vervelend als je dat niet in beeld hebt..
Mensen nog suggesties voor mijn Futsync systeem?

Prijzen moet ik ook nog ophalen en er in verwerken. Zo kun je bijvoorbeeld makkelijk zien welke spelers waardevol zijn en waar je winst op gemaakt hebt.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2017 17:28 ]
Verwijderd
Ik zat ff te browsen op futbin, maar denk dat je minimaal 30/40k kwijt bent voor een redelijke BPL spits.Terranova schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:18:
Ik ben echt op zoek naar een goede betaalbare BPL spit, ik heb echt al een hele rits geprobeerd, maar ik blijf terug vallen op Joshua King. Maar eigenljk ben ik ook niet tevreden met de Wingers van de BPL.
Ik speel nu met dit team: http://www.futhead.com/18/squads/912052/ (De verdediging kan ook een stuk beter, maar voorlopig ben ik daar wel tevreden over).
Maar misschien ga ik wel over naar een 4-1-2-1-2 omdat ik geen echte fijne vleugels kan vinden. Maar dan moet ik alsnog een extra spits vinden
Misschien Sanches omwisselen naar zijn normale kaart en met het prijsverschil een spits halen?
Ik vind Antonio best wel ok in de spits. Bony is ook wel een koele afwerker en niet van de bal te krijgen als je afschermen gebruikt. Mist natuurlijk wel wat snelheid.Terranova schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:18:
Ik ben echt op zoek naar een goede betaalbare BPL spit, ik heb echt al een hele rits geprobeerd, maar ik blijf terug vallen op Joshua King. Maar eigenljk ben ik ook niet tevreden met de Wingers van de BPL.
Als je meer coins hebt investeer zeker niet in Kane en Costa. Met die 2 kwam ik echt niemand voorbij. Enkel handig als je ze in de 16 aanspeelt
PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
hoe geef je zon voorzet? Niet alleen met een normale voorzet lijkt me?
Verwijderd
Gabriel Jesus is niet echt goedkoop maar hij gaat wel wat stijgen door zijn vermoedelijke TOTW deze week. Kun je hem voor nop proberen als je hem nu koopt en halverwege volgende week verpatst.Terranova schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:18:
Antonio is 4*, 4* en best sterk.
________
Wel erg relaxed die verlengde WL. Mogen ze vaker zo doen.
Verwijderd
1. Vierkantjellovesoccerx7 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:25:
YouTube: FIFA 18 WE GOT THE BEST CHEAP OVERPOWERED PLAYER! ROAD TO DIVISION O...
hoe geef je zon voorzet? Niet alleen met een normale voorzet lijkt me?
2. Richten
3. Bidden dat hij de goede kant op gaat.
Voorzetten geven is dit jaar versimpeld.
Bedankt voor de tip, maar volgens mij is Jesus al flink gestegen in prijsVerwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:47:
[...]
Gabriel Jesus is niet echt goedkoop maar hij gaat wel wat stijgen door zijn vermoedelijke TOTW deze week. Kun je hem voor nop proberen als je hem nu koopt en halverwege volgende week verpatst.
Antonio is 4*, 4* en best sterk.
________
Wel erg relaxed die verlengde WL. Mogen ze vaker zo doen.
Verwijderd
Op de One is hij 4k gestegen sinds vrijdag.Terranova schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:01:
[...]
Bedankt voor de tip, maar volgens mij is Jesus al flink gestegen in prijs
Ah ik dacht dat hij altijd rond de 50 was ipv rond de 70, maar heb em toch maar op de kop getikt.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:08:
[...]
Op de One is hij 4k gestegen sinds vrijdag.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Ik heb hem pas 3 potjes (paar uur geleden gekocht). Al 3 goals maar hij is vooral bliksemafleider voor Martial. Tegenstanders letten continu op Jesus waardoor Martial (die veel beter is imo) meer vrijheid heeft dan daarvoor.Terranova schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:13:
[...]
Ah ik dacht dat hij altijd rond de 50 was ipv rond de 70, maar heb em toch maar op de kop getikt.
Omdat hij waarschijnlijk in de TOTW 5 komt.Terranova schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:01:
[...]
Bedankt voor de tip, maar volgens mij is Jesus al flink gestegen in prijs
Verwijderd
http://www.futhead.com/squad-battles/week-2/ staat dat het een stuk lager is maar daar geloof ik niks van. Ik zit nu op 49627 en kom uiteindelijk in elite 3 gok ik.Leoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:15:
Hoeveel punten waren vorige week nodig voor élite 3 bij squad battles? Het is nu al 37k en ik heb nu 38k met nog twee wedstrijden te gaan.. Krappe kant of red ik het? Denk dat ik op 40.5k uit kom
Verwijderd
Ja pow. Die van vorige week lijkt wel heel laag. Hoop dat ik het ga redden met m'n 40k punten. Zou echt zonde zijn als 't net niet is..Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:28:
[...]
http://www.futhead.com/squad-battles/week-2/ staat dat het een stuk lager is maar daar geloof ik niks van. Ik zit nu op 49627 en kom uiteindelijk in elite 3 gok ik.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Klopt sowieso niet want ik had vorige week ook iets meer dan 40.000 en toen belande ik ook op het einde nog in goud 1.Leoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:45:
[...]
Ja pow. Die van vorige week lijkt wel heel laag. Hoop dat ik het ga redden met m'n 40k punten. Zou echt zonde zijn als 't net niet is..
Waarschijnlijk begin november, maar lastig te zeggen omdat EA met de SBC's wel veel kan beinvloeden.llovesoccerx7 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:43:
Ik heb nu 900k bij elkaar gehandeld. Alleen zit te twijfelen wanneer ik mijn team bij elkaar wil gaan kopen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb nu uiteindelijk 41k punten, hoop zo dat het ik op het randje haal.. Ben benieuwd als ik morgenvroeg de PS4 even aanzet..Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:04:
[...]
Klopt sowieso niet want ik had vorige week ook iets meer dan 40.000 en toen belande ik ook op het einde nog in goud 1.
Wat is de huidige beste NL keeper? (met NL nationaliteit)
Heb nu Zoet, is 1.89. Cilissen is qua rating beter, maar wel kleiner. Stekelenburg is echter 1.97 cm, lijkt me aardig belangrijk voor een doelman niet? Wil Zoet upgraden, als dat niet kan hou ik zoet wel
Icon kan ik niet betalen
En Vorm is klein.
Ik zou toch voor Cilessen gaan.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja klopt die waren sowieso al niet 'versterkingen' leek mij. Ga Cillesen wel een go geven dan, en anders terug op Zoet. Die is toch iéts langer.dutchgio schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:39:
Je hebt Krul nog, maar die is ook niet meer wat het geweest is.
En Vorm is klein.
Ik zou toch voor Cilessen gaan.
Lamprou?Leoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:43:
[...]
Ja klopt die waren sowieso al niet 'versterkingen' leek mij. Ga Cillesen wel een go geven dan, en anders terug op Zoet. Die is toch iéts langer.
Heeft niet de NL nationaliteit, daarnaast lijkt me dat geen upgrade voor Zoet.
Zit een beetje te kutten omdat ik met IF Locadia en Lozano wil blijven spelen, vind ze fijn. Maar verder vind ik de kaartjes echt beetje matig. Als ik met mijn Serie A teampje vergelijk, die spelers winnen kopduels etc. Dus ben nog steeds op zoek naar leuke hybrid en als ik meer geld over heb voor een beter team gaan we iets heel anders doen.
Verwijderd
Hopen op een Pereiro IF dan maarLeoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:54:
[...]
Zit een beetje te kutten omdat ik met IF Locadia en Lozano wil blijven spelen, vind ze fijn. Maar verder vind ik de kaartjes echt beetje matig. Als ik met mijn Serie A teampje vergelijk, die spelers winnen kopduels etc. Dus ben nog steeds op zoek naar leuke hybrid en als ik meer geld over heb voor een beter team gaan we iets heel anders doen.
Ik heb hem! Speelt zeer goed, overal op het veld te vinden, je moet er wel een defensieve middenvelder bij zetten denk ik.Bean77 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:40:
Iemand ervaring met Nainggolan? Ik zit er aan te denken hem te halen voor mijn fitness team.
Oeh dat zou wel nice zijn ja! Wordt dat een mooi stronglinks driehoekje. Wordt het daarna wel makkelijk
Ik speel 4321. Khedira zal het veld ruimen (helaas ivm zijn lengte) en hij komt te spelen met Marchisio en IF Brozovic naast hem.Bakkertje_01 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:55:
[...]
Ik heb hem! Speelt zeer goed, overal op het veld te vinden, je moet er wel een defensieve middenvelder bij zetten denk ik.
Verwijderd
Inderdaad! Hoopte ook stiekem op een Lozano en/of Van Ginkel IF eerder, maar EA gunde dat niet. Hopelijk nu wel, al is het zeker geen zekerheidje.Leoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:58:
[...]
Oeh dat zou wel nice zijn ja! Wordt dat een mooi stronglinks driehoekje. Wordt het daarna wel makkelijk
Lozano's zijn NIF is al echt een fijn kaartje, laat staan als die ooit een IF krijgtVerwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
Inderdaad! Hoopte ook stiekem op een Lozano en/of Van Ginkel IF eerder, maar EA gunde dat niet. Hopelijk nu wel, al is het zeker geen zekerheidje.
Al heb ik wel als ik een goal met 1 iemand scoor, laten we zeggen toornstra, dan scoor ik er vet vaak een hattrick met hem die wedstrijd. Alsof het zo moet zijn van EA of zo.. beetje vaagies.
Verwijderd
Ik speel ook met Locadia IF, wilde hem linken met Lozano, maar heb untradable Philip, beetje jammer om hem niet te gebruiken dus Lozano gebruik ik niet. Locadia is wel erg fijn ja!Leoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:05:
[...]
Lozano's zijn NIF is al echt een fijn kaartje, laat staan als die ooit een IF krijgt. Die Locadia schiet echt alles raak. In m'n andere team Balotelli ook. 46 games 54 goals, 40 assists voor Locadia en Balo 23 games, 32 goals, 18 assists.
Al heb ik wel als ik een goal met 1 iemand scoor, laten we zeggen toornstra, dan scoor ik er vet vaak een hattrick met hem die wedstrijd. Alsof het zo moet zijn van EA of zo.. beetje vaagies.
Iemand al voorspellingen voor de volgende ronde?
Begrijp ik het goed dat ik dan voor slechts 1 speler de loyaliteit moet vrijspelen?
Verwijderd
Ligt er aan hoeveel Chem je nu hebt. Als dat 99 is en je minimaal 1 speler op 9 hebt wel ja.WittiW schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 00:05:
Ik ben nu wat hybrid sbc's aan het doen en heb 100 chemistry nodig.
Begrijp ik het goed dat ik dan voor slechts 1 speler de loyaliteit moet vrijspelen?
Fener - Galatasaray, feyenoord - Ajax. Dat lijken mij de twee echt grote "derby's". De beide wiens moeten tegen elkaar in Oostenrijk. En dan verwacht ik nog een wedstrijd uit een grote competitie.ThijsM schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:43:
Kunnen de MM wedstrijden ook Europese wedstrijden zijn of is het alleen competitie?
Iemand al voorspellingen voor de volgende ronde?
Zo staat mijn middenveld ookBean77 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
Ik speel 4321. Khedira zal het veld ruimen (helaas ivm zijn lengte) en hij komt te spelen met Marchisio en IF Brozovic naast hem.
Om 2 uur maandag nacht dus als het goed is staan deze nu al klaar.Leoleo schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 07:30:
gisteren voor het eerst de offline squad battles gespeeld. wanneer krijg je hier de rewards van?
Niet veel geluk in de pakjes maar 1 silver australiër voor 10k.
Ik "gok" ook op deze 3 wedstrijdenAmelandbor schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 00:52:
[...]
Fener - Galatasaray, feyenoord - Ajax. Dat lijken mij de twee echt grote "derby's". De beide wiens moeten tegen elkaar in Oostenrijk. En dan verwacht ik nog een wedstrijd uit een grote competitie.
edit: Trouwens, iemand ervaring met thiago of tolisso? Twijfel nog tussen die 2
[ Voor 10% gewijzigd door tillietom op 16-10-2017 08:38 ]
Probleem is alleen dat er bij Wien kapot weinig spelers op de markt zijn te vinden. Gisteren was op de tweede pagina een speler die nog 15 min moest. Ben benieuwd wat het gaat doen met de prijs mocht deze komen.tillietom schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:30:
[...]
Ik "gok" ook op deze 3 wedstrijden
Wat is de rest van je "NL" team?Leoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:54:
[...]
Ze gaan nu weg voor 1500/1700. Dus op zich nog betaalbaar. Heb voor 15k een tiental gekocht. Misschien pak ik er nog wat winst opSlqmLqck schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:54:
[...]
Probleem is alleen dat er bij Wien kapot weinig spelers op de markt zijn te vinden. Gisteren was op de tweede pagina een speler die nog 15 min moest. Ben benieuwd wat het gaat doen met de prijs mocht deze komen.
Tolisso all the way.tillietom schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:30:
[...]
Ik "gok" ook op deze 3 wedstrijden
Ik vind persoonlijk Thiago op alle gebieden net niet.
Zo voelt t ingame wel aan in ieders geval.
Heb ze indd ook tussen 1000/2000 gekocht.Vissert schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:02:
[...]
Ze gaan nu weg voor 1500/1700. Dus op zich nog betaalbaar. Heb voor 15k een tiental gekocht. Misschien pak ik er nog wat winst op
NL team heb ik ook voor af en toe tussendoor.Leoon. schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:54:
[...]
Ik heb Zoet op goal, de Ligt en de Vrij als centrum, rechtsback Janmaat, linksback Haps. Vilhena, Van Ginkel en Toornstra als middenvelders, Lozano, Locadia en Rashica als aanvallers.
Dat speel opzich prima, alleen moet je wel een passing game beheersen. Lange bal of voorzetten ga je t hiermee niet winnen.
Oke dan probeer ik hem welShreddaaa schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:13:
[...]
Tolisso all the way.
Ik vind persoonlijk Thiago op alle gebieden net niet.
Zo voelt t ingame wel aan in ieders geval.
Tolisso scheelt ook 40k ten opzichte thiago!
Wat een kut rewards. Zaza als beste speler
Verwijderd
Het is deze week wel lastig veel derby’s. Ook weer een derby in de Hyundai A-league Sydney-Wanderers. En zo heb je er nog veel meer deze week. Lastig lastigVissert schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:02:
[...]
Ze gaan nu weg voor 1500/1700. Dus op zich nog betaalbaar. Heb voor 15k een tiental gekocht. Misschien pak ik er nog wat winst op
http://fifa-analytics.com...e-matchups/f99smqY/week-5Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
Het is deze week wel lastig veel derby’s. Ook weer een derby in de Hyundai A-league Sydney-Wanderers. En zo heb je er nog veel meer deze week. Lastig lastig
Genoeg keuze
Blijven proberen, 2 weken geleden had ik Griezmann eruit gehaaldservival7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:19:
Weer een week voor niets squad battles gedaan.
hahaha. Daar moet je inderdaad niet naar kijken XD. Ik vind het persoonlijk een handige overzicht om te bepalen/gokken wat de volgende sbc's worden.
6 punten wedstrijd! haha

Dit gaat denk ik mn eerste team worden:
https://www.futbin.com/18/squad/537618
Vorig jaar bundes team gemaakt en dat beviel erg goed. Ga normaal gesproken nooit voor premier league omdat die spelers in verhouding belachelijk veel te duur zijn maar het begint toch een beetje te kriebelen
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 09:59 ]
i swear to god dat ik niks on reglementair heb gedaan... Typische is ook dat ik gewoon in kan loggen en alles ook gewoon werkt.. Super vaag.
Verwijderd
Koscielny is gewoon een stabiele factor bij hem en bellerin is snelVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:52:
Iemand ervaring met koscielny en bellerin?
Ik ken het gevoel. Beste uit Mega pack 1: Raul García. Beste uit Mega pack 2: Michael Keane.servival7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:19:
Weer een week voor niets squad battles gedaan.
En het vervelende is: het voelde nu al aan als een grind en dit was pas de 2e week.
[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 16-10-2017 10:03 ]
Dat heb ik dus ook. Het begint een beetje een moetje te worden.SR8 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Ik ken het gevoel. Beste uit Mega pack 1: Raul García. Beste uit Mega pack 2: Michael Keane.
En het vervelende is: het voelde nu al aan als een grind en dit was pas de 2e week.
Wil eigenlijk een keer WL spelen maar ben te slecht om mij te kwalificeren
Fahrmann de beste van al mijn packs.SR8 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Ik ken het gevoel. Beste uit Mega pack 1: Raul García. Beste uit Mega pack 2: Michael Keane.
Deze melding had ik gisteren ook. Ik kon me ook niks bedenken, alleen 2 spelers van Melbourne voor 10k.RemkoDJ schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:56:
Word ik wakker krijg ik deze melding:
[afbeelding]
i swear to god dat ik niks on reglementair heb gedaan... Typische is ook dat ik gewoon in kan loggen en alles ook gewoon werkt.. Super vaag.
Het 2e scherm was EA help.
Het 3e scherm was een Messi speel als Prof zonder tekst.
Weet niet of dat bij jou ook was?
Ik heb gisteren avond nog even de EA Help chat aangeslingerd. Die gaven aan nadat ze wat dingen hadden nagelopen dat mijn account 'Safe' was. Het schijnt een technisch issue te zijn en meerdere mensen krijgen het onterecht.
Ze gaven aan mijn melding ook door te geven aan het technische team maar dat ik me geen zorge hoefde te maken. Kon ook gewoon transfers doen. Maargoed... je schrikt wel natuurlijk.

Ben dus afgelopen week geswitched, nog niet met dit team gespeeld.
Had hiervoor:
Lozano - locadia - Lens
Van ginkel, ziyech, toornstra
Haps, Aké, viergever, Arias
Zoet
Ja klopt die schermen heb ik ook gehad. Ik zal EA zo even contacten, was idd ff schrikken haha.pelidee schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:23:
[...]
Deze melding had ik gisteren ook. Ik kon me ook niks bedenken, alleen 2 spelers van Melbourne voor 10k.
Het 2e scherm was EA help.
Het 3e scherm was een Messi speel als Prof zonder tekst.
Weet niet of dat bij jou ook was?
Ik heb gisteren avond nog even de EA Help chat aangeslingerd. Die gaven aan nadat ze wat dingen hadden nagelopen dat mijn account 'Safe' was. Het schijnt een technisch issue te zijn en meerdere mensen krijgen het onterecht.
Ze gaven aan mijn melding ook door te geven aan het technische team maar dat ik me geen zorge hoefde te maken. Kon ook gewoon transfers doen. Maargoed... je schrikt wel natuurlijk.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs